Ukonceni aplikace pri startu

[*] Petr Reichl <p.reichl(zv)gmc(tec)net> - 22.1.2001 13:12:37

Dobry den,

potreboval bych poradit jak vyresit nasledujici problemek.

Pri stratu aplikace (OnShow) zjistuji zda se aplikace ma spustit. Pokud ne
ukoncim ji (Close;) a aplikace se ukonci. Problem je v tom, ze pri tom
stejne ukaze hlavni okno. Sice jenom tak blikne, ale to mi prave vadi.
Muzete mi prosim poradit jak zrusit to bliknuti?

S pozdravem,

Petr Reichl

CoolForm a Mask

[*] milan_2(zv)sose-sou(tec)cz - 22.1.2001 13:22:10

FROM BRANT(zv)DCOMM.CZ
>Nakreslil jsem si
>tehdy z tlustsich car prasatko, pouzil tu komponentu a skrz pruhledne telo
>prasatka slo v pohode treba kliknout na ikonu apod. Kolegove z C++ bledli
>zavisti, jak se da neco udelat bez jedine radky kodu :-)))
>RNDr. Petr Brant [Brant(zv)dcomm(tec)cz]

Vy doktori jste byli vzdycky koumaci ... :)))
ale abys mi rekl, co delam spatne, to ne :)

Patrne delam neco spatne, ale netusim co. Pri tvorbe te masky se mi
mrcha nechce vytvorit ten soubor ... fakt netusim, cim to :( Mam relativne
silnou masinu (Celer 600, 128MB RAM), coz by melo zarucit vytvoreni nejake
masky maximalne do sekundy (to by musela bejt bitmapa jak krava). No a cekam
treba i 5 sec a porad nic :((( Cim to ? Pouzivam D3.

.... Milan

=============
Milan S.
Informacni technologie
SOSE-SOU Usti n/L

CoolForm a Mask

[*] milan_2(zv)sose-sou(tec)cz - 22.1.2001 13:27:44

>Nevim odkud si tu komponentu stahnul, ale jestli si dobre pamatuju, tak se
>nejdriv musela z te bitmapy vytvorit maska a priklad tam na to byl i se
>zdrojakem a ukazkovou bitmapou.
>
>Roman

Jo, to jsem si vsiml, ze tam je demicko ....

jenze co jsem z popisu komponenty pochopil, tak spustenej formular bude
vypadat treba jako cernej kun, kdyz na nej polozim bitmapu cerneho kone na
bilem pozadi a bilou barvu dam jako transparentni ....

... jenze to demo vyopada tak, ze je tam sice jakasi zenska, okolo ktere
je neviditelna transparentni barva, ale formular jako takovej zachovava
obdelnikovej tvar .... takze z toho vyleze sedej obdelnik a v nem pekna
zenska ... coz je mi naprd:((( Potreboval bych, aby z toho vylezla pekna
zenska, okolo ktere by byla napriklad jen pracovni plocha meho kompu !

Heeeelp me someone, thanx.

MIlan
=============
Milan S.
Informacni technologie
SOSE-SOU Usti n/L

MS SQL7.0 - Grant a Deny

Diky tem novym zakonum na ochranu osobnosti musim vyresit nasledujici
problem. Pro nekoho chci, aby byla videt jen vybrana data (treba RC) a
nekomu to chci zakazat, ale aby to nebylo videt, ale blbecek mi rve, ze
nemam pristup na celou tabulku. Prece pro kazdou roli nebudu mit vlastni
view? Nebo japa se to resi?

Sroub

Registry

[*] "Mirek Drej�ek" <drejcek(zv)schkocr(tec)cz> - 22.1.2001 14:35:37

Zdravim,
dneska jsem se poprve pustil do registru. Celkem mi to slo, az na jednu vec:

Reg.CreateKey('DBF.DatView');
Reg.OpenKey('\DBF.DatView',True);
Reg.CreateKey('DefaultIcon');
Reg.OpenKey('\DBF.DatView\DefaultIcon',True);
Reg.WriteString('',Application.ExeName+',0');
Reg.OpenKey('\DBF.DatView',True);
Reg.CreateKey('shell');
Reg.OpenKey('\DBF.DatView\shell',True);
Reg.CreateKey('open');
Reg.OpenKey('\DBF.DatView\shell\open',True);
Reg.CreateKey('command');
Reg.OpenKey('\DBF.DatView\shell\open\command',True);
Reg.WriteString('',Application.ExeName+' %1');

Tohle vsechno funguje, ale to co je dal, uz nefunguje.
Muzete mi prosim nekdo rict proc?

Reg.OpenKey('\.DBF',True);
Asociace:=Reg.ReadString('');
Reg.DeleteValue('');
Reg.WriteString('','DBF.DatView');
Reg.CloseKey;
Reg.Free;

S pozdravem
Mirek Drejcek.

Cteni z adres

[*] Raul Endymion <raul(zv)raphael(tec)cz> - 22.1.2001 14:43:50

Dobr� den,

chtel bych si sestavit, jednoduchy program, ktery by mi hlidal
otacky vetracku, teplotu procesoru apod. V navodu od boardu jsem se
docetl, ze tyto informace jsou na adresach $294-$297 (294H-297H),
mam nasledujici kod, ktery ovsem vyvola Access violation

var pcislo : ^word;
cislo : Word;
begin
pcislo := Ptr($294);
cislo := pcislo^;
label5.caption := IntToStr(cislo);
end;

Nevite nekdo, jak se podivat na tuhle I/O adresu ?

Raul
raul(zv)raphael(tec)cz

Ukonceni aplikace pri startu

[*] Peter Luk�cs <batex(zv)astrafren(tec)cz> - 22.1.2001 14:50:27

A co treba to okno zmensit na minimum ? Treba na velikost 1x1 pixel a v
pripade, ze se pusti - zvetsis ho. Nebo to okno spoustej minimalizivane :)
Zkus a uvidis, co to udela.
Batex

> [...]
> stejne ukaze hlavni okno. Sice jenom tak blikne, ale to mi prave vadi.
> Muzete mi prosim poradit jak zrusit to bliknuti?

TTable komponenta versus SQL server 2000 (microsof

[*] mms(zv)host.sk - 22.1.2001 14:54:08

Ajhoj,

ked pouzivas CacheUpdate tak vsetky zmeny su kladabne do cache. Post tlacitko
ich automaticky neuklada. Preto musis asi zavolat metodu ApplyUpdate niekde v
udalosti before alebo afterpost tabulky
M.Mrazik

Ukonceni aplikace pri startu

[*] Ing. Jir� Vojtek <j vojtek(zv)del(tec)cz> - 22.1.2001 15:02:53

Co treba
Application.ShowMainForm:=False;

end;
S pozdravem Jiri Vojtek
[...]

[*] Michal Tiller <Michal.Tiller(zv)oskarmobil(tec)cz> - 22.1.2001 15:05:56

Dal bych tu kontrolu do *.dpr pred Application.Run;
(Delphi>Menu>Project>View Source)
A pokud se nema spustit, tak Halt;
Michal Tiller;

[...]

[*] Ji�� Ko�ara - 22.1.2001 15:06:24

Obsluzte si to v udalosti OnCreate

[...]

[*] Raul Endymion <raul(zv)raphael(tec)cz> - 22.1.2001 15:22:58

Dobr� den,
22. ledna 2001, 13:12:37, napsal jste:

> [...]

PR> stejne ukaze hlavni okno. Sice jenom tak blikne, ale to mi prave vadi.
PR> Muzete mi prosim poradit jak zrusit to bliknuti?

Co takhle ten test nedavat do onShow ale primo do souboru .dpr ? Pred
vsechny app..

Raul
raul(zv)raphael(tec)cz

Ukonceni aplikace pri startu

Ja to delam tak, ze zasahnu do souboru DPR, napriklad:

program SecretPost;

uses
Forms, Controls, windows,
ScPostMainWnd in 'ScPostMainWnd.pas' {SecretRabbitPostWnd},
PasswordWnd in 'PasswordWnd.pas' {EnterPasswordWnd};

{$R *.RES}

function IsPasswordCorrect(Passw: string):boolean;
begin
Result:=false;
if Passw =........ then Result:=true;

EnterPasswordWnd:=TEnterPasswordWnd.Create(nil);
if EnterPasswordWnd.ShowModal = mrOK then
begin
if IsPasswordCorrect(EnterPasswordWnd.PasswEd.Text) then
begin
EnterPasswordWnd.free;
Application.Title := ........
Application.CreateForm(TSecretRabbitPostWnd, SecretRabbitPostWnd);
Application.MessageBox('Nespr�vn� heslo, program nebude spusten!',
'Upozornen�', MB ICONSTOP);
EnterPasswordWnd.free;

[...]

---
Pr�choz� zpr�va neobsahuje viry.
Verze: 6.0.225 / Virov� b�ze: 107 - datum vyd�n�: 22.12.2000

Soubory v adresari

[*] Parizsky Ladislav <parizsky(zv)access-it(tec)cz> - 22.1.2001 15:46:32

Cau,
potreboval bych radu ohledne zjisteni souboru ve specifikovanem adresari. Potreboval bych to v nejaky prehledny forme napr StringList. A nesmi to byt funkce FindFirst/FindNext, nechodi to na Novelu :(

Dik Ladap

Ukonceni aplikace pri startu

[*] iko <iko(zv)kamarad(tec)cz> - 22.1.2001 15:51:15

Treba si to zistovat ci sa ma spustit nie v oncreate ani onshow, ale v
zdoji projektu, tam kde je application.run. Ak nechces aby sa spustila, tak
mozes preskocit vytvaranie formularov a aj application.run.

--
...uveznite ma, pretoze som predstieral ze som muz...

CoolForm a Mask

Zcela urcite je to tak, ze je tam ta zenska a obdelnik toho okna tam opravdu
NENI. Kdyz jsem to ukazoval kolegum z C++, tak si pamatuju, jak byli u
vytrzeni, kdyz se dalo vedle te zenske kliknou na ikonu... Chyba je urcite
u tebe. Bohuzel tady tu komponentu nemam, kdyz tak mi ji posli na soukromy
mail a rad si s tim pohraju. Ale ve stredu a ve ctvrtek jsem v Belohrade,
takze radsi co nejdrive.

RNDr. Petr Brant [Brant(zv)dcomm(tec)cz]
ICQ # 68652380

D&COMM s.r.o
Korunova�n� 6
Praha 7 >Nevim odkud si tu komponentu stahnul, ale jestli si dobre pamatuju, tak se
> [...]

zenska ... coz je mi naprd:((( Potreboval bych, aby z toho vylezla pekna
zenska, okolo ktere by byla napriklad jen pracovni plocha meho kompu !

[*] Peter Luk�cs <batex(zv)astrafren(tec)cz> - 22.1.2001 16:10:55

> ... jenze to demo vyopada tak, ze je tam sice jakasi zenska, okolo ktere
> je neviditelna transparentni barva, ale formular jako takovej zachovava
> obdelnikovej tvar .... takze z toho vyleze sedej obdelnik

z ceho vyleze sedej obdelnik ? obavam se, ze ti moc nerozumim. prece kolem
te zenske neni nic jen plocha...

> zenska ... coz je mi naprd:((( Potreboval bych, aby z toho vylezla pekna
> zenska, okolo ktere by byla napriklad jen pracovni plocha meho kompu !

a co prosimte kolem te zenske mas ? ja tam mam teda plochu....
hotovy vysledek ti klidne poslu :)) opravdu funguje.

Batex

> Heeeelp me someone, thanx.
>
> MIlan
> =============
> Milan S.
> Informacni technologie
> SOSE-SOU Usti n/L

Registry

[*] Pavol Kakacka <paka(zv)aktis(tec)cz> - 22.1.2001 16:14:43

S vestami v Registroch mozes pracovat iba s absolutnou cestou. :-(. Mozes
sice otvorit kluc o uroven vyzsie ale to je vsetko.

Takze musis pouzit CloseKey. a do OpenKey napisat cestu od zaciaktu kluca.
TRegisrty nepozna prikaz o uroven vyzsie, musis si ho doprogramovat ak ho
chces pouzivat.

Pavol Kakacka
kasix(zv)atlas(tec)cz

>Zdravim,
>dneska jsem se poprve pustil do registru. Celkem mi to slo, az na jednu
vec:

>Reg.CreateKey('DBF.DatView');
>Reg.OpenKey('\DBF.DatView',True);

** Ked volas OpenKey tak to True znamena ze ho vytvori ak neexistuje, cize
tu Createkey nemusis volat.

>Reg.CreateKey('DefaultIcon');
>Reg.OpenKey('\DBF.DatView\DefaultIcon',True);
Reg.WriteString('',Application.ExeName+',0');
> [...]

** tu to iste a vsade inde podobne.

> [...]
Reg.WriteString('',Application.ExeName+' %1');

Tohle vsechno funguje, ale to co je dal, uz nefunguje.

CASE nastroj

[*] Libor Stujan <listuj(zv)centrum(tec)cz> - 22.1.2001 16:45:59

Jo jo, presne to jsem potreboval. Neco kde bych mohl navrhnout
objekty pro aplikaci. Tj. UML (ci zjednodusene objektove
orientovany navrh) Jak se rika nepotrebuji na vrabce kanon
(Rational Rose atd, za statisice). Ale na to Case Studio se
podivam, vypada to dost zajimave.

Diky a hezky den

analyzy

(pokud

Jestli

| Jak vidim, tak ti vsichni doporucili moje CASE Studio. :-)))
| Je to na http://www.casestudio.com/rksoft

| Ale pokud dobre chapu tvuj mail, chces nejaky objektovy,
| s podporou UML.
| Podivej se tady.
| http://www.objectsbydesign.com/tools/umltools_byCompany.html

*****************
Libor Stujan
listuj(zv)centrum(tec)cz
^^^^^^^^^^^^^^^^^
SW development
^^^^^^^^^^^^^^^^^
**************

K chatov�n� je tu http://www.XChat(tec)cz
Zalo�te si sv�j mail na http://mail.centrum(tec)cz

Ukonceni aplikace pri startu

[*] Petr Vales <delphipetr(zv)infoware(tec)cz> - 22.1.2001 17:19:55

Nejsem si vubec jist, ale nestaci mit toto hlavni okno Visible=False ?

> [...]
> stejne ukaze hlavni okno. Sice jenom tak blikne, ale to mi prave vadi.
> Muzete mi prosim poradit jak zrusit to bliknuti?

[*] Karel Kral <kralkonf(zv)purus(tec)cz> - 22.1.2001 17:23:23

Ja to mam takhle:

Application.CreateForm(TfrmMain, frmMain);
if (InstanceType = itSingle) and (frmMain.State = mfsSuccess) then
begin
frmMain.Show;

Ty dve promenne si nastavuji v OnCreate hlavniho formulare.

Petr Reichl wrote:

> [...]
> stejne ukaze hlavni okno. Sice jenom tak blikne, ale to mi prave vadi.
> Muzete mi prosim poradit jak zrusit to bliknuti?

Soubory v adresari

[*] Michal Tiller <Michal.Tiller(zv)oskarmobil(tec)cz> - 22.1.2001 17:27:57

TFileListBox v palette 'Win3.1'.
Staci nastavit Directory a je to.
Oskouseno i na Novelu.
Michal Tiller

[...]

[*] Jano <jj_delphi(zv)ke.ubp.sk> - 22.1.2001 17:37:48

> [...]
> label5.caption := IntToStr(cislo);
>end;
>
> Nevite nekdo, jak se podivat na tuhle I/O adresu ?

Ahoj,

urcite Ta zrusili wydli... Mozno je to somarina, ale na svedomi to moze mat
jadro systemu "kernell32.dll" a nedovoli Ti robit ce chces. Zaujima aj mna
riesenie, ja by som to skusil na Win9x nejako takto:

TLHelp32;
function FindProcessID(ModuleName: String): DWORD;
var
SnapProcHandle: THandle;
ProcessEntry: TProcessEntry32;
Next: Boolean;
SnapProcHandle := CreateToolhelp32Snapshot(TH32CS_SNAPPROCESS, 0);
if SnapProcHandle <> THandle(-1) then
begin
ProcessEntry.dwSize := Sizeof(ProcessEntry);
Next := Process32First(SnapProcHandle, ProcessEntry);
while Next do
begin
if AnsiLowerCase(ExtractFileName(ProcessEntry.szExeFile)) =
AnsiLowerCase(ModuleName) then
Result := ProcessEntry.th32ProcessID;
Next := Process32Next(SnapProcHandle, ProcessEntry);
end;
CloseHandle(SnapProcHandle);
CodeFounded: packed array [1..4] of Byte;
procedure XY;
var
ProcID: THandle;
NR: DWORD;
Const
FAddress: DWORD = $00000294;
begin
ProcID := FindProcessID('kernell32.dll');
FProcess := OpenProcess(PROCESS_VM_READ, TRUE, ProcID);
if FProcess = 0 then
RaiseLastWin32Error
ReadProcessMemory(FProcess, FAddress, (zv)CodeFounded,
Sizeof(CodeFounded), NR);
end;
Win32Check(CloseHandle(FProcess));
end;

a s nacitanym "CodeFounded" urob co chces

Ak ma niekto rozumnejsi napad a mylim sa, sem s nim :-D

Jano

>--
>S pozdravem,
> Raul
> raul(zv)raphael(tec)cz

kopirovanie suboru

[*] Tom� Hol� - 22.1.2001 17:46:59

v RX library je funkce CopyFIle

funguje v pohode a pak bude asi neco v API, ale to neumim pouzit

TH
From: "Raul Endymion" <raul(zv)raphael(tec)cz>
> [...]
> otacky vetracku, teplotu procesoru apod. V navodu od boardu jsem se
> docetl, ze tyto informace jsou na adresach $294-$297 (294H-297H),

to jsou ovsem adresy I/O portu a ne adresy ve virtualnim pametovem prostoru
procesu. Ve Windows potrebujes pro pristup k I/O adresam specialni driver (ve
Win9x to sice na prvni pohled lze delat i bez driveru, avsak vysledky budou
prinejmensim rozporuplne). Vice se dozvis treba tady:
http://www.efg2.com/Lab/Library/Delphi/IO/PortIO.htm

Mimochodem, u boardu na CD vetsinou byva aplikace, ktera umi tyto informace
precist.

Petr Vones, amatersky programator

pomala aplikace v D5

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 22.1.2001 18:12:56

From: "RNDr. Milan Vor�sek" <vorisek(zv)igtt(tec)cz>
> kdyz spustim aplikaci z IDE, probiha viditelne pomaleji
> a kdyz se ji pokusim ukoncit nebo jen prerusit, vse zatuhne
> a jsem schopny jen shodit Delphi.
> Kdyz tuto aplikaci spustim samostatne, je vse O.K.

Ahoj,

za prve, mas instalovan Update Pack #1 na D5 ? Nemas nainstalovany nejaky
rezidentni antivir ? Pouzivas nejake dalsi komponenty krom tech, ktere jsou
standartne dodavane s Delphi (RxLib apod.) ?

Petr Vones, amatersky programator

IB: Linux, Superserver a omezeni pristupu

[*] Leos Urban <Leos.Urban(zv)iol(tec)cz> - 22.1.2001 19:21:19

Ahoj,
jde nejak pri pouziti IB SuperServer na Linuxu nastavit omezeni
na adresy pocitacu pristupujicich k Interbase ?
Hosts.allow nefunguje (na SuperServer), nebot se nestartuje pres inetd,
zadny soubor k nastaveni jsem nenasel,
takze mne napada jen IP Firewall s ipchains.
Mate lepsi reseni ???

dpi momentky z videa

[*] Pavol Stolc <pstolc(zv)sc.sknet.sk> - 22.1.2001 19:32:01

Ahoj,

V nasom programe bezi zaznam z videokamery ktora snima stav vnutri potrubia
v samostatnom okne a obsluha v podla potreby stiskom klavesy vytvara
momentky, ktore sa ukladaju do databazy aj s casovymi udajmi.

Pouzivame na to kniznicu avicap32.dll. Na vytvorenie momentky pouzivame
funkcie capGrabFrame a capFileSaveDIB.

1. chcel by som sa opytat ake funkcie na to pouzivate
2. ako nastavit dpi ulozenej bitmapy? je mozne najako ovplyvnit velkost
ukladanej bitmapy?

Dik, Pavol Stolc
pstolc(zv)sc.sknet.sk

Jak zjistit, ze nejaka TControl byla odstranena?

[*] Michal Tiller <Michal.Tiller(zv)oskarmobil(tec)cz> - 22.1.2001 19:50:48

Vytvoril jsem Componentu, ktera ma property Control: TControl
a pokud ji nastavim na nejakou Tcontrol (napr. nejaky panel) tu pak nekdo
(napr. ja) ostrani, nevim jak to ve sve komponente poznam. (Control = nill)
je samosebou False, Assigned(Control) je True (???), jak na to?
Za kazdou radu moc dekuji.
Michal Tiller

<mailto:Michal.Tiller(zv)oskarmobil.Cz%20%20%20%20%20:o)>
Michal.Tiller(zv)oskarmobil.Cz :o)
RF Support Coordinator, OSKAR, RF - Engineering
+420 (02) 7117 1388, +420 (0608) 011 327<?xml:namespace prefix = o ns =
"urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

Nove ODBCe - blokove operacie

[*] Miroslav Novosad <mirnov(zv)atlas(tec)cz> - 22.1.2001 20:17:34

A pujde to spustit?
Uz jsem se jednou ptal, ale asi to zapadlo. Stahoval jsem to 2x a
pokazde to bylo "corrupt file..."

Miroslav Novosad
mirnov(zv)atlas(tec)cz

From: "Parizsky Ladislav" <parizsky(zv)access-it(tec)cz>
> [...]
Potreboval bych to v nejaky prehledny forme napr StringList. A nesmi to byt
funkce FindFirst/FindNext, nechodi to na Novelu :(

obavam se, ze jinak nez pomoci uvedenych funkci to asi nepujde. Jinak v JCL
(http://delphi-jedi.org/Jedi:JCLDOWNLOADS) mas funkci BuildFileList, ktera
vysledek uklada prave do TStrings.

Petr Vones, amatersky programator

Dynamicka pole

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 22.1.2001 22:25:58

From: "Ji�� Foldyna" <jiri.f(zv)avizo(tec)cz>
> narazil jsem v souvislosti s dynamickymi poli na problem s jejich predavanim
> odkazem, viz nasledujici fragment kodu.

Ahoj,

to je velmi zvlastni, jakou mas verzi Delphi ? Oba dva pripady, tedy Pokus2 a
Pokus2a by mely byt totozne (coz doklada i vysledny kod obou procedur, ktery
je naprosto stejny). Muzes se prosim podivat pomoci CPU okna jak se to
prelozi ? Me to funguje v D5.01 bez problemu.

Petr Vones, amatersky programator

Ukonceni aplikace pri startu

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 22.1.2001 22:30:28

From: "Petr Reichl" <p.reichl(zv)gmc.net>
> [...]
> stejne ukaze hlavni okno. Sice jenom tak blikne, ale to mi prave vadi.
> Muzete mi prosim poradit jak zrusit to bliknuti?

if NECHCI_TO_SPUSTIT then
begin
Application.ShowMainForm := False;
Application.Terminate;

Debug in design time

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 22.1.2001 22:37:48

From: "Josef Zvonicek" <prosoft(zv)prosoft(tec)cz>
> Je mozne abych mohl ladit (nastavit si break point) svou vlastni componentu,
> kdyz ji z tool boxu umistim na formular a menim si vlastnosti?

Ahoj,

ladeni kodu v design time mozne je. Otevri si balicek ve kterem mas svoji
komponentu, v Run | Parameters vyber jako Host Application Delphi IDE (tedy
soubor Delphi32.exe), zmackni Load a pak Run. Tim se ti spusti druhe IDE, kde
muzes vlozit komponentu, jejiz kod ladis v prvni instanci IDE. Toto funguje v
D5, v D4 jsou s tim pry problemy, navic je dobre mit stabilni OS (tedy WinNT)

Petr Vones, amatersky programator

TPrintDialog v Sinea generatori

[*] Ing. Patrik Tesar <tesar(zv)rainside.sk> - 23.1.2001 06:13:32

Caute

Zistil som tento "bug" :

Ked pouzivam v generatori TPrintDialog a linknem ho s Sestavou,
napriek tomu, ze mam nastaveny report, ziadny mi nezobrazuje...

Tlaciarne v combo mi nezobrazuje defaultnu nastavenu vo WinX, ale prvu v
poradi
podla abecedy...

Neviete co s tym?

[*] ing. Jan Fiala <jan.fiala(zv)iol(tec)cz> - 23.1.2001 06:32:43

Pouze jeden problem. CaseStudio je nastroj pro datovou analyzu a datove
toky. Pro navrh trid a objektovou analyzu jsem se zatim s nicim levnym
nesetkal. Nastroje typu RationalCase, TeamWork jsou v cenach radu
stovek tisic. :-(

22.1.2001 M. Winkler :
> Ahoj,

> http://www.casestudio.com/rksoft

> M.Winkler

Neprazdne premenne.

[*] ing. Jan Fiala <jan.fiala(zv)iol(tec)cz> - 23.1.2001 06:37:55

Spolehat se nato, ze JAKAKOLIV promenna, nadefinovana napr. ve formu
bude po vytvoreni napr. formu "vynulovana" je hazard.

18.1.2001 Roland Turcan (RoTurSoft) :
> Zdravim.

> Vytvaram okno cez Application.CreateForm a v nom je definovany zaznam typu
> Record s roznymi typy poli. Pokial po FreeAndNil(Okno) okno uvolnim a
> nasledne ho potom vytvorim, stane sa ze premenne obsahuju data z minuleho
> pouzitia okna. Co s tym ? Mam stale pri vytvoreni zadavat

> with Zaznam do
> begin
> Cislo:=0;
> Text:='';
> end;> alebo existuje aj nejake rozumnejsie riesenie ?> Dakujem.

> roland.

Soubory v adresari

[*] ing. Jan Fiala <jan.fiala(zv)iol(tec)cz> - 23.1.2001 06:45:20

1. se mi nezda, ze by FindFirst nechodila na Novelu, zatim jsem s
tim zadne problemy nemel. Mozna delas neco spatne :-)
2. TFileListBox pri nacitani souboru pouziva FindFirst ...

22.1.2001 Michal Tiller :
> [...]

> Potreboval bych to v nejaky prehledny forme napr StringList. A nesmi to byt
> funkce FindFirst/FindNext, nechodi to na Novelu :(

MS SQL7.0 - Grant a Deny

[*] David Lebeda <david.lebeda(zv)comarr(tec)cz> - 23.1.2001 07:26:58

> [...]
> nekomu to chci zakazat, ale aby to nebylo videt, ale blbecek mi rve,
> ze nemam pristup na celou tabulku. Prece pro kazdou roli nebudu mit

podle informaci z knihy Microsoft SQL server 7.0 sice muzes
nekomu zakazat pristup k vybranym sloupcum dane tabulky,
ovsem pak se tento uzivatel na ty sloupce nesmi zkusit koukat - to
dostane chybovou hlasku. Navrhovana cesta je prave pres view.
Pokud SQL dotaz vytvaris v kodu, muzes prislusne sloupce ze
selectu odstranit nebo je treba delat jako vypocitavane s
retezcovou hodnotou prazdny retezec apod.
To ale asi neni to, co by Te potesilo.

David Lebeda

Nove ODBCe - blokove operacie

[*] David Lebeda <david.lebeda(zv)comarr(tec)cz> - 23.1.2001 07:29:14

> A pujde to spustit?
> Uz jsem se jednou ptal, ale asi to zapadlo. Stahoval jsem to 2x a
> pokazde to bylo "corrupt file..."

Uz jsem to dlouho nestahoval, ale nikdy jsem nemel problem.
Neverim, ze na serveru je soubor poskozeny.

David Lebeda

Jak zjistit, ze nejaka TControl byla odstranena?

[*] Ing. Jaroslav Sipek <jaroslav.sipek(zv)idea(tec)cz> - 23.1.2001 07:56:33

[P��loha v souboru: winmail.dat]
Ahoj,
ve sve komponente musis pouzit metodu Set pri setovani property Control
a dale je nutno predefinovat metodu Notification.

TMyComponent = class(TComponent)
private
fControl: TControl;
procedure SetControl( value: TControl);
public
procedure Notification(AComponent: TComponent; Operation: TOperation);
override;
published
property Control: TControl read fControl write SetControl;
end;

procedure TMyControl.Notification(AComponent: TComponent; Operation:
TOperation);
if AComponent = fControl then
if Operation = opRemove then
fControl := nil;
end;

procedure TMyControl.SetControl( value: TControl);
begin
fControl := value;
if value <> nil then
Value.FreeNotification(Self);

Jaroslav Sipek
e-mail: <mailto:jaroslav.sipek(zv)idea(tec)cz> jaroslav.sipek(zv)idea(tec)cz

[...]

[*] Milan Tome� <Milan.Tomes(zv)haida(tec)cz> - 23.1.2001 07:58:55

Zkus pouzit Motherboard monitor - je to ten nejlepsi program na monitorovani
nejen otacek ventilatoru, ale i teplot, frekvence CPU atp... a podporuje
ruzne chipy

Milan Tomes

[...]

[*] Milan Tome� <Milan.Tomes(zv)haida(tec)cz> - 23.1.2001 08:03:06

Na navrh datoveho modelu jsem zacal pouzivat PowerDesigner AppModeler od
Sybase. Vypada vcelku dobre, umi take reverzni engineering a podporuje
velkou spoustu databazi (jak zdrojovych tak cilovych)

Milan Tomes

> [...]

| Je to na http://www.casestudio.com/rksoft

| Ale pokud dobre chapu tvuj mail, chces nejaky objektovy,

[*] Peter Luk�cs <batex(zv)astrafren(tec)cz> - 23.1.2001 08:05:57

Ahoj,

asi neco delas spatne:))) to je pravda. Prijd na www.astrafren(tec)cz/chat a
muzeme to probrat. Kdyz tam nebudu posli mi sms na 0608700114 :)) Zatim se
mej.

Batex

On 22 Jan 2001,, Leos Urban wrote:

> [...]
> zadny soubor k nastaveni jsem nenasel,
> takze mne napada jen IP Firewall s ipchains.

Neni to sice uplne presne to co jsi chtel, ale z dotazu
predpokladam, ze ti jde o bezpecnost :-)
Tudiz doporucuji cerstvy clanek na toto tema na

http://www.ibphoenix.com/art_fb_security.html

(orientovano na Linux)

Hodne zdaru

Pavel Cisar <pcisar(zv)inprise(tec)cz>
Borland s.r.o.

CoolForm a Mask

[*] milan_2(zv)sose-sou(tec)cz - 23.1.2001 8:21:56

> [...]
>nahrat/,
>tak ti je muzu poslat i s navodem /zdravim Darklogica ;-)/...

A to mi rikas az ted ? :)))
jasne ze to posli ... a s tim, jestli mi jde nebo nejde o zivot : No, da
se rici, ze ted uz ano :(

MIlan
=============
Bc.Mgr. Milan S.
SOSESOU UL

Registry II

[*] "Mirek Drej�ek" <drejcek(zv)schkocr(tec)cz> - 23.1.2001 08:24:56

Zdravim,
diky za odpoved predesleho dotazu. Vyzkousel jsem to takto:

Reg:=TRegistry.Create;
Reg.RootKey:=HKEY CLASSES ROOT;
Reg.OpenKey('\.DBF',True);
Znaky:=Reg.ReadString('');
Reg.WriteString('','DBF.DatView');
Reg.CloseKey;
Reg.Free;

a skoncilo to takto:

...ERegistryException with message 'Failed to set data for ''''...

Nevite prosim nekdo co s tim? Kdyz neco takoveho vykonam na jinem klici, tak to funguje.
S pozdravem
MIrek Drejcek.

Ukonceni aplikace pri startu

[*] milan_2(zv)sose-sou(tec)cz - 23.1.2001 8:25:12

> [...]
>stejne ukaze hlavni okno. Sice jenom tak blikne, ale to mi prave vadi.
>Muzete mi prosim poradit jak zrusit to bliknuti?

Zkus nastavit puvodni FORM na visible:=false a pokud se ma spustit tak do
ONSHOW dej visible:=true

.... je to jen napad z leku, nevyzkousenej ... ale zkusit to muzes ... je
to dvoje kliknuti mysi a jeden radek textu :))

S pozdravem MIlan
=============
Bc.Mgr. Milan S.
SOSESOU UL

Instalacia balika

[*] #u�ka R�bert <spravca(zv)lumen.sk> - 23.1.2001 08:28:45

Ludia kto mi poradi ako skompilovat program ked mam subor baliku
WavRecpk5.bpl potom mam aj DCU subor ten sa vola wavrec.dcu, ktory je
skopirovany v adresaroch c:\Prog..\Borland\Delphi5\lib a je aj v adresary
c:\Prog..\Borland\Delphi5\lib\DEBUG. Samozrejme BPL subor je nainstalovany
ako balik komponenta je zobrazena v liste komponent ale ked dam vytvorit
(RUN program) program tak odo mna chce subor PAS. To sa bez neho sakra neda
?????? Kto mi poradi ma u mna PIVO :) Je to velmi surne DAKUJEM vopred.

S pozdravom,

R�bert �u#ka, spr�vca siete
R�dio Lumen, Bansk� Bystrica
Slovensk� republika
www.lumen.sk
spravca(zv)lumen.sk
088/41 25 739 kl.14

Neprazdne premenne.

[*] Karel Rys <delphi(zv)zas-me(tec)cz> - 23.1.2001 08:31:06

> [...]
> uvolnim a nasledne ho potom vytvorim, stane sa ze premenne obsahuju
> data z minuleho pouzitia okna. Co s tym ? Mam stale pri vytvoreni

Asi by bylo v tomto pripade jednodussi cely zaznam vynulovat pomoci
FillChar(Zaznam, sizeof(Zaznam), 0);

To, ze jsou tam data z minuleho okna, muze byt tak trosku nahoda,
obecne v tom zaznamu muze totiz byt cokoli, co zrovna bylo v tom
miste pameti predtim.

Karel Rys

Soubory v adresari

[*] Karel Rys <delphi(zv)zas-me(tec)cz> - 23.1.2001 08:32:16

Na Novellu (5) chodi, vyzkouseno pod Windows 95/98, Novell Client
3.30.

Karel Rys

Help inverzn�

[*] SPELZA s.r.o. <spelza(zv)spelza(tec)cz> - 23.1.2001 08:50:13

Ahoj Delphici,
nevite o nejakem nastroji pro inverzni prevod helpu (.hlp) do souboru .rtf a
pripadne i .hpj. Potrebuji doplnit stavajici help ale mam jen .hlp.

Dik. Jara

CoolForm a Mask + detailni popis problemu :)

[*] milan_2(zv)sose-sou(tec)cz - 23.1.2001 8:50:06

Protoze se tu par lidi sice ozvalo a snazilo se resti muj problemek, ale
nejaxe jim nepodarilo rozkodovat, co jsem vlastne popsal, tak to popisu
jeste jednou.

Mam FORM 300x300

... na nej dam obrazek z DEMA, ktere bylo prilozene ke komponente (na bilem
pozadi 100x200 je vyfocena nejaka zenska).
CoolForm (to je ta komponenta, do ktere se vklada obrazek) dam na
ALLCLIENT ... na celou plochu 300x300 ...

Udelam masku a spustim.

Vysledek vypada nasledovne :

Zenska vypada sice dobre, bile pozadi za ni neni videt, ale okolo te
zenske je 300*300 obdelnik v barve clButtnFace (proste klasicka barva
nastavena ve vlastnostech WIndows pro vzhled-barvu schematu)

Pozadovany vysledek :

aby tam nebyl videt ten obdelnik 300x300, ale proste jenom ta
bitmapka a na pozadi by byla treba pracovni plocha WIN ci cokoli jineho ....

Dik za help

MIlan
=============
Bc.Mgr. Milan S.
SOSESOU UL

Dotaz na CreateParented

[*] Milan Tome� <Milan.Tomes(zv)haida(tec)cz> - 23.1.2001 08:51:28

[P��loha v souboru: Prefer.pas]
Zdravim vsechny ucastniky,

potreboval bych pomoc. Mam aplikaci resp. DLL, ktera v sobe obsahuje
formular. Tento formular vytvarim pomoci metody CreateParented (viz.
priloha) a ted ten problem: pokud se pri takto vytvorenem formulari prepnu
do jine aplikace a nasledne se chci prepnout zpet, tak se rizeni preda ne
tomuto formulari, ale aplikaci (tj. Paradoxu), ktery tento formular otevrel.
Nevite nahodou nekdo co s tim ??? Rad bych to mel takto, aby se to tvarilo
jako soucast paradoxu a ne jako externi aplikace.

Dekuji

Milan Tome#
Vedouc� v�vojov�ho t�mu Windows
Softwarehouse HAiDA s.r.o.
Nov� Bor
tel: 0424/722291, 0424/33197
email: Milan.Tomes(zv)haida(tec)cz

PS: Je to opravdu velice dulezite a potreboval bych to rychle vyresit.

Linux, Superserver a omezeni pristupu

[*] azeleny(zv)csas(tec)cz - 23.1.2001 09:18:35

> zadny soubor k nastaveni jsem nenasel,
> takze mne napada jen IP Firewall s ipchains.
> Mate lepsi reseni ???

Nenam a ipchains povazuji za tu spravnou volbu pro popsanou ulohu.

a.
Ale# Zelen� (OK1UUE)
#esk� spo�itelna a.s.
Na Per#t�n� 1
113 98 Praha 1
Email: azeleny(zv)csas(tec)cz
tel: +420 2 24995 236
Due to technical difficulties tomorrow has been postponed indefinitely.

Nove ODBCe - blokove operacie

[*] Ren� Otisk - 23.1.2001 09:24:18

Mam tutez zkusenost. Vzdy bez problemu...

Sroub

> Uz jsem to dlouho nestahoval, ale nikdy jsem nemel problem.
> Neverim, ze na serveru je soubor poskozeny.
>
> David Lebeda

MS SQL7.0 - Grant a Deny

[*] Ren� Otisk - 23.1.2001 09:31:59

Nepotesilo. I blbej Paradox pokud si dobre pamatuji mel moznost grant/deny -
none, takze hodnoty daneho sloupce nebyly videt a slo z nej delat select...
Grrr... Takze uz zbyva jen flag v aplikaci a sifrovana pole v databasi?
Prece nemuzu menit view v sitovem provozu...

Sroub

> [...]
> selectu odstranit nebo je treba delat jako vypocitavane s
> retezcovou hodnotou prazdny retezec apod.

uzamceni adresare aplikaci

[*] Mion <mion(zv)quick(tec)cz> - 23.1.2001 09:36:20

Mam nasledujici problem.
Moje aplikace je neco na zpusob grafickeho prohlizece a alba. Snazim se
v ni vyresit nasledujici problem:
Pokud v teto aplikaci nalistuji nejaky adresar a zobrazim si jeho obsah
(pomoci jpeg unity a dalsich), nejsem nasledne az do skonceni aplikace
zmenit jmeno adresare, nebo jej presunout jinam. Hlasi mi to, ze je
uzamcen bezicim procesem. Uzamceni nastane v okamziku pouziti metody
"Tjpegimage.loadfromfile"

Menit nazev toho adresare (anebo jej presouvat) mohu az po restartovani
me aplikace.

Diky za radu

Michal Ondrej
mion(zv)quick(tec)cz

STROM-telecom, s.r.o.
http://www.strom(tec)cz

Jak zjistit, ze nejaka TControl byla odstranena?

[*] Pavol Kaka�ka <paka(zv)aktis(tec)cz> - 23.1.2001 09:44:23

Ahoj,

pri nastavovani Controlu musis na nom zavolat FreeNotification a predat
componentu ktora dostane informaciu pri uvolnovani toho Cotrolu. Prikald:

procedure TmwEditController.SetEdit(AEdit: TmwCustomEdit);
begin
UnHookEvents;
fEdit := nil;
fEdit := AEdit;
if AEdit <> nil then
AEdit.FreeNotification(Self); {*****}
CtrlE_ClearSearching;
HookEvents;
end;

a na tej svojej komponente musis prepisat metodu: Notification ktora sa vola
pri destroy Controlu. priklak:

procedure TmwEditController.Notification(AComponent: TComponent;
Operation: TOperation);
begin
inherited Notification(AComponent, Operation);
if (Operation = opRemove) and (FEdit <> nil) and (AComponent = mwEdit)
then
mwEdit := nil;
end; Pavol Kaka�ka
KasiX(zv)atlas(tec)cz

> [...]
nill)
> je samosebou False, Assigned(Control) je True (???), jak na to?

Help inverzn�

[*] ing. Jan Fiala <jan.fiala(zv)iol(tec)cz> - 23.1.2001 09:49:12

Zkus na internetu najit HelpDC21.ZIP. Melo by to byt to co potrebujes.

23.1.2001 SPELZA s.r.o. :
> [...]
> nevite o nejakem nastroji pro inverzni prevod helpu (.hlp) do souboru .rtf a
> pripadne i .hpj. Potrebuji doplnit stavajici help ale mam jen .hlp.

[*] Vaclav Krmela <krmela(zv)ustinadorlici(tec)cz> - 23.1.2001 09:55:10

From: "Ing. Patrik Tesar" <tesar(zv)rainside.sk>

> Zistil som tento "bug" :
>
> Ked pouzivam v generatori TPrintDialog a linknem ho s Sestavou,
> napriek tomu, ze mam nastaveny report, ziadny mi nezobrazuje...

Pro vyber reportu je pouzit prvek typu ComboBox.
Tento prvek vyzaduje seznam predloh.
Pouhe prilinkovani s komponentou TSestava tento seznam
nenaplni. Seznam je treba naplnit rucne. Pokud je seznam
predem vyplneny, pak se pri prilinkovani focusuje polozka
seznamu odpovidajici predloze komponenty.

> Tlaciarne v combo mi nezobrazuje defaultnu nastavenu vo WinX,
> ale prvu v poradi podla abecedy...

Na tuto chybu upozornil jiz Zbysek Hlinka. Zde prikladam
jeho navrh reseni:

Podle tohoto navrhu jiz byla provedena oprava do pristi verze.
Ve stavajici verzi je nutno provest opravu samostatne.

Vaclav Krmela

Registry II

[*] Pavol Kakacka <paka(zv)aktis(tec)cz> - 23.1.2001 10:02:47

Mno, tak som si to vyskusal a mne to ide.

Testovane na: D5, Win98

Reg:TRegistry;
Znaky:String;
begin
Reg:=TRegistry.Create;
try
Reg.RootKey:=HKEY_CLASSES_ROOT;
Reg.OpenKey('\.DBF',True);
Znaky:=Reg.ReadString('');
Reg.WriteString('','DBF.DatView');
Reg.CloseKey;
finally
Reg.Free;

kasix(zv)atlas(tec)cz

> [...]

...ERegistryException with message 'Failed to set data for ''''...

Nevite prosim nekdo co s tim? Kdyz neco takoveho vykonam na jinem klici, tak

Re[2]: Cteni z adres

[*] Raul Endymion <raul(zv)raphael(tec)cz> - 23.1.2001 10:07:46

Dobr� den,
22. ledna 2001, 18:06:06, napsal jste:

> [...]

PV> http://www.efg2.com/Lab/Library/Delphi/IO/PortIO.htm

PV> Mimochodem, u boardu na CD vetsinou byva aplikace, ktera umi tyto informace

Jo to bejva, ale ma nevyhodu, neda se spustit pri startu
minimalizovana a navic pri prehrati pouze zobrazi hlasku a ja bych
chtel pocitac vypnout atd atd atd atd...

Raul
raul(zv)raphael(tec)cz

Neprazdne premenne.

[*] Petr Fejfar <development(zv)callnet(tec)cz> - 23.1.2001 10:10:39

"ing. Jan Fiala" <jan.fiala(zv)iol(tec)cz> wrote:

> Spolehat se nato, ze JAKAKOLIV promenna, nadefinovana napr. ve formu
> bude po vytvoreni napr. formu "vynulovana" je hazard.

Vseobecne ano, ale v Delphi, kde je vetsina trid potomkem tObject *NE*,
protoze instance potomku tridy tObject se vytvari automatickym volanim
metody tridy NewInstance() a ta vola metodu tridy InitInstance(). Kdyz se
podivas od zdrojovky unit SYSTEM.PAS, tak zjistis, ze vsechna pamet
pridelena instanci se v teto metode pomoci REP STOSD vynuluje, takze vsechny
pointery obsahuji NIL, numericke hodnoty nuly, stringy NULL atd.

***

Chybu s "udajne" neinicializovanymi atributy tridy, ktera je potomkem
tObject (a to form je), bych rozhodne hledal nekde jinde, napr. by to mohlo
znamenat, ze pokud nevytvarim formular rovnou z tForm, tak nektery z predku
meho formulare nevola jako posledni prikaz metody NewInstance metodu
InitInstance viz Help.

Bye, pf

IB spustenie

[*] Ing. Csaba Kissi <ckissi(zv)email(tec)cz> - 23.1.2001 10:25:56

Zdravim vsetkych,

Mam tu mozno amatersku otazku ale potrebujem poradit. Zacinam robit s IB 6
a chcem aby moj program nejako spustil IB server po svojom spusteni tj. aby
server bezal iba ak bezi ten moj program ktory ho bude vyuzivat. Vsetko to
bude bezat na jednom pocitaci - t.j. ziadna siet ani nic podobne.

Vdaka za kazdu radu.

EMAIL.CZ - Vase posta je vzdy s Vami
http://www.email(tec)cz

Neprazdne premenne.

[*] Slavek Rydval <rk(zv)atrey.karlin.mff.cuni(tec)cz> - 23.1.2001 10:47:06

Ahoj,

pokud me pamet neklame, pak ,,nulovani`` obsahu promennych
dochazi pouze u statickych promennych, nikoliv dynamickych.
Protoze vytvaris objekt dynamicky, nejsou jeho atributy
automaticky nulovany.

To, ze zavolas FreeAndNil znamena, ze se uvolni pro dalsi veci a
ukazateli se priradi nil. Neznamena to, ze pamet, kterou objekt
obsazoval, bude ,,nulovana``.

Pokud maji atributy v novem objektu stejne hodnoty jako drive, je to
nahoda, kdy objekt byl umisten na to same misto, kde byl pred
chvili predchozi, ale nemusi to byt pravda => vzdy to v konstruktoru
nastavuj na hodnoty, ktere potrebujes.

> [...]
> Cislo:=0;
> Text:='';
>

> alebo existuje aj nejake rozumnejsie riesenie ?

Setrete vodou. Sprchujte se s pritelem/pritelkyni.

PrinterIndex

[*] Krska Vit <v_krska(zv)del(tec)cz> - 23.1.2001 10:47:23

ahoj,
tisknu bitmapu a vse je OK, kdyz ale zmenim PrinterIndex na jinou nez
defaultni tiskarnu tak mi to stejne vytiskne na te defaultni. muze mi nekdo
poradit?

pouzivam tridu TPrinter a jeji Canvas

Ing. V�t Kr#ka
vit.krska(zv)del(tec)cz

Delhpi

[*] Jaroslav ��hal <cihal(zv)mppraha(tec)cz> - 23.1.2001 11:03:52

V Delphi za��n�m poprv�. M��ete mi pros�m n�kdo poradit n�jakou dobrou
literaturu(Delphi 5) a odkaz na p�ede#l� konference v Delphi.
d�kuji mnohokr�t
#�hal Jaroslav

Help inverzn�

[*] Milan Tome� <Milan.Tomes(zv)haida(tec)cz> - 23.1.2001 11:24:26

Tohle dokaze RoboHelp. Mohl bych to pripadne prekonvertit

nevite o nejakem nastroji pro inverzni prevod helpu (.hlp) do souboru .rtf a
pripadne i .hpj. Potrebuji doplnit stavajici help ale mam jen .hlp.

Dik. Jara

DAO

[*] Martin <geoplan(zv)pp.sinet.sk> - 23.1.2001 12:00:14

mohli by ste mi povedat, presne ktory suboe stiahnut ?

From: "David Lebeda" <david.lebeda(zv)comarr(tec)cz>> potreboval bych do sestavy Sinea vlo�it jinou sestavu (SestDetail) -
> ale pozor - nikoli do tela, nybrz do hlavicky stranky. Mam sanci?
> Sestava detailu funguje, pokud je v tele hlavni sestavy, ale na
> zacatku sestavy nikoli.

Ja jsem si vzdy myslel, ze princip vazby master/detail
spociva v tom, ze mam master tabulku, kde jednomu
radku odpovida nekolik (0..n) radku v jine, detailni
tabulce. Radky vybrane z detailni tabulky tedy vzdy
odpovidaji prave aktualnimu radku master tabulky.
Va tomto principu je postavena funkcnost generatoru
sestav Sinea.
Tedy detailni sestavu lze pouzit pouze v ramci
konkretniho tela sestavy a nikde jinde.

Vzhledem k cetnosti pripominek i reklamaci tohoto
typu usuzuji, ze jsem neco hrube nepochopil
Mohl by mi prosim nekdo vysvetlit, jak maji
spravne fungovat sestavy typu Master/detail?> O co mi jde konkretneji: mam na formu dva listboxy a v nich si
> uzivatel vybere nekolik (libovolne mnozstvi) polozek. Rad bych tuto
> uzivatelovu volbu zobrazil na zacatku sestavy pod nadpisem (nebot
> uzivatel v listboxech vybira omezeni pro obsah sestavy).

Toto ale preci neni pozadavek na detail sestavy.
Pro predavani udaju tohoto typu ma generator Sinea
prvky typu PARAMETR. To je udaj, ktery je charakteristicky
pro celou sestavu, ale pri dalsim tisku jiz muze mit
jiny obsah.

V tomto konkretnim pripade bude pravdepodobne pozadavek,
aby parametr byl viceradkovy a asi i s promennou vyskou.
To se udela takto:
- v navrhu komponenty se pripravi pozadovany pocet parametru,
predpokladejme, ze pro tento ucel pouzijeme parametr
s poradovym cislem 3 (interni index 2 - je pocitano od 0)
- ve StringList editoru mu dame libovolny pocatecni obsah
- v editoru predloh umistime tento parametr do zacatku
sestavy na pozadovane misto, vysku nechame na jeden radek
- po dvojkliku na tomto prvku se zaskrtne ve vlastnostech
Viceradkovy text a Promenna vyska
- za behu programu pred pouzitim komponenty se naplni
do parametru skutecny obsah, vyberove omezeni.
Jednotlive radky jsou oddeleny znaky konce radku, napriklad:
Sestava1.Parametry[2] :=
'Radek1'#10'Radek2'#10'Radek3'#10'Radek4'#10'Radek5';
To je vse.

Vaclav Krmela

> Diky. Sinea je ve verzi 3.39w pro D5.
>
> David Lebeda

Ako zistit vsetky beziace procesy na WinNT a syste

[*] Jano <jj_delphi(zv)ke.ubp.sk> - 23.1.2001 17:05:37

>Ahoj,
>
>podivej se na zdrojaky aplikace ToolHelpViewer:
>http://www.volweb(tec)cz/pvones/delphi/
>
>Petr Vones, amatersky programator

Ahoj,

pozrel som si ho, ale ten priklad je tusim len na W9x/2k, nemylim sa?

Skusil som si stiahnut aj:
http://www.dependencywalker.com/depends20_x86.zip
ako mi poradil Ing. Patrik Tesar, je to parada, ale bez zdrojakov, ak som
dobre hladal :-(

Skusim konkretnejsie. Ide mi o sledovanie nejakeho beziaceho procesu, aby
som mohol zistovat dynamicke volanie dll z neho, zistit "BaseAdresses" vo
virtualnom priestore, nazov suboru, verziu atd.. Naprogramoval som si teda
primitivny debugger. Bezi dobre, to najdolezitejsie - "Base Adresses"
dynamicky nahravanych Dll takto ziskam aj na NT4/2k, az na jednu
alickost - meno suboru.

debug proces spustam s nasledovnymi parametrami

Result := CreateProcess(PChar(FDebugProcName), nil, nil, nil, False,
DEBUG_ONLY_THIS_PROCESS or DEBUG_PROCESS or NORMAL_PRIORITY_CLASS, nil,
nil,
StartupInfo, ProcessInfo);

a v spustenom threade:

ukazatel lpImageName^ vo Win9x mi ukazuje na meno suboru aj s jeho uplnou
cestou a na W2k/NT4.0 je tam prazdny retazec a bez nazvu je mi "BaseAdress"
dynamicky nahranej dll nanic. V helpe "LOAD_DLL_DEBUG_EVENT" som sa docital,
ze su na NT nejake restrikcie preco je to tak, dokaze niekto meno suboru
zistit aj inak? Kde som urobil chybu? Uz ma to dost trapi a neviem si rady
:-(

LOAD_DLL_DEBUG_EVENT:
begin
with DebugEvent.LoadDll do
begin
if hFile <> 0 then
WriteMsg('> Load Dll --> ' +
Format('BaseAddr: %8p FileName: %12s (BinFileVer: %14s) ' +
'(FileVer: %14s) Path: ''%s''',
[lpBaseOfDll, // zisti mi "BaseAddress" DLL
ExtractFileName(PChar(lpImageName^)), // zisti nazov DLL
GetBinaryFileVersion(PChar(lpImageName^)), // zisti
BinVerziu
GetVerInfoB(PChar(lpImageName^), viFileVersion), // zisti
Verziu
ExtractFilePath(PChar(lpImageName^))])); // extrahuj
cestu k DLL

UNLOAD_DLL_DEBUG_EVENT:
begin
with DebugEvent.UnLoadDll do
WriteMsg('> UnLoad Dll <-- ' +
Format('BaseAddr: %8p ', [DebugEvent.UnLoadDll.lpBaseOfDll]));

Diky za kazdu radu,

Jano

IB + komponenty

[*] Brano Vislocky <delphi(zv)jdsoftware.sk> - 23.1.2001 17:59:59

vid "Installing, Configuring and Using Apache, PHP3 and Interbase on Linux"
http://www.synectics.co.za/php3/tutorial/tutorial.php3

> Dekuji
>

> Milan Dvorak
> dvorak(zv)gymzn(tec)cz

SAK mail

[*] Adam Feistner <feistna(zv)volny(tec)cz> - 23.1.2001 18:45:50

Zdravim,

pokud nekdo pouzivate SAK mail, neznate odpoved na tyto dve otazky?

1) jak poslat mail vice nez dvema osobam (CC a BCC jsou jen stringy - nikoli stringlisty)

2) jak je to s kodovanim cestiny - at pouzivam kodovani 8bit nebo 64base, at mam ISO8859-2 nebo US-ASCII, stale ne a ne poslat
cestinu... Dik,

Adam Feistner
feistna(zv)volny(tec)cz
www.volny(tec)cz/feistna/cz.htm

Help =?iso-8859-2?Q?inverzn=EC?=

[*] Petr Vesely <Petr.Vesely(zv)upce(tec)cz> - 23.1.2001 18:48:27

"SPELZA s.r.o." wrote:

> nevite o nejakem nastroji pro inverzni prevod helpu (.hlp) do souboru .rtf a
> pripadne i .hpj. Potrebuji doplnit stavajici help ale mam jen .hlp.

Ahoj,

Napriklad to umi Help&Manual.
http://www.ec-software.com/index.html

Petr Vesely

Prevod Gis souradnic na Zemepisne?

[*] Frant�k Daniel <Daniel.Frantik(zv)merlin(tec)cz> - 23.1.2001 18:49:05

Nevite nekdo, jak toto prepocitat? Samozrejme nejlepsi by byl nejaky zdrojak
nebo komponenta, ale i navod je super.

Diky
Danik (DanikF(zv)Email(tec)cz)

PS: Mimochodem - jak se temto Gis souradnicim rika? (znam jen osloveni
"krovacke" a to nebude asi to prave)

IB + komponenty

[*] Ota Maly <ota.maly(zv)volny(tec)cz> - 23.1.2001 18:54:55

Ahoj,
pokud vim, tak IBObjects jsou free jen pro nekomercni ucely, coz pro nekoho
muze byt problem.

PaPouch elektronika
http://www.papouch.com

ADO + W2000 EN Adv Serv + cestina

[*] Delphi Newsgroup <DELPHI(zv)wsc(tec)cz> - 23.1.2001 19:45:39

Zdravim vsechny Delphare...

mam jeden velky problem, ktery nesouvisi primo z delphi, ale souvisi z
databazovymi technologiemi. Mame WEB server, kde bezi Windows 2000 Advanced
Server (anglicka verze). Aktualni verze ADO je 2.6. Aplikace pustene na
tomto serveru (at uz napsane v Delphi nebo ASP) pristupujici k databazi na
MSSQL2000 nebo i do Access2000 maji problem s cestinou v retezcich ctenych z
techto DB - nektere znaky zobrazi spravne (z, s s hackem), ale nektere ne
(treba c, r s hackem). Setkali jste se s tim uz nekdo, a jak jste to resili?
Docela to specha - bezi tam nekolik webovych aplikaci a zakaznici si toho
pomalu zacinaji vsimat :((((.

S pozdravem
Michal HAMPL (HAMPL(zv)WSC.CZ)
WinSoft Company, spol. s r.o.

Outlook Express 5.5 kontra Win95/98 Logo Applicati

[*] Ing. Jiri Brothanek <brothanek(zv)seznam(tec)cz> - 23.1.2001 20:56:27

Zdravim.

Do doby, nez jsem instaloval MS Explorer 5.5 Cz, jsem nemel problem. (Mel
jsem
4.0 Cz.) Po instalaci mi prestala chodit aplikace, ze ktere vytvarim novou
zpravu. (Pokud se nevyjadruji presne, omlouvam se.)

V podstate si to kazdy muze odzkouset :

1. File
2. New
3. Zalozka Projects
4. Win 95/98 Logo application
5. Run
6. Staci kliknout na ikonu Send
7. Pokud Vam to bude reagovat jako mne, tak se prepnete na okno s kodem a
doporucuji CTRL F2 (ale to kazdy Delfik zna)

Otravoval jsem s tim nekolik kamaradu na podnikovych sitich (poslal jsem jim
exe) a vsichni ucinili stejnou zkusenost (bez problemu na Netscape a
nizsich verzich IE).

Vi nekdo, co s tim ? Byl bych velmi vdecny za radu.

Jirka.

Star� probl�m: ZIP komponenta

[*] Jan Nov�k <megamax(zv)seznam(tec)cz> - 23.1.2001 20:57:43

Ahoj,
moc se omlouv�m, �e p�#i o n��em, co u� v konferenci bylo, ale pot�eboval
bych n�jakou komponetu (D5) vzchopnou kompresovat a dekompresovat soubory,
nejl�pe ve form�tu ZIP. To, co jsem na#el v konferenci, mi nevyhovuje -
odkazy �asto nejsou aktu�ln� nebo je komponeta Shareware (to by norm�ln� tak
nevadilo, ale j� si stav�m jenom n�co pro sebe dom�). Pracuje n�kdo
moment�ln� s n���m takov�m??

D�ky. Pavel Nov�k
megamax(zv)seznam(tec)cz

Outlook Express 5.5 kontra Win95/98 Logo Applicati

[*] ing. Jan Fiala <jan.fiala(zv)iol(tec)cz> - 23.1.2001 21:59:04

23.1.2001 Ing. Jiri Brothanek :
> [...]

> nizsich verzich IE).

> Vi nekdo, co s tim ? Byl bych velmi vdecny za radu.> Jirka.

Pri volani MapiSendMail musis predat jako handle nadrizeneho okna
Application.Handle (tusim je to prvni parametr).

Star� probl�m: ZIP komponenta

[*] ing. Jan Fiala <jan.fiala(zv)iol(tec)cz> - 23.1.2001 22:02:00

23.1.2001 Jan Nov�k :
> [...]
> odkazy �asto nejsou aktu�ln� nebo je komponeta Shareware (to by norm�ln� tak
> nevadilo, ale j� si stav�m jenom n�co pro sebe dom�). Pracuje n�kdo

Doporucil bych ZipMaster. Ovsem ten je dost casto v konferenci
"omilany". Muzes napsat v cem ti konkretne nevyhovuje ? Umi vse co
potrebuju s minimalni namahou. Je vcetne ceskych resourcu, umi SFX,
delit na diskety ..... Jedinou nevyhodou jsou samostatne DLL. Ale
pokud to chces pro vlastni pouziti, problem v tom nevidim.

Prikaz activate u TIBTAble/TIBQuery

[*] Ivan Koz�k - 23.1.2001 15:18:31 -0800

#hojte, neviete mi niekto podrobnejsie povedat, co sa vlastne vsetko deje pri prikaze Activate u TIBTAble/TIBQuery?
Stalo sa mi to, ze v programe na zasiatku aktivujem tabulky. Nikdy to casovo nestalo za rec, az ked som to pustil pod sietou (pricom data boli na inom pocitaci v tejto sieti) tak to aktivovanie prebiehalo priserne, ale priserne pomaly. Musim to nejak vyriesit (lebo potom, pocas prace bol pristup k datam pomerne rozumny) ale neviem "kam sahnut". Kto ma osvieti? Dik. Ivan

Nove ODBCe - blokove operacie

[*] L. ZITA <konference(zv)sales(tec)cz> - 24.1.2001 00:45:41

> Mam tutez zkusenost. Vzdy bez problemu...
>
> Sroub

Ahoj.
Ja to nestahoval, ale podoba vec se obcas deje kdyz je podruhe stahovany
soubor
stejneho jmena , a kdyz tim padem se nezmenila stranka s odkazem a kdyz mas
zapnute
v IE cashovani stranek. Download je pak rychly a soubor posozeny.
Reseni : prolezt internet cashe a vymaznout stary soubor.

Ludek

Mirne OT: Resource editor

[*] Karel Rys <delphi(zv)zas-me(tec)cz> - 24.1.2001 07:28:16

Ahoj,

nevite prosim nekdo o nejakem resource editoru pro 32bitove aplikace
ve Windows? Jeste s Borland Pascalem pro Windows byl nejaky takovy
program dodavan, ten ale umi jen 16bitove soubory. U Delphi 5 Pro
jsem nic podobneho jiz nenasel. Potreboval bych to k prekladu
programu Pegasus Mail, ktery pouzivame ve skole na siti, ale dela
problemy studentum, kteri nevladnou anglictinou.

Diky, Karel Rys
delphi(zv)zas-me(tec)cz

FormStorage

[*] Bednar��k Dalibor <dalibor(zv)torola(tec)cz> - 24.1.2001 07:28:38

AHoj

Komponenta Form storage z RX komponent slouzi k ulozeni nastaveni z
formulare.
Da se nejak teto komponente vnutit objekt CheckListBox tak aby ukladala
zaskrtnute checkboky u polozek?

Detail v sestave Sinea

[*] David Lebeda <david.lebeda(zv)comarr(tec)cz> - 24.1.2001 07:39:59

> [...]
> typu usuzuji, ze jsem neco hrube nepochopil
> Mohl by mi prosim nekdo vysvetlit, jak maji
> spravne fungovat sestavy typu Master/detail?

Ja s naznacenym popisem vztahu master/detail souhlasim,
nicmene to, na co jsem se ptal, neni master/detail. To, co bych
uvital (nevim, zda jen ja nebo vic lidi), je moznost vlozit do sestavy
jinou sestavu (nejen do tela). Komponentu TSestDetail jsem pouzil
na zkousku jen proto, ze nic lepsiho jsem nenasel.
V tomto konkretnim pripade to jde resit pomoci parametru (za
popis dekuji - opravdu mi to pomohlo), ale sonduji, zda se s necim
takovym treba nepocita. Nekdy by to usnadnilo zivot.

> [...]
> Sestava1.Parametry[2] :=
> 'Radek1'#10'Radek2'#10'Radek3'#10'Radek4'#10'Radek5';

Ja jsem prave nevedel, jak se ma delat odradkovani u
viceradkoveho textu, proto jsem se parametru nevenoval.

Ale zeptam se na neco jineho. Vlozim do sestavy prvek Graficky
text, nastavim ho jako viceradkovy. Jak ho snadno naplnim jiz v
dobe navrhu viceradkovym textem? Prvek se plni jednoradkovym
editem. Toto i pouziti parametru vyse popsanym zpusobem navrhuji
dat do prirucky napr. do Tipu a triku, protoze to neni nikde
zdokumentovane.
Dale se mi nedari uspesne pouzit svisly text (prvek Graficky
text, uhel sklonu 90 stupnu. Jediny pripad, kdy je neco videt, je pri
zarovnani uprostred, kdy je videt leva polovina textu. Delam neco
spatne?
Posledni dotaz - na palete komponent mam komponentu
CompositeReportSinea, o niz neni v dokumentaci ani zminka. K
cemu je dobra?

Pokud jiz existuje novejsi dokumentace, tak se omlouvam.

Dekuji za trpelivost :)

David Lebeda

IB + komponenty

[*] Leos Urban <Leos.Urban(zv)iol(tec)cz> - 24.1.2001 07:43:36

> [...]
>taky videl behat, byt jsem to osobne nezkousel. V oubou pripadech byl web

Ja to kdysi zkousel pod Linuxem i Windows, slo to dobre, ale jen pro PHP3.
PHP4 tenkrat melo podporu jen v neprilis funkcni bete.
Ale uz je to rok, takze predpokladam, ze uz to jede, ono totiz PHP3
nema v sobe podporu session a to je dost velke omezeni,
i kdyz to jde implementovat pres jine produkty.

Leos

local IB alebo IB C/S

[*] Ing. Csaba Kissi <ckissi(zv)email(tec)cz> - 24.1.2001 07:51:28

Zdravim vestkych ,

Zacinam s IB a potrebujem poradit. Chcem robit DB aplikaciu s IB, ktora bude
bezat na jednom pocitaci (neuvazuje sa o sieti ani v buducnosti). Neviem
ci pouzit instalaciu IB6 client+ server alebo local interbase. Aky je v tom
rozdiel ? Dalej by ma zaujimalo ci existuje nieco ako local IB6 na stiahnutie
na nete podobne ako je public license pre IB6 na stranke borlandu?

Vdaka.

EMAIL.CZ - Vase posta je vzdy s Vami
http://www.email(tec)cz

Dotaz na CreateParented

[*] Milan Tome� <Milan.Tomes(zv)haida(tec)cz> - 24.1.2001 08:18:35

Zkusim to, ale nevim - Paradox je produkt Borlandu ale neni to psane v
Delphi a take nemam zdrojaky :)

Milan Tomes

[...]

OT: Win2000

[*] Bednar��k Dalibor <dalibor(zv)torola(tec)cz> - 24.1.2001 08:38:39

Ahoj.
Uz jsem to tady jednou psal, ale porad na to nemuzu prijit.

Mam W2000 Prof. Sit je na NOVELLU, tedy SPX a Protokoly TCPIP pro inet.
Mam nastaveny klient site Windows, ale nevidim okolni pocitace, jen ten svuj
a novelovske servery.
Pritom okolni pocitace vidi me a prihlasi se i k tomu co sdilim.

Nevite nekdo co s tim?

Neprazdne premenne.

[*] Milink Otakar <otam(zv)tdat(tec)cz> - 24.1.2001 08:42:17

> [...]
> nektery z predku
> meho formulare nevola jako posledni prikaz metody NewInstance metodu

Ja bych si spise tipl, ze ten record nebyl soucasti tridy, ale byl
deklarovany
jen jako globalni promenna ve stejnem unitu (stejne unite? (:-). Mohl by
autor
puvodnihi dotazu poslat interface sekci z te jednotky?

s pozdravem Otakar Milink

desatinne cislo

[*] Krska Vit <v_krska(zv)del(tec)cz> - 24.1.2001 08:54:55

Toto je zpr�va ve form�tu MIME obsahuj�c� v�ce ��st�.
na to jsou funkce Int a Frac. jsou popsany v helpu
Ing. V�t Kr#ka
vit.krska(zv)del(tec)cz

From: "David Lebeda" <david.lebeda(zv)comarr(tec)cz>

> [...]
> text, nastavim ho jako viceradkovy. Jak ho snadno naplnim jiz v
> dobe navrhu viceradkovym textem? Prvek se plni jednoradkovym

Prvek typu Graficky text je urcen pro konstantni texty, ktere
se ukladaji primo do predlohy. Zde se nepredpoklada
variabilni text s promennou vyskou. Vice radku je vhodne realizovat
jednotlivymi prvky pro kazdy radek.
Lze sice dlouhy text nechat zformatovat na vice radku,
ale jiz do tohoto prvku neni mozne vnutit tvrdy konec radku.> Dale se mi nedari uspesne pouzit svisly text (prvek Graficky
> text, uhel sklonu 90 stupnu. Jediny pripad, kdy je neco videt, je pri
> zarovnani uprostred, kdy je videt leva polovina textu. Delam neco
> spatne?

Tento problem byl uspokojive vyresen az ve verzi
3.39w ze dne 22.8.2000. Provedte si update.

> Posledni dotaz - na palete komponent mam komponentu
> CompositeReportSinea, o niz neni v dokumentaci ani zminka. K
> cemu je dobra?

To by melo byt prave to, s cim tato diskuse zacinala.
Tato komponenta by mela slouzit ke spojeni nekolika dilcich sestav
z ruznych i stejnych datovych zdroju do jedne sestavy.
Bohuzel, pro nedostatek casu toto neni zatim dodelano.

Vaclav Krmela

Divne chovani fileexists()

[*] delphiko <delphi(zv)kopr(tec)cz> - 24.1.2001 12:04:13

RE: Divne chovani fileexists()podobne problemy jsem mel v Paragoxu. Zkus veskere nazvy souboru psat velkymi pismenky.
> [...]

>poradku.Co to ?? Da se teto funkci, respektive findfirst() verit 20

Pou��v�m D5prof na W2000
Dekuji

Lada Maly
malyl(zv)atlas(tec)cz

desatinne cislo

[*] Tomas Folprecht <tomas(zv)apkfolprecht(tec)cz> - 24.1.2001 12:06:12

Toto je zpr�va ve form�tu MIME obsahuj�c� v�ce ��st�.
Nazdar, na to jsou uz hotove fce, ne?

function Frac(X: Extended): Extended;
The Frac function returns the fractional part of the argument X.

function Int(X: Extended): Extended;
Int returns the integer part of X; that is, X rounded toward zero. X is a
real-type expression.

function Trunc(X: Extended): Int64;
The Trunc function truncates a real-type value to an integer-type value.

[...]

[*] Mion <mion(zv)quick(tec)cz> - 24.1.2001 12:17:17

Mam nasledujici problem (OS WinNT4.0 Wks).
Pokud ve sve aplikaci vyberu nejaky adresar a nactu si nektery jeho
soubor, nejsem nasledne schopen zmenit jmeno tohoto adresare, nebo jej
presunout jinam, a to az do skonceni me aplikace. Hlasi mi to, ze
adresar je uzamcen bezicim procesem. Pritom v te chvili jsou vsechny
soubory jiz uzavreny.

Menit nazev toho adresare (anebo jej presouvat) mohu az po restartovani
me aplikace.

Diky za radu

Michal Ondrej
mion(zv)quick(tec)cz

Win2000

[*] Bednar��k Dalibor <dalibor(zv)torola(tec)cz> - 24.1.2001 12:19:51

Toto je zpr�va ve form�tu MIME obsahuj�c� v�ce ��st�.
RE: Win2000AHoj..

WINS mam prazdne a abych se priznal, nevim na co to presne je.
Ostatni to taky maji prazdne.
> [...]
> pocitace, jen ten svuj
> a novelovske servery.
> Pritom okolni pocitace vidi me a prihlasi se i k tomu co sdilim.

Co je to PHP?

[*] Michal Tiller <Michal.Tiller(zv)oskarmobil(tec)cz> - 24.1.2001 12:53:49

Nu, mam jednoduchou otazku.
Co je to PHP?
Nevim o tom nic a vy tu o tom mluvite.
Diky moc, Michal

[...]

Butonek ?

[*] Bene� Jaroslav <JBenes(zv)cpoj(tec)cz> - 24.1.2001 13:05:09

Ahoj
mel bych maly dotaz.
Potrebuji k listboxu strcit header ale tak, aby byl v ramci komponenty.
Ty mas tlacitko u editu a tak jsem se chtel poptat jak se to dela.
Diky.
Jaro B

OT: Algoritmus pro BTree

[*] mkotaska(zv)atlas(tec)cz - 24.1.2001 14:09:11

Ahoj,
omlouvam se za OT, ale problem resim prave v Delphi.
Mam tridu, prostrednictvi ktere je vytvoren obecny BTree, tj. pocet nasledniku neni omezen.
Potrebuji proceduru, ktera dokaze vypsat vsechny cesty od korene do jednotlivych listu stromu.
Resil nekdo podobny problem? Nebo ma nekdo napad?

Dekuji za kazdy namet.

Milan Kotaska
mkotaska(zv)atlas(tec)cz

uzamceni adresare aplikaci?

[*] delphiko <delphi(zv)kopr(tec)cz> - 24.1.2001 14:39:41

Ja mam podobny.
Zalozim obycejny textovy soubor. Cosi do neho zapisu a uzavru.
Po opetovnem otevrenim, zadanim Append a uzavrenim. se na disku nic nedeje.
Az vypadnu z programu. dale mohu delat cokoli a po nastartovani programu,
ktery do tohoto txt souboru zapisoval, se data do tohoto souboru teprve
zapisi.

> [...]
> soubory jiz uzavreny.
>
> Menit nazev toho adresare (anebo jej presouvat) mohu az po restartovani

Debug in design time

[*] Josef Zvonicek <prosoft(zv)prosoft(tec)cz> - 24.1.2001 15:05:01

Diky za pomoc.
Mam ale s tim problem. Kdyz si v parameters nastavim delphi32.exe a dam LOAD
a pak zmacknu RUN tak se mi zacne spoustet druha instance DELPHI ale napise
mi to 'EPackageError with message Can't load package VCLMid50.' Tento soubor
neexistuje. Muzez mi poradit co s tim?

> [...]
funguje v
> D5, v D4 jsou s tim pry problemy, navic je dobre mit stabilni OS (tedy

PRIPLACNOUT TEXT

[*] -=Ivomir=- <Ivomir(zv)seznam(tec)cz> - 24.1.2001 15:07:54

Hazi mi to chybu constant expression expected. To nevim co je no a pak jedna vec.
Tohle slouzi k priplacnuti clipboardu. Ale ja nechci ten text presouvat do clipbordu a pak ho
vlozit (tim bych se zdrzel a zrusil si clib.) a i kdybych si docasne data z clib. presunul jinam
a pak zase zpet tak kdybch mel napr. v clib. obrazek tak by to celkem zdrzovalo. Potreboval
bych nejake elegantnejsi reseni nevite? Priplacnout text do aktivniho okna tam kde je cursor.
?????????
....... s pozdravem Ivomir
EMAIL: Ivomir(zv)seznam(tec)cz MOBIL: 0602/831270
WWW: http://www.iwebs(tec)cz ICQ: 28872917

> SendMessage( handle, WM_PASTE, 0, 0 )
> Brano

HTML Highlighting

[*] Slavek Rydval <rk(zv)atrey.karlin.mff.cuni(tec)cz> - 24.1.2001 15:46:02

Ahoj,

misto Richeditu pouzij SynEdit (http://synedit.sourceforge.net), kde
bez prace mas zvyraznovaci, co hrdlo raci. RichEdit neni na tohle
staven.

Slavek

PS: Jinak nepis v html, podivej se, cos napsal a uprav si datum v
pocitaci.> <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
> [...]
> &nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; =
> &nbsp;&nbsp;&nbsp;=20
> &nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; =
> &nbsp;&nbsp;&nbsp;=20
> &nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; =
> &nbsp;&nbsp;&nbsp;=20
> &nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; =
> &nbsp;&nbsp;&nbsp;=20
> &nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; Jan=20
> Kravar</FONT></DIV></BODY></HTML>
>
> ------=_NextPart_000_001C_01C03556.B2B17DD0--

Setrete vodou. Sprchujte se s pritelem/pritelkyni.

[*] Ing. Jiri Brothanek <brothanek(zv)seznam(tec)cz> - 24.1.2001 16:21:11

Pokud vim, tak v prodeji je v cestine pouze "Mistrovstvi v Delphi 4" Tom
Swan (Computer Press) asi 800 stran i Kc.

a prechazime na Delphi 5 Ludek Svoboda (asi ne pro zacatek).

Osttatni jsem nemel v rukach.

Zravi Jirka