Preskakovanie medzi textovym polom komponenty Edit

[*] Ji�� Kr�l jr. - 9.3.2001 08:11:06

jeden zpusob je do eventu OnKeyDown u toho editu dat

Activecontrol:=dalsiedit; //activecontrol je properta Formu

J.

Bc. Jiri Kral
administrator IT
tiskarna Printo, spol. s r.o.
e-mail: admin(zv)printo(tec)cz
mobil e-mail: jirka.kral(zv)click(tec)cz
ICQ# 15303940
PGP ID: 62B8BA3C (najdete na www.pgp(tec)cz)

OT: VMWARE

[*] Tomas Vladik <tom.vladik(zv)swadvice(tec)cz> - 9.3.2001 08:25:36

Ahoj lidi,

mate nekdo nejake zkusenosti s www.vmware.com - to je to, co nam pribalili
do krabice s Delphi 5 Pro - teda spon ja sem to tam mel. Prijde mi to jak
tak na to koukam, jako docela dobra vec. Casto neco clovek naprogramuje ve
Win NT 4.0/5.0 a pak na WinPlaystation se nestaci divit ...

Mate s tim nekdo nejake zkusenosti? Ma to nejake minusy?
Nevite, da se to pripadne koupit nekde v Cesku???

Tom�# Vlad�k

vladik(zv)swadvice(tec)cz
ICQ# 101763081

Quickreport, pocet stran

[*] Ji�� Kr�l jr. - 9.3.2001 08:36:24

rohu previewu)

ahoj, zde je ta finta

prepare; //musis nejdriv zavolat prepare, jinak je pocet stran neznamy
QLstran.Caption:='/'+inttostr(QRPrinter.Pagecount); // pocet stran si
namaluj do lejbliku
preview; // a je to ;-)

[...]

Quickreport, pocet stran v 2.0

[*] Ji�� Kr�l jr. - 9.3.2001 08:41:21

jeste vylepsene o poznamku:

prepare; //musis nejdriv zavolat prepare, jinak je pocet stran neznamy
{na reportu je pred tqrlabelem QLstran sytemfield pagenumber, pak to vypada
nejak takto
strana 1/20}
[...]

Syntaxe jazyka

[*] Tomas Vladik <tom.vladik(zv)swadvice(tec)cz> - 9.3.2001 08:42:31

> Ked nemusis vyhodnocovat kompletny logicky vyraz, pretoze uz poznas
> jeho vyslednu hodnotu, napr. vo vyraze
>
> True or E
>
> nemusis E vyhodnocovat (pretoze vysledok je vzdy True bez ohladu
> na hodnotu
> E).
> Podobne je to vo vyraze
>
> False and E
>
> Niekedy je ale vyhodnotenie E ziaduce. V Eiffele sa to riesi zvlastnymi
> operatormi,

V delphi se to resi prepinaci kompilatoru:

Syntax {$B+} or {$B-}
{$BOOLEVAL ON} or {$BOOLEVAL OFF}
Default {$B-}
{$BOOLEVAL OFF}

_______________________________
Tom�# Vlad�k
vladik(zv)swadvice(tec)cz
ICQ# 101763081

Preskakovanie medzi textovym polom komponenty Edit

[*] Uniplet T�eb�� - elektronika - 9.3.2001 08:46:29

co tak skusit nasledujici vec, do ONKEYDOWN napis

if key=#13 then edit2.setfocus;

jak dostat z okolnich pocitacu jmeno pocitace

[*] �ipel Miroslav <Cipel(zv)Gumokov(tec)cz> - 9.3.2001 08:55:27

Ahoj,

mam takovou predstavu ze kliknu pravym tlacitkem na nejaky pocitac z
okolnich pocitacu a vyberu nejakou akci z menu dodaneho mojim programem
psanym v Delphi 5. K tomuto ucelu jsem si v MSDN precetl kapitolu "Creating
Context Menu Handlers" a v Delphi prohledl priklad v adresari
Demos\Activex\Shellext. Problemem ale je ze se me nedari precist jmeno
pocitace na kterem je menu aktivovano. Nevite nekdo jak na to ?

Preskakovanie medzi textovym polom komponenty Edit

[*] Pavel ZIDEK <delphi(zv)kopr(tec)cz> - 9.3.2001 09:04:28

Koukni na http://www.kopr(tec)cz/delphi/index.htm#KEdit

> [...]
>
> Dakuejm
>
> Milan F�bik

Preskakovanie medzi textovym polom komponenty Edit

[*] Pesek Michal <Michal.Pesek(zv)mnul(tec)cz> - 9.3.2001 09:05:02

Tohle obsluhuji v udalosti PressKey pro kazdy edit.
takto:

if key = #13 then Edit2.SetFocus;

Vim ze to jde ale i jednoduseji.

S pozdravem
Michal PEPR Pesek
http://www.peprsoft(tec)cz

[...]

[*] Hazuka Filip <filip.hazuka(zv)multivac(tec)cz> - 9.3.2001 09:11:39

Ja taky nejsem profik, ale poradit ti mohu. Podivej se na tutu stranku, tam
najdes vse co budes potrebovat : www.lingivsta(tec)cz .

Krome tohoto kodu tam najdes spoustu zajimavych veci:

Na ud�lost OnKeyPress formulare. Nezapomen nastavit KeyPreview na True !

procedure TFFirDet.FormKeyPress(Sender: TObject; var Key: Char);
begin
{na memopolo�ce se neprovede}
if ActiveControl.ClassName = 'TMemo' then Exit;
if Key = #13 then SelectNext(ActiveControl,True,True);
end;

Filip

[...]

Dialer.exe

[*] Radim Smehlik <radoss(zv)email(tec)cz> - 9.3.2001 09:13:27

Ahoj, nevite nahodou nekdo, proc pod win98 nefunguje dialer. Pritom modem
podporuje voice funkce a s originalnim softwarem telefonovani funguje na
100%.
Predem dekuji.

Radim Smehlik.

EMAIL.CZ - Vase posta je vzdy s Vami na
http://www.email(tec)cz

Preskakovanie medzi textovym polom komponenty Edit

[*] �ampulka Ji�� - 9.3.2001 09:22:28

> [...]
> tam mysou
> alebo stlacat tabulator. Ako to mam urobit ? Urcite mi pomozete.

Zkus tohle:
(ve vlastnostech Formu je potreba nastavit KeyPreview na true)

procedure TForm1.FormKeyPress(Sender: TObject; var Key: Char);
begin
if Key=#13 then SelectNext(ActiveControl,true,false);

Post a ALT+F4 nebo Krizek

[*] Tomas Vladik <tom.vladik(zv)swadvice(tec)cz> - 9.3.2001 09:30:07

Ja to spis resim tak, ze to clovekovi nedovolim zavrit, dokud neudela Post
rucne:

procedure TForm.FormCloseQuery( Sender: TObject;
var CanClose: Boolean);
begin
CanClose := True;
if not Assigned( CentralDataSource.DataSet)
then
Exit
else begin
CanClose := not ( CentralDataSource.State in [dsEdit, dsInsert]);
if not CanClose
then MessageDlg( 'Nejd��ve dokon�ete �pravy z�znamu.',
mtWarning, [mbOK], 0);

A v hlavnim okne aplikace pak:

procedure TfrmHlavni.FormCloseQuery( Sender: TObject;
var CanClose: Boolean );
CanClose := True;

// Musime se zeptat, zda lze zavrit vsecka okenka programu
for I := 0 to Application.ComponentCount - 1
do
if Application.Components[I] is TForm
then
with ( Application.Components[I] as TForm ) do begin
// Nesmime volat sami sebe !!
if Handle = self.Handle
then Continue;
CanClose := CanClose and CloseQuery;
// No a kdyz jen jeden nelze zavrit - tak si "zarve" a uz to
dal nekontrolujem
if not CanClose
then Break;

Tom�# Vlad�k
vladik(zv)swadvice(tec)cz
ICQ# 101763081

VMWARE

[*] Dalibor Toman <dtoman(zv)fortech(tec)cz> - 9.3.2001 09:35:59

> [...]
> Win NT 4.0/5.0 a pak na WinPlaystation se nestaci divit ...
>
> Mate s tim nekdo nejake zkusenosti? Ma to nejake minusy?

prave to asi treti den testuju a zatim se mi to jevi jako perfektni vec.
Vyhodou je, ze na pomerne malem prostoru disku muzes mit nekolik (libovolny
pocet) nainstalovanych OS (prakticky cokoliv co chodi na PC). Z pohledu
hostitelskeho PC sedi kazdy VMWare klient v souboru (virtualni disk - ale
jde instalovat i na specialni partition) takze ho muzes klidne zkopirovat a
do teto kopie pak doinstalovat treba service pack a testovat rozdily mezi OS
bez a s SP).
D. Toman

Post a ALT+F4 nebo Krizek

[*] Hazuka Filip <filip.hazuka(zv)multivac(tec)cz> - 9.3.2001 09:41:09

Ahoj,
nejsem zadny zkuseny programator, ale mam to udelane takto:

procedure TfrmProstredky.FormClose(Sender: TObject;
var Action: TCloseAction);
begin
if (DM.ZruseniZaznamu = False) and (Stav = False) then
begin
frmHlavni.MsgDlg('M�te otev�enou tabulku '+DataModul.NazevTabulky+'.'#13
+
'Z�znam mus�te nejprve ulo�it nebo zru#it.'#13 +
'Potom m��ete formul߰ zav��t.','Upozorn�n�',mtWarning,[mbYes]);
abort;

Vysvetlivky:
DM - Datovy modul
Zruseni zaznamu je promenna Boolean a je false, jestlize dano na Afterpost
tabulky a na Aftercancel jinak je true.
Stav je promenna typu Boolean a je true v pripade, ze selhalo na zacatku
nacteni tabulek a
ty otevres formular, tak pak nesel zavrit, kdyz to tam nebylo.

Zkousel jsem to shodit jakkoliv, ale nepodarilo se mi to.
Myslis, ze to neni to co hledas ? Otestuj to.

Filip

From: Hazuka Filip <filip.hazuka(zv)multivac(tec)cz>
To: "'Delphi-l(zv)fwd(tec)cz'" <Delphi-l(zv)fwd(tec)cz>
Subject: DBComboBox - neco pro profiky
Date: Fri, 9 Mar 2001 09:57:29 +0100

Ahoj Delphaci,
[...]

[*] Zelen� Ale� <azeleny(zv)csas(tec)cz> - 9.3.2001 10:33:13

DDV,

vmWare jsem pred casem testoval a je to fantasticka vec, bohuzel ta cena uz
tak dobra neni - zalezi zda najdete uplatneni.

Testoval jsem to jak pod linuxem RH6.2, tak WinNT a vysledky byly
uspokojive.

Idealni pouziti je napriklad pro testovani setupu, SP ... protoze jsem
zvolil instalaci do "souboru", tj virtulani PC mel disk v souboru mohl jsem
takovy soubor vypalit na CD a mel jsem tak sady typu
WinNT4.0, WinNT4.0 SP4, WinNT4.0 SP4 Office 97... a vuci tomu jsem testoval
instalace, treba pro test instalace BDE a jinych taskaric to je k
nezaplaceni - pokud prot o mate dlouhodobe uziti, vypleti se to i koupit, ja
si vystacil s eval verzi nebot jsem testoval jen jednu konkretni vec a
VmWare se osvedcil.

Dalsi dobra vlastnost je ze po zavreni virtualniho pc se muzete rozhodnout
zda zmeny provedene od zapnuti chcete do virtualniho HDD commitnout, nebo
udelat rollback a pak se to tvari, jako kdyby jste to PC nezapnuli a
testujete isntalaci znova a znova, aniz by bylo nutne porad prekopirovavat
image virtualniho PC.

Pro optimalni chod doporucuji 2CPU (nemusi byt zvlast rychla) a 256MB RAM -
na teto konfiguraci jsem ve virtualnim stroji a hostitelskem OS mel spustene
i Exchangeservery (v obou) a Outlooky a diky tomu, ze virtualni PC ma
konektivitu do site to krasne chodilo.

Jinak nezbyva nez upozornit, ze k podobnemu tematu existuje (pod linux) i
open source alternativa www.plex86.org

a.

[*] Ji�� Kr�l jr. - 9.3.2001 10:36:48

drobny detail: pro tento priklad je potreba mit spravne serzaneny Tab Order
tech editu (pravy klik na form a Tab Order)

J.

USB

[*] Vaclav Sazima <sazima(zv)comp(tec)cz> - 09.3.2001 10:39:57

Ahoj,
posilam Ti par odkazu, treba Ti neco z toho pomuze. Drzim palce, ceka me
to taky.
http://www.lvr.com/usb.htm
http://www.greenleafsoftware.com/Main.html
http://www.jungo.com/wdusb.html
http://www.usb-by-example.com/
http://www.usbcomm.com/

Vaclav Sazima

Bednar��k Dalibor wrote:

> Ahoj.
>
> Nemate nekdo nejake priklady pro Delphi na USB.
> Pripadne nejake odkazy kde bych se o tom dozvedel vice?
>
> Diky
> Dalibor

Offtopic - hromadny export priloh z MS Outlooku

[*] Daniel Fojt�k <xfojtik(zv)centrum(tec)cz> - 9.3.2001 10:46:12

Mam tu jeden offtopic. Nemate nahodou nekdo script do outlooku pro export
vsech priloh dane slozky do ciloveho adresare?
Jeste lepsi by to bylo jako OLE automat naprogramovany v Delphi...
Predem diky, Fojtik

SMS

[*] Tomas Pocarovsky <pocarovsky(zv)volny(tec)cz> - 9.3.2001 11:23:59

Ahoj

Lze (je technicky mozne) poslat sms primo z modemu na mobil?
Nebo sms organizuje nejakej sms server a z pevne site se na nej nejde
dostat.

Pokud to lze, je na to nejaka komponenta?

Zprostredkovavam havarijni hlaseni technologie z pocitace na mobil, tak me
ty sms prisly jako idealni.
Posilat to pres mail mi prijde riskantni (obsazena linka apod.).

Jeste by byla moznost. Mam program ktery cte text (divne cesky, ale rozumet
tomu je), z databaze ten text umim vytahnout a dialem umim vytocit cislo,
neumim vsak napojit ten hlasovej vystup programu na dial komponentu.

Predem diky za vsechny pokusy o reseni.

Tomas
Pocarovsky

KonfView

[*] Da�a Petr <Petr.Dana(zv)pvt(tec)cz> - 9.3.2001 11:45:49

Zdravim,
chtel jsem se zeptat, jak to vypada s tim prohlizecem konfery. Posledni
verze byla pred rokem. Me jde hlavne o to, ze mam W2000 a haze mi to tu
chybu "Some internal limit (see context)." Podle popisu posledni verze to
neni opravene.
Bude vubec jeste nekdy vydana nova verze KonfView? Nebo podarilo se nekomu
tuto chybu opravit?

Petr

Post a ALT+F4 nebo Krizek

[*] Milan Ri�i <milanrisi(zv)volny(tec)cz> - 9.3.2001 12:02:02

Jasne, takze asi to, co jsem si myslel taky - udelat komponentu, protoze
vlastni funkce delphi na to nestaci.

> Pak bych to resil tak, ze pred uzavrenim (v onCloseQuery) bych preskocil
> nekam jinam - bud na presne definovany objekt a nebo napr. o jeden dopredu
> ci vzad. Uz se mi tohle taky stalo....

Post a ALT+F4 nebo Krizek

[*] Milan Ri�i <milanrisi(zv)volny(tec)cz> - 9.3.2001 12:03:36

Dobry napad. Diky. Vlastne je to dobry zacatek, jak napsat komponentu, o
ktere se zminuji jinde.

> [...]
> mailto:jan.fiala(zv)iol(tec)cz
>
> 07.03.2001 Milan Ri#i:

Preskakovanie medzi textovym polom komponenty Edit

[*] Petr <DelphiForum(zv)seznam(tec)cz> - 9.3.2001 12:11:18

A co kdyz tam bude vice editu ? Bude psat pro kazdy edit samostatnou
proceduru ?
Ja bych to resil asi takto :

Pro vsechny editu nastavim stejny OnKeyDown a ten bude nasledujici :

procedure TForm1.Edit1KeyDown(Sender: TObject; var Key: Word;
Shift: TShiftState);
var
con : TWinControl;
begin
if Key=VK_RETURN then
if(FindNextControl(Sender as TWinControl, True, True,
True).ClassName='TEdit')then
(FindNextControl(Sender as TWinControl, True, True, True) as
TEdit).SetFocus
else begin
con := FindNextControl(Sender as TWinControl, True, True, True);
while (not(FindNextControl(con, True, True,
True).ClassName='TEdit')) do begin
con := FindNextControl(con, True, True, True);
end;
(FindNextControl(con, True, True, True) as TEdit).SetFocus;

Petr Jur�k, Spr�vce s�t�, program�tor
COMET System s.r.o.
1.M�je 1220
756 61 Ro�nov pod Radho#t�m
tel. 0651/653990
fax. 0651/653993
www.cometsystem(tec)cz

#9'Ctrl+Medzernik';
(#9 zabezpeci odsadenie textu na uroven ostatnych ShortCutov).

Obsluha OnKeyDown by vyzerala napriklad takto:
if ( Key = VK_Space ) and
( Shift = [ssCtrl] ) then
MyMenu.ItemName.Click(); // "emulacia kliknutia" na danu polozku
menu

Vlkovic

PS: Nezabudni nastavit na forme KeyPreview na True.
Pavel ZIDEK wrote:

> [...]
> Napr. Ctrl+Home lze zadat, i kdyz v nabidce neni.
>
> Ctrl+Space taky lze zadat - ale pro uzivatele bych chtel aby videli

[*] Petr <petr(zv)slunce(tec)cz> - 9.3.2001 12:45:07

AHojte,
jeste neco bych potreboval.Jo, vsechno je to pod D4 C/S.

Tady tento kod by mi mel IMHO oznacit v textu >>> TOTAL <<< a nastavit
velikost pisma na 24 a barvu zelenou a jeste tucne.
A vite co to dela? Puvodni text necha na pokoji a pridava zvetseny zbarveny
na konec, ale az od druheho stisknuti tlacitka Pri prvnim stisku.
prida text v puvoni barve i velikosti.
Jsem si vedom toho, ze asi neco ku...m ja, ale nevim co.
Help me, please.

Petr

procedure Form1.button1.click.....
begin
RichEdit1.SelText:='>>> TOTAL <<<';
RichEdit1.SelAttributes.Color:=ClGreen;
RichEdit1.SelAttributes.Size:=24;
RichEdit1.SelAttributes.Style:=[fsBold];
RichEdit1.ClearSelection;

> [...]
> pohode.
>
> To memo dostavam do richeditu pres clipboard z dbricheditu.Neda se to

[*] Jir� Foldyna <jiri.f(zv)avizo(tec)cz> - 9.3.2001 13:02:24

Ahoj,

pro vyhledani textu v TRichEdit pouzij metodu FindText (jeji popis je v
helpu). Property SelText obsahuje vybranou cast textu, ktere pak muzes
pomoci SelAttributes nastavit atributy. To, co jsi udelal, nahradi vybrany
text (nebo vlozi na pozici kurzoru, kdyz neni nic vybraneho) stringem '>>>
TOTAL <<<', obarvi a nastavi font.

> [...]
> RichEdit1.SelAttributes.Color:=ClGreen;
> RichEdit1.SelAttributes.Size:=24;
> RichEdit1.SelAttributes.Style:=[fsBold];

[*] Milan ��ek <Cizek.Milan(zv)seznam(tec)cz> - 09.3.2001 13:08:34

ahoj,
to umi komponenta BCmenu. Nedavno ji tu jeden kolega roz-posilal. Mam ji doma, jestli chces, poslu.

> [...]
> RXLIB, ale RxPopUpMenu umoznuje vkladat ikonky k jednotlivym polozkam. Ja
> ale potrebuji jeden obrazek na cele leve strane menu. Poradi mi nekdo,

Poctenicko pro kazdy den: http://www.novinky(tec)cz

Delphi a Wave

[*] Zden�k Adler <zdeneka(zv)seznam(tec)cz> - 9.3.2001 13:15:32

Ahojte, poradi mi nekdo, jakym nejjednodussim zpusobem cist v Delphi data ze souboru *.wav s tim, ze mi vrati i format souboru? Nejde mi o prehravani wavu, ale jen spise o cteni dat - pouziti v emulatoru 8-bit. pocitace pro emulaci "Virtualniho magnetofonu". Dekuji za odpoved

KonfView

[*] Slavek Rydval <rk(zv)atrey.karlin.mff.cuni(tec)cz> - 9.3.2001 13:15:08

Ahoj,

nejsem sice autor KonfView, ale mohu odpovedet. KonfView se (zatim)
nerozsiruje, protoze uator ma na praci mj. nejake skolni povinnosti.

K te chybe: protoze se nepodarila zjistit jakakoliv rozumna zavislost na HW,
OS, SW, settings a dalsich, nebylo mozno ji opravit. Co vsak mohu udelat,
je nasledujici: pokud bude zajem, mohu umistit prevedenou tabulku na
Internet a muzete si stahnout ji. Protoze je vetsi nez ona magicka hranice,
pri ktere dochazi k problemum, muzete jiz dalsi data pridavat dle libosti.

Prosim tedy ty, kteri by si chteli DB stahnout, at mi daji vedet na
SOUKROMY mail (tedy nikoliv do konference) a ja databazi trvale umistim
na web (diky ochote dvou serveru mam na to mista dost).

Slavek

<hudba_budoucnosti>
ps.: Koketuji s myslenkou prevest konfview na SQL Server 2000, ale nejpve
musim zjistit, jak dobre se necha uplatnit logicky model DISu a take jeste
drive musim nejak dokoncit diplomku. :-)
</hudba_budoucnosti>

> [...]
> neni opravene.
> Bude vubec jeste nekdy vydana nova verze KonfView? Nebo podarilo se nekomu

* K Jezisku, panacka, ja se budu kolebati...
* Narodil jsem se, radujte se...
--------------------------------------

Ukoncovanie tlacovych uloh

na zrusenie prebiehajucich tlacovych uloh som si zlepil
nizsie funkciu. Chcel by som poprosit nejakeho skusenejsieho
programatora (taky "Amatersky programator" by nebol na
zahodenie) o vysvetlenie, ci v danej funkcii nezabudam
nieco uvolnovat, resp. ci nerobim nieco zle.

Ak totiz niekde v programe uvedenu funkciu aspon raz pouzijem,
program pri svojom ukoncovani niekedy pada.
Neviem prist na chybu.
Za pripadnu pomoc vdaka.

Vlkovic

FUNCTION TerminatePrinterJobs: Boolean;
// nizkourovnova procedura na ukoncie tlacovych uloh
var
PrinterHandle: THandle;
DeviceMode: THandle;
NDevice: PChar;
NDriver: PChar;
NPort: PChar;
begin
NDevice := nil;
NDriver := nil;
NPort := nil;
Result := False; // default
TRY
GetMem ( NDevice, 255 );
GetMem ( NDriver, 255 );
GetMem ( NPort, 255 );
Printer.GetPrinter ( NDevice, NDriver, NPort, DeviceMode );
// nechapem preco sa funkcia GetPrinter vola znovu
if DeviceMode = 0 then
Printer.GetPrinter ( NDevice, NDriver, NPort, DeviceMode );
if not OpenPrinter ( NDevice, PrinterHandle, nil ) then
Exit
if not AbortPrinter ( PrinterHandle ) then
Exit;
// nechapem druhemu parametru v poradi
SetPrinter ( PrinterHandle, 0, nil, PRINTER_CONTROL_PURGE );
ClosePrinter ( PrinterHandle );
FINALLY
if NDevice <> nil then
FreeMem ( NDevice );
if NDriver <> nil then
FreeMem ( NDriver );
if NPort <> nil then
FreeMem ( NPort );
END;
end;

Preskakovanie medzi textovym polom komponenty Edit

[*] �ampulka Ji�� - 9.3.2001 13:57:24

No vsak ja sem jenom nastinil mozne reseni, tak aby to bylo co
nejjednodussi.
Samozrejmne ze je to treba doladit.... :)> Toto se hodi pokud chce nastavovat jakykoli "tabovatelny"
> objekt. Ale ne
> pokud chce jen Edity.
>
> Petr Jur�k, Spr�vce s�t�, program�tor
> COMET System s.r.o.
> 1.M�je 1220
> 756 61 Ro�nov pod Radho#t�m
> tel. 0651/653990
> fax. 0651/653993
> www.cometsystem(tec)cz

Znovu Delphi - Excel

[*] Pavol Kaka�ka <paka(zv)aktis(tec)cz> - 9.3.2001 13:59:33

Znovu Delphi - Excel>Vim, ze v Basicu je nejaka funkce GetObject, pomoci
ktere lze otestovat, jestli jiz aplikace Excel predtim nebezi.
>Nevite o nejake funkci, ktera by v Delphi tuto situaci otestovala ?

GetActiveOleObject();

kasix(zv)atlas(tec)cz

JESTE JEDNOU POST a ALT+F4

[*] Roman <sw.maurice(zv)seznam(tec)cz> - 9.3.2001 14:00:32

Neslo by to takhle?

ad1. zavreni pouze stiskem Save tlacitka
formular.show(...)
begin
savebutton.tag:=0;
end;

formular.onsavebuttonpress(..)
begin
savebutton.tag:=1;
close;
end;

formular.onclosequery(..)
begin
canclose:=savebutton.tag=1;
end;

ad2. zavreni v pripade, ze se needituje, nepridava...
formular.onclosequery(..)
beegin
canclose:=dataset.state=dsbrowse;

From: Pavel Malinsky <spiderland(zv)iol(tec)cz>
> [...]
> begin
> with Message, ScreenToClient(Point(LOWORD(lParam),HIWORD(lParam)))

IB6 a IBUPDATE

[*] Zelen� Ale� <azeleny(zv)csas(tec)cz> - 12.3.2001 09:50:31

no, ja byt ten select jeste s dovolenim upravil

Select Gen_ID("Generator",1) ID from rdb$generators
where GENERATOR_NAME = 'MUJ_GENERATOR';

No, co kdyz jednou _TREBA_ tabulka RDB$DATABASE bude moct mit vice radek?

a.
Pisu to z hlavy, takze mne netlucte, pokud se sloupec s jemnem generatoru
jmenuje trochu jinak, treba RDB$GENERATOR_NAME... princip je jasny

[...]

TWebBrowser

[*] Sula Milos <milos.sula(zv)oku-su(tec)cz> - 12.3.2001 09:54:01

Caute
pouzivam ve sve aplikaci TWebBrowser. Kdyz dam Navigate2, tak se mi v okne
zobrazi html stranka jen v pripade ze se ukonci procedura ve ktere Navigate2
volam, ale ja mam za Navigate2 jeste nejaky cyklus ktery chvili trva a dokud
se neukonci tak mi to proste nezacne stahovat. Mate s tim nejake zkusenosti

InnoSetup+ScriptMaker

[*] Milan ��ek <Cizek.Milan(zv)seznam(tec)cz> - 12.3.2001 10:02:43

ahoj,
a existuje uz ScriptMaker pro verzi InnoSetup 2.0???

S pozdravem Milan Cizek, D5 Ent

> Tohle vsechno umi nova verze 2.0, zatim jsem to nezkousel. Jinak jiz
> drive zminovane Inno Setup Extensions. Lokalizace do cestiny najdes na
> Inno Setup a Inno Setup Ext.
WWW stranky zdarma na http://www.sweb(tec)cz

kontrola pravopisu

[*] Jir� Foldyna <jiri.f(zv)avizo(tec)cz> - 12.3.2001 10:15:53

Ahoj,

tohle umim, ale potreboval bych neco, co neni vazano na M$. Ani ne
komponentu, spis neco, co proparsuje zadany text s tim, ze vysledky
parsovani si osetrim sam.

Ale stejne diky.

> [...]
> ktera v pripade za na je damem pocitaci nainstalovan Word, spusti
> jeho dialog, ktery se o kontrolu stara (vcetne vyuziti

Problem s InstallShield alebo BDE ???

[*] #u�ka R�bert <spravca(zv)lumen.sk> - 12.3.2001 10:18:22

Dobry den!

Neviete mi niekto poradit co mam robit ked mi pri spustani aplikacie vyhodi
BDE violation. Totiz vytvaram aplikacie ako napr. kartoteky atd. Ked som to
robil pod Delphi 3.0 C/S a InstallShield ktory bol na CD ku Delphi 3.0 C/S
tak vsetko bolo v pohode. Akonahle vsak som presiel pod Delphi 5 Entpr. Tak
sa vsetko pokazilo. Build prejde normalne ale ked idem instalovat tu
aplikaciu na iny stroj kde nie je nainstalovane Delphi 5 Entr tak instalacia
prebehne korektne ale pri spustani apl. mi to vypluje tu vynimku. Neviete
kde moze byt chyba. Ja uz rozmyslam ze prejdem spat ku Delphi 3.0 C/S. Mam
aj service pack #1 pre Delphi 5 Enterprise a aj nove BDE 5.1.1 a nic.
Pracujem s tabulkami PARADOX.

Za rady vopred dakujem

S pozdravom,

Robert Suska, spravca siete, amatersky programator
Radio Lumen, Banska Bystrica
Slovenska republika
www.lumen.sk
spravca(zv)lumen.sk
088/41 25 739 kl.14

InnoSetup+ScriptMaker

[*] Ji�� Foldyna <jiri.f(zv)avizo(tec)cz> - 12.3.2001 10:19:53

Ahoj,

zkus ISTool, pouzival jsem ScriptMaker, ale tohle se mi zda lepsi (hlavne to
zije - ScriptMaker se mi zda trosku zatuhl :-)). URL je
http://www.bhenden.org/istool/.

> [...]
> cestiny najdes na
> WWW stranky zdarma na http://www.sweb(tec)cz

Databaze -> David Lebeda a nejenom pro neho

[*] Zbysek Hlinka <hlinka(zv)hlinka(tec)cz> - 12.3.2001 10:24:08

On 12 Mar 2001, at 6:44, David Lebeda wrote:

> [...]
> Na neco pomohlo dat do vhodne After... udalosti Refresh, ale to
> rozhodne neni dobra cesta. Po prechodu na Query uvedene problemy

TQuery proti MS SQL ma v podstate stejne problemy, plus jeste
nejake dalsi. Obdobne nezadouci vlastnosti jsem zjistil i proti IB.

Jak sortovat data v gridu?

[*] Jaroslav Nadhera <nadhera(zv)csh(tec)cz> - 12.3.2001 11:02:03

> Nevim, jak sortovat data napr. v gridu. Udelam dotaz (query) a pak
potrebuji
> tu vyslednou sadu seradit (v gridu napr. uzivatel chce tridit podle
> sloupcu). Jak na to?

Bude se muset vzdy udelat novy dotaz s prislusnym ORDER BY podle ceho se ma
tridit.

kontrola pravopisu

[*] Pavol Kakacka <paka(zv)aktis(tec)cz> - 12.3.2001 11:04:41

Coz to, parser na text neni problem, ale nejde hlavne o to co sa s tym
vyslednym "Tokenom" (slovom) z parseru ma robit?
Respektivne, co povazujes za vysledok parsrovania?

Pavol Kakacka
kasix(zv)atlas(tec)cz

From: Jaroslav Nadhera [mailto:nadhera(zv)csh(tec)cz]
Subject: Re: Jak sortovat data v gridu?> Nevim, jak sortovat data napr. v gridu. Udelam dotaz (query) a pak
> [...]
> sloupcu). Jak na to?

Bude se muset vzdy udelat novy dotaz s prislusnym ORDER BY podle ceho se ma

[*] Michal Tiller <Michal.Tiller(zv)oskarmobil(tec)cz> - 12.3.2001 13:31:11

Pres modem primo to nelze. SMS se totiz nikdy neposila primo z mobilu na
mobil. Pokud z mobilu odesles sms, pak mobil zavola na cislo "centrum sms" a
tam preda kod sms. Toto centrum sms zpracuje a odesle prez sms-server u
tveho operatora primo cilovemu mobilu. Pokud bys chtel prez tento modem
volat na servisni centrum, musel bys znat protokol komunikce a navic by ses
musel identifikovat jako registrove cislo sveho operatora.
Nejsnazsi cesta je asi prez http script. Pripadhne prez komunikaci s
pripojenym mobilem, ktery sms odesle.
Michal Tiller

[...]

[*] "Fait Ji��, ml." <fait(zv)jakl(tec)cz> - 12.3.2001 13:49:06

No nejake update tam je, ale osobne doporucuji prejit na ISTools.
Puvodne jsem take pouzival ScriptMaker ale ten opravdu na delsi dobu
'zatuhl'. ISTools maji podle mne sirsi podporu.

Ale je to jen muj nazor, nikomu jej nevnucuji.

> [...]

> Tohle vsechno umi nova verze 2.0, zatim jsem to nezkousel. Jinak jiz
> drive zminovane Inno Setup Extensions. Lokalizace do cestiny najdes na

[*] Milan Tome� <Milan.Tomes(zv)haida(tec)cz> - 12.3.2001 14:01:00

Dobry den,

ja toto budu resit zcela jinak - nezajimaji me role, ale hlavne zabezpeceni dat
(zpracovavame osobni udaje lidi). Na IB vytvorim pro svou databazi nekolik
uzivatelu, kteri budou mit heslo pridelene pri instalaci a to heslo bude
zakryptovane ulozene nekde mimo databazi. Pri loginu se zeptam na uzivatelske
jmeno a heslo a do databaze se prihlasim jako uzivatel, ktery ma grantovan
pristup (select) pouze k tabulce uzivatelu. Overim jmeno a heslo a nasledne se
odpojim. Pokud je vse v poradku tak se pripojim zno, ale jiz jako bezny
uzivatel, ktery naopak nema pravo primeho pristupu k tabulce uzivatelu. ma pravo
ke vsemu ostatnimu a k view nad tabulkou uzivatelu (ale ten je omezen na
zobrazeni ID a jmena - heslo NE).
Specialni login bude mit supervisor, ktery bude mit grantovan pristup k tabulce
uzivatelu.

Dale kvuli bezpecnosti chci udelat to, ze se heslo uzivatele (i kdyz bude v
databazi v zakryptovane podobe) nedostane ven. Porovnavat se budou zakryptovane
tvary a to ve SP.

> [...]

> musel mit dve role, takhle to zkombinujes dle potreby, ale musis to odmakat.

DBF refresh na sieti

[*] Jan Tungli <Jan.Tungli(zv)datapac.sk> - 12.3.2001 14:04:00

Pouzivam DBF tablku pod Delphi5 na sieti.
Mam problem v tom ak jeden uzivatel urobi zapis do tabulky , tak druhy
uzivatel to nevidi - neviem preco - Query otvaram este raz a ten zaznam tam
nie je.
Suvisi to s kesovaniem alebo cim?
Ale je zaujimave ze ak znovu odtartujem aplikaciu tak uz je tam ten zaznam.
Preco?
(netdir a privateDir mam nastavene) Jan Tungli
email: jan.tungli(zv)seznam(tec)cz
tungli(zv)datapac.sk
http://www.tungli.host.sk
http://www.nexus.hu/tungli

NEW SQL REPORT BUILDER - end user designer , similar report programing
EDGE components for D5 free with source code (parse SQL query to part:
select.from,where,order... )

> [...]
> Karel Kral, informatik
> Purus, s.r.o., Cezavy 627, 664 56 Blucina, CZ
> Tel: 05/47235000, 0602/552432, Fax: 05/47231203

Problem s FTP

On 12 Mar 2001,, Radek KALA wrote:

> Ahoj, mam malej problem, pouzivam pro prenos souboru
> komponentu pro FTP dodanou s Delphi 5.0, Nejak TNMFTP nebo
> tak nejak podobne se jmenuje.

Zahod ji a stahni si InternetDirect z

http://www.nevrona.com/indy

a jsem si jist ze bude po problemech. NetManage je s*it.

Firebird - The most addictive database
http://firebird.sourceforge.net

Nastaveni proxy v NN

[*] Milan Tome� <Milan.Tomes(zv)haida(tec)cz> - 12.3.2001 14:38:21

Zdravim vsechny.

predem bych chtel jeste jednou podekovat vsem, kteri odpovedeli na moji prosbu o
zaslani nastaveni proxy v MSIE.

A ted bych pripojil jinou prosbicku: Jestli mate nekdo nekde nainstalovany
Netscape Navigator a pouzivate proxy server mohli byste mi prosim zaslat kde a
jak je ulozene toto nastaveni v registrech ???

Dekuji

Milan Tome#
Vedouc� v�vojov�ho t�mu Windows
Softwarehouse HAiDA s.r.o.
Nov� Bor
tel: 0424/722291, 0424/33197
email: Milan.Tomes(zv)haida(tec)cz

P.S.: Mohu poslat unitu, ktera precte nastaveni proxy u MSIE :)

WinMe a volna pamet 640K

[*] Milan Tomes <Milan.Tomes(zv)haida(tec)cz> - 12.3.2001 15:06:32

O hotline MS bych se vubec nebavil. Snazil jsem se s nimi resit problem ve Wordu
(chybne ODBC ovladace pro DB, DBF) ale hlavne preformatovavani textu pri
mailmarge a ten clovek nejdrive snad ani nevedel, ze takova funkce ve Wordu je a
potom se mi snazil vnutit to, ze pokud nepreinstaluji pocitac a nebudu mit
sterilni prostredi tak nemuzeme tyto dve veci porovnavat. Pritom u nej to take
udelalo. Proste podpora uplne k nicemu... :((((((((((

Milan Tomes

> [...]
> System.INI, podobne jako u max. poctu otevrenych souboru. Pokud je mas
> koupene legalne, od ceho je hotline MS ? :-)

WinMe a volna pamet 640K

[*] Bohdan Voska <bohdan(zv)softok(tec)cz> - 12.3.2001 15:29:38

Ahoj,

zkus se podivat na http://windows.online.pl/box/tips_me.htm. Je to sice
neoficialni reseni, ale funkcni. Aspon nam to funguje. Kazdopadne WinME pro
dos aplikace moc vhodny uz neni.

Bohdan Voska
bohdan(zv)softok(tec)cz

> [...]
> Karel Kral, informatik
> Purus, s.r.o., Cezavy 627, 664 56 Blucina, CZ
> Tel: 05/47235000, 0602/552432, Fax: 05/47231203

Jak prejmenovat sekci v registrech

[*] Jioi Koeara - 12.3.2001 15:57:37

Nedari se mi nalezt fci pro prejmenovani a kopirovani sekce (Key) v
registrech
Nevite prosim o necem?

Pazout

OT: Re: WinMe a volna pamet 640K

[*] ing. Jan Fiala <jan.fiala(zv)iol(tec)cz> - 12.3.2001 16:01:46

Vsak to taky bylo se smajlikem. Ale na druhou stranu, na tu podporu mas
narok.

12.03.2001 Milan Tomes:
> [...]
> sterilni prostredi tak nemuzeme tyto dve veci porovnavat. Pritom u nej to take
> udelalo. Proste podpora uplne k nicemu... :((((((((((

Zistenie prihlaseneho uzivatela

[*] #u�ka R�bert <spravca(zv)lumen.sk> - 12.3.2001 16:33:17

Zdravim konf.

potrebujem vediet nejake funkcie pomocou ktorych zistim ktory uzivatel je
prihlaseny v systeme. Potrebujem zistit aj anonymneho uzivatela ked sa
mackne ESC. Totiz robim program ktory sa podla prihlaseneho uzivatela bude
rozne spravat. A ked sa masina prihlasi ako anonymouse cez ESC tak
potrebujem zablokovat pristup. Pouzivam W95/98 ako klientov siete NT

[...]

ICQ Id: 82600022
mIRC - /server 195.168.40.146 - channel #sme NICK Sefino
088/41 25 739 kl.14

OT WinMe a volna pamet 640K

[*] Martin Koran <komar(zv)komar(tec)cz> - 12.3.2001 16:35:30

> [...]
>
> Neumite nekdo poradit, jak zvetsit velikost volne zakladni pameti?
> Prosim i o odpoved, ze to zarucene nejde a proc.

Zkus http://www.geocities.com/mfd4life_2000/

S pozdravem
Martin Koran

Martin Koran - KOMAR
Podebradova 877
440 01 LOUNY
Czech Republic

tel.: +420 (395) 65 40 19
fax: +420 (395) 65 53 85
hotline: +420 (395) 42 33 72

mailto:komar(zv)komar(tec)cz
http://www.komar(tec)cz

Nastaveni proxy v NN

[*] Ales Radikovsky <radik(zv)allstar(tec)cz> - 12.3.2001 17:15:06

> [...]
> Netscape Navigator a pouzivate proxy server mohli byste mi
> prosim zaslat kde a
> jak je ulozene toto nastaveni v registrech ???

NN moc registry nepou��v�, �ekl bych �e to je ot�zka p�enositelnosti na jin�
platformy. Proxy je um�st�n� v liprefs.js v pracovn�m adres߰i u�ivatele
(ka�d� m��e m�t jin� nastaven�, nez�le�� to na p�ihl�#en� do windows). Tam
je ��dek

user_pref("network.proxy.http", "proxy");

a dal#� podobn�..... �ekl bych �e stoj� za to si to nainstalovat :-)

Ale#

Jak sortovat data v gridu?

[*] Zbysek Hlinka <hlinka(zv)hlinka(tec)cz> - 12.3.2001 18:20:30

On 12 Mar 2001, at 11:02, Jaroslav Nadhera wrote:

> potrebuji
>
> Bude se muset vzdy udelat novy dotaz s prislusnym ORDER BY podle ceho
> se ma tridit.

Nebo si to vycist do nonDBGridu, a tam si s tim muze kazdy delat
co chce. Je nesmysl stejna data nacitat stale dokola znovu, kdyz
to che uzivatel tridit jen podle jineho sloupce.

kontrola pravopisu

[*] Ing. Petr Svejda <lingvista(zv)lingvista(tec)cz> - 12.3.2001 19:15:13

mohl by nekdo ten kod na vyvolani dialogu kontroly pravopisu (kdyz mam MS
Word) zverejnit, pokud ho vite?

komponenty nechci

Petr Svejda
http://www.lingvista(tec)cz/

IB6 a IBUPDATE

[*] Josef Semera <semera(zv)atlas(tec)cz> - 12.3.2001 19:28:31

Mam podobny problem s IBQuery a IBUpdateSQL. Pokud jina instance programu
smaze zaznam, IBUpdateSQL a refresh mi nepomuze protoze ID proste uz
neexistuje. Jedine novy select. Pokud refresh IbUpdate nacte smazanou nacte
pak i AutoInc.

> [...]

procedura, ktera vrati hodnotu ziskanou z generatoru, a tu ty sam
insertujes do tabulky spolu s ostatnimi daty.

CoUninitialize a EAccessViolation

[*] Ondrej Krajicek <xkrajic(zv)ics.muni(tec)cz> - 12.3.2001 19:37:59

Dobry den vsem,

mam takovy problem s CoUninitialize. V konzolovych aplikacich
se mi vytrvale vyhazuje vyjimka po zavolani
CoUninitialize. Vyjimka ma bazovou adresu 0x004..., takze
se vyhodi az v kodu RTL, ale dojde k ni jenom v pripade,
ze volam CoUninitialize.

Mam D5Pro a W2K Pro SP1, ale delaji mi to i
Delphi 4 Standard na W98. Vzhledem k tomu,
ze Delphi pracuji s interfacema trochu skryte,
tak se v tom moc nevyznam.

Zde je kod:
var
Container: IADsContainer;
User: IADsUser;
Unk: IUnknown;
UserName, Password, AccountName, ContainerURI: AnsiString;
Mode, hConsole: Cardinal;
begin
ContainerURI := ParamStr (1);

Write ('User Name: ');
ReadLn (UserName);
Write ('Password: ');
hConsole := GetStdHandle (STD_INPUT_HANDLE);
GetConsoleMode (hConsole, Mode);
if (Mode AND ENABLE_ECHO_INPUT) = ENABLE_ECHO_INPUT then begin
Mode := Mode XOR ENABLE_ECHO_INPUT;
SetConsoleMode (hConsole, Mode);
ReadLn (Password);
Mode := Mode OR ENABLE_ECHO_INPUT;
SetConsoleMode (hConsole, Mode);
end else
ReadLn (Password);

OleCheck (
CoInitializeEx (nil, COINIT_APARTMENTTHREADED OR
COINIT_SPEED_OVER_MEMORY));
Container := nil;
User := nil;
Unk := nil;
try try
OleCheck (
ADsOpenObject (PWideChar (WideString (ContainerURI)),
PWideChar (WideString (UserName)),
PWideChar (WideString (Password)),
ADS_SECURE_AUTHENTICATION, IID_IADsContainer, Container));
WriteLn;
WriteLn ('Connected to: ', ContainerURI);
WriteLn;

Write ('CN = ');
ReadLn (AccountName);
while AccountName <> '' do begin
AccountName := 'CN=' + AccountName;
Unk := Container.GetObject ('user', WideString (AccountName));
User := Unk as IADsUser;
Unk := nil;
User.AccountDisabled := True;
User.SetInfo;
User := nil;
WriteLn (AccountName, ' is disabled');
WriteLn;
Write ('CN = ');
ReadLn (AccountName);
end;

Container := nil;

except
on E: Exception do begin
WriteLn;
WriteLn (E.Message);
WriteLn;

Container := nil;
User := nil;
Unk := nil;
end;
CoUninitialize;

Ondrej Krajicek OK-)
email: xkrajic at {fi,ics}.muni(tec)cz
darkness. Optimized for unbelievable resolution, two colors:
black and white.

Ovladani CD-Rom mechaniky

[*] Petr Ha�lar <rincewind(zv)volny(tec)cz> - 12.3.2001 19:42:17

Ahoj,
mam problem s vysouvanim video CD - kdyz ho pomoci nize popsane procedury
vysunu (ale az po prehrani videa), tak mi naskoci 'modra obrazovka smrti',
ve ktere po me windows (98SE) chteji opetovne vlozeni cedecka do mechaniky.
Z CD by pritom nemel zadny program nic nacitat ! Da se to nejak odstranit?

Petr Ha#lar

pouzivam takovouto proc. na ovladani cd-rom :

procedure OpenCloseCdDrive(const OpenMode: Boolean; const Drive: Char);
const
OpenCmd: array [Boolean] of DWORD =
(MCI_SET_DOOR_CLOSED, MCI_SET_DOOR_OPEN);
var
Mci: TMCI_Open_Parms;
MciResult: MCIERROR;
Param: DWORD;
DriveName: array[0..2] of Char;
begin
Param := MCI_OPEN_TYPE or MCI_OPEN_TYPE_ID;
FillChar(Mci, SizeOf(Mci), #0);
Mci.lpstrDeviceType := PChar(MCI_DEVTYPE_CD_AUDIO);
if Drive <> #0 then
begin
Mci.lpstrElementName := StrFmt(DriveName, '%s:', [UpCase(Drive)]);
Inc(Param, MCI_OPEN_ELEMENT);
end;
MciResult := MciSendCommand(0, MCI_OPEN, Param, Cardinal((zv)Mci));
if mciResult <> 0 then
raise Exception.Create('Error');
MciSendCommand(Mci.wDeviceID, MCI_SET, OpenCmd[OpenMode], 0);
MciSendCommand(Mci.wDeviceID, MCI_CLOSE, 0, 0);
end;

KILIX - za kolik?

[*] Ing. Petr #vejda <lingvista(zv)lingvista(tec)cz> - 12.3.2001 20:07:05

1) Jaka je to verze Kilix Open Ed.?

2) Kolik stoji, co umi a kde ji sehnat?

3) Jakou verzi Linuxu podporuje?

4) Vi nekdo neco blizsiho?

Petr Svejda
http://www.lingvista(tec)cz/

kontrola pravopisu

[*] Jir� Foldyna <jiri.f(zv)avizo(tec)cz> - 12.3.2001 20:33:00

Ahoj,

kod na vyvolani dialogu nemam, presneji receno nevim, ze by existoval. Mam
komponentu spellers.zip z Torry, ze ktere se daji potrebne rozumy vytahat,
hlavne tam vsak je CSAPI.H prelozene do CSAPI.PAS. Dialog je soucasti te
komponenty, pro vlastni spellcheck se volaji funkce M$ knihovny pro Word97.
Pokud chces, mohu poslat, ma to asi 300 kB.

> [...]
> Komu: delphi-l(zv)fwd(tec)cz
> P�edm�t: RE: kontrola pravopisu
>

> mohl by nekdo ten kod na vyvolani dialogu kontroly pravopisu

word2000 a delphi 3

[*] Kokosek <skokosek(zv)seznam(tec)cz> - 12.3.2001 21:19:21

Ahoj, mam takovy problem. Uz to lamu dva tydny.
Potrebuju pres OLE otevrit dokument ve Wordu, najit
nejaky retezec, zmenit ho na jiny a vytisknout. Muzete
nekdo poradit zacatecnikovi, jak na to ?
Napoveda Wordu mi moc nepomohla ....

uplny zacatecnik Lada

RAS server

[*] Lud�k P�ral - 12.3.2001 21:23:34

nevite prosim nekdo o komponente/unite, ktera umi
connect na RAS spojeni ? Mam jednu (MagRAS), ktera ovsem
pracuje prilis slozitym zpusobem a navic mam podezreni, z
e ma chybu, ktera pri pouzivani bere pamet v IDE Delphi t
ak dlouho, az dojde ke zhrouceni PC (pri 200-300 MB vyuzi
ti pameti).
Rekapitulace stavajiciho stavu :
- pred con
nectem navolim jmeno, heslo, telefon, atd.
- komponenta
ma event StateChanged - ten musim pretypovat a nacist han
dle a SubEntitu spojeni do lokalnich promennych, eventuel
ne resit veskere kolize
-pak provest connect s volanim h
andle
-disconnect volat take s handlem

Chteny stav:

- pouze provadet connect a disconnect urciteho jmena RAS,
o nastaveni, a stavy se nestarat

Lud�k P�ral
lud
ek.paral(zv)telecom(tec)cz

http://web.redbox(tec)cz/lupasoft
htt
p://www.lupasoft.webpark(tec)cz

IB6 a IBUPDATE

[*] Josef Semera <semera(zv)atlas(tec)cz> - 12.3.2001 22:03:32

ale porad musim nacist novy select, updatesql mi stale neaktualizuje smazane
dotazy.