Grafika v menu

[*] Pavol Kaka�ka <paka(zv)aktis(tec)cz> - 27.4.2000 10:06:43

Toto je zpr�va ve form�tu MIME obsahuj�c� v�ce ��st�.

Pot�et� pos�l�m tento dotaz. Opravdu to nikdo nev�?

Nevite nekdo jakym zpusobem dostat grafiku do Menu a PopUpMenu?
Konkretneji - potrebuju tam dostat neco takoveho jako je v nabidce Start text Windows95/98
na levem okraji.

Cau!

So standardnym menu to asi bude problem (jedine prepisat), ale na Netu su urcite nejake komponenty co to dokazu, bohuzial Ti nepoviem kde a ake ale na DSP som nieco take videl.

Snad Ti to pomoze ;-)

Pavol Kaka�ka
paka(zv)aktis(tec)cz

Grafika v menu

[*] Matin Koller <koller(zv)gema(tec)cz> - 27.4.2000 11:00:31

> Ahoj!
>
> Pot�et� pos�l�m tento dotaz. Opravdu to nikdo nev�?
>
> Nevite nekdo jakym zpusobem dostat grafiku do Menu a PopUpMenu?
> Konkretneji - potrebuju tam dostat neco takoveho jako je v nabidce Start text Windows95/98
> [...]

Podivej se na RX Library, ty to umi a je tam i docela rozumnej priklad

http://www.rxlib.com/

* Martin Kolller Koller(zv)Gema.Cz *

Tlacitka v Taskbare

[*] Tomas Skoda <tomas.skoda(zv)jdsoftware.sk> - 27.4.2000 11:04:29

Ahojte,

vo svojom programe potrebujem, aby kazde okno malo samostatnu ikonku
(polozku) v taskbare. Podla niekolkych starsich mailov v konferenci som
pre okno predefinoval metodu "CreateParams" na

procedure TMFEmployeeEditForm.CreateParams(var Params: TCreateParams);
begin
inherited CreateParams(Params);
Params.ExStyle := Params.ExStyle or WS_EX_APPWINDOW;
end;

Toto okno vytvorim za behu programu a zobrazim ako nemodalne (Show). V taskbare sa
objavi dalsia polozka - ale neda sa prepnut pomocou taskbaru na hlavne okno
aplikacie (MainForm).

WinNT SP5 | Win98, Delphi5Ent

Nema s tymto niekto skusenosti ?

Vdaka
Tomas

Grafika v menu

V RxLib (pozor 2.6 mi hazela osibku takze radsi uz 2.75) mas primo komponentu, ktera to umi a v demu pomerne jasny prikladek...

[...]

PtInRegion

[*] <sw.maurice(zv)centrum(tec)cz> - 27.4.2000 11:26:27

Ahojte,
nejak mi nefunguje vyse uvedena funkce PtInRegion jak ma. Podle
napovedy
ma vracet 'true', je-li zvoleny bod uvnitr daneho regionu, ale ono me
vraci 'true', jenom kdyz jsem na hranici toho regionu, uvnitr stejne
jako
vne to vraci 'false'. Prisel jsem na to pri spise slozitejsim regionu
/vytvoreny
z cernobile bitmapy/, kdyz jsem chtel zjistit, jestli se myska
vyskytuje
tam kde ma, ale stejne jsem dopadl, pokud jsem vytvoril jednoduchy
elipticky
region... tak ted nevim, jestli to dela i jinde???

Hezky den
preje M. :o)

Objevujte Internet s http://www.centrum(tec)cz
Zalo�te si svuj mail na http://mail.centrum(tec)cz

Update v SQL...

[*] Zbysek Hlinka <zhlinka(zv)login(tec)cz> - 27.4.2000 11:32:09

On 26 Apr 00, at 20:52, Zdenek Janish wrote:

> Napsal jsem databazovy sitovy software v D4 a po case se objevily
> chyby, netusim jak nane:
>
> Mam tabulku, ktera je umistene na zdilenem disku (vsichni uzivatele
> tam maji plny pristup) a presto v okamziku. kdy provedu update (SQL) v
> TQuery tak mi to zarve, ze nemuze zapisovat... Pritom je 100%
> zajisteno, ze kazdy update jinou vetu... Nerad bych tu tabulku delil
> na vice souboru... Je nejaka pomoc??? DBServer ci podobne Servery
> databazoveho charakreru bych nerad pouzival... Primi pristup jen pres
> TQuery mi vyhovuje (vyhovovalo...)...

Z popisu vubec neni jasne, na co se ma odpovidat. Chybi urceni
databaze, problem muze byt i v tom, pokud nekde oteviras tabulku
jako Exclusive a podobne.

Hadam, ze se jedna o souborovou databazi (ale jakou?). Pro
sitovou praci doporucuji souborove databaze smahem opustit a
prejit na nejakou SQL (pro mensi provoz obvykle zcela vyhovuje
MSDE, na spadnuti je OpenSource IB6). Tam by takovehle
problemy mely nastat snad jen v pripade jasneho umyslu nebo
totalni nesikovnosti programatora.

Unicode editor

[*] Zbysek Hlinka <zhlinka(zv)login(tec)cz> - 27.4.2000 11:32:09

Ahoj all,

nevite nekdo o nejakem slusnem free (vcetne zdrojaku) radkovem i
memo editoru pro unicode retezce?

Grafika v menu

[*] Jiri Novotny <NOVOTNY(zv)ftknw.upol(tec)cz> - 27.4.2000 09:43:04 met-1

> Nevite nekdo jakym zpusobem dostat grafiku do Menu a PopUpMenu?

Nevim jestli jsem dobre pochopil dotaz, ale v D5 (a mozna i niz) maji
TMainMenu i TPopupMenu vlastnost Images, kam si zadas ImageList s
prislusnymi obrazky. Je to ono?

Jirka.
+-------------------------+---------------------------------+
| Jiri NOVOTNY, Olomouc, | e-mail: novotny(zv)ftknw.upol(tec)cz |
| Czech Republic | http://aix.upol(tec)cz/~novotnyj |
| | ICQ: 9495586 |
+-------------------------+---------------------------------+
| ... and objects in the rear view mirror can appear closer |
| than they are |

Unicode editor

[*] Ondrej Krajicek <xkrajic(zv)ics.muni(tec)cz> - 27.4.2000 11:46:18

Emacs pro Windows NT ?

Ondrej Krajicek

Zbysek Hlinka wrote:

> Ahoj all,
>
> nevite nekdo o nejakem slusnem free (vcetne zdrojaku) radkovem i
> memo editoru pro unicode retezce?

> E-mail: zhlinka(zv)login(tec)cz, localizator(zv)localizator.com
> Phones: 02/795 29 56; GSM: 0603 551 282

Ondrej Krajicek mailto:xkrajic(zv)ics.muni(tec)cz
Institute of Computer Science, Masaryk University Brno
You probably know who is the dot in .com, but who
is the dot in (tec)cz ?

Grafika v menu

[*] martin.falta(zv)obi.de - 27.4.2000 11:03:08

Ahoj,

pouzij menu z RxLib.

Martin

Von: vyvoj(zv)atlascon(tec)cz am 27.04.2000 05:58 GMT

Bitte antworten an delphi-l(zv)fwd(tec)cz

An: delphi-l(zv)fwd(tec)cz
Kopie: (Blindkopie: Martin Falta/OBI/CZ)
Thema: Grafika v menu

IMPORTANT NOTICE:
This email is confidential, may be legally privileged, and is for the
intended recipient only. Access, disclosure, copying, distribution, or
reliance on any of it by anyone else is prohibited and may be a criminal
offence. Please delete if obtained in error and email confirmation to the sender.
Ahoj!

[...]

Charset

[*] Jaroslav Uher <moravia(zv)mbox.vol(tec)cz> - 27.4.2000 12:07:11

Ahoj,

Env. Win95/98 CZ, D5 Profi, Pdx

zaciname psat aplikaci v prostredi Win95/98 CZ,
ktera bude ale provozovana na NT 4 SP5 US nebo DE.

Radi bychom se vyhnuli problemum s charset na cilovem OS.
Urcite s tim nekdo mate zkusenosti.
Na co si konkretene dat pozor, popr. zda je lepe
nainstalovat NT 4 US primo.

Dekuji za kazdy nazor.

Grafika v menu

[*] Tomas Bihary <tomas(zv)wige-mic(tec)cz> - 27.4.2000 11:18:14

Na to mam rozpracovanou takovou malou komponentu.
Zatim je jenom pro popupmenu. Ale na stejnym principu
by sla udelat i pro hlavni menu.
Klidne ji poslu.
Ahoj Tomas Bihary

[...]

[*] Foldyna Ji�� <jiri.f(zv)avizo(tec)cz> - 27.4.2000 12:31:38

Ahoj,

resili jsme podobny problem s prevzetim US zakazkoveho SW. Problemy se
znakovymi sadami nejsou jedine. Dalsi potize muze pusobit rozdilne
formatovani data, casu, currency a decimal separator pri praci se stringy -
pri jejich parsovani (to byly nase problemy). Asi byste meli podivat do
sekce Regional settings a podle toho, co budete pouzivat, se taky zaridit.
Pokud bys potreboval podrobnejsi popis nasich potizi, muzu neco zplodit a
poslat.

Od: Jaroslav Uher [mailto:moravia(zv)mbox.vol(tec)cz]
Odesl�no: 27. dubna 2000 12:07
Komu: delphi-l(zv)fwd(tec)cz
P�edm�t: Charset

[...]

Program ktory tvori program (2)

[*] Delphi Konfera <delphi(zv)globnet.sk> - 27.4.2000 12:41:50

Ahojte,

Chcel by som teraz upresnit vlastne ocom mi ide a co som chcel napisat v
minulom maile.

V Delphi si vytvorim nejaky hlavny program a vedlajsi program, oba .exe
Ak v hlavnom programe zmenim nejake udaje, napr. nejake textove pole.
Teraz napr. po nejakom kliku na button chcem aby mi ten hlavny program
zmenil v tom vedlajsom programe tie udaje co som zmenil v tom hlavnom.
Hlavne mi ide oto aby ten vedlajsi subor bolo len jedno .exe .

Napriklad:
V hlavnom subore budem mat nejaky editbox do ktoreho napisem text aky
ma byt v captione labelu vo vedlajsom subore. A teraz by mi mal vytvorit
jedno exe, stym ze ked ten vedlajsi program spustim tak ten label bude mat
caption taky aky som napisal v tom edit boxe v hlavnom subore.

T.j.
Ten vedlajsi subor bude vlastne stale rovnaky len by sa mu mali cez ten
hlavny program zmenit napriklad, captiony labelov.

Tak snad som to teraz podrobne vysvetlil.

Martin Milesich

Charset

Od tusim delphi3 jest mozno (vzhledem k ruznym gatesovinkam a jeho
platformam jest nutno) nastavit charset na EASTEUROPE_CHARSET - po rozbaleni
polozky font v object inspectoru (ne po spusteni dialogoveho okna). Pod
WinNT mi to funguje v pohode.

> [...]
>
> Radi bychom se vyhnuli problemum s charset na cilovem OS.
> Urcite s tim nekdo mate zkusenosti.
> Na co si konkretene dat pozor, popr. zda je lepe

[*] Pavol Kakacka <paka(zv)aktis(tec)cz> - 27.4.2000 13:17:19

Cau!

Riesit tuto vec cez vyrobu ineho exaca (noveho - komilaciou) by bolo
zbytocne narocne. Ide to tak, ze si budes zapisovat z Hlavneho pogramu tie
zmeny do resource suboru a z toho vedlajsieho to budes natahovat. Pripadne
mozes vyuzit TIniFile subor, resp, zalezi na objeme dat aj databazu alebo
iny odkladaci subor. Ak ide o mensie mnozstvo udajov MOZNO by to zniesli aj
registry Windows.

Pavol Kakacka
paka(zv)aktis(tec)cz

> [...]
| Ten vedlajsi subor bude vlastne stale rovnaky len by sa mu mali cez ten
| hlavny program zmenit napriklad, captiony labelov.

[*] Bosnis <bosnis(zv)atlas(tec)cz> - 27.4.2000 13:20:15

Vsechny texty, ktere se maji takto zmenit dat do externiho souboru "ini"
(nemusi to byt standartni windowsowsky ini soubor, muze mit i vlastni
format), ktery ten vedlejsi program bude cist po nastartovani, nebo i behem
chodu pri refreshi pokud se "ini" souboru zmeni datum.

Ing. Pavel SPEJTEK
e-mail: bosnis(zv)atlas(tec)cz
www: http://freeweb.coco(tec)cz/ps/index.html

[...]

Designer Hinty + Frame

[*] Pavol Kaka�ka <paka(zv)aktis(tec)cz> - 27.4.2000 13:58:51

Cau,

vsimol som si, ze ked mam zapnute "Show Designer Hints" tak na normalnych
formoch mi nad komponentami Delphi ukazuje hinty uplne v pohode, ale nad
frame-ami ;-) NIE. Ze by dalsia "vychytavka" z dielne Borlandov???

Je to hrozny "oprus"...........

Pavol Kaka�ka
paka(zv)aktis(tec)cz

PChar

[*] Petr Jel�nek Konf <pjmodos(zv)seznam(tec)cz> - 27.4.2000 14:05:30

Pouzivam Delphi 4, a tohle jsem zkousel a vypisuje to delku 1.
On je totiz problem hlavne v tom ze ten Word (PChar) obsahuje nekolik znaku
#0.
Navic ten problem uz jsem vyresil jinak. On totiz ten Word je soucasti
Recordu kse je i promena ktera urcuje o kolik je ten Word delsi nez 18
(nejmensi velikost).
Ale jinak dik.

Petr Jel�nek
http://pjmodos.hyperlink(tec)cz

Od: Delphi Konfera <delphi(zv)globnet.sk>
Pre: delphi-l(zv)fwd(tec)cz <delphi-l(zv)fwd(tec)cz>
D�tum: 27. apr�l 2000 13:39
Predmet: Program ktory tvori program (2)
[...]

Dynamicka tvorba formu

[*] Ji�� Kr�l jr. - 27.4.2000 14:16:22

Hi,

rad bych tvoril formy ve sve aplikaci tak, ze bych si napsal vlastni

function MyShowModal(DynForm:TForm; PoZavreniNechat:boolean):TModalResult;

ktera by testla if je ten form uz vytvoren, if ne tak ho vytvorila.
nevim jak parametrem predat ktery form vytvorit

explicitne mi to funguje takto

try DokHeadF.caption:=DokHeadF.caption;
except on EAccessViolation
do Application.CreateForm(TDokHeadF, DokHeadF) // <----- jak predat
tyhle v parametrech????
end;
DokHeadF.showmodal;

mozna to jde i lepe (a radostneji) , prosim zkusenejsi o helpik

diky
JK

tisk pomoci stretchblt na canvas tiskarny

[*] Petr Jel�nek Konf <pjmodos(zv)seznam(tec)cz> - 27.4.2000 14:17:49

Zkus tohle mam to vyskouseni, ale jenom s TMetaFilem.
Printer.Canvas.StretchDraw(Rect(0,0,Printer.PageWidth, Printer.PageHeight),
TvujObrazek)

Zdar
Petr Jel�nek - amat�rsk� program�tor
http://pjmodos.hyperlink(tec)cz
From: "Filip Hlad�k" <fihla(zv)telecom(tec)cz>

> [...]
> zobrazeny v TDBGrid. Potrebuji tento vystup ulozit v nove tabulce,
> ktera bude obsahovat pouze data zobrazena v TDBGrid.

ja to ukladam v Pdx a DBF takto (jsou zde ale jista omezeni v
druzich pole, BLOB urcite nepujde 'AsString'):
1. vygeneruji novou tabulku

Query1.Last;
with Table1 do
begin
with FieldDefs do
begin
Clear;
for I:=0 to Query1.FieldCount-1 do
Add(Query1.Fields[I].FieldName,
Query1.Fields[I].Datatype, {ftString..}
Query1.Fields[I].Size,
false);
end;
{with IndexDefs do ...
bez indexu }
CreateTable;
end;

2. prekopiruji data

Table1.Open;
Table1.DisableControls;
Query1.First;
while not Query1.EOF do
begin
Table1.Append;
for i:=0 to Query1.FieldCount-1 do
begin
Table1.Fields[I].Asstring:=Query1.Fields[I].Asstring;
end;
Table1.Post;
Query1.Next;
end;
Query1.Close;
Table1.EnableControls;
Table1.First;

Jarek Uher

Zrychleni aplikace

[*] Martin Pe�ek <pesek.martin(zv)mymail(tec)cz> - 27.4.2000 20:17:53

Zdravim!
Mam aplikaci, kterou bych potreboval zrychlit (editor pro hru). Jde o to, ze mam komponenty a ty maji jednu udalost. Prirazuji promene svuj sender, kdyz nad ni projede mys a presunou komponentu TImage nad sebe. Pohybliva komponenta obsahuje kod na onClick. V teto udalosti se priradi pres "ulozeny" sender obrazek (Image.Picture.Assign). Kdyz se pohybuju mysi nad polem tak se ten pohyblivej TImage "flaka" nekde za mysi. Na mem PIII 450 je to sice v pohode, ale uz na Celeronu 333 se to znatelne zpozduje (coz teprve na P133 a 486). Editor si muzete stahnout na: http://gm1.miesto.sk pokud tam uz stranky nebudou tak na http://gm.fbi(tec)cz

Predem dik za odpovedi.

S pozdravem Martin Pesek, amatersky programator.

===============================
[ Martin Pe�ek
[ pesek.martin(zv)mymail(tec)cz
[ http://gm1.miesto.sk pripadne http://gm.fbi(tec)cz
[ www.samuel(tec)cz/~markm
[ http://board.jinak(tec)cz

[ Info
[ Delphi 5 Ent., W98
===============================

Batch

[*] Michal Vojta <michal.vojta(zv)iol(tec)cz> - 27.4.2000 20:45:08

Jak vytvorim davkovy soubor ve W95, potrebuji nekolik *.lnk a *.pif
najednou.
Dik M. Vojta

nemuzu zobrazit TGauge do poredi

[*] Slavek Rydval <rk(zv)atrey.karlin.mff.cuni(tec)cz> - 27.4.2000 20:46:08

Ahoj,

uz se napamatuji, jak jsem do kdysiva resil, ale pokud si dobre
pamatuju, pak to slo pouze programove (treba v OnActivate formu):

Gauge1->Parent = StatusBar1->Panels [0];

nebo tak nejak.

Slavek

> [...]
> StatusBarem. Vi nekdo jak na to? Nebo ma nekdo primo nejakou koponentu
> podobnou Statusbaru, ktera uz ma v sobe to TGauge??

http://www.swnet(tec)cz
Magazin informacne vyspelych jedincu

Komponent

[*] Slavek Rydval <rk(zv)atrey.karlin.mff.cuni(tec)cz> - 27.4.2000 20:56:39

Ahoj,

Do sekce protected dej:

procedure Notification (AComponent: TComponent; Operation:
TOperation); override;

a definice muze vypadata treba takto:

/-----------------------------------------------------------------------------
// Notification
//-----------------------------------------------------------------------------
procedure TEntryPoint.Notification(AComponent: TComponent;
Operation: TOperation);
begin {Notification}
if (Operation = opRemove) and (AComponent = FEntity) then
FEntity := nil;
end; {Notification}

Slavek

> MarCaNT

http://www.swnet(tec)cz
Magazin informacne vyspelych jedincu

Zmizlo ucho InterBase Admin

[*] Roland Turcan \(RoTurSoft\) <rotursoft(zv)nextra.sk> - 27.4.2000 21:09:20

Zdravim.

Mam instalovane D5 a IB6 a ucho Admin som tam mal, ale mi zmizlo. Stalo sa
to niekomu ?

Program ktory tvori program (2)

[*] Martin Pesava <jimx(zv)volny(tec)cz> - 27.4.2000 21:44:59

No ja bych to asi resil tak, ze bych si na konec toho nove vytvoreny EXE
zapsal v nejakem formatu jednotlive stringy, ktere by se po spusteni
toho EXE nacitaly...

--
Martin Pe�ava

/--------------------------------------------------------------\
| Known as JimX on http://www.webchat(tec)cz & http://www.xchat(tec)cz |
| Webmaster of http://miss.misto(tec)cz |
| Email: mailto:jimx(zv)volny(tec)cz ICQ# 18148896 |
\--------------------------------------------------------------/

Delphi & ADO

> [...]
> po�adovan� aplikac� nen� zprost�edkovatelem podporov�na". Nevite nekdo cim

Niektore ADOX funkcie nemusi OLEDB provider podporovat (viz. MDACReadme.htm
v Program Files\Common Files\System\ADO). Na MS SQL 7 mozes namiesto ADOX
pouzit SQL-DMO.

Erik

TImage+, PING/TTimer

[*] Martin Pesava <jimx(zv)volny(tec)cz> - 27.4.2000 22:07:15

hmm... diky za radu, ale stejne to nefacha... muj program tedy vypada:
img.hint:='text';
img.showhint:=true;
img.ParentShowHint:=false;
form.showhint:=true;
ale stale nic... hint se proste nezobrazi...

A mel bych jeste jeden dotaz. Mam na formu nekolik (cca 15) rucne
vytvorenych IMGu. Mam tam take TTimer, kterej jednou za x-sekund zavola
nejakou procedurku, ktera dela to, ze postupne probira vsechny img (mam
je v TListu) a snazi se PINGovat na IP adresy definovane jako jedna z
polozek Itemu toho listu. Doma fsechno vypada OK (kdyz mam jenom lokalni
masinu), ale jakmile program spustim negde, kde se da doPINGnout nekam
dal nez na 127.0.0.1, tak ten program sice jede, ale vypada zatuhle -
kdyz ve W95 stisknu Ctrl-Alt-Del, tak mi to tam dokonce ukaze, ze ta
aplikace je ve stavu [neni odpoved]. Tlacitka, ktera mam na Formu taky
nereaguji... nebo teda reaguji, ale se znacnim spozdenim... Proste to
vypada, ze TTimer si pro sebe bere vsechen procesorovy cas, ale zda se
mi to divny, kdyz doma (mimo sit) to beha OK. Tim PINGovanim to nejni,
protoze pred zapocetim updatu IMGu hodim do statusliny text a po
zkonceni updatu ho zrusim...

Jediny, co me napadlo (nebo mi to spis negdo poradil) bylo vytvorit 2
thready:
- obsluha okna
- Timer+PING
Ale to se mi moc nechce... Poradte mi negdo pls, co stim...

--
Martin Pe�ava

/--------------------------------------------------------------\
[...]

LABELy

[*] Hurricane <hurricane(zv)email(tec)cz> - 28.4.2000 00:10:29

Zdravte

Mam ColorDialog a potrebuju porovnavat barvu kterou mi vrati s jinou barvou
(mwCustomEdit1.Color) a kdyz sou stejny, tak aby to vyhodilo hlasku a
spustil se ColorDialog znova. Funguje mi to s LABELem, ale slysel sem, ze by
se to nemelo moc pouzivat aze to neni dobry atd... Tak bych potreboval
vedet, jak to s tim LABELem je a jesti se misto toho neda pouzit nejaka
podminka typu REPEAT - UNTIL.

label znova;
begin
znova:
if ColorDialog1.Execute then mwCustomEdit1.RightEdgeColor :=
ColorDialog1.Color;
if mwCustomEdit1.RightEdgeColor = mwCustomEdit1.Color then
begin
ShowMessage('Tuto barvu nelze pou��t.'+#13#10+'Nebyla by
vid�t.'+#13#10+'Nastavte jinou.');
goto znova;
end;

Dik za odpoved

Hurricane

Barevne oznaceni radek v Memu

[*] platos(zv)list.skm.vutbr(tec)cz - 28.4.2000 00:48:37

Nevite nekdo plz o nejake komponente pro zobrazeni textu(nejspis
vylepsene TMemo), ktera by umoznovala barevne zvyraznit urcite
radky???

Zmizlo ucho InterBase Admin

[*] Tomas Vesely <veselyt(zv)atlas(tec)cz> - 28.4.2000 07:20:06

Ano po nainstalovani IB 6 - je nutno si nainstalovat upgrade kitu.
Od: Roland Turcan (RoTurSoft) <rotursoft(zv)nextra.sk>
Komu: Delphi CZ konferencia <delphi-l(zv)fwd(tec)cz>
Datum: 27. dubna 2000 22:05
P�edm�t: Zmizlo ucho InterBase Admin

>Zdravim.
>
>Mam instalovane D5 a IB6 a ucho Admin som tam mal, ale mi zmizlo. Stalo sa
> [...]

TImage+, PING/TTimer

[*] Gebauer Lukas <gebylist(zv)mlp(tec)cz> - 28.4.2000 07:31:07

> [...]
> OK. Tim PINGovanim to nejni, protoze pred zapocetim updatu IMGu hodim
> do statusliny text a po zkonceni updatu ho zrusim...

Smim vedet CIM pingujes?

WEB: http://www.mlp(tec)cz/space/gebauerl/synapse - Synapse Delphi TCP/IP Library

Query

[*] David Lebeda <david.lebeda(zv)comarr(tec)cz> - 28.4.2000 07:41:37

> [...]
> zobrazeny v TDBGrid. Potrebuji tento vystup ulozit v nove tabulce,
> ktera bude obsahovat pouze data zobrazena v TDBGrid.

Neslo by neco ve stylu

insert into jmenoTabulky select ... from puvodniTable where...

Nevim a nezjistoval jsem, zda to funguje i jinde nez na MSSQL 7.

David

Debug process is already running

[*] Bene� Jaroslav <JBenes(zv)cpoj(tec)cz> - 28.4.2000 07:51:53

Ahoj,
Program Reset se jen vracel a nic neudelal

> [...]
>
> VANICEK SOFTWARE, spol. s r.o. tel.: 05-747267
> Zborovska 15 fax+BBS: 05-41240246
> 616 00 Brno e-mail: novacek(zv)vanicek(tec)cz

[*] �ampulka Ji�� <campulka(zv)czas(tec)cz> - 28.4.2000 07:58:53

TRichEdit

----- P�vodn� zpr�va -----
Od: <platos(zv)list.skm.vutbr(tec)cz>
Komu: <delphi-l(zv)fwd(tec)cz>
Odesl�no: 28. dubna 2000 0:48
P�edm�t: Barevne oznaceni radek v Memu

> Nevite nekdo plz o nejake komponente pro zobrazeni textu(nejspis
> vylepsene TMemo), ktera by umoznovala barevne zvyraznit urcite
> radky???

UpdateSQL

[*] Jaro <jaro(zv)sinea(tec)cz> - 27.4.2000 23:02:28 -0700

Kdyz pouzijes UpdateSQL, pak staci Insert, Edit a Post.
O vse se postara pripojeny UpdateSQL
Pokud pracujes v rezimu CachedUpdates, pak musis jeste potvrdit
ApplyUpdates a CommitUpdates, viz tez priklad primo v Delphi.
Podle meho nazoru se to vsak hodi jen v nekterych pripadech.

> V D3 mam TQuery->TDataSource->TDBEdit a chcem volzit novy zazam a opravit
> existujuci.
> Skusil som zadefinovat SQL v UpdateSQL ale neviem ako vyvolat prislusny
SQL
> a predat parametre.
>
> Dakujem.
>
> Jozo

Sedive ikony na neaktivnich buttonech

[*] Bene� Jaroslav <JBenes(zv)cpoj(tec)cz> - 28.4.2000 08:02:41

Ahoj,
ja pouzivam speedbar z rx lib s rxspeedbutton a tam je na tlacitko potreba
az 5 obrazku (tj. jedna bitmapa s 5 obrazky):
aktivni, disablovany, stisknuty, stale_stisknuty a neaktivni. Muze jich byt
i min. Neni-li disablovany, tak je dopocitan. V adresari Buttons\ jsou
bitmapy obvykle s dvema obrazky aktivni/disablovany.
A funguje to i v D1.

> Od: Pavel �ern� [SMTP:cerny(zv)cerny-ps(tec)cz]
> Odesl�no: 27. IV 2000 19:29
> Komu: delphi-l(zv)fwd(tec)cz
> P�edm�t: Sedive ikony na neaktivnich buttonech
>
> Pokud chci na buttonech v toolbaru, aby pri enabled = false
> byl obrazek sedivy ( pouze relief ), musim mit v ImageListu
> obe dve formy, a menit ho ?
> Nebo to jde nejak elegantneji ?
>
> Diky za odpoved.
>
> Pavel �ern�
> email: pavel(zv)cerny-ps(tec)cz

Odsadenie v DBGrid

[*] Bc. Libor Filip <filip(zv)agrokonzulta(tec)cz> - 28.4.2000 08:03:54

Jednou z moznosti je prepsat udalost OnDrawDataCell nebo
OnDrawColumnCell (pokud v DBGridu jsou vlozeny sloupce).
V techto udalostech muzes ridit vykresleni v DBGridu pro kazdy column.

Maly priklad jak to pouzivam.

procedure TForm1.DBGrid1DrawColumnCell(Sender: TObject;
const Rect: TRect; DataCol: Integer; Column: TColumn;
State: TGridDrawState);
var
s: string;
if Query1.Active then begin
if (CompareText(Column.Field.FieldName, 'PrijemVydej') = 0) then begin
if (Query1.FieldByName('PrijemVydej').AsInteger = 1) then
DBGrid1.Canvas.TextRect(Rect, Rect.Left + 2, Rect.Top+2, 'Prijem')
else DBGrid1.Canvas.TextRect(Rect, Rect.Left + 2, Rect.Top+2, 'Vydej');
end;
if (CompareText(Column.Field.FieldName, 'Celkem') = 0) then begin
s := FormatFloat('### ##0.00', Query1.FieldByName('Celkem').AsFloat);
i := Canvas.TextWidth(s);
DBGrid1.Canvas.TextRect(Rect, Rect.Right - 3 - i, Rect.Top+2, s);

Od: Roland Turcan (RoTurSoft) [SMTP:rotursoft(zv)nextra.sk]
Odesl�no: 27. dubna 2000 17:44
Komu: Delphi CZ konferencia
P�edm�t: Odsadenie v DBGrid

[...]

[*] Jaro <jaro(zv)sinea(tec)cz> - 27.4.2000 23:07:24 -0700

Protoze se jedna o Paradox tabulky a protoze se tyto tabulky vlastne sdili
a zmeny se projevi az po chvili, pokud trochu neprekonfigurujes BDE.
Ja uz se nepamatuji presne, jak se to dalo vylepsit,
protoze jsem zahy zjistil, ze Pdox se na praci
v siti vubec nehodi a to uz je hodne davno.

> [...]
> zdilenim tabulky (souboru), tak proc za normalnich okolnosti se tam z
> nekolika mist postupne zapisovat da? A pritom naraz (respektive velmi

Dynamicka tvorba formu

Jestli chces predavat jako parametr tridu, tak v Delphi je demo na ClassRef,
kde tohleto vyuzivaji

Sroub

PoZavreniNechat:boolean):TModalResult;

> if not assigned (DokHeadF) then
> DokHeadF := TDokHeadF.create (application);
> [...]

Borland a Troll Tech spolupracuji na Linux GUI

Podrobnosti jsou zde
http://www.borland.com/about/press/2000/trolltech.html

pcisar(zv)inprise(tec)cz

nemuzu zobrazit TGauge do poredi

Neslo by pouzit TPanel? Do TStatusBaru, myslim, nelze umistit dalsi
komponenty

Sroub

> [...]
> StatusBarem. Vi nekdo jak na to? Nebo ma nekdo primo nejakou koponentu
> podobnou Statusbaru, ktera uz ma v sobe to TGauge??

Grafika v menu

[*] Ren� Otisk - 28.4.2000 08:24:00

V D3 tohle nejni

Sroub

> [...]

Nevite nekdo jakym zpusobem dostat grafiku do Menu a PopUpMenu?
Konkretneji - potrebuju tam dostat neco takoveho jako je v nabidce Start

RichEdit

> Nevite nekdo plz o nejake komponente pro zobrazeni textu(nejspis
> vylepsene TMemo), ktera by umoznovala barevne zvyraznit urcite
> radky???

OT: WinNT4 sp6

> no to rozhodne nemam ten pocit ...
>
> myslim, ze to tak (kumulativne) funguje az od petky ...
>
> Vlada

Pokial viem, tak kumulativne su vsetky service pack-y pre NT. Samozrejme,
netyka sa to tzv. Hot Fix-ov.

LABELy

[*] Milink Otakar <otam(zv)tdat(tec)cz> - 28.4.2000 08:40:25

> [...]
> begin
> ShowMessage('Tuto barvu nelze pou��t.'+#13#10+'Nebyla by

treba:

var bOK: Boolean;
if ColorDialog1.Execute then
mwCustomEdit1.RightEdgeColor := ColorDialog1.Color;
bOK := mwCustomEdit1.RightEdgeColor <> mwCustomEdit1.Color;
if not bOK then
ShowMessage('Tuto barvu nelze pou��t.'+#13#10+
'Nebyla by vid�t.'+#13#10+'Nastavte jinou.');
until bOK
end;

Windows Schemes

[*] Pavol Kaka�ka <paka(zv)aktis(tec)cz> - 28.4.2000 08:48:14

>Pot�eboval bych zjistit, kde v registru (p��padn� jin�m souboru) jsou
>ulo�eny nastaveni barev Windows tak, jak se nastavuj� v
>Obrazovka=>Vlastnosti=>Vzhled.

HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Appearance\Schemes

Pavol Kaka�ka
paka(zv)aktis(tec)cz

nemuzu zobrazit TGauge do poredi

[*] Bene� Jaroslav <JBenes(zv)cpoj(tec)cz> - 28.4.2000 08:53:31

Ahoj,
a co treba pouzit AlStatusBar, ktery se jiz jako kontejner chova?
(C)1999 Andrew Leigh
http://www.alphalink.com.au/~leigh/components

> Od: Ren� Otisk [SMTP:otisk(zv)misel(tec)cz]
> Odesl�no: 28. IV 2000 8:18
> Komu: delphi-l(zv)fwd(tec)cz
> P�edm�t: Re: nemuzu zobrazit TGauge do poredi
>
> Hi,
>
> Neslo by pouzit TPanel? Do TStatusBaru, myslim, nelze umistit dalsi
> komponenty
>
> Sroub

> formulare

OT: graphedt.exe

[*] sup(zv)svitap(tec)cz - 28.4.2000 9:11:34

ftp.sunsite.org.uk/Mirrors/ftp.microsoft.com/Services/whql/tools/nstl/000316
/hct/device/vidcap/i386/graphedt.exe
ftp.sunet.se/pub3/vendor/microsoft/Services/whql/Tools/NSTL/000316/HCT/Devic
e/VidCap/i386/graphedt.exe

> [...]
>
>Nejak se mi nechce to kupovat cele, kdyz potrebuji jen tuhle utilitu.
>Nemate to nekdo a neposkytl byste mi to?

Jaroslav Weiss
odd. informatiky

SVITAP J.H.J. s.r.o.
Kijevska 6-8
SVITAVY
568 02

tel: ++420-461-568 202
fax: ++420-461-568 300
E-mail: sup(zv)svitap(tec)cz
FTP: ftp.svitap(tec)cz

OT: WinNT4 sp6

Proc tedy jest podminkou pro nainstalovani SP4 jiz existujici SP3?

Sroub

> Pokial viem, tak kumulativne su vsetky service pack-y pre NT. Samozrejme,
> netyka sa to tzv. Hot Fix-ov.

Sedive ikony na neaktivnich buttonech

[*] David Lebeda <david.lebeda(zv)comarr(tec)cz> - 28.4.2000 09:22:48

> [...]
> min. Neni-li disablovany, tak je dopocitan. V adresari Buttons\ jsou
> bitmapy obvykle s dvema obrazky aktivni/disablovany. A funguje to i v

Kvuli zname chybe s ubyvanim zdroju, jak uz se tu parkrat
probiralo, bych se Speedbuttony vseho druhu snazil nepouzit a,
pokud to je mozny, co nejvice pouzivat TToolBar.

David

OT (ale jen mirne) Modem po siti Microsoft

[*] Zapl�k���ͪe�?�Y��̿ - 28.4.2000 09:48:50

Pratele

Resim problem pripojovani modemu na internet po siti.
Trosicku to rozvedu do podrobnosti. Mam ve firme pouze sit Microsoft 98 (nikde zadny server),ve ktere je jeden pocitac(PC1), ktery je vybaven modemem a nastaven na pripojovani na internet. Z jineho pocitace(PC2) se pomoci sdileni pripojeni , pripojim na internet. Pokud na PC1 neni aktivni pripojeni a ja se chci z PC2 pripojit , tak si modem na PC1 automaticky pripojeni provede. Ja potom z PC2 normalne serfuju. Potud je vsechno OK. Potiz je az v tom okamziku, kdyz na PC1 nikdo pripojeni nepouziva a ja se na PC2 chci odpojit. I kdyz na PC2 ukoncim vsechny aplikace souvisejici s pripojenim, spojeni na PC1 porad visi a at delam co delam neni moznost jak spojeni prerusit aniz bych dosel k PC1 a manualne spojeni zrusil. Neni ani moznost jakehokoliv monitorovani z PC2 ,jestli pripojeni je, nebo neni aktivni Tak me napadlo, jestli by se pomoci Delphi 5(profi) nedala napsat nejaka aplikace, pomoci ktere bych mohl takto vybudovane spojeni ukoncit. Je mi jasne , ze to nebude tak jednoduche, protoze by se melo zjistovat jestli neni aktivni nekdo jiny, ale to uz me zase tak netrapi. Da se napsat takova aplikace, ve ktere bych dokazal polozit modem na PC1 (treba i natvrdo). Pokud nekdo neco vi, tak at to vezme trosicku polopate, protoze s programovanim po siti nemam prazadne zkusenosti.

Pokud mate verzi WIN OEM, tak Microsoft neporadi a neporadi.

Zaplik
zaplik(zv)volny(tec)cz

OT: WinNT4 sp6

[*] David Lebeda <david.lebeda(zv)comarr(tec)cz> - 28.4.2000 10:01:26

> Proc tedy jest podminkou pro nainstalovani SP4 jiz existujici SP3?

Pokud si dobre pamatuji, na svuj stroj jsem po instalaci WinNT 4
dal pouze SP4 a vse mi slape k me spokojenosti.

David

Problemy s typovymi soubory

[*] Pavel Hampl <phampl(zv)chmi(tec)cz> - 28.4.2000 08:11:03

na vytvoreni kratkych stringu staci prece direktiva {$H-},
pak string=shortstring

P.Hampl

Zbysek Hlinka wrote:

> Na tohle velky pozor, protoze od D2 jsou stringy automaticky
> dlouhe. Takze spis nejak takto:
>
> i:=Length(s);
> BlockWrite(f, i, 4);
> BlockWrite(f, s[1], i);
> BlockRead(i, 4);
> SetLength(s, i);
> BlockRead(f, s[1], i);

> E-mail: zhlinka(zv)login(tec)cz, localizator(zv)localizator.com
> Phones: 02/795 29 56; GSM: 0603 551 282

Atributy souboru na siti

[*] Petr Ku�era <kucera(zv)vri(tec)cz> - 28.4.2000 09:27:09

Dobry den,

potreboval bych nastavit atribut u souboru na siti (novell) na
"sharable". Da se to nejak jednoduse udelat? Poradte mi, jak.

Dekuji.

Petr Kucera

OT: WinNT4 sp6

[*] Daniel Rott <roxton(zv)atlas(tec)cz> - 28.4.2000 10:30:32

> Proc tedy jest podminkou pro nainstalovani SP4 jiz existujici SP3?

Cituji z Readme.txt SP4 CZ:
==================
1.0 �VOD
==================
Tato verze aktualizace Microsoft Windows NT 4.0 Service Pack 4 (SP4)
umoznuje snadne pouziti, pouzivate-li system Windows NT, a je urcena
k aktualizaci souboru starsich nez ty, ktere obsahuje aktualizace
Windows NT Service Pack. Verze aktualizaci jsou kumulativni a
obsahuji opravy ze vsech predchozich aktualizaci a vsechny nove
opravy vytvorene po aktualizaci Service Pack 3.

Daniel

OT: WinNT4 sp6

[*] Ren� Otisk - 28.4.2000 11:29:21

omluvam se za dezinformace

Sroub

> [...]

obsahuji opravy ze vsech predchozich aktualizaci a vsechny nove
opravy vytvorene po aktualizaci Service Pack 3.

OT: opakovane vytaceni

[*] Ji�� Kr�l jr. - 28.4.2000 12:02:37

netusi nekdo, jak zapnout opakovane vytaceni cisla? U standardnich tel.
pripojeni ve Win98.. napr. k ISP

diky

JK

Atributy souboru na siti

[*] martin.falta(zv)obi.de - 28.4.2000 11:21:33

Zkus to takhle:
WinExec('flag test.txt rwsa', SW_SHOWDEFAULT);

Martin

-------------------- Weitergeleitet von Martin Falta/OBI/CZ am 28.04.2000 11:31
---------------------------

Von: kucera(zv)vri(tec)cz am 28.04.2000 08:27 GMT

Bitte antworten an delphi-l(zv)fwd(tec)cz

An: delphi-l(zv)fwd(tec)cz
Kopie: (Blindkopie: Martin Falta/OBI/CZ)
Thema: Atributy souboru na siti

[...]

[*] Zbysek Hlinka <zhlinka(zv)login(tec)cz> - 28.4.2000 12:28:49

On 27 Apr 00, at 19:40, Zdenek Janish wrote:

> [...]
> zdilenim tabulky (souboru), tak proc za normalnich okolnosti se tam z
> nekolika mist postupne zapisovat da? A pritom naraz (respektive velmi

Aha... Bez nahledu do zdrojaku se tohle da dost tezko vyresit.
Takze doporucuji budto nejake zakladni skoleni, nebo si precti
nejakou knihu o Delphi, zejmena praci s BDE a databazemi.
Verim, ze timto postupem najdes odpoved.

Bitmapy sdilejici stejne data, jak?

[*] Martin Skrivanek (atlas) <marify(zv)atlas(tec)cz> - 28.4.2000 13:02:54

Ahoj, chtel bych trosku poradit
mam
Bitmap1:TBitmap;
Image1:TImage;

v Bitmap1 je nacteny obrazek
a ja ho chci priradit do Image1.Picture.Bitmap
!!! Ale ne aby se to tam nakopirovalo
(jako to dela pouziti metody Assign, nebo prirazeni
Image1.Picture.Bitmap:=Bitmap1 )
Ale aby se porad jednalo o stejne data

(mam obrazek napr: 2000x2000x24bit (=12MB) a chci mit dve Bitmapy (se
stejnym obrazkem) tak, aby nezabiraly 24MB ale jen tech zhruba 12MB v
pameti)

Zatim to delam takhle:
Image1.Picture:=TPicture.Create;
Image1.Picture.Bitmap:=TBitmap.Create;
Image1.Picture.Bitmap.Handle:=Bitmap1.Handle; (-!-)
Image1.Picture.Bitmap.Width:=Bitmap1.Width;
Image1.Picture.Bitmap.Height:=Bitmap1.Height;
Image1.Picture.Bitmap.PixelFormat:=Bitmap1.PixelFormat;
Image1.Width:=Bitmap1.Width;
Image1.Height:=Bitmap1.Height;

Ale nevim jestli to je korektni a 100% funkcni.
Mam tam hodne nedostatku ? Da se to udelat nejak elegantneji ? .. adt
Dik za kazdou odpoved

Marify
http://www.fi.muni(tec)cz/~xskriva1

Hook a Hooklib

[*] Radek =?iso-8859-2?Q?Hole=E8ek?= <holecekr(zv)upfm(tec)cz> - 28.4.2000 13:18:36

Dobry den.
Stahnul jsem si program Hook a knihovnu HookLib.dll.

Pri spusteni programu Hook.exe mi hlasi chybu, ze: "Nelze najit knihovnu
DLL
HookLib na zadane ceste ... atd. Zkousel jsem tu knihovnu umistnit vsude
tam, kde ji
program hleda, ale vysledek je neustalne jeden a ten sam.

Nevite nekdo, kde by mohla byt chyba?
Mam D5 prof, NT4.0, SP5.

Diky

Radek Holecek

Zrychleni aplikace

[*] Martin Skrivanek (atlas) <marify(zv)atlas(tec)cz> - 28.4.2000 13:22:35

No a nemohlo by to byt tim, ze treba prekreslujes vsechny policka, nebo se
vsema neco delas (v nejakem zaludnem cyklu) ? Nebo tim, se to usazujes do
gridu.
Pokud to mas tak, ze posunujes jen to policko a nic jineho tak to musi
stihat i na 486

--
Marify
xskriva1(zv)fi.muni(tec)cz

Martin Pe�ek <pesek.martin(zv)mymail(tec)cz> p�e v diskusn�m
p��sp�vku:Ftow14.1wr(zv)news.muni(tec)cz...
> [...]
> http://gm.fbi(tec)cz
>
> Predem dik za odpovedi.
>
> S pozdravem Martin Pesek, amatersky programator.

None

[*] Petr Jel�nek Konf <pjmodos(zv)seznam(tec)cz> - 28.4.2000 13:57:06

Nastaveni barev je tady HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Colors

Zdravi

Date:string; {datum}
Attr:string; {atributy}
Index:integer; {index ikony}
Typ:char; {adresar nebo soubor}
end;
Jenze kdyz dam sortovani (pouzivam qsort) trva to strasne dlouho. Rekl bych ze je to zpusobeny tema objektama. Nevi nekdo jak to udelat jinak (rychleji). Kdyztak vam tu komponentu muzu poslat.

Zdravi
Petr Jel�nek - amat�rsk� program�tor
http://pjmodos.hyperlink(tec)cz

PChar

[*] Petr Jel�nek Konf <pjmodos(zv)seznam(tec)cz> - 28.4.2000 14:13:48

Jo zkousel. Zkousel jsem dokonce udelat dynamicky array a potom ho prevest
na string ale to mi zase hazelo delku asi 360000.

Zdravi
> [...]

> E-mail: zhlinka(zv)login(tec)cz, localizator(zv)localizator.com
> Phones: 02/795 29 56; GSM: 0603 551 282

OT (ale jen mirne) Modem po siti Microsoft

[*] L. ZITA <konference(zv)sales(tec)cz> - 28.4.2000 14:17:26

Behalf Of Zapl�k

>I kdyz na PC2 ukoncim vsechny aplikace souvisejici s pripojenim, spojeni na
PC1 porad visi.

Co pouzit treba WinProxy (pro 4 usery je snad zadarmo)
Ta umi nastavit cas, za jak dlouho se modem proi necinnosti odpoji.
Taky bych sazel, ze bude celkove bezpecnejsi.>Pokud mate verzi WIN OEM, tak Microsoft neporadi a neporadi.

Pri OEM by mel by radit dodavatel PC.

Ludek ZITA

OT (ale jen mirne) Modem po siti Microsoft

[*] CERMAK <CERMAK(zv)procomcr(tec)cz> - 28.4.2000 14:54:25

Nevim jak funguje sdileni modemu ve Win98, predpokladam ze mate Win98 Second
Edition. Mozna tam jde nastavit automaticke odpojeni po urcite dobe
necinnosti. Jinak by bylo mozne pouzit pro pristup k Internetu nejaky Proxy
Server, ktery se umi sam odpojit. Napriklad 602 pro Internet atd....

Vytacene sitove spojeni by se dalo realizovat tak, ze vyuzijete technologie
DCOM a to takto. COM server bude stale na pocitaci s modemem a bude vytacet
spojeni pomoci knihovny RAS.dll. Navic bude citat pocet pripojenych klientu.

Po odpojeni posledniho klienta zavesi.

Pozor je potreba nejprve vytvorit COM object a pak teprve volat fci, ktera
zajisti spojeni.

Jinak potrebne informace jsou dostupne na Delphree (RAS), psalo se o tom i v
konferenci. Informace o DCOMU muzete najit na ceskem Borlandu.

Je to sice trochu krkolomna cesta, ale snad vam to trochu pomuze.

[...]

zaplik(zv)volny(tec)cz <mailto:zaplik(zv)volny(tec)cz>

OT (ale jen mirne) Modem po siti Microsoft

[*] Zdenek Drvota <drvota(zv)zds(tec)cz> - 28.4.2000 15:33:29

Ahoj,

tusim, ze asi cekate jine rady, ale...

Zkuste pouzit nejaky proxy system

-WinProxy (www.winproxy(tec)cz)

-Winproxy (www.winproxy.com) - stejny nazev, jiny produkt :-)

-WinRoute ?

a nebo zkuste hodit dotaz na newsy

nntp:news.microsoft(tec)cz

skupiny cz.microsoft.podpora.*

28 Apr 00, v 9:48 :

s New Roman</param><bigger>

[...]
jestli by se pomoci <bold>Delphi 5(profi) </bold>nedala napsat nejaka apli=
[...]

Microsoft neporadi a neporadi.<FontFamily><param>Times New Roman</param><b=
igger>

New Roman</param><bigger>

imes New Roman</param><bigger>

Darek, ktery nezklame? CeDecko od nas!
http://www.zds(tec)cz/cdrom/cdrom.asp?sender=3Dmail

interne cislo po inserte

[*] Robert Zak <nrsys(zv)psn.sk> - 28.4.2000 16:03:34

Pouzivam MSSQL7. Ako sa da vytiahnut servrom pridelene IDENTITY prave
insertnuteho riadku?

priklad
tabulka ma polia Cproduktu integer identity(1,1)
Nazov nvarchar(30)

INSERT INTO TAB1 (NAZOV) values ('Puska')

on teraz priradi IDENTITY DO POLA 'Cproduktu'

ako zistim 'Cproduktu' ?

Konzolova aplikace a nevizualni komponenty

[*] bures <bures(zv)ssakhk(tec)cz> - 28.4.2000 16:13:08

Ahoj mam jeden dotaz do konfermce, je mozne pouzit v konzolove aplikaci
nevizualni komponentu ???
Ja jsem ji zkousel vytvorit pres Create ale jak mam potom nadeklarovat
procedury ktrere ta komponenta pouziva
a jaky by mel byt parent???

Vlada

nemuzu zobrazit TGauge do poredi

[*] Foldyna Jir� <jiri.f(zv)avizo(tec)cz> - 28.4.2000 16:14:19

Ahoj,

ja pouzivam DFStatusBar, stahl jsem ho z http://www.delphifreestuff.com, je
to zadarmo i se zdroji.

> [...]
> StatusBarem. Vi nekdo jak na to? Nebo ma nekdo primo nejakou koponentu
> podobnou Statusbaru, ktera uz ma v sobe to TGauge??

interne cislo po inserte

[*] Daniel Rott <roxton(zv)atlas(tec)cz> - 28.4.2000 16:28:58

> Pouzivam MSSQL7. Ako sa da vytiahnut servrom pridelene
> IDENTITY prave insertnuteho riadku?

SELECT (zv)(zv)IDENTITY

Daniel

Problemy s typovymi soubory

[*] Zbysek Hlinka <zhlinka(zv)login(tec)cz> - 28.4.2000 16:54:58

On 28 Apr 00, at 8:11, Pavel Hampl wrote:

> na vytvoreni kratkych stringu staci prece direktiva {$H-},
> pak string=shortstring

To ano. Ale nevidim zadny duvod, proc kratke stringy pouzivat, a
kdyz uz, tak deklaruji primo ShortString.

OT (ale jen mirne) Modem po siti Microsoft

[*] Zdenek Drvota <drvota(zv)zds(tec)cz> - 28.4.2000 17:15:13

### L. ZITA napsal dne 28 Apr 00, v 14:17 :

> Pri OEM by mel by radit dodavatel PC.

...ano, to je oblibena alibisticka odpoved M$ :-)
jen zapominaji dodat, ze to asi nebude zadarmo,
protoze oni za tu sluzbu dodavatelum neplati nic...

Darek, ktery nezklame? CeDecko od nas!
http://www.zds(tec)cz/cdrom/cdrom.asp?sender=mail

OT (ale jen mirne) Modem po siti Microsoft

[*] pmarecek(zv)ccity(tec)cz - 28.4.2000 17:44:57

ahoj za��nam a pot�eboval bych poradit jak ulo�it napsan� text do dokumentu d�ky
Pavel Mare�ek

Zrychleni aplikace

[*] Martin Pe�ek <pesek.martin(zv)mymail(tec)cz> - 28.4.2000 21:09:28

Zdravim!
Jak uz jsem psal. Je jedina udalost (onMouseMove) pro vsechny ty policka. A
podle me to nejdyl trva na tom, ze tam stale makam se Senderama.

> [...]

> http://gm.fbi(tec)cz
>
> Predem dik za odpovedi.
>
> S pozdravem Martin Pesek, amatersky programator.

[*] Martin Pesava <jimx(zv)volny(tec)cz> - 28.4.2000 22:40:28

Jojo jasne, taky mi to doslo, ze bych to mel uvest, ale az dneska
rano... Takze pinguju pres PING z komponenty

ICS - Internet Component Suite
==============================
(Aka FPIETTE's Components)

Gebauer Lukas wrote:

> [...]

| Webmaster of http://miss.misto(tec)cz |
| Email: mailto:jimx(zv)volny(tec)cz ICQ# 18148896 |

[*] Martin Pesava <jimx(zv)volny(tec)cz> - 28.4.2000 23:19:26

Nevite negdo, jak znovu-nastartovat jiz bezici Timer aniz bych ho musel
rusit a znovu spoustet??? Predem diky.
--
Martin Pe�ava

/--------------------------------------------------------------\
[...]

[*] Petr Jel�nek Konf <pjmodos(zv)seznam(tec)cz> - 29.4.2000 00:31:28

Zkus http://www.proxyplus(tec)cz. Je tam freeware proxy server (sice umi jenom zdilet modem, ale to ty chces ne).

Zdravi
[...]

Click na StatusBar.

[*] Roland Turcan \(RoTurSoft\) <rotursoft(zv)nextra.sk> - 29.4.2000 01:54:00

Zdravim.

Je mozne zistit na ktory panel StatusBaru klikol uzivatel ?

[*] Hurricane <hurricane(zv)email(tec)cz> - 29.4.2000 02:34:57

Sou ve Win.ini, ale v prisernym formatu, asi ti to da zabrat. Preji
prijemnou praci.
Pot�eboval bych zjistit, kde v registru (p��padn� jin�m souboru) jsou
ulo�eny nastaveni barev Windows tak, jak se nastavuj� v
Obrazovka=>Vlastnosti=>Vzhled.

LABELy

[*] Hurricane <hurricane(zv)email(tec)cz> - 29.4.2000 02:35:25

Jo, tadle mo�nost s prom�nnou m� taky napadla, ale ne�lo by to �e�it n�jak
l�pe?
[...]

[*] Hurricane <hurricane(zv)email(tec)cz> - 29.4.2000 02:35:05

Memo1.Lines.SaveToFile('c:\file.txt');