OT : Image "rozbaleneho fotofilmu"

[*] skalsky(zv)oksystem(tec)cz - 31.8.2001 11:13:39

Hello all,
pro svou aplikaci bych potreboval image rozbaleneho fotofilmu (kdyz na to
polozim par BMP, aby to vypadalo jako kdyz si nekdo prohlizi vyvolany film -
to jen pro predstavu, co to vlastne chci.)

... nejaxe mi na webu nedari to nikde najit (i kdyz uz jsem to nekde videl)
Nemate nekdo neco takoveho nebo neznate URL, kde bych neco takoveho mohl
najit ?

Dik za help.

Milan
delphi beginner
D3 - Ent., W98, IB6
ICQ #67571111

rozliseni monitoru a vytvoreni instalacky

[*] jakub maurer <maurerj(zv)seznam(tec)cz> - 31.8.2001 11:19:54

Dobry den,
potreboval bych poradit kde a jak nastavit moji aplikaci v delphi,aby
se chovala podle aktualniho rozliseni monitoru...a jak vytvorim
instalacku meho programu ,ktery vyuziva BDE?
Dekuju Jakub Maurer

Jak si stoji kurz koruny? http://kurzy.seznam(tec)cz

Table.FindKey ...

[*] skalsky(zv)oksystem(tec)cz - 31.8.2001 11:27:42

Hello all,
mam Table1, ve ktere zobrazuju soubor *.dbf
v Table1 uchovavam jmeno, prijmeni, narozeni ... atd. - kazde jako
jedno pole
v Table2 je nejaky SELECT z Table1.
v Table2 si na onlick na nejakem radku zjistim prijmeni dane osoby,
ktera je na tom raduk a chci ji zobrazit v Table1 pomoci
Table1.Findkey([surname]).

problem :
existuji-li dve osoby se stejnym prijmenim, skoci mi to v Table1
prvni polozku, ktera vyhovuje polozce PRIJMENI, ale ta casto nemusi byt
shodna s tou, kterou jsem zvolil v Table2
Priklad:
v Table1 .... NOVAK, JAN ; NOVAK, PETR; NOVAK, ZOLTAN
V Table2 si kliknu na NOVAKA ZOLTANA .... provede se
Table1.Findkey([surname]);, kde surname = NOVAK
... a v TABLE1 se mi najde NOVAK JAN - i kdyz jsem chtel ZOLTANA

... nerikam, ze je to chyba ... dela presne to, co jsem mu naprogramoval :(.
Ale potreboval bych, aby to zobrazilo presne toho, ktereho jsem zvolil
(treba porovnanim data narozeni)
... bohuzel Table1.Findkey([surname], [DATUM_NAROZENI]); samozrejme
neodpovida syntaxi. Nevite nekdo, jak na to ?

Dik moc. (budu vdecny za jakekoli info, treba i za zaslani nejakeho
kratkeho source ...)

Milan
delphi beginner
D3 - Ent., W98
ICQ #67571111

BDE could not initialize

[*] jakub maurer <maurerj(zv)seznam(tec)cz> - 31.8.2001 11:28:24

Nevite nekdo cim to muze byt?
Preinstaloval jsem BDE i delphi a porad s tim mam problemy,ani
database desktop neotevru kvuli tehle chybe...
Dekuju Jakub
Maurer

Nejenom anglicko-cesky slovnik: http://slovnik.seznam(tec)cz

Odchyceni casu (BUDIK)

[*] Frantisek Sevcik <sevcik(zv)anexis(tec)cz> - 31.8.2001 11:29:37

> provede
>
> Timer by som kludne uplne bez obav pouzil a kludne by som to testoval i
> kazdu sekundu ;-) , ono to tym resourcum zasa tak moc neublizi.
>
> Ale ak sa Ti nepaci Timer tak mozes Hookovat pomocou WinAPI, ....;-)

.... v jedne aplikaci jsem (puvodne zkusebne) na Timer se zakladnim
sekundovym intervalem navesil nekolik casovych testu .... Protoze to jiz
pres rok funguje (data se odesilaji, prijimaji ...) a aplikace je zaroven db
klient, ktery je pres den pouzivan pro porizovani dat, tak bych si tipnul,
ze to jiz menit nebudu :-)

Ahoj Frantisek Sevcik

Kopirovani sitove slozky vcetne podadresaru - Znov

[*] Milan ��ek <Cizek.Milan(zv)seznam(tec)cz> - 31.8.2001 11:34:06

ahoj,
na muj dotaz nebyla dosud jeste ani jedna odpoved, takze jeste
jednou.

Potrebuju nejlepe nejakou funkci na zkopirovani adresare (vcetne
souboru a podadresaru). Jde oto, aby to fungovalo i sitove, neco
jako:
copy \\milanc\c$\1\*.* c:\zaloha

diky

Milan Cizek,
D5,D6

Co davaji v TV? http://tv.seznam(tec)cz

ukonceni aplikace

[*] daniel.hrna(zv)sme(tec)cz - 31.8.2001 11:36:07

Treba:

Application.Terminate;

nebo: Halt(n), kde n je c�slo chyby ... v�cem�ne pro tebe stac� c�slo 0.

From: "delphi" <delphi(zv)atlascon(tec)cz>
> Potreboval bych zjistit jak co nejjednoduseji prevest text z formatu RTF na
> prosty. P.S. jde mi jen o to, jak zrusit vsechny popisky formatovani textu,

Ahoj,

ve starsi verzi JCL 1.02 najdes unit JclRTF (ktery byl z novejsich buildu
docasne odstranen pro spatny design) kde je funkce JclRTFToPlainText. Tuto
verzi lze stahount zde, aktualni verze je 1.11:
ftp://ftp.delphi-jedi.org/Code_Library/Release_1_02/JCL.zip

Petr Vones

Table.FindKey ...

[*] Lebeda David <david.lebeda(zv)comarr(tec)cz> - 31.8.2001 12:25:21

> [...]
> Table1.Findkey([surname]);, kde surname = NOVAK
> ... a v TABLE1 se mi najde NOVAK JAN - i kdyz jsem chtel ZOLTANA

TTable.FindKey hleda podle aktualniho indexu. Tedy:

1) Zavest index dalsi index, ktery kazdy radek jednoznacne
identifikuje a ten pak pouzivat bud stale, nebo pro potreby hledani
docasne prepnout.

2) Nebo pouzit TTable.Locate

3) Do tabulky pridat sloupec ID, kde ID je jednoznacne cislo
kazdeho radku a pak pouzit nektery z postupu 1, 2.

David Lebeda

Kopirovani sitove slozky vcetne podadresaru - Znov

[*] Lebeda David <david.lebeda(zv)comarr(tec)cz> - 31.8.2001 12:30:57

> Potrebuju nejlepe nejakou funkci na zkopirovani adresare (vcetne
> souboru a podadresaru). Jde oto, aby to fungovalo i sitove, neco
> jako:
> copy \\milanc\c$\1\*.* c:\zaloha

A nenaslo by se to v archivu? Vzdyt tu nedavno neco podobneho
bylo - sice jen zobrazeni stromove struktury adresaru, ale to je
prece skoro totez. Jen je potreba hlidat par veci:

- aby se nekopirovalo do sveho vlastniho podadresare
- vyresit prepisovani existujicich souboru a adresaru vcetne prace
s atributy
- byt pripraven na problem s pristupovymi pravy

Mozna jeste neco, ale to si jiste promyslis.

David Lebeda

Office XP a delphi 5

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 31.8.2001 12:31:38

From: "Pavel Kupka" <pavel.kupka(zv)atlas(tec)cz>
> Ve svem programu ovladam outlook pres ToutlookApplication (uses
> outlook2000), nainstaloval jsem ale Outlook XP a prestalo mi to
> fungovat.
> Je nekde nejaka aktualizace?

Ahoj,

melo by stacit si znovu naimportovat prislusnou type library

Petr Vones

SHGetFileInfo

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 31.8.2001 12:32:54

From: "Jaroslav Kuba" <jarda(zv)tresoft(tec)cz>
> vsechno perfektne funguje ale pouze pod W2K pod windows 95 vraci

Ahoj,

patrne se jedna o neaktualizovane Win95, nainstaluj tam IE5 a podivej se na
verzi SHELL32.DLL

Petr Vones

Automaticka zmena kurzoru v prubehu zapisovani do

[*] vladimir_ponechal(zv)post(tec)cz - 31.8.2001 12:34:55

Zdar panove,

Mel bych prosbu. Udelal jsem program, ktery ma Treeview s objekty, ktere jsou vazane na hodnoty na SQL serveru. V pripade, ze se zmeni hodnota na SQL, zmeni se automaticky i vyobrazeni v treeview. Vazbu jsem udelal v timer komponente. Problem je, ze se mi permanentne meni kurzor z default na SQL a naopak, kdyz jsem mysi nad oknem. Spatne se stim pracuje a je to zavadejici. Pouzivam Query komponentu.

Jak se to da zrusit? Nemate nejaky priklad?

Mam D3 prof.,

Rozsirenie RTF =?utf-8?Q?=3D>?= SimpleText

[*] Ivan Kozak <iko(zv)zoznam.sk> - 31.8.2001 11:00:55 ut

K tejto teme by som sa este doplnkovo chcel spytat: je motne nejakym
jednoduchym sposobom v RTF ZVIDITELNIT formatovacie znaky? Jedna sa mi
hlavne o konce riadkov a tabelatory. Alebo si to musim naprogramovat
(nahradenim prislusnych znakov viditelnymi znakmi? Vysledny efekt by mal
byt podobny, ako ked v MS Word stlacim tlacidlo a text zostane nezmeneny,
len sa zobrazia konce riadkov.

Dik za kazdu radu. S pozdravom I. Kozak

------
Potreboval bych zjistit jak co nejjednoduseji prevest text z formatu RTF na
prosty. P.S. jde mi jen o to, jak zrusit vsechny popisky formatovani textu,
t.j. jestli existuji jednoducha pravidla podle kterych bych tyto vlozene
bloky vyhodil a ziskal ���syrovy text�ǝ.
Diky predem, James Bond alias Jakub Chlevistan

RTF =?utf-8?Q?=3D>?= SimpleText - rozsirenie otazk

[*] Ivan Kozak <iko(zv)zoznam.sk> - 31.8.2001 11:05:32 ut

[...]

[*] Ivan Kozak <iko(zv)zoznam.sk> - 31.8.2001 11:08:20 ut

[...]

[*] Tomas Vladik <tom.vladik(zv)swadvice(tec)cz> - 31.8.2001 13:09:24

> je mozne nejakym zpusobem odchytit a dat do nejake textove podoby vsechny
> cinnosti prislusneho programu, to jest vsechny dobre ale i vsechny spatne
> provedene akce, nebo to musim vsechno klepat nejak sam (ta druha

Pozri sem http://www.torry.net/debug.htm
jsou tam ruzny nastroje ...

insert,update,delete pomoci ADO

Jestli pouzivas ADOExpres pod D5, muzu ti poslat knihovnu ADOPlus, puvodne
od nekud z Torry, ktera rozsiruje ADOExpres prave o komponentu podobnou
TUpdateSQL. Jinak zkus hledat na Torry tu spravnou verzi. Jaromir Cermak
> From: <mbartone(zv)synthesia(tec)cz>

insert,update,delete pomoci ADO

[*] Bohdan Voska <bohdan(zv)softok(tec)cz> - 31.8.2001 13:09:59

Ahoj,
treba pres TADOQQuery.sql.text := 'update tabulka set field =
QuotedStr('aaa')'. Spust to pres execSQL.

Bohdan Voska
bohdan(zv)softok(tec)cz

From: <mbartone(zv)synthesia(tec)cz>

> pres TADOConnection se pripojim k MSSQL
> pomoci TADOQuery a TDataSource zobrazim data
>
> Kdyz tato data zmenim cim je muzu ulozit ? (nahrada TUpdateSQL)

Ukazatel na promennou

[*] Petr Palicka <petr.palicka(zv)atlas(tec)cz> - 31.8.2001 13:14:57

s obavam, ze dostanes ukazatel na promennou popis,
ale tazatel chtel ukazatel na promenou b,
jajiz nazev je v promene popis ulozen.
to v delfach imho nejde

> Ja to delam
> uk:=Pointer(popis);

wwW.nYx.Cz

Zprava neobsahuje viry, kontrolu provedl
mocny antivirovy nastroj FDISK + MKFS

Odchyceni vsech hlasek programu

[*] Martin Schayna <mschayna(zv)aktis(tec)cz> - 31.8.2001 13:17:47

Pokud ti staci zjistit programove callstack, pak to jde udelat napr. pomoci
JCL Debug Extension Packu, najdes to nekde na www.delphi-jedi.org

Pouzivame to k tomu abychom v pripade chyby ke ktere dojde u klienta
mohli ziskali alespon nejake informace. Je jasne ze to potrebuje zkompilovat
s detailed map filem, ale zminena knihovna (v podstate par unit) umoznuje
vyriznout z map filu pouze nektere informace a sikovne je pribalit k exe
(nebo dll, bpl) jako resource, ze ktereho si pak na zadost zobe jmena
procedur/metod z callstacku do stringlistu. Je treba si to trochu pritesat.

> [...]
> provedene akce, nebo to musim vsechno klepat nejak sam (ta druha varianta

Graficka karta

[*] Macecek Marcel <marcel.macecek(zv)at.siemens(tec)cz> - 31.8.2001 13:19:04

Cau,

Ta chyba (Access violation at address 00CD1673. Write of address 00001500.)
se vyskoci pri tomhle radku:

while EnumDisplayDevices(nil, DevNum, DisplayDevice, 0) do

Marcel Macecek

From: "Petr Palicka" <petr.palicka(zv)atlas(tec)cz>
> ale tazatel chtel ukazatel na promenou b,
> jajiz nazev je v promene popis ulozen.

Ahoj,

ponekud oklikou by to slo resit pres RTTI:

uses
TypInfo;

type
TVariables = class(TPersistent)
private
FB: Integer;
published
property B: Integer read FB write FB;

Variables: TVariables;
begin
Variables := TVariables.Create;
try
SetOrdProp(Variables, 'B', 20);

ShowMessageFmt('%d', [Variables.B]);
finally
Variables.Free;

QRChart

[*] kinekus-nextra <kinekus(zv)nextra.sk> - 31.8.2001 13:39:15

Ahoj vsetci
mam takuto proceduru v udalosti OnPrint pri tlaceni grafu v QuickReporte.:

procedure Tq_pokus.Chart1Print(Sender: TQRChart; var PaperRect,
ChartRect: TRect);
begin
Chart1.Series [0].Add (hodnota,'',Chart1.Series [0].SeriesColor);
end;
Pri kompilacii mi stale vyhadzuje :
[Error] Unit1.pas(36): Undeclared identifier: 'Series'

napriek tomu, ze v grafe mam vytvorene 2 Series (Series1,Series2)

Vie mi niekto poradit, kde robim chybu? Dakujem za kazdu navigaciu.

Milan

Automaticka zmena kurzoru v prubehu zapisovani do

[*] Ondrej Kelle <O.Kelle(zv)digitalpublishing.de> - 31.8.2001 13:42:59

> Problem je, ze se mi permanentne meni kurzor z default na SQL
> a naopak, kdyz jsem mysi nad oknem. Spatne se stim pracuje a
> je to zavadejici. Pouzivam Query komponentu.
>
> Jak se to da zrusit? Nemate nejaky priklad?

v Delphi 5 je TSession.SQLHourGlass (Boolean), ale nie som si isty, ci to je
aj v Delphi 3.

TOndrej

Cislo zpravy

[*] Ing. J�n Kuch�r <kuchar(zv)unicodesys(tec)cz> - 31.8.2001 13:45:50

caute

je mozne nejakym zpusobem prevest cislo zpravy windows do nejake textove
podoby ?

konkretne : Msg:TMsg;
no a z prikazu Msg.message ziskam cislo ktere je
specificke pro nejakou tu operaci,
ale to cislo bych potreboval prevest na srozumitelnej text

DIK

Cislo zpravy

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 31.8.2001 13:51:36

From: "Ing. J�n Kuch�r" <kuchar(zv)unicodesys(tec)cz>
> je mozne nejakym zpusobem prevest cislo zpravy windows do nejake textove
> podoby ?

Ahoj,

jedine tak ze si udelas vlastni tabulku jmen zprav a ciselnych hodnot. Object
Pascal parser a Windows.pas je v tomto dobry pomocnik ;-)

Petr Vones

Odchyceni vsech hlasek programu

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 31.8.2001 13:57:24

From: "Martin Schayna" <mschayna(zv)aktis(tec)cz>
> vyriznout z map filu pouze nektere informace a sikovne je pribalit k exe
> (nebo dll, bpl) jako resource, ze ktereho si pak na zadost zobe jmena

Ahoj,

nove verze JCL uz nepouzivaji resource ale extra sekci primo v PE souboru. S
puvodnim resenim v resource byly problemy (hlavne v D6), protoze tam po kazdem
prekladu linker prehazel poradi unit a tedy predchozi MAP file neslo pouzit
pro vlozeni do nasledne zkompilovaneho souboru.

> procedur/metod z callstacku do stringlistu. Je treba si to trochu pritesat.

Pokud mas nejaky napad na (obecny) logovaci system tak sem s nim. Tohle je
jedna z veci ktera tam dost chybi.

Petr Vones

Buletin z internetu

[*] V�t Jur�sek <delphi konference(zv)seznam(tec)cz> - 31.8.2001 14:15:56

Dobry den,
chtel bych zabudovat do meho programu funkci, ktera pokud program pri
spusteni zjisti pripojeni k internetu (pripadne i periodicky behem
behu programu), se podiva na urcite misto v internetu - napriklad
soubor www.abcdef(tec)cz/info.txt, tento soubor precte a nacte ho do
komponenty Tmemo. To se da jednoduse vyuzit pro informovani uzivatelu
o novych verzich programu...

Nevi nekdo jak na to? Prosim, libovolny naznak reseni, pokud mozno
pro DELPHI 4 STANDART.

Predem moc dekuji
Vit
Jurasek

Vylepsete svuj prohlizec Internetu na http://software.seznam(tec)cz/listicka

TThread.Synchronize v D6 Was: Oprava chyby s ukon

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 31.8.2001 14:16:24

From: "Ales Martinik" <amartinik(zv)artbrno(tec)cz>
> [...]
> Thread mel nastaveno FreeOnTerminate:=True
> V hlavnim programu jsem mel pri ukonceni programu

Ahoj,

tohle je vcelku zasadni chyba, protoze tak vlastne uvolnujes dany objekt
dvakrat.

> Je zajimave, ze nikde v manualech neni pred vyse uvedenym spatnym postupem
> varovani, dokonce mam dojem, ze jsem to kdysi opsal z nejakeho prikladu.

Z helpu k TThread.FreeOnTerminate:

Warning: When FreeOnTerminate is True, the Execute method may run and then
free the thread before your application can execute the next line of code.
Thus, you should not call any methods of the thread object when
FreeOnTerminate is True unless you create the thread in a suspended state.

Jinak nova implementace TThread.Synchronize v D6 skryva i jine lahudky, krom
toho ze je 3x pomalejsi ji nelze pouzit v DLL pokud neni tato DLL prelozena s
balicky. Vyplyva to z implementace, kdy je treba aby message loop volala v
'idle' stavu CheckSynchronize, coz je relaizovano v Application.WakeMainThread
zaslanim WM_NULL zpravy do fronty. Tim ze ma druha kopie VCL v DLL (obvykle)
Application.Handle = 0 tento mechanismus nepracuje.

Petr Vones

BDE could not initialize

[*] Lebeda David <david.lebeda(zv)comarr(tec)cz> - 31.8.2001 14:27:55

> Nevite nekdo cim to muze byt?

Nejde nahodou o chybu An error ocurred while attempting to
initialize BDE? - pisu zpameti, mozna to je jinak. To se mi stavalo,
kdyz se instalovalo BDE jako upgrade nejake starsi verze. Ten
nekdy zrejme neprobehne korektne a na disku zustavaji smichane
soubory obou verzi. Zkus tohle:

1) Fyzicky smazat soubory BDE - obvykle v adresari Program
Files\Common Files\Borland Shared\BDE

2) Z registru odstranit klic HKLM\Software\Borland (cely) - snad
jsem to napsal spravne.

3) Znovu instalovat BDE.

Treba to pomuze.

David Lebeda

insert,update,delete pomoci ADO

[*] Ing. J�n Kuch�r <kuchar(zv)unicodesys(tec)cz> - 31.8.2001 14:35:30

CAU

Ja bych mel zajem o tu komponentu, tak pokud muzes tak mi ji posli na muj
soukromej mail.

DIK
> [...]
> od nekud z Torry, ktera rozsiruje ADOExpres prave o komponentu podobnou
> TUpdateSQL. Jinak zkus hledat na Torry tu spravnou verzi.

Font ve Windows

[*] Jiri Wendl, KSH-Data <wendl(zv)ksh-data(tec)cz> - 31.8.2001 14:38:16

Ahoj potrebuji zjistit jakej je ve Win nastavenej Font pro titulek okna.
Potrebuji znat jeho nazev, barvu, velikost a jestli je Bold, Italic atd.

Predem diky za pomoc

KSH-Data s.r.o.
Dobrovsk�ho 56
56301 Lan#kroun
tel:0467/523258
tel+fax:0467/522181
e-mail:wendl(zv)ksh-data(tec)cz
www.ksh-data(tec)cz
ICQ:122972218

Rychle prekreslovani

[*] <tomasnusle(zv)volny(tec)cz> - 31.8.2001 14:39:21

Ahoj,

Potrebuji namerene hodnoty zobrazovat v grafu a posouvat je kazdych 20 ms (mel by tak vzniknout graf ktery bude "ujizdet"). Zkousel jsem si graf nejdrive vykreslit do Bitmapy a tu pak pomoci BitBlt prekopirovat na obrazovku, to je ovsem hodne zavisle na vykonu a zatizeni pocitace a stiha mi to stejne jenom 50ms :o(
Prosim poradte jakym zpusobem mam proves toto rychle vykreslovani nekam do okna aplikace! (ps.pokud mozno bez DirectX, OpenGL)

Predem dik

Windows 2000/9x, Delphi 5 pro

Tomas Jantac
PaPouch elektronika

www.papouch.com

TThread.Synchronize v D6 Was: Oprava chyby s ukon

[*] Ales Martinik <amartinik(zv)artbrno(tec)cz> - 31.8.2001 14:43:29

Nesouhlasim s tim, ze jsem thread uvolnoval 2x. v Terminate se nastavuje jen
priznak Terminated, ve WaitFor se snad taky nic neuvolnuje, Free jsem
nedelal. Je ale pravda, ze pokud jsem dal Terminate, thread skoncil , byl
uvolnen a WaitFor volalo metodu neex. threadu, i kdyz ukazatel objektu jeste
ukazoval tam, kde kdysi byl.
A. Martinik

Formular bez DFM

[*] Tomas Vladik <tom.vladik(zv)swadvice(tec)cz> - 31.8.2001 14:48:36

> myslis neco na zpusob:
>
> f1:=TForm.create(self);
> with f1 do
> begin
> Left := 381;
> Top := 242;
> Width := 189;
> Height := 160;
> Font.Color := clWindowText;
> Font.Height := -11;
> Font.Name := 'MS Sans Serif';
> Font.Style := [];
> PixelsPerInch := 96;
> BorderIcons := [biSystemMenu];
> Caption := cele_jmeno;

Ted sem si vsim, v GExperts je funkce "Components to code" a ta ti z
oznacenych prvku na formulari vytvori kod, ktery umisti do schranky ...

T.

TThread.Synchronize v D6 Was: Oprava chyby s ukon

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 31.8.2001 14:52:56

From: "Ales Martinik" <amartinik(zv)artbrno(tec)cz>
> Nesouhlasim s tim, ze jsem thread uvolnoval 2x. v Terminate se nastavuje jen
> priznak Terminated, ve WaitFor se snad taky nic neuvolnuje, Free jsem

Ahoj,

nastavi priznak Terminated, metoda Execute skonci a uvolni prislusny objekt.
Dalsi explicitni volani TThread.Free pak vyvola chybu.

Petr Vones

Cislo zpravy

[*] Werki <delphi(zv)minv.sk> - 31.8.2001 14:54:39

Co tak si normalne zobrat wuser.h alebo ako sa to vola, zobrat si record a
prekopat ho na case strkajuce nazov
do stringu...je to na 25min prepisovacky...kolko ich tam je tych
sprav...300? Potom mozes poskytnut sirokej verejnosti :)
Inak priznam sa neviem.

Werki

> [...]
> no a z prikazu Msg.message ziskam cislo ktere je
> specificke pro nejakou tu operaci,
> ale to cislo bych potreboval prevest na srozumitelnej

Cislo zpravy

[*] Ing. J�n Kuch�r <kuchar(zv)unicodesys(tec)cz> - 31.8.2001 15:02:05

a neslo by teda ziskat nejakym jinym zpusobem rovnou ten text zpravy misto
cisla ?

> [...]
Object
> Pascal parser a Windows.pas je v tomto dobry pomocnik ;-)

Black & White co Color

[*] Mephisto <mephisto(zv)akvila(tec)cz> - 31.8.2001 15:09:09

Hi all,

nemate prosim nekdo algoritmus na prevod B&W image do barev.

Odchozi zprava neobsahuje viry.
Verze: 6.0.274 / Virov� b�ze: 144 - datum vyd�n�: 23.08.2001

OT: Mapovani disku

[*] EFG developer <developer(zv)efg(tec)cz> - 31.8.2001 15:10:23

Ano, samozdrejme. Jeste dodam bezici, tedy prave spusteny system. :o))

Petr Sikola

> Pouze, pokud se nejedna o disk, na kterem je nainstalovan system. U neho
> nelze zmenit pismenko.
>
> Ozon

ADO,MSSQL7,trigger a ID

[*] Ladislav Nagy <delphi-konference(zv)bcpraha(tec)com> - 31.8.2001 15:13:45

Tak to bude asi neco noveho v MS SQL 2000, protoze v TSQL-helpu k MS SQL 7.0
jsem nic takoveho nikdy nevidel.

> ... SCOPE_IDENTITY() ...
> ... IDENT_CURRENT('tabule_1') ...

Jestli jo, tak to je fajn, protoze ptat se na max(identitycol) se mi nikdy
nelibilo.

S pozdravem, Lada

rozliseni monitoru a vytvoreni instalacky

[*] Martin Bob�k <bobek(zv)bobek.sk> - 31.8.2001 15:26:50

Aktualne rozlisenie dosiahne Screen.Width ale ci sa tam da najst aj
pocet farieb neviem.

[...]

[*] Martin Bob�k <bobek(zv)bobek.sk> - 31.8.2001 15:26:42

Rozmery zistis
Var X,Y : Integer ;

X:=Screen.Width;
Y:=Screen.Height;

Ale rozlisenie farieb to netusim ...

[...]

[*] Tomas Kminek <tomas.kminek(zv)atlas(tec)cz> - 31.8.2001 15:50:50

Puvodne popisovana chyba spocivala v tom, ze volal metody (pristupoval k) objektu TThread a ten uz diky drivejsimu samouvolneni ve svem vlakne, neexistoval. Kdyby zavolal jeste kdykoliv Free, tak mu to samozrejme spadne vzdycky.

Tom

> [...]
>
> nastavi priznak Terminated, metoda Execute skonci a uvolni prislusny objekt.
> Dalsi explicitni volani TThread.Free pak vyvola chybu.

pristup k ODBC bez BDE

[*] Lubo Fule <fule(zv)ekosoft.sk> - 31.8.2001 16:06:13

Ten dotaz bol napisany spravne. Zda sa, ze nepoznas dynamicke parametre...
Otestujem to a ak najdem chybu, tak ju opravim a potom sa ozvem...

Lubo Fule

> [...]
> 3. Email = Email je hloupost, kdyz tak Email = nejaka konkretni hodnota
> KodUradu = KodUradu je taky hloupost, kdyz tak KodUradu = nejaka

[*] Ales Martinik <amartinik(zv)artbrno(tec)cz> - 31.8.2001 16:45:38

> [...]
> prislusny objekt.
> Dalsi explicitni volani TThread.Free pak vyvola chybu.

To by znamenalo, ze pokud je nastaveno FreeOnTerminate=True, ze se nesmi
z jineho threadu volat Terminate ?

Ales Martinik

Buletin z internetu

[*] <tomasnusle(zv)volny(tec)cz> - 31.8.2001 17:01:16

Ahoj,

V D5 je to jednoduche, viz priklad dole, nevim ale zda je komponenta TNMHTTP take v D4.
Jinak nejaka komponenta co by se ti mohla hodit je na : http://www.builder(tec)cz/art/delphi/delphi_httpget.html.

NMHTTP1.Get ( 'www.volny(tec)cz/tomasnusle/a.txt' );
Memo1.Text := NMHTTP1.Body
end;

Tomas Jantac

PaPouch elektronika
www.papouch.com

TThread.Synchronize v D6 Was: Oprava chyby s ukon

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 31.8.2001 17:04:02

From: "Ales Martinik" <amartinik(zv)artbrno(tec)cz>
> To by znamenalo, ze pokud je nastaveno FreeOnTerminate=True, ze se nesmi
> z jineho threadu volat Terminate ?

Ahoj,

to zalezi na tom, jestli se muze thread v Execute sam ukoncit nebo jestli
vyzaduje ukonceni pomoci explicitniho volani Terminate. Jsou samozrejme i jine
moznosti jako napriklad v OnTerminate do promenne ukazujici na instanci
objektu priradit nil apod.

Petr Vones

pristup k ODBC bez BDE

[*] Lubo Fule <fule(zv)ekosoft.sk> - 31.8.2001 17:21:53

> [...]
> mazani zaznamu.
>
> Do ODBCe pro Update jsem si podle navodu napsal:
> UPDATE Urad SET Email =:Email WHERE KodUradu =:~KodUradu

Mne to funguje bez problemov. Napis, aku chybovu hlasku Ti to hadze a potom
uvidime...
BTW, v tomto pripade je vyhodnejsie nepouzit dalsie Query na QueryUpdate,
ale v tom query, kde mas ten jednoduchy select nastavit nasledujuce
property:

UpdateTable := 'Urad'
UpdateMode := umOptimisticLock
UpdKeyFields := 'KodUradu'

a pomocou field editoru alebo v programovo nastavit pre vsetky fields okrem
"Email" ReadOnly na True, cim zakazes editovanie ostatny stlpcov.

Aku mas verziu ODBCe? Aktualna je 3.13 (verziu zistis tak, ze spustis
instalacny program ODBCe.exe, samozrejme potom moze instalaciu zrusit).

Lubo Fule

Zhnusen meziksichtama

[*] Slavek Rydval <rk(zv)atrey.karlin.mff.cuni(tec)cz> - 31.8.2001 19:24:46

Preji vsem pekneho dne,

bud jsem neco spatne pochopil nebo jsem prilis zabrzdenej.
Muzete mi prosim nekdo potvrdit ci vyvratit (a uvest na pravou miru)
nasledujici tvrzeni? Diky.

Necht trida TTrida je implementaci interfacu ITrida.

Tvrzeni 1)
var T: TTrida;

T := TTrida.Create;
T.Free; //tohle tu musi byt

Tvrzeni 2)
var
T: ITrida;

T := TTrida.Create;
T.Free; //je spatne, protoze to za me nekdo
<sarkasmus>mozna</sarkasmus> zrusi

Tvrzeni 3) (souvisi s TXMLDocumentem):

mam IMyNode ,,potomkem`` IXMLNode (rika se tomuhle
levobockovi vubec potomek?) a TMyNode tohle implementujici a
je nejaka fce

function GetTrida (Doc: IXMLDocument): IMyNode;
begin
Doc.GetDocBinding('root', TMyNode) as IMyNode;
end;

a pak mam:
var
X: TXMLDocument;
T: ITrida;

X := TXMLDocument.Create('');
T := GetTrida (X);

* tady nemusim uvolnovat X ackolov je to typu T... nikoliv I...,
protoze jsem tam ,,cosi`` zbinodval (fce GetTrida)
* kdybych nic nebindoval, _musel_ bych X uvolnit.

--------

Diky za pripadne odpovedi.

Slavek

Durex - Let's make kids better.

Zhnusen meziksichtama

[*] Zbysek Hlinka <hlinka(zv)hlinka(tec)cz> - 31.8.2001 19:47:45

On 31 Aug 2001, at 19:24, Slavek Rydval wrote:

> [...]
> T: ITrida;
>
> T := TTrida.Create;
> T.Free; //je spatne, protoze to za me nekdo

Obavam se, ze jsi to spatne pochopil. Jestlize mas takovouto
deklaraci, pak bys mel objekt inicializovat pomoci nejakeho
CoCreate nebo jinym vhodnym zpusobem, a pak uvolnit T := nil;

Phones: 02/795 29 56 (72 95 29 56); GSM: 0603 551 282

Zhnusen meziksichtama

[*] Radim Kunz <privat(zv)casestudio(tec)com> - 31.8.2001 20:12:25

> Obavam se, ze jsi to spatne pochopil. Jestlize mas takovouto
> deklaraci, pak bys mel objekt inicializovat pomoci nejakeho
> CoCreate nebo jinym vhodnym zpusobem, a pak uvolnit T := nil;

Nemusi, TTrida muze byt treba potomkem TInterfacedObject, pak ji
muze takhle vytvorit. Ani nema jinou moznost.

Radim

Zhnusen meziksichtama

[*] Radim Kunz <privat(zv)casestudio(tec)com> - 31.8.2001 20:13:28

> [...]
> nasledujici tvrzeni? Diky.
>
> Necht trida TTrida je implementaci interfacu ITrida.

Ano, spravne. Pokud nepouzijes promennou typu ITrida,
pocitani referenci se ignoruje.

> [...]
> T: ITrida;
>
> T := TTrida.Create;
> T.Free; //je spatne, protoze to za me nekdo

Ano, je to spravne, ale nezrusi je "nekdo", zrusi se
sama, protoze kdyz vyjedes z oblasti platnosti promenne
T, klesne pocet referenci na nulu a objekt se zrusi sam.
Podivej se do zdrojaku, treba na TInterfacedObject,
metody Addref a Release;

Ale v kazdem pripade kombinovat COM a VCL je o hubu.

> [...]
> protoze jsem tam ,,cosi`` zbinodval (fce GetTrida)
> * kdybych nic nebindoval, _musel_ bych X uvolnit.

To je totez.

Radim

> --------
>
> Diky za pripadne odpovedi.
>

> Slavek

Zhnusen meziksichtama

[*] Martin Schayna <mschayna(zv)aktis(tec)cz> - 31.8.2001 20:38:58

From: "Slavek Rydval" <rk(zv)atrey.karlin.mff.cuni(tec)cz>
> Necht trida TTrida je implementaci interfacu ITrida.
>
> Tvrzeni 1)
> var T: TTrida;
>
> T := TTrida.Create;
> T.Free; // tohle tu musi byt

Ano, pravda.
Je to tak protoze nedrzis instanci T za interface, tudiz
se nepocita ref.count a tak se nemuze zdetekovat situace
kdy ref.count klesne na 0 (aby se T samo uvolnilo)

> [...]
> T: ITrida;
>
> T := TTrida.Create;
> T.Free; // je spatne, protoze to za me nekdo

Tady se po vytvoreni instance TTridy "vytahne"
z tridy interface do interfacove promenne T, pri
tom se zvysi ref.count o 1. Pote co se interfacova
promenna T budto vyniluje nebo vyprsi jeji
platnost pokud je to napr. lokalni v procedure
(Delphi takove promenne automaticky finalizuje
podobne jako to dela s AnsiStringy), snizi se
ref.count instance o 1 a klesne na 0. Pritom
se automaticky vyvola destruktor.

> [...]
> protoze jsem tam ,,cosi`` zbinodval (fce GetTrida)
> * kdybych nic nebindoval, _musel_ bych X uvolnit.

Tady doslo k tomu, ze pri volani GetTrida se z instance
X "vytahl" interface (ref.count se zvysil na 1) a ten se
zrejme v metode GetDocBinding predal do nejake promenne
uvnitr tridy TMyNode (ref.count se zvysil na 2). Pote
co se to vratilo z GetTrida spadl ref.count na 1, ale jelikoz
se vytazeny interface stale drzi uvnitr TMyNode, snizi
se na nula teprve pote co se uvolni TMyNode vynilovanim
promenne T. Uff, snad jsem to popsal srozumitelne...

Martin Schayna

Buletin z internetu

[*] Lukas Gebauer <gebylist(zv)mlp(tec)cz> - 31.8.2001 20:49:55

> [...]
> soubor www.abcdef(tec)cz/info.txt, tento soubor precte a nacte ho do
> komponenty Tmemo. To se da jednoduse vyuzit pro informovani uzivatelu

Stahni si Synapsi ze http://www.ararat(tec)cz/synapse, dej si do uses 'httpsend' a pak pouzij funkci:

HttpGetText ('http://www.abcdef(tec)cz/info.txt', memo1.lines);

To je vse. ;-)

Lukas.

Buletin z internetu

[...]

hotova komponenta se jmenuje NetDirect, je free se zdrojem, najdes ji na
torry.
Umi presne to, co Delphi Direct, ale podporu proxy si asi budes muset
dopsat.

S pozdravem Milan Cizek, amatersky programator, D5 Ent (SP1), D6 Ent
Win2k (SP2) a Win98 SE, cizek.milan(zv)seznam(tec)cz, ICQ: 59826637

Zhnusen meziksichtama

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 31.8.2001 23:56:55

From: "Martin Schayna" <mschayna(zv)aktis(tec)cz>
> promenne T. Uff, snad jsem to popsal srozumitelne...

Ahoj,

myslim ze ano. Problem TXMLDocument je akorat v ponekud neocekavanem chovani,
viz FOwnerIsComponent ve zdrojaku.

Petr Vones

New COM port monitor

[*] Volny <valentapat(zv)volny(tec)cz> - 9.10.2001 17:36:35

Opravena verse CPMonitoru, predelavka na komponenty AsyncFree. A nejake dalsi dodelavky.
http://svd.host.sk/detail.php3?id=40
valik
ICQ 54152896

TStrings Names a Values

[*] Zden�k Sv�en - 20.3.2001 17:33:56

> Memo.AddObject('blabla', TObject(15));

Zkusil jsem to a pak jsem k tomu pristupoval
Byte(Memo.Lines.Objects[1])
a 15 zpatky nedostanu, ale vrati to nulu.
Je urcite v poradku kontrukce - TObject(15) ?

Z.S.

jak zjistit Form

[*] Pavel ZIDEK <delphi(zv)kopr(tec)cz> - 1.9.2001 06:47:38

Diky za odpoved,
1. komponenta TMojeEdit je volana dynamicky a ja musim nekam tu komponentu
nakreslit. Takze muzim zadat Parent daneho Formu. Zkusim cos mi tu nastinil,
uvidime.
2. a tato dunamicky vytvorena komponenta za urcitych podminek vytvari
TListBox, ktery pochopitelne neni na Formu, No a zde musim bezpodminecne
znat Form, kde ten TMujListBox vykreslit.
Takze zkusim :
MujListBox.Parent := TForm(GetParentForm(Self)); // pripad B
a uvidime.
Diky za napad Pavel

> A) Ve vetsine pripadu je Owner komponenty vlastni formular. Pouze jdeli o
> dyn. vytvorenou
> komponentu, nebo o komponentu na framu, nemusi to tak byt. Pak staci.
> B) Neni-li tomu tak pak staci pouzit funkci z unity "forms" ,
> "GetParentForm"
>
> TMujListBox.MojeProcedura;
> var
> ParentForm: TForm;
> begin
> ParentForm := TForm(Owner) ; // pripad A
> ParentForm := TForm(GetParentForm(Self)); // pripad B

> Tady moc nechapu ceho chces vlastne dosahnout.

> [...]

Zhnusen meziksichtama

[*] Zbysek Hlinka <hlinka(zv)hlinka(tec)cz> - 1.9.2001 10:08:55

On 31 Aug 2001, at 20:12, Radim Kunz wrote:

> Nemusi, TTrida muze byt treba potomkem TInterfacedObject, pak ji
> muze takhle vytvorit. Ani nema jinou moznost.

Ja jsem nepsal, ze musi, ale ze by mel (je-li to jen trochu mozne).
Kdyz vytvoris interface zaroven s TLB, pak se objekt zaklada
pomoci CreateComObject, coz je ten jiny vhodny zpusob. Tedy,
kdyz budu deklarovat TTrida, pak volam konstruktor podle VCL
konvence, pokud deklaruji ITrida, pak se snazim najit zpusob
vytvoreni objektu podle COM konvence. Uvedene namichani je o
hubu.

Lze to ale udelat i takto (samozrejme jestlize TTrida implementuje
ITrida):
var
T: TTrida;
Int: ITrida;

T := TTrida.Create;
Int := ITrida(T);
Int := nil;
T.Free;

Phones: 02/795 29 56 (72 95 29 56); GSM: 0603 551 282

Zhnusen meziksichtama

[*] Radim Kunz <privat(zv)casestudio(tec)com> - 1.9.2001 11:48:56

> [...]
> hubu.
>
> Lze to ale udelat i takto (samozrejme jestlize TTrida implementuje

Tak to jde, ale mozna jeste lip a bezpecneji je:

var T:TTrida
Int:ITrida;

T := TTrida.Create;
T._AddRef;
Int := ITrida(T);

T.Free;

Ale uplne nejlepsi je po vytvoreni objektu ho prevest na Int, a na
promennou T proste zapomenout. Objekt se zrusi sam.

Nebo si vytvorit bud vlastni TInterfacedObject nebo potomka
TComObject, a v nich odstranit pocitani referenci.

Radim

Stisk klavesy

[*] David Kraina <DKx(zv)Seznam(tec)cz> - 1.9.2001 15:20:57

Nevite nekdo jak zjistit stisk klavesy kdekoliv ve Windows (je to neco s
GetRegister...) a hlavne jak to pouzit ? (Priklad). D�k.

Internat v Delphi

[*] David Kraina <DKx(zv)Seznam(tec)cz> - 1.9.2001 15:21:02

Umite, anebo vite o nejake aplikaci jako je ve Windows internat (Tray
inkonka s informacemi o momentalnim jazyku klavesnice a moznost zmeny) ?

TreeView s CheckBoxem

[*] Martin Falta <martin.falta(zv)atlas(tec)cz> - 1.9.2001 15:59:28

Ahoj,

nevite nekdo, kde by se dala sehnat komponenta TTreeView, ktera by mela u
kazde polozky zaskrtavaci policko? Preci jen jsem linej to psat a myslim, ze
uz to nekdo nekdy udelal.

Predem dekuju.
Martin

Zhnusen meziksichtama

[*] Slavek Rydval <rk(zv)atrey.karlin.mff.cuni(tec)cz> - 1.9.2001 17:28:51

*****Proc? (v tomto jsem vychazel z Mastering in Delphi 4 od M.
Cantu)

> Nemusi, TTrida muze byt treba potomkem TInterfacedObject, pak ji
> muze takhle vytvorit. Ani nema jinou moznost.
> Radim
******Z jakeho duvodu? A znamena to, ze pokud jsem neodvozoval
od TInterfacedObject, ale od cehkoliv jineho nemajici
TInterfacedObject v rodokmeni, pak musim sam napsat metody
jako je _AddRef & spol (a tedy trida musi implementovat rozhlarni
IUnknown?)?

A jeste me napada jedna otazka, pokud napisu

type
IMyInterface = interface ... end;

je podobne jako u trid nejaky zakladni predek?

Diky za info

Slavek

Durex - Let's make kids better.

DATA Z KONFERENCE ZA SRPEN 2001

[*] Slavek Rydval <rk(zv)atrey.karlin.mff.cuni(tec)cz> - 1.9.2001 17:41:36

Preji vsem pekneho dne,

na obvykle adrese, tedy

http://atrey.karlin.mff.cuni(tec)cz/~rk/DataZKonference.shtml

lze nalezt data z teto konference za srpen.

Slavek

Durex - Let's make kids better.

jmeno,popis... service

snazim se vytvorit svou prvni service pro NT/2000 server v D6. Nemate nekdo
nejaky priklad service, ktery by mi ukazal, jak donutit tu sluzbu, aby napr.
kazdou hodinu udelala akci. Jinak aby spala. Nasel jsem v archivu spoustu
doporuceni na toto tema, ale jen prikazy - ne ukazku, takze nevim, jak je
pouzit. Dale bych se chtel zeptat, je mozne nastavit WindowsName podle
jazyka? Potreboval bych tedy nejak zjistit jazykove prostredi Win, pokud
bude ceske, zoprazim jmeno cesky, jinak ENG. Dale pak, kde nastavim
informativni popis sluzby, ktery se zobrazuje ve Win2k (sluzby) vedle
nazvu - rovnez pokud mozno multijazycne. A jeste bych se rad zeptal, co je
(TDependencies), pripadne jak se to da pouzit? A posledni dotaz, jak spustim
z prikazove radky 'dlouze pojmenovanou sluzbu'? NET start ...

Diky

S pozdravem Milan Cizek, amatersky programator, D5 Ent (SP1), D6 Ent
Win2k (SP2) a Win98 SE, cizek.milan(zv)seznam(tec)cz, ICQ: 59826637

Zhnusen meziksichtama

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 1.9.2001 19:10:56

From: "Slavek Rydval" <rk(zv)atrey.karlin.mff.cuni(tec)cz>
> *****To ted nechapu. Co myslis tou kombinaci?

Ahoj,

patrne tim myslel kombinaci pristupu pomoci objektu nebo interface. Jinak tato
problematika je docela dobre popsana v knize "Delphi COM Programming":
http://community.borland.com/books/delphi/1,1427,c|1,00.html

Petr Vones

TVirtualStringTree

[*] Heinisch Jiri <deis(zv)deis(tec)cz> - 1.9.2001 19:17:40

Ahoj

Potreboval bych v komponete TVirtualStringTree od
http://www.lischke-online.de
zjistit index uzlu podle nejake hodnoty v tomto uzlu.
Neco jako function FindNode(hledany text) : index

Pripadne poradit nejakou jinou TreeView komponetu ktera to zvl�d�.

Diky Heinisch Jiri

Zhnusen meziksichtama

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 1.9.2001 19:22:50

From: "Slavek Rydval" <rk(zv)atrey.karlin.mff.cuni(tec)cz>
> [...]
> TInterfacedObject v rodokmeni, pak musim sam napsat metody
> jako je _AddRef & spol (a tedy trida musi implementovat rozhlarni

Presne tak, prohlidni si VCL, tam to v mnoha pripadech tak najdes.

> A jeste me napada jedna otazka, pokud napisu
>
> type
> IMyInterface = interface ... end;
>
> je podobne jako u trid nejaky zakladni predek?

IInterface v D6, IUnknown ve starsich verzich Delphi.

Petr Vones

Extreme toys na Comunity.Borland.com

nejak se tezko orientuju na techto strankach. Chtel bych stahnout Extreme
toys pro D6, ale kde??? Jsem nalogovan, ale nemuzu to nikde najit :(

S pozdravem Milan Cizek, amatersky programator, D5 Ent (SP1), D6 Ent
Win2k (SP2) a Win98 SE, cizek.milan(zv)seznam(tec)cz, ICQ: 59826637

Internat v Delphi

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 1.9.2001 19:43:15

From: "David Kraina" <DKx(zv)Seznam(tec)cz>
> Umite, anebo vite o nejake aplikaci jako je ve Windows internat (Tray
> inkonka s informacemi o momentalnim jazyku klavesnice a moznost zmeny) ?

Ahoj,

podivej se na demo aplikaci LocalesExample.dpr z JCL. Z toho je patrne jak
ziskat senznam jazyku klavesnice (tak jak jej zobrazuje internat), prepinat
jazyky a nahravat dalsi jazyky: http://delphi-jedi.org/Jedi:CODELIBJCL

Petr Vones

Zhnusen meziksichtama

[*] Zbysek Hlinka <hlinka(zv)hlinka(tec)cz> - 1.9.2001 19:44:23

On 1 Sep 2001, at 17:28, Slavek Rydval wrote:

> *****Proc? (v tomto jsem vychazel z Mastering in Delphi 4 od M.
> Cantu)

Tak jak jsi to sem prepsal, to bylo dost problematicke. Nikde neni
dano, ze Cantu ma vse uplne spravne.

> A jeste me napada jedna otazka, pokud napisu
>
> type
> IMyInterface = interface ... end;
>
> je podobne jako u trid nejaky zakladni predek?

Jiste. Treba interface(IDispatch).

Phones: 02/795 29 56 (72 95 29 56); GSM: 0603 551 282

Extreme toys na Comunity.Borland.com

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 1.9.2001 19:49:34

From: "Milan #ݿek" <cizek.milan(zv)seznam(tec)cz>
> nejak se tezko orientuju na techto strankach. Chtel bych stahnout Extreme
> toys pro D6, ale kde??? Jsem nalogovan, ale nemuzu to nikde najit :(

Ahoj,

http://community.borland.com/article/0,1410,27525,00.html

Popripade primo na Steve Trefethen's Homepage:
http://www.geocities.com/delphihelp/

Petr Vones

Zhnusen meziksichtama

[*] Slavek Rydval <rk(zv)atrey.karlin.mff.cuni(tec)cz> - 1.9.2001 19:50:49

> IInterface v D6, IUnknown ve starsich verzich Delphi.
*****A jaky byl duvod k tomuto? Ve vsech priruckach je zakladni
interface prave IUnknown, jenom Borland se potreboval necim
odlisovat?

Diky za info

Durex - Let's make kids better.

Zhnusen meziksichtama

[*] Radim Kunz <privat(zv)casestudio(tec)com> - 1.9.2001 19:54:51

> [...]
tato
> problematika je docela dobre popsana v knize "Delphi COM Programming":

Spravne, napr. tenhle nevinne vypadajici kus kodu pravdepodobne shodi
program.

var r:IMyInterfacedObject;
o:TMyInterfacedObject;
begin
o := TMyInterfacedObject.Create;
r := o as IMyInterfacedObject;
o.Free;

Zhnusen meziksichtama

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 1.9.2001 21:12:48

From: "Slavek Rydval" <rk(zv)atrey.karlin.mff.cuni(tec)cz>
> *****A jaky byl duvod k tomuto? Ve vsech priruckach je zakladni
> interface prave IUnknown, jenom Borland se potreboval necim

Ahoj,

IUnknown pochazi ze sveta COMu a Windows. Interfacy v ObjectPascalu nejsou na
COMu nijak zavisle, jsou primo soucasti definice jazyka. IInterface byl
zaveden kvuli prenostielnosti kodu.

Petr Vones

Ikona adresare (desktop.ini)

[*] Lud�k ZITA <konference(zv)sales(tec)cz> - 2.9.2001 01:21:26

> [...]
> view
> when selected}
> where "xx" is the number of the icon to be used from the defined file
> (where the first icon has the number 0). After you have created the
> DESKTOP.INI, open a DOS box and set the "S" attribute for the same
> folder:
> ATTRIB {foldername} +S
> To change all folder icons:
> Open the Explorer, go View > Folder Options > File Types and scroll
> down the list to the "File Folder" entry. Press "Edit" > "Change Icon"

Ahoj.
Slo by jeste nejak prinutit Explorer, aby pri otvirani takoveho adresare
misto otevreni spustil nejaky zadany program a predal mu jako parametr ten
adresar. U nejednoho softu by se mi to velmi hodilo a bylo by to uzivatelsky
velice exlusivni ?

Ludek

Portabilni vs efektivni kod Was: CHYBA MICROSOFTU

[*] Dalibor Toman <dtoman(zv)fortech(tec)cz> - 2.9.2001 09:42:10

> Na providera s Linuxovym serverom som sa prihlasoval cez klasicku konzolu
> (resp. skript, ktory to urobil za mna) - vyslovene odporne, nespolahlive
> a pomale.
>Na prihlasenie u ineho providera (asi tam je NT-cko)
> nic take nie je potrebne, prihlasenie je ovela jednoduchsie a rychlejsie.
> Je jasne, ze preferujem druhy sposob, bez ohladu na to, ci to je alebo
> nie je v RFC a je mi uplne jedno, ci s tym ma alebo nema Synapse
> problemy.

1) pristupovy bod pro dial-in uzivatele lze spachat mnoha zpusoby. Vetsinou
jde o reseni s Cisco routerem, v nekterych pripadech muze jit o Linux ci o
neco jineho (Windows).
Nase firma je lokalnim ISP a jeden mensi pristupovy bod jsem mely realizovan
take Linuxem. A nebyl problem to udelat tak, ze zadny skript pro prihlaseni
nebyl treba (prihlaseni nativnim PPP, resp LCP ihned po navazani spojeni).
Cili to, ze jste nebyl spokojen s Vasim byvalym ISP neni chyba Linuxu ale
problem s technickym personalem toho ISP.

2)Osobne nechapu kazdeho ISP, ktery pouziva Windows platformu at pro reseni
access serveru ci postovniho serveru atd. Investice vlozena do lidi, kteri
Linux (ci jiny unix klon) se rychle vrati (odpada vyhazovani penez oknem za
licence Windows, drahy ISP software (postovni servery,,,)), odpada problem
resit moznost vzdalene udrzby Windowsu. Stabilita a flexibilita Linux reseni
je take mnohem lepsi.
Cili ISP, ktery ma pristupovy bod resen na bazi Windows je hodne podezrely
(alespon pro mne).

3) I MS Windows pouziva pri dialup spojeni RFC standard PPP protokolu. Cili
bez RFC se neobejde. I tady si MS neodpustil vlastni rozsireni protokolu,
ktere se ale ujalo, protoze je to uzitecna vec (pridelovani DNS serveru PPP
serverem napriklad) a vetsina non-MS sveta jej davno implementovala

>Myslim, ze v niektorych pripadoch namiesto kritizovania
> odlisnych rieseni (ci uz Microsoftu alebo kohokolvek ineho),
> by sa mali kritici najprv zamysliet i na kvalite riesenia nielen
> na jeho "standardnosti". A mozno niekdy viac kritizovat "standard",
> ak nestandardne riesenia.

Standard pouzivany v Internetu by mel podle me byt podroben zkoumani co
nejsirsi skupine lidi - tedy nemel by byt dilem zamestnancu jedne firmy.
Pokud jsou nektere 'standardy' MS zamerne utvareny tak, aby komplikovaly
zivot non-Windows svetu, tak je to v poradku?

D. Toman

TNEF Was: Portabilni vs efektivni kod

[*] Dalibor Toman <dtoman(zv)fortech(tec)cz> - 2.9.2001 09:46:32

> TNEF byl (je) soucasti MAPI, rozhrani je popsane v MSDN:

http://msdn.microsoft.com/library/en-us/mapi/html/_mapi1book_tnef_functions.
as

Pokud neni zverejneny i format (tedy informace nutne k tomu, abych byl
schopen napsat kod, ktery umi cist a vytvaret TNEF) je to k nicemu. Nebo
snad MS vydal MAPI knihovny bezici na vsech non-Windows systemech?

D. Toman

Ikona adresare (desktop.ini)

[*] Hurricane <hurricane(zv)quick(tec)cz> - 2.9.2001 11:45:13

Zdravim

Vlez na konzoli (comamnd line) a z Dokumentu si zkopiruj soubor desktop.ini.
V nem je polozka CLSID2=odkaz do registru. Ten odkaz si najdi v HKCR\CLSID\.
Tam je nekolik podklicu. Jsou podobne jako pro soubory, takze si myslim, ze
po pripsani klice shell\open\tvuj program, by to IMHO mohlo fungovat. Zkus s
tim laborovat.

P.S.: Je jasne, ze tdy nezname vsechny polozky, ktere v desktop.ini muzou
byt. Mozna ze existuji i dalsi uzitecne polozky, ktere by mozna mohly umet
to co chces. Takze muzes zapatrat na MSDN nebo kde a prozradit nam, co jsi
nasel.

P.S.#2: Je IMHO uzitecne vyuzit i polozku InfoTip, ta definuje hint pro
ikonu adresar, kdyz na nej najedes mysi.

> [...]
> misto otevreni spustil nejaky zadany program a predal mu jako parametr ten
> adresar. U nejednoho softu by se mi to velmi hodilo a bylo by to

Pack

[*] Martin Kasman <martinkasman(zv)pobox.sk> - 2.9.2001 13:10:04

Mam databazu.
Vytvorim novu prazdnu databazu, s rovnakou strukturou.
Prekopirujem zaznam po zazname z tej prvej databazy do novej.
Staru databazu vymazem.
Novu databazu premenujem na tu staru.

Bude mat vysledok rovnaky efekt ako Pack databazy?

Vdak za kazdu radu.

---
Program pre inteligentne prezeranie prispevkov konferencie sa nazyva
konferencia.exe (www.webpark.sk/kom).

OT: Skratky

[*] Martin Kasman <martinkasman(zv)pobox.sk> - 2.9.2001 13:10:09

Neviem ci to je OffTopic, ale malo by sa to tykat programovania.

Vysvetlite mi prosim tieto skratky:

1.) ODBC
2.) RX
3.) RXLIB
4.) ATX

Vdak za kazdu radu.

---
Program pre inteligentne prezeranie prispevkov konferencie sa nazyva
konferencia.exe (www.webpark.sk/kom).

[*] Martin Kasman <martinkasman(zv)pobox.sk> - 2.9.2001 13:10:07

(D5, ent.)

Chcel by som zoradit v databaze DBase for Windows v BDE cez mdx subor
zaznamy podla pola typu datum od najvyssieho po najznizssi. Opacne mi to
nerobi problem.

Vdak za kazdu radu.

---
Program pre inteligentne prezeranie prispevkov konferencie sa nazyva
konferencia.exe (www.webpark.sk/kom).

TNEF Was: Portabilni vs efektivni kod

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 2.9.2001 13:17:51

From: "Dalibor Toman" <dtoman(zv)fortech(tec)cz>
> Pokud neni zverejneny i format (tedy informace nutne k tomu, abych byl
> schopen napsat kod, ktery umi cist a vytvaret TNEF) je to k nicemu. Nebo

Ahoj,

neco najdes tady:

http://msdn.microsoft.com/library/psdk/mapi/_mapi1book_tnef_stream_syntax.htm

http://msdn.microsoft.com/code/default.asp?URL=/code/sample.asp?url=/MSDN-FILE
S/026/002/257/msdncompositedoc.xml

Petr Vones

Skratky

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 2.9.2001 13:41:18

From: "Martin Kasman" <martinkasman(zv)pobox.sk>
> 1.) ODBC

Open Data Database Conectivity - jeden z pokusu o standartni rozhrani pro
pristup k databazim

RxLibrary - knihovna mnoha ruznych komponent pro Delphi (http://www.rxlib.com)

> 4.) ATX

Typ (format) zakladnich desek pro PC

Petr Vones

Buletin z internetu

[*] Konference DELPHI <delphi_konference(zv)seznam(tec)cz> - 2.9.2001 13:42:28

> Stahni si Synapsi ze http://www.ararat(tec)cz/synapse, dej si do uses
'httpsend' a pak pouzij funkci:
> HttpGetText ('http://www.abcdef(tec)cz/info.txt', memo1.lines);
> To je vse. ;-) Lukas.

Bezva, moc diky, to je presne ono co jsem potreboval. Dokonce jsem si to
vylepsil tak, ze stahuju napriklad dokumentu
http://www.abcd(tec)cz/info.php?parametr1=xxx&parametr2=yyy , coz je libovolny
jednoduchy skript v PHP, ktery zaroven muze nejak zpracovat zaslane
parametry v URL a tim padem pripravit data primo na miru (napriklad vzhledem
k verzi ptajici se aplikace nebo kontrolovat seriove cislo).
Jeste jednou diky
Vitek

> Stahni si Synapsi ze http://www.ararat(tec)cz/synapse, dej si do uses
> [...]

Pack

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 2.9.2001 14:21:55

From: "Martin Kasman" <martinkasman(zv)pobox.sk>
> [...]
> Staru databazu vymazem.
> Novu databazu premenujem na tu staru.
>
> Bude mat vysledok rovnaky efekt ako Pack databazy?

pravdepodobne ano, ale proc to delat tak slozite ?

Petr Vones

OT: zruseni neexistujici services

pri zkouseni programovani services mi zustala videt v Nastroje pro
spravu-sluzby jenda zaregistrovana sluzba, kterou jsem jiz prepsal. Ve
sloupci Stav je 'Pocatek'. Zkousel jsem ji i odebrat primo z registru, ale
bez vysledku, system mi to nedovoli. NET STOP a NET START pochopitelne
selzou :(. Nevite nekdo, jak to dostanu ze seznamu?

Diky

S pozdravem Milan Cizek, amatersky programator, D5 Ent (SP1), D6 Ent
Win2k (SP2) a Win98 SE, cizek.milan(zv)seznam(tec)cz, ICQ: 59826637

Tvorba programu pro mobily

[*] Vasek Navrat <engine(zv)ropacek(tec)cz> - 2.9.2001 15:06:42

> V tom pripade pouzij FBUS. Je to dvoudratove rozhrani navrzene presne pro
tyto
> ucely. V pripade M2BUS se jedna o systemovou zalezitost pouzivanou k uplne
jinym
> ucelum. Nejjednodussi to je ale urcite pres AT. Nevim jestli je jeste v
teto
> konferenci p. Hernych, ale ten vytvarel v Delphi program pro komunikaci s
> mobily, takze by ti mohl rict podrobnosti.

Snazil jsem se muj dotaz zjednodusit, abych dostal jasnou odpoved, ale
vidim, ze to budu muset vysvetlit podrobneji. Takze je to asi takto:

Mam mobil Nokia 7110 a kabel MBUS. Ani jednu z techto veci nehodlam menit
:)) No a ted k tomu problemu. Jak znamo, N7110 ma uz v sobe HW modem. Proto
taky pro ni existuje kabel DLR-3. Ja mam ovsem jen kabel MBUS..nemuzu sici
diky tomu vyuzivat vsechny funkce ktere prinasi propojeni mobilu s
pocitacem, ale na posilani LOG a SMS mi to uplne postacuje. No a ted bych si
chtel vytvorit program, ktery by pomoci kabelu MBUS dokazal odeslat SMSku
(pro zacatek aspon to). Dokaze mi teda nekdo poradit, jak na to?

Vasek Navrat

PS. Nemate nekdo kontakt na toho pana Hernycha??

zruseni neexistujici services

[*] Lud�k ZITA <konference(zv)sales(tec)cz> - 2.9.2001 15:37:47

> [...]
> bez vysledku, system mi to nedovoli. NET STOP a NET START pochopitelne
> selzou :(. Nevite nekdo, jak to dostanu ze seznamu?

Zkus ji znovu nainstalovat ( service_name.exe /install) a potom znovu
odebrat ( service_name.exe /uninstall).
POkud ji uz nemas napis si novou se stejnym jmenem.
Mne to pomohlo.

Ludek

KA DAO a datum a cas - vyreseno

[*] Ji�� B�l�����*������&j)? - 2.9.2001 16:49:28

Problem byl v tom, ze jsem mel v Accessu urcene formatovani dane polozky na
"dd.mm.yyyy\ hh:nn:ss".

KADAO a Access2000

[*] Ji�� B�l�����*������&j)? - 2.9.2001 16:57:36

Ve starsich prispevcich jsem vycetl, ze lze s komponentami KADAO
pracovat s databazi ve formatu Access2000. Me program hlasi, ze dany format
neni podporovany. Problem jsem vyresil konverzi na format Access97, ale
zivot bych mel jednoduzsi bez konvertovani.
Poradim mi nekdo co si mam do(pre)instalovat a pripadne kde to stahnout?

Dekuji za pomoc. Jirka

WM_QUERYENDSESSION a Win2K?

[*] Jan Novak <megamax(zv)seznam(tec)cz> - 2.9.2001 17:21:41

Ahoj,
mel bych dotaz:

Moje aplikace se pri vypinani windows nechce ukoncit. Normalne ukoncit
samozrejme jde. Uz pred casem bezela diskuze na tema WM_QUERYENDSESSION. Pod
Win9x to funguje v pohode - aplikace se ukoncuje normalne. Ale na Win2K se
p�i vypnuti win nechce ukoncit a win se tudiz taky neukonci. Na zpravu
WM_QUERYENDSESSION vracim 1, jak jsem nasel na MSDN, a v procedurach OnClose
a pod. nic zapsano nemam. Rucne aplikace ukoncit jde.Toto se vyskytuje pouze
na Win2K.

Na D3K (http://www.delphi3000.com/articles/article_1541.asp) jsem nasel
clanek a unitu, ktera to resi pomoci vlaken, coz je zajimava myslenka, ale
nastinene reseni nevym jak uskutecnit.
Nemate s tim nekdo zkusenosti?

diky predem za kazdy ohlas
Pavel Novak, Pisek
megamax(zv)seznam(tec)cz

Format datumu

[*] EFG developer <developer(zv)efg(tec)cz> - 2.9.2001 17:32:40

Zdravim vsechny,

potreboval bych poradit jak zjistit format datumu pouzivany v PC a dale
format datumu pouzivany v databazi (obecne v jakekoliv) pouzite v programu
napsanem v Delphi. Pripojeni na DB je prez BDE, muze byt prez ODBC nebo prez
sql links.

Mam totiz problemy, kdyz z programu spoustim dotazy (query.execute)
obsahujici datum, tak ten datum musim mit ve spravnem formatu, jinak mam
smulu :(

S pozdravem

Ing. Petr �ikola
EFG CZ spol. s r.o.
tel.: +420 436 319 324
sikola(zv)efg(tec)cz
www.efg(tec)cz
www.aktion(tec)cz

Pack

[*] ing. Jan Fiala <jan.fiala(zv)iol(tec)cz> - 2.9.2001 17:42:30

Bude, ale nesrovnatelne pomalejsi. Navic, pokud zmenis strukturu
databaze, budes muset myslet i na zmenu v teto "pakovaci" procedure.
Jinak nastane velky prusvih.

2.9.2001 Martin Kasman:
> [...]

> Bude mat vysledok rovnaky efekt ako Pack databazy?> Vdak za kazdu radu.> ---
> Program pre inteligentne prezeranie prispevkov konferencie sa nazyva

SQL autentikace...

[*] vladimir_ponechal(zv)post(tec)cz - 2.9.2001 18:25:46

Zdar panove,

Mam vytvorene query a v prubehu existence se pres toto query dotazuji na ruzne servery (SQL). Problem nastane ve chvili kdyz prepne query na jiny server. Cele se to zastavi a chce user a heslo. Zadal jsem heslo do ODBC, ale nepomohlo to. Neda se nejak na pevno zadat heslo a user name? Vsechny servery pouzivaji stejny pristup.

Mam D3 prof.

Jak predavat konfiguraci sluzbe?

mam sluzbu na NT zaregistrovanou a spustenou. Chtel bych udelat modul do
ovladacich panelu, ve kterem by sli nastavit nektere parametry teto sluzby.
Nevim ale, jak tyto parametry poslat te sluzbe. Zatim me napadlo nekolik
reseni.

1) pres ini soubor, sluzba by si pred provedenim akce znovu nacetla
nastaveni.
2) pres zaznam v registru.
3) pres nejake messages - nevim ale vubec jak na to.

Muzete mi nekdo poradit co je nejlepsi? Nejaky prikladek na predavani
parametru sluzbe by mne rovnez potesil :)
Diky

S pozdravem Milan Cizek, amatersky programator, D5 Ent (SP1), D6 Ent
Win2k (SP2,Pre-SP3) a Win98 SE, cizek.milan(zv)seznam(tec)cz, ICQ: 59826637

jmeno,popis... service

bohuzel na me mejly nikdo neodpovida :((, tak se s Vami podelim o nektere
sve poznatky:

>Dale bych se chtel zeptat, je mozne nastavit DisplayName podle jazyka?
Potreboval bych tedy nejak zjistit
>jazykove prostredi Win, pokud bude ceske, zoprazim jmeno cesky, jinak ENG.
Toto jsem vyresil zatim takto:

procedure TBackupService.ServiceBeforeInstall(Sender: TService);
var Language: array[0..3] of Char;
begin
if
GetLocaleInfo(LOCALE_SYSTEM_DEFAULT,LOCALE_SABBREVLANGNAME,Language,Sizeof(L
anguage))>0 then
if UpperCase(Language)='CSY' then BackupService.DisplayName:='S�#ov�
z�lohov�n� dokument�'
else BackupService.DisplayName:='Network
Documents Backup';
end;

>A posledni dotaz, jak spustim z prikazove radky 'dlouze pojmenovanou
sluzbu'? NET start ...
viz. ServiceStartName

S pozdravem Milan Cizek, amatersky programator, D5 Ent (SP1), D6 Ent
Win2k (SP2) a Win98 SE, cizek.milan(zv)seznam(tec)cz, ICQ: 59826637

Zhnusen meziksichtama

[*] Slavek Rydval <rk(zv)atrey.karlin.mff.cuni(tec)cz> - 2.9.2001 21:10:45

Ahoj,

> Jinak tato problematika je docela dobre popsana v knize "Delphi COM
> Programming":
> http://community.borland.com/books/delphi/1,1427,c|1,00.html
*****Predpokladam, ze s tou knihou mas zkusenosti, ma cenu dat
za ni $45 plus dopravu? Pripadne je k sehnani za odpovidajici cenu
tu v CR (knihovny, aktikvariaty, prodejny s PC literaturou, ...)

Diky za info

Durex - Let's make kids better.

Browse symbol

[*] Tomas Grepl <delphi(zv)kapsw(tec)cz> - 2.9.2001 21:13:39

Nevite nekdo, jak prinutit Delphi, aby fungovala funkce Browse symbol stejne dobre, jako
analogicka funkce v Borland Pascalu ? Jde mi hlavne o seznam referenci na dany objekt. Muzu
sice pouzivat Find In Files, ale to hleda pouze "textove", ale ja potrebuji vyhledavat
"vyznamove" shodne udaje (napr. vsechny odkazy na pouziti urcene promenne nebo typu).
Delphi mi najde tak misto, kde je polozka definovana, nekdy to najde i nektere reference,
ale spolehlive v ramci celeho projektu mi to jeste nefungovalo.

Potykam se s tim uz od Delphi 1 a docela mne mrzi, ze si tato funkce dela co chce.

Tomas

Zhnusen meziksichtama

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 2.9.2001 22:39:22

From: "Slavek Rydval" <rk(zv)atrey.karlin.mff.cuni(tec)cz>
> [...]
> za ni $45 plus dopravu? Pripadne je k sehnani za odpovidajici cenu
> tu v CR (knihovny, aktikvariaty, prodejny s PC literaturou, ...)

Pro uplny zacatek je dobra, navic je to jedina kniha toho druhu pro Delphi
vubec (na nedostatek literatury jsou uz ale Delphi vyvojari myslim vcelku
zvykli). Nicmene jsem cekal ze tam budou vice rozebrany i pokrocilejsi temata,
jako napriklad threading. Je tam ale dobry popis OLE SS. Pokud ti jde jen o
interfacy (bez COMu) tak se to asi za tu cenu nevyplati. Pochybuju ze se da
sehnat nekde v CR, jako ostatne vetsina podobne literatury. Pokud nahodou ano
tak je zase cena vetsinou dost neprimerena.

Petr Vones

Browse symbol

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 2.9.2001 23:25:37

From: "Tomas Grepl" <delphi(zv)kapsw(tec)cz>
> [...]
> dobre, jako analogicka funkce v Borland Pascalu ? Jde mi hlavne o seznam
> referenci na dany objekt. Muzu sice pouzivat Find In Files, ale to hleda

v nastaveni prekladace Project Options -> Compiler, odskrtni v Debugging pole
Definitions Only.

Petr Vones

jmeno,popis... service

[*] Lud�k ZITA <konference(zv)sales(tec)cz> - 3.9.2001 02:35:07

> sluzbu'? NET start ...

Ahoj.
Mozna napsat jmeno v uvozovkach : NET START "Network Documents Backup"

Ludek

WM_QUERYENDSESSION a Win2K?

[*] Miroslav Ondrisek <ondrisek(zv)atlas(tec)cz> - 3.9.2001 06:08:16

Mne to delala komponenta NMPOP3 - kdyz jsem ji nahradil POP3 komponentou z
Indy, vse zacalo fungovat normalne. Zkus si postupne vyhazovat sve
komponenty, treba je to take Tvuj pripad. Faktem je, ze mne neskoncila pod
zadnym OS (95/NT/Win2k)

Mira Ondrisek
BONNEL TECHNOLOGIE

Format datumu

[*] ing. Pavel Zilinec <zilinec(zv)email(tec)cz> - 3.9.2001 06:28:24

Nejjednodussi je pouzit univerzalni format.
Pokud mas na SQL stored proc, tak tam klidne nech parametr jako
DateTime, pripadne pri vykonani vlastniho query z Delphi s tim take
klidne pracuj jako s datumem.
Rozdil bude jen v tom, ze z Delphi Ti bude datum putovat jako string
ve formatu 'YYYYMMDD HH:MM:SS:MMM '. Ten cas tam uz ani nemusi byt. V
tomto formatu Ti to SQL vzdy vezme.
Napr.: "select * from Tab where Datum between '20010101' and '20010131'"
je vzdy v poradku.

mailto:zilinec(zv)email(tec)cz

02.09.2001 EFG developer:
> Mam totiz problemy, kdyz z programu spoustim dotazy (query.execute)
> obsahujici datum, tak ten datum musim mit ve spravnem formatu, jinak mam
> smulu :(

OT: Zakladni deska

[*] Bednarc�k Dalibor <dalibor(zv)torola(tec)cz> - 3.9.2001 06:48:08

Ahoj,
predem se omluvam za off topic.
Muzete mi nekdo doporucit dobrou zakladni desku na ThunderBird 900.
Ktera s nim zarucene nebude mit problemy.
Pojede na tom asi Win2000 a Delphi5

Dekuji ..

Jak predavat konfiguraci sluzbe?

[*] Jan #ebel�k <honza(zv)haes(tec)cz> - 3.9.2001 07:18:53

> [...]
> ovladacich panelu, ve kterem by sli nastavit nektere parametry teto sluzby.

> 3) pres nejake messages - nevim ale vubec jak na to.
Sluzba by taky mohla byt COM/DCOM server.
Pak bys ji parametry predal pres volani jejiho interface velmi snadno. "On-line" a treba i vzdalene.
(kurz COM/DCOM od V.Bodecka)

= tel. 0434 692 569 (0601 203084]

Format datumu

[*] Jan #ebel�k <honza(zv)haes(tec)cz> - 3.9.2001 07:25:18

> [...]
> napsanem v Delphi. Pripojeni na DB je prez BDE, muze byt prez ODBC nebo prez
V nejake unite (sysutils?, nevim to z hlavy) jsou veskere formaty (datum, cas, desetinny oddelovac, ...) tak, jak byly pri startu programu nacteny z Windows.
Jsou ulozene v promennych jako napr. ShortDateFormat, LongDateFormat, ...

Jestlize hodnoty techto promennych zmenis, tedy nastavis jiny format, Delphi funkce jako napr. DateTimeToStr ti budou vracet stringy v pozadovanem formatu.

= tel. 0434 692 569 (0601 203084]

SQL autentikace...

[*] Jan �ebel�k <honza(zv)haes(tec)cz> - 3.9.2001 07:27:05

> [...]
> Mam vytvorene query a v prubehu existence se pres toto query dotazuji na ruzne servery (SQL). Problem nastane ve chvili kdyz prepne query na jiny server. Cele se to zastavi a chce user a heslo. Zadal jsem heslo do ODBC, ale nepomohlo to. Neda se nejak na pevno zadat heslo a user name? Vsechny servery pouzivaji stejny pristup.

Predpokladam, ze pouzivas BDE.
Pak je treba zadat jmeno a heslo do parametru TDatabase, LoginPrompt=false.
No a
Database1.Connected:=false;
Database1.Params.Values['SERVER NAME']:= ...newconnectstring
Database1.Connected:=true;

= tel. 0434 692 569 (0601 203084]

TreeView s CheckBoxem

[*] Igor Vodi�ka <vodicka(zv)sagit(tec)cz> - 3.9.2001 07:41:40

zkus TreeNT tady: http://www.lischke-online.de/

Ing. Igor Vodi�ka
informa�n� syst�my

Nakladatelstv� Sagit, Horn� 1, 700 30 Ostrava-Hrab�vka
Tel.: 069 353 062, Fax: 069 357 758
Mailto:vodicka(zv)sagit(tec)cz
> nevite nekdo, kde by se dala sehnat komponenta TTreeView,
> ktera by mela u
> kazde polozky zaskrtavaci policko? Preci jen jsem linej to
> psat a myslim, ze
> uz to nekdo nekdy udelal.
>
> Predem dekuju.

> P��choz� zpr�va neobsahuje viry.
> Verze: 6.0.268 / Virov� b�ze: 140 - datum vyd�n�: 7.8.2001

TNEF Was: Portabilni vs efektivni kod

[*] Gebauer Lukas <gebylist(zv)mlp(tec)cz> - 3.9.2001 07:44:42

> neco najdes tady:
> http://msdn.microsoft.com/library/psdk/mapi/_mapi1book_tnef_stream_syn
> tax.htm

No, myslim, ze puvodne se na TNEF format zavedla rec z toho duvodu,
ze to bylo uvadeno jako priklad "standardu", ktery si vymyslel Microsoft
naprosto zbytecne. Co jej k tomu vedlo? Asi pocit, ze to budou prave oni,
kdo budou urcovat internetove standardy.

Krasny priklad toho, ze namyslenost Microsoftu obcas narazi. Jak jsem
uz rekl, co je od Microsoftu, automaticky neznamena, ze je to standard.

Sebevice sem nalinkovane dokumentace na toto faktu nic nezmeni. :-)

Dalibor toto tema zminoval jako prave tento priklad. Nepripada mi jako
cvok, ktery by chtel potrhly TNNEF format implementovat. ;-)

WEB: http://www.ararat(tec)cz/synapse - Synapse Delphi TCP/IP Library

MAPI example

[*] "FAIT Ji��, ml." <fait(zv)jakl(tec)cz> - 3.9.2001 07:57:35

> k tomu ti staci Simple MAPI. Podivej se na JclMapi a
> MapiExample.dpr v JCL:
Na urcitych masinach mi pri pouziti Simple MAPI hlasi pri prvnim pokusu
o odeslani MAPI Error (2). Pri dalsim pokusu uz to je OK. Cim to muze
byt?

SQL autentikace...

[*] Lebeda David <david.lebeda(zv)comarr(tec)cz> - 3.9.2001 08:02:23

> [...]
> do ODBC, ale nepomohlo to. Neda se nejak na pevno zadat heslo a user
> name? Vsechny servery pouzivaji stejny pristup.

Moc tomu nerozumim - co znamena, ze query prepne na jiny
server?

Rekl bych, ze komponenta TDatabase by nemela mit problem - v
Params uvest jmeno a heslo, LoginPrompt nastavit na False.

Nebo jsem vedle?

David Lebeda

DLL a TFrame

[*] L. Filip <lfilip(zv)lekis(tec)cz> - 3.9.2001 08:19:06

Zdravim.
Mam takovou predstavu, ze vytvorim DLL kde jsou umistene ruzne Frame. Z
aplikace zavolam funkci ktera mi vati s DLLka objekt TFrame, ktery umistim
nekde do formu. Predstava hezka, ale nejak se mi nedari.

library tasks;

uses
SysUtils, ...;

{$R *.RES}

var
OldApp: TApplication;

procedure LibraryProc(Reason: Integer);
begin
if Reason = DLL_PROCESS_DETACH then
Application := OldApp;
end;

exports
Call_Frame;

begin
DllProc := (zv)LibraryProc;
OldApp := Application;
end.

// -------

unit CallFrame;

interface
uses SysUtils, Forms, Classes, TypUloha, Controls;

function Call_Frame(App: TApplication; aParent: TWinControl; aUloha:
TUloha): TForm; stdcall;

implementation
uses IniFiles, MaxCenyFR;

function Call_Frame(App: TApplication; aParent: TWinControl; aUloha:
TUloha): TForm;
var fm: TfrMaxCeny;
begin
Application := App;
fm := TfrMaxCeny.Init(Application,aUloha) do
fm.Parent := aParent;
Result := TFrame(fm);

zruseni neexistujici services

[*] Dalibor Toman <dtoman(zv)fortech(tec)cz> - 3.9.2001 08:26:21

> [...]
> bez vysledku, system mi to nedovoli. NET STOP a NET START
pochopitelne
> selzou :(. Nevite nekdo, jak to dostanu ze seznamu?

v nekterych pripadech smazane services stale visi v SC manageru. Nekdy
je skuzba "jen" oznacena pro smazani (tusim 1052 chybovy kod) a smaze
se az po restartu Windows (nebo snad ve chcili, kdy SC manager usoudi,
ze slubu je mozne vyhodit)

D. Toman

pristup k ODBC bez BDE

[*] Richard Valny <Richard.Valny(zv)oku-st(tec)cz> - 03.9.2001 08:32:00

Verzi mam 2.85. Mohl bych poprosit o novejsi?

Pokud updatuji pomoci dalsich Query, jak jsem psal, je chybova hlaska ve smylsu, ze melze modofikovat read-only udaje. Ja mam ale nastaveno vsude Read-only = false
Chyba se objevi v okamziku ukonceni editace polozky.

Pokud nastavim dle Tveho navodu tajk se objevi zajimavejsi hlaska ve smylsu, ze nemuze otevrit dalsi spojeni se stejnou tabulkou. Zde se chyba objevi okamzite po zahajeni editace.

System je WinNT4.0
Dik.
Richard.>>> fule(zv)ekosoft.sk 31.8.2001 17:21:53 >>>
> [...]

Aku mas verziu ODBCe? Aktualna je 3.13 (verziu zistis tak, ze spustis
instalacny program ODBCe.exe, samozrejme potom moze instalaciu zrusit).

[*] Pavol Kaka�ka <kakacka(zv)proca(tec)cz> - 3.9.2001 08:37:29

From: "Martin Falta" <martin.falta(zv)atlas(tec)cz>
> [...]
> kazde polozky zaskrtavaci policko? Preci jen jsem linej to psat a myslim,

http://www.torry.net/vcl/lvtv/enhancedtreeviews/cbtreevw.zip

alebo

http://tzsoft.cjb.net/cgi-bin/download.cgi?cmd=redir&id=checktv&mir=0

jak zjistit Form

[*] Pavel Va�ek <delphi(zv)wige-mic(tec)cz> - 3.9.2001 08:47:58

Ahoj,

> 1. komponenta TMojeEdit je volana dynamicky a ja musim nekam tu komponentu

> 2. a tato dunamicky vytvorena komponenta za urcitych podminek vytvari

> MujListBox.Parent := TForm(GetParentForm(Self)); // pripad B

radsi uvedu priklad:

TMyEdit = class(TEdit)
procedure CreateListBox;

P: TMyEdit;
begin
{ Vytvorim dyn. 10 editu. Owner je formular, tudiz se uvolni pri ruseni
formulare.
Hlavne je jasne videt, ze potom muzu Ownera teto komponenty priradit
jako Parenta
tomu list boxu, ktery chci vytvorit. Tedy pripad A. Kdyz bych to
vytvarel jako:
P := TMyEdit.Create(nil), musim se sam postarat o ovolneni techto dyn.
vytvorenych objektu
a v procedure TMyEdit.CreateListBox bych musel mit L.Parent :=
GetParentForm(Self). }

for I := 1 to 10 do
begin
P := TMyEdit.Create(Self);
P.Parent := Self;
P.Top := I*30;
P.Left := 20;

procedure TMyEdit.CreateListBox;
var
L: TListBox;
begin
L := TListBox.Create(Self);
L.Parent := TWinControl(Owner);

Jak predavat konfiguraci sluzbe?

[*] Dalibor Toman <dtoman(zv)fortech(tec)cz> - 3.9.2001 09:15:11

> [...]
>
> Muzete mi nekdo poradit co je nejlepsi? Nejaky prikladek na
predavani
> parametru sluzbe by mne rovnez potesil :)

osobne bych si vybral ty registry (ale v nekterych pripadech muze byt
lepsi napriklad ten ini file). Pripadne zmeny v nastaveni registru
muze services jednoduse detekovat pomoci RegNotifyChangeKeyValue..

D. Toman

Vytvareni komponent

[*] Martin Macko <martinm(zv)m-pro(tec)cz> - 3.9.2001 09:33:50

V design modu si na formular nastrkam komponenty - nic specialniho combobox,
checkbox, radiobutton, query + persistentni pole a par labelu.
Nasledni pri behu programu se snazim odkazovat na property komponent a ejhle
nektery=nil. Pokud prehazim poradi v PAS u definice tridy formulare tak zase
jiny=nil -> access violation

Netusite nekdo proc ?

Vetsi projekt, D2 Ent, W2000

Martin Macko,
M-PRO s.r.o.
U M�sta Chersonu 1595/1
434 01 Most

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Tel. a fax:+420 35 610 72 31 a� 33
Mobil: +420 603 48 39 40
Email:martinm(zv)m-pro(tec)cz
Internet:http://www.m-pro(tec)cz

Font ve Windows

[*] Ladislav Fitz <ladislav.fitz(zv)kodytek(tec)cz> - 3.9.2001 09:39:47

> Ahoj potrebuji zjistit jakej je ve Win nastavenej Font pro titulek okna.
> Potrebuji znat jeho nazev, barvu, velikost a jestli je Bold, Italic atd.

var lf : : tagNONCLIENTMETRICS; fs : TFontStyles;

fillchar (lf,sizeof(lf),0); lf.cbSize:=sizeof(lf);
if (SystemParametersInfo (SPI_GETNONCLIENTMETRICS,lf.cbSize,(zv)lf,0))
if (ClientHeight<=lf.iSmCaptionHeight)
then Canvas.Font.Name:=lf.lfSmCaptionFont.lfFaceName
else Canvas.Font.Name:=lf.lfCaptionFont.lfFaceName;
fs:=[];
if (lf.lfCaptionFont.lfWeight>=FW_BOLD) then Include
(fs,fsBold);
if (lf.lfCaptionFont.lfItalic=1) then Include
(fs,fsItalic);
if (lf.lfCaptionFont.lfUnderline=1) then Include
(fs,fsUnderline);
if (lf.lfCaptionFont.lfStrikeOut=1) then Include
(fs,fsStrikeOut);
Canvas.Font.Style:=fs;
Canvas.Font.Charset:=TFontCharset(lf.lfCaptionFont.lfCharSet);
end;

rozliseni monitoru a vytvoreni instalacky

[*] Ladislav Fitz <ladislav.fitz(zv)kodytek(tec)cz> - 3.9.2001 09:41:00

function ColorsOfMonitor (handle : tHandle) : longint;
result:=GetDeviceCaps (handle,BITSPIXEL)*GetDeviceCaps (handle,PLANES);
except
result:=0;

pocet barev v canvasu = ColorsOfMonitor (canvas.Handle);

Jak predavat konfiguraci sluzbe?

[*] Milan ��ek <Cizek.Milan(zv)seznam(tec)cz> - 03.9.2001 09:51:13

> Sluzba by taky mohla byt COM/DCOM server.
> Pak bys ji parametry predal pres volani jejiho interface velmi snadno. "On-line" a treba i vzdalene.
> (kurz COM/DCOM od V.Bodecka)

ahoj,
to je kniha (kdo ji vydal)?

Milan Cizek,
D5,D6Ent

Sb�rejte etikety z tepeln�ch izolac� od spole�nosti Rockwool
(http://www.rockwool(tec)cz) a z�skejte d�rek!

BDE

[*] Ale� Kle�ka - 3.9.2001 10:03:54

Zdravim,
potreboval bych maly tip...
Mam databazovou aplikaci pouzivajici paradoxove tabulky pres BDE puvodne v
Delphi2.
Ted jsem ji prekompiloval do D6. Bude komunikovat i pres BDE z D2, nebo
jinych verzi ???
Diky

Jak predavat konfiguraci sluzbe?

[*] David Mensik <mensikd(zv)seznam(tec)cz> - 3.9.2001 10:08:29

Viz muj projekt na ftp://ftp.inf.upol(tec)cz/pub/projects/1997/3/mensikd.zip

Ozon

Preview na Printer.Canvas

[*] daniel.hrna(zv)sme(tec)cz - 3.9.2001 10:57:23

Pouzivam D5Pro.
Mam tiskove sestavy, pouzivam NewPage, BeginDoc, EndDoc.
Pokud dam prikaz EndDoc tiskarna se spusti, proces je ukoncen vse je o.k.

Zajima me ale, zda lze a jak jeste pred samotnym tiskem zobrazit Preview
(ukazku pred tiskem).

Nebo musim nejprve (nejak zastavit tiskarnu) pak provest EndDoc a po
odsouhlaseni tisk povolit nebo stornovat.

Moc dik.

OT: Profesionalni VCS

[*] Petr Fejfar <development(zv)callnet(tec)cz> - 3.9.2001 11:12:59

From: "Slavek Rydval" <rk(zv)atrey.karlin.mff.cuni(tec)cz>

> co to znamena "profi VCS"?

Ve strucnosti: neco, co poskytuje lepsi funkce a efektivitu prace nez
FreeVCS.

Dnes pod nim mame pres 1000 ruznych souboru pocinaje funkcnimi
specifikacemi, dokumenty kolem designu, pres ruzne scripty, HTML
sablony, ruzne knihovny, moduly apod. Vse je rozdeleno cca do 50
projektu v chapani FreeVCS, aby se s tim vubec dalo pracovat.

Takze zejmena nam chybi podpora prace se skupinami techto projektu,
jako je synchronizace, mergovani, stampovani apod. Taky nejake
buildovani podporujici propojeni mezi verzi/labelem a VerInfo by
neskodilo, protoze kdyz mame zmenit verzi 10 DLL a 10 EXE, tak pri
rucnim zamykani/editovani/odemykani je to dost velka onanie apod.

Urcite potrebujeme ridit prava uzivatelu a to nejlepe tak, aby
uzivatel, ktery nema pravo cist, nevedel nic o jejich existenci.
Paralelni sprava verzi nas uz taky tlaci do kouta.

Take nejaka lepsi podpora MIS funkci (managementu projektu) nez ve
FreeVCS by neskodila: aby se dalo snadno zjistit, kdo ma co odemknute
a nemusel se prochazet seznam vsech uzivatelu, historie, kdo co kde
menil apod.

Nemelo by to byt vazano na Delphi - proste obecny VCS, ktery umi
pracovat se soubory ruznych formatu.

Myslim, ze na doplneni puvodniho pozadavku to staci - sorry, ze jsem
to nenapsal rovnou - bohuzel nemam moc casu to tu rozepisovat.

Diky, pf

Divne breakpointy

[*] Jan Krizek <krizek(zv)vitasw(tec)cz> - 3.9.2001 11:21:13

Zdravim,

mam metodu

dlg := TOpenDialog.Create( nil );
dlg.Options := [ofHideReadOnly, ofFileMustExist, fAllowMultiSelect];
dlg.InitialDir := ...
dlg.Filter := ...

if dlg.Execute then

pri zavolani toho dlg.Execute se mi Delphi zastavi a zobrazi okno CPU,
kde je nasledujici

ntdll.DbgBreakPoint:
77F9F9DF int 3
> 77F9F9E0 ret
ntdll.DbgUserBreakPoint:

netusite kdo muze ten break volat, kdyz se kouknu do Breakpoint listu v
Delphi tak je prazdny.

Zkousel jsem ruzna nastaveni, bez ci naopak se vsemi debug informacemi a
nic se nezmenilo.

Kdyz program pustim mimo prostredi, tak funguje v poradku.

Cim to muze byt?

Do stejne situace se dostanu zmacknu-li pri behu programu klavesu F12.

Diky Honza +
D5Prof U1, W2KProf CZ

IBStoredProcedure

[*] EMDAT <blau(zv)emdat(tec)cz> - 3.9.2001 11:30:46

Dobry den

muzete mi prosim nekdo poslat priklad napojeni nativni komponnetou IBStoredProcedure do IB database? Staci mi ukazka jak nakrmit a spustit proceduru z D5, D6. /radeji ParamByName. Do ted jsem se napojoval jen pres komponentu StoredProcedure pres ODBC a nativne mi to nejak nejde.

Dikec s pozdravem Petr Blau software developer

OT : Hledam vypomoc

[*] Lud�k ZITA <konference(zv)sales(tec)cz> - 3.9.2001 11:45:38

Zdravim.
Hledam cloveka (asi nejlepe studenta - ale neni to podminkou) na obcasnou
vypomoc. Staram se komplexne o IT nekolika firem od dodavek HW, spravu SW
vybaveni az po dodavky SW na zakazku, udrzbu a rozsirovani www prezentaci
atd.
Firmam (snad i diky mym sluzbam o:)) se dari dobre, rostou a ja nejak
zacinam nestihat.
Vsechny firmy jsou z Prahy, a casove by se jednalo radove o 10-15 hodin
tydne, neco u zakazniku, neco doma.
Na odbornost nekladu zadne premrstene pozadavky, minimem je zbezna znalost
Win9x, Win2000 a Delphi. Za hlavni povazuji spolehlivost a ochotu se
samostatne poprat s problemem. Predpokladam dlouhodobejsi spolupraci.
Pripadne nabidky s ramcovou predstavou o financnim ohodnoceni piste na
adresu ludek(zv)sales(tec)cz.

Ludek

Jak predavat konfiguraci sluzbe?

[*] Jan #ebel�k <honza(zv)haes(tec)cz> - 3.9.2001 11:55:45

> Odes�latel: Milan #ݿek <Cizek.Milan(zv)seznam(tec)cz>
>
> to je kniha (kdo ji vydal)?
To neni kniha, to je kurz (viz http://www.haes(tec)cz).
Seznam literatury, ze ktere V.Bodecek na kurz cerpal, Ti muze poslat mimo konferenci.
Posilam mu zpravu v kopii.

= tel. 0434 692 569 (0601 203084]

Edit hyper-liniek

[*] Martin Kasman <martinkasman(zv)pobox.sk> - 3.9.2001 13:11:49

Existuje nejaka komponenta, do ktorej ked nacitam obycajny textak s linkam,
aby sa zobrazili ako skutocne linky (podciarknute s modrou farbou) a po
kliknuti sa dana stranka aj otvorila.

Vdaka za kazdu radu.

OT: defaultni sdileni c$... & RemoteInstalace

[*] Milan ��ek <Cizek.Milan(zv)seznam(tec)cz> - 03.9.2001 13:21:00

ahoj,
mam takovej problem se vzdalenou instalaci NortonAntivirus. Jak jsem
se dovedel, tak se pri vzdalene instalaci pouziva defaultni sdileni -
treba c$. To je asi problem meho trapeni, protoze vetsina techto
defaultnich sdileni byla pri instalaci odebrana. Problem ale je, ze
kdyz ji rucne vytvorim znova, tak to stejne nenainstaluju. Proste uz
to neni to puvodni sdileni. Nepomuze ani SP6 :( Zatim jedina moznost
o ktere vim je reinstalace NT.

Vite nekdo, jak to uvest do puvodniho stavu? Diky

Milan Cizek,
D5,D6Ent

Denn� nov� Last Moment - objednejte http://na.dovolenou(tec)cz/last.php3
Aktualizovan� nab�dky 1.000 z�jezd� http://na.dovolenou(tec)cz/

Divne breakpointy

[*] Dalibor Toman <dtoman(zv)fortech(tec)cz> - 3.9.2001 13:36:35

> [...]
> 77F9F9DF int 3
> ntdll.DbgUserBreakPoint:
>
>netusite kdo muze ten break volat, kdyz se kouknu do Breakpoint listu

nektere verze Windows (ci Service packy) byly distribuovany se
systemovymi DLLky, kde byly "zapomenuty" instrukce INT 3 (softwarovy
interrupt pouzivany jako breakpoint). Mas-li takovy system, pak Ti
zbyva jen sehnat (servicepack) novejsi verze bez tohoto "vylepseni".

D. Toman

BDE

[*] Tomas Vladik <tom.vladik(zv)swadvice(tec)cz> - 3.9.2001 13:40:10

> [...]
> puvodne v
> Delphi2.
> Ted jsem ji prekompiloval do D6. Bude komunikovat i pres BDE z D2, nebo

Ja bych si tipl, ze to bude vyzadovat alespon BDE 5.xx, aspon Delphi 5 to
tak chteji ...

T.

OT: Profesionalni VCS

[*] Martin Bob�k <bobek(zv)bobek.sk> - 3.9.2001 13:46:03

Ak spravne chapem malo by ist o nieco na stsyl M$ SourceSafe. Ak ano,
popozerajte sa na webe po WinCVS , je to myslimze free.

Prerusenie akcie

[*] Martin Kasman <martinkasman(zv)pobox.sk> - 3.9.2001 13:47:21

V programe mi prebieha nejaka akcia. Chcem odchytit v priebehu akcie
stlacenie klavesy ESC alebo kliknutie na tlacitko prerusit a nasledne v
urcitom riadku zrusit akciu. Myslim, ze je to velmi jednoduche, ale ja na to
nemozem za nic prist. Prosim Vas o teda trosku kvetnatejsie vysvetlenie,
pripadne aj s prikladom.

Vdaka za kazdu radu.

Divne breakpointy

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 3.9.2001 13:59:03

From: "Dalibor Toman" <dtoman(zv)fortech(tec)cz>
> [...]
> interrupt pouzivany jako breakpoint). Mas-li takovy system, pak Ti
> zbyva jen sehnat (servicepack) novejsi verze bez tohoto "vylepseni".

dalsi moznost je pouzit IDE expert ktery toto resi. Ten je budto na Delphi 6
Companion CD mezi 'USG Delphi 6 Utilities' nebo v CodeCentral:
http://codecentral.borland.com/codecentral/ccweb.exe/listing?id=16098
http://codecentral.borland.com/codecentral/ccweb.exe/listing?id=15804

Petr Vones

RxLib: Patch pro RxLibrary

[*] Ka.Kewasa <kewasa(zv)quick(tec)cz> - 3.9.2001 14:11:53

Ahoj,
existuje nejaky patch pro rxlib? Odkazy ktere jsem nasel na I-netu
nefunguji.
Diky
Ka.