Pristup k DB polozce typu memo

[*] Jezek Petr, Ing. <PETR(zv)sevis.sk> - 29.5.2000 17:36:01

Caute,

Mam Delphi 5, Informix na UNIXU (pristup pres NATIVE + BDE).
Mam zde vytvorenou jednu tabulku, do ktere uchovam data z ruznych souboru
(do polozky typu memo). Doted jsem pristupoval k hodnote pres AsString a
fungovalo to.
Nyni jsem nacetl nejaky novy soubor (neni nejdelsi) a tento pristup uz
nefunguje.
Kdyz pouziji Text property, tak mi vrati '(MEMO)' misto obsahu. Nevi nekdo
nejaky spravny a vzdy
bezchybny pristup k MEMO polozkam. Jak to resite vy.

Zajimave je ze SQL Explorer vzdy vse zobrazi spravne.

Petr

Hladanie pomocou SELECT

[*] p. Jirman <jim.design(zv)iol(tec)cz> - 29.5.2000 17:49:28

ahoj,

priklad : potrebuju najit v databazi tel. cisla vsech Janu Nov....
s polozkami prijmeni, jmeno, tel, id

SELECT * FROM DB1 WHERE prijmeni LIKE "%Nov%" AND jmeno LIKE "Jan%"

(+ nekde [treba misto tech uvozovek] doplnit apostrofy podle toho jestli to
chces pouzit v delphi nebo ne)
-Kde jsou ty procenta tak tam doplni mozne zbyle znaky (treba %irm% najde
moje jmeno)

M.Jirman

P.S: Uz tu nekolikrat doporucuju precist serial o SQL v Chipech min roku
nebo jinou knihu o zakldech SQL

From: Roman �ev��k

Ahoj,
mam nekolik stranek textu a potrebuji zobrazovat jen samostatne odstavce
tohoto textu (jde o nejaky popis instrukci, ktere se maji zobrazovat jen pri
urcitych funkcich okna). Premyslel jsem udelat to v HTML, ale to bych musel
mit na disku asi 100 souboru, nebo do dat do tabulky (to az uplne posledni
varianta), nebo to udelat jako HLP soubor, ale nevim jak to dostat do toho
RichEditu (tohle se mi zda jako nejlepsi varinta). Nevite nekdo jak to
udelat ?

QRComposite a Page Orientation

[*] p. Jirman <jim.design(zv)iol(tec)cz> - 29.5.2000 17:59:51

ahoj,

s tim uz se tady nekdo trapil a nevim jak to dopadlo,
tak ti musim asi blbe poradit ale prohledej archiv konference

From: Pavol Stolc <pstolc(zv)sc.sknet.sk>> Ahoj,

> Problem (D3C/S, QR2.0k):
> s nastavenim Page.Orientation u reportov pri pouziti Composite report. V
> tomto pripade tlaci zostavy s nastavenim Page.Orientation = poPortrait aj
> ked u jednotlivych reportov je Page.Orientation = poLandscape.
>
> Otazka:
> Nevie niekto ako prinutit Composite report akceptovat nastavenie z prveho
> reportu v zozname ReportList, resp. ako nastavit tuto vlastnost pre cely
> Composite report?
>
> Dik, Pavol Stolc
> pstolc(zv)sc.sknet.sk

Tlaciarne HP

[*] p. Jirman <jim.design(zv)iol(tec)cz> - 29.5.2000 18:12:09

ahoj,

me zase padal QuickRep i Sinea kdyz jsem chtel tisknout na NOVE HP LJ1100
a pomohlo stahnout z webu nove ovladace. Z toho poruseni DRV myslim ze jde
o podobny problem.

M. Jirman

Od: P�emysl Neuman <p.neuman(zv)email(tec)cz>
Komu: <delphi-l(zv)fwd(tec)cz>
Odesl�no: 29. kv�tna 2000 0:02
P�edm�t: Problem s instalaci aplikace a s MSACCESS driverem

> Dobry den.
>
> Potrebuji nainstalovat svoji aplikaci, ktera vyuziva soubor x.mdb
vytvoreny
> v Accessech 97 na jiny pocitac W98. Mam problem, ze to nejde. Pri
spousteni
> to hlasi nejaky chyby IDDAO32.DLL a v BDEAdministratorovi se do toho
sveho
> aliasu take nedostanu (pro zmenu problem s IDDA3532.dll). Je to driver
MSACCESS.
> Potrebuji poradit. Kdyz tam nainstaluju Access a Delphi tak to jede.
Mohli
> byste mi prosim poradit, co mam s tim instalovat (volne siritelneho) aby
> to chodilo ?
> Zkousel jsem nejake DAO35, ktere mi poslal jeden dobrotivy clovek z teto
konference,
> ale nepomaha to. Dekuji za kazdou radu.
>
> S pozdravem,
>
> Premysl Neuman

MSSQL - typ sloupce v Delphi

[*] Ladislav Nagy <lnag7384(zv)mail.kolej.mff.cuni(tec)cz> - 29.5.2000 21:35:14

Ahoj

To posledni or by tam byt nemelo, ale predpokladam, ze to je Cut&Paste chyba
pri vytvareni Tveho mailu.
Zkus si stahnout BDE 5.11 upgrade a nainstaluj si SP2 pro MS SQL 7.0, a to i
na klienta !
Mohlo by to pomoct.

S pozdravem, Lada

----- P�vodn� zpr�va -----
Od: Zbysek Hlinka <zhlinka(zv)login(tec)cz>
Komu: <delphi-l(zv)fwd(tec)cz>
Odesl�no: 29. kv�tna 2000 17:56
P�edm�t: Re: MSSQL - typ sloupce v Delphi

> [...]
> lepsi upgradovat na vyssi verzi Delphi a prejit napr. na ADO.

> E-mail: zhlinka(zv)login(tec)cz, localizator(zv)localizator.com

FTP a Proxy

[*] WEB ATLAS - SUKY <suky(zv)atlas(tec)cz> - 29.5.2000 21:55:34

Mam problem s FTP pripojenim pomoci proxyserveru:

Provedu:

FTP.Connect
Nahraju soubor na server
Provedu neco po HTTP protokolu
Stahnu soubor ze serveru ---- (Hodi to Not Connected)
FTP.Disconnect

Pridal jsem v procedure "Sthahni soubor" kontrolu zda jsem pripojen, pokud ne, pripojit.
Po pripojeni to hodi chybu (421 - QUIT)

Nastavoval jsem FTP na aktivni, pasivni, ale nic. Neni nejake reseni jak domluvit kloudnemu chovani FTP pres ProxyServer?
Pouzivam standardni FTP v D5-Prof.

Michal Soukup

Uvolnovani komponent

[*] Pavel Malinsk� <spiderland(zv)iol(tec)cz> - 29.5.2000 22:10:01

To jsem tusil:(, ale chtel jsem si to overit.

> Spis prozrad k cemu to potrebujes.

Jde o to, ze pri creatu formu vytvorim DataModul,
ktery provadi jakesi monitorovani komponent formulare.
Kazdy formular v aplikaci(neni jich moc) si vytvari svuj.
Pri zavreni formulare zavolam DataModule.Free a v Destroy
DataModulu zapisuju do souboru nejake hodnoty ostatnich
komponent formu. Slo mi jen o to, abych pri vytvareni
DataModulu mohl dat jako Ownera formular a ten se pak
o uvolneni DataModulu postaral sam. Jenze ac je DataModul
jako posledni v seznamu Components, formular nejdriv
uvolni nektere komponenty(zrovna ty, ktere potrebuju),
potom DataModul a potom zbytek vlastnenych komponent.
Potreboval bych, aby se jako prvni udelal Free na
DataModul.(Uf..snad je to trochu srozumitelne).

>===================================<
> ...The Truth Is Out There... <

chybejici knihovna

[*] Daniel Krej�� <fredycrueger(zv)volny(tec)cz> - 29.5.2000 22:22:50

Delphi 3 mi pri ukonceni hlasej chybu: "Unable to load BOWF520.DLL or
VMWF520.DLL Version Manager functions are not available". Na funkcnost to
podle me nema vliv, ale stve me to. Sehnal jsem si je od kamose, ale nevim
kam je nakopirovat. Zkousel jsem do Windows\System a vyhledavaci cesty
nastaveny v Delphach. Porad se mu to nelibi. Pokud jste se s tim nekdo
setkal, tak napiste.

> [...]

> to chodilo ?
> Zkousel jsem nejake DAO35, ktere mi poslal jeden dobrotivy clovek z teto

Pre pristup k Access-u 97 cez BDE potrebujes este DAO 3.5. DAO 3.5 nie je
volne siritelne.

Erik

TBufStream

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 29.5.2000 23:11:58

From: "Marek ��ek" <cizek(zv)ica(tec)cz>
> Nenarazili jste, siim, nekdo na neco, co by by
> fungovalo v Delficku jako TBufStream
> (bufferovany stream) v starem dobrem
> TuboVision ?

Ahoj,

Myslim ze neco takoveho neni treba. Win32 jiz toto dela samo. Pro vetsi
soubory je pro cteni idealni pouzit mapovani souboru do pameti.

Petr Vones, amatersky programator

Remote COM

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 29.5.2000 23:12:11

From: "CERMAK" <CERMAK(zv)procomcr(tec)cz>
> POdle dotazu jsem pochopil, ze pouzivate DCOM pod W98. Nejsem si uplne
> jisty, ale mam pocit, ze diky chybe DCOM pod timto systemem nelze
> (predpokladam, ze objekt je poskytovan exe programem a ne DLL knihovnou)
> vytvorit, jestlize program, ktery objekt poskytuje nebezi. Zkuste server

Ahoj,

Pokud vim, tak toto nepovazuje Microsoft za chybu, ale za vlastnost DCOMu
na Win9x :-)

Petr Vones, amatersky programator

Sdileni disku

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 29.5.2000 23:12:04

From: <r.tesar(zv)atlas(tec)cz>
> Potreboval bych vedet zda je mozne nastavit sdileni disku
> softwarove z Delphi ?? A jestli jo tak jak ??

Ahoj,

zalezi na tom, jestli to chces pro Win9x nebo NT. Podivej se na LanManager
konverzi na JEDI (http://delphi-jedi.org/Jedi:APILIBRARY), tam mas i demo
aplikaci NetWatch (pouze pro Win9x).

Petr Vones, amatersky programator

BDE a vice uzivatelu na jednom pocitaci

[*] garalda <garalda(zv)mail(tec)cz> - 30.5.2000 07:20:57

Zdravim.

Napsal jsem program ( v D5), ktery pres BDE cte data z Accesovske databaze.
Instaloval jsem jej u jednoho zakaznika (cca 10 pocitacu - W95, W98). Ta
databaze je umistena na serveru a je pro vsechny spolecna. Maji tam
novelovskou sit. Problem je v tom, ze kdyz se ten program a BDE nainstaluje
pod urcitym uzivatelem, tak kdyz se k tomu pocitaci prihlasi jiny uzivatel,
tak mu to nechodi, dokud se to nenainstaluje i pod nim. Predpokladam, ze
problem je v BDE, ktere se instaluje pod tim konkretnim uzivatelm a dalsi
uzivatel uz nema odkazy v registru nebo nekde... Netusite prosim nekdo, jak
to vyresit, abych to nemusel instalovat pro kazdeho znova?

Diky za radu
Garalda

FTP a Proxy

[*] Tomas Burger <slune(zv)yahoo(tec)com> - 29.5.2000 22:43:45 -0700 (pdt)

-- WEB ATLAS - SUKY <suky(zv)atlas(tec)cz> wrote:
> Mam problem s FTP pripojenim pomoci proxyserveru:

To zalezi na tom, co to je za proxy server a jak je nastaveny: nektere proxy
skutecne zprostredkuji klientu ftp protokol, ale nektere (treba ta nase) vyridi
venku ftp pozadavek, ale vrati na browser uz zformatovane html v http
protokolu. Jakykolivftp klient pak samozrejme nema sanci.

Tomas

=====
Tomas 'Slune' Burger
Kick off your party with Yahoo! Invites.
http://invites.yahoo.com/

Pristup k DB polozce typu memo

[*] Pavol Stolc <pstolc(zv)sc.sknet.sk> - 30.5.2000 07:44:37

Ahoj,

pripada mi to ako polozka typu blob, tak to skus nasledovne:

var
MemoField: TField;
MS: TMemoryStream;
S: string;
MemoField := DataSet.FieldByName('MemoFieldname');
if MemoField.IsBlob then begin
MS := TMemoryStream.Create;
try
TBlobField(MemoField).SaveToStream(MS);
MS.Position := 0;
... urob s datami v MS co chces, napr. ...
// SetLength(S, MS.Size);
// Move(MS.Memory^, PChar(S)^, MS.Size);
finally
MS.Free;

Palo.
> [...]
> nejaky spravny a vzdy
> bezchybny pristup k MEMO polozkam. Jak to resite vy.
>
> Zajimave je ze SQL Explorer vzdy vse zobrazi spravne.

Hladanie pomocou SELECT

[*] Petr Vale� - 30.5.2000 07:46:58

Ahoj,

mas napriklad tabulku "Data" se zaznamy :

A1 A2 A3 A4 A5
------------------------------
1 5 8 10 test
12 13 15 2 petr
9 7 4 1 pavel

Jde o to co chces samozrejme delat, ale pro vyhledani vsech zaznamu :

SELECT * FROM Data

pro vyhledani jenom nekterych

SELECT A1,A3 FROM Data

pokud chces omezit vyber

SELECT A1,A3 FROM Data WHERE (A3=15) AND (A4>1)

pokud chces tridit

SELECT A1,A3 FROM Data WHERE (A3=15) AND (A4>1) ORDER BY A1

nebo tridit obracene

SELECT A1,A3 FROM Data WHERE (A3=15) AND (A4>1) ORDER BY A1 DESC

a samozrejme to lze vsechno kombinovat, nemusis tam mit jenom cisla ... s
retezcem je to obdobne

SELECT A1,A3 FROM Data WHERE (A5='petr') ORDER BY A1

pak uz staci vysledny SQL dotaz polozit ...

Query1->SQL->Add( SQL);
Query1->Open();

staci ?

PETR

Von: kinekus(zv)nextra.sk(zv)fwd(tec)cz am 30.05.2000 12:22 OEZ

Bitte antworten an delphi-l(zv)fwd(tec)cz

Gesendet von: owner-delphi-l(zv)fwd(tec)cz

An: delphi-l(zv)fwd(tec)cz
Kopie:
Thema: Pretypovanie STRING na PCHAR ?
[...]

IMPORTANT NOTICE:
This email is confidential, may be legally privileged, and is for the
intended recipient only. Access, disclosure, copying, distribution, or
reliance on any of it by anyone else is prohibited and may be a criminal
offence. Please delete if obtained in error and email confirmation to the sender.

Automaticke ukonceni programu

[*] Slavek Rydval <rk(zv)atrey.karlin.mff.cuni(tec)cz> - 30.5.2000 16:53:29

Ahoj,

Zkus misto Close dat Application.Terminate;

Slavek

> zpracovani. Po zpracovani se program musi ukoncit. Problem je, ze program
> musi bezet jako minimalizovany a tak se neuplatni zadne FormActivate atd.
>
> Michal Kus

http://www.swnet(tec)cz
Magazin informacne vyspelych jedincu

Pristup k DB polozce typu memo

[*] p. Jirman <jim.design(zv)iol(tec)cz> - 30.5.2000 17:03:10

ahoj,

v memo polozkach v Accessu mam ulozeny cele soubory *.jpg a pristupuju k nim
pres ADOExpress z D5
takto:

var stream: TMemoryStream;
begin
if Datamodule2.ADSVyrobekobr.BlobSize>0 then
begin
stream:=TMemoryStream.create;
try
datamodule2.ADSVyrobekobr.SaveToStream(stream); // adsvyrobekobr je
TMemoField
stream.position:=0;
jimImage1.picture.graphic:=TJPEGImage.create;
jimImage1.picture.graphic.LoadFromStream(stream);
finally
stream.free;

na pristup do PDX tabulek jsem ted dal na svuj web
(www.glass(tec)cz/software/dbimage.zip) priklad,
ktery mi sem kdysi prihral P.Vones

M.Jirman

P.S: Nevim jestli to pomuze, ale ptal ses jak to delame my.

> [...]
> nejaky spravny a vzdy
> bezchybny pristup k MEMO polozkam. Jak to resite vy.
>
> Zajimave je ze SQL Explorer vzdy vse zobrazi spravne.

[*] Nade�da Chrap�iakov� <chrapciakova(zv)vuje.sk> - 30.5.2000 17:24:55

Co tak pouzit Application.Terminate()? I ked neviem, co to urobi vo FormCreate.

Nada

Michal Kus wrote:

> [...]
>
> Nevim kam dat prikaz Close, nebo jak jinak mu dat prikaz k zavreni.
>
> procedure TForm1.FormCreate(Sender: TObject);

[*] Zdeno Jasek <zdeno.jasek(zv)corinex.sk> - 30.5.2000 17:27:01

Ja mam aplikaciu, fici mi celku v pohode u viacerych uzivateloch aj v sieti, a nemam taketo problemy.

Je fakt, ze v case vyvoja to hlasilo obcas aj mne, ale vacsinou vtedy, ked som nejako nepekne zachadzal so subormi databazy (kopiroval som ich, mazal apod.), takze Paradox z toho nebol velmi stastny...

Filip wrote:

> [...]
> Mam takovy celkem podstatny problem. Jednou za cas se mi, nevim proc, u nekterych detail tabulek podela ref. integrita - hazi to hlasku "master table not found", pritom je master furt na stejnym miste.... Pak musim tu ref. integritu nastavit znova a nejakou chvili to zase drzi. Zatim je programek jen ve stadiu vyvoje, ale desim se okamziku, kdy se to stane u zakaznika... Nemate nekdo nejake pokyny, jak predchazet takovymhle nepeknostem u PDOXu???

[*] Ji�� Kr�l jr. - 30.5.2000 17:34:02

Pripojuji se k nazoru: RI ano, ale aplikacne. Definovat to pres Pdox format
je krkolomne a nespolehlive.

JK

Automaticke ukonceni programu

Principialne to nerobis spravne. Ked nepotrebujes ziadne okno, tak si otvor
priamo zdrojak projektu (menu Project -> View Source), vsetko odtial vymaz a
Tvoj kod vloz priamo do tela projektu. Tvoje .dpr by teda mohlo vyzerat asi
takto nejako:

program blabla;

uses SysUtils;

var Sestava:string;

procedure Tiskni;

Sestava := '';
if ParamCount>0 then
begin
WindowState := wsMinimized;
Sestava := ParamStr(1);
Tiskni;

Ked je to urobene takto, tak program proste vykona to co ma a skonci.
Klasicka Delphi aplikacia totiz spusta Application.Run, cim sa spusti
nekonecny cyklus spracovavania windowsovych sprav.

L.

> [...]
>
> Nevim kam dat prikaz Close, nebo jak jinak mu dat prikaz k zavreni.
>
> procedure TForm1.FormCreate(Sender: TObject);

User

[*] Boris Pe�ka <duhasystem(zv)volny(tec)cz> - 30.5.2000 18:04:39

Zdravim!

Nevite nekdo, jakou API funkci mam zjistit jmeno, kterym se prihlasuji do Windows?

Diky vsem.

Boris

User

[*] Slavek Rydval <rk(zv)atrey.karlin.mff.cuni(tec)cz> - 30.5.2000 18:28:01

Ahoj,

GetUserName, priklad je na

http://www.swnet(tec)cz/article.php?id=10636

nebo tu:

function GetUserNameString: string;
var
user: PChar;
l : DWord;
begin
l := 1024;
user := StrAlloc(Succ(l));
if GetUserName(User, l) then
Result:=StrPas(user)
else
Result:=``;
StrDispose(User);

> Nevite nekdo, jakou API funkci mam zjistit jmeno, kterym se prihlasuji
> [...]

[*] Ladislav =?ISO-8859-1?Q?Dole=BEel?= <dodo(zv)centrum(tec)cz> - 30.5.2000 19:21:05

Je to myslim fce
GetUserName
Dodo

> Od: Boris Pe�ka <duhasystem(zv)volny(tec)cz>
> Komu: "Delphi konference" <delphi-l(zv)fwd(tec)cz>
> CC:
> Datum: Tue, 30 May 2000 18:04:39 +0200
> P�edm�t: User
>
> Zdravim!
>
> Nevite nekdo, jakou API funkci mam zjistit jmeno, kterym se
prihlasuji do Windows?

> Diky vsem.
>
> Boris

Objevujte Internet s http://www.centrum(tec)cz
Zalo�te si svuj mail na http://mail.centrum(tec)cz

users list (2)

[*] Zbysek Hlinka <zhlinka(zv)login(tec)cz> - 30.5.2000 19:26:33

On 30 May 2000, at 14:21, Robert Zak wrote:

> [...]
> uzivatel je prihlaseny a ktory nie, co ale v pripade ze aplikacia
> spadne .. da sa spustit na serveri nejaka procedura v momente

Udelej si COM server, ktery si povede evidenci prihlasenych
klientu. Na jine nez NT siti vsak mohou byt problemy...

users list (2)

[*] Jan Naiser <tua(zv)ltm(tec)cz> - 30.5.2000 19:34:56

Ahoj,

kdysi jsem to delal jeste ve starem dobrem BP a pri startu aplikace jsem
sitoveho uzivatele (tehdy na novelu) zapsal do tabulky aktualnich uzivatelu.
V casovem intervalu (asi 1x za 20 vterin podle nastaveni v konfiguraci) jsem
aktualizoval cas ve svem zaznamu v tabulce a zaroven zkontroloval, jestli
tam nejsou prosle zaznamy (tedy starsi nez nastaveny limit - tehdy asi 60-90
vterin), pokud ano, smazal jsem tento zaznam - patrne dana stanice spadla a
program si neodmazal svuj zaznam. Pokud by se stalo, ze me aktualni zaznam
odstrelila jina stanice (jina instance aplikace, treba vlivem zastaveni
cinnosti programu na delsi dobu - tehdy v DOSu to byla treba novellovska
hlaska pote, co si obsluha odskocila uvarit kafe), potom tedy pri dalsi
kontrole se program opet zapsal do tabulky jako novy zaznam a pokud byl
prekrocen limit uzivatelu (za tu dobu, kdy byl zaznam sestrelen se mohl
prihlasit nekdo dalsi), zahlasil jsem to uzivateli s tim, ze jsem mel cekaci
smycku - tedy test na uvolneni pozice nebo moznost regulerne program uzavrit
(pozavirat tabulky a ukoncit program), podle nalady uzivatele.
Jeste poznamka: pri startu programu jsem musel take zkontrolovat aktualnost
casovych kontrol v tabulce, pro pripad ze, by byly vsechny licence obsazene
a vsechny (hypoteticky) najednou spadly, takze by tabulka zustala obsazena).

Honza.

> [...]
> prihlaseny a ktory nie, co ale v pripade ze aplikacia spadne .. da sa
> spustit na serveri nejaka procedura v momente pripojenia ci odpojenia

Hlidani pristupu na IP adresu

[*] Jan Naiser <tua(zv)ltm(tec)cz> - 30.5.2000 19:51:31

Preji vsem pekneho dne,

potreboval bych udelat ohlidani pristupu na IP proxy serveru. (Je to v
organizaci, kde chodi na sit i deti a ne kazdy by se mel dostat na
internet.) Mam takovou predstavu, ze bych mel na kazde WIN95 stanici bezici
proces, ktery by monitoroval pristup na IP adresu proxy a nedovolil by
pripojit se. Schudnejsi by to asi bylo spise obracene - tedy proces na
stanici, kde bezi proxy a monitorovat pristup z venku (pozadavky na proxy) a
podle adresy pozadavku dovolit nebo zakazat pristup.
Psat novy proxy (bezi tam WinRoute) se mi moc nechce, i kdyz by se to tim
asi vyresilo a zadavat pristupy primo na WinRoutu, ktery to nejakym zpusobem
umi taky, neni administratorsky schudne, protoze se tam uzivatele dost
stridaji.

Jedna se mi tedy o to, jak lze monitorovat (na TCP/IP protokolu), co kudy
chodi, na proxy - z ktere adresy jde pozadavek na proxy a jak ho "stronovat"
nebo ze strany stanice - kdy jde pozadavek na proxy.

Nedelal jste nekdo nekdy neco podobneho? Za kazde popostrceni kudy se dat
predem dekuji.

Honza.

users list (2)

> Dakujem za radu... zistil som ale ze to neriesi moj problem.
> Potrebujem (MSSQL7) docielit, aby sa k 'aplikacii' (delphi5prof) mohlo
> pripojit maximalne N uzivatelov, pricom cislo N je urcene v tabulke Tab1.

U MS SQL servera mas moznost stanovit maximalny pocet paralelnych
pripojeni, pokial Ti taketo riesenie bude vyhovovat.

Erik Salaj, WINSOFT

Uvolnovani komponent

[*] Pavel Malinsk� <spiderland(zv)iol(tec)cz> - 30.5.2000 21:54:21

Ahoj,

Asi jsi to spatne pochopil, vzdyt to ted v podstate
tak mam, je jedno jestli budu pri Close nebo CloseQuery
volat public metodu ktera provede zapis nebo Free,
ktere zapis provede taky. Slo o to se prave tohoto zbavit.

>===================================<
> ...The Truth Is Out There... <

QR a dlouhy formular

[*] Tomas Vesely <veselyt(zv)atlas(tec)cz> - 30.5.2000 22:10:09

Zoom in/out

Vesna
-----P�vodn� zpr�va-----
Od: Bene� Jaroslav <JBenes(zv)cpoj(tec)cz>
Komu: delphi-l(zv)fwd(tec)cz <delphi-l(zv)fwd(tec)cz>
Datum: 30. kv�tna 2000 15:44
P�edm�t: QR a dlouhy formular

> [...]
>obrazovky a nemuzu je nijak vizualne editovat. Nevite, prosim, nekdo co s

[*] Martin =?iso-8859-2?Q?Pe=B9ava?= <jimx(zv)volny(tec)cz> - 30.5.2000 23:34:37

A nebylo by teda lepsi udelat takovyto program jako konzolovou
aplikaci???

add k tomu Close - mam pocit, ze to Close nefachci kvuli tomu, ze je to
v metode FormCreate...

--
Martin Pe�ava

/--------------------------------------------------------------\
| Known as JimX on http://www.webchat(tec)cz & http://www.xchat(tec)cz |
| Webmaster of http://miss.misto(tec)cz |
| Email: mailto:jimx(zv)volny(tec)cz ICQ# 18148896 |
\--------------------------------------------------------------/

Zmena farby a fontu v StatusBare.

[*] Roland Tur�an \(RoTurSoft\) <rotursoft(zv)nextra.sk> - 30.5.2000 23:42:10

Zdravim.

Ako by som mohol nastavit farbu a font pre konkretny panel v TStatusBare,
alebo mi poradte kde sa za zohnat lepsi ako standartny z D.

PS:Mozte mi to aj poslat.

Thanx.

Roland.

DateEdit ako v starej foxke.

[*] Roland Tur�an \(RoTurSoft\) <rotursoft(zv)nextra.sk> - 30.5.2000 23:57:02

Zdarvim.

Poradte mi kde by som zohnal nieco ako DateEditBox ako bol v Dos Foxke.

Problemy s ref. integritou u Paradoxu

[*] Roland Turcan \(RoTurSoft\) <rotursoft(zv)nextra.sk> - 31.5.2000 00:00:11

> [...]
programek jen ve stadiu vyvoje, ale desim se okamziku, kdy se to stane u
zakaznika... Nemate nekdo nejake pokyny, jak predchazet takovymhle
ja som tiez po roku vyvoja odisiel od PDX ako vacsina z nas, ale ako dobry
nastroj na opravu PDX fajlov sa mi javil:
Pdxrbld 3.10 - Paradox tables repair utility http://www.rksolution(tec)cz ,
E-Mail INFO(zv)rksolution(tec)cz

Skus a uvidis.
PS:Pozri sa po InterBase 6.

roland.

Zmena farby a fontu v StatusBare.

[*] MJ soft <mjsoft(zv)rychnov(tec)cz> - 31.5.2000 00:34:23

Ahoj

toto jsem u sebe vyresil tak, ze jsem si udelal svoji komponentu odvozenou
od TStatusBar. Jedine co jsem zmenil je povoleni vkladat jine komponenty na
muj status bar. No a tam uz vkladam label a menim si font jak chci u kazdeho
zvlast.
takto vypada kod komponenty:
*********************
unit frstatus;

interface

uses classes, Controls, comctrls;

type
TJinStatusBar = class(TStatusBar)
constructor Create(AOwner: TComponent); override;

procedure Register;

implementation

constructor TJinStatusBar.Create(AOwner: TComponent);
begin
inherited Create(AOwner);
ControlStyle:= ControlStyle + [csAcceptsControls];
end;

procedure Register;
begin
RegisterComponents('Jindra', [TJinStatusBar]);

*********************

Jin

> Ako by som mohol nastavit farbu a font pre konkretny panel v TStatusBare,
> alebo mi poradte kde sa za zohnat lepsi ako standartny z D.

> [...]

[*] David Lebeda <david.lebeda(zv)comarr(tec)cz> - 31.5.2000 07:38:46

> [...]
>
> Nevim kam dat prikaz Close, nebo jak jinak mu dat prikaz k zavreni.
>
> procedure TForm1.FormCreate(Sender: TObject);

V dobach svych zacatku jsem to delal tak, ze jsem v OnCreate
nastavil nejakou promennou a v dpr souboru jsem se podival po
zavolani AutoCreate na tuto promennou a bud jsem pokracoval,
nebo skoncil. (to pro pripad, ze by Application.Terminate
nefungovalo v konstruktoru).

David

Problemy s ref. integritou u Paradoxu

[*] Milan Tomes <Milan.Tomes(zv)haida(tec)cz> - 31.5.2000 07:46:46

Jsem dalsi, ktery po zkusenostech rika - ref. integrita ano, ale programove.
Sam delam nad paradoxovyma tabulkama aplikaci (odhadem tak 10-20) a s docela
velkym poctem zaznamu (1000-150000) a narazim pri tomto zatizeni na spoustu
chyb tohoto typu tabulek. Dalsi z hlavnich chyb je spatna prace s indexama.
Pokud je nad tabulkou definovano vice jak 4-5 sec. indexu tak pri pristupu z
nekolika dalsich mist v siti je problemem neustale porusovani techto indexu.
Stalo se mi jiz take to, ze mi spadla hlavicka DB filu a jakoby se ztratilo
asi 80% vsech zaznamu. Nutno dodat, ze nad hlavnima tabulkama se NEDELA
zadna prima editace. Vse se odehrava nad pracovnima tabulkama a aktualizace
se deje pomoci SQL dotazu.

M.T.

Obnova zaznamov v DB

[*] Milan Tome� <Milan.Tomes(zv)haida(tec)cz> - 31.5.2000 07:51:47

Osobne tento problem resim tak, ze jakmile nekdo otevre detail zaznamu tak
si explicitne uzamknu zaznam a nikoho jineho do editace nepustim. Ale pokud
chces zachovat moznost editace obou (i kdyz je to dost nevhodne) tak to
musis udelat tak, ze das refresh dat z hlavni tabulky a porovnas jednotlive
fieldy v hlavni tabulce se stavem pred editaci (ten si pri otevreni detailu
ulozis do nejakeho bufferu)

users list (2)

[*] Milan Tomes <Milan.Tomes(zv)haida(tec)cz> - 31.5.2000 07:56:47

Ja to v paradoxove aplikaci resim pomoci spocitani kolik zamku je nad
urcitou tabulkou. Na hlavnim formulari aplikace (musi byt vzdycky otevren,
pokud dojde k uzavreni tak se vypina cely program + paradox) je v datovem
modelu uvedena ona tabulka (MUSI byt uvedena pouze jednou v cele aplikaci
!!! - to resime tak, ze je to proste tabulka s polozkou xxx:A1 a nikde ji
nepouzivame) a potom uz je sejmuti seznamu uzivatelu (potazmo i pocet) dilem
okamziku. Snad by to slo takhle delat i nad MS SQL

An: Problem s RXLib - trojsky kun -

[*] Bene� Jaroslav <JBenes(zv)cpoj(tec)cz> - 31.5.2000 08:34:19

Ahoj,

podarilo se mi vysledovat chybu, kdy doslo k pozmeneni zdrojaku v Delphi.
Souvisi to zrejme s nedostatkem zdroju systemu a urcite funkce se pak
chovaji nedefinovane. Pri ladeni meho programu se program choval, jako by
byl v pameti 2x. Pokud jsem formulare v editoru uzavrel a jen spoustel
program tak bylo vsechno OK. Jakmile jsem zacal krokovat soubor s velkym
DFM, tak se otevrel v editoru, zabral i 25% zdroju a dostal se na kritickou
hranici 6% zdroju. K zavaznym problemum doslo, bezel-li predtim M$ Outlook.
I kdyz byl regulerne ukoncen, zrejme nevratil vsechny zdroje systemu a po
naslednem spusteni IDE Delphi a ladeni zdroje spadly az na 2% a system se
zacal chovat nedefinovanym zpusobem. Minimalizace IDE nepomuze. V tomto
pripade doslo k poskozeni souboru napr. CLASSES.PAS znamym zpusobem - casove
razitko nezmeneno, delka souboru nezmenena, ale uvnitr kod pozmenen nahodne
na nekolika mistech.
128MB RAM je tedy asi malo?!

Jaro B.

Problemy s ref. integritou u Paradoxu

[*] tomas.mazurek(zv)vitkovice(tec)cz - 31.5.2000 06:47:19

Hello,

pracuji s PDOXem asi 10 let (DOS,Win) a k poskozovani tabulek opravdu
obcas dochazi. U DOSovskeho Paradoxu jsem urcil jako hl. pricinu
vypadek el. proudu u Win3.1-1 pad Windowsu. Mam pocit, ze u BDE32 je
uz to podstatne lepsi, ale mohu se samozrejme mylit.

Jinak RI je super vec a usetri spoustu kodu. U Paradoxu jsem s ni
nikdy problemy nemel.

Pro kontrolu a obnovu poskozenych tabulek pouzivam vlastni program
postaveny na knihovne TUTIL32.DLL. Pokud ma nekdo zajem je volny i se
zdrojakama...

Ovsem v dnesni dobe pomerne vykonneho HW, Interbase6 a non BDE komp.
pro Interbasi, Oracle je cesta pomerne jasna... Anebo psat aplikace
tak, aby byla databaze lehce vymenitelna...

TM

obrazky pro Access

[*] Miroslav Cipel <Miroslav.Cipel(zv)oku-tu(tec)cz> - 31.5.2000 09:19:17

Ahoj,

potreboval bych do databaze Accessu naimportovat asi 200 obrazku ale tak
aby je bylo mozne prohlizet i v Accessu. Delam to nejak takhle:
stream := TMemoryStream.Create;

OLEContainer1.OldStreamFormat := false;
OLEContainer1.CreateObjectFromFile('c:\data\1.bmp',
false);
OLEContainer1.SaveToStream(stream);
stream.Seek(soFromBeginning, 0);

ADOQuery1.Open;
ADOQuery1.Insert;
(ADOQuery1.FieldByName('Fotka') As
TBlobField).LoadFromStream(stream);
ADOQuery1.Post;

ale problem je ze v tabulce Accessu vidim pole Fotka jako 'Dlouha binarni
data' a ne jako 'Balicek' nevite sakra nekdo jak nato, uz jsem z toho
docela zoufalej.

M.

Automaticke ukonceni programu

[*] Petr Smol�k <psmolik(zv)fides(tec)cz> - 31.5.2000 09:33:45

> [...]
>
> Nevim kam dat prikaz Close, nebo jak jinak mu dat prikaz k zavreni.
>
> procedure TForm1.FormCreate(Sender: TObject);

Pokud uz chces vytvaret formular (lepe bez nej, jak jiz radili jini), tak
tam dej
PostMessage(Self.Handle, WM_CLOSE, 0, 0);

Petr Smol�k
psmolik(zv)fides(tec)cz

IbObjects & Interbase

[*] mkotaska(zv)atlas(tec)cz - 31.5.2000 09:42:31

Ahoj,
nainstaloval jsem si Interbase 6.0 a IbOjects a mam nekolik dotazu.

1. V komponente TIB_Connection (umistene v TDataModule) se nastavuji vlastnosti (Server, Path, DatabaseName, atd.)v dobe navrhu programu. Jak tyto parametry nastavit pri behu programu? Potreboval bych, aby se TIB_Connection nastavila napr. podle hodnot zapsanych v INI souboru pri startu aplikace.

2. Prostrednictvim komponenty TIB_Query vyberu jistou mnozinu zaznamu z databaze. Nasledne tuto mnozinu potrebuji "projizdet" od zacatku do konce (TIB_Query.Next). V archivu konference jsem se docetl, ze tento zpusob prochazeni neni z hlediska client/server prave to prave. Jak mam tedy postupovat?

Dekuji za kazdy namet

Milan KOTASKA
mkotaska(zv)atlas(tec)cz

mbYesNoCancel v BCB5

[*] Petr Vaclavek <bla(zv)atrey.karlin.mff.cuni(tec)cz> - 31.5.2000 10:18:35

Ahoj

Pri prechodu mezi BCB4 a BCB5 jsem narazil na jeden problem a
to je
konstanta mbYesNoCancel.

Drive jsem mohl mit neco takoveho:
Res = (MessageDlg("Update Record?", mtConfirmation,
mbYesNoCancel,
0));
Ale ted mi to tam zahlasi Expression Error prave na te konstante.

Pokud predtim nadefinuji mbYesNoCancel presne podle toho, jak
to je v
helpu:
#define mbYesNoCancel (System::Set<TMsgDlgBtn, mbYes,
mbHelp> () <<
mbYes << mbNo << mbCancel )

tak se zase objevi warning:
Redefinition of 'mbYesNoCancel' is not identical

Jediny zpusob na jaky jsem prisel, je predefinovat tu konstantu a
nazvat ji treba _mbYesNoCancel ale to se mi vubec nelibi.

Muze mi nekdo poradit? Treba nejaky amatersky programator :-)

P.S. Jsou nejake opravne packy na BCB 5.0?[-- Petr Vaclavek --- read: http://www.swnet(tec)cz --]
[-- visit: http://atrey.karlin.mff.cuni(tec)cz/~bla --]

Problemy s ref. integritou u Paradoxu

[*] Pavel Kahle <kahle(zv)atlas(tec)cz> - 31.5.2000 12:07:53

Nerad bych vyvolal flame war, ale presto se zeptam:

Jakou pouzivat databazi,
aby byla zadarmo, umela vnoreny select,
a byla spolehliva ?

Diky P.Kahle

users list (2)

[*] Robert Zak <nrsys(zv)psn.sk> - 31.5.2000 12:08:44

Dakujem za rady, nakoniec som to vyriesil tak, ze si do prihlasovacieho
retazca (TADODatabase.DatabaseConnect) pridam Application Name='MojaApl1'
a potom cez

SELECT count(*) FROM master..sysprocesses WHERE (dbid=DB_ID('MyDatabase')
and PROGRAM_NAME = '1')

ziskam pocet ludi prihlasenych k danej aplikacii.

Dakujem este raz vsetkym

Robo

proxy server

[*] nnfapso(zv)kios.sk - 31.5.2000 12:23:22

Ahojte,

Potreboval by som spravit proxy server, cez ktory by som sa mohol napajat na internet. Ten program by bol na jednom pocitaci v LAN. Prosim, pomozte mi.

Dakujem

Problemy s ref. integritou u Paradoxu

[*] Zdeno Jasek <zdeno.jasek(zv)corinex.sk> - 31.5.2000 12:28:48

Milan Tomes wrote:

> [...]
> zadna prima editace. Vse se odehrava nad pracovnima tabulkama a aktualizace

Ja mam aplikaciu nad PDOX-tabulkami, ktora sa pouziva v sieti a v jednej tabulke
je momentalne 400.000 zaznamov. Pouzivam aj indexy aj ref. int. a aplikacia
chodi. Ovsem, urobil som jeden udrzbovy program, ktory zakaznik raz za mesiac
musi povinne spustit. Ten program zoberie DB a MB subory, nacita z nich data a
zapise ich do pripravenej prazdnej databazy, v ktorej su ref. int. a indexy
definovane. Tymto sa vyriesia vsetky pripadne problemy s indexami a ref.
integritou, kt. sa pocas prevadzky nazbieraju. Kupodivu, je to celkom stabilne,
v jednej instalacii pristupuje do aplikacie 7 klientov sucasne a denne do toho
mlatia. Servisny zasah som robil naposledy tusim pred pol rokom.

Samozrejme, dnes by som tu aplikaciu uz robil nad Interbase....

Problemy s ref. integritou u Paradoxu

[*] MJ soft <mjsoft(zv)rychnov(tec)cz> - 31.5.2000 12:29:19

InterBase6

Jindra

From: Petr Smol�k <psmolik(zv)fides(tec)cz>> Ahoj,
> [...]
>
> Nevim kam dat prikaz Close, nebo jak jinak mu dat prikaz k zavreni.
>
> procedure TForm1.FormCreate(Sender: TObject);

Paradox - ztraceni zaznamu

[*] P�emysl Neuman <p.neuman(zv)email(tec)cz> - 31.5.2000 17:13:20

Vazeni pratele,

mam na Vas prosbu tykajici se Paradoxu. Rekneme, ze mam table1 a DBNaviator,
pripojeny pres DataSource k table1. Vse je zobrazeno v DBGridu. Poradte mi
prosim, jak lze udelat, aby kdyz vlozim novy zaznam a stisknu Post, a potom
treba po minute resetuji pocitac, aby mi zaznamy nezmizely. Neco jako aby
se to ulozilo na disk ? Je to asi neco jednoducheho, ale ja opravdu netusim,
jak to zaridit. Mockrat dekuji.

Premysl Neuman

W NT 4.0 + D5prof.

Maximalizace okna

[*] r.tesar(zv)atlas(tec)cz - 31.5.2000 17:19:52

Ahojte Delf�ni

Potreboval bych vedet zda nekdo nevite jak maximalizovat nebo nahodit okno normalni velikosti z minimalizovaneho okna jakekoliv bezici aplikace. (Pokud se nepletu tak minimalizaci jsem udelal jako CloseWindow(Handle Okna).
Dik za vsechny rady
Radek Tesar

Timage a zobrazen� obr�zku vedle sebe

[*] Ale� Kresta <ales.kresta(zv)atlas(tec)cz> - 31.5.2000 17:42:50

Ahoj,
m�m takov� probl�m: Vlo��m na Form dva TImage (jeden pojmenuji "obrazek" druhy "pozadi"). Pozadi bude mit Align alClient a chci do n�j povkl�dat obrazek vedle sebe. Ud�lal jsem to takhle:

var x,y:integer;
begin
for x:=0 to round(pozadi.width/obrazek.width)+1 do
for y:=0 to round(pozadi.height/obrazek.height)+1 do
begin
pozadi.canvas.copyrect(rect(x*obrazek.width,y*obrazek.height,(x+1)*obrazek.width,(y+1)*obrazek.height),obrazek.canvas,rect(0,0,obrazek.width,obrazek.height));

Ale kdy� aplikaci spust�m, zm��knu Button1 a ono se to nakop�ruje dob�e, potom zv�t��m okno aplikace a zm��knu Button1 a ono to nakop�ruje tak jak p�edt�m, ne p�es cel� okno aplikace. Cht�l bych aby se to nakop�rovalo p�es celou plochu aplikace, ale nev�m jak to ud�lat. M�m Delphi 5.
P�edek d�kuji za radu

Paradox - ztraceni zaznamu

[*] bures <bures(zv)ssakhk(tec)cz> - 31.5.2000 17:53:48

Ahoj dej do Table1.AfterPost tento kod dbisavechanges(table1.handle);

> [...]
> treba po minute resetuji pocitac, aby mi zaznamy nezmizely. Neco jako aby
> se to ulozilo na disk ? Je to asi neco jednoducheho, ale ja opravdu

[*] Slavomir Skopalik <skopalik(zv)atlas(tec)cz> - 31.5.2000 18:34:19

Melo by to jit spravnym nastavenim routovani, tedy
rozdelit sit do subnetu tak, aby stanice nevideli proxy
napriklad:
proxy: 192.168.1.233
stanice s pristupem 192.168.2.1 maska 255.255.0.0
stanice bez pristupu 192.168.2.2 maska 255.255.255.0 (tady tento pocitac vidi jen
subnet 192.168.2.xx

Snad ti to pomuze, jen je otazkou, zda je toto schudne.

> [...]
> nebo ze strany stanice - kdy jde pozadavek na proxy.
>
> Nedelal jste nekdo nekdy neco podobneho? Za kazde popostrceni kudy se dat

TActionList

[*] Jan Naiser <tua(zv)ltm(tec)cz> - 31.5.2000 19:19:15

Preji pekneho dne,
(D5.01P, W98)

muzu nejakym zpusobem pridat k nabidce standartni komponenty TActionList
svoji kategorii akci tak, aby se zaradila k Standard Actions? Pokud ano, tak
jak.

Nemate nekdo nejaky priklad nebo odkaz na priklad?

Diky, Honza.

Maximalizace okna

[*] Ladislav =?ISO-8859-1?Q?Dole=BEel?= <dodo(zv)centrum(tec)cz> - 31.5.2000 19:32:29

No ve sve aplikaci je to jasny. Pres objekt
Application.Maximize , pak je tam Restore a Minimize. - teda
nevim, jestli je tam maximize, ale asi jo, ale minimize a restore
je tam urcite.

A u jine aplikace: Musis zjistit handle okna aplikace treba
pomoci API fce FindWindow a pak

Zavreni okna
PostMessage (Handle toho okna ,WM_CLOSE,0,0);

Maxim.
PostMessage (Handle toho okna ,WM_MAXIMIZE,0,0);

Minimalizace
PostMessage (Handle toho okna ,WM_MINIMIZE,0,0);

Atd. tech konstant WM_??????? je tuna. Asi tam bude i neco jako
RESTORE

Dodo

> [...]
nahodit okno normalni velikosti z minimalizovaneho okna jakekoliv
bezici aplikace. (Pokud se nepletu tak minimalizaci jsem udelal

Problem s grafikou

[*] Parizsky Ladislav <parizsky(zv)access-it(tec)cz> - 31.5.2000 15:15:41 -0400

Ahoj

Mam problem s kresleni obdelniku. Mam dva obdelniky pricemz s nima mohu pohybovat po canvasu. Pokud tim jednim prejedu pres ten druhy tak se smaze. Nevite nekdo jak zjistit zda tim obdelnikem nejedu pres ten druhej ?

Ladap

D3 a W2000

[*] Ma��k Petr <rtepema(zv)mbox.vol(tec)cz> - 31.5.2000 22:27:24

Pred casem jsem vznesl dotaz na provoz D3 a W2000. Jelikoz jsem nedostal
odpoved, ptam se pro jistoto jeste jednou, pokud to lze, ci zda jsou nejaka
omezeni.

Diky vsem

RT electronic
Petr Ma��k
rtepema(zv)mbox.vol(tec)cz

Zmena farby a fontu v StatusBare.

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 31.5.2000 22:36:48

From: "Roland Tur�an (RoTurSoft)" <rotursoft(zv)nextra.sk>
> Ako by som mohol nastavit farbu a font pre konkretny panel v TStatusBare,

Ahoj,

U daneho TStatusPanelu nastavis Style na psOwnerDraw a text si budes sam
vykreslovat:

procedure TForm1.StatusBar1DrawPanel(StatusBar: TStatusBar;
Panel: TStatusPanel; const Rect: TRect);
begin
with StatusBar do
begin
Canvas.Font := Font;
Canvas.Font.Color := clBlue;
Canvas.TextRect(Rect, Rect.Left + 1, Rect.Top + 1, Panel.Text);

TActionList

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 31.5.2000 22:36:07

From: "Jan Naiser" <tua(zv)ltm(tec)cz>
> muzu nejakym zpusobem pridat k nabidce standartni komponenty TActionList
> svoji kategorii akci tak, aby se zaradila k Standard Actions? Pokud ano, tak
> jak.

Ahoj,

Podivej se na metodu RegisterActions, priklad najdes ve zdrojaku property
editoru - dbreg.pas

Petr Vones, amatersky programator

TThread a RaiseLastWin32Error

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 31.5.2000 22:36:37

From: <sw.maurice(zv)centrum(tec)cz>
> [...]
> vlivu na jiny thread /try...finally nepomaha/?

protoze tak dojde k neosetrene vyjimce. V threadu si je musis osetrit sam.
Podivej se ve VCL do zdrojaku ScktComp na tridu TServerClientThread a jeji
metody Execute, HandleException a DoHandleException, z toho by ti melo byt
jasne jak na to.

> A jeste jeden dotaz: jak elegantne pockat na skonceni a uvolneni threadu a pote ho ihned vytvorit znovu?

Nesmis u neho nastavit FreeOnTerminate na True, pak lze pouzit sekvenci
volani metod Terminate, WaitFor, Free.

Pozor vsak na chybu, ktera se tahla az do D4 (v D5 je to uz opraveno), kde
pri ukonceni a znovuvytvoreni threadu muze dojit k trvale nefunkcnosti metody
TThread.Synchronize.

Petr Vones, amatersky programator

Zajimavost s definici tridy

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 31.5.2000 22:40:31

From: "Slavek Rydval" <rk(zv)atrey.karlin.mff.cuni(tec)cz>
> [...]
> dozadne deklarovana v danem souboru. Ze to ale musi byt v tom samem
> type bloku je pro me novinkou. Proc to tak je?

Zkratka je to tak definovano ;-) asi by to slo vyhledat nekde v dokumentaci.
Stejne je to s deklaraci interface.

Petr Vones, amatersky programator

Obdelniky v grafice

[*] Parizsky Ladislav <parizsky(zv)access-it(tec)cz> - 31.5.2000 16:41:53 -0400

A vis tu rovnici jak se to da zjistit matematicky ?

Ladap

aplikace pro MS SQL 7

[*] =?windows-1252?B?Smn47SBLcuFs?= <admin(zv)printo(tec)cz> - 31.5.2000 23:07:00

;-))
vidim, ze musim dotaz blize specifikovat..ufff, no asi takhle:

situace:

-aplikace bezici na "verejnych" terminalech (v ramci firmy)
-tzn. trusted conn je na houby, musi byt vsude vsechna prava nad dB
-chci zabranit tomu, aby nejaky chytrysek s ISQL (nebo necim takovym) prisel
k terminalu, a pomoci sveho NT hesla se hrabal v dB
-app se nejak musi lognout, ale jak to nejlepe vyresit, aby uzivatele vubec
loginy/pwds do dB neznali?

je patrne kam dotazem mirim?

JK

D3 a W2000

[*] ShiCola <P.Sikola(zv)sh.cvut(tec)cz> - 31.5.2000 23:35:53

jede mi to f pohode
ShiCola

Od: Ji�� Kr�l <admin(zv)printo(tec)cz>
Pre: delphi-l(zv)fwd(tec)cz <delphi-l(zv)fwd(tec)cz>
D�tum: 1. j�n 2000 0:37
Predmet: RE: aplikace pro MS SQL 7

> [...]
>k terminalu, a pomoci sveho NT hesla se hrabal v dB
>-app se nejak musi lognout, ale jak to nejlepe vyresit, aby uzivatele vubec

Maximalizace okna

[*] bures <bures(zv)ssakhk(tec)cz> - 1.6.2000 08:41:31

Ahoj zkus to takhle ShowWindow(handle,SW_RESTORE);

Vlada

ps funkci CloseWindow snad okno zavres a ne minimalizujes.... ????

> [...]
>
> P.S. priklad ze vcerejska posilat oknu WM_MAXIMIZE (RESTORE atd.)
nefunguje. Delphi mi hlasi ze takove konstanty nezna !!

[*] Jaroslav Nadhera <nadhera(zv)csh(tec)cz> - 1.6.2000 08:57:54

Ja bych si vybral MSDE.