Skoleni - Ostrava

[*] Krayzel Libor <Libor.Krayzel(zv)czech-tv(tec)cz> - 21.1.1999 12:17:36

Zdravim,

trochu off-topic. Netusite, jestli dela nekdo skoleni Delphi v Ostrave?

Diky.
==[ eLK(zv) ]===================================================
http://webhost(tec)cz/elka * mailto:libor.krayzel(zv)czech-tv(tec)cz - (069)6201375
http://easypad.fwd(tec)cz * mailto:elka(zv)seznam(tec)cz

Problemy s instalaci

[*] Petr Ma��k <rtepema(zv)mbox.vol(tec)cz> - 21.1.1999 12:19:19

-----P�vodn� zpr�va-----
Od: Milan Kacovsky <alinex(zv)
alinex(tec)cz>
Komu: delphi <delphi-l(zv)fwd(tec)cz>
Datum: 20. le
dna 1999 13:48
P�edm�t: Problemy s instalaci

Moc pr
osim o radu,
pouzivam DELPHI2 C/S na SINE Webu jsem si s
tahnul volnou komponentu pro tisk SESTAVY ale po instalac
i do delphi(dle instrukci COMPONENT-INSTALL COMPONENT-ADD
) a po rebuildu library se objevila hlaska ze chybi file
'SestavyT.pas' , 'Sest_Typ' , 'Sest_Fn' .
Tyto soubory
nemohu nikde objevit. Delam neco blbe?

S d�ky ALI.
Po rozbalen� nebo instalaci Sinea sestav jsou vsechny s
oubory v Adresari ...\sestavy. Zkontrolujte si, zda bal
icek Sessinea.dpl nem�te v jin�m adresari. Zrejme vam bud
fyzicky chybi vami uvedene soubory, nebo balicek mate v
jinem adresari, nez jsou soubory *.dcu.

Zdravi
*
Petr Ma��k *
* RT electro
nic *
* rtepema(zv)mbox.vol(tec)cz *
*
tel. -02-20510562 *

PS] WWW RE:

[*] Martin Fron�k <FRONEK(zv)ZZNSLANY.CZ> - 21.1.1999 12:35:30

Martin Fron�k
ZZN Slan� a.s.
Pra�sk� 1579, 274 49, Slan�
tel. +420-314-522986
e-mail: fronek(zv)zznslany(tec)cz

> -----P�vodn� zpr�va-----
> Od: Polak Jiri [SMTP:Jiri.Polak(zv)tconsult(tec)cz]
> Odesl�no: 21. ledna 1999 11:10
> Komu: 'delphi-l(zv)fwd(tec)cz'
> P�edm�t: RE: [PS] WWW

> To neni pravda. Podivej se na http://www.tconsult(tec)cz. Tam je 5 ramu
> a jen 2 posuvniky.

[Martin Fron�k] Ramce jsou opravdu jen na paradu. Me osobne
vadi, proto uvitam, kdyz nebudou.

> Jiri Polak

font

[*] Ondrej Krajicek <krajicek(zv)promedia(tec)cz> - 21.1.1999 12:56:25

Kdysi se tady mluvilo o fontu pro Delphi, jeden je na stazeni
na www.raize.com v sekci fun stuff.

Ondrej Krajicek

Programatori sobe - WWW

[*] Marcel Telka <marcel(zv)vadium.sk> - 21.1.1999 13:01:37

>Prepinani kodovani ne! Nemam rad ty stranky, ktere nuti uzivatele
vybirat
>kodovani.

A preco nie? Defaultne by sa to natiahlo v nejakom kodovani (nech to
treba je to 1250) a ked clovek nema patricny browser (napr. lynx), tak
si to prehodi napr. do ascii.

>Lepsi je pouzit
><!--MYCHARSET="WINDOWS-1250"-->
>a browser si prevede sam, co potrebuje a pritom
>je jedno, jestli bude v Latin2 nebo 1250.
>Jedinou druhou verzi stranek, kterou bych akceptoval, by byla v ASCII
pro ty
>browsery, ktere budou mit problemy s diakritickou verzi stranek.
>Navrhuji jednu stranku anglicky a dve (kdyz chcete tu cestinu)
cesky - s
>diakritikou
>a bez diakritiky.

Ja som v podstate za to iste: bez diakritiky a s diakritikou (ale
ISO-8859-2).

Alebo este lepsie dat tam nejake automaticke prekodovavatko (napr.
mod_czech do apaca). -> Vyhoda: nebude treba udrziavat dve verzie
stranok.

--
Marcel Telka <marcel(zv)vadium.sk>
Vadium s.r.o., Plzenska 4, SK - 080 01 Presov

Preklad Linuxu do slovenciny: http://linux.vadium.sk/loc/

Skoleni - Ostrava

[*] Riedel Petr <Petr.Riedel(zv)ipbpojistovna(tec)cz> - 21.1.1999 13:23:54

Dobr� den.

PVT, ale muselo by se sejit aspon 5 lidi. Kdyz jsem se byl nedavno na
kurz informovat, sdelili mi, ze jsem druhy potencionalni zajemce.
Nejake informace o kurzech jsou na jejich webu.

S pozdravem

Petr Riedel
mailto:petr.riedel(zv)ipbpojistovna(tec)cz

> -----P�vodn� zpr�va-----
> Od: Krayzel Libor [SMTP:Libor.Krayzel(zv)czech-tv(tec)cz]
> Odesl�no: 21. ledna 1999 12:18
> Komu: '*** Delphi'
> P�edm�t: Skoleni - Ostrava
>
> Zdravim,
>

> trochu off-topic. Netusite, jestli dela nekdo skoleni Delphi v
> [...]

Unique ID algoritmus.

[*] Zbysek Hlinka <zhlinka(zv)login(tec)cz> - 21.1.1999 13:34:22

SunSoft - Mr�z �ubom�r wrote:

> Nevie mi niekto poradit free algoritmus na
> generovanie unikatneho kluca do max. 15 znakov.
> Ako na to, kde to hladat. Ma s tym niekto nejake skusenosti.
> RSA algorimi generuju 64 znakov a viac.

Jestli se smiris se 16 bajty a ciselnou hodnotou, tak lze vyuzit
funkce CoCreateGUID (myslim, ze je az od D3).

E-mail: zhlinka(zv)login(tec)cz, localizator(zv)localizator.com
Tel.: 02/795 29 56; GSM: 0603 551 282

Porovnani dvou *.GDB

[*] Martin Fron�k <FRONEK(zv)ZZNSLANY.CZ> - 21.1.1999 13:56:08

Pred casem tu nekdo chtel vedet, jak porovnat dve GDB. Zkuste se podivat
sem: http://interbase.dthomas.co.uk/ibdownloads.htm

Martin Fron�k
ZZN Slan� a.s.
Pra�sk� 1579, 274 49, Slan�
tel. +420-314-522986
e-mail: fronek(zv)zznslany(tec)cz

Programatori sobe - WWW

[*] Filip Jirsak <JIRSAK(zv)gymnacel(tec)cz> - 21.1.1999 13:57:13

Pokud nemam pravdu, opravte me, ale Delphi behaji pod Win, Delphi
Aliance bude asi pro Win32, kde beha NN4 (zdarma) a IE4 (zdarma, MS
ho cpe vsude a je snad i na CD s Delphi, alespon u nekterych). Kolik
zajemcu o Delphi Aliance tedy bude prohlizet stranky s necim co
nepodporuje cestinu Windows-1250, nepodporuje obrazky a pod? Jestli
se pro to maji delat zvalstni stranky, tak bych udelal jedny textove
bez diakritiky, rozdelovat to dal na ruzna kodovani mi pripada
zbytecny luxus. Na server se to vejde, ale kvuli tem desetinam %
uzivatelu se nam to asi nevyplati to prizpusobovat tolika kodovanim.
Filip Jirsak

> [...]

> --
> Marcel Telka <marcel(zv)vadium.sk>
> Vadium s.r.o., Plzenska 4, SK - 080 01 Presov

e-mail: Jirsak(zv)gymnacel(tec)cz (do 31.6.1998)
e-mail: Jirsak(zv)mujmail(tec)cz
autor www stranek Gymnazia Celakovice www.gymnacel(tec)cz

Programatori sobe - WWW

[*] Filip Jirsak <JIRSAK(zv)gymnacel(tec)cz> - 21.1.1999 13:59:50

> [...]

> Alebo este lepsie dat tam nejake automaticke prekodovavatko (napr.
> mod_czech do apaca). -> Vyhoda: nebude treba udrziavat dve verzie

Nevyhoda - copak s tim asi nadelaji ruzne cache, cizi fulltextove
agenty, pripadna budouci podpora databazi nebo CGI scriptu...
Filip Jirsak

> [...]
>
> Preklad Linuxu do slovenciny: http://linux.vadium.sk/loc/

Filip Jirsak
e-mail: Jirsak(zv)gymnacel(tec)cz (do 31.6.1998)

PS] stromova hierarchie

[*] Filip Jirsak <JIRSAK(zv)gymnacel(tec)cz> - 21.1.1999 14:06:16

> Myslim, ze neni vhodna stromova hierarchie.
> Nikdy nebude vyhovovat kazdemu. Napr. hierarchie na
Mne pripada naopak velice vhodna, napr. vetev "ukladani dat" se bude
delit dale na vetve MIDAS, Light BDE, Stream, "Stream" dale na List,
Tree atd. Je to delany podle obsahu, ne podle technologie. Tzn. vim,
ze potrebuju ukladat data, teprve pak se rozhodnu pro nejakou
technologii, kdyz mam jejich prehled. Pokud by se neco prekrivalo,
daji se odkazy do obou stromu, ktere budou smerovat na jedno misto
(presny opak toho, co je na DSP - deleni na kategorie, ve kterych
jsou tak With source a Without source - do tedlech kategorii by se
teoreticky dalo rozdelit vse. U nas by to melo byt uvedene jednak v
teto, jednak v napr. Visible Controls - kdybychom tam takove
kategorie meli.)
[...]

[*] Filip Jirsak <JIRSAK(zv)gymnacel(tec)cz> - 21.1.1999 14:11:23

To by pak byli vsichni ve spravnim stredisku ;-). To samozrejme
nemyslim vazne, protoze komu z programatoru v Delphi by se chtelo
misto programovani snazit se udrzovat stranky a konferenci na miste
TopTenWorld, aby mel pocit, ze za ty penize dela maximum, koho by
bavilo shanet reklamu, vest ucetnictvi, koho z programatoru by bavilo
na reklamu koukat ;-). Podle mne by spravni stredisko melo fungovat
na prirozene autorite a ciste ze zajmu o Delphi.
[...]

PS] koordinatori

[*] Filip Jirsak <JIRSAK(zv)gymnacel(tec)cz> - 21.1.1999 14:21:07

> Me spis neni jasne zda kordinatorem by mel byt clovek
> a/ super organizator
> b/ super programator
> c/ super oboje
Myslim, ze a/ je spravne, protoze je skoda casu superprogramatora,
aby se zabyval koordinaci. Taky by se mohlo stat, ze az by to chudak
videl, zjistil by, ze jestli to ma za neco stat, musi to
naprogramovat cele sam, a to uz pak ztraci smysl. Navic koordinator
muze byt trochu vic mimo nez ostatni, sledovat vic co se deje jinde a
navrhovat "tohle by take bylo dobre, melo by to vypadat asi tak a
tak, nechcete se toho nekdo ujmout?"
Filip Jirsak

> Muj puvodni dojem byl, ze se bude delat nahrada BDE+MIDAS a uz tu mame i
> ne-databozove veci (navhy ci pozadavky). Tak jak to tedy bude?
>
> To bych chtel zeptat i ja.

Ono by k tomu stejne asi jednou doslo, protoze "ty databaze jsou sice
hezky, ale chtelo by to zabudovat primo podporu siti, chtelo by to
multithreadovy databazovy server..." a janevimcojeste, pak by se
reklo "ne, jen databaze?". Mne to takhle s vetsim zaberem pripada
lepsi. (Uz jen proto, ze do databazi je zahledena Inprise, tak by
to mel nekdo kompenzovat).
[...]

Problemy s SQL II.

[*] Jirka Mikan <BLIK_sro_MIKAN(zv)pha.pvtnet(tec)cz> - 21.1.1999 14:27:00

>Jeste bych se rad zeptal, jestli nekdo nevite o nejakem vhodnem materialu,
>ze ktereho bych se mohl SQL poradne naucit, at uz v podobe elektronicke
nebo
>tistene.

Osvedcila se tez skripta VSE Praha - SQL pro PROGRESS,
1993, Eva Chudejova.

Nazdar, Jirka M.

Ako nastavit mys

[*] Hric Jan <JHRIC(zv)duro.upjs.sk> - 21.1.1999 15:14:52 nft-dft

Zdravim Vas !

Mam jednu velmi primitivnu otazku , ale neviem na nu odpoved.
Ako by som zmenit suradnice mysky. Je na to nejaka funkcia or
procedura ?

Dakujem.

Jan H.

BDGrid a nesmysly

[*] LuborK(zv)tnet(tec)cz (Kolar Lubor) - 21.1.1999 15:18:51

Zda se, ze to neodeslo, zasilam jeste jednou.
Mili delfini!
Opet potrebuji radu - tentokrate ohledne databaze (v niz nejsem
(pocitacovy :-) expert):

Mam DBGrid, kterej je READ ONLY. Kdyz do databaze, kterou DBGrid
zobrazuje, chci pridat zaznam, udelam
APPEND;
form2.showmodal; //zde mam pres stejnej dataset ty pole, ktery potrebuju
if form2.ModalResult=mrOK then Post else Cancel; //vyplnit
No a pokud dam OK nebo Storno (ve form2), tak mi pak DBGrid ukaze
nesmysly (zadnej zaznam, vsechny zaznamy dvakrat (nejdriv vsechny za
sebou, pak jeste jednou) apod.). Asi bude potreba zavolat neco jako
Synchronize, protoze kdyz se mrknu do databaze, tak ta je uplne v
poradku. Vite nekdo, co s tim?
Dik

Lubor bIRDIE Kolar
====================
GSM Phone: +420-603-410019
ICQ: 18587772

MemoryTable bez BDE ?

[*] muher(zv)csas(tec)cz - 21.1.1999 15:24:01

To je velmi uzitecna vec! Mame hodne obecna nestrukturovana data.
Pro jejich vytisteni je nejrychlejsi Table+QuickReport. Naplnime
tabulku a hotovo. Jenze kvuli tomu je potreba BDE. Takze kdyby jsme tu
tabulku vytvorily v pameti a bez BDE bylo by to idealni.
Jestli je toto mozne mi to prosim posli.

> ----------

PS] stromova hierarchie

[*] Polak Jiri <Jiri.Polak(zv)tconsult(tec)cz> - 21.1.1999 15:29:34

A co vetev "textove editory"? Nemaji nahodou s "ukladani dat" spolecny
prunik?
Reknu to takhle: stromova struktura je definovana prioritou
urcitych vlastnosti. Kdo ma urcovat tu prioritu? Ja myslim, ze ten,
kdo bude hledat.

> Tree atd. Je to delany podle obsahu, ne podle technologie. Tzn. vim,
> ze potrebuju ukladat data, teprve pak se rozhodnu pro nejakou
> technologii, kdyz mam jejich prehled.

Prave o tom je rec. Nekdy te bude zajimat neco o formatech datumu.
Ale to neni ani samostatny obsah, ani technologie. Co a kde budes hledat?
Budes se muset podivat do "ukladani dat", "zobrazovani dat", "editace dat"
V kazde z techto kategorii se podivas do MIDAS, Light BDE, Stream...

Pokud by se neco prekrivalo,
> daji se odkazy do obou stromu, ktere budou smerovat na jedno misto

Potom to neni stromova struktura, kdyz budou smerovat na stejne misto.
Rikas - Rozhodne ano stromovou strukturu.
Obhajujes ji a az tady rikas, ze vlastne ne tak docela. Tak si vyber!

Jinak vysledek se uzivateli podle meho navrhu bude jevit stejne jako podle
Tveho,
s tim rozdilem, ze hierarchii bude moc prochazet jen jednu, kterou mu
urcime,
kdezto v mem navrhu by mel na vyber z vice hierarchii. Druhy rozdil je v
tom, ze
pokud se zmeni nazev, umisteni nebo neco jine u zaknihovaneho, ja bych menil
jeden
atribut, kdezto ty bys musel prochazet vsechno a menil bys treba 150 odkazu.

> [...]
> Filip Jirsak
> e-mail: Jirsak(zv)gymnacel(tec)cz (do 31.6.1998)

e-mail:jura.polak(zv)email(tec)cz
jiri.polak(zv)tconsult(tec)cz
web :http://freeweb.coco(tec)cz/jpolak
----------
The only good bug, is a dead bug!

Programatori sobe - WWW

[*] Rudolf Balada <rudolf.balada(zv)parlament(tec)cz> - 21.1.1999 15:35:52

Komunikace na tema v jake cestine maji byt stranky na web serveru mi
pripadne jako naprosto zbytecna.
Je to jedno, protoze vyspelejsi servery, jako treba Apache s mod_czech (pod
NT i pod Unixem) nemaji problem prekodovat do te ktere cestiny, kterou prave
pouziva prohlizec, ktery se na ten server pripojuje. Takze jedine co bych
tam s cestinou udelal je dat tam odkaz na prekodovani do ASCII, protoze to
bude potrebovat je ten kdo nepodporuje zadne kodovani cestiny.

Jedine co je potreba je stanovit default kodovani textu na serveru
(predpokladam ze to bude WIN1250) a v pripade, ze nekdo doda hotovou stranku
v jinem kodovani, tak se jen na zacatek stranky napise znackou, kterou reknu
serveru, ze ta stranka je v jine cestine a on uz ji prekoduje (takhle to
alespon dela Apache s mod_czech a mam dojem ze i kodovani od Sprinxu pro
IIS ). A kdyby to prece jenom nekomu nestacilo, tak si muze v Delphi napsat
treba ISAPI filter pro IIS (je to docela zajimava vec, ale jednou mi to
stacilo)

BTW: kdosi napsal

To je taky nesmysl, protoze tohle musi zpracovat web server a je to znacka,
kterou serveru rikam ze nasledujici blok je v kodovani WIN1250, to aby vedel
jak to ma prekodovat v pripade, ze klient ma jine kodovani nez je default na
serveru a default kodovani na serveru neni WIN1250.

Rudolf Balada
kancler(zv)parlament(tec)cz

RightClick na DbGridu

[*] jdanek(zv)fnbrno(tec)cz - 21.1.1999 15:44:39

Ahojte,
zase jeden zacatecnicky dotaz.
Nevite nekdo, jak na komponemte DbGrid odchytit udalost po
stisknuti praveho tlacitka mysi? Nikde jsem tam nenasel mezi events,
udalost, ktera by to resila.
Diky vsem za odpoved

Jozka
jdanek(zv)fnbrno(tec)cz

Programatori sobe - WWW

[*] Petr Zahradnik <clexpert(zv)clexpert(tec)cz> - 21.1.1999 15:48:52

Puvodni zprava, kterou napsal Marcel Telka dne 21 Jan 99,:

> Ak to ma byt citatelne naozaj pre kazdeho, tak by tam malo byt
> prepinanie kodovania, minimalne: WIN-1250, ISO-8859-2 (latin2), bez
> diakritky.

Proc? Za prve hlavni casti budou stejne v anglictine bez diakritiky
a za druhe kazdy prohlizec snad umi Win1250.

Autorizovany dealer TurboPower Software... knihovny pro Delphi
=== Petr Zahradnik - Computer Laboratory ===
=== Obvodova 740/14, PO BOX 15, 400 07 Usti nad Labem 7 ===
=== telefon: 047-5500610, telefon/fax: 047-5501627 ===
=== mobilni telefon GSM (hotline): 0602-409601 ===
=== http://www.clexpert(tec)cz/ clexpert(zv)clexpert(tec)cz ===
ICQ: 21215917, PGP vitano

BDGrid a nesmysly

[*] Karel Chmel <kchmel(zv)csob(tec)cz> - 21.1.1999 16:07:48

Mozna by pomohlo zavolat Refresh prislusneho datasetu

Karel

----------
> [...]
> sebou, pak jeste jednou) apod.). Asi bude potreba zavolat neco jako
> Synchronize, protoze kdyz se mrknu do databaze, tak ta je uplne v

Seriova komunikace - AsyncPro

[*] Erik Salaj <erik(zv)dodo.sk> - 21.1.1999 16:07:11

Ak je potrebne rychlo zareagovat na eventy serioveho portu, dost pomoze
nastavit maximalnu prioritu procesu pocas komunikacie (priorita threadu
cakajuceho eventy moze byt vzdy maximalna). Dalej co sa tyka eventov,
ak sa nepouzije synchronizacia, tak nie je mozne v nich pouzivat VCL
kniznicu. Ale v kritickych pripadoch sa daju pouzit aj bez synchronizacie
napr. na nacitanie dat do buffra alebo aj na nejake operacie pomocou
Win API. Doplnil som tieto moznosti ajo mojho ComPort komponentu
(property PriorityClass a SynchonizeEvents).

Erik Salaj
erik(zv)dodo.sk

Od: Martin Bohm <mbohm(zv)quelle.sk>
Komu: Delphi Forum <delphi-l(zv)fwd(tec)cz>
Datum: 21. ledna 1999 16:41
P�edm�t: Poslanie znakov na LPT port

[...]

API -> CreateFile -> Write : melo by to fungovat, ale netestoval jsem to

Kosta

BDGrid a nesmysly

[*] Ladislav Nagy <lada(zv)kolej.mff.cuni(tec)cz> - 21.1.1999 21:17:22

>... tak mi pak DBGrid ukaze nesmysly (zadnej zaznam, vsechny zaznamy
dvakrat
> (nejdriv vsechny za sebou, pak jeste jednou) apod.).

Zkus nastavit/prenastavit Index u prislusne TTable komponenty.

S pozdravem, Ladislav Nagy

Mgr. Ladislav Nagy
MFF UK & Baader Computer spol. s r.o.
tel. : 02 / 24941962, -63, fax : -64
lada(zv)kolej.mff.cuni(tec)cz , bcpraha(zv)login(tec)cz

Seriova komunikace - vyvoj komponent (Was: CTETE,

[*] Mirek Junek <mjunek(zv)uo.fairnet(tec)cz> - 21.1.1999 21:26:07

Diky za tip, s AsynchPro se odezva zrychlila skoro o 100 procent, s
freeware-ovou komponentou (ktera beha rychleji) asi o 50 procent. Tam bych
to nehledal.

Dotaz: da se velikost FIFO nastavovat i z programu ?
Diky, Mirek

-----P�vodn� zpr�va-----
Od: Viliam Mlich <vmlich(zv)mbox.vol(tec)cz>
Komu: delphi-l(zv)fwd(tec)cz <delphi-l(zv)fwd(tec)cz>
Datum: 21. ledna 1999 8:28
P�edm�t: Re: Seriova komunikace - vyvoj komponent (Was: CTETE, VELMI
DULEZITE !!!)>Hello All!

>problemem
>tickovych
>potrebuji
>
>Mozno ten pocit vyplyva z toho, ze dnesne seriove porty maju obvykle
>16-bajtovu vyrovnavaciu pamat a uz samotny hardware negeneruje
>ziadost o prerusenie okamzite po prijati bajtu. Ak potrebujes
>reagovat rychlo, musis nastavit FIFO tak, aby prerusoval uz po prvom,
>lebo normalne to byva tusim nastavene na 12, aby sa setrila rezia
>okolo spracovania prerusenia.
>
>Bye mailto:vmlich(zv)mbox.vol(tec)cz
>V.Mlich http://www(tec)czech-web(tec)cz/~vmlich

Uzavreni programu

[*] Mgr. Jan Sluka <snipe(zv)mail.cybernet(tec)cz> - 21.1.1999 21:43:47

To je presne to co potrebuji. Mohl by mi prosim nekdo
pouze v bodech nastinit, co musi zminenak fce Hook
splnovat?

Dekuji

Petr Brant p�e:

> Ale jo, tutove to jde pres nejakou funkci snad Hook nebo podobne, ale
> nikdy jsem to nezkousel. Princip je asi takovy, ze musis znat handle
> okna, pro ktere chces zpravu odchytit, a dale samozrejme druh zpravy
> (WM_CLOSE apod.). V te funkci se nastavi pomoci toho handlu, ktere okno
> te zajima a tu zpravu lze z fronty uplne odstranit. Ale jak rikam - je
> to jen princip, prakticky jsem to nikdy nezkousel.
>
> ********************************************************
> Petr Brant [p.brant(zv)samo(tec)cz]
>
> programator v MSVC++, obcas Delphi nebo Visual Basic
> [...]

Trial verze C++ Builderu

[*] Petr Fejfar <callnet(zv)telecom(tec)cz> - 21.1.1999 22:41:17

Hi all,

nevi nekdo, jestli existuje nejaka trial verze k C++ Builderu a kde ji popripade ziskat?

Thanx, pf

Hledani od prostredka

[*] Miki Vom��ka����h������� - 21.1.1999 23:09:47

Ahoj vsem,

poradi mi nekdo jak vyhledavat v databazi i odprostred slova? Napr. kdyz
zadam :pasek, tak aby vyhledal i kozeny pasek atd...

Diky

Miki Vomacka
vmiki(zv)atlas(tec)cz ICQ: 6238802

Hledani od prostredka

[*] Petr Zahradnik <clexpert(zv)clexpert(tec)cz> - 21.1.1999 23:21:38

Puvodni zprava, kterou napsal Miki Vom��ka dne 21 Jan 99,:

> poradi mi nekdo jak vyhledavat v databazi i odprostred slova? Napr. kdyz
> zadam :pasek, tak aby vyhledal i kozeny pasek atd...

Jako v SQL dotazu? Pomoci LIKE a %... napr takto:

SELECT ... WHERE POLE LIKE "%pasek%"

Vyhleda uprostred pole pasek. Pokud das procento jen zleva,
bude hledat "kozeny pasek", ale ne uz "pasek z kuze"...

[...]

[*] Pavel Malinsk� <spiderland(zv)usa(tec)net> - 22.1.1999 00:05:30

Ahoj,

jedno z poslednich CD Chipu bylo
venovano vyvojovym nastrojum,
tam ho najdes. S pozdravem
================================
> Pavel Malinsky; Spiderland(zv)usa.net <
>==============================<
> ...The Truth Is Out There... <
================================
GSM: 0602 652 203

> -----P�vodn� zpr�va-----
> Od: Petr Fejfar <callnet(zv)telecom(tec)cz>
> Komu: delphi-l(zv)fwd(tec)cz <delphi-l(zv)fwd(tec)cz>
> Datum: 21. ledna 1999 23:13
> P�edm�t: Trial verze C++ Builderu
>

> Hi all,

> nevi nekdo, jestli existuje nejaka trial verze k C++ Builderu a kde ji
>popripade ziskat?
>
> Thanx, pf

Hledani od prostredka

[*] Miki Vom��ka����h������� - 22.1.1999 00:11:22

> poradi mi nekdo jak vyhledavat v databazi i odprostred slova? Napr. kdyz
> zadam :pasek, tak aby vyhledal i kozeny pasek atd...

>Jako v SQL dotazu? Pomoci LIKE a %... napr takto:

>SELECT ... WHERE POLE LIKE "%pasek%"

Zapomel jsem napsat, ze bez SQL.

Miki Vomacka
vmiki(zv)atlas(tec)cz ICQ: 6238802

MemoryTable bez BDE ?

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 22.1.1999 00:55:53

muher(zv)csas(tec)cz wrote:

> [...]
> tabulku a hotovo. Jenze kvuli tomu je potreba BDE. Takze kdyby jsme tu
> tabulku vytvorily v pameti a bez BDE bylo by to idealni.

Presne k tomuto ucelu jsem to puvodne delal, jenze z toho nakonec seslo.

Poslu ti to mailem, ale poradne si to prozkousej, pred tim nez to v necem
pouzijes.

--

Internet proti monopolu. Petr Vones, amatersky programator
* http://www.bojkot(tec)cz *
************************

Seriova komunikace - AsyncPro

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 22.1.1999 00:56:19

Erik Salaj wrote:

> [...]
> Win API. Doplnil som tieto moznosti ajo mojho ComPort komponentu
> (property PriorityClass a SynchonizeEvents).

Podobne reseni uz me taky napadlo, jenze v nekterych pripadech potrebujes
jak rychle zpracovani, tak i volani VCL kodu. Slo by pouzit bud zpusob
s timeoutem (SendMessageTimeout) ve zprave ktera provadi synchronizaci,
nebo vytvorit dve fronty zprav - jednu bez a druhou se synchronizaci a
urcit u nich maximalni pocet zprav a timeout.

--

Internet proti monopolu. Petr Vones, amatersky programator
* http://www.bojkot(tec)cz *
************************

Seriova komunikace - vyvoj komponent (Was: CTETE,

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 22.1.1999 00:56:10

Viliam Mlich wrote:

> [...]

> reagovat rychlo, musis nastavit FIFO tak, aby prerusoval uz po prvom,
> lebo normalne to byva tusim nastavene na 12, aby sa setrila rezia

To je dobra pripominka, timto muzes opravdu zkratit dobu oznameni
prichodu maleho poctu dat. Skoda jen, ze pres API nelze nastavovat
vsechny mody FIFO ktere obvod 16550 umoznuje.

--

Internet proti monopolu. Petr Vones, amatersky programator
* http://www.bojkot(tec)cz *
************************

Hledani od prostredka

[*] Petr Zahradnik <clexpert(zv)clexpert(tec)cz> - 22.1.1999 01:40:24

Puvodni zprava, kterou napsal Miki Vom��ka dne 22 Jan 99,:

> Zapomel jsem napsat, ze bez SQL.

Tak tam mas nekde ve funkci hledani parametr PartialKey...
zkousel jsi to?

[...]

Poslanie znakov na LPT port

[*] Jirka <virt(zv)pepa(tec)cz> - 22.1.1999 06:55:47

Zkus http://www.delphi(tec)cz/soubor.asp?dir=\archiv\1999\jan\05\dlfaaaac.htm

Jirka Virt
email: virt(zv)pepa(tec)cz
-----P�vodn� zpr�va-----
Od: Martin Bohm <mbohm(zv)quelle.sk>
Komu: Delphi Forum <delphi-l(zv)fwd(tec)cz>
Datum: 21. ledna 1999 17:13
[...]

[*] Ing. Miroslav Ondrisek <bonnel(zv)telecom(tec)cz> - 22.1.1999 07:06:49

Asi myslis, CHIP 11/98 - Vyvojove nastroje.
Tam je ale JBuilder, ne C Builder (neni na zadnem Chipu od r. 1997)

Mira

-----P�vodn� zpr�va-----
Od: Pavel Malinsk� <spiderland(zv)usa.net>
Komu: DELPHI Distribution List <delphi-l(zv)fwd(tec)cz>
Datum: 22. ledna 1999 0:20
P�edm�t: Re: Trial verze C++ Builderu

Ahoj,

> [...]
================================
GSM: 0602 652 203

> [...]
> P�edm�t: Trial verze C++ Builderu
>

> Hi all,

> nevi nekdo, jestli existuje nejaka trial verze k C++ Builderu a kde

Seriova komunikace - nestandardni rychlost

[*] Ivo Janal�k <janalik(zv)nam(tec)cz> - 22.1.1999 07:29:53

Nevi nekdo, jak nastavit pro seriovou komunikaci nestandardni rychlost. Mam zarizeni, ktere komunikuje 5200 Bd.

Ivo, NAM

jak a na cem ucit programovani

[*] Polak Jiri <Jiri.Polak(zv)tconsult(tec)cz> - 22.1.1999 07:34:59

Patriku, mas podobny nazor jako doc. RNDr. Vaclav Sedlacek CSc.
z fakulty informatiky MU Brno. Ten taky propaguje misto
pascalu, C atp ucit nejdrive Prolog. To se mi nezda vhodne.
Prolog vyzaduje daleko vice abstraktniho mysleni
nez treba Pascal a neni tak snadne pochopit, jak to vlastne
pracuje, zvlaste pro zacatecnika. Vem si napriklat
trideni. V obou jazycich je to vec, kterou lze napsat
na par radku. Jak se ale jevi zacatecnikovi? V Pascalu,
pokud by dotycny neznal zadny tridici algoritmus, je schopen sam
dat dohromady vyhledavani maxima nebo minima proste proto,
ze by rucne postupoval stejne. Ale v prologu?
Prolog sam provadi backtracking, a je tezke to pochopit,
kdyz si ho sam nenaprogramujes. Navic v urcitou chvili
prijde nutnost oznamit existenci rezu. A rez vyridi
drtivou vetsinu i tech studentu, kteri az doposud jakztakz
chapali.

Myslim si, ze ani C neni vhodne, protoze zdrojaky jsou dal
od myslenkovych pochodu nez pascal a studenti se musi soustredit
vice na to, jak to napsat nez na vlastni algoritmus.

Doporucuji Pascal.

Jiri Polak
----------
The only good bug, is a dead bug!> -----Original Message-----

Insatalacia Package

[*] Libor Valka <valka(zv)brno.cas(tec)cz> - 22.1.1999 07:37:51

Ahoj,

mozna je moje pripominka hloupa, ale mas nastavenu cestu v Library Path
(Tools/Environment Options/Library/Library Path) ?
Sam na to obcas zapomenu.

Libor.

valka(zv)brno.cas(tec)cz
valka(zv)ipm(tec)cz

-----P�vodn� zpr�va-----
Od: owner-delphi-l(zv)fwd(tec)cz [mailto:owner-delphi-l(zv)fwd(tec)cz]za u�ivatele Martin
Bohm
Odesl�no: 21. ledna 1999 16:41
Komu: Delphi Forum
P�edm�t: Insatalacia Package

[...]

Predavani pres CGI jako parametry programu

[*] Ing. Lubo� Langer <langer(zv)gymzn(tec)cz> - 22.1.1999 07:41:25

Ahoj,

potreboval bych poradit s nasledujicim problemem. Potrebuji udelat
v Delphi program, ktery by se dal spustit na www servru bezicim na
platforme W95, NT napr. Frontpage. Pisu jej jako konzolovou aplikaci
prave v Delphi Pouziji-li ve formulari pro odeslani pres cgi akci
post, data v poradku k aplikaci dorazi a nactu je z konzoly pomoci
Read. Pouziji li ale volani typu mujserver/cgi-bin/program?slovo=ahoj
nepreda se to ani na vstup ani jako parametr programu. Paramcount
vraci 0
Poradite mne nekdo co s tim?
Predem dik

Ing. Lubo� Langer
langer(zv)gymzn(tec)cz

Logo

[*] Ondrej Krajicek <krajicek(zv)promedia(tec)cz> - 22.1.1999 07:44:01

Existuje prosim nejake "Powered by Delphi" logo ? Nekde sem
neco takoveho videl, ale na sajte Inprise sem o tom nic
nenasel.

Ondrej Krajicek

Logo

[*] Libor Valka <valka(zv)brno.cas(tec)cz> - 22.1.1999 07:45:56

Ahoj,

neco lze najit napr. na strance
http://www.user.xpoint.at/r.fellner/DELPHIN.HTM.

Libor

valka(zv)brno.cas(tec)cz
valka(zv)ipm(tec)cz
> -----P�vodn� zpr�va-----
> Od: owner-delphi-l(zv)fwd(tec)cz [mailto:owner-delphi-l(zv)fwd(tec)cz]za u�ivatele
> Ondrej Krajicek
> Odesl�no: 22. ledna 1999 7:44
> Komu: delphi-l(zv)fwd(tec)cz
> P�edm�t: Logo
> D�le�itost: Vysok�
>

> Existuje prosim nejake "Powered by Delphi" logo ? Nekde sem
> neco takoveho videl, ale na sajte Inprise sem o tom nic
> nenasel.
>
> Ondrej Krajicek

BDGrid a nesmysly

[*] Zbysek Hlinka <zhlinka(zv)login(tec)cz> - 22.1.1999 07:47:56

Kolar Lubor wrote:

> [...]
> jednou) apod.). Asi bude potreba zavolat neco jako Synchronize, protoze
> kdyz se mrknu do databaze, tak ta je uplne v poradku. Vite nekdo, co s

Jo, s tim je problem. Projevuje se to u SQL databazi a u TTable
pomuze refresh, u TQuery zavrit a znovu otevrit tabulku. Pakarna.
Myslim, ze nejvice by pomohlo napsat cele databazove rozhrani
znovu a lepe. :-)

Polak Jiri wrote:

> [...]
> prunik? Reknu to takhle: stromova struktura je definovana prioritou
> urcitych vlastnosti. Kdo ma urcovat tu prioritu? Ja myslim, ze ten, kdo

Velice rad bych zarazil tuto neplodnou debatu. Cilove se jedna o
_JEDNU_ komplexni knihovnu, kde jednotlive prvky budou spolu
souviset. Cleneni na projekty a podprojekty bude vyhradne z
duvodu pracovnich, nicmene v nekterych oblastech se vysledky
nutne musi prolinat (viz nize).

Ke stazeni bude knihovna v jednom celku, pokud to bude z duvodu
velikosti nutne, bude rozdelena na soubory podle stavu aktualizaci
a problematiky, ale podle hesla, ze mene znamena vice.
Predpokladam, ze zpocatku to bude spise souhrn jednotlivych
reseni, ktere se casem budou muset provazat napriklad podle
nejakeho jadra.

Takze videl bych tyto zakladni oblasti: databaze (konektivita, to
cim je ve VCL TTable, TQuery, MIDAS), editory (1radkove,
viceradkove, gridy, listboxy atp., vcetne jejich db varianty),
komunikace (seriova, paralelni, tcp/ip, internet atp.), multimedia
(prohlizece obrazku, grafy, editory obrazku, zvuku atp.), nastroje
pro tisk, a ostatni. Mozna nekoho jeste neco napadne, ale uz moc
velky vyber neni.

Toto se bude dal delit (opet z hlediska pracovniho) na podoblasti,
mozna muze byt nekde ucelna jeste jedna vrstva (ale vic radeji ne).
Kdyz si nekdo nebude vedet rady, kam zaradit svou snahu se
neceho zucastnit, posle proste dotaz do konference a bude cekat,
zda se mu nekdo ozve, nebo zalozi svou vlastni oblast.

V konferencich by se _zasadne_ nemel objevovat balast typu
tohoto nebo jak maji vypadat stranky, to je veci komunikace primo
s konkretnim clovekem, ktery danou oblast ridi. Konference (ktere
zatim bohuzel nejsou a stale se hleda jejich provozovatel) by mely
byt vyhradne k reseni a oznamovani zasadnich veci ohledne
projektu a hledani partneru se spolecnymi zajmy k vyprogramovani
nejake oblasti. Urcite by se tam nemely objevit zadne zdrojaky,
dotazy typu "jak se dela ..." a komunikace mezi pracovni skupinou
(ta by mela probihat uz mezi jednotlivymi cleny a koordinatorem.

Uz byly nejake projekty vyhlaseny, kdo se na ne citite, hlaste se
primo u jejich vyhlasovatelu (mne se dosud neprihlasil nikdo, jsem
pripraven poslat zdrojaky kazdemu zajemci o pomoc :). Pokud
budete chtit danou vec pouze pouzivat, neobtezujte koordinatory,
ve svuj cas budou zdrojaky volne dostupne na webu.

E-mail: zhlinka(zv)login(tec)cz, localizator(zv)localizator.com
Tel.: 02/795 29 56; GSM: 0603 551 282

Menu

[*] Tomas Balusek <tpplus(zv)zasova(tec)cz> - 22.1.1999 08:36:21

Ad 1) mne nic nenapada, ale ad 2) se podivej tady
http://www.gnomehome.demon.nl/uddf/index.htm - hledej "Help popup menu..."

Nazdar
Tomas Balusek
-----P�vodn� zpr�va-----
Od: Ales Radikovsky <radik(zv)seznam(tec)cz>
Komu: Konference Delphi <delphi-l(zv)fwd(tec)cz>
Datum: 21. ledna 1999 18:00
P�edm�t: Menu

> [...]
>tedy pomoci standardniho menu.
>
>2. Polozka menu, ktera je zarovnana doprava (byva tak treba Help)?

Uzavreni programu

[*] Petr Brant <p.brant(zv)samo(tec)cz> - 22.1.1999 09:02:31

Celkem rozsahle povidani je v helpu (Win32s.HLP), kapitola
SetWindowsHookEx. Priklad tam ale neni a ja nemam cas to nejak vymyslet
a zkouset. Snad ti to aspon trochu pomuze.********************************************************
> [...]

> P�edm�t: Re: Uzavreni programu
>
> To je presne to co potrebuji. Mohl by mi prosim nekdo
> pouze v bodech nastinit, co musi zminenak fce Hook

Spakovany archiv delphi-l ????

[*] Bielik Marian <bielik(zv)basl.sk> - 22.1.1999 09:09:04

Je mozne niekde stiahnut archiv tejto konferencie ako zip alebo gz alebo

vdaka !

Marian

CACHE

[*] Milan Fiedler <milanf(zv)rts(tec)cz> - 22.1.1999 09:10:13

Toto je zpr�va ve form�tu MIME obsahuj�c�n�kolik ��st�.

Mam na Vas jeden dotaz.

Mam problemy s vyprazdnovanim cache v BDE. Kdyz se s programem dele pracuje a je pridano mnoho vet do tabulek (a ulozeno pomoci Post) a treba dojde k resetovani PC, tak jsou tabulky prazdne.

Na strankach Inprise jsem si nasel reseni:

na onIdle volat rutinku DbiUseIdleTime;

Ta vsak jiz neni podle helpu podporovana a je tam odkaz na rutinku function biSaveChanges (hCursor: hDBICur): DBIResult stdcall;

Ta by mohla sice tabulku vyprazdnit, ale jen jednu (podle predaneho hCursor).
Potreboval bych nejake globalni reseni vyprazdnovani cache.

Predem dekuji za Vase namety na reseni.

S pozdravem Milan Fiedler, programator.
milanf(zv)rts(tec)cz

Logo

[*] rdocekal(zv)csas(tec)cz - 22.1.1999 09:18:54

Kdo chce, muzu na jeho adresu poslat i animovanej GIF (9 kB).

S pozdravem
Radek Docekal
<rdocekal(zv)csas(tec)cz> ICQ: 9008367

-----P�vodn� zpr�va-----
Od: Libor Valka [mailto:valka(zv)brno.cas(tec)cz]
Odesl�no: 22. ledna 1999 7:46
Komu: delphi-l(zv)fwd(tec)cz
P�edm�t: RE: Logo

> [...]

> Existuje prosim nejake "Powered by Delphi" logo ? Nekde sem
> neco takoveho videl, ale na sajte Inprise sem o tom nic

MemoryTable bez BDE ?

[*] Martin Fron�k <FRONEK(zv)ZZNSLANY.CZ> - 22.1.1999 09:23:11

Hi,

dneska je neco takoveho (MEMTABLE bez BDE - TMemTable od Kim Bo Madsen)
jako novinka na Torry (http://www.torry.ru)

> [...]

> pouzijes.
>
> --
>
> Internet proti monopolu. Petr Vones, amatersky

Prehliadka zaznamov v TQuery

[*] Marian Hatala <emha(zv)mailbox.sk> - 22.1.1999 09:29:08

Zdravim vospolok.

Stretol som sa s nasledovnym problemom:
Potrebujem sekvencne prejst cely DataSet (TQuery), co som chcel
riesit pomocou
funkcii First, Next (robim s SQL servrom takze nemozem pouzit iteraciu
pomocou RecNo).
Z mne neznamych dovodov sa vsak taketo prehladavanie vzdy zacykli.
Ked som zmazal riadky kde sa to cyklilo, tak to cvilu pokracovalo a
zacyklilo
sa to na inych riadkoch.
Skusil som aj prehladavanie od konca k zaciatku, co sice zbehne
zdanlivo korektne, ale spracuje mi to iba cca 1/4 zaznamov
Robim s D4 UP2,DBE 5.01, MS SQL 7.0

Vedel by mi niekto poradit, cim to moze byt a co s tym? eMHa.

MemoryTable bez BDE ?

[*] rdocekal(zv)csas(tec)cz - 22.1.1999 09:38:47

Zkousel jsem taky TTextTable http://www.torry.ru/vcl/database/txttable.zip.
Na naprosto jednoduche veci to staci.

Od: Petr Vones [mailto:pvones(zv)mbox.vol(tec)cz]
Odesl�no: 22. ledna 1999 0:56
Komu: delphi-l(zv)fwd(tec)cz

muher(zv)csas(tec)cz wrote:

> [...]

pouzijes.

--

Internet proti monopolu. Petr Vones, amatersky programator

MemoryTable bez BDE ? URL na FWS

[*] Pavel Cisar <pcisar(zv)aktis(tec)cz> - 22.1.1999 09:54:45

Haj hou!

Prave dnes se na www.torry.ru objevila komponenta na in-memory
table bez BDE. Je to free se zdroji. Naleznes v sekci
NEWS/Components.

Enjoy!

CACHE

[*] Mirek Junek <mjunek(zv)uo.fairnet(tec)cz> - 22.1.1999 09:57:24

Toto je zpr�va ve form�tu MIME obsahuj�c�n�kolik ��st�.

Zkus si nastavit LOCAL SHARE na TRUE pomoci BdeConfigu. Kolem teto promene siri Borland ponekud matouci informace, ze to je jenom pro sdileni tabulek z BDE a non-BDE aplikaci. Nekde jsem se vsak docetl, ze cely vtip prave spociva v tom, ze pri LocalShare=false to cache-uje (???) data, takze je rychlejsi pristup (coz je pravda).
Takze pri LocalShare=true dostanes sice o neco pomalejsi pristup k datum, ale ta by mela zustat v tabulkach i pri zadreni PC :-)

Me to takhle pomohlo, zkus to ...

Mirek Junek
-----P�vodn� zpr�va-----
Od: Milan Fiedler <milanf(zv)rts(tec)cz>
Komu: Konference <delphi-l(zv)fwd(tec)cz>
Datum: 22. ledna 1999 9:33
P�edm�t: CACHE

[...]

Paradox

[*] Jiri Peroutik <peroutik(zv)dbme.fee.vutbr(tec)cz> - 22.1.1999 10:30:54

Zdravim a mam take jeden dotaz:

kde lze sehnat podrobnejsi informace o strukturach paradoxu ? Treba
takovy vyznam souboru *.val.
NArazil jsem take na nasledujici problem: mam aplikaci delanou
(vcetne tabulek v paradoxu) v D2 Desktop. Zkusil jsem ji rozjet v
praci na D2 Devel.. Vse jede az na to, ze mi odmita otevrit
jakoukoliv tabulku (DatabaseDesktop je otevre spolehlive). Nastaveni
Alias a tak dale jsem kontroloval, proste to tvrde odmita..

Ing. Jiri Peroutik
Department of Biomedical Engineering
Faculty of Electrical Engineering and Computer Science
Technical University of Brno
e-mail : Peroutik(zv)dbme.fee.vutbr(tec)cz

Externi prohlizec MSIE

[*] Bene� Jaroslav <JBenes(zv)cpoj(tec)cz> - 22.1.1999 10:41:44

Ahoj,
potreboval bych, prosim, pomoci. Potrebuji pouzit MSIE4 jako
prohlizec v D3. Predal bych mu adresu www, aby mi nacetl stranku a nekam mi
pak predal html soubor. Je to mozne, pripadne jak? Dekuji
Jaro B.

Kresleni do TDrawGrid

[*] Petr Brant <p.brant(zv)samo(tec)cz> - 22.1.1999 10:51:39

Ahoj vespolek,

mam maly problem: aplikace pri behu kresli ruzne cary mezi policky
DrawGridu. Jenze kdyz pres grid prejedu jinym oknem, cary se ztrati,
texty v polickach zustavaji. Nevite nekdo, jak to resit?

Diky predem

Petr Brant [p.brant(zv)samo(tec)cz]

programator v MSVC++, obcas Delphi nebo Visual Basic

Trial verze C++ Builderu

[*] Polak Jiri <Jiri.Polak(zv)tconsult(tec)cz> - 22.1.1999 11:06:08

urcite na nejakem je
Myslim, ze to je 2/97 (tedy uz velmi stara verze)

Jura
----------
[...]

Paradox - validace

[*] tomas.mazurek(zv)vitkovice(tec)cz - 22.1.1999 11:11:57

Hello,

v souboru VAL jsou ulo�eny informace o validacich na jednotlivych
polozkach dane tabulky. Tedy max, min, default, table lookup, picture
apod. Dale v souboru VAL je ulozena i definice ref. integrity, pokud
je pouzita.

Pro zajemce: Mam SW pro zjisteni a tisk struktur tabulek, vcetne vyse
uvedenych informaci. Funguje nad vsemi standart. databazemi a nad
Interbase a Oracle...

Tomas

Re[2]: BDGrid a nesmysly

[*] LuborK(zv)tnet(tec)cz (Kolar Lubor) - 22.1.1999 11:13:03

> [...]
> pomuze refresh, u TQuery zavrit a znovu otevrit tabulku. Pakarna.
> Myslim, ze nejvice by pomohlo napsat cele databazove rozhrani
Tak jsem se v tom stoural a zjistil jsem, ze je blbe napsana medota
TDataset.Resync... zatim zjistuju, co vsechno to dela, nicmene pro
zacatek mi pomohlo todle:
if (GetRecord(FBuffers[FRecordCount], gmCurrent, False) <> grOK) and
(GetRecord(FBuffers[FRecordCount], gmNext, False) <> grOK) and
(GetRecord(FBuffers[FRecordCount], gmPrior, False) <> grOK) then
begin
// ClearBuffers;
DataEvent(deDataSetChange, 0);
Exit;
end;
if rmCenter in Mode then
Count := (FBufferCount - 1) div 2 else
Count := FActiveRecord;
MoveBuffer(FRecordCount, 0);

Zakomentoval jsem ClearBuffers, protoze tam se dela pouze toto:
FRecordCount := 0;
FActiveRecord := 0;
FCurrentRecord := -1;
FBOF := True;
FEOF := True;
Je evidentni, ze takhle to bejt nema. Zatim mi to ale takle funguje,
problem je, kdyz dam Append, protoze pak mi to nezobrazi tu novou vetu,
nicmene problem je opet v Resync.
PS: Refresh nemuze pomoct, protoze z TDataset.Refresh se vola Resync,
coz je ten zdroj problemu.
Lubor bIRDIE Kolar
====================
GSM Phone: +420-603-410019
ICQ: 18587772

HTML syntaxe

[*] Krayzel Libor <Libor.Krayzel(zv)czech-tv(tec)cz> - 22.1.1999 11:25:22

Zdravim,

byl by nekdo schopen rozsirit stavajici unity pro syntax highlighting
pro C a PAS v http://www.torry.ru/samples/samples/mwedit.zip o unitu na
HTML syntaxi?

Dekuji

==[ eLK(zv) ]===================================================
http://webhost(tec)cz/elka * mailto:libor.krayzel(zv)czech-tv(tec)cz - (069)6201375
http://easypad.fwd(tec)cz * mailto:elka(zv)seznam(tec)cz

Pristup z Accessu k tabulkam na MS SQL

[*] Ladislav Nagy <lada(zv)kolej.mff.cuni(tec)cz> - 22.1.1999 11:42:46

Ahoj vsichni,

snazim se z Accessu pres ODBC pristupovat k tabulkam ulozenym na MS SQL. Vse
funguje OK az na problem s prehlasovanymi znaky �, � a podobne. Kdyz ma
nekdo nemecke jmeno tak ma momentalne smulu.

Zkousel jsem v ODBC nastavit uz vsechny mozne kombinace nastaveni + obe
moznosti "Use National Settings" v MS SQL Client Configurations, ale bud se
situace nezlepsila anebo tragicky zhorsila (nezobrazilo se nic).

Nemate s tim prosim nekdo zkusenosti.
Dekuji za kazdou radu.

S pozdravem, Ladislav Nagy

Mgr. Ladislav Nagy
MFF UK & Baader Computer spol. s r.o.
tel. : 02 / 24941962, -63, fax : -64
lada(zv)kolej.mff.cuni(tec)cz , bcpraha(zv)login(tec)cz

DBGrid & kresleni do titulku

[*] Flaska Jakub <jakub.flaska(zv)zps.skoda-auto(tec)cz> - 22.1.1999 12:03:12

Zdravicko...

Jde (a pripadne jak) kreslit do titulku DBGridu? Potrebuji sipeckou
(nakreslenou v titulku sloupce) indikovat, podle ktereho sloupce je
tabulka razena - tedy stejne jako je to napr. v Outlooku.

Dekuji za vsechny rady nebo URL, kde bych nasel reseni.

F.

Trial verze C++ Builderu

[*] Ing. Miroslav Ondrisek <bonnel(zv)telecom(tec)cz> - 22.1.1999 12:24:27

ANO !! Mas pravdu, je opravdu na Chip 2/97
Cesta: Z:\PREZENT\CB\

Jde o Borland C++Builder Client/Server

Mira

-----P�vodn� zpr�va-----
Od: Polak Jiri <Jiri.Polak(zv)tconsult(tec)cz>
Komu: 'delphi-l(zv)fwd(tec)cz' <delphi-l(zv)fwd(tec)cz>
Datum: 22. ledna 1999 11:25
P�edm�t: RE: Trial verze C++ Builderu

|urcite na nejakem je
|Myslim, ze to je 2/97 (tedy uz velmi stara verze)

Pristup z Accessu k tabulkam na MS SQL

[*] Polak Jiri <Jiri.Polak(zv)tconsult(tec)cz> - 22.1.1999 12:27:18

Podobne dotazy si pis laskave do nejake jine konference.
Neumis se chovat.

Jiri Polak
----------
Jiri Polak
> [...]

[*] Petr Brant <p.brant(zv)samo(tec)cz> - 22.1.1999 12:33:41

Nemam to CD ted tady, ale myslim, ze trial verze CPP B byla i na CD
Delphi2.

Petr Brant [p.brant(zv)samo(tec)cz]

programator v MSVC++, obcas Delphi nebo Visual Basic
> [...]

[*] Mor�ol Marian <Marian.Morzol(zv)ostrava.aksignal(tec)cz> - 22.1.1999 12:45:18

Posli. Diky.
Marian.Morzol(zv)ostrava.aksignal(tec)cz

> -----P�vodn� zpr�va-----
> Od: rdocekal(zv)csas(tec)cz [SMTP:rdocekal(zv)csas(tec)cz]
> Odesl�no: 22. ledna 1999 9:19
> Komu: delphi-l(zv)fwd(tec)cz
> P�edm�t: RE: Logo
>
> Kdo chce, muzu na jeho adresu poslat i animovanej GIF (9 kB).

> [...]

Programatori sobe - WWW

[*] Martin Kubecka <martin.kubecka(zv)amenit(tec)cz> - 22.1.1999 12:56:23

Naprosto souhlasim, ale myslim si, ze vetsina lidi ceka prave na ten web
:-). Moje predstava:

mrknu na web - zjistim co tam je za oblasti - pokud tam je ta co me
zajima kontaktuju osobu - pokud neni kontaktuju jinou a zadam o zalozeni
+ sepisu o co mi jde atd. atd.

Mam napr. nejake napady na DB komponenty + mame neco spachaneho, co ale
potrebuje 'ruku odbornika' ;-) Jakmile bude KAM tak nabidnu, napisu
pozadavky atd.

Takze honem sem s tim webem :-)))

Mac

Petr Zahradnik wrote:

> Takze jednoduse receno - prestanme si vymyslet WWW server,
> na kterem se stejne jiz pracuje, a zacneme programovat!

= Ing. Martin Kubecka - Amenit s.r.o. =
= Na Valech - budova Dytron, 741 01 Novy Jicin =
= telefon/fax: +420 656 706203 mobil: +420 603 265926 =
= http://www.amenit(tec)cz mailto:martin.kubecka(zv)amenit(tec)cz =
= ICQ: 8906773 GSM (SMS): martin.kubecka(zv)sms.paegas(tec)cz =

Komponenty, co zabiraji systemovy cas

[*] Milan Nemec <nemec(zv)goldcard(tec)cz> - 22.1.1999 13:00:09

Ahoj,

chtel jsem se zeptat proc nektere komponenty berou
tolik systemoveho casu. Normalne v klidu CBuilder
bere 0% az sem tam nejake male procento, ale kdyz
pridam nektere komponenty, tak bere porad treba
20% - 30%. Kdyz je oddelam, zas je to vporadku.
Je jasne, ze je to neco v komponentach, ale co
je v nich blbe?
Delaji to treba AHM komponenty, nebo komponenta
na ovalne tlacitko z DSP.
Je chyba v te komponente nebo v package?

Diky Milan

begin 600 WINMAIL.DAT
M>)\^((zv)L,`0:0" `$```````!``$``0>0!(zv)`(````X(zv)0```````#F``$((zv) <`
M& ```$E032Y-:6-R;W-O9G0(zv)36%I;"Y.;W1E`#$(`0V ! `"`````(zv)`"``$$
MD 8`(zv) $```$````0`````P``, (````+``\.``````(!_P\!````/0``````
M``"!*Q^DOJ,0&9UN`-T!#U0"`````&1E;'!H:2UL0&9W9"YC>(zv)!33510`&1E
M;'!H:2UL0&9W9"YC>(zv)`````>``(P`0````4```!33510`````!X``S !````
M$ ```&1E;'!H:2UL0&9W9"YC>(zv)`#`!4,`0````,`_(zv)\&````'(zv)`!, $````2
M````)V1E;'!H:2UL0&9W9"YC>B<````"`0LP`0```!4```!33510.D1%3%!(
M22U,0$971"Y#6(zv)`````#```Y``````L`0#H!````'(zv)#V7P$````0````9&5L
M<&AI+6Q 9G=D+F-Z``(!]U\!````/0````````"!*Q^DOJ,0&9UN`-T!#U0"
M`````&1E;'!H:2UL0&9W9"YC>(zv)!33510`&1E;'!H:2UL0&9W9"YC>(zv)`````#
M`/U?`0````,`_U\``````(zv)'V#P$````$`````````I%'`02 `0`F````2V]M
M<&]N96YT>2P(zv)8V\(zv)>F%B:7)A:FD(zv)<WES=&5M;W9Y(&-A<P`X#(zv)$%(zv) ,`#(zv)``
M`,\'`0`6``T````)``4`" $!(( #``X```#/!P$`%(zv)`,`#$`'(zv)`%`$T!`0F
M`0`A````,C,Q0C(zv)Q,3E%-4(Q1#(Q,4)"1C(zv)P,#8P,#(zv)Q.#(zv)U0S0`[08!`Y &
M`! %```A````"P`"``$````+`",```````,`)(zv)``````"P`I```````#`"X`
M``````,`-(zv)``````0 `Y`/ ,-\+^1;X!'(zv)!P``$````F````2V]M<&]N96YT
M>2P(zv)8V\(zv)>F%B:7)A:FD(zv)<WES=&5M;W9Y(&-A<P````(!<0`!````%(zv)````&^
M1?["%AF!&R2QY1'2N_(zv)`8 (zv)8A<0``!X`'(zv)P!`````P```$U3```>`!\,`0``
M`!0```!7:6YD;W=S+V%D;6EN+VYE;65C``,`!A#RP;V!`P`'$&<!```>``(zv)0
M`0```&4```!!2$]*+$-(5$5,2E-%35-%6D505$%44%)/0TY%2U1%4D5+3TU0
M3TY%3E190D523U543TQ)2U-94U1%34]614A/0T%354Y/4DU!3$Y%5DM,2415
M0T)524Q$15)"15)%,"5!6E-%``````(!"1 !````\ $``.P!``";`(zv)``3%I&
M==F6%V8_``H!`P'W`J0#XP(`8VB!"L!S970R,S(zv)``.HJ`N%A!X (zv)!Q,"(zv) <3
M:"!#10* ?0J ",(zv)[W0EO, * "H0+,&,`00M(zv)P&YG,3 R.0NF$)#P:&]J+ JB
M"H0*(zv) ](zv)E'1E`R!J#Z!M( ^(zv)J"!Z904P805 < -(zv)8&,(zv);F5K%M 2H" ::P-P
M< ((zv)"?!T>2 N8(zv)20"& 5]'0&\&EKF1=0>7,6T 1(zv)=F45L, (zv)8V%S=2X'L 6P
M90# ;!A0('88P!I09/)U$6!"=0,0!($5]!F!P1" ,"4(zv)87H741= QP&0%T 8
M4&IA:Q" &^%G$( 8`ADQ;RP>$!]A:_AD>7H5]!(zv)`'( >HQA^'R 0`9 :<!VC
M&0!R861S'H 2H&)A%?0!T!X`+>P(zv),QWP&Y!+(($7`!" UP1P`0`+8&T(zv)$'H;
M8"52MQHP'# C4VL;(zv)!7T2A" _1[P<R& )(zv)$GP29S(8 %H/<<,ACF`-!H(!0%
MH!7T)6&O'$ #``](zv)&7!L&8 _%?1R1"7!:FDF(zv)B.S$)!(_DTA^R& !N I217T
M$% E(zv)(IV&_-T"V!C:708T&$7(zv)"!$4U G2 ](zv)>?\M$1Q %M 8R!" +D,<0 JP
M\&-K86<KQBOE&F 98/Y-`Q `<!1!`4 4D(zv)% %(zv),%$;$`-J #`! 0``````,`
M$1 ``````P" $/____] ``<P8+1#1?U%O(zv)% ``(zv)P8+1#1?U%O(zv)$+``& "" &
M``````# ````````1(zv)`````#A0````````,``X (( 8``````, ```````!&
M`````!"%`````````P`&(zv) (zv)(zv)!(zv)``````P ```````$8`````4H4``/ .```>
M`": "" &``````# ````````1(zv)````!4A0```0````0````X+C ``P`G(zv) (zv)(zv)
M!(zv)``````P ```````$8``````84````````+`#" "" &``````# ````````
M1(zv)`````.A0````````,`,8 (( 8``````, ```````!&`````!&%````````
M`P`S(zv) (zv)(zv)!(zv)``````P ```````$8`````&(4````````>`$* "" &``````#
M````````1(zv)`````VA0```0````$`````````'(zv)!#(zv) (zv)(zv)!(zv)``````P ``````
M`$8`````-X4```$````!`````````!X`1( (( 8``````, ```````!&````
K`#B%```!`````0`````````>`#T``0````$``````````P`--/TW``#W% ``
`
end

DBGrid & kresleni do titulku

[*] Libor Valka <valka(zv)brno.cas(tec)cz> - 22.1.1999 13:03:49

Ahoj,
zkus komponentu RxDBGrid z knihovny RxLib (http://rx.demo.ru).

Libor

valka(zv)brno.cas(tec)cz
valka(zv)ipm(tec)cz
> [...]
> tabulka razena - tedy stejne jako je to napr. v Outlooku.
>
> Dekuji za vsechny rady nebo URL, kde bych nasel reseni.

Blob + bmp(jpg......)

[*] SICHTA Daniel <Sichta(zv)asset.sk> - 22.1.1999 13:06:04

Caute !!!

Mam jeden dotaz! Ako sa da jednoducho insertnut obrazok (bmp, jpg �..)
do tabulky (priklad by potesil)
IB 4.2, w98, D3
D.

Ing. Daniel �ichta
ASSET s.r.o. Rosinsk� 8
011 05, �ilina SLOVAKIA
% 421-89-542-15
) sichta(zv)za.asset.sk <mailto:sichta(zv)za.asset.sk>

DBGrid & kresleni do titulku

[*] Tomas Balusek <tpplus(zv)zasova(tec)cz> - 22.1.1999 13:08:14

Jde. Udalost OnDrawColumnCell.

Czescz
Tom Balusek
-----P�vodn� zpr�va-----
Od: Flaska Jakub <jakub.flaska(zv)zps.skoda-auto(tec)cz>
Komu: delphi-l(zv)fwd(tec)cz <delphi-l(zv)fwd(tec)cz>
Datum: 22. ledna 1999 12:32
> [...]

>tabulka razena - tedy stejne jako je to napr. v Outlooku.
>
>Dekuji za vsechny rady nebo URL, kde bych nasel reseni.

Programatori sobe - WWW

[*] Petr Zahradnik <clexpert(zv)clexpert(tec)cz> - 22.1.1999 13:10:53

Puvodni zprava, kterou napsal Martin Kubecka dne 22 Jan 99,:

> [...]
>
> Mam napr. nejake napady na DB komponenty + mame neco spachaneho, co ale
> potrebuje 'ruku odbornika' ;-) Jakmile bude KAM tak nabidnu, napisu

:-))) Vzhledem k tomu, ze Zbysek se jeste ani nedohodnul na nazvu
celeho projektu, ze jeste nikdo nesesmolil ani to konkretni prohlaseni,
ze jsem jeste nedostal zadne materialy od zadneho konkretniho
koordinatora, tak opravdu zatim neni nic moc co delat mimo navrhu
kostry a designu. Na cemz se pracuje. Jakmile bude co dat, tak se to
tam jednoduse da. Ale jedine, co mi kdo zatim poslal, to bylo, ze
chce web pro nebo proti IE4, framy nebo neframy a 50 kodovani.

Pozadavky a nabidky mas psat do konference, ktera jeste neni zrizena,
aby se toho nekdo ujal. Co je s tou konferenci, Zbysku?

[...]

[*] Martin Fron�k <FRONEK(zv)ZZNSLANY.CZ> - 22.1.1999 13:19:09

No, a nejlepsi na tom je, za tahle "trial" verze se jako trial vubec
nechova. Spis jako release. (dokud jsem ji pouzival, nikdy sem nenarazil
na nejake omezeni - technicke samozrejme).

> [...]

> Komu: delphi-l(zv)fwd(tec)cz
> P�edm�t: Re: Trial verze C++ Builderu
>
> ANO !! Mas pravdu, je opravdu na Chip 2/97

Virus ?

[*] Mirek Junek <mjunek(zv)uo.fairnet(tec)cz> - 22.1.1999 13:35:11

Toto je zpr�va ve form�tu MIME obsahuj�c�n�kolik ��st�.

Obcas se mi stane, ze se mi na PC posune datum o 100 let dopredu.
Ma s tim nekdo zkusenosti ? Virus ?

Diky, Mirek

PS - TCP/IP]

[*] Martin Fron�k <FRONEK(zv)ZZNSLANY.CZ> - 22.1.1999 13:37:21

Hi,

mam nekolik napadu a neco hotoveho pro TCP/IP, myslim ale, ze nejsem az
tak dobry v TCP/IP (WinSock), takze bych uvital, kdyby se nekdo ozval.
Ale pouzivam CBuilder, takze bud to bude v C, nebo se pouzije C-source
pro prepis do pascalu. Zde by se ale mohlo vazne narazit na chybejici
knihovny. Takze, najde se nekdo?

Martin Fron�k
ZZN Slan� a.s.
Pra�sk� 1579, 274 49, Slan�
tel. +420-314-522986
e-mail: fronek(zv)zznslany(tec)cz

Jak ulozit historii SINEA ComboBoxPrinter a ComboB

[*] Pavel Bare� <atoll(zv)telecom(tec)cz> - 22.1.1999 13:45:53

Toto je zpr�va ve form�tu MIME obsahuj�c�n�kolik ��st�.

Poradte mi prosim jak elegantne ulozit historii ComboBoxPrinter a Predloha nejlepe do registru, pres index, printer index ani predloha se mi to nedari.

Nejde mi to proto, ze polozky do obou cboxu jsou nacitany az pri kliknuti na rozbalovaci sipku (nebo ne ?) a na udalost onShow nejsou tedy zname.
dekuji za napad
Pavel Bare�
Atoll s.r.o.
www.atoll(tec)cz

Pristup z Accessu k tabulkam na MS SQL

[*] Ladislav Nagy <lada(zv)kolej.mff.cuni(tec)cz> - 22.1.1999 13:50:03

Jiri Polaku,

nemusis se tak certit pro jeden off topic.

Jestli jsi si vsiml tak v Delphi konferenci urcene pro vyvojare Delphi jsou
probirany i dalsi otazky s vyvojem v Delphi souvisejici.
Podivas-li se na maily konference, tak se zde hojne nachazeji dotazy na
nejaky produkt (trial verze ruznych produktu ( :-)) ), Proxy servery, ...) a
nebo nato jak v nejakem produktu neco udelat/nastavit (Interbase, MS SQL,
Access, dotazy na jazyk SQL, ...).

Nemam sebemensi chut v tomto hovoru pokracovat, protoze to je to, co sem do
konference skutecne nepatri.
(Muj soukromy mail je pripojen.)

S pozdravem, Ladislav Nagy

Mgr. Ladislav Nagy
MFF UK & Baader Computer spol. s r.o.
tel. : 02 / 24941962, -63, fax : -64
lada(zv)kolej.mff.cuni(tec)cz , bcpraha(zv)login(tec)cz

Memo

[*] SICHTA Daniel <Sichta(zv)asset.sk> - 22.1.1999 13:51:54

Caute !!

Da sa do memo (TMemo) napisat text na konkretnu poziciu (stlpec��) ?

[...]

[*] Ales Radikovsky <radik(zv)seznam(tec)cz> - 22.1.1999 13:55:35

Myslim ze to umi DBgrid z RX komponent.

Ales

Flaska Jakub wrote:

> [...]
> tabulka razena - tedy stejne jako je to napr. v Outlooku.
>
> Dekuji za vsechny rady nebo URL, kde bych nasel reseni.

na DBGridu DBLookupCombo

[*] Petr Mat�jovsk�������dz�� - 22.1.1999 13:07:07 -0000

Ahoj

Mam nasledujici problem,
kdyz prejdu kurzorem na sloupec NAZEV na DBGridu tak potrebuju zobrazit
DBLookupCombo primo na DBGridu ve sloupci NAZEV......

Tohle vsechno funguje dokud nepridavam nove zaznamy pomoci insert potom se
DBGrid prestane prekreslovat a chova se nejak podivne

Kde delam chybu ?

Neexistuje nejaka komponenta ktera umi zobrazit na urcitem sloupci Gridu
DBlookupComboBox ??? (nechci OCX)

zde je zdojak:
------------------

unit Unit1;

Windows, Messages, SysUtils, Classes, Graphics, Controls, Forms, Dialogs,
StdCtrls, DBCtrls, ExtCtrls, Grids, DBGrids, Db, DBTables;

type
TForm1 = class(TForm)
Table1: TTable;
DataSource1: TDataSource;
Table2: TTable;
DataSource2: TDataSource;
DBGrid1: TDBGrid;
DBNavigator1: TDBNavigator;
DBLookupCombo1: TDBComboBox;
Table1NAZEV: TStringField;
Table1PRODUKT: TStringField;
procedure FormCreate(Sender: TObject);
procedure DBGrid1ColExit(Sender: TObject);
procedure DBGrid1KeyPress(Sender: TObject; var Key: Char);
procedure DBGrid1DrawColumnCell(Sender: TObject; const Rect: TRect;
DataCol: Integer; Column: TColumn; State: TGridDrawState);
procedure DBLookupCombo1Enter(Sender: TObject);
procedure DBGrid1KeyUp(Sender: TObject; var Key: Word;
Shift: TShiftState);
procedure DBGrid1DrawDataCell(Sender: TObject; const Rect: TRect;
Field: TField; State: TGridDrawState);
private
WasInFloater : Boolean;
{ Private declarations }

Form1: TForm1;

implementation

{$R *.DFM}

procedure TForm1.FormCreate(Sender: TObject);
begin
DBLookupCombo1.Visible := False;
end;

procedure TForm1.DBGrid1ColExit(Sender: TObject);
begin
If DBGrid1.SelectedField.FieldName ='NAZEV' then DBLookupCombo1.Visible
:= false;
end;

procedure TForm1.DBGrid1KeyPress(Sender: TObject; var Key: Char);
begin
if (key <>chr(9)) then begin
if (DBGrid1.SelectedField.FieldName = 'NAZEV') then begin
DBLookupCombo1.SetFocus;
SendMessage(DBLookupCombo1.Handle, WM_Char, word(Key), 0);

procedure TForm1.DBGrid1DrawColumnCell(Sender: TObject; const Rect: TRect;
DataCol: Integer; Column: TColumn; State: TGridDrawState);
begin
if (gdFocused in State) then begin
if (DBGrid1.SelectedField.FieldName = 'NAZEV') then begin
DBLookupCombo1.Left := Rect.Left + DBGrid1.Left;
DBLookupCombo1.Top := Rect.Top + DBGrid1.top;
DBLookupCombo1.Width := Rect.Right - Rect.Left;
DBLookupCombo1.Height := Rect.Bottom - Rect.Top;
DBLookupCombo1.Visible := True;

procedure TForm1.DBLookupCombo1Enter(Sender: TObject);
begin
WasInFloater := True;
end;

procedure TForm1.DBGrid1KeyUp(Sender: TObject; var Key: Word;
Shift: TShiftState);
begin
if (Key in [VK_TAB]) and WasInFloater then begin
SendMessage(DBGrid1.Handle, WM_KeyDown, Key, 0);
WasInFloater := False;

procedure TForm1.DBGrid1DrawDataCell(Sender: TObject; const Rect: TRect;
[...]

[*] Martin Fron�k <FRONEK(zv)ZZNSLANY.CZ> - 22.1.1999 14:21:40

Hi,

zkus to tady. Jinak nemuzu slouzit. Zatim jsem to nepotreboval.

http://kumbal.vse(tec)cz/~dali/jaknacgi.shtml

> [...]

> potreboval bych poradit s nasledujicim problemem. Potrebuji udelat
> v Delphi program, ktery by se dal spustit na www servru bezicim na

[*] Martin Fron�k <FRONEK(zv)ZZNSLANY.CZ> - 22.1.1999 14:29:15

A stava se to az letos, nebo i v roce '98 ? Jestli az letos, tak zkus
uprgradovat BIOS !!! OPATRNE !!!

> [...]

> Komu: Delphi Konference
> P�edm�t: Virus ?
>
> Obcas se mi stane, ze se mi na PC posune datum o 100 let dopredu.

PS] stromova hierarchie

[*] Petr Fejfar <callnet(zv)telecom(tec)cz> - 22.1.1999 14:45:43

> [...]
> (prohlizece obrazku, grafy, editory obrazku, zvuku atp.), nastroje
> pro tisk, a ostatni. Mozna nekoho jeste neco napadne, ale uz moc

Jeste me napada:

1. system/sysutils/... i.e. low level functions
2. sekce s odkazy na standardy e.g. RFC, ODBC, WINSOCK, HTML etc., aby se to
nemuselo hledat po celem webu.

Bye, pf

DBGrid & kresleni do titulku

[*] Flaska Jakub <jakub.flaska(zv)zps.skoda-auto(tec)cz> - 22.1.1999 14:57:13

Dik, podivam se. Zatim jsem si s RxLib moc nehral, protoze nerozumim tem
helpum v azbuce. Neexistuje (treba i na starsi verze) help v
anglictine???

F.

> -----P�vodn� zpr�va-----
> Od: Libor Valka [SMTP:valka(zv)brno.cas(tec)cz]
> Odesl�no: p�tek, ledna 22, 1999 13:04
> Komu: delphi-l(zv)fwd(tec)cz
> P�edm�t: RE: DBGrid & kresleni do titulku
>
> Ahoj,
> zkus komponentu RxDBGrid z knihovny RxLib (http://rx.demo.ru).
>
> Libor
>
> valka(zv)brno.cas(tec)cz
> valka(zv)ipm(tec)cz

DBGrid & kresleni do titulku

[*] Lubos Dusanic <lubos(zv)iname(tec)com> - 22.1.1999 15:03:47

Flaska Jakub wrote:

> Dik, podivam se. Zatim jsem si s RxLib moc nehral, protoze nerozumim tem
> helpum v azbuce. Neexistuje (treba i na starsi verze) help v
> anglictine???

caves,

prave som si jeden vyborny stiahol. ak mas zaujem, poslem ...

--
lubos dusanic

mailto:lubos(zv)iname.com
http://www.geocities.com/SiliconValley/Haven/7613

PS - TCP/IP]

[*] Dalibor Toman <dtoman(zv)fortech(tec)cz> - 22.1.1999 15:41:58

> [...]
>Ale pouzivam CBuilder, takze bud to bude v C, nebo se pouzije C-source
>pro prepis do pascalu. Zde by se ale mohlo vazne narazit na chybejici

o co jde konkretne? Sice usilovne bojuju proti pouzivani komponent nad
WinSockem (anzto myslim, ze jde o oblast, kde je nutny vedet, co se presne
deje v programu aby vubec mohl spolehlive pracovat), ale mozna kdyby se neco
poradne napsalo....

Trial verze C++ Builderu

[*] Petr Fejfar <callnet(zv)telecom(tec)cz> - 22.1.1999 16:09:08

> Nemam to CD ted tady, ale myslim, ze trial verze CPP B byla i na CD
> Delphi2.

Hi,

Ted se divam na instalacku D2 C/S a nic, co by se podobalo C++ Builderu,
nevidim. Ovsem na instalacce D3 jsem trial BCB 1.0 nasel, takze diky za tip.

Ovsem ten trial ma jednu chybu: je expirovany. V helpu pisou, ze se da
pouzivat 60 dni nebo do konce roku 1997.
Kdyz jsem ho nainstaloval, tak hlasi, "the evaluation period has expired" a
nepomaha, ani kdyz vratim datum, a to ani pred samotnou instalaci na
stroji, kde dosud nebyl BCB instalovan (jen D? a BDE).

Bye, pf

Externi prohlizec MSIE

[*] boro(zv)gratex.sk - 22.1.1999 16:18:48

Ahoj !

Vytvoril som program, ktory pouziva IE4 ako ActiveX komponent, ak ti to
pomoze, mozem zaslat.
Bolo by treba dorobit Save As metodu, trochu hladania v MSDN-ke.
Ak neexistuje nejaka vazna pricina, pre ktoru by si sa mal viazat na IE4,
tak pouzi TNMHTTP, myslim.
Ten ti je schopny stiahnut stranku. A to je to, co potrebujes, ak som
spravne pochopil.

Ing. Boris Becvarov
Software Development
GraTex International a.s.

[...]

[*] Zbysek Hlinka <zhlinka(zv)login(tec)cz> - 22.1.1999 16:40:42

Petr Zahradnik wrote:

> :-))) Vzhledem k tomu, ze Zbysek se jeste ani nedohodnul na nazvu
> celeho projektu,

Ale, ale, tak zrovna tohle jsou puste vymluvy. Dej tam nejaky
nazev, a pak ho holt jenom prepises, no.

> ze jeste nikdo nesesmolil ani to konkretni prohlaseni, ze
> jsem jeste nedostal zadne materialy od zadneho konkretniho koordinatora,

Dtto.

> [...]
> cemz se pracuje. Jakmile bude co dat, tak se to tam jednoduse da. Ale
> jedine, co mi kdo zatim poslal, to bylo, ze chce web pro nebo proti IE4,

Posilam ti soubezne muj problem, hned to muzes vystavit. Zarad si
to jak chces, stejne se to bude muset casem nejak doladit.

> Pozadavky a nabidky mas psat do konference, ktera jeste neni zrizena, aby
> se toho nekdo ujal. Co je s tou konferenci, Zbysku?

Uz se na tom pracuje, domlouvam se s Adamem Haunerem.
Mozna jeste dnes vydam oficialni prohlaseni. :-)

Kolar Lubor wrote:

> [...]
> nicmene problem je opet v Resync. PS: Refresh nemuze pomoct, protoze z
> TDataset.Refresh se vola Resync, coz je ten zdroj problemu.

No vida, vsak to rikam, ze by to chtelo napsat znovu. :-) U
standardni knihovny je ten problem, ze i kdyz se ti to podari
opravit, v dalsi verzi dostanes treba stejne chyby a pak aby sis vedl
seznam, co vsechno je treba vyhledat a opravit. A je tu
samozrejme otazka, zda vse bude na stejnem miste. <g> No a
navic nemuzes pouzit balicky, takze v dusledku se ti to muze
chovat jinak pri navrhu a jinak pri behu. Je skutecne nejvyssi cas
toto napravit. [PS]. :-)

E-mail: zhlinka(zv)login(tec)cz, localizator(zv)localizator.com
Tel.: 02/795 29 56; GSM: 0603 551 282

Kresleni do TDrawGrid

[*] Zbysek Hlinka <zhlinka(zv)login(tec)cz> - 22.1.1999 16:40:41

Petr Brant wrote:

> mam maly problem: aplikace pri behu kresli ruzne cary mezi policky
> DrawGridu. Jenze kdyz pres grid prejedu jinym oknem, cary se ztrati,
> texty v polickach zustavaji. Nevite nekdo, jak to resit?

Kresleni je treba volat z metody Paint, nebo udalosti OnPaint.

Jestli to kreslis postupne, je treba si pamatovat objekty (nebo jejich
seznam) a ty pak volat z Paint (OnPaint).

E-mail: zhlinka(zv)login(tec)cz, localizator(zv)localizator.com
Tel.: 02/795 29 56; GSM: 0603 551 282

PS - TCP/IP]

[*] Martin Fron�k <FRONEK(zv)ZZNSLANY.CZ> - 22.1.1999 16:40:55

Hi, ted jdu domu, tak o tom popremyslim a v pondeli (mozna v nedeli) dam
vedet.......

> [...]

> presne
> deje v programu aby vubec mohl spolehlive pracovat), ale mozna kdyby

Paradox

[*] Ji�� Toman <jiri.toman(zv)seznam(tec)cz> - 22.1.1999 16:44:16

V souborech *.val jsou ulozeny kontroly platnosti.
Dalsi soubory jsou: *.F?? - formulare, *.R?? - reporty,
*.G - charakteristiky grafu, *.SET - charakteristiky zobrazeni,
*.PX - primarni index, *.X?? *.Y?? - sekundarni index.
Jirka Toman

Jiri Peroutik p�e:

> [...]
> Faculty of Electrical Engineering and Computer Science
> Technical University of Brno
> e-mail : Peroutik(zv)dbme.fee.vutbr(tec)cz

PL/SQL dotaz

[*] jakub <jakub(zv)mis-net(tec)cz> - 22.1.1999 17:26:19

Dobry den preji..

Tohle je hlavne Oracle(PL/SQL) - orientovany dotaz:

kdyz dam v pl/sql select sequence.CurrVal into promenna from tabulka
tak vrati chybovou hlasku "Presny vyber vraci vice nez pozadovany pocet
radek"..
Ale podle mne ten select vice nez jeden radek nevraci, navic kdyz si
stejny
select bez klauzule "into" provedu v sql worksheetu, tak vrati pouze
jedno
cislo..

Nevedel by nekdo kde je problem prosim?

Diky
Jakub Holubec

TQRRichText

[*] Honza Fiala <fala(zv)imc(tec)cz> - 22.1.1999 18:58:21

Zdravim,
Potreboval by jsem poradit ohledne zmeny pisma ve tride TQRRichText.
Uprosred textu chci napsat vycentrovany napis tlustym pismem. Chtel jsem
pouzit property DefAttributes, ale k memu zdeseni to tato komponeta
neobsahuje :( Dalsi pokus me vedl ke spusteni WordPadu a pridal jsem radek s
temi vygenerovanymi znaku z WordPadu. Vysledek byl ten, ze vypsal vse tak
jak jsem mu to poslal viz: "\deflang1029\pard\qc\plain\f2\fs20 centrovano"

a jeste jsem tady jedou videl, ze nekdo nabizel funkci(komponentu) na vypis
castky slovy. Me hledani bylo marne. Pokud nekdo o necem takovem vite, tak
mi dejte prosim vedet.

Dik

Honza Fiala

PS] - prohlaseni ver 0.0.0.4

[*] Zbyn�k Grygar <zgrygar(zv)zeal(tec)cz> - 22.1.1999 18:59:39

Vazeni panove,

Bohuzel jsem zjistil ze nejake dohodnuti neni hned tak mozne a proto
navrhuji aby se do tohoto chaosu vneslo trochu poradku pro lepsi prehlednost
a rychlejsi odezvu.

1. Stranky budou kompatibilni s prohlizecem Lynx (tzn. textovy mod.)
Jinak nejaka beta nebo spise navrh delphree stranek je tady :
http://gizmo.zeal(tec)cz/delphree
Takze je potreba si rict co se bude vyvijet....

Takze jiz jsou zde ctyri projekty.....
Wizard na generovani wizardu od Zbyska Hlinky [zhlinka(zv)login(tec)cz]
A tady je jeho vyzva:
Hledam kolegy, kteri uz neco takoveho nekdy zkouseli, nebo
si mysli, ze tusi o cem to je. Mam funkcni verzi, ale je tam treba
doladit par "drobnosti".

Takze pokud mate chut mu pomoct tak mu napiste prefix pro tuto diskuzi je
[PS-WIZ]
projekt NEXUS - od Pavla Cisare [pcisar(zv)aktis(tec)cz]
A tady je jeho vyzva:
Verejne ohlasuji projekt NEXUS. Jde o low-level knihovnu pro Delphi na
kterou navazuji nadstavby. Jadro knihovny tvori predevsim system osetreni
chyb+system log, knihovny low-level trid, predevsim pro ruzne datove
struktury, low-level funkce vseho druhu atd. Nasleduje COM ORB a na nem
budovane sluzby komunikacni, presistence, namespace atd. (neco na spusob
sluzeb v CORBA, see www.omg.org). Projekt je ve stadiu tvorby prvotniho
zdroje (1. afla release cca za 14 dni).

Takze pokud mate chut mu pomoct tak mu napiste prefix pro tuto diskuzi je
[PS-Nx]
projekt TCP-IP - od Martina Fronka [fronek(zv)zznslany(tec)cz]
A tady je jeho v�zva:
[...]

[PS-TCP-IP]
project WebProvider - od Radka Voltra [voltrr1.epr(zv)mail.cez(tec)cz]
A tady je jeho v�zva:
jedna se o nahradu baliku WebBroker od Inprise.
Pravdepodobne se bude jednat o potomka TDatamodule s moznosti pridavani
jednotlivych akci konanych programem.
Dalsim pokracovanim vyvoje budou komponenty pro generovani HTML kodu.
Zaklad bude postaven na DKW HTTP knihovne od Blake Stona. Jedna se o
freeware.
Stav : Odhaduji ze do 14 dnu bude prvni beta.

Takze pokud mate chut mu pomoct tak mu napiste prefix pro tuto diskuzi je
[PS-WP]

2. dobry vyvoj se neobejde bez VCS serveru nebo jemu podobnemu serveru ktery
bude spravovat jednotlive verze programu tak aby byla mozna spetna
rekompilovatelnost v pripade nejake zavazne chyby...
Zde jsem se asi prepocital takhle se to resit nebude...
Zrejme postaci vymenovani mezi autory....
Dalsi nazor je od Pavla Cisare:

Souhlasim s vhodnosti pouzit VCS. Neni ovsem nezbytne mit verejny pristup k
VCS a vsechny projekty spravovane jednim VCS. Nechal bych celou zalezitost s
VCS na core teamu toho ktereho projektu.

Rad bych ale slysel vas nazor tak mi prosim ho napiste..

3. Objevil se nazor ze by nemel byt super-programator shodny s
super-koordinatorem
Jiz by se mela stanovit nejaka struktura at se nikdo nehada.

4. Nejaka organizovanost v teto konferenci by mela byt takze navrhuji pro
akci programatori sobe psat vzdy na zacatku subjektu prefix [PS] a z neho
odvozene a take verzi dopisu...
a ta by se mela vzdy v odpovedi objevovat... a v odpovedich opet prvni [PS]
az pak re a cislo verze.

5. Nazev projektu ci spise cele akce je stanoven na Delphree a jiz to tak
zrejme zustane...

6. Piste mi cim chcete prispet at se to jiz zacne delat na tymy....

[Webmastri]
Petr Zahradnik [clexpert(zv)clexpert(tec)cz]
Zbynek Grygar [zgrygar(zv)zeal(tec)cz ]

[Programatori]
===projekt Wizard===
Zbysek Hlinka [zhlinka(zv)login(tec)cz]
===projekt NEXUS===
Pavel Cisar [pcisar(zv)aktis(tec)cz]
===projekt TCP-IP===
Martin Fronek [fronek(zv)zznslany(tec)cz]

Ozvete se mi at vas muzu doplnit do prislusnych kategorii...

to je pro dnesek vse zitra se teste na upravenou verzi....

Zbynek Grygar *ICQ 12771158*
zgrygar(zv)zeal(tec)cz

Ako nastavit mys

[*] Vojtech Semecky <vojtech.semecky(zv)v-soft(tec)cz> - 22.1.1999 19:33:33

> Ako by som zmenit suradnice mysky. Je na to nejaka funkcia or
> procedura ?

SetCursorPos(X, Y : Integer);

Vojta

Programatori sobe - WWW

[*] Vojtech Semecky <vojtech.semecky(zv)v-soft(tec)cz> - 22.1.1999 19:38:33

> [...]
>se pro to maji delat zvalstni stranky, tak bych udelal jedny textove
>bez diakritiky, rozdelovat to dal na ruzna kodovani mi pripada

Taky se da zaridit, aby server poslal stranky v takovem kodovoani,
o ktere pozada klient. A pak je uplne jedno, v jakem kodovani jsou
stranky ulozeny na serveru (treba ve Win 1250).

Vojtech Semecky

PS - TCP/IP]

[*] Vojtech Semecky <vojtech.semecky(zv)v-soft(tec)cz> - 22.1.1999 19:46:42

> [...]
>Ale pouzivam CBuilder, takze bud to bude v C, nebo se pouzije C-source
>pro prepis do pascalu. Zde by se ale mohlo vazne narazit na chybejici

Ja jsem doposud pouzival TCPIP knihovnu od Andrease Hoerstemeiera
(http://www.hoerstemeier.com/delphi.htm). Je to free se zdrojakama,
nepouziva to zadny DLL ani OCX, je to napsano ciste ve Winsock API.

Protoze do winsocku take nevidim nejak zvlast moc, tak nemuzu posoudit,
jak kvalitne je to naprogramovano, ale kazdopadne by to mohl byt dobry
studijni material.

Vojtech Semecky

Memo

[*] Vojtech Semecky <vojtech.semecky(zv)v-soft(tec)cz> - 22.1.1999 19:58:32

>Da sa do memo (TMemo) napisat text na konkretnu poziciu (stlpec��) ?

Zadna metoda na to primo neni (alepon pokud vim). Ale udelat se to
samozrejme
da. V TMemo je prece primy pristup k textu pres propertu Lines a skrze ni
muzu
menit libovolnou radku (lines[i]:=...). K celemu textu je pristup pres
propertu Text.

Za pomoci techto dvou propert a standardnich stringovych operaci se da
zmenit
v textu cokoli (aniz bych musel hybat pozici kurzoru).

Vojtech Semecky

Programatori sobe - WWW

[*] Vojtech Semecky <vojtech.semecky(zv)v-soft(tec)cz> - 22.1.1999 20:03:07

> a za druhe kazdy prohlizec snad umi Win1250.

Ale jenom ve Windows. Na unixech Win1250 neumi. Protoze oficialni
kodovani podle RFC je ISO 8859-2.

Vojta

Trial verze C++ Builderu

[*] Pavel Malinsk� <spiderland(zv)usa(tec)net> - 22.1.1999 22:00:54

Ahoj,

tak to se velmi omlouvam ! S pozdravem
================================
> Pavel Malinsky; Spiderland(zv)usa.net <
>==============================<
> ...The Truth Is Out There... <
================================
GSM: 0602 652 203

-----P�vodn� zpr�va-----

Od: Pavel Malinsk� <spiderland(zv)usa.net>
Komu: DELPHI Distribution List <delphi-l(zv)fwd(tec)cz>
Datum: 22. ledna 1999 0:20
P�edm�t: Re: Trial verze C++ Builderu

> [...]

================================
GSM: 0602 652 203

> [...]
> P�edm�t: Trial verze C++ Builderu
>

> Hi all,

> nevi nekdo, jestli existuje nejaka trial verze k C++ Builderu a kde

Najit barevny text v RichEditu

[*] Petr Urban <urban(zv)Zamberk(tec)cz> - 23.1.1999 11:15:39

Zdravim
Nevite prosim Vas nekdo, jak najit pozici znaku, ktery ma nejakou (resp.
odlisnou) barvu? Chtel jsem to pouzit pro konvertovani textu z RTF do HTML,
ale zatuhnul jsem uz ted. Jsem amater a mozna ze je to jednoduche. Za kazdou
radu jiz predem diky.

Petr Urban alias Cooler

DBGrid & kresleni do titulku

[*] Mal� Dobromil <dodo(zv)rak.pr.ds.mfcr(tec)cz> - 23.1.1999 11:17:58

Ano, komponenta RxDBGrid to umi c kombinaci s RXQuery (a jeho makry)
to jde udelat uplne jednoduse (i to trideni), je k tomu i priklad.

Dobra.

> ----------
> Od: Ales Radikovsky[SMTP:radik(zv)seznam(tec)cz]
> Odesl�no: 22. ledna 1999 13:55
> Komu: delphi-l(zv)fwd(tec)cz
> P�edm�t: Re: DBGrid & kresleni do titulku
>
> Myslim ze to umi DBgrid z RX komponent.
>
> Ales

Spousteni EXE na NT

[*] Martin Nedopil <nedopil(zv)eskon(tec)cz> - 23.1.1999 12:44:28

>v 16-ti bit neni CreateProcess, ale Win32 stejne prevede WinExec na
>CreateProcess, takze tudy bych cestu nehledal...a co na to debuger?

Mlci ........... :-)

Je to asi na 100% v NT, protoze pak se to z niceho nic rozjelo. Jeste to
zkusim pro jistotu otestovat na WinNT 5.0 beta 2.

Martin

DLL pouzita programem

[*] Martin Nedopil <nedopil(zv)eskon(tec)cz> - 23.1.1999 13:07:11

>BTW: z jineho soudku, nevite o free komponentach na SNMP (Fpiette je tusim
nema
>ale da se to nad tim napsat, ale na mne je to trocu moc low level :-( ).

hledej na MSDN pod Inetmib1.dll . Preju prijemnou zabavu. Nebo si hledal
SMTP ?

Martin

TQRRichText

[*] Honza Fiala <fala(zv)imc(tec)cz> - 23.1.1999 15:31:10

[...]

[*] Petr Zahradnik <clexpert(zv)clexpert(tec)cz> - 23.1.1999 15:58:03

Puvodni zprava, kterou napsal Vojtech Semecky dne 22 Jan 99,:

> Ale jenom ve Windows. Na unixech Win1250 neumi. Protoze oficialni
> kodovani podle RFC je ISO 8859-2.

Vzhledem k tomu, ze Delphi je urceno pod Windows, da se predpokladat,
ze budou stranky prohlizeny z Windows. Pokud nekdo pracuje na unixu,
da se predpokladat jeho znalost anglictiny, takze ma anglicke stranky.
Z pocatku bude kodovani Win1250. Pokud tady bude nutnost zmeny
kodovani, neni to problem.

[...]

[*] jk(zv)tzus(tec)cz - 23.1.1999 17:22:18

> [...]
>stejny
>select bez klauzule "into" provedu v sql worksheetu, tak vrati pouze

Pokud to funguje jak pises tak je to hodne podivne zda se mi to spis jako
nejake nedorozumeni (nebo upsani se v kodu). Pokud se provadi select ...
into musi tabulka vracet prave jeden radek. Pokud jde pouze o zjisteni
hodnoty currval sekvence je vhodne pouzit nasledujici
"select seq.currval into promenna from dual" - tento kod by mel fungovat
vzdy. Pokud to nadale nefuguje napis presne jake selecty poustis.

S pozdravem
Jan Kadlecek

* kadlecek(zv)htkpro(tec)cz *
* HTK Pro s.r.o., www.htkpro(tec)cz *
* tel : 02-83880361, fax: 02-6896391 *
* Autorizovany dealer TurboPower *

Logo

[*] Jan Skopov� <jan.skopovy(zv)vol(tec)cz> - 23.1.1999 18:16:10

Posli. Diky.

jan.skopovy(zv)vol(tec)cz
-----P�vodn� zpr�va-----

Od: Libor Valka [mailto:valka(zv)brno.cas(tec)cz]
Odesl�no: 22. ledna 1999 7:46
Komu: delphi-l(zv)fwd(tec)cz
> [...]

> Existuje prosim nejake "Powered by Delphi" logo ? Nekde sem
> neco takoveho videl, ale na sajte Inprise sem o tom nic

? prenesenych bajtov

[*] iko(zv)kamarad(tec)cz - 23.1.1999 21:45:54

Ako mozem monitorovat mnozstvo prenesenych bajtov a rychlost
pripojenia cez DialUp?

IKO
ikino(zv)pobox.sk
http://freeweb.coco(tec)cz/IKO

Najit barevny text v RichEditu

[*] Vojtech Semecky <vojtech.semecky(zv)v-soft(tec)cz> - 23.1.1999 22:40:22

> [...]
>odlisnou) barvu? Chtel jsem to pouzit pro konvertovani textu z RTF do HTML,
>ale zatuhnul jsem uz ted. Jsem amater a mozna ze je to jednoduche. Za

To jsem uz videl na DSP. Jmenuje se to RTF2HTML.
Muzu to pripadne poslat na sokromou adresu, je to jeden soubor rtf2html.pas

Vojtech Semecky

Hledani od prostredka

[*] Miki Vom��ka����h������� - 23.1.1999 23:52:27

-----P�vodn� zpr�va-----
Od: Petr Zahradnik <clexpert(zv)clexpert(tec)cz>
Komu: delphi-l(zv)fwd(tec)cz <delphi-l(zv)fwd(tec)cz>
Datum: 22. ledna 1999 2:12
P�edm�t: Re:Hledani od prostredka

> Zapomel jsem napsat, ze bez SQL.

>Tak tam mas nekde ve funkci hledani parametr PartialKey...
>zkousel jsi to?
>

>S pozdravem
> Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Muzes se prosim trochu rozepsat? Nevim jak to funguje.

Miki Vomacka
M11(zv)atlas(tec)cz ICQ: 6238802

Hledani od prostredka

[*] Petr Zahradnik <clexpert(zv)clexpert(tec)cz> - 24.1.1999 00:02:25

Puvodni zprava, kterou napsal Miki Vom��ka dne 23 Jan 99,:

> Muzes se prosim trochu rozepsat? Nevim jak to funguje.

Najdi si v helpu metodu Locate a bude ti to jasne...

[...]

PS] WWW SERVER

[*] Petr Zahradnik <clexpert(zv)clexpert(tec)cz> - 24.1.1999 00:08:00

Vazeni,

takze jsem minulou noc a cely dnesni den pracoval na webu,
protoze ostatni navrhy se mi bud nelibi a nebo nepostupuji
tak, jak bych si predstavoval. V soucasne dobe je hotovy
zakladni design + kostra anglickych i ceskych stranek +
+ jsou zalozeny ctyri projekty, o kterych vim. Informace
nic moc, obsah musi nekdo naplnit. Toho prave hledam, tak
necht se mi ozve jeste spolu s clovekem, ktery je schopen
to prekladat do anglictiny. Dale vyzyvam koordinatory, aby
si sami ujasnili predstavy a dodali texty ke svym projektum,
protoze toho, co znam, je zalostne malo. Dale cekam na
nejake prohlaseni apod.

Podivejte se zde:

http://delphiself.clexpert.com

Zatim neni udelana prvni stranka, ktera bude obsahovat
odskoky na jazykove verze - takze zatim jen takto jednoduse...

[...]

[*] Miki Vom��ka����h������� - 24.1.1999 00:58:45

> Muzes se prosim trochu rozepsat? Nevim jak to funguje.

>Najdi si v helpu metodu Locate a bude ti to jasne...
>

>S pozdravem
> Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Mam pocit, ze to nefunguje, myslim, ze metoda Locate s PartialKey hleda
nejblizsi podobny zaznam od prvniho pismena, podobne jako FindNearest.

Miki Vomacka
M11(zv)atlas(tec)cz ICQ: 6238802

Dve zvukove karty

[*] Standa Cerny <s.cerny(zv)mod(tec)cz> - 24.1.1999 03:04:52

Ahoj vsichni,

potrebuji ud�lat programek v D3 na ovladani hlasitosti na pocitaci
kde jsou dve zvukovky. Na hlasitost mam nekolik komponent,
ale nevim jak se prepinat mezi kartama respektive ovladacema
tech zvukovek.

Standa Cerny

Programatori sobe

[*] Zbysek Hlinka <zhlinka(zv)login(tec)cz> - 24.1.1999 12:21:53

Jiri Heinisch wrote:

> Osobne si myslim ze tento pristup prinese sice par novych napadu, mozna
> komponent, ale pokud se se VCAS NESJEDNOTI pristup a postupy vznikne z
> toho nove DSP akorat s tim rozdilem , ze misto jednotlivcu budou prispivat
> kolektivy. Coz se pro nase potreby = chaos.

Samozrejme. Nejdrive ale musi byt CO koordinovat. Dnes zatim
nelze rict, jak ma co vypadat. Je treba najit nejaky obecny
konsenzus, na kterem se shodne dostatecne mnozstvi
programatoru. Nemam chut zabit projekt tim, ze nastavim sam
pevnou linii, kterou pak nikdo neakceptuje.

> [...]
> deklarujes tema pro low-level a ukladani dat (stream). Ukladani dat je
> prakticky zakladem pro znovuvyuziti jiz zadanych informaci. Ja mam
> napriklad chut na tvorbu komponenty podobnou regeditu ve WIN. Jenze tim
> padem musim take resit vyse zminene ukladani dat. a neci prace je trochu
> zbytecna. Jiste ze se najdou problemy, ktere lze resit nezavisle na jinych
> tymech,ale mam obavu ze jich zase tak moc neni. V zadnem pripade nepatrim
> mezi vyckavace, ale v pripade takoveho projektu se mi zda nezbytne
> "zastreseni" a kordinace nad jednotlivymi tematy.

Myslim, ze minimalne zpocatku je nutne, aby se nektere veci
delaly paralelne. To kvuli vyberu toho nejlepsiho. Kdyz budou dva
programovat proudy, jeden bude patrne lepsi. Ale druhy bude mit
nejake figle, ktery ten prvni prevezme. Rozumni programatori se
pak shodnou na optimalnim kompromisu a dale budou pokracovat
spolu. Blbci se naopak pohadaji...

Takto nejak si predstavuji ono zastresovani. Urcite bude probihat
postupne, jak se budou hledat nejlepsi reseni. Rychlejsi
rozhodovani by melo byt pouze nad spolecnym jadrem, ale i to
chce nejakou chvilku, protoze neco (co vsechno?) se musi prevzit
kvuli kompatidebilite z VCL, neco se muze prohlasit jako jadro
spolecnou dohodou. U jadra take vidim nejvetsi zadrhel, protoze
musi byt takove, aby vyhovovalo pokud mozno vsem vecem, ktere
se budou programovat. Predpokladam, ze i jadro se bude urcite
zpocatku prudce menit.

E-mail: zhlinka(zv)login(tec)cz, localizator(zv)localizator.com
Tel.: 02/795 29 56; GSM: 0603 551 282

PS] WWW SERVER

[*] Petr Zahradnik <clexpert(zv)clexpert(tec)cz> - 24.1.1999 12:52:35

Diky Peteru Rusovi, ktery prelozil soucasne stranky do anglictiny,
funguji jiz i anglicke verze, byt je tam informaci malo. Ale co
jsme dostali, to tam je...

[...]

off: zasifrovana? data ve FoxPro

[*] Zdenek Drvota <zds(zv)pce.fairnet(tec)cz> - 24.1.1999 15:28:08

From: "Pavel Cink" <apscomp(zv)login(tec)cz>
To: <delphi-l(zv)fwd(tec)cz>
Subject: Re: off: zasifrovana? data ve FoxPro
Date sent: Thu, 14 Jan 1999 20:51:45 +0100
Send reply to: delphi-l(zv)fwd(tec)cz

> Pokud vim, tak dekompilatory FOXky ze souboru EXE a FXP zadne PLB nebo FLL
> knihovny nevytahnou. Pritom to sifrovani je pravdepodobne delane pomoci knihovny

To neni pravda, urcite to umi alespon ANTIPRO, kdysi
jsem to zkousel a rozebere EXE nebo APP na jednotlive
soucasti vcetne PLB, FLL nebo BIN. Pochopitelne
je nemuze vytahnout z FXP, protoze tam zadne nejsou,
FXP je jenom prelozeny PRG (tedy textovy soubor).

> CRYPTOR nebo NETLIB (pokud si na to nekdo nenapsal neco sam).
>
> V pripade CRYPTORu neni klic nikde ulozen a bey jeho znalosti nemas sanci.
> V pripade pouziti funkci knihovny NETLIB je vzdy sifrovan cely soubor a jeho delka se prodluzuje o 8 Byte. Ovsem kde ten klic najit to nevim. Kazdopadne tabulku
> zakodovanou NETLIBem rozhodne neotevres prikazem USE.
>
> To je tak vsechno, co si jeste z FOXkareni ohledne tohoto problemu pamatuju.
>

> S pozdravem
>

> Pavel

Ing. Zdenek Drvota e-mail:drvota(zv)zds(tec)cz
director
ZDS, spol. s r.o.
Hronovicka 708 tel:+420-40-6613756
530 02 Pardubice fax:+420-40-6613756
Czech Republic http://www.zds(tec)cz
e-mail:info(zv)zds(tec)cz
Internet proti monopolu http://www.bojkot(tec)cz

WinNT 4 - narodne prostredie

[*] Zdenek Drvota <zds(zv)pce.fairnet(tec)cz> - 24.1.1999 15:28:08

> Potreboval by som pridat do WinNT 4 US narodne (=CZ/SK)
> prostredie.

A co takhle do WinNT 5 Beta 2 (US) ??? Uz to nekdo zkousel?

> [...]
> ne-ceskom prostredi, ako funkcie AnsiUpperCase?
>
> Ako postupovat vyuzitim prostriedkov, ktore ponuka Delphi 4?
>

> Dakujem za rady
> Ondrej Jaura
>

> -----------------
> Ondrej Jaura
>
> student 1.rocnika MFF UK Bratislava, odbor: informatika
>
> e-mail: jaura(zv)redbull.dcs.fmph.uniba.sk
> homepage: http://redbull.dcs.fmph.uniba.sk/~jaura
> on-line: talker Tri Tulene - netopier.dnp.fmph.uniba.sk 5678 (Kerberos)
> -----------------

Ing. Zdenek Drvota e-mail:drvota(zv)zds(tec)cz

[*] Martin Kubecka <martin.kubecka(zv)amenit(tec)cz> - 24.1.1999 16:03:18

Narodni prostredi? Coz takhle nastavit Regional Setting na Czech a zaskrtnout
Set as system default locale? (a nezapomenout reinstalovat SP pro NT (nejlepe
SP4)).

Mimochodem, zacaly mi fungovat spravne ceske fonty na NT.
HURAAAAAAAAAAAAAAA!!!!.

Mac

Ondrej Jaura wrote:

> [...]

= http://www.amenit(tec)cz mailto:martin.kubecka(zv)amenit(tec)cz =
= ICQ: 8906773 GSM (SMS): martin.kubecka(zv)sms.paegas(tec)cz =

[*] Miki Vom��ka����h������� - 24.1.1999 21:05:44

Podle mejch zkusenosti funguje v metode Filter * jako zastupny znak pouze
zleva doprava. Prvni musi byt nejaky znak a teprve potom muze byt *. Pokud
zadam nejprve * potom znaky, nic nenajdu.

Miki Vomacka
M11(zv)atlas(tec)cz ICQ: 6238802

>Zkus pouzit jeste v tabulce Filter ( pozor. FindKey ani FindNearest neni to
prave orechove) a v pouzivat * jako nahradni znak.
>Melo by to fungovat . Je ofsem potreba nastavit v TTable.FilterOptions
foNoPartialCompare na False.
>===============================
>ML Software - Martin Lasevic

>Zapomel jsem napsat, ze bez SQL.
>

>Miki Vomacka
>vmiki(zv)atlas(tec)cz ICQ: 6238802

Potomek TreeView - OnExpanding

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 24.1.1999 21:09:19

Jan Linhart wrote:

> Zdar,
>
> Mam velkej problem.
>
> Z komponenty TTreeView potrebuju potomka, ve kterem neco pridam do
> udalosti OnExpanding a do OnEdited.
>
> Mam to takhle:
>
> protected
> procedure Click; override;
> procedure Edited(Sender: TObject; Node: TTreeNode; var S: String);
> virtual;
> procedure Expanding(Sender: TObject; Node: TTreeNode;
> var AllowExpansion: Boolean); virtual;
>
> "virtual" me nefunguje a "override" neprichazi v uvahu.

Ahoj,

Udalosti OnEdited a OnExpanding jsou volany z dynamickych metod Edit a
CanExpand, takze je musis prepsat (override).

P.S.
Jsi o rok pozadu ....

--

Internet proti monopolu. Petr Vones, amatersky programator
* http://www.bojkot(tec)cz *
************************

Zmena fontu v TMenu

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 24.1.1999 21:09:26

Ondrej Jaura wrote:

> Zdravim
>
> Da sa zmenit font v TMenu?
>
> Potrebujem rozbehat aplikaciu na WinNT 4 US a rad by som zmenil font pre
> menu alpikacie (D4).
> Moznost nastavit font pre vsetky menu vo Windows je nevyhovujuca (v
> zalozke Control Panel - Display).

Ahoj,

Zadnou takovou moznost jsem nenasel, zbyva tedy asi jen vlastni vykreslovani.

--

Internet proti monopolu. Petr Vones, amatersky programator
* http://www.bojkot(tec)cz *
************************

DLL pouzita programem

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 24.1.1999 21:11:00

Ales Zeleny wrote:

> Diky vsem za namety, podivam se na to.
>
> V zasade mi nevadi zavolat nejaky jiny program, budu-li mit jak ziskat vystup z
> tohoto programu (tusim se tu neco psalo o presmerovani vystupu ze spusteneho
> programu (WinExec...) tak, abych jej svym programem mohl zpracovat).

Ahoj,

Ja to delam takhle, ale v NT to asi bude chtit doplnit SecurityAttributes:

function ExecAndWaitOutput(const AppName: String; var OutString: String;
Visibility: Word {$IFDEF PV_D4UP} = SW_HIDE {$ENDIF}): DWORD;
const
BufLen = 2048;
var
StartupInfo: TStartupInfo;
ProcessInfo: TProcessInformation;
TempBuf: array[0..BufLen] of Char;
BytesRead: DWORD;
begin
Result := MAXDWORD;
ZeroMemory((zv)StartupInfo, Sizeof(StartupInfo));
ZeroMemory((zv)ProcessInfo, Sizeof(ProcessInfo));
SetLength(OutString, 16384);
OutString := '';
StartupInfo.cb := Sizeof(StartupInfo);
StartupInfo.dwFlags := STARTF_USESHOWWINDOW or STARTF_USESTDHANDLES or STARTF_FORCEOFFFEEDBACK;
StartupInfo.wShowWindow := Visibility;
if not CreatePipe(StartupInfo.hStdInput, StartUpInfo.hStdOutput, nil, 0) then
Exit;
if CreateProcess(nil, PChar(AppName), nil, nil, True, NORMAL_PRIORITY_CLASS,
nil, nil, StartupInfo, ProcessInfo) then
with ProcessInfo do
begin
CloseHandle(StartupInfo.hStdOutput);
BytesRead := 0;
while ReadFile(StartupInfo.hStdInput, TempBuf, BufLen, BytesRead, nil) do
begin
TempBuf[BytesRead] := #0;
OutString := OutString + TempBuf;
end;
WaitForSingleObject(hProcess, INFINITE);
GetExitCodeProcess(hProcess, Result);
CloseHandle(hThread);
CloseHandle(hProcess);
CloseHandle(StartupInfo.hStdInput);
end else
begin
CloseHandle(StartupInfo.hStdOutput);
CloseHandle(StartupInfo.hStdInput);

> Jeste jsem se na ten tool help nedival, ale potrebuji to pro NT (na pripadne
> uprave se rad budu podilet a jiste najdu-li reseni tak je zverejnim), ale v

Nektere funkce podobne ToolHelp jsou v NT4 v knihovne psapi. Nicmene podle
informaci na MSDN maji byt funkce z knihovny toolhelp implementovany i v NT5.0.
Pokud mas nekde nainstalovanou betaverzi NT5.0, tak se podivej jestli je tam
knihovna toolhelp.dll. Kdyztak by se to na nich mohlo zkusit.

--

Internet proti monopolu. Petr Vones, amatersky programator
* http://www.bojkot(tec)cz *
************************

Virus ?

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 24.1.1999 21:11:25

> Mirek Junek wrote:
>
> Obcas se mi stane, ze se mi na PC posune datum o 100 let dopredu.
> Ma s tim nekdo zkusenosti ? Virus ?

Ahoj,

Virus se samozrejme vyloucit neda, ale bude asi BIOSem. Zkus jej
upgradovat, zvlaste pokud je to nejaky starsi motherboard nebo
znackovy pocitac. Postupuj ale opatrne, ne vzdy se totiz upgrade
povede :-) V programu kterym jej budes provadet se podivej jestli
umoznuje ulozit puvodni obsah pameti a rozhodne si jej uloz (na
disketu).

--

Internet proti monopolu. Petr Vones, amatersky programator
* http://www.bojkot(tec)cz *
************************

Seriova komunikace - nestandardni rychlost

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 24.1.1999 21:11:07

Ivo Janal�k wrote:

> Nevi nekdo, jak nastavit pro seriovou komunikaci nestandardni rychlost. Mam zarizeni, ktere komunikuje 5200 Bd.

Ahoj,

Rychlost se nastavuje spolu s ostatnimi parametry API funkci SetCommState.
Parametry jsou ve strukture DCB kde je i polozka BaudRate, do ni muzes
zapsat tu rychlost. Musis mit ale komponenty ve kterych to muzes takto
provest.

--

Internet proti monopolu. Petr Vones, amatersky programator
* http://www.bojkot(tec)cz *
************************

Komponenty, co zabiraji systemovy cas

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 24.1.1999 21:24:26

Milan Nemec wrote:

> [...]
> Delaji to treba AHM komponenty, nebo komponenta
> na ovalne tlacitko z DSP.
> Je chyba v te komponente nebo v package?

Ten problem muze byt v komponente, kdyztak na me napis presny odkaz.

--

Internet proti monopolu. Petr Vones, amatersky programator
* http://www.bojkot(tec)cz *
************************

Uzavreni programu

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 24.1.1999 22:51:38

"Mgr. Jan Sluka" wrote:

> [...]
>
> potrebuji vyresit nasledujici problem:
>
> 1. spustim nejakou aplikace ve Win95 (napr. IE40)
> 2. potrebuji osetrit, aby dana aplikace nesla zavrit,

Slo by pouzit hook WH_GETMESSAGE, ale i tak asi nebude uplne jednoduche
zabranit zavreni jakekoliv aplikace. Zpravy WM_QUIT a WM_CLOSE jsou pro
toto nepouzitelne, protoze jen oznamuji uzavreni. Urcitym resenim by
mohlo byt filtrovani zpravy WM_SYSCOMMAND a parametru SC_CLOSE, zakazani
volby "Zavrit" v systemovem menu a take zakazat volbu Konec v menu te
aplikace. Treba nekdo prijde na neco jednodussiho, ale me ted nic jineho
nenapada.

--

Internet proti monopolu. Petr Vones, amatersky programator
* http://www.bojkot(tec)cz *
************************

Dve zvukove karty

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 24.1.1999 22:58:40

Standa Cerny wrote:

> [...]
> kde jsou dve zvukovky. Na hlasitost mam nekolik komponent,
> ale nevim jak se prepinat mezi kartama respektive ovladacema

Ahoj,

Nikdy jsem to sice jeste nevidel, ale neni to pak tak, ze v mixeru mas
vice zarizeni ? Zkus otevrit z ikony Ovladani hlasitosti vedle hodin
standartni Windows mixer, v nem Moznosti -> Vlastnosti a pak v dialogu
mas combobox "Smesovaci zarizeni", tam by mohli byt dve zarizeni - tedy
dve zvukovky.

Podivej se tady (http://www.wilsonc.demon.co.uk/delphi.htm) a stahni si
komponenty Mixer Demo a Mixer Explorer.

--

Internet proti monopolu. Petr Vones, amatersky programator
* http://www.bojkot(tec)cz *
************************

CACHE

[*] Jaro <jaro(zv)sinea(tec)cz> - 24.1.1999 23:16:55

Tohle se resi pomoci transakci, ale nevim s jakymi tabulkami pracujes?
na Paradox tabulkach to nejde.
Podle me by melo pomoci Close - Open.
Po Close by jiz predcasne ukonceni programu nemelo znamenat ztratu dat v tabulce.
Proto je lepsi vety pridavat pomici TQuery s jedinym zaznamem pro Insert.
Jaro
-----P�vodn� zpr�va-----
Od: Milan Fiedler <milanf(zv)rts(tec)cz>
Komu: Konference <delphi-l(zv)fwd(tec)cz>
Datum: 22. ledna 1999 10:21
P�edm�t: CACHE

[...]

Hlasity telefon

[*] BoboX <bobox(zv)atlas(tec)cz> - 24.1.1999 23:24:43

Zdravim,
potrebujem urobit hlasity telefon, ale neviem AT prikaz, ktory mi po
vytoceni cisla hodi modem do tohoto stavu. Nieco podobne robi DIALER.EXE
vo win98. Poradte.
Dik, cau.
--
BoboX
bobox(zv)atlas(tec)cz

BDGrid a nesmysly

[*] Jaro <jaro(zv)sinea(tec)cz> - 24.1.1999 23:39:47

Velmi zalezi na tom, jake pouzivas tabulky a hlavne jak cislujes ID zaznamu.
Ten blazinec v gridu se zpravidla objevuje kdyz mu chybi jednoznacna
identifikace zaznamu. Pokud totiz pouzivas autoincrement, tak on po Post
nezna hodnotu toho ID. U Inprise z nejakeho rozmaru zapomeli na vraceni
(znovunacteni) tohoto udaje. resenim je:
1. Append a zjisteni ID po Append
2. Close a Open
3. Nalezeni puvodniho zaznamu.
Me se osvedcilo pridavat a editovat zaznamy pomoci samostatneho TQuery pro
jediny zaznam, ktery je na tom druhem formulari. Pro zobrazeni gridu je
samostatny dataset na tom prvnim formulari. Ten ten provede operace 2. a 3.
v pripade, ze na druhem formulari doslo k nejake zmene. Druhy formular musi
po Append zjistit ID a pro jednoduchost mi ho ulozi do hodnoty TAG prvniho
datasetu (napr. Tquery1.Tag := nove ID). Na tuto hodnotu se pak prvni
formular nastavi sam. Zbyva vetsinou uz jen rozlousknout problem, jak
zjistit to ID noveho zaznamu. To je ruzne od pouzitych tabulek. U Interbase
mi tuto hodnotu vraci ulozena procedura. U paradox tabulek pouzivam dotaz
SELECT Max(ID) FROM tabuka. Nejsem-li v siti, pak to staci takto jednoduse a
do site se stejne Paradox tabuky nehodi. Tyto tabulky po katastrofalnich
praktickych zkusenostech pouzivam pouze pro vyukove ucely a demonstracni
programky.
Jaro

> [...]
> jednou) apod.). Asi bude potreba zavolat neco jako Synchronize, protoze
> kdyz se mrknu do databaze, tak ta je uplne v poradku. Vite nekdo, co s

[*] Jaro <jaro(zv)sinea(tec)cz> - 24.1.1999 23:54:02

Pascal byl puvodne vyvinut pro ucely vyuky strukturovaneho programovani.
Proto ma asi k tem studentum - zacatecnikum - nejblize. Proc ho tedy pro
tyto ucely nepouzivat. Ja vychazim z toho, ze vlastni jazyk je snadny a
dobre
pochopitelny. Proto je mozne se brzo a vice soustredit na to mnohem
dulezitejsi.
Tim je reseni algoritmu, objektu, nejruznejsich programovacich technik a
metod.
Analytick� reseni projektu bych videl jako prvotni. Vyber vhodneho jazyka
zalezi
na charakteru vlastniho projektu.

Jaro

-----P�vodn� zpr�va-----
Od: Polak Jiri <Jiri.Polak(zv)tconsult(tec)cz>
Komu: 'delphi-l(zv)fwd(tec)cz' <delphi-l(zv)fwd(tec)cz>
Datum: 22. ledna 1999 8:13
P�edm�t: RE: jak a na cem ucit programovani

> [...]
>od myslenkovych pochodu nez pascal a studenti se musi soustredit
>vice na to, jak to napsat nez na vlastni algoritmus.

Hlasity telefon

[*] Martin Tichacek <martin_t(zv)mrp(tec)cz> - 25.1.1999 00:09:18

hm ... mozna to spatne chapu a w98 nepodporuji, ale ...

.... jestli jde o to, aby po handshake modem bylo i nadale slyset, tak je to
:

"M" je misto "kdy" muze modem skrehotat, "L" je jak moc.
atm1 - skrehotat pri handshake , m2 furt. (m0 - vubec) m3 by teoreticky
mohlo (u nekterych modemu) rvat az po handsh....

L0- vyply piezo. L3 - hlasitost piezo menice na max. - velmi nepresne.
(externi GVC 33.6k je nesnesitelne uz na L1 , naopak Diamond supra 33.6k
neni pomalu slyset ani na L3).

ATM0L0 zpusobi uplne umlceni modemu.
ATM2L3 by melo rvat nahlas celou dobu. (teda .... uznava to Diamondi supra,
GVC a par dalsich ..... je to celkem uznavany prikaz a mohlo by to znat
vetsina modemu)

Asi to neni ono, ze ?

Mti.
> [...]
> potrebujem urobit hlasity telefon, ale neviem AT prikaz, ktory mi po
>vytoceni cisla hodi modem do tohoto stavu. Nieco podobne robi

Hlasity telefon

[*] BoboX <bobox(zv)atlas(tec)cz> - 25.1.1999 00:53:46

Nie, ja potrebujem aby modem po vytoceni
cisla prestal fungovat na prenos dat (neozyvalo
sa pistanie)a bol z neho iba hlasity telefon.
--
BoboX
bobox(zv)atlas(tec)cz

-----P�vodn� spr�va-----
Od: Martin Tichacek <martin_t(zv)mrp(tec)cz>
Pre: delphi-l(zv)fwd(tec)cz <delphi-l(zv)fwd(tec)cz>
D�tum: 25. janu�r 1999 0:25
Predmet: Re: Hlasity telefon

> [...]
>GVC a par dalsich ..... je to celkem uznavany prikaz a mohlo by to znat

Hledani od prostredka

[*] Mor�ol Marian <Marian.Morzol(zv)ostrava.aksignal(tec)cz> - 25.1.1999 06:58:45

Presne stejne mam zkusenosti i ja. Pokud je treba hledat i zaznamy typu
*neco* je treba napsat handler OnFilterRecord (pokud je pouzita obycejna
tabulka .... SQL se musim jeste hodne ucit nez bych mohl neco poradit)