Ctl3D

[*] Lauko �tefan <lauko(zv)salamon.sk> - 15.4.2000 20:18:03

Dobry,
v obj. Inspectore neni polozka "Ctl3D" (D5) je to chyba ?

Lauko.

textovy retezec

[*] bures <bures(zv)ssakhk(tec)cz> - 15.4.2000 21:44:32

Ahoj nejdrive mususis mit text ve vsech editech stejne dlouhy aby se ti tak
vyorvanlo
treba takhle While Length(Edit1.text) < 20 do Edit1.Text := Edit1.text; pak
to zapis do toho souboru klasciky
assignfile(sfoubor,'cesta') adt v helpu je na to hotovej priklad. A potom v
delphi exstuje provedura WriteLn(soubor,string1,string2,..... ); ktera
zapise radek.
Az to budes chtit nacist do toho to soubor do mema tak naslednovne
- Memo1.Lines.LoadFromFile(cesta k souboru);
Ale pozor Memo1.WordWarp musi byt nastaveno na FALSE.

Vlada

----- Original Message -----
From: Jan Bachor <bachor(zv)iol(tec)cz>
To: <delphi-l(zv)fwd(tec)cz>
Sent: Saturday, April 15, 2000 7:29 PM
Subject: textovy retezec

> Zdravim
>
> mam takovej problem........
> mam formular, 3 edity, memo a tlacitko
> kdyz kliknu na tlacitko do souboru se zapise obsah tech tri editu, a pak v
> memu se zase vypise obsah toho souboru
>
> ale potrebuju aby v tom memu to bylo zarovnano pod sebou
> jako napr
> 1111 aaaaaaaaa xxxxxxxx
>
> poradte jak na to?
>
> s pozdravem Johnboy
> [ http://web.pinknet(tec)cz/~johnb ]=[ john(zv)iol(tec)cz ]
> [ mobil: 0604 575 780 ]=[ icq uin: 31198330 ]

Filtr na zavisle Query

[*] Marian Winkler <ag.art(zv)cmail(tec)cz> - 15.4.2000 22:48:07

Mam to trochu jinak - priklad:

SELECT
D.Nazev_druhu, D1.Kod_polozky, D1.Nazev_polozky,
D1.Kod_druhu_zbozi, D1.Mer_jedn, D1.Mnoz_skladem,
D1.Mnoz_krit, D1.Cena_nakup, D1.DPH
FROM "CISDRZB.DB" D, "SKLAD.DB" D1
WHERE
(D1.Nazev_polozky LIKE 'Ba%')
AND
(D1.Kod_druhu_zbozi = :D.Kod_druhu_zb)

Tohle mi haze "Capability not supported"
pro D1, PDOX 5, BDE 2.50 (asi)

a zaroven, pokud to budu deklarovat dynamicky, potrebuji LIKE
obslouzit jako stisk klavesy uzivatele na DBGridu (treba).

Omlouvam se, pokud je dotaz prilis blby , ale s SQL jsem toho jeste
moc nedelal.

Diky za Vas cas.

M.
Od: Ing. Marek H�nig <m.honig(zv)email(tec)cz>
Komu: <delphi-l(zv)fwd(tec)cz>
Odesl�no: 14. dubna 2000 12:41
P�edm�t: Jak zjistit seznam okolnich pocitacu, atd ?> Jak mam zjistit seznam okolnich pocitacu, pripadne seznam skupin a serveru.
> A jak zjistit, ktery pocitac je pripadne pristupny a jake ma sdilene slozky
> a tiskarny?

rychlost Paradoxu po siti

[*] Tomas =?iso-8859-2?Q?Michal=EDk?= <michalik(zv)proca(tec)cz> - 17.4.2000 10:25:09

Ahoj,

Mal� Dobromil wrote:

> [...]
> (navrh tabulek, relace) je mnohem jednodussi a prehlednejsi
> a je to velmi levne reseni (az bude IB6, bude to o necem

budou

Tomas Michalik
ProCA, s. r. o.
V Luzich 818, Praha 4
Czech Republic

e-mail: michalik(zv)proca(tec)cz
tel: +420 2 67283446

Pozice kursoru v editacni poli II

[*] Bene� Jaroslav <JBenes(zv)cpoj(tec)cz> - 17.4.2000 10:41:22

Ahoj,

stava se mi, ze se po kliknuti na TEdit (po zamereni) postavi kurzor presne
tam, kde ukazuji. Potreboval bych ale, aby se mi nastavil bud na zacatek
pole, nebo na konec pole (kdyz uz v nem treba neco je). Lze to nejak
nastavit?

> Od: Mal� Dobromil [SMTP:dodo(zv)rak.pr.ds.mfcr(tec)cz]
> Odesl�no: 17. IV 2000 8:28
> Komu: delphi-l(zv)fwd(tec)cz
> P�edm�t: RE: Pozice kursoru v editacni poli
>
> Ahoj
> prostuduj metody SelStart a SelLength
>
> D.

Instalace RX library 2.75 v Delfach 5 Professional

[*] Tomas Kucera <Tomas.Kucera(zv)matsushita(tec)cz> - 17.4.2000 10:42:07

Ahoj,

poradi mi nekdo, jak nainstalovat zdrojov� soubory *.r16, *.r32, *.rc (RX
Library 2.75) do Delphi 5.
Mam jiz komponenty na liste (po kompilaci RXCTL5.DPK, RXDB5.DPK, RXBDE5.DPK
a kompilaci a instalaci DCLRX5.DPK, DCLRXDB5.DPK and DCLRXBD5.DPK).

Diky vsem

Tom

Mail: tomas.kucera(zv)matsushita(tec)cz

Podivne zapisy pro Master/detail v MIDASu

[*] CERMAK <CERMAK(zv)procomcr(tec)cz> - 17.4.2000 11:01:42

Ahoj

Mam takovoy maly problem. V D5 Ent. SP1 jsem zacal zkouset pod MIDASEM
nasledujici vec.
Chtel jsem pouzit vestavene podpory master/detail.

Na serveru mam dve Query provazane pres DataSource a na te co je master mam
nastaveny provider. Obje Query maji navesenou UpdateQuery a nemaji nastaveny
ani RequestLive ani CachedUpdates. Provider nema nastavenou zadnou option, a
ResolveToDataSet je False.
Protoze klic se generuje jako identity na serveru, vse funguje tak, ze po
zapisu AfterUpdateRecord pro master query zjistim posledni pridelene ID a
pred updatem detailu ho nastavim do patricneho odkazu.

Na klientovy se Master ClientDataSet napojuje na provider a detail
ClientDataSet se napoji na jeho polozku, ktera odpovida detail Query.

Pri pridavani nove vety do master datasetu Nastane nasledujici problem: kdyz
k teto pridavane polozce v master datasetu, pripisu i dve polozky v detail
datasetu, zapise se mi po apply updates pouze jedna z nich, ale klient se
tvari, jako byc je zapsal obe. Druha nezmizi ani po CancelUpdates. Problem
se projevi az po opetovnem otevreni a zavreni formulare. Trasoval jsem si
zapis a opravdu jsem videl jen jeden Insert do detail tabulky, takze nejde o
chybu,SQL serveru, ktera by se nedostala az na klienta. Muze mi nekdo rict
co delam spatne.

Predem dekuji za pripadnou radu

Jaromir Cermak

delphi a foxpro

[*] Jan Fiala <jan.fiala(zv)iol(tec)cz> - 17.4.2000 11:16:19

> [...]
> ktore su oznacene na zmazanie (napr. vo FoxPro), ci je mozne v Delphi
> oznacit zaznam ako zmazany, ale nie ho fyzicky zmazat.

Se zaznamy, oznacenymi Deleted() nelze pracovat, ale zustavaji fyzicky v tabulce

> [...]
> stale subor CDX zmazat a odstranit odkaz na index v hlavicke DBF suboru ?
> (Proste nejaka obdoba jednoducheho REINDEX vo FoxPro)

FoxPro se chova stejne. Pokud odstranis jeden Tag, zustava v CDX souboru.
Reindex rekonstruuje vsechny TAGy. Zkus se podivat na funkce BDE jako
dbiPackTable apod. Vcetne prikladu jsou v helpu k BDE, popr. si to vyhledej v
archivu konference. Je to docela casto diskutovane tema. Jinak, co se tyka
indexu k FoxPro, BDE neumi pracovat s vetsinou funkci, ktere jsou soucasti
FoxPro (indexy jako xxx On SubStr(DToS(Datum), 1, 4) apod. ) Take narazi na to,
ze ti bude BDE pri zapisu do vetsich FoxPro tabulek padat apod. neni dosud
spraveno ani v nejnovejsi verzi.

Jan Fiala

Pozice kursoru v editacni poli II

[*] Pavel ZIDEK <kopr(zv)kopr(tec)cz> - 17.4.2000 11:17:39

Ahoj,
v KEdit je to promenna: FCursorEndField, koukni jak je to delane
najdes to na : http://www.kopr(tec)cz/delphi/k-delphi.htm, to asi ale vis.

> [...]
> Diky
> Jaro B.

Instalace RX library 2.75 v Delfach 5 Professional

[*] Bene� Jaroslav <JBenes(zv)cpoj(tec)cz> - 17.4.2000 11:45:32

Ahoj,
instalujes je tak, ze prislusne balicky prebudujes (prekompilujes).
*.R16 je 16bit. resource pro Delphi 1
*.R32 je 32bit. resource pro Delphi 2..5
*.RC je zdrojovy soubor (resourcescript).
pro pocesteni pouzijes soubory *.RC (napr. z http:/www.micrel(tec)cz/delphi) a
prelozis je pres BRCC32.Exe do tvaru RES a ten pak prejmenujes na *.R32.
Pro pocesteni potrebujes jeste upravit nektere *.DFM soubory potrebne pro
beh: napriklad upravu tlacitkove listy, ktera nema v runtime nic ulozene v
RES.

> [...]
> RXBDE5.DPK
> a kompilaci a instalaci DCLRX5.DPK, DCLRXDB5.DPK and DCLRXBD5.DPK).

[*] David Patocka <dpatocka(zv)scholler(tec)cz> - 17.4.2000 11:53:38

Nasel jsem castecne reseni problemu.

SELECT T1.* , XX.* FROM T1 , (SELECT * FROM T2 IN "C:\DB2.mdb") XX

Bohuzel vsak toto reseni funguje jen pres ODBC driver. Pouziju-li ALIAS pres
BDE potom to zase hlasi "Syntakticka chyba v klauzuli FROM".

Nevite nekdo proc?

Ctl3D

[*] Zbysek Hlinka <zhlinka(zv)login(tec)cz> - 17.4.2000 12:00:08

On 17 Apr 00, at 0:12, L. ZITA wrote:

> No pravda. Nemam ji tam !!!!.
> Vi nekdo proc ?

Samozrejme, ze ne kazda komponenta tuto vlastnost ma.
Napriklad TForm ji ma. Stiskni na Object Inspectorem prave
tlacitko, a ve View si zaskrtni Legacy.

E-mail: zhlinka(zv)login(tec)cz, localizator(zv)localizator.com
Phones: 02/795 29 56; GSM: 0603 551 282

SQL dotaz na dve MS Access database

[*] David Patocka <dpatocka(zv)scholler(tec)cz> - 17.4.2000 12:50:52

[...]

David
dpatocka(zv)scholler(tec)cz

Delphi a Netware

[*] Radim Holan <radim.holan(zv)seznam(tec)cz> - 17.4.2000 12:57:35

jo stahl jsem delv14.exe, ale tam jsou jen 2 soubory txt a msg, ale ty
potrebne dll, tak nejsou, nefvis kde je sehnat??

[*] Jan Fryscak <fryscak(zv)scio(tec)cz> - 17.4.2000 13:53:18

Ja misto aplikace spustim batch: aplikace.exe > log.txt
a log.txt pak prectu.

Pokud to vsak nekdo umi lepe, rad se poucim

Honza

> [...]
> aplikace skonci svuj
> beh. Zkousel jsem to delat pomoci CreateProces a nejde mi to

[*] Mal� Dobromil <dodo(zv)rak.pr.ds.mfcr(tec)cz> - 17.4.2000 14:11:04

Co treba pri udalosti OnClick (ci OnMouseDown)
dat
Edit1.SelStart:=Length(Edit1.Text)
Edit1.SelLength:=0
D.

> [...]
> tam, kde ukazuji. Potreboval bych ale, aby se mi nastavil bud na zacatek
> pole, nebo na konec pole (kdyz uz v nem treba neco je). Lze to nejak

reseni diferencialnich rovnic

[*] Tom� Br�dle������i�^����? - 17.4.2000 14:13:12

Zdravim vsechny,

nevite nekdo o nejakych knihovnach na reseni diferencialnich rovnic, nebo SW
regulatoru?

diky predem

Tomas Bradle
t.bradle(zv)pvtnet(tec)cz

BMP format

[*] Krayzel Libor <Libor.Krayzel(zv)czech-tv(tec)cz> - 17.4.2000 14:17:01

Kde bych nasel neco o formatu BMP?==[ Libor Krayzel ]================================
http://webhost(tec)cz/elka * mailto:libor.krayzel(zv)czech-tv(tec)cz
http://easypad.fwd(tec)cz * mailto:elka(zv)volny(tec)cz
office: +420-69-620 1375
GSM: +420-603-937 947

Presmerovani vystupu konzolove aplikace

[*] Hubka Lubos <L.Hubka(zv)trenkwalder(tec)com> - 17.4.2000 14:33:26

> [...]
> beh. Zkousel jsem to delat pomoci CreateProces a nejde mi to presmerovani,

hm, podla mna staci ShellExecute a presmerovanie urobit stylom
"console.exe >> c:\cesta\subor"

/LH

BMP format

[*] Mal� Dobromil <dodo(zv)rak.pr.ds.mfcr(tec)cz> - 17.4.2000 15:06:48

Zkus http://www.wotsit.org nebo
1000FileFormat (asi www.studna(tec)cz)

> ----------
> Od: Krayzel Libor[SMTP:Libor.Krayzel(zv)czech-tv(tec)cz]
>
> Kde bych nasel neco o formatu BMP?

Delphi a Netware

[*] sup(zv)svitap(tec)cz - 17.4.2000 15:33:40

>jo stahl jsem delv14.exe, ale tam jsou jen 2 soubory txt a msg, ale ty
>potrebne dll, tak nejsou, nefvis kde je sehnat??

Delphi Novell Developer Kit:
http://developer.novell.com/servlet/devnet?filename=/delphilib.exe&template=
download/download.htm

ale musis se zaregistrovat (zdarma)

Bye

Jaroslav Weiss
odd. informatiky

SVITAP J.H.J. s.r.o.
Kijevska 6-8
SVITAVY
568 02

tel: ++420-461-568 202
fax: ++420-461-568 300
E-mail: sup(zv)svitap(tec)cz
FTP: ftp.svitap(tec)cz

TRichEdit a Canvas

[*] bures <bures(zv)ssakhk(tec)cz> - 17.4.2000 15:33:54

Ahoj ja bych to udelal asi takhle: ale budes si muset jeste par veci jako
treba sirku fontu a pocet fontu na radku atd. zjistit
mam takovej dojem ze se sirka fontu zu v konferenci nekdy rozebirala, tak to
mozna nejdes v archivu konference.
jiste si s tim jeste vyhrajes :)

for i := 1 to 10 do
begin
RichEdit1.SelStart := i;
RichEdit1.SelLength := 1;
Image1.Canvas.Font.Color := RichEdit1.SelAttributes.Color;
Image1.Canvas.Font.size := RichEdit1.SelAttributes.size;
Image1.Canvas.Font.name := RichEdit1.SelAttributes.name;
image1.Canvas.TextOut(i * 10 ,10,RichEdit1.SelText);
end;

Vlada

> [...]
>
> Pokud to nejde nejak jednoduse (Image1.Asign(RichEdit1.canvas)),
> tak mi alespon poradte, jak nastavit TRichEdit,

Kombinace SQL serveru

[*] Mal� Dobromil <dodo(zv)rak.pr.ds.mfcr(tec)cz> - 17.4.2000 15:47:54

This message is in MIME format. Since your mail reader does not understand
this format, some or all of this message may not be legible.

Jeden dotaz z oblasti teoretickych:
-je mozne provozovat na jednom stroji soucasne
napriklad MS SQL, IB a WB602 (ci jine) ?

Predpokladam, ze by to melo byt mozne, ale-
-zkousel jste to nekdo ?

Dobra.

Pozice kursoru v editacni poli II

[*] bures <bures(zv)ssakhk(tec)cz> - 17.4.2000 15:48:13

Pozice textoveho kurzoru at jiz v TMemo nebo TEditu nebo TRichEditu se ukada
do promene SelStart
napriklad: textovy kurzor dostaneme na konec textu takto: Edit1.SelStart :=
length(Edit1.Text);

Vlada

> [...]
> tam, kde ukazuji. Potreboval bych ale, aby se mi nastavil bud na zacatek
> pole, nebo na konec pole (kdyz uz v nem treba neco je). Lze to nejak

Vykreslenie bitmapy do bitmapy

[*] Michal Hlavac <7hlavac(zv)st.fmph.uniba.sk> - 17.4.2000 15:51:38

Zdravim,
skusim to druhy krat.

Mam TImage1 s velkostou 100x100 a TImage2 (velkost 30x30). V Image2 mam
vlozenu bitmapu a stretch true.
Aj ja potrebujem nakreslut Image2 (napr. po kliknuti do Image1 na x,y) na
urcite suradnice x,y do Image1. Ale tak aby ostal stretch.

Petr Vones mi poradil toto:

Image2.Picture.Bitmap.Canvas.CopyRect(R, Image1.Picture.Bitmap.Canvas,R);

Ide to, len problem je v tom, ze to nevlozi ako stretch, ale v realnej
velkosti.

Dik, Miso

BMP format

[*] bures <bures(zv)ssakhk(tec)cz> - 17.4.2000 15:53:00

Ahoj zkus se podivat sem http://www.wotsit.org/ tam by to melo byt ....

Vlada

From: <kolarpe(zv)atlas(tec)cz>> Ahoj,
> jsem zatecnik v Delphi, tak se vam bude zdat ma otazka primitivni. Predem
se omlouvam
> Chtel bych vedet jak pro aplikaci v Delphi zmenit rozliseni na obrazovce
ve fullscreenu
> (napriklad pro prohlizec obrazku)
>
> Dik Petr

Kombinace SQL serveru

[*] Petr Zahradnik <clexpert(zv)clexpert(tec)cz> - 17.4.2000 18:26:02

Puvodni zprava, kterou napsal Mal� Dobromil dne 17 Apr 00,:

> Jeden dotaz z oblasti teoretickych:
> -je mozne provozovat na jednom stroji soucasne
> napriklad MS SQL, IB a WB602 (ci jine) ?

Jo, je to mozne.

Autorizovany dealer TurboPower Software... knihovny pro Delphi
=== Petr Zahradnik - Computer Laboratory ===
=== Obvodova 740/14, PO BOX 15, 400 07 Usti nad Labem 7 ===
=== telefon: 047-5500610, telefon/fax: 047-5501627 ===
=== mobilni telefon GSM (hotline): 0602-409601 ===
=== http://www.clexpert(tec)cz/ clexpert(zv)clexpert(tec)cz ===
ICQ: 21215917, PGP vitano

Presmerovani vystupu konzolove aplikace

[*] Pavel Polak <pavelp(zv)bnsoft(tec)cz> - 17.4.2000 20:18:11

Jenze ja to potrebuju udelat tak abych poznal kdy se ta aplikace ukonci :( a
to pomoci shellexecute nezjistim:(

Pavel Polak

> hm, podla mna staci ShellExecute a presmerovanie urobit stylom
> "console.exe >> c:\cesta\subor"
>
> /LH

Ctl3D

[*] Roland Tur�an \(RoTurSoft\) <rotursoft(zv)nextra.sk> - 17.4.2000 21:11:56

> No pravda. Nemam ji tam !!!!.
> Vi nekdo proc ?

Ak sa dobre pamatam, tak Ctl3D ma vyznam len v W3.1 a WinNT3.51 a to uz nie
je caste.

Roland.

MDI a D5 Profi SP 1

[*] Roland Tur�an \(RoTurSoft\) <rotursoft(zv)nextra.sk> - 17.4.2000 21:16:15

> [...]
> nebo je to nekde mezi klavesnici a zidli? Jo a funguje tak i MDI
> vygenerovane Wizardem, pokud mu opravim cokoliv v submennu WindowMenu.

Mne sa to sprava podobne, ja tiez tvorim applicaciu MDI a neviem ako je
mozne ze niekedy to proste v definovanavom WindowsMenu proste nie je a zrazu
sa to tam vsetko objavi a tak dokola. Ale aky suvis to ma , no neviem.

I use D5, W2K

Roland

animovan� gify

[*] Daniel Krej�� - 17.4.2000 21:33:50

Nev�te n�kdo o n�jak� komponent� do D3, kter� by um�la p�ehr�vat animovan� gify a pop��padn� aby �lo ur�it a pak nastavit zobrazen� frame?

Error reading data from the connection

[*] MJsoft <mjsoft(zv)rychnov(tec)cz> - 17.4.2000 22:27:11

Ahoj

S timto problemem jsem se take potykal asi pred pul rokem. Nyni jsem na serveru ZIVE cetl clanek "POZOR na sitove karty s cipem REALTEK". Je to vetsina levnych sitovek. Jde o to ze k nim byl spatny ovladac. Stahl jsem si nejnovejsi primo od REALTEK a problem zmizel.

S pozdravem Jindra

P.S.: Prikladam original clanek:

Pozor na s�ov� karty s �ipem Realtek
Marek Kocan Tipy a triky - 11. 4. 2000 0:00

Pou��v�te syst�my Windows? A doch�z� ve va�� s�ti k nenad�l�m odpojen�m p�ipojen�ch disk�? K n�hl�mu p�et�en� a k poklesu p�enosu na nulu? Objevuje se v�m p�i kop�rov�n� soubor� z po��ta�e na po��ta� chybov� hl�ka "Na c�lov�m disku nen� dostatek m�sta" i ve chv�l�ch, kdy zaru�en� v�te, �e tam m�te k dispozici n�kolik gigabajt�? A nebo doch�z� k hor�� variant�, kdy se po��ta�e tv���, �e v�e bylo p�eneseno spr�vn�, ale ve skute�nosti je c�l po�kozen? Objevuj� se v�m tyto probl�my sp�e p�i st�edn�m mno�stv� p�en�en�ch dat (des�tky magabajt�)20
Pokud jste alespo� na jednu ot�zku odpov�d�li kladn�, pak se pod�vejte do nastaven� s�t� �i dokumentace, na jak�m �ipu je zalo�ena va�e s�ov� karta. Jedn�-li se o Realtek RTL8029, jste na spr�vn� stop�. Opera�n� syst�my Windows 95 a 98 pou�ij� pro tento �ip p�i instalaci univerz�ln� ovlada�, kter� se nechov� v�dy zcela korektn�. V d�sledku toho doch�z� k chyb�m, kter� jsou pro b�n�ho u�ivatele zcela nepochopiteln� (jak to, �e jsou data p�enesena �patn�, kdy� syst�m nenahl�sil ��dnou chybu - �e by vir?). �e�en� je pom�rn� jednoduch�: pou�ijte origin�ln� ovlada�, ale pokud mo�no aktu�ln�, kter� je k dispozici nap��klad na firemn�m webu spole�nosti Realtek Semiconductor. Sl�vko aktu�ln� (nyn� verze 5.06 z 3. �nora 2000) je nam�st� - obdobn� probl�my toti� m�ly v n�kter�ch konfigurac�ch i origin�ln� ovlada�e dod�van� na disket�ch spolu se s�ov�mi kartami.

Avi to BMP (gif, jpg...)?

[*] Infra Red <nezadal(zv)volny(tec)cz> - 17.4.2000 23:16:32

Ahoj,
Ukladam cifernik jednoho pristroje (mereni reologie) jako avi a potreboval
bych pracovat s jednotlivymi obrazky ve formatu bmp.
Nevite nekdo o vhodnem zpusobu prevodu videosekvence avi ---> bmp (jpg,
gif...)?
Diky za kazdy napad.
Martin Nezadal
nezadal(zv)volny(tec)cz

IB: dlzka SQl prikazu

[*] Roland Turcan \(RoTurSoft\) <rotursoft(zv)nextra.sk> - 18.4.2000 00:35:05

Zdravim,

Je dane nejake maximum znakov na jeden prikaz SQL pre IB ?

Dakujem.

Roland.

Presmerovani vystupu konzolove aplikace

[*] L. ZITA <konference(zv)sales(tec)cz> - 18.4.2000 02:27:17

Behalf Of Pavel Polak
> Jenze ja to potrebuju udelat tak abych poznal kdy se ta aplikace
> ukonci :( a
> to pomoci shellexecute nezjistim:(

Ahoj.
Zkus se podivat do FAQ na www.delphi(tec)cz videl jsem tam komponentu
ktera spusti externi program a vyvola udalost pri ukonceni toho programu.

reseni diferencialnich rovnic

[*] Pavel ZIDEK <kopr(zv)kopr(tec)cz> - 18.4.2000 05:56:06

Zdravim,
neni reseni nahodou v SysTools 3.0 ???
pavel

> nevite nekdo o nejakych knihovnach na reseni diferencialnich rovnic, nebo
> [...]

BMP format

[*] Pavel ZIDEK <kopr(zv)kopr(tec)cz> - 18.4.2000 05:57:08

Asi na
http://www.wotsit.org/
> [...]
> Zkontrolov�no antivirov�m syst�mem AVG (http://www.grisoft(tec)cz).
> Verze: 6.0.134 / Virov� b�ze: 63 - datum vyd�n�: 20.3.2000

[*] Radek Janu� <janus(zv)foresta(tec)cz> - 18.4.2000 07:24:48

Rusk� RX komponenty - konkr�tn� Gif Animator .
Ur�it� je st�hne� na www.torry.ru

Od: Daniel Krej�� <fredycrueger(zv)volny(tec)cz>
Komu: delphi-l(zv)fwd(tec)cz <delphi-l(zv)fwd(tec)cz>
Datum: 18. dubna 2000 5:15
P�edm�t: animovan� gify

Nev�te n�kdo o n�jak� komponent� do D3, kter� by um�la p�ehr�vat animovan� gify a pop��padn� aby �lo ur�it a pak nastavit zobrazen� frame?

Kombinace SQL serveru

[*] Zbysek Hlinka <zhlinka(zv)login(tec)cz> - 18.4.2000 07:39:54

On 17 Apr 00, at 15:47, Mal� Dobromil wrote:

> Jeden dotaz z oblasti teoretickych:
> -je mozne provozovat na jednom stroji soucasne
> napriklad MS SQL, IB a WB602 (ci jine) ?

Ja tu mam soubezne IB a MS SQL, a nijak si neprekazeji, pokud
je dost pameti.

E-mail: zhlinka(zv)login(tec)cz, localizator(zv)localizator.com
Phones: 02/795 29 56; GSM: 0603 551 282

animovan� gify

[*] bures <bures(zv)ssakhk(tec)cz> - 18.4.2000 07:46:09

Ahoj podivej se na www.torry.ru tam je takovjech hromada, ale kdyz nic nenajdes
tak mi napis a ja ti poslu jednu velmi kvalitni komponentu (je taky z torry.ru)

Vlada

Od: Pavel ZIDEK <kopr(zv)kopr(tec)cz>

> Zdravim,
> neni reseni nahodou v SysTools 3.0 ???
> pavel

muzes mi sdelit neco blizsiho, bohuzel mi to nic nerika

Diky

Dotaz na registry

[*] Pavol Kaka�ka <paka(zv)aktis(tec)cz> - 18.4.2000 13:55:30

| Nemuzete mi nekdo poslat uryvek programu ve kterem ctete
| a zapisujete do registru ?

procedure KsWriteToReg(APath, AValueName, AValue: String; ARemove: Bool);
begin
with TRegistry.Create do
try
RootKey := HKEY_CURRENT_USER;
OpenKey(APath, True);
if ARemove = True
then DeleteValue(AValueName)
else WriteString(AValueName, AValue);
CloseKey;
finally
Free;

function KsReadRegistryStr(ARootKey: {$IFDEF D5} HKEY {$ELSE} Integer
{$ENDIF};
APath, AName: String): String;
begin
with TRegistry.Create do begin
RootKey := ARootKey;
if OpenKey(APath, False) then begin
if ValueExists(AName) then
Result := ReadString(AName)
Result := '';
CloseKey;

Mas tu priklad, ale pozri sa aj helpu:

Pavol Kaka�ka
paka(zv)aktis(tec)cz

nahodna hodnota

[*] Robert Zak <nrsys(zv)psn.sk> - 18.4.2000 14:00:49

Da sa nejak pouzit generator nahodnej hodnoty v prostredi (skripte) MSSQL7
? - v knizke som to nenasiel, ale to to fakt neexistuje?

Dakujem

Robo

SQL Dotaz

[*] Martin �ajbik (Marcant) <marcant(zv)sct.sk> - 18.4.2000 14:07:29

Na MSSQL funguje toto

SELECT Kluc = CASE
WHEN Tab1.Kluc IS NULL THEN Tab2.Kluc
ELSE Tab1.Kluc
END,
Hodnota = CASE
WHEN Tab1.Hodnota IS NULL THEN Tab2.Hodnota
WHEN Tab2.Hodnota IS NULL THEN Tab1.Hodnota
ELSE Tab1.Hodnota+Tab2.Hodnota
END
FROM Tab1 FULL OUTER JOIN Tab2 ON (Tab1.Kluc = Tab2.Kluc )
ORDER BY Kluc

pripadne cez temporary tabulku aj takto

SELECT Kluc, Hodnota INTO #Tab FROM Tab1 UNION SELECT Kluc, Hodnota FROM
Tab2
SELECT Kluc, SUM(Hodnota) AS Hodnota FROM #Tab GROUP BY Kluc ORDER BY Kluc
DROP TABLE #Tab

bohuzial vsak nemam moznost to vyskusat aj na IB.

> Hi,
> Zkuste prosim nekdo vymyslet jak udelat nasledujici dotaz

> [...]

SQL Dotaz

[*] JAHODA Jozef <jahoda(zv)asset.sk> - 18.4.2000 14:07:39

> From: Radek KALA [SMTP:Kala(zv)atlas(tec)cz]

> [...]
SELECT Klic, SUM(Hodnota) FROM
(
SELECT Klic, Hodnota FROM Tab1
UNION ALL
SELECT Klic, Hodnota FROM Tab2
)
GROUP BY Klic

JJ

Dotaz na registry

[*] NAGY Barnab� <Barnabas.NAGY(zv)asset.sk> - 18.4.2000 14:10:48

Skus sa pozriet do suboru TRegistryEnhanced na
http://myweb.worldnet.net/~cycocrew/delphi/components.html

Nemuzete mi nekdo poslat uryvek programu ve kterem ctete
a zapisujete do registru ? TRT

Lokalizace Delphi 5

[*] L. ZITA <konference(zv)sales(tec)cz> - 18.4.2000 14:18:03

Behalf Of Pavel Sommer

> ..... ceske zdroje pro
> Install Shield Express pro Delphi 5.

http://www.sinea(tec)cz

Lud�k

Parametr v Query

[*] Ren� Otisk - 18.4.2000 14:19:10

Hi,

a do uvozovek?

Sroub
> [...]
>
> PRIKLAD:
>
> SELECT * FROM [C:\DB.mdb].[Table1]
>
> Tu cestu tam potrebuji a nemohu ji dat do IN!

Parametr v Query

[*] CHMEL Karel, Mgr. <kchmel(zv)csob(tec)cz> - 18.4.2000 14:21:19

Zkus to dat do uvozovek.

SELECT * FROM "[C:\DB.mdb].[Table1]"

Karel

> -----P�vodn� zpr�va-----
> Od: David Patocka [mailto:dpatocka(zv)scholler(tec)cz]
> Odesl�no: 18. dubna 2000 12:58
> Komu: delphi-l(zv)fwd(tec)cz
> P�edm�t: Parametr v Query
>

> Hola Delphini!
>
> Nevite nekdo, jak se da zadat v Query dotaz, ktery obsahuje
> dvojtecku a aby si
> text za dvouteckou neprebral jako PARAMETR?
>
> PRIKLAD:
>
> SELECT * FROM [C:\DB.mdb].[Table1]
>
> Tu cestu tam potrebuji a nemohu ji dat do IN!
>

> Dekuji za odpoved David
> dpatocka(zv)scholler(tec)cz

Bublinkovy hint

[*] NAGY Barnab� <Barnabas.NAGY(zv)asset.sk> - 18.4.2000 14:23:10

Viete mi niekto poradit ako vytvorit bublinkovy hint.
Dakujem za kazdu dobru radu.
Barny

Dotaz na registry

[*] Ales Radikovsky <radik(zv)volny(tec)cz> - 18.4.2000 14:29:43

> Nemuzete mi nekdo poslat uryvek programu ve kterem ctete
> a zapisujete do registru ?

Otevri si napovedu o TRegistry :-)

--

Ale� Radikovsk�
mail: radik(zv)seznam(tec)cz

OT: makra ve Wordu

[*] Josef A. Cerny <vyvoj(zv)atlascon(tec)cz> - 18.4.2000 14:43:17

Zdravim,

Shanim se po konferenci o programovani maker ve Wordu.
Da mi nekdo tip?

Diky
Josef Cerny

* Josef A. Cerny
* analyst and programmer
*
* ATLAS consulting, spol. s r.o.
* Chocholouskova 9
* 709 16 Ostrava
* Czech Republic
*
* office : +420 69 661 64 32
* secretary: +420 69 661 33 33
* fax : +420 69 661 33 30
* e-mail : cerny(zv)atlascon(tec)cz
* private : cernyja(zv)email(tec)cz
* WWW : http://www.atlascon(tec)cz

Open Dialog - prizpusobeni - jak zakazat delete

[*] Pavel Vasek <pavel.vasek(zv)wige-mic(tec)cz> - 18.4.2000 14:45:59

Zdravim vsechny na konferenci,

protoze si potrebuji upravit Open dialog tak, aby pri jeho spusteni
nebylo mozno smazat nejaky soubor, koukal jsem se, co vse o tom receno zde
na konferenci. Docela dost mych prani resi priklad Petra Vonese:
http://www.delphi(tec)cz\archiv\1999\oct\10\dlfaaabe.htm
V nem uz nemuzu smazat soubor klavesou delete, ale porad ho mohu smazat pres
prave tlacitko.
Vite Prosim vas nekdo jak zakazat i toto?

Predem Dik.

Pavel Vasek

SQL Dotaz

[*] Bosnis <bosnis(zv)atlas(tec)cz> - 18.4.2000 14:48:25

select A.klic,sum(A.hodnota) as hodnota
from
(
select klic,hodnota
from tab1
union all
select klic,hodnota
from tab2
) as A
group by A.klic

Ing. Pavel SPEJTEK
e-mail: bosnis(zv)atlas(tec)cz
www: http://freeweb.coco(tec)cz/ps/index.html

[...]

[*] Tibor Varga (Bratislava) [winco(zv)datapac.sk] <winco(zv)datapac.sk> - 18.4.2000 14:50:59

no mne to funguje pre Sybase takto

select T.klic, sum(T.suma) From (
SELECT klic , suma FROM tab1
union
SELECT klic, suma FROM tab2) as T
group by klic

ale s s SQL explorera to neslo ... ale na IB by to mohlo ...

[...]

Debug WinCGI, CGI, ISAPI skriptu v D5?

[*] Reiniger Milan <Reiniger(zv)mmp.plzen-city(tec)cz> - 18.4.2000 14:54:00

Umi nekdo debugovat WinCGI, CGI nebo ISAPI skripty v Delphi?
Nasel jsem sice spoustu obecnych popisu, ale ani jeden zpusob se mi zatim
nezdaril.

Predem diky za jakoukoli odpoved.

S pozdravem

Milan Reiniger

Bublinkovy hint

[*] Bene� Jaroslav <JBenes(zv)cpoj(tec)cz> - 18.4.2000 14:55:29

Ahoj,

mam na to knihovnu DTools 3.2 za $ 50,- nebo zkus neco na
http://www.torry.ru

> Od: NAGY Barnab� [SMTP:Barnabas.NAGY(zv)asset.sk]
> Odesl�no: 18. IV 2000 14:23
> Komu: Delphi-L(zv)Fwd. Cz (E-mail)
> P�edm�t: Bublinkovy hint
>
> Viete mi niekto poradit ako vytvorit bublinkovy hint.
> Dakujem za kazdu dobru radu.
> Barny

Dotaz na registry

[*] bures <bures(zv)ssakhk(tec)cz> - 18.4.2000 14:58:43

Ahoj podivej se sem http://www.ssakhk(tec)cz/home/bures/delphi/hint21.htm

Vlada

From: Bobek <bobak(zv)minv.sk>> Ave!
> [...]
> :-(((. V podstate mi ide o to aby uzivatel na stranke napisal text do
> nejakeho okna stlacil button ze ok. a potom sa to priadlo na tu stranku

Simulace tiskarny

[*] p. Jirman <jim.design(zv)iol(tec)cz> - 18.4.2000 16:47:37

ahoj,

postscriptove tiskarny si vytvari soubor na disku s koncovkou *.PS,
ktery se teprve pak pousti na RIP, zalezi vsak na typu tiskarny a na
ovladaci (ke stazeni na www.adobe.com)
jak to v tom *.PS vypada (je to citelne treba v CorelDRAW), ale tisk do
graf. souboru je podle me blbost, protoze kazda tiskarna stejne tiskne
jinak.

M.Jirman

From: Michal Motalik <motalik(zv)cross(tec)cz>> Zdravim vsechny,
> [...]
> ale do nejakeho grafickeho souboru (GIF, JPG atd.)? Moc by me to pomohlo.

Simulace tiskarny

[*] Radek KALA <Kala(zv)atlas(tec)cz> - 18.4.2000 17:53:54

To je jedna z moznosti, hrnout to do postscriptu a pak prohlizet
napr Ghost scriptem, dalsi moznost je napr. FinePrint To je skvela
vec, ktera umi preview, spojovani jobu, vice stran na jednu atd a

> [...]

> jak to v tom *.PS vypada (je to citelne treba v CorelDRAW), ale tisk do

> graf. souboru je podle me blbost, protoze kazda tiskarna stejne tiskne

<nofill>
S pozdravem Radek KALA
BetaControl, s.r.o.
Cerneho 58/60, 635 00
tlf. : + 420 5 4622 3491
fax : + 420 5 4622 3470
GSM : + 420 603 85 75 15

OT.: tvorba HELPu

[*] Jaroslav Uher <moravia(zv)mbox.vol(tec)cz> - 18.4.2000 18:47:43

Ahoj,

From: "Robert Zak" <nrsys(zv)psn.sk>

> Existuje nejaky freeware na vytvaranie HELPov?
> Robo

treba Oasis
http://www.adept.co.za/~oasisdev

Oasis SE is a Freeware Help Authoring Tool for
Windows 95/98 and Windows NT 4.0.

Jarek Uher

OT.: tvorba HELPu

[*] Slavek Rydval <rk(zv)atrey.karlin.mff.cuni(tec)cz> - 18.4.2000 19:50:47

Ahoj,

tohle silne nedoporucuji. Jednou sahnes jinam, nez bys mel, a
muzes to psat znovu. :-(( Pokud to preci jenom budes chtit
vyuzivat, pak zalohuj, zalohuj a ve volnem case zalohuj.

Slavek

> Oasis SE is a Freeware Help Authoring Tool for
> Windows 95/98 and Windows NT 4.0.
>

> Jarek Uher

http://atrey.karlin.mff.cuni(tec)cz/~rk
http://www.swnet(tec)cz
Magazin informacne vyspelych jedincu

MDI a D5 Profi SP 1

[*] Foldyna Jir� <jiri.f(zv)avizo(tec)cz> - 18.4.2000 20:14:59

Ahoj, diky, fakticky to funguje, ale vi nekdo proc ?

Ing. Jiri Foldyna
mailto:jiri.f(zv)avizo(tec)cz
> Mne taky, a pomohllo vypnuti AutoHotKey

> submennu WindowMenu.

> S pozdravem Radek KALA
> BetaControl, s.r.o.
> Cerneho 58/60, 635 00
> tlf. : + 420 5 4622 3491
> fax : + 420 5 4622 3470
> GSM : + 420 603 85 75 15

nahodna hodnota

[*] Erik Salaj <winsoft(zv)napri.sk> - 18.4.2000 21:00:59

> Da sa nejak pouzit generator nahodnej hodnoty v prostredi (skripte) MSSQL7
> ? - v knizke som to nenasiel, ale to to fakt neexistuje?

SELECT RAND( )

Erik Salaj

OT.: tvorba HELPu

[*] Radim Kunz <privat(zv)casestudio(tec)com> - 18.4.2000 22:20:15

Ja pouzivam Helpscribble, je to na
http://www.jgsoft.com , ale neni to free.

Radim

> [...]

treba Oasis
http://www.adept.co.za/~oasisdev

Oasis SE is a Freeware Help Authoring Tool for

Vyh�ad�vanie v texte

[*] Roland Tur�an \(RoTurSoft\) <rotursoft(zv)nextra.sk> - 18.4.2000 22:26:24

Zdrav�m.

Ako vyh�ad�m text v st�pci, ale by to bolo loPartialKey aj spredu, proste
ako pri pou�it� LIKE v SQL ale CaseInsensitive.

dakujem

roland.

Simulace tiskarny

[*] Tom� Mi�kovsk�����)"��ޮ�� - 18.4.2000 22:28:15

Soft-tiskarnu, ktera tiskne do bitmapoveho obrazku (tusim ze TIF, BMP...)
dela pod nazvem AutoF/X Universal Rasterizer firma Auto F/X. Najdes na
http://www.autofx.com

Miki
-----Puvodn� zpr�va-----
Od: owner-delphi-l(zv)fwd(tec)cz [mailto:owner-delphi-l(zv)fwd(tec)cz]za u�ivatele Radek
KALA
Odesl�no: 18. dubna 2000 17:54
Komu: delphi-l(zv)fwd(tec)cz
Predmet: Re: Simulace tiskarny

To je jedna z moznosti, hrnout to do postscriptu a pak prohlizet napr
Ghost scriptem, dalsi moznost je napr. FinePrint To je skvela vec, ktera umi
preview, spojovani jobu, vice stran na jednu atd a mimo jine i ulozit na
disk tusim, ze jako tiff.

> [...]
> jak to v tom *.PS vypada (je to citelne treba v CorelDRAW), ale tisk do
> graf. souboru je podle me blbost, protoze kazda tiskarna stejne tiskne

S pozdravem Radek KALA
BetaControl, s.r.o.
Cerneho 58/60, 635 00
tlf. : + 420 5 4622 3491
fax : + 420 5 4622 3470
GSM : + 420 603 85 75 15

Lokalizace Delphi 5

[*] Martin Lasevi� <vyvoj(zv)atlascon(tec)cz> - 18.4.2000 23:22:07

Lokalizace pro InstallShield Express je na www.sinea(tec)cz.

Martin

P�kn� den a pilot�m ��astn� p�ist�n� ...
> [...]
>
> Nevite nekdo, jestli je na internetu nebo nekde jinde dostupna
> ceska lokalizace pro Delphi 5, pripadne ceske zdroje pro

[*] Vladislav Cadsky <cadskyk1(zv)atlas(tec)cz> - 18.4.2000 23:25:14

Ja pouzivam WebWeawer http://bsoutham.home.dhs.org/
Do Host aplication zadam cestu E:\aplikace\webWeaver\webWeaver.exe a slape
to super
Vlada