OT : elektronicky podpis

[*] Cerny Jiri <cerny(zv)jablonec.uhul(tec)cz> - 13.6.2000 08:51:16

Prosim nemate nekdo odkaz kde bych mohl ziskat technicke informace o
elektronickem podpisu.

S d�ky J.C. amatersk� programator

Chyba na NT

[*] Ladislav =?ISO-8859-1?Q?Dole=BEel?= <dodo(zv)centrum(tec)cz> - 13.6.2000 10:08:23

Panecku, to je ale reseni :-)

> Od: Bene� Jaroslav <JBenes(zv)cpoj(tec)cz>
> Komu: delphi-l(zv)fwd(tec)cz
> CC:
> Datum: Tue, 13 Jun 2000 07:35:40 +0200
> P�edm�t: RE: Chyba na NT
>
> Tak jsem mu poradil, at si nainstaluje konkurencni program,
ktery pry nic
> nehlasi...
>
> Jaro B.

Pack,

>______________________________________________________________

chybu "VSTUPNI BOD
prelozil

31.5.2000

Objevujte Internet s http://www.centrum(tec)cz
Zalo�te si svuj mail na http://mail.centrum(tec)cz

InterBase a pole

[*] Martin Bursa <martin.bursa(zv)ikos(tec)cz> - 13.6.2000 10:13:16

Ahoj,
mam napr. tabulku vytvorenou takoto: CREATE TABLE XX ( Y INTEGER[10] )
Nevite neko, jakym zpusobem vlozit data do sloupce Y ?
Maca

IB6-Beta, D5-Prof

Mod�ln� okno aplikace

[*] Ales Janda <ales.janda(zv)atlas(tec)cz> - 13.6.2000 10:37:15

Ahoj,

co zkusit tridu TScreen.
napr takto:

var
i: integer;
begin
for i:= 0 to Screen.FormCount - 1 do
if fsModal in Screen.Forms[i].FormState then
nejaky kod;

From: "Bene� Jaroslav" <JBenes(zv)cpoj(tec)cz>
> [...]
> Tuto chybu mi to hlasilo, i kdyz jsem program prelozil pod D2. Kde bych,

Ahoj,

Funkce RegisterServiceProcess neni 'standartni' funkce kernelu, existuje
jen na Win9x. Pri pouziti takovych (i kdyz vlastne vsech) API funkci je
dobre se podivat do dokumentace (http://msdn.microsoft.com/) ve kterych
verzich Windows jsou dostupne a s jakymi pripadnymi omezenimi. Potom je
treba je zavadet dynamicky za behu aplikace pomoci GetProcAddress (nebo
take pomoci Delay import, ale to zatim Delphi stale neumi).

Petr Vones, amatersky programator

RichEdit

[*] Petr Jel�nek Konf <pjmodos(zv)seznam(tec)cz> - 14.6.2000 01:03:53

Jestli to uz prislo tak se omlouvam, ale ja to nevidim.
EM_SETRECT jsem zkousel, ale neslo mi to nastavit vic, nez je velikost ty
komponenty RxRichEdit.
Demos jsem uz davno smazal a instalovat Delphi se mi prave nechce.

Zdravi
Petr Jelinek - amatersky programator
http://pjmodos.hyperlink(tec)cz, http://pjmodos.fbi(tec)cz

Od: Robert Zak [SMTP:nrsys(zv)psn.sk]
Odesl�no: 13. �ervna 2000 15:27
Komu: delphi-l(zv)fwd(tec)cz
P�edm�t: policko v dbGrid

[...]

corrupt index v PDOXu

[*] Zdeno Jasek <zdeno.jasek(zv)corinex.sk> - 14.6.2000 07:42:03

Ahoj!

Tak trochu mam riesenie - ak chces, mozem ti to poslat. Ja tym rebuilderom velmi neverim, takze som si urobil vlastny program, ktory vyberie data z DB a MB struktur a nakopiruje ich do prazdnej databazy, cim sa vsetky ref. integrity a indexy obnovia a databaza je ako nova. Vie to robit aj vtedy, ked su v databaze definovane ref. integrity a autoinkrementacne polia. Ten nastroj je jednoduchy na obsluhu (staci ho spustit), osobne ho prikladam k svojmu programu ako tool, ktory som
uzivatelom prikazal spustat raz za mesiac. Odvtedy nemam z PDOXom problemy v style "Index out of range" apod. a pri prvom cudnom spravani programu vzdy radim uzivatelom, nech si spustia toto presypanie dat - vacsinou to zaberie. Asi to dam k dispozicii aj so zdrojakmi, len zatial neviem kam to uploadnut.

Filip wrote:

> [...]
> Doufam, ze mi nereknete jen to, ze s PDOXem se nic delat neda... Mam M/D databazi a nastavenou ref. integritu (update na cascade). Kdyz chci tedy provest opravu ve vsech detailech, staci teda, kdyz oprevim master a vono uz se to samo dal opravi. Problem je ale v tom, ze mi to dost casto hlasi "index corrupted" a ja pak nevim, co s tim delat. Kdyz to rebuildnu PDOXREBUILDERem, tak to obcas pomuze, ale dost casto taky ne.... nemate nekdo nejake reseni, jak tomuhle problemu zabranit??

Otevreni Access databaze

[*] Martin Lasevic <vyvoj(zv)atlascon(tec)cz> - 14.6.2000 07:42:41

Delej to tak, ze tu databazi otvirej pres TDatabase a parametr DATABASE NAME v Property Params nastav na dany soubor.

Od: Ond�ej Kolenat� [SMTP:kolenaty(zv)supreme(tec)cz]
Odesl�no: 13. �ervna 2000 17:59
Komu: delphi-l(zv)fwd(tec)cz
P�edm�t: Otevreni Access databaze

Nevedel by nekdo jak otevrit databazi accessu aniz bych vytvarel alias?
Predem totiz nevim jaky soubor bude uzivatel otevrit.

Dik. Kolenaty Ondrej.

Otevreni Access databaze

[*] Kejval <petr.kejval(zv)worldonline(tec)cz> - 14.6.2000 07:45:48

Napriklad takto:
V object inspectoru do vlastnosti komponenty Database1 toto:
do DriverName zapis MSACCESS
do DatabaseName zapis nejaky tvuj nazev database, tento nazev budes dale
pouzivat v Table a v Query;
do Params zapis tento radek pro urceni cesty a nazvu database na disku
DATABASE NAME = C:\Neco\Neco.mda
do Params muzes napsat tento radek pro urceni uzivatelskeho jmena
USER NAME = ADMIN
Do Params muzes zapsat i v behu programu takto:
Database1.Params.Add(Format('DATABASE NAME = %s',[Cesta_a_nazev_database]);

Petr Kejval

Od: Ond�ej Kolenat� <kolenaty(zv)supreme(tec)cz>
Komu: <delphi-l(zv)fwd(tec)cz>
> [...]

> Nevedel by nekdo jak otevrit databazi accessu aniz bych vytvarel alias?
> Predem totiz nevim jaky soubor bude uzivatel otevrit.

corrupt index v PDOXu

[*] Martin Lasevic <vyvoj(zv)atlascon(tec)cz> - 14.6.2000 07:46:42

Pokud mas zajem, tak na nekterem CD jsem videl utilitku TUtility, ktera umi
repairovat PDOX tabulky a to obcas i bez ztraty kyticky. Ale jinak uz se
tady psalo - pokud si chces zachovat zdravi a dusevni pohodu tak na PARADOX
radeji zapomen.

============================
Od: Marek Soukup [SMTP:marek(zv)comberg(tec)cz]
Odesl�no: 14. �ervna 2000 2:03
Komu: delphi-l(zv)fwd(tec)cz
P�edm�t: RE: corrupt index v PDOXu

> [...]

> nevim, co s tim delat. Kdyz to rebuildnu PDOXREBUILDERem, tak to
> obcas pomuze, ale dost casto taky ne.... nemate nekdo nejake

TAPI modem v APD, zlozenie druhej strany

[*] OLEJNIK Andrej <olej(zv)nt2.asset.sk> - 14.6.2000 08:16:57

Nerobili ste niekto s TAPI modemom v baliky APD(Async Professional 2.58)
od TurboPower Software ?

Ako sa da detekovat, ze druha strana zlozila?

olej

E-MAIL WORK: olej(zv)asset.sk
E-MAIL PRIVATE : olej(zv)atlas(tec)cz
Private WEB> http://go.to/aolej

InterBase a pole

[*] Martin Bursa <martin.bursa(zv)ikos(tec)cz> - 14.6.2000 08:18:35

> insert into xx values(20);
> insert into xx (y) values (20);
>
> Vice viz SQL Reference Help v dokumentaci.
>
> Bye, Pavel

Bohuzel, takto to nejde. K sloupci Y je potreba pristupovat jako k poli
integer[10]. Otazkou
ale zustava, jak na to ?
Maca

corrupt index v PDOXu

[*] Pavel Zichovsky <P.Zichovsky(zv)jesnem(tec)cz> - 14.6.2000 08:21:57

Filip napsal:

> [...]
> uz se to samo dal opravi. Problem je ale v tom, ze mi to dost casto hlasi
> "index corrupted" a ja pak nevim, co s tim delat. Kdyz to rebuildnu

S Paradoxem v Delphi je lepsi zrusit referencni integritu na urovni
tabulek, a hlidat si to vsechno v aplikaci. RI dela dost casto podobne
problemy.
Index Corrupted se pak da vyresit tim, ze smazes vsechny indexy tabulky
(fyzicky - soubory s indexy z disku) a vsechny je vytvoris kompletne
znovu.

S pozdravem
Pavel "Zizi" Zichovsky <p.zichovsky(zv)jesnem(tec)cz>
PGP podporovano a vitano
ICQ: 13484112

obecna funkce na tabulkou

[*] Milan Dvo��k <Dvorak.Ucitel.GYMNAZIUM(zv)gymzn(tec)cz> - 14.6.2000 07:25:16

> [...]
> tabulka.next
>
> Asi mi to z horka nemysli, ale nedokazu spravne nadeklarovat promennou Tabulka

Nevim, ale mozna ze misto tabulka.top bych dal tabulka.First a ten
parametr volany odkazem by stacilo jako parametr volany hodnotou.

Milan Dvorak
dvorak(zv)gymzn(tec)cz

SQL v Delphi

[*] Milan Tome� <Milan.Tomes(zv)haida(tec)cz> - 14.6.2000 09:03:12

To jsem si uvedomil, az kdyz jsem to odeslal. Omlouvam se za mystifikaci....

corrupt index v PDOXu

[*] tomas.mazurek(zv)vitkovice(tec)cz - 14.6.2000 07:43:16

Hello,

zkus se podivat na nastaveni BDE, konkretne LOCAL SHARE = TRUE, dale
moudri a zkuseni rikaji pouzivat u kritickych operaci s daty v
tabulkach fci BDE dbiSaveChanges(Table Handle), ktera skutecne ulozi data na
disk. Ovsem rici u PDOXu co je kriticke je znacne kriticke...

TM

Kam publikovat?

[*] Zdeno Jasek <zdeno.jasek(zv)corinex.sk> - 14.6.2000 10:16:15

Ahojte,
mam jeden jednoduchy nastroj v Delphach na upratovanie PDOX tabuliek,
ktoreho zdrojaky by som chcel vypublikovat, ale neviem kam. Nechce sa mi
prepisovat navod do anglictiny (nie som v tom "doma"), takze poradte mi,
prosim, nejaky cesko/slovensky server, kam to dat. Pripadne - ak by sa
dal niekto tu namahu to prelozit a mozno aj lepsie okomentovat - mozeme
to potom hodit aj na torry.ru apod.
Vdaka.

DIRECTX

[*] Jiri Novacek <JNovacek(zv)spst(tec)cz> - 14.6.2000 10:34:56

Ahoj lidi.

Kde je mozne najit nejakou komponentu pro DIRECTX nebo priklad jak
pracovat s DIRECTX.

Dik Jirka

Obrazok do posty

[*] Daniel Sichta <dano(zv)customweb.sk> - 14.6.2000 10:34:16

Caute vsetci !!

W98, D5 E
Robim mail-klienta s pouzitim komponent od F. Piette. Neviete mi niekto
poradit ako dostat obrazok (jpg, gif .....) do tela posty ?
Prilepit obrazok ku poste urobit viem.

DAKUJEM

Daniel �ichta
CUSTOM.web s.r.o.
Hod�ova 13
01001 �ilina
SLOVAKIA
www.customweb.sk
++421 89 564 3475

Hry v Delphi

[*] Pavel ZIDEK <kopr(zv)kopr(tec)cz> - 14.6.2000 10:39:26

adresu hledej na http://www.yks.ne.jp/~hori/index-e.html

Od: Zdeno Jasek [SMTP:zdeno.jasek(zv)corinex.sk]
Odesl�no: 14. �ervna 2000 10:16
Komu: Delphi
P�edm�t: Kam publikovat?

[...]

Poradi aktivovanych oken

[*] Va�k�� Martin <MVackar(zv)cpoj(tec)cz> - 14.6.2000 11:26:38

Ahoj,

jakou funkci lze zjistit, kter� okno bylo aktivni tesne pred tim, nez jsem
sko�il do sveho okna ? Resp. jake je poradi aktivovanych oken ?

Dik, Martin

Nelze spustit D3 C/S

[*] Jan Jochman <Jan.Jochman(zv)ais(tec)cz> - 14.6.2000 11:37:54

Zdravim,
kolegovi nelze spustit D3 C/S pokud nastavi barevnou hloubku ve Win98 na
jinou hodnotu nez 256 barev
Nestalo se vam to nekomu take?

S pozdravem
Honza Jochman

Driver pro primy pristup do Paradox DB bez BDE?

[*] Zbysek Hlinka <zhlinka(zv)login(tec)cz> - 14.6.2000 11:43:05

On 13 Jun 2000, at 18:56, delphi wrote:

> mam prosbu. Nezna nekdo nejaky zpusob (nemusi byt free) jak
> pristupovat k Paradox databazi bez BDE? Jednalo by se o nejaky
> driver ci DLL. Moc by mi to pomohlo. Diky moc,

Mam pocit, ze jsi nespravne pochopil zdejsi narky na BDE. BDE
povazuji pro Paradox za vhodne, protoze BDE bylo pro Paradox
puvodne vyvinuto. BDE vsak povazuji za nevhodne pro SQL
databaze. Pokud chces delat mocimermo s Paradoxem a
nenechas se ukecat napr. na MSDE nebo IB6, tak u BDE klidne
zustan (ovsem silne varuji pred provozem na siti, to ale souvisi s
Paradoxem vice nez s BDE).

E-mail: zhlinka(zv)login(tec)cz, localizator(zv)localizator.com
Phones: 02/795 29 56; GSM: 0603 551 282

DateTimePicker

[*] David Lebeda <david.lebeda(zv)comarr(tec)cz> - 14.6.2000 12:01:17

Ahoj,

pouzivam v aplikaci TDateTimePicker, ktery plnim z databaze.
Potreboval bych, aby kdyz je dane pole v databazi nevyplnene, aby
i DateTimePicker byl nevyplneny. V soucasne dobe to tam v
takovem pripade podstrci jakesi datum z minuleho stoleti. Zkousel
jsem TDateEdit z RxLib, ktery by toto splnoval, ale ten zase neresi
cas.
Existuje nejaka moznost, jak primet TDateTimePicker k tomu,
aby se vyprazdnil? Nebo mate nekdo dobre zkusenosti s nejakou
jinou komponentou, ktera to umi?

Predem dik za info.

David

Ulozene procedury v balicku

[*] Jan Fryscak <fryscak(zv)scio(tec)cz> - 14.6.2000 12:05:25

Ahoj lidi,
pouzivam nativni spojeni D4 s Oracle 8i a nemuzu se dostat k ulozenym
proceduram, ktere jsou v balicku. Pokud se pripojim pres ODBC, tak
se k nim dostanu. Nevite nekdo, co s tim?

Doba stravena na projektu

[*] Foldyna Ji�� <jiri.f(zv)avizo(tec)cz> - 14.6.2000 12:06:52

Ahoj,

na http://stonebirds.8m.com/ je k mani free Project Time Logger, ktery meri
dobu, po kterou mas otevreny projekt (je to pro Delphi).

Ing. Jiri Foldyna
mailto:jiri.f(zv)avizo(tec)cz

> [...]
> Nevzpominate si nekdo?
>
> Jde mi nejen o projekty v Delphi, ale take napr. praci v

DIRECTX

[*] bures <bures(zv)ssakhk(tec)cz> - 14.6.2000 12:10:18

Ahoj podivej se na Horiho stranky kde jsou komponenty DelphiX
http://www.ingjapan.ne.jp/hori/index-e.html

A nebo zkus Jedi Project
http://www.delphi-jedi.org/DelphiGraphics/jedi-index.htm

Vlada

Od: David Lebeda [SMTP:david.lebeda(zv)comarr(tec)cz]
Odesl�no: 14. �ervna 2000 12:01
Komu: delphi-l(zv)fwd(tec)cz
P�edm�t: DateTimePicker

[...]

jinou komponentou, ktera to umi20

Predem dik za info.

David

Doba stravena na projektu

[*] Jiri Binder <j.binder(zv)albacon(tec)cz> - 14.6.2000 12:31:43

> [...]

> Nemohu ale v archivu najit k cemu se doslo, jestli existuje
> nejaky jiz hotovy programek, nebo nastin koncepce, jak by to slo

Na http://stonebirds.8m.com je ke stazeni expert do Delphi IDE,
je tez napr. na TORRY apod. (pro D5 soubor ptmlogd5)

Jiri Binder

Test spravnosti ICO

[*] Karel Kral <kral(zv)purus(tec)cz> - 14.6.2000 12:46:53

Pred casem tu probehl dotaz, zda existuje algoritmus na overeni
spravnosti ICO. Tad yjsem na jeden narazil, takze ho prikladam. Ale
pozor, osobne ho nemam vyzkouseny. Je pro BP 7.0 ale jiste si to rychle
spravite i pro Delphi.

function Str2Long(S : String; var L : Longint) : Boolean;
var Code : Integer;
begin
Val(S, L, Code);
Str2Long := Code = 0;
end;

function IsIco(S : String) : Boolean;
var TempL : Longint;
X, C : Longint;
SL : Byte absolute S;
begin
IsIco := False;
while (SL > 0) and ((S[1] <= ' ') or (S[1] = '0')) do Delete(S, 1, 1);
while (SL > 0) and (S[SL] <= ' ') do Dec(SL);
while (SL > 8) and (S[SL] = '0') do Dec(SL);
if Length(S) > 8 then exit;
while Length(S) < 8 do S := '0' + S;
if not Str2Long(S, TempL) then exit;

C := 0;
for X := 1 to 7 do begin
if not Str2Long(S[X], TempL) then exit;
C := C + TempL * (9 - X);
end;

if not Str2Long(S[8], TempL) then exit;
C := 11 - (C mod 11);
if C in [0, 11] then C := 1;
if C = 10 then C := 0;

IsIco := C = TempL;

Karel Kral, informatik
Purus, s.r.o., Cezavy 627, 664 56 Blucina, CZ
Tel: 05/47235000, 0602/552432, Fax: 05/47231203

Paint

[*] Martin �ajbik (Marcant) <marcant(zv)sct.sk> - 14.6.2000 13:19:07

Neviete mi niekto poradit, akym sposobom by som dokazal ulozit kompletny vzhlad urciteho panelu aj z jeho prvkami z mojho programu vo forme bitmapy (programovo, nie cez PrintScreen). Vyskusal som PaintTo, PaintWindow aj priamo zasielanie spravy WM PAINT, ale k 100% vysledku som sa nedopracoval. Nefungoval mi ani pokus o kopirovanie priamo cez Canvas.

BladeEnc - priklad

[*] Mal� Dobromil <dodo(zv)rak.pr.ds.mfcr(tec)cz> - 14.6.2000 13:35:59

This message is in MIME format. Since your mail reader does not understand
this format, some or all of this message may not be legible.

Nemate nekdo prosim funkcni priklad na
pouziti knihovny BladeEnc (pro konverzi
WAV -> MP3).

Dekuji...
...Dobra

DateTimePicker

[*] David Lebeda <david.lebeda(zv)comarr(tec)cz> - 14.6.2000 14:08:11

Od: "Bc. Libor Filip" <filip(zv)agrokonzulta(tec)cz>
Komu: "'delphi-l(zv)fwd(tec)cz'" <delphi-l(zv)fwd(tec)cz>
V�c: RE: DateTimePicker
Datum odesl�n�: Wed, 14 Jun 2000 12:11:05 +0200
Odpov�� kam: delphi-l(zv)fwd(tec)cz

> [...]
>
> Predem dik za info.
>
> David
>

> TDateTimePicker ma vlastnost ShowCheckBox a Checked, ktere

Jak? Ja nepotrebuji uzivateli zakazat s komponentou pracovat.
Nepotrebuji ani naznacit, ze nesmyslne datum, ktere ukazuje, je
skutecne nesmyslne. Ja proste chci, aby za nejake podminky
DateTimePicker neobsahoval zadny text. A nenasel jsem zpusob,
jak toho docilit, a to ani s uvedenymi vlastnostmi. Ledaze by slo o
nejaky figl, ktery mi unikl.

David

DateTimePicker

[*] Daniel Rott <roxton(zv)atlas(tec)cz> - 14.6.2000 14:12:21

> pouzivam v aplikaci TDateTimePicker, ktery plnim z databaze.
> Potreboval bych, aby kdyz je dane pole v databazi nevyplnene, aby
> i DateTimePicker byl nevyplneny.
Ja to delal tak, ze jsem nastavil ShowCheckbox:=True. Kdyz
pak je Checkbox=False tak nelze zadat datum a do databaze
zapisu NULL. Mno, moc krasne to neni, ale ucel to plni.

Daniel

IB6 a automaticky refresh

[*] Michal K�s <kus(zv)tangosw(tec)cz> - 14.6.2000 14:13:29

Maly dotaz k IB6 a InterBase Express:

Potrebuji automaticky refresh dat zobrazenych v TDBGrid po
Insert/Update. Hlavne bych potreboval videt polozky vytvorene
generatorem a vypoctene trigery.

Michal

Nelze spustit D3 C/S

[*] CERMAK <CERMAK(zv)procomcr(tec)cz> - 14.6.2000 14:21:08

U nas na jednom pocitaci padalo Delphi, pri libovolnem pristupu, k databazi
pres BDE. Podarilo se to opravit az po preinstalovani jineho ovladace
graficke karty.

Jaromir Cermak

Od: Martin �ajbik (Marcant) <marcant(zv)sct.sk>
Komu: delphi-l(zv)fwd(tec)cz <delphi-l(zv)fwd(tec)cz>
Datum: 14. �ervna 2000 16:27
P�edm�t: Paint

[...]

[*] Ji�� Ha�ek - 14.6.2000 16:38:11

Toto je zpr�va ve form�tu MIME obsahuj�c�n�kolik ��st�.

Promin, to jsem ulit
Od: Martin �ajbik (Marcant) <marcant(zv)sct.sk>
Komu: delphi-l(zv)fwd(tec)cz <delphi-l(zv)fwd(tec)cz>
Datum: 14. �ervna 2000 16:27
P�edm�t: Paint

[...]

ComboBox a Cursor

[*] Tomas Bihary <tomas(zv)wige-mic(tec)cz> - 14.6.2000 15:43:54

Zdravim!

Narazil jsem na problemek s comboboxem.
A sice kdyz pro TComboBox nastavim nejaky
kursor mysi a style je csDropDown, projevi se
toto nastaveni jen pro uzkou oblast ramecku a
policko se sipkou. Oblast pro editaci ma stale
crlBeam. Totez se deje i u ScrollBaru napr. u
TMemo, TStringGrid,...
Existuje nejaky universalni zpusob, jak donutit
okno komponenty, aby melo jeden cursor?

Za jakekoli namety predem diky
Tomas Bihary

Nelze spustit D3 C/S

[*] Jan Jochman <Jan.Jochman(zv)ais(tec)cz> - 14.6.2000 16:57:36

Nic to nenapise, najede jen uvodni obrazek a tim to konci :-(

> [...]
> Jan Cejka mailto:jan.cejka(zv)mensa(tec)cz
>
> Puvodni zprava od Jan Jochman z Wednesday, June 14, 2000, 11:37:54 AM:

Nelze spustit D3 C/S

[*] Michal Pia�ka <pia(zv)ay.sk> - 14.6.2000 17:02:01

Stalo se mi to jenom na jednom pocitaci. Byly tam nainstalovane Windows 98
CZ na jinych systemech to chodi (win98 SK, Win98 US, WIn95 *) Pomohlo jenom
preinstalovat operacni system

-----P�vodn� zpr�va-----
Od: Jan Jochman <Jan.Jochman(zv)ais(tec)cz>
Komu: Delphi Konference <delphi-l(zv)fwd(tec)cz>
Datum: 14. j�n 2000 17:02
P�edm�t: Nelze spustit D3 C/S

>Zdravim,
>kolegovi nelze spustit D3 C/S pokud nastavi barevnou hloubku ve Win98 na
> [...]

Roztazeni palety komponent v D5

[*] Petr Fischer <fifa(zv)praguesoft(tec)cz> - 14.6.2000 17:39:46

Zdravim,

neda se nejak zvetsit paleta komponent v Delphi5 podobne jako to
kdysi slo tusim u Delphi3?

Petr Fischer
E-Mail: petr.fischer(zv)praguesoft(tec)cz, ICQ#: 24154715

OPENGL v DELPHI

[*] Martin Skrivanek (atlas) <marify(zv)atlas(tec)cz> - 14.6.2000 17:48:13

Musim jen pochvalit komponenty GLScene. (jak se o nich zminil Miso
nnfapso(zv)kios.sk)
Tak jednoduse v OpenGL jsem to jeste nezazil.
Ale neco mi tam chybi. Nevim jak zapnout Enviromentalni mapovani textury.
Poradi mi nekdo, kdo s touto komponentou pracuje ?

Diky

Marify
xskriva1(zv)fi.muni(tec)cz
http://www.fi.muni(tec)cz/~xskriva1

Nelze spustit D3 C/S

[*] Ing. Lud�k Florian <Ludek.Florian(zv)bluerose(tec)cz> - 14.6.2000 19:24:42

Cauec,

Kdysi davno se tu psalo cosi o problemech s kartami S3. Neni to ono ?

Bye Ludan

> Stalo se mi to jenom na jednom pocitaci. Byly tam nainstalovane Windows 98
> CZ na jinych systemech to chodi (win98 SK, Win98 US, WIn95 *) Pomohlo
jenom
> preinstalovat operacni system

obr z pascalu

[*] Ladislav =?ISO-8859-1?Q?Dole=BEel?= <dodo(zv)centrum(tec)cz> - 14.6.2000 21:12:14

Reseni je spousta, muzes zacit od toho, ze si udelas konverzni
program...nemel by to byt problem, obrazek je ulozeny v pripade
16 barev kazdy pixel 4bity, pokud je barev 256, je to
jednodu���, co pixel, to byte...
Ale zkus si ho treba zobrazit v pascalu, prepnout se ALT+ENTER do
woken, jestli to pujde a pomoci ALT+PRINTSCREEN snapnout cely
okno do clipboardu jako obrazek. Pak si to co mas vloz z
clipboardu treba do Photoshopu a mas to.
**Dodo**

> Od: "Marek Prochazka" <prochazka(zv)jumbo.ped.muni(tec)cz>
> Komu: delphi-l(zv)fwd(tec)cz
> CC:
> Datum: Wed, 14 Jun 2000 20:01:58 MET
> P�edm�t: obr z pascalu
>

> Omlouvam se, ale jeste jednou se ptam na to, jak zobrazit
> pascalovsky obrazek v Delphi. Myslel jsem si, ze to pujde v
pohode,
> ale byl jsem neprijemne prekvapeny, ze to neslo. Mozna delam
nekde
> chybu ja, ale kdyz jsem se dival do kodu v pascalu, tak akorat
> pouzival proceduru PutImage. ktera byla procedurou v unitach
> [...]

obr z pascalu2

[*] Ladislav =?ISO-8859-1?Q?Dole=BEel?= <dodo(zv)centrum(tec)cz> - 14.6.2000 21:13:56

Jo a u toho prevodu bys nemel zapomenout na paletu - pokud neni
standardni - to bys poznal ze neni, pokud by ti nesedeli barevne
pixely.

> [...]
> chybu ja, ale kdyz jsem se dival do kodu v pascalu, tak akorat
> pouzival proceduru PutImage. ktera byla procedurou v unitach

Rimska cisla - reseni

[*] Straka Josef <strakaj(zv)hba(tec)czn(tec)cz> - 14.6.2000 21:52:21

Prijemny den,
D4 Standard, W95 OSR2.

Jeste jsem udelal nejake konecne upravy, zde je konecna funkce.

Pred nedavnem se v konferenci probiral prevod na Rimska cisla a zpet.
Zabyval jsem se tim a doplnil jsem prevod z rimskych cisel na arabska tak,
aby neslo zadat tvar napr. MIM nebo CCCC, coz je nepripustna syntaxe.
Vysledkem je nize uvedena funkce i jejim volanim, kde Label1 je vysledek a
Edit1 je rimske cislo (nutno zadat velka pismena).

Hotovy programek mozno nalezt na mych strankach:
http://mujweb(tec)cz/www/strakaj/index.htm

function RomanToNum (const S: String): longint;
const SymbolStr = 'MDCLXVI';
NeplatneTvary : Array[1..40] of String =
('IIV','IIX','IXL','IXC','IL','IC','ID', 'IM','IIII',
'VV', 'VX', 'VL', 'VC', 'VD','VM','VIV','IVI',
'XXL','XXC','XD', 'XCD','XCM','XM','XXXX','XLX','XCX',
'LC','LD','LM', 'LL', 'LXL',
'CCD', 'CCM', 'CCCC', 'CDC', 'CMC',
'DCM', 'DM', 'DD', 'MMMM');

var Loop, A: integer;
ThisVal, LastVal, Chyba: LongInt;
Lookup : array [0..7] of LongInt;
begin
Lookup[0] := 0;
Lookup[1] := 1000;
Lookup[2] := 500;
Lookup[3] := 100;
Lookup[4] := 50;
Lookup[5] := 10;
Lookup[6] := 5;
Lookup[7] := 1;
LastVal := 0;
Result := 0;
Chyba := 0;

{Kontrola neplatn�ch dvojic}
for A := 1 to 40 do
begin
Chyba := Chyba + Pos(NeplatneTvary[A], S);
if Chyba > 0 then
begin
ShowMessage ('Zad�n neplatn� tvar ��msk�ho ��sla: '+
NeplatneTvary[A]);
Exit;

for Loop := 1 to length (S) do
begin
ThisVal := Lookup[Pos (S[Loop], SymbolStr)];
{Kontrola �patn�ho znaku}
If ThisVal = 0 then
begin
ShowMessage ('Zad�no neplatn� ��msk� ��slo: ' + S[Loop]);
Exit;
end;
if ThisVal > LastVal then
LastVal := ThisVal - LastVal
Result := Result + LastVal;
LastVal := ThisVal;
Result := Result + LastVal;
Label1.Caption := IntToStr(RomanToNum(Edit1.Text));

Zacinajici programator Straka Josef
email: strakaj(zv)hba(tec)czn(tec)cz
www: http://mujweb(tec)cz/www/strakaj/

obr z pascalu

[*] Marek Prochazka <prochazka(zv)jumbo.ped.muni(tec)cz> - 14.6.2000 20:01:58 met

[...]

Odkaz v RichEditu98

[*] Marek Prochazka <prochazka(zv)jumbo.ped.muni(tec)cz> - 14.6.2000 20:05:21 met

Zkouseli jste nekdo delat hyperlink v RichEditu98 , ktery by s
sebou nesl informace o treba souboru v databazi, ktery chci spustit
(cili nejake ID)? Nevim, jak nato. Resim to zatim skrytym textem,
ktery je hned za hyperlinkem a ten nese tuto informaci, ale nejak se
mi to zda krkolomne...

Diky. Marek

Nelze spustit D3 C/S

[*] Hurricane <hurricane(zv)email(tec)cz> - 14.6.2000 22:50:19

Zdravim

A nemas nahodou zaskrtnutou volbu na ukladani pracivni plochy? J asem si to
zaskrt, pak se mi nejak rozhazeli okna a po spusteni D3 mi na obrazovce zbyl
jenom Object Inspector. Jinak nic. Slo jenom o to, ze ostatni okna byly mimo
obrazovku. I kdyz to souvisi spise s rozlisenim nez s barevnou hloubkou,
mozna je to kopnuti spravnym smerem

Hurricane
----- Original Message -----stit D3 C/S

prevod palcu na milimetry

[*] Ji�� Kr�l���i٢��k�{h�̿ - 14.6.2000 23:46:39

1 palec = 25,4 mm
1 stopa = 12 palcu
1 yard = 3 stopy
a dal ty hotentotske miry neznam...

JK

Nelze spustit D3 C/S - Sumarum

[*] V�clav Hal�k������?�O� - 15.6.2000 01:00:18

Zdravim,

> [...]

>dale Ing. Lud�k Florian napsal :
Cauec,
Kdysi davno se tu psalo cosi o problemech s kartami S3. Neni to ono ?

Takze, setkal sem se se stejnym problemem po instalaci graf. karty
S3 Virge GX2-AGP 4MB (spis vergl nevim proc sem to kupoval).
Pred ni jsem mel nekolik karet a bez problemu.

Tu kartu jsem nainstaloval na Win 95 OSR 2, IE 4.01 CZ 80 MB RAM AMD 300.
Zajimave bylo, ze to delalo uplne to same jak pan Jan Jochman popisuje,
ovsem u v�ech verzi Delphi, skousel jsem Delphi 2,3,4 - vse C/S a nic jenom
stary Delphi 1 slo OK (to sem taky cekal).
Po brutalnim zasahu do registru to sice nastartuvalo ale stratili se
komponenty z palety a nic tam nebylo ani po pokusech je tam dostat.

Problem jsem casteane sice obesel ale dost mi to vadi.
Takze jsem nainstaloval Win NT 4.0 + SP a IE 4.01 a Delphi 2 - vysledek
najelo to ale m�sto ikon komponent hnusn� cary. (jako zrneni u televize).
Jinak vse chodilo. Delphi 3 ktere pouzivam jsou na tom lepsi a sice najede
to ovsem ikony komponent jsou prehazene a k tomu jeste nahodne po startu.
Pomuze jen minimalizovat Delphi do listy a zvisit barevnou hloubku v
Ovladacich panelech, pak Delphi Maximalizovat a barevnou hloubku zase snizit
na High Color nebo Delphi pouzivat v True Color coz mi moc nepomuze.

Skuste tedy nejprve vymenit Grafickou kartu za jinou znacku a pak pokud to
nezabere reinstalovat kompletne system.

PS : S3 je na ....

V�clav Hal�k - Amat�rsk� program�tor
vhalik(zv)es-servis(tec)cz, vhalik(zv)iol(tec)cz, vhalik(zv)centrum(tec)cz

IB6 - heflo a username

[*] Ren� Otisk - 15.6.2000 06:33:18

HI,

tak jsem si stahnul IB6 Beta (21.6. je daleko) a krom poteseni z cascade
apod. jsem se potesil na heslu. Pry Cannot attach to password database.
SYSDBA a masterkey jsem mu omlatil o hlavu i pozpatku a nic. Jest snad v
teto verzi jine heflo? Instalace probehla v poradku a bez problemku. Predtim
jsem odinstaloval IB4.2 a smazal dle readme.txt nejaky ten soubor z
Win/System (gds32.dll? - ta derava hlava). Poradi mi nekdo?

Sroub

Nastaveni alias serveru na klientu pro SQL7

[*] �ampulka Ji�� <campulka(zv)czas(tec)cz> - 15.6.2000 07:23:42

Myslim ze Client Network Utility pouze udela nakej zapis do registru. Asi bych
zkusil udelat nakej alias
a pak zjistoval jak je to zapsany v registru... (no mozna kecam, ale zkusit to
muzes :)

----- P�vodn� zpr�va -----
Od: Tomas Bradle <t.bradle(zv)pvtnet(tec)cz>
Komu: Delphi Konference <delphi-l(zv)fwd(tec)cz>
Odesl�no: 14. �ervna 2000 16:20
P�edm�t: Nastaveni alias serveru na klientu pro SQL7

> [...]
> snazat, zjistit existenci aliasu apod.
>
> Diky za vsechny napady a pripadne odkazy na informacni zdroje.

IB6 - heflo a username

[*] Michal K�s <kus(zv)tangosw(tec)cz> - 15.6.2000 08:03:58

Jednou mi nechtela heslo brat taky, tak jsem ho okopiroval pres
clipboard a pak to slo OK. Sice nesmysl, ale fungoval.

Michal

> [...]
> Jest snad v
> teto verzi jine heflo? Instalace probehla v poradku a bez

IB6 - heflo a username

[*] Tomas =?iso-8859-2?Q?Michal=EDk?= <michalik(zv)proca(tec)cz> - 15.6.2000 08:19:58

Ahoj,

Ren� Otisk wrote:

> [...]
> jsem odinstaloval IB4.2 a smazal dle readme.txt nejaky ten soubor z
> Win/System (gds32.dll? - ta derava hlava). Poradi mi nekdo?

Je to zpusobeno tim, ze v systemu i po odinstalaci zustala databaze isc4.gdb
(obsahuje uzivatele a jejich hesla) a ta je ve starem formatu - (snad ODS 8),
musis ji nahradit databazi v novem formatu ODS 10. Ta odinstalace ji na disku
zanechava umyslne, abys neprisel o vsechny nadefinovane uzivatele atd.

Tomas Michalik
ProCA, s. r. o.
V Luzich 818, Praha 4
Czech Republic

e-mail: michalik(zv)proca(tec)cz
tel: +420 2 67283446

deadlock v IB6

[*] Peter Mojdis <mojdis(zv)colnicapo.sk> - 15.6.2000 08:21:43

Ahoj !

Zacinam s IB 6 pod D5, preto sorry za mozno primitivnu otazku.

Cez IbConsole som si vytvoril Remote Server, na nom databazu s
jednou tabulkou. K tejto tabulkje pristupujem z dvoch pocitacov. Ked
zacnem v DBGride editovat tabulku na jednom stroji, tak na druhom
pri pokuse o editaciu aplikacia zatuhne a odtuhne az potom, ked sa
na prvom pocitaci aplikacia ukonci a vypise sa hlaska Deadlock... .
Ako zistim, ze s tabulkou pracuje iny uzivatel ?

Nelze spustit D3 C/S

[*] Milan Tomes <Milan.Tomes(zv)haida(tec)cz> - 15.6.2000 08:28:52

Nemate nahodou grafickou kartu S3 ??? Tusim, ze pro tyhle karty stacilo
zapsat jednu polozku do Win.ini nebo System.ini a zaclo to chodit. Bohuzel
si nevzpominam jak se ta polozka jmenovala.

SQL - generovani vlastniho id

[*] Ren� Otisk - 15.6.2000 09:00:30

Hi,

D3, MS SQL 7, ODBCe

Z jistych duvodu nechci pouzit autoincrement (ani GUID), takze si potrebuji
vygenerovat primarni klic STUPID (INT NOT NULL PRIMARY KEY). V detail tejblu
by se na tuto polozku odkazoval FOREIGN KEY

Ja si myslim ze nasledujici procedurka by mohla byt uspesna, lec s MS SQL se
kamaradim teprva pul roku, takze pripadna uskali tohoto reseni zatim
nedovedu odhadnout. Vice mene bych potreboval rici, "ano, da se to (ale)",
"ne, protoze...". Aplikace pojede v siti a v jednom okamziku muze dojit ke
vkladani do teto tabulky od vice klientu...

CREATE PROCEDURE INSUTAJ

(zv)STUPEN NVARCHAR(20)

AS

DECLARE (zv)(zv)MYID INT

SELECT (zv)(zv)MYID = ISNULL(MAX(STUPID), 0) + 1 FROM UTAJENI

INSERT INTO UTAJENI (STUPID, STUPEN) VALUES ((zv)(zv)MYID, (zv)STUPEN)

WHILE ((zv)(zv)ERROR <> 0) AND ((SELECT ISNULL(MAX(STUPID), 0) FROM UTAJENI) >=
(zv)(zv)MYID)

BEGIN

SELECT (zv)(zv)MYID = ISNULL(MAX(STUPID), 0) + 1 FROM UTAJENI

INSERT INTO UTAJENI (STUPID, STUPEN) VALUES ((zv)(zv)MYID, (zv)STUPEN)

END

Dekuji

Sroub

Re[2]: Nelze spustit D3 C/S

[*] Jan Cejka <jan.cejka(zv)mensa(tec)cz> - 15.6.2000 09:20:25

Tak to netusim. Co takhle zkusit preinstalovat Delphi, popr. gr.driver,
popr. Windows? ;-)
(Mozna delfinovi chybi nejaky soubor, nebo je chyba nekde v registru)

Jan Cejka mailto:jan.cejka(zv)mensa(tec)cz

Puvodni zprava od Jan Jochman z Wednesday, June 14, 2000, 4:57:36 PM:

Obdoba DateTimePicker

[*] David Lebeda <david.lebeda(zv)comarr(tec)cz> - 15.6.2000 09:26:06

Ahoj,

zkusim svuj puvodni dotaz pozmenit: nevite nekdo o nejake
komponente, ktera by umoznila uzivateli nastavovat datum i cas?
DateTimePicker umi jen jedno z toho, takze je potreba k tomu
ucelu pouzit dva kusy - jeden na datum a druhy na cas. Potreboval
bych vse v jednom prvku.

David

Jeste odbocka jinam: nefunguje mi hledani v archivu. Je chyba na
serveru nebo u me? (postrehy k tomuto prosim na soukromy mail)

prevod palcu na milimetry

[*] Ladislav =?ISO-8859-1?Q?Dole=BEel?= <dodo(zv)centrum(tec)cz> - 15.6.2000 09:54:05

Je to primitivni. 1 palec = 2.54 cm.

Cili palce na mm : PALCE * 2.54 * 10 neboli PALCE*25.4

**Dodo**

> [...]
nejakou
> konstantou, ale prave tu nevim. Jestli to je snad *2.54? Mozna,

[*] Ladislav =?ISO-8859-1?Q?Dole=BEel?= <dodo(zv)centrum(tec)cz> - 15.6.2000 10:02:19

No kdyz davas Putimage, tak jako parametr posilas ukazatel na
data v pameti. No a tenhle ukazatel pouzijes k tomu, abys
pristupoval k jednotlivym bajtum v pameti. Pretypujes treba na
ukazatel na byte... U 16-ti bar. rozliseni by mel byt 1 bajt
vlastne 2 pixely, protoze 1 pixel se svou bar. hloubkou 16 barev
vleze akorat do 4 bitu (tj. pulka byte). Takze nactes bajt,
nejakou bitvou operaci z toho vyseparujes postupne prvni a pak
druhy pixel a do jakyho formatu si to ulozis, to uz je druha
vec... doporucuji format IMG, ten je zcela jednoduchy, zadna
komprese, body za sebou.... no neni nic extra sloziteho, spis ale
takovy dost "otravny"...
**Dodo**

> Od: "Marek Prochazka" <prochazka(zv)jumbo.ped.muni(tec)cz>
> Komu: delphi-l(zv)fwd(tec)cz
> CC:
> Datum: Thu, 15 Jun 2000 08:44:02 MET
> P�edm�t: re: obr z pascalu
>

> .... diky, zkusim to, druhou variantu s tim printscreenem
radeji
> delat nebudu, mam tech obrazku nepocitane...... moc si ale
neverim s
> tim ctenim pixelu, v jakem to tam je formatu ???
>
> Diky Marek

Objevujte Internet s http://www.centrum(tec)cz
Zalo�te si svuj mail na http://mail.centrum(tec)cz

dokumentace k Interbase

[*] Jakub �r�mek������z?���3 - 15.6.2000 10:09:13

Nevi nekdo, kde se da sehnat ke stahnuti nejaka dokumentace, manual
k Interbase ?

prevod palcu na milimetry

[*] Straka Josef <strakaj(zv)hba(tec)czn(tec)cz> - 15.6.2000 10:24:41

> 1 palec = 25,4 mm
> 1 stopa = 12 palcu
> 1 yard = 3 stopy
> a dal ty hotentotske miry neznam...
1 mile = 1760 yardu

Zatim se mejte moc pekne.
Straka Josef
email: strakaj(zv)hba(tec)czn(tec)cz
www: http://mujweb(tec)cz/www/strakaj/

prevod palcu na milimetry

[*] Petr Palicka <petr.palicka(zv)atlas(tec)cz> - 15.6.2000 10:32:27

1 m�le = 1000 dvoukrok� ��msk�ho legion��e ;-))

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
[smtp:palicka(zv)aginfo(tec)cz]
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

> 1 palec = 25,4 mm
> 1 stopa = 12 palcu
> 1 yard = 3 stopy
> a dal ty hotentotske miry neznam...

obr z pascalu

[*] Marek Prochazka <prochazka(zv)jumbo.ped.muni(tec)cz> - 15.6.2000 08:44:02 met

[...]

[*] pcb(zv)atlas(tec)cz - 15.6.2000 10:54:21

Haj hou!

IB 6.0 ma jinou strukturu databaze nez 4.2. a hesla a jmena jsou
rovnez v databazi ISC4.GDB. Pravdepodobne nedoslo pri
odinstalovani k jeho vymazani a instalace jej zasadne neprepisuje
(pro pripad, ze je provadena reinstalace). Nutno tedy odinstalovat
IB 6.0, smazat adresar kam se nainstalovala a nainstalovat ji
znova. To by melo pomoci.

Hodne zdaru

Pavel Cisar <pcisar(zv)inprise(tec)cz>
Borland s.r.o.

Nastaven� kl�vesnice

[*] Petr Palicka <petr.palicka(zv)atlas(tec)cz> - 15.6.2000 11:05:05

nazdarek

ovl�dac� panely -> kl�vesnice.

peca

ps: precti si pravidla a neposilej do konference prispevky ve
formatovani html

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
[smtp:palicka(zv)aginfo(tec)cz]
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Sinea a obrazky

[*] Robert Zak <nrsys(zv)psn.sk> - 15.6.2000 11:07:19

Dobry den,

pouzivam D5prof a pokial vlozim do Sinea obrazok a upravim jeho velkost
(mysou), vytlaci sa mi vzdy v povodnej velkosti...

Tlacim na vrchu zostavy Logo ktore je povodne velke, ja si ho mysou
stiahnem na malicke a ono sa mi vytlaci aj tak cez pol strany a prekryje
samotne riadky zostavy.
Da sa to nejak nastavit aby sa ten obrazok zmensil bez toho ze ho upravim v
nejakom kresliacom programe?

Dakujem

Robo

Nelze spustit D3 C/S

[*] Koukal Pavel <Pavel.Koukal(zv)pvt(tec)cz> - 15.6.2000 11:26:59

Ahoj, ve st 24.11.1999 19:57 napsal Petr Motlicek jako odpoved toto :

... az jsem si vzpomnel, ze mam grafickou kartu s chipem S3 (ci tak nejak) a
zkusil jsem radu z teto konference:
Do system.ini dej
[display]
BusThrottle=On

Nevim, zda to opravdu funguje, ale mozna ti to pomuze.
S pozdravem Pavel Koukal.

Od: Milan Tomes [SMTP:Milan.Tomes(zv)haida(tec)cz]
Odesl�no: 15. �ervna 2000 8:29

[...]

[*] Tomas =?iso-8859-2?Q?Michal=EDk?= <michalik(zv)proca(tec)cz> - 15.6.2000 11:36:13

k IB6 napr. tady
ftp://delphi-jedi.org/ib6/manuals/InterBase60_BetaDoc.zip

Jakub �r�mek wrote:

> Nevi nekdo, kde se da sehnat ke stahnuti nejaka dokumentace, manualk
> [...]

[*] Michal K�s <kus(zv)tangosw(tec)cz> - 15.6.2000 11:38:19

ftp://delphi-jedi.org/ib6/manuals/InterBase60_BetaDoc.zip
Od: Jakub �r�mek
Komu: delphi-l(zv)fwd(tec)cz
Odesl�no: 15. �ervna 2000 10:09
P�edm�t: dokumentace k Interbase

Nevi nekdo, kde se da sehnat ke stahnuti nejaka dokumentace, manual
k Interbase ?

Vyjimky SQL serveru

[*] David Lebeda <david.lebeda(zv)comarr(tec)cz> - 15.6.2000 13:48:17

Ahoj,

mam databazi na MS SQL serveru 7 a v ni hodne integritnich
omezeni typu foreign key. Jejich fungovani ve sve aplikaci bych
potreboval nejak uzivatelsky zprijemnit. Konkretne jde o, ze kdyz
se treba pokusim smazat neco, co je v konfliktu s nejakym foreign
key omezenim, vznikne vyjimka s pro uzivatele neprijatelnym
popisem. Da se vubec nejak poznat typ vyjimky, konkretne to, ze
vyjimka, ktera vznikla, vznikla skutecne kvuli poruseni integrity?

Dik,

David

deadlock v IB6

[*] �ampulka Ji�� <campulka(zv)czas(tec)cz> - 15.6.2000 13:57:23

Nepouzivas ciste nahodou komponentu TTable....?

----- P�vodn� zpr�va -----
Od: Peter Mojdis <mojdis(zv)colnicapo.sk>
Komu: <delphi-l(zv)fwd(tec)cz>
Odesl�no: 15. �ervna 2000 8:21
P�edm�t: deadlock v IB6

> [...]
> na prvom pocitaci aplikacia ukonci a vypise sa hlaska Deadlock... .
> Ako zistim, ze s tabulkou pracuje iny uzivatel ?

Nastaveni klavesnice

[*] Peter Luk�cs <batex(zv)astrafren(tec)cz> - 15.6.2000 14:06:33

To je mi jasn�, ale jak to udelam z Delhi ?
batex

PS: za to formatovani se fsem omlouvam

Roztazeni palety komponent v D5

[*] Daniel Sichta <dano(zv)customweb.sk> - 15.6.2000 14:09:27

Myslim ze viem co mal Petr na mysli. Bola to tusim komponenta od M.Cantu a
robila to ze ak bola lista zo zalozkami na ktorej su komponenty sirsia ako
bolo Delphi prostredie, tak to "presunula" do dalsieho riadku. Nieco podobne
by sa zislo aj mne. Nechce sa mi totiz stale posuvat po zalozkach.

dano(zv)customweb.sk

> [...]
levem okraji okna a tim rozthanes jednak toto okno na vysku, jednak
muzes paletu komponent roztahnout na sirku (ne tu, kterou se

[*] Jan Fiala <jan.fiala(zv)iol(tec)cz> - 15.6.2000 14:47:04

Nainstaluj si GExperta. Krome spousty dalsich uzitecnych veci umi i viceradkovou listu s komponentami

http://www.gexperts.com/gexperts

From: "Daniel Sichta" <dano(zv)customweb.sk>>Myslim ze viem co mal Petr na mysli. Bola to tusim komponenta od M.Cantu a
> [...]

levem okraji okna a tim rozthanes jednak toto okno na vysku, jednak
muzes paletu komponent roztahnout na sirku (ne tu, kterou se

[*] Petr Fischer <fifa(zv)praguesoft(tec)cz> - 15.6.2000 14:55:27

On 15 Jun 2000, at 11:51, Milan Dvo �k wrote:

Mel sem na mysli spis zobrazeni vice radku komponent v palete nez
jeden. Ale nize uvedena rada se mi taky celkem libi :))) :))) :)))

Petr Fischer

> [...]
> levem okraji okna a tim rozthanes jednak toto okno na vysku, jednak
> muzes paletu komponent roztahnout na sirku (ne tu, kterou se

[*] Bene� Jaroslav <JBenes(zv)cpoj(tec)cz> - 15.6.2000 15:03:55

Ahoj, myslim se neco podobne umi GExpert pro D5
Jaro B.

nefunk�n� vyhled�v�n� v historii konferenc

[*] Ond�ej Kolenat������^��r�˩���̿ - 15.6.2000 15:28:27

Dobry den panove.

Chtel bych se zeptat jestli vam take nefunguje fultextove vyhledavani na
webovsk�ch strankach teto konference.
Me to hlasi:

CreateRecordset error 'c0041800'
The content index is corrupt.
/hledani.asp, line 75.

Sinea a obrazky

[*] Vaclav Krmela <krmela(zv)ustinadorlici(tec)cz> - 15.6.2000 15:38:59

From: "Robert Zak" <nrsys(zv)psn.sk>

> [...]
> samotne riadky zostavy.
> Da sa to nejak nastavit aby sa ten obrazok zmensil bez toho ze ho upravim

Z�lezi na tom, jak se chce obrazek tisknout.
Pokud je potreba jenom vyrez, musi se tento vyrez pripravit
predem v nejakem kreslicim programu.
Pokud se chce tisknout obrazek zmenseny, musi se zaskrtnout
volba "Podle okna". V tom pripade je velikost obrazku
prizpusebena velikosti navrzene v editoru predloh.
Je-li zvolena varianta "Podle okna", objev� se i dalsi
volba "Zachovat pomer stran". Jeji zaskrtnudi dale upravi
obrazek tak, aby zustal zachovan pomer vysky a sirky
a soucasne zadny z rozmeru neprekrocil navrzenou velikost.

Vaclav Krmela

OT Dotaz : Formul��ov� zpracov�n� n

[*] Bo�an Hynek <HBocan(zv)cpoj(tec)cz> - 15.6.2000 16:00:15

Nev�te n�kdo o komponente umoznuj�c� vyse uveden�?. tj. V richeditu
m�t urcitou sekvenci znak�, oznacuj�c� pole k vypln�n�, na pozici techto
pol� se objev� editbox a po vyplnen� se m�sto on� sekvence rid�c�ch znak�
dopln� text vlozen� do editboxu?
Zatim nad ni pracuji, ale nejsem az tak velky Delphi GURU a rad bych
usetril cas a nerad bych vymyslel vymyslene.
dik. Hynek mailto:hbocan(zv)centrum,cz

Prevod kodovani cestiny

[*] Ond�ej Kolenat������^��r�˩���̿ - 15.6.2000 16:41:52

Nezna nekdo nejakou unit ktera umi prevadet stringy z jednotlivych kodovych
stranek do jinych. napr: Kamenik --> Latin 2

Socket not connected

[*] WEB ATLAS - SUKY <suky(zv)atlas(tec)cz> - 15.6.2000 17:38:44

Ahoj,

potrebuji pichnout s jednim problemem. Mam aplikaci s kterou komunikuji se
serverem na Internetu pomoci HTTP a FTP komponenty z D5 Prof.
Obcas se objevi hlaska: "10057: SOCKET IS NOT CONNECTED" (pri komunikaci
prostrednictvim proxy serveru)
Jak v kodu delphi a kde tuto hlasku osetrim.

Prosim pomoc

Michal

Delphi, Mobilni telefon a SMS

[*] Pavel.Blahovec(zv)atlas(tec)cz - 15.6.2000 17:46:24

Hoj.
Potrebuji udelat programek, ktery mi umozni posilat SMSky z pocitace. Mam mobilni telefon pripojeny kabelem k pocitaci a potreboval bych poradil, kde mam hledat potrebne informace nebo dokonce jiz hotove komponenty. Zabyval se tim nekdo? Ani by mi moc nevadilo, kdyby to fungovalo jen na urcity druh telefonu, treba Nokia.

Poradi nekdo?
diky

Pavel Blahovec
E-mail: pavel.blahovec(zv)atlas(tec)cz

ODBC

[*] Jirka Mikan <BLIK_sro_MIKAN(zv)pha.pvtnet(tec)cz> - 15.6.2000 17:46:45

Nazdar,

nevite kde delam chybu, nebo kde ji udelali druzi?

mam D4 Prof/ W98/ Off2000 Prof

1) Pokud se chci dostat z PDOX do EXCEL pres ODBC, vse je OK
(byt kapku pomale)

2) Pokud se chci dostat z PDOX do MSAccess pres ODBC, vse je opet OK
(byt jeste vice pomale)

3) Pokud se chci dostat do DBF IV z D4 pres STANDART driver, je rovnez vse
OK
(pochopitelne, vzdyt jsme v DELPHI)

4) Pokud se chci dostat do DBF IV z D4 pres ODBC (driver Mokrosoftu), smele
to zatuhne.

ad 4) Mam blbe nejake parametry, je to vubec pouzitelne nebo to nejde, nebo
jsou blbe
ony ovladace a postup v bode 4) proste neni technicky mozny pro vyse
uvedenou konfiguraci?
(at je to ta posledni moznost, ubydou mi starosti...)

Diky.
Jirka M.

Bezpecnost programov

[*] p. Jirman <jim.design(zv)iol(tec)cz> - 15.6.2000 17:59:23

ahoj,

Uz me delsi napada me (chci to pouzit ve sve app), aby si nekam (asi do
registru) zapsal, but pri kazdem spusteni, anebo rovnou timerem kazdou
chvili zapisovat prirustek casu takze uzivateli posouvani casu nepomuze.
Samozrejme to zase muze nekdo cracknout kdyz zjisti nakou aplikaci nebo cim,
kam tvoje aplikace do registru zapisuje, ale to by snad na prumerne
inteligentniho uzivatele stacilo.

M. Jirman

From: �ampulka Ji�� <campulka(zv)czas(tec)cz>> Myslim ze Client Network Utility pouze udela nakej zapis do registru. Asi
bych
> zkusil udelat nakej alias
> a pak zjistoval jak je to zapsany v registru... (no mozna kecam, ale
zkusit to
> muzes :)

Archiv (was RE: Access 2000)

[*] Slavek Rydval <rk(zv)atrey.karlin.mff.cuni(tec)cz> - 15.6.2000 19:13:05

A pro prohlizeni offline tu mas konfview s daty:

http://atrey.karlin.mff.cuni(tec)cz/~rk/DataZKonference.shtml

Slavek

> [...]
> Zkontrolov�no antivirov�m syst�mem AVG (http://www.grisoft(tec)cz).
> Verze: 6.0.157 / Virov� b�ze: 73 - datum vyd�n�: 31.5.2000

http://www.swnet(tec)cz
Magazin informacne vyspelych jedincu

sprava pameti

[*] Robert Lufinka <r.lufinka(zv)sh.cvut(tec)cz> - 15.6.2000 20:15:58

Zdravim vsechny prgatory :o)

Chci se zeptat jak je to s funkcemi pro pridelovani pameti.
Jaky je rozdil mezi GetMem a Allocmem ?
Ktere funkce se maji spravne pouzivat ?
Dik

Lufi

IB6 a automaticky refresh

[*] Roland Tur�an \(RoTurSoft\) <rotursoft(zv)nextra.sk> - 15.6.2000 21:27:34

> Potrebuji automaticky refresh dat zobrazenych v TDBGrid po
> Insert/Update.

Pozri si pouzitie TIBEvents, ale nie je to vitazstvo.

Roland.

deadlock v IB6

[*] Roland Tur�an \(RoTurSoft\) <rotursoft(zv)nextra.sk> - 15.6.2000 21:30:05

> [...]
> na prvom pocitaci aplikacia ukonci a vypise sa hlaska Deadlock... .
> Ako zistim, ze s tabulkou pracuje iny uzivatel ?

IMHO. Ak chces pouzivat DBGridy na edit a insent tak pouzi suborovu
databazu. TIBTable je podla mna chore.

roland.

IB 5.6 a IB6 na jednom PC

[*] Roland Tur�an \(RoTurSoft\) <rotursoft(zv)nextra.sk> - 15.6.2000 21:31:38

Asi to nie je mozne. Pletu sa mu GDS32.DLL

Roland.