DBGrid & kresleni do titulku

[*] Marian Hatala <emha(zv)mailbox.sk> - 25.1.1999 07:21:51

>caves,
>
>prave som si jeden vyborny stiahol. ak mas zaujem, poslem ...

Zdravim.

Mal by som tiez zaujem. Mohol by si mi to poslat na sukromny mail,
alebo aspon zverejnit zdroj

eMHa

emha(zv)mailbox.sk

Could not find Record

[*] Leopold Grepl <Grepl(zv)melzer(tec)cz> - 25.1.1999 07:59:49

Nazdar delfici!

Mam takovy divny problem pri behu programu. Program se chova (bezi) ruzne
podle toho, zda byl
prelozen pod Delphi 3 nebo 4. Nize uvedeny kod fungoval ve trojce bez
problemu. V Delphi 4 to pri
vykonani radku Tab1.Filtered := True; zahlasi chybu "Could not find
Record". U jine tabulky napr.
Tab2 se tato chyba neprojevi pri provedeni prikazu Tab2.Filtered := True
ale az behem rucniho "listovani" (PgDown/Up) v Gridu. Jak se chyba objevi,
odklepnu chybove hlaseni a zase mohu parkrat pokracovat
v listovani nez se chyba objevi znovu. A tak porad dokola, az dosahnu konce
tabulky. Dovoluji si podotknout,
ze filtr je vzdy nastaven tak, ze filtru vyhovuje alespon nekolik vet (coz
jsem se radeji presvedcil nejen
pohledem do tabulky ale take prenesenim filtru pres clipboard do DB
Exploreru a tam ho spustil jako
podminku where v prikazu SQL. Vse se deje nad tabulkami Paradox, pod NT 4.
Mam pocit, ze neni
verze jako verze. Ovsem co udelat, to tedy nevim.

Priklad kodu:
Tab1.Filter := 'Jmeno = ''Karel''';
Tab1.Filtered := True;
Vita

Hlasity telefon

[*] Martin Fron�k <FRONEK(zv)ZZNSLANY.CZ> - 25.1.1999 08:14:13

To bys musel u vyrobce (dealera) zjistit, jak nestavit modem podle US
normy. NAs zas*any telefujcom pozaduje, aby modem po dobu, nez navaze
spojeni, piskal jako fax. Jednou jsem to zkousel na microcomu DeskPorte
FAST EP28.8 - tam to slo, ale pak zase nefungovalo neco jineho (uz je to
dlouho, tak si moc nevzpominam). Kazdopadne tim ale porusujes podminky
pripojeni k JTS, kdyz zakazes to piskani. Jsou to u nas holt hlavy
pomazany......

Martin Fron�k
ZZN Slan� a.s.
Pra�sk� 1579, 274 49, Slan�
tel. +420-314-522986
e-mail: fronek(zv)zznslany(tec)cz

> [...]
> Od: BoboX [SMTP:bobox(zv)atlas(tec)cz]
> Odesl�no: 25. ledna 1999 0:54
> Komu: delphi-l(zv)fwd(tec)cz
> P�edm�t: RE: Hlasity telefon
>
> Nie, ja potrebujem aby modem po vytoceni
> cisla prestal fungovat na prenos dat (neozyvalo
> sa pistanie)a bol z neho iba hlasity telefon.
> --
> BoboX
> bobox(zv)atlas(tec)cz
> Europa
>

> -----P�vodn� spr�va-----
> Od: Martin Tichacek <martin_t(zv)mrp(tec)cz>
> Pre: delphi-l(zv)fwd(tec)cz <delphi-l(zv)fwd(tec)cz>

Zoom na TImage

[*] Lubos Dusanic <lubos(zv)iname(tec)com> - 25.1.1999 08:17:48

caves,

potrebujem urobit subj (zoom in + zoom out), ale nemam ani potuchy, ako na
to. mozete ma niekto posunut spravnym smerom?

--
lubos dusanic

mailto:lubos(zv)iname.com
http://www.geocities.com/SiliconValley/Haven/7613

TImage a Corel Draw

[*] Lubos Dusanic <lubos(zv)iname(tec)com> - 25.1.1999 08:19:37

caves,

potreboval by som zobrazit subory typu cdr v TImage (staci preview).
dokazem to po verziu CD 5.0, ale na vyssie verzie nemam popis formatu
(alebo nejaku komponentu, ktora to dokaze). ak o niecom viete, poslite.

vdaka

--
lubos dusanic

mailto:lubos(zv)iname.com
http://www.geocities.com/SiliconValley/Haven/7613

DLL pouzita programem

[*] Ales Zeleny <zelenya-l(zv)mlp(tec)cz> - 25.1.1999 08:35:11

Diky, tohle vypada dost zajimave!
Da se to volne sirit?

> Prikladam DOSovy (!) program REQUIRES, staci spustit
> se jmenem.EXE jako parametrem.
> Je maly, takze ani disasm by nemel byt problem ;-)

Co je to diasm?+------------------------+ +---------------------------+
|Ales Zeleny OK1UUE| |Ales Zeleny OK1UUE|
|Mestska knihovna v Praze| |Municipal Library of Prague|
|Marianske nam. 1 | |Marianske nam. 1 |
|115 72 | |115 72 |
| | | |
|Tel.: (420)(2)22113 452 | |Tel.: (420)(2) 22113 452 |
|E-mail:zelenya(zv)mlp(tec)cz | |E-mail:zelenya(zv)mlp(tec)cz |
|MIME: ISO-8859-2 OK! | |MIME: ISO-8859-2 OK! |
+------------------------+ +---------------------------+

Multitasking, to je kdyz se aplikace mohou hroutit paralelne.

Multitasking means that applications can crash simultaneously.

(Ne)blokujuci accept v NT service

[*] Vavro Vladimir Ing. <Vlado(zv)tento.sk> - 25.1.1999 08:37:31

Nazdar !

Pokusal som sa vyrobit jednoduchu service s D2 na NT4.0. Mala by
reagovat na prichadzajuce spojenia cez TCP/IP a poslat naspat nejake
udaje. (Nema okno, do ktoreho by si nechala posielat zpravy) Hlavna
slucka vyzerala v principe asi takto :

repeat
if not Paused then begin
J := SizeOf(SAdr);
I := Accept(MSock,SAdr,J);
if I = INVALID_SOCKET then
AddToMessageLog('Error accept socket ' +
IntToStr(WSAGetLastError))
else
HandleRequest(I);
end;
until Stopped;

Kedze ale socket bol v blokujucom mode, z funkcie accept sa riadenie
vratilo, len ak bolo co akceptovat, cize service sa nedala ukoncit.
Skusal som pouzit WSACancelBlockingCall, ale to vracalo chybu, ze ziadna
blokujuca operacia momentalne nebezi. (fcia bola volana zo service
handleru, ktory reaguje na poziadavky z SC manageru a zda sa, ze je to
iny thread - a ten fakt nic nespustil).

Skusil som prepnut socket do neblokujuceho modu a do slucky som pridal
sleep(0). Vsetko bolo OK az na to ,ze Task Manager vykazoval zatazenie
CPU 100% a to neposobi moc esteticky.

Poradi mi niekto, ako to riesit ?
S pozdravom VV

Trigger v MSSQL

[*] Reiniger Milan <Reiniger(zv)mmp.plzen-city(tec)cz> - 25.1.1999 08:37:29

Na to prece nepotrebujes nastavovat trigger! Od toho je referencni integrita
a to nejenom v MS SQL, ale i v jinych databazovych systemech. Ta Ti zajisti,
ze kdyz smazes nadrizeny zaznam, tak se Ti smazou i vsechny podrizene. Je
treba je mit samozrejme svazane pres nejaky klic.

S pozdravem
Milan Reiniger
Skroupova 5
305 84 Plzen
tel.: 019/7035053
reiniger(zv)mmp.plzen-city(tec)cz
http://info.plzen-city(tec)cz/> -----P�vodn� zpr�va-----
> [...]
> porusilo integritu a
> akce se prerusi. Trigger, kterej by startoval pred deletem v MSSQL
> neexistuje.
> Jednou z moznosti je napsat ulozenou proc a rusit to odzadu, coz
> je dobrej por...(od) . Na muj dotaz v MicroSoftu mi rekli, ze to snad
> nepujde ani
> ve verzi 7.0 (??)
> Koncept s.r.o.
> Nad Vysinkou 2, 150 00 Praha 5, Czech Republic
> Phone: +420-2-57310970, 57310971, Fax: +420-2-57313772
> E-mail: vladislav.skalicka(zv)koncept(tec)cz

Logo

[*] Kriz David <david.kriz(zv)ccv(tec)cz> - 25.1.1999 08:40:30

Take se pripojuji s prosbou.

> -----P�vodn� zpr�va-----
> Od: Ondrej Krajicek [SMTP:krajicek(zv)promedia(tec)cz]
> Odesl�no: pond�l� 25. ledna 1999 8:44
> Komu: delphi-l(zv)fwd(tec)cz
> P�edm�t: Re: Logo
>
> ja prosim,
> krajicek(zv)promedia(tec)cz

Logo

[*] Ondrej Krajicek <krajicek(zv)promedia(tec)cz> - 25.1.1999 08:44:05

> [...]
krajicek(zv)promedia(tec)cz

rdocekal(zv)csas(tec)cz wrote:

> Kdo chce, muzu na jeho adresu poslat i animovanej GIF (9 kB).

PL/SQL dotaz

[*] Dalibor Honus <dhonus(zv)iname(tec)com> - 25.1.1999 08:53:05

>Tohle je hlavne Oracle(PL/SQL) - orientovany dotaz:
>
>kdyz dam v pl/sql select sequence.CurrVal into promenna from tabulka
>tak vrati chybovou hlasku "Presny vyber vraci vice nez pozadovany pocet
>radek"..
>Ale podle mne ten select vice nez jeden radek nevraci, navic kdyz si
>stejny
>select bez klauzule "into" provedu v sql worksheetu, tak vrati pouze
>jedno
>cislo..

Na toto musis !!! pouzivat tabulku dual

select sequence.currval into tmp from dual

jinak ti to vrati tolik radku kolik je jich v tabulce.

DUAL je systemova tabulka s touto strukturou a daty.

desc dual

DUMMY VARCHAR (1)

select * from dual

dummy
------------
1

doufam ze to staci

Prosba o kontrolu

[*] Ales Zeleny <zelenya-l(zv)mlp(tec)cz> - 25.1.1999 08:59:48

DDV,
prikladam zdrojak funkce, ktera _OBCAS_ funguje a obcas ne a ja nevim proc, coz
mne velmi deprimuje, mam tam neco blbe?

Diky a.

function GetUsrName : String;
const
MAX_USERNAME_LENGTH = 255;
var
CName : PChar;
CLen : Integer;
begin
Result:= '';
CName:= StrAlloc(MAX_USERNAME_LENGTH + 1);
try
GetUserName(CName, CLen);
if CLen > 0 then
Result:= String(CName);
finally
StrDispose(CName);
+------------------------+ +---------------------------+
[...]

[*] Petr Zahradnik <clexpert(zv)clexpert(tec)cz> - 25.1.1999 09:11:37

Puvodni zprava, kterou napsal Ales Zeleny dne 25 Jan 99,:

> prikladam zdrojak funkce, ktera _OBCAS_ funguje a obcas ne a ja nevim
> proc, coz mne velmi deprimuje, mam tam neco blbe?

Protoze CLen je nejen vystupni, ale take vstupni parametr a rika,
kolik mista mas v tom bufferu pro vysledny retezec. Protoze CLen
nemas inicializovanou, dela to blbosti. Dopln jeden nize uvedeny
radek a bude to fungovat porad.

> function GetUsrName : String;
> const
> MAX_USERNAME_LENGTH = 255;
> var
> CName : PChar;
> CLen : Integer;
> begin
> Result:= '';
> CName:= StrAlloc(MAX_USERNAME_LENGTH + 1);

CLen := MAX_USERNAME_LENGTH;

> try
> GetUserName(CName, CLen);
> if CLen > 0 then
> Result:= String(CName);
> finally
> StrDispose(CName);

Autorizovany dealer TurboPower Software... knihovny pro Delphi
=== Petr Zahradnik - Computer Laboratory ===
=== Obvodova 740/14, PO BOX 15, 400 07 Usti nad Labem 7 ===
=== telefon: 047-5500610, telefon/fax: 047-5501627 ===
=== mobilni telefon GSM (hotline): 0602-409601 ===
=== http://www.clexpert(tec)cz/ clexpert(zv)clexpert(tec)cz ===
ICQ: 21215917, PGP vitano

TImage a Corel Draw

[*] Mor�ol Marian <Marian.Morzol(zv)ostrava.aksignal(tec)cz> - 25.1.1999 09:12:36

A jak to delas po tu verzi CD 5.0. Mas na to nejakou komponentu ?

> [...]
> dokazem to po verziu CD 5.0, ale na vyssie verzie nemam popis formatu
> (alebo nejaku komponentu, ktora to dokaze). ak o niecom viete,

[*] Lubos Dusanic <lubos(zv)iname(tec)com> - 25.1.1999 09:24:02

Mor�ol Marian wrote:

> A jak to delas po tu verzi CD 5.0. Mas na to nejakou komponentu ?

kazdy cdr subor obsahuje na zaciatku "bitmapu" s preview celeho obrazku.
staci ju rozlustit a zobrazit :)). problem je v tom, ze od verzie 6.0 sa
preslo na 32-bit a nikde som sa nedostal k popisu tejto "hlavicky", takze
neviem ako na to ...

--
lubos dusanic

mailto:lubos(zv)iname.com
http://www.geocities.com/SiliconValley/Haven/7613

Prosba o kontrolu

[*] Kelle Ondrej <kelleon(zv)nnsk.sk> - 25.1.1999 09:53:39

takto to pouzivam ja a zda sa, ze to funguje:

CLen := 0;
GetUserName(CName, CLen); // vrati potrebnu dlzku
CName := StrAlloc(CLen);
try
if not GetUserName(CName, CLen) then
RaiseLastWin32Error;
Result := CName;
finally
StrDispose(CName);

(Ne)blokujuci accept v NT service

[*] Dalibor Toman <dtoman(zv)fortech(tec)cz> - 25.1.1999 09:55:31

> [...]
>blokujuca operacia momentalne nebezi. (fcia bola volana zo service
>handleru, ktory reaguje na poziadavky z SC manageru a zda sa, ze je to

musel by byt instalovan WSABlockingHook a z nej volat WSACancelBlockingCall

>Skusil som prepnut socket do neblokujuceho modu a do slucky som pridal
>sleep(0). Vsetko bolo OK az na to ,ze Task Manager vykazoval zatazenie
>CPU 100% a to neposobi moc esteticky.

reseni je nekolik:
- na blocking socket v listen stavu je mozne volat select() a testovat kdy
se dostane do readable stavu
- non-blocking - pouzit wsaasyncselect() - je nutne vytvorit okno, ktere
obslouzi zadany message

take je mozne vyuzit nove funkce winsock2

sleep(0) neni uplne stastne reseni - pouzivejte nenulovou hodnotu argumentu.
Lepe je pouzit kde je mozne funkce, ktere testuji stav socketu s nejekym
timeoutem (prave treba select).

Zoom na TImage

[*] Petr Brant <p.brant(zv)samo(tec)cz> - 25.1.1999 10:01:58

Ahoj,

zkus vzit tu bitmapu a pomoci StretchBlt okopirovat jeji prislusny usek
do cilove bitmapy. Tim se zajisti jeji roztazeni. Pokud se ale jedna o
vektorovou kresbu, musi se pouzit ten puvodni kreslici algoritmus
vztazeny k cilove plose. Kdyz tak napis podrobnosti.

Petr Brant [p.brant(zv)samo(tec)cz]

programator v MSVC++, obcas Delphi nebo Visual Basic
> [...]
> ako na
> to. mozete ma niekto posunut spravnym smerom?

[*] Martin Fron�k <FRONEK(zv)ZZNSLANY.CZ> - 25.1.1999 10:04:21

Tak si okno udelej, kazde okno prece nemusi byt videt.....

> [...]

> Skusil som prepnut socket do neblokujuceho modu a do slucky som pridal
> sleep(0). Vsetko bolo OK az na to ,ze Task Manager vykazoval zatazenie

Prosba o kontrolu

[*] Dalibor Toman <dtoman(zv)fortech(tec)cz> - 25.1.1999 10:04:48

>function GetUsrName : String;
>const
>MAX_USERNAME_LENGTH = 255;
>var
>CName : PChar;
>CLen : Integer;
>begin
>Result:= '';
>CName:= StrAlloc(MAX_USERNAME_LENGTH + 1);
> [...]

rekl bych ze pred volanim GetUserName musis do CLen dat velikost bufferu pro
username. Taky by nebylo od veci kontolovat result kod fce getusername (pri
false cist GetLastError)

Prosba o kontrolu

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 25.1.1999 10:08:23

Ales Zeleny wrote:

> [...]
> begin
> Result:= '';
> CName:= StrAlloc(MAX_USERNAME_LENGTH + 1);

Slo by to udelat i takhle:

function UserName: String;
const
MAX_USERNAME_LENGTH = 255;
var
C: array[0..MAX_USERNAME_LENGTH] of Char;
L: DWORD;
begin
L := MAX_USERNAME_LENGTH;
if GetUserName(C, L) then
Result := C
else
Result := '';

Internet proti monopolu. Petr Vones, amatersky programator
* http://www.bojkot(tec)cz *
************************

PS - TCP/IP]

[*] Filip Jirs�k <jirsak(zv)gymnacel(tec)cz> - 25.1.1999 10:08:49

From: Martin Fron k <FRONEK(zv)ZZNSLANY.CZ>
To: "'delphi-l(zv)fwd(tec)cz'" <delphi-l(zv)fwd(tec)cz>
Subject: [PS - TCP/IP]
Date sent: Fri, 22 Jan 1999 13:37:21 +0100
Send reply to: delphi-l(zv)fwd(tec)cz

> Hi,
>
> mam nekolik napadu a neco hotoveho pro TCP/IP, myslim ale, ze nejsem az
> tak dobry v TCP/IP (WinSock), takze bych uvital, kdyby se nekdo ozval.
> Ale pouzivam CBuilder, takze bud to bude v C, nebo se pouzije C-source
> pro prepis do pascalu. Zde by se ale mohlo vazne narazit na chybejici
> knihovny. Takze, najde se nekdo?

Snad bych take neco zvladnul, prepsat z C bych to mel umet. Jde o
to, kolik toho je (abych to neprepisoval 10
let). S WinSockem jsem si dost hral, ale zatim nemam nic
kompletniho, takze bych to moh zkusit z toho C. Urcite bude snazsi
prepsat neco fungujiciho. Zkus mi to poslat, nebo o tom napsat
neco vic.
Filip Jirsak

> Martin Fron k
> ZZN Slan a.s.
> Pra sk� 1579, 274 49, Slan
> tel. +420-314-522986
> e-mail: fronek(zv)zznslany(tec)cz

Filip Jirsak
e-mail: Jirsak(zv)gymnacel(tec)cz (do 31.6.1998)
e-mail: Jirsak(zv)mujmail(tec)cz
ICQ: 12801030
autor www stranek Gymnazia Celakovice www.gymnacel(tec)cz

Trial verze C++ Builderu

[*] Filip Jirs�k <jirsak(zv)gymnacel(tec)cz> - 25.1.1999 10:11:24

Tam je snad nejake omezeni pri spousteni programu bez IDE,
nejaka hlaska, nebo tak neco. Ale zdrojaky VCL z te trial verze
Builderu s hodi k Delphi Standard, kdyz se potrebuju podivat na
neco, jak je to napsane ve VCL ;-)
Filip Jirsak

From: Martin Fron k <FRONEK(zv)ZZNSLANY.CZ>
To: "'delphi-l(zv)fwd(tec)cz'" <delphi-l(zv)fwd(tec)cz>
Subject: RE: Trial verze C++ Builderu
Date sent: Fri, 22 Jan 1999 13:19:09 +0100
Send reply to: delphi-l(zv)fwd(tec)cz

> No, a nejlepsi na tom je, za tahle "trial" verze se jako trial vubec
> nechova. Spis jako release. (dokud jsem ji pouzival, nikdy sem nenarazil
> na nejake omezeni - technicke samozrejme).
>

> Martin Fron k
> ZZN Slan a.s.
> Pra sk� 1579, 274 49, Slan
> tel. +420-314-522986
> e-mail: fronek(zv)zznslany(tec)cz

Filip Jirsak
e-mail: Jirsak(zv)gymnacel(tec)cz (do 31.6.1998)
> [...]

[*] Lubos Dusanic <lubos(zv)iname(tec)com> - 25.1.1999 10:16:23

Petr Brant wrote:

> [...]
> vektorovou kresbu, musi se pouzit ten puvodni kreslici algoritmus
> vztazeny k cilove plose. Kdyz tak napis podrobnosti.

jedna sa cisto o raster. nacitavam nejake obrazky do bitmapy
(timage.picture.bitmap) a potrebujem to zvacsovat resp. zmensovat.

--
lubos dusanic

mailto:lubos(zv)iname.com
http://www.geocities.com/SiliconValley/Haven/7613

Prosba o kontrolu

[*] Petr Brant <p.brant(zv)samo(tec)cz> - 25.1.1999 10:20:35

Ahoj,

koukal jsem se do C-ckoveho helpu a tam se pise k parametru CLen:

nSize
Pointer to a DWORD that, on input, specifies the maximum size, in
characters, of the buffer specified by the lpBuffer parameter. If this
buffer is not large enough to contain the entire user name, the function
fails. If the function succeeds, it will place the number of characters
copied to the buffer into the DWORD that nSize points to.
Mohlo by to byt tak, ze CLen musi mit hodnotu MAX_USERNAME_LENGTH. Kdyz
se ta promenna deklaruje, je v ni nejaka nahodna hodnota, coz muze
_nekdy_ stacit a nekdy zase ne. A nevim, jestli by se (vzhledem k tomu,
ze funkce vyzaduje pointer) nemelo psat namisto CLen addr(CLen).

> [...]

> Multitasking, to je kdyz se aplikace mohou hroutit paralelne.
>
> Multitasking means that applications can crash simultaneously.

Programatori sobe

[*] Pavel Cisar <pcisar(zv)aktis(tec)cz> - 25.1.1999 11:05:21

Haj hou!

>Osobne si myslim ze tento pristup prinese sice par novych
napadu, mozna
>komponent, ale pokud se
>VCAS NESJEDNOTI pristup a postupy vznikne z toho nove DSP akorat
s tim
>rozdilem , ze
>misto jednotlivcu budou prispivat kolektivy. Coz se pro nase
potreby = chaos.

Takove riziko samozrejme existuje. Na druhou stranu nelze nikomu
nic predem diktovat. Muzeme sice vymezit jista pravidla, ale ta
budou akceptovana na bazi dobrovolnosti. Kdyz je proste nekdo
nebude chtit akceptovat, tak si proste zavede vlastni pravidla, a
hotovo. Nelze tomu zabranit. Jedinym resenim je sestaveni
takovych pravidel, ktera akceptuje co nejvetsi pocet
zainteresovanych, tudiz pripadni "odstepenci" nebodou mit
dostatecnou podporu (a zaniknou :-)). K vytvoreni takoveho
konsensu je ovsem zapotrebi cas, a jedine co v tomto okamziku
muzeme rozumneho udelat, je deklarovat co nejmene restrikci
(pouze jisty nutny proceduralni protokol pro beh projektu) na
projekty. Nektere projekty se rozvinou, nektere budou stagnovat
nebo zaniknou, projekty se budou slucovat nebo stepit. Nakonec
vykrystalizuje obecne akceptovany model, ale ten cas teprve
prijde. Nyni je vsechno zavysle na nadseni jednotlivcu, a ma-li
cela iniciativa uspet, musime vsem dat rovnocenou sanci se
prosadit, vyjadrit a najit si sve misto.

>Pripada mi to jako stavba letadla , kde nekdo dela kridla, nekdo
podvozek a
>dalsi interier ovsem
>kazdy pro jiny typ letadla, od cmelaka k airbusu. a pak se toma
lepit
>dohromady a nazyvat se D??? knihovna.
>Dam priklad: sam deklarujes tema pro low-level a ukladani dat
(stream).
>Ukladani dat je prakticky zakladem pro znovuvyuziti jiz
zadanych informaci.
>Ja mam napriklad chut na tvorbu komponenty podobnou regeditu ve
WIN.
>Jenze tim padem musim take resit vyse zminene ukladani dat. a
neci prace je
>trochu zbytecna.

Na tom nevidim nic spatneho. Paralelni vyvoj a ruzna reseni tehoz
problemu byly, jsou a budou. Presto ze to nekomu muze pripadat
jako mrhani energii, za kazdym takovym rozhodnutim je strizliva
uvaha a nutna potreba. Hod to za hlavu a nech vecem volny prubeh
:-))>V zadnem pripade nepatrim mezi vyckavace, ale v pripade takoveho
projektu se
>mi zda nezbytne "zastreseni" a kordinace nad jednotlivymi
tematy.

Takove zastreseni pravdepodobne casem vznikne, ale na zaklade
obecne potreby a konsensu, ne jako "diktatura mensiny" <g>.

>Ac "nerad" vyhlasuji timto akci pro tvorbu komponenty
TreeListView s
>podporou pro ukladani dat.
>Viz registry a program RegEdit ve Win.
>Zaroven prosim o prideleni kodove znacky pro subjekt.

No vidis. Ze ses mi neozval privatne, he ? Tohle zrovna budu v
ramci Nexu take resit (neco i mam), toz nic nebrani diskusi (to
ber jako vyzvu) <g>. JInak co se znacky (prefixu) tyce, je dobre
si projekt nejak nazvat (kdyz nema obecne jmeno jako TCP/IP ;-) a
znacku odvodit z nazvu.

HTH

Incremental Search v DBGridu

[*] istenp2.epr(zv)mail.cez(tec)cz - 25.1.1999 11:11:57

Zdravim vsechny.

Nevi nekdo z Vas o komponente, ktera by umela provadet inkrementalni
hledani v DBGridu ?
Na Torry a DSP uz jsem hledal, ale zatim jsem nenasel to co potrebuju.

Urcite uz nekdo z vas delal neco podobneho jako je rychle vyhledavani v
DBGridu, tj. ze uzivatel pise text do nejakeho Editu a zaroven se vyhledava
zaznam v DBGridu.
Zkousel jsem to nejak vykouzlit, ale nevim jakym zpusobem dosahnout
inkrementalni vyhledavani v ciselnych Fieldech. Tam uz nepomuze PartialKey
v Locate (ten funguje pouze na StringFieldy) a jiny zpusob hledani v
DataSetu vyzaduje index, ktery tam zrovna neni, a je podle me blbost mit v
tabulce vsechny Fieldy zindexovane.

Poradite nekdo ?

dik za spravne nasmerovani

Prehliadka zaznamov v TQuery

[*] Marian Hatala <emha(zv)mailbox.sk> - 25.1.1999 11:16:06

Zdravim.

Chcem zrusit debatu na tuto temu skor ako zacala.
Preinstaloval som znovu BDE a rozbehlo sa to.

To su mi veci ... eMHa
> [...]
>funkcii First, Next (robim s SQL servrom takze nemozem pouzit
iteraciu
>pomocou RecNo).
>Z mne neznamych dovodov sa vsak taketo prehladavanie vzdy zacykli.
>Ked som zmazal riadky kde sa to cyklilo, tak to cvilu pokracovalo a
>zacyklilo
>sa to na inych riadkoch.
>Skusil som aj prehladavanie od konca k zaciatku, co sice zbehne
>zdanlivo korektne, ale spracuje mi to iba cca 1/4 zaznamov
>Robim s D4 UP2,DBE 5.01, MS SQL 7.0
>
>Vedel by mi niekto poradit, cim to moze byt a co s tym?

Kulate okno

[*] Tomas Holan <HOLAN(zv)ksvi.mff.cuni(tec)cz> - 25.1.1999 11:23:41

V tomhle listu, asi tak pul roku zpatky.

Tom

Syntaxe HTML

[*] Krayzel Libor <Libor.Krayzel(zv)czech-tv(tec)cz> - 25.1.1999 11:34:46

Zdravim,

nevite nekdo o komponente (nemusi byt nutne free), ktera by umela
barevne rozlisovat napr v TRichEditu HTML syntaxi? Pripadne neumel by
nekdo prepsat treba TRichEdit? Treba i za penize;-)==[ eLK(zv) ]===================================================
http://webhost(tec)cz/elka * mailto:libor.krayzel(zv)czech-tv(tec)cz - (069)6201375
http://easypad.fwd(tec)cz * mailto:elka(zv)seznam(tec)cz

Ako funguje event OnDragOver ,...

[*] Hric Jan <JHRIC(zv)duro.upjs.sk> - 25.1.1999 11:49:53 nft-dft

Nazdar vsetci !
Dakujem za pomoc s funkciou SetCursorPos .
Robim v D3.
Vlastne by som potreboval posuvat nejaky obrazok (aj s textom pod
nim a obcas aj menit farbu pozadia obrazku) myskou po obrazovke .
Vybral som si na to TImage (neviem ci nie je nieco vhodnejsie ,
napr.TBitmap) ale nejako mi nechce fungovat udalost OnDragOver a
neviem ci mam tuto udalst osetrit u Form1 alebo u TImage.
Skusal som aj priklad z helpu na OnDragOver a tiez mi nefungoval ,
neviem preco . Mozno tam treba este nieco nastavit .
Takze prosim Vas o radu - aky komponent je na to najvhodnejsi a
o nejaky maly priklad ako funguje OnDragOver.
Vopred Dakujem .
Jan H.

Trigger v MSSQL

[*] Lubo Fule <fule(zv)sct.sk> - 25.1.1999 13:17:49

Dalsi tazky omyl ohladom MSSQL. V MSSQL take nieco proste nie je. Referencna
integrita sa samozrejme existuje, ale v ziadnom pripade nevie robit tzv.
kaskadovy delete ani update, to znamena, ze zaznam v master tabulke sa
jednoducho neda vymazat ani menit, pokial su nan naviazane zaznamy v detail
tabulkach. Vo vacsine slusnych SQL serverov to je ako vravis, ale o MS to
neplati a tak isto ani o Interbase. Poznam napr. AS/400, kde sa da
deklarovat FOREIGN KEY tak aby sa kaskadovy delete a update vykonaval
automaticky presne tak ako si to predstavujes (FOREIGN KEY ... ON DELETE
CASCADE), ale to uz nie je svet PC.

Trigger v MSSQL

[*] Pavel Cisar <pcisar(zv)aktis(tec)cz> - 25.1.1999 13:36:57

haj hou!

From: Lubo Fule <fule(zv)sct.sk>

> [...]
zaznamy v detail
>tabulkach. Vo vacsine slusnych SQL serverov to je ako vravis,

Interbase 5.0 a vyssi MA IMPLEMENTOVAN kaskadni delete.

HTH

Trigger v MSSQL

[*] Lubos Dusanic <lubos(zv)iname(tec)com> - 25.1.1999 13:43:58

Lubo Fule wrote:

> [...]
> tabulkach. Vo vacsine slusnych SQL serverov to je ako vravis, ale o MS to
> neplati a tak isto ani o Interbase. Poznam napr. AS/400, kde sa da

v interbase 5.x uz existuje kaskadova ref. integrita ...

--
lubos dusanic

mailto:lubos(zv)iname.com
http://www.geocities.com/SiliconValley/Haven/7613

Hledani

[*] Milan <alinex(zv)alinex(tec)cz> - 25.1.1999 14:09:52

Toto je zpr�va ve form�tu MIME obsahuj�c�n�kolik ��st�.

Nevite nekdo jak dos�hnout u Comboboxu po rozbaleni nabidky moznost hledani systemem - stisknu A najde pozku zacinajici A dale stisknu B a najde polozku zacinjici AB (a ne jako normalne po stisku B se najde dalsi polozka s prvnim pocatecnim pismenem B. D�ky za radu nebo aspon ,aly HINT.

ALI.

Vybrany radek v DBGridu

[*] voltrr1.epr(zv)mail.cez(tec)cz - 25.1.1999 14:22:10

Zdar,

nevite nekdo jak udelam z programu aby se me po Locate na tabulku vysvitil
celej radek pri vybranem Rowu stejne jako kdyz tam cvaknu myskou ???

Radek Voltr
voltrr1.epr(zv)mail.cez(tec)cz

Hledani

[*] Filip Jirsak <JIRSAK(zv)gymnacel(tec)cz> - 25.1.1999 14:30:15

Obavam se, ze to je zabudovane primo ve windows komponente a ze bys
musel cely Combobox naprogramovat sam.
Mozna by slo zkusit odchytavat stisk kavesy, nepreposilat ho dal a
nastavit se pomoci nejakeho vyhledavani na prislusnou pozici. S tim
nepreposlanim nevim, jak to udelat, OnKey se asi volaji az po
odeslani zpravy do systemu.
Filip Jirsak

> From: "Milan"
<alinex(zv)alinex(tec)cz> > To: "delphi" <delphi-l(zv)fwd(tec)cz>
> [...]

> zacinajici A=20
> dale stisknu B a najde polozku zacinjici AB (a ne jako normalne po =
> stisku B se=20
> najde dalsi polozka s prvnim pocatecnim pismenem B. D&iacute;ky za radu =
> nebo=20
> aspon ,aly HINT.</FONT></DIV>
> <DIV><FONT color=3D#000000 size=3D2></FONT>&nbsp;</DIV>
> <DIV><FONT color=3D#000000 =
> size=3D2>ALI.&nbsp;</FONT></DIV></BODY></HTML>
>
> ------=_NextPart_000_0009_01BE486C.606D5B80--

Filip Jirsak
e-mail: Jirsak(zv)gymnacel(tec)cz (do 31.6.1998)

[*] Martin Dupal <mdupal(zv)vision(tec)cz> - 25.1.1999 14:36:24

Nevite, zda neumi kaskadni delete a update ani verze MS SQL 7 ?
-----------

Ing. Martin Dupal
address: Hodolanska 35
77200 Olomouc
Czech Republic
tel.: +420/68/5313130
fax.: +420/68/5313132
http://www.vision(tec)cz
mailto:mdupal(zv)vision(tec)cz

-----P�vodn� zpr�va-----
Od: Lubos Dusanic <lubos(zv)iname.com>
Komu: delphi-l(zv)fwd(tec)cz <delphi-l(zv)fwd(tec)cz>
Datum: 25. ledna 1999 13:45
P�edm�t: Re: Trigger v MSSQL

> [...]
> tabulkach. Vo vacsine slusnych SQL serverov to je ako vravis, ale o MS to
> neplati a tak isto ani o Interbase. Poznam napr. AS/400, kde sa da

POZOR - novy virus v internetu

[*] Milan <alinex(zv)alinex(tec)cz> - 25.1.1999 14:50:23

-----P�vodn� zpr�va-----
Od: Malir Richard [RBCZ/KD] <Richard.Malir(zv)cz.bosch.com>
Komu: 'Blanka R��i�kov�' <bruzicko(zv)tesco-stores(tec)cz>; 'Brian Chase'
<brian.chase(zv)weil.com>; 'Gejza' <Poradex(zv)prl(tec)czn(tec)cz>; 'griska.hrdlicka'
<griska.hrdlicka(zv)ufp.csa(tec)cz>; Prochazkova Jana [RBCZ/SAP-As.]
<Jana.Prochazkova(zv)cz.bosch.com>; Musil Jindrich [RBCZ/WSM4]
<Jindrich.Musil(zv)cz.bosch.com>; 'Jirka Jung' <jj(zv)prgzh.rdsas.com>; 'Linda'
<prosperita(zv)mbox.vol(tec)cz>; 'Linda Hrdlickova' <linda.hrdlickova(zv)usa.net>;
'Milan K�covsk�' <alinex(zv)alinex(tec)cz>; Sedlacek Ondrej [RBCZ/KD]
<Ondrej.Sedlacek(zv)cz.bosch.com>; 'pavel konecny' <pavel_konecny(zv)eurotel(tec)cz>;
'Radek Sk�la' <rskala(zv)netforce(tec)cz>; 'roman dvorak'
<roman_dvorak(zv)eurotel(tec)cz>; 'Sylvia Dohnalova' <sylmar(zv)hide(tec)cz>; 'Tomik'
<tomas.strnad(zv)citicorp.com>
Datum: 25. ledna 1999 11:45
P�edm�t: FW: POZOR - novy virus v internetu

> [...]
><mailto:dj.agent(zv)post(tec)cz>
>P�edm�t: POZOR - novy virus v internetu

>Jestlize obdrzite e-mail nazvany ..JOIN THE CREW/ for PENPALS, za zadnou
>cenu ho NEOTVIREJTE !!! Jinak si smazete vsechno na vasem Hard Disku.
>Rozeslete tento vzkaz tolika lidem, kolika jen muzete. Toto je totiz novy
>vir a mnoho lidi o nem jeste nevi. Tuto informaci jsme obdrzeli dnes rano
>(15.leden 1999) od IBM. PENPAL se jevi jako pratelsky
>dopis, ktery se vas pta, jestli budete mit zajem o dopisovani si (PEN=pero,
>PAL=kamarad). Ale kdyz uz jej ctete, je prilis pozde. Vir ?Trojsky kun?
vam
> [...]
>automaticky napadne kohokoliv, koho mate momentalne ve vasem e-mailovem
>adresari ( seznam e-mailovych adres).
>Tento vir vam znici cely Hard Disk a ma predpoklady znicit Hard Disk
>kohokoliv z vaseho seznamu e-mailovych adres, pote napadnout zase jejch
>e-mailovy seznam atd,atd.
> Proto, prosim, VYMAZTE jakykoliv vzkaz jmenovany PENPAL nebo JOIN THE
>CREW. Tento vir muze totalne znicit celosvetovou sit. PROSIM,
>POSLETE TOTO VAROVANI VSEM PRATELUM A LIDEM Z VASEHO
>E-MAILOVEHO SEZNAMU. JE TO VELMI NEBEZPECNY VIR A NENI PROTI NEMU ZADNY
LEK.
>POSLETE TO PROSIM DAL VSEM SVYM INTERNETOVYM PRATELUM CO NEJDRIVE, JAK JEN
>TO JDE.
>

>----------

Vybrany radek v DBGridu

[*] Pavel Cisar <pcisar(zv)aktis(tec)cz> - 25.1.1999 15:05:29

Haj hou!

Coz takhle zapnout AllwaysShowSelection v Options ?

From: voltrr1.epr(zv)mail.cez(tec)cz <voltrr1.epr(zv)mail.cez(tec)cz>
>nevite nekdo jak udelam z programu aby se me po Locate na
tabulku vysvitil
>celej radek pri vybranem Rowu stejne jako kdyz tam cvaknu myskou
???

HTH

POZOR - novy virus v internetu

[*] Mal� Dobromil <dodo(zv)rak.pr.ds.mfcr(tec)cz> - 25.1.1999 15:14:52

Jasne a hned potom vyskoci a pokuse i Vas, vyzere Vam lednici,
pocura koberec a hned potom se vam vrhne na postovni schranku
a mate-li potrubni postu, tak napadne i ji...
:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))> ----------
> [...]
> <tomas.strnad(zv)citicorp.com>
> Datum: 25. ledna 1999 11:45
> P�edm�t: FW: POZOR - novy virus v internetu

Hlasity telefon

[*] Petr Fejfar <callnet(zv)telecom(tec)cz> - 25.1.1999 15:17:46

Hi,> Nie, ja potrebujem aby modem po vytoceni
> cisla prestal fungovat na prenos dat (neozyvalo
> sa pistanie)a bol z neho iba hlasity telefon.

Myslim, ze bys mel presneji vyjadrit svoji potrebu, jelikoz to cos napsal
nedava prilis smysl, protoze:

1. Vzdy "pisti" pouze answering modem a to v zavislosti na nastavenem rezimu
odpovidani (FAA)
2. Originator je bud silent (shits only a ilegalne dovezene modemy - v CR by
zadny modem nemel byt pri datovem volani zticha) a nebo "pipaji" guard
tones: DNG=1300 Hz pro data call nebo CNG=1100 Hz pro fax call.

Takze z toho plyne, ze kdyz volas na cislo, kde ti to nezvedne modem nebo
fax, nemelo by ti nikde nic pistet, pouze bys mel slyset pipani quard tonu.

Pokud ti jde jen o to zustat na lince po vytoceni cisla, pridej strednik za
cislo a modem by ti mel zustat v command mode e.g.
ATDP02,665,544,33;

To by melo fungovat u kazdeho modemu. Alespon u vice nez stovky modemu,
ktere nam prosly rukama tomu tak bylo. U nekterych modemu jsm narazili na
potize s funkci Drop DTR to Hang-up, pokud se pouzival prikaz ATO pro
prechod on on-line mode. Nekterym modemum se take nelibi prikazy stylu
AT+FCLASS=0;D......, na ktere reaguji ERROR. To jsou ale funkce, ktere
pravdepodobne nebudes potrebovat.

Bye, pf

StringTable

[*] Krayzel Libor <Libor.Krayzel(zv)czech-tv(tec)cz> - 25.1.1999 15:24:05

Zdravim,

v helpu k Delphi 4 STANDARD jsem se docetl o StringTable editoru, ale
nikde jsem ho nenasel. Je az v Proffesional verzi, nebo jsem spatne
hledal?==[ eLK(zv) ]===================================================
http://webhost(tec)cz/elka * mailto:libor.krayzel(zv)czech-tv(tec)cz - (069)6201375
http://easypad.fwd(tec)cz * mailto:elka(zv)seznam(tec)cz

Hledani

[*] Libor Valka <valka(zv)brno.cas(tec)cz> - 25.1.1999 15:39:27

Ahoj,
tusim, ze v knihovne RxLib (http://rx.demo.ru) jsou prislusne komponenty.

Libor

valka(zv)brno.cas(tec)cz
valka(zv)ipm(tec)cz

-----P�vodn� zpr�va-----
Od: owner-delphi-l(zv)fwd(tec)cz [mailto:owner-delphi-l(zv)fwd(tec)cz]za u�ivatele Milan
Odesl�no: 25. ledna 1999 14:10
Komu: delphi
P�edm�t: Hledani

[...]

Ceske trideni tabulek FoxPro

[*] Robert Van�k <hugo(zv)kamarad(tec)cz> - 25.1.1999 15:44:43

Zdravim vsechny,

nahledl jsem do konference, ale nejake reseni sem tam nenasel.
Vite nekdo, jak na problem ceskeho trideni v tabulkach FoxPro,
proste v BDE?

Diky moc za kazdou radu.

Robert Vanek

POZOR - novy virus v internetu

[*] Martin Tichacek <martin_t(zv)mrp(tec)cz> - 25.1.1999 15:47:47

Ano. Toto je asi jediny rozumny zpusob reakce na takove maily. Dotycny asi ad
posila postu hodne lidem ;-)

Mti.

// uzavirame sazky za jak dlouho prijde dalsi?

-----P�vodn� zpr�va-----

> [...]
pocura koberec a hned potom se vam vrhne na postovni schranku
a mate-li potrubni postu, tak napadne i ji...

uptime

[*] BEKE Frantisek <beke(zv)asset.sk> - 25.1.1999 15:49:45

Zdravim!

Neviete nahodou niekto, ako zistim uptime wo win95/98/nt?

bye,
FeRI

- beke(zv)asset.sk - telnet://sano.sk:7000 -

ps: mal by tu niekto zaujem o talker server pod win32?

QR v DLL knihovn�

[*] Sotona Ond�ej <sotona(zv)pce.pvt(tec)cz> - 25.1.1999 15:51:34

Zkousel nekdo psat aplikaci, kde by pouzil Quick Report a ten byl v DLL
knihovne.
Pokousim se o neco takoveho a jakmile je tam QR tak aplikace tuhne.

Na www.qusoft.com jsem nasel akorat radu po pri dynamickem loadovani
knihovny nepouzivam FreeLibrary(...), coz mi zaprve nepomohlo a zadruhe
je funkce FreeLibrary(...) je naprosto standardn� a bez QR chod�
spolehlive. Spis by se mel opravit QR.

Nevite jak je na tom v tomto smeru ceska Sinea ?

Diky

Ond�ej Sotona - Ondrej.Sotona(zv)pvt(tec)cz
PVT a.s., OZ Pardubice, Pernerova 444, 530 02 Pardubice
tel. 040/6048 222

Trigger v MSSQL

[*] Lubo Fule <fule(zv)sct.sk> - 25.1.1999 16:10:56

To som prijemne prekvapeny, myslim, ze posledna verzia, ktoru som pouzival
bola 4 alebo nizsia, uz si napamatam a tam to este nebolo. Takze sorry za
chybnu informaciu. Kazdopadne, aj vtedy sa to dalo poriesit pomocou "before"
trigra, co zial v MSSQL tak isto neexistuje. Celkovo v MSSQL chyba kopa veci
(napr. znacne obmedzeny ALTER...), ktore by podla mna slusny SQL server mal
mat. Neda sa sa mu vsak upriet dost slusny vykon v porovnani s Interbase-om.
Samozrejme so spominanou AS/400 sa tazko da porovnavat akykolvek SQL server
na PC platforme, ale to uz je o inom.

L.

Trigger v MSSQL

[*] Lubo Fule <fule(zv)sct.sk> - 25.1.1999 16:11:39

To neviem, idem vyskusat...

L.

[*] Lubo Fule <fule(zv)sct.sk> - 25.1.1999 17:03:12

Mam beta 3. Zial, neumoznuje. Ani trigre typu "before", pomocou ktorych by
sa to dalo poriesit. Iba ak by to uz bolo v ostrej verzii, ale o tom silne
pochybujem.

L.

Opet DBGrid....

[*] Ales Radikovsky <radik(zv)seznam(tec)cz> - 25.1.1999 18:20:45

Mam par dotazu na DBGrid, nejde mi o doporuceni komercnich komponent (ty
to obcas umi), spis o freeware nebo nejake napady:

1. Lze nejak jednoduse pravidelne stridat pozadi radku (proste
bily/sedy/bily/sedy), misto mrizky? Jak obarvit pozadi vim, potrebuju
ten algoritmus, aby se to stridalo a posouvalo pri skrolovani.
2. Lze nejak zakoncit dlouhy text, ktery se nevejde do policka, teckami
a zaobrazit ho jako Hint (tak jako to je v Pruzkumniku)?
3. Lze nejak upravit grid, aby fungoval "Word Wrap", tedy aby kazdy
zaznam mel v gridu tolik radek, kolik potrebuje?
4. Lze zmanit MultiSelect tak, aby nebylo nutne drzet Shift pri vyberu
vice polozek? Neco jako CheckListBox.

Diky za napady.

Ales

POZOR - novy virus v internetu

[*] Ondrej Krajicek <krajicek(zv)promedia(tec)cz> - 25.1.1999 19:18:49

Me uz podobne stupidni vtipy zacinaji lezt na nervy, jak je proboha takovy virus udelany ? Java Applet ? ActiveX ?

Ondrej Krajicek

PS: Rad bych pozdravil toho zoufalce, co tohle udajne dostal od IBM a udelal dobry skutek tim, ze nas spasil pred znicenim HDD, jakoz i nase pratele a zname. Blahoslaveni budiz ...

-----P�vodn� zpr�va-----
Od: Milan <alinex(zv)alinex(tec)cz>
Komu: delphi <delphi-l(zv)fwd(tec)cz>
Datum: 25. ledna 1999 16:24

Datum: 25. ledna 1999 11:45
> [...]

LEK.
>POSLETE TO PROSIM DAL VSEM SVYM INTERNETOVYM PRATELUM CO NEJDRIVE, JAK JEN

REGSTRY 2nd

[*] Ondrej Krajicek <krajicek(zv)promedia(tec)cz> - 25.1.1999 19:23:25

Uz sem se pred casem jednou ptal, ale nikdo mi neodpovedel, coz sem mi zda podivne. Mozna mi blbne posta. Takze, nemate nekdo tridu, ktera zapozdruje registry, ale umi specifikatory pristupu (tedy nastavit neco jineho nez KEY_ALL_ACCESS). A jeste jedna vec, naco je TRegistry.openKeyReadOnly ?

Dik,
Ondrej Krajicek

Najit barevny text v RichEditu

[*] Petr Urban <urban(zv)Zamberk(tec)cz> - 25.1.1999 19:45:29

Byl bych V�m za to vd��en. M��ete to poslat na urban(zv)zamberk(tec)cz
D�kuji d�kuji d�kuji
S pozdravem
Petr Urban alias Cooler

-----P�vodn� zpr�va-----
Od: Vojtech Semecky <vojtech.semecky(zv)v-soft(tec)cz>
Komu: delphi-l(zv)fwd(tec)cz <delphi-l(zv)fwd(tec)cz>
Datum: 23. ledna 1999 23:31
P�edm�t: Re: Najit barevny text v RichEditu

HTML,
>kazdou
>
>To jsem uz videl na DSP. Jmenuje se to RTF2HTML.
>Muzu to pripadne poslat na sokromou adresu, je to jeden soubor rtf2html.pas
>
>Vojtech Semecky

POZOR - novy virus v internetu

[*] Mirun <forcom(zv)telecom(tec)cz> - 25.1.1999 20:00:15

-----P�vodn� zpr�va-----
Od: Martin Tichacek <martin_t(zv)mrp(tec)cz>
Komu: delphi-l(zv)fwd(tec)cz <delphi-l(zv)fwd(tec)cz>
Datum: 25. ledna 1999 16:26
P�edm�t: Re: POZOR - novy virus v internetu

Normalni clovek se nad tim moc nepozastavi (nenormalni to posle do
konference) ale :
v jedne nejmenovane velke organizaci, kde se asi rok snazi presvedcit
zamestnance aby se prestali bat pocitacu a pouzivali e-mail, prisel jednoho
dne podobny kretenismus, takze sekretarky asi 10dni vubec neprijimaly a
neotviraly postu, protoze mely pocit, ze by pocitac po takove invazi musely
uhradit...
Chtel bych pozadat dotycneho "forwardistu" aby prodal Delphi, a za tyto
penize si predplatil Hrom.

Mirun

> [...]

>pocura koberec a hned potom se vam vrhne na postovni schranku
>a mate-li potrubni postu, tak napadne i ji...

REGSTRY 2nd

[*] Ales Radikovsky <radik(zv)seznam(tec)cz> - 25.1.1999 20:13:04

Pokud to mam chapat jako reakci na chyby pri praci v NT, pak je pro D3 FW komponenta jako nahrada TRegistry, ktera funguje pod NT. Odkaz jsem asi dal nekam na http://www.delphi(tec)cz.Pokud to potrebujes pro neco jineho, tak nevim.

Ales

> Uz sem se pred casem jednou ptal, ale nikdo mi neodpovedel, coz sem mi zda podivne. Mozna mi blbne posta. Takze, nemate nekdo tridu, ktera zapozdruje registry, ale umi specifikatory pristupu (tedy nastavit neco jineho nez KEY_ALL_ACCESS). A jeste jedna vec, naco je TRegistry.openKeyReadOnly ?

Dve zvukove karty

[*] Standa Cerny <s.cerny(zv)mod(tec)cz> - 25.1.1999 20:24:28

Je to sice neuvertelne, ale tento zpusob pouziva jedna Liberecka restaurace
k ozvuceni lokalu a to v MP3. Obsluha neni moc znala, a proto chteji
blbuvzdorny
programek. Diky za odkaz na komponenty, pokusim se s toho neco vycist.

Standa.
-----P�vodn� zpr�va-----
Od: Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz>
Komu: delphi-l(zv)fwd(tec)cz <delphi-l(zv)fwd(tec)cz>
Datum: 24. ledna 1999 23:05
P�edm�t: Re: Dve zvukove karty

Standa Cerny wrote:

> Ahoj vsichni,
>
> potrebuji ud�lat programek v D3 na ovladani hlasitosti na pocitaci
> kde jsou dve zvukovky. Na hlasitost mam nekolik komponent,
> ale nevim jak se prepinat mezi kartama respektive ovladacema
> tech zvukovek.

Ahoj,

Nikdy jsem to sice jeste nevidel, ale neni to pak tak, ze v mixeru mas
vice zarizeni ? Zkus otevrit z ikony Ovladani hlasitosti vedle hodin
standartni Windows mixer, v nem Moznosti -> Vlastnosti a pak v dialogu
mas combobox "Smesovaci zarizeni", tam by mohli byt dve zarizeni - tedy
dve zvukovky.

Podivej se tady (http://www.wilsonc.demon.co.uk/delphi.htm) a stahni si
komponenty Mixer Demo a Mixer Explorer.

--

Internet proti monopolu. Petr Vones, amatersky programator
* http://www.bojkot(tec)cz *
************************

Vybrany radek v DBGridu

[*] Jaro <jaro(zv)sinea(tec)cz> - 25.1.1999 20:39:58

Je to snadny. Nastav v Options: AllwaysShowSelection
Jaro

-----P�vodn� zpr�va-----
Od: voltrr1.epr(zv)mail.cez(tec)cz <voltrr1.epr(zv)mail.cez(tec)cz>
Komu: delphi-l(zv)fwd(tec)cz <delphi-l(zv)fwd(tec)cz>
Datum: 25. ledna 1999 15:36
P�edm�t: Vybrany radek v DBGridu

> [...]
>
>nevite nekdo jak udelam z programu aby se me po Locate na tabulku vysvitil
>celej radek pri vybranem Rowu stejne jako kdyz tam cvaknu myskou ???

Hledani od prostredka

[*] Miki Vom��ka����h������� - 25.1.1999 22:05:36

A muzes mi poslat priklad takoveho funkcniho handleru?

Miki Vomacka
M11(zv)atlas(tec)cz ICQ: 6238802
-----P�vodn� zpr�va-----
Od: Mor�ol Marian <Marian.Morzol(zv)ostrava.aksignal(tec)cz>
Komu: 'delphi-l(zv)fwd(tec)cz' <delphi-l(zv)fwd(tec)cz>
Datum: 25. ledna 1999 7:21
P�edm�t: RE: Hledani od prostredka

>Presne stejne mam zkusenosti i ja. Pokud je treba hledat i zaznamy typu
>*neco* je treba napsat handler OnFilterRecord (pokud je pouzita obycejna
>tabulka .... SQL se musim jeste hodne ucit nez bych mohl neco poradit)

Hlasity telefon

[*] BoboX <bobox(zv)atlas(tec)cz> - 25.1.1999 22:14:34

-----P�vodn� spr�va-----
Od: Petr Fejfar <callnet(zv)telecom(tec)cz>
Pre: delphi-l(zv)fwd(tec)cz <delphi-l(zv)fwd(tec)cz>
D�tum: 25. janu�r 1999 16:06
Predmet: Re: Hlasity telefon
>Pokud ti jde jen o to zustat na lince po vytoceni cisla, pridej strednik
za
>cislo a modem by ti mel zustat v command mode e.g.
>ATDP02,665,544,33;

Funguje to tak ako si napisal, ale napr. soft. WinFax od Symantec ma
telefon,
ktory sa po vytoceni cisla chova akoby modem polozil(cvakne a vobec sa
neozyva pipanie), ale zaroven sa prepne na hlasity telefon a je stale na
linke aj ked sa hras zo sluchatkom od klasickeho telefonu. Musis
proste polozit az modemom. Podobne funguje aj Telefon z Win98.
Mam modem Sysgration(Rockwell) 336/228 voice/fax modem.
Nemas nahodou niekde vsetky AT prikazy, ak ano posli mi ich prosim.
Dik, cau.

Hledani

[*] Ing. Zdenek Sraier <sraierzd(zv)czn(tec)cz> - 25.1.1999 23:36:22

Raize komponenty, ktere dostanete po registraci Delphi na
webu presne tak hledaji.

S pozdravem Zdenek

--------------------------------------- E-Mail -------------------------
| Zdenek Sraier | sraierzd(zv)czn(tec)cz (jednou denne) |
| o__o | zdenek.sraier(zv)sms.paegas(tec)cz (max 160 zn. kdykoliv) |
| ( o o) |--------------------- WWW --------------------------|
| (. .) | http://users(tec)czn(tec)cz/~sraierzd/ |
| WWW Stranky Potapecske (SP) HTTP://www.byll(tec)cz/scuba/ |

> [...]
> Filip Jirsak
> e-mail: Jirsak(zv)gymnacel(tec)cz (do 31.6.1998)

[*] istenp2.epr(zv)mail.cez(tec)cz - 26.1.1999 06:26:31

Co takhle u DBGridu zapnout AlwaysShowSelection ?

QR v DLL knihovn�

[*] Rul��ek Daniel <dan.r(zv)avizo(tec)cz> - 26.1.1999 06:48:00

Ja jsem to delal a finguje mi to uplne v pohode i s QR. Jestli chces,
tak se ozvi, zkusim nekde najit zdroj.

Dan

> [...]
>

> Diky
>
> Ond�ej Sotona - Ondrej.Sotona(zv)pvt(tec)cz
> PVT a.s., OZ Pardubice, Pernerova 444, 530 02 Pardubice

Unique ID algoritmus.

[*] SunSoft - Mr�z �ubom�r <sunsoft(zv)sunsoft.sk> - 26.1.1999 07:13:38

-----P�vodn� zpr�va-----
Od: Kustra
Odesl�no: 21. janu�r 1999 14:18
Komu: Mraz; Fedor
P�edm�t: FW: Re: Unique ID algoritmus.
From: adamecd(zv)vs.xion(tec)cz <adamecd(zv)vs.xion(tec)cz>

>Chtel by jsem, aby ikona moji aplikace byla vpravo na panelu
(vedle
>casu, zobrazeni klavesnice, ... ). Nevite jak se to udela ?

Vesela prihoda

[*] Martin Fron�k <FRONEK(zv)ZZNSLANY.CZ> - 26.1.1999 13:29:46

Ba, sranda musi bejt. Opravoval si tu chybu? To ses musel nasmat, az ses
za disky popadal.....:-))))) Nebo si to vzdal? :-((( Ber to jako hru a
musis hrat az do konce......

> [...]

> = http://www.amenit(tec)cz mailto:martin.kubecka(zv)amenit(tec)cz =
> = ICQ: 8906773 GSM (SMS): martin.kubecka(zv)sms.paegas(tec)cz =

[*] Martin Fron�k <FRONEK(zv)ZZNSLANY.CZ> - 26.1.1999 13:33:08

Tak co delas v tydle konferenci? :-)))))))))))) Tady se (SNAD) vyviji
pro windows. Tak to taky asi nebudes normalni :-))))))))))

> [...]

> Komu: delphi-l(zv)fwd(tec)cz
> P�edm�t: RE: Vesela prihoda
>
> Kdyz jsme u tech lidi, tak normalni clovek nema ani Windows ( leda po

Hledani duplicit v adresach (Off-T)

[*] Stepan Cerny <chaosz(zv)geocities(tec)com> - 26.1.1999 13:36:18

Ahoj vsici,

nemate prosim nekdo zkusenosti s vytvarenim algoritmu pro hledani
duplicit v adresach osob / firem ?!?

Bohuzel lide jsou a) cunata b) pise kazdej adresu jinak....
Kdysi jsem uz neco takoveho delal, bohuzel uz je to nevyhovujici :-(

Pokud nekdo mate nejake zkusenosti / napady / inf. zdroje, budu vdecen
za cokoli.

Diky za vsechny odezvy !!!

--
Stepan "Chaosz" Cerny
tvoric of software

programove "vytvorenie" ikony + uptime

[*] BEKE Frantisek <beke(zv)asset.sk> - 26.1.1999 13:38:41

Zdravim!

Neviete mi poradit, ako by som mohol "vytvorit" ikonu runtime-ovo?
Nemyslim tym z nejakeho suboru *.ico, ale xcem programovo nakreslit
ikonu a pripadne aj ulozit, ako ico subor... Nieco, ako ked cez TBitmap
nastavujem Pixels[x, y]... Alebo stacilo by ( je to to iste vlastne ;-)) )
prehodit TBitmap do TIco...

zaujimala by ma este jedna vec, ako sa da zistit uptime win95/98/nt?

Dikes,
Feri (the bjs)

- beke(zv)asset.sk - telnet://sano.sk:7000 -

Vesela prihoda

[*] Mal� Dobromil <dodo(zv)rak.pr.ds.mfcr(tec)cz> - 26.1.1999 14:15:34

Co je to to SNAD ? Vim, co je MSDN, ISDN
CSSD, DHCP, RVHP, ale termin SNAD mi neni
jasny, to je nejaky protokol/sluzba nebo
co ? Porad se tu o tom pise a vubec
netusim co to znamena...
:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
D.

BTW: Uz toho nechme...

> ----------
> Od: Martin Fron�k[SMTP:FRONEK(zv)ZZNSLANY.CZ]
> Odesl�no: 26. ledna 1999 13:33
> Komu: 'delphi-l(zv)fwd(tec)cz'
> P�edm�t: RE: Vesela prihoda
>
> Tak co delas v tydle konferenci? :-)))))))))))) Tady se (SNAD) vyviji
> pro windows. Tak to taky asi nebudes normalni :-))))))))))
>

> Martin Fron�k
> ZZN Slan� a.s.
> Pra�sk� 1579, 274 49, Slan�
> tel. +420-314-522986
> e-mail: fronek(zv)zznslany(tec)cz

> po

> Na

chybova zprava

[*] Martin <martin(zv)geoplanpp.sk> - 26.1.1999 14:28:54

Zdravim,

Co moze sposobovat chybovu spravu pri behu programu :
Project gps.exe raised exception class EAccessViolation whith message
'Access violation at address 00427BDA.Read of address 0000000'.Process
stopped.Use Step or Run continue.

vdaka za kaydu pomoc

Martin

QR v DLL knihovn�

[*] Scholze Libor <Libor.Scholze(zv)pvt(tec)cz> - 26.1.1999 14:29:24

> [...]
>

> Diky
>
> Ond�ej Sotona - Ondrej.Sotona(zv)pvt(tec)cz
> PVT a.s., OZ Pardubice, Pernerova 444, 530 02 Pardubice

Jedno reseni je uz nekde v EXE, treba na zacatku, tuknout na objekt Printer,
napr. prectenim property Title. Potom se dynamicky volana DLL-ka ukoncuji v
pohode a vse funguje. V EXE se tato chyba neprojevuje, takze to se ukonci
taky bez problemu.

S bratrskym pozdravem sesterskemu podniku

Libor Scholze
PVT a.s., o.z. Liberec
Voronezska 144
46171 Liberec 1
Tel. +48 5217313
Email: Libor.Scholze(zv)pvt(tec)cz

uptime

[*] boro(zv)gratex.sk - 26.1.1999 14:42:12

Ahoj !

MSDN:
The GetTickCount function retrieves the number of milliseconds that have
elapsed since the system was started

DWORD GetTickCount(VOID);

QuickInfo
Windows NT: Requires version 3.1 or later.
Windows: Requires Windows 95 or later.
Windows CE: Requires version 1.0 or later.
Header: Declared in winbase.h.
Import Library: Use kernel32.lib.

Delphi: Windows.pas
{$EXTERNALSYM GetTickCount}
function GetTickCount; external kernel32 name 'GetTickCount';

Ing. Boris Becvarov
Software Development
GraTex International a.s.

Od: Stepan Cerny <chaosz(zv)geocities.com>
Komu: Delphi konference <delphi-l(zv)fwd(tec)cz>
Datum: 26. ledna 1999 13:17
P�edm�t: Hledani duplicit v adresach (Off-T)>Ahoj vsici,

> [...]
>Kdysi jsem uz neco takoveho delal, bohuzel uz je to nevyhovujici :-(
>
>Pokud nekdo mate nejake zkusenosti / napady / inf. zdroje, budu vdecen

chybova zprava

[*] Pavel Cisar <pcisar(zv)aktis(tec)cz> - 26.1.1999 15:12:09

Haj hou!

Obecne tuto chybu spusobuje prace s nealokovanou pameti, napr.
volani metody na zdrusenem objektu nebo funkce ktera normalne
vraci objekt vrati nil apod.

HTH

From: Martin <martin(zv)geoplanpp.sk>
> [...]
message
>'Access violation at address 00427BDA.Read of address

Paradox

[*] tomas gurny <gurny(zv)atlas(tec)cz> - 26.1.1999 15:42:32

> kde lze sehnat podrobnejsi informace o strukturach paradoxu ? Treba
> takovy vyznam souboru *.val.

Ahoj
podrobny popis struktury paradoxu
je na http://www.kallista.com/TechPapers/ParadoxFF/PdoxFF1.htm
Tomas

CRC na string

[*] Administrator <Administrator(zv)rosoft.sk> - 26.1.1999 15:46:37

[Administrator] neviete niekto ako vypoctitat jednoznacny longint na
string? (CRC)

Dakujem

Patrik Tesar

CRC na string

[*] Martin Dupal <mdupal(zv)vision(tec)cz> - 26.1.1999 15:56:30

Knihovna funkci HyperString na to ma hned
nekolik rutin, ale zdrojaky jsou za penize, viz zde:

http://www.mindspring.com/~efd/hyperstr.htm
-----------

Od: Administrator <Administrator(zv)rosoft.sk>
Komu: delphi-l(zv)fwd(tec)cz <delphi-l(zv)fwd(tec)cz>
Datum: 26. ledna 1999 15:49
P�edm�t: CRC na string

>[Administrator] neviete niekto ako vypoctitat jednoznacny longint na
>string? (CRC)
>
>Dakujem
>
>Patrik Tesar

CRC na string

[*] Filip Jirs�k <jirsak(zv)gymnacel(tec)cz> - 26.1.1999 15:57:26

Uplne jednoznacny nebude nikdy, to by se to pouzivalo jako
komprimacni metoda, ale napriklad soucet vsech znaku nebo
zaporny soucet jsou priklady jedoduchych CRC.
Filip Jirsak

From: Administrator <Administrator(zv)rosoft.sk>
To: delphi-l(zv)fwd(tec)cz
Subject: CRC na string
Date sent: Tue, 26 Jan 1999 15:46:37 +0100
> [...]

Filip Jirsak
e-mail: Jirsak(zv)gymnacel(tec)cz (do 31.6.1998)

[*] Petr Brant <p.brant(zv)samo(tec)cz> - 26.1.1999 16:15:24

To muze byt treba tim, ze deklarujes treba

var z:TList
begin
TList.Add(........

a pritom ten TList nebyl vytvoreny (Create). Totez s TForm apod.********************************************************
> [...]

> Project gps.exe raised exception class EAccessViolation whith message
> 'Access violation at address 00427BDA.Read of address 0000000'.Process

Vice zaznamu v taskbaru

[*] Jan Rychtar <hojan(zv)sin.cvut(tec)cz> - 26.1.1999 16:56:47

Ahoj,
nevite nekdo, jak udelat, aby kazde okno v ramci jedne aplikace
melo vlastni listu na taskbaru ? (jako treba WinTalk)

Diky. Honza (hojan(zv)sin.cvut(tec)cz)

CRC na string

[*] Petr Kure� - 26.1.1999 17:02:34 -0000

Stacil by small int ? Jedna se o vypocet pomoci tabulky.

[Administrator] neviete niekto ako vypoctitat jednoznacny longint na
string? (CRC)

Dakujem

Patrik Tesar

CRC na string

[*] Administrator <Administrator(zv)rosoft.sk> - 26.1.1999 17:33:16

> Uplne jednoznacny nebude nikdy, to by se to pouzivalo jako
> komprimacni metoda, ale napriklad soucet vsech znaku nebo
> zaporny soucet jsou priklady jedoduchych CRC.
> Filip Jirsak

[Administrator]
No ako komprimacna metoda sa CRC vobec nepouziva ani nepouzivalo
ja potrebujem iba zmenit vsetky string polia na longint, aby mi
vo velkej databanke
vyhladavalo trochu rychlejsie

programove "vytvorenie" ikony + uptime

[*] Lukas Voborsky <xvobl03(zv)sorry.vse(tec)cz> - 26.1.1999 17:55:02

On Tue, 26 Jan 1999, BEKE Frantisek wrote:

> [...]
> nastavujem Pixels[x, y]... Alebo stacilo by ( je to to iste vlastne ;-)) )

Je to cast programku, ale snad to z toho je pochopitelny. Staci se vlastne
kouknout do Win32 helpu na CreateIconIndirect.

var
II: TIconInfo;
MIcon, Mask: TBitmap; with II do begin
fIcon:=true;
xHotspot:=0; yHotspot:=0;
hbmMask:=Mask.Handle;
hbmColor:=MIcon.Handle;
end;
MoonIcon:=TIcon.Create;
MoonIcon.Handle:=CreateIconIndirect(II);

Bohuzel mi takhle jsou vytvaret pouze 16-ti barevne ikony. Kdybyste nekdo
tusil, jak vytvorit vice barevnou ikonu, tak by me to opravdu zajimalo.
Zdar
Lukas Voborsky

-==============================================================-
mailto: voborsky(zv)menza.mff.cuni(tec)cz ICQ: 21084410
www: http://come.to/voborsky tel. 8551040-9 l. 393
-==============================================================-

Vice zaznamu v taskbaru

[*] Kelle Ondrej <kelleon(zv)nnsk.sk> - 26.1.1999 18:24:27

> nevite nekdo, jak udelat, aby kazde okno v ramci jedne aplikace
> melo vlastni listu na taskbaru ? (jako treba WinTalk)

WinTalk nepoznam, ale skus pridat WS_EX_APPWINDOW v CreateParams.

Ondrej Kelle
kelleon(zv)nnsk.sk

Vice zaznamu v taskbaru

[*] Michal Leinweber <M.Leinweber(zv)sh.cvut(tec)cz> - 26.1.1999 18:27:52

> nevite nekdo, jak udelat, aby kazde okno v ramci jedne aplikace
> melo vlastni listu na taskbaru ? (jako treba WinTalk)

Takhle:

TTaskForm = class(TForm)
protected
procedure CreateParams(var params: TCreateParams); override;
end;........

procedure TTaskForm.CreateParams(Var params: TCreateParams);
begin
inherited CreateParams(Params);
Params.ExStyle := Params.ExStyle or WS_EX_APPWINDOW;
end; McLEI

Zmiznuty kurzor

[*] Peter �irip <psoft(zv)ke.telecom.sk> - 26.1.1999 18:52:16 -0800

[P��loha v souboru: Peter �IRIP.vcf]
Zdravim,

viete mi niekto podadit, preco mi pri praci s Delphi3 pri pohybu kurzoru nad
paletou komponentov zmizne kurzor ? Mam ho nad ikonami, pohnem mysou nahor
(napr. smerom k menu help) a kurzor je v prd... , po chvili ked mysou pohnem
a dostane sa mimo paletu sa pekne objavi. Tazko sa mi vybera komponent, ked
netusim, kde mam kurzor ...

Ak niekto cosi o tom viete, poradte ...

Peter.

Hlasity telefon

[*] Petr Fejfar <callnet(zv)telecom(tec)cz> - 26.1.1999 19:00:46

Hi,> Funguje to tak ako si napisal, ale napr. soft. WinFax od Symantec ma
> telefon, ktory sa po vytoceni cisla chova akoby modem polozil(cvakne a
vobec sa
> neozyva pipanie), ale zaroven sa prepne na hlasity telefon a je stale na

Jasne, ten strednik funguje u kazdeho modemu. Pokud mas voice modem, lze jej
ovladat specialnimi prikazy z rodiny class 8 viz manual.
> linke aj ked sa hras zo sluchatkom od klasickeho telefonu. Musis
> proste polozit az modemom. Podobne funguje aj Telefon z Win98.

Takhle by se mel chovat kazdy homologovany modem: pokud je modem na lince,
tak je telefon odpojeny a muzes si s nim delat co chces.
> Mam modem Sysgration(Rockwell) 336/228 voice/fax modem.
> Nemas nahodou niekde vsetky AT prikazy, ak ano posli mi ich prosim.

O.K. Na bobox(zv)atlas(tec)cz ti posilam referencni manual k Rockwell chipsetu.

Bye, pf

Vice zaznamu v taskbaru

[*] Petr Kure� - 26.1.1999 19:02:14 -0000

Win32 SDK :

A taskbar button is placed on the taskbar whenever an application creates a
unowned primary window. To ensure that the window button is placed on the
taskbar, create the window by calling CreateWindowEx and include the
WS_EX_APPWINDOW style. To prevent the window button from being placed on the
taskbar, create the window by calling CreateWindowEx and include the
WS_EX_TOOLWINDOW style. As an alternative, you can create a hidden window
and make it the owner of your primary window.

nevite nekdo, jak udelat, aby kazde okno v ramci jedne aplikace
melo vlastni listu na taskbaru ? (jako treba WinTalk)

Diky. Honza (hojan(zv)sin.cvut(tec)cz)

uptime

[*] Dalibor Toman <dtoman(zv)fortech(tec)cz> - 26.1.1999 19:14:43

>function GetTickCount; external kernel32 name 'GetTickCount';

jenze ta se pretoci pomerne za 49 dni a fous, pokud dobre pocitam. Pokud
nemate D4 nebo nemate vlastni knihownu na unsigned dword, pak zacne blbnout
jiz v polovine te doby :-(

chybova zprava

[*] Pavel Serbajlo <serb(zv)mikulov.sol(tec)cz> - 26.1.1999 19:38:34

Nepouzivas ciste nahodou D4?? Podobne vylomeniny mi to delalo, dokud jsem
nenainstaloval D4SP2

caf

> [...]
>Project gps.exe raised exception class EAccessViolation whith message
>'Access violation at address 00427BDA.Read of address 0000000'.Process

PS] WWW SERVER

[*] Petr Zahradnik <clexpert(zv)clexpert(tec)cz> - 26.1.1999 19:53:02

Vazeni,

zmenil jsem tedy adresu WWW serveru na:

http://delphree.clexpert.com

[...]

[*] Vojtech Semecky <vojtech.semecky(zv)v-soft(tec)cz> - 26.1.1999 20:48:30

> [...]
>barevne rozlisovat napr v TRichEditu HTML syntaxi? Pripadne neumel by
>nekdo prepsat treba TRichEdit? Treba i za penize;-)

Vim o dvou.

1) LEdit (ten pouzivam) (www.aysoft.com) [$100]

2) DreamMemo (to nepouzivam, ale asi na nej prejdu, protoze je lepsi,
levnejsi
a se zdrojakama) (www.dreamcompany.com) [$60]

Nevim jestli si myslel presne todle, protoze tyto komponenty nejsou
rozsirenim
RichEditu, ale zcela ho nahrazuji.

Vojtech Semecky

GExperts

[*] Ing. Zdenek Sraier <sraierzd(zv)czn(tec)cz> - 26.1.1999 20:56:43

> Odes�latel: Martin Kubecka <martin.kubecka(zv)amenit(tec)cz>
> Komu: delphi-l(zv)fwd(tec)cz
>
> Jo umi, JUPIII ;-)
>
> http://www.gexperts.com/gexperts/
>
> Mac

Nazdarek,
mam maly dotaz k GExperts. Docela se mi libi a chtel bych zejmena pouzivat
Code Librarian. Jenze - pokud zvolim Highligting=None je tam cerna tma :-))),
pri volbe C++ to plus minus ukaze text dobre a kdyz dam Pascal, tak se vsechno
podtrhne a hodi do italiky. To se mi nelibi.

Zkousel jsem stahnout zdrojaky a podivat se na to, ale chybeli v nich nejake
knihovny. Jake jsou vase zkusenosti ?

[...]

QRBand.Enabled - tentokrat v Delphi4

[*] Viliam Mlich <vmlich(zv)mbox.vol(tec)cz> - 26.1.1999 21:01:09

Hello All!

S prechodom na Delphi 4 sa mi vratil stary problem z druhej strany:

nebo tak

Zafungovalo. Islo o to, ze som potreboval pri tlaci DetailBandu
(event QRBand.BeforePrint) pocitat svoje sumy, ktore som nevedel
zapisat vyrazom FooterBandu. Ale zostavu mam vo dvoch variantach - s
detailami a len sucty.

Po skompilovani v Delphi4 mi pri nastaveni parametra PrintBand eventu
BeforePrint na false prestali fungovat normalne SUM(...) vo
FooterBande! Uz to vidim tak, ze sa budem musiet vratit k tej prvej
metode: ze potlacenie DetailBandu dosiahnem nastavenim nulovej vysky
bandu a bielej farby pisma ;-)

Bye mailto:vmlich(zv)mbox.vol(tec)cz
V.Mlich http://www(tec)czech-web(tec)cz/~vmlich

DirectoryListBox + Hidden directories

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 26.1.1999 22:21:55

Peter Vlkovic wrote:

> [...]
>
> Pouzil som komponentu DirectoryListBox pre navigaciu v adresarovom
> strome. Nedari sa mi ju vsak dokopat k tomu, aby zobrazovala aj

Ahoj,

Chyba je v metode TDirectoryListBox.ReadDirectoryNames, je treba
doplnit atribut faHidden ve funkci FindFirst. Bohuzel tato metoda
neni virtualni, takze ji nelze jednoduse prepsat. Ale je volana z
metody BuildList, ktera uz nastesti je virtualni, ale zase se v ni
odkazuje na promenne v private sekci :-) Tady je sice jedno reseni,
ale neni prilis dobre, spis by se asi vyplatilo celou komponentu
napsat znova:

type
TDirtyDirectoryListbox = class(TCustomListBox)
private
FFileList: TFileListBox;
FDriveCombo: TDriveComboBox;
FDirLabel: TLabel;
FInSetDir: Boolean;
FPreserveCase: Boolean;
FCaseSensitive: Boolean;
end; // necisty zpusob pristupu k private polozkam TDirectoryListBox

TXYDirectoryListBox = class(TDirectoryListBox)
protected
function ReadDirectoryNames(const ParentDirectory: string;
DirectoryList: TStringList): Integer;
procedure BuildList; override;
end;

TForm1 = class(TForm)
procedure FormCreate(Sender: TObject);
private
DirListBox: TXYDirectoryListBox;

Form1: TForm1;

implementation

{$R *.DFM}

{ TForm1 }

procedure TForm1.FormCreate(Sender: TObject);
begin
DirListBox := TXYDirectoryListBox.Create(Self);
DirListBox.Parent := Self;
end;

{ TXYDirectoryListBox }

function SlashSep(const Path, S: String): String;
begin
if AnsiLastChar(Path)^ <> '\' then
Result := Path + '\' + S
else
Result := Path + S;
end;

function TXYDirectoryListbox.ReadDirectoryNames(const ParentDirectory: string;
DirectoryList: TStringList): Integer;
var
SearchRec: TSearchRec;
begin
Result := 0;
Status := FindFirst(SlashSep(ParentDirectory, '*.*'), faDirectory or faHidden, SearchRec);
try
while Status = 0 do
begin
if (SearchRec.Attr and faDirectory = faDirectory) then
begin
if (SearchRec.Name <> '.') and (SearchRec.Name <> '..') then
begin
DirectoryList.Add(SearchRec.Name);
Inc(Result);
Status := FindNext(SearchRec);
FindClose(SearchRec);

procedure TXYDirectoryListBox.BuildList;
var
TempPath: string;
DirName: string;
IndentLevel, BackSlashPos: Integer;
VolFlags: DWORD;
I: Integer;
Siblings: TStringList;
NewSelect: Integer;
Root: string;
Items.BeginUpdate;
Items.Clear;
IndentLevel := 0;
Root := ExtractFileDrive(Directory)+'\';
GetVolumeInformation(PChar(Root), nil, 0, nil, DWORD(i), VolFlags, nil, 0);
TDirtyDirectoryListbox(Self).FPreserveCase := VolFlags and (FS_CASE_IS_PRESERVED or
FS_CASE_SENSITIVE) <> 0;
TDirtyDirectoryListbox(Self).FCaseSensitive := (VolFlags and FS_CASE_SENSITIVE) <> 0;
if (Length(Root) >= 2) and (Root[2] = '\') then
begin
Items.AddObject(Root, OpenedBMP);
Inc(IndentLevel);
TempPath := Copy(Directory, Length(Root)+1, Length(Directory));
TempPath := Directory;
if (Length(TempPath) > 0) then
begin
if AnsiLastChar(TempPath)^ <> '\' then
begin
BackSlashPos := AnsiPos('\', TempPath);
while BackSlashPos <> 0 do
begin
DirName := Copy(TempPath, 1, BackSlashPos - 1);
if IndentLevel = 0 then DirName := DirName + '\';
Delete(TempPath, 1, BackSlashPos);
Items.AddObject(DirName, OpenedBMP);
Inc(IndentLevel);
BackSlashPos := AnsiPos('\', TempPath);
Items.AddObject(TempPath, CurrentBMP);
end;
NewSelect := Items.Count - 1;
Siblings := TStringList.Create;
try
Siblings.Sorted := True;
ReadDirectoryNames(Directory, Siblings);
for i := 0 to Siblings.Count - 1 do
Items.AddObject(Siblings[i], ClosedBMP);
finally
Siblings.Free;
Items.EndUpdate;
end;
if HandleAllocated then
ItemIndex := NewSelect;

Internet proti monopolu. Petr Vones, amatersky programator
* http://www.bojkot(tec)cz *
************************

programove "vytvorenie" ikony + uptime

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 26.1.1999 22:21:49

BEKE Frantisek wrote:

> [...]
> nastavujem Pixels[x, y]... Alebo stacilo by ( je to to iste vlastne ;-)) )

Ahoj,

Jak vytvorit ikonu z bitmapy najdes tady:

http://www.inprise.com/devsupport/delphi/qanda/1669.html

--

Internet proti monopolu. Petr Vones, amatersky programator
* http://www.bojkot(tec)cz *
************************

Ceske trideni tabulek FoxPro

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 26.1.1999 22:22:55

Robert Van�k wrote:

> Zdravim vsechny,
>
> nahledl jsem do konference, ale nejake reseni sem tam nenasel.
> Vite nekdo, jak na problem ceskeho trideni v tabulkach FoxPro,
> proste v BDE?

Ahoj,

BDE (od verze 4.51) obsahuje primo language drivery i pro FoxPro,
napriklad "FoxPro Czech 1250", nebo "FoxPro Czech DOS895". Takze
pokud si jej nastavis v tabulce, nemel by to byt problem.

--

Internet proti monopolu. Petr Vones, amatersky programator
* http://www.bojkot(tec)cz *
************************

REGSTRY 2nd

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 26.1.1999 22:28:23

Ondrej Krajicek wrote:

> [...]
> by dany problem resila, ale v helpu je napsano, ze stejne
> pouziva KEY_ALL_ACCESS. Je tohle pravda nebo je v helpu

Ahoj,

V helpu je to spatne, pouzivaji tam KEY_READ (D4.02) :

function TRegistry.OpenKeyReadOnly(const Key: String): Boolean;
Result := RegOpenKeyEx(GetBaseKey(Relative), PChar(S), 0,
KEY_READ, TempKey) = ERROR_SUCCESS;

Internet proti monopolu. Petr Vones, amatersky programator
* http://www.bojkot(tec)cz *
************************

Vesela prihoda

[*] Jaro <jaro(zv)sinea(tec)cz> - 26.1.1999 23:23:09

Ja to rikam porad, ze souborovy databaze jsou tuze nebezpecny ...... kdyz
dokazou znicit i neznicitelny Win NT .... nebo ze by nebyvaly byly ty
Bilovi NT
neznicitelny?? ? Uz se zase rouham.

Copak Win NT, ale Windows 98 ... to je dokonalost sama. Kdyz je instalujete
tak vam toho ten instalak zase nakrmi do budky.
Jo .. pry jsou rychlejsi ... a taky bezpecnejsi.

Pratele muzete mi poradit, co delat, kdyz si ty bezpecnejsi z bezbecnych ...
no ty Bilovi okna usmyslej po startu ohlasit
"soubor c:\windows\system\vmm32.vxd chybi" a odmitnou se nastartovat?
Samozrejme, ze tam ten soubor je.
Inu reknete si: nezbyva nez preinstalovat! Tak jo. Jenze po kompletni
preinstalaci si ten preslechtenej system vede stale svoji pisnicku -
jen s tim rozdilem, ze ten problem ohlasi jen obcas .. tak pri kazdym tretim
staru.
Ach Boze - pardon prerekl jsem se - ach Bile, za ktere hrichy nas trestas?
Jaro
------------

POZOR - novy virus v internetu

[*] Jaro <jaro(zv)sinea(tec)cz> - 27.1.1999 00:03:36

No vite ... ja verim, ze to vetsina lidi neposila z legrace, ale z uprimne
snahy varovat sve pratele pred nejakym nebezpecim, protoze tomu asi trochu
veri. Neni v tom zrejme zadny zly umysl, ale obycejna lidska hloupost.
Tyhle srandy budou svetem internetu kolovat, dokud lidska hloupost bude
existovat. Takze maji rozhodne zarucenou delsi zivotnost nez my vsichni
dohromady.

Problemem nas cechu je, ze hloupost vzdy vidime predevsim u tech DRUHYCH a
ne tolik uz u sebe, ze zly umysl predpokladame hlavne u ostatnich a uz vubec
ne u sebe. Pritom si jaksi nechceme priznat, ze take obcas vyvedeme nejake
hlouposti

Kdysi davno jsem neco podobneho jedinkrat take poslal pratelum. Jo ... byla
to moje hloupost, protoze jsem nad tim moc nepremyslel, jinak bych to
nikdy nikomu neposlal. Nejvice me na tom vsem mrzelo, ze me nektri pratele
nepodezrivali z obycejne hlouposti, ale z toho, ze jsem jim to poslal
schvalne, abych je nastval nebo, ze je mam za "blbce".

Jeden klasik pry kdysi rekl: "Devet desetin moudrosti je byt moudry vcas".
To je velka pravda. Ja jsem ted taky o neco chytrejsi, ale tenkrat jsem tomu
uveril.

Vite ... je to skola. Alespon tem ostatnim take priznavam pravo na nejaky
omyl, pravo na to, aby se nechali nekym jednou napalit.

Nekdy si rikam, jaka by to byla legrace, kdyby jednou prece jenom nekdo
nejakyho podobnyho vira dokazal sestrojit. To by se vlk pekne nazral, kdyz
uz by tem falesnym poplachum skoro nikdo neveril.
Jaro.

-----P�vodn� zpr�va-----
Od: Ondrej Krajicek <krajicek(zv)promedia(tec)cz>
Komu: delphi-l(zv)fwd(tec)cz <delphi-l(zv)fwd(tec)cz>
Datum: 25. ledna 1999 20:12
> [...]

><tomas.strnad(zv)citicorp.com>
>Datum: 25. ledna 1999 11:45
>P�edm�t: FW: POZOR - novy virus v internetu

CRC na string

[*] Marek Repisk� <mrepisky zl(zv)zsnp.sk> - 27.1.1999 06:29:41

> [Administrator] neviete niekto ako vypoctitat jednoznacny longint na
> string? (CRC)

Nazdar,

nasiel som algoritmus na vypocet 16 bitoveho CRC. Mozno by Ti to stacilo,
alebo by si si to mozno vedel prerobit na 32 bitov.

Tu je:

var
ICRC:word;

procedure CalcCRC(var buf;l:word);
var
n:byte;
p:^byte;
begin
p:=(zv) buf;
for l:=1 to l do
begin
ICRC:=ICRC xor p^;
for n:=0 to 7 do if odd(ICRC) then ICRC:=(ICRC shr 1) xor $A011
else ICRC:=ICRC shr 1;
inc(p);

Na zaciatku vypoctu:
ICRC:=$FFFF;

potom v slucke volat CalcCRC, napr.:
while not eof(f) do
begin
blockread(f,HBuf,BufLength,sk);
CalcCRC(HBuf,sk);
end;

a na konci je v premennej ICRC samotny kod CRC.

Marek Repisky
mrepisky_zl(zv)zsnp.sk

Hledani duplicit v adresach (Off-T)

[*] Bene� Jaroslav <JBenes(zv)cpoj(tec)cz> - 27.1.1999 06:44:02

Neni mozne jednoduse udcit adresu a jmeno. Potreboval jsem projit a
upresnit (t. sjednotit) asi tri ctvrte milionu adres. Postupoval jsem od
tech jednoduchych a snadno vytipovatelnych. Vytvarel jsem si slovnik podle
ktereho jsem kontroloval i nejake pravopisne chyby. Psc neni uplne OK,
protoze se ve starsich zaznamech nachazi spousta i nesmyslu (napr. PSc jsou
vazany napr i na nejaky podnik) a neaktualnich dat // tohle je obecny
problem dat ktera 'ztvrdla' na urcite urovni a nebyla jiz aktualizovana
(nazvy ulic dle postovniho seznamu, bordel ve znaceni cisla popisneho...;
udaje, lisici se od mesta k mestu nebo dokonce od ctvrte k ctvrti; obvzlast
pikantni jsou zamichane adresy cizincu /cca 5%/). Na zaklade vylucovaciho
mechanismu jsem snad tricetkrat upravil algoritmus (nektera data se mi pod
rukou i menila), tak, any mnozina adres pro rucni upravu (vyzadalo si to
konfrontaci s podklady, pisemnostmi, overovanim) byla co nejmensi.
Idelani je mit rodna cisla, ale to ma malo kdo k dispozici a je v nich taky
neporadek (ovsem duplicita je zde zrejma). Prevody adres tedy nelze
jednoduse provadet, lze jen zmensovat skupinu spatne rozpoznanych. Podkladem
by mel byt urcite nejaky ciselnik pro nazvy ulic a PSC (nejlepe od Ceske
posty a i se zmenami alespon za poslednich 20 let), kvalitni tokenizer s se
slovniky jmen, pomocnych slov a zkratek a trpelivost. Blby, co?

S pozdravem Jaro B.

chybova zprava

[*] Martin <martin(zv)geoplanpp.sk> - 27.1.1999 06:47:23

Je to v D2 a vyskytuje sa to iba niekedy podla vstupnych dat. Program nacita
do 3-rozmerneho pola asi 20000 riadkov suradnic (cislo bodu, x, y) z TXT
suboru.
Potom nacitava iny subor (VGI), v kazdom riadku je X,Y suradnica,
vyhladavaju sa tieto suradnice v poli ak sa najde tak CB z pola sa priradi k
riadku a zapise sa do vystupneho suboru. A pri porovnavani mi vypise chybu
ale iba niekedy(zaujimave na 46 riadku VGI, ale je uplne rovnaky ako
predosle), zalezi od vstupnych suborov. Ale nenasiel som v nich nic
mimoriadne.

Martin

>Nepouzivas ciste nahodou D4?? Podobne vylomeniny mi to delalo, dokud jsem
>nenainstaloval D4SP2
>
>caf

POZOR - novy virus v internetu

[*] Polak Jiri <Jiri.Polak(zv)tconsult(tec)cz> - 27.1.1999 07:13:58

Lide, kteri takoveto veci posilaji jsou hlupaci, ale
nechtene tak zpusobuji, ze se cast puvodni zpravy zacne blizit pravde,
viz. poznamky v puv. textu, a dopis ziska nektere charakteristiky viru.
Potom nelze oznacit puvodni obsah za nesmysl, pouze je castecne nepravdivy.

Jura
----------
Jiri Polak
e-mail:jura.polak(zv)email(tec)cz
jiri.polak(zv)tconsult(tec)cz
web :http://freeweb.coco(tec)cz/jpolak
----------
The only good bug, is a dead bug!

> <mailto:Richard.Malir(zv)pcm.bosch.de;>
> petr.visek(zv)praha.datec(tec)cz;

Pokud se tady ctenar chyti, je vyhrano. Virus se rozmnozi a bude se sirit
dal.

To je bohuzel taky pravda. Skoda, ze v tom seznamu byvaji i konference.

Muze. Za predpokladu, ze vsichni uzivatele zblbnou a budou tyto nesmyslnosti
posilat bezhlave na vsechny strany.

Vesela prihoda

[*] Zbysek Hlinka <zhlinka(zv)login(tec)cz> - 27.1.1999 07:18:51

Martin Fron�k wrote:

> Ba, sranda musi bejt. Opravoval si tu chybu? To ses musel nasmat, az ses
> za disky popadal.....:-))))) Nebo si to vzdal? :-((( Ber to jako hru a
> musis hrat az do konce......

Ne. Nechal jsem to opravit behem obeda. Avsak pozadali me,
abych to dnes zkusil (pred koncem) znovu, a ejhle, stejny problem.
:-))

Jedna se o NT Workstation v roli serveru.

E-mail: zhlinka(zv)login(tec)cz, localizator(zv)localizator.com
Tel.: 02/795 29 56; GSM: 0603 551 282

QRBand.Enabled - tentokrat v Delphi4

[*] rys(zv)zas-me(tec)cz - 27.1.1999 7:57:12

> [...]
>FooterBande! Uz to vidim tak, ze sa budem musiet vratit k tej prvej
>metode: ze potlacenie DetailBandu dosiahnem nastavenim nulovej vysky

Ja jsem dosel k temuz zaveru i s Delphi 3 - po nastaveni PrintBand na false
se SUMy nepocitaly.

Kdyz se nastavi vyska na nulu, je vubec nutne jeste davat to bile pismo?

Karel Rys

Vesela prihoda

[*] Juraj Nagy <Juraj.Nagy(zv)nh-trans(tec)cz> - 27.1.1999 08:05:16

[...]

[Jirka]
To jsi stastny clovek. Ja jsem se snazil preinstalovat poes existujici
instalaci (ktera samozrejme nechtela nastartovat) a instalacni program z CD
v?dy poi 22% zkopirovanych souboru zatuhnul na stupidni chybu GPF.
Instalace do noveho adresare probehlo v poradku (az na vyhlasene
automaticke nalezeni PnP HW).
No jo, je to zrout nenazrany, potrebuje si ukousnout dalsich xxxMB -)).

Jirka

LOCAL_SHARE

[*] Milan Fiedler <milanf(zv)rts(tec)cz> - 27.1.1999 08:38:47

Toto je zpr�va ve form�tu MIME obsahuj�c�n�kolik ��st�.

Nevite nekdo, jak nastavit programove parametry LOCAL SHARE, pripadne ostatni v BDE.

Milan Fiedler
milanf(zv)rts(tec)cz

QRBand.Enabled - tentokrat v Delphi4

[*] Mor�ol Marian <Marian.Morzol(zv)ostrava.aksignal(tec)cz> - 27.1.1999 08:55:31

Myslim ze bud bile pismo(tohle nepouzivam) nebo jednotlivym komponentam
(TQRLabes ; TQRDBText) nastavit Enable na False (tak to delam ja), jinak
ikdyz je vyska bandu 0 texty budou vytisteny na miste jinych bandu
(mohou prekryvat neco jineho) ...IMHE (in my hubble experients)

> -----P�vodn� zpr�va-----
> Od: rys(zv)zas-me(tec)cz [SMTP:rys(zv)zas-me(tec)cz]
> Odesl�no: 27. ledna 1999 7:57
> Komu: delphi-l(zv)fwd(tec)cz
> P�edm�t: Re: QRBand.Enabled - tentokrat v Delphi4

> Ja jsem dosel k temuz zaveru i s Delphi 3 - po nastaveni PrintBand na
> false
> se SUMy nepocitaly.
>
> Kdyz se nastavi vyska na nulu, je vubec nutne jeste davat to bile
> pismo?
>
> Karel Rys

Tiff

[*] Ales Zeleny <zelenya-l(zv)mlp(tec)cz> - 27.1.1999 08:59:33

DDV,
nevite nekdo o free komponente, unit, navodu... na praci s TIFF soubory?

Diky a.+------------------------+ +---------------------------+
[...]

Ulozeni pozice a stavu bandu v CoolBaru

[*] voltrr1.epr(zv)mail.cez(tec)cz - 27.1.1999 09:01:36

Zdar,

resil jste nekdo uz subj. ???

Potreboval bych bud neco jak ulozit stav CoolBaru a nebo vedet co za
property mam ulozit.

Radek Voltr
voltrr1.epr(zv)mail.cez(tec)cz

P.S. :
Doufam ze se zase dozvim ze je nejaka property kterou si nastavim a bude to
slapat :-))

Vesela prihoda

[*] Martin Fron�k <FRONEK(zv)ZZNSLANY.CZ> - 27.1.1999 09:15:57

A je tam NTFS ?

> [...]

> S pozdravem
>
> Zbysek Hlinka
> E-mail: zhlinka(zv)login(tec)cz, localizator(zv)localizator.com

GExperts

[*] Martin Kubecka <martin.kubecka(zv)amenit(tec)cz> - 27.1.1999 09:24:51

Tak jsem se na to dival (spis mrknul) a vypada ze to chodi OK. Resp. nic jsem
nemenil, nenastavoval. Co myslis tim Highlighting=None ???

Jinak jsem si taky stahnul do databazi s ukazkami do Code Librarian a vypada to na
docela solidni zaklad ruznych kousku kodu :-)

Mac

"Ing. Zdenek Sraier" wrote:

> [...]

= http://www.amenit(tec)cz mailto:martin.kubecka(zv)amenit(tec)cz =
= ICQ: 8906773 GSM (SMS): martin.kubecka(zv)sms.paegas(tec)cz =

None

[*] V�t�zslav Gazda������u��n�?��? - 27.1.1999 09:26:24

>Chtel by jsem, aby ikona moji aplikace byla vpravo na panelu (vedle casu,
>zobrazeni klavesnice, ... ). Nevite jak se to udela ?

Muzes pouzit moji komponentu TryIcon viz. http://www.tda(tec)cz/vita/. Je tam i ukazkovy priklad.

Vita

Ovladaci panel

[*] Milan Fiedler <milanf(zv)rts(tec)cz> - 27.1.1999 09:36:43

Toto je zpr�va ve form�tu MIME obsahuj�c�n�kolik ��st�.

Potreboval bych poradit, nevite nekdo jak pridat do okna "Ovladacich panelu", iconu.
Diky za kazdou radu.

Milan Fiedler
milanf(zv)rts(tec)cz

QuickRep - jeste jednou

[*] Mor�ol Marian <Marian.Morzol(zv)ostrava.aksignal(tec)cz> - 27.1.1999 09:43:40

Majitele QR Profesional(source code k QRStandardPreview -
OnLoadButtonClick) ale i ostatni. Velmi jednoducha otazka :
Co je treba udelat pro nacteni a zobrazeni souboru *.QR
Kdyz totiz napisu :
QuickRep1.QRPrinter.Load(HlavniForm.OpenDialog1.Filename);
QuickRep1.Preview;
tak to zhavaruje na Access Violation
Tisicere diky.

RXLib 25 a CZ Resources

[*] Mal� Dobromil <dodo(zv)rak.pr.ds.mfcr(tec)cz> - 27.1.1999 10:29:50

This message is in MIME format. Since your mail reader does not understand
this format, some or all of this message may not be legible.

Ahoj
nainstloval jsem si RXLib 2.50 (pro D3), pres to jsem nahral ten
Rx250Fix
a nakonec ceske resources...spustil jsem Delphi IDE a zkomiloval ty
packages
(vysledne DPL jsem nahral do WIN\SYSTEM) potom jsem provedl tu
instalci...
ale pri poslednim balicku (rxtools) mi to nahlasilo tohle...

...nicmene jsem dal OK a pokracoval jsem dal...potom jsem si umistil
na form SpeedBar, ale ouha, po zavolani metody SpeedBar1.Customize(0)
mi to udelalo to, ze misto ceskych znaku mam podtrzitka...

"Chcete-li p_idat tla__tka p__kaz_, ..." :-(((

Nepredpokladam, ze by byla chyba v tech resources, takze poradte
pliiizzz...
a sorry za maly attachment...

Dobra.

WYSIWYG Editace HTML

[*] Pavel Kral <kral(zv)afx(tec)cz> - 27.1.1999 10:30:40

Ahoj,
nevite nekdo, jestli je mozne vyuzit k wysiwyg editaci HTML napr. FrontPage
Express
jako komponentu, nebo neznate nekdo nejakou free nebo share komponentu ?

Hledal jsem na microsoft.com, jestli tam neni k FP Express neco jako k IE
activeX, ale nic jsem nenasel.

Diky vsem

Pavel

kral(zv)afx(tec)cz

Vesela prihoda

[*] Richard Valny <richard.valny(zv)oku-st(tec)cz> - 27.1.1999 10:39:24

> Pratele muzete mi poradit, co delat, kdyz si ty bezpecnejsi z bezbecnych
> no ty Bilovi okna usmyslej po startu ohlasit
> "soubor c:\windows\system\vmm32.vxd chybi" a odmitnou se nastartovat?

To bohuzel znam. Bylo to na boardu Intell Zappa a bylo to tim, ze Woknousy
si tam daly vlastni driver na IDE Bus Mastering a pak nahodne parily
soubory (napr. pri kopirovani z CD). Musel se tam nahrnout driver od
Intella (co jsem pouzival ve Win95) a nechat opravit instalaci jakymsi
programem z Windows (kdybych ja si pamatoval, jak se to jmenovalo, tusimze
SFC (System File Checker)).
Je dobre ho obcas pustit a juknout, co vse se zmenilo. Pokud by se i nadale
nektere instalacni soubory parily, pak bych menil RAM.
===========mozno pouzit PGP==============
Richard Valny richard.valny(zv)oku-st(tec)cz
Okresni urad Strakonice tel. 0342-441 l. 216
Smetanova 533 fax. 0342-21208
386 22 STRAKONICE FiDoNet 2:423/35
===========mozno pouzit PGP==============

... Wndows nemohou byti virem, nebot virus je napsan inteligentne a neco
dela

Datum v Delphi

[*] Milevsk� software, s.r.o. <milesoft(zv)mi.cesnet(tec)cz> - 27.1.1999 10:54:17

Toto je zpr�va ve form�tu MIME obsahuj�c�n�kolik ��st�.

Nazdar vsici!
Prosim o radu:
Mam aplikaci a velice nutne
potrebuju zjistit nasledujici:
Pr: Datum1 = 26.3.1999
Datum2 = 4.4.2000
Vysledek = Datum2-Datum1 !!!!!
Jestli nekdo vite, jak zjistit Vysledek(Integer),
tak mi prosim vas poradte.

Diky moc

Hledani duplicit v adresach (Off-T)

[*] Marek Soukup <marek(zv)comberg(tec)com> - 27.1.1999 11:37:41

Ahoj,
tenhle problem resim mesic co mesic, kdyz dostavam data a jedine co
jsme byly schpni vymyslet je:
1. zbavit se diakritiky
2. nahradit neznamy znaky nejakym jinym (treba podtrzitko)
3. vyslednej string porovnavat s nejakym slovnikem, kterej stale narusta
4. pokud se ve slovniku nenajde stejnej string tak se rozsiri slovni a
nebo zalozi nova adresa ve slovniku

Je to docela vopruz, ale ten slovnik co mam uz odchyti asi 90% kravovin.
Jestli vas nekoho napada neco rychlejsiho a chytrejsiho dejte vedet klidne
na soukr mejl.

Marek Soukup

Stepan Cerny wrote:

> [...]
> Kdysi jsem uz neco takoveho delal, bohuzel uz je to nevyhovujici :-(
>
> Pokud nekdo mate nejake zkusenosti / napady / inf. zdroje, budu vdecen

Internet posta

[*] Jirka <virt(zv)pepa(tec)cz> - 27.1.1999 12:23:20

Ahoj,
nemate nekdo zkusenosti s internet. postou.Potrebuji napsat
program,ktery
vezme soubor a odesle ho na danou adresu.Z napovedy v D3 o komp. SMTP moc
moudry nejsem. Podarilo se mi pouze odeslat zpravy bez souboru.

Diky za jakouli pomoc

Jirka Virt
email : virt(zv)pepa(tec)cz

CRC na string

[*] Mal� Dobromil <dodo(zv)rak.pr.ds.mfcr(tec)cz> - 27.1.1999 12:27:44

> No ako komprimacna metoda sa CRC vobec nepouziva ani
nepouzivalo

Jiste, ale kdyby CRC bylo VZDY jednoznacne, jak jsi puvodne
chtel, tak by se dalo pouzit I jako komprimacni metoda...

Mam tu par unitek na pociatni CRC16, CRCArc, CRC32...
...takze...vite co mate delat, chcete-li to...

D.> ----------
> [...]
> No ako komprimacna metoda sa CRC vobec nepouziva ani nepouzivalo
> ja potrebujem iba zmenit vsetky string polia na longint, aby mi

[*] Martin <msky(zv)atlas(tec)cz> - 27.1.1999 12:28:05

Potreboval by som poradit, ako vyrobit aplikaciu, aby mohla bezat ako servis
na NT Workst., resp. Server

LOCAL_SHARE

[*] Marek Soukup <marek(zv)comberg(tec)com> - 27.1.1999 12:30:41

Ahoj,
v D3 sou na to fce v bdeprov, bdeconst a bde unitach. V minulejch
verzich se jmenujou jinak (aspon mam ten dojem), ale fce by meli bejt
stejny.

Marek Soukup

Milan Fiedler wrote:

> Nevite nekdo, jak nastavit programove parametry LOCAL_SHARE, pripadne
> ostatni v BDE. Milan Fiedlermilanf(zv)rts(tec)cz

Zjisteni zamknute vety

[*] PeJaSoft <petr.jarkovsky(zv)spsselib.hiedu(tec)cz> - 27.1.1999 12:35:49

Zdravicko,
delam aplikaci, ktera ma behat po siti. (pouzivam tabulky DBASE IV)
Nevite nekdo jak zjistim, ze aktualni vetu nekdo edituje?
Nasel jsem si akorad proceduru DbiIsRecordLocked( nejakej Handle,
var neco: Bool), ale tohle porad vraci False.
Zatim jsem to vyresil nasledovne:

try
tbBlabla.Edit;
tbBlabla.Cancel;
except
{Hlaska, ze uz ji nekdo (mozna) edituje}
end;

ale urcite to jde lip.
Budu vdecny za kazdou pripominku.

Predem dik

PeJaSoft

(\__/) PeJaSoft
/o o \ ____ Petr Jarkovsky
{o__, +/~ _) (PASCAL,DELPHI,3D Studio, 3D Max)
/ + \ {
|-| ) \ E-Mail: domu: pejasoft(zv)post(tec)cz
,+( `+`\ } do skoly: petr.jarkovsky(zv)spsselib.hiedu(tec)cz
---+~_ _ _)-+` Homepage: http://www.spsselib.hiedu(tec)cz/~xjarkov
nebo: http://www.mujweb(tec)cz/www/pejasoft
Sypte veverkam !!!