reindex databaze, cizi klic, SQL na paradoxem, uni

[*] Zdenek Drvota <drvota(zv)zds(tec)cz> - 17.6.1999 17:04:40

> To snad nejde!!!!. Rodne cislo a ICO nemuze byt stejne u ruznych osob resp.
> firem. Nebo snad nekdo vi o dvou lidech se stejnym RC nebo o dvou firmach se

Melo by byt, ale neni. Jsou znamy pripady, kdy dve
osoby mely stejne RC, probehlo to nekolikrat i v TV.
Bordel na centralni evidenci a doplati na to vzdy
ten chudak obcan.
ICO snad duplicitni nejsou.

> stejnym ICO ?????
>
> eL..

Internet proti monopolu http://www.bojkot(tec)cz

Komponenta pro animovani v samostatnem threadu

[*] Petr Fejfar <callnet(zv)telecom(tec)cz> - 17.6.1999 18:17:14

Hi all,

nevi nekdo o nejake free stand alone komponente se zdrojovkou, ktera by
umela animovat bitmapu a bezela v samostatnem threadu?

Thanx, pf

FindClose pod NT

[*] Dalibor Toman <dtoman(zv)fortech(tec)cz> - 17.6.1999 18:29:01

>Pouzivam to dusledne v try-finally blocich u systemu, ktere pracuji v
>nepretrzitem provozu a nenarazil jsem, ze by s tim byly problemy u
>jakychkoli woken.
>
>BTW, kdyz se podivas do zdrojovky k SYSUTILS, tak zjistis, ze FindClose()
>zjistuje pred volanim API funkce platnost FindHandle, takze by to i
>teoreticky melo byt vsechno O.K.

Puvodni dotaz byl pravdepodobne k
Windows.FindClose

nikoliv k SysUtils.FindClose

Zdravi
D Toman

FindClose pod NT

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 17.6.1999 19:05:04

Daniel Dedek wrote:

> Ahoj,
> ze by se melo FindClose volat jen pokud bylo FindFirst uspesne se docela
> nabizi, ale odmital jsem to, vzdyt v zadnem priklade v literature ani v helpu se
> to nedela! I tady v konferenci probehlo hodne prikladu s FindFirst-FindClose a

Ahoj,

Jasne, popsal jsem to totiz blbe, omlouvam se. Pokud pouzivas funkce FindClose
a FindFirst z SysUtils tak tam je to osetreno. Tak jak jsem to popsal to plati
pri pouzivani API funkce FindClose.

--

Internet proti monopolu. Petr Vones, amatersky programator
* http://www.bojkot(tec)cz *

Vicebarevne kurzory

[*] vegainfo(zv)post(tec)cz - 17.6.1999 19:29:11

Dotaz do konference>
mam problem s umistenim 256 barevnych kurzoru do souboru
RES. Pokud v souboru *.RC napisu zminku napr SIPKA CURSOR "SIPKA.CUR", vezme mi to prekladac BRC.EXE pouze, jeli format kurzoru B&W nebo 16-barev. Pokud je ale format 256 barev, nemuzu to zkompilovat. Pokud ale kurzor natahnu pomoci funkce LoadCursor primo z disku, vsechno funguje. Pomuze mi nekdo? moje adresa vegainfo(zv)post(tec)cz. Diky vit Jurasek.

OLE Word a sablona

[*] Leos Urban <Leos.Urban(zv)aitix(tec)cz> - 17.6.1999 19:47:57

> Nevite jak to vyresit, abych nebyl zavisly na jiz spustenem Wordu a mohl
> vytvorit nekolikrat, aniz predchozi uzavru ?

Zkus nasledujici kod, je pro Word97 a pouziva VBA, coz je dnes doporuceno
misto starsiho WordBasicu.

var MSWord:Variant;
try
MSWord:=GetActiveOleObject('Word.Application');
except
MSWord:=CreateOleObject('Word.Application');
end;
MSWord.visible := true;
MSWord.documents.add;
MSWord.documents.add('ks.dot');

Leos

OCX na OCR

[*] Leos Urban <Leos.Urban(zv)aitix(tec)cz> - 17.6.1999 20:29:34

Ahoj,
nepotkali jste nekdo pri toulkach Internetem nejake OCX, ktere by umelo z
predhozeneho obrazku ziskat s mensim ci vetsim uspechem text ?
Treba i trial.
Leos

SQL + Access

[*] Petr Vale� - 17.6.1999 21:03:21

Ahoj,

nevim si rady s timto dotazem, respektive jak mam vyber omezit na datum
17.6.1999
v Accessovske databazi.

select * from
CalendarOfUnit_13
WHERE
(CalendarOfUnitDate=17/6/1999)

Diik za kazdou radu

Petr

Prihlasovani ...

[*] Pavel Skalicky <P.Skalicky(zv)sh.cvut(tec)cz> - 17.6.1999 22:18:18

Zdravim vsechny ...
Nevite nekdo, jakym zpusobem nastavit komponentu Database, aby se
programator nemusel pri kazdem spusteni programu logovat na databazi ?
Diky za kazdy napad i ideu
Pavel

reindex databaze, cizi klic, SQL na paradoxem, uni

[*] eL <eL_z_Prahy(zv)seznam(tec)cz> - 17.6.1999 23:29:15

Richard Valny wrote:

> [...]

Vidim ,ze jsem prilis optimisticky veril statnimu aparatu.

> [...]
> zadava jako prvni. Proto badam nad tim, jak jej vychytat jeste nez uzivatel
> zacne zapisovat balik dalsich udaju
> 2. chtel jsem to udelat pouze v tabulkach, nebot jsem si nebyl jist
> pouzitim spraneho klice paradoxovou databazi v pripade SQL order by ..
> 3. brouzda-li uzivatel v tabulce, prislo mi jednodussi pro zmenu trideni
> zmenit jen nazev indexu v tabulce, nez zjistit aktualni vetu, vytvorit jiny
> select a postatvit jej tam kde byl. Bohuzel aplikace bude (je) relativne
> dost mala a predevsim uzivatel hodne chudy na to, aby to jelo klient

Na to se tady obcas zapomina, ze ne kazdy uzivatel muze zaplatit desitky tisic
za databazovy stroj (a dalsi vydaje na udrzbu systemu) kvuli evidenci, ktera
bude mit par stovek zaznamu.

A ted k problemu.
Ja bych to resil tak, ze na udalost OnExit editacniho pole (Edit1)bych navesil
neco jako

Query1.SQL.Add('SELECT invcislo FROM tabulka WHERE
invcislo='+chr(39)+Edit1.Text+chr(39));
Query1.Active:=True;
if Query1.RecordCount>0 then
// Dej vedet uzivateli, ze je vedle jak ta jedle a invcislo jiz existuje
Query1.Active:=False;
Query1.SQL.Clear;

Pokud to pojede na lokalnim stroji, nebo na siti, ktera neni prilis pretizena
nebude zdrzeni prilis velike a jiste je to lepsi nez delat tu kontrolu az
potom. TO v pripade, ze bude muset uzivatel opustit pri zjisteni editaci a jit
si nekam doplnit nebo overit udaje.

Pokud ale uzivateli pouze reknes "oprav ho a prepis na jine", staci skutecne
pouzit tohle pole jako unikatni klic tabulky a pak jen odchytit vyjimku Key
violation a rict uzivateli, ze ma opravit invcislo a pripadne mu to ulehcit
focusem na prislusne editacni pole.

eL..

> [...]
> jsou to tabulky v Oracle a pristup pomoci DOA.
> Na lokalni stroj s malem pameti a slabym procesorem se mi jevi jako rozumne
> paradox tabulky a TTable.
>
> ===========mozno pouzit PGP==============
> Richard Valny richard.valny(zv)oku-st(tec)cz
> Okresni urad Strakonice tel. 0342-441 l. 216
> Smetanova 533 fax. 0342-21208
> 386 22 STRAKONICE FiDoNet 2:423/35
> ===========mozno pouzit PGP==============
>
> ... Windows nemohou byti virem, nebot virus je napsan inteligentne a neco
> dela

reindex databaze, cizi klic, SQL na paradoxem, uni

[*] Jaro <jaro(zv)sinea(tec)cz> - 17.6.1999 23:38:33

> [...]
>vydat serii cisle pro zivnostensky urad. Videl jsem stahovat serii
>duplicitne poskytnutych sad dvema ruznym zivnostenskym uradum.
-------------------------------
Ne ze bych chtel v Delphi konferenci rozvijet politickou diskusi,
ale fakt me fascinuje velmi zvlastni zpusob mysleni nekterych lidi.

Klaus muze za duplicitni ICO? To jsou mi veci.
Nejaky programator mozna vytvori nedokonaly program, ktery
neporadne hlida duplicity nebo mozna nektri urednici nedelaji radne
svoji praci a dopusti se chyby. Nojo ... je to "Klausuv bordel"!
Kdyz uz za vsechno nemuze Bill a jeho Windows, tak alespon Klaus.

Jsme tak divnej narod nebo je to pouze tim, ze nejsem naleden na tento
zvlastni zpusob humoru?
Jaro

nefunkcni Version Info (Was:Overriding virtual met

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 18.6.1999 00:04:42

Petr Sadovsky wrote:
> Ahojte,
> nekde jsem stahl komponentu DBF (udbf.pas) pro primy pristup k tabulkam
> DBase a uz nevim odkud.Ani pres Altavistu to nemuzu najit.Jsou tam nejake
> chybicky, ale da se s ni celkem delat.

> Takze jsem zahlavi metody prehodil do deklarace public a jede to, ale z
> project->options se mi nedostane do exace Version Info a ikona, kterou si
> tam zadam.Kdyz dam dam v exploreru vlastnosti exace, vubec tam neni zalozka

Ahoj,

Tezko rict, zkus vymazat *.res soubor projektu, pripadne i *.dof a *.cfg

--

Internet proti monopolu. Petr Vones, amatersky programator
* http://www.bojkot(tec)cz *
************************

Necinnost

[*] Jaro <jaro(zv)sinea(tec)cz> - 18.6.1999 00:05:23

>Na druhej strane by ho asi velmi hnevalo, keby sa mu dokument
>(formular, tabulka a podobne) automaticky zatvaral po kazdych
>60 sekundach aj napriek tomu, ze s nim aktivne pracuje, alebo
>z neho len odpisuje udaje do ineho programu.
>forgo
Nevim, jestli to co vymyslis, ma nejaky smysl.
Me napriklad by velmi nastvalo, kdyby se mi dokument
automaticky zavrel i tehdy, kdyz odbehnu k telefonu, k tiskarne
na minutku promluvim se sekretarkou nebo si vypiju kafe -
tedy pri te necinnosti 60 sec, jak pises.
Pri moji skleroze bych ani nevedel, co jsem naposledy mel otevrene.

Aby se neztratila data, tak je tam funkce AutoSave, kterou mohu
pri velke uzkostlivosti nastavit i na minutu (standardne je 20 minut).
Dokument se ulozi, ale neuzavre. Ale hlavne - to uz je jiny
(pritom snadnejsi) reseni. Ten cas se meri od posledniho ulozeni.

Sledovat dobu necinnosti z hlediska bezpecnosti dat me pripada jako
nesmysl.
Kdyz teda budu hodinu psat jako sroubek bez zastavky, tak pri
vypadku proudu prijdu o data, jelikoz jsem pracoval a soubor se
neuzavrel.
Kdyz ovsem nebudu nic psat, protoze si dokument jenom ctu, tak se
mi zavre pred ocima drive nez doctu stranku. Pritom neni co ztratit,
kdyz
jsem nic nepsal.

Threads

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 18.6.1999 00:06:45

Lukas Voborsky wrote:

Ahoj,

> 1) Je treba v onTerminate taktez volat Synchronize pro pristup k VCL?

Neni, protoze tato udalost uz je tak volana:

procedure TThread.DoTerminate;
begin
if Assigned(FOnTerminate) then Synchronize(CallOnTerminate);
end;

> 2) V napovede pod heslem Waiting for a task to be completed uvadeji
> CounterGuard.Acquire; { obtain a lock on the counter }
> Dec(Counter); { decrement the global counter variable }
> if Counter = 0 then
> Event1.SetEvent; { signal if this is the last thread }
> CounterGuard.Release; { release the lock on the counter }
> Otazka: kdy musim pouzit TCriticalSection? Prece ne snad vzdy, kdyz
> pristupuju k cemukoliv mimo tridu threadu, ne?

Kriticke sekce musis pouzit v miste kde pracujes s promennymi z vice threadu
a potrebujes provest urcitou cast kodu tak, aby byla v tu chvili zpracovavana
pouze jednim threadem. Ve vyse uvedenem prikladu se snizuje hodnota Count o
jednu a pak porovnava hodnota teto promenne. Pokud by jsi to neuzavrel do
kriticke sekce, tak neni zarucena hodnota promenne Count po Dec(Count), protoze
jiny thread uz mohl behem toho tuto hodnotu ovlivnit v jine casti aplikace.

No, nepopsal jsem to asi uplne nejlip (nejsem pedagog :-), zkus se podivat na
nejake priklady, napriklad pokud mas D4, tak Marco Cantu ma ke stazeni priklady
k Mastrering Delphi 4, tam to urcite bude:

http://www.marcocantu.com/md4/md4dload.htm

Pokud by te to zajimalo vice do hloubky, tak velmi dobre je to popsano na urovni
API v knizce: "Windows pro pokrocile a experty", vydal tusim Computer Press.

> 3) Jak uvolnim FEvent: THandle vytvorenej CreateEventem?

Pomoci API funkce CloseHandle

> 4) Jak vlastne fungicituje TThreadList? V cem to je lepsi nez, kdyz si budu
> seznam threadu drzet treba v TListu?

TThread list predstavuje thread-safe variantu TListu, kterou muzes pouzivat
pokud pristupujes k prvkum tohoto seznamu z vice threadu aniz by jsi musel
vytvaret vlastni kriticke sekce ci mutexy.

> 5) Kdyz thread skonci a je FreeOnTerminate, jak se to projevi v
> TThreadListu? Prijde na to sam a smaze ho nebo to musim udelat sam?

TThread a ThreadList nemaji vcelku nic spolecneho. Ten nazev ThreadList je
trochu zavadejici, mel by se spise jmenovat TThreadSafeList. Pokud jsis
predstavoval, ze VCL udrzuje seznam aktivnich threadu v nejakem vlastnim
seznamu, tak tomu tak neni. Informace o threadech si udrzuje primo operacni
system.

--

Internet proti monopolu. Petr Vones, amatersky programator
* http://www.bojkot(tec)cz *
************************

Seriove porty

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 18.6.1999 00:06:24

Va�k�� Martin wrote:

> [Va�k�� Martin] Ano, to by bylo velmi dobre reseni, ale jak jsem
> jiz napocatku uvedl, jedna se o stary pocitac s mainbordem s 486, ktery nema
> PS/2.
> Musim ty IRQ (viz napriklad 3, 4, 5, 10) preswitchovat take na
> kartach ?

Ahoj,

Pokud nejsou PnP (coz tyto pridavne karty moc nebyvaji) tak to musis nastavit
rucne a pak provest i rucni nastaveni ve Windows. Pomerne dobre se mi osvedcil
postup odebrat vsechny porty (COM i LPT) jako zarizeni v "System vlastnosti"
a potom spustit rucni detekci HW (Ovladaci panely -> Pridat novy hardware).
Takto se spusti proces identfikace zarizeni ktere nepodporuji PnP a nebudes
to (mozna :-) muset nastavovat rucne. Pak provedes restart a zkontrolujes
jestli to naslo opravdu spravne.

--

Internet proti monopolu. Petr Vones, amatersky programator
* http://www.bojkot(tec)cz *
************************

Komponenta pro animovani v samostatnem threadu

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 18.6.1999 00:08:37

Petr Fejfar wrote:

> Hi all,
>
> nevi nekdo o nejake free stand alone komponente se zdrojovkou, ktera by
> umela animovat bitmapu a bezela v samostatnem threadu?

Ahoj,

To nevim, slo by to ale napsat. Napadlo me ale jine reseni. Pokud je to v
danem pripade mozne, prevest tu animaci do AVI formatu a pouzit TAnimate
ktery v samostatnem threadu bezi.

--

Internet proti monopolu. Petr Vones, amatersky programator
* http://www.bojkot(tec)cz *
************************

OpenDialog

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 18.6.1999 00:10:52

SICHTA Daniel wrote:

> Hi All !!!
>
> Mam problem ( D3 C/S, w98)
> Mam program v ktorom pouzivam opendialog. Ak chcem otvorit subor ktory
> uz niekto pouziva tak mi open dialog na open button ( double click)
> zahlasi � This file is in use ��.� Ako odchytit tuto spravu bez toho aby
> sa zobrazila !

Ahoj,

Je treba odchytit oznamovaci zpravu CDN_SHAREVIOLATION (taky uz to tam mohl
Borland dodelat). Cele by to mohlo vypdat nejak takhle (D4):

StdCtrls;

type
TXYOpenDialog = class(TOpenDialog)
private
FOnShareViolation: TCloseQueryEvent;
protected
function DoShareViolation: Boolean; dynamic;
procedure WndProc(var Message: TMessage); override;
published
property OnShareViolation: TCloseQueryEvent read FOnShareViolation write FOnShareViolation;

XYOpenDialog: TXYOpenDialog;
procedure OnShareViol(Sender: TObject; var CanClose: Boolean);

CommDlg;

{ TXYOpenDialog }

function TXYOpenDialog.DoShareViolation: Boolean;
if Assigned(FOnShareViolation) then FOnShareViolation(Self, Result);
end;

procedure TXYOpenDialog.WndProc(var Message: TMessage);
const
ShareViolResult: array[Boolean] of DWORD = (OFN_SHARENOWARN, OFN_SHAREFALLTHROUGH);
begin
with Message do
if Assigned(FOnShareViolation) and (Msg = WM_NOTIFY) and
(POFNotify(LParam)^.hdr.code = CDN_SHAREVIOLATION) then
begin
Result := ShareViolResult[DoShareViolation];
SetWindowLong(Handle, DWL_MSGRESULT, Result);
inherited WndProc(Message);
end;

{ TForm1 }

XYOpenDialog := TXYOpenDialog.Create(Self);
XYOpenDialog.OnShareViolation := OnShareViol;

H: THandle;
begin
H := FileOpen('unit1.pas', fmOpenRead or fmShareExclusive);
try
XYOpenDialog.Execute;
finally
FileClose(H);

procedure TForm1.OnShareViol(Sender: TObject; var CanClose: Boolean);
begin
ShowMessageFmt('Share violation "%s"', [TXYOpenDialog(Sender).FileName]);
CanClose := False;

Internet proti monopolu. Petr Vones, amatersky programator
* http://www.bojkot(tec)cz *
************************

reindex databaze, cizi klic, SQL na paradoxem, uni

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 18.6.1999 01:01:02

Jaro wrote:
> [...]
> ale fakt me fascinuje velmi zvlastni zpusob mysleni nekterych lidi.
> Jsme tak divnej narod nebo je to pouze tim, ze nejsem naleden na tento

Podle mne je to v tom prvnim, bohuzel. Tezko se to uz asi behem pristich
nekolika desitek let zasadne zmeni. Pamatuju se, jak jsme se tak pred 8mi
lety preli o to, jestli to tu bude "normalni" uz za 5 nebo az za 10 let.
Z dnesniho pohledu to byla predpoved znacne naivni :-)

--

Internet proti monopolu. Petr Vones, amatersky programator
* http://www.bojkot(tec)cz *
************************

Prihlasovani ...

[*] Hole�ek Radek <holecek.radek(zv)seznam(tec)cz> - 18.6.1999 06:44:37

<!doctype html public "-//w3c//dtd html 4.0 transitional//en">
Ve vlastnosti Params od TDatabase muzes napsat toto:
?

SQL + Access

[*] Hole�ek Radek <holecek.radek(zv)seznam(tec)cz> - 18.6.1999 06:45:33

<!doctype html public "-//w3c//dtd html 4.0 transitional//en">
Nevim jak v Accesu, ale v ORACLE by to bylo:

FindClose pod NT

[*] Petr Fejfar <callnet(zv)telecom(tec)cz> - 18.6.1999 06:58:06

Dalibor Toman <dtoman(zv)fortech(tec)cz> wrote:

>Puvodni dotaz byl pravdepodobne k
>Windows.FindClose nikoliv k SysUtils.FindClose

No, taky me to napadlo, ale pak jsem to zavrhnul, protoze se puvodni
prispevek odvolava na FindFirst() a ta se na API jmenuje FindFirstFile().
Takze mi pripadlo nepravdepodobne, ze by to nekdo zaviral pomoci
windows.FindClose(tHandle) misto Sysutils.FindClose(tSearchRec).

Bye, pf

Prihlasovani ...

[*] Polak Jiri <Jiri.Polak(zv)tconsult(tec)cz> - 18.6.1999 07:09:59

Na MS SQL Serveru muzes nastavit Windows NT autorizaci
(trusted connection), potom se bere identifikace uzivatele
z jeho sezeni Windows. V objektu Database potom vypnout
zobrazovani prihlasovaciho dialogu (tusim DisplayPrompt
nebo tak nejak se ta property jmenuje).

Jiri Polak
----------
Jiri Polak
e-mail:jura.polak(zv)email(tec)cz
jiri.polak(zv)tconsult(tec)cz
web :http://freeweb.coco(tec)cz/jpolak
----------
The only good bug, is a dead bug!> -----Original Message-----

[*] Polak Jiri <Jiri.Polak(zv)tconsult(tec)cz> - 18.6.1999 07:29:04

Jak, neprijde? Kdyz zakazes ulozit do databaze, tak samozrejme
o data prijde. Nebo si ma nechat okno otevrene do doby, nez
zjisti spravna data? To je treba pul roku, mezitim mu pravdepodobne
spadne pocitac. Anebo si ma vycucat rodne cislo z prstu? Teda
umyslne zanaset chybnou hodnotu?

[...]

[*] Roman V�tek <roman.vitek(zv)fpf.slu(tec)cz> - 18.6.1999 07:53:44

Ahoj
v Accessu lze pouzit toto :

select * from
CalendarOfUnit_13
WHERE
(CalendarOfUnitDate = #17/6/1999#)

ovsem polozka 'CalendarOfUnitDate' musi obsahovat
pouze datum (nesmi tam byt taky cas).

Pro porovnani datumu a casu lze pouzit funkci :

CDATE(vstup) , kde

'vstup' je urcity format datumu a casu.
pr. (jeden z moznych zpusobu)
var
vstup,s1 : string;
dt : TDateTime;
d1 : double;
begin
dt := Now;
d1 := dt;
Str(d1:5:5,vstup);

s1 := '
select * from
CalendarOfUnit_13
WHERE
(CalendarOfUnitDate <= CDATE('+vstup+ ') '

Razeni oken

[*] Michal Kus <kus(zv)tangosw(tec)cz> - 18.6.1999 07:53:54

> Tobe snad v PaintShop Pro jde vytahnout okno mimo hlavni
> aplikacni okno?

Obrazek samozrejme nejde, ale palety nastroju ano.

> Moje zkusenost je takova, ze to pro programatora
> (=zkuseneho uzivatele) je koncept Delphi lepsi nez koncept MDI.
> Bohuzel pro bezneho uzivatele (=pani od vedle) je MDI
> koncept prehlednejsi, okna nikam neutecou, menu nikam neutecou...
> Takze podle mne - pro programatory Delphi pro uzivatele MDI
> nebo modalni dialog.
>
> Rob

Tohle je muj problem.
Proto bych rad neco co by vyhovovalo pro pani ze skladu i
pro zkusenoho uzivatele. No a to MDI nebo modalni okna podle
mne nejsou.

Michal

bcb40 a rxlib2.60

[*] Martin Fron�k <FRONEK(zv)zznslany(tec)cz> - 18.6.1999 07:58:15

No vida, prece to nekdo udelal. Tesi mne, ze jsem byl na spravne ceste,
ale neudelal jsem vsechny tyto kroky...... :-(
Kde si to nasel?

Martin Fron�k
ZZN Slan� a.s.
Pra�sk� 1579, 274 49, Slan�
tel. +420-314-522986
e-mail: fronek(zv)zznslany(tec)cz

> [...]
>
> ---- END QUOTED MESSAGE -------------
> �
> �
>
> Regards ;)
>
> ���������������� Ladislav
> �
>
> ****************************************************************
> *� Ladislav Bohun��������������������������������������������� *
> *� Tel.:������� +421+805 599 1425����������������������������� *
> *� Fax:�������� +421+805 599 1169����������������������������� *
> *� E-mail:����� bohun(zv)vuje.sk��������������������������������� *

Carka misto tecky na numericke klavesnici

[*] Jezek Petr, Ing. (DELVINA) <PETR(zv)sevis.sk> - 18.6.1999 07:58:20

Ta carka je ovladana nastavenim klavesnice (En = . CZ =,)
Aspon u me to tak plati.

---
Odch�dzaj�ca spr�va neobsahuje v�rusy.
Skontrolovan� antiv�rusov�m syst�mom AVG (http://www.grisoft(tec)cz).
Verzia: 6.0.62 / V�rusov� datab�za: 35 - d�tum vydania: 10.6.1999

reindex databaze, cizi klic, SQL na paradoxem, uni

[*] Martin Fron�k <FRONEK(zv)zznslany(tec)cz> - 18.6.1999 08:05:47

Dobra, timto jsem chtel pouze nejak jinak oznacit dobu, ve ktere to
vzniklo. Pokud se to nekomu nelibi, pak slo o devadesata leta. Ted uz to
je doufam dostatecne jasne. (Ze ale za Klause byl bordel, stejne jako je
ted za Zemana, to je ale jasne take :-)

> [...]

> Kdyz uz za vsechno nemuze Bill a jeho Windows, tak alespon Klaus.
>
> Jsme tak divnej narod nebo je to pouze tim, ze nejsem naleden na tento

Razeni oken

[*] Michal Kus <kus(zv)tangosw(tec)cz> - 18.6.1999 08:08:21

To je vono!
Diky Michal

www.uschovna.cz: zprava o ulozeni zasilky

[*] Ing. Miroslav Ondrisek, BONNEL TECHNOLOGIE, s.r.o. <bonnel(zv)telecom(tec)cz> - 18.6.1999 08:10:13

Bral jsem to tak, ze ta Uschovna nikoho nic nestoji a pro soubory, ktere
jsou zajimave jen pro par lidi a jeste jen na chvili, je nesmysl
zatezovat archiv konference, ktery by mel slouzit pro veci nadcasove.
Zase by se tam muselo po nejake dobe jit a vymazat to. A pak, ne kazdy
ma tolik kazne v pojmenovavani souboru jako Petr Vones. Pokud se pouziji
z toho mailu z uschovny ty prime linky se jmeny souboru, nic se
nevymaze. Pouze jde-li se na celkovy link (jako byl tady napr.
http://www.uschovna(tec)cz/vydej.php3/Uschovna3768811087e05), tak pak se tam
snadno prehledne ten checkbox o vymazani. Uz jsem posilal podruhe nejake
soubory timto zpusobem (prijde mi to jednodussi nez posilat 6x 1MB,
protoze se lidi postupne ozyvaji) a predpokladal jsem, ze programatori
maji dostatecne vyvinute mozky na to, aby pochopili jednoduchou prosbu,
kterou do tela toho mailu vzdy pisi - nemazte to. Nekamenujte me prosim,
take delam chyby a urcite se to netyka vsech (mozna, ze jen jednoho).
Psal jsem i autorovi Uschovny, jestli by to neslo udelat trochu jinak
(napr. vypnout html format prave kvuli pouziti v konferencich a vypnout
ten checkbox), ale vubec se mi neozval :-(( .

To eL:
Nevim, jakym disponujes mistem, ale myslim, ze 10MB by pro nasi
konferenci melo stacit. Druha otazka jerychlost pripojeni Tveho serveru.
Co se doby tyce, myslim, ze i tyden je dost na to, aby si to vsichni
stahli. Mel bys sanci poslat automaticky mail do konference o ulozeni
souboru ? Mohl by v nem byt rovnou datum, kdy bude soubor odstranen.

Od: Mal� Dobromil <dodo(zv)rak.pr.ds.mfcr(tec)cz>
Komu: <delphi-l(zv)fwd(tec)cz>
Odesl�no: 17. �ervna 1999 12:34
P�edm�t: RE: www.uschovna(tec)cz: zprava o ulozeni zasilky

Ale vzdyt preci existuje archiv konference.
ftp://ftp.mlp(tec)cz/misc/delphi/konference

A k te uschovne, posledne ten clovek tvrdil,
ze to nastavil, aby se ten soubor po vyzvednuti
nevymazal a stejne jsem ho nenasel.

> fix na
> za 14

reindex databaze, cizi klic, SQL na paradoxem, uni

[*] Martin Fron�k <FRONEK(zv)zznslany(tec)cz> - 18.6.1999 08:33:04

Opet se mi zda, ze me tady nekdo nepochopil. Co udelat s daty, ktera
nelze vlozit do tabulek, je jina vec. Ja pouze popisuji, jak o
rozdelanou editaci neprijit. Pokud tedy chces vedet, co bych s tim
udelal, tak pokud by uzivatel trval na tom, ze data jsou spravna, ja
bych si to ulozil (pokud jde o RC) do nejake tabulky konfliktu a pak
bych zjistoval, proc k tomu doslo - treba na statni sprave....
Ale tohle nema cenu tady rozebirat. To je pripad od pripadu jine.....

> [...]

> Odesl�no: 18. �ervna 1999 7:29
> Komu: 'delphi-l(zv)fwd(tec)cz'
> P�edm�t: RE: reindex databaze, cizi klic, SQL na paradoxem,

FlashFiler - zkusenosti ?

[*] Michal Kus <kus(zv)tangosw(tec)cz> - 18.6.1999 08:38:19

Mate s nim nekdo zkusenosti?

Michal Kus

Paradox - omezeni

[*] Pavel Rechberg <rec10um(zv)fpf.slu(tec)cz> - 18.6.1999 08:45:34

Ahoj,
potrebuji s kazdym zaznamem v tabulce ukladat cca 200kB dat. To muzu
udelat napr. tak ze to budu uklada do jednotlivych malych souboru s
automaticky generovanym nazvem coz je docela nepohodlne - zapisovat cestu,
nechtene smazani, presun atd. Urcite by bylo pohodlnejsi to zapisovat
primo do tabulky - blob field, ale mam obavy ohledne kapacity jakou muze
pojmout soubor, tusim ze je to *.MB u paradoxu. Kazdy den se muze zapsat i
5MB dat takze pokud je velikost *.MB omezena napr. na 2GB pak by se to
docela rychle zaplnilo a co pak? Pro upresneni databaze by mela byt
lokalni. Takze moje otazka zni: je nejake omezeni, co se stane po
naplneni, je to lepsi resit pres soubory? Za pripadne odpovedi a navrhy
predem dekuji.
Pavel

TMemo.Lines do promene

[*] Ing. Miroslav Ondrisek, BONNEL TECHNOLOGIE, s.r.o. <bonnel(zv)telecom(tec)cz> - 18.6.1999 08:45:06

Moznosti je nekolik:

Memo.Lines.SaveToFile a Memo.Lines.LoadFromFile (bez pametovych naroku
na disk) nebo
Memo.Lines.SaveToStream a Memo.Lines.LoadFromStream nebo proste by
melo jit

var S:String;

S:=Memo.Text;
Memo.Lines.Clear;
Memo.Text:=S;

nebo se pletu ?

Od: Petr Voborn�k
Komu: delphi-l(zv)fwd(tec)cz
Odesl�no: 17. �ervna 1997 9:04
P�edm�t: TMemo.Lines do promene

Nevite nekdo jak ulozit obsah (properties Lines) komponenty TMemo do
jedne promene. Teda spis jakeho typu by mela byt ta promena a jak to do
ni pak ulozit, aby to slo zase nahrat zpatky do Mema.

Pitr - Petr Vobornik
MIKMIK company
vobornik(zv)ssakhk(tec)cz
ICQ# 23132120
www.ssakhk(tec)cz/home/vobornik/

Prechod na dalsi polozku ENTREM misto TAB.

[*] Petr Danek <petrd(zv)atlas(tec)cz> - 18.6.1999 08:56:13

Ahoj,
mam zacatecnicky dotaz. Jak je mozne zaridit prechod na dalsi polozku (TEDIT) na formulari pomoci ENTER misto TAB a jak urcit na kterou prejde. Ted se mi po ENTRU zavre cely formular.
Dik.

Petr Danek
petrd(zv)atlas(tec)cz

bcb40 a rxlib2.60

[*] Ladislav Bohun <bohun(zv)vuje.sk> - 18.6.1999 08:56:33

Martin Fron�k wrote:

> No vida, prece to nekdo udelal. Tesi mne, ze jsem byl na spravne ceste,
> ale neudelal jsem vsechny tyto kroky...... :-(
> Kde si to nasel?
> �

V konfere:������� The Bits C++Builder Tech Discussion List -
http://www.richplum.co.uk/cbuilder/interactive/discussion.html

--

Regards ;)

���������������� Ladislav

*� Ladislav Bohun��������������������������������������������� *
*� Tel.:������� +421+805 599 1425����������������������������� *
*� Fax:�������� +421+805 599 1169����������������������������� *
*� E-mail:����� bohun(zv)vuje.sk��������������������������������� *

reindex databaze, cizi klic, SQL na paradoxem, uni

[*] Polak Jiri <Jiri.Polak(zv)tconsult(tec)cz> - 18.6.1999 09:06:24

Spis se nekdo neumi vyjadrovat, kdyz pise neco jineho nez co chce rict

> [...]
> bych zjistoval, proc k tomu doslo - treba na statni sprave....
> Ale tohle nema cenu tady rozebirat. To je pripad od pripadu jine.....

V tom pripade nechapu, procs protestoval, kdyz jsem psal to stejne
co ted ty. Psals, ze misto ulozeni do databaze se to ma nechat
uzivatelovi v okne.

[...]

Velikost vysledneho exace

[*] Petr Sadovsky <petr(zv)slunce(tec)cz> - 18.6.1999 09:27:49

Ahojte,
zjistil jsem ted zajimavou vec.

Jeden muj programek s nasledujici pasazi uses (uses
Db, DBTables, Grids, DBGrids, GlobProm, StdCtrls, ExtCtrls,VkladOpr,
Vyber, TextEdit, QReport, QuickRpt, Menus, Setup,IniFiles,RXShell,
ComCtrls;), ktery obsahuje jeste 5 dalsich formu, ma po kompilaci 85kB.

Druhy ma takoveto uses (uses SysUtils, Classes, Controls, Forms, Dialogs, Grids,DBGrids, Db, uDbf, StdCtrls, ZapisU ; - kde uDbf ma 30,5kB a ZapisU ma 8,66kB), a obsahuje jeste jeden form a vysledny kod ma 549kB.uDbf.dcu ma v uses (uses SysUtils, Classes, Db, DsgnIntf, TypInfo;).

Tento druhy programek je velmi jednoduchy pracuje s jednou tabulkou bez BDE tzv. na primo a proto mne prekvapila jeho velikost vuci prvnimu, ktery obsahuje 5 formu quickreport, napojeni na data pres BDE.V project->options mam stejne nastaveni pro oba (krome ikony a verze:-))).

Poradte mi prosim, kde je chyba? (je to delano na D4C/S) Petr Sadovsk�
p.sadovsky(zv)atlas(tec)cz
ICQ 37042001

Selhavajici Append

[*] Petr Brant <p.brant(zv)samo(tec)cz> - 18.6.1999 08:35:23

Ahojte vespolek,

mam tento problem: pouzivam nasledujici kod k pridavani zaznamu k
tabulce:

table.Append;
linesrc2:=TrimRight(linesrc2);
linesrc1:=TrimRight(linesrc1);
table.FieldByName('Field1').AsString:=linesrc1;
table.FieldByName('Field2').AsString:=linesrc2;

Pokud se pracuje na tabulce na lokalnim disku, je vse OK. Kdyz je ale
tabulka na sitovem disku (mam jej namapovany), krici to na prvnim radku,
ze je tabulka read only a ze nemuze zapisovat. Tabulka samozrejme NENI
read only a presto to nejde. Musi se neco nastavovat ci co?

Pouzivam D3 Standard a puvodni BDE, tabulka je volna DBF.

Petr Brant [p.brant(zv)samo(tec)cz] programator v MSVC++, obcas Delphi nebo
Visual Basic

TMemo.Lines do promene

[*] Krayzel Libor <Libor.Krayzel(zv)czech-tv(tec)cz> - 18.6.1999 09:43:38

> Nevite nekdo jak ulozit obsah (properties Lines) komponenty TMemo do
> jedne promene. Teda spis jakeho typu by mela byt ta promena a
> jak to do ni pak ulozit, aby to slo zase nahrat zpatky do Mema.

Rozumim-li tomu dobre, pak staci tohle:

var
Obsah:String;
begin
Obsah:=Memo1.Lines.Text;
// tady muze byt napr. zmena obsahu promenne "Obsah"
Memo1.Lines.text:=Obsah;
end;

Tot vse.

==[ Libor Krayzel ]================================
http://webhost(tec)cz/elka * mailto:libor.krayzel(zv)czech-tv(tec)cz
http://easypad.fwd(tec)cz * mailto:elka(zv)seznam(tec)cz
office: +420-69-620 1375
GSM: +420-603-937 947

Selhavajici Append

[*] Petr Brant <p.brant(zv)samo(tec)cz> - 18.6.1999 08:46:10

Velmi se omlouvam, pokud se nekdo jiz mym dotazem zabyval. Byla to
zrejme chyba v Delphi, protoze je stacilo zavrit, pak zase otevrit a
Append jiz pracuje.

Petr Brant [p.brant(zv)samo(tec)cz] programator v MSVC++, obcas Delphi nebo
Visual Basic

Prihlasovani ...

[*] Jan �ebel�k <honza(zv)haes(tec)cz> - 18.6.1999 09:48:51

Database.LoginPrompt:=false;
Database.Params.Values['USER NAME']:= 'KDOSI'';
Database.Params.Values['PASWORD']:='heslo';
Database.Connected:=true;

= tel. 0434 692 931, 692 569, 0601 20 30 84
> Odes�latel: Pavel Skalicky <P.Skalicky(zv)sh.cvut(tec)cz>
> Komu: delphi-l(zv)fwd(tec)cz
> P�edm�t: Prihlasovani ...
> Datum: 17. �ervna 1999 22:18
>
> Zdravim vsechny ...
> Nevite nekdo, jakym zpusobem nastavit komponentu Database, aby se
> programator nemusel pri kazdem spusteni programu logovat na databazi ?
> Diky za kazdy napad i ideu
> Pavel

TMemo.Lines do promene

[*] Martin Fron�k <FRONEK(zv)zznslany(tec)cz> - 18.6.1999 09:54:17

Na neco takoveho pouzivam TStringList

> [...]

> jedne promene. Teda spis jakeho typu by mela byt ta promena a jak to
> do ni pak ulozit, aby to slo zase nahrat zpatky do Mema.

[*] Jan �ebel�k <honza(zv)haes(tec)cz> - 18.6.1999 09:56:30

S:String;
M:TStringList;

S:=Memo1.Lines.Text;
M.Text:=Memo1.Lines.Text;

a naopak

= tel. 0434 692 931, 692 569, 0601 20 30 84
Odes�latel: Petr Voborn�k <vobornik(zv)ssakhk(tec)cz>
Komu: delphi-l(zv)fwd(tec)cz
P�edm�t: TMemo.Lines do promene
Datum: 17. �ervna 1997 9:04

[...]

[*] Martin Bodlak <vyvoj(zv)atlascon(tec)cz> - 18.6.1999 10:07:24

Petr Danek wrote:

> [...]
> mam zacatecnicky dotaz. Jak je mozne zaridit prechod na dalsi polozku (TEDIT) na formulari pomoci ENTER misto TAB a jak urcit na kterou prejde. Ted se mi po ENTRU zavre cely formular.

Je treba osetrit udalost OnKeyPress u tech prislusnych TEditu - budou
mit tuto spolecnou metodu:

procedure TMyForm.AllEditsKeyPress(Sender: TObject; var Key: Char);
var wc: TWinControl;
if Key = #13 then
begin
wc := FindNextControl(Sender as TWinControl,true,true,false);
if Assigned(wc) then wc.SetFocus;
end {if Key...};
end {TMyForm.MyEditKeyPress};

Ridi se to stejnym poradim, jako prechazeni pomoci Tab.

Krome toho je nutno zrusit u vsech tlacitek property Default (tedy
nastavit na false).

--
Hezky den!
Martin Bodlak, ATLAS consulting, spol. s r. o.

TMemo.Lines do promene

[*] Mal� Dobromil <dodo(zv)rak.pr.ds.mfcr(tec)cz> - 18.6.1999 10:26:15

Ahoj, treba takto :
var MLines : TStringList;
begin
MLines:=TStringList.Create;
try
MLines:=Memo1.Lines;
{ ci naopak }
finally
MLines.Free;

BTW: pomoci metos SaveToFile a LoadFromFile
muzes obsah nahravat i na disk. Temito
metodami disponujei TStringList.

> Nevite nekdo jak ulozit obsah (properties Lines) komponenty
> TMemo do jedne promene. Teda spis jakeho typu by mela byt
> ta promena a jak to do ni pak ulozit, aby to slo zase nahrat
> zpatky do Mema.

Velikost vysledneho exace

[*] Bob <delphi(zv)alf.dingo(tec)cz> - 18.6.1999 10:54:33

Podle me to vypada, ze mas u toho druhyho programku zapnuty pouzivani
baliku.
Jinak nevim, proc by ten prvni mel tak malo.

Od: owner-delphi-l(zv)fwd(tec)cz [mailto:owner-delphi-l(zv)fwd(tec)cz]za u�ivatele Petr
Sadovsky
Odesl�no: 18. �ervna 1999 9:28
Komu: delphi-l(zv)fwd(tec)cz
P�edm�t: Velikost vysledneho exace

Ahojte,
zjistil jsem ted zajimavou vec.

Jeden muj programek s nasledujici pasazi uses (uses
Windows, Messages, SysUtils, Classes, Graphics, Controls, Forms,
Dialogs,
[...]

Vlastni titulkova lista

[*] Mal� Dobromil <dodo(zv)rak.pr.ds.mfcr(tec)cz> - 18.6.1999 11:17:47

Nemate nekdo prosim priklad, jak udelat u formulare
vlastni titulkovou listu. Jde mi o to, ze bych chtel
mit maly panel nahore a ten aby fungoval misto te puvodni
listy (pohyb okna, dblClick aby maximalizoval).

Zpravu WM_NCHITTEST u formulare obslouzit umim, ale
neumim to u panelu.

Diky za pomoc.
Dobra.

------Takhle to mam u toho Formu------

procedure WMNCHitTest(var M: TWMNCHitTest); message wm_NCHitTest;

procedure TForm1.WMNCHitTest(var M: TWMNCHitTest);
if M.Result = htClient then
M.Result := htCaption;

Necinnost + net time

[*] Delphi Konferencia <delphi(zv)enterkosice.sk> - 18.6.1999 11:27:19

> [...]
>tedy pri te necinnosti 60 sec, jak pises.
>Pri moji skleroze bych ani nevedel, co jsem naposledy mel otevrene.

To je uz mimo otazku. Inaksie len pre Tvoju informaciu - uzivatel si podla
svojho pracovneho tempa moze vhodne nastavit tuto hodnotu.

> [...]
>Dokument se ulozi, ale neuzavre. Ale hlavne - to uz je jiny
>(pritom snadnejsi) reseni. Ten cas se meri od posledniho ulozeni.

Bol to len P R I K L A D, nemusis to brat doslova a stresovat sa
nad tym, ze to Bill Gates da do vsetkych nasledujucich kancelarskych
balikov a nedajboze o automaticke zatvaranie po 60 sekundach
necinnosti doplni aj Windows 200x.

> [...]
>Kdyz teda budu hodinu psat jako sroubek bez zastavky, tak pri
>vypadku proudu prijdu o data, jelikoz jsem pracoval a soubor se

Nemusi ist okamzite o uzavretie suboru. Napriklad si spominal AutoSave,
preco potom teraz polemizujes nad tym, ci sledovanie necinnosti
z hladiska bezpecnosti dat je vhodne. AutoSave predsa robi
to iste len s tym rozielom "necinnost".

>Kdyz ovsem nebudu nic psat, protoze si dokument jenom ctu, tak se
>mi zavre pred ocima drive nez doctu stranku. Pritom neni co ztratit,
> [...]

Netreba to brat vzdy len pre dokument Word, Excel a podobne. Udal
som to len ako priklad a je na mne, ako Vase odpovede zuzitkujem.
Taktiez ten cas - to je len PRIKLAD, asi som miesto 60s mal dat XXXXs.
Priklad ---- zalohovanie ZZZZZ dat prebieha v noci a je podmienkou,
ktoru NEMOZEME ovplyvnit, ze nik nesmie pouzivat ZZZZZZ data
a nariadenie Ministersva financii zakazuje tieto data v case archivacie
aj CITAT. Ak nejaky CEO pojde domov a ponecha otvoreny program
pracujuci so ZZZZZ datami, archivacia neprebehne. A za to je trest smrti
metodou bongo-bongo (poznate ten vtip?).

Prosim - ber to len ako priklady, nespekuluj nad tym, preco takto a nie
inak, to je uz mimo otazky.

Inaksie vdaka vsetkym za namety vsetkym.
Este keby Ste poradili, ako sinchronizovat cas na pocitacoch s W9x
s inym pocitacom s W9x - rovnako, ako to vie program NET.EXE
s parametrom TIME. Ale nie spekulacie preco, skor ako. :-))))
Aby som to ulahcil - zrejme sa to ani cez API funkcie neda,
jedine nejaky spawn a net.exe. Ale mozno pridete na nieco ine.

forgo

Paradox - omezeni

[*] Miloslav Skacel <kastner(zv)infos(tec)cz> - 18.6.1999 11:35:48

>nechtene smazani, presun atd. Urcite by bylo pohodlnejsi to zapisovat
>primo do tabulky - blob field, ale mam obavy ohledne kapacity jakou muze
>pojmout soubor, tusim ze je to *.MB u paradoxu. Kazdy den se muze zapsat i

Tabulky s blob jsou dost nachylne na poruchy (obecne a u paradoxu zvlast).
Ukladat blob mimo je bezpecnejsi.

skacel(zv)stereo(tec)cz
http://www.stereo(tec)cz

www.uschovna.cz: zprava o ulozeni zasilky

[*] eL <eL_z_Prahy(zv)seznam(tec)cz> - 18.6.1999 12:41:50

> To eL:
> Nevim, jakym disponujes mistem, ale myslim, ze 10MB by pro nasi
> konferenci melo stacit.

To by asi slo.

> Druha otazka jerychlost pripojeni Tveho serveru.

Primo na siti u GTS

> Co se doby tyce, myslim, ze i tyden je dost na to, aby si to vsichni
> stahli.

Mozna tech 14 dni. (Muj nazor)

> Mel bys sanci poslat automaticky mail do konference o ulozeni
> souboru ? Mohl by v nem byt rovnou datum, kdy bude soubor odstranen.

S tim jsem pocital. Bylo by to podobne jako uschovna.(Samozrejme bez
moznosti nechteneho vymazani)

Cekam na dalsi nazory.

eL..

Synchro time

[*] Viktor.Lostak(zv)chmi(tec)cz (Viktor Lostak) - 18.6.1999 13:30:53

Snad by stacilo poslat mu ten cas v nejakem formatu na nejaky dohodnuty
port, ne? Viktor

www.uschovna.cz: zprava o ulozeni zasilky

[*] Ing. Miroslav Ondrisek, BONNEL TECHNOLOGIE, s.r.o. <bonnel(zv)telecom(tec)cz> - 18.6.1999 13:51:19

Pokud to bude fungovat jako Uschovna, je to v pohode. Nebude se tam
muset davat prijemce - vzdy to bude konference Delphi. Mail do
konference by mel byt plain text a ne html. MYslim, ze by se meli
vsichni vyjadrit co nejdrive, at se to rozjede. Podle me je archiv
konference ARCHIV a ne smetiste pro kdejakou komponentu.

Od: eL <eL_z_Prahy(zv)seznam(tec)cz>
Komu: <delphi-l(zv)fwd(tec)cz>
Odesl�no: 18. �ervna 1999 12:41
> [...]

> Primo na siti u GTS

> Mozna tech 14 dni. (Muj nazor)

> S tim jsem pocital. Bylo by to podobne jako uschovna.(Samozrejme bez

Velikost vysledneho exace

[*] Petr Sadovsky <petr(zv)slunce(tec)cz> - 18.6.1999 14:02:35

Myslis project->options->packages a zaskrtle "build with runtime packages"?
Tak toto zaskrtle nemam.
A je�t� mi to nepribali do exace ikonu, kterou zadam v project->options . Hodi mi tam takovou tu standartni, co maji DOS-programy.A pritom formy ji zobrazuji spravne( v levem hornim rohu).

Petr Sadovsk�
p.sadovsky(zv)atlas(tec)cz
Od: Bob
Komu: delphi-l(zv)fwd(tec)cz
Odesl�no: 18. �ervna 1999 10:54
P�edm�t: RE: Velikost vysledneho exace

Podle me to vypada, ze mas u toho druhyho programku zapnuty pouzivani baliku.
Jinak nevim, proc by ten prvni mel tak malo.

Bob

Off: Kopirovani vadnych souboru

[*] Viktor.Lostak(zv)chmi(tec)cz (Viktor Lostak) - 18.6.1999 14:06:06

Potrebuju (z CD, ale treba i odjinud) zkopirovat soubor, ktery ma par
vadnych sektoru. O ty mi nejde, klidne at je tam nejake smeti, hlavne at
stahnu ten zbytek. Jak na to? Mam si napsat nejaky programek? Jaky? Nebo o
nejakem vite? Viktor

append nebo insert

[*] Richard Valny <richard.valny(zv)oku-st(tec)cz> - 18.6.1999 14:09:15

Nemate nekdo povedomost co je rychlejsi (spolehlivejsi).
Zda append nebo insert (pro hromadne klopeni dat do paradoxi tabulky)

[...]

RichEdit, Help a databaze

[*] Ale� Da�a���jW��֧g��v��̿ - 18.6.1999 14:11:58

Neni lepsi posilat data primo do Wordu. A pri vkladani menit pismo.
napr.
var MSWord : Variant;
MsWord.Bold;
MSWord.Insert(TableAdr.FieldByName('Adresa1').AsString+', '+
TableAdr.FieldByName('Adresa2').AsString+', '+
TableAdr.FieldByName('Adresa3').AsString+', '+
TableAdr.FieldByName('psc').AsString+', '+
TableAdr.FieldByName('Adresa4').AsString );
MsWord.Bold;
MSWord.Insert(#13);

Ales Dana
e-mail: ales.dana(zv)seznam(tec)cz

[*] Robert Jendrisak <delphi(zv)minv.sk> - 18.6.1999 14:13:25

> Ano, stalo se to u kamarada. Dva ruzni lide meli stejne RC, je to statni
> bordel ( a nemuze za to Klaus ani Zeman, ale evidence jako za C.K
> monarchie)

Toto je naznalost histore. Register obyvatelov v case svojho vzniku v CR
preberal data z kartickovej,
evidencie. Tu vznikali caste duplicity ktorych sa v SR aj CR nachadza
niekolko tisic. Vznikali asi napodobnym postupom: Kazda matrika mala X
rodnych cisel na priradenie. Ked jedna matrika
minula vsetky pridelene na urcite casove obdobie, zavolala teda do susedneho
mesta ci nemaju nejake volne. Matrikarka v druhom meste mala, teda dala.
Avsak jej kolegina o tom nevedela, a vydala rovnake
RC inej osobe.

Ovela zaujimavejsie su tkzv. totalne duplicity, kde sa dvaja ludia narodili
v rovnakom datume,
maju rovnake meno, maju rovnake RC...a neverili by ste, mozu byt aj STRASNE
podobny, aj ked spolu nikdy nic nemali. :))

Co chcem povedat. Duplicity su teda zdedena vec. V sucastnosti sa pracuje na
odstraneni duplicit
a na Slovensku to bude coskoro vyriesene. Verim ze rovnako aj v CR. Vdaka
technike nove duplicity nevznikaju a miznu aj stare...co viac xiet?

> Doslechl jsem se rovnez o dvou stejnych ICO (z duveryhodneho zdroje -
> predlozeny originaly ZL) Tohle uz je Klausuv bordel.

To je bordel Billa Clintona, nemyslis? Ya mam v databaze ICO duplicity, tak
preco by ich
nemohol mat nejaky aj iny urad?? :)))

Ohladom recordov v database:
Naco mame serial??
Pocitacove cislo je najbezpecnejsie rozlisenie.
Kazdy zaznam sa v databaze nachadza len raz, generuje ho pocitac,
nepotrebujes kontroly
ako napr. v RC, a mas na to automaticky index.

Werki

OLE Word a sablona

[*] Ale� Da�a���jW��֧g��v��̿ - 18.6.1999 14:18:19

Ahoj
Tak se mi zda, ze by doc1.dot mel byt nastaven na readonly.

Ales Dana
e-maol: ales.dana(zv)seznam(tec)cz

[*] tmara(zv)itsys(tec)cz - 18.6.1999 14:19:25

pouzi "copy" z DOSu....on se te zepta, zda ma chybu ignorovat....ByE

-----P�vodn� zpr�va-----
Od: Viktor.Lostak(zv)chmi(tec)cz [mailto:Viktor.Lostak(zv)chmi(tec)cz]
Odesl�no: 18. �ervna 1999 14:06
Komu: tmara(zv)itsys(tec)cz
P�edm�t: Off: Kopirovani vadnych souboru

[...]

[*] Robert Jendrisak <delphi(zv)minv.sk> - 18.6.1999 14:23:35

> A potom co ....

Potom ho zavries

> Timer bezi bez ohladu na to, ci pohnem
> mysou alebo stlacim klavesu.

Yasne, ale ked ju stlacis, tak nastavis timer znova na 60 a nic sa nedeje.
Ale ked nic nestlacis a timer donde na 0, tak zavrie active form, a nastavi
sa zas na 60.
Kde mas problem?

>A prave vtedy
> by sa mal vynulovat, pretoze potrebujem,
> aby sa akcia vykonala 60 s po poslednom
> stlaceni klavesy alebo pohnuti mysou.

Vsak ti to napisal dobre, precitaj si to este raz.

> Taktiez ak robim v inom programe tak nechcem,
> aby timer bezal, pretoze mam pocitac pod kontrolou.

Snimaj aktivitu celeho kompu, a rob to iste co mas above.
Where is the problem?

Werki

Operation not applicable

[*] Martin Lasevic <vyvoj(zv)atlascon(tec)cz> - 18.6.1999 14:24:53

Zdravim a mam soucasne jednu prosbu.

Na nekterych stanicich s OS WIN 95 se mi stava, ze aplikace, ktera pracuje s databazi
PARADOX hlasi pri pokusu o zapnuti filtru na tabulce a mozna i na jinych mistech
( vse, co potrebuji ma korektni hodnoty a na jinych stanicich funguje) chybu : "Operation not applicable".

Problem celkem hori, dival jsem se i na http://www.inprise.com/devsupport/bde, ale tam nic kloudneho neni.

Diky za kazdou radu.

Preji hezky den .....
ML Software - Martin Lasevic
Budovatelska 459,
708 00 Ostrava - Poruba
tel.: + 420 (69) 691 85 11, 0603 338 765
mailto:ml_software(zv)email(tec)cz
mailto:+420603338765(zv)sms.paegas(tec)cz
http:/cement.fmi(tec)cz/ml_software

Problem s vynimkami

[*] FILIP Rastislav <Filip(zv)za.asset.sk> - 18.6.1999 14:57:42

C++ Builder 4.0

TDateTime date;
try {
date = StrToDate( sle_DateFrom->Text);
}
catch ( EConvertError&) {
sle_DateFrom->Text = NULL;
sle_DateFrom->SetFocus();
}

mohol by mi niekto pomoct, aka je tam chyba, pretoze pri zadani zleho
datumu sa vynimka vyvola, ale kod programu sa nevykona

FILIP Rastislav____________________________+421 905 571737_
Asset, s.r.o.

Kopirovani vadnych souboru

[*] Martin Tichacek <martin_t(zv)mrp(tec)cz> - 18.6.1999 15:01:46

To "ignore" v dosovskem copy se tyka skupiny souboru. Ten poskozeny to ale
nebude kopirovat. (teda ... dos 6.22 a 7)

Da se ale udelat klasicke kopirovani pres blockread/write (pascal 6.0/7.0 -
viz help :--) a cist to po 2048B sektorech (CD).
(protoze neni-li rozbita FAT, vi se kde jsou presne ktera data umistena a
jen vadny sektor se cist nemusi)
Ten vadny sektor preskocis a nahradis "necim poznatelnym $FF".
(kopirovani sice fungovalo, ale dotycne sektory 'sem tehda zrovna trochu
potreboval...)

Akorat konkretne CDromky "vadny" sektor zkousi cist nekolikrat znovu a
vetsinou se pak tveri velmi zdlouhave.(!) Je lepsi vedet ktery sektor to je.

Mti.

(nemam momentalne vadne CD abych to zacal testovat)

> pouzi "copy" z DOSu....on se te zepta, zda ma chybu ignorovat....ByE

Vlastni titulkova lista

[*] Petr Brant <p.brant(zv)samo(tec)cz> - 18.6.1999 14:04:57

Ahoj,

posilam kousek kodu, ktery slouzil k tomuhle: Mel jsem panel a nahore na
nem Label coby titulkovy pruh. Premistovani panelu tazenim za Label jsem
resil takto:

procedure TForm1.Label1MouseDown(Sender: TObject; Button: TMouseButton;
Shift: TShiftState; X, Y: Integer);
const sc_dragmove = $f012;

begin
releaseCapture;
Panel8.perform(wm_syscommand,sc_dragmove, 0);

Tak si to zkus prizpusobit.

> [...]

> implementation
>
> {$R *.DFM}
>
> procedure TForm1.WMNCHitTest(var M: TWMNCHitTest);

append nebo insert

[*] Pavel M. <talema(zv)top(tec)cz> - 18.6.1999 15:07:12

Pro hromadne klopeni se mi zda nejrychlejsi InsertRecord.

Pavel M.
----- Original Message ----- > Nemate nekdo povedomost co je rychlejsi (spolehlivejsi).
> [...]
>
> ===========mozno pouzit PGP==============
> Richard Valny richard.valny(zv)oku-st(tec)cz
> Okresni urad Strakonice tel. 0342-441 l. 216

[*] tmara(zv)itsys(tec)cz - 18.6.1999 15:19:40

Tak to bych se hadal...kdyz chci zkopirovat 1 vadnej soubor, tak "copy"
funguje dobre, hodi to "ignore" a je to v pohode...
i na 1 soubor...

-----P�vodn� zpr�va-----
Od: Martin Tichacek [mailto:martin_t(zv)mrp(tec)cz]
Odesl�no: 18. �ervna 1999 15:02
Komu: tmara(zv)itsys(tec)cz
P�edm�t: Re: Kopirovani vadnych souboru

> [...]

(nemam momentalne vadne CD abych to zacal testovat)

> pouzi "copy" z DOSu....on se te zepta, zda ma chybu ignorovat....ByE

Paradox - omezeni

[*] Zbysek Hlinka <zhlinka(zv)login(tec)cz> - 18.6.1999 15:49:25

Pavel Rechberg wrote:

> [...]
> lokalni. Takze moje otazka zni: je nejake omezeni, co se stane po
> naplneni, je to lepsi resit pres soubory? Za pripadne odpovedi a navrhy

Ano, Paradox ma omezeni, a s takovymi objemy na nej dosahnes
velmi rychle. V tomto pripade bych si s Paradoxem radeji vubec
nezahraval a reseni bych hledal ve vhodne SQL databazi bez
dalsiho dumani nad Paradoxem.

Velikost vysledneho exace

[*] Zbysek Hlinka <zhlinka(zv)login(tec)cz> - 18.6.1999 15:49:25

Petr Sadovsky wrote:

To vypada, ze u prvniho programu mas nastavene balicky, kdezto u
druheho ne. Bez balicku se na 85k nedostanes ani omylem, mas-li
alespon jeden form.

> [...]
> mam stejne nastaveni pro oba (krome ikony a verze:-))).
>
> Poradte mi prosim, kde je chyba? (je to delano na D4C/S)

[*] Martin Tichacek <martin_t(zv)mrp(tec)cz> - 18.6.1999 16:12:01

Tak jo. Dem sa hadat. :-)

Ale abych nekecal udelal 'sem test :

Chytil sem disketu. (cernou).

Nacpal na ni soubor. Ok. (kopie instalacky od sitovky 3com) (normalne
citelny.)

Asi v pulce 'sem ho sejmul nozem :-))) drastak :-)
[ teda - neudelal 'sem tam diru, ale jenom jsem ju poskrabal ]

A:\>copy 3c90x1x.exe c:\!dead\*.*

Chyba p�i �ten� p�i �ten� z jednotky A
P�eru�it, Znovu, Chyba?c
{< zde bych si dovolil tvrdit, ze prerusit to sejme hned a znovu bude
zkouset stejny sektor >}
Chyba p�eru�en� INT 24 - 3c90x1x.exe
1 zkop�rovan�ch soubor�

Jo. ALE POCINAJA TU CHYBU JE AKYSI USEKLY !!

Puvodni soubor mel 900kb. kopie pak 650!

Staci?

spolecnosti 3com a jejim priznivcum se omlouvam,
ze jsem pouzil kopii jejich instalacky :-)

Mti.

pod W95. (tj. DOS 7.0) - nebo snad jen v dos. rezimu se to zachova jinak?

-----P�vodn� zpr�va-----

> [...]

je.

>Mti.
>
>(nemam momentalne vadne CD abych to zacal testovat)

[*] tmara(zv)itsys(tec)cz - 18.6.1999 16:39:42

Tak to je mozny, ja nemyslel woknofskej dos, ale starou 6ku...
tam to hodi hlasku Abort,Retry,Ignore....a kdyz das ignorovat, tak ti to tu
chybu preskoci, ale zbytek zkopiruje spravne...
v tomhle jsem si naprosto jistej, protoze jsem to jeden cas pouzival az
nepekne casto... :o)
tohle je ale Delphi konference, takze bysme toho asi meli nechat, aby nas
ostatni neuslapali...v pripade pokracovani sporu si dovoluji navrhnot, aby
byl prenesen na soukrome majly....ByE.

-----P�vodn� zpr�va-----
Od: Martin Tichacek [mailto:martin_t(zv)mrp(tec)cz]
Odesl�no: 18. �ervna 1999 16:12
Komu: tmara(zv)itsys(tec)cz
[...]

A:\>copy 3c90x1x.exe c:\!dead\*.*

> [...]

je.

>Mti.
>
>(nemam momentalne vadne CD abych to zacal testovat)

Paradox - omezeni

[*] eL <eL_z_Prahy(zv)seznam(tec)cz> - 18.6.1999 20:08:54

Zbysek Hlinka wrote:

> Ano, Paradox ma omezeni, a s takovymi objemy na nej dosahnes
> velmi rychle. V tomto pripade bych si s Paradoxem radeji vubec
> nezahraval a reseni bych hledal ve vhodne SQL databazi bez
> dalsiho dumani nad Paradoxem.

Mohl bys prosim upresnit ta omezeni, respektive svoje zkusenosti, nejak
konkretne. Ne vzhledem k puvodnimu dotazu ale treba pro rozhodovani do ceho se
jeste s Pdoxem da jit a do ceho uz ne.

eL..

Dalsi tlacitko nebo vlastni Caption v MessageBox a

[*] eL <eL_z_Prahy(zv)seznam(tec)cz> - 18.6.1999 22:09:00

Zdravim.

V aplikaci potrebuji dialogovy box typu YesNoCancel doplnit o dalsi
tlacitko s vlastnim popisem. Jde tam nejak rozumne pridat (aby byl
zachovan standardni vzhled a formatovani) pripadne lze zmenit Caption u
tlacitek z nejakeho "4tlacitkoveho dialogu" (napr v MessageDlg pouzit
[mbYes,mbNo,mbCancel,mbAll] a prepsat jim Caption).
Shrnu to : potrebuji vyvolat dialog s 4mi buttony popsanymi
(Ano,Ne,Storno,Jinak).
Samozrejme, ze nyni to mam udelane extra formularem. Rad bych aplikaci
od nej ulehcil ale az v posledni rade presunutim do dll nebo balicku.

Diky za rady a napady.

eL..

FlashFiler - zkusenosti ?

[*] Josef Kokes <kokes(zv)fsid.cvut(tec)cz> - 18.6.1999 22:24:13

Podle meho nazoru ma tyto prednosti:
a.. velmi dobra technicka podpora (viz p. Zahradnik zde na teto konferenci),
b.. chodi pres SPX/IPX i TCP/IP,
c.. velmi vyhodna cena (zadne licencni poplatky u zakazniku),
d.. po padu se dokaze automaticky a dost spolehlive zotavit,
e.. ma slusne rychle hledani na lokale,
f.. obsahuje i zdrojaky.
Mezi nevyhody bych pocital:
a.. neumi SQL,
b.. filtry, inserty a operace pres SPX/IPX jsou pro vetsi tabulky (cca 0,5-1 mil. recordu) zoufale pomale,
c.. server neni osetren proti nedostatku mista na disku, nenapravitelne pada
d.. dokumentace obsahuje bludy, stara tvrzeni a vyslovene blbosti,
e.. v tech zdrojacich se nikdo nevyzna.
S pozdravem Kokes

[*] Petr Danek <petrd(zv)atlas(tec)cz> - 18.6.1999 22:42:58

Ahoj,
nevite nekdo jak osetrit v bezicim programu aby pri ukonceni Windows provedl cinnosti jako pri normalnim ukoncovani. Dik.

Petr Danek
petrd(zv)atlas(tec)cz

Prechod na dalsi polozku ENTREM misto TAB.

[*] Viliam Mlich <vmlich(zv)mbox.vol(tec)cz> - 18.6.1999 23:45:24

Hello All!

18. �ervna 1999 Petr Danek wrote:

> mam zacatecnicky dotaz. Jak je mozne zaridit prechod
> na dalsi polozku (TEDIT) na formulari pomoci ENTER
> misto TAB a jak urcit na kterou prejde. Ted se mi
> po ENTRU zavre cely formular.

Formular sa ti zavre, lebo mas na nom tlacitko, ktore ma nastavenu
vlastnost 'Default' na true (t.j. ze sa ma vyvolat udalost OnClick po
prijati Enter) a na kliknutie mas nastavene, ze sa ma formular zavriet s
Resultom mrOK.

Tak si tam do OnClick daj sekvenciu, ktora ti postupne otestuje vsetky
'edity', ci su vyplnene spravne, a ked niektory z nich ma malo znakov alebo
je inak formalne nespravny, tak tomu editu nastavis, ze je aktivny a
Resultom mrNone zabranis zavretiu okna:

if length(edit5.Text) < MIN_DLZKA_HESLA then
begin
hint := 'Heslo musi mat viac znakov';
activecontrol := edit5;
ModalResult := mrNone;

Bye mailto:vmlich(zv)mbox.vol(tec)cz
V.Mlich http://www(tec)czech-web(tec)cz/~vmlich

TimeStamp

[*] Viliam Mlich <vmlich(zv)mbox.vol(tec)cz> - 19.6.1999 00:12:25

Hello All!

Mam databazu vyrobkov, u kazdeho je v jednom poli (typu DATE) datum vyroby
a v druhom (textovom) cas vyroby. Je to dBase .DBF, ale robi sa s nim len
cez localSQL.

Potrebujem vybrat polozky vyrobene v nocnej smene, napr. od pondelka
14.6.99 22:00 hod. do utorka 6:00 rano. Aky je najvhodnejsi zapis SQL?

Nie je problem presypat data do paradoxu, videl som tam pole typu
TimeStamp, ktore sa podla popisu zda ako TDateTime, ale minuly tyzden som
zachytil v tejto konferencii, ze jeho obsah sa meni samovolne pri zapise
vety (???)

Bye mailto:vmlich(zv)mbox.vol(tec)cz
V.Mlich http://www(tec)czech-web(tec)cz/~vmlich

SQL + Access

[*] Robert Jendrisak <delphi(zv)minv.sk> - 19.6.1999 07:43:48

> Ahoj,
>
> nevim si rady s timto dotazem, respektive jak mam vyber omezit na datum
> [...]

Na date sa vzdy dotazujes ako na sting...pouzi uvozovky.

Werki

Prihlasovani ...

[*] Robert Jendrisak <delphi(zv)minv.sk> - 19.6.1999 07:46:13

Od: Peter Rus <peterrus(zv)intesys(tec)cz>
Komu: delphi-l(zv)fwd(tec)cz <delphi-l(zv)fwd(tec)cz>
Datum: 20. �ervna 1999 12:05
P�edm�t: Re: Delka videa

> [...]
>
>Prijemny den,
>
>Peter Rus
>
>Ps. Jen tak osobne, kdo byl na ET JAM '99?? Ze je Alanis proste

FlashFiler - zkusenosti ?

[*] Petr Zahradnik <clexpert(zv)clexpert(tec)cz> - 20.6.1999 18:40:36

Puvodni zprava, kterou napsal Zden�k B�hm dne 20 Jun 99,:

> [...]
> na jake databaze jsi zvykly. Je to POMALE. Mozna Acces je jeste vetsi
> zoufalost, ale B-Tree pod DOSem frci daleko rychleji.

S timhle se rozhodne neda souhlasit, nemas pravdu. FlashFiler Server
je nutno spustit, pokud pozadujes praci v siti (podporuje TCP/IP,
IPX/SPX a NetBIOS), tedy pristupujes na databazi z vice pocitacu
v siti. Je to logicke - o databazovy soubor se stara samostatny
program, FlashFiler Server, protoze je to technologie Client/Server
(narozdil od souborove databaze, kde se v databazovem souboru
hrabe kazdy klient sam). Ale FlashFiler podporuje take kompilaci
SingleEXE mode, pri kterem vse nakompiluje do jednoho EXE aplikace
(zvysi jej jen o 160 kB!) a mas pouze jeden EXE. Nespoustis uz
FlashFiler Server, chodi to bez nej, ale samozrejme jen na jednom
pocitaci. Zopakuji tedy - pro sit mas dva EXE soubory (Server
a aplikaci), pro jeden samostatny pocitac staci jen EXE aplikace.

Dale tedy k pocesteni - jde pocestit a to velmi jednoduse. Je hned
nekolik moznosti. Prvni znamena prelozit si STR soubory a proste
Server prekompilovat, na to potrebujes Orpheus, protoze je pouzit.
Druha moznost je pouzit jazykovy lokalizator. Ale neni v tom
opravdu zadny problem, jde to velmi jednoduse. Ke zdrojakum se ja
vyjadrovat nebudu, protoze to neni vubec objektivni takto hodnotit.
Za prve proto, ze soucasti FlashFileru je i technologie Titan
od Reggatta Systems (nejlepsi nahrada BDE na svete), kterou tedy
dela jina firma. Za druhe pak proto, ze ja se mnohdy nevyznam
ve svych vlastnich zdrojacich. Pochopitelne, ze je problem se
vyznat v cizich. Nicmene ja jsem si potreboval FlashFiler Server
2x upravit a mohu rici, ze jsem vsechno dobre nasel a upravil.
Ale jak rikam, to neni objektivni.

A k te rychlosti. Ano, je to pomalejsi nez Paradox a dBase. Ale proc?
Polozil sis tuto otazku? Kazda Client/Server databaze je pomalejsi
nez souborova. Je to zcela logicke. Zatimco souborova databaze
nema zadne bezpecnostni techniky, transakce a podobne veci, tak
kazdy Client/Server databazovy stroj to musi delat. To je to,
proc to lidi pouzivaji - proto kdyz neco chcipne a selze, tak data
jedou dal. A dani za to je mensi rychlost pri napriklad vkladani
zaznamu. FlashFiler je navic Client/Server aplikace, ktera jede
s malou rezii, nepotrebuje moc silny stroj, 16-bitova verze jede
i pod Windows 3.1.

Prece nelze srovnavat aplikaci bezici pod DOSem, kde se najednou
provadi kod jen te aplikace, s aplikaci bezici pod Windows, kde
80% rezie sezere Windows samotne a jen 20% zbyde na programy...
Ja mam dokonce u par zakazniku nejake aplikace stare 8 let,
ktere bezi pod DOSem s Borland Paradox Enginem, coz je predchudce
dnesniho BDE. Bezi to SUPER rychle na tabulkach Paradox a dokonce
nejsou zadne poruchy ani pri vypadku proudu - proste neni vubec
potreba opravovat poskozene indexy, memo pole apod. Tedy to, co
zna 100% uzivatelu Delphi, kteri pouzivaji BDE s tabulkami
Paradox a dBase. Jenze to jsme nekde uplne jinde, v dobe kamenne...

ICQ: 21215917, PGP vitano

navrh tabulky

[*] Petr Zahradnik <clexpert(zv)clexpert(tec)cz> - 20.6.1999 18:42:07

Puvodni zprava, kterou napsal Jaro dne 20 Jun 99,:

> Na to se bezvadne hodi DBTreeView od RSD Software
> Bohuzel jsem nesledoval na ktere stranky se prestehovali.
> Zkus se zeptat Zahradnika. Kupoval jsem to pres nej
> a jsem s tim velmi spokojen.

Je to tady:

http://www.devexpress.com/

Oni to koupili, cele asi predelali, ale bohuzel jejich
obchodni politika je velmi blba - totiz nemaji zadne
trial verze, ale pouze demoverze. Coz je na nic, protoze
si to nikdo nekoupi, kdyz si to nevyzkousi :)))

ICQ: 21215917, PGP vitano

Detekce site MS network

[*] Tom PLANKA <planka(zv)bigfoot(tec)com> - 20.6.1999 20:00:19

Preji pekneho dne, ci noci:)

narazil jsem na jeden problem. Mam napsanou aplikaci, ktera vyuziva sdileni
slozek v siti Microsoft network. Uz se mi dari nastavovat programove heslem
chranene sdileni adresaru, programovy pristup k nim, ale potreboval bych
poradit, jak detekovat, jestli ma uzivatel na pocitaci nainstalovanou sluzbu
site MS network a je do ni prihlasen - to znamena, jestli jej mohou videt
jine pocitace v siti.
Chci totiz zajistit, ze pokud tato sit neni funkcni, pracuje pocitac s daty
ulozenymi lokalne.

Predem dekuji za pomoc.

Tom

TMemo.Lines do promene

[*] Petr Fejfar <callnet(zv)telecom(tec)cz> - 20.6.1999 20:31:33

Robert Jendrisak <delphi(zv)minv.sk>

> Delphy je pascal, teda string moze mat logicky len 255 bytes
> (divne cislo pre programatora indeed).

Co je na tom divneho? Je to max. cislo, ktere lze zapsat pomoci jedineho
byte, takze hodnota 2^8-1 by mozna mohla byt pro nekoho podivna, ale pro
programatora, to snad ne :-(((

bye, pf

TMemo.Lines do promene

[*] Petr Fejfar <callnet(zv)telecom(tec)cz> - 20.6.1999 20:39:41

Jan �ebel�k <honza(zv)haes(tec)cz> wrote:> Tak takhle by to neslo.
> To vubec neprojde kompilaci TStringList X TStrings.

I kdyby to proslo, tak je to stejne nesmysl, protoze si to zapamatuje jen
pointer na instanci tStrings, ktera napr. po dealokovani tMemo bude ukazovat
do pryc.

Zrejme ho zmatlo, ze to funguje naopak, kdy property tMemo.Lines pouziva
metodu SetLines(), ktera udela FLines.Assign(tStrings) a tStringList je
potomkem tStrings, takze se da predat jako argument.

BYe, pf

Necinnost

[*] Petr Fejfar <callnet(zv)telecom(tec)cz> - 20.6.1999 20:49:09

Jind�ich Nikodem <nikodem(zv)kh-kinetic(tec)cz> wrote:
> Co zkusit obsluhu udalosti onIdle u TApplication;

To je k nicemu, tim zadnou necinnost aplikace nezjistis, protoze je to
event, kterou si vyrabi VCL v okamziku, kdyz message loop zpracuje vsechny
zpravy.

Bye, pf

navrh tabulky

[*] No Comment Group, s.r.o. / Sales Department <sales(zv)nocomment.sk> - 20.6.1999 20:50:50

ehmm. myslim ze nebudem jediny... mohol by si prosim zrozumitelnejsie? :-)

diki.

rw

> Udelas si tabulku lidi, dale vyrobis vhodne ciselniky, a ke kazde
> vete cloveka priradis vhodnou hodnotu z ciselniku.

> E-mail: zhlinka(zv)login(tec)cz, localizator(zv)localizator.com
> Tel.: 02/795 29 56; GSM: 0603 551 282

navrh tabulky

[*] No Comment Group, s.r.o. / Sales Department <sales(zv)nocomment.sk> - 20.6.1999 21:13:15

no ahoj,

uz som si to opzrel ... v zasade pouzivaju rovnaku strukturu aku som chcel
zvolit ja ... blbe je ze mne sa moc nepaci .....

pouzivaju nieco taketo (pre tych co to nepoznaju)

ID - autoinkrement
PID - parent ID
DATA - nejaky string alebo co len chcem

no a blbe je ked v tom mam napr. zamestnancov... kazdy ma nejake ID. No a
"nemotorne" je vygenerovat select vsetkych platov zamestnancov pre nejaku
skupinu ... ten select by musel vyzerat nejako takto: where id=2 or id=6 or
.... no ale lepsie sa to asi naozaj neda ....

ma niekto napad?

btw: pre tych co to poznaju: ake to ma optimalizacie pri praci s databazou?

rw

> Je to tady:
>
> http://www.devexpress.com/
>
> Oni to koupili, cele asi predelali, ale bohuzel jejich
> obchodni politika je velmi blba - totiz nemaji zadne
> trial verze, ale pouze demoverze. Coz je na nic, protoze
> si to nikdo nekoupi, kdyz si to nevyzkousi :)))

> Autorizovany dealer TurboPower Software... knihovny pro Delphi
> === Petr Zahradnik - Computer Laboratory ===
> === Obvodova 740/14, PO BOX 15, 400 07 Usti nad Labem 7 ===
> === telefon: 047-5500610, telefon/fax: 047-5501627 ===
> === mobilni telefon GSM (hotline): 0602-409601 ===
> [...]

Delka videa

[*] Peter Rus <peterrus(zv)intesys(tec)cz> - 20.6.1999 21:29:05

Hmm, a nema mpeg nejaky standard na pocty snimku/sekunda? Podle me by
mel mit. Moznosti je mrknout se na vlastnosti nekolika mpeg souboru a
zkusit, jestli maji stejnou framerate.

Mej se,

Peter

Petr Voborn�k wrote:

> [...]
> me napadla je, pustit video na vterinu a pak spocitat kolik framu ubehlo,
> ale to me pride takove tezkopadne a neprogramatorske.

Problem s K5

[*] Vojt�ch Semeck�������y�?��rL��(~�� - 20.6.1999 23:18:26

Zjistil jsem, ze muj program vytvoreny v Delphi 3 nelze spustit na
pocitacich s procesorem K5. Hned po spusteni to hodi toto:

---
Exception Ewin32Error in module project1.exe at 0000B327.
Win32 Error. Code: 2
Syst�m nem��e nal�zt uveden� soubor.
---

Krome standardnich knihoven pouzivam pouze RX. Vubec mi to nejde do hlavy,
protoze jine programy mi chodi normalne. Zkousel jsem to pod Win95, 98 i NT
4.0
a vysledek je stejny. Zavisi pouze na tom, zda jde o procesor K5 ci nikoli.
Na Intelu, Cyrixu i K6 to chodi normalne.

Nesetkal jste se nekdo s podobnym problemem?

Diky
Vojtech Semecky

append nebo insert

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 20.6.1999 23:22:08

Richard Valny wrote:

> Nemate nekdo povedomost co je rychlejsi (spolehlivejsi).
> Zda append nebo insert (pro hromadne klopeni dat do paradoxi tabulky)

Ahoj,

Pokud ma dana Paradox tabulka primarni index (coz bude mit asi kazda),
tak neni rozdil mezi Append a Insert (viz help - DbiAppendRecord).

Jestli ti jde ale o co nejrychlejsi vkladani do Paradox tabulky, tak
potom je nutne nepouzivat TTable, ale primo BDE API funkce. Neni to sice
nejpohodlnejsi, ale lze tak pri tabulce otevrene jako Exclusive dosahnout
podstatneho zrychleni. Nedavno se to tu probiralo, je to v archivu:

http://www.delphi(tec)cz/soubor.asp?path=\archiv\1999\apr\18\dlfaaabd.htm

--

Internet proti monopolu. Petr Vones, amatersky programator
* http://www.bojkot(tec)cz *
************************

spusteni externi aplikace (Was: none)

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 20.6.1999 23:26:25

jan.pechac(zv)post(tec)cz wrote:

> [...]
> Jsem uplny zacatecnik a potrebuji tuto radu abych mohl dokoncit svou prvni aplikaci.

Zalezi na tom, jestli chces jen spustit nejakou aplikaci (ci otevrit soubor
pomoci aplikace ktera ma asociovanou jeho priponu) nebo i cekat na dokonceni
takto spustene aplikace (vetsinou se bude asi jednat o nejaky command-line
nastroj).

Pro ten prvni pripad to lze udelat treba takhle. Misto "notepad.exe", tam
muzes klidne dat i treba "readme.txt", pak se soubor otevre pomoci aplikace
ktera si jej prizdruzila.

uses
ShellAPI;

if ShellExecute(Application.Handle, nil, 'notepad.exe', nil, nil, SW_SHOWNORMAL) <= 32
then
RaiseLastWin32Error;
end;

Pokud by jsi chtel cekat na dokonceni te aplikace, tak to lze udelat takto.
Ma to ale jednu podstanou chybu, behem vykonavani te aplikace se nebudou
ve tvoji aplikaci vyrizovat zpravy, takze nebude fungovat ani prekreslovani
oken tvoji aplikace, coz nekdy vypada dost divne:

Sei: TShellExecuteInfo;
begin
ZeroMemory((zv)Sei, Sizeof(Sei));
Sei.cbSize := Sizeof(Sei);
Sei.lpFile := 'notepad.exe';
Sei.nShow := SW_SHOWNORMAL;
Sei.fMask := SEE_MASK_FLAG_NO_UI or SEE_MASK_NOCLOSEPROCESS;
Win32Check(ShellExecuteEx((zv)Sei));
WaitForSingleObject(Sei.hProcess, INFINITE);
Win32Check(CloseHandle(Sei.hProcess));
end;

Z tohoto duvodu je pak asi nejepsi reseni umistit cekani na dokonceni
spustene aplikace do threadu:

TExecThread.Create('notepad.exe', SW_SHOWNORMAL).OnTerminate := OnAppTerminate;
end;

procedure TForm1.OnAppTerminate(Sender: TObject);
begin
ShowMessageFmt('ExitCode: %d', [(Sender as TExecThread).ExitCode]);

TExecThread = class(TThread)
private
FApplicationName: String;
FExitCode: DWORD;
FVisibility: Word;
StartupInfo: TStartupInfo;
ProcessInfo: TProcessInformation;
protected
procedure Execute; override;
public
constructor Create(const ApplicationName: String; Visibility: Word);
property ApplicationName: String read FApplicationName;
property ExitCode: DWORD read FExitCode;
end;

{ TExecThread }

constructor TExecThread.Create(const ApplicationName: String; Visibility: Word);
begin
FApplicationName := ApplicationName;
FExitCode := MAXDWORD;
FVisibility := Visibility;
ZeroMemory((zv)StartupInfo, Sizeof(StartupInfo));
ZeroMemory((zv)ProcessInfo, Sizeof(ProcessInfo));
StartupInfo.cb := Sizeof(StartupInfo);
StartupInfo.dwFlags := STARTF_USESHOWWINDOW;
StartupInfo.wShowWindow := FVisibility;
if not CreateProcess(nil, PChar(FApplicationName), nil, nil, False,
NORMAL_PRIORITY_CLASS, nil, nil, StartupInfo, ProcessInfo) then
RaiseLastWin32Error;
inherited Create(True);
FreeOnTerminate := True;
Priority := tpLower;
Resume;
end;

procedure TExecThread.Execute;
begin
with ProcessInfo do
begin
WaitForSingleObject(hProcess, INFINITE);
Win32Check(GetExitCodeProcess(hProcess, FExitCode));
Win32Check(CloseHandle(hThread));
Win32Check(CloseHandle(hProcess));

Internet proti monopolu. Petr Vones, amatersky programator
* http://www.bojkot(tec)cz *
************************

Delka videa

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 20.6.1999 23:33:38

Peter Rus wrote:

> Ahoj,
>
> moc do toho nevidim, ale pokud by se dalo zjistit frames per second, tak
> to jenom vydelit a mas delku v sekundach...

Ahoj,

Co jsem se zbezne dival, tak MCI toho moc asi neprozradi. Jedine pouzit
funkce na praci s konkretnim formatem.

> Ps. Jen tak osobne, kdo byl na ET JAM '99?? Ze je Alanis proste
> dokonala?!!

Ja ne, ale dokazu si to predstavit :-) To takhle kdyby prijeli treba
Front Line Assembly ....

--

Internet proti monopolu. Petr Vones, amatersky programator
* http://www.bojkot(tec)cz *
************************

append nebo insert

[*] Jan Fiala <fiala(zv)infos(tec)cz> - 21.6.1999 06:08:47

----- P�vodn� zpr�va -----
Od: Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz>> Richard Valny wrote:

> Ahoj,
>
> Pokud ma dana Paradox tabulka primarni index (coz bude mit asi kazda),
> tak neni rozdil mezi Append a Insert (viz help - DbiAppendRecord).

Obecne uz z principu rychlejsi Insert nez Append. Pri Insert se primo vlozi
nova veta s pozadovanymi daty (aktualizace indexu 1x), kdezto pri append se
vlozi prazdna veta a nasledne se do ni vkladaji data (indexy se aktualizuji
2x)

> [...]
> nejpohodlnejsi, ale lze tak pri tabulce otevrene jako Exclusive dosahnout
> podstatneho zrychleni. Nedavno se to tu probiralo, je to v archivu:

Souhlasim

===============================
ing. Jan Fiala fiala(zv)infos(tec)cz
Prog-Soft s.r.o. Plzen
INFOS - informacni system pro napojare
===============================

navrh tabulky

[*] Jan Fiala <fiala(zv)infos(tec)cz> - 21.6.1999 06:34:02

----- P�vodn� zpr�va -----
Od: No Comment Group, s.r.o. / Sales Department <sales(zv)nocomment.sk>> Ahoj,

> [...]
> |-sef dealerskej skupiny
> |-asistent dealerskej skupiny

> bude to ulozene v paradoxovskych tabulkach :-)

2 tabulky. V jedne budes mit pracovniky - osobni udaje, zamestnani, plat a
navic kod skupiny. Ve druhe tabulce pak kod skupiny a nazev skupiny. Te
druhe tabulce se rika ciselnik, jak uz tu nekdo uvadel. Dale by se dalo
uvazovat udelat dalsi ciselnik na n�zev povolani. Prosate ciselniky se
delaji vetsinou na delsi textove udaje, ktere jsou spolecne vzdy pro nekolik
vet v hlavni tabulce. Misto 50 znakoveho retezce se uvede kod (klic pro
navaznost na ciselnik).

===============================
ing. Jan Fiala fiala(zv)infos(tec)cz
Prog-Soft s.r.o. Plzen
INFOS - informacni system pro napojare
===============================

Dalsi tlacitko nebo vlastni Caption v MessageBox a

[*] martin.falta(zv)obi(tec)cz - 21.6.1999 07:28:48

Prepis si Caption tlacitek v unite CONSTS v adresari Delphix\DOC.

Tapi32.dll

[*] Patrik Legath <Pato(zv)Baris.sk> - 21.6.1999 07:35:34

Caute.
Robim aplikaciu, ktora bude robit aj z telefonom. Stiahol som si nejake komponenty na tuto temu,
ale ani jedna mi v podstate nevyhovuje. Neviete, kde bi sa dal ziskat popis k TApi. Pozeral som na microsoft.com
ale ked som chcel stiahnut SDK, co tam bolo, tak vyhlesil, ze zadana stranka neexistuje( aj Netscape, aj Explorer).
Pato

Necinnost + net time

[*] Martin Fron�k <FRONEK(zv)zznslany(tec)cz> - 21.6.1999 08:05:49

Hi,

ja to mam udelane uplne jinak, bez timeout. V kazde aplikaci je otevren
socket, a ty jako spravce mas k dispozici nastroj, kterym muzes bud
zobrazit dialog uzivateli, aby to vypnul, a kdyz tam neni (=nevypne),
tak mas potom moznost to dalkove odstrelit pres ten socket. Mam na to
(cizi) komponentu jako zaklad, jestli ji chces, tak mi napis.

Martin Fron�k
ZZN Slan� a.s.
Pra�sk� 1579, 274 49, Slan�
tel. +420-314-522986
e-mail: fronek(zv)zznslany(tec)cz

FlashFiler - zkusenosti ?

[*] Miroslav �ipel <Miroslav.Cipel(zv)oku-tu(tec)cz> - 21.6.1999 08:10:17

myslim ze DBISAM (http://www.elevatesoft.com/) je o dost lepsi nez
FlashFiler, jinak nazory Petra Zahradnika berte s rezervou - jako dobry
obchodnik umi prodavat sve zbozi

Od: Robert Jendrisak <delphi(zv)minv.sk>> Mam taku otazocku.
> Klasicke SQL zrejme vsetci ovladame, ale co taky paradox?
> Mohol by please niekto opravit moju syntax klasickeho SQL do
paradoxovskeho
> query jazyka?
>
> update auto set spotreba=5 where id="skoda"
>
> Insert into auto (id,farba,spotreba,vlastnik) values
> ("lada","cervena",8,"dezo")
>
> delete from auto where id="raxotina"

Co myslis syntaxi "paradoxu" ? Pokud tim myslis provozovani paradox tabulek
pod Delphi a BDE, syntaxe je v poradku. Samozrejme predpokladam, ze pouzivas
Query.ExecSQL a ne Query.Open

===============================
ing. Jan Fiala fiala(zv)infos(tec)cz
Prog-Soft s.r.o. Plzen
INFOS - informacni system pro napojare
===============================

TMemo.Lines do promene

[*] Mal� Dobromil <dodo(zv)rak.pr.ds.mfcr(tec)cz> - 21.6.1999 09:50:01

Nekde jsem to potreboval kdysi take udelat, a udelal jsem
to tak jak jsem jiz napsal (resp. byl jsem o tom presvedceny),
taxem se to jal hledat a mas pravdu, take jsem s tim zapasil
(podle toho source) a vite jaxem to nakonec udelal ?
for I:=0 to Memo1.Limes.Count-1 do MLines.Add(Memo1.Lines[I]);

Takze jestli jsem puvodniho pisatele zmatl, tak sorry.

Dobra.

> Delphy je pascal, teda string moze mat logicky len 255 bytes
> (divne cislo pre programatora indeed).

BTW: Na cisle 255 nic divneho nevidim, je to maximalni cislo,
ktere se da zapsat pomoci 8-mi bitu. (a s nulou jich je to
tedy 256 cisel :-)

Co trebas 65535 ?

> Tak takhle by to neslo.
> To vubec neprojde kompilaci TStringList X TStrings.

Necinnost + net time

[*] Delphi Konferencia <delphi(zv)enterkosice.sk> - 21.6.1999 09:53:04

>NetRemoteTOD

NetRemoteTOD - len pod WinNT!!! Pre W95,98 to nepojde

forgo

Syntax paradoxu

[*] Jezek Petr, Ing. (DELVINA) <PETR(zv)sevis.sk> - 21.6.1999 10:06:02

Pokud nejsem slepej, tak to mas dobre.
Pouzivam SQL i na Paradoxu i na Informixu a na zadne velke rozdily
jsem nenarazil. Jen tam nejsou funkce.

---
Odch�dzaj�ca spr�va neobsahuje v�rusy.
Skontrolovan� antiv�rusov�m syst�mom AVG (http://www.grisoft(tec)cz).
Verzia: 6.0.62 / V�rusov� datab�za: 35 - d�tum vydania: 10.6.1999

FlashFiler - zkusenosti ?

[*] Michal Kus <kus(zv)tangosw(tec)cz> - 21.6.1999 10:16:37

> myslim ze DBISAM (http://www.elevatesoft.com/) je o dost lepsi nez
> FlashFiler, jinak nazory Petra Zahradnika berte s rezervou -

Umi to OPRAVDOVE transkace? Kdyz zbuchne sit, tak jsou data OK nebo v
cudu?

Michal Kus

Delka videa

[*] Vaclav Sazima <sazima(zv)comp(tec)cz> - 21.6.1999 10:20:04

property Length: Longint;

Description

Length is specified using the current time format, which is specified
by the !TimeFormat! property.

Value Time format

tfMilliseconds Milliseconds are stored as a 4-byte integer variable.
tfHMS Hours, minutes, and seconds packed into a 4-byte integer. From
least significant to most significant byte, the data values are
Hours (least significant byte)
Minutes
Seconds
Unused (most significant byte)
tfMSF Minutes, seconds, and frames packed into a 4-byte integer. From
least significant to most significant byte, the data values are
Minutes (least significant byte)

Seconds
Frames
Unused (most significant byte)
tfFrames Frames are stored as a 4-byte integer variable.
tfSMPTE24 24-frame SMPTE packs values in a 4-byte variable. From least
significant to most significant byte, the data values are
Hours (least significant byte)
Minutes
Seconds
Frames (most significant byte)
SMPTE (Society of Motion Picture and Television Engineers) time is an
absolute time format expressed in hours, minutes, seconds, and frames.
The standard SMPTE division types are 24, 25, and 30 frames per
second.

tfSMPTE25 25-frame SMPTE packs data into a 4-byte variable in the same
order as 24-frame SMPTE.
tfSMPTE30 30-frame SMPTE packs data into the 4-byte variable in the
same order as 24-frame SMPTE.
tfSMPTE30Drop 30-drop-frame SMPTE packs data into the 4-byte variable
in the same order as 24-frame SMPTE.
tfBytes Bytes are stored as a 4-byte integer variable.
tfSamples Samples are stored as a 4-byte integer variable.
tfTMSF Tracks, minutes, seconds, and frames are packed in the 4-byte
variable. From least significant to most significant byte, the data
values are

Tracks (least significant byte)
Minutes
Seconds
Frames (most significant byte)

Note that MCI uses continuous track numbering.

Note

Functions provided with MCI to help decoding the 4-byte integer
specified in a given time format are documented under MCI Macros for
Encoding and Decoding Time Data in the MMSYSTEM.HLP Help file. Vaclav Sazima

> [...]
> *.mov...) ve vterinach pomoci MediaPlayeru? Funkce
> MediaPlayer.Length vraci jenom pocet snimku, ale ne pocet verin,

FlashFiler - zkusenosti ?

[*] Michal Kus <kus(zv)tangosw(tec)cz> - 21.6.1999 10:21:25

> TCP/IP neni rychla zalezitost... Lze na to pouzit free nadstavby
> od tretich stran, ktere umi SQL a to provadeji na serveru.

Kde to lze pro otestovani najit?

Diky,
Michal Kus

TMemo.Lines do promene

[*] Vaclav Sazima <sazima(zv)comp(tec)cz> - 21.6.1999 10:30:12

Co treba takhle (kopiruje obsah memo1 do memo2) :
var
L : TStringList; {takle je umoznen pristup k jednotlivym radkam}
begin
L := TStringList.Create;
L.Text := Memo1.Text;
Memo2.Text := L.Text;
L.Free;
end;

nebo jeste jednoduseji :

var
L : String;
begin
L := Memo1.Text;
Memo2.Text := L;

FlashFiler - zkusenosti ?

[*] Michal Kus <kus(zv)tangosw(tec)cz> - 21.6.1999 11:13:15

> [...]
> FlashFiler, jinak nazory Petra Zahradnika berte s rezervou -

Umi to OPRAVDOVE transkace? Kdyz zbuchne sit, tak jsou data OK nebo v

[*] Michal Kus <kus(zv)tangosw(tec)cz> - 21.6.1999 11:16:22

> TCP/IP neni rychla zalezitost... Lze na to pouzit free nadstavby
> od tretich stran, ktere umi SQL a to provadeji na serveru.

> [...]

[*] Jan Fiala <fiala(zv)infos(tec)cz> - 21.6.1999 12:08:17

----- P�vodn� zpr�va -----
Od: Robert Jendrisak <delphi(zv)minv.sk>> > Co myslis syntaxi "paradoxu" ? Pokud tim myslis provozovani paradox
> tabulek
> pouzivas

> Of course, I do
>
> Len ten update a insert mi myslim nefunguje.
>
> Who knows. Kazdopadne som si isty ze Paradox nepouziva SQL. Ma vlastny
> jazyk,
> myslim ze sa vola SKL (alebo podobne..vid literatura o Paradoxe). Chcel
som
> vediet syntax toho
> divneho query jazyka.

Neco jineho je prostup k tabulkam pod skutecnym Paradoxem a neco jineho je
pristup pod BDE nebo jinym databazovym strojem. K FoxPro tabulkam taky
nemuzes pristupovat se syntaxi SQL, ktery je pouzity ve FoxPro (oproti
standardnimu je dosti uvolnene)
Jeste zkus ty uvozovky v prikazech nahradit apostrofy.

===============================
ing. Jan Fiala fiala(zv)infos(tec)cz
Prog-Soft s.r.o. Plzen
INFOS - informacni system pro napojare
===============================

"Cim otevrit ?"

[*] Maly(zv)pds.pce.cdrail(tec)cz - 21.6.1999 12:28:04

Ahoj,
Jak spustit dialog "Cim otevrit" pri programovem spousteni souboru s
neznamou extenzi ?

Lada Maly

Carka misto tecky na numericke klavesnici

[*] Pavel ZIDEK <kopr(zv)kopr(tec)cz> - 21.6.1999 12:35:51

Koukni na
http://www.kopr(tec)cz/delphi/k-delphi.htm

Pekny den (rano, vecer i noc) preje
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
> [...]

> zacatku
> progarmu nepomuze, myslim ze je to jenom na zjisteni jak je desetinny

registry 2

[*] Karel Kral <kral(zv)purus(tec)cz> - 21.6.1999 12:42:01

> No, jenze Win95 oznami, ze "do reg. bylo neco ulozeno" a chteji tuknout na
> OK, coz ne obtezujici.
> No a Win98 se dokonce pred zavedenim praji "Chcete zavest REG do registru.."
> a uzivatel ma na vybet Ano/Ne, co� uz vubec neni casto prijatelne.

zkuste regedit /s <soubor>, to je tichy zpusob. Na 95 to funguje a nic
to neoznami.
Purus, s.r.o., Cezavy 627, 664 56 Blucina

FlashFiler - zkusenosti ?

[*] Petr Zahradnik <clexpert(zv)clexpert(tec)cz> - 21.6.1999 11:45:52

Puvodni zprava, kterou napsal Michal Kus dne 21 Jun 99,:

> Kde to lze pro otestovani najit?

Najdes to ve FlashFiler Foundry zde:

http://www.tpx.turbopower.com/~Ben.Oram/foundry/

Pripadne balik vseho mozneho stazeneho si muzes nasosat ode me:

http:/www.clexpert(tec)cz/download/ff3.zip
ma neco pres 3MB

Pro SQL doporucuji tyto soubory:

TFFServer.zip - jednotlive komponenty pro FFServer
TFFServerUpdate.zip - update na verzi FF 1.52
FFSQLExtensions.zip - nadstavba pro SQL

Instalovat, nebo spise rozbalit do jednoho adresare, stare soubory
nechat prepsat, potom zkompilovat balicky a pridat do palety.
Je tam demo klienta i serveru.

ICQ: 21215917, PGP vitano

TMemo.Lines do promene

[*] Bene� Jaroslav <JBenes(zv)cpoj(tec)cz> - 21.6.1999 12:47:17

nebo Memo2.Lines.AsSign(Memo1.Lines);
Jaro B

> -----P�vodn� zpr�va-----
> Od: Vaclav Sazima [SMTP:sazima(zv)comp(tec)cz]
> Odesl�no: 21. �ervna 1999 10:30
> Komu: delphi-l(zv)fwd(tec)cz
> P�edm�t: Re: TMemo.Lines do promene
>
> Co treba takhle (kopiruje obsah memo1 do memo2) :
> var
> L : TStringList; {takle je umoznen pristup k jednotlivym radkam}
> [...]

FlashFiler - zkusenosti ?

[*] Miloslav Skacel <kastner(zv)infos(tec)cz> - 21.6.1999 12:50:13

>Nejakou domu jsem delal v Paradoxu a pres mnoho vyhod jsem totalne zklamam. Uz
jenom pocet souboru pro jednu tabulku je obromujici. V FF je to pouze JEDEN
soubor.

Proc je mensi pocet souboru takovou yhodou (ovlivnujici dokonce vyber typu
lokalnich tabulek)?

skacel(zv)stereo(tec)cz
http://www.stereo(tec)cz

TMemo.Lines do promene

[*] Jan Fiala <fiala(zv)infos(tec)cz> - 21.6.1999 13:37:42

----- P�vodn� zpr�va -----
Od: Petr Voborn�k

Uz jsem to vyresil. Ja to potreboval do takove, ktera by se dala ulozit do
typoveho souboru, ale aby mohla obsahovat vice nez 255 znaku (asi 1000).
Udelal jsem si tedy typ TString4x ktery obsahuje libovolne zvoleny pocet
string retezcu po 255 znacich, coz pri poctu 4 znamena 1020 znaku, ale
hlavni je, ze to ma pevny pocet znaku, takze to lze ukladat do typoveho
souboru!!!

Zde jsou ty funkce:

KolikStringu = 3; // pocet znaku, ktere se tam maji vejit deleny 255, +
255

TString4x = array[0..KolikStringu] of string[255];

function Stringy4NaAnsi(Stringy4: TString4x) : AnsiString;
Result := '';
for i := 0 to High(TString4x) do
Result := Result + Stringy4[i];
end;

function AnsiNaStringy4(Ansi: AnsiString) : TString4x;
for i := 0 to High(TString4x) do
Result[i] := '';
i := 0;
if Length(Ansi) <= 255 then
Result[0] := Ansi
else
while (i <= High(TString4x)) and (Length(Ansi) - 255 * i > 0) do
begin
if Length(Ansi) - 255 * i >= 255 then
Result[i] := Copy(Ansi, 255 * i + 1, 255)
else
Result[i] := Copy(Ansi, 255 * i + 1, Length(Ansi) - 255 * i);
Inc(i);

s: TString4x;

begin
s := AnsiNaStringy4(Memo1.Lines.Text);
Memo1.Lines.Text := AnsiNaStringy4(s);
end.

Jenom me nenapada jediny duvod proc nepouzit primo vlastnost SaveToFile,
pokud to chces ulozit do textoveho souboru. Mas nejaky duvod, aby to nutne
byl typovy soubor ?

ing. Jan Fiala fiala(zv)infos(tec)cz
Prog-Soft s.r.o. Plzen
INFOS - informacni system pro napojare

Pozice kurzoru v memu

[*] Maixner Adam <Adam.Maixner(zv)pvt(tec)cz> - 21.6.1999 14:00:25

Ahoj, jak poznam pozici kurzoru v memu ? Nejak to nemuzu najit. Dik.

- Adam Maixner -