pdf ve webrowseru, neni inicializovan plug-in, dos

[*] Hazuka Filip <filip.hazuka(zv)multivac(tec)cz> - 14.8.2001 07:27:20

Ahoj,
pouzivam k otevirani pdf souboru webbrowser. Kdyz to otevru na jednom
pocitaci, funguje to. Pak jsem to zkousel jinde, kde jsem to nejdrive
zkompiloval a tam na tom pocitaci to nefunguje a pise to hlasku viz predmet.
Jaky plug-in mam nainstalovat a jak ?

Filip Hazuka
S�pkova 363
L�zne Bohdanec, 533 41
Tel: 0602/411 828, E-mail: Filip.Hazuka(zv)uhk(tec)cz
====================================

Alternativni class completion

[*] Ondrej Krajicek <mll-delphil(zv)seznam(tec)cz> - 14.8.2001 07:59:40

Nazdar vsichni,

chtel sem se jenom zeptat jestli neexistuje ve svete nejaky expert, ktery by
umel menit chovani
class completion. Osobne mi docela vadi zpusob jakym defaultni class
completion
radi metody (pouzivam poradi constructor, destructor, private, protected,
public)
a ze v implementaci uvadi u vsech metod celou hlavicku.

Diky predem,

Ondrej Krajicek

Rezidentn� program s ikonkou vedle hodin...

[*] Milan ��ek <Cizek.Milan(zv)seznam(tec)cz> - 14.8.2001 08:06:32

Dne 13.�srpen�2001, <delphi-l(zv)clexpert(tec)cz> napsal:
> Jak mam vytvorit program, ktery bude mit tu ikonku vedle hodin (nemohu si
> vzpomenout na nazev), a bude zachytavat stisk urcite klavesy a jine operace
> kdekoliv ve Windows ?

ahoj,
co se ikonky tyka, podivej se na www.builder(tec)cz nebo muzes pouzit
nejako z free komponent - treba CoolTrayIcon nebo TrayIcon z RxLib.

S pozdravem Milan Cizek, D5
Ent

Jake bude pocasi? http://pocasi.seznam(tec)cz

Rychl� poekreslov�n� obr�zku

[*] Jiri Wendl, KSH-Data <wendl(zv)ksh-data(tec)cz> - 14.8.2001 08:11:08

> Nastav si na obrazku DoubleBuffered na true.

Ahoj

Lze to nejak nastavit i pod CLX ?
Vetsina komponent pod CLX totiz nepekne problikava.

proc TQuery vola vsechny zaznamy

[*] Delphi Michal.Michal <delphi-konference(zv)bcpraha(tec)com> - 14.8.2001 08:20:00

Ahoj vsem,

mam divny problem. Pres BDE connectim MSSQL. Pouzivam TQuery,
protoze saham do velke tabulky a potrebuji vzdy jen jeden zaznam. V
Query mam dotaz:
napr.: SELECT * FROM LIDI WHERE ID = 1
a RequestLive nastaveno na true

Pokud si ale spustim Profiler, tak mi ukaze, ze na server dosly 2
dotazy:
1. SELECT * FROM LIDI
2. SELECT JMENO, ID, ...<zde jsou vyjmenovany vsechny sloupce a to at
zadam * nebo nejake vyjmenuji> FROM LIDI WHERE (ID) = (1)

U velkych tabulek to je problem, protoze to velmi zdrzuje. Nevite nekdo
cim to je nebo co delam spatne?

Nejdrive jsem si myslel, ze by to mohlo byt nastavenim UpdateMode:
upWhereAll, ale to mi nepomohlo!?

Michal

JCL

[*] Dalibor Toman <dtoman(zv)fortech(tec)cz> - 14.8.2001 08:34:24

> Ale spousta postovnich klientu (treba TheBat) umi bez problemu
> zobrazit i skrytou kopii.

potom ale v hlavicce te zpravy musi byt ti "skryti" prijemci
vyjmenovani. Cili je bordel bud na odesilajicim klientovi nebo nejaky
MTA na ceste propisuje SMTP obalku do hlavicky (coz by nemel, ale
obcas se to pouziva prave k potlaceni skrytych prijemcu - aby bylo
mozne nejaky hromarny mailbox dale tridit podle adres).
Za normalnich okolnosti nemuze zadny Mailer zobrazit BCC prijemce
zpravy (krome te email adresy, kterou vycuca z Received: fieldu -
je-li tam nejaka)

D. Toman

WSH v Delphi programu

[*] Radim Kunz <privat(zv)casestudio(tec)com> - 14.8.2001 08:40:58

Tak si to napis sam. Je to jednoduche.
http://www.eternal(tec)cz/article_print.php?nID=254

Radim

> Link neni funkcni, e-mail na autora take ne. Pokud mas funkceni verzi
> (na borlandu je pouze z roku 1999), posli
>
> ------
> ing. Jan Fiala
> mailto:jan.fiala(zv)iol(tec)cz
>
> 11.8.2001 Filip Jirs�k:

Post a binarni data

[*] Ales Vasicek <vasicek(zv)ecommerce(tec)cz> - 14.8.2001 08:40:38

Ahoj,

takhle z formulare na webu posilame soubor:

<FORM ACTION="save_file.asp" ENCTYPE="multipart/form-data" METHOD="post"
NAME="f" ID="f">
<INPUT TYPE="file" NAME="soubor" SIZE="30">
<INPUT TYPE="submit" NAME="odeslat" VALUE="odeslat">

Stejne takovym zpusobem potrebuju odeslat binarni data z delphi
aplikace. Jak na to?

> From: Lukas Gebauer [mailto:gebylist(zv)mlp(tec)cz]

> No, Synapsi (http://www.ararat(tec)cz/synapse) k tomu presvedcis... jen
> si nejsem jisty, jestli tim ponekud nevydesis WWW server. Nevim o
> co presne se snazis, ale trebas na upload soboru pres HTTP je
> metoda PUT. (Synapse ji taky umi... )

JCL

[*] Mephisto <mephisto(zv)akvila(tec)cz> - 14.8.2001 09:14:26

To neni reseni v poli skryte jsou ostatni adresy stejne videt. Asi jedinym
resenim je poslat kazdenu email zvlast.

From: "Skala Tomas" <alcatraz(zv)atlas(tec)cz>> 2) Potrebuji zobrazit vlastni HTML Text (napr. v TStrings). Uz se to tady
> [...]
> WB, aby vytvoril dokument drive nez zavolam Navigate. (Pokud otevru
> libovolny soubor (ne blank, ale fyz. soubor), pak muzu Dokument

Post a binarni data

[*] Milan ��ek <Cizek.Milan(zv)seznam(tec)cz> - 14.8.2001 10:29:10

Dne 14.�srpen�2001, <delphi-l(zv)clexpert(tec)cz> napsal:
> [...]
> <INPUT TYPE="submit" NAME="odeslat" VALUE="odeslat">
>
> Stejne takovym zpusobem potrebuju odeslat binarni data z delphi

zrovna jsem narazil pri hledani posilani ICQ message na nasledujici
kod. Snad ti pomuze.

const
TamMax = 1024;
var
Buffer: array [0..TamMax - 1] of Char;
nRead , nTimeOut : DWORD;
strRead: string;
hHttpSession, hReqUrl: HInternet;
StrURL : String ; TimeOut : LongWord;
begin
PUrl := 'http://wwp.icq.com/scripts/WWPMsg.dll?from=' + PFrom +
'&fromemail=' + Pfromemail + '&subject=' + Psubject + '&body=' +
Pbody + '&to=' + Ptoicqnumber + '&submit=send';
StrURL := PUrl;

strRead := '';
hHttpSession := InternetOpen ('GetURL',
INTERNET_OPEN_TYPE_PRECONFIG, nil, nil, INTERNET_FLAG_NO_CACHE_WRITE
);
InternetQueryOption(hHttpSession , INTERNET_OPTION_CONNECT_TIMEOUT ,
(zv)nTimeOut , nRead);
nTimeOut := TimeOut ;
InternetSetOption(hHttpSession , INTERNET_OPTION_CONNECT_TIMEOUT ,
(zv)nTimeOut , nRead);

try
hReqUrl := InternetOpenURL (hHttpSession, PChar(StrUrl), nil,
0,0,0);
FillChar(Buffer , SizeOf(Buffer) , #0);
InternetReadFile (hReqUrl, (zv)Buffer, sizeof(Buffer), nRead);
strRead := strRead + string (Buffer);
until nRead < TamMax;
finally
InternetCloseHandle (hReqUrl);
InternetCloseHandle (hHttpSession);

end;

S poydravem Milan Cizek, D5
Ent

Co davaji v TV? http://tv.seznam(tec)cz

Odstaveni SQL Serveru

[*] Ing. J�n Kuch�r <kuchar(zv)unicodesys(tec)cz> - 14.8.2001 10:32:53

Caute

velmi zjednodusene, kdyz chci odstavit SQL server pomoci SQL-DMO, pouziji
proceduru
SQLSERVER.STOP, ale co v pripade ze je zapnuta sluzba SQL SERVER AGENT, nebo
KOORDINATOR DTC, v tu chvili mi nahlasi ze serveru byl predan prikaz k
zastaveni, ale
neni ho mozne zastavit, protoze jsou na nem zavisle sluzby AGENTA a DTC,
nevite nekdo
prosim jak pomoci prikazu SQL-DMO odstavit AGENTA a DTC.

Dik

proc TQuery vola vsechny zaznamy - Oprava

[*] David Mensik <mensikd(zv)seznam(tec)cz> - 14.8.2001 10:32:13

Tak sorry, trochu mystifikuju ;)
Pokud nastavis na Query RequestLive = False, tak je jen jeden dotaz, pokud
RequestLive = True, tak jsou dva.
Ale pokud se dotazujes SELECT *, tak by melo dochazet k dvema volanim -
alespon to jsem se docetl v knize o MSSQL...(a to nam rekli na skoleni...:)

Ozon

> [...]
> 2. SELECT JMENO, ID, ...<zde jsou vyjmenovany vsechny sloupce a to at
> zadam * nebo nejake vyjmenuji> FROM LIDI WHERE (ID) = (1)

OT: Problem s Object Repository

[*] R�bert #ak - 14.8.2001 10:48:33

Ahoj!

Skopiroval som si projekt, ktory mal niekolko formularov v object repozitory
na druhy pocitac.
Ked som chcel vytvoril novy fromular zdedeny z formularu v object
repozitory, objavila sa
chyba: Error creating form: Access violation at adress 77F66DCD in module
'ntdll.dll'.Write of address 40004F59.
...a formular sa nevytvoril. Pritom cesty su nastavene spravne, formulare
vytvorene na prvom stroji v pohode
skompilujem.
1.Neviete niekdo, kde by mohol byt problem ?
2.Mate niekto skusenosti s prenasanim object repozitory na ine PC?
3.Netreba objekty v object repozitory nejak zaregistrovat ?

Kto mi poradi ?

R�bert �ak

Magion spol. s r.o. tel./fax :0657/614 289
Jir�skova 1284 e-mail: robert.sak(zv)magion(tec)cz
755 01 Vset�n www: http://www.magion(tec)cz

JCL

[*] Karel Rys <delphi(zv)zas-me(tec)cz> - 14.8.2001 11:19:45

> To neni reseni v poli skryte jsou ostatni adresy stejne videt. Asi
> jedinym resenim je poslat kazdenu email zvlast.

Pouzivam pro hromadne rozesilani pomoci skryte kopie tu SMTP
komponentu, co byla dodana s Delphi, a co se tohohle tyce, funguje
to, jak ma - adresy tam nikde videt nejsou. Ovsem stejne asi zkusim
Synapsi - reklama :o) - kvuli diakritice.

Karel Rys

Post a binarni data

[*] Matula M. <mirek.delphi(zv)centrum(tec)cz> - 14.8.2001 11:20:34

Indy ma v demo prikladech HTTPClient a tam je predvedeno odeslani souboru na
server - samozrejme binarne. Nezapomen ze musis nastavit hlavicku
'Content-Type' napr. 'application/x-zip-compressed'. Problem neni v tom ze
to klient neumi odeslat, ale v tom, ze webserver se snazi prijata data
prohnat parserem a udelat z nich parametry.
Taky jsem zkousel misto Indy pouzit MS COM objekt XMLHTTP a ten je asi 3x
rychlejsi nez Indy.

> [...]
> Nedari se mi presvedcit komponentu NMHTTP/Indy HTTP ze posilam binarni
> data. Jde to udelat pomoci techto komponent, nebo musim hledat neco

WSH v Delphi programu

[*] ing. Jan Fiala <jan.fiala(zv)iol(tec)cz> - 14.8.2001 11:46:23

Mozna je to jednoduche, ale pokud tim budu muset stravit nekolik
hodin, je pro me vyhodnejsi vzit neco, co je jiz hotove a pripadne si
to upravit pro vlastni potreby.
Proto se snad komponenty delaji ne ?

14.8.2001 Radim Kunz:
> Tak si to napis sam. Je to jednoduche.
> http://www.eternal(tec)cz/article_print.php?nID=254

Jedina aplikace - potlaceni Windows

[*] Miroslav Barica <miroslav.barica(zv)matador.sk> - 14.8.2001 11:52:37

skus pouzit policy editor

From: "Mephisto" <mephisto(zv)akvila(tec)cz>
To: "Akvila Travel - Administrator" <Administrator(zv)akvila(tec)cz>
Bcc: "Akvila Travel - Administrator" <Administrator(zv)akvila(tec)cz>
Subject: b
Date: Tue, 14 Aug 2001 12:35:06 +0200
> Hadam, ze by to mel odstranit nektery z mail-serveru - ten prvni?
>
> Karel Rys

---
Odchozi zprava neobsahuje viry.
Verze: 6.0.268 / Virov� b�ze: 140 - datum vyd�n�: 07.08.2001

Jedina aplikace - potlaceni Windows

[*] skalsky(zv)oksystem(tec)cz - 14.8.2001 13:38:35

staci v policy editoru zakazat spousteni vsech aplikaci s vyjimkou te tvoji

[...]

Free compiler

[*] Tomas Vladik <tom.vladik(zv)swadvice(tec)cz> - 14.8.2001 13:51:34

> Delphi 6 Personal je volne ke stazeni:
> http://www.borland.com/delphi/personal

Presneji na
ftp://ftpd.borland.com/download/delphi/personal/BorlandDelphiPersonalEditio
n.exe

Podarilo se Vam to nekomu stahnout? Je to velike asi 141 MB a asi po tydnu
snahy uz mam stazeno 77% ...

At to skousim kdekoli (207.105.83.36, 37, 38, 39, 45, 46, 47), vetsinou je
tam nalogovano moc lidi, a kdyz uz se tam jakoztou 200. uzivatel dostanu,
tak se to prumerne stahuje v desitkach BPS a po nejeke dobe to spadne :-(
Neni nekde (pobliz) nejaky mirror???

T.

TIBSQL

[*] Sula Milos <milos.sula(zv)oku-su(tec)cz> - 14.8.2001 14:11:26

Ahoj
muzete mi nekdo poradit jak osetrim u me aplikace (TIBDatabase +
TIBTransaction + TIBSQL) aby mi TIBSQL pri ExecSQL napr. na neexistujici
tablku nebo spatne zadany sloupec nehlasil vyjimku (ale chci chybu odchytiti
a sam zobrazit v dialogu) a navic mi pri takoveto chybe prejde samocinne
TIBDatabase.Active na false ? Nechapu proc, kvuli spatnemu SQL prece neni
nutno odpojovat se od DB je to jen ztrata casu, ale nikde jsem nenasel jak
to osetrit >:(

dik Milos

JCL

[*] ing. Jan Fiala <jan.fiala(zv)iol(tec)cz> - 14.8.2001 14:23:03

Skutecne se BCC nekdy neodstrani :-(

14.8.2001 Slavek Rydval:
> mozna pletes vice veci dohromady. Do pole BCC (Blind Carbon
> Copy) napis vsechny, kterym ma mail prijit a do pole To: napis
> sebe.

SynEdit, TabWidth a (Un)Indentace

[*] ing. Jan Fiala <jan.fiala(zv)iol(tec)cz> - 14.8.2001 14:24:57

Jak si to presne predstavujes ?
Mozna staci pred UnIndent nastavit TabWidth na pozadovanou velikost a
pak to vratit zpet.

14.8.2001 Slavek Rydval:
> [...]

> Diky za pripadne odpovedi

> Slavek

> Buh miluje ateisty. Neobtezuji ho svymi problemy.

Pracovni adresar

[*] Raul Endymion <raul(zv)raphael(tec)cz> - 14.8.2001 14:26:53

Dobr� den,
10. srpna 2001, 9:47:37, napsal jste:

PK> Dobry den,

PK> prosim Vas, jak se da jednoduse zjistit pracovni adresar
PK> (adresar, odkud je program spusten)?

PK> Dekuji.

PK> Petr Kucera

extractfiledir(application.exename);
nebo extractfilepath porad se mi to plete..

Raul
raul(zv)raphael(tec)cz

Pracovni adresar

[*] Tomas Vladik <tom.vladik(zv)swadvice(tec)cz> - 14.8.2001 14:41:59

> extractfiledir(application.exename);
> nebo extractfilepath porad se mi to plete..

To bude omyl, to neni pracovni adresar, ale adersar, kde se nachazi (exe)
modul programu ...

procedure GetDir(D: Byte; var S: string);

D = 0 => current drive
D = 1 => Drive A:
D = 2 => Drive B:
D = 3 => Drive C: and so on

RTF to HTML konvertor

[*] Pavol Kakacka <kakacka(zv)proca(tec)cz> - 14.8.2001 15:22:32

> sorry za OT, nepradil by niekto dobry konvertor
> RTF do HTML? Najradsej free.
>
> Presnoril som web a vyskusal rozne konvertory,
> [...]

Mno, zadarmo to sice nie je ale toto by mal zvladnut i MS Word, resp MS
FrontPage (ak Ti to pomoze)

Jedina aplikace - potlaceni Windows

[*] Hurricane <hurricane(zv)quick(tec)cz> - 14.8.2001 16:07:24

Zdravim

Je to v souboru:
C:\windows\system.ini

[boot]
shell=C:\LiteStep\litestep.exe

Za shell si dosad co chces. Je to prvni aplikace, ktera se spusti. Pokud tam
das kalkulacku, tak se po nabehnuti widli spusti kalkulacka a jinak nic.

> [...]
> tlacitkem start, hodinami apod. Chci zkratka zabranit uzivateli te
> jednoucelove masiny, aby vubec poznal, ze je ve Windows.

[*] Petr Palicka <petr.palicka(zv)atlas(tec)cz> - 14.8.2001 16:41:15

> [...]
chci
> chybu odchytiti a sam zobrazit v dialogu)

uses IBSQL
procedure xyz
var
q: TIBSQL;
s: String;
begin
q:=TIBSQL.Create;
try
q.Database:=IBDatabase1;
q.Transaction:=IBTransaction1;
if not IBDatabase1.Active then IBDatabase1.Connect;
if not IBTransaction1.Active then IBTransaction1.StartTransaction;
q.SQL.Text:='nejaky pokus o dotaz ;)';
try
q.ExecQuery;
// tady si precti vysledky
IBTransaction1.Commit;
except
on E: Exception do
begin
s:='Chyba: "'+E.Message+'"!';
IBTransaction1.Rollback;
q.Free;
end;
if s>'' then ShowMessage(s);
end;

> a navic mi pri takoveto chybe prejde
> samocinne TIBDatabase.Active na false?
ale di, me se to nedeje, normalne to jede dal!

> Nechapu proc, kvuli spatnemu SQL prece neni
> nutno odpojovat se od DB je to jen ztrata casu,
> ale nikde jsem nenasel jak to osetrit >:(
a co default action u transakce, nemuze za to?
je teda nevim, jak pisu, me to takhle nejak
funguje OK.

psal jsem to z voleje do mejlu, take pripadne chyby omluv.

btw, proc te utlouk proboha nema code completition a highlighting,
takovyho psani z hlavy?! ;)

wwW.HofyLand.Cz

Jak spustit explorer.exe

[*] Martin Klem <klem(zv)internetpub(tec)cz> - 14.8.2001 16:47:26

Zdravim,
po prihlaseni do site potrebuji na W98 provest nejake veci jeste pred tim,
nez se spusti explorer.exe a vytvori Start menu, plochu atd. Jednoduse
udelam to, ze prejmenuji explorer.exe na explorerold.exe a misto
explorer.exe nastrcim svoji aplikaci.

Jenze kdyz z te aplikace nasledne pustim explorerold.exe, objevi se obycejny
pruzkumnik, zadna plocha atd.. Zkousel jsem zobrazit parametry prikazoveho
radku a nic tam neni.. Jak to tedy windows delaji, ze spusti explorera tak,
ze jim zobrazi desktop a start menu?

Potreboval bych to touto cestou, neradte tedy prosim spousteni pres RUN v
registrech.

ADODataSet a ulozena procedura

[*] Ales Vasicek <vasicek(zv)ecommerce(tec)cz> - 14.8.2001 17:27:07

Ahoj,

mam ulozenou proceduru na MS SQL 2000, ktera vypada pro zjednoduseni
nejak takto

CREATE PROCEDURE InsertName
(zv)JName nvarchar(255)
AS
Insert Into jmena
(Jmeno) Values ((zv)Jname)
SELECT (zv)(zv)IDENTITY
GO

V programu potom spoustim proceduru takhle:

ADO1.SQL.Text := 'exec insertname "ales"';
ADO1.Open;

Problem je ten, ze mi ADO nevrati v recordsetu hodnotu IDENTITY. Nevite
v cem by mohl byt problem?

Ales

Post a binarni data

[*] Ales Vasicek <vasicek(zv)ecommerce(tec)cz> - 14.8.2001 17:33:57

[...]

[*] Radim Kunz <privat(zv)casestudio(tec)com> - 14.8.2001 17:35:42

Zalezi, k cemu to potrebujes. Pokud chces obcas pustit
nejaky skriptik, tak pouzij komponentu nebo treba
i scriptcontrol. Pokud to ma byt zivetne dulezitou
soucasti tvoji aplikace, pak je lepsi si to udelat sam
a pochopit to. Pak si muzes dodelat treba i debugger.

Radim

> Mozna je to jednoduche, ale pokud tim budu muset stravit nekolik
> hodin, je pro me vyhodnejsi vzit neco, co je jiz hotove a pripadne si
> [...]

[*] Radim Kunz <privat(zv)casestudio(tec)com> - 14.8.2001 17:40:18

> Ahoj,
>
> nakonec jsem to zkoumal z pohledu clanku z Delphi Informant a
> [...]

Scriptcontrol nepouzivej. Je nespolehlivy a pada. Alokuje
pamet a uz ji nevraci. Radeji si to fakt udelej sam.

V Delphi Informantu by mel byt jeste jeden clanek, ten ukazuje,
jak pouzivat Scripting primo pres COM rozhrani,
bez Scriptcontrolu.

Jak spustit explorer.exe

[*] David Mensik <mensikd(zv)seznam(tec)cz> - 14.8.2001 18:12:13

Jestli neni problem v nazvu procesu - zkus prejmenovat svuj program na ne
explorer.exe ale jiny nazev. Pak ale musis zmenit registry.
Pokud totiz nebezi explorer a spusti se, tak vznikne ta prvotni plocha,
dalsi spousteni exploreru je jiz jako pruzkumnik...
Jinak v registry se jedna o klic:

Key:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System
]
Value Name: Shell
Data Type: REG_SZ (String Value)
Value Data: Filename of Replacement Shell

Ozon

> [...]
> prikazoveho
> radku a nic tam neni.. Jak to tedy windows delaji, ze spusti

P.S. K tve posledni otazce - podle mne hleda explorer.exe v procesech (nebo
oknech, kdo vi) nazev explorer. Pokud ho nenajde - jedna se o prvni instanci
(plocha), pokud ho najde tak se pusti jako pruzkumnik.

Instalace D5

[*] Ale� Kle�ka - 14.8.2001 18:49:10

Zdravim Pratele,
mam maly proble s instalaci D5-Prof. na stroji s Win2000.
Po instalaci D5 vse funguje v pohode, jenom, pri zaskrtnuti volby 'Tools
> Enviroment Options > AutoSave Options > Project Desktop' - mi p�i
otev�r�n� Delphi vyb�hne 'Access violation at address 40070933 in module
'Vcl50.bpl'. Read of Address 0000014C.' (nebo 'Abstract error') a pak se
normalne pokracovat v praci, 'pouze' je nepristupna cast okna Messages. Je
jedno jestli je to 'stary' project (importovany z D4) nebo uplne novy
vytvoreny primo v D5. Pokud dsanou volbu odskrtnu, je vse OK. Nesetkal jste
se tim nekdo???

Diky predem.

Alesh

JCL

[*] Filip Jirs�k <Filip.Jirsak(zv)centrum(tec)cz> - 14.8.2001 19:11:37

ad 1) Ned�vat adres�ty do hlavi�ky To: mailu. Bu� d�t adres�ty do hlavi�ky
BCC: - tu pak slu#n� maily odstra�uj�. Nebo adres�ty uv�d�t jen do hlavi�ky
na ob�lce mailu (tj. jen p�i SMTP komunikaci). V JCL lze pou��t z�ejm� jen
prvn� zp�sob, p�idejte do Recipients.Add(Adresa, Jmeno) t�et� parametr Kind
s hodnotou rkBCC.
ad 2) function TJclEmail.Send(ShowDialog: Boolean): Boolean; Norm�ln�
nepou��v�m JCL, tak�e nev�m, jak JclEmail funguje, ale nemohl by to b�t
t�eba ten parametr ShowDialog? Z toho, �e se jedn� o unitu MAPI usizuji, �e
i mail se odes�l� p�es Outlook. Mysl�m, �e pro hromadn� rozes�l�n� mailu je
mnohem lep#� pou��t n�jak� n�stroj na ni�#� �rovni, kter� v�m bude umo��ovat
l�pe ��dit, jak m� mail a jeho hlavi�ky vypadat. Co t�eba te� �asto
diskutovan� Synapse?
ad 3) Pokud by na tom hodn� z�le�elo, mo�n� by se to dalo ud�lat tak, �e
po#lete zpr�vu v HTML form�tu a z n�j otev�ete nov� okno prohlݿe�e, kde se
ta zpr�va zobraz�, ale jinak to p�jde asi jen t��ko ovlivnit

Filip Jirs�k

Jak spustit explorer.exe

[*] 3dimension <3dimension(zv)atlas(tec)cz> - 14.8.2001 19:18:32

Ty totiz podle me poustis pruzkumnika, explorer.exe kterej hledas je
direktory windows\system\explorer.exe.
Ten co je v Windows\explorer.exe je obycejnej pruzkumnik.
Vse co se spousti v system.ini najdes ve zminenym windows\system\.> Zdravim,
> [...]
> ze jim zobrazi desktop a start menu?
>
> Potreboval bych to touto cestou, neradte tedy prosim spousteni pres RUN v

Jak spustit explorer.exe

[*] Martin Klem <klem(zv)internetpub(tec)cz> - 14.8.2001 19:21:09

V tom to asi nebude.. Zkousel jsem totiz zmenit Shell v system.ini, takze
jsem dosahl spusteni me aplikace i bez prejmenovani na explorer.exe..
Puvodni explorer.exe se vsak stale neda spustit jako Plocha atd.. Je to
porad jen normalni pruzkumnik.

Zminovany klic jsem v registrech vubec nenasel (System v Policies neni) a
po jeho pokusnem pridani s uvedenou hodnotou se nic nedeje.

Od: "David Mensik" <mensikd(zv)seznam(tec)cz>
Komu: <delphi-l(zv)clexpert(tec)cz>
Odesl�no: 14. srpna 2001 18:12
P�edm�t: RE: Jak spustit explorer.exe

> [...]
> Value Name: Shell
> Data Type: REG_SZ (String Value)
> Value Data: Filename of Replacement Shell

Rychl� poekreslov�n� obr�zku

[*] David Kraina <DKx(zv)Seznam(tec)cz> - 14.8.2001 19:56:57

Sice diky, ale protoze nejsem stale jeste tak zabehnuty programator, protoze
se Dephi ucim sam, nevim jak DoubleBuffered definovat.

Nastav si na obrazku DoubleBuffered na true.

13.8.2001 David Kraina:
> Pri castem prekreslovani obrazku poblikavaji. Je moznost se toho zbavit ?
> D�k... ...DKx...

Jak spustit explorer.exe

[*] <bukaj(zv)iol(tec)cz> - 14.8.2001 20:44:07

V system zadnej explorer.exe neni!!!! (Aspon u mne)

Kuba

> [...]
> ze jim zobrazi desktop a start menu?
>
> Potreboval bych to touto cestou, neradte tedy prosim spousteni pres RUN v

cdplayer.ini a cislo CD

[*] 3dimension <3dimension(zv)atlas(tec)cz> - 14.8.2001 21:04:55

Jak zajistit, aby pokud je ma aplikace pustena a je vlozeno CD do mechaniky
vypsani vsech tracku a nazvu kapely. Nevim kal dostat z Delph cislo CD,
abych ho nasel v CDplayer.ini.
Predem dekuji za vsechny rady.

Zacatecnicky dotaz, jak uchovat plochu prejectu.

[*] nba <nbanow(zv)atlas(tec)cz> - 14.8.2001 21:09:31

Nevite jak ulozit rozlozeni vsech oken projectu tj. pri opetovnem otevreni
se otevrou vsechny otevrene unity pri skonceni prace a pracovni plocha bude
tez stejna?

JCL

[*] Lukas Gebauer <gebylist(zv)mlp(tec)cz> - 14.8.2001 21:20:10

> [...]
> je mnohem lep#� pou��t n�jak� n�stroj na ni�#� �rovni, kter� v�m bude
> umo��ovat l�pe ��dit, jak m� mail a jeho hlavi�ky vypadat. Co t�eba

Synapse ma zcela od sebe oddelene dve veci.. jedna samostatna
vec je vytvoreni ci analyzovani textu e-mailu (unita MimeMess.pas).
Druha samostatna vec je implementace SMTP klienta (unita
SMTPsend.pas).

Tedy zde zminovany problem lze resit se Synapsi nasledovne:

1. vytvorit si text e-mailu BEZ jakehokoliv pole BCC. Do TO pole dat
jen to co maji vsichni adresati videt. BCC adresaty neni sebemensi
duvod vubec do textu e-mailu nejak uvadet...

2. zahajit SMTP spojeni a v 'RCPT TO' uvest nejen viditelne
adresaty, ale i vsechny adresy, na ktere chceme poslat skrytou
kopii.

3. odeslat pres zahajene SMTP spojeni pripraveny text e-mailu. (ten
text toho e-mailu muze byt principielne zcela libovolny.. zalezi jen na
vas, jako na programatorovi... vse je pod vasi kontrolou!)

... tedy nic sloziteho. ;-) Je to presne ten postup, o kterem zde zcela
spravne hovoril Dalibor Toman.

Lukas.

taskbar

[*] Hacx <Hacx(zv)seznam(tec)cz> - 14.8.2001 21:40:25

Ahoj.
CHtel jsem se zeptat jakou syntaxi mam schovat a zase zobrazit taskbar?

Diky.

Hacx

Jak spustit explorer.exe

[*] Hurricane <hurricane(zv)quick(tec)cz> - 14.8.2001 21:47:39

Zdravim

Je to jeden a tentyz explorer.exe. Tusim, ze na to je nejaky skryty
prepinac. Zeptam se ti v konferenci na podobne tema.

> V system zadnej explorer.exe neni!!!! (Aspon u mne)

[*] Dalibor Toman <dtoman(zv)fortech(tec)cz> - 14.8.2001 21:47:25

> Mephisto dne 14 Aug 2001, v 11:52:

> Hadam, ze by to mel odstranit nektery z mail-serveru - ten prvni?

mail server nic neodstranuje. Ten s hlavickou zpravy nemanipuluje a jedinou zmenu kterou dela je doplneni Received: hlavicky. Ta se pouziva k sledovani cesty mailu a detekci zacyklenych zprav (2 spatne nastavene SMTP servery si predavaji zpravu stale dokola).

Postovni klient by nemel BCC prijemce vubec uvadet v hlavicce zpravy (ani jako BCC: ani jako To:)

D. Toman

JCL

[*] Dalibor Toman <dtoman(zv)fortech(tec)cz> - 14.8.2001 21:56:26

> [...]
> nejmenovany provaider si s tim hlavu nelame ... sice muzete namitat ze tim
> nedodrzuje nejake standarty ale proste to tak je) takze stale za

ZADNY SMTP SERVER NEMA za povinnost vyhazovat neco z hlavicek. Naopak hlavicky meji zustavat pokud mozno v puvodnim stavu. Jen se pridava Received: hlavicka (muze byt v mailu vicekrat) pripadne nejake dalsi systemove informace...

> [...]

> To: "Akvila Travel - Administrator" <Administrator(zv)akvila(tec)cz>
> Bcc: "Akvila Travel - Administrator" <Administrator(zv)akvila(tec)cz>

Zajimave. Podle hlavicek je puvodcem zpravy Outlook Express 5.00 a radek BCC: se skutecne vyskytuje v hlavicce. Nikdy jsem o OE tuto vlastnost nepozoroval. Nyni pouzivam OE 5.5 ale pouzival jsem i 5.0 a nikdy jsem nevidel BCC: hlavicku v jim odeslanych zpravach.

Tady je hlavicka zpravy, ktera byla poslana na adresu dtoman(zv)fortech(tec)cz jako BCC a na adresu test(zv)lit(tec)cz jako To:. Zdana BCC hlavicka neni ve zprave obsazena...

From: "Dalibor Toman" <dtoman(zv)fortech(tec)cz>
To: <test(zv)lit(tec)cz>
Subject: Pokus s BCC
Date: Tue, 14 Aug 2001 21:48:36 +0200

Rychl�poekreslov�n�obr�zku

[*] Petr =?iso-8859-2?q?E=B9ner?= <petr.esner(zv)atlas(tec)cz> - 14.8.2001 16:06:26 -0400

Ahoj,

On Tuesday 14 August 2001 02:11, you wrote:
> Vetsina komponent pod CLX totiz nepekne problikava.

Kylixovske aplikace maji vazne hrozne pomale vykreslovani, vykreslit treba
dlouhe menu je hoodne oskliva podivana. No ona vetsina aplikaci postavenych
na toolkitu Qt nepekne problikava. Napr. Opera.

Co neblika jsou "velke" aplikace, KDE, Gnome a spol., to
jsou taky Qt aplikace. Kdyz jsem se dival na jejich zdrojovy kod, vsechny
mely v QWidget::Paint handlerech plno techto fragmentu (omluvte prosim cizi
jazyk :-))

/* no flicker thanks */
this->setBackgroundMode( NoBackground );

V dokumentaci Qt jsem pak nasel toto:

NoBackground - the widget is not cleared before paintEvent(). If the widget's
paint event always draws on all the pixels, using this mode can be both fast
and flicker-free.

Zakopaneho psa bych hledat asi tam, rekl bych, ze CLX nic takoveho
nenastavuje a misto toho vzdy vymaze widget na barvu QControl.Color ->
zpusobi tim zpomaleni a problikavani. Oprava by nastesti mela byt trivialni.

Ja jsem se jeste nepustil do poradneho louskani zdrojaku CLX, nevite nekdo,
jestli je to tak jak pisu nebo je problem nekde jinde?

--
Petr E#ner
petr.esner(zv)atlas(tec)cz

Jak spustit explorer.exe

[*] 3dimension <3dimension(zv)atlas(tec)cz> - 14.8.2001 23:02:08

Urcite? Ja vim ze kdyz sem se kdysi davno hrabal v litestepu tak jsme
potlacovali vse ze system.ini a explorer byl podle me jeden z nich.

> Je to jeden a tentyz explorer.exe. Tusim, ze na to je nejaky skryty
> prepinac. Zeptam se ti v konferenci na podobne tema.
>
> Zdenek

Taskbar

[*] Viktor Marek <viktor(zv)mbox.vol(tec)cz> - 14.8.2001 23:04:26

Schova TaskBar
ShowWindow(FindWindow('Shell TrayWnd',nil),SW HIDE);
end;

Zobrazi TaskBar
ShowWindow(FindWindow('Shell TrayWnd',nil),SW SHOW);

Jak spustit explorer.exe

[*] Petr =?iso-8859-2?q?E=B9ner?= <petr.esner(zv)atlas(tec)cz> - 14.8.2001 22:29:38 -0400

Ahoj,

On Tuesday 14 August 2001 13:21, you wrote:
> [...]
>
> Zminovany klic jsem v registrech vubec nenasel (System v Policies neni) a
> po jeho pokusnem pridani s uvedenou hodnotou se nic nedeje.

A nemohlo by to byt tim, ze explorer.exe se spusti jako shell jen tehdy, kdyz
je jako shell nastaven? Nepomohlo by nechat tvuj program spustit z system.ini
- shell, po spusteni zmenit ten odkaz shell zpet na explorer, pak zpustit
explorer?

--
Petr Esner
petr.esner(zv)atlas(tec)cz

ftp Download a Upload

[*] "FAIT Ji��, ml." <fait(zv)jakl(tec)cz> - 15.8.2001 07:11:58

Potrebuji nejakym jednoduchym zpusobem v pravidelnych intervalech
(hodina) ne jedne strane uploadovat soubor (150KB) a na druhe strane jej
downloadovat (to uz nemusi byt pravidelne).
Jak na to?
Chci se vyhnout komponentam FastNet.

Jiri Fait
Informacni systemy
ICQ: 113357332
Email: fait(zv)jakl(tec)cz , ftsoft(zv)iol(tec)cz

Mistrovstvi v Delphi 3

[*] Liboz Zapletal <zapletal.libor(zv)c-box(tec)cz> - 15.8.2001 07:13:49

[P��loha v souboru: winmail.dat]
Mam zapujcenou knihu Mistrovstvi v Delphi 3, avsak bohuzel bez doprovodneho
CD.
Najde se nekdo kdo by byl ochoten poslat mi obsah CD mailem ?
Samozrejme pouze priklady uvadene k jednotlivym kapitolam. Kdyz se to
zazipuje, tak by to nemuselo byt tak velke.

Diky LiborZ

JCL

[*] Karel Rys <delphi(zv)zas-me(tec)cz> - 15.8.2001 07:27:49

Dalibor Toman dne 14 Aug 2001, v 21:56:

> ZADNY SMTP SERVER NEMA za povinnost vyhazovat neco z hlavicek. Naopak
> hlavicky meji zustavat pokud mozno v puvodnim stavu. Jen se pridava
> systemove informace...

Dekuju za vysvetleni, v tomhle jsem mel celkem slusny hokej...

S tim uvedenim BCC: tady je uryvek napovedy z Pegasus mailu, kde se
da neco ohledne toho nastavit (omlouvam se za diakritiku):

---
U odes�lan� po#ty potla�it seznam p��jemc� slep�ch kopi� BCC (Blind
Carbon Copy) je u�ite�n�, ale #patn� normalizovan� prvek. Existuj�
minim�ln� t�i zp�soby, jak zapsat pole BCC do dopisu: zcela vynechat,
pouze s�adresou ka�d�ho individu�ln�ho p��jemce, nebo se seznamem
adres v#ech lid�, kte�� dost�vaj� BCC. Pegasus Mail implicitn� uv�d�
seznam v#ech p��jemc� BCC do pole BCC odes�lan�ch dopis�: pokud byste
rad�ji, aby se v�tomto poli neobjevily ��dn� adresy, zvolte tuto
mo�nost. Pak bude pole BCC prost� obsahovat slovo "(Potla�eno)", a
��dn� adresy.
---

Pokud Outlook funguje podobne, je to mozna duvod, proc v BCC je ta
adresa videt - je totozna s tim, co je v poli "To:".

Karel Rys

> [...]
>
> Tady je hlavicka zpravy, ktera byla poslana na adresu
> dtoman(zv)fortech(tec)cz jako BCC a na adresu test(zv)lit(tec)cz jako To:. Zdana BCC

ftp Download a Upload

[*] Do�ekal Radek <RDocekal(zv)CSAS(tec)cz> - 15.8.2001 07:27:18

Pouzitelne komponenty na FTP naleznes tady:

http://overbyte.alexid.fr/frame_index.html
http://www.nevrona.com/indy
http://www.hoerstemeier.com

> [...]
> Informacni systemy
> ICQ: 113357332
> Email: fait(zv)jakl(tec)cz , ftsoft(zv)iol(tec)cz

[*] Adam Feistner <feistna(zv)volny(tec)cz> - 15.8.2001 07:31:07

"...\Program Files\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE"
- pod W2K

Adam Feistner
feistna(zv)volny(tec)cz
www.volny(tec)cz/feistna/cz.htm

> V system zadnej explorer.exe neni!!!! (Aspon u mne)

JCL

[*] Dalibor Toman <dtoman(zv)fortech(tec)cz> - 15.8.2001 07:59:05

> [...]
>adres v#ech lid�, kte�� dost�vaj� BCC. Pegasus Mail implicitn� uv�d�
>seznam v#ech p��jemc� BCC do pole BCC odes�lan�ch dopis�:

hmm. To ledacos vysvetluje. Podle me ale Blind Carbon Copy (BCC) je
zavedeno proto, aby se nikde v mail hlavicce ty adresy neobjevily. V
opacnem pripade BCC zcela ztraci smysl.

D. Toman

cdplayer.ini a cislo CD

[*] Tomas Vladik <tom.vladik(zv)swadvice(tec)cz> - 15.8.2001 08:03:23

From: Scott F. Barnes (sfb(zv)iaw.on.ca)
Subject: Re: Identifing CDROMs by serial number
Newsgroups: comp.lang.pascal.delphi.misc
Date: 1996/07/20

>Anyway, about the serial number. If you look in your cdplayer.ini
>file (Assuming you are using Windows CD Player), you will see sections
>titled like [B92B60]. The code inside the brackets is the serial
>number off of the CD. I checked the DOS DIR serial number, and it
>matches for this one, but maybe not for all. I have some utilities

This works under Win95. There was a thread about this a couple weeks
ago that helped me greatly! (okay, it's a work in progress - I'm
using it to learn Delphi, so the code isn't great, but it runs!!!)

The "SerailNumber" variable and function call to GetVolumeInformation
are the important parts.

var
NotUsed, VolFlags: Integer;
Buf: array [0..MAX_PATH] of Char;
VolName: string;
LoopCnt: Integer;
SerialNumber: dword;
SNString: string[8];
CDDrive: array [1..4] of Char;

CDDrive:='defg';
LoopCnt:=0;
repeat
Inc(LoopCnt);
GetVolumeInformation(PChar(CDDrive[LoopCnt]+':\'),
Buf, sizeof(Buf),
(zv)SerialNumber, NotUsed, VolFlags, nil, 0);
SetString(VolName, Buf, StrLen(Buf));
VolName := Format('%s',[VolName]);
if VolName='Audio CD' then
begin
SNString := IntToStr(SerialNumber);
StatusBar1.Panels.Items[1].Text := 'CD '+SNString;

Scott

Rychl� poekreslov�n� obr�zku

[*] Jiri Wendl, KSH-Data <wendl(zv)ksh-data(tec)cz> - 15.8.2001 08:09:06

> Sice diky, ale protoze nejsem stale jeste tak zabehnuty programator, protoze
> se Dephi ucim sam, nevim jak DoubleBuffered definovat.

Je to property.

Zacatecnicky dotaz, jak uchovat plochu prejectu.

[*] ing. Pavel Zilinec <zilinec(zv)email(tec)cz> - 15.8.2001 08:12:07

Tools->Environment options->Preferences->Autosave options->...
(Trochu hled�n� by neu#kodilo))

mailto:zilinec(zv)email(tec)cz

14.08.2001 nba:
> Nevite jak ulozit rozlozeni vsech oken projectu tj. pri opetovnem otevreni
> se otevrou vsechny otevrene unity pri skonceni prace a pracovni plocha bude
> tez stejna?

ftp Download a Upload

[*] likeapear <likeapear(zv)centrum(tec)cz> - 15.8.2001 08:22:43

> [...]
> (hodina) ne jedne strane uploadovat soubor (150KB) a na druhe strane jej
> downloadovat (to uz nemusi byt pravidelne).

zkus komponenty FPiette (ICS), urcite je najdes na webu nekde tady
http://users.swing.be/francois.piette
http://www.rtfm.be/fpiette
jedinou nevyhodou je ze ftp z tohoto baliku neumoznuje naparametrizovat
firewall.
likeapear

Zacatecnicky dotaz, jak uchovat plochu prejectu.

[*] Pavol Kaka�ka <kakacka(zv)proca(tec)cz> - 15.8.2001 08:24:24

> Nevite jak ulozit rozlozeni vsech oken projectu tj. pri opetovnem otevreni
> se otevrou vsechny otevrene unity pri skonceni prace a pracovni plocha
bude
> tez stejna?

Ide o Delphi? Ak ano tak v menu Tools/Environment Options mas skupinu
"Autosave options" a tam "Project Desktop" Zaskrtni tuto volbu a malo by to
fungovat. Ale za urcitych okolnosti to nemusi byt 100% rovnake.

Rychl�poekreslov�n�obr�zku

[*] Jiri Wendl, KSH-Data <wendl(zv)ksh-data(tec)cz> - 15.8.2001 08:56:25

// no flicker thanks
QWidget_setBackgroundMode(Handle, QWidgetBackgroundMode_NoBackground);

Diky moc.
Staci do Paint napsat tenhle radek a prestane to blikat.

Jirka

Mistrovstvi v Delphi 3

[*] 0x <phaseus(zv)atlas(tec)cz> - 15.8.2001 08:58:19

[P��loha v souboru: winmail.dat]
Sm�la, D3 jsem nena#el, ale p�j� si knihu k D4 a CD bude na
http://www.hetec(tec)cz/kryologic/d4.zip ... ale ty trojky se pokusim naj� taky
(m�m v tom hroznej bordel).

[...]

Dodatek k RE: RE: Rychle poekreslovani obrazku

[*] David Kraina <DKx(zv)Seznam(tec)cz> - 15.8.2001 09:15:20

Uz jsem na to prisel. Neocekaval jsem to tak jednoduche, proto jsem furt
hledal neco jako image1.picture.doublebuffered:=true;

> [...]

13.8.2001 David Kraina:
> Pri castem prekreslovani obrazku poblikavaji. Je moznost se toho zbavit ?

OT: RE: Jak spustit explorer.exe

[*] David Mensik <mensikd(zv)seznam(tec)cz> - 15.8.2001 09:18:08

To je trosicku jiny explorer (Internet Explorer) ;))))
Ozon

> "...\Program Files\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE"
> - pod W2K

Post a binarni data

[*] Matula M. <mirek.delphi(zv)centrum(tec)cz> - 15.8.2001 09:26:05

Posli mi save_file.asp, zkusim to otestovat.

Mirek
m.matula(zv)centrum(tec)cz
> [...]
> <INPUT TYPE="submit" NAME="odeslat" VALUE="odeslat">
>
> Stejne takovym zpusobem potrebuju odeslat binarni data z delphi

Free compiler

[*] Ondrej Krajicek <mll-delphil(zv)seznam(tec)cz> - 15.8.2001 09:27:56

Taha se to skutecne jako snek, ale doporucuji trpelivost a LeechFTP.

> Podarilo se Vam to nekomu stahnout? Je to velike asi 141 MB a asi po tydnu
> snahy uz mam stazeno 77% ...

Mistrovstvi v Delphi 3

[*] Petr Kukl�k <Petr.Kuklik(zv)seznam(tec)cz> - 15.8.2001 09:30:44

[P��loha v souboru: winmail.dat]
Mno, mozna bych i byl ochoten, nebude vsak lepsi to prepalit a poslat
postou? Kdyz to tak vezmu, jedno CD cca 20Kc + nejake to postovne, to
se urcite dohromady vejde do 50Kc, nebude to tak lepsi?

Petr Kuklik

Dne 15.�srpen�2001, <delphi-l(zv)clexpert(tec)cz> napsal:

> [...]
> Samozrejme pouze priklady uvadene k jednotlivym kapitolam. Kdyz se to
> zazipuje, tak by to nemuselo byt tak velke.

[*] Matula M. <mirek.delphi(zv)centrum(tec)cz> - 15.8.2001 09:31:29

Mohl bys vysvetlit jak se parametrizuje firewall, nebo kde se o tom mohu
neco dovedet ?
Mirek

> [...]
> http://users.swing.be/francois.piette
> http://www.rtfm.be/fpiette
> jedinou nevyhodou je ze ftp z tohoto baliku neumoznuje naparametrizovat

Post a binarni data

[*] Ales Vasicek <vasicek(zv)ecommerce(tec)cz> - 15.8.2001 09:46:56

Ahoj,

save_file.asp vypada nejak takto:

Set mySmartUpload = Server.CreateObject("aspSmartUpload.SmartUpload")
mySmartUpload.Upload

For each file In mySmartUpload.Files
If not file.IsMissing Then
strGuid = GetGUID & "." & file.FileExt
file.SaveAs (Replace(Application("personal_images") & "/" & strGuid,
"/", "\"))
Response.Write(Replace(Application("personal_images") & "/" & strGuid,
"/", "\"))
End If
Next

Set mySmartUpload = Nothing

ftp Download a Upload

[*] Dalibor Toman <dtoman(zv)fortech(tec)cz> - 15.8.2001 09:47:39

> Mohl bys vysvetlit jak se parametrizuje firewall, nebo kde se o tom
mohu
> neco dovedet ?
> Mirek

naparametrizovat

zrejme ma na mysli, ze ty komponenty neumi PASV rezim (datove spojeni
se navazuje smerem od klienta k serveru).

D. Toman

Free compiler

[*] Tomas Vladik <tom.vladik(zv)swadvice(tec)cz> - 15.8.2001 10:07:03

> Taha se to skutecne jako snek, ale doporucuji trpelivost a LeechFTP.

Trpelivost mam, pouzivam NetVampire ...

T.

OT: jak omezit select z MSSQL

[*] EFG developer <developer(zv)efg(tec)cz> - 15.8.2001 10:13:58

Zdravim, vyskytl se mi tady jeden docela velky problem: jak donutit MSSQL
server aby mi poslal ze selectu napr. jen prvnich 20 zaznamu, a pak nasledne
i dalsich 20 atd. (takhle je to reseny napr. v prohledavacich). U mySQL
serveru je to prikaz LIMIT, ale u MSSQL mi to nejak nechodi.

Neni to do delphi ale do PHP, ale predpokladam ze se to tyka vice sql jazyku
a ne php. Jo a jeste potreboval bych to prez ODBC a nebo treba i prez
nativni pripojeni z PHP.

Dik za radu

S pozdravem

Ing. Petr �ikola
EFG CZ spol. s r.o.
tel.: +420 436 319 324
sikola(zv)efg(tec)cz
www.efg(tec)cz
www.aktion(tec)cz

jak omezit select z MSSQL

[*] Sula Milos <milos.sula(zv)oku-su(tec)cz> - 15.8.2001 10:22:14

no my to resime tak ze mame smycku ktera nacita postupne vsechny data ale
zobrazi jen ty potrebna napr. od 1-10 pak 11 -20 atd. (snad by se to dalo
napsat i jako stored procedura primo na serveru)

[...]

Cas na jine stanici

[*] Ing. Petr #vejda <lingvista(zv)lingvista(tec)cz> - 15.8.2001 10:30:48

Aktualni cas na sve stanici zjistim prikazem Time, Date, popr. Now.

JAK ALE ZJISTIM CAS NA JINE STANICI V SITI???

Pri vytvareni souboru na vzdalene stanici se soubor vytvori s datumem teto
stanice. Kdyz porovnavam tento datum s casem Now sve stanice, dojde k
diferencim (nekdy i zapornym, zpusobenych tim, ze vzdalena stanice ma
nastaveni jiny cas nez ja). Jak z toho ven? Nepripada v uvahu, ze bych
uzivatelum nastavoval spravny cas - musim si vystacit s nejakou korekci.

Petr Svejda

Zalohovani LingVista - program pro pravidelne zalohovani dat
edice LingVista software - software s inteligenci
http://www.lingvista(tec)cz - stazeni programu Z D A R M A

Cas na jine stanici

[*] Tomas Vladik <tom.vladik(zv)swadvice(tec)cz> - 15.8.2001 10:44:27

From: Deborah Pate (TeamB) (d.pate(zv)cableinet.co.not-this-bit.uk)
Subject: Re: Remote Date and Time
Newsgroups: borland.public.delphi.oleautomation
Date: 2000/11/11

Download Network.pas from
http://www.mindspring.com/~efd/tools.htm
You'll also need radmin32.dll and rlocal32.dll, which you
can get from microsoft's site (if you haven't already got
them - I think they came with the first Win95 service
pack):
http://support.microsoft.com/support/kb/articles/Q142/7/94.
ASP

--
Deborah Pate (TeamB)
http://delphi-jedi.org

jak omezit select z MSSQL

[*] Lasevic, Martin <MLasevic(zv)ratiopharm(tec)cz> - 15.8.2001 10:47:40

U PHP a MySQL se pouziva klicove slovo LIMIT od, do. Tak to zkus i na MSSQL

======================================
ing. Martin Lasevic
Software Specialist
Tel.: +420-2-51 02 11 30, +420-602-298 904
Fax: +420-2-51 02 11 23
mailto:mlasevic(zv)ratiopharm(tec)cz

Od :

[...]

D6 personal mirror. Was: Re: Free compiler

[*] Dalibor Toman <dtoman(zv)fortech(tec)cz> - 15.8.2001 11:03:52

LeechFTP.

> Trpelivost mam, pouzivam NetVampire ...

Pokud ma nekdo zajem tak si muze Personal edition stahnout z naseho
FTP:
ftp://ftp.lit(tec)cz/windows/borland/d6personal/BorlandDelphiPersonalEditi
on.exe

D. Toman

jak omezit select z MSSQL

[*] David Mensik <mensikd(zv)seznam(tec)cz> - 15.8.2001 11:17:24

No, je mozno pouzit TOP (SELECT TOP 2 col1, col2 FROM table1) - pak vrati
prvnich X polozek (ale musi byt ORDER, jinak vrati "arbitrary").
Ale jak potom zadat o dalsi, to nevim. Slo by to mozna nejak obejit
pocitadlem, ale nevim.
Ozon

> [...]
> i dalsich 20 atd. (takhle je to reseny napr. v prohledavacich). U mySQL
> serveru je to prikaz LIMIT, ale u MSSQL mi to nejak nechodi.

[*] Milan ��ek <Cizek.Milan(zv)seznam(tec)cz> - 15.8.2001 11:34:19

ahoj,
snad ti pomuze: http://www.builder(tec)cz/art/php/outseznam.html

S pozdravem Milan Cizek, D5
Ent

Kam do kina ci divadla? http://kultura.seznam(tec)cz

Selection a Top v WebBrowser

[*] Jan Krizek <krizek(zv)vitasw(tec)cz> - 15.8.2001 11:37:02

Ahoj,

nevi nekdo z vas jak se da z interface IWebBrowser ziskat co je vybrano,
pripadne co se nachazi nahore v okne (kam se uzivatel dostal pomoci
scrollovani). Nejlepsi by to bylo rovnou jako pozice v souboru, ktery se
mu podstrcil k nacteni.

Dik Honza +

Free compiler

[*] Jaroslav Kuba <jarda(zv)tresoft(tec)cz> - 15.8.2001 11:58:16

Me se to povedlo cele asi pred tremi tydny ale stejne ten instalator
nefunguje ten archiv byl poskozenej a nic to nenainstaluje, znovu jsem to
radsi nezkousel.

> [...]

Taha se to skutecne jako snek, ale doporucuji trpelivost a LeechFTP.

> Podarilo se Vam to nekomu stahnout? Je to velike asi 141 MB a asi po tydnu

Mistrovstvi v Delphi 3

[*] Pavel Gazda <Pavel.Gazda(zv)seznam(tec)cz> - 15.8.2001 12:07:23

Pokud budes mit jeste zajem, tak ti to poslu ( treba pres uschovnu ),
ale nejdriv v patek.

pavel.gazda(zv)seznam(tec)cz

ftp Download a Upload

[*] likeapear <likeapear(zv)centrum(tec)cz> - 15.8.2001 12:24:17

> mohu

asi jsem se spatne vyjadril. samozrejmne jsem mel na mysli pripojeni pres
proxy / socks.
navic jsem zjistil, ze v FPiette ICS TFtpClient to uz je od verze 2.66,
takze se vsem omlouvam.
kazdopadne je tenhle balik opravdu dobrej.

Apr 09, 2000 V2.66 Proxy / Socks / Local streams support added.
Pieter Snyman <pgws(zv)iafrica.com> added proxy and socks support.

likeapear

FPiette a FTP - zmrsene soubory

[*] rjunga(zv)oku-ka(tec)cz - 15.8.2001 12:54:23

Ahoj lidi,

delal jsem programek (neco jako je LiveUpdate od Nortona) a pouzival
jsem komponenty FPiette. Kdyz jsem stahoval soubor pres ftp, tak byl
zmrseny. Pokud to byl textovy soubor, tak mezi kazdy radek byl pridany
jeste jeden prazdny. Poduk to byl exe soubor, tak po spusteni toho
stazeneho exe mi Windows hlasi, ze toto neni 32bit aplikace.
Nesetkal se nekdo s necim podobnym a jak se to davyresit?

Dik, Roman J

jak omezit select z MSSQL

[*] Milan Schembera <milan(zv)missoftware(tec)cz> - 15.8.2001 13:05:54

Prevzato z konference MS SQL:

Kdyz udelas top x, kde x je (aktualni stranka * pocet radek na strance), tak
dostanes ten balik radek, kterej chces zobrazit. ASPckem nebo PHPckem
vynechas ((aktualni stranka - 1) * pocet radek na strance) radku a zobrazis,
co zobrazit mas. Kdyz das next, tak si reknes o dalsi balik radecku ...
Chapu, ze to neni optimalni ... ale pri pouziti ForwardOnly je to hodne
rychly ... na serveru prehrnes tech par tisic radek pomerne rychle ... a na
klienta se natahne zase jenom malej balik radek.
Samozrejme, muzes pouzit v ASPcku strankovani ... ale to ma vyrazne vetsi
rezii nez mnou popisovanej workaround.

Mimochodem LIMIT, co je u MySQL, se u MS SQL pouzit neda ....

FPiette a FTP - zmrsene soubory

[*] Miroslav Barica <miroslav.barica(zv)matador.sk> - 15.8.2001 13:10:51

zeby nastavenie transfer modu ascii, alebo binary???

[...]

[*] Dalibor Toman <dtoman(zv)fortech(tec)cz> - 15.8.2001 13:12:38

> [...]
> stazeneho exe mi Windows hlasi, ze toto neni 32bit aplikace.
> Nesetkal se nekdo s necim podobnym a jak se to davyresit?

vypada to na kombinaci 2 chyb:

podobne chyby se projevuji pokud:
- dochazi k prevodu CRLF napriklad na LFLF
- dochazi ke konverzi znaku s ASCII kodem nad 127

je mozne, ze download probehl v textovem rezimu (nebyl zvolen binarni
mod - TYPE I ). Pak muze FTP server pachat konverzi to 7bitoveho
kodovani. To se projevi jednak nespustitelnosti execek a muze to mit
za nasledek i prevod CRLF na LFLF (LF je konec radku pouzivany na
Unixu, takze dow/windows CRLF muze byt prevedeno na LFLF)

D. Toman

CDO

[*] Ales Vasicek <vasicek(zv)ecommerce(tec)cz> - 15.8.2001 13:17:09

Ahoj,

nevite nekdo o nejakych prikladech pouziti CDO (Collaboration Data
Objects) v delphi?
Hlavne mam problem vubec tuto knihovnu do delphi dostat... Nedari se mi
ji naimportovat jako ActiveX. Delphi ji nenabizi v okne "import
activex". Pokud natvrdo vyberu Dll, tak se mi tam taky neprida. >:(

Ales

ftp Download a Upload

[*] Lukas Gebauer <gebylist(zv)mlp(tec)cz> - 15.8.2001 13:21:56

> [...]
> (hodina) ne jedne strane uploadovat soubor (150KB) a na druhe strane
> jej downloadovat (to uz nemusi byt pravidelne). Jak na to? Chci se

No, zrovna travim dovolenou tim, ze implemetuji FTP do Synapse. ;-)

Lukas.

CAB extract - po druhe

[*] Milan ��ek <Cizek.Milan(zv)seznam(tec)cz> - 15.8.2001 13:33:37

Potrebuju udelat funkci, do ktery zadam sourcefile,targetdir a ona
rozbali celi archiv (ExpandAll) do te cesty. Pokud nastane nejaka
chyba fce vrati false.

Mam takovou predstavu, a to setupapi.dll (nachazi se ve vsech win -
odpadla by teda potreba distr.dll), funkce SetupIterateCabinetA.
Funkcni priklad pouziti je u komponenty BUCabFile (z BUpack), nechci
pouzit primo komponentu, spis mit nejaky takovy vytazek toho kodu s
funkci ExtractAll... Ten kod se mi ale nedari oddelit od komponenty,
jedine, co jsem zatim pochopil je loadnuti DLL :((.
Muzete mi s tim nekdo pomoct? (jsou to asi 2-4 stranky potrebneho
kodu).

Diky
Milan Cizek, D5
Ent

Vse pod jednou strechou - squash, Ricochet, aerobik, solaria, sauna,
posilovna, sport shop, sport bar, masaze - http://www.squashpoint(tec)cz

EAccessViolation a Delphi 5

[*] "Mirek Drej�ek" <drejcek(zv)schkocr(tec)cz> - 15.8.2001 13:34:36

zdravim,
mam Delphi 5 prof. Pri ukoncovani aplikace se mi stale objevovala chyba EAccessViolation.
Po hodne dlouhem hledani chyby jsem pomoci Search/Find Error zjistil, ze tato chyba je nespis v TMenuItem.MergeWith. Proto jsem veskere odpojeni a pripojeni menu v programu zrusil. A chyba skutecne byla odstranena. Na vsech pocitacich, kde chodil dr. Watson je vse OK. Ale co bych nyni mel delat, kdyz tuto funkci potrebuji?

Predem mnohokrat dekuji za odpoved.

S pozdravem
Mirek Drejcek.

Label disku a FAT

[*] David Kraina <DKx(zv)Seznam(tec)cz> - 15.8.2001 13:48:40

Nevite nekdo jak mam zjistit nazev disku (stary dobry label) a styl FAT
(16/32) ? Dik ...DKx...

Label disku a FAT

[*] Milan ��ek <Cizek.Milan(zv)seznam(tec)cz> - 15.8.2001 14:03:18

> Nevite nekdo jak mam zjistit nazev disku (stary dobry label) a styl FAT
> (16/32) ? Dik ...DKx...

ahoj,
podivej se do JCL - jclSysInfo:
function GetVolumeName(const Drive: string): string;
function GetVolumeFileSystem(const Drive: string): string;

S pozdravem Milan Cizek, D5
Ent

E-mail zdarma na cely zivot: http://email.seznam(tec)cz

DBGrid, vyber a Ctrl C

[*] Roman #ev��k���##�#�(#�h�̿ - 15.8.2001 14:09:57

Ahoj,
nevite nekdo o nejake komponente, nebo jak udelat nasledujici...

DBGrid, uzivatel si oznaci jak radky tak sloupce (jako v excelu) a potom da
Ctrl+C, prepne se do Excelu a da vlozit...

SynEdit, TabWidth a (Un)Indentace

[*] Slavek Rydval <rk(zv)atrey.karlin.mff.cuni(tec)cz> - 15.8.2001 14:32:58

Ahoj,

> Jak si to presne predstavujes ?
*****Predstavuji si mit dve vlastnosti. Stavajici TabWidth a novou
(napr.) IndentWidth.

> Mozna staci pred UnIndent nastavit TabWidth na pozadovanou velikost a
> pak to vratit zpet.
*****To me take napadlo, ale je to vicemene prasarnicka. Radeji si
napisu jednoducheho potomka, ktery to vyresi pomoci vyse
uvedene predstavy.

Slavek

> ing. Jan Fiala
> mailto:jan.fiala(zv)iol(tec)cz

Buh miluje ateisty. Neobtezuji ho svymi problemy.

jak omezit select z MSSQL

[*] Jaroslav Nadhera <nadhera(zv)csh(tec)cz> - 15.8.2001 14:34:39

> Prevzato z konference MS SQL:

Mohu se zeptat jak se prihlasit do teto konference?

jak omezit select z MSSQL

[*] Daniel Rott <roxton(zv)seznam(tec)cz> - 15.8.2001 14:48:43

> [...]
> i dalsich 20 atd. (takhle je to reseny napr. v prohledavacich). U mySQL
> serveru je to prikaz LIMIT, ale u MSSQL mi to nejak nechodi.

Ja to ve svych aplikacich resim pomoci
SQLSetStmtAttr(stmt,SQL_ATTR_MAX_ROWS
Totez lze udelat pomoci TOP, ale az od verze 7.0.
Problem dalsich stranek resim pomoci podminky,
ktera porovnava hodnoty podle kterych je dotaz
setriden.

Napriklad prvni stranka:
SELECT TOP 20 id,jmeno,adresa FROM osoba ORDER BY jmeno
U dalsi strankek se prida podminka:
WHERE jmeno>:hodnota
kde :hodnota je posledni jmeno z predchozi stranky.
Pokud neni polozka "jmeno" jednoznacna, je nutne
podminku definovat jako >= a osetrovat duplicity.

Daniel Rott - roxton(zv)volny(tec)cz
http://www.volny(tec)cz/roxton
Some minor bugs/features fixed/added

jak omezit select z MSSQL -> OT: Konference MS SQL

[*] Milan Schembera <milan(zv)missoftware(tec)cz> - 15.8.2001 15:08:37

> Mohu se zeptat jak se prihlasit do teto konference?

na www.emwac(tec)cz . Jsou tam i dalsi konfery ohledne M$ produktu ...

M.S.

Taskbar

[*] Petr =?iso-8859-2?q?E=B9ner?= <petr.esner(zv)atlas(tec)cz> - 15.8.2001 09:40:53 -0400

Ahoj,

On Tuesday 14 August 2001 17:04, you wrote:
> [...]
> end;
>
> Zobrazi TaskBar
> ShowWindow(FindWindow('Shell_TrayWnd',nil),SW_SHOW);

Ja bych to resil takto (ale netestoval jsem):

procedure SetTaskBarState(AVisible: Boolean);
var
mData: TAppBarData;
begin
ZeroMemory(mData, sizeof(mData));

mData.cbSize := sizeof(mData);
mData.lParam := Integer(not AVisible);

SHAppBarMessage(ABN_FULLSCREENAPP, mData);

Petr E#ner
petr.esner(zv)atlas(tec)cz

jak omezit select z MSSQL

[*] Radim Hampel <hampel(zv)ecommerce(tec)cz> - 15.8.2001 16:28:41

Ahoj,
ne, automaticky tohle na urovni jazyka nelze. Muzes pouzit klauzuli TOP
nebo nastavit SET ROWCOUNT, ale strankovat ne. Muzes pouzit pro
strankovani ADO. Nebo muzes vytvorit docasnou tabulku s IDENTITY
sloupcem a tak vratit hodnoty tohoto sloupce v rozsahu od - do. Nebo
vite nekdo o jinem zpusobu strankovani?

Radim

> [...]
> Pokud neni polozka "jmeno" jednoznacna, je nutne
> podminku definovat jako >= a osetrovat duplicity.

[*] Matula M. <mirek.delphi(zv)centrum(tec)cz> - 15.8.2001 16:28:22

Udelal jsem to podobne jak IE 5.5 a kupodivu to funguje.
Pokud mas zajem, ozvi se mi na m.matula(zv)centrum(tec)cz , poslu ti demo. Pouzil
jsem Indy komponenty.

Mirek

Takova legracka (ale ze zacatku jsem se moc nesmal

[*] Dalibor Toman <dtoman(zv)fortech(tec)cz> - 15.8.2001 16:36:27

DD,

az se budete chvilku nudit zkuste toto:
- vyberte si nejaky Delphi projekt (dejme tomu 'projekt' - za to
jmeno dosadte jmeno jiz existujiciho projektu).
- zazalohujte (doporucuji) projekt.dsk souboru (nize uvedeny postup
zpusobi, ze
po ukonceni IDE soubor dozna podstatnych zmen (asi jen pokud je
povolen autosave))
- v souboru projekt.dsk najdete sekci [Main Window]
- v sekci zmente hodnotu promenne Visible z 1 na 0
- spustte prostredi delphi a otebrete projekt.dpr (nebo dvojkliknete
na projekt.dpr)
- a ted by mela zacit ta spravna zabava. IDE bezi, kompilace a
krokovani mozne jen na obrazovce neco chybi :-)

A tohle se mi stalo tak nejak samo o sobe. Po restartu PC najednou IDE
prepadla stydlivost a u jednoho projektu se radsi ani neukazalo...
Mohl by to byt i namet na docela skodolibej vtipek :-)

Podotykam: mam D5. Netusim jak se to chova s D6

D. Toman

DBGrid, vyber a Ctrl C

[*] Martin Kube�ka <martin.kubecka(zv)amenit(tec)cz> - 15.8.2001 16:59:39

Umi to treba EQGrid od www.devexpress.com

ladeni sluzby v IDE

[*] Matula M. <mirek.delphi(zv)centrum(tec)cz> - 15.8.2001 17:05:22

Jdes na to spatne.
Udelej si dva projekty
1.Projekt typu win nebo console. V nem si lad kod.
2.Projekt Sluzba - sem si jen prilinkujes odladeny kod.

Zkousel jsem to s Web serverem, jde to vpohode

> [...]
> bych se mohl pripojit.
>
> 3) Vytvorit klic v HKLM\Software\microsoft\windows nt\currentversion s
> nazvem "Image File Execution Options". Vytvorit podklic v teto vetvi s
> nazvem me service, ktery bude obsahovat cestu k debuggeru. Tento postup
> mi funguje jen trochu - po spusteni service z control panelu se spusti
> delphi a otevre se okno se zdrojakem projektu v binarni podobe
> (zkompilovana sluzba) a delphi zacnou jecet ze nektere z radku jsou
> prilis dlouhe a budou oriznuty...
>
> Fakt uz nevim co s tim mam delat. Poradte nekdo. Jit to prece nejak

Jak spustit explorer.exe

[*] Hurricane <hurricane(zv)quick(tec)cz> - 15.8.2001 17:34:33

Zdravim

No vzdyt to tak je, pokud pouziju jako shell LiteStep, tak se explorer pri
bootovani vubec nespousti. Spusti se az pri pozadavku na zobrazeni nejakeho
okna adresare. To uz se ale spusti jen v "pruzkumnikovem modu".

> Urcite? Ja vim ze kdyz sem se kdysi davno hrabal v litestepu tak jsme
> potlacovali vse ze system.ini a explorer byl podle me jeden z nich.

[*] Hurricane <hurricane(zv)quick(tec)cz> - 15.8.2001 17:36:39

Zdravim

Sorry, ale jses mimo misu. Timle spustis Internet Explorer. To je zcela jiny
program nez explorer.exe. I kdyz je to na prvni pohled hodne provazane.

> "...\Program Files\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE"
> - pod W2K

[*] Hurricane <hurricane(zv)quick(tec)cz> - 15.8.2001 17:43:32

Zdravim

Ani ja se moc nesmeju. Stale a porad se mi stava, ze mi Delphi5 samovolne
zkryvaji a presouvaji okna z projektu. Ani to nedokaze udrzet okno s kodem
maximalizovany. Asi ten autosave vypnu. A za boha mi to nechce zobrazovat
ObjectInspector, vzdy po natazeni projektu musim dat F11. V Delphi5 je asi
chyba.

> [...]
> prepadla stydlivost a u jednoho projektu se radsi ani neukazalo...
> Mohl by to byt i namet na docela skodolibej vtipek :-)

spusteni explorer.exe jako shell

[*] Hurricane <hurricane(zv)quick(tec)cz> - 15.8.2001 17:46:46

Zdravim

Melo by to byt tady (netestoval jsem to):
http://support.microsoft.com/support/kb/articles/Q130/5/10.ASP

Hurricane

Dir x Path

[*] <bukaj(zv)iol(tec)cz> - 15.8.2001 19:00:52

Prosim Vas,
Jaky je rozdil mezi ExtractFileDir a ExtractFilePath?

Kuba

Dir x Path

[*] ing. Jan Fiala <jan.fiala(zv)iol(tec)cz> - 15.8.2001 19:18:05

Kdyby ses podival do Helpu, zjistil bys, ze ExtractFilePath obsahuje
na konci backslash a ExtractFileDir ne.
ExtractFileDir je pouzitelne ve funkcich pro praci s adresari.

15.8.2001 bukaj(zv)iol(tec)cz:
> Prosim Vas,
> Jaky je rozdil mezi ExtractFileDir a ExtractFilePath?

> Kuba

Dir x Path

[*] Zbysek Hlinka <hlinka(zv)hlinka(tec)cz> - 15.8.2001 19:19:57

On 15 Aug 2001, at 19:00, bukaj(zv)iol(tec)cz wrote:

> Prosim Vas,
> Jaky je rozdil mezi ExtractFileDir a ExtractFilePath?

V koncovem lomitku.

Phones: 02/795 29 56 (72 95 29 56); GSM: 0603 551 282

OT programator

[*] pisingr <pisingr(zv)volny(tec)cz> - 15.8.2001 20:34:03

Dobry den,
hledam programatora pro dotazeni jednoho projektu.
Samozrejme s financnim ohodnocenim.
Prosim odpovedi soukrome.
Dekuji

Petr Holomecek

komprimace

[*] <bukaj(zv)iol(tec)cz> - 15.8.2001 21:15:46

Dobry den,
potrebuju sehnat funkci nebo kod (ne komponentu nebo unity) na komprimaci
STRINGU. Nejlepe nejaky vyhodny kompresni pomer, jako zip nebo rar. Nasel
jsem spoustu komponent na komprimovani souboru, ale ne retezcu.

Dik
Kuba

Jak spustit explorer.exe

[*] 3dimension <3dimension(zv)atlas(tec)cz> - 15.8.2001 21:26:51

Ve 2000vkach je cesta ulozena v:

HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System
REG_SZ

komprimace

[*] Dalibor Toman <dtoman(zv)fortech(tec)cz> - 15.8.2001 21:34:46

> [...]
> STRINGU. Nejlepe nejaky vyhodny kompresni pomer, jako zip nebo rar. Nasel
> jsem spoustu komponent na komprimovani souboru, ale ne retezcu.

podivej se po ZLib. Je to implementace inflate/deflate algoritmu (je i soucasti ZIPu). Autorem je clovek, ktery se na PkZipu tusim i podilel. Na internetu jsou k dispozici i zdrojaky (nekolik verzi i v Delphi jak komponenty tak unit source)

D. Toman

OT: Hledame programatora

[*] Radim Hampel <hampel(zv)ecommerce(tec)cz> - 15.8.2001 21:46:25

Ahoj,

hledame programatora na spolupraci na novem projektu, po jeho skonceni
pripadne i nadale. Nutna je znalost Delphi, SQL, znalost COMu vyhodou,
ne podminkou. Nutna je take pritomnost v sidle firmy - Brno. Odpovedi
prosim soukrome.

Diky,

Radim Hampel

{$IFNDEF DELPHI4_LVL} a dal?� nezn�m�

[*] Martin Ben <martin.ben(zv)worldonline(tec)cz> - 15.8.2001 22:53:53

> {$IFNDEF DELPHI4_LVL}
> {$IFDEF DELPHI6_LVL}
> {$IFDEF ISDELPHI}

$IFNDEF <jmeno> - podmineny preklad. Neni-li <jmeno> definovano (napr.
$DEFINE <jmeno>), je dana vetev prekladana. V opacnem pripade nikoli a je
predkladana vetev $ELSE, pokud existuje.

$IFDEF <jmeno> - podmineny preklad. Je-li <jmeno> definovano (napr. $DEFINE
<jmeno>), je dana vetev prekladana. V opacnem pripade nikoli a je
predkladana vetev $ELSE, pokud existuje.

{$DEFINE PRELOZIT}
{$IFDEF PRELOZIT}
//tento kod se provede
{$ELSE}
//tento kod se neprovede
{$ENDIF}
{$UNDEF PRELOZIT}

Pri testovani definujes <jmeno> a do techto bloku vlozis testovaci nebo
ostry kod. Ja to pouzivam napr. pri kontrole generovanych SQL prikazu.

> V tom zdroji, kde se toto vyskytuje je {$I TMSDEFS.INC}, tento inc

$I, $INCLUDE <soubor> - vlozeni souboru. Vlozi zadany soubor za dany
komentar. Standardne se pocita s priponou .PAS. Tenot prikaz vsak nemuze byt
uveden vsude tam, kde mohou byt uvadeny komentare, nebot vsechny prikazy
mezi begin a prislusnym end museji byt ve stejnem zdrojovem souboru - je
tedy mozne vkladat napr soubory s celymi rutinami ci s definicemi trid, ale
nikoli jen s neuplnymi bloky prikazu.

Prepsano podle Delphi 4 - KKP.

Martin

volba databaze

[*] Pavel Kupka <pavel.kupka(zv)atlas(tec)cz> - 15.8.2001 23:47:49

Chtel jsem poprosit o radu pri volbe databaze.
Program pobezi na jednom pocitaci (nejedna se o client-server) velikost radove stovky zaznamu.
Dosud jsem delal zejmena s paradoxem a Accessem pres BDE, ale BDE uz bych nechtel pouzit.
Podminkou je aby program se sam nainstaloval a nebylo treba nic rucne nastavovat v systemu.
Napada me IBX, ale nemam s tim moc zkusenosti, muzete me nasmerovat ci poradit?

volba databaze

[*] Viktor Marek <viktor(zv)mbox.vol(tec)cz> - 16.8.2001 00:26:31

Zdrav�m

Nechal jsem se inspirovat radou Martina Nedopila a stahl jsem si databazi
DBISSAM
http://elevatesoft.com/ordering.htm a nepotrebuje BDE. Zkou#�m ji v trial
verzi t�den a moc se mi l�b�.

Zablokovani programu pri odesilani e-mailu

[*] ing. Jan Fiala <jan.fiala(zv)iol(tec)cz> - 16.8.2001 05:47:17

Pouziti Threadu, pokud nepotrebujes synchronizaci s hlavnim programem
nebo dalsimi vlakny je uplne jednoduche.
Podivej se ho helpu, mas tam i jednoduchy priklad, ktery ti uplne
postaci.

14.8.2001 Vasek Navrat:
> [...]

> Predem diky..
> Vasek Navrat

Zablokovani programu pri odesilani e-mailu

[*] Lebeda David <david.lebeda(zv)comarr(tec)cz> - 16.8.2001 06:15:07

> jak vyresit tento problem?? Slysel jsem neco o nejakych Threadech, ale
> vubec nevim, jak neco takoveho pouzit. Kazda rada by mi moc pomohla,
> popripade ukazka nejakeho zdrojaku primo na muj mail engine(zv)ropacek(tec)cz

Thread by asi opravdu pomohl, nicmene si myslim, ze k tomu, aby
clovek psal multithreadove programy bez zasadnich chyb,
nepostaci jen ukazka kousku kodu, nybrz bude zapotrebi si o tom
neco precist a dodrzovat jista pravidla. Nesnazil bych se to nejak
jednoduse odbyt, jinak muze vzniknout aplikace, ktera bude obcas
zahadne padat, obcas vyhodi vyjimku....
Nejake povidani by se urcite naslo snad v kazde knizce o
Delphi - nicmene je to jen muj nazor, nemam prehled v literature.

David Lebeda

FPiette a FTP - zmrsene soubory

[*] rjunga(zv)oku-ka(tec)cz - 16.8.2001 06:19:33

Asi neco delam spatne, ale pokud nastavim

FtpClient1.Binary:=False;
nebo
FtpClient1.Binary:=True;

tak je to ulpne jedno. Soubor je proste zmrseny a nejde spustit.

Roman Junga

Odpov�zte pros�m - delphi-l(zv)clexpert(tec)cz

Odesl�no k�m: delphi-l-owner(zv)clexpert(tec)cz

Komu: <delphi-l(zv)clexpert(tec)cz>
Kopie:
P�edm�t: RE: FPiette a FTP - zmrsene soubory

[...]

Koexistence Delphi5 a Delphi6

[*] Ondrej Krajicek <mll-delphil(zv)seznam(tec)cz> - 16.8.2001 08:01:38

Nazdar,

nevite nekdo jaxe snesou Delphi5 a Delphi6 nainstalovane na jednom pocitaci
?
Asi moc ne.

Ondrej Krajicek

Koexistence Delphi5 a Delphi6

[*] Milan Tome� <Milan.Tomes(zv)haida(tec)cz> - 16.8.2001 08:03:53

> nevite nekdo jaxe snesou Delphi5 a Delphi6 nainstalovane na jednom pocitaci
> Ondrej Krajicek

Zkousel jsem to, ale po instalaci trial D6 mam zniceny help k D5 :(((

S pozdravem

Milan Tome#
Vedouc� v�vojov�ho t�mu Windows
Softwarehouse HAiDA s.r.o.
Nov� Bor
tel: 0424/722291, 0424/222284
email: Milan.Tomes(zv)haida(tec)cz

Koexistence Delphi5 a Delphi6

[*] Radim Kunz <privat(zv)casestudio(tec)com> - 16.8.2001 08:07:57

U me v pohode.

Radim

> Nazdar,
>
> nevite nekdo jaxe snesou Delphi5 a Delphi6 nainstalovane na jednom
> [...]

jak omezit select z MSSQL

[*] ing. Pavel Zilinec <zilinec(zv)email(tec)cz> - 16.8.2001 08:12:38

Bylo tady hodne postupu, ale myslim si, ze postup, kdy si necham
vratit vse a zobrazim jen neco, je naprosto spatny.
Jde v zasade o dve veci. O prehlednost u uzivatele a o minimalni
zatezi spojeni.
My to resime tak, ze si posilame posledni referencni hodnotu a pocet
zobrazovanych zaznamu do ulozene procedury. K tomu jeste posleme
signalizaci, zda se ma vratit
prvnich/predchozich/nasledujicich/poslednich X zaznamu nebo zaznamy
okolo nich. Podle signalizace je upraveny select v casti where
(samozrejme je tam vzdt 'select Top X ...').
Napr. pokud je primarnim klicem ID a poslana reference je v (zv)ID, tak pro
prvni: order by ID -- nezavisi na (zv)ID
posledni: order by ID desc -- nezavisi na (zv)ID
predch.: where ID < (zv)ID order by ID desc -- poslano je prvni ID z predchoziho vyberu
nasl.: where ID > (zv)ID order by ID -- poslano je posledni ID z predchoziho vyberu

A tim mame vse hezky vyreseno :)

mailto:zilinec(zv)email(tec)cz

15.08.2001 Radim Hampel: