CD komponenta

[*] Burger Tom� <Tomas.Burger(zv)mius(tec)cz> - 2.4.1998 13:48:26

Co to je CD komponenta...?

> Od: Tomas Malek [SMTP:tomas(zv)columbus(tec)cz]
> Odesl�no: 2. dubna 1998 10:15
> Komu: DELPHI Distribution List
> P�edm�t: CD komponenta
>
> Zdravim vsechny,
> prosim moc prosim jestli nekdo prosim moc prosim nevlastni komponentu
> pro CD. Shanim rychlejsi nez je standartne v Delphi.
>
> Diky, Tomas.

Tabulka

[*] Martin.Pochyla.ekf(zv)vsb(tec)cz - 2.4.1998 14:11:08 edt

Dobry den,
mam nasledujici problem ..... je jednoduchy, ale ja jsem amater,
takze zkuste mi poradit v tomhle .....
Do tabulky vkladam 4 hodnoty dve z toho tvori primarni klic.
Prvni je PrCis a je typu autoincrement ta je celkem v pohode, az na
to, ze nevim jak v DBEdit prinutit zobrazit jednicku pri prvnim
vkladani do tabulky ... vzdy je tam jen prazdne misto, ale jednicka
se v pohode ulozi u dalsich cisel je to v pohode.
Daleko vetsi problem mi dela druha cast klice a to atribut ID. Ten by
mel u noveho zaznamu mit o jednicku vice. Nevim jak zjistit kolikaty
je to zaznam v tabulce ( nebo mam hledat maximum z predeslych Id ? ).
A jak to maximum urcit ..... ??
Melo by to vypadat takto:
ID PrCis
1 1
2 2
3 3
4 4
Kdyz, ale smazu zaznam 3. Tak to ma vypadat takto ....
ID PrCis
1 1
2 2
3 4
Ty Id by se mely prepsat podle toho kolik je zaznamu .... fakt ani
netusim jak udelat tohle .....

Jsem z toho jelen .......

...... diky za vsechny rady a napady ......
Martin
(*)--------------------------(*)
! Martin Pochyla !
! Ekonomicka fakulta !
! VSB-TU OSTRAVA !
(*)--------------------------(*)

Objekty

[*] Nykl, Pavel <nykl(zv)satoya(tec)cz> - 2.4.1998 14:26:04

Jmeno zalezi na tobe. Napr. si zaved index a indexuj si jednotlive objekty
napr.
Name=policko1
Name=policko2
Name=policko3
Name=policko4

Pavel Nykl Saturn Toya s.r.o. - Teletext systems
mailto:nykl(zv)satoya(tec)cz P.O.Box 44,169 00 Praha 69,Czech republic
http://www.satoya(tec)cz/~nykl/ Phone,fax **420-2-57216290,352939

Od: Krayzel Libor <Libor.Krayzel(zv)czech-tv(tec)cz>
Komu: '*** Delphi' <delphi(zv)pinknet(tec)cz>
Datum: 2. dubna 1998 14:21
P�edm�t: Objekty

> [...]
>buttony. Po stisku prvniho z nich by se mel "naklonovat" objekt TEdit a
>vytvorit novy se stejnymi vlastnostmi. Jakou bude mit vygenerovany
>objekt vlastnost Name?
>
>Pravdepodobne jde o zacatecnicky dotaz, tak me moc nekamenujte.
>
> S pozdravem
>
> Libor Krayzel
>Czech Television, Television Studio Ostrava
>Dvorakova 18
>729 20 Ostrava
>
>Phone: (069) 6201 375
>E-mail: mailto:Libor.Krayzel(zv)czech-tv(tec)cz

Vytvareni nativnich datab. ovladacu ?

[*] VAS Boskovice <vasbosk(zv)bosnet(tec)cz> - 2.4.1998 14:31:24

Ahoj vsichni,
pri dotazu v Borlandu Praha na moznost pripojeni se k
datab. serveru Progress jinak nez pomoci ODBC, jsem se
dozvedel, ze existuje nejaky Borland produkt na sestavovani
pripojeni (nativne) k libovolne databazi. Tento expert se
asi v osmi dialozich vypta na spoustu informaci a potom
zprostredkuje pro Delphi, C++, ...spojeni na databazi.
Nevite nekdo presne co je to za software a umi opravdu vse
vyse zminene. Udajne je i na CD "Borland conference 97".

Dik za kazdou informaci.
Ruda

Dotaz na tabulky

[*] Petr Studeny <studeny(zv)olympo(tec)cz> - 2.4.1998 14:40:53

Predem diky

Mam jeden dotaz, mozna ze je banalni

1. Jak je mozno zjistit fyzickou pozici, tedy rekord cislo XX v
tabulce a to jak pres indexovou pozici tak i vlastni, tedy tak jak
byla zapsana do tabulky.

2. Jak je mozno vytvorit alias na databazi za behu programu, pripadne
jak je ho mozno na ni neco zmenit, v pripade ze se databaze premisti,
nebo mi ji nekdo ukradne na pozadi.

:=(
Petr Studeny
OLYMPO controls Ltd. e-mail: studeny(zv)olympo(tec)cz
Havrankova 33, 619 00 Brno phone: +421-05-43216101-11

CGI a IIS

[*] KarelHudan <KarelH(zv)cashreform(tec)cz> - 2.4.1998 14:43:44

Ahojky.

Nema nekdo z vas zkusenosti z IIS a scriptem napsanym v Delphi, ktery
pouziva BDE.
Muj konkretni problem spociva v tom, ze script, ktery cte DBF tabulku na
Personal Web Serveru jede bez problemu,
ale pokud jej prenesu na IIS tak to nahlasi chybu:
CGI Error
The specified CGI application misbehaved by not returning a complete set of
HTTP headers. The headers it did return are:

Pokud odstranim Table.Open, probehne vse normalne. Zkousel jsem, jestli to
nehavaruje na pristupovych pravech a na
chvili jsem z IIS procesu udelal User pristup a taky nic. Jinak BDE je
nahran primo u scriptu, jinak to na nej nevidelo.

Takze, pokud neco vite, budu rad, pokud by jste mi to napsali :))))

Dekuji

Karel Hudan

P.S. Nebo mi, prosim, doporucte v cem napsat script, ktery by 100 %
komunikoval s Oraclem.

Objekty

[*] V�t�zslav Gazda������u��n�?��? - 2.4.1998 14:47:02

Komponenta vytvorena dynamicky za behu bude mit vlastnost Name nastavenou na
prazdny retezec. Ale to si muzes taky celkem rychle vyzkouset. Dokonce
rychleji nez dostanes nejakou odpoved z konference. Ja jsem napsal 3 radky a
uz jsem to vedel.

Vita

mailovani z programu

[*] psoft <psoft(zv)kosice.telecom.sk> - 2.4.1998 14:50:12

> No ja si myslim, ze to moze byt problem, najma ak sa to robi takto:
> ShellExecute(Handle, nil, 'mailto:adresa(zv)neco(tec)cz', nil, nil, SW_SHOWNORMAL);
> Tato metoda mi fungovala ked bol moj mailovy klient od M$.
> Pod Netscapom mi to nefungovalo. Preto som pouzival komponent TGotoWeb z
> DSP. Ten najprv v najde v registroch implicitneho mailoveho klienta a tento
> spusti funkciou ShellExecute.
To je pravda, pokial robi niekto s Pegasusom ako ja, nespusti sa mu

> Ako vyplnit telo to neviem (a tiez by som to rad vedel), ale Subject sa robi
> nasledovne:
> 'mailto:adresa(zv)neco(tec)cz?subject=Toto je predmet'
Aj to staci, tam si dam, co schcem.
Este by bolo idealne, keby to dalo hned aj SEND, a potom sa mozno
zavrelo, ale netreba chciet vsetko naraz ...
Dakujem.
> ''''
> (O O)
> +-------------oOO------(_)--------------------+
> | PSOFT, ing.Peter Cirip |
> | Sibirska 18, 080 01 Presov, Slovensko |
> | Mobil : 0903 601 068 091/723 104 |
> | E-mail: psoft(zv)ke.telecom.sk |
> | WEB : http://www.ke.telecom.sk/psoft/ |
> +-------------------------------oOO-----------+
> |__|__|
> || ||
> ooO Ooo

Objekty

[*] pajout <jpos5419(zv)port.kolej.mff.cuni(tec)cz> - 02.4.1998 14:57:11

Krayzel Libor wrote:

> [...]
> 729 20 Ostrava
>
> Phone: (069) 6201 375
> E-mail: mailto:Libor.Krayzel(zv)czech-tv(tec)cz

Pokud nejakou instanci objektu "naklonujes" v run-time, prolez pole
Form.Components, mela by tam byt i se svym Name. Jestli jsem teda
spravne pochopil "klonovani" jako vytvoreni dalsi instance stejneho typu
a stejnych vlastnosti.
pajout

Objekty

[*] Ing. Jahoda Jaroslav <Jaroslav.Jahoda(zv)lesprojekt(tec)cz> - 2.4.1998 15:01:41

> [...]
> buttony. Po stisku prvniho z nich by se mel "naklonovat" objekt TEdit
> vytvorit novy se stejnymi vlastnostmi. Jakou bude mit vygenerovany

Tak to zkuste a uvidite. Podle mne nebude mit nazev zadny. Vzdyt
ho behem runtime ani nepotrebujete. Potrebuje ho ObjectInspector aby ho
jednoznacne identifikoval, tod vse, no a samozrejme kompilator, ale to v
dynamicky vytvorene instanci objektu musite osetrit sam.

> Pravdepodobne jde o zacatecnicky dotaz, tak me moc nekamenujte.
Neni duvod kamenovat.

J.Jahoda

Jine konference

[*] pajout <jpos5419(zv)port.kolej.mff.cuni(tec)cz> - 02.4.1998 15:12:36

Marek Prochyra wrote:

> Ahoj pratele,
>
> nevite nahodou nekdo o dalsich konferencich?
> Mohou byt i zahranicni.
> Napiste mi, prosim, adresu i zpusob prihlaseni.
>
> Diky, Marek

spoustu odkazu lze nalezt na www.borland(tec)cz, na www.borland.com maji
rozsahle FAQy
pajout

mailovani z progrmu a format status baru

[*] No Comment Group, s.r.o. - Sales dept. <sales(zv)nocomment.sk> - 2.4.1998 16:09:19

Mam k tomu este jednu otazku, mozno bude od veci, tak ma
velmi
nebite, ale hadam vsetci hobime s Internetom a mnohi z nas
pisu aj
vlastne stranky. Viete niekto ako odoslat mail zo stranku
smerom k
majitelovi stranky bez kadejakych CGI, WEB robotov a podobne
?

nie, jedine zo sa da je urobit POST formular s action mailto
coho vysledkom je
spustenie mail programu ...

udajmi, je jedno v akom formate, len nech nejako pride. A
hlavne tak,
aby som tam nemusel davat spustanie CGI z vlastneho 2 MB
priestoru
... (a ani nemam take CGI) :)))

mozem ti to poslat. Su dva sposoby - connect na SMTP alebo
externy mailovy program spusteny na servri.

Mozno to bude zajimat viacerych. Dakujem.
myslim ze ano ...
richard willmann

Obsluha Mailoveho servru

[*] No Comment Group, s.r.o. - Sales dept. <sales(zv)nocomment.sk> - 2.4.1998 16:11:18

Mam jeden problem, ktory s Delphi nejak moc nesuvisy ale
mozno aj ano:

* mam pevnu linku
* potrebujem napisat klientsku aplikaciu, ktora stiahne z
vzdialeneho ISP servra hlavicky vsetkych emailovych sprav
urciteho accountu a spravy starsie ako X dni forwardne na
iny account

Ako? :-)))

PS: viem stiahnut mail, viem poslat mail ale chcem to
spravit bez
stiahnutia na urovni servru ... A mozno, pokial by som to uz
musel
stiahnut, tak viem ziskat len hlavicky take bez datumu
-((( Da sa aj s datumami?

Richard Willmann

---
Home page: http://www.nocomment.sk, E-mail:
sales(zv)nocomment.sk, Online: +421 --- ---

TPropertyEditor

[*] V�t�zslav Gazda������u��n�?��? - 2.4.1998 16:22:56

Napsal jsem si vlastni Property Editor pro vlastnost typu Variant. Property
Editor funguje spravne, ale hodnoty vlastnosti se neukladaji do souboru DFM.
Ma nekdo s timto zkusenosti a muze mi poradit ?

Diky Vita

TEXT FILES

[*] No Comment Group, s.r.o. - Sales dept. <sales(zv)nocomment.sk> - 2.4.1998 17:05:05

Hi All,

Ja som skor myslel ci neexistuje nieco ine nez standardna mnozina funkcii
typu assign, write atd. nakolko som sa v *.hlp docital, ze operacie s
textovymi subormi su podporovane len pri konzolovych app. Inak to funguje
ako v klasickom pascale ale pokial by niekto vedel o niecom lepsom?

dik

Richard Willmann

Od: Cincik Jan - Jay C
Komu: delphi(zv)pinknet(tec)cz
P�edm�t: RS232
Datum: 2. duben 1998 20:05

[...]

[*] Pavel Zichovsky <jesnem(zv)ova.pvtnet(tec)cz> - 3.4.1998 08:21:44

> [...]
> Nic se tam neda vyplnit. V helpu jsem se ale docet,
> ze toto policko musi byt vyplneno, jinak ze alias neudela.
Jakou zadavas instalaci BDE? Full nebo Partial? Tam by mohl byt zakopany
pes. Me IS z Delphi3 funguje bez problemu.
Jeste jedna vec. Mas v poradku BDE? Funguje bez problemu? Jestli treba neni
nekompatibilni IS s tvou instalovanou verzi BDE

S pozdravem
Pavel "Zizi" Zichovsky <jesnem(zv)ova.pvtnet(tec)cz>
mobil mailto:pavel.zichovsky(zv)sms.paegas(tec)cz
----------------------------
PGP podporovano a vitano

MouseMove - zjisteni konce

[*] Arthur <Arthur(zv)hlpsoft(tec)cz> - 3.4.1998 08:28:15

Pokud se jedna o vlastni komponentu odvozenou od TWinControl (ma vlastni handle),
tak se daji odchytit zpravy Windows wm_MouseEnter a wm_MouseLeave. Jedna
hlasi, kdy tam mys vstoupila a druha, kdy mys toto okno opustila. Zatim jsem
ale spolehlive nevyresil, kdyz uzivatel v dobe, kdy je na danem okne stiskne
treba Alt+Tab nebo Ctrl+Esc a cela aplikace strati focus (a wm_MouseLeave neprijde :-). V jedne komponente
to kdosi resil tak, ze na handle otcovskeho formulare vesel jakysi hook, ale nezkoumal
jsem, co to obnasi.

To na co jsi se ptal se tedy resi:

type
TMojeCmp = class(...)
private
WMMouseLeave(var Msg: TMessage); message wm_MouseLeave;
end;

Cau Arthur

=====================================
David Arthur Muzatko
HelpSoft, spol. s r. o.
Uruguayska 1, Praha 2
tel./fax.: 24255816, 90004272-5
e-mail: Arthur(zv)HlpSoft(tec)cz

[...]

[*] Skacel Miloslav <skacel(zv)kjsoft(tec)cz> - 3.4.1998 08:31:21

1. viz Help TTable.RecordNo, Bookmark, TBookmarkStr
2. vytvor si vlastni TDatabase v datamodulu a nastav vlastnosti

Milos

[...]

[*] Dalibor Toman <dtoman(zv)fortech(tec)cz> - 3.4.1998 08:35:21

> [...]
>musel
>stiahnut, tak viem ziskat len hlavicky take bez datumu

pouzij funkci TOP. Podle extenze specifikace by to mohl POP3 server
umet - vypisuje zvoleny pocet radku zpravy. Blizsi udaje najdes v RFC.

RS232

[*] Dalibor Toman <dtoman(zv)fortech(tec)cz> - 3.4.1998 08:36:04

> [...]
>Skusal som vytvorit rutiny cez asm ale nedokazem zistit ci prisiel novy
>znak. Poradte , myslim ze by mali existovat specialne prikazi na
Na to musis pouzit funkce API Windows (CreateFile,.....)

Dotaz na tabulky

[*] Petr Studeny <studeny(zv)olympo(tec)cz> - 3.4.1998 09:06:17

> From: Burger Tom� <Tomas.Burger(zv)mius(tec)cz>
> To: DELPHI Distribution List <delphi(zv)pinknet(tec)cz>
> Subject: RE: Dotaz na tabulky
> Date: Thu, 2 Apr 1998 18:18:35 +0200

> [T.B.]
> Musis rict, do jake to chces databaze... Obavam se, ze treba SQL servery
> s touto operaci vubec neoperuji...
>
> Tomas

Jde o tabulku dBase, nebo Paradox.

Petr Studeny
OLYMPO controls Ltd. e-mail: studeny(zv)olympo(tec)cz
Havrankova 33, 619 00 Brno phone: +421-05-43216101-11

Tabulka

[*] Zbysek Hlinka <zhlinka(zv)login(tec)cz> - 3.4.1998 09:09:14

Martin.Pochyla.ekf(zv)vsb(tec)cz wrote:

> [...]
> 2 2
> 3 4
> Ty Id by se mely prepsat podle toho kolik je zaznamu .... fakt ani

No, ja nevim, skoly nemam, ale tohle by znamenalo, ze musis
precislovat cely zbytek tabulky za smazanym zaznamem (na to je SQL
prikaz UPDATE, napr. UPDATE <table> SET ID=ID-1 WHERE ID>x). Ale, ma
to drobny hacek - kdyz bude tech zaznamu hodne a smazes nejaky na
zacatku, muze takova uprava dost zdrzovat. Nebylo by rozumnejsi
predelat logiku tabulky?

E-mail: zhlinka(zv)login(tec)cz
Tel.: 02/795 29 56

RS232

[*] kkwest <kkwest(zv)mbox.vol(tec)cz> - 3.4.1998 09:18:09

[P��loha v souboru: ComDrv32.arj]
Toto je zpr�va ve form�tu MIME obsahuj�c�n�kolik ��st�.

Ahoj !
Zabival jsem se seriovou komunikaci. Delal jsem to v Delphi pomoci
assembleru, ale nebylo to to prave. Posilam ti jednu komponentu, kterou jsem
na to stahnul z inetu. Zda se mi docela dobra.

\\\|///
\ ~ ~ /
(\ (zv) (zv) /)
--------------------oOOO--(_)--OOOo------------------------------------
> Marek Hej (pocitacovy technik , programator)
> Tel. : do zamestnani 019/7900080
> Fax : do zamestnami 019/7900056
> E-mail : kkwest(zv)mbox.vol(tec)cz , mhejl(zv)bigfoot.com
-------

Tabulka

[*] V�t�zslav Gazda������u��n�?��? - 3.4.1998 10:06:12

Myslim si ze popsany problem by jsi mel resit uplne jinym zpusobem, protoze
tvuj zpusob se nehodi pro databazovou tabulku. Pokud by jsi vamazal jen
jediny zaznam z tabulky musel by jsi potom projit vsechny zaznamy a
precislovat je. Pri vetsim poctu zaznamu to muze trvat pekne dlouho.
Popis trochu konkretneji pouziti takove tabulky. Myslim ze by sel najit
lepsi zpusob.

Vita

Win32API

[*] Josef Dodek student <xdodek(zv)feld.cvut(tec)cz> - 3.4.1998 10:06:54 met-1mest

zdravim,

mohl by mi nekdo prosim poslat help k win32API. Nejak ho tu proste
nemam a potreboval bych ho.

predem dik
pepa dodek
xdodek(zv)feld.cvut(tec)cz

Registers

[*] KISTULINCOVA Olesia <KISTULIN(zv)RASAX.SK> - 3.4.1998 10:13:35

skus tRegistry
reg: TRegistry;
begin
reg:=TRegistry.Create;
try
with reg do begin
LazyWrite:=false;
RootKey:=HKEY_USERS;
if (not OpenKey('.Default\RemoteAccess\Profile\'+phoneentry,
false))or
(not ValueExists('IP')) then
raise Exception.Create('Zl� konfigur�cia Remote Access');
ret:=ReadBinaryData('IP', a, sizeof(a));
if a[9]<254 then inc(a[9])
else a[9]:=1;
a[10]:=StrToInt(Trim(kod_oz));
WriteBinaryData('IP', a, ret);
CloseKey;
reg.free;
end;
tu menim v registroch ip adresu pripajania mobilu na NT server
Lea

> [...]
>zase neco uzitecnejsiho.
>
>Treba byste mi mohli poradit :-)). Mam takovy maly problemek. Snazim se
>pouzit jednu paskalovskou unit, kterou jsem si kdysi davno napsal a
>narazil jsem na problem. Vite, ze Delphi nezna pojem "Registers" ??
>Nevite nahodou, jak by se dal tenhle problem resit ?
>
>Diky za pomoc,
>
>Peter Rus
>peterrus(zv)intesys(tec)cz
>
>ps. Uz toho vazne nechte - tak jsme stahli 8 mb, nastvali se - ale
>slunicko sviti a trava je zelena. A je jaro.

Find a Replace Dialog

[*] Krayzel Libor <Libor.Krayzel(zv)czech-tv(tec)cz> - 3.4.1998 10:16:10

Zdar Delfini,

nakopnete me nekdo. mam problem s funkcemi TFindDialog a
TFindReplaceDialog. Pro hledani jsem pouzil priklad z helpu, ale vzdy to
najde jen prvni vyskyt retezce.
Kde delam chybu?

> [...]

> Homepage: http://members.tripod.com/~sovtop
> Fidonet: mailto:libor_krayzel(zv)p5.f59.n421.z2.fido(tec)cz

DBGrid - Query

[*] V�t�zslav Gazda������u��n�?��? - 3.4.1998 10:20:56

Zkus pouzit DBGrid.Refresh

Vita

Obsluha Mailoveho servru

[*] Petr Zahradnik <clexpert(zv)clexpert(tec)cz> - 3.4.1998 10:22:30

> [...]
> vzdialeneho ISP servra hlavicky vsetkych emailovych sprav
> urciteho accountu a spravy starsie ako X dni forwardne na

To bys musel mit na serveru jeste nejaky program, kteremu bys
rekl, ze to ma on stahnout a poslat jinam. Jinak se stahnuti
mailu nevyhnes.

=== Petr Zahradnik - Computer Laboratory ===
=== Jezkova 12, 400 11 Usti nad Labem ===
=== Telefon, fax: 047-5501627, mobilni GSM: 0602-409601 ===
=== http://www.clexpert(tec)cz/ clexpert(zv)clexpert(tec)cz ===

Bezpecnst databaz

[*] psoft <psoft(zv)kosice.telecom.sk> - 3.4.1998 10:36:36

Zdravim vsetkych ...

Napadla ma jedna otazka, ktora ma uz davnejsie trapi.
Viete niekto, ako to je s bezpecnostou lokalnych databaz pri vypadku
stroja, napr. po vypnuti napajania a podobnych drastickych ukonov ?

Je sice pekne, ze Delphi ma akesi transakcie aj na lokalne data, ale
ked som vyskosal co som vedel, vzdy mi po editacii -> post ->
editacia->post editacia-> post -> stlac tlacitko reset v databazach
nieco chybalo. A nebol to len posledny zapis, ktory by som
predpokladal. Bezne sa mi stava napr. aj pri praci priamo s Delphi ze
ladim cely den program, editujem v nom tabulky a ked to vecer musim
pre chybu v programe resetnut zistim, ze stav tabuliek je skoro taky,
ako tam bol rano, hoci medzitym tie tabulky museli byt aj 100 krat
uzavrete. Podla mna maju v tom prsty aj Windows, ktore si hadanm cosi
kesuju, ale ako ich prinutit, aby aspon moje tabulky okamzite dali na
disk ?

Ak niekto viete cosi presnejsie o pouzivani transakcii, skuste
poradit. Toto hadam bude zaujimat viacerych, co robia s databazami.

Dakujem.
> ''''
> (O O)
> +-------------oOO------(_)--------------------+
> | PSOFT, ing.Peter Cirip |
> | Sibirska 18, 080 01 Presov, Slovensko |
> | Mobil : 0903 601 068 091/723 104 |
> | E-mail: psoft(zv)ke.telecom.sk |
> | WEB : http://www.ke.telecom.sk/psoft/ |
> +-------------------------------oOO-----------+
> |__|__|
> || ||
> ooO Ooo

mailovani z programu

[*] psoft <psoft(zv)kosice.telecom.sk> - 3.4.1998 10:50:58

> [...]
> panely-internet)
> Pomoci programu NSPROTO se da i Netscape donutit, aby jako mailer

Aj ja som si to tak predtavoval, ale ked pouzijem ovladacie panely -
internet - programy - mail - mam tam combobox, v ktorom je len
Microsoft Outlook a Outlook Express. Ako tam dostanem Pegasus ?
Jednoducho je to vsade tak, akonahle som instaloval Office 97, skoro
vo vsetkych nastaveniach sa mi ukazuje len Microsoft Outlook, hoci ja
ho rad pouzivam len kvoli adresaru a planovacu. Ale postu neviem
nastavit na Pegasus ...

> ''''
> (O O)
> +-------------oOO------(_)--------------------+
> | PSOFT, ing.Peter Cirip |
> | Sibirska 18, 080 01 Presov, Slovensko |
> | Mobil : 0903 601 068 091/723 104 |
> | E-mail: psoft(zv)ke.telecom.sk |
> | WEB : http://www.ke.telecom.sk/psoft/ |
> +-------------------------------oOO-----------+
> |__|__|
> || ||
> ooO Ooo

InstallShield

[*] Ing. Zdenek Sraier <sraierzd(zv)czn(tec)cz> - 3.4.1998 10:54:37

> [...]
> nekompatibilni IS s tvou instalovanou verzi BDE
>
> S pozdravem
> Pavel "Zizi" Zichovsky <jesnem(zv)ova.pvtnet(tec)cz>

Abych to upresnil:
Pouzite mam BDE z www.borland.com - upgrade na verzi 4.51
Funguje bez problemu.
Zkousel jsem Full i Partial. Vysledek je porad stejny.
Jo, abych nezapomel, BDE se nainstaluje v poradku, pouze nevytvori
alias.

S pozdravem Zdenek
: o__o Zdenek Sraier sraierzd(zv)czn(tec)cz :
: ( o o) users(tec)czn(tec)cz/~sraierzd/ :
: (. .) Stranky Potapecske www.byll(tec)cz/scuba/ :

MouseMove - zjisteni konce

[*] Simicek Pavel <simicek(zv)uvss.fme.vutbr(tec)cz> - 3.4.1998 10:59:35

> [...]
> Konkretne to potrebuji u sve komponenty, takze by se mi hodilo
> nadefinova udalost jako OnMouseExit, ale nevim jak.

Nevim jestli je to nejelegantnejsi reseni, ale urcite bude fungovat,
kdyz si v udalosi OnMouseMove zajistis kontrolu pozice mysi je-li
jeste nad tvoji komponentou.
Mozna ze Ti nekdo poradi neco elegantnejsiho
Cau Pavel

Ing. Pavel Simicek
UVSSaR, FS, VUT Brno, Technicka 2, 616 69
Tel. 05/41142461
e-mail simicek(zv)uvss.fme.vutbr(tec)cz

Mouse coordinates

[*] Martin Ku�ka <Martin.Kuska(zv)dytron(tec)cz> - 03.4.1998 11:07:25

Diky za MouseLeave
a kdyz jsme u tech mysi, tak bych jeste potreboval zjistit absolutni
souradnice mysi na obrazovce.
Tesim se.

MouseMove - zjisteni konce

[*] V�t�zslav Gazda������u��n�?��? - 3.4.1998 11:11:00

Kazdy Control ma vlastnost MouseCapture. Pokud ji nastavis na TRUE tak
vsechny udalosti mysi budou chodit tomuto controlu i po opusteni jeho
prostoru.

Vita

Priklad unity, ktera definuje novou tridu controlu a ten ma dve udalosti:
OnMouseEnter - nastane pri vstupu mysi na control
OnMouseExit - nastane pri opusteni mysi

unit Unit2;

Controls,Messages,Classes;

type
TMyControl = class(TControl)
private
FOnMouseEnter:TNotifyEvent;
FOnMouseExit:TNotifyEvent;
protected
procedure WMMouseMove(var Message:TWMMouseMove);message WM_MOUSEMOVE;
public
published
property OnMouseEnter:TNotifyEvent read FOnMouseEnter write
FOnMouseEnter;
property OnMouseExit:TNotifyEvent read FOnMouseExit write
FOnMouseExit;

{TMyControl}
procedure TMyControl.WMMouseMove;
begin
inherited;
if MouseCapture then
begin
if (Message.XPos < 0) or (Message.YPos < 0) or (Message.XPos > Width)
or (Message.YPos > Height) then
begin
MouseCapture := False;
if Assigned(FOnMouseExit) then FOnMouseExit(Self);
MouseCapture := True;
if Assigned(FOnMouseEnter) then FOnMouseEnter(Self);

Dotaz na tabulky

[*] Petr Studeny <studeny(zv)olympo(tec)cz> - 3.4.1998 12:52:08

[...]

Jedna se o tabulky dBase a Paradox na locale, nebo na Peeru.

Diky

DBGrid - Query

[*] Vodnansky David <Vodnansky(zv)allianz(tec)cz> - 3.4.1998 13:17:30

Refresh u Gridu dela jenom Repint - tedy prekresleni. A u Query zase
nejde pouzit Refresh. Takze celkove tahle rada nema moc smysl.

David Vodnansky - database analyst
Allianz pojistovna a.s.
tel. +420-2-24405215 fax.24405555
<mailto: vodnansky(zv)allianz(tec)cz>
> Od: V�t�zslav Gazda [SMTP:softda(zv)mbox.vol(tec)cz]
> Odesl�no: 3. dubna 1998 10:21
> Komu: DELPHI Distribution List
> P�edm�t: Re: DBGrid - Query
>
> Zkus pouzit DBGrid.Refresh
>
> Vita

Obsluha Mailoveho servru

[*] Radek Pospisil <suspi(zv)sh.cvut(tec)cz> - 3.4.1998 13:30:01

Myslim, ze pres protokol IMAP by to slo i bez stahovani mailu.

R.Pospisil

CD komponenta

[*] Pavel Koutn� <koutny(zv)netlab.sk> - 3.4.1998 13:46:47

rychlejsiu vec uz asi nespravis, pretoze vsetko ide cez API (no vlastne MCI)
a to mas rovnaku speed vsade...

-----P�vodn� zpr�va-----
Od: Tomas Malek <tomas(zv)columbus(tec)cz>
Komu: DELPHI Distribution List <delphi(zv)pinknet(tec)cz>
Datum: 2. apr�l 1998 13:45
P�edm�t: CD komponenta

>Zdravim vsechny,
>prosim moc prosim jestli nekdo prosim moc prosim nevlastni komponentu
>pro CD. Shanim rychlejsi nez je standartne v Delphi.
>
>Diky, Tomas.

mailovani z programu

[*] Petr Slovak <petr(zv)trilog(tec)cz> - 3.4.1998 13:57:17

> [...]
> vo vsetkych nastaveniach sa mi ukazuje len Microsoft Outlook, hoci ja
> ho rad pouzivam len kvoli adresaru a planovacu. Ale postu neviem

Musis mit Pegase nainstalovaneho u sebe a ne jej spoustet ze site.

Petr Slovak
Trilog, s.r.o.
Http: http://www.trilog(tec)cz/
E-mail: petr(zv)trilog(tec)cz
Telefon: (+420) 2 / 205 131 06, linka 220, 271
Mobil: (+420) 603 / 501 642
Adresa: Vanickova 5/1, Praha 6, 160 00

Lokalni transakce

[*] tomas.mazurek(zv)vitkovice(tec)cz - 3.4.1998 15:19:50

Hello,

padl tady termin bezpecnosti lokalnich databazi typu Paradox, DBase,
FoxPro aj. Dle meho nazoru v tomto smeru 100% nikdy nejde dosahnout.
Z vlasni zkusenosti vim, jak je napr. Paradox haklivy na vypadky el.
proudu...

U 32-bitoveho BDE se objevila moznost i u techto databazi pouzivat
transakce, ovsem ja bych nemel odvahu to takto nazyvat... Moje
zkusenosti jsou takove, ze slouzi pouze k tomu, ze uzivatel ma v
urcitem casovem okamziku moznost transakci potvrdit ci odvolat. Neexistuje
zadna moznost obnovy tabulek do puvodniho stavu pri havarii systemu.
Mam pocit, ze data se vzdy zapisuji do tabulek a pouze uzivatel ma
moznost transakci potvrdit ci odvolat.

Pokud ma nekdo s lokalnimi transakcemi lepsi zkusenosti, necht
prispeje do konference...

Tomas

Top Window

[*] Ladik Kasza <kidalik(zv)pobox.sk> - 03.4.1998 15:19:32

Cau vsetci

Mam taky maly problem.

Potrebujem, aby okno, ktore zobrazim bolo vzdy na vrchu. Aby nebolo
mozne ho
schovat pod ine okna ci ine aplikacie.
Napr. NET SEND u WINNT ked posle spravu.

Pomozte

Ladik

Mouse coordinates

[*] Arthur <Arthur(zv)hlpsoft(tec)cz> - 3.4.1998 16:04:46

Viz. MapWindowPoints

Arthur

=====================================

Od: Jiri Semecky <jsem6533(zv)barbora.mff.cuni(tec)cz>
Komu: delphi(zv)pinknet(tec)cz <delphi(zv)pinknet(tec)cz>
Datum: 23. b�ezna 1998 10:02
P�edm�t: Re: OLE, COM apod...> Lze nejak jednoduse v Delphi3 vytvorit OLE, COM nebop jak se to menuje,
> spojeni, jako kdyz si otevrete WORD dokument v MSIE, tzn WORD se spusti
> primo v rozhrani IE..??

Jo, to jde. Je tam komponenta TOLEContejner. Ta technologie (nebo
standard nebo co) se jmenoje OLE2

Jirka

ReadComponent ?

[*] Martin Fronek <FRONEK(zv)FIC.CZ> - 05.4.1998 00:36:01

Hi,

tak konecne nekdo taky pouziva Builder,

mas nejake jine priklady pouziti mene znamych ci problemovych
veci. Nebo snad priklady k tvorbe komponent?

Posli neco, diky

Martin Fronek fronek(zv)fic(tec)cz

pajout wrote:

> Sorry, ze to neni o Delphi, ale nemuzete nekdo ukazat kratky prikladek,
> jak v C++Builderu (nebo v Delphi) uspesne pouzit metodu
> [...]

Builder

[*] pajout <jpos5419(zv)port.kolej.mff.cuni(tec)cz> - 05.4.1998 00:48:29

Nemam nic, co by za to stalo, ale nejaky componenty sem udelal, rozrazil
sem pri tom pristup do RTTI tabulky, coz se s pouzitim helpu jevi v
Builderu nemozne...
pajout

RS232

[*] No Comment Group, s.r.o. - Sales dept. <sales(zv)nocomment.sk> - 5.4.1998 14:59:35

na delphi supersite najdes komponenty...

Richard Willmann
No Comment Group, s.r.o.
---
> [...]
prisiel novy
>znak. Poradte , myslim ze by mali existovat specialne

poslat file na tlaciaren

[*] Richard Vdovjak <richardv(zv)win.tue.nl> - 05.4.1998 15:25:59

Zdravim kolegovia!

Potreboval by som nejako jednoducho
poslat nejaky existujuci subor (postscript)
na default printer, nenapada niekoho
ako by sa to dalo urobit?
(v Tprinter su methody OpenDoc, EndDoc, kt. zacnu
a skoncia printjob, ale nejako mi unika, kde
by som mohol specifikovat 'moj' job, Tprinter.canvas
mi tu zrejme je platny ako ...)

za pomoc vopred dakujem

Richard Vdovjak.
-------------------------------------------------------->8----
mail: richardv(zv)win.tue.nl
http://www.utcru.sk/~richo/
ICQ: 3283282 !! the best way of communication !!

address:
Hemelrijken 241 kaamerB
5612 WP Eindhoven
tel: no uptill now

work:
HG 6.57 TUE Eindhoven NL
tel: ++31-40-2474334

ReadComponent ?

[*] Arthur <Arthur(zv)hlpsoft(tec)cz> - 5.4.1998 16:37:44

V Delphi jsem to jiz polo-uspesne pouzil.
a) do toho streamu musis danou komponentu nejdrive pomoci SaveComponent ulozit
b) pri cteni si musis (oni tvrdi, ze ne, ale hazelo mi to porad nejaky chyby :-) vytvorit
instanci dane-ctene komponenty
c) pak to muzes precist

Priklad

var S: TStream;
LEdt: TEdit;
begin
S:= TNejakyStream.Create;
try
//ve streamu je ulozeny TEdit
LEdt:= TEdit.Create(self);
S.ReadComponent(LEdt);
finally
S.Free;

Kdyz jsem to pouzival, tak jsem si pred ukladanou komponentu
jeste ukladal, jakeho je typu a pak je vytvarel v cyklu.
Taky jsem zjistil, ze pred ulozenim je docela dobre komponente
vymazat jmeno, protoze zrusis nebezpeci duplicitnich men (a
naslednych exceptionu).
Jestli to budes pouzivat, tak si dobre ozkousej, co vsechno se
z toho streamu do instance zkutecne precte (mam pocit, ze mi
to necetlo udalosti a snad i Parenta jsem musel nastavovat rucne).
Arthur

=====================================
[...]

[*] Zbysek Hlinka <zhlinka(zv)login(tec)cz> - 5.4.1998 18:30:00

tomas.mazurek(zv)vitkovice(tec)cz wrote:

> [...]
> proudu... [...]
>
> Pokud ma nekdo s lokalnimi transakcemi lepsi zkusenosti, necht

Rozhodne ne. Dokonce jsem dospel do takoveho stavu, ze davam ruznym
lidem na potkani (projevi-li o to zajem nebo jsou-li to mi zakaznici)
zbezne informacni skoleni o vyhodach SQL serveru. U souborovych
databazi staci, kdyz vypadne server, a je na malery zadelano.

E-mail: zhlinka(zv)login(tec)cz
Tel.: 02/795 29 56

SELECT a cislovani

[*] Maros Klaco <klaco(zv)mtf.stuba.sk> - 05.4.1998 18:52:20

co tak do tabulky pridat stlpec s poradovym cislom zamestnanca.

napr. 1 .... Zeman....

Ak budu cisla zacinat 1 tak je to poradove cislo zaznamu (zalezi ale od
sortovania), musis urcit priority co chces viacej. Sort podla cisla,
alebo podla mena.

Pri selekte potom vybrat cislo zamestnanca (cislo zaznamu v podstate) a
hodit ho do vypisu.

Maros
----------------------------------
Martin Kubecka wrote:

> [...]
> 2 Borsik
> 3 Brzobohaty
>
> Budu vdecen za kazdy podnet. Resp. jak to resite vy ostatni?

Platby do ciziny. Undocumented Delphi

[*] Petr Zahradnik <clexpert(zv)clexpert(tec)cz> - 5.4.1998 19:19:04

> A co takhle platby obracenym smerem ?
> Prodavate tady nekdo software do zahranici ?

Ja.

> Docela rad bych o tom s nekym pokonverzoval - asi soukrome,
> at nezatezujeme konferenci off-topicem.

Tak mi napis, pripadne poradim kazdemu...

=== Petr Zahradnik - Computer Laboratory ===
=== Jezkova 12, 400 11 Usti nad Labem ===
=== Telefon, fax: 047-5501627, mobilni GSM: 0602-409601 ===
=== http://www.clexpert(tec)cz/ clexpert(zv)clexpert(tec)cz ===

Delphi z Javy

[*] Richard Vdovjak <richardv(zv)win.tue.nl> - 05.4.1998 19:37:12

Npokusal sa niekto pod win. volat z Javy
program (exe, dll), kt. bol napisany v Delphi?

poradte please.
[...]

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 05.4.1998 20:40:52

Petr Zahradnik wrote:

> Clovece, uklidni se, vzdyt je to to nejlepsi, co na svete existuje !!!
Dobra, dobra, a vy to pouzivate ?

> Spousta oceneni, spousta instalaci, snad si nemyslis, ze to lidi kupuji
Proste jsem se nechal take nachytat. Podle recenzi a obrazku to opravdu vypada
uzasne, jenze ..... Nastesti nejsem v teto konferenci jediny kdo ma podobne
zkusenosti. Navic ten jejich zdrojovy kod je opravdu neskutecne hnusny.

InstallShield

[*] Ing. Zdenek Sraier <sraierzd(zv)czn(tec)cz> - 5.4.1998 22:37:04

Tak jsem problem vyresil.

Muj puvodni postup instalce byl:
Paradox 7
Delphi
BDE-upgade 4.51
InstallShield

No a jak jsem si experimentalne overil, IS se musi instalovat
PRED BDE-upgrade. V tomto poradi to pak funguje.

Dekuji vsem, co se mi snazili pomoct.> Mozna jsi instaloval BDE az po intalaci InstallShield-u nebo
> [...]
> Odinstaluj BDE 3. Naintaluj znova BDE (doporucuji ponechat
> navrhovane adresare) 4. Nainstaluj znova InstallShield

S pozdravem Zdenek
: o__o Zdenek Sraier sraierzd(zv)czn(tec)cz :
: ( o o) users(tec)czn(tec)cz/~sraierzd/ :
: (. .) Stranky Potapecske www.byll(tec)cz/scuba/ :

Formatovany export do niecoho

[*] No Comment Group, s.r.o. - Sales dept. <sales(zv)nocomment.sk> - 5.4.1998 22:40:11

Ehm, potrebujem vyexportovat velmi velku databazu do niecoho
formatovaneho.
No, skusim inak.

Mam databazu informacii, ktora sluzi ako podklad pre DTP.
Problem je v tom, ze ked to vyexportujem do niecoho ako
"Plain text", zalomenie bude trvat niekolko dni, co by ani
nebol taky problem ale platit baby tyzden a jeden den je
rozdiel.

Preto by som to chcel vyexportovat uz formatovane. Tj
potreboval by som aby niektore slovo bolo boldovane alebo
ine aby bolo kurzivou a inou velkostou fontu. Vysledok
exportu by sa mal dat otvorit aspon vo worde alebo quarku.

Upozornujem, ze ta databaza je naozaj obrovska, tak 5000
stran plain textu.

Pani, mate napady?

richard willmann

ReadComponent ?

[*] pajout <jpos5419(zv)port.kolej.mff.cuni(tec)cz> - 06.4.1998 00:18:40

Arthur wrote:

> [...]
> b) pri cteni si musis (oni tvrdi, ze ne, ale hazelo mi to porad nejaky chyby :-) vytvorit

Asi takhle:
MujStream = new TMemoryStream();
MujEdit = new TEdit(Owner);
MujStream->WriteComponent(Components[ComponentCount-1]);
MujStream->Seek(soFromBeginning,0);
//ted to pride:
MujStream->ReadComponent(MujEdit);//nahlasi exception "Class TEdit
not //found"
fakt nevim...

SELECT a cislovani

[*] �ke��k Jaroslav�������6�����̿ - 6.4.1998 00:31:43

Rozumim presne o co Ti jde.
Mam takove spatne tuseni, ze to nepujde.
Zajimalo by me, jestli nekdo vynalezl nejakej figl
Pres SQL to asi nepujde.
Jaro
------------------

> [...]
>2 Borsik
>3 Brzobohaty
>
>Budu vdecen za kazdy podnet. Resp. jak to resite vy ostatni?

Builder, switch methods.

[*] pajout <jpos5419(zv)port.kolej.mff.cuni(tec)cz> - 06.4.1998 02:26:01

=?iso-8859-1?Q?Martin_Fron=ECk?= wrote:

> Hi,
>
> tak to nemyslim,
>
> ja spis myslim jako ze na OnClick dam FN1 pri tvorbe objektu, a nekdy za behu chci aby se na OnClick volala napr. FN2 , kterou za timto ucelem predem pripravim, a ve vhodnou chvili priradim xxx->OnClick = FN2 ...asi... --> nikdy mi to nefungovalo, nekde delam chybu. Kde?

Me to funguje tak, jak to je v prilozenem projektiku. Jednoduse
xxx->OnClick = MujClick(Object...

//---------------------------------------------------------------------------
#include <vcl\vcl.h>
#pragma hdrstop
//---------------------------------------------------------------------------
USEFORM("Unit1.cpp", Form1);
USERES("Project1.res");
//---------------------------------------------------------------------------
WINAPI WinMain(HINSTANCE, HINSTANCE, LPSTR, int)
{
try
{
Application->Initialize();
Application->CreateForm(__classid(TForm1), &Form1);
Application->Run();
}
catch (Exception &exception)
{
Application->ShowException(&exception);
}
return 0;
}
//---------------------------------------------------------------------------

[MainWindow]
Create=1
Visible=1
State=2
Left=0
Top=0
Width=800
Height=106
MaxLeft=-4
MaxTop=-4
MaxWidth=808
MaxHeight=106

[ProjectManager]
Column0Width=85
Column1Width=125
Column2Width=125

[PropertyInspector]
Create=1
Visible=1
State=0
Left=0
Top=108
Width=190
Height=434
SplitPos=84

[History_16]
Count=32
H0=s
H1=Memor->Position
H2=Memor->Size
H3=Memor->Capacity
H4=im->Name
H5=Edit2->Text
H6=Edit1->Text
H7=value
H8=TopsInit[i][j]
H9=GridCount
H10=tab
H11=j
H12=i
H13=c
H14=Buf
H15=filesize
H16=Bmp->Width
H17=Image1->Width
H18=Form1->ZoomLevel
H19=Form1.ZoomLevel
H20=index
H21=type
H22=source
H23=FFormState
H24=ZoomLevel
H25=size
H26=count
H27=z
H28=Views[1][1]
H29=Views[1][0]
H30=Views[0][1]
H31=Views[0][0]

[History_17]
Count=1
H0=count

[History_22]
Count=2
H0=bufout
H1=*bufout

[History_26]
Count=32
H0=c:\users\pajout\eery\storing\smazat.tmp
H1=c:\users\pajout\eery\storing\fajl.tmp
H2=c:\program files\borland\cbuilder\source\vcl\classes.pas
H3=c:\program files\borland\cbuilder\source\vcl\comctrls.pas
H4=c:\windows\plocha\myst\mystmpc.inf
H5=c:\emtex\graphics\metapost\mp\makefile
H6=u:\pajout\mapa\verze3\defaults.cfg
H7=u:\pajout\mapa\verze3\ctyri.map
H8=u:\pajout\mapa\verze3\tri.map
H9=u:\pajout\mapa\verze3\dva.map
H10=u:\pajout\mapa\verze3\mapa2u2.cpp
H11=c:\program files\borland\cbuilder\include\vcl\graphics.hpp
H12=c:\program files\borland\cbuilder\source\vcl\graphics.pas
H13=c:\program files\borland\cbuilder\examples\controls\source\gauges.cpp
H14=u:\pajout\mapa\verze3\mapa2u1.cpp
H15=c:\program files\borland\cbuilder\include\io.h
H16=u:\pajout\mapa\verze3\mapa2u3.cpp
H17=u:\pajout\mapa\verze3\unit3.cpp
H18=u:\pajout\mapa\verze3\cross.map
H19=c:\program files\borland\cbuilder\include\math.h
H20=c:\program files\borland\cbuilder\include\vcl\typinfo.hpp
H21=c:\program files\borland\cbuilder\include\typeinfo.h
H22=c:\program files\borland\cbuilder\include\sys\stat.h
H23=u:\pajout\mapa\verze3\jedna.map
H24=u:\pajout\mapa\verze3\defaults.map
H25=u:\pajout\components\mapa2.cpp
H26=u:\pajout\mapa\getnum.cpp
H27=u:\pajout\mapa\unit2.cpp
H28=u:\pajout\mapa\project2.cpp
H29=c:\program files\borland\cbuilder\examples\doc\oleword2\notify.cpp
H30=c:\users\pajout\components\mapa2.cpp
H31=c:\users\martin\pokus1.txt

[Closed Files]
File_0=C:\USERS\Pajout\eery\Storing\smazat.tmp,1,1,1,1
File_1=C:\USERS\Pajout\eery\Storing\Unit1.cpp,1,13,52,29
File_2=C:\USERS\Pajout\eery\Storing\fajl.tmp,1,1,1,1
File_3=C:\Program Files\Borland\CBuilder\Source\VCL\Comctrls.pas,1,7512,28,7519

[Modules]
Module0=C:\USERS\Pajout\pokus\Unit1.cpp
Module1=C:\USERS\Pajout\pokus\Project1.cpp
Count=2
EditWindowCount=1

[Form0]
FormState=1

[Form1]
FormState=0

[EditWindow0]
Create=1
Visible=1
State=0
Left=210
Top=123
Width=563
Height=377
SplitPos=50
MessagePane=0
ViewCount=2
CurrentView=0
View0=0
View1=1

[View0]
Module=0
CursorX=32
CursorY=20
TopLine=18
LeftCol=1

[View1]
Module=0
CursorX=25
CursorY=18
TopLine=7
LeftCol=1

[Watches]
Count=3
Watch0='Memor->Capacity',256,0,11,1
Watch1='Memor->Size',256,0,11,1
Watch2='Memor->Position',256,0,11,1

[Breakpoints]
Count=0

[PVCS Browser]
Left=175
Top=105
Width=625
Height=393
State=0
Visible=0

[PVCS VDiff]
Left=209
Top=0
Width=591
Height=608
Layout=1
Orientation=1
State=0
Visible=0
File1Color=16711680
File2Color=255
SpaceColor=16776960
TextColor=0

# ---------------------------------------------------------------------------
VERSION = BCB.01
# ---------------------------------------------------------------------------
!ifndef BCB
BCB = $(MAKEDIR)\..
!endif
# ---------------------------------------------------------------------------
PROJECT = Project1.exe
OBJFILES = Project1.obj Unit1.obj
RESFILES = Project1.res
RESDEPEN = $(RESFILES) Unit1.dfm
LIBFILES =
DEFFILE =
# ---------------------------------------------------------------------------
CFLAG1 = -Od -Hc -w -k -r- -y -v -vi- -c -a4 -b- -w-par -w-inl -Vx -Ve -x
CFLAG2 = -I$(BCB)\examples\controls;$(BCB)\projects;$(BCB)\include;$(BCB)\include\vcl \
-H=$(BCB)\lib\vcld.csm
PFLAGS = -AWinTypes=Windows;WinProcs=Windows;DbiTypes=BDE;DbiProcs=BDE;DbiErrs=BDE \
-U$(BCB)\examples\controls;$(BCB)\projects;$(BCB)\lib\obj;$(BCB)\lib \
-I$(BCB)\examples\controls;$(BCB)\projects;$(BCB)\include;$(BCB)\include\vcl \
-v -$Y -$W -$O- -JPHNV -M
RFLAGS = -i$(BCB)\examples\controls;$(BCB)\projects;$(BCB)\include;$(BCB)\include\vcl
LFLAGS = -L$(BCB)\examples\controls;$(BCB)\projects;$(BCB)\lib\obj;$(BCB)\lib \
-aa -Tpe -x -V4.0
IFLAGS =
LINKER = ilink32
# ---------------------------------------------------------------------------
ALLOBJ = c0w32.obj $(OBJFILES)
ALLRES = $(RESFILES)
ALLLIB = $(LIBFILES) vcl.lib import32.lib cp32mt.lib
# ---------------------------------------------------------------------------
.autodepend

$(PROJECT): $(OBJFILES) $(RESDEPEN) $(DEFFILE)
$(BCB)\BIN\$(LINKER) (zv)&&!
$(LFLAGS) +
$(ALLOBJ), +
$(PROJECT),, +
$(ALLLIB), +
$(DEFFILE), +
$(ALLRES)
!

.pas.hpp:
$(BCB)\BIN\dcc32 $(PFLAGS) { $** }

.pas.obj:
$(BCB)\BIN\dcc32 $(PFLAGS) { $** }

.cpp.obj:
$(BCB)\BIN\bcc32 $(CFLAG1) $(CFLAG2) -o$* $*

.c.obj:
$(BCB)\BIN\bcc32 $(CFLAG1) $(CFLAG2) -o$* $**

.rc.res:
$(BCB)\BIN\brcc32 $(RFLAGS) $<
#-----------------------------------------------------------------------------

//---------------------------------------------------------------------------
#include <vcl\vcl.h>
#pragma hdrstop

#include "Unit1.h"
//---------------------------------------------------------------------------
#pragma resource "*.dfm"
TForm1 *Form1;
//---------------------------------------------------------------------------
__fastcall TForm1::TForm1(TComponent* Owner)
: TForm(Owner)
{
}
//---------------------------------------------------------------------------
void __fastcall TForm1::Button2Click(TObject *Sender)
{
if (Button1->Caption=="++"){
Button1->OnClick=MinusClick;
Button1->Caption="--";}
else{Button1->OnClick=PlusClick;
Button1->Caption="++";}
}
//---------------------------------------------------------------------------
void __fastcall TForm1::MinusClick(TObject *Sender)
{
int x=Edit1->Text.ToInt();
x--;
Edit1->Text=x;
}
void __fastcall TForm1::PlusClick(TObject *Sender)
{
int x=Edit1->Text.ToInt();
x++;
Edit1->Text=x;
}
void __fastcall TForm1::Button1Click(TObject *Sender)
{
Edit1->Text=0;
}
//---------------------------------------------------------------------------

CD k Mistrovstv� v Delphi 2

[*] Vit Malecek <malecek(zv)melzer(tec)cz> - 6.4.1998 06:11:04

Aspon bych do sveta neroztruboval, ze nekoho nabadam k porusovani autorskych prav a to jeste za uplatu.

Adresa/Address: Vit Malecek, Obrancu miru 9, 796 01 Prostejov, Czech Republic
e-mail: malecek(zv)melzer(tec)cz
tlf./phone number : +420-(0)508-330301, +420-(0)508-330302, privat : +420-(0)508-27141
fax number : +420-(0)508-330302

-----P�vodn� zpr�va-----
Od: Miro [SMTP:narozna(zv)dodo.sk]
Odesl�no: 1. dubna 1998 7:33
Komu: Konferencia Delphi (el. adresa)
P�edm�t: CD k Mistrovstv� v Delphi 2

Nutne zhanam CD dodavane ku knihe Mistrovstv� v Delphi 2. Najde sa niekto, kto mi jeho kopiu posle na dobierku? Pripadne si pon osobne pridem, ak to bude nedaleko Kosic.

RS232

[*] Petr Zahradnik <clexpert(zv)clexpert(tec)cz> - 6.4.1998 06:58:08

> Dobra, dobra, a vy to pouzivate ?

(1) Proc si netykame? (2) Ano, nejen ja... a ja jsem (zatim) spokojen...

> [...]
> zkusenosti. Navic ten jejich zdrojovy kod je opravdu neskutecne hnusny.

Co je za problemy? Me se to libi, umi to skoro vsechno, co potrebuji.
Tedy nemam to zase az tak dlouho, abych mel nejake velike zkusenosti,
ale napr. Zbysek Hlinka je jiste ma, vzhledem k tomu, ze s tim dela
uz nekolik let. A vsadim se, ze si to nemuze vynachvalit.

Co se tyka zdrojaku - jakmile program nebo nejaka knihovna dosahne urcite
velikosti, nutne se stane hure prehlednou, navic kdyz se stale opravuje
a vylepsuje. Tomu se nevyhneme nikdo. Reknu ti uprimne, ze ja se fakt
nevyznam ve svych zdrojacich starsich dele nez tak 2 roky. Proste menis
styl programovani a pak je to silene prijit na to, co jsem tim ja sam
myslel. Uz se mi nekolikrat stalo, ze jsem musel opravovat nebo vylepsovat
starsi programy a mel jsem dost velke potize to vubec pochopit. Jinak
ja mam od TurboPower Software mimo Async Professional take Orpheus
a Abbrevii, vsechno samozrejme se zdrojaky. A kdyz jsem neco hledal,
vzdy jsem to nasel a docela v klidu. Tak nevim. Ale samozrejme mas na to
jiny nazor nez ja, to pripoustim a na to mas pravo.

[...]

[*] Ladik Kasza <kidalik(zv)pobox.sk> - 06.4.1998 07:27:05

Petr Vones wrote:

> TForm.FormStyle - fsStayOnTop
>
> Petr Vones, amatersky programator

Skusal som to. Ale nefunguje mi.to. Zobrazim si to okno a ina aplikacia
mi ho prekrije.
I ked je nastavena vlastnost fsStayOnTop u mojho okna.

Ladik

mailovani z programu

[*] Pavel Zichovsky <jesnem(zv)ova.pvtnet(tec)cz> - 6.4.1998 07:40:32

> Musis mit Pegase nainstalovaneho u sebe a ne jej spoustet ze site.
Nemlz!!! Ja mam Pegasus nainstalovany na siti (DOS i WIN32) a
chodi to naprosto perfektne. Jen se musi instalovat po MSIE a pri
instalaci zatrhnout volbu "Install as default mailer for MSIE" nebo
tak nejak.

Ja mel nainstalovany MSIE3, pak jsem nainstaloval Pegasus s vyse
uvedenou volbou a od te doby mam v ovladacich panelech na vyber
Pegasus a MS mail pro internet. Zustalo to i po instalaci MSIE4,
akorat je to Pegasus a MS Outlook.

Jinak tato diskuze uz je mimo zamereni konference, takze pokud nekdo
chete pokracovat, tak prosim soukrome, nebo v koneferenci o Pegasus
mailu pmail-cz(zv)fee.vutbr(tec)cz.

S pozdravem
Pavel "Zizi" Zichovsky <jesnem(zv)ova.pvtnet(tec)cz>
mobil mailto:pavel.zichovsky(zv)sms.paegas(tec)cz
----------------------------
PGP podporovano a vitano

MS-SQL, ODBC drivery 3.5 a ulozene procedury

[*] Martin Kubecka <martin.kubecka(zv)dytron(tec)cz> - 06.4.1998 07:57:09

[P��loha v souboru: vcard.vcf]
Ze by nove ODBC ovladace pro MS-SQL nikdo nepouzival? ;-)

Kazdopadne na www.borland(tec)cz jsem nasel toto:

Ot�zka: U MS SQL Serveru a BDE nelze pracovat s Datetime form�ty.
Odpov��: Pokud si p�e�tete dokumentaci k MSSQL, tak zjist�te, �e na
klientsk�
stran� MS SQL v Client configuration utility mus�te nastavit
"Use Intrnational Settings" na Off. (Pokud jste si sami nevytv��eli
svoje
specifick� n�rodn� prost�ed� u MSSQL.)

Nastavil jsem, zmena zadna :-(((

Martin

Martin Kubecka wrote:

> Nainstaloval sem posledni ODBC drivery od MS (MDAC 1.5c) pro MS-SQL
> server 6.5 (verze souboru sqlsrv32.dll je 3.50.0305).
> No a co nefunguje je predavani parametru typu datum a cas ulozene
> procedure. Nahlasi BDE: operation not applicable.
> Ostatni typy parametru v pohode chodi. Netusite nekdo co s tim?
>
> Martin Kubecka

RS232 & Async

[*] Martin Nedopil <nedopil(zv)eskon(tec)cz> - 6.4.1998 08:05:50

>Clovece, uklidni se, vzdyt je to to nejlepsi, co na svete existuje !!!
>Spousta oceneni, spousta instalaci, snad si nemyslis, ze to lidi kupuji
>proto, ze je to humus ???

Ne, lidi to kupujou, protoze je kolem toho nejvetsi humbuk. Souhlasim s
predchozim
prispevkem. Zdrojovy kod stoji za psouk. Je to prekombinovane. Dodavaji sice
velke mnozstvi prikladu a bonusu, ale vsechno to stoji na slabych nozickach.
16 bit je v poradku, ale i zde jsem narazil na nejake kixy. (bohuzel uz si
nepamatuju kde).
32 bit je na ...... (autocenzura). Screen saver nevypina, dale aplikace
bezici jako 16 bit,
prekompilovana s D2 po trech hodinach, nebo i drive totalne ztuhne. O vsem
jsem psal
to TurboPower. Dokonce asi vim, kde chyba vznika. Chteli ukazkovy kratky
zdrojacek, kde bych demonstroval chybu.
To vse mne dohnalo napsat si vlastni :-( komponentu.
Myslim ze vetsina lidi nepotrebuje psat ovladace faxu a jine nesmylsy. Staci
jim poslat
par bajtiku na nejake zarizeni a cekat co prijde.

Martin Nedopil
nedopil(zv)eskon(tec)cz
nedopil(zv)geocities.com
jsem doma na: http://www.geocities.com/Athens/Olympus/5260 - komponenta
PortoBello.zip !

Kniha

[*] graciasz(zv)ComaComp(tec)cz (Zdenek Gracias) - 6.4.1998 08:10:08

Toto je zpr�va ve form�tu MIME obsahuj�c�n�kolik ��st�.

�au
To bohu�el ne ne v �e�tine

Zdenek
-----P�vodn� zpr�va-----
Od: J�n Kuch�r <kuchar(zv)tuke.sk>
Komu: Delphi konference <delphi(zv)pinknet(tec)cz>
Datum: 1. kv�tna 1998 16:57
P�edm�t: Kniha

Caute !
Moze mi z Vas niekto povedat ci uz existuje kniha Delphi 3 ?
Diky

SELECT a cislovani

[*] Martin Kubecka <martin.kubecka(zv)dytron(tec)cz> - 06.4.1998 08:26:03

[P��loha v souboru: vcard.vcf]
Presne tak (hura, konecne me nekdo chape ;-).

V tisku je to opravdu ok, to neni problem.

�ke��k Jaroslav wrote:

> [...]
> Myslim, ze jsi dobre nepochopil o co Martinovi slo.
> Pokud provedes vyber vsech osob jejichz jmeno zacina treba na 'B',
> pak poradove cislo osoby nebude poradovym cislem zaznamu,
> v datasetu protoze v databazi je tez plno osob zacinajici na jina
> pismena a ti mohou mit pridleno i mensi cislo.
> Pokud by slo jenom o tisk, pak neni zadnej problem. Pri tisku lze
> cislovani zaznamu zajistit i pri vstupu dat z TQuery. Alespo Generator
> tiskovych sestav Sinea to umi.
> Martinovi zrejme ale slo o cislovani zaznamu primo v TQuery nezavisle
> na trideni ORDER BY a na podmince WHERE.

ReadComponent ?

[*] Arthur <Arthur(zv)hlpsoft(tec)cz> - 6.4.1998 08:27:36

Cau
Mrkl jsem do stareho zdrojaku, protoze tachyba mi byla z Delphi taky povedoma ((-:

Jeste k tomu potrebujes zavolat nasledujici
RegisterClass(TEdit);

Docela mi unika duvod registrace (Delphi ten TEdit taky zapisuji a ctou, takze
by se snad mohl registrovat sam...

Cau Arthur

=====================================
> [...]

MujStream->Seek(soFromBeginning,0);
//ted to pride:
MujStream->ReadComponent(MujEdit);//nahlasi exception "Class TEdit

[*] psoft <psoft(zv)kosice.telecom.sk> - 6.4.1998 08:35:03

> 1. viz Help TTable.RecordNo, Bookmark, TBookmarkStr
> 2. vytvor si vlastni TDatabase v datamodulu a nastav vlastnosti

Ked sme k tomu dosli, napadla ma jedna vec, s ktorou zapasim uz
dlhsie. Ako je vlastne interne reprezentovany bookmark ? Co to je ?
Ako dlho plati ?
Napr. by som potreboval urobit Favorites - z mojich dat. Napr. pri
vbehnuti do tabulky klientov by sa mi upravilo menu Favorites, kde by
som mal svojich najbeznejsich klientov. Nechcem to ale viazat na
nejaky klucovy udaj tabulky, napr. cislo firmy z dvoch dovodov :
1.moze sa zmenit.
2.chcel by som to vseobecne pre kazdu tabulku, takze asi nebuide
mozne vybrat jednu premennu.

Plati Bookmark aj pri dalsom spusteni prg ? Je nejako zviazany s
danym recordom ?> ''''
> (O O)
> +-------------oOO------(_)--------------------+
> | PSOFT, ing.Peter Cirip |
> | Sibirska 18, 080 01 Presov, Slovensko |
> | Mobil : 0903 601 068 091/723 104 |
> | E-mail: psoft(zv)ke.telecom.sk |
> | WEB : http://www.ke.telecom.sk/psoft/ |
> +-------------------------------oOO-----------+
> |__|__|
> || ||
> ooO Ooo

Top Window

[*] V�t�zslav Gazda������u��n�?��? - 6.4.1998 08:51:07

Form1.FormStyle := fsStayOnTop;

Vita

Top Window

[*] Arthur <Arthur(zv)hlpsoft(tec)cz> - 6.4.1998 09:00:23

Jednoduchy test ukazal, ze pokud se jedna o MainWindow, tak je i nad
ostatnimi aplikacemi. Jinak se tento atribut bere v ramci aplikace.
Kdysi se mi ale nejake okno chovalo tak, jak by sis pral, ale
netusim proc (bylo to okno s progressbarem, snad bylo vytvarene
jako Create(nil), ale to bych placal.
Arthur

=====================================
[...]

[*] Dalibor Toman <dtoman(zv)fortech(tec)cz> - 6.4.1998 09:03:13

> [...]
>a skoncia printjob, ale nejako mi unika, kde
>by som mohol specifikovat 'moj' job, Tprinter.canvas

co takhle tu tiskarnu otevrit jako soubor a data do ni "nakopirovat"?.
Jen si musite zjistit skutecne jmeno tiskarny v systemu a muzete
tiskonout i na sdilene tiskarny. Na to zadnou komponentu nepotrebujete.

SELECT a cislovani

[*] Ondrej Kelle <it(zv)nnsk.sk> - 6.4.1998 09:49:10

Ahoj,

mozno ze v tomto pripade by pomohlo pouzitie "calculated field"? Je to pole,
ktoreho hodnotu si urcis sam v evente OnCalcFields daneho datasetu. Napr.:

var
MyCounter : Integer;

Query1.BeforeOpen(DataSet : TDataSet);
begin
MyCounter := 0;
end;

Query1.OnCalcFields(DataSet : TDataSet);
begin
Inc(MyCounter);
Query1MyCalculatedField.AsInteger := MyCounter;
end;

Je mi jasne, ze to nema nic spolocne s SQL ani stored procedures, ale
myslim, ze pozadovany efekt to ma.

Zdar

Ondrej

> [...]
>2 Borsik
>3 Brzobohaty
>
>Budu vdecen za kazdy podnet. Resp. jak to resite vy ostatni?

ReadComponent ?

[*] Ondrej Kelle <it(zv)nnsk.sk> - 6.4.1998 10:03:58

> [...]
>MujStream->Seek(soFromBeginning,0);
>//ted to pride:
>MujStream->ReadComponent(MujEdit);//nahlasi exception "Class TEdit

skus toto:

RegisterClass(TEdit); // alebo RegisterClasses([TEdit, TLabel, TButton]);
MujStream->ReadComponent(MujEdit);

ak to nacitavas zo suboru, potom je funkcia ReadComponentResFile mozno este
vhodnejsia ako ReadComponent (vytvori si vlastny stream atd.).

Zdar

Ondrej

SELECT a cislovani

[*] Martin Kubecka <martin.kubecka(zv)dytron(tec)cz> - 06.4.1998 10:07:33

[P��loha v souboru: vcard.vcf]
Ahoj,

jo, tohle by asi taky bylo mozne reseni (pokud by se to nejak doresilo).
Zatim to ma tu nevyhodu, ze kdyz TQuery1 pouziju v TDBGrid-u tak se mi
to sice zobrazi pekne, ale pak pri kazdem listovani nahoru a dolu
dochazi k neustalemu OnCalcFields a cisilko uspesne roste a roste a
roste ;-)

Pak to je trosku nevyhodne v tom, ze bych se o to musel v kodu neustale
starat (coz bych nakonec prezil ;-).

Kazdopadne moc dik za tvuj cas.

Martin Kubecka

P.S. Ted sem nucen delat zase neco v M$ Accessu - panove (a damy), ty
Delphi jsou tak SUPER ;-)

Ondrej Kelle wrote:

> [...]
> end;
>
> Je mi jasne, ze to nema nic spolocne s SQL ani stored procedures, ale

SELECT a cislovani

[*] Vaclav Kolar <vaclavkolar(zv)melzer(tec)cz> - 6.4.1998 10:13:55

Ahoj,

na SQL Interbase je mozno udelat ulozenou proceduru, ktera vrati tabulku ve tvaru, jak potrebujete:

Create Procedure Zobraz (Filter char(1))
returns (Cislo integer, Jmeno varchar(30))
as
declare variable i integer
begin
i = 1;
for select Jmeno from Zamestnanci where Jmeno starting :Filter into :Jmeno
do begin
Cislo = :i;
i = :i + 1;
suspend;

Tato procedura se pak v Delphi zavola v TQuery napriklad takto: Select * from Zobraz('B').

S pozdravem

Vaclav Kolar
mailto:vaclavkolar(zv)melzer(tec)cz
http://www.melzer(tec)cz

-----P�vodn� zpr�va-----
Od: Martin Kubecka [SMTP:martin.kubecka(zv)dytron(tec)cz]
Odesl�no: sobota 4. dubna 1998 12:23
Komu: DELPHI Distribution List
P�edm�t: SELECT a cislovani

[...]

Martin Kubecka <<Soubor: vcard.vcf>>

TBitBtn.Glyph

[*] kkwest <kkwest(zv)mbox.vol(tec)cz> - 6.4.1998 10:22:50

Toto je zpr�va ve form�tu MIME obsahuj�c�n�kolik ��st�.

Mam takovej zacatecnickej problem.
Potrebuju priratit TBitBtn.Glyph bitmapu, kterou mam ve tvaru

{AE000000424DAE00000000000000360000002800000009000000060000000100
1000000000007800000000000000000000000000000000000000E03DE03DE03D
E03DE03DE03DE03DE03DE03D0100E03DE03DE03DE03D0000E03DE03DE03DE03D
2F01E03DE03DE03D000000000000E03DE03DE03D2F01E03DE03D000000000000
00000000E03DE03D2F01E03D0000000000000000000000000000E03D2002E03D
E03DE03DE03DE03DE03DE03DE03DE03DAD81}

Jakou metodu mam pouzit ?
Nejde to udelat nak jako TBitBtn.Glyph.Data:=.....nakej format ( neco jako string nebo tak nak ) ???

\\\|///
\ ~ ~ /
> [...]
> Tel. : do zamestnani 019/7900080
> Fax : do zamestnami 019/7900056
> E-mail : kkwest(zv)mbox.vol(tec)cz , mhejl(zv)bigfoot.com

[*] Martin Kubecka <martin.kubecka(zv)dytron(tec)cz> - 06.4.1998 10:55:08

[P��loha v souboru: vcard.vcf]
Tohle bohuzel na MS SQL udelat nejde (resp. privedl si me na myslenku
zkusit pouzit Cursor na MS SQL - jak budu mit chvilku tak to zkusim).

P.S. Pro Interbase se to asi taky jednou bude docela hodit ;)

Vaclav Kolar wrote:

> [...]
> end
>
> Tato procedura se pak v Delphi zavola v TQuery napriklad takto: Select * from Zobraz('B').

Top Window

[*] Feri Beke <beke(zv)asset.sk> - 6.4.1998 10:58:04

Musi to byt Main form... alebo ten form musi mat nastaveneho parenta
na desktop... potom to funguje...
bye,
FeRI (the bjs)

---- beke(zv)asset.sk --- http://www.cryogen.com/fri --- telnet://sano.sk:7000 ----

>Skusal som to. Ale nefunguje mi.to. Zobrazim si to okno a ina aplikacia
>mi ho prekrije.
>I ked je nastavena vlastnost fsStayOnTop u mojho okna.

Dotaz na tabulky

[*] Vodnansky David <Vodnansky(zv)allianz(tec)cz> - 6.4.1998 11:02:19

Nechapu jak by mohl bookmark platit pri dalsim spusteni, kdyz je to jen
ukazatel na nejaky zaznam a jako takovy se samozrejme pri ukonceni
programu z pameti uvolni.... Teda pokud na nej zavolam tu spravnou
metodu ;-)))

> [...]

> mozne vybrat jednu premennu.
>
> Plati Bookmark aj pri dalsom spusteni prg ? Je nejako zviazany s

SELECT a cislovani

[*] Vodnansky David <Vodnansky(zv)allianz(tec)cz> - 6.4.1998 11:07:26

Ten figl vynalezl napriklad Oracle a jmenuje se RecNum (promenna). K
cemu slouzi asi netreba vysvetlovat. Pro ANSI SQL to ale nebude :-(((

> [...]
>
> Rozumim presne o co Ti jde.
> Mam takove spatne tuseni, ze to nepujde.
> Zajimalo by me, jestli nekdo vynalezl nejakej figl

ReadComp.

[*] pajout <jpos5419(zv)port.kolej.mff.cuni(tec)cz> - 06.4.1998 12:10:12

Diky Ondrejovi i Arthurovi.
pajout

Sloupcove bloky

[*] Krayzel Libor <Libor.Krayzel(zv)czech-tv(tec)cz> - 6.4.1998 12:12:40

Zdravim Delphini,

resil tu uz nekdo problem sloupcovych bloku? Existuje komponenta na
editaci textu, nebo lze pouzit stavajici TRichEdit?
Dekuji.

> [...]

> Homepage: http://members.tripod.com/~sovtop
> Fidonet: mailto:libor_krayzel(zv)p5.f59.n421.z2.fido(tec)cz

[*] Martin UHER <tlanik(zv)zvt.csas(tec)cz> - 6.4.1998 12:21:41

Podle mne by to mohlo jit p�es docasnou tabulku - vytvorit ji, nasypat do ni hodnoty kter� si ocisluje sama, provezt na ni select a vymazat ji.
Zde je priklad kter� funguje a pouziva defaultni (prikladovou) databazi pubs MS SQL Serveru:

-- ZACATEK
USE pubs
-- Vytvoreni docasne tabulky
CREATE TABLE #tmp (
id int IDENTITY (1, 1) NOT NULL ,
au lname varchar (30) NULL )
-- Vlozeni vybranych hodnot
INSERT #tmp SELECT au lname FROM authors WHERE au lname LIKE "S%"
-- Zobrazeni vybranych hodnot ocislovanych vzestupne
SELECT * FROM #tmp
-- Vymazani docasne tabulky
DROP TABLE #tmp
-- KONEC

-----P�vodn� zpr�va-----
Od: Martin Kubecka [SMTP:martin.kubecka(zv)dytron(tec)cz]
Odesl�no: 4. dubna 1998 12:23
Komu: DELPHI Distribution List
[...]

[*] pajout <jpos5419(zv)port.kolej.mff.cuni(tec)cz> - 06.4.1998 12:39:53

Arthur wrote:

> [...]
> RegisterClass(TEdit);
>
> Docela mi unika duvod registrace (Delphi ten TEdit taky zapisuji a ctou, takze

Tak prece.
RegisterClass(TEdit); //pri kompilaci:"Improper use of typedef 'TEdit'".
navic: argument RegisterClass je podle helpu TAutoClassInfo, coz je pro
mne zahadna struktura
Diky za snahu, ale nevim, jestli v Builderu to bude stejny, uz jsem
jednou narazil.

Windows NT a komponenty Sinea

[*] �ke��k Jaroslav�������6�����̿ - 6.4.1998 12:45:32

Toto je zpr�va ve form�tu MIME obsahuj�c�n�kolik ��st�.

Zdravim
Dostal jsem nekolik dotazu k funkci komponent Sinea v prostredi Windows NT.
Nektere dotazy byly starsiho data a protoze jsem je vsechny jiz nenasel
pokousim
se podat vysvetleni i touto formou. Ostatni programatory prosim o prominuti.

1. Prvni lokalizovana verze InstalShield nefungovala pri instalaci na
Windows NT.
Tento problem byl vyresen jiz pred pul rokem. Nyni funguje instalace
zcela spolehlive
i na teto platforme. Funkce je zajistena jak pri IS z Delphi 2 (verze
1.1), tak i z
Delphi 3 (verze 1.11)
2. V prostredi Windows NT generator tiskovych sestav v Editoru nezobrazoval
v nekolika dialogovych oknech spravne vsechny ceske znaky. To bylo
zpusobeno pouzitim nevhodneho fontu v nekterych mistech.
Tato zavada je jiz opravena
3. Dostal jsem informaci o tom, ze v prostredi Windows NT neprobiha radne
vystup na tikarnu resp., ze nektere fonty se netisknou cesky.
Testovali jsme tisk pod systemem Windows NT - anglicka verze, kde jsme
doinstalovali ceske fonty a vse bylo v pordku. Potom jsme provedli testy
tez na ceske verzi Windows NT a opet nevznikly zadne problemy.
K chybnemu tisku doslo pouze v pripade provedeni upgrade anglicke
verze na ceskou. V tomto pripade byla vetsina fontu znicena. Neprisli
jsme na pricinu.

Pokud nekomu pretrvavaji tyto potize, pokuste se o cistou instalaci
Windows NT cz.
Pripadne mi napiste Vami pouzity font nebo mi zaslete vzorek (priklad)
chybneho
tisku. Jiste pochopite, ze otestovat vsechny mozne fonty je prace
nekonecna.

S pozdravem Jaro.
----

[...]

[*] pajout <jpos5419(zv)port.kolej.mff.cuni(tec)cz> - 06.4.1998 12:49:51

kkwest wrote:

> [...]
> E03DE03DE03DE03DE03DE03DE03DE03DAD81}
> Jakou metodu mam pouzit ?
> Nejde to udelat nak jako TBitBtn.Glyph.Data:=.....nakej format ( neco

jestli mas bitmapu ve file, pak standardne
BitBtn1->Glyph->LoadFromFile("TIME.BMP");
jestli ne, asi to chce zkusit
LoadFromClipboardFormat...

poslat file na tlaciaren II.

[*] Richard Vdovjak <richardv(zv)win.tue.nl> - 06.4.1998 13:21:07

Dalibor Toman wrote:

> co takhle tu tiskarnu otevrit jako soubor a data do ni "nakopirovat"?.
> Jen si musite zjistit skutecne jmeno tiskarny v systemu a muzete
> tiskonout i na sdilene tiskarny. Na to zadnou komponentu nepotrebujete.

skusal som to a bez vacsieho uspechu, tvarilo sa to tak,
ze na prislusne meno nieco zapisal, no v skut. sa
neudialo nic, nie som si isty, ci takuto pracu windowsy
podporuju (ba skor ci ju priam nezakazuju).

Skusal som aj proc. assignprn(file), ta funguje,
ale da sa pouzivat len s text. suborom (aj .ps tlaci ako text).

Ak s tym mate lepsie skusenosti (zapisovanie na tlac. )
uvital by som maly funkcny prikladik (podotykam, ze sa
jedna o sietovu tlac.) zrejma na moj mail, aby som zbyt.
nezatazoval konferenciu

dakujem
R. Vdovjak
[...]

[*] Arthur <Arthur(zv)hlpsoft(tec)cz> - 6.4.1998 13:38:43

Bookmark je obecne jakasi pamet o velikosti BookmarkSize.
Platnost je obecne kratkodoba, rozhodne ne do dalsiho zpusteni.
Koneckoncu si ale takovy vlastni Bkm muzes udelat i sam
(projit zaznam a ty indexovane si zaznamenat).
Arthur

=====================================
> [...]

> +-------------oOO------(_)--------------------+
> | PSOFT, ing.Peter Cirip |
> | Sibirska 18, 080 01 Presov, Slovensko |

Find a Replace Dialog

[*] Valicek Arnost <valiceka(zv)mgv.inext(tec)cz> - 6.4.1998 13:46:16

> nakopnete me nekdo. mam problem s funkcemi TFindDialog a
> TFindReplaceDialog. Pro hledani jsem pouzil priklad z helpu, ale
> vzdy to najde jen prvni vyskyt retezce. Kde delam chybu?

Matne si na tento priklad helpu vzpominam.
Myslim, ze problem je ve funkci Pos.
Nevim, jak je presne definovana (pisu ve skole delphi 20 ode mne),
ale pokud je to function Pos(Str:String,StartInd:Integer):integer
(nebo nejak tak podobne) pak by se mel vytvorit, cyklus ktery by si
pamatoval pozici hledaneho textu v retezci a pak hledal znovu az od
tohoto mista. nejak takhle:

StrPos:=1;
repeat
StrPos:=Pos(Text,StrPos);
Pridej_Pozici_Do_Seznamu(StrPos);
until StrPos=0 {nebo -1 ?}

nebo tak nejak. (Takhle to je na 99% spatne ale aspon neco) (moc
kratke, bude to blbe)

Pokud je Pos jenom function Pos(Str:String):Integer, pak by se asi
musela udelat pomocna Str promena, do ktere by se vlozil text od
prvni pozice do konce (pomoci fce Copy).

Uff. Dlouhy majl. Je to asi nesmysl, ale vic uz toho nevymislim, nebo
mi ujede vlak :-{.
P.S. Prominte preklepy a hrubky
Arnost Valicek (ValicekA(zv)mgv.inext(tec)cz)

Zmena tlaciarne

[*] psoft <psoft(zv)kosice.telecom.sk> - 6.4.1998 14:02:30

Zdravim,

mam nasledujuci problem :
potrebujem v Delphi mat dve tlacitka - jednym sa bude tlacit
dokument, druhym faxovat to iste. Ide o QuickReport dokument.
Tlaciaren i fax su v zozname tlaciarni, mam ich meno typu string
alebo poradove cislo v zozname. (Printer.Printers.);
Neviem, ako prinutit QuickReport aby raz tlacit a raz faxoval, be
toho, aby uzivatel musel nastavovat default tlaciaren.
Nechcem menit default tlaciaren, len potrebujem raz za cas vytlacit
cosi z Delphi na fax, a potom znovu 100x na normalnu tlaciaren.

Ako prinutim QuickReport tlacit inam ako na default tlaciaren ?
Alebo ako prestavit default printer priamo z Delphi programu ?> ''''
> (O O)
> +-------------oOO------(_)--------------------+
> | PSOFT, ing.Peter Cirip |
> | Sibirska 18, 080 01 Presov, Slovensko |
> | Mobil : 0903 601 068 091/723 104 |
> | E-mail: psoft(zv)ke.telecom.sk |
> | WEB : http://www.ke.telecom.sk/psoft/ |
> +-------------------------------oOO-----------+
> |__|__|
> || ||
> ooO Ooo

Alokovana pamet

[*] Nykl, Pavel <nykl(zv)satoya(tec)cz> - 6.4.1998 14:02:19

�hoj vsichni, hledam pomoc (jak jinak). Napsal jsem program v D3, ktery
pobezi 24 hodin 7 dni v tydnu a funguje krasne. Ma vsak jednu chybku. Nekde
neuvolnuju pamet, kterou alokuju.

Neznate nekdo nastroj, ktery by mi umoznil najit kolik presne pameti jsem
neuvolnil oproti alokaci a pripadne i misto, kde k tomu dochazi? Diky i za
podnetne zkusenosti s resenim takovychhle problemu.

[...]

[*] Skacel Miloslav <skacel(zv)kjsoft(tec)cz> - 6.4.1998 14:09:39

[...]

mozna neni tato hypoteza 100% pravdiva, ale zkus se zamyslet, jak
lze identifikovat zaznam v tabulce => primarnim klicem. Bookmark je nekolik
bajtu, jejich pocet je promenny, cim delsi primarni klic tim delsi bookmark.
Je na to funkce v BDE, staci hledat heslo Bookmark. Kdyz si prohlidnes
obsah Bookmarku, tak shodou nahod v nem uvidis hodnoty primarniho klice.
Pravda je, ze podpora pro ladeni v Delphi je archaicka, takze pres Watches
toho moc neuvidis.

Mozny zaver: Bookmark je hodnota Primarniho klice plus neco navic.

Chces-li si nekde uchovavat aktualni zaznam, muzes ukladat hodnoty udaju
primarniho klice nebo jednoduse hodnotu bookmarku. Vyhodou je, ze u druheho
zpusobu te nemusi zajimat slozky klice.

Bookmarky ukladam bezne do ini-souboru, pri dalsim spusteni programu
uzivatel uvidi zaznam, ktery videl naposled. Kdyz mu ho nekdo smazal, tak
ho pochopitelne nemuze videt. Kdyz nekdo zmenil slozky primarniho klice,
tak uz je to jiny zaznam.

Milos

PS: bookmark primo do ini-souboru neulozis, protoze muze obsahovat znaky #10,#13,#0
pred zapisem je to potreba prekodovat

SELECT a cislovani

[*] Martin Kubecka <martin.kubecka(zv)dytron(tec)cz> - 06.4.1998 14:43:54

[P��loha v souboru: vcard.vcf]
Ty se mas :-)

MS SQL umi akorat (zv)(zv)ROWCOUNT coz je promena obsahujici celkovy pocet
radku posledniho SELECTu. :-(

Vodnansky David wrote:

> Ten figl vynalezl napriklad Oracle a jmenuje se RecNum (promenna). K
> cemu slouzi asi netreba vysvetlovat. Pro ANSI SQL to ale nebude :-(((

> [...]

[*] psoft <psoft(zv)kosice.telecom.sk> - 6.4.1998 15:42:15

> [...]
> ukazatel na nejaky zaznam a jako takovy se samozrejme pri ukonceni
> programu z pameti uvolni.... Teda pokud na nej zavolam tu spravnou

Preco nie, ide o to ci je to ukazatel na zaznam v pamati, alebo ci je
to pointer na zaznam v ramci danej tabulky ako suboru (zrejme presne lokalne).
Ak by to bol urcitym sposobom offset v ramci suboru, tak by to potom
hadam za podmienky nepouzitia sort alebo pack islo.

Ak je to pointer na record v pamati, potom si neviem predstavit, ako
pracuje, ked ten record vyhodim z pamati von (Predpokladam, ze to
robi BDE sam). Nemozem mat predsa napr. 1000 bookmarkov,
a ku kazdemu bookmarku drzat cely record v pamati ...
To ak by mal kazdy record napr. 10 kB, tak dakujem pekne.

A tiez som sa nikde nedocital. kde konci platnost bookmarku. Ak je to
len ukazatel, co ak napr. zmenim aktivny index tabulky, alebo dam
refresh, aj vtedy ostava v platnosti (ved z programu som zatial
nevysiel). V navode som ziadny pokec, dokedy je aktivovany bookmark
platny nenasiel.
> ''''
> (O O)
> +-------------oOO------(_)--------------------+
> | PSOFT, ing.Peter Cirip |
> | Sibirska 18, 080 01 Presov, Slovensko |
> | Mobil : 0903 601 068 091/723 104 |
> | E-mail: psoft(zv)ke.telecom.sk |
> | WEB : http://www.ke.telecom.sk/psoft/ |
> +-------------------------------oOO-----------+
> |__|__|
> || ||
> ooO Ooo

Dotaz na tabulky

[*] Vodnansky David <Vodnansky(zv)allianz(tec)cz> - 6.4.1998 16:11:48

Hypoteza rozhodne neni pravdiva, tim mene 100%. Par prikladu proti:

1. co kdyz tabulka nema primarni klic ? Co je podle Tve hypotezy potom v
bookmarku ?
2. co kdyz delam bookmarky nad TQuery ? Primarni klic nikde, Query muze
byt navic slozena z x-tabulek...

Docela by me zajimalo jak jsi zjistoval hodnoty v Dataset.Bookmark -
Delphi mi tam tvrdosijne ukazuje prazdnou hodnotu (TurboDebugger tady
nemam). Takze svoji hypotezu nemuzu podlozit konkretnimi udaji, ale
stejne se obavam, ze bookmark=primarni klic plati jen ve specifickych
pripadech TTable s primarnim klicem.

No a protoze TTable vubec nepouzivam, nebude u me Tvoje hypoteza
pravdiva asi nikdy :-))))

> [...]

> tak uz je to jiny zaznam.
>
> Milos
>
> PS: bookmark primo do ini-souboru neulozis, protoze muze obsahovat

[*] Zbysek Hlinka <zhlinka(zv)login(tec)cz> - 6.4.1998 16:37:03

=?iso-8859-1?B?imtl+O1rIEphcm wrote:

> [...]
> Martinovi zrejme ale slo o cislovani zaznamu primo v TQuery
> nezavisle na trideni ORDER BY a na podmince WHERE. Jaro

Nevim, nezkousel jsem to, ale co zkusit pridat "compute" field?

Petr Vones wrote:

> Dobra, dobra, a vy to pouzivate ?

Ano, ja to napriklad pouzivam pro komunikaci se snimaci mg. karet.
Zkousel jsem pracovat primo s API funkcemi, zkousel jsem i nejaky
free, ale AsyncPro bylo bezkonkurencne nejlepsi. Nejvaznejsi problem,
se kterym jsem se setkal, byl v tom, ze jsem se musel prokousat
manualem abych zjistil, co s tim mohu vlastne delat. Kdyz uz jsi
vyzkousel vsechno, je na case precist si dokumentaci. :-)

E-mail: zhlinka(zv)login(tec)cz
Tel.: 02/795 29 56

Sorry

pajout wrote:

> Omlouvam se za ten hroznej attachment, nedoslo mi, co se stane.
> pajout

:-)) Bylo jiz hur...

E-mail: zhlinka(zv)login(tec)cz
Tel.: 02/795 29 56

TBitBtn.Glyph

[*] Nykl, Pavel <nykl(zv)satoya(tec)cz> - 6.4.1998 16:49:38

Nejsem si uplne jist, jestli to pujde, ale napada mne, ze pokud si otevres
soubor *.dfm, tak tam jsou bitmapy v tomhle textovym/ciselnym formatu. Zkus
zeditovat tenhle soubor (dfm), jestli to nejde tudy.

Od: pajout <jpos5419(zv)port.kolej.mff.cuni(tec)cz>
Komu: DELPHI Distribution List <delphi(zv)pinknet(tec)cz>
Datum: 6. dubna 1998 16:48
P�edm�t: Re: TBitBtn.Glyph

>jestli mas bitmapu ve file, pak standardne
>BitBtn1->Glyph->LoadFromFile("TIME.BMP");
>jestli ne, asi to chce zkusit
>LoadFromClipboardFormat...

Alokovana pamet

[*] Ing. Jahoda Jaroslav <Jaroslav.Jahoda(zv)lesprojekt(tec)cz> - 6.4.1998 17:51:24

Tento problem jsem vyresil pomoci vlastni unity. Mozna, ze neco existuje
v profesionalni podobe, ale to co jsem objevil, tak je moc drahe.

Unitu posilam na privatni adresu.

J.Jahoda

> [...]
> Pavel Nykl Saturn Toya s.r.o. - Teletext systems
> mailto:nykl(zv)satoya(tec)cz P.O.Box 44,169 00 Praha 69,Czech republic

[*] No Comment Group, s.r.o. - Sales dept. <sales(zv)nocomment.sk> - 6.4.1998 18:03:04

To je celkom schodne,

nema niekto uplne nahodou Word Develop. Kit? Nejak som to z
MSDN nemohol dostat v celku. Kazda funkcia je malicky html
dokument, a ze ich je....

richard willmann