ADMIN: Re: Simulace behu prostredi Delphi

[*] Foldyna Ji�� <jiri.f(zv)avizo(tec)cz> - 28.1.2000 09:59:32

> Delphi. Mam
> jinde, ale neni
> se to tu uz
>
> VAZENI, TOTO TU NECHCI VIDET. TA KOMPONENTA MA OCHRANU PRAVE
> KVULI TOMU, ABYS TO NESPUSTIL BEZ DELPHI. TAKZE TOTO SEM DO
> KONFERENCE NEPATRI.

Pane Zahradniku,

domnivam se, ze se mylite. Tento problem do konference o programovani v
Delphi (ne o prodeji komercniho software napsaneho v Delphi nebo pro Delphi)
podle meho nazoru zcela jednoznacne patri. Vede mne k tomu jednoducha uvaha
vyplyvajici ze zkusenosti - zdaleka ne vsechno, co bezi pod IDE, pobezi i v
run-time na pocitaci s jinou konfiguraci. Pokud si myslite, ze nemam pravdu,
zkuste si zkompilovat aplikaci pod D5 na masine s rozlisenim displeje
rekneme 1280x1024, 128 MB RAM, PII/350 se vsemu updaty (COMCTL, MDAC a
spol.) a pak tuto aplikaci bez otestovani pustit na jinych konfiguracich
(zejmena s jinym rozlisenim displeje, pripadne bez updatu). Rucim vam za to,
ze pokud perfektne neosetrite problemy vznikajici pri pouziti ruznych verzi
systemovych knihoven, konverzich rozliseni displej - tiskarna, mala/velka
systemova pisma, zmena DPI pro ruzne obrazovky atd., tak se nedoberete
opakovatelnych vysledku. Toto samozrejme muzete udelat pouze tehdy, pokud
mate v ruce bud zdrojove texty vseho, co pouzivate, nebo alespon moznost
otestovat aplikaci na jinych konfiguracich. Souhlasim s autorem puvodniho
prispevku v tom, ze je znacne neprakticke instalovat Delphi vsude tam, kde
chci funkcnost aplikace overit. Mam-li koupit jakykoli SW, ktery pak budu
pouzivat pro vyvoj aplikaci, pak chci mit taky alespon predstavu, jestli
bude fungovat vsude, kde jej chci nasadit. Proto povazuji pozadavek autora
puvodniho prispevku za legitimni. Predstava, ze bych se pokusil distribuovat
aplikaci s komponentami urcenymi pouze pro IDE s vyuzitim nejakych klicek
simulujicich pritomnost IDE a snazil se tak usetrit neco malo penez na
nakladech, mi pripada natolik absurdni, komicka a neprofesionalni, ze o ni
odmitam uvazovat.
Takze, aby nedoslo k nedorozumeni, shrnuji - v tomto prispevku nepodporuji
kradeni SW ani jeho nelegalni pouzivani, pouze se stavim za pravo zakaznika
nekupovat zajice v pytli.

Ing. Jiri Foldyna
Oddeleni informacnich systemu
AVIZO, a.s., Slavikova 6142, 708 00 Ostrava - Poruba
mailto:jiri.f(zv)avizo(tec)cz
http://www.AVIZO(tec)cz
tel.: +420 69 690 6612
mobil: +420 602 507 839
fax: +420 69 690 6313
ICQ#: 14919238

Tisk do grafic. souboru

[*] Pavel Medek <Pavel.Medek(zv)talema(tec)cz> - 28.1.2000 10:03:01

Rve mi to na TQRWMFExportFilter undeclared identifier. Nemuzu ani v helpu
nic najit. Pouzivam QR 3 a D5 prof.

From: sup(zv)svitap(tec)cz
Date sent: Fri, 28 Jan 2000 8:28:22 +0100
To: delphi-l(zv)fwd(tec)cz
Subject: generovani nazvu
Send reply to: delphi-l(zv)fwd(tec)cz

> Dobry den, mam malinkaty problem. Mam za ukol vygenerovat nazvy v tomto
> rozmezi : A...ZZZZZZZZ.
> Asi takhle: A,B,C...Z,AA,AB,AC...AZ,BA,BB,BC az po
> ZZZZZZZX,ZZZZZZZY,ZZZZZZZZ.
> Jsem az po usi zamotanej do vselijakejch for...end, if...else...end a
> repeat...until, ale furt se mi to nedari... :-(((((( Poradte mi prosim
> nejakej algoritmus, nez se z toho zblaznim...
> W98,D3Profi.
>
> PS: Prave jsem se dozvedel, ze nejen interval A..Z, ale A..Z + 0..9.
> [...]

RxMemoryData

[*] David Lebeda <david.lebeda(zv)comarr(tec)cz> - 28.1.2000 10:51:58

Ahoj,

prosim o odpoved na jednoduchy dotaz. Pouzivam komponentu
TRxMemoryData, ktera podle helpu nepouziva BDE. Je to ale
potomek TDatasetu.
Znamena to, ze trida TDataset jeste neni oprena o BDE?

obrys okna

[*] Fryz, Zdenek <fryz(zv)dcb(tec)cz> - 28.1.2000 11:08:13

P.Kiss wrote:
>vytvoril jsem si aplikaci ktera ma borderStyle na bsNone a po okne ji
>presouvam pomoci onmousedown, up. A problem je v tom ze nevidim jeji obrys
>kdyz ji presouvam.

Ahoj

nevim, jakym zpusobem formular presouvas Ty, ale
kdyz nastavim BorderStyle na bsNone, a pro presunuti pouziju:

procedure TForm1.FormMouseDown(Sender: TObject; Button: TMouseButton;
Shift: TShiftState; X, Y: Integer);
begin
if Button=mbLeft then begin
ReleaseCapture;
SendMessage(Handle, WM_SYSCOMMAND, 61458, 0);

tak ramecek formulare vidim.

W95, D3, bez nastaveni FULLWINDOWDRAG

Z.Fryz

Tato komunikace je urcena vyhradne pro adresata a je duverna.
This communication is intended solely for the addressee and is confidential.

ADMIN: Re: Simulace behu prostredi Delphi

[*] Karel Kral <kral(zv)purus(tec)cz> - 28.1.2000 11:17:52

Radsi si poradne precti tu zpravu, nez zacnes nadavat.

Petr Zahradnik wrote:

> VAZENI, TOTO TU NECHCI VIDET. TA KOMPONENTA MA OCHRANU PRAVE
> KVULI TOMU, ABYS TO NESPUSTIL BEZ DELPHI. TAKZE TOTO SEM DO
> KONFERENCE NEPATRI.

> === Petr Zahradnik - Computer Laboratory ===
> === Obvodova 740/14, PO BOX 15, 400 07 Usti nad Labem 7 ===
> === telefon: 047-5500610, telefon/fax: 047-5501627 ===
> === mobilni telefon GSM (hotline): 0602-409601 ===
> === http://www.clexpert(tec)cz/ clexpert(zv)clexpert(tec)cz ===
> ICQ: 21215917, PGP vitano

ADMIN: Re: Simulace behu prostredi Delphi

[*] Miloslav Sk�cel <kastner(zv)infos(tec)cz> - 28.1.2000 11:21:24

VAZENI, TOTO TU NECHCI VIDET. TA KOMPONENTA MA OCHRANU PRAVE
KVULI TOMU, ABYS TO NESPUSTIL BEZ DELPHI. TAKZE TOTO SEM DO
KONFERENCE NEPATRI.

Stejne tak to muze slouzit k ochrane vlastnich komponent, ze?
Je v pravidlech konference, ktery kod je mozno publikovat a ktery ne?

S pzodravem
Miloslav Skacel
skacel(zv)iol(tec)cz

RxMemoryData

[*] Radek KALA <Kala(zv)atlas(tec)cz> - 28.1.2000 11:27:32

Myslim ze ano.

From: "David Lebeda" <david.lebeda(zv)comarr(tec)cz>
To: delphi-l(zv)fwd(tec)cz
Date sent: Fri, 28 Jan 2000 10:51:58 +0100
Subject: RxMemoryData
> [...]

> potomek TDatasetu.
> Znamena to, ze trida TDataset jeste neni oprena o BDE?

ADMIN: Re: ADMIN: Re: Simulace behu prostredi Delp

[*] Petr Zahradnik <clexpert(zv)clexpert(tec)cz> - 28.1.2000 11:28:07

Puvodni zprava, kterou napsal Miloslav Sk�cel dne 28 Jan 00,:

> Stejne tak to muze slouzit k ochrane vlastnich komponent, ze?
> Je v pravidlech konference, ktery kod je mozno publikovat a ktery ne?

REAKCE NA ZPRAVY OD ADMINISTRATORA NEMAJI V KONFERENCI
CO DELAT, TO JE PRVNI VEC. ZA DRUHE, REAGOVAL JSEM
ZAMITAVE NA ZPRAVU, JAK NASIMULOVAT SPUSTENE DELPHI,
NIKOLIV NA DALSI DVE ZPRAVY, KTERE DELALY OPAK, TEDY
KONTROLOVALY SPUSTENOST DELPHI - TO JE V PORADKU.

TAKZE OPAKUJI MOJE VYJADRENI - NECHCI TU VIDET ZPRAVY,
JAK NASIMULOVAT SPUSTENE DELPHI. ZPRAVY KONTROLUJICI
SPUSTENOST DELPHI MI NEVADI A PROTI NIM NIC NEMAM.

REAKCE NA ZPRAVY "ADMIN" NIKDY DO KONFERENCE...

ICQ: 21215917, PGP vitano

Zvuk

[*] Jakub M�lek <malek(zv)ssakhk(tec)cz> - 28.1.2000 11:45:07

Toto prehraje Wavko...

with MediaPlayer1 do
begin
Filename := 'bum.wav'; {soubor ktery ches prehrat}
DeviceType := dtWaveAudio;
Open;
Play;

Od: Miroslav Hro��o [SMTP:hrossik(zv)atlas(tec)cz]
Odesl�no: 27. ledna 2000 14:49
Komu: delphi-l(zv)fwd(tec)cz
P�edm�t: RE: Skript pre MSSQL

M�m na mysli prikazy typu :

While ... do ...
If ... then ... else ...
Case ... of ...
Begin ... end

Tieto �tukt�ry neviem posla� cez ADOQuery.

Ja by som potreboval vlatne vedie� vysledok programu OSQL, a to tipu TRUE
alebo FALSE.

Miro.

-----P�vodn� spr�va-----
Od: Hynek Svato� <svatos(zv)kam(tec)czu(tec)cz>
Pre: delphi-l(zv)fwd(tec)cz <delphi-l(zv)fwd(tec)cz>
D�tum: 27. janu�r 2000 10:59
Predmet: RE: Skript pre MSSQL

A mohl by jsi mi priblizit co myslis tou "celou skalou prikazov jazyka
Tansact-SQL, ktor� podporuje MSSQL 7.0" ?
Ja az do tedka zil v tom, ze pres adoquery lze pustit jakykoliv prikaz
T-SQL.

Navic, jak se domnivam (po kratkem nahlednuti do dokumentace), je
utilita OSQL urcena pro volani davek na SQL z ruznych command-line skriptu
a tedy pro noramlni pouziti v Delphi programu nevhodne.

Jinak informace o utilite OSQL zjistis v SQL Server Books OnLine.
=========================
Hynek Svato�
svatos(zv)kam(tec)czu(tec)cz
hynek.svatos(zv)atlas(tec)cz
=========================
<<Soubor: ATT00000.htm>>

generovani nazvu

[*] Foldyna Ji�� <jiri.f(zv)avizo(tec)cz> - 28.1.2000 13:04:56

> nazvy v tomto

> A..Z + 0..9.

Ahoj,

pokud ti nevadi, ze stringy budou generovany v poradi '0', '1', .. 'A',
'B'.. 'Z', '10', .. 'A0', A1',..'B0' atd, tak pouzij prilozenou funkci,
ktera konvertuje Int64 do alfanumerickeho stringu (cislo nesmi byt zaporne),
treba v cyklu. Urcite by to slo vylepsit, je to jen princip. Misto Int64
muzes pouzit integer, ale pak to bude fungovat je do 5-tiznakovych stringu
(s Int64 takhle vygenerujes az 12-tiznakove retezce).

(*********************************************************)
function Int2Alfa(Number : Int64) : string;
const
AlfaChars = ord('Z') - ord('A') + 1;
NumChars = ord('9') - ord('0') + 1;
Base = AlfaChars + NumChars;

var
CA : array [0..Base-1] of char;
n : Int64;
i : integer;
s : string;
p : integer;

begin
Result := '';
// pouze cisla >= 0
if Number < 0 then exit;

// inicializace prevodni tabulky
for i := 0 to NumChars-1 do
begin
CA[i] := chr(i + $30);
end;
for i := 0 to AlfaChars - 1 do
begin
CA[i + NumChars] := chr(i + $41);
end;

// prevod Number do "alfanumericke" soustavy
s := '';
n := Number;
repeat
p := n mod Base;
s := CA[p] + s;
n := n div Base;
until n = 0;
Result := s;

end;

Office 97

[*] Radek Lev� - 28.1.2000 13:08:58

Ahoj,

se svym programem v Delphi potrebuju zaroven distribuovat nejaka makra pro
Word.
Delam to prvne, takze vubec nevim, jak a cim zacit. Ted mam makra pouze ve
svym Wordu.
Popostrci me nekdo ?

Nahrada SYSUTILS

[*] Zbysek Hlinka <zhlinka(zv)login(tec)cz> - 28.1.2000 13:11:51

On 27 Jan 00, at 22:39, lustyl1.edu(zv)mail.cez(tec)cz wrote:

> Ano, tohle je to samozrejme mozne, ale jen pro
> pripad primeho volani funkce z projektu nebo nove unity.
> Ale co delat v pripade neprimeho volani, napr. pri
> editaci DBGRID. Asi jsem nebyl konktretni: potrebuji

Zobrazit to muzes pres OnGetText. Editaci si uz musis upravit
sam. Krome toho, editovat prave v DBGridu nepovazuji za rozumny
napad.

> Zkousel jsem ten Y2K.ZIP, tam je hlavne ten zkompilovany FFMT.OBJ, ali
> i SYSUTILS.DCU. To sa mi pak podarilo zkompilovat, novy SYSUTILS.DCU
> jsem dal do \Lib. Zkompilovany byly i vsechny VCL komponenty. Ale pak
> jsem narazil: aby se zmena promitla do napr. TDBEDIT neno TDBGRID,
> bylo by nutne zrejme vytvorit run-time package VCL30.DPL nebo run-time
> package collection VCL30.DCP. A tady jsem skoncil, neb nemam zdroj
> VCL30.DPK . Tak toto nebude to prave orechove, asi by se musela
> prekompilovat cela soustava VCL vcetne packages to se mi vubec nelibi.

Muzes si vytvorit potomky tech komponent, v nich si upravit
prislusne vlastnosti, dat je do svych balicku, a pak to bude delat co
potrebujes.

VG VCL Library

[*] Mal� Dobromil <dodo(zv)rak.pr.ds.mfcr(tec)cz> - 28.1.2000 13:40:28

Ja jsem napriklad oblibil vgDBGrid, potom se mi
jevi jako velmi zajimava komponenty ExplorerTree
(ListView, Node, Item,... ) ale spoustu jsem
naproti tomu jeste nikd ynepouzil...

Jenom mam ted zminovany problem s kompilaci...> ----------
> Od: Lukas Voborsky[SMTP:xvobl03(zv)vse(tec)cz]
>
> mel bych takovy otevreny dotaz. Po nekolika zminkach v konferenci o VG VCL
> Library jsem na tyto knihovny kouknul a shledal je docela zajimavymi.
> Chtel bych se vas zeptat, jake s ni mate zkusenosti, pouzivat/nepouzivat,
> co je tam vlastne hodne zajimave a pouzitelne, a tak...

Distribuce COMCTL32

[*] Foldyna Ji�� <jiri.f(zv)avizo(tec)cz> - 28.1.2000 13:42:48

Ahoj,

potrebuji se svou aplikaci distribuovat i COMCTL32. U M$ jsem se dozvedel,
ze pro distribuci musim pouzit jejich balik 50comupd.exe, v konferenci se
psalo o tom, ze mohu pouzit instalacni program IS Express - jak je to tedy ?
Pokud bych musel pouzit 50comupd, slo by to tak, ze bych jej spustil na
zaver setupu (mam IS Express z D5) - Launch Application Dialog - Run Command
? Eh, to jsem se nejak zapletl - proste nemate nekdo nejakou kucharku, jak
to udelat, aby to spolehlive fungovalo na NT i W9x ? IS Express chci puzit
kvuli castecne instalaci BDE.

QuickReport k D3+HP laserJet 4+

[*] David Maly <david(zv)archa(tec)com> - 28.1.2000 15:22:46

VSkc> Po nainstalovani originalnich driveru od HP (4.3.0.19) namisto
VSkc> Microsoftich do Windows NT 4.0 US SP5 kvuli vyreseni problemu
VSkc> s tiskem z Wordu (bold, italic vyskakovali mimo radku) prestal
VSkc> v D3 fungovat QuickReport. Hlasi to chybu:
VSkc> Initialization of d:\winnt\system32\spool\drivers\w32x86\2\hpBLAF0.dll
VSkc> failed

Omlouvam se, ze reaguju trosklu zpozdene, ale moc by me zajimalo, jak
jste si s tim poradili. Meli jsme (a mame) naprosto stejne problemy.
Tyhle ovladace proste s Delphi nefunguji (a neni to jen otazka
QuickReportu), hlasi to presne tu chybu, co jsi popsal. Prozatimne to
resime bud instalaci starsich ovladacu nebo instalaci PostScriptovych
ovladacu, ktere to nedelaji (ale zase nezvladaji vetsi rozsahy tisku,
treba radove tisice stran).

Kdyz jsem tuhle chybu hlasil na Borlandu na HotLine, tak se tvarili,
ze to neni jejich problem.

Diky za rady.
David mailto:david(zv)archa.com

Office 97

[*] Bosnis <bosnis(zv)atlas(tec)cz> - 28.1.2000 15:51:05

Makra jsou ve Wordu ulozena v souboru Normal.dot na listu ( Modul)
NewMacros.
Je dobre si sva makra naskladat na svuj list (Modul), ktery je mozne si
pojmenovat jak je libo (hacky a carky radeji ne), tento modul se da z Wordu
exportovat jako zdrojak Word VisualBasicu = textak s priponou .bas, ten se
da u nekoho jineho zase imporovat.

Dalsi moznosti je ta, ze se tento list s makry nakopiruje pres organizatora
do prazdneho dokumentu a do tohoto dokumentu se prida jeste jeden modul s
makrem, ktere se jmenuje AutoOpen(), tohle makro se automaticky provede pri
otevirani dokumentu a v nem muze byt prikaz na nakopirovani Modulu s
potrebnymi makry do Normal.dot uzivatele. ( hodi se na prenos dat - Modul
muze obsahovat i data )

Dalsi moznost spociva v tom, ze se stejne jako v predchozim pripade makra
ulozi do prazdneho dokumentu (bez AutoRun makra), ale ten se ulozi jako
soubor typu .dot (sablona), tim vznikne doplnek Wordu, ktery staci
nakopirovat do adresare, ktery je ve Wordu pojmenov�n Spousteni = vse co
bude v tomto adresari ve formatu *.dot a jsou to doplnky, automaticky se pri
startu Wordu spusti ( jsou v dialogu Nastaveni/Sablony a doplnky ). (hodi se
jako jednoducha distribuce sikovnych utilitek, vcetne vlastnich dialogu a
list - touto metodou se nedaji prenaset data )

Doplnky se daji zaheslovat aby je nemohl nikdo jiny cist.

Pisu to dost narychlo, tak nevim jestli je to dost srozumitelne.

Pavel SPEJTEK
e-mail: bosnis(zv)atlas(tec)cz
www: http://freeweb.coco(tec)cz/ps/index.html

-----P�vodn� zpr�va-----
Od: owner-delphi-l(zv)fwd(tec)cz [mailto:owner-delphi-l(zv)fwd(tec)cz]za u�ivatele
Radek Lev�
Odesl�no: 28. ledna 2000 13:09
Komu: Konference Delphi
P�edm�t: Office 97

[...]

[*] Ing. Lud�k Florian <Ludek.Florian(zv)bluerose(tec)cz> - 28.1.2000 16:09:48

Cauec,> Toto prehraje Wavko...
ale ne v D5, tam je chyba

> with MediaPlayer1 do
> begin
> Filename := 'bum.wav'; {soubor ktery ches prehrat}
> DeviceType := dtWaveAudio;
pro D5 musi byt:
DeviceType := dtAutoSelect;

> Open;
> Play;

Komponenty bez BDE

[*] David Lebeda <david.lebeda(zv)comarr(tec)cz> - 28.1.2000 16:25:53

Ahoj,

stahl jsem si z Torry balik komponent pro
pristup na MS SQL server pres ODBC - jmenuje se
to mODBC.

Nedari se mi ale zaridit prihlaseni se k SQL
serveru z kodu bez prihlasovaciho dialogu tak,
aby to neskoncilo chybou.

1) Dam-li u komponenty mDatabaze vlastnost
DriverCompletion jinak, nez na sdNoPrompt,
objevi se prihlasovaci dialog. Vyplnim jmeno,
heslo a prihlaseni se v poradku provede.
V Params je uveden radek DSN=MojeDSN.

2) Dam-li ale DriverCompletion na sdNoPrompt a
Params obsahuje tri radky:

USER NAME=aaaa
PASSWORD=bbbb
DSN=MojeDSN

Pri pokusu o pripojeni vznikne chyba s textem
Datasource name not found and no default driver
specified.

Upravim-li Params na

DSN=MojeDSN
USER NAME=aaaa
PASSWORD=bbbb

vznikne chyba Connection failed for user
'(null').

Nemate nekdo po ruce nejake reseni? Postacil by
mi i nejaky help k ODBC knihovnim funkcim.

A jeste: pokud pouzivate nekdo nejake freeware
komponenty pro pripojeni na MS SQL server a jste
s nimi vice ci mene spokojeni, dejte mi prosim
vedet. Je mi jedno, zda by slo o ODBC nebo OLEDB.

Diky moc za pomoc.

David Lebeda

Clipboard

[*] Tibor Varga (Bratislava) [winco(zv)datapac.sk] <winco(zv)datapac.sk> - 28.1.2000 16:36:24

Zdravim,

neviem ako by som mohol dostat nazov suboru a cestu k nemu, ked ho
ulozim do clipboardu napr v exploreri pomocou CTRL+C.

SQL server zdarma

[*] Mirek Junek <mjunek(zv)uo.fairnet(tec)cz> - 28.1.2000 16:42:23

Ahoj,
Ja jsem se nechal navnadit a koupil jsem ten balik v ramci nejakych
povodnovych slev, hlavne kvuli mail-klientovi, na ktery byly dobre recenze a
byl jsem rad, ze se mi podarilo zbavit se ho.

Neustale jsem narazel na nejake drobne, ale velmi neprijemne problemy. Jeden
priklad za vsechny: pripravil jsem mail, ten se zaradil do slozky Posta k
odeslani a pak uz nebylo zadnym zpusobem mozne zpravu zeditovat.

Zkousel jsem i editor a spreadsheet, ale vzdycky tam byly nejake drobne
zadrhely - napr. pri importu std. M$ souboruu. Vzhledem k tomu, ze vetsina
lidi mi posila soubory v M$ formatu to bylo dost neprijemne.

Navic to kazdou chvili generovalo application error (PC166/64 MB).

Databazove veci jsem nezkousel, takze nevim.

Celkovy umelecky dojem: mne to nepresvedcilo.

Od: David Maly [mailto:david(zv)archa.com]
Odesl�no: 28. ledna 2000 15:23
Komu: Vladislav.Skalicka(zv)koncept(tec)cz
P�edm�t: Re: QuickReport k D3+HP laserJet 4+

[...]

Combobox.text

[*] p. Jirman <jim.design(zv)iol(tec)cz> - 28.1.2000 18:03:19

From: Zak Robert <nrsys(zv)psn.sk>> Combobox je nastaveny na DropDown, zabudol som ale pripisat ze potrebujem
> [...]
> dovodu uspory miesta na obrazovke ako prve napisane "NAZOV PREVODU". Potom
> ako na combobox kliknem a nasledne to zrusim, chcem aby sa mi tam znova
> objavilo "NAZOV PREVODU", ibaze v OnChange to priradit nejde (aspon nie
tak
> ako by som to vedel ja). Skusal som to priradit v OnExit, tam to funguje
ale
> to by som musel vzdy ten Combobox opustit, co nechcem, nehovoriac o tom ze
> pokial v OnChange priradim SetFocus inam, to priradenie do comboboxu
> neprebehne, funguje to iba vtedy pokial odidem z comboboxu tabulatorom, co

Ahoj,

Neni to sice nejcistsi, ale slo by to udelat se zapojenim komponenty Timer s
nastavenim maleho intervalu:

takze si natahnes na Form Timer, nastavis interval na 1
a vyplnis tyto 2 procedury takhle;

procedure TForm1.ComboBox1Change(Sender: TObject);
begin
Timer1.Enabled:=True;
end;

procedure TForm1.Timer1Timer(Sender: TObject);
begin
ComboBox1.Text:='NAZOV PREVODU';
Timer1.Enabled:=False;
end;

a funguje to

M. Jirman

Clipboard

[*] p. Jirman <jim.design(zv)iol(tec)cz> - 28.1.2000 18:40:40

From: <winco(zv)datapac.sk>> Zdravim,

> neviem ako by som mohol dostat nazov suboru a cestu k nemu, ked ho
> ulozim do clipboardu napr v exploreri pomocou CTRL+C.

ahoj,

Slo by to pres OleContainer metodou OleContainer1.Paste
Musis si ovsem prostudovat jak z toho OleContaineru dostat udaje o tom
objektu

Interbase a prechod na ni - podruhe

[*] Ales Radikovsky <radik(zv)volny(tec)cz> - 28.1.2000 19:30:42

K memu predchoziho dotazu mam dalsi problem.
Mam v tabulce pole, ktere se generuje pomoci triggeru

CREATE TRIGGER set_typ_no FOR typ_sml
BEFORE INSERT AS
BEGIN
new.typ_no = gen_id ( g_typ_sml, 1);
END !!

Pokud do tabulky pridam treba z DBGridu zaznam a po postu bych chtel
zjistit hodnotu generovaneho pole, tak pomoci RefreshSQL to nejde (nebo
nevim jak) a pomoci GetBookmark, Close, Open,SetBookmark take ne. V obou
pripadech chapu proc, o tom nechci mluvit, ale jak to zaridit? To je
prece bezny postup.... V Paradoxu jsem alespon po postu hodnotu
autoinkrementu zjistil.

Jedine co me napada, je generovat typ_no jeste pred postem a zrusit
trigger (nebo ho poustet pouze pokud je typ_no=null), ale pak nechapu,
proc je metoda s triggerem BEFORE INSERT ilustrovana nekolikrat v
dokumentaci InterBase.

Jak to resite vy?

CSV Files

[*] Petr Reichl <reichl(zv)atlas(tec)cz> - 28.1.2000 20:36:47

Zdravim vsechny,

muzete mi prosim poradit jak nejlepsim zpusobem zpracovavat csv soubory
(hodnoty oddelene strednikem)? Mam takovy dojem, ze na to je i ODBC ovladac,
ale jisty si nejsem.

P�eji p��jemn� den.

Petr Reichl
---
* E-mail: reichl(zv)centrum(tec)cz
* PGP: support
* ICQ: 56430979
---

Report Builder 4.23

[*] Radoslav =?iso-8859-1?Q?Krehl=EDk?= <heretic(zv)softok(tec)cz> - 28.1.2000 11:48:06 -0800

Uz 2 dny je venku novy Report Builder 4.23

Fixes
-----
1. Previewing reports would sometimes cause a 'List Index out of bounds error'
when the report contained keep together groups.

2. When printing a Master/Detail report where the master data pipeline was
set to current record, no records were found for the detail, and the
master
data pipeline was set to SkipWhenNoRecords, an infinite loop resulted.

3. Automatic linking support in the JIT pipeline showed the incorrect first
record.

4. When no join records existed, the Joins tab of the Data Dictionary builder
would raise an error.

5. When the Designer.TabsVisible property was set to False, an index error
occurred when running the application

Heretic-X, SOFTWARE specialist

OT: Word dokument

[*] Michal Hlav�� - 28.1.2000 21:05:54

Zdravim,
velka omluva, ale v rychlosti som ani nevedel, co pisem. Samozrejme ten
subor nejde editovat, ani otvarat. Iba kopirovat.

Takze este raz:

sorry za OffTopic, ale mam jeden velky problem. mame wordowsky file s
dolezitymi datami a nejde otvorit. Chyba pri otvoreni suboru. Pritom
kopirovat ide. Pravdepodobne hlavicka suboru. Neviem
co mam robit.

Vdaka Miso

SQL server zdarma

[*] Ladislav Linhart <delphin.hce(zv)atlas(tec)cz> - 28.1.2000 21:19:50

Ahoj,
musim potvrdit, predchozi informace. Take podporuji radsi ceske produkty,
ale po mych zkusenostech se Software602 musim rici, ze jejich produkty chodi
pouze pod WinNT docela slusne, teda spise receno nedokazi je schodit.
Delal jsem nekolik let spravce site a verte mi, ze takovych problemu jako se
Soft602 jsem nezazil. Je to draze zaplacena levna vec.
Pozor nyni je na trhu nova verze Soft602 i tu jsem jiz instaloval na
nekolika PC
a jiz behem instalace mi spadly a to jsem ji instaloval nekolikrat z trech
ruznych
instalacnich CD. Nestalo se tak pouze pod WinNT !!! Ale jinak tento balik
nezkousel
a Software 602 o nem tvrdi, ze zde budou odstraneny nektere chyby. Ja jsem
zatim jiz na nekolik starych narazil. Z techto duvodu se rozhodl nas podnik
ustoupit
od produktu Software 602 a prejit na M$. Je to skoda, nebot bychom radsi
podporovali
ceske programatory, nezli Mrkvosofty.

Ladis

Default usesname and password for Intebase ?

[*] �ern� Roman - 28.1.2000 23:10:48

Gdyz si prectes prvni radka readme nebo helpu tak mas fsude napsano ze
default je "SYSDBA" a "MASTERKEY"
From: Roland Tur�an (RoTurSoft) <rotursoft(zv)nextra.sk>

Subject: OT: Poskytnite informacne ceny InterBase sietovej verzie.> Zdravim, aka je cenova politika InterBase ?

> Tenk j� veri ma�.
>
> H�j. Roland Tur�an

[*] Pavel Medek <Pavel.Medek(zv)talema(tec)cz> - 29.1.2000 08:59:09

masterkey

From: Roland Tur�an (RoTurSoft) <rotursoft(zv)nextra.sk>
> Ake je Default usesname and password for Intebase ?
> Meno pyta SYSDBA ale ake je heslo
>

> Hi Roland ?

Clipboard

[*] Vaclav Krmela <krmela(zv)ustinadorlici(tec)cz> - 29.1.2000 10:51:25

From: <winco(zv)datapac.sk>

> neviem ako by som mohol dostat nazov suboru a cestu k nemu, ked ho
> ulozim do clipboardu napr v exploreri pomocou CTRL+C.

Ja bych to udelal nejak takhle:

uses ....Clipbrd;

function GetClipboardFileName: string;
var W: word;
MyHandle: THandle;
begin
Result := '';
W := RegisterClipboardFormat('FileName');
if W = 0 then Exit;
Clipboard.Open;
try
MyHandle := Clipboard.GetAsHandle(W);
Result := StrPas(GlobalLock(MyHandle));
GlobalUnlock(MyHandle);
finally
Clipboard.Close;

OT:Nabidka zamestnani

[*] Tom� Vin� <T.Vins(zv)Aquasoft(tec)cz> - 29.1.2000 11:44:14

Hledame programatora pro databazove aplikace (delphi 3-5 Ent, MSSQL). Prace
v kolektivu asi 15ti programatoru, na ruznych projektech vsech velikosti.
Jen na plny uvazek, pracoviste Praha 1.
Lehce neaktualni prezentace firmy vcetne seznamu projektu na www.aquasoft(tec)cz

Odpovedi prosim na soukromy mail <masa(zv)aquasoft(tec)cz>

pripojeni k internetu

[*] Martin Kubecka <martin.kubecka(zv)amenit(tec)cz> - 29.1.2000 12:09:17

Kdyz pro vsechny tak ja mel problem pripojit se pres modem z W2k RC1. Pak
jsem to upgradoval na RC2 a furt to neslo. Nakonec jsem udelal cistou
instalaci a vse chodi OK. Zrejme se tam neco 'pripos..lo' ;-)

RC3 jsem nemel, ted mam na masine finalni verzi (build 2195 - pozor RC3 NENI
finalni ;-) a vse chodi naprosto pohodove. Zatim mi to slitlo jen jednou a
to tusim pri instalaci Adaptec CD Creatoru 4.0, kdyz jsem si hral zaroven
jeste s dalsima programama - tak se mi to jednou resnulo. Jinak W2k drzi
(mame je na 2 stolnich masinach a na notebooku a je to IMHO stejne mozna
vice stabilni nez NT 4). D5 chodi ok. D4 jsem na finalni verzi jeste
nezkousel (a asi ani nebudu ;-).

From: "Jaro" <jaro(zv)sinea(tec)cz>> Myslim, ze by to mohlo zajimat i nektere jine ucastniky konference.
> Na Internet jsem se pripojil zcela bez problemu.
> I tento mail je posilan z W2000 RC2
> Zajimave je i to, ze pouzivam RC2 jiz dele nez mesic
> a za tuto dobu mi system ani jednou nespadnul.
> 17.2.2000 budou W2000 oficialne k dispozici
> a udajne to ma byt RC3.
> Delphi 5 na tom chodi velmi dobre a D4 se da take zprovoznit.

Win 2000 (was RE: pripojeni k internetu)

[*] Martin Kubecka <martin.kubecka(zv)amenit(tec)cz> - 29.1.2000 12:10:37

HA, to by odpovidalo i mym zkusenostem ;-)

From: "Jan Fiala" <jan.fiala(zv)iol(tec)cz>> Urcite jsi nainstaloval RC1 a pak pres nej RC2. Podivej se do adresare
> WinNT\System32\DLLCache a vse co tam je muzes vymazat - jsou to starsi
verze
> DLL, ktere byly nahrazeny novejsimi (asi 200 MB)

Simulace behu prostredi Delphi

[*] Martin Kubecka <martin.kubecka(zv)amenit(tec)cz> - 29.1.2000 13:00:07

Sorry sorry, taky jsem to mohl napsat takto s vyuzitim archivu konference
(ale je tam blbe cestina ;-):

http://www.delphi(tec)cz/soubor.asp?path=\archiv\1999\sep\30\dlfaaabr.htm

(doufam, ze to nebude dodatecne cenzurovano, pac to uz bych se fakt dozral
;-)

Osobne si myslim, ze je to zrovna MOOOC pekny priklad, jakou ochranu svych
komponent NEPOUZIT. Ten kod jako takovy IMHO nelegalni v zadnem pripade
neni, tak jako nejsou nelegalni ruzne cracky (jestli jsou nebo nejsou
moralni, to je druha vec). Ja napr. ani nevim, jestli ten uvedeny kod je
funkcni nebo ne, ale poznamenal jsem si ho pro pripad, ze budu nekdy delat
nejakou komercni komponentu a budu ji chtit publikovat na webu. A proto to
do koference PATRI (ADMIN ma samozrejme pravdu - pise se to prece v
pravidlech ;-).

... a prece se toci ...

Pred nedavnem jsem napr. zkousel testovat nejake DBLookupCombo a to mi zase
pro zmenu hlasilo, ze nemam spustene Delphi, kdyz jsem to z nich poustel
(fakt super komponenta ;-).

Petr tady o tom zakazal mluvit (takze se verejne vystavuju pripadnemu
vylouceni, ale na tyhle 'zakazy' a 'prikazy' jsem ponekud alergicky). Silne
mi to pripomina causu DeCSS + DVD. Nezapominejme, ze prevazne diky hackerum
mame stabilnejsi OS...

Prece si tu nebudeme zakryvat oci a delat ze to neexistuje a pritom vsichni
(nebo aspon vetsina) o tom vi ...

No a protoze jsem to asi vyprovokoval, tak to timto uzaviram ;-) Opovazte se
na to nekdo reagovat ;-)))

Mac

P.S. Sorry Petre, ale ja fakt musel ...

From: owner-delphi-l(zv)fwd(tec)cz [mailto:owner-delphi-l(zv)fwd(tec)cz]On Behalf Of Roman
�ev��k
>Hi,
>nevite nekdo kde bych nasel "navod" jak vytvorit napovedu HLP.
>stale na to nemuzu prijit.

Zkus se mrknout na disk do adresare C:\Program
Files\Borland\Delphi*\Help\Tools
(* = cislo verze)

POP-UP - bitmapa

[*] katerina.zankova(zv)post(tec)cz - 29.1.2000 23:16:30

Ahoj vsichni,

chtela bych udelat pop-up menu, ktere by
melo po strane pruh s bitmapou.
Neco jako v nabidce Start u WINDOWS.

Poradi nekdo?

Delphi 4, standart

Diky moc. Katka

Sledujte zpravodajstvi, TV-program, pocasi, kursy, ...:
*** http://PRESS.CZ

OT:Napoveda

[*] �ern� Roman - 29.1.2000 23:23:06

....\Program Files\Borland\Delphi"X"\Demos\Db\Mastapp

Je to jakysi demo projekt ale je u nej i popis napovedy, pres soubor *.rtf

From: Roman ev �k <r.sevcik(zv)iol(tec)cz>
> nevite nekdo kde bych nasel "navod" jak vytvorit napovedu HLP.
> stale na to nemuzu prijit.

snad v kazde knize o Delphi, popr. o programovani pro WIN. Ale
tvorit Help soubor napr. ve Wordu je hodne silene.
Zkus si stahnout
http://www.adept.co.za/~oasisdev

Oasis SE is a Freeware Help Authoring Tool for
Windows 95/98 and Windows NT 4.0.

Pokud tam nepotrebujes vkladat BMP soubory, tak je fakt dobry
- za ty penize :-)))
nepodporuje ani vkladani tabulek, ale lze je tam prekopirovat pres
clipboard.

Jarek Uher

OT: Rodna cisla

[*] bohous m <bohous_m(zv)seznam(tec)cz> - 30.1.2000 14:17:56

Sorry za OT, uz se to tu asi
probiralo, ale shanim na semestralni
projekt libovolnou teorii o rodnych
cislech. Jak se pocitaji,
jaky maji format (obzvlaste ted
v roce 2000 a dal).

Take jsem slysel, ze v posledni
koncovce je zakodovane misto
narozeni, co je na tom pravda?

Mwelo by to jit asi najit nekde u matrik,
ale zatim jsem vubec nic nenasel.

Muzete mi prosim poradit nejake zdroje?
Diky moc a Delphi zdar.

Bohous

-- http://email.seznam(tec)cz
-- email zdarma na cely zivot

Komponenty bez BDE

[*] bozek(zv)box(tec)cz (Bozek Petr) - 30.1.2000 14:12:53

Cao.
Pouzivam taky mODBC pro pristup k SQL serveru (MS SQL 6.5).
V PARAMS ale pouzivam:
UID=sa
PWD=sa
a DSN mam uvedeno v published property DataBaseName.

A funguje ...

Zdar a silu
Petr Bozek

> [...]
> komponenty pro pripojeni na MS SQL server a jste
> s nimi vice ci mene spokojeni, dejte mi prosim
> vedet. Je mi jedno, zda by slo o ODBC nebo OLEDB.

popup bitmapa - to neni ono

[*] katerina.zankova(zv)post(tec)cz - 30.1.2000 14:14:17

Diky moc za tip, ale asi jsem to spatne pochopila.

Nejde mi o obrazky vedle jednotlivych polozek,
(to umim), ale jde mi o jednolity bitmapovy pruh
s napisem napriklad muj program, stejne jako
ho maji windowsy ve start menu modry prouzek
WINDOWS 98.

Diky moc. Katka

Dne 30. ledna 2000 v 5:32 Lud�k ZITA napsal(a):

> [...]
> 8000FE8F000100008000FE3F000300008000FF7F000300008001FE3F00030000
> 8003FEBF000300008007FC9F0FC30000807FFDDF0003000080FFFDDF80070000

Najit informace na internetu je snadne:
*** http://NAJDI.TO

Rodna cisla

[*] Ondrej Jaura <jaura(zv)datalock.sk> - 30.1.2000 15:54:54

Prajem prijemny slnecny den :)

Od: Zbysek Hlinka <zhlinka(zv)login(tec)cz>

[...]

[*] Petr.Motlicek(zv)bcbrno(tec)cz - 31.1.2000 21:27:35

From: "Petr Reichl" <reichl(zv)atlas(tec)cz>
> muzete mi prosim poradit jak nejlepsim zpusobem zpracovavat csv soubory
> (hodnoty oddelene strednikem)? Mam takovy dojem, ze na to je i ODBC ovladac,
> ale jisty si nejsem.

Ahoj,

nevim, jestli nejlepe (protoze jsem to
nezkousel), ale nekde jsem stahnul
komponentu TjvCSVBase + dalsi pro

"create, restructure, browse and edit CSV
database files without any coding"

Kdyz tak mohu zaslat

Petr Motlicek

TControl.OnMouseDown ?

[*] Tomas Bihary <tomas.bihary(zv)vslib(tec)cz> - 31.1.2000 20:28:25 -0000

Vlastne desne jednoduchy!!!
Dik moc

Od: Lukas Voborsky <xvobl03(zv)vse(tec)cz>
Komu: <delphi-l(zv)fwd(tec)cz>
Odesl�no: 31. ledna 2000 17:49
P�edm�t: Re: TControl.OnMouseDown ?> On Mon, 31 Jan 2000, Tomas Bihary wrote:

OnMouseDown.

> Ahoj,
> co takhle pouzit stary trik:
>
> type
> THackControl = class(TControl)

> C: TControl;
> THackControl(C).OnMouseDown:=....
> Lukas
>
> -==============================================================-
> mailto: voborsky(zv)menza.mff.cuni(tec)cz ICQ: 21084410
> www: http://come.to/voborsky tel. 8551040-9 l. 393
> -==============================================================-
> PGP podporovano

omezeni databazi paradoxu

[*] Delphy confera na MV SR <delphi(zv)minv.sk> - 1.2.2000 15:18:33

> [...]
jednu
> vetu. Nuz a ked
> som nainsertoval cca. 750 000 zaznamov tak sa mi cela tabulka zrutila a

WOW, tak to bude zrejme zalezat aj od HW...mne sa zrutila pri 200K

Werki

Rodna cisla

[*] Delphy confera na MV SR <delphi(zv)minv.sk> - 1.2.2000 15:55:38

> Je to trochu jinak
> plati rr+mm+dd+ab+cd mod 11 = 0

(alebo 11)

> ne soucet cislic ale soucet dvojic cislic je (vetsinou ) celociselne
> delitelny 11. takze

do roku 1953 ziadne a potom maju vsetky modulo 11

> Prechod na 4 mistna rodna cisla byl myslim v roce 1953.

Presne

> zemich casto r.c. nemaji vubec). Navic se (tusim pri kuponove privatizaci)
> prislo na to, ze existuji lide s
> identickymi rodnymi cisly. Chybicka se obcas vloudi.

To by nevadilo, ale maju rovnake meno, trvaly pobyt...a kua..niektory sa tak
podobaju ze ta ide rozhodit. Je ich par tisic a kopec ludi o tom ani nevie.

> Nektere aplikace pouziti r.c. vyzaduji, protoje dobre delitelnost 11
> kontrolovat pri zadavani dat, ale kdyz to nevyjde, tak se pouze zeptat
> obsluhy, jestlti to je tak spravne.

Ako som povedal, zistis ci je 3 miestne zacislie, ak hej, modulo
nekontrolujes, inac kontrolujes.

> Hodne zdaru
> Mirek

(r+r+m+m+d+d+a+b+c+d)
> roku -

V SR bude system duplicit coskoro vyrieseny a podobne sa na tom pracuje aj v
Czexax.
Xyby vznikali napr. na matrikach kde si matrikarky poziciavali RC.
V sucastnej dobe sa duplicitne RC nevydavaju.

Werki

tabulka z volneho textu bez BDE

[*] Pavel Medek <Pavel.Medek(zv)talema(tec)cz> - 25.4.2000 09:23:54

Popis komponenty TMemData od Developer Express. http://www.devexpress.com/.

Ever wish you could use standard data aware controls with or without the
Borland Database Engine?

Ever wish you could display data from multiple file formats, from multiple
database engines, and bypass the Borland Database Engine entirely?

Well, TMemData may be your solution...It does all of this, and best of all,
TMemData only adds a couple dozen KB to your exe!

Since it only works with Memory, TMemData allows you to work with small
amounts of data with lightening fast speeds.

TMemData supports:

Calculated and lookup fields
Sorting by any field, including calculated and lookup fields
Bookmarks (multiple select for grid controls)
Locate method

This powerful non-visual component allows you to save/restore data to text
files, to the registry, binary format and anything else you wish to think
up.

From: Richard Valny <Richard.Valny(zv)oku-st(tec)cz>

> potrebuji rychle napsat chroupak-prohlizec na tabulky, ktere jsou ulozeny
ve volnem textu, polozky oddelene tabelatorem, vety ukoncene EOF.
> Jedna polozka je datumova (dd.mm.yyyy) a podle ni potrebuji tridit a
hledat.
> Cele to chci bez BDE
>
> Nevite o nejake vhodne komponente (abych ji nemusel dlouze hledat a
vybirat)?

WordWrap pro DbGrid

[*] bc.Svoboda Jarom�r <svoboda(zv)okfas(tec)cz> - 25.12.2000 10:25:24

Nevite prosim nekdo jak zalomit urcite sloupce resp. radky v DbGridu.
Neni nejaka komponenta ?
Predem dik J.Svoboda
mailto:svoboda(zv)okfas(tec)cz

None

[*] Vojt�ch Br�zda <xbrazda(zv)gymzr(tec)cz> - 4.2.2094 14:13:49

Cht�l bych ud�lat men�� aplikaci, kter� by po��tala pen�n� poplatky za p�ipojen� k Internetu. Nev�m ov�em jak zjistit, �e byl aktivov�n modem a tud�, �e mohu zapo��t s po��t�n�m.

Za jakoukoli radu d�kuji: Br�zda V.

autorun

[*] charon / smidek <charon(zv)ipex(tec)cz> - 7.2.1995 13:55:30

Preji hezky den,

muzete mi, prosim poradit jakym zpusobem naprogramovat autorun pro urcity i nekym jinym
dodany program.
(delphi 3 - standart)

predem diky, charon II

autorun

[*] charon / smidek <charon(zv)ipex(tec)cz> - 8.2.1995 07:06:19

Ano presne tak

> pokud to chapu spravne, tak se jedna o autorun na CD pro spusteni
> aplikace po zasunuti do mechaniky???
> Pokud ne muzete lepe specifikovat problem?
> Zdravim Petr Hodbod

> --
> __________________________________
>
> Ing. Petr Hodbod
> Dep. of Computer Science
> Mendel University of Agriculture
> fax : +420 5 4513 5008
> email: hodbod(zv)mendelu(tec)cz
> ___________________________________

autorun

[*] charon / smidek <charon(zv)ipex(tec)cz> - 8.2.1995 12:45:26

Diky za podnet,

chtel bych se jeste zeptat, da se pomoci delphi osetrit nasledujici problemek.
Dostala se mi do ruky aplikace cela udelana v html.
potreboval bych a by po zasunuti CD do mechaniky prinutil "autorun" defaultni.htm soubor
spusteni pod prohlizecem (explorer). V pripade ze na pocitaci neni prohlizec nainstalovan,
to oznamit.

Diky charon II

Od: Bene� Jaroslav <JBenes(zv)cpoj(tec)cz>
Komu: <delphi-l(zv)fwd(tec)cz>
Odesl�no: 24. �nora 2000 13:06
P�edm�t: Form ve formu

> Ahoj,
>
> vyskytl se mi problem. Mam formular, na kterem jsou edit.pole, checkboxy
aj
> a pole maji vlastni eventy. Potreboval bych nejak jednoduse vlozit tento
> formular do stranky na TPageControl (a to na 3 az 7 stranek jak by bylo
> treba, tj. 3-7 krat) pri zachovani funkcionality pri editovani (a aby to
> zachovalo i jmena editacnich poli) ale na kazde strance s jinymi daty (asi
> neco jako naslednicek TForm ale jako podrizene okno).
> Jak bych to mel udelat? Existuje na podobne nejaky priklad?
> [...]

Real v INI

[*] Tomas Bihary <tomas.bihary(zv)vslib(tec)cz> - 25.2.1999 14:37:09

Ahoj,

Real ma 8 bytu a integer 4.
Zkusil bych teda takovouhle deklaraci:

var
RealHodnota: Real;
IntHodnota: Array[0..1] of Integer absolute RealHodnota;

pak bych jednoduse do RealHodnota priradil hodnotu kterou
chci ulozit, ale ulozil bych IntHodnota[0] a IntHodnota[1].
A pri nacitani obarcene nactu do IntHodnota[0]
a IntHodnota[1] a v RealHodnota budu mit moji ulozenou
hodnotu.

Ahoj Tomas Bihary

----- P�vodn� zpr�va -----
Od: Lumir Karas
Komu: Konference Delphi
Odesl�no: 25. �nora 2000 9:55
P�edm�t: Real v INI

Ahoj,

Zajimalo by me jestli se da z INI souboru precist cislo Real. Pro cisla
jsem nasel pouze ReadInteger(). Zatim to resim tak, ze ctu String a ten
prevadim na Real. Mohl by mi nekdo poradit jestli na to existuje lepsi
zpusob?

Diky, Lumir.

Autorun jinak!

[*] Tom� Mi�kovsk�����)"��ޮ�� - 10.10.1999 19:29:54

> No uplne stejne jako u normalni aplikace, nebo alespon myslim. Pokud se
> to neotevre tak tam explorer neni.
> [autorun]
> OPEN=explorer.exe app.htm
> ICON=IKONA.ICO

No to prece ne!!!
Co kdyz je *.htm svazano s Netscapem?
Ve Win95 a vyssich existuje uz davno prikaz START.
Takze spravne to bude takhle:

[autorun]
OPEN=start app.htm
ICON=IKONA.ICO

Miki
http://www.oberro(tec)cz

generovani nazvu

[*] Slavomir Skopalik <skopalik(zv)atlas(tec)cz> - 28.1.2000 10:01:17

Slo by to rekurzi, nebo radeji bych napsal tech 8 foru, ale jinak
k cemu je cca 36^8 nazvu ( 2 821 109 907 456 ) dobrych ?
To se bude generovat pekne dlouho.

Reseni:
definuj si string pro vsechny znaky, jenz mas generovat;
setLenght(s,36);
for i:=1 to 26 do s[i]:=char($40+i);
for i:=0 to 9 do s[i+27]:=char($30+i); // cisla na konec
for i:=1 to Length(s)
for j:=1 to Length(s)
s2:=s[i]+s[j]+.....;
snad ti to pomuze. slavek

-----P�vodn� zpr�va-----
Od: sup(zv)svitap(tec)cz [SMTP:sup(zv)svitap(tec)cz]
Odesl�no: 28. ledna 2000 8:28
Komu: delphi-l(zv)fwd(tec)cz
P�edm�t: generovani nazvu

[...]

[*] J�n Tungli - 28.1.2000 13:13:24

Deklaruj v objekte proceduru MyMouseDown
a potom tuto proceduru prirad na dany component.

Object = Class( ...)
private
procedure MyMouseDown(Sender: TObject; Button: TMouseButton; Shift:
TShiftState; X, Y: Integer)

Component.OnMouseDown:=MyMouseDown;

tungli(zv)datapac.sk

> [...]
> koser...
>
> Jestli mate nejake reseni a nebo jestli se vam zda to moje schudne, dejte

Informace v "hlavicce" souboru

[*] Petr Poto�ek <pp1(zv)volny(tec)cz> - 30.1.2000 14:51:42

Zdravim vsechny,
poradil by mi, prosim, nekdo, jak v D4 se dostanu k informacim v "hlavicce"
souboru. Jedna se mi o datum a cas vytvoreni digitalni fotky. Kdyz soubor
JPG otevru pres WordPad vidim datum,cas,typ fotoaparatu atd., ale nevim jak
se k temto informacim dostat ( a dale zpracovavat ) z Delphi.

Predem dekuji za kazdy namet.
Petr
Potocek