Free console for MSDE

[*] Lubo Fule <fule(zv)ekosoft.sk> - 17.9.2001 08:34:59

> Pochybujem, ze je mozne pomocou ODBC API managovat MSSQL (okrem
> zakladnych DDL prikazov, ktore je mozne pouzit pomocou hoccoho).
>
> Na tieto ucely je urcene rozhranie SQLDMO (Data Management Objects).
> Pouzit colokolvek ine pre MSSQL je bud velmi obmedzujuce ale
> uplne nevhodne.

To je pravda, len potom nerozumiem preco, ked robim nieco cez Enterprise
Manager, tak sa to deje prostrednictvom ODBC. Staci spusti trasovanie v ODBC
a pekne vidis vsetko, co EM na serveri robi. Na zaklade sedliackej logiky
som usudzoval, ze kedze nastroj na spravu MSSQL pouziva ODBC, tak to bude
asi to najnajvyhodnejsie pre MSSQL. Je divne, ze MS uz ODBC v podstate
odsudil na zanik, ale vlastne spravcovske nastroje (Query Analyzer detto)
programuje prave pomocou ODBC.

L.

OT: Oracle Report Builder a export color palette

[*] skalsky(zv)oksystem(tec)cz - 17.9.2001 08:39:39

Hello all,
vim, ze to prilis nesouvisi s tematem konference, ale hledam a shanim tuto
informaci uz dlouho a nedari se.

Stav: mam Delphi prog komunikujici s Oracle, vytvarim pomoci Oracle Report
Developeru report z databaze
Problem: potreboval bych exportovat paletu barev, kterou pouzivam, tak,
abych ji mohl na jine masine importovat. Bohuzel to se mi nedari :(

Nevite nekdo nejakou fintu ? prohledal jsem uz docela dost url, proklepl
zname ... a prdlajs :(

Dik. Milan
Milan
"Still" Delphi beginner
D5-Ent, W98,
Skalsky(zv)oksystem(tec)cz
ICQ #67571111

API funkce v Delphi

[*] Ondrej Kelle <O.Kelle(zv)digitalpublishing.de> - 17.9.2001 08:42:58

> je nejaka souhrnna publikace - (priklady apod) - ukazujici
> pouziti API funkci v Delphi ? (v pascalu ?)

http://www.delphi-jedi.org/Jedi:APICONVTEAMS:33391

Zmena a nebo predstirani IP

[*] Jaroslav Bucek <bucek(zv)eskon(tec)cz> - 17.9.2001 09:09:38

Potreboval bych vytvorit aplikaci v D5 pod Win 95, ktera bude schopna zmenit
IP adresu pocitace bez nutnosti restartu. Nebo by mi stacilo, kdyby se pri
pristupu na Internet pocitac tvaril, ze ma jinou IP adresu (neco jako
proxy). Za jakekoliv informace dekuji.

Jarda

Zmena a nebo predstirani IP

[*] Dalibor Toman <dtoman(zv)fortech(tec)cz> - 17.9.2001 09:29:38

> Potreboval bych vytvorit aplikaci v D5 pod Win 95, ktera bude
schopna zmenit
> IP adresu pocitace bez nutnosti restartu.

exusuji utility, ktere to umi - cili predpokladam, ze by to melo nejak
jit - bohuzel nevim jak (Win95 jsou ta nejhorsi varianta - ostatni Win
vetsinou obsahuji IPHelper knihovnu, ktera manipulace s IP podporuje)

>Nebo by mi stacilo, kdyby se pri
> pristupu na Internet pocitac tvaril, ze ma jinou IP adresu (neco
jako
> proxy).

Nevim na co to potrebujes, ale doufam, ze je Ti jasne, ze nemuzes
pouzivat jinou adresu nez je ta, kterou Ti pridelil provider. Jine
adresy nebudou fungovat (paket do internetu muze dojit (nebude-li u
ISP nastavet filter na spoofing), ale zpet Ti nic neprijde)

D. Toman

sifry RSA, DES

Mam na to free komponenty se zdrojakama, obsahuje to DES, Blowfish, ... ale
RSA tam myslim neni. Krome toho jsou tam i nejake hashovaci funkce. Muzu
poslat.

shanim komponentu, ktera by byla schopna de/sifrovat soubor pomoci RSA nebo
DES. pripadne nejake info, ktere se obecne tyka sifrovani dat.

s pozdravem, v. sykora

sifry RSA, DES

[*] Ondrej Kelle <O.Kelle(zv)digitalpublishing.de> - 17.9.2001 09:38:16

> shanim komponentu, ktera by byla schopna de/sifrovat soubor
> pomoci RSA nebo DES. pripadne nejake info, ktere se obecne tyka sifrovani
dat.

www.scramdisk.clara.net

Da se v Delphi napsat modul pro Novell ?

[*] Ondrej Krajicek <mll-delphil(zv)seznam(tec)cz> - 17.9.2001 09:54:59

Myslis tim presne NLM (Netware Loadable Module).
V podstate jde o dve veci, o NLM runtime (hlavickouve soubory
a knihovny), ktery je k dispozici zdarma
a o kompilator. Jediny kompilator, ktery umi NLM
ktery sem kdy potkal byl zminovany Watcom. Mam dojem,
ze dnes uz je open source. Nicmene vyvoj NLM pro Novell
bych si poradne rozmyslel, protoze jednak, runtime prostredi
pro NLM moduly je mirne receno strohe. A jednak
jedina chybka muze pekne zrusit bezici server. Nevim
jak stabilni to je pri pouziti pametovych domen
(tusim DOMAIN.NLM, pak vzniknou pametove domeny OS a OS_PROTECTED,
kde OS_PROTECTED je urcena pro beh nestabilnich modulu,
tedy alespon myslim).

Hodne zdaru,

Ondrej Krajicek

PS: Novell rocx!!!

From: "Mato" <mato.f(zv)inmail.sk>> ako vyriesit zadavanie casu ? Mam komponemty dbedit a aby sa korektne
zadal

Ahoj.
Celkem komfortni zadavani datumu nebo casu maji komponenty SineaVCL
(http://www.sinea(tec)cz)

Ludek

Jak na toto query

Ja bych pro zmenu zkusil toto

Select a.prijmeni, a.rodnecislo, a.predpishodin, sum(b.pocethodin)
from clenove a
left join brigady b on (a.rodnecislo=b.rodnecislo)
where a.predpishodin>0 and
group by prijmeni, rodnecislo, predpishodin
having predpishodin > sum(b.pocethodin)

mozna jeste nakonec
or sum(b.pocethodin) is null

> [...]
>
> Dekuji moc za odpoved
>
> Lada
>
> P.S. ma pouze D3 prof, Paradox, zadny SQL server

Potize s TrayIcon

[*] Miroslav Ondrisek <ondrisek(zv)atlas(tec)cz> - 17.9.2001 11:44:06

Minimalizace:
showwindow(Application.Handle,SW_MINIMIZE);
showwindow(Application.Handle,SW_HIDE) ;

K tomu mam jeste prepsanou
procedure wmSysCommand(var Msg: TMessage); message wm_SYSCOMMAND;

nasledovne:
procedure TForm1.wmSysCommand(var Msg: TMessage);
begin
Inherited;
if (Msg.wparam = sc_minimize) then
ShowWindow(Application.Handle,sw_Hide);
end;

Znovu objeveni (napr. po doubleclick na ikonu):

ShowWindow(Application.Handle,sw_ShowNormal);

Funguje korektne, doufam jen, ze jsem neco neprehledl ;-)

Mira Ondrisek
BONNEL TECHNOLOGIE

[*] Petr <DelphiForum(zv)seznam(tec)cz> - 17.9.2001 11:55:07

Proc nemuzes pouzit proceduru ? Vzdyt ta taky umi vracet hodnoty jako
funkce.

Petr Jurik, Spravce site, programator
COMET System s.r.o.
1.Maje 1220
756 61 Roznov pod Radhostem
tel. 0651/653990
fax. 0651/653993
www.cometsystem(tec)cz

> nevite nekdo jak nad MS SQL 7 udelat select ktery z rodneho cisla vrati
> datum narozeni ?
>
> proceduru nemuzu pouzit a funkce nejsou k dispozici.
COMET System Network Administrator.

Hledani textu pomoci TJclFileMappingStream

[*] Karel Kral <kralkonf(zv)purus(tec)cz> - 17.9.2001 12:00:17

Ahoj, potreboval bych radu, jak nejlepe na to.

V programu potrebuji vyhledat textovy retezec v souboru
(case-insensitive). Dosud jsem pouzival klasicky pristup buffer +
opakovane cteni, pro hledani jsem pouzival StrFind z JclStrings. Ted
chci hledani vylepsit pomoci pametove mapovanych souboru a pouzit
TJclFileMappingStream.
Ale narazil jsem na problem, pomoci jake rutiny hledat text.

* Pokud bych se se na data souboru chtel divat jako na PChar, pak bych
musel na konec souboru doplnit #0. Coz se mi moc nelibi, tim by se
ovlivnoval i obsah souboru na disku, ktery ale potrebuji otevirat
read-only. Nebo se mylim?
* Pokud bych chtel pouzit StrFind, nevim, jak bych Delphi donutil, aby
se na soubor divaly jako na String. Sice bych mohl pouzit SetString, ale
to bych zase okopiroval cely soubor na heap. A kde by pak byla
efektivita pametove mapovanych souboru?

Muzete mi nekdo poradit, co je nejlepsi postup?

D5 Prof.

OT: Re: Upresneni - Zmena a nebo predstirani IP

[*] Lebeda David <david.lebeda(zv)comarr(tec)cz> - 17.9.2001 12:20:07

> [...]
> kdo nema zapnuty PC (ping) a ma pristup na inet, pak musi prepsat IP v
> dialogu TCP/IP a pak restartovat pocitac.

ja tedy odpoved nevim, ale povazoval bych prinejmensim za
neslusne neco poradit, je-li cilem vlastne podvod. Nebylo by
jednodussi se se spravcem site domluvit? Bud partnerka ma
rozumny duvod, proc chodit na internet - pak ho spravce jiste uzna,
a dovoli ji to, nebo dobre vi, proc to zakazal.

David Lebeda

Trideni

[*] Dalibor Falt�nek <dalibor.faltynek(zv)orgrez(tec)cz> - 17.9.2001 12:35:48

Ahoj,
posilam jakesi reseni s vyuzitim vlastnosti sorted a formatovani stringu, to
jest s tim co je hned po ruce a neni to veda. Nacitani cisel muze byt
jakekoli. Je potreba osetrit aby nacitane texty byly cisla.

procedure TForm1.Setrid;
var i: integer;
begin
cmbtypm.Clear;
//vygeneruje 100 cisel
for i:=100 downto 1 do
begin
cmbtypm.Items.Add(format('%3d', [i]));
end;
// pridam petku doplnenou mezerami zleva
cmbtypm.Items.Add(format('%3d', [5]));
// setrideni
cmbtypm.sorted:=true;
// zrusi automaticke trideni
cmbtypm.sorted:=false;
// zrusi levostranne mezery
for i:=0 to cmbtypm.items.count-1 do
cmbtypm.items[i]:=inttostr(strtoint(cmbtypm.items[i]));
end;

Zdravi Dalik Faltynek.

> Jestlize nacitam do ComboBoxu polozky 10,02,01,08,07,03 a d�m
> orted:=True - polozky se setridi 01,02,03,07,08,10
>
> Jestlize ale nactu do ComboBoxu polozky 10,2,1,8,7,3 a d�m Sorted:=True -
> je vysledek 1,10,2,3,7,8
>
> Existuje nejaky zp�sob jak tuto "ciselnou radu setridit" (ovsem mimo
zapisu
> 01,10,02,03,07,08)

IDE pro SQL

[*] Ji�� Foldyna <jiri.f(zv)avizo(tec)cz> - 17.9.2001 12:44:54

Ahoj,

potreboval bych neco jako IDE pro spravu vygenerovanych SQL scriptu pro
instalaci a udrzbu databazi na MS SQL serveru (EM mam). Nevite o necem, co
by bylo free ?
Nevite nekdo, jak by slo v EM pro MS SQL 7 udelat skript na jiz hotovou
databazi (ne tabulky a spol, neco jako CREATE DATABASE...) ?

Tlac z objektu OLE.

[*] Roland Turcan <rotursoft(zv)kiwwi.sk> - 17.9.2001 13:29:08

Zdravim.

Preco ma napr. MS Word enabled tlacitko na print a aj Ctrl+P sa chyta tak
ako sme zvyknuti a napr. Excel, Malovani, ... vobec nechcu tlacit ?
Ako by som tlac mohol spojazdnit z kazdeho objektu ?

Roland Turcan - amatersky programator
D5Pro, Firebird 1.0, IBX4.62, Win2000Pro/CZ, Win98CZSE

---
Odch�dzaj�ca spr�va neobsahuje v�rusy.
Skontrolovan� antiv�rusov�m syst�mom AVG (http://www.grisoft(tec)cz).
Verzia: 6.0.277 / V�rusov� datab�za: 146 - d�tum vydania: 5. 9. 2001

datum nar. z rodneho cisla pomoci SQL prikazu SELE

[*] mbartone(zv)synthesia(tec)cz - 17.9.2001 13:29:14

Ahoj

> Proc nemuzes pouzit proceduru ? Vzdyt ta taky umi vracet hodnoty jako
> funkce.

Aplikace je psana soucasne nad ORACLE (zde pomoci funkce) a MS SQL

select se vola celkem 15x nad ruznymi tabulkami a pokazde s jinymi
propojenimi a podminkami.

Uz se mi vetsina podarila napsat, ale nevim jeste jak obslouzit bude-li
rodne cislo prazdne nebo spatne

declare (zv)rc varchar(10)
set (zv)rc = '525202111'
select convert(datetime,case
when len((zv)rc) = 9 and substring((zv)rc,1,2) > 53 then '18'
when len((zv)rc) = 10 and substring((zv)rc,1,2) < 54 then '20'
else '19'
end+substring((zv)rc,1,2)+'.'+
case
when substring((zv)rc,3,1) <= 1 then substring((zv)rc,3,2)
else cast(substring((zv)rc,3,2) - 50 as varchar)
end+'.'+substring((zv)rc,5,2),102) dat_nar

Milan

datum nar. z rodneho cisla pomoci SQL prikazu SELE

[*] Lstiburek Pavel <Lstiburek(zv)ceb(tec)cz> - 17.9.2001 13:36:52

K dispozici je struktura CASE .. END. Nebude to asi moc prehledne, ale
problem to nebude.

Nejak takhle:
-------------
Mozna to jde i lepe, ale mne nic jineho nenapadlo.

rc varchar(10) sloupec s rodnym cislem neobsahuje lomitko ! CAST( CAST( CAST( SUBSTRING( rc, 5,2) AS INT) AS VARCHAR(2))
+'.'+ -- den v mesici
CASE WHEN CAST( SUBSTRING( rc, 3, 2) AS INT) > 50
THEN RTRIM( CAST( CAST( SUBSTRING( rc, 3, 2) AS INT ) - 50
AS varchar(2)))
ELSE RTRIM( CAST( CAST( SUBSTRING( rc, 3, 2) AS INT ) AS
varchar(2)))
END + '.' + -- mesic (muzi/zeny)
CASE WHEN CAST( SUBSTRING( rc, 1, 2) AS INT ) < 10 -- tj
v�ichni star�� 1910 jsou 20..
THEN '20'
ELSE '19'
END + SUBSTRING( rc, 1, 2) AS datetime) AS DatumNarozeni --
rok

> [...]
> cisla vrati
> datum narozeni ?
>
> proceduru nemuzu pouzit a funkce nejsou k dispozici.

mazani obsahu TEMP a stejny problem s kopirovanim

[*] Milan ��ek <Cizek.Milan(zv)seznam(tec)cz> - 17.9.2001 13:49:51

ahoj,
zamerem me aplikace je pri startu PC prekopirovat obsah dokumentu do
mnou urceneho adresare. Dale pak vymazani obsahu TEMPu. Problem
nastane, pokud nejaka z techto 2 akci narazi na sdileny soubor
(mysleno otevreny jinou aplikaci).

Dokumenty: da se nejak udelat aby pri 'trefeni' na sdileny soubor
kopirovani skocilo na nasledujici? Dole uvadim funkce, ktere
pouzivam.

TEMP: predstavuju si nejakou funkci, ktera by prolezla TEMP (vcetne
podadresaru) a pokud nenajde ani jeden sdileny soubor, smaze se.
Vubec nevim, jak toto udelat.

function CopyFile(From,Destination: string):boolean;
var SH: TSHFileOpStruct; FTitle: string;
begin
with SH do
begin
Wnd:=0;
wFunc:=FO_Copy;
pFrom:=Pchar(From);
pTo:=Pchar(Destination);
lpszProgressTitle:=pchar(FTitle);
fFlags:=FOF_NOERRORUI+FOF_NOCONFIRMATION+FOF_NOCONFIRMMKDIR;
end;
Result:=SHFileOperation(SH)=0;
end;

function DeleteFiles(Files: string): boolean;
var SH: TSHFileOpStruct; FTitle: string;
begin
with SH do
begin
Wnd:=0;
wFunc:=FO_DELETE;
pFrom:=Pchar(Files);
lpszProgressTitle:=pchar(FTitle);
fFlags:={FOF_NOERRORUI+FOF_NOCONFIRMATION}+FOF_NOCONFIRMMKDIR;
end;
Result:=SHFileOperation(SH)=0;
end;

Diky vsem

S pozdravem Milan Cizek, amatersky programator, D5 Ent (SP1), D6 Ent
Win2k (SP2,Pre-SP3) a Win98 SE, cizek.milan(zv)seznam(tec)cz, ICQ:

Denn� nov� Last Moment - objednejte http://na.dovolenou(tec)cz/last.php3
Aktualizovan� nab�dky 1.000 z�jezd� http://na.dovolenou(tec)cz/

mazani obsahu TEMP a stejny problem s kopirovanim

[*] prajz.rumcajs(zv)quick(tec)cz - 17.9.2001 13:52:20

Servus,
nevite nekdo, jak prevest neco z hexadeciamlu (nebo decimalu) na string. Ted
nemam na mysli IntToStr! Potrebuju opak toho:
i, x: integer;
s: string;

i := Ord(s[x]);

Diky za kazdy kopanec spravnym smerem ....
OOOOO
OOOOO
OOOOOOO
(zv)(zv)(zv)(zv)(zv)(zv)(zv)(zv)(zv)(zv)(zv)
\ ~ ~ /
(\ (zv) (zv) /)
----------oOOO--(_)--OOOo------------------------------

Lukas Weiss receny Rumcajs
CB: Rumcajs Chlebicov, ch. 1, 6, 10
Tel.: 0608 708 815
e-mail: soukromy: rumcajs(zv)email(tec)cz
odchozi: cb.rumcajs(zv)quick(tec)cz
pracovni: kadlecvahy(zv)quick(tec)cz
Oskar: cb.rumcajs(zv)mujoskar(tec)cz

ooO
-------------( )--Ooo--------------------------------
\ ( ( )
\_) ) /
(_)

Upresneni - Zmena a nebo predstirani IP

[*] Jaroslav Bucek <bucek(zv)eskon(tec)cz> - 17.9.2001 13:58:49

> [...]
> rozumny duvod, proc chodit na internet - pak ho spravce jiste uzna,
> a dovoli ji to, nebo dobre vi, proc to zakazal.

jednodussi by to rozhodne nebylo. A navic nevidim duvod, proc by se melo
jednat zrovna o podvod? Nejsem sice pravnik, ale podvod je podle mne, kdyz
nekdo nekoho uvede v omyl za ucelem zpusobit mu skodu, nebo neco podobneho.
Na vyuziti nevyuzite IP adresy nevidim nic podvodneho. Mozna by to mohlo byt
rovnou nedovolene pouzivani cizi veci, nebo taky kradez ne? Ostatne, ja jsem
se predem omlouval vsem "normalnim" spravcum siti a nechci diskutovat o tom,
jake pohnutky vedly tohoto "spravce" k odstraneni neci IP ze seznamu tech,
kteri maji pristup na Inet. Navic myslim, ze jsem v konferenci Delphi a ne
Justice takze bych pochopil, ze kdyz nikdo nezna odpoved, tak mam smulu, ale
proc mi odpovida nekdo, kdo chce hlasat moralku?

DOTAZ: Jak se da zmenit bez restartu W98 IP adresa? Dekuji predem.

Jarda

Upresneni - Zmena a nebo predstirani IP

[*] Ales Vasicek <vasicek(zv)ecommerce(tec)cz> - 17.9.2001 14:01:43

Ahoj,

podle me to bez restartu nepujde. Kdyby to bylo mozne, tak by po tobe
prece windows nechtely restart potom co jim to zmenis v nastaveni site,
ne?

> From: Jaroslav Bucek [mailto:bucek(zv)eskon(tec)cz]
> DOTAZ: Jak se da zmenit bez restartu W98 IP adresa? Dekuji predem.

None

[*] ing. Jan Fiala <jan.fiala(zv)iol(tec)cz> - 17.9.2001 14:04:08

Mas asi na mysli prevod z ASCII hodnoty znaku na znak (ne string). K
tomu slouzi funkce CHR()

17.9.2001 prajz.rumcajs(zv)quick(tec)cz:
> [...]
> nevite nekdo, jak prevest neco z hexadeciamlu (nebo decimalu) na string. Ted
> nemam na mysli IntToStr! Potrebuju opak toho:

[*] ing. Jan Fiala <jan.fiala(zv)iol(tec)cz> - 17.9.2001 14:08:38

17.9.2001 Jaroslav Bucek:
> [...]
> nekdo nekoho uvede v omyl za ucelem zpusobit mu skodu, nebo neco podobneho.

Zmena IP adresy podvod neni. Ale vyuzivani internetu pro soukrome
ucely v pracovni dobe (pokud by to znama mela pro pracovni ucely,
urcite to ma povolene) uz trochu tou zpusobenou skodou zavani :-)

Nelze vyuzit nejakou hotovou utilitu (NetSwitcher apod) ?

Komunikace s UPS

[*] Jind�ich Nikodem <nikodem(zv)kh-kinetic(tec)cz> - 17.9.2001 14:39:18

Hi,

nemate nekdo skusenosti s komunikaci s UPS. Konkretne s UPS od APC.
Potrebuji ziskat informaci do sveho programu o tom, ze vypadla napajeci sit.
UPS je pripojena pres RS-232 a Windows se automaticky po nastavenem case
ukonci, ale ja to potrebuji vedet hned jak sit vypadne.
Predem dekuji.

Jindrich Nikodem

None

[*] Lubo Fule <fule(zv)ekosoft.sk> - 17.9.2001 15:09:33

> i, x: integer;
> s: string;
>
> i := Ord(s[x]);

s[x] := chr(i);

Upresneni - Zmena a nebo predstirani IP

[*] Krmela Tom�s <Krmela(zv)olc.pvt(tec)cz> - 17.9.2001 15:27:51

Ahoj all ,

k zm�nen�mu , mysl�m si , ze windows nezmeni ip adresu bez restartu, jedinou
vec� co by snad sla je prepnout sitovou kartu do tzv. promikutiniho
rezimu .Pokud by jste to zvladl , pak karta pr�j�ma vesker� pakety vsech
Ip adres . Probl�m je , jak odeslat paket pod hlavickou t� IP adresy .

> [...]

proc mi odpovida nekdo, kdo chce hlasat moralku?

DOTAZ: Jak se da zmenit bez restartu W98 IP adresa? Dekuji predem.

[*] Jaroslav Bucek <bucek(zv)eskon(tec)cz> - 17.9.2001 15:28:08

s := Chr(i);

A mas to vychytany.

[...]

Koncim s BDE

[*] Ondrej Krajicek <mll-delphil(zv)seznam(tec)cz> - 17.9.2001 15:29:22

Nazdar,

> No vsak to jsou vsechny SQL Servery, ne? To je nejlepsi,
> souborove databaze jsou na prd.

to je jako rict, ze jizdni kola jsou na prd, protoze
existuji auta, MHD, vlaky atp. Na kole se sice
'nadres', ale delas neco pro zdravi.

Souborove databaze sice nejsou zlovna nejlepsim resenim
pro datove sklady a podobne veci, ale svoje
uplatneni a opodstatneni jiste maji. Napr. Mozilla
(vc. Netscape 4.x) pouziva Berkley DB pro ukladani
dat (tusim certifikatu).

Co se FlashFileru tyka, ja osobne proti nemu
nic nemam a ani ho moc neznam, ale podle toho co
sem videl/slysel se mi zda ze je nejlepsi
nezustat v puli cesty a prejit na nejaky SQL
server (Interbase, MySQL, PGSQL atp.).

Ondrej Krajicek

Upresneni - Zmena a nebo predstirani IP

[*] Krmela Tom�s <Krmela(zv)olc.pvt(tec)cz> - 17.9.2001 15:35:25

Ahoj all,

ale i kdyby jste oboje dokazal ,a mohl meit IP adresy za behu , stoj�
pred V�mi hraz , posledn� problem .Patrne jste nikdy neslysel o protokolu
ARP,tento protokol pomaha prekladu ip adresa <> binarni cislo karty ,
toto cislo je jedinecne ,a nelze jej zmenit , je nastaveno vyrobce a je
pevne vypaleno na chipu . V�m , ze nekter� spr�vci r�di aktivuji u proxiku
rozpoznavani arp a do povoleni nedavaj� IP adresu ale binarni kod
karty .Takze ,V�m rad�m , nezkousejte to.
> [...]

proc mi odpovida nekdo, kdo chce hlasat moralku?

DOTAZ: Jak se da zmenit bez restartu W98 IP adresa? Dekuji predem.

[*] Jirka Kr�l jr. <admin(zv)printo(tec)cz> - 17.9.2001 15:52:26

/*
[...]
*/

ehm, rika se tomu MAC adresa karty (6 bajtu) a u drtive vetsiny karet se
zmenit da, a to nejcasteji pomoci prislusne "DOSovske" konfig. utilitky.

nemam tu W98, ale myslim si, ze za pokus by stalo najit IP v registru,
zmenit ji tam a pak "odstrelit"
explorer z tasklistu, cimz se spusti znovu a nacte registry
otazka je if to reinicializuje i sitovku...

J.

IB:Nahrada TOP 1 v Interbase

[*] HTK Pro s.r.o. <delphi(zv)htkpro(tec)cz> - 17.9.2001 15:53:38

Obecnejsi a lepsi je pouziti generatoru se znamou vychozi hodnotou v
klauzuli WHERE, lze tak vratit libovolne sloupce vyberu.

S pozdravem
Jan Kadlecek
HTK Pro s.r.o.
www.devshop(tec)cz
www.htkpro(tec)cz

--- P�vodn� dopis ----------------------------------------------------------
Datum: 14.09.2001 15:36
Od: ota.maly(zv)volny(tec)cz
Pro: Konference DELPHI (DELPHI), ...
V�c: Fw: RE: IB:Nahrada TOP 1 v Interbase
>uz jsem si to uvedomil, staci jednoduse pouzit SELECT MAX(Pole) FROM....
>V patek odpoledne mi to proste nemysli a nemysli..:-(
>
>Ota

Velikost formulare pri wsMaximized

[*] Ales Vasicek <vasicek(zv)ecommerce(tec)cz> - 17.9.2001 16:21:28

Ahoj,

pred nedavnem tady tusim P. Vones nekomu radil jak zjistit originalni
rozmery (kdyz je form ve stavu wsNormal) formulare, ktery je
maximalizovany. Nemuzu to najit v archivu na webu, mohl by mi to nekdo
poslat na muj mail?

Diky Ales.

Upresneni - Zmena a nebo predstirani IP

[*] Krmela Tom�s <Krmela(zv)olc.pvt(tec)cz> - 17.9.2001 16:23:55

M�te pravdu nemohl sem si vzpomenout na tu zkratku , ale ohledne dos.
utility v�m, ze to moje 3com a par karet co sem mel to neumi .

[...]

[*] Slavomir Skopalik <skopalik(zv)hlubocky.del(tec)cz> - 17.9.2001 16:35:59

Tak toto je velmi nebezpecne.
Generatory jsou totiz NAD transakcni, tj zmena
generatoru se provede ihned a ne az pri comitu!
K tomu ucelu take byli navrzeny.
Vec se bude mit takto:
na stole bude vse OK, po nasazeni do viceuzivatelskeho
provozu bude aplikace z niceho nic delat divne veci.

Slavek

> Obecnejsi a lepsi je pouziti generatoru se znamou vychozi hodnotou v
> klauzuli WHERE, lze tak vratit libovolne sloupce vyberu.

Upresneni - Zmena a nebo predstirani IP

[*] Milan ��ek <Cizek.Milan(zv)seznam(tec)cz> - 17.9.2001 16:53:13

ahoj,
a co kdybys udelal na tom PC 2hardwarove profily, a v kazdem by si
nastavil jinou IP adresu? Nevim jestli je to teoreticky mozne a ktomu
na Win98. Pak by si prestartoval masinu, ale nemusel bys nic
nastavovat. Nenapadne reseni to zrovna neni, a restart je tam stale,
ale bez restartu to na Win98 asi nepude.

S pozdravem Milan Cizek, amatersky programator, D5 Ent (SP1), D6 Ent
Win2k (SP2,Pre-SP3) a Win98 SE, cizek.milan(zv)seznam(tec)cz, ICQ:

E-mail zdarma na cely zivot: http://email.seznam(tec)cz

IB:Nahrada TOP 1 v Interbase

[*] HTK Pro s.r.o. <delphi(zv)htkpro(tec)cz> - 17.9.2001 16:59:48

Nevidel bych to nijak tragicky, samozrejme je nutne zajistit jedinecnost
pouziti generatoru pro dotaz, transakci nebo uzivatele, implementace zavisi
samozrejme na konkretni aplikaci a pouziti. Pouzivame to (byt pro neco
trochu jineho) a funguje to, samozrejme, v sitovem prostredi.

S pozdravem
Jan Kadlecek
HTK Pro s.r.o.
www.htkpro(tec)cz
www.devshop(tec)cz

> [...]
>Vec se bude mit takto:
>na stole bude vse OK, po nasazeni do viceuzivatelskeho
>provozu bude aplikace z niceho nic delat divne veci.

QReport a posledni stranka

[*] Garalda <garalda(zv)mail(tec)cz> - 17.9.2001 17:01:24

Zdravim vespolek,

Pomoci QuickReportu vytvarim tiskovou sestavu a potrebuji jen na posledni
strance cele sestavy vypsat do leveho dolniho rohu nejaky text. Bohuzel ale
nemohu prijit na to, jak zjistit, ze jsem na posledni strance. Nedokazal by
mi prosim nekdo poradit?

D5 Profi, QR 3.0.5, Win NT 4.0

Diky
Garalda

Velikost formulare pri wsMaximized

[*] Ales Radikovsky <radik(zv)allstar(tec)cz> - 17.9.2001 17:08:08

> [...]
> rozmery (kdyz je form ve stavu wsNormal) formulare, ktery je
> maximalizovany. Nemuzu to najit v archivu na webu, mohl by mi to nekdo

Nev�m co tu radil PV, j� na to mam v programu tuhle funkci.....

var
Key: string;
plac: TWindowPlacement;
begin
Plac.Length := SizeOf(TWindowPlacement);
GetWindowPlacement(Form.Handle, (zv)Plac);

WriteIntegerOptions(Key, C_Win_Right, Plac.rcNormalPosition.Right, True);
WriteIntegerOptions(Key, C_Win_Bottom, Plac.rcNormalPosition.Bottom,
True);
WriteIntegerOptions(Key, C_Win_Top, Plac.rcNormalPosition.Top, True);
WriteIntegerOptions(Key, C_Win_Left, Plac.rcNormalPosition.Left, True);
WriteIntegerOptions(Key, C_Win_State, Integer(Form.WindowState), True);
end;

ukonceni programu pri ukonceni Windows

[*] Ota Maly <ota.maly(zv)volny(tec)cz> - 17.9.2001 17:23:55

Ahoj,
bylo to tu milionkrat, ale v archivu jsem nenasel funkcni odpoved.
Pri ukonceni Windows mi program zustane viset a zastavi ukoncovani Win. Kdyz
reaguji na zpravy WM_ENDSESSION a WM_QUERYENDSESSION, tak se program ukonci,
ale Windows nikoli.
snazil jsem se vratit Message s odpovidajicim vysledkem dle MSDN, ale nejak
mi to nechodi..:-(

Nevite nekdo, co s tim?

W2000SP2;D5ProfSP1;

PaPouch elektronika
http://www.papouch.com

Upresneni - Zmena a nebo predstirani IP

[*] Dalibor Toman <dtoman(zv)fortech(tec)cz> - 17.9.2001 17:42:13

> [...]
karty ,
>toto cislo je jedinecne ,a nelze jej zmenit , je nastaveno vyrobce a

Zmenit jej lze pomerne snadno. V nekterych OS neni ani nutne
restartovat PC...

>V�m , ze nekter� spr�vci r�di aktivuji u proxiku
>rozpoznavani arp a do povoleni nedavaj� IP adresu
>ale binarni kod karty

Mas zrejme na mysli statickou ARP tabulku....

tazatel ale naznacuje, ze po zmene IP vse vesele funguje - takze na
proxy staticka ARP tabulka pouzita neni...

D. Toman

Koncim s BDE

[*] Zbysek Hlinka <hlinka(zv)hlinka(tec)cz> - 17.9.2001 18:01:28

On 17 Sep 2001, at 15:29, Ondrej Krajicek wrote:

> [...]
> 'nadres', ale delas neco pro zdravi.
>
> Souborove databaze sice nejsou zlovna nejlepsim resenim
> pro datove sklady a podobne veci, ale svoje

Jisteze maji. Zalezi na tom, co delas. Pokud delas vylozene
desktopovou aplikaci, ktera pobezi zarucene na jednom pocitaci a
uklada se do ni malo dat ktera nejsou zivotne dulezita, pak je
souborova databaze vetsinou vyhodnejsi. Jestlize ale resis sitovy
provoz a/nebo bezpecnost, pak je vyhodnejsi nejaka vhodna SQL
databaze vzdy. Totez plati pro velke objemy dat.

Phones: 02/795 29 56 (72 95 29 56); GSM: 0603 551 282

Upresneni - Zmena a nebo predstirani IP

[*] Marek Agh <magh(zv)mail.risoul(tec)com.mx> - 17.9.2001 11:45:45 -0500

> ahoj,
> a co kdybys udelal na tom PC 2hardwarove profily, a v kazdem by si
> nastavil jinou IP adresu?

Akurat, ze bude treba tych profilov trochu viac, nie? Pretoze IP-cok, ktore
mozno ukradnut je vela a nevie sa, ktora je volna, pokial si pamatam.

Marek Agh

casove udaje

[*] Roman <sw.maurice(zv)seznam(tec)cz> - 17.9.2001 20:02:47

> ako vyriesit zadavanie casu ? Mam komponemty dbedit a aby sa korektne zadal
> cas musim ako oddelovac pouzit dvojbodku. to sa vsak blbo nahadzuje, preto
> by som ako oddelovac radsej pouzil ciarku, alebo bodku.

Muzes nastavit Field.EditMask:='!90:00;1;_';

> a ak mam DBGrid daju sa niektore zaznami odlisit farebne ? podla hodnoty

Tohle je v archivu konference snad 100x:

procedure TForm.OnDrawColumnCell(Sender: TObject;
const Rect: TRect; DataCol: Integer; Column: TColumn;
State: TGridDrawState);
begin
with Grid do
begin
DataSource.DateSet.FieldByName('Cervene').asBoolean then
canvas.brush.color:=clRed;
DefaultDrawColumnCell(Rect,Datacol,Column,State);

OOOOOOOOOOOOOOOO
O sw.maurice(zv)cbox(tec)cz
O http://kouzelne.misto(tec)cz
OOOOOOOOOOOOOOOO

server

[*] Roman <sw.maurice(zv)seznam(tec)cz> - 17.9.2001 20:03:45

> zdravim
>
> mam databazu acces mdb, ktomu mam nejaky program. subor mdb je ulozeny na
> suborovom serveri . je tam asi 7000 zaznamov mesacne pribuda asi 500
> zaznamov. Pristupuju k tomu asi traja ludia sucasne. Mal by som radsej
> pouzit nejaky databazovy server ? Ak ano aky ? ale free.

Interbase...
a pokud mas uz napsanou aplikaci, tak bych nemenil... problemy jsem mel s
velikosti mdb souboru /max. 2GB v A2000 :-(/

Roman
OOOOOOOOOOOOOOOO
O sw.maurice(zv)cbox(tec)cz
O http://kouzelne.misto(tec)cz
OOOOOOOOOOOOOOOO

OT: Re: Upresneni - Zmena a nebo predstirani IP

[*] ing. Jan Fiala <jan.fiala(zv)iol(tec)cz> - 17.9.2001 20:58:05

Vsichni, kdo tvrdi, ze to nejde bez restartu se myli. Jde to i na W98,
mozna i na W95. Zkuste si utilitu NetSwitcher...
Podle nazvu ji urcite na internetu najdete.

QReport a posledni stranka

[*] ing. Jan Fiala <jan.fiala(zv)iol(tec)cz> - 17.9.2001 21:02:56

A nepomuze ti band Summary, ktery se tiskne na konci sestavy ?

17.9.2001 Garalda:
> [...]
> nemohu prijit na to, jak zjistit, ze jsem na posledni strance. Nedokazal by

Antihenderson: vse v sql nejde

[*] borkovec(zv)email(tec)cz - 17.9.2001 21:18:13

Omlouvam se za bulvarni subject, ale:
je mozno v jednom update provest precislovani polozky dle poradi v selectu? Upresneni: tabulka obsahuje polozku poradove cislo. Uzivatel provede temer libovolny select a order by (cimz pro sebe zmeni poradi zaznamu) a nyni je nutno do puvodni tabulky updatovat poradi v danem selectu (polozka poradove cislo nemusi byt klic). Samozrejme, je to mozne provest Hendersonovskym TSQL, ale nestacil by jenom klasicky UPDATE ... SELECT ... JOIN? Ale jak?
R&B

---
** CREATED BY EMAIL.CZ **
http://www.email(tec)cz <--- Get Your Free Email

TStringList

[*] Viktor Marek <viktor(zv)mbox.vol(tec)cz> - 17.9.2001 21:33:23

Poradi nekdo

Mam v jednom TStringListu natazene ciselne hodnoty, z nichz se nektere
opakuji a potrebuji z tohoto TStringListu
dostat do druheho TStringListu jedinecne vyskyty ciselnych hodnot. Nedari se
mi napsat spravnou syntaxi
pro "find" nebo "indexof"

Thread a DCOm

[*] cis <cis(zv)atlas(tec)cz> - 17.9.2001 21:39:16

Hi

resim, problem jak v threadu cist ze serveru fci:

function GetAlert: WideString; safecall;

Pokud ji prectu v hlavnim programu, je to OK. Pokud ji zacnu skenovat v
threadu objevi se chyba EVariantError s hlaskou: Variant is not an array.
Nejdrive jsem pouzil pouze jedno spojeni tSocketConnection, pak v threadu
vytvorene nove spojeni, ale vysledek porad stejny. Nevi nekdo jak dal?

alda

Koncim s BDE

[*] Petr Zahradnik <clexpert(zv)clexpert(tec)cz> - 17.9.2001 21:50:14

Puvodni zprava, kterou napsal Ondrej Krajicek dne 17 Sep 2001,:

> to je jako rict, ze jizdni kola jsou na prd, protoze
> existuji auta, MHD, vlaky atp. Na kole se sice
> 'nadres', ale delas neco pro zdravi.

Pouzivanim souborovych databazi nic pro sve zdravi nedelas :)
Ale vazne - ano, me kategoricke odmitnuti souborovych databazi
asi neni uplne na miste. Lze je pouzit pro aplikaci, ktera
jede na jednom pocitaci a data lze oplakat...

> [...]
> pro datove sklady a podobne veci, ale svoje
> uplatneni a opodstatneni jiste maji. Napr. Mozilla
> (vc. Netscape 4.x) pouziva Berkley DB pro ukladani

No vsak hodne lidi/firem pouziva souborove databaze, i ja jsem
je sveho casu pouzival, to ale neznamena, ze je to idealni.

> Co se FlashFileru tyka, ja osobne proti nemu
> nic nemam a ani ho moc neznam, ale podle toho co
> sem videl/slysel se mi zda ze je nejlepsi
> nezustat v puli cesty a prejit na nejaky SQL
> server (Interbase, MySQL, PGSQL atp.).

Toto je zavadejici informace. FlashFiler neni na puli cesty.
Je treba si uvedomit, ze FlashFiler neni uplne SQL Server,
ale ma zase jine vyhody. Takze ja bych to definoval trochu
jinak - je potreba zvazovat nasazeni ruznych databazi podle
konkretnich pozadavku. Rikam to uz leta - neni na svete
zadny produkt, ktery by byl nejlepsim resenim na vsechny
problemy. Ja sam pouzivam 3 databaze Client/Server a kazdou
na uplne jine problemy. Nekde pouziji FlashFiler, nekde
zase MS SQL Server, nekde Sybase... Ano, samozrejme se tu
mohou najit nazory, ze je lepsi se naucit jeden produkt
poradne a ten jedine nasazovat, ale ja mam nazor jiny. Kazdy
problem je specificky a nekde zase muze vyhovet treba jedine
Oracle. A nekde FlashFiler a nic jineho tam proste nemuzes
dat :)

TStringList

[*] Milan Schembera <milan(zv)missoftware(tec)cz> - 17.9.2001 21:54:02

A co si dat u toho druheho property Duplicates := [dupIgnore] a naplnit ho z
toho prvniho ? Myslim ale, ze tahle vlastnost je takhle od D5, drive byla
typu boolean (Duplicates := False), ale ted strilim od oka, nejsem si jist
na 100% ...

end ohekzeh minarp a mevardzop S

arebmehcS naliM .rDCP
ERAWTFOSSIM
444449/8060 .let
zc.erawtfossim.www\\:ptth

Free console for MSDE

[*] Slavek Rydval <rk(zv)atrey.karlin.mff.cuni(tec)cz> - 17.9.2001 22:15:04

Ahoj,

jenom pro upresneni, tuto konzoli programoval Michal Neuwirth z
ceskeho Microsoftu ve Visual Basicu. ;-)

Slavek

> Nevidel ve skutecnosti, ale mam takovy pocit ze Altair (z www.asp(tec)cz)
> neco takoveho delal. Resp. MS pred casem mel nejakou akci pro MS SQL
> 2000 Developer Edition
>
> Mac

Durex - Let's make kids better.

IDE pro SQL

[*] Slavek Rydval <rk(zv)atrey.karlin.mff.cuni(tec)cz> - 17.9.2001 22:19:23

Ahoj,

> potreboval bych neco jako IDE pro spravu vygenerovanych SQL scriptu
> pro instalaci a udrzbu databazi na MS SQL serveru (EM mam). Nevite o
> necem, co by bylo free ?
*****Nevim, zda jsem to pochopil spravne, ale co rkEdit? ;-)
http://atrey.karlin.mff.cuni(tec)cz/~rk/rkEdit.shtml (navic v nove verzi
budou nove mj. projekty, coz se mozna jeste vice priblizi Tvym
potrebam).

> Nevite nekdo, jak by slo v EM pro MS SQL 7
> udelat skript na jiz hotovou databazi (ne tabulky a spol, neco jako
> CREATE DATABASE...) ?
*****V EM o nicem nevim, k tomu holt slouzi CASE nastroje,
podivej se napriklad na CaseStudio od Radima Kunze.

Slavek

> Ing. Jiri Foldyna

Durex - Let's make kids better.

TStringList

[*] Pavol Stolc <pstolc(zv)sc.sknet.sk> - 17.9.2001 23:12:10

From: Robert Poncak [mailto:delphi(zv)zvlauto.sk]

[...]

[*] Garalda <garalda(zv)mail(tec)cz> - 18.9.2001 12:49:33

> [...]
> dole na strance, ja to resil tak, ze jsem mel PageFooter a dal jsem
> mu Enable v beforePrint toho summary, ktery byl vysoky 1 bod.

Presne takhle jsem to udelal (az na to, ze jsem to dal do AfterPrint,
protoze se mi stavalo, ze se summary na stranku neveslo a preslo na dalsi,
takze jsem pak mel ten text na obou stranach).
Je tady jediny problem a to, co kdyz prave ten vkladany radek zpusobi
prechod na novou stranku? Bude pak na obou stranach? No ale doufam, ze tato
situace nastane jen zridka, takze zatim mam vyse uvedene reseni.

Za vsechny rady dekuji :)

> Dalsi moznost, je zeptat se na pocet stran pred tiskem a pocitat si
> stranky.
Tohle by mne zajimalo. Jak zjistit pred tiskem pocet stran?

Bohuzel ale
Nedokazal by

TIBTransaction.AutoStopAction - IBX 4.62

[*] Roland Turcan <rotursoft(zv)kiwwi.sk> - 18.9.2001 12:56:25

From: "Robert Poncak" <delphi(zv)zvlauto.sk>> Neviete niekto ako by sa dal zistit celkovy pocet stran v Zostave, ktoru
> vygeneruje QuickReport?
> Tak aby to pisalo napr. "1/15".
> Vdaka.
> D5 Pro, QR 3.0.5

Celkovy pocet stran v QuickReport

[*] Jirka Kr�l jr. <admin(zv)printo(tec)cz> - 18.9.2001 14:08:07

ale jde!
with qreport
do begin
prepare; //vygeneruje samotny report
QLstran.caption:='/'+inttostr(QRPrinter.Pagecount);
//pred timhle lejblem je nejaky ten expression s [cislem_stranky]
preview; //a zobrazit
end;

pak to vypada na kazde str. takto:

Stranka 1 / 20 apod.

J.

RichEdit a HyperLink

Chcel by som do RichEditu programovo vkladat akoze HyperLink (t.j. nie
odkaz na www ani na subor, ale napr by som tam mal nazov formu kt. otvorim
po kliknuti) a bol by som rad aby parameter hyperlinku (ten nazov formu)
nebol vidiet

GAMO a.s., Banska Bystrica
+421 48 413 7935, 413 2942
mstevlik(zv)gamo.sk

Pozice ToolBaru

[*] Hynek Svato� <svatos(zv)kam(tec)czu(tec)cz> - 18.9.2001 14:45:17

Ahoj,
mam nasledujici problem:
v komponente TControlBar mam umisteno nekolik ToolBaru (standardni
TToolBar).
Aby byl program privetivy tak se snazim ukladat pozici a rozmisteni techto
toolbaru ve forme souradnic (Top, Left).
Po otevreni formulare a pokusu o nastaveni takto ulozenych souradnic
MyToolbar.Top:= TopPos;
MyToolbar.Left:= LeftPos;
se mi toolbary rozhazou po controlbaru jak se jim zachce. Co s tim ?
Nemate nekdo nahodou spolehlivou metodu na to, jak zaznamenat a nacist
pozici toolbaru v ControlBaru ?

Diky.

Keep mailing :-)
=======================
Ing. Hynek Svato#
svatos(zv)kam(tec)czu(tec)cz
hynek.svatos(zv)atlas(tec)cz
=======================

prekreslovani/ neprekreslovani casti okna

[*] <d8h(zv)centrum(tec)cz> - 18.9.2001 15:10:37

Dobry den,
mam problem s blikanim obrazku pri prekreslovani. Vytvarim
jednoduchy graficky editor.

V okne aplikace je umisten podklad "IMG1" (typ image), na jehoz
canvas se kresli (pen, brush,...). Dale nad toto platno umistim
mensi obrazek - "IMG2" (typ image). POkud kreslim (pen) na canvas
IMG1, dochazi k neustalemu prekreslovani IMG2 a tim k
neprijemnemu blikani tohoto obrazku. Potreboval bych toto blikani
odstranit. Pokousel jsem se to resit pomoci API funkci, ale zde
dokazi zakazat pouze prekreslovani celeho okna a ne jen jeho
vysece.

Bylo by nekde reseni meho problemu - dokazat neprekleslovat
objekt IMG2 umisteny nad IMG1?

Daniel Hosek

-----
Hrajte on-line hry na http://herna.centrum(tec)cz
Zalo�te si sv�j mail na http://mail.centrum(tec)cz

None

[*] VASEK STEPAN <vaseks(zv)stp(tec)cz> - 18.9.2001 15:11:08

Dobry den,
prosim o radu

Form2: TForm;

application.Initialize;
application.CreateForm(TForm,Form2);
form2.ShowModal;

porebuji vlozit komponentu na form2 (button)

Dekuji

zdravi
Stepan Vasek

Jak shodit acrobata ???

[*] Hazuka Filip <filip.hazuka(zv)multivac(tec)cz> - 18.9.2001 15:14:09

Ahoj,
potreboval bych poradit s nasledujicim. Oteviram Acrobata nasledujicim
zpusobem:

if InstalaceAcrobat('AcroRd32.exe') = True then
begin
Try
WebPdf.Navigate(ExtractFilePath (Application.ExeName) + 'Data\' +
frmHlavni.JakePdf);
except
on E: Exception do

frmHlavni.MsgDlg(Format(ChybaOtevreni,[E.Message]),'Upozorn�n�',mtWarning,[m
bYes]);
frmHlavni.MsgDlg(ChybaAcrobat,'Upozorn�n�',mtWarning,[mbYes]);
end;

Zjistil jsem vsak, ze kdyz zavru formular a ukoncim aplikaci, stejne mi
zustane acrobat bezet v pameti. Jak ho pri zavreni formulare shodim.

Diky za pomoc.

====================================
Filip Hazuka
��pkova 363
L�zn� Bohdane�, 533 41
Tel: 0602/411 828, E-mail: Filip.Hazuka(zv)uhk(tec)cz
====================================

Vytvoreni a vlozeni tlacitka za behu programu

[*] Garalda <garalda(zv)mail(tec)cz> - 18.9.2001 15:41:27

> Stepan Vasek wrote:
> porebuji vlozit komponentu na form2 (button)

Myslim, ze zhruba nejak takhle:

> type
> TForm1 = class(TForm)
> Button1: TButton;
> procedure Button1Click(Sender: TObject);
> private
> { Private declarations }
> public
> { Public declarations }

> Form1: TForm1;
> Form2: TForm;
myButton : TButton;

> implementation
>
> {$R *.DFM}

> application.Initialize;
> application.CreateForm(TForm,Form2);
myButton := TButton.Create(Form2);
with myButton do
begin // aby se nevlozil mimo viditelnou oblast
Top := 10;
Left := 10;
end;
myButton.Parent := Form2;

On 18 Sep 2001, at 12:56, Roland Turcan wrote:

> [...]
> modifikovanymi udajmi. A teraz musim pred selectom odrolovat transakciu a
> select mi zase zaktivuje transakciu. Nie je to zbytocne ?

Tak ted uz jsem v obraze :) Doufam, ze nasledujici vse objasni.

a) Vzdy je zahajena nejaka transakce protoze kazdy prikaz, tedy i
SELECT, musi byt provaden v ramci aktivni transakce. Aby byl
zivot lehci, tak se transakce automaticky zahaji pri aktivaci
TIBQuery/TIBTable. Uzavreni query nebo table ovsem transakci
neukonci, to udela az konec aplikace, resp. zruseni objektu
transakce. Ta provede akci dle nastavene hodnoty property
DefaulAction (ktera je implicitne nastavena na TACommit). Pokud ti
nekdo tvrdi, ze na select neni dobre startovat transakci, pak mu
never. Transakce proste MUSI bezet, a taky bezi.

b) Property AutoStopAction se snazi vyresit problem, kdy
programator nepracuje s transakcemi explicitne, ale spoleha na
automaticky start transakce pri otevreni TIBQuery. Pri uzavreni se
totiz transakce nijak neukonci, a muze tedy snadno dojit k drzeni
OIT/OAT na stejne hodnote po dlouhy cas a naslednemu
zablokovani uklizeni smeti (dobre znamy a dle meho ponekud
precenovany problem). Pokud tedy spolehas na automaticky start
transakce, nastav AutoStopAction na hodnotu saCommit. Uzavreni
Datasetu pak ukonci i transakci, jeho znovuotevreni pak nastartuje
novou.

c) Pro transakce v jejichz ramci se provadi toliko SELECT, je
vhodne pouzivat vzdy COMMIT (nikoliv CommitRetaining!). Rezie
commitu je velmi nizka, obvzlaste v pripade, ze nedoslo k zadnym
zmena v ramci transakce.

d) Pokud mas stale obavy z blokovani uklizeni smeti dlouho bezici
transakci pro SELECT, pak je jedine a velmi "proste" reseni.
Nepouzivej TIBQuery/TIBTable. Tyto komponenty totiz drzi radky
dat je do te doby, dokud jsou "otevrene" a tudiz v bezici transakci.
Pritom pro R/O datasety by klidne stacilo zahajit transakci, nacist
data a transakci uzavrit. Bohuzel, tak to nefunguje a je nutne si
vytvorit svuj vlastni system, ktery by to umoznoval. Pro aplikace u
kterych se nepredpoklada vetsi mnozstvi vymazu a zmen dat
(delete a update, select a insert nehraji roli) jsou ale problemy z
blokace uklizeni smeti prakticky zanedbatelne, a tudiz neni nutne
se zabyvat optimalizaci delky (R/O) transakci. Hranice zavaznosti
problemu je nekde na nekolika tisicich aktualizovanych/zrusenych
radku za den.

Odchytenie WM_Paste

Vie mi niekto poradit ako odchytit WM_Paste v RichEdite? Potrebujem po
vikonani akcie kt. vyvola WM_Paste zavolat svoju fciu
Dik za nakopnutia

GAMO a.s., Banska Bystrica
+421 48 413 7935, 413 2942
mstevlik(zv)gamo.sk

Jak shodit acrobata ???

Ten objekt WebPdf neznam, neni tam nejaka metoda pro zavreni toho dokumentu?
Predstavuji si to asi jako

WebPdf.CloseDocument
WebPdf.Free nebo tak neco podobneho.

[...]

Myslim, ze Russelovy komponenty Toolbar97 to uz v sobe maji zadratovane.
Jsou free a vcetne zdroju, ale jen pro nekomercni pouziti. Viz
http://www.jrsoftware.org/

[...]

Select a group by

[*] JIM Design <jim.design(zv)iol(tec)cz> - 18.9.2001 17:02:25

ahoj,

co takhle : SELECT DISTINCT id,rok,jmeno FROM tab WHERE rok<2002

M. Jirman

Od: "Jan �ebesta" <delcomseb(zv)volny(tec)cz>
Komu: <delphi-l(zv)clexpert(tec)cz>
Odesl�no: 18. z߰� 2001 11:43
P�edm�t: Velikost datum a cas souboru na www

> [...]
| Potrebuji to k zjisteni pripadne nove
| verze programu a po te jeho aktualizaci. Vse pod D5E a Win95/98/2000/NT.

Je PC pripojeno k Internetu?

[*] Vladimir Michl <vladimir.michl(zv)hlubocky.del(tec)cz> - 18.9.2001 20:58:15

On Sat, 15 Sep 2001, Frankie Y wrote:

> Zajimalo by mne, zda jde nejak zjistit, je-li prave pocitac pripojen k
> Internetu. Protoze je PC soucasti domaci site nelze to resit jednoduse
> porovnanim IP adresy s localhost. Jak na to?

Ping na adresu routeru za linkou.

Vladim�r Michl <Vladimir.Michl(zv)hlubocky.del(tec)cz>
Del a.s.
Stroj�rensk� 38
���r nad S�zavou
pobo�ka Olomouck� 355
Hlubo�ky-Mari�nsk� #dol�
tel: 068/5353548

Upresneni - Zmena a nebo predstirani IP

[*] Vladimir Michl <vladimir.michl(zv)hlubocky.del(tec)cz> - 18.9.2001 21:11:37

On Mon, 17 Sep 2001, Marek Agh wrote:

Adresa urcite bez restartu zmenit pujde protoze a i dalsi sitove
parametry, pokud system pouziva DHCP na pridelovani adres, muze kazdou
chvili zmenti ip adresu a musi to jit bez restartu.

Na zjisteni aktualni ip lze pouzit prikaz ipconfig (W98, NT, W2k) nebo
winipcfg (Win95).

Mozna by to tim mohlo jit nejak zmenit.

[...]

format obrazku v .dfm

nevite nekdo, jak bych mohl ziskat bmp obrazek ve formatu, jako se uklada do
dfm? Zkusil sem ulozit z TGraphics do MemoryStreamu a zneho do souboru, ale
to je uplne neco jineho. Mam takovou predstavu ulozit vice bmp do jednoho
ini souboru, proto potrebuji, aby to bylo ve formatu 0..9,a..Z. Pokud to tak
nejde, muzete mi poradit nejake kryptovani, ktere mi to prevede? Chci to
pozdeji pouzit i pro jina data - WAV,CUR,AVI...

Diky

S pozdravem Milan Cizek, amatersky programator, D5 Ent (SP1), D6 Ent
Win2k (SP2,Pre-SP3) a Win98 SE, cizek.milan(zv)seznam(tec)cz, ICQ: 59826637

Problem s celociselnym pretecenim pri vstupu

[*] Plisek Jan Ing. <Plisek(zv)spse(tec)cz> - 19.9.2001 06:59:04

Vazeni kolegove,

zaklady programovani v Pascalu ucime zaky na konzolovych
aplikacich v Delphi. Pritom jsem narazil na problem, ktery ilustruji
pomoci nasledujiciho kodu:

program Pretoky;
{Ilustruje pretekani celociselnych operac�}
var
W:word;
B:Byte=200;
{$APPTYPE CONSOLE}

begin
{$R+,Q+}
write('Zadej hodnotu typu word: ');
readln(W); //Zad�n� napr. 70000 ohl�sil BP jako Range Check
Error!
writeln('Zadana hodnota = ',W);
writeln('V typu byte 200*2 = ',B*2);
write('Zadej hodnotu typu byte: ');
readln(B);
writeln('Zadana hodnota = ',B);
readln;
end.

Zada-li uzivatel po spusteni aplikace do promenne W omylem napr.
70000, bude v ni 4464, zada-li napr. do promenne B 500, bude v ni
244. Proc to procedura Readln nehlida, kdyz je zapnuta
pseudoinstrukce R+ ? Stary Borland Pascal v takovem pripade
ohlasil behovou chybu Range Check Error. Pripada mi to jako
nedostatek procedury Readln (procedura Read se chova stejne).
Pouzivam Delphi 4, ktera neni zdarila - mozna, ze je to ve vyssich
verzich jiz opraveno.

S pozdravem
J.P.
ing. Jan Plisek e-mail: plisek(zv)spse,cz
SPSE a VOS, Karla IV. 13 tel. (040)6614763
531 69 PARDUBICE WEB: http://www.spse(tec)cz
Czech Republic

Delphi & Excel

[*] kinekus-nextra <kinekus(zv)nextra.sk> - 19.9.2001 07:10:37

Zdravim vsetkych,

ma niekto skusenosti s vlozenym obrazka zo suboru do Excel dokumentu cez
Delphi ?

Dakujem za kazdy detail.

Milan F.

Pozice ToolBaru

[*] Hynek Svato� <svatos(zv)kam(tec)czu(tec)cz> - 19.9.2001 08:06:10

Mno jo, jenze ja bych to rad pro std. TToolBar ... (ten je zadarmo :-)
Prece musi existovat moznost, jak prinutit TToolbary, aby si nedelaly, co se
jim zlibi.

Keep mailing :-)
=======================
Ing. Hynek Svato#
svatos(zv)kam(tec)czu(tec)cz
hynek.svatos(zv)atlas(tec)cz
=======================

> Toolbar2000 maji vlastnosti pozice urcite a pracuje se s nima moc prijemne
> (oproti Toolbar97).

zavirani modalniho okna v Delphi 6.0 Enterprise

[*] jarunek peter <oldiak(zv)yahoo(tec)com> - 19.9.2001 00:00:13 -0700 (pdt)

Zdravicko,

moj dalsi problem spociva v tom, ze ked za behu
vytvorim modalne okno syntaxou:

var mform : tform;

begin
mform := tform.create(?);
with mform do
begin
formstyle := fsMDIChild;
visible := true;
end;

toto okno nie je mozne zatvorit standardnym
kliknutim na krizik Close vpravo hore (toto okno sa
len minimalizuje). Mozte mi napisat, aky vyznam tam
ma pridanie parametra pri create? ako to ovplyvni
chovanie, ak tam bude application, form1, prip. nil...
dik, Peter Jarunek, Win 2000 Server, D 6.0 Enterprise

Terrorist Attacks on U.S. - How can you help?
Donate cash, emergency relief information
http://dailynews.yahoo.com/fc/US/Emergency_Information/

zavirani modalniho okna v Delphi 6.0 Enterprise

[*] Milan Tome� <Milan.Tomes(zv)haida(tec)cz> - 19.9.2001 09:04:57

> toto okno nie je mozne zatvorit standardnym
> kliknutim na krizik Close vpravo hore (toto okno sa
> len minimalizuje).

Nadefinuj si obsluhu udalosti OnClose toho formu a do ni pridej radek

Action := caFree;

Mozte mi napisat, aky vyznam tam
> ma pridanie parametra pri create?

Vyznam to ma takovy, ze pokud zrusis objekt, ktery uvedes jako parametr pri
Create, tak se automaticky zrusi i tento objekt.

[...]

synapse

[*] Jan #ebesta <delcomseb(zv)volny(tec)cz> - 19.9.2001 09:10:13

Zdravim vsechny,

nemuze mi nekdo poskytnout priklad jak v Synapse pres HTTP
stahovat a pripadne i posilat soubory vcetne neceho jako je
"ProgressBar" (pro vetsi soubory zobrazovat stav) ?.

Dik Jan Sebesta

TIBTransaction.AutoStopAction - IBX 4.62

[*] Roland Turcan <rotursoft(zv)kiwwi.sk> - 19.9.2001 09:46:43

> [...]
> nekdo tvrdi, ze na select neni dobre startovat transakci, pak mu
> never. Transakce proste MUSI bezet, a taky bezi.

A bolo to tak aj pri IBX 4.52 ? Lebo ja som nezistil ze by sa bola
aktivovala transakcia.

> [...]
> transakce, nastav AutoStopAction na hodnotu saCommit. Uzavreni
> Datasetu pak ukonci i transakci, jeho znovuotevreni pak nastartuje

OK.

> [...]
> vhodne pouzivat vzdy COMMIT (nikoliv CommitRetaining!). Rezie
> commitu je velmi nizka, obvzlaste v pripade, ze nedoslo k zadnym

OK. Len ako som uz pisal v Mistrovstvi v T-SQL od Hendersona som pochopil ze
nie je potrebne aktivovat transakciu. Ale samozrejme si dam poradit. Inac by
som sa ani nepytal.

> [...]
> se zabyvat optimalizaci delky (R/O) transakci. Hranice zavaznosti
> problemu je nekde na nekolika tisicich aktualizovanych/zrusenych

Moja aplikacia je viac menej urcena na zber udajov a maly pocet updade a
delete.

S pozdravom

Roland Turcan

Komunikace s UPS

[*] Ludek Finstrle <xfinstrl(zv)informatics.muni(tec)cz> - 19.9.2001 09:59:20

> [...]
> UPS je pripojena pres RS-232 a Windows se automaticky po nastavenem case
> ukonci, ale ja to potrebuji vedet hned jak sit vypadne.

No cekal jsem, zda nekdo neco odpovi. Ale pokud nic neexistuje pro Delphi,
pak vim o projektu v C pro linux, ze ktereho byste aspon mohl prevzit
myslenku, ci pokud jste zadobre s C, tak si udelat nejaky C DLL, ci
se pripojit k podobnemu projektu pro Win.

Projekt se jmenuje NUT (pro Win je to WinNUT - ale ten umi zatim jen
clienta). WWW: http://www.exploits.org/nut/ Je to pod GPL, takze jsou
tam volne zdrojaky a maji i podporu APC UPS.

Doufam, ze jsem aspon trochu pomohl

Luf

Zobrazen� obsahu Stored Procedury

[*] Pesek Michal <Michal.Pesek(zv)MNUL.CZ> - 19.9.2001 10:02:10

Hi,

potreboval bych zobrazit zdrojovy kod Stored Procedury v Delphi a netusim
jak na to.
Diky za kazdou radu.

W2000, SQL7, D5Prof.

S pozdravem
Michal PEPR Pesek
http://www.peprsoft(tec)cz

zavirani modalniho okna v Delphi 6.0 Enterprise

[*] Lebeda David <david.lebeda(zv)comarr(tec)cz> - 19.9.2001 10:45:31

> len minimalizuje). Mozte mi napisat, aky vyznam tam
> ma pridanie parametra pri create? ako to ovplyvni
> chovanie, ak tam bude application, form1, prip. nil...

Jak uz tu bylo receno, ten parametr udava ownera vytvareneho
objektu. Owner odpovida za to, ze pokud je zrusen, postara se
sam take o zruseni vseho, ceho je owner. Pokud se s objekty
pracuje ve stylu

p := TMyObject.Create(neco);
try
...pouziti p
finally
p.Free;
end;

, je asi celkem jedno, jaky bude owner. Presto si myslim, ze
pokud TMyObjekt vytvarim napr. na nejakem formulari, je jakasi
"slusnost" davat jako ownera ten form (casto jako Self), ale
zejmena je potreba dobre volit ownera v pripadech kdy chybi nebo
nelze pouzit try..finally s Free, aby v pripade nejake vyjimky
nezustal objekt neuvolneny jen proto, ze kvuli te vyjimce se jiz
nedostalo na vykonani explicitniho Free.

David Lebeda

synapse

[*] Krmela Tom� <Krmela(zv)olc.pvt(tec)cz> - 19.9.2001 10:53:09

zdravim

Sice nejsem autor synapse ale vim , ze v unitu HTTPSend jsou funkce
HttpPostFile a HttpGetBinary vice viz
http://www.ararat(tec)cz/synapse/docs/help/HTTPSend.html

nemuze mi nekdo poskytnout priklad jak v Synapse pres HTTP
stahovat a pripadne i posilat soubory vcetne neceho jako je
"ProgressBar" (pro vetsi soubory zobrazovat stav) ?.

Dik Jan Sebesta

Kylix, kresleni na Canvas

[*] Pavel Houdek <buggy(zv)betula.fsid.cvut(tec)cz> - 19.9.2001 11:32:51

Zdravim
Mam takovy dotazek, jak zajistit aby se nakresleny obrazek nepremazaval po
prekryti okna jinym oknem?

Pripadne pokud nekdo vite o nejakem (nejen) ceskem manu (i on-line) nebo o
knizce o kylixu poslete prosim odkaz

Pavel Houdek
p.houdek(zv)seznam(tec)cz

Komunikace s UPS

[*] Ota Maly <ota.maly(zv)volny(tec)cz> - 19.9.2001 11:37:49

A mas protokol komunikace?

Ota Maly

Zobrazen� obsahu Stored Procedury

[*] jd.software(zv)basoft.ch - 19.9.2001 11:41:49

> potreboval bych zobrazit zdrojovy kod Stored Procedury v Delphi a netusim
> jak na to.
> Diky za kazdou radu.
>
> W2000, SQL7, D5Prof.

Telo by melo byt definovane v systemove tabulce (nevim presny nazev pro
SQLServer,
ale neco jako sysproc,nebo sysprocbody), takze by mel stacit select nad
touto
tabulkou.

Petr

"
This e-mail may contain confidential material. It is intended only for
the person or entity which it is addressed to. Any review,
retransmission, dissemination or other use of this information by
persons or entities other than the intended recipient is prohibited. If
you received this e-mail in error, please immediately notify the sender
or The Swiss Raiffeisen Group and delete the material from any and all
computers it may be stored on.
Any views or opinions expressed in this e-mail are those of the sender
and do not necessarily coincide with those of The Swiss Raiffeisen
Group. Therefore this e-mail does not represent a binding agreement nor
an offer to deal.
E-mail transmission cannot be guaranteed to be secure or error-free.
Information could be intercepted, corrupted, lost, destroyed,
incomplete or may contain viruses. Neither The Swiss Raiffeisen Group
nor the sender can accept any liability for any kind of damage as the
result of viruses or transmission errors.
"

Zobrazen� obsahu Stored Procedury

[*] Ren� Otisk <otisk(zv)MISEL(tec)cz> - 19.9.2001 11:54:09

pokud ovsem nebyla vytvorena s With Encryption...

Sroub

P.S. sp_helptext [(zv)objname = ] 'name'
vice v SQLBOL

> [...]
> SQLServer,
> ale neco jako sysproc,nebo sysprocbody), takze by mel stacit select nad

IDE pro SQL

[*] Pavol Stolc <pstolc(zv)sc.sknet.sk> - 19.9.2001 11:58:44

> [...]
jsem
> ve fazi osahavani, ale uz ted mi chybi neco jako Object Browser :-))) pro

to co potrebujes dokaze napr. IBExpert, presnu adresu neviem, ale da sa
najst na www.ibphoenix.com a mozno uz aj na www.ibphoenix(tec)cz.

QReport a posledni stranka

[*] Pavol Stolc <pstolc(zv)sc.sknet.sk> - 19.9.2001 12:03:45

> Myslim,ze jako takovy mu nepomuze, protoze to chtel tisknout
> dole na strance, ja to resil tak, ze jsem mel PageFooter a dal jsem
> mu Enable v beforePrint toho summary, ktery byl vysoky 1 bod.

Skus predsa len pouzit band Summary a nastavit vlastnost
AlignToBottom:=True;

IDE pro SQL

[*] Tomas =?iso-8859-2?Q?Michal=EDk?= <michalik(zv)proca(tec)cz> - 19.9.2001 12:18:35

Ahoj,

Pavol Stolc wrote:

> [...]

Ten je ovsem jen pro IB/FB, ne pro MS SQL.

synapse

[*] Jan #ebesta <delcomseb(zv)volny(tec)cz> - 19.9.2001 12:32:29

Dekuji, ale tam jsem nanasel neco jako

From: Jan �ebesta [mailto:delcomseb(zv)volny(tec)cz]

Zdravim vsechny,

[...]

[*] Dalibor Toman <dtoman(zv)fortech(tec)cz> - 19.9.2001 12:43:10

> Dekuji, ale tam jsem nanasel neco jako
>
> "ProgressBar" (pro vetsi soubory zobrazovat stav) ?.

Snad by nemel byt takovy problem to do zdrojaku dopsat (neni-li to
tam) ? (nejake callback rutiny OnReceive, atd...)

D. Toman

OT: ORACLE REPORT BUILDER ...

[*] skalsky(zv)oksystem(tec)cz - 19.9.2001 12:44:06

Cauky lidi,
mirne offtopicova zalezitost ... ale nikde se neda sehnat reseni (bohuzel
i hotline oracle zaslal nefunkcni reseni), takze asi jedna z poslednich
zachran ...

predpoklady :
v regs mam nastavenou ceskou sadu: NLS_LANG =
CZECH_CZECHOSLOVAKIA.EE8MSWIN1250
odzkouseno skriptovani fontu jak CYRILIC, tak CENTRAL EUROPE ....
op.sys : w2k CZ, w2k EN

STAV: pomoci ORACLE REPORT BUILDERU udelam report z nejake databaze, ve
kterem pouziju i ceske fonty. V reportu vse v poradku, diakritika take.

PROBLEM: vyexportuju ten report do PDF (to PDF je nutne ...:() a v tomto
PDF se mi ceska diakritika nezobrazuje - reps. nesmyslne znaky :(

... nesetkal jste se nekdo s podobnym problemem

DIk za jakejkoli help, URL ci mailik s napovedou ...

Milan

Milan P. Skalsk�
odd�len� technick�ho rozvoje
OK System s.r.o.
Na Pankr�ci 125
140 21, Praha 4
---
http://www.oksystem(tec)cz
MailTo:Skalsky(zv)oksystem(tec)cz
Tlf +420 2 44021217

TIBTransaction.AutoStopAction - IBX 4.62

[*] Lebeda David <david.lebeda(zv)comarr(tec)cz> - 19.9.2001 12:44:46

> OK. Len ako som uz pisal v Mistrovstvi v T-SQL od Hendersona som
> pochopil ze nie je potrebne aktivovat transakciu. Ale samozrejme si
> dam poradit. Inac by som sa ani nepytal.

No - ja jsem driv taky delal na MSSQL a ostatne na nej je tusim
uvedena kniha sita. V IB jsou nektere veci usporadany jinak a toto
je jedna z nich. Na MSSQL se s transakcemi skutecne pracuje
jinak.

David Lebeda

Kylix, kresleni na Canvas

[*] Jiri Wendl, KSH-Data <wendl(zv)ksh-data(tec)cz> - 19.9.2001 12:45:11

> Zdravim
> Mam takovy dotazek, jak zajistit aby se nakresleny obrazek nepremazaval po
> prekryti okna jinym oknem?

Ahoj
Pokud budes ten obrazek vykreslovat v metode Paint tak to bude chodit
bez problemu.

Preji hodne zdaru

KSH-Data s.r.o.
Dobrovsk�ho 56
56301 Lan#kroun
tel:0467/523258
tel+fax:0467/522181
e-mail:wendl(zv)ksh-data(tec)cz
www.ksh-data(tec)cz
ICQ:122972218

TListView - z jednoho do druheho

[*] Hazuka Filip <filip.hazuka(zv)multivac(tec)cz> - 19.9.2001 13:03:39

Ahoj, poradte mi nekdo prosim s nasledujicim:
Mam dve komponenty TListView a potrebuji zkopirovat vybranou polozku z
jednoho TlistView do druheho. Jak to udelam ?

Diky, mozna je to jednoduche, ale mne to nejak nefunguje.
Zkousel jsem to takto:

if (Typy.Items.Count > 0) and (Typy.Selected <> nil) then
begin
if VybTypy.Items.IndexOf(Typy.Selected) < 0 then
VybTypy.i(Typy.Selected)
else
frmHlavni.MsgDlg(PolozkaExistuje,'Informace',mtInformation,[mbYes]);
frmHlavni.MsgDlg(ChybaSeznamu,'Upozornen�',mtInformation,[mbYes]);

====================================
Filip Hazuka
S�pkova 363
L�zne Bohdanec, 533 41
Tel: 0602/411 828, E-mail: Filip.Hazuka(zv)uhk(tec)cz
====================================

synapse

[*] Gebauer Lukas <gebylist(zv)mlp(tec)cz> - 19.9.2001 13:29:26

> Snad by nemel byt takovy problem to do zdrojaku dopsat (neni-li to
> tam) ? (nejake callback rutiny OnReceive, atd...)

Takoveto veci tam jsou. ;-) Ovsem nejsou pouzivane prave v tech
jednoduchych jednoucelovych funkcich, ktere slouzi hlavne jako
priklad pouziti mych objektu implementujici jednotlive protokoly.

Tedy onen objekt THttpSend ma property Sock, coz je v tomto
pripade TTCPBlockSocket. A tato trida ma jeden event, na ktery
jsou posilany jak informace o stavu (jako ze se pripojuje, atd...),
ale take informace o tom, ze prave odeslal/prijmul tolik a tolik bytu
dat.

Tedy staci se na tento event zavesit, cihat na zpravy
pozadovaneho typu a aktualizovat pomoci nich citace dat. Z nich si
pak snadno vyrobis ukazovani na ten prograssbar.

Nove take pomoci teto property Sock muzes nastavit trebas
SOCKS5 server, atd.

Co tedy jest potreba? Napsat si vlastni finkci na prenos souboru po
vzoru tech mych jednoduchych zde jiz zminovanych funkci a
doplnit tam tyto volani.

Neni to nic sloziteho. ;-)

WEB: http://www.ararat(tec)cz/synapse - Synapse Delphi and Kylix TCP/IP Library

ORACLE REPORT BUILDER ...

To bude problem spise s tim Acrobat Distillerem nebo cim to delas. Myslim,
ze uz tady zminka o tomhle probehla. Zkus archiv a slovo Acrobat.

Tel. 0724/007234

[...]

SQL a obrazek

[*] Zdenek Janish <medusa(zv)brajan(tec)cz> - 19.9.2001 13:55:42

Dobry den,

muzete mi ukazat zpusob / moznost jak ulozit pomoci SQL obrazek do databaze.

Pouzivam PostgresSQL (linux) a vim, ze to lze pomoci souboru. Existuje jeste
jina cesta?

OT. Windows 2000 DE

[*] Dalibor Falt�nek <dalibor.faltynek(zv)orgrez(tec)cz> - 19.9.2001 13:56:08

Ahoj,
nevite nekdo prosim co je to za verze oken Windows 2000 DE? Jsou s ni totiz
potize s diakritikou v delfackem programu a to v menu a v tisku. Neni to
nejaka jina lokalizace, napada me nemecka? S W2000 nemam bohuzel jinak
zkusenosti, mame W98.

Diky - Vas Dalik Faltynek

dalibor.faltynek(zv)orgrez(tec)cz

Win200 TaskMgr a velikost EXE

[*] Martin Nedopil <nedopil(zv)yahoo(tec)com> - 19.9.2001 05:00:18 -0700 (pdt)

Mam program psany v D6. Velikost EXE je 641k.
Vyuziva pripojeni k FB serveru, je to klasicka TForm
aplikace, vyuziva dalsi DLL knihovny. Inu nic noveho
pod sluncem. Presto vsak pri minimalizaci ukazuje
spravce uloh vyuziti pameti 632k tzn. mene nez je
velikost samotneho EXE! (Rekord byl 500k). Da se potom
vypisum programu Taskmgr verit? A jsou ostatni udaje
spravne? Nebo nejaka nova optimalizace?

Terrorist Attacks on U.S. - How can you help?
Donate cash, emergency relief information
http://dailynews.yahoo.com/fc/US/Emergency_Information/

Zobrazen� obsahu Stored Procedury

[*] Matavovsky Peter <matavovsky(zv)vse.sk> - 19.9.2001 13:01:48

Select text from syscomments where id=object_id('meno_hladanej_procedury')
> potreboval bych zobrazit zdrojovy kod Stored Procedury v Delphi a netusim
> jak na to.
> Diky za kazdou radu.
>
> W2000, SQL7, D5Prof.

TTAble ->TQuery

[*] Peter Mojdis <mojdis(zv)colnicapo.sk> - 19.9.2001 14:02:46

Ahoj !
Neviete niekto, aky SQL prikaz posle komponenta TTable SQL serveru, ked
v DBGride mazem nejaky zaznam a neexistuje jednoznacny kluc ?
Nieco ako DELETE FROM tablex WHERE ... Tie bodky potrebujem doplnit.
Potrebujem to kvoli prerobeniu z TTAble na TQuery.