resulty z OpenDialogu ;cesty k Office

[*] Hurricane <hurricane(zv)quick(tec)cz> - 13.6.2001 22:07:31

Zdravim

Ne, to vubec neni to, co potrebuji. Tam, kde pises, jsou ulozeny cesty k
EXEacum jednotlivych soucasti Office. Jenze primo v
HKLM\Software\Microsoft\Office\x.0 je textova polozka BinDirPath (teda aspon
ja ji tam mam - OFF97) a v ni je cesta do adresare s EXEacema Officu
(vsechny jsou v jedne slozce). Tuhle hodnotu prectu a jenom si k ni pridam
'\WinWord.exe' nebo '\Excel.exe'. Jde mi prave o to cislo, ktere jsem ted
oznacil x a o prodejni nazev office, ktery prislusi k danemu cislu.

> Zkuste se podivat do
> 'HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\App Paths'
>
> treba na 'Winword.exe\Path'

Message Windows

[*] Zdenek Janish <medusa(zv)brajan(tec)cz> - 13.6.2001 22:22:28

Dobry den,

Jake a jak odchytnout zpravy pri:
1) Vypinani Windows
2) Restartovani Windows
3) Sleep Windows
4) Hibrnate (Ram to HDD & Power OFF)

????
Popripade existuje nejaka komponenta, jenz by mela eventy pro tyto
udalsti???

Dekuji za radu

Zdenek

Nazev promenne do Stringu

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 13.6.2001 22:27:29

From: "Ales Pavel" <Bejcek(zv)centrum(tec)cz>
> Ahoj kluci,mam aktivni obdobi,takze zas neco,jak prevedu nazev promenne do
> stringu?

Ahoj,

vicemene nijak, Delphi je kompilator a ne interpreter. K cemu by to navic melo
byt uzitecne ?

Petr Vones, amatersky programator

Cteni operacni pameti

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 13.6.2001 22:30:49

From: "Jiri Binder" <j.binder(zv)albacon(tec)cz>
> jsem neco jineho. Dosud jsem zil v domeni, ze system
> (prinejmensim NT a W2k) chrani pamet pridelenou procesu tak,
> aby se tam jiny proces nedostal. Docela by me zajimalo, zda

Ahoj,

to je take pravda, proto je to mozne jen v pripade, ze mas dostatecna prava na
otevreni daneho procesu (PROCESS_VM_READ).

Petr Vones, amatersky programator

Proxy servery

[*] Dalibor Toman <dtoman(zv)fortech(tec)cz> - 13.6.2001 22:44:00

> na druhem sice muzes vyrobit mapovany port ale asi Ti to moc nepomuze
>
> ahoj,
> no ja chapu pojem mapovany port tak, ze pokud dostane ten proxy (na kterym
> je namapovano) pozadavek na ten port, tak ho bezrozpaku automaticky preposle
> rovnou klientovi. Nebo ne?

tak moment - potrebujes se dostat od nekud skrze 2 proxy servery na WWW server nebo naopak z Internetu se protolouct prez proxy servery na klienta?

D. Toman

Proxy servery

[*] Dalibor Toman <dtoman(zv)fortech(tec)cz> - 13.6.2001 22:51:08

> je

> Ja-SQUID:8080-WinRoute:3128-80

Na tom Winroutoj snad bezi maskarada, ne? CIli prez nej proleze ven temer cokoliv. Pak nemuze byt problem pripojit z 'JA' prez Squida do Internetu prez Winrouta.
Ale mozna ze Tvuj problem je ten , ze schema spojeni vypada takto:

PC1 -> Squid ->Internet->WinRoute->PC2_zazdeny_za_WinRoutem

Bezi-li na PC2 WWW na portu 80, pak musis na WInRoutovi nastavit link napriklad (vse co prijde na port 8000 presmeruj na PC2:80). Pak staci kdyz na Squida posles pozadavek na URL:

http://Winroute_IP:8000

, kde WinRoute_IP je IP adresa nebo hostname pocitace s Winroutem. Tohle musi fungovat (za se za predpokladu, ze na PC2 nepobei nejakej name based virtualni WWW server, kterej by nebyl schopnej identifikovat spravny virtualni WWW kvuliva nespravny Host: hlavicce)

> na tom WR bych vytvoril ten mapovany port.
> Pouzivam komponentu GpHTTPproxy, ktera umoznuje nastavit dalsi Next-hop
> Proxy (to je SQUID)... ale dal?

D. Toman

Stale se zvetsujici win386.swp

[*] Petr Vasicek <pvasicek(zv)operamail(tec)com> - 13.6.2001 16:57:08 -0400

Dobre, tak bych to vyresil u mne(diky moc), jenze ten program bude mit k
uzivani daleko vice lidi a nevim jestli je zrovna vhodne psat do navodu, ze si
ma uzivatel nastavit virtualni pamet na urcity pocet mega nebo tak. Navic
uzivatel muze mit na disku malo mista, i kdyz ma limitovany swapac, a pak to
muze taky prerust. Co tedy vlastne Windows ukladaji do toho souboru a da se
tomu nejak zabranit? Potrebuju vubec data z toho souboru nejak zpetne pro
program, nebo k cemu ten soubor vlastne slouzi? Nebo da se alespon tato
velikost nejak regulovat, treba pomoci uvolnovani neceho?
Mozna trochu moc otazek, ale prosim jestli nekdo vite, tak napiste
Dekuji
Petr Vasicek

>Pokud chces omezit velikost swapfile, muzes si ve Vlastnostech systemu,
>zalozka Vykon pod tlacitkem Virtualni pamet nastavit radiobuton na Virtualni
>pamet nastavi uzivatel. Vyberes si nejrychlejsi disk a nastavis nejmensi a
>nejvetsi velikost na stejnou hodnotu. Priblizne od velikosti RAM az po
>dvojnasobek kapacity RAM (64 MB RAM -> 64-128 MB swap). Zapises, nechas
>zresetovat a s velikosti swapu mas klid.
>------
>S pozdravem Karel Horky
>horkyk(zv)razdva(tec)cz

The Fastest Browser on Earth now for FREE!!
Download Opera 5 for Windows now! Get it at
http://www.opera.com/download/

Stale se zvetsujici win386.swp

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 13.6.2001 23:02:42

From: "Petr Vasicek" <pvasicek(zv)operamail.com>
> Dobre, tak bych to vyresil u mne(diky moc), jenze ten program bude mit k
> uzivani daleko vice lidi a nevim jestli je zrovna vhodne psat do navodu, ze

Ahoj,

asi by bylo dobre se podivat na to, proc tvoje aplikace potrebuje tak velke
mnozstvi pameti.

Petr Vones, amatersky programator

Stale se zvetsujici win386.swp

[*] Dalibor Toman <dtoman(zv)fortech(tec)cz> - 13.6.2001 23:17:43

From: "Milan #ݿek" <cizek.milan(zv)seznam(tec)cz>
> chci se zeptat, nevite nekdo o necem jako Meric sys.prostredku ve Win95/98,
> aby to slapalo ve Win2k? Pretahnout to nejde, jelikoz to taha fce z

Ahoj,

Windows NT neco takoveho nastesti nepotrebuji, tam je diky zcela odlisne
koncepci jadra systemu techto prostredku dostatek.

Petr Vones, amatersky programator

Resource meter pod Win2k?

[*] Lud�k ZITA <konference(zv)sales(tec)cz> - 14.6.2001 01:57:06

From: delphi-l-owner(zv)clexpert(tec)cz [mailto:delphi-l-owner(zv)clexpert(tec)cz]On
Behalf Of Bednar��k Dalibor

Mate nekdo zkusenosti s FreeReportem?
Pouzivate ho nekdo aktivne?
Zajimaji me zkusensti, atd.

Na prvni pohled se mi zda dost dobry.

Diky moc ..Dalibor

Cteni z portu

[*] Vaclav Krmela <krmela(zv)ustinadorlici(tec)cz> - 14.6.2001 07:39:48

From: "Martin Kr�" <MKrc(zv)seznam(tec)cz>> Me slo take o herni ucely. Chtel bych udelat real-timovou strategii pro
dva
> hrace
> u jednoho pocitace (rozdelena obrazovka).

Nebylo by jednodussi pouzit dva Joysticky a Game port?

Vaclav Krmela

Cteni z portu

[*] Karel Rys <delphi(zv)zas-me(tec)cz> - 14.6.2001 07:47:58

Ahoj,

proc by to neslo udelat? Tedy nezkousel jsem to, ale
melo by byt mozne normalne cist data z COM1 a ta si
interpretovat. Jestli chces, mohu Ti poslat programek
TERMINAL.COM, ktery umi celkem inteligentne ta
prijimana data zobrazovat - dost to napovi o tom, co
skutecne mys posila. Bohuzel nemam dokumentaci k tomu,
co ktery bit znamena, ale to urcite pujde nekde najit
na Internetu nebo experimentalne zjistit - stejnym
zpusobem jsem v DOSu zjistoval format dat nejakych
tabletu, ke kterym nebyla dokumentace, a zdarilo se.
Jen je treba pocitat s tim, ze tech formatu je vicero.

Karel Rys

Martin Kr� dne 13 Jun 2001, v 20:48:

> Me slo take o herni ucely. Chtel bych udelat real-
timovou strategii
> pro dva hrace u jednoho pocitace (rozdelena
obrazovka).

> Martin Krc
> Koroner(zv)quick(tec)cz

si mohl strilet
ovladal jednou mysi
cemu to potrebuje

Proxy servery

[*] Milan ��ek <Cizek.Milan(zv)seznam(tec)cz> - 14.6.2001 08:04:55

> [...]
>
> , kde WinRoute_IP je IP adresa nebo hostname pocitace s Winroutem. Tohle musi fungovat (za se za predpokladu, ze na PC2 nepobei nejakej name based virtualni WWW server, kterej by nebyl schopnej identifikovat spravny virtualni WWW kvuliva nespravny Host: hlavicce)

to je presne to, co jsem potreboval vedet, jeste se zeptam: kdyz odeslu ten pozadavek WinRoute to preda do vnitrni site. Najde si odpoved sama cestu zpatky (PC1)?

Setrite na leto? Lepsi zamestnani pro Vas a dovolene zdarma za 100 000 Kc
na http://www.jobpilot(tec)cz/go/prazdniny

IB again

[*] Petr Palicka <petr.palicka(zv)atlas(tec)cz> - 14.6.2001 08:06:53

> Option v IBConsoli jsem nenasel
v IBConsoli pustis Interactive SQL (editor a spoustec dotazu)
je to v menu Edit > Options...

default value; IBtable: BeforePost

[*] Karel Rys <delphi(zv)zas-me(tec)cz> - 14.6.2001 08:14:35

> Ale ano doplni a tu vyjimku ti nevyhodi Interbase, ale Delphi,
> protoze Field ma nastaveno IsRequire ( nebo tak nejak se to
> jmenuje, takze tam kde to chces nechat na server aby si to doplnil,
> musis jit do definice fieldu a vypnout si to. Pak to projde

Ahoj,

vrele diky, moc jste mi pomohli, opravdu staci IsRequired nastavit na
false a uz se to chova zpusobne.

Jeste bych se rad zeptal na nazor: vim, ze v dokumentaci zrazuji pred
pouzivanim tIBTable. Jenze... Ted prepisuji aplikaci, ktera pouzivala
paradoxove tabulky. Tam treba pri zapisu radkuu dokladu byla pouzita
tQuery s RequestLive=true a obvykle se jeste pouzivalo nekolik Lookup
fields, ktere tahaly data prave z tech tabulek. Pokud bych misto
Lookup fields pouzil JOIN v tom SELECTu, uz by byl dotaz jen read-
only. Rad bych se proto zeptal, co byste doporucili:
* tIBQuery + Lookup fields z tabulek
* nebo cached updates, ktere jsem zatim nikdy nepouzival,
castecne i proto, ze v dokumentaci se zminuji o moznych
komplikacich v sitovem provozu
* nebo uplne jiny pristup?

Predem diky za namety, preji pekny slunecny den!

Karel Rys

Cteni z portu

[*] Milan ��ek <Cizek.Milan(zv)seznam(tec)cz> - 14.6.2001 08:17:25

> Me slo take o herni ucely. Chtel bych udelat real-timovou strategii pro dva
> hrace
> u jednoho pocitace (rozdelena obrazovka).

ahoj,
vzpominam na hru Settlers (tusim 1). Tam to slo - mel si 2mysi, kazdou na jinym COMu, 2ovladace, a kazdy hybal ve sve pulce obrazovky. To bylo ale v dosu...

S pozdravem Milan Cizek
http://www.eva(tec)cz - 2200 typu elektrospotrebicu za neuveritelne nizke ceny!
Senzacni letni slevy. Fotografie personalu.
nakupy na splatky - soutez o zbozi zadarmo - bonus za kazdy nakup - provize.

Replikace MS SQL 7 - MSDE

[*] Michal =?iso-8859-2?Q?=A9ef=E8=EDk?= <mikese(zv)benefitcz(tec)cz> - 14.6.2001 08:27:02

> Ahoj,
>
> musim dat dohromady replikaci dat mezi centralou a pobockami. V centru je MS
> SQL server 7, na pobockach bezi MSDE s databazi, ktera je podmnozinou
> databaze na serveru (jak tabulky, tak zaznamy). Replikovat potrebuji
> obousmerne, tj. zmeny se mohou provadet jak v centru, tak na pobockach. Ma
> nekdo zkusenosti s resenim podobne ulohy a byl by ochoten ztratit sluvko ?
>
> Predem diky
>
> Ing. Jiri Foldyna

Prispeju i nasimi zkusenostmi. My prenasime jednosmerne zmeny zakladnich
ciselniku
z centraly na jednotlive pobocky a zmeny faktur, skladovych karet a skladovych
obratu
z pobocek do centraly. Obousmerny prenos probiha nad ciselnikem partneru.
Vlastni nastroj replikace implementovany v MS SQL 6.5 jsem po pulrocnim snazeni
vzdal; nerozbehal jsem jej pro off-line rezim a ani jeho logovani do replikacni
databaze
se nejevilo jako pouzitelne - narazelo na referencni integritu.

Nyni mame nad prenasenymi (nebudu pouzivat pojem replikovanymi :-) ) tabulkami
zavesene trigery, ktere loguji do spolecne tabulky typ zmeny, primarni klic,
nazev tabulky
a cas zmeny. Exportni nastroj potom vyhodnocuje konecny typ zmeny nad kazdym
vicepouzitym zaznamem a inkriminovane zaznami exportuje. Ze systemovych tabulek
na strane importera zjistujeme hierarchii referencni integrity tak, aby pri
importu byly
vkladany nejdrive zaznami nezavisle na ostatnich ..., v pripade mazani pak
naopak.
Je treba zminit, ze tento zpusob umoznuje take prenos mazanych dat, coz je
velice
dulezite a jinak tezko proveditelne.

U oboustranneho prenosu se musi osetrit lavinove sireni zmen, my to delame
zavedenim
specialniho uzivatele, na ktereho samozrejme nereaguji trigery u pobocek.

Zatim neresime otazku soucasnych zmen stejnych zaznamu na vice mistech a tedy
vznik
techto konfliktu. Povaha prenasenych tabulek to nevyzaduje.

Tot vse. V pripade zajmu moho poslat blizsi popis i s priklady.

default value; IBtable: BeforePost

[*] David Lebeda <david.lebeda(zv)comarr(tec)cz> - 14.6.2001 08:39:00

> [...]
> Lookup fields pouzil JOIN v tom SELECTu, uz by byl dotaz jen read-
> only. Rad bych se proto zeptal, co byste doporucili

Aplikaci z Paradoxu lze asi nejakym zpusobem prevest "snadno a
rychle" na IB, ale vznikne tim otresny program. Z vlastni zkusenosti
doporucuji program upravit radeji razantneji, ale tak, aby odpovidal
filozofii SQL serveru.

1) Napr. v gridu data jen zobrazovat a pro editaci pouzivat jiny
form bez db-aware komponent.

2) Zkousel jsem nedavno i tento postup: ponechat db-aware
komponenty, ale neopirat je o table, query apod., nybrz o
pametovou tabulku, napr. RxMemoryData. V udalostech AfterPost,
AfterDelete pak zajistit provedeni prislusneho SQL prikazu. Tento
pristup ma samozrejme jista uskali, zejmena pokud by vice
uzivatelu chtelo editovat "skoro soucasne" stejnou vetu - to by bylo
potreba nejak resit, ale treba by to slo v tvem pripade pouzit.

David Lebeda

TListView a Owner Data:=true

[*] Slavomir Skopalik <skopalik(zv)hlubocky.del(tec)cz> - 14.6.2001 08:40:13

Jake mate zkusenosti se %subj% ?
Jedna se mi o chyby v implementaci v D5.
Napriklad jsme nasli:
Je velky rozdil, jestli na OnData pridavate subItem pomoci Add,
nebo jestli je pridate vsechny naraz pomoci Text (to nefunguje).
Hlavnim problemem je multi selekt (OnDataState change
se nevola presne dle predpokladu, ale pouze pri oznaceni pres Shift}.

Slavek

ing. Slavomir Skopalik DEL a.s.
Olomoucka 355 Marianske udoli 783 75
Tel: 068 535 35 48
Mobil: 0602 795 874
Fax: 068 535 23 64
e-mail:skopalik(zv)hlubocky.del(tec)cz

Vytvoreni tiskove sestavy

[*] David Lebeda <david.lebeda(zv)comarr(tec)cz> - 14.6.2001 09:01:37

> treba ten zbytek doprogramovat "rucne". Podotykam jen, ze data netaham
> z databaze, jsou to proste jen nejake texty, vypocitane parametry a
> jim odpovidajici grafy. Uzivatel proste vyplni nejake hodnoty, ty se
> zpracuji a vysledkem je zminovana sestava. Takze takovy QuickReport je
> mi zrejme naprd, protoze v helpu pisou ze "Use TQuickRep to create a
> report connected to a dataset."

Ja tedy neznam QuickReport, pouzivame Sineu, ale prestoze tyto
nastroje neslouzi primarne k tomu, co ty chces, myslim, ze by
treba konkretne Sinea sla pouzit. Potreba tabulky by se dala obejit
nejakou prazdnou in-memory tabulkou (RxMemoryData), pro
sestavu pak lze pouzit editor predloh a Parametry.
Jestli existuje nejaka lepsi cesta, nevim.

David Lebeda

Resource meter pod Win2k?

[*] Pavol Kaka�ka <paka(zv)aktis(tec)cz> - 14.6.2001 09:13:41

> [...]
> pokusne ji spoustet na WIN98.
> Driv jsem to delal na notebooku, ale ted mam novy s W2K a musim kvuli tomu

"Spr�vce �loh syst�mu Windows" - <Ctrl+Shift+Esc> a v menu Zobrazit/Vybrat
sloupce je polozka Objekty USER, Objekty GDI, .... a kopec dalsich.

Pavol Kaka�ka
kasix(zv)atlas(tec)cz

default value; IBtable: BeforePost

[*] Petr Palicka <petr.palicka(zv)atlas(tec)cz> - 14.6.2001 09:17:16

> Pokud bych misto
> Lookup fields pouzil JOIN v tom SELECTu, uz by byl dotaz jen read-
> only. Rad bych se proto zeptal, co byste doporucili:

IBDataSet, umoznuje nastavit dotaz pro select, insert, modify (update),
delete a refresh (aktualniho radku). to vyresi problem s readonly:

SelectSQL:
select
T1.U1, T1.U2, T2.U2
from
T1
left join T2 on T1.U1 = T2.U1

InsertSQL:
insert into T1
(U1, U2)
values
(:U1, :U2)

ModifySQL:
update T1
set
U2 = :U2
where
U1 = :OLD_U1

DeleteSQL:
delete from T1
where
U1 = :OLD_U1

RefreshSQL:
select
T1.U1, T1.U2, T2.U2
from
T1
left join T2 on T1.U1 = T2.U1
where
T1.U1 = :U1

doufam, ze to je bez chyb ;)

RadioGroup

[*] RNDr. Milan Vo��ek <vorisek(zv)igtt(tec)cz> - 14.6.2001 09:18:16

Jde to docela jednoduse:

tradiobutton(RadioGroup1.controls[0]).Enabled:=false;

M.V.

IB again

[*] Kalhous Zdenek <zdenek.kalhous(zv)comarr(tec)cz> - 14.6.2001 09:19:57

> v IBConsoli pustis Interactive SQL (editor a spoustec dotazu)
> je to v menu Edit > Options...
A funguje to taky podivne. A kdyz uz se o tom bavime, narazil
jsem na peknost:
- Databazi vytvorim s charsetem WIN1250. Nicmene RDB$ tabulky
maji v databazi u char atributu natvrdo UNICODE FSS.
- At se pripojim bez zadani charsetu nebo s jakymkoliv ktery me
napadne, CREATE EXCEPTION bez problemu zapise ceske texty
hlasek s diakritikou, system s nimi pracuje korektne - hlasky jsou
v poradku.
- Kdyz chci ale udelat SELECT * FROM RDB$EXCEPTIONS,
musim mit nastaven charset NONE - jinak oblibene "cannot
transliterate".

Z.Kalhous

mmsystem.pas

[*] likeapear <likeapear(zv)centrum(tec)cz> - 14.6.2001 09:34:34

ahoj, mam dotaz jak ziskat (resp. mit moznost upravit) data, ktera odchazeji
na vystup zvukove karty. potrebuju udelat neco jako on-line zvukovy filtr.
tusim, ze to bude nekde v mmsystem.pas, ale zatim jsem to nejak
neprokouknul. dik za kazdou odpoved, staci link.

likeapear

Vytvoreni tiskove sestavy

[*] Karel Rys <delphi(zv)zas-me(tec)cz> - 14.6.2001 09:39:04

Jiri Novotny dne 14 Jun 2001, v 8:11:

> [...]
> je zminovana sestava. Takze takovy QuickReport je mi zrejme naprd,
> protoze v helpu pisou ze "Use TQuickRep to create a report

QuickReport umi i sestavu, ktera netaha data z Datasetu. Musi se jen
pouzivat udalost OnNeedData.

Karel Rys

Jak na vkladani ?????? Neresitelne ?

[*] Hazuka Filip <filip.hazuka(zv)multivac(tec)cz> - 14.6.2001 09:48:37

Ahoj vsem nadsencum.
Mam takovy problem. Mam tri tabulky. Jedna se nazyva Firmy, druha Kontakty a
treti Katalogy. Tabulka Firmy ma jako hlavni klic Cislo_firmy, tabulka
Kontakty ma primarni klic Cislo_kontaktu a cizi klic Cislo_firmy a tabulka
Katalogy Cislo_katalogu. Jsou spojeny vztahem 1:N. To jest v tabulce
Kontakty je cizi klic Cislo_firmy, v tabulce Katalogy je cizi klic
Cislo_katalogu. Vsechny klice jsou typu integer a jsou Identity. (MSSQL 7.0)
Ted, mam nasledujici problem:
Potrebuji hromadne vlozit napriklad pro padesat nejak vybranych firem zaznam
do tabulky Kontakty a zaroven pro ten vytvoreny kontakt nejaky katalog. Pri
tom, ten vkladany kontakt je pro vsechny stejny, stejne tak katalog. Problem
je v tom, ze kdyz vkladam k dane firme kontakt, vygeneruje se automaticky
klicova polozka Cislo_kontaktu a tu ja potrebuji pro vlozeni do tabulky
Katalogy. Jak to udelat, aby se to vlozilo cele v cyklu najednou, to znamena
abych pri vlozeni jednoho kontaktu, hned vlozil i ten katalog, dokud mam
cislo kontaktu ? Mozna pro nekoho z vas jednoduche, ja na to ale nemuzu
prijit.
Poradte prosim snazivci.

Dekuji vsem, jez s tim maji zkusenost a chteji s ni prispet.

Zdravi
Filip

Jak na vkladani ?????? Neresitelne ?

[*] David Lebeda <david.lebeda(zv)comarr(tec)cz> - 14.6.2001 09:57:47

> [...]
> vlozilo cele v cyklu najednou, to znamena abych pri vlozeni jednoho
> kontaktu, hned vlozil i ten katalog, dokud mam cislo kontaktu ?

Posledni vlozenou identity lze ziskat dotazem na promennou
(zv)(zv)identity. Tedy mit napr. druhou Query s dotazem select
(zv)(zv)identity a ten vzdy spustit, vysledek strcit do promenne a tu
dal uz pouzivat libovolnym zpusobem.

David Lebeda

Proxy servery

[*] Dalibor Toman <dtoman(zv)fortech(tec)cz> - 14.6.2001 10:05:56

>ahoj,
>to je presne to, co jsem potreboval vedet, jeste se zeptam:
>kdyz odeslu ten pozadavek WinRoute to preda do vnitrni site. Najde
>si odpoved sama cestu zpatky (PC1)?

Bavime se stale o HTTP requestu? Pak odpoved bezi po tom samem TCP streamu
zpet. Cili to fungovat musi.

D. Toman

Spousteni DTS z aplikace

[*] Listuj <listuj(zv)centrum(tec)cz> - 14.6.2001 10:11:07

Mila konference,

chtel bych se zeptat, zda mi poradite, jak spoustet DTS package
na SQL serveru 7.0 z Delphi?

Jsem v tomhle uplny zacatecnik takze prosim o vasi shovivavost.
Jake komponenty nebo programove konstrukce mam pouzit?

Jeste jedna otazka, v te DTS bych potreboval menit v dotazu do
vychozi tabulky nejake parametry pri kazdem spusteni (jedna se
hlavne o datum), je to mozne a da se to nejak resit?

Dekuji za vase namety na reseni

*****************
Jarda Jirava
(zv)
LiStuj
listuj(zv)centrum(tec)cz
^^^^^^^^^^^^^^^^^
SW development
^^^^^^^^^^^^^^^^^
*****************

Hrajte on-line hry na http://herna.centrum(tec)cz
Zalo�te si sv�j mail na http://mail.centrum(tec)cz

Vytvoreni tiskove sestavy

[*] Jiri Novotny <NOVOTNY(zv)ftknw.upol(tec)cz> - 14.6.2001 08:11:20 met-1

Ahoj!

Zatim jsem nemel to poteseni :-) delat nejake vetsi tiskove sestavy
(doposud to bylo vzdy jen par radku textu max na jednu stranku), ale
ted potrebuju udelat sestavu, ktera bude obsahovat jak text tak i
grafiku. Teoreticky sice vim, jak na to, tj. pomoci Printer.Canvas,
ale zda se mi to hrozne slozity nebo lepe receno pracny.
Tak jsem se chtel zeptat, jestli neexistuje nejaky nastroj, pomoci
nejz by slo tu sestavu (nebo aspon jeji casti - header, footer apod.)
navrhnout a pak treba ten zbytek doprogramovat "rucne".
[...]

Jirka.

Jak na vkladani ?????? Neresitelne ?

[*] V�t Kr�ka����+?#�$g�^#�3 - 14.6.2001 10:25:18

a co pouzit ulozenou proceduru.

vitek

> [...]

> prijit.
> Poradte prosim snazivci.
>
> Dekuji vsem, jez s tim maji zkusenost a chteji s ni prispet.

FreeReport

[*] Jiri Binder <j.binder(zv)albacon(tec)cz> - 14.6.2001 10:29:09

> Mate nekdo zkusenosti s FreeReportem?

Ahoj,
FreeReport jsem pouzival nejmene rok a velice mi vyhovoval. Je v
nem ale prece jen par chyb a pece o nej je jiz dlouho pouze
symbolicka.
Proto jsem nedavno presel na placenou (a novejsi) verzi. Rozdil je
znacny a lituji opouze toho, ze jsem to neudelal driv. Podpora se
zda byt slusna, diskusni skupina je ziva a na rozdil od FreeReportu
do ni chodi nejen dotazy, ale i odpovedi.
Jiri Binder

Replikacia

[*] Richard Kejval <kejval.delphi(zv)atlas(tec)cz> - 14.6.2001 10:38:50

----- Original Message ----- > Ahoj,
> nas projekt (D3-D5, IB5-IB6) vyzaduje replikacie, preto hladame vhodny
> nastroj. Kto moze nieco ponuknut alebo doporucit?
> Zatial vieme o IBReplicator od Synectics (dost drahe pre zakaznika) a
> Replication Manager od SoftLab (este v plienkach).

Podle m� je nejlep#� ud�lat si replikaci s�m a m�t kontrolu nad t�m, co se
d�je.
Pod�vej se na http://www.ibphoenix.com/ibp_howto10.html. Je to jenom z�klad,
chce to tam je#t� dod�lat optimalizaci p�enosu a p�r drobnost�, ale pro
pochopen� to sta��. Doporu�uji ukl�dat do log souboru jak new.value, tak i
old.value prim�rn�ho kl��e.

Zalozeni IB databaze pres BDE

[*] Zden�k Brej�a <prog(zv)hjsoft(tec)cz> - 14.6.2001 10:53:22

Zdar vsem,
mam takovy zacatecnicky dotaz. Existuje moznost z programu, ktery pracuje
pres BDE, vytvorit novou databazi IB?
Pres TQuery to urcite nejde :-(

predem diky za namety

Vytvoreni tiskove sestavy

[*] Vaclav Krmela <krmela(zv)ustinadorlici(tec)cz> - 14.6.2001 10:57:22

From: "David Lebeda" <david.lebeda(zv)comarr(tec)cz>> Ja tedy neznam QuickReport, pouzivame Sineu, ale prestoze tyto
> [...]
> sestavu pak lze pouzit editor predloh a Parametry.
> Jestli existuje nejaka lepsi cesta, nevim.

U Siney je to tak, ze staci udelat prazdne metody
OnGetData a OnStepData a zadna tabulka
ani DataSource neni potreba.

Od verze 3.39w ze dne 3.9.2000ma Sinea prvek
Kreslici plocha, na ktery muze programator v ramci
obsluhy OnPaintBox nakreslit cokoliv, vcetne grafu.

Vaclav Krmela

Resource meter pod Win2k?

[*] Daniel Rott <roxton(zv)seznam(tec)cz> - 14.6.2001 11:03:36

> Presto by bylo zajimave moci merit kolik psana aplikace uzira bez
> nutnosti pokusne ji spoustet na WIN98.

Neznam Win98 meric, ale v NT taskmgr zobrazuje u kazdeho
procesu pocet handlu, velikost VM aj.
To by snad mohlo stacit, ne ?

Daniel Rott - roxton(zv)volny(tec)cz
http://www.volny(tec)cz/roxton
Some minor bugs/features fixed/added

Generator ROZVEDENI.......

Princip hashovani je ten, ze se urcitym postupem z retezce resp. ze souboru
vytvori tzv. otisk, tj. retezec rekneme 20 bytu dlouhy. Pri jakekoli zmene v
puvodnich datech se otisk pronikave zmeni. Vyuziva se napr. u elektronickeho
podpisu. Vyhodou je to, ze z otisku jiz nelze rekonstruovat puvodni data.
Muze tedy slouzit pro bezpecne ulozeni hesla. Heslo se hashuje, otisk se
ulozi. Kdyz potom nekdo zada o pristup, vlozi heslo, poridi se jeho otisk a
porovna se s tim ulozenym. Nejjednodussi hashovaci funkce je napriklad
zbytek po deleni. Pokud napriklad vis, ze zbytek po deleni 4 je 2, nelze z
toho rekonstruovat to puvodni cislo. Muze to byt stejne dobre 6 jako 10
apod.
Algoritmus MD5 najdes vsude mozne, napriklad na www.torry.ru je implementace
v Delphi.

Tel. 0724/007234

......PLEASE, asi jsem natvrdlej ale jedinne slovo co jsem ti rozumnel je
HESLO,pak tam zaznelo HASH(to zavani drogama).Jestli tomu rozumim tak po
zahashovani stejneho slova vznikne stejnej retezec? A ted jeste takova
drobnost co je to algoritmus MD5 a kde ho seberu...

> Muzes si napr. ulozit jenom hash z hesla (vytvoreny napr. pomoci
algoritmu
> MD5). Sice to uz nikdy nerozkodujes, ale to nevadi. Heslo zadane
uzivatelem
> opet zahashujes a porovnas s ulozenym hashem.
>
> T.

Generator

Nic na tom neni: Znak je reprezentovan cislem, napriklad A je 65, binarne je
to 1000001. Klic (v nasem pripade 123) je binarne 1111011 . 1000001 xor
1111011 je 0111010, coz je dekadicky 58 a znamena to znak "dvojtecka". To je
cele sifrovani. Desifrovani se provede zase funkci xor, tj. 0111010 xor
1111011 = 1000001, coz je zase puvodni znak. Lze to ztizit tim, ze se
pouzije klic slozeny z nekolika znaku, cili kazdy znak se xoruje s necim
jinym. Ale bezpecnost je celkem minimalni.

Tel. 0724/007234

POHODA POHODA ONO STEJNE V PARADOXU O BEZPECNOSTI NEMUZE BYT ANI REC......
Jeste mi vysvetli cos to stim vyvadel....fakt dobry....taky bych to chtel
umet takhle zamotat...> Zcela primitivni a nevhodny, lec fungujici zpusob je tento:

> [...]

> * nebo cached updates, ktere jsem zatim nikdy nepouzival,
> castecne i proto, ze v dokumentaci se zminuji o moznych

Ja bych zcela urcite pouzil TIBDataSet, tam si napises Update,
insert a delete SQL a vsechno slape jak hodinky, Jinak na
generovani tech dotazu jsem si napsal program, kde si vyberu
tabulku, fileldy a on mi ulozi do clipboardu celej prednastavenej
TIBDataSet, jen ho vlozis na form, nastavis databazi a transakci a
mas hotovo.
Pripadne jsem ochoten poskytnout. S pozdravem Radek KALA

IB 6 a computed by

Ahoj, netusite jak udelat nasledujici field ?
mam tabulku kooperace a k ni dalsi kde jsou faktury a v master
tabulce chci mit field kde bude soucet ceny tech faktur.
Takhle mi to ale pocita vsechny faktury ke vsem radkum.
jak tam udelat tu podminku ??
Diky

ALTER TABLE KOOPERACE
ADD SK_CENA COMPUTED BY
((select sum(cena) from kooperace_faktury zf
where kooperace.zakazka = zf.zakazka AND kooperace.radek
= zf.radek ))

Identity v mssql

[*] V�t Kr�ka����+?#�$g�^#�3 - 14.6.2001 11:47:07

mam tabulku se sloupcem, ktery je Identity. Data v tabulce smazi a pridam
nova. tudiz pred vlozenim novych dat do tabulky je prazdna, ale kdyz vlozim
novy zaznam, cisluje se ne od jednicky, ale pokracuje cislem, ktere by
nasledovalo, kdybych nic v tabulce nemazal. nevite nahodou nekdo, jak
hodnotu pro cislovani nastavit do jednicky?

vitek

p.s. mssql 7.0

Identity v mssql

[*] Milan Schembera <milan(zv)missoftware(tec)cz> - 14.6.2001 11:52:37

Dropnout pole identity a vytvorit ho znovu. ;-)

end ohekzeh minarp a mevardzop S

arebmehcS naliM .rDCP
ERAWTFOSSIM
444449/8060 .let
zc.erawtfossim.www\\:ptth

Nazev promenne do Stringu

[*] Ales Pavel <Bejcek(zv)centrum(tec)cz> - 14.6.2001 12:07:55

OTAZKA
Petr Vones answered:
Nazev promenne do stringu?
Vicemene nijak, Delphi je kompilator a ne interpreter. K cemu by to navic
melo
byt uzitecne ?

ODPOVED
Mam promennou ve funkci u ktere bych sem tam potreboval znat i nazev
promenne.Ja vim da se to udelat i jinak ale tohle by bylo idealni,alespon
bych nemusel doplnovat string co ma stejnej nazev jak promenna.
Jen mam bujnou fantazii tak promin

Aldik Pavel alias Talpa (amater ale snazivej D5 Ent W98)

Identity v mssql

[*] Ren� Otisk <otisk(zv)MISEL(tec)cz> - 14.6.2001 12:14:52

tusim ze Truncate Table nazev_tabulky vymaze vsechny radky a nastavi
identity na 1

Sroub

> Dropnout pole identity a vytvorit ho znovu. ;-)

Resource meter pod Win2k?

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 14.6.2001 12:24:13

From: "Daniel Rott" <roxton(zv)seznam(tec)cz>
> Neznam Win98 meric, ale v NT taskmgr zobrazuje u kazdeho
> procesu pocet handlu, velikost VM aj.
> To by snad mohlo stacit, ne ?

Ahoj,

problem je ale v simulaci algoritmu podle ktereho se Windows Playstation
vycerpaji zdroje. Pokud vim tak to navic zavisi na typu GDI objektu coz uz
Task Manager nezobrazuje.

Petr Vones, amatersky programator

Generator ROZVEDENI.......

[*] Petr Zahradnik <clexpert(zv)clexpert(tec)cz> - 14.6.2001 12:42:08

Puvodni zprava, kterou napsal Ales Pavel dne 13 Jun 2001,:

> HESLO,pak tam zaznelo HASH(to zavani drogama).Jestli tomu rozumim tak po

Hash je jednosmerna funkce, kde vstupem je libovolny objem dat
a vystupem je otisk techto dat s pevnou velikosti. V pripade
MD5 je vystupem 128 bitu, treba v pripade SHA-1 je to 160 bitu.
Muzes si to predstavit jako CRC. Pustis funkci hash na soubor
a vyleze ti otisk. Vzhledem k jednosmernosti funkce nemuzes
z vysledku (otisku) zjistit zdroj - kdyz otisknes heslo, tak
z toho otisku to heslo nezjistis. Ale muzes ho porovnat.
Jakmile zmenis jediny bit ve zdroji dat, otisk uz se lisi.

TListView a Owner Data:=true

[*] Daniel Rott <roxton(zv)seznam(tec)cz> - 14.6.2001 12:49:39

> Jake mate zkusenosti se %subj% ?
Mel jsem docela dobre. Ale nyni si nejsem plne
jist jak virtualni listview obhospodaruje TListItem.

> Jedna se mi o chyby v implementaci v D5.
> Napriklad jsme nasli:
> Je velky rozdil, jestli na OnData pridavate subItem pomoci Add,
> nebo jestli je pridate vsechny naraz pomoci Text (to nefunguje).
To se v konfere pred casem take objevilo :-) Trvalo mi docela
dlouho nez jsem prisel na to cim je zpusobene blikani pri pohybu
mysi nad ListView a jine zbesilosti.

> Hlavnim problemem je multi selekt (OnDataState change
> se nevola presne dle predpokladu, ale pouze pri oznaceni
> pres Shift}.
S tim mam nulovou zkusenost.

Daniel Rott - roxton(zv)volny(tec)cz
http://www.volny(tec)cz/roxton
Some minor bugs/features fixed/added

Cteni operacni pameti

[*] Petr Esner <petr.esner(zv)atlas(tec)cz> - 14.6.2001 12:53:36

Ahoj,

> A neda se nahodou pristupovat k pameti primo pomoci Assembleru?
> Tam prece jsou metody pro cteni dat z urcite adresy.

Jenze to je privilegovana instrukce a pri jejim provedeni vyvola CPU chybu
ochrany (GPF) a preda rizeni operacnimu systemu. System pak vetsinou
aplikaci ukonci (v pripade Win9x vetsinou spadne). Procesor "vi", jestli na
to ci ono mas ci nemas povoleni. Na kalkulackach Win9x ziskas ono povoleni
tak, ze prepnes aplikaci do rezimu jadra (wokna tomu rikaji "Ring 0") a pak
muzes vse. To prepnuti slo udelat pomoci asi 20ti radkoveho kodu v asm
(pokud si vzpominam), zkus hledat na netu a najdes...sem to napsat nemuzu,
protoze jsem to uz davno zapomel :-o

--
Petr Esner, petr.esner(zv)atlas(tec)cz
ICQ# 105826792

IB 6 a computed by

[*] Petr Palicka <petr.palicka(zv)atlas(tec)cz> - 14.6.2001 12:58:33

> ALTER TABLE KOOPERACE
> ADD SK_CENA COMPUTED BY
> ((select sum(cena) from kooperace_faktury zf
> where kooperace.zakazka = zf.zakazka AND kooperace.radek
> = zf.radek ))

ze by takto?
ALTER TABLE KOOPERACE
ADD SK_CENA COMPUTED BY
((select sum(cena) from kooperace_faktury zf
where kooperace.zakazka = zf.zakazka AND value = zf.radek ))

Identity v mssql

[*] Listuj <listuj(zv)centrum(tec)cz> - 14.6.2001 13:04:45

Tohle je v dokumentaci k MS SQL 7

Checks the current identity value for the specified table and, if
needed, corrects the identity value.

Syntax
DBCC CHECKIDENT
( 'table_name' [, { NORESEED | {RESEED [,
new_reseed_value]} }]
)

Snad je to ono, uz nekolikrat jsem to pouzil.

> [...]

> nasledovalo, kdybych nic v tabulce nemazal. nevite nahodou
nekdo, jak
> hodnotu pro cislovani nastavit do jednicky?

*****************
Jarda Jirava
(zv)
LiStuj
listuj(zv)centrum(tec)cz
^^^^^^^^^^^^^^^^^
SW development
^^^^^^^^^^^^^^^^^
*****************

Hrajte on-line hry na http://herna.centrum(tec)cz
Zalo�te si sv�j mail na http://mail.centrum(tec)cz

Generator ROZVEDENI.......

[*] Tomas Vladik <tom.vladik(zv)swadvice(tec)cz> - 14.6.2001 13:06:54

> Algoritmus MD5 najdes vsude mozne, napriklad na www.torry.ru je
> implementace

Nebo si stahni Pietteho internetove komponenty
http://users.swing.be/francois.piette/indexuk.htm, nic nemusis instalovat,
jen si z toho pujc unit MD5.pas a pouzij funkci function StrMD5(Buffer :
String): string;

T.

Instalace BDE SQL links + Inno Setup

[*] Marek Hradil <marekhr(zv)benefitcz(tec)cz> - 14.6.2001 13:33:08

Jak pres Inno setup instalovat SQL linky pro BDE ?
Ptrebuji v ramci jedne instalacky nainstalovat BDE + SQL link na MSSQL + aplikaci
Diky za namety

Marek Hradil
Benefit CZ, s.r.o
Hrub�ho 11, 602 00 Brno
Tel: +420 5 4121 9098,+420 5 4121 9099
Fax: +420 5 4121 5886

Generator

[*] Zden�k Adler <zdeneka(zv)seznam(tec)cz> - 14.6.2001 14:16:35

Da se to resit i tak, ze kazdy nasledujici znak je napriklad inkrementovan o
kod znaku predchazejiciho, rozkodovani pak probiha opacnym zpusobem....

> [...]

> nasledne rozheslovalo,to heslo v zakodovane podobe by bylo v tabulce a pri

Pohyb v treeview...

[*] vlada_ponechal(zv)post(tec)cz - 14.6.2001 14:19:41

Ahoj panove,
Nakopnete prosim. Pro pohyb v treeview pouzivam:
child := Treeview1.Items[treeview1.Items.count+1].parent;
Jenze po tom, co to chci pouzit, program vydi chybu:
Invalid Index. Proc? V cem delam chybu?

Mam Delphi 3 prof.

Prague Ensemble Theatre presents: "HUNTING COCKROACHES"
More information at http://www.vol(tec)cz/pet

Zmena barvy pozadi Caption u RadioGroup

[*] Ales Pavel <Bejcek(zv)centrum(tec)cz> - 14.6.2001 14:22:46

Da se zmenit jen samotne pozadi Caption u RadioGroup nejak se mi nedari!

Aldik Pavel alias Talpa (amater ale snazivej D5 Ent W98)

desetinny oddelovac

[*] Radek Cervinka <radek.cervinka(zv)centrum(tec)cz> - 14.6.2001 14:51:24

Ahoj,
Hledej v Delphi promennou DecimalSeparator, ktera po startu by mela
obsahovat znak, ktery oddeluje des. cast. Nic ti nebrani ti ho zmenit.

Radek

>Please help, zjistil sem ze funkce StrToFloat a FloatToStr pouzivaji
>implicitni oddelovac desetinnych mist windows. Muzete mi nekdo napsat
kousek
>kodu jak ho ziskam ? Asi z registru ale s tim neumim.
>
>valik
>ICQ 54152896

Pohyb v treeview...

[*] Pavol Kaka�ka <paka(zv)aktis(tec)cz> - 14.6.2001 14:55:54

> Nakopnete prosim. Pro pohyb v treeview pouzivam:
> child := Treeview1.Items[treeview1.Items.count+1].parent;
> Jenze po tom, co to chci pouzit, program vydi chybu:
> Invalid Index. Proc? V cem delam chybu?

V znamienku :)

child := Treeview1.Items[treeview1.Items.count-1].parent;

Count je pocet a nie index.

Pavol Kaka�ka
kasix(zv)atlas(tec)cz

Na kazdy Field novu domenu alebo jednu pre rovnake

[*] Michal Tiller <Michal.Tiller(zv)oskarmobil(tec)cz> - 14.6.2001 15:54:04

//Ma vyznam vytvorit jednu domenu a vsetky
//rovnake fieldy priradit tej domene ?

Myslim ze domena by mela byt pro typ ktery bude obsahovat logicky jeden typ
hodnoty. Napriklad D_Jmeno, D_RokNar, D_Vek, D_Deti, D_Pohlavi ...
Tyto domeny se pak pouziji ve vsech fieldech, ktere budou obsahovat
prislusny udaj. Na zacatku se napriklad rozhodnu, ze rok narozeni i vek i
deti bude integer, pak se ale rozhodnu, ze rok narozeni bude datetime, vek
smallint a deti integer. Zmenim domenu a tim se zmeni vsechny prislusne
fieldy, ktere by si meli odpovidat.
Myslim, ze stejnou domenu by meli mit vzdy ty fieldy, ktere by se teoreticky
meli spojovat, porovnavat ... proste stejne.

spojeni dvoo RxPopupMenu

[*] Hurricane <hurricane(zv)quick(tec)cz> - 14.6.2001 15:54:25

Zdravim

Mam jedno RxPopupMenu a jako SubMenu bych chtel pouzit jine RxPopupMenu. To
menu, ktere chci vnorovat, chci mit samostatne na jednom miste a zaroven
vnorene jako SubMenu do jineho menu. Doufam, ze je to jasne. Je nejaka
moznost, jak to udelat?

Druhy dotaz: Pouzivam Toolbar 97 od Jordana Russella a chtel bych mit v
aplikaci moznost prepinat "texty vpravo", "texty pod" a "bez textu". Resil
jste to nekdo?

Diky vsem, kteri poradi
Hurricane

zakriptovanie

[*] Hurricane <hurricane(zv)quick(tec)cz> - 14.6.2001 16:00:57

Zdravim

Mam sadu komponenty (asi 10) pro kryptovani a dekriptovani pomoci dnes bezne
pouzivanych standardnich algoritmu. Muzu poslat, kdyz tak mi napis.

> Potrebujem nejaku proceduru , na zakriptovanie a odkriptovanie stringu
> (najlepsie assamblerovsku) aby to bolo rychle. Idealne by bolo keby aj
> trosku vedel komresovat, ked chcem.

Pohyb v treeview...

[*] Parizsky Ladislav <Ladislav.Parizsky(zv)access-it(tec)cz> - 14.6.2001 16:05:31

melo by tam bejt (count - 1), pokud potrebujesh zjistit nadrazeneho posledniho uzlu.

Ladap

>>> vlada_ponechal(zv)post(tec)cz 14.6.01 14:19 >>>
[...]

TListView a pohyb v nem

[*] Radek Janata <xjanata(zv)fi.muni(tec)cz> - 14.6.2001 16:07:34

Zdravim,
potreboval bych pomoct s temito problemy.

1a. Mam-li .SelCount=1 (tj. vybranou 1 polozku) a kliknu/presunu se na
jinou, tak je sice opet .SelCount=1, ale mezitim je na chvilku .SelCount=0.
Je to zrejme tim, ze Delphi nejdrive nastavi .ItemFocused.Selected:=False
(ted je .SelCount=0) a pak teprve nastavi vybranou novou polozku. Jak
zaridit/predejit, aby pri presunu se nenastavoval .SelCount na 0?

1b. Souvisi s tim take problem, jak zajistit pri .MultiSelect=True, aby
uzivatel mohl vybrat >0 polozek. Jak na to?

2. Potrebuju, aby se TListView zacinal prvni polozkou. Neco jako
.TopItem:=.Items[0], ale .TopItem je RO:-( Popr. nasimulovat stisk klavesy
Home. Nejake reseni?

Pouzivam D5, W2k.

Diky predem za jakekoliv rady.
S pozdravem, Radek Janata

-= ICQ: 53984105 =-

Identity v mssql

[*] Hazuka Filip <filip.hazuka(zv)multivac(tec)cz> - 14.6.2001 16:25:03

Jestlize smazes vsechny data v tabulce, pak asi prikazem delete. Prikaz
delete smazal pouze hodnoty, ale cislovani si tabulka pamatuje. Jestlize
chces smazat vsechny hodnoty v tabulce a zacit znovu, pak pouzij prikaz

Truncate table "nazev tabulky" Pak zacinas uplne od zacatku.

Filip

> [...]
> nasledovalo, kdybych nic v tabulce nemazal. nevite nahodou
nekdo, jak
> hodnotu pro cislovani nastavit do jednicky?

*****************
Jarda Jirava
(zv)
LiStuj
listuj(zv)centrum(tec)cz
^^^^^^^^^^^^^^^^^
SW development
^^^^^^^^^^^^^^^^^
*****************

Hrajte on-line hry na http://herna.centrum(tec)cz
Zalo�te si sv�j mail na http://mail.centrum(tec)cz

Replikace MS SQL 7 - MSDE

[*] Lstiburek Pavel <Lstiburek(zv)ceb(tec)cz> - 14.6.2001 17:10:46

> Momentalne mi robi len problemy. Neodfajkol som, ze sa ma automaticky
> shrinkovat a u jednej databazy mi narastol do 2 giga :-( Dalsi rast sa
> zastavit da, ale skratenie som dosiahol len tak, ze som si tabulky
> vyexportoval do pomocnej databaze, original som zrusil, znovu
> zalozil a
> naimportoval tabulky z pomocnej databaze. Zabudol som pri tom
> na pristupove
> prava, ale nastastie toho bolo malo, rucne som to nabuchal
> rychlejsie, nez
> by som zistoval, ako to odlozit a obnovit.

Tento problem lze snadno resit pomoci prikazu na srinknuti souboru.
Mel jsem stejny problem a pomohla fce:

DBCC SHRINKFILE (T-SQL)
Shrinks the size of the specified data file or log file for the related
database.

Syntax
DBCC SHRINKFILE
( {file_name | file_id }
{ [, target_size]
| [, {EMPTYFILE | NOTRUNCATE | TRUNCATEONLY}]
Pouziti a parametry v "Books online".

Ahoj Pavel Lstiburek

PS: Byl jsem prilis liny to exportovat a importovat.

Je snad C++ Buider smejd???

[*] Mephisto <mephisto(zv)akvila(tec)cz> - 14.6.2001 18:09:37

No nevim jak je C++ moc pomalej ale 10 vterin nic neni bezne v Delphi
kompiluju i 30 vterin (PII 600, 128 MB)

From: "Hurricane" <hurricane(zv)quick(tec)cz>
> Tohle by nefungovalo. Potreboval bych asi neco jako tohle:
>
> if (OpenDialog1.Execute) = mrOK then
> begin
> // uzivatel pouzil Otevrit
> // kliknuti na cokoliv jineho

Vzdyt staci dat pryc to =mrOK

if OpenDialog1.Execute then
begin
// uzivatel pouzil Otevrit
// kliknuti na cokoliv jineho
end;

Ja to nekdy delam zakhle
if not OpenDialog.Execute then Exit;

pokud se nema pokracovat dal v procedure. Je to prehlednejsi.

Filter,Query - LoCaseInsensitive

[*] Ing. Jozef Baranec <joba(zv)digitaldocuments.org> - 14.6.2001 23:56:03

Zdravim.

Ako osetrim Filter tabulky alebo Query, aby nepozerali na to ci si pismena
velke alebo male?

Ak to vobec ide ...

jozo

www.digitaldocuments.org
joba(zv)digitaldocuments.org

OTRe: prazdny SUBJECT

[*] Luk� Lou�ansk����#��#�o��#�� - 15.6.2001 00:04:48

Prosim nepouzivejte prazdny SUBJECT - jak mam potom vedet ceho se zprava
tyka ?
> [...]
>
> Jirka Borovy
>
> ---
> Prague Ensemble Theatre presents: "HUNTING COCKROACHES"

[*] Pavol Stolc <pstolc(zv)sc.sknet.sk> - 15.6.2001 00:09:56

From: "Richard Kejval" <kejval.delphi(zv)atlas(tec)cz>
> z klienta volam proceduru na serveru, ktera trva radove v hodinach. =
> Potreboval bych ten vypocet nejak prerusit. Bezi mi to v samostatnem =

Pokud vim, tak prerusit probihajici dotaz na IB nelze. Pomuze
pouze jeho shutdown.
Jiri Binder

resulty z OpenDialogu

[*] Petr <DelphiForum(zv)seznam(tec)cz> - 15.6.2001 11:49:04

Ja vetsinou pouzivam

if not OpenDialog1.Execute then exit;
// dalsi kod, pokud byl vybran nejaky soubor

Samozrejme se to da pouzit pouze pokud se za podminkou zpracovani dat jen v
pripade vybrani nejakeho souboru.

Petr Jurik, Spravce site, programator
COMET System s.r.o.
1.Maje 1220
756 61 Roznov pod Radhostem
tel. 0651/653990
fax. 0651/653993
www.cometsystem(tec)cz

ICQ# : 119119215

> [...]
> /// dalsi kod s pouzitim promene
>
> Takze kod v prvnim pripade se provede jen po OK?
COMET System Network Administrator.

WinInet API & proxy

[*] iturcan(zv)gamo.sk - 15.6.2001 11:51:34

>V souboru wininet.h jsou definovany chyby:
>
>#define INTERNET_ERROR_BASE 12000
>#define ERROR_INTERNET_INCORRECT_HANDLE_TYPE (INTERNET_ERROR_BASE + 18)

vdaka pozriem sa na to. Mal by som to niekde v MSVC++ najst.

Stale vsak mam problem ako nadviazat pripojenie cez proxy ? ak niekto s tym
pracoval prosim o radu

dakujem

IvanT.

Ivan Turcan
Development Specialist

Phone: +421 905 500958
Email: iturcan(zv)gamo.sk

IB a Computed by 2

[*] Kalhous Zdenek <zdenek.kalhous(zv)comarr(tec)cz> - 15.6.2001 12:01:18

> [...]
> tomu to nasouctuje vse do kazdeho radku a ne separatne
> kdyz se napise
> select sum(cena) from faktury f where f.zakazka =
Nechcete neco jako
select z.zakazka,sum(cena)
from zakazky z
left join faktury f ON f.zakazka =z.zakazka
group by z.zakazka

IB: zmena charset

[*] Kalhous Zdenek <zdenek.kalhous(zv)comarr(tec)cz> - 15.6.2001 12:07:42

On 15 Jun 2001, at 9:07, Jiri Binder wrote:
> [...]
> zaznamech, jednim dotazem si vzdy nacte stare pole a druhym ho
> ulozi do noveho pole. Neni to sice elegantni, ale jiste funkci a muze
Mozna ano (ovsem se mi zda, ze spustit IBExperta je rychlejsi nez
napsat i trivialni programek). Jen si nejsem jist, jestli ten
programek taky nespadne na "transliterate". Odhadl bych, ze kdyz
pobezi pod connection bez charset (resp.none) bude umet cist a
spadne pri zapisu, v opacnem pripade naopak. Kazdopadne me
potesi zprava o vysledku.

Z.Kalhous

OT: Win 2000 server

[*] Ivan <tsx(zv)kgb(tec)cz> - 15.6.2001 12:11:55

Ahoj,
Sorry za tento dotaz, nepatri k delphi. Mame Win 2000 server a obcas je
nutne
na nem spustit dosovskou aplikaci (FoxPro).
Ten dos bezi az nechutne pomalu, asi jako na 286(!!!), pritom ten komp je
pentium IV.
Nevite o nejakem nastaveni, ktere muze dos zrychlit?

Diky.

Ivan Sivak, pocitacovy laik

IB: zmena charset

[*] Pavol Kakacka <paka(zv)aktis(tec)cz> - 15.6.2001 12:12:06

> [...]
> pobezi pod connection bez charset (resp.none) bude umet cist a
> spadne pri zapisu, v opacnem pripade naopak. Kazdopadne me

Stacilo by aby to slo cez dva conectiony s rozdielnym CharSetom.

Pavol Kakacka
kasix(zv)atlas(tec)cz

IB: zmena charset

[*] Tomas =?iso-8859-2?Q?Michal=EDk?= <michalik(zv)proca(tec)cz> - 15.6.2001 12:14:19

Ahoj,

Kalhous Zdenek wrote:

> [...]
> pobezi pod connection bez charset (resp.none) bude umet cist a
> spadne pri zapisu, v opacnem pripade naopak.

Samozrejme, ze by spadnul. Ale staci mit nastavena dve nezavisla
pripojeni (jedno ke steni, druhe pro zapis) s rozdilnym nastavenim
jazyka a je to ...

> Kazdopadne me potesi zprava o vysledku.
>
> Z.Kalhous

Resource meter pod Win2k?

[*] "FAIT Ji��, ml." <fait(zv)jakl(tec)cz> - 15.6.2001 12:21:31

> Musis sa pozriet lepsie :-)) Je to tam ... fakt ... :-))

No, fakt ze jo. Sypu si popel na hlavu. :(
Je to v menu pokud je vybrana zalozka Procesy.

J.Fait

filesetattrib

[*] Marek Muller <delphi-konference(zv)bcpraha(tec)com> - 15.6.2001 12:41:21

> Kdyby to fungovalo, neptal bych se!!! Na soubory to ano, ale u adresaru to zadne
> attributy nezmeni!!!

U me (W2k Professional SP1, D5 Enterprise) to funguje:

FileSetAttr('adresar', faReadOnly or faHidden or FaArchive);

Zkontroluj si, jestli nemas spatne zadanou cestu.

Marek Muller

Resource meter pod Win2k?

[*] likeapear <likeapear(zv)centrum(tec)cz> - 15.6.2001 13:34:57

>At koukam jak koukam tak tam nic takoveho nevidim. W2K SP1

Musis byt na zalozce "Procesy". Jsou to kreteni - zkryvat polozky v menu...

LikeAPear

default value; IBtable: BeforePost

[*] Karel Horky <horkyk(zv)razdva(tec)cz> - 15.6.2001 13:48:48