licencia na MSDE

[*] Petr Palicka <petr.palicka(zv)atlas(tec)cz> - 13.7.2000 10:28:48

> [...]

> No nevim, s takovymto pristupem. Licencni ujednani je smlouva
> mezi majitelem a uzivatelem o tom, ze uzivatel bude pouzivat
> produkt stanovenym zpusobem a z toho mu vyplyvaji od majitele
> takova a takova prava. Pokud takove ustanoveni podepises nebo
> jinak naplnis podminku jeho platnosti (rozbalis CD, napr., stavas se
> ucastnikem smlouvy. Pokud takova smlouva obsahuje odkaz na
> zakon platny v nejake zemi, pak se zavazujes dodrzovat ho.
> Vyjimky mohou tvorit pripady, kdy ustanoveni onoho zakona k
> dolicnemu predmetu jsou v rozporu s ustanovenim naseho zakona

no, nejsem pravnik,
ale mam pocit, ze:
nejsem povinen prekladat si smlouvu na sve naklady
rozbalenim nosice (cd, diskety) nelze dost dobre souhlasit se smlouvou,
neb nerozumim napisu na prelepce media.

myslim si, ze nektere tyto veci by chteli dotahnout jak ze strany
zakonu, tak ze strany distributoru sw. minimalne bych uvital licencni
smlouvy v cestine (pravne platne), nebot potom je zrejme co je a co neni
mozne.

peca

Praca v team-e

[*] Vito <vito(zv)centrum(tec)cz> - 13.7.2000 10:32:35

Mohol by mi niekto poradit, ako pracovat v team-e pod D4 alebo D5? Sme prepojeny sietou a potrebujeme pracovat naraz na jednom projekte. Pomozte prosom zufalej trojici.
Vito

BorderIcons

[*] p. Jirman <jim.design(zv)iol(tec)cz> - 13.7.2000 11:14:59

Od: Petr Palicka <petr.palicka(zv)atlas(tec)cz>

> [...]
licencni
> smlouvy v cestine (pravne platne), nebot potom je zrejme co je a co

instalacia MSDE

[*] David Lebeda <david.lebeda(zv)comarr(tec)cz> - 13.7.2000 12:11:16

> [...]
> dostal som
> to ako developer edition. Pokial nainstalujem plnu verziu (aj s
> Enterprise Managerom) nainstaluje sa spravne. Pokial ale skusam
> nainstalovat distribuovatelnu verziu (MSDEx86.exe, .., ..), nahlasi mi
> pocas instalacie hlasku : The Path specified in a command line
> argument is invalid: C:\WINDOWS\TEMP\PFTD195~TMP\X86\SETUP\setup.iss.
>
> pozeral som sa a ten subor setup.iss tam skutocne nie je. Zmenil som
> iba cestu v unattend.iss z C: na D: a spustil MSDEx86.exe. Robim nieco
> zle alebo je ta verzia nejak pokazena?.. prip. ak je pokazena, kde

Pokud se neco nezmenilo, tak MSDE je instalovatelne jedine v
unattended modu, prikazovy radek musi mit parametry, ktere jsou
popsane v nejakem readme. Doporucuji pozornosti i debatu, ktera
na tema instalace MSDE probehla celkem nedavno, zejmena
Zbyskovy zdrojaky.

David

Problem s Domenami atd ve WinNT.

[*] MDvorak(zv)csas(tec)cz - 13.7.2000 12:17:38

Nazdar,
zkus se podivat do Win32 SDK na funkce jako LookupAccountName apod., je jich
tam cely balik.

M. Dvorak

From: "Flon" <flon(zv)pobox.sk>> Zdravim !

> [...]
> Je potrebne si uvedomit, ze tabulky nebudu otvarane a zatvarane v rovnakom poradi a taktiez, ze ich bude naraz otvorenych viacero...

IBExpress, FreeIB a dalsi

[*] Lu�ek Tenkr�t - 13.7.2000 14:01:20

Pouzivam FreeIB. IBExpress vychazeji , da se rici, z nich. Jsem s nimi velmi
spokojen. O jinych dalsich nevim, tak nemohu porovnavat.

Kitty

licencia na MSDE

[*] Petr Zahradnik <clexpert(zv)clexpert(tec)cz> - 13.7.2000 13:02:38

Puvodni zprava, kterou napsal Polak Jiri dne 13 Jul 00,:

> [...]
> jenom pravo ho pouzivat. Asi tim "nakupem software" mel Petr na mysli
> pouze koupi licence. Povazuji za dobre se vyjadrit presne,

Aha, takze budeme zase slovickarit. To nechci a jako administrator
timto zakazuji tuhle debatu, ktera povede jedine k flame-war.

ICQ: 21215917, PGP vitano

instalacia MSDE

[*] Tom� Vlad�k������V��?���o�� - 13.7.2000 14:03:08

Musis nastavit nejake parametry, jako napr. cestu k souboru UNATTEND.ISS a
podobne

MSDEx86.exe -s -a -f1 "<path>unattend.iss"

viz. ReadMe.TXT a dokumentace.

> [...]
alebo
> je ta verzia nejak pokazena?.. prip. ak je pokazena, kde najdem dobru

Cestina z FoxPro do Delphi

[*] Lu�ek Tenkr�t - 13.7.2000 14:09:22

Co to je dfb cestinu do Delphi !!! .

Jinak

Otevri *.dbf DB Desktopem. Nastav cestinu dle puvodu ve fox. Vytvor stejnou strukturu treba v Paradoxu, zadej cestinu a
DB Desktopu dej tools - add to db (nebo jak to tam je ).Pak si s tim delej co chces.

Me to fungovalo . Fox-ka to byla ale myslim 2. xx nebo tak n�jak .

Query v Gridu

[*] David Lebeda <david.lebeda(zv)comarr(tec)cz> - 13.7.2000 14:10:35

> [...]
> na Query nepomuze. Musim zavolat Close a Open. Moc tomu
> nerozumim...Mel bych editovat pole z toho query primo? Co delam

Jen si tak nejak matne vzpominam, ze query s ORDER BY neco
udelat nejde, mozna requestlive, ale ted nevim. Urcite to je v
archivu. Mimochodem, o jakou databazi jde?

David

Interbase Info

[*] Lu�ek Tenkr�t - 13.7.2000 14:19:45

> Je IB zadarmo ? - zatim ne ,ale vsichni doufame , ze brzy bude
> Jaky typ souboru IB vyuziva ? - jak to myslis ?. IB je SQL database.
> Ma IB nejaka omezeni (napriklad pocet zaznamu v tabulce) ? - nevsim jsem
si. zatim mam jen par milionu zaznamu
> Umi IB indexy ? - na to se radsi neptej , nebo ti uz nikdo neodpovi-
samozrejme, ze jo.
> Je k IB potreba BDE nebo se to da osetrit jinym nastrojem ? Ane i ne.
Pouzivam ne.FreeIBComponens. V D5 mas komponenty komplet
> Vite o nejakych spatnych vlastnostech IB ? - To se zeptej tech co ji nemaj
radi, ja to nejsem

instalacia MSDE

[*] Petr Zahradnik <clexpert(zv)clexpert(tec)cz> - 13.7.2000 13:20:42

Puvodni zprava, kterou napsal Robert Zak dne 13 Jul 00,:

> [...]
> hlasku :
> The Path specified in a command line argument is invalid:
> C:\WINDOWS\TEMP\PFTD195~TMP\X86\SETUP\setup.iss.

Prekontroluj si ten .BAT soubor, zda obsahuje spravne cesty,
to bude ten problem...

ICQ: 21215917, PGP vitano

IBExpress, FreeIB a dalsi

[*] David Lebeda <david.lebeda(zv)comarr(tec)cz> - 13.7.2000 14:43:00

> [...]
> dostupne snad i pro D2 a dle mineni mnoha uzivatelu (ja sam jsem
> IBExpress ani FreeIB nepouzival) jsou nejpropracovanejsi => taky

Pravda, nekde v archivu jsem to zahledl, ale taky tam stalo, ze
stoji 400 dolaru. Je ale mozne, ze uz to treba neplati. Nebo se mi
to s necim plete?

David

Praca v team-e

[*] Vito <vito(zv)centrum(tec)cz> - 13.7.2000 15:08:37

FreeVCS sa da stiahnut na:
http://www.thensle.de/index.htm
uzi si ho. Ja to idem prave skusat.
Vito

> [...]
> aplikacni framework (coz ale vlastne neni zase nevyhoda, tak nevim :-O).
>
> PS: FreeVCS neznam, kde se da stahnout? Je to dobry ?

instalacia MSDE

[*] Zbysek Hlinka <zhlinka(zv)login(tec)cz> - 13.7.2000 15:13:10

On 13 Jul 2000, at 9:23, Robert Zak wrote:

> [...]
> pocas instalacie hlasku : The Path specified in a command line
> argument is invalid: C:\WINDOWS\TEMP\PFTD195~TMP\X86\SETUP\setup.iss.

Precti si poradne prilozene readme a delej to presne podle toho. To
znamena, ze musis uvadet plnou cestu na iss soubor.

DDE v podruznem threadu pod Windows NT (D5prof+U1,

[*] Petr Fejfar <Petr.Fejfar(zv)callnet(tec)cz> - 13.7.2000 15:43:13

Hi all,

od dob D1 pouzivame DDE komunikaci s MS Excelem a s dalsimi programy. Bez problemu jsme ji prenesli do 32-bitu, ale kdyz jsme aplikaci prepsali jako multithreaded, zjistili jsme, ze pod NT+SP5 spojeni nepracuje, kdyz se pouziva v podruznem threadu (pracuje to jen v main threadu). SetLink() sice spusti Excel, ale vrati chybu. Pokus chybu ignorovat take nevysel.

Nevi nekdo, proc to pod NT nebezi, kdyz napr. pod W98 to pracuje bez ohledu na thread, ze ktereho se spojeni navazuje? Neni zde nejaky trik jako u OLE, kdy se pro obdobny pripad musi vhodne nastavit jeste pred Application.Init() globalni promenna CoInitFlags?

Thanx pf, Petr.Fejfar(zv)callnet(tec)cz

IBExpress, FreeIB a dalsi

[*] Tomas =?iso-8859-2?Q?Michal=EDk?= <michalik(zv)proca(tec)cz> - 13.7.2000 15:47:22

Ahoj,

David Lebeda wrote:

> Pravda, nekde v archivu jsem to zahledl, ale taky tam stalo, ze
> stoji 400 dolaru. Je ale mozne, ze uz to treba neplati. Nebo se mi
> to s necim plete?

Neplete, ale je to trochu jinak. $400.- stoji verze s plnymi zdrojovymi
kody (s castecnymi stoji $200.-), pokud ale prohlasis, ze to chces pro
nekomercni vyuziti (nebo jsi student, nebo se jen chces neco noveho
naucit), dostanes plnou verzi zdarma s tim, ze cenu zaplatis pouze
tehdy, budes-li diky IBObjects sam neco vydelavat - tzv. "trustware
license". Plnou verzi dostanes i tehdy, budes-li prispivat k dalsimu
vyvoji. Vice informaci je na nasledujici adrese http://www.ibobjects.com

algoritmus AND OR

[*] JmisekDelphi <JmisekDelphi(zv)atlas(tec)cz> - 13.7.2000 16:38:48

Zdravim

Nemmate nekdo priklad jak se da naprogramovat algoritmus vyhledani souboru
dle stringu a s AND a OR. Castecne jsem se jiz chytil ale potreboval bych
popostrcit dal.

Je mi jasne ze rekruizivne budu projizdet vsechny soubory na disku pomoci
findfirst a findnext
v kazdem cyklu pak budu analizovat jmeno souboru:

Dejme tomu ze mam retezec Find
((Filename:aaa.txt)OR(filename:bbb.txt))AND((dir:CastJmenaAdresare)AND(Dir:J
estemusiobsahovattoto))

mi jasne ze pro kazdou polozku budu mit nejakou funkci napriklad
Dirname(CastJmenaDir : string) : boolean
kterou budu poustet pro kazdou polozku dir, to same pro jmena souboru.
Dale si myslim ze budu mit funkci ktera bude analizovat string Zanalizuj(s :
string) ktera bude volat sama sebe. vzdy zanalizuje dve polozky mezi dvema
zavorkami a pokud se polozka sklada z vice polozek zavola sama sebe.

Asi to bude masitej algoritmus. Prosim pokud uz jste nekdo neco podbneho
resil, nebo mate priklad jak na to prosim dejte mi zpravu.

dynamicke tabulky

[*] Flon <flon(zv)pobox.sk> - 13.7.2000 16:42:06

****** nebude tu konflikt String a TTable ???????

From: "Flon" <flon(zv)pobox.sk>> Zdravim !

> [...]
> Je potrebne si uvedomit, ze tabulky nebudu otvarane a zatvarane v rovnakom poradi a taktiez, ze ich bude naraz otvorenych viacero...

____________________________________
P. S. V. P. U.
http://www.pobox.sk/

Nstaveni kurozru mysi

[*] JmisekDelphi <JmisekDelphi(zv)atlas(tec)cz> - 13.7.2000 16:56:46

Zdravim

Nevite nekdo jak se da v delphi nastavit kurzor mysi na pozici x,y na
dektopu, pripadne jak vyvolat kliknuti

diky

dynamicke tabulky

[*] Jan Fiala <jan.fiala(zv)iol(tec)cz> - 13.7.2000 18:43:22

Mas pravdu. Ja hlava dubova pouze zkopiroval prvni radek. Upravene by to
mohlo byt asi takhle :

Procedure Otevri(Tabulka : String);
Begin
With TTable.Create(Self) do begin
Name := Tabulka;
TableName := Tabulka;
{ tady pak nastavit dalsi vlastnosti jako napr. database, TableType apod. Je
to pouze priklad}
Open;

Procedure Zavri(Tabulka : TTable);
Begin
Tabulka.Close;
Tabulka.Free;

From: "Flon" <flon(zv)pobox.sk>> Tak tabulky vytvarej dynamicky. Tabulka := TTable.Create(Self); A muzes si
> [...]

Otevri('Adresy'), tak pak Adresy.FieldByName(.... Jedine omezeni je, ze
nemuzes otevrit 2 tabulky se stejnym jmenem - kolize jmen objektu. Je to

Jak docilit presmerovani focusu do zvoleneho formu

[*] Pavel �ern� - 13.7.2000 20:36:29

Prosim o pomoc. Oteviram formy v nejakem poradi, treba
MAIN - FormA - FormB.

Pokud za teto situace zavru FormB, automaticky dostane
focus FormA.

Potrebuji docilit toho, aby po zavreni FormB (a jeho uvolneni z pameti)
dostal focus MAIN. Ten totiz provede ReLogin uzivatele, pritom
zavre vsechna otevrena okna .... Pokud tento ReLogin spustim z
jineho nez MAIN formu, zavru vsechny formy okolo, tak si
uriznu vetev pod zadkem a pada to na chybu.

Poradi nekdo kudy na to ? Diky.

Pavel �ern�
email: pavel(zv)cerny-ps(tec)cz

Vybarven� ��dky DBGrid po cliku

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 13.7.2000 21:09:05

From: "Jirka Virt" <virt(zv)volny(tec)cz>
> nezkousel jste nekdo vybarvovat aktualni radku v DBGRIDU. Jedna se mi o to,
> jakmile stknu mys na radce, aby se cela vybarvila.Options RowSelect mi
> nevyhovuje,protoze pri ni nezjistim cislo sloupce, na kterem stojim resp.
> vraci stale cislo prvniho sloupce.

Ahoj,

pokud jsem to dobre pochopil, tak ti jde o to aby se vybrany zaznam vykreslil
jinou barvou. Nastav u DBGridu v OI DefaultDrawing na False a pak do udalosti
OnDrawColumnCell zapis tohle:

type
TDBGridHack = class(TDBGrid);

procedure TForm1.DBGrid1DrawColumnCell(Sender: TObject; const Rect: TRect;
DataCol: Integer; Column: TColumn; State: TGridDrawState);
var
TitlesOfs: Integer;
begin
with TDBGridHack(Sender) do
begin
if dgTitles in Options then TitlesOfs := 1 else TitlesOfs := 0;
if DataLink.ActiveRecord = Row - TitlesOfs then
Canvas.Brush.Color := clRed;
DefaultDrawColumnCell(Rect, DataCol, Column, State);
if gdFocused in State then DrawFocusRect(Canvas.Handle, Rect);

DDE v podruznem threadu pod Windows NT (D5prof+U1,

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 13.7.2000 21:09:21

From: "Petr Fejfar" <Petr.Fejfar(zv)callnet(tec)cz>
> [...]
> kdy se pro obdobny pripad musi vhodne nastavit jeste pred Application.Init()

pokud je to jen trochu mozne tak bych DDE rychle zahodil a pouzil spise OLE
Automation (to totiz funguje vzdycky). Ohledne pouziti DDE komponent z threadu,
je zvlastni ze to pod Win98 funguje. DDE se inicializuje pomoci DdeInitialize,
pricemz tato inicializace je platna pro dany thread (alespon jak tvrdi MS).
Dale pri pouziti VCL komponent je treba brat zretel na to, ze VCL neni thread
safe. Pokud by jsi presto nejakym zpusobem pracoval s DDE ve vlastni threadu
bude asi take nutne aby mel vlastni smycku zpracovani zprav, protoze DDE je na
nich zalozene. Zkratka jsou s tim jen problemy a Excel se pres OLE Automation
ovlada pomerne dobre.

Petr Vones, amatersky programator

WinBase 602

[*] igor klepoch <klepoch(zv)ba.sknet.sk> - 13.7.2000 21:29:44

Ja som zatial skusal mODBC. Ide to celkom spolahlivo,
az na male chybicky, resp. rozdiely oproti BDE + paradox.

From: "Hynek Svato�" <svatos(zv)kam(tec)czu(tec)cz>

> [...]
> ktery tendo DataSet zobrazuje.

> Chtel bych zachovat vysokou rychlost navigace ale take funkcnost

SHFileOperation?

Mam nasledujici problem se %subj%. Pokud totiz parametr Kam obsahuje retezec
(podaresar) Data, tak mi to vynada, ze nemuze najit cestu a nebo ze nelze
vytvorit soubor... Bohuzel adresar Data jest vyzadovan aplikaci postavenou
na dosovskem paradoxu 4.0, takze nelze jej zmenit. Zatim mam tento usek kodu
osetren pres CopyFile, nicmene by mne zajimalo jestli tam mam chybu ja nebo
Gejts.

Kopiruj(DirectoryEdit4.Text + '\Sklad\*.?b', DirectoryEdit4.Text +
'\Sklad\Datam\Fata', FOF_NOCONFIRMMKDIR, FO_COPY);

procedure TZaloha.Kopiruj(Odkud, Kam: string; fMyFlags, wMyFunc: Integer);
var
FileOp: TSHFileOpStruct;
A, B: array [0..128] of Char;
begin
StrPCopy(A, Odkud + #0);
StrPCopy(B, Kam + #0);
A[Length(Odkud) + 1] := #0;
B[Length(Kam) + 1] := #0;
ZeroMemory((zv)FileOp, Sizeof(FileOp));
with FileOp do
begin
Wnd := 0;
wFunc := wMyFunc;
pFrom := A;
pTo := B;
fFlags := fMyFlags;
if (SHFileOperation(FileOp) <> 0) or (FileOp.fAnyOperationsAborted) then
ShowMessage('A mas po ptakach');

dynamicke tabulky

[*] Zbysek Hlinka <zhlinka(zv)login(tec)cz> - 14.7.2000 20:57:11

On 14 Jul 2000, at 15:44, Flon wrote:

> [...]
> ale chcem ich zatvarat napr. 3,2,4,5,1 aby som presne vedel co
> zatvaram... Mam si ich ukladat do nejakeho array of TTable...?????

Napriklad v TList.

Optimalizacia SQL

[*] Michal Hlavac <7hlavac(zv)st.fmph.uniba.sk> - 14.7.2000 21:48:48

Zdravim,

Neviem si rady. Mam tabulku usmev, dealeri.

usmev2: Id, nazov, adresa, mesto, Id_dealer
dealeri: Id_dealer, popis, spravca

Databaza je rozdelena na sekcie, ktore urcuje spravca. To znamena, ze viac
dealerov ma spolocneho spravcu (spravca je cislo). Ja robim hlavne view
podla spravcu, lenze na to musim pouzit JOIN, co znamena ze uz do view
nemozem pouzit insert. Dalo by sa to s tym view nejako rozumnejsie urobit.
Nechcem robit insert do povodnej tabulky kvoli pravam uzivatelov.

View vyzera asi takto:

SELECT usmev2.*
FROM users.dealeri JOIN users.usmev2 ON dealeri.ID_dealer=usmev2.Dealer
WHERE (dealeri.Spravca=1)

Toto je sekcia, ktora zgrupuje delaerov spravcu cislo 1.

No vlastne potrebujem jednoduchy view, na ktory budem moct pouzit prikazy
insert, delete, update a aby splnal tieto kriteria.

Jedna moznost je dat atribut spravca do tabulky usmev2, lenze, ked budem
napriklad menit dealerovi spravcu, potom by som ho musel menit aj vo
vsetkych zaznamoch v tabulke usmev2, co je blbost.

Dik za pomoc. Miso

Import z TTable

[*] Michal Zimen <zimen(zv)nextra.sk> - 14.7.2000 22:00:26

Ahoj

Mozno to tu uz bolo.

Mam tabulku z ktorej si uzivatel vyberie cez "grid.togglerowselection"
cast a tu importujem do dalsej tabulky.
Robil som to klasicky cez tabulky selectedRows[index] u gridu,
po jednom zazname som to kopiroval do druhej tabulky.
A vysledok bol sice plne funkcny ale velmi! zdlhavy.

Urcite existuje iny sposob aby to slo rychlejsie.

Dakujem za radu

Mizu

_ _ _ _._ _ _
( | ( | ( | <_ > ( | ( |
( |\/( | ( | / / ( |_( |
(_| (_| (_| <___> (_____|
mizu(zv)nextra.sk
/\ LINUX INSIDE /\

Function a jej navratova hodnota

[*] Michal Zimen <zimen(zv)nextra.sk> - 14.7.2000 22:08:56

Ahoj

Pokusal som sa urobit si nasl funkciu.

function GetNames:TStrings;
Begin
Result:=TStrings.Create;
Result.add(..

Vyzera to normalne, len pri nejakej funkcii s Result to vyhodi hlasku
"Abstract Error".

Zatial neviem kde moze byt chyba. Myslim ze alokovanie pameti som
zvolil spravne, teda v tele funkcie.
Alebo kompiler si automaticky alokuje navratovu hodnotu ?

------------------------------
next Question:

Mam funkciu

function GetNieco(var Zoznam:TStrings):TStrings;

Kde je vhodne vytvorit (Create) premennu zoznam. (Zoznam:=TStrings.Create)
-pred volanim mimo funkcie
-alebo priamo vo funkcii

Dakujem za trpezlivost

Mizu

_ _ _ _._ _ _
( | ( | ( | <_ > ( | ( |
( |\/( | ( | / / ( |_( |
(_| (_| (_| <___> (_____|
mizu(zv)nextra.sk
/\ LINUX INSIDE /\

Ktera aplikace je navrchu

[*] Straka Josef <strakaj(zv)hba(tec)czn(tec)cz> - 14.7.2000 22:42:58

Prijemny den,
D4 Standard, W95 OSR2.

Nevite nekdo, jak zjistit, jaka aplikace je zrovna navrchu? Napr uzivatel ma
spusten Word, Photoshop a kalkulacku, ale napr. i jine programy, o kterych
predem nemohu vedet. Vim jak zjistit, jestli jsou programy spusteny a cestu
k nim (pred casem Petr Vones), ale ja bych potreboval svym programkem
otestovat, jestli uzivatel ma aktivni (tzn. ze s ni pracuje) aplikaci Word
nebo Kalkulacku atd.

Zkousel jsem to zjistit pres Application.Activate. To chodi pekne, ale jen
pro mou (Delphi) aplikaci. Ja bych to potreboval pro cizi aplikace.

Dekuji predem, protoze zadem se v teto konferenci dekovat nesmi.
Zacinajici programator Straka Josef
email: strakaj(zv)hba(tec)czn(tec)cz
www: http://mujweb(tec)cz/www/strakaj/

Updaty SW

[*] Lud�k P�ral - 14.7.2000 23:49:03

Toto je zpr�va ve form�tu MIME obsahuj�c� v�ce ��st�.
Potrebuji posilat nove verze produktu s tim, aby instalace vzdy nasla instalacni cestu. Existuje nejaky freewarovy produkt ? Stacila by mi i procedura nebo API funkce, ktera nalezne na PC cestu k urcenemu souboru.

Ludek Paral
Sadova 2/503
352 01 As
ludek.paral(zv)telecom(tec)cz
www.mujweb(tec)cz/pocitace/lupasoft

Chcete dostavat penize za zapnuty monitor ?
http://www.intecom(tec)cz/viewbar/index.asp?parentID=1310012

Tisk paletovych listku

[*] Lud�k P�ral - 14.7.2000 23:55:52

Toto je zpr�va ve form�tu MIME obsahuj�c� v�ce ��st�.
Mam pripraveny projekt na tisk paletovych listku, chybi mi ovsem laser.tiskarna a vlastni tiskova sestava. Jedna se o 1200 stran denne, takze je potreba zvolit "RYCHLY a LEVNY TISK".

1. Muze nekdo doporucit tiskarnu (s instalovanym tiskem car.kodu) a postup tisku ? Zatim se mi zamlouva OKIPAGE 20.

2. Jasky mam zvolit tisk, aby se tiskarna nezdrzovala downloadem grafiky - pres SINEA - graf. mod, nebo utilitu, ktera nastavi znakovou sadu a bude posilat primo znaky ?

Ludek Paral
Sadov� 2/503
[...]

[*] Petr Zahradnik <clexpert(zv)clexpert(tec)cz> - 15.7.2000 00:21:36

Puvodni zprava, kterou napsal Lud�k P�ral dne 14 Jul 00,:

> [...]
> procedura nebo API funkce, ktera nalezne na PC cestu k urcenemu souboru. =

To se vetsinou nedela tak, ze prochazis cely disk nebo
vsechny disky, ale tak, ze si cestu na program napises
do registru a pak si ji tam najdes...

ICQ: 21215917, PGP vitano

IB6 predlzenie licencie

[*] Roland Tur�an \(RoTurSoft\) <rotursoft(zv)nextra.sk> - 15.7.2000 02:31:19

Zdravim.

Preco IB zase predlzuju datum funkcnosti beta verzie ?

Tipy do Delphi

[*] Petr Voborn�k <vobornik(zv)ssakhk(tec)cz> - 15.7.2000 05:00:14

Ja pouzivam jednu komponentu na stahovani souboru a ta se o vsechna
nastaveni stara sama. Ovsem Upload I Downolad me i znamym beha dobre, jako
po pevne lince, tak i pres modem. Proxi ovsem nepouzivame, to je pravda.
Dokud nenajdu nezjistim, proc to proxi nebere, tak zatim mate zrejme smulu.

> [...]

> ZEMEDELSKA INZERCE ZDARMA www.aginfo(tec)cz
> inzeraty zasilejte pisemne nebo e-mailem: inzerce(zv)aginfo(tec)cz

[*] Petr Voborn�k <vobornik(zv)ssakhk(tec)cz> - 15.7.2000 05:05:22

Myslim si, ze to tak spatnej napad neni, protoze vyhledavani pres tento
program je snazsi a rychlejsi nez v stourani ve strych mailech. V
totmoprogramu jde predevsim o Tipy a Triky, uzitecne pro programatory,
kdezto v konferenci se resi urcity problem. A pres Inet to jde, aby se
database Tipu po jednom procteni netala neatraktivni. Navic v soucasne dobe
je jiz k dispozici 85 Tipu a doufam, ze budou pribivat.

> [...]

> najit, bude muset prohledat celou radu zdroju?
>
> Aby bylo jasno - nic ve zlym, mozna se mylim a vsechno je jinak.

SHFileOperation

Jaka je adekvatni fce pro kopirovani, presouvani a mazani pro NT. Tahle je
jen pro W95?

User

[*] <bejcek(zv)centrum(tec)cz> - 15.7.2000 09:40:48

Ahoj kluci,
Zase dotaz, ja vam davam co? Nejak nemohu najit jak zjistit
prihlaseneho uzivatele a jmeno pocitace ve WIN98... urcite to
jde, jen nevim jak... taky potrebuji vedet, jak vyvolam klasickej
ping.. nebo tak neco, potrebuji na zaklade jmena PC si natahnout
IP adresu... Vim ze je to zase nejaka trivialni vec, ale moje
brozurka na to bohuzel nestaci.....

Amater vsech amateru

Ale� Pavel
Jeron�mova 981
Havl��k�v Brod
580 01

Privat: Ales.Pavel(zv)worldonline(tec)cz
Office: ales(zv)cml(tec)cz

Objevujte Internet s http://www.centrum(tec)cz
Zalo�te si svuj mail na http://mail.centrum(tec)cz

Odchyceni klavesy F5

[*] Surfman <surfman(zv)volny(tec)cz> - 15.7.2000 10:36:28

Ahoj,

musis pouzit OnKeyDown nebo OnKeyUp.

> Pottebuji v programu odchytavat klavesu F5 pomoci procedury KeyPress.
Pomoci

Function a jej navratova hodnota

[*] Tomas Skoda <tomas.skoda(zv)jdsoftware.sk> - 15.7.2000 11:04:00

> [...]
> zvolil spravne, teda v tele funkcie.
> Alebo kompiler si automaticky alokuje navratovu hodnotu ?

Problem nie je v tom ako objekt vytvaras, ale AKY objekt vytvaras. TStrings
je predkom objektov,
ktore maju za ulohu udrziavat zoznam retazcov. Ako predok nemusi (a tiez
nemoze) poznat
implementacne detaily potomkov a preto niektore jeho metody nie su
definovane - napr.
metoda Clear je definovana ako ABSTRACT - je urcene len jej rozharanie, nie
jej telo.
A ty sa pokusas vo svojom kode volat prave nejaku takuto metodu.

Riesenie: Miesto TStrings pouzit objekt TStringList ktory je potomkom
TStrings.

BTW: Ak mas zapnute zobrazovanie "warningov" pri kompilacii, prekladac by ta
mal upozornit na
vytvaranie abstraktneho objektu napr.:
[Warning] PSCandidateDataU.pas(282): Constructing instance of
'TPSDataObject' containing abstract methods

Tomas

User

[*] L. ZITA <konference(zv)sales(tec)cz> - 15.7.2000 11:26:51

Behalf Of bejcek(zv)centrum(tec)cz
> [...]
> ping.. nebo tak neco, potrebuji na zaklade jmena PC si natahnout
> IP adresu... Vim ze je to zase nejaka trivialni vec, ale moje

Ahoj.
Treba takhle:

function FUserName: String;
const
MAX_USERNAME_LENGTH = 255;
var
C: array[0..MAX_USERNAME_LENGTH] of Char;
L: DWORD;
begin
L := MAX_USERNAME_LENGTH;
if GetUserName(C, L) then
Result := C
else
Result := 'nobody';

Updaty SW

[*] Surfman <surfman(zv)volny(tec)cz> - 15.7.2000 11:32:19

Ahoj,

Napis si pri nstalaci sestu do registru a pri update si ji zase vyzvedni.
Pokud uz je na to pozde, aplikuj to v tom updatu, ktery chces posilat.
Jinak pouzij funkci FindFirst/FindNext v procedure, ktera bude
volana rekurzivne

[...]

[*] Surfman <surfman(zv)volny(tec)cz> - 15.7.2000 11:36:18

Ahoj,

problem je v tom, ze TStrings je abstraktni trida.
Pouzij TStringList - potomka TStrings

> Vyzera to normalne, len pri nejakej funkcii s Result to vyhodi hlasku
> "Abstract Error".

The Bat!

[*] Als <Als.FofrsIT(zv)worldonline(tec)cz> - 15.7.2000 12:02:23

Ahoj,

Friday, July 14, 2000, 1:10:06 PM, you wrote:

D> primlouval bych se za zastreleni netopyra. Nabo alespon jeho konfiguraci,
D> aby nepridaval tu pitomou [2] do Re. Trideni zprav podle subjektu pak v
> [...]

Ja samozrejme taky(je totiz nejlepsi). Pokud by nekdo vedel jak se to v nem
da nastavit tak se ozvete. Ja jsem to nenasel.

Ji�� Kubelka ��� Als.FofrsIT(zv)worldonline(tec)cz ���

Odchyceni klavesy F5

[*] Als <Als.FofrsIT(zv)worldonline(tec)cz> - 15.7.2000 12:03:57

Ahoj,

Friday, July 14, 2000, 6:24:26 PM, you wrote:

> [...]

> totiz nejsou v ascii tabulce). Nevite nekdo, jak to udelat.

> Dekuji za jakekoli nakopnuti, ale pouze spravnym smerem

Zkus to pres udalost OnKeyDown :
If key=116 then .... {F5}

Ji�� Kubelka ��� Als.FofrsIT(zv)worldonline(tec)cz ���

Tipy do Delphi

[*] Michal Hlavac <7hlavac(zv)st.fmph.uniba.sk> - 15.7.2000 12:04:15

Zdravim,

ale na druhej strane suhlasim s Tomasom. Omnoho lepsie (IMHO) by bolo urobit
centralny server na, ktoreho by sa mohlo urobit milion klientov. Ale hlave
by bol jeden, a mal by urcite sirsiu klientelu ako 5 mensich samostatne
beziacich. Ide predsa o kvalitu.

S pozdravom, Miso

> [...]
dobe
> je jiz k dispozici 85 Tipu a doufam, ze budou pribivat.

[*] Als <Als.FofrsIT(zv)worldonline(tec)cz> - 15.7.2000 13:27:31

> [...]

A> Ja samozrejme taky(je totiz nejlepsi). Pokud by nekdo vedel jak se to v nem
A> da nastavit tak se ozvete. Ja jsem to nenasel.

Uz jsem na to prisel. Pokud by to nekdo potreboval :
do reply template daneho adresare staci napsat %SUBJECT="RE: %OSUBJ"

Ji�� Kubelka ��� Als.FofrsIT(zv)worldonline(tec)cz ���

Ako prehrat AVI nie zo suboru?

[*] Pavol Stolc <pstolc(zv)sc.sknet.sk> - 15.7.2000 14:01:29

Ahoj,

pre TAnimate pouzi
Animate1.ResName := 'AVI';

pre TMediaPlayer neviem.

> [...]
> 5. Teraz potrebujem vlozit handle do mediaplayeru a spustit
> TMeiaplayer.Play. Rovnako to potrebjem aj do TAnimate.

Updaty SW

[*] Pavol Stolc <pstolc(zv)sc.sknet.sk> - 15.7.2000 14:21:22

Ahoj,

podla mna je najlepsie urobit KOREKTNU instalaciu, ktora obsahuje zapis do
registru napr:

HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\App
Path\(default)='c:\programy\myapp\myapp.exe'
HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\App
Path\Path='c:\programy\myapp'

potom uz update lahko najde co potrebuje.

ak si to takto neurobil, ostava ti len prehladat vsetky podadresare vsetkych
diskov :-)).
Win32 API fcie, FindFirstFile, FindNextFile, FindClose, (FindFileInTree?),
GetDriveType

[...]

Cache updates, Master/detail na IB

[*] Tomas Vesely <veselyt(zv)atlas(tec)cz> - 15.7.2000 15:32:49

Ahoj Delphinaci,

Omlouvam, se vsem minulou zpravu jsem poslal v HTML formatu, proto ji poslu
jeste jednou.

Mam problem ktery nemuzu vubec vyresit, probiralo se to tu vicekrat, ale
odpoved jsem take nenasel. Mam master a detail IBQuery chache update je
zapnut pokud ale zapisi novy zaznam do masteru i do detailu a pak poslu
applyupdates tak me ulozi jen master. Kde je problem.Kod vypada asi
nasledovne: /pisu to z hlavy/

try
Master.ApplyUpdates;
Detail.ApplyUpdates;
Transaction.CommitRetaining;
except
Transaction.RollbackRetaining;
end;
Master.CancelUpdates;
Detail.CancelUpdates;

Samozrejme transakce je aktivni, protoze pouzivam IB komponenty. Dokonce me
nefunguje toto ani s tabulkama, i kdyz pred touto procedurou odstranim
mastersource. Kdyz vypnu cache tak to funguje.

Diky za jakykoli tip

Tomas

TADODataset a TThread

> procedure TMyThread.Execute;
> ThrADODataset.Open; // tady rve EOLEException with Message "Nebyla
> [...]

Tak tam CoInitialize dopln, takisto CoUninitialize.

> [...]
> jakoby zamrzl.Tabulka je dBaseIV a je velka a je na NW serveru, takze to
> nejakou chvilku trva. a uzivatele jsou "vselijaci" a vetsinou

ADO podporuje asynchronne citanie zaznamov.

Erik Salaj, WINSOFT

> [...]

> ktery tendo DataSet zobrazuje.
>
> Chtel bych zachovat vysokou rychlost navigace ale take funkcnost

Asi to nepojde. Bez pozicie zaznamu DBGrid nezobrazuje korektne scrollbar.

Erik Salaj, WINSOFT

Detekce stavu online

[*] Milan ��ek - 15.7.2000 17:08:30

To je presne ten problem. Zkousel jsem tu funkci, cos poskytl, ale vraci
true, i kdyz internet vubec nemam. Mam ale nainstalovane TCP/IP, pres
LoopBack adapter (pouze na testovani), a modem GVC (ovladace), konfigurace
pripojeni internetu neni vubec nastavena. Testuju to ve Win98.

Poradi nekdo, proc se tak deje?

> [...]

> end;
>
> {pokud funkce vrati hodnotu TRUE, pocitac je prave pripojen na Net}

Pervasive SQL

nedela tu nahodou nekdo s vyse uvedenym serverem? Obcas narazim na problem a
potreboval bych ho zkonzultovat.

Diky, Honza.

QR a tiskarna Star LC-1511

[*] Ing. Petr �vejda <lingvista(zv)lingvista(tec)cz> - 15.7.2000 17:41:07

nemate nahodou nekdo zkusenosti s tiskem QR na vyse uvedene Starce?

Mam spravny a nenovejsi ovladac, normalni sestavy v QR, ktere na jinych
tiskarnach chodi a na Starce to tiskne nesmyslne znaky, spatne strankuje,...
ve Wordu, Excelu, DOSu tiskne normalne. Akorat s QR si nerozumi. Co s tim?

Dik za kazdy namet a zkusenost

Ing. Petr Svejda
software specialist

CASE & mySQL

[*] Martin Kubecka <martin.kubecka(zv)amenit(tec)cz> - 15.7.2000 18:04:12

Nebo Power Designer (drahy) ci CaseStudio (http://www.casestudio.com) -
levny, cesky ale neumi toho tolik a asi ani MySQL (ale slo by to urcite
dodelat ;-)

From: "Daniel Sichta" <dano(zv)customweb.sk>

Ten SW navyzera zle, ale podla mojho nazoru pod pojmom CASE si predstavujem
nieco ine. Napr ERWin.

Dan

OT: CASE & mySQL

[*] Martin Kubecka <martin.kubecka(zv)amenit(tec)cz> - 15.7.2000 18:05:03

A neni zdarma, jak se vetsina lidi domniva ;-)

From: "Zbysek Hlinka" <zhlinka(zv)login(tec)cz>

> Precti si poradne prilozene readme a delej to presne podle toho. To
> znamena, ze musis uvadet plnou cestu na iss soubor.

Presne tak, ta cesta MUSI byt plna (tzn. vcetne jmena disku) ...

Mac

Updaty SW

[*] L. ZITA <konference(zv)sales(tec)cz> - 15.7.2000 18:25:04

Behalf Of Surfman
> [...]
> Pokud uz je na to pozde, aplikuj to v tom updatu, ktery chces posilat.
> Jinak pouzij funkci FindFirst/FindNext v procedure, ktera bude

Mozna mene prace je pouzit fci SearchTreeForFile.

napr :

uses imagehlp;

var
FoundPath: array[0..MAX_PATH] of Char;
begin
if SearchTreeForFile('C:\', 'notepad.exe', FoundPath) then
ShowMessage(FoundPath);

Tipy do Delphi

[*] Milan C�zek - 15.7.2000 19:43:58

Tvuj program se mi docela libi. Ve win2k ale pada, jak listi na podzim.
Vetsinou pri zavirani, ale stava se, ze se databaze tipu vubec nenacte, a
pokud ji dam otevrit, tak se objevi okno, abych vyckal, ale to bych cekal do
nekonecna... Predchozi verze takove problemy nemela - i kdyz nejake byly.
Ale zajimalo by me, jak vyresis, aby se nektere typy neopakovali ap. Ja jsem
napr. zkusil 1typ co jsem ti tam uploadnul prepsat a poopravit nazev, tudiz
jsou tam ted asi 2, s uplne stejnym obsahem. Jinak souhlasim s TomasemB -
databaze by mela byt asi jednotna, ale tvuj klient je docela dobrej (teda az
vychytas vsechny mouchy a padani ve Win2k) :-).

From: "Hurricane" <hurricane(zv)email(tec)cz>

> [...]
> totiz nejsou v ascii tabulce). Nevite nekdo, jak to udelat.
>
> Dekuji za jakekoli nakopnuti, ale pouze spravnym smerem

Pervasive SQL

[*] Michal K�s <kus(zv)tangosw(tec)cz> - 16.7.2000 10:01:03

Ahoj,
pouzivame ho, ale jen castecne.
Vyuzivame ho jako Btrieve, SQL cast nepouzivame.

Michal Kus

Odchyceni klavesy F5

[*] Petr Kejval <petr.kejval(zv)worldonline(tec)cz> - 16.7.2000 10:33:28

Nap�. takhle:
procedure TForm1.FormKeyDown(Sender: TObject; var Key: Word;
Shift: TShiftState);
begin
if Key = vk_F5 then
ShowMessage('F5');
end;

Petr Kejval

[...]

restart sama sebe

[*] Heinisch Jiri <deis(zv)deis(tec)cz> - 16.7.2000 10:44:47

Ahoj

Ano tak jsem to nakonec udelal , jeste musim ale vyresit vlozeni timeru
pro zpozdeni, jinak nelze pri zakazu spusteni vice instanci pouzit.

Pri polozeni teto otazky jsem tajne doufal v existenci tajne formule v WIN
API a jeji odhaleni Petrem Vonesem. Bohuzel zazraky se deji jen nekdy :-)))

S pozdravem Heinisch Jiri

> to je ono. Tento zpusob se pouziva relativne casto.
>
> Petr Vones, amatersky programator

IB6 predlzenie licencie

[*] Michal K�s <kus(zv)tangosw(tec)cz> - 16.7.2000 12:21:06

Me prijde dost podivne, �e prodlouzeni je tak dlouhe.

Michal Kus

Optimalizacia SQL

[*] Michal Hlavac <7hlavac(zv)st.fmph.uniba.sk> - 16.7.2000 13:12:46

Zdravim,

pokusim sa este raz. Pouzivam Sybase SQL, Delphi 5, SQLDirect komponenty;

Neviem si rady. Mam tabulky usmev2, dealeri.

usmev2: Id, nazov, adresa, mesto, Id_dealer
dealeri: Id_dealer, popis, spravca

Databaza je rozdelena na sekcie(query), ktore urcuje spravca. To znamena, ze
[...]

[*] Jaro <jaro(zv)sinea(tec)cz> - 16.7.2000 15:04:05

Asi bude rozumnejsi to akladat pres ulozenou proceduru pro Insert,
update a delete
pro obe tabulky
Jaro

Subject: Optimalizacia SQL

> [...]
> napriklad menit dealerovi spravcu, potom by som ho musel menit aj vo
> vsetkych zaznamoch v tabulke usmev2, co je blbost.

Jak vypnout Explorer ?

[*] Jirka Virt <virt(zv)volny(tec)cz> - 16.7.2000 16:06:47

Ahoj ,
do WIN.INI adresare Windows zadej
RUN = Moje.exe

Spusti se pouze tento program bez Windows.

Jirka Virt

email: virt(zv)volny(tec)cz

> [...]
> za pomoci programu opet zapnout.
> Nevite nekdo jak na to ?
> NT, Linux nebo jiny system pro tuto aplikaci neni vhodny.

TToolButton.AutoSize

[*] Heinisch Jiri <deis(zv)deis(tec)cz> - 16.7.2000 19:10:49

Ahoj

Potreboval bych nastavit pevnou sirku ToolButton , bohuzel vlastnost
vlastnostTToolButton.AutoSize mi nejak nefunguje.
Porad se to automaticky nastavuje podle aktualni delky textu v tlacitku.
Vyzkousel jsem snad uz vsechny nastaveni od Wrapu po Wrapeable a
porad je to stejne.

S pozdravem Heinisch Jiri

BorderIcons a Tipy&Triky

pro vytvoreni novych BorderIkon jsem nasel docela peknou komponentu od
UtilMindu TCaptionButton. Funguje spolehlive a dobre, ale mam 1takovou
detailni otazku: pokud vytvorim dalsi tlacitko, ktere je "prilepene" na
sousedni (vzdalenost noveho tlacitka od souseda = vzdalenosti tlacitek pro
zavreni a maximalizaci aplikace), tak pokud treba hybnu Formem, tak se mi
cast meho noveho tlacitka zprava prekresli barvou pozadi (jedna se asi o
1pixel). Zrejme to ma neco spolecneho s prekreslenim formu.
Poradi nekdo, jak udelat, abych mohl mit svou ikonu presne tam, kde ji mit
potrebuju (nazornou ukazkou je program ConnectionMeter)? Pripadne mate-li
zkusenosti s nejakou obdobnou komponentou, ktera tento problem resi,
doporucte...

k programu T&T: jestli jsem to dobre pochopil, tak pro upload komponenty se
pouziva SMTPprotokol, a posila se normalne mailem na adresu (asi autora)??
Me se ale vse, co jsem uploadnul vratilo klasicky mailem jako
nedorucitelne!!!

S pozdravem Milan Cizek, amatersky programator, D4 CS
Win98 a Win2k, cizek.milan(zv)seznam(tec)cz, ICQ:59826637

Updaty SW

[*] Lud�k P�ral - 16.7.2000 20:55:21

Korektni instalaci jsem provedl., ale nejsem zbehly v API funkcich, takze
neznam funkci, ktera mi cestu vyhleda.
[...]

[*] Lud�k P�ral - 16.7.2000 21:26:22

Ano, v instalaci (Installshield Express) mam nastaven HKEY_CURRENT_CONFIG
,atd, ovsem nevim, jaky postup zvolit pri updatu, zda to umoznuje
Inst.Express nebo zda si musim vytvorit vlastni utilitu.

> [...]

To se vetsinou nedela tak, ze prochazis cely disk nebo
vsechny disky, ale tak, ze si cestu na program napises

[*] Hurricane <hurricane(zv)email(tec)cz> - 16.7.2000 22:23:36

> [...]
> potrebuju (nazornou ukazkou je program ConnectionMeter)? Pripadne mate-li
> zkusenosti s nejakou obdobnou komponentou, ktera tento problem resi,

Uz sem psal o komponentach R&A Library (adresa je v archivu) S ni jsem zadne
problemy nemel.

Hurricane

Updaty SW

[*] Hurricane <hurricane(zv)email(tec)cz> - 16.7.2000 22:28:15

Zdravim

Ty potrebujes cestu k tvoji aplikaci, at je kdekoliv? To je takhle:
Application.ExeName (vraci napr. C:\soft\Project1.exe). Nebo pouzij toto:
ExtractFilePath(Application.ExeName) To ti vrati jenom C:\soft\ .

Snad je to, to cos chtel.

From: "Michal Hlavac" <7hlavac(zv)st.fmph.uniba.sk>
> [...]
> by bol jeden, a mal by urcite sirsiu klientelu ako 5 mensich samostatne

podobne je udelana CodeCentral (http://community.borland.com/codecentral).
V soucasne dobe je pristup jen pres WWW, ale kdysi existoval i klient (casem
snad opet bude). Je to jedna z moznosti jak muze takova databaze vypadat,
navic v tomto pripade i demonstruje prakticke pouziti Borland technologii.

Uz jsme to s Tomasem nekolikrat probirali. Problem neni tak ani v klientske
aplikaci, ale spis v tom ze "nejsou lidi" :-) Ze zacatku by klidne jednotlive
FAQ mohly byt ulozene v databazi na serveru (WWW pristup) a pro offline cteni
jako vygenerovane HTML stranky v ZIP archivu (tak jako napriklad UNDU FAQ)
nebo v CHM formatu. Casem by se to samozrejme dalo predelat, treba s vyuzitim
InternetExpress ci podobnych komponent. To ted ale neni dulezite. Jde predevsim
o *OBSAH*, jeho rozdeleni, overovani a podobne. Tohle je totiz prace na mnoho
clovekohodin. Databaze FAQ uz existuje u Borlandu (i ke stazeni), takze (se
souhlasem Borlandu) by slo treba neco pouzit. Zakladni idea byla aby veskery
obsah byl v cestine, castecne lze vyuzit bohaty archiv konference (nekdo jej
ale musi projit ;-), neco lze udelat dodatecne po rozdeleni do kategorii. Dale
v zajmu zachovani dusevniho zdravi vsech zucastnenych by bylo dobre nejak
dohodnout rozsah 'podporovanych verzi' Delphi. Z vlastni zkusenosti vim, ze
neni mozne plne podporovat vsechny verze (o 16bit uz vubec nemluve). Jako
rozumny kompromis se jevi soucasna a predchozi verze Delphi. To neznamena ze
by ostatni byly uplne zatraceny, ale v pripade vetsich problemu s odlisnostmi
zdrojaku by podpora starsich verzi byla odsunuta do oblasti s nizsi prioritou.

Samozrejme lze udelat anketu ktere verze jsou v soucasne dobe pouzivany a dle
toho celou zalezitost trochu optimalizovat. Soucasti ankety by take mohlo byt
jak velky zajem je vubec o existenci takovych tuzemskych FAQ. Internet vyznamne
obohatil moznosti komunikace a ziskavani informaci. Nelze tedy jednoznacne rict
kolika procentum je blizsi si najit danou informaci v nekterem ze zahranicnich
zdroju a kdo da naopak prednost obsahu v cestine.

Nechci tim tedy nijak kazit nadseni autoru vsech moznych FAQ prohlizecu, ale s
prihlednutim k tomu, ze nejsme zase tak velka zeme a tedy zde nejsou tisice
vyvojaru by bylo lepsi vynalozeny cas venovat predevsim na tvorbu kvalitniho
obsahu.

Petr Vones, amatersky programator

Updaty SW

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 17.7.2000 00:15:46

From: "Lud�k P�ral" <ludek.paral(zv)telecom(tec)cz>
> Korektni instalaci jsem provedl., ale nejsem zbehly v API funkcich, takze
> neznam funkci, ktera mi cestu vyhleda.

Ahoj,

napriklad takhle:

uses
ImageHlp;

function TreeFileSearch(const RootPath, FileName: string): TFileName;
begin
SetLength(Result, MAX_PATH);
if SearchTreeForFile(PChar(RootPath), PChar(FileName), PChar(Result)) then
Result := PChar(Result)
else
Result := '';

ShowMessage(TreeFileSearch('C:\', 'notepad.exe'));