Prenos videa cez net (realtime)

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 9.2.2003 21:29:55

From: <delphi(zv)szm.sk>
> Chcel by som sa vas spytat, ci nahodou niekto nevie nejake komponenty na
> prenos videa cez net, v realnom case (client/server), myslim, nieco ako
> netmeeting, alebo podobne, alebo nejaku dokumentaciu, alebo odkazy. Este by

Netmeeting by mel jit pouzit primo. Stahni si k nemu SDK, jsou tam nejake
priklady, ale nevim jestli se to da rovnou pouzit v Delphi.

Petr Vones

OT: registry tools

[*] Jiri Foldyna <jiri.f(zv)avizo(tec)cz> - 9.2.2003 22:39:07

Ahoj,

potreboval bych tip na nejaky nastroj, ktery umi importovat z REG souboru
jen vybrane klice nebo vetve. Predstavuji si neco takoveho, co nacte REG
soubor, zobrazi strom s hodnotama a ja si vyberu, co chci importovat. REG
soubor si vytvorim napr. exportem z regeditu. Jak jinak, chystam se na
reinstalaci Woken :-)))). Pripadne i neco chytrejsiho, ale potrebuji to jen
na jedno pouziti...

Diky za tipy

Jiri Foldyna
mailto:jiri.f(zv)avizo(tec)cz

zavreni datasetu pri table.post u IBTable

[*] Lauko Stefan <laukosw(zv)naex.sk> - 10.2.2003 00:40:55

Ahoj,
post neuzaviera IbTable uzavrie ho IBTransaction.commit (uzavrie vsetky
datasety pripojene na IBDataBase.IBTransaction) . Skus pouzit
IBTransaction.commitRetaining;
IbTable sa pokial mozno vyhybaj. Pouzivaj radsej TIBDataSet.
Lauko.

From: "Ji�� Binder" <j.binder(zv)albacon(tec)cz>
> potykam se s nasledujicim problemem. Mam D7. Ve Win9x tuhne system system
> v okamziku natahovani bitmapy do imagelistu a to jak v prazdnem projektu v
> designtime, tak i pri natahovani bitmapy ze zdroju za behu.

Za prve se podivej, jestli je tam updatovana verze COMCTL32.DLL alepon na
uroven IE4 - staci tedy 40comupd.exe:
http://www.microsoft.com/msdownload/ieplatform/ie/comctrlx86.asp

Idealnim resenim je nainstalovat IE 5.5 SP2, tim tam dostanes i vic oprav.

> Vzhledem k charakteru tuhnuti se mi zda pravdepodobne, ze muze jit o chybu
> ovladacu, ktera tusim v dobe nastupu D4 zpusobovala tuhnuti samotnych

Ano, predevsim u S3 karet. Mel by si mit na tech pocitacich nastavenou
barevnou hloubku alespon 16bit - High Color. Totez i na pocitaci kde mas
Delphi, protoze implementace TImageList ve VCL uklada ty data podle nastaveni
jake mas na pocitaci.

> Me ovsem netuhne D7 a ani rady ( s vyjimkou preinstalace ovladacu ), ktere
> se tehdy objevovaly mi nefunguji.

Pokud znamena 'preinstalace ovladacu' aktualizace na novou verzi, pak to je
reseni. Jinak je to totiz chyba te instalace a ne tvoji aplikace.

> chyba v ovladacich kdyz pocitac pouziva 5 let a vsechno ostatni mu chodi.

To neni vubec argument. "5 let pouzivam pocitac jen jako zdroj hluku a to mi
chodi" - stejny nesmysl.

Petr Vones

BackOffice Small Business Server 2000 a WinXP prof

[*] Vaclav Riha - Soft Consult <vaclav_riha(zv)softconsult(tec)cz> - 10.2.2003 19:10:00

Nebude to cestovni profil prihlaseneho (osobni dokumenty cestuji na server a zpet)??

S pozdravem Vaclav Riha

[...]

Poradie stlpcov v DBGride

[*] Jan Sebel�k <honza(zv)haes(tec)cz> - 10.2.2003 21:14:19

> [...]
neho
> nacist jednotlive hodnoty.........ev. nejak formatovat a potom zpatky =

Teda nevim, jestli si rozumime, ale ja prave ocenuji, ze to ten =
CommaText udela to formatovani a zpetne rozkodovani "zadarmo":

List.Add(xxxx);
List.Add(yyyy);
List.Add(zzzz);
List.CommaText=3Dxxxx,yyyy,zzzz

a naopak
List.CommaText:=3Dxxxx,yyyy,zzzz
a hned mam
List[0]=3Dxxxx
List[1]=3Dyyyy
List[2]=3Dzzzz

Podobne s List.Values.

A pokud jsou tam nejake mezery nebo jine "podivne" znaky, tak si to =
zformatuje tak, ze to po sobe zase zpatky precte.

Pripadne jeste sloziteji
List.CommaText:=3D"aa,bb,cc","xx,yy,zz",atd
A hned List[0]=3Daa,bb,cc
a pak
ListA.CommaText:=3DList[0];
a hned
ListA[0]=3Daa, ListA[1]=3Dbb, ListA[2]=3Dcc

[...]

Zatuhavani systemu - Delphi,OpenDialog

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 10.2.2003 21:17:59

From: "Dalibor" <dalibor(zv)torola(tec)cz>
> Pri ladeni programu se mi stava, ze pri vyvolani OpenDialog.Execute
> v nem, mi totalne zamrze system.

Stavalo se mi to taky, chyba byla patrne v debuggeru.

Petr Vones

SHA 1

[*] Peter Ondras <peter.ondras(zv)pse.sk> - 10.2.2003 21:35:55

Potreboval by som nieco na kodovanie SHA1. Na google aj na torry som
sice nasiel komponentu SHA1, avsak ta je distribuovana len v DCU pre D4
a v D7 sa mi to neda nainstalovat. Delphi vyhodi hlasku, ze riadok je
prilis dlhy a bude rozdeleny. Potom sa vsak uz neda pokracovat v
instalacii. Autor komponenty sa na mailovej adrese uvedenej pri
komponenty ani po dvoch tyzdnoch neozyva. Mozete mi poradit ako mam bud
komponenty nainstalovat alebo poradit kde by som nasiel nejaku inu?
Dakujem.

Peter Ondras
peter.ondras(zv)pse.sk
(+421) 0904 421 925

Vektorove obrazky v Delphi

[*] Lubos Urban <Lubos.Urban(zv)visicom.sk> - 10.2.2003 22:52:55

Cafte konfera,

mohli by ste mi pomoct v mojom probleme a sice, ako dostanem zoznam
sharovanych adresarov na remote kompe???

Vektorove obrazky v Delphi

[*] Jaroslav Popluh�r - 11.2.2003 00:16:32

LG> Na zobrazeni WMF ti staci naprosto obycejny TImage. ;-)

Aj som take cosi tusil :-)

Ma niekto skusenosti s WMF a EPS?
Zobrazovanie, velkost, presnost resp. skreslenia pre resize...

Jaroslav mailto:delphi1(zv)acc.sk

shared folders

[*] Lubos Urban <Lubos.Urban(zv)visicom.sk> - 11.2.2003 07:14:20

Ejha, som zabudol zmenit subject :((

Cafte konfera,

mohli by ste mi pomoct v mojom probleme a sice, ako dostanem zoznam
sharovanych adresarov na remote kompe???

Dlouhe nacteni tabulky IBQuery

[*] Lebeda David <david.lebeda(zv)comarr(tec)cz> - 11.2.2003 07:55:59

> [...]
> nebo lepe
> select count(nejakyID) from ...a tady bude totez to strasne slozite

Sveho casu jsem zkousel zjistovat pocet radku timto zpusobem na obecnem dotazu,
ale zjistil jsem, ze to neni tak jednoduche, aby se mi do toho vyplatilo poustet:

1) Musi se odparat order by. Coz je jeste malickost.
2) Velky problem s group by a having pri pouziti agragacnich funkci.
3) Velky problem s uniony

Tim se nechci hadat, jen si myslim, ze na obecne urovni to neni nic jednoducheho.

> Samozrejme vubec nejefektivnejsi je TIBSQL (viz paralelni zprava od
> Marka Spisaka). Umi vlastne vsechno to, co TIBCustomDataSet, akorat to
> neni dataset, takze na nej nenapojis DBAware komponenty.

Je tady jeste jeden dulezity rozdil, ktery muze v urcitych situacich branit pouziti
IBSQL i v pripade, ze nepouzivam db-aware komponenty. A to je nemoznost znovu
se vratit na nejaky predchozi zaznam. Konkretne treba dvoupruchodove zpracovani
dat. Neda se udelat First a data projet znovu. Musi se dotaz znovu poslat na server
(coz v pripade, ze jeho vyhodnoceni trva dlouho, neni prijemne).

Jinak souhlasim, ze kde to jde, tam je obvykle rozumne IBSQL uprednostnit.

David Lebeda

Kopirovanie obsahu zlozky podla 1001 typu a triku

[*] Fabik Milan <fabik(zv)kinekus.sk> - 11.2.2003 08:21:31

Dobry den
prodim o radu :

Obsah zlozky kopirujem takto

wFunc:=FO?COPY
pFrom:='odkial'
pTo:='kde'
fFlags:=FOF_ALLOWUNDO
SHFileOperation(FileOp) podla 1001 typu a triku, strana 165

Ako zarucit, aby sa system nedotazoval na pripadne prepisanie suborov, ak
kopirujem tu istu zlozku na to iste miesto viac-krat?

Dakujem
Fabik

Kopirovanie obsahu zlozky podla 1001 typu a triku

[*] Daniel Rott <roxton(zv)seznam(tec)cz> - 11.2.2003 08:37:32

> [...]
>
> Ako zarucit, aby sa system nedotazoval na pripadne prepisanie
> suborov, ak kopirujem tu istu zlozku na to iste miesto viac-krat?

FOF_NOCONFIRMATION

Daniel
Scanning complete: NO intelligent life form in range.

shared folders

[*] Richard Siegl <rsiegl(zv)elas.sk> - 11.2.2003 08:54:06

Nenapada ma ako v Delphi ale cez prikazy systemu
"net view \\ip_adresa_pocitaca" alebo "net view \\meno_pocitaca"

Rickie

> mohli by ste mi pomoct v mojom probleme a sice, ako dostanem zoznam
> sharovanych adresarov na remote kompe???

Schovani hintu a jeho nasledne vyvolani

[*] Petr Varga <djvar(zv)post(tec)cz> - 11.2.2003 09:05:10

Ahoj=20

Pot=F8eboval bych v=ECd=ECt jak schovat hint a jak ho zase n=ECjakou
metodou vyvolat. Chci to pou=BEit u stringgridu, kdy p=F8i ka=BEdem
pohybu my=B9i v p=F8ipad=EC zm=ECny pozice nad jin=FD r=E1me=E8ek se k onom=
r=E1me=E8ku, nad kter=FDm je my=B9 zobraz=ED n=E1pov=ECda.. To nen=ED probl=
=E9m
ud=EClat, ale nev=EDm jak m=E1m zavolat aby zmizel hint a pak hned
vyvolat dal=B9=ED...=20

D=EDky za p=F8=EDpadn=E9 rady =20
Petr Varga

Schovani hintu a jeho nasledne vyvolani

[*] <js-delphi(zv)quick(tec)cz> - 11.2.2003 09:23:56

=3E=2E=2E To nen=ED probl=E9m
=3Eud=EClat=2C ale nev=EDm jak m=E1m zavolat aby zmizel =

hint a pak hned
=3Evyvolat dal=B9=ED=2E=2E=2E =

=3E
=3E D=EDky za p=F8=EDpadn=E9 rady =

=3E Petr Varga

Ahoj=2E
Sice jsem asi presne nepochopil k cemu to ma byt=2C =

ale schovani hintu by melo funogvat s =

Application=2EHideHint a predspokladam=2C ze =

zobarzeni by melo jit Application=2EShowHint=2E =

Hledej proste u Application=2E Najdes tam delky =

pauz=2C zobrazeni atd=2E

Ing=2E Jiri Sokol=3B jiri=2Esokol=40seznam=2Ecz=3B 972 231 187
D6Prof+SP2=3B WinNT
programator amater

shared folders

[*] Libor Junek, KSH-Data <junek(zv)ksh-data(tec)cz> - 11.2.2003 09:27:58

koukni se na WNetOpenEnum
Libor

> Ejha, som zabudol zmenit subject :((
>
> Cafte konfera,
>
> mohli by ste mi pomoct v mojom probleme a sice, ako dostanem zoznam
> sharovanych adresarov na remote kompe???

---
Odchoz=ED zpr=E1va neobsahuje viry.
Zkontrolov=E1no antivirov=FDm syst=E9mem AVG (http://www.grisoft(tec)cz).
Verze: 6.0.445 / Virov=E1 b=E1ze: 250 - datum vyd=E1n=ED: 21.1.2003

Dlouhe nacteni tabulky IBQuery

[*] Lauko Stefan <laukosw(zv)naex.sk> - 11.2.2003 10:11:32

> [...]
> (coz v pripade, ze jeho vyhodnoceni trva dlouho, neni prijemne).
>
> Jinak souhlasim, ze kde to jde, tam je obvykle rozumne IBSQL uprednostnit.

podla mna je jedno ci pouzijem IBSQL alebo IDDataSet lebo selectSQL ( aj
ostatne xxxSQL) v IDDataSet je vykonan� prostrednictvom IBSQL (viz. zdrojak
TIBCustomDataSet.Create... FQSelect := TIBSQL.Create(Self));
Ide tam len o urcitu reziu pri simulacii IDDataSet = DataSet.
Pri SQL proste radsej zabudnime na RecordCount co vlastne pri
viacuzivatelskom pristupe je o nicom az na niektore vynimky.

Lauko.

OT: BackOffice Small Business Server 2000 a WinXP

[*] Peter Vlkovic <vlkovic(zv)minv.sk> - 11.2.2003 10:17:34

Ahoj,

problem by mohla sposobovat pozoruhodna vlastnost
resp. funkcia Windows 2000, ktora pri prechadzani
pocitacov v sieti prechadza aj naplanovane ulohy,
co moze sposobit znacne zabrzdenie prehladavania.
Neviem, ci existuje vobec niekto, kto vyzaduje,
aby sa vzdialene pehladavali aj planovane ulohy,
Microsoft vsak ma na Windows 2000 tuto funkciu
default zapnutu.

Disablovat ju mozno v nasledovnom registri:

HKEY_LOCAL_MACHINE/Software/Microsoft/Windows/Current
Version/Explorer/RemoteComputer/NameSpace

kde treba zmazat kluc: {D6277990-4C6A-11CF-8D87-00AA0060F5BF}

Vysledok sa prejavi az po restarte pocitaca.

Vlkovic
> Preinstalovavali jsme server z SBS 4.5 (NT4)
> na SBS 2000 (Win2000) a od te doby prihlaseni
> do site pro WinXP obnasi 2-5 minut cekani...
> Na webu Microsoftu jsem nic nenasel, na Helpu
> mi taky nepomohli...

Re[3]: DDL prikazy a transakcie

[*] Roland Turcan <rotursoft(zv)post.sk> - 11.2.2003 10:38:31

<<< 11. 2. 2003 10:22 - Roland Turcan "rotursoft(zv)post.sk" >>>

> [...]

RT> tam mohlo stat.

RT> Ked nieco zistim dam vediet, len pre zaujimavost.

takze mi poslali ten chybovnik a zistil som, ze ja som si medzi tym
ako som poslal kolegovi nejaku verziu programu a pomenil som update
skripty a poslal som mu druhu verziu s tym, ze som si neuvedomil do
akej verzie som mu pred tym poslal. Nastastie to bolo vramci beta
testu, takze ziadny zadrhel u zakaznika nebol.

Takze resultat:

Error occurred between chair and keyboard.

--
Best regards, TRoland

TRegistry.ReadBinaryData to TMemoryStream

[*] Roland Turcan <rotursoft(zv)post.sk> - 11.2.2003 10:47:52

Hello Delphi CZ konferencia!

Chcem nacitat obsah binary polozky z registry a vyhlasuje to chybu
"SInvalidRegType". Ako to vlastne mozem nacitat do streamu?

MS:=TMemoryStream.Create;
Reg:=TRegistry.Create;
try
MS.Clear;
Reg.RootKey:=HKEY_CURRENT_USER;
Reg.OpenKey('Software\'+Application.Title+'\' + (Owner as
TForm).Name,False);
Reg.ReadBinaryData(Name,MS,MS.Size); // toto sa mu nepaci, ale

Reg.CloseKey;
finally Reg.Free; MS.Free; end;

Dakujem.
--
Best regards, TRoland

Stored procedure - parametr

[*] Daniel VALS <vals(zv)apls(tec)cz> - 11.2.2003 11:03:38

Jde nejakym spusobem napsat ulozenou proceduru v IB tak, aby se ve vstupn=
ich=20
parametrech predaval nazev sloupecku v tabulce?
Nasleduje priklad.

CREATE PROCEDURE NazevProcedury (=20
SLOUPEC VARCHAR(20), /* typem VARCHAR si nejsem jist */
HODNOTA INTEGER )
=20
RETURNS (=20
RESULT SMALLINT )=20

AS=20

begin=20
/* Zde potrebuji aby misto %SLOUPEC% doplnil nazev sloupce ze vstupnih=
o=20
parametru */
insert into TABULKA (%SLOUPEC%) values (:HODNOTA)=20
end=20

Daniel VALS

Dlouhe nacteni tabulky IBQuery

[*] Lebeda David <david.lebeda(zv)comarr(tec)cz> - 11.2.2003 11:08:51

> podla mna je jedno ci pouzijem IBSQL alebo IDDataSet lebo selectSQL (
> aj ostatne xxxSQL) v IDDataSet je vykonan=FD prostrednictvom IBSQL (viz.
> zdrojak TIBCustomDataSet.Create...

To ano. Ale IBDataset vsechna nactena data uchovava v pameti, aby se k nim=
bylo
mozno vratit. IBSQL nic neuchovava - ten proste umi jen jen jednosmerne pr=
ojit
vysledek dotazu. Pro prochazeni velke mnoziny dat, kdy nepozadujeme vracen=
i k jiz
nactenym datum, je pouziti IBSQL uspornejsi. To jsem tim mel na mysli.

> Ide tam len o urcitu reziu pri simulacii IDDataSet =3D DataSet.

Pokud by to mnozstvi dat melo zahltit pamet, tak to je vyznamne.

David Lebeda

OT:Ochrana software? - diksuze

[*] <js-delphi(zv)quick(tec)cz> - 11.2.2003 11:12:30

Ahoj.

Nevim jestli tohle je "OT", ale pro
jistotu ... ;o)

Delam na mensim projektu pro nas urad a chtel
bych se vas zeptat, jak resite ochranu software
proti kopirovani.
Ten muj projekt neni nic zavratneho, nicmene s
jeho okopirovanim by bylo snadnejsi vytvaret
falzifikaty.
Cetl jsem knihu Cracking a jak se proti nemu
branit, ale vysledkem bylo konstatovani, ze
jakykoliv klic se da zlomit.
Tak se ptam zda bojujete proti okopirovani,
jakymi metodami - zda jen nejakou primitivni
ochranou nebo jestli jdete az do extremu hlidani
dekompilatoru atd.

Co vy nato?
Diky za vas cas

Ing. Jiri Sokol; jiri.sokol(zv)seznam(tec)cz; 972 231 187
D6Prof+SP2; WinNT
programator amater

OT:Ochrana software? - diksuze

[*] Josef A. Cerny <delphi(zv)atlascon(tec)cz> - 11.2.2003 11:22:50

Zalezi ne cene chraneneho programu a cene ochrany.
Hodne spolehlive ochrany jsou drahe - HWkey, nebo zbytecne obtezuji poctive
zakazniky - pritomnost nesnadno prepalitelneho CD v mechanice.
Levne a neobtezujici ochrany - zjisteni a zapsani cisla HDD - postacuji pro
99,9 % uzivatelu. Ale snadno nekdo napise crack.
Slusnym kompromisem je registrace programu pomoci vypoctu vystupniho kodu na
zaklade vstupniho kodu. Vstupni kod muze byt treba cislo HDD kombinovane s
rodnym cislem.

Josef Cerny

Prevod FileTime do DateTime

[*] Dalibor Falt�nek <dalibor.faltynek(zv)orgrez(tec)cz> - 11.2.2003 12:20:13

Ahoj,
prosim poradte jak prevest cas ve formatu FileTime do TDateTime. Bohuzel
nemuzu pouzit cislo Int64 a 64bitovou aritmetiku, moje Integery maji pouze
32 bit. Nacitani casovych udaju je z binarniho souboru, zpracovani musi byt
v 16 bitovem delphi, nebo vb16.
dalibor.faltynek(zv)orgrez(tec)cz

OT:Ochrana software? - diksuze

[*] Blazek Jaroslav <Jaroslav.Blazek(zv)access-it(tec)cz> - 11.2.2003 12:23:23

Ahoj,

> js-delphi(zv)quick(tec)cz 11.2.03 11:12 >>>
>Delam na mensim projektu pro nas urad a chtel=20
>bych se vas zeptat, jak resite ochranu software=20
>proti kopirovani.

tady si o tom muzes neco precist...docela zajimavy serial...
http://www.builder(tec)cz/art/asembler/crack_uvod.html=20

S pozdravem

Bc. Jaroslav Blazek
Access-IT Ceska Lipa
mailto:jaroslav.blazek(zv)access-it(tec)cz
http://www.access-it(tec)cz
ICQ# : 133673990
+420605/813644

Prevod FileTime do DateTime

[*] ing. Jan Fiala <jan.fiala(zv)iol(tec)cz> - 11.2.2003 12:29:37

UG9kaXZlaiBzZSBuYSBmdW5rY2kgRmlsZURhdGVUb0RhdGVUaW1lKCkNCg0KLS0gDQpKYW4gRmlh
bGENCm1haWx0bzpqYW4uZmlhbGFAaW9sLmN6DQoNCjExLjIuMjAwMyBEYWxpYm9yIEZhbHT9bmVr
Og0KPiBBaG9qLA0KPiBwcm9zaW0gcG9yYWR0ZSBqYWsgcHJldmVzdCBjYXMgdmUgZm9ybWF0dSBG
aWxlVGltZSBkbyBURGF0ZVRpbWUuIEJvaHV6ZWwNCj4gbmVtdXp1IHBvdXppdCBjaXNsbyBJbnQ2
NCBhIDY0Yml0b3ZvdSBhcml0bWV0aWt1LCBtb2plIEludGVnZXJ5IG1hamkgcG91emUNCj4gMzIg
Yml0LiBOYWNpdGFuaSBjYXNvdnljaCB1ZGFqdSBqZSB6IGJpbmFybmlobyBzb3Vib3J1LCB6cHJh
Y292YW5pIG11c2kgYnl0DQo+IHYgMTYgYml0b3ZlbSBkZWxwaGksIG5lYm8gdmIxNi4NCj4gZGFs
aWJvci5mYWx0eW5la0BvcmdyZXouY3oNCg0KIA==

shared folders

[*] Vlko II. <vlko(zv)zilina(tec)net> - 11.2.2003 12:42:07

ja pouzivam takyto kod na zistovanie pocitacov v sieti pre shared folders
treba pridat
ak je dwDisplayType=RESOURCEDISPLAYTYPE_SHARE to su shared folders. Dufam,
ze tento zdrojak
nebude nikomu vadit, je to thread a ma to vela veci implementovanych. no a
v aplikacii treba pouzit:
procedure ThreadDone(var AMessage : TMessage); message
WM_ThreadDoneMsg;
procedure Tfpopup.ThreadDone(var AMessage: TMessage);
begin
if ((NetThread <> nil) and (NetThread.ThreadID =
cardinal(AMessage.WParam))) then
begin
NetThreadActive := false;
unit uTNetThread;

interface

uses classes, windows, messages, sysutils;

const
WM_ThreadDoneMsg = WM_User + 8;

type
TNetThread = class(TThread)
private
FHandle:HWND;
FUsers:TStringList; //zoznam siete
FResUsers:TStringList; //odkaz do cieloveho zoznamu siete
FBanList:TStringList;
FNetCount:integer; //pocet kompov na sieti
FOstatne:boolean; //urychluje nacitavanie na zaciatku
FWorkgroup:string;
protected
procedure Execute; override;
procedure InsertStrToResUsers;
function EnumerateFunc(lpnr: PNetResource ): Boolean;
public
constructor
Create(paHandle:HWND;paResUsers:TStringList;paWorkGroup:string);
destructor Destroy; override;

{ TNetThread }

constructor TNetThread.Create(paHandle:HWND; paResUsers: TStringList;
paWorkGroup:string);
begin
inherited Create(true);
if paWorkGroup='' then FOstatne:=true
FOstatne:=false;
FWorkgroup:=paWorkGroup;
end;
FNetCount:=0;
FreeOnTerminate:=true;
FHandle:=paHandle;
FResUsers:=paResUsers;
FUsers:=TStringList.Create;
FUsers.Add('#*');
FBanList:=TStringList.Create;
if FileExists('banlist')
then FBanList.LoadFromFile('banlist');
Resume;
end;

destructor TNetThread.Destroy;
begin
PostMessage(FHandle,wm_ThreadDoneMsg,self.ThreadID,0);
FUsers.Free;
FBanList.Free;
inherited Destroy;
end;

function TNetThread.EnumerateFunc(lpnr: PNetResource ): Boolean;
const
cbBuffer : DWORD = 16384; // 16K is a good size
var
hEnum, dwResult, dwResultEnum : DWORD;
lpnrLocal : array
[0..16384 div SizeOf(TNetResource)] of TNetResource; // pointer
to enumerated structures
i : integer;
cEntries : Longint;
st:string;
begin
centries := -1; // enumerate all possible entries

// Call the WNetOpenEnum function to begin the enumeration.
dwResult := WNetOpenEnum(
RESOURCE_GLOBALNET, // Enumerate currently
connected resources.
RESOURCETYPE_DISK, // all resources
0, // enumerate all resources
lpnr, // NULL first time the
function is called
hEnum // handle to the resource
);

if (dwResult <> NO_ERROR) then
begin
// Process errors with an application-defined error handler
Result := False;
Exit;
end;

// Initialize the buffer.
FillChar( lpnrLocal, cbBuffer, 0 );

// Call the WNetEnumResource function to continue
// the enumeration.
dwResultEnum := WNetEnumResource(hEnum, // resource handle
DWORD(cEntries), // defined locally as -
1
(zv)lpnrLocal, // LPNETRESOURCE
cbBuffer); // buffer size

// This is just printing
for i := 0 to cEntries - 1 do
begin
// loop through each structure and
// get remote name of resource... lpnrLocal[i].lpRemoteName)
st:=lpnrLocal[i].lpRemoteName;
if (st='') then st:='*';
if (st[1]='\') then st:= copy( st,3,length(st) );

//ak ma byt vlakno ukoncene tak:
if (Terminated) then break;

if (lpnrLocal[i].dwDisplayType =1) then if FBanList.IndexOf(st)=-1 then
FUsers.Add('#'+st);
if (lpnrLocal[i].dwDisplayType =2) then FUsers.Add(st);
if (lpnrLocal[i].dwDisplayType =2) then FNetCount:=FNetCount+1;
if (lpnrLocal[i].dwDisplayType =6) then EnumerateFunc( (zv)lpnrLocal[i]);
if (lpnrLocal[i].dwDisplayType =1) then
begin
if (FOstatne) then
begin
if FBanList.IndexOf(st)=-1 then EnumerateFunc(
(zv)lpnrLocal[i])
end
else if (st=FWorkgroup) then EnumerateFunc(
(zv)lpnrLocal[i])
end;
// if (lpnrLocal[i].dwUsage = RESOURCEUSAGE_CONTAINER) and (cEntries=1)
then EnumerateFunc( (zv)lpnrLocal[i]);

//ak ma byt vlakno ukoncene tak:
if (Terminated) then break;

end;

// Call WNetCloseEnum to end the enumeration.
dwResult := WNetCloseEnum(hEnum);

if(dwResult <> NO_ERROR) then
begin
// Process errors... some user defined function here
Result := False;
Result := True;
end;

procedure TNetThread.Execute;
begin
EnumerateFunc(NIL);
Synchronize( InsertStrToResUsers );
end;

procedure TNetThread.InsertStrToResUsers;
var i : integer;
s : string;
begin
if FUsers.Count>1 then
begin
FResUsers.Clear;
for i:=0 to FUsers.Count-1 do
FResUsers.Add(FUsers.Strings[i]);

On Tue, 11 Feb 2003 07:14:20 +0100, Lubos Urban <Lubos.Urban(zv)visicom.sk>
wrote:

> Ejha, som zabudol zmenit subject :((
>
> Cafte konfera,
>
> mohli by ste mi pomoct v mojom probleme a sice, ako dostanem zoznam
> sharovanych adresarov na remote kompe???

--

--------------
vlko_(zv)pobox.sk

Dlouhe nacteni tabulky IBQuery

[*] Lstiburek Pavel <Lstiburek(zv)ceb(tec)cz> - 11.2.2003 12:55:20

Nevim jak na IB, ale na MSSQL lze prepsat kazdy select z tvaru:
select .... from ..a tady muze byt cokoli strasne sloziteho
na=20
SELECT COUNT(*) FROM (select .... from ..a tady muze byt cokoli strasne
sloziteho) AS xxxx
a vetsina zminovanych problemu odpada.

Pavel

> From: Lauko Stefan [mailto:laukosw(zv)naex.sk]
>=20

Stored procedure - parametr

[*] Lebeda David <david.lebeda(zv)comarr(tec)cz> - 11.2.2003 12:57:20

> Jde nejakym spusobem napsat ulozenou proceduru v IB tak, aby se ve
> vstupnich parametrech predaval nazev sloupecku v tabulce?

Pokud vim, tak to nelze. Alespon ne beznym zpusobem. Mozna by
se dala k tomu ucelu napsat UDF, ale to uz je takove ponekud
komplikovane (pochybne) reseni.

David Lebeda

Stored procedure - parametr

[*] Karel Kral <kralkonf(zv)purus(tec)cz> - 11.2.2003 12:58:00

Neznam FB ale u MS SQL lze rict pouze bohuzel, to nejde. Musel bys
pouzit dynamicky generovany SQL, coz neni moc pouzitelne.

Daniel VALS wrote:

> [...]
> parametru */
> insert into TABULKA (%SLOUPEC%) values (:HODNOTA)

Karel Kral, vedouci odd. IT / IT manager
Purus, s.r.o., Cezavy 627, 664 56 Blucina, CZ
Tel: 547 235 000, 602 552 432, Fax: 547 231 203

Stored procedure - parametr

[*] <M.Babik(zv)mus(tec)cz> - 11.2.2003 13:03:48

Puvodni dotaz neznam. :-( Delam vetsinou na Informixu, ale proc by to =
neslo, kdys ten nazev je jako text? :-)

>Pokud vim, tak to nelze. Alespon ne beznym zpusobem. Mozna by se dala k =
tomu ucelu napsat UDF, ale to uz je takove ponekud=20
>komplikovane (pochybne) reseni.
M&B=20

Stored procedure - parametr

[*] Lebeda David <david.lebeda(zv)comarr(tec)cz> - 11.2.2003 13:31:17

> Puvodni dotaz neznam. :-( Delam vetsinou na Informixu, ale proc by to
> neslo, kdys ten nazev je jako text? :-)

Tazatel chtel ten nazev dat jako parametr napr. do insertu a to na IB
nejde. Na MSSQL ano, u jinych db nevim.

David Lebeda

Stored procedure - parametr

[*] Skopalik Slavomir <skopalik(zv)hlubocky.del(tec)cz> - 11.2.2003 13:57:14

Na novem FB 1.5 to lze (alespon doufam, nezkousel jsem), ale je zatim jen v Beta verzi.
Zkus prikaz EXECUTE STATEMENT, ten by ti mel pomoci.

Slavek

> Pokud vim, tak to nelze. Alespon ne beznym zpusobem. Mozna by
> se dala k tomu ucelu napsat UDF, ale to uz je takove ponekud
> komplikovane (pochybne) reseni.
>
> David Lebeda

InterBase - poskozeny index v databazi

[*] Pavel Malinsky <spiderland(zv)iol(tec)cz> - 11.2.2003 14:20:48

Ahoj,

prosim pomozte, nastal mi (pro me) zvlastni problem v dusledku
poskozeneho indexu na tabulce.Popis:

Mam TAB1, ktera ma nadefinovan index na pole NAZEV (varchar(50)).

Provedu-li:

Pomoci Interbase:

a) select a.* from TAB1 => vrati 500 zaznamu OK

b) select a.* from TAB1 order by a.NAZEV => vrati 1 zaznam !!!

Pomoci FireBird:

a) select a.* from TAB1 => vrati 500 zaznamu OK

b) select a.* from TAB1 order by a.NAZEV => vrati 499 zaznamu !!!

Stejne vysledky jsou pri pouziti at uz IBExperta nebo IBConsole.

V pripade, ze deaktivuju a znovu aktivuju index pro pole
NAZEV nebo jej zrusim a znovu vytvorim je jiz vse OK.

Index je evidentne poskozeny, ale nejsem to schopen
zjistit, protoze ani aplikace, ani dotazy pouzivajici
tento index nepadnou na hubu. Funkce validace databaze,
kterou poskytuje IBExpert mi rekne, ze databaze je OK.
Jak se mam pak proboha spolehnout, ze mam ve vysledcich
spravny pocet zaznamu. Preci nebudu po selectu volat jeste
Count(), abych zjistil platny pocet...

Poradite ?

Env: D5Pro SP2, IB6/FB1.0.2, IBO

S pozdravem a dikem
=====================================
> Pavel Malinsky; spiderland(zv)iol(tec)cz <
=====================================
GSM: 602 652 203

InterBase - poskozeny index v databazi

[*] Lebeda David <david.lebeda(zv)comarr(tec)cz> - 11.2.2003 14:37:59

> [...]
>
> V pripade, ze deaktivuju a znovu aktivuju index pro pole
> NAZEV nebo jej zrusim a znovu vytvorim je jiz vse OK.

A Tobe se to stava casto, nebo snad pravidelne?

Ja jsem se setkal presne se stejnym problemem taky uz nekolikrat,
ale po reaktivaci indexu byl uz pokoj.

Presto mam v aplikaci servisni funkci pro reaktivaci vsech indexu.
Jak je videt, muze se nekdy hodit.

Nic lepsiho poradit neumim.

David Lebeda

OT: Hledam praci

[*] Ji�� Semler <jsemler(zv)stbk.mcs(tec)cz> - 11.2.2003 14:49:36

Ahoj vsem.

Hledam praci, pokud mozno jako externi pracovnik ( ZL mam), nebo na HPP
v Olomouci a okoli . Mam D6 Pro. Z databazi mam nejvice zkusenosti s
BDE, MS SQL 7 - pouze minimalni, IB/FB a dalsi - vubec (pokud bude
potreba samozrejme to nastuduju). Pomohla by mi i kratkodoba vypomoc.

Pripadne nabidky posilejte na jsemler(zv)stbk.mcs(tec)cz

InterBase - poskozeny index v databazi

[*] Libor Filip <filip(zv)agrokonzulta(tec)cz> - 11.2.2003 14:52:16

Nam se to stavalo casto, kdyz byl fragmnetovan soubor s databazi.
Vyhradili jsme pro databazi logickou jednotku a uz je to lepsi.

Libor Filip

Presto mam v aplikaci servisni funkci pro reaktivaci vsech indexu.
Jak je videt, muze se nekdy hodit.

Nic lepsiho poradit neumim.

David Lebeda

AR Report

[*] Jan Fiala [work] <delphi(zv)kvasar(tec)cz> - 11.2.2003 15:12:05

Zdravim,
potreboval bych radu, jak vyresit problem WinXP a AR komponenty pro
tiskove sestavy. Na strankach http://mrhru.otts.ru/ jsem nasel posledni
verzi nekdy z dubna 2002. Momantalne mame velke problemy s timto nastroje=
na WinXp/Win2000, kde pri tisku na tiskarny HP se nevytiskne prvni strank=
ze sestavy. Neni to otazka ovladacu, protoze to dela u ruznych typu tiska=
ren
(HP LJ 4, HP LJ 4200, HP DJ 690). Chtel bych se zeptat, jestli nemate
podobne zkusenosti nebo informace o nove verzi ci diskusni skupine na tem=
AND Components.

Kvasar, spol. s r. o.
Kv=EDtkov=E1 3687/52
760 01 Zl=EDn, P. O. BOX 141

Tel: 577212800
FAX: 577213339
E-mail: fiala(zv)kvasar(tec)cz

OT: Hledam praci

[*] Ji�� Semler <jsemler(zv)stbk.mcs(tec)cz> - 11.2.2003 15:20:00

[...]

Jirka

Stored procedure - parametr

[*] Jan Sebel�k <honza(zv)haes(tec)cz> - 11.2.2003 16:04:57

> [...]
vstupnich=20
parametrech predaval nazev sloupecku v tabulce?
> insert into TABULKA (%SLOUPEC%) values (:HODNOTA)=20

Pokud je mi znamo, tak toto nelze.
Ten prikladek mi trochu pripomina asi nasledujici konstrukci
(mozna se mylim, na co je to vlastne potreba)

create table osoba(
jmeno,
adresa1,
adresa2,
...)

Pak by se mohlo zdat, ze volani procedury PPP(?adresa1?,"Lazne =
Belohrad") by mohlo byt uzitecne.
Jenze jak je videt, uz puvodni tabulka je spatne navrzena... :-(
A to je pak tezke...:-(

[...]

Zdokumentovanie databaz

[*] K�tele� J�n <Koteles(zv)lumen.sk> - 11.2.2003 16:25:58

Pekny den vsetkym,

nevie neikto o programe, alebo sposobe ako jednoducho zdokumentovat
databazu? Castokrat by som potreboval dostat podobny vypis:

Databaza XY
tabulka A:
pole1... char(25)
pole2... integer
pole3... datetime
tabulka B:
pole1...integer
pole2...char(50)

podla moznosti vytlacitelny na papier, alebo aspon skopirovatelny do
schranky.

Poradite?

Dakujem
jk

Zdokumentovanie databaz

[*] Skopalik Slavomir <skopalik(zv)hlubocky.del(tec)cz> - 11.2.2003 16:34:13

www.casestudio.com

Muzes si vytvorit vlastni reporty, nebo pouzit jiz ezistujici, ja jsem =
si taktu udelal export
trid pro mapovani objektu do DB.

Slavek

> -----P=F9vodn=ED zpr=E1va-----
> Od: =3D?windows-1250?Q?K=3DF6tele=3D9A_J=3DE1n?=3D =
[SMTP:Koteles(zv)lumen.sk]
> Odesl=E1no: 11. =FAnora 2003 16:26
> Komu: 'delphi-l(zv)clexpert(tec)cz'
> P=F8edm=ECt: Zdokumentovanie databaz
>=20
> <<Soubor: ATT00072.txt; charset =3D windows-1250>>

Jak na reinstalaci Delphi?

[*] Petr Brant <brant(zv)dcomm(tec)cz> - 11.2.2003 17:05:20

Ahoj vespolek, pouzivam D5 + SP1 (WinXP) a zacaly mi tu a tam padat, =
nektere
funkce funguji blbe nebo vubec ne a zrejme to chce reinstalaci. Je =
treba
dodrzet nejake zasady, aby se pokud mozno zachovala vsechna nastaveni a =
take
nainstalovane komponenty?
Dik predem za vsechny rady

RNDr. Petr Brant [brant(zv)dcomm(tec)cz]=20
http://web.redbox(tec)cz/petr.brant

D&COMM s.r.o.
Korunova=E8n=ED 6
Praha 7
tel. +420724007234

Serial Umime to s Delphi - oprava

[*] Petr Brant <brant(zv)dcomm(tec)cz> - 11.2.2003 17:09:07

Ahoj, kdo mate offline verzi %subj%, muzete si z me stranky
http://web.redbox(tec)cz/petr.brant stahnout opravu - u 47. dilu je pridana
cast, ktera je venovana instalaci komponenty, vytvoreni jeji ikony =
apod.

[...]

[*] Milan Lucka <mlucka(zv)cz.foxconn(tec)com> - 11.2.2003 18:36:24

tiez nepoznam FB, ale vzhladom na MS SQL vyrazne nesuhlasim s tymto
nazorom...
podla mna su dynamicky generovane SQL prikazy v MS SQL pouzitelne; tu =
staci
v tele vlastnej ulozenej procedury pouzit sp_executesql...vid help k MS
SQL...
je len vecou invencie konkretneho programatora ako dokaze toto vyuzit =
na
vykonavanie dynamickych SQL prikazov

MILAN LU=C8KA
Foxconn CZ
mlucka(zv)cz.foxconn.com

Neznam FB ale u MS SQL lze rict pouze bohuzel, to nejde. Musel bys
pouzit dynamicky generovany SQL, coz neni moc pouzitelne.=20

Daniel VALS wrote:
> [...]
vstupniho
> parametru */
> insert into TABULKA (%SLOUPEC%) values (:HODNOTA)

--=20
Karel Kral, vedouci odd. IT / IT manager
Purus, s.r.o., Cezavy 627, 664 56 Blucina, CZ
Tel: 547 235 000, 602 552 432, Fax: 547 231 203

OT: Ponukame pracu (JOB)

[*] Pavol Kakacka <kakacka(zv)proca(tec)cz> - 11.2.2003 18:47:24

Ahoj!

Potrebujeme niekoho kdo je ochotny "implementovat" (rozchodit) - prevodne
mostiky medzi nasim IS (DB Firebird) a systemom EDI najlepsie cez XML.

Cena 25.000,- za hotovu vec na fakturu.

Vyzadujeme standardizovane formatovanie zdrojoveho kodu (urceno Borlandom vo
VCL). Vyzadujeme zdrojovy kod kompatibilny s Delphi 6 bez pouzitia komponent
tretich stran.
Odhadujem cas asi na tyzden. Mozme poskynut vybavenie, na dalsom sa
dohodneme:

V pripade, ze ma niekdo chut a s EDI nepracoval, mozme poskytnut zakladnu
informaciu + dokumentaciu v AJ a priklady na CD priamo od EDI.

Potrebujeme to pokial mozno "vcera" ;-).

Pavol Kakacka
vedouci vyvoje IS
ProCA spol. s r.o.
V Luzich 818
Praha 4 Libus
tel: +420 234 646 443
kakacka(zv)proca(tec)cz
www.proca(tec)cz
www.brave(tec)cz
www.tesco(tec)cz

OT:Ochrana software? - diskuze

[*] <js-delphi(zv)quick(tec)cz> - 11.2.2003 18:49:40

Ahoj!
Diky za odpoved=2C ale je opradvu doufal=2C ze by se =

z tohoto tematu mohla stat diskuze=2E Nechci=2C =

abyste tady prozrazovali jednotlive druhy =

ochrany=2C ale zajimalo me kolik z vas se tim vubec =

zajima=2E Nejsem cracker ani odbornik na strojak (i =

kdyz na 8-bitech C=3D64 mi to docela slo =3Bo)) ) a =

tak me zajimaly vase nazory=2E
Zda ochrano ano=2C tak treba kolik druhu=2E Zda spise =

standard nebo vlastni idea atd=2E
Anebo jste se tim jeste nikdo nezabyval=3F Tomu se =

mi ani nechce verit!!
O ochranach jsem toho cetl uz pomerne dost=2C ale =

vysledkem bylo vzdy jedno - jakakoliv obrana je =

zbytecna=2E Dodrzte urcite principy=2C aby to neslo =

cracknout ihned=2C ale jinak je veskere usili marne=2E
Co vy na to=3F

Ing=2E Jiri Sokol=3B jiri=2Esokol=40seznam=2Ecz=3B 972 231 187
D6Prof+SP2=3B WinNT
programator amater

----- P=F9vodn=ED zpr=E1va -----
Od=3A Blazek Jaroslav =3CJaroslav=2EBlazek=40access-it=2Ecz=3E
Datum=3A =FAter=FD=2C 11=2E =FAnora 2003 v 12=3A23 odp=2E
P=F8edm=ECt=3A Re=3A OT=3AOchrana software=3F - diksuze

=3E Ahoj=2C
=3E =

=3E =3E js-delphi=40quick=2Ecz 11=2E2=2E03 11=3A12 =3E=3E=3E
=3E =3EDelam na mensim projektu pro nas urad a =

=3E chtel =

=3E =3Ebych se vas zeptat=2C jak resite ochranu =

=3E software =

=3E =3Eproti kopirovani=2E
=3E =

=3E tady si o tom muzes neco precist=2E=2E=2Edocela =

=3E zajimavy serial=2E=2E=2E
=3E =

http=3A//www=2Ebuilder=2Ecz/art/asembler/crack=5Fuvod=2Ehtml
=

=3E =

=3E =

=3E =

=3E S pozdravem
=3E =

=3E Bc=2E Jaroslav Blazek
=3E Access-IT Ceska Lipa
=3E jaroslav=2Eblazek=40access-it=2Ecz
=3E http=3A//www=2Eaccess-it=2Ecz
=3E ICQ=23 =3A 133673990
=3E +420605/813644
=3E =

=3E

Pripojeni disku vzdaleneho pocitace pres internet

[*] Ale� Kresta <kresta.ales(zv)seznam(tec)cz> - 11.2.2003 18:55:57

nevite, zda je na internetu nekde nejaky priklad, ci mustr?

Problem
Predem

> Jenze tohle reseni by bylo daleko slozitejsi, navic sluzba sdileni souboru
> nemusi byt na tom pocitaci vubec instalovana. Prenos souboru je vcelku
snadny,
> mas k tomu plno komponent a knihoven (TTcpClient/Server, WinInet, Indy,
> Synapse ...)
>
> Petr Vones

Moznosti paradox-u ?

[*] D <bugala_a(zv)inmail.sk> - 11.2.2003 19:57:22

Ano, ide o to, aby prva tabulka bola zobrazena stale aj po pridani novych
hodnot!

Druha sa ma aktualizovat hned po pridani hodnot:

Chcel som vediet, ci to ide aj v ramci jednej tabulky?

Ak nie, tak ako dalej?

Dakujem,
Alex

> [...]
> ockovanich a take sloupec odkazujici do tabulky osob (nejake ID zaznamu).
> Doplnovat se pak bude jen ta druha tabulka.

----------
Teraz si uz KAZDY moze registrovat svoju domenu .SK
Viac info na: http://www.SlovakNET.sk/predregistracia.asp

InterBase - poskozeny index v databazi

[*] Pavel Malinsky <spiderland(zv)iol(tec)cz> - 11.2.2003 20:31:25

Stalo se mi to poprve a jsem z toho dost na rozpacich, protoze
nevim co si o tom mam myslet. Tohle poskozeni neumim ani navodit.

> Ja jsem se setkal presne se stejnym problemem taky uz nekolikrat,
> ale po reaktivaci indexu byl uz pokoj.
>
> Presto mam v aplikaci servisni funkci pro reaktivaci vsech indexu.
> Jak je videt, muze se nekdy hodit.

Reseni je zrejme, ale pru..r je to, ze nepoznam kdy mam takovouto
servisni funkci pustit, kdyz nemam jak overit, ze nastala chyba.
Nemuzu cekat, az zakaznik zavola, ze se mu najednou objevuje
podezrele malo zaznamu. Myslim, ze si nemuzu dovolit ji poustet
preventivne, napr. pri kazdem spusteni aplikace, protoze se jedna
zhruba o sto tabulek, pricemz je zhruba pet indexu na tabulku:((.
Takze zatim nemam adekvatni reseni.

S pozdravem a dikem
=====================================
> Pavel Malinsky; spiderland(zv)iol(tec)cz <
=====================================
GSM: 602 652 203

InterBase - poskozeny index v databazi

[*] Pavel Malinsky <spiderland(zv)iol(tec)cz> - 11.2.2003 20:31:26

OK, ale co si mam predstavit pod pojmem LEPSI.
Umis snad poznat kdy k takovemu poskozeni dojde?

S pozdravem a dikem
=====================================
> Pavel Malinsky; spiderland(zv)iol(tec)cz <
=====================================
GSM: 602 652 203

OT:Ochrana software? - diskuze

[*] Vaclav Riha - Soft Consult <vaclav_riha(zv)softconsult(tec)cz> - 12.2.2003 06:21:56

Pouzivame ochranu diskety proti zkopirovani a zaplat panbu (levna ochrana
pro levny SW). Lze tedy instalovat pouze z originalni diskety a ne z
duplikatu. Neomezuje to platiciho zakaznika a je to urcita prekazka
bezbreheho sireni. Zkusenost je takova ze se pouziva asi jednou tolik
nelegalnich instalaci. Vetsinou se jedna o
- vice instalaci v jedne firme, napr. v kancelari a na provozu nebo doma a
v praci. Nevadi (ty nepocitam do poctu nelegalniho SW)
- vice instalaci v jedne firme na pobockach (trochu vadi, nabizime o neco
drazsi multilicenci)
- vice instalaci v jedne vesnici a okoli (spolupracujici jednotlivci,
kamaradi z ucnaku...)
- "distributori" - objizdeji potencialni zakaznici a za mirny poplatek to
instaluji z jedne diskety, potom jim daji kopii, ktera je nefunkcni (ale to
ti zakaznici jeste netusi). To nam vadi. Bohuzel se timto zabyvaji i velke
firmy, ktere maji spis tento produkt prodavat. Odhad asi 5% instalaci.

Takze ochranu ano. Nevyresi sice stoprocentni ochranu, ale bez ni to
opravdu jeste nejde. (Kdou zkusil udelat a prodavat kvalitni, levny a hojne
pouzivany shareware, tak ten mi to potvrdi).

Dobra ochrana je M$ registrace po Internetu (Windows XP a Office XP) ale
hodi se pouze pro OEM SW, jinak je omezujici a prace a dohadovani (a lhani)
by spis pribylo.

S pozdravem Vaclav Riha

vgLib I a FreeReport

[*] Petr Kejval <petr.kejval(zv)worldonline(tec)cz> - 12.2.2003 07:36:32

Ve svych programech psanych v D4 pouzivam free komponenty vgLib I a
FreeReport 2.3. Chtel bych tyto programy prevest pod D7. Nemate nekdo vyse
zminovane komponenty prevedeny pro pouziti v D7.

Petr Kejval

Po pripojeni zarizeni na USB Windows poslou nejako

[*] Tvrz Miroslav <Miroslav.Tvrz(zv)merlin(tec)cz> - 12.2.2003 08:03:06

Ahoj vsem,

mam takovy dotaz: vlastnim "klicenku" s 256 MB pameti (USB flash disk). Po
pripojeni k PC prez USB se neprovede zadna akce - chtel bych udelat neco
jako AutoRun, ale nevim jak poznam, ze bylo pripojeno moje USB zarizeni.

Zkratka a jednoduse:
* pripojim cokoli na USB a Windows zjisti, ze jsem neco pripojil
* chtel bych vedet jak to Windows zjisti, zda poslou nejakou Message o
pripojeni zarizeni na USB, atp.
* muze to byt i jen nejake nastaveni ve Windows - jakysi Autorun pro externi
zarizeni pripojene prez USB

Asi jsem to napsal dosti krkolome, ale pripadne vysvetlim jasneji :o)

Dik za jakekoli info

MI'RA

Moznosti paradox-u ?

[*] Lebeda David <david.lebeda(zv)comarr(tec)cz> - 12.2.2003 08:03:27

> [...]
> novych hodnot!
>
> Druha sa ma aktualizovat hned po pridani hodnot:
>
> Chcel som vediet, ci to ide aj v ramci jednej tabulky?

ja ale nerozumim, co Ti vadi na pouziti dvou tabulek. Vzdyt to neni zadny problem -
dve komponenty TTable. DBEdity smeruji na jednu, DBGrid na druhou. Je to
standardni, bezne a ciste reseni, tedy pokud jsem pochopil problem.

V jedne tabulce to pujde resit blbe. Na kazdem radku bys musel mit krome udaju o
ockovani i udaje o osobe - jmeno, narozeni apod. Ty bys tam musel pri zapise
noveho ockovani nejak dostat. Bud je proste natukat z klavesnice znovu, coz je
ovsem zbytecne a nesmyslne, nebo je pretahnout z jineho radku, ovsem musel bys
nejak rozhodnout z ktereho. Pak ovsem bude-li dany platce mit 100 ockovani, bude
tam zbytecne i 100 krat jeho jmeno, adresa apod.

Takze muj navrh

tabulka T_OSOBY - sloupce ID (cislo), Jmeno, Prijmeni atd. klasicky

tabulka T_VYKONY - sloupce ID (cislo), IDOsoba(cislo), DatumVykonu, TypVykonu
atd.

Ve sloupci IDOsoba bude hodnota ID dane osoby v tabulce T_OSOBY.

Pokud bys nahodou potreboval videt obe tabulky tak, aby se Ti jevily jako jedna, tj.
ke kazdemu vykonu priradit i sloupce z T_Osoby, podivej se na pouzivani lookup
sloupcu.

David Lebeda

Zdokumentovanie databaz

[*] Roland Turcan <rotursoft(zv)post.sk> - 12.2.2003 08:04:27

<<< 12. 2. 2003 8:01 - K=F6tele=9A J=E1n "Koteles(zv)lumen.sk" >>>
> [...]

KJ> pole1...integer
KJ> pole2...char(50)

KJ> podla moznosti vytlacitelny na papier, alebo aspon skopirovatelny=

Mne sa paci HTML report z databazy, ktory robi IB/FB Manager 3
(www.ems-hitech.com).

--=20
Best regards, TRoland

OT:Ochrana software? - diskuze

[*] Lebeda David <david.lebeda(zv)comarr(tec)cz> - 12.2.2003 08:08:27

> Diky za odpoved, ale je opradvu doufal, ze by se
> z tohoto tematu mohla stat diskuze.

Mne zase naopak neprekvapuje, ze se z toho diskuze nestala,
protoze tato tematika byla uz mockrat tady probrana. Zkus si
prohrabat archiv (napr. v KonfView nebo www.delphi(tec)cz) a najdes
siroke spektrum nazoru.

David Lebeda

Po pripojeni zarizeni na USB Windows poslou nejako

[*] �tevl�k Mari�n <Marian.Stevlik(zv)merlin(tec)cz> - 12.2.2003 08:10:56

No ja mam obdobnu pamat.kartu/klucenku (128MB) a nemam problem snou. Po
zasunuti do USB portu mi ju Win2000 a WinXP okamzite rozoznaju a =
spristupnia
ako externy disk. Pre Win9X musim mat so sebou instalacne CD. Nenapisal =
si
do akej verzie Win sa to snazis pripojit, takze predpokladam ze do =
Win9X.

Stevlik Marian
Software Development Specialist
MERLIN
Stefanikova 32
150 00 Prague 5
Czech Republic
e-mail: marian.stevlik(zv)merlin(tec)cz
tel: +420 241010111 (187)
fax: +420 241010165
icq: 38493645

-----P=F9vodn=ED zpr=E1va-----
Od: Tvrz Miroslav [mailto:Miroslav.Tvrz(zv)merlin(tec)cz]
Odesl=E1no: 12. =FAnora 2003 8:03
Komu: delphi-l(zv)clexpert(tec)cz
P=F8edm=ECt: Po pripojeni zarizeni na USB Windows poslou nejakou =
Message?

[...]

* chtel bych vedet jak to Windows zjisti, zda poslou nejakou Message o=20
[...]

[*] <js-delphi(zv)quick(tec)cz> - 12.2.2003 08:10:25

Samo=2C ze Wokna poslou message=2E Ted Ti to nereknu =

z hlavy=2C ale kdybych se tu zpravu snazil najit=2C =

bude hladat z prikladu=2C ktere jsou popisovany =

nejcasteji a to je pridani tiskarny=2C popr=2E zmeny =

rozliseni monitoru=2E Domnivam se=2C ze tam bych =

nalezl nejaky odkaz a pres ten se dostal k cili=2E
Zprava urcite existuje=2E Vem si treba =

WindowsCommander (TotalCommander)=2E Pripojis =

USBDisk a okamzite ti naskoci dalsi tlacitko =

prave pridaneho disku=2E
Nerozumnel jsem te posledni hvezdicce=2E To melo =

byt konstatovani nebo dotaz=3F =3A)
Snad jsem Ti pomohl=2E

Ing=2E Jiri Sokol=3B jiri=2Esokol=40seznam=2Ecz=3B 972 231 187
D6Prof+SP2=3B WinNT
programator amater

----- P=F9vodn=ED zpr=E1va -----
Od=3A Tvrz Miroslav =3CMiroslav=2ETvrz=40merlin=2Ecz=3E
Datum=3A st=F8eda=2C 12=2E =FAnora 2003 v 8=3A03 dop=2E
P=F8edm=ECt=3A Po pripojeni zarizeni na USB Windows =

poslou nejakou Message=3F

=3E Ahoj vsem=2C
=3E =

=3E mam takovy dotaz=3A vlastnim =22klicenku=22 s 256 =

=3E MB pameti (USB flash disk)=2E Po
=3E pripojeni k PC prez USB se neprovede zadna =

=3E akce - chtel bych udelat neco
=3E jako AutoRun=2C ale nevim jak poznam=2C ze bylo =

=3E pripojeno moje USB zarizeni=2E
=3E =

=3E Zkratka a jednoduse=3A
=3E * pripojim cokoli na USB a Windows zjisti=2C =

=3E ze jsem neco pripojil
=3E * chtel bych vedet jak to Windows zjisti=2C =

=3E zda poslou nejakou Message o =

=3E pripojeni zarizeni na USB=2C atp=2E
=3E * muze to byt i jen nejake nastaveni ve =

=3E Windows - jakysi Autorun pro externi
=3E zarizeni pripojene prez USB
=3E =

=3E Asi jsem to napsal dosti krkolome=2C ale =

=3E pripadne vysvetlim jasneji =3Ao)
=3E =

=3E Dik za jakekoli info
=3E =

=3E =

=3E MI=27RA
=3E

InterBase - poskozeny index v databazi

[*] Libor Filip <filip(zv)agrokonzulta(tec)cz> - 12.2.2003 08:20:41

Kdy se index narusi poznat neumim. Ted se to stava hlavne
nad tabulkou, kde se provadi hodnekrat insert a update od
cca 5 klientu. Dalsich cca 20 pracuje nad jinymi castmi databaze.
IB se zacina vyrazne zpomalovat a stava se nestabilni.
My to resime prechodem na ORACLE.

> [...]

S pozdravem a dikem
=====================================
> Pavel Malinsky; spiderland(zv)iol(tec)cz <

Delphi 5 VCL50.BPL

[*] Roland Turcan <rotursoft(zv)post.sk> - 12.2.2003 08:21:21

Hello Delphi CZ konferencia!

Stale castejsie sa mi objavuje chyba pri ukoncovani Delphi 5 Pro a
zahlasi problem najcastejsie s VCL50.BPL.

--
Best regards, TRoland

Po pripojeni zarizeni na USB Windows poslou nejako

[*] Ji�� Baudy� - 12.2.2003 08:42:44

Jak=E1si komponenta na USB je v Jedi-VCL (http://www.delphi-jedi.org/)

[...]

[*] Jiri Novotny <novotny(zv)ftknw.upol(tec)cz> - 12.2.2003 08:44:07

> Pouzivame ochranu diskety proti zkopirovani a zaplat panbu (levna ochrana
> pro levny SW). Lze tedy instalovat pouze z originalni diskety a ne z

Nejsem si 100% jisty, ale mam pocit, ze dle nejakeho zakona si
legalni uzivatel muze udelat zalozni kopii zakoupeneho produktu.
Takze vzato prisne de iure porusujete zakon. :-)

Jirka.

IB/FB + BDE - jak sloucit dva vyslkedky v jeden?

[*] <js-delphi(zv)quick(tec)cz> - 12.2.2003 08:46:30

Ahoj.

Ted trochu reaguju na Davida Lebedy - Re:Moznosti
paradoxu.

>Pokud bys nahodou potreboval videt obe tabulky
tak, aby se Ti >jevily jako jedna, tj.
>ke kazdemu vykonu priradit i sloupce z T_Osoby,
> [...]

Tohle me kdysi zajimalo. Pak jsem to nevyresil a
tak jsem to obesel. Ted bych se vas prece jenom
zeptal - jak muzu dva vysledky pozdeji spojit do
jednoho, aniz bych musel provest slouceni obou
dotazu a znovu si je nechat vyhodnotit jako jeden?

funguje neco jako
IBSQL_Soucet:=IBSQL_Prvni+IBSQL_Druha; ??
IBSQL_xxx: TIBSQL
nebo Table_Cil:=Table_Zdroj1+Table_Zdroj2;
Table_xxx:TTable;

Diky za napady

Ing. Jiri Sokol; jiri.sokol(zv)seznam(tec)cz; 972 231 187
D6Prof+SP2; WinNT
programator amater

OT:Ochrana software? - diskuze

[*] <js-delphi(zv)quick(tec)cz> - 12.2.2003 08:50:54

> [...]
>legalni uzivatel muze udelat zalozni kopii
zakoupeneho produktu.
>Takze vzato prisne de iure porusujete zakon. :-)

Ale to se, nezlob se, pletes! Zakon Ti dava pravo
si jednu zalozni kopii udelat, ale neni to mozne
vymahat!
Cili smis si ji udelat, ale nemuzes tuto moznost
vymahat (muzes jenom prosit, ale o zakon se oprit
nemuzes!)

Ahoj Jirka

Ing. Jiri Sokol; jiri.sokol(zv)seznam(tec)cz; 972 231 187
D6Prof+SP2; WinNT
programator amater

Stored procedure - parametr

[*] Karel Kral <kralkonf(zv)purus(tec)cz> - 12.2.2003 08:53:16

Hmm a co vykon? sp_executesql znam ale ma to tolik nevyhod, ze pokud je
to mozne, je dobre se tomu vyhnout. =

Milan Lucka wrote:
> [...]

> SQL...
> je len vecou invencie konkretneho programatora ako dokaze toto vyuzit n=

-- =

Karel Kral, vedouci odd. IT / IT manager
Purus, s.r.o., Cezavy 627, 664 56 Blucina, CZ
Tel: 547 235 000, 602 552 432, Fax: 547 231 203

Po pripojeni zarizeni na USB Windows poslou nejako

[*] Tvrz Miroslav <Miroslav.Tvrz(zv)merlin(tec)cz> - 12.2.2003 09:00:37

No ja nevim jak chytat windows message. Jedine co jsem nasel je
http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=3D/library/en-us/kmarc=
h/hh/k
march/k112_22r6.asp, jinak vsude to resi a nikde to nevyresi :-(. =
Celkem
netusim co se deje a jak na to. TCmd to umi - vim a prave to se
mi libilo natolik, ze jsem se rozhodl udelat si vlastni=20
autorun. Jenze padla kosa na sutr :-( - zkratka netusim. Wokna
nejsou moc friendly tomuhle reseni.

Posledni hvezdicka mela byti jakous "filozofickou teckou" - jen
mi napadlo, ze by nastaveni tohoto autorunu mohlo byti zakopane
nekde v systemu, jenze jak se dozvidam, tak asi ne - je to opravdu
divne.

MI'RA

Od: Tvrz Miroslav <Miroslav.Tvrz(zv)merlin(tec)cz>
Datum: st=F8eda, 12. =FAnora 2003 v 8:03 dop.
P=F8edm=ECt: Po pripojeni zarizeni na USB Windows=20
poslou nejakou Message?

> [...]
> jako AutoRun, ale nevim jak poznam, ze bylo=20
> pripojeno moje USB zarizeni.
>=20
> Zkratka a jednoduse:
> * pripojim cokoli na USB a Windows zjisti,=20
> ze jsem neco pripojil
> * chtel bych vedet jak to Windows zjisti,=20
> zda poslou nejakou Message o=20
> pripojeni zarizeni na USB, atp.
> * muze to byt i jen nejake nastaveni ve=20
> Windows - jakysi Autorun pro externi
> zarizeni pripojene prez USB
>=20
> Asi jsem to napsal dosti krkolome, ale=20

Ponukame pracu (JOB)

[*] Robert Suska <SuskaR(zv)seznam(tec)cz> - 12.2.2003 09:11:43

Zdravim

mohli by ste nam poslat tu dokumentaciu na system EDI. Radi by sme sa na to
pozreli a skusili nieco napisat. Pokial je to velke mozete to dat na ftp a
odtial si to v pohode stiahneme.

S pozdravom,

Robo & Team ;-)

************************************
Robert Suska
KORAK SLOVAKIA s.r.o.
Horna 52
974 01 Banska Bystrica
www.korak.sk robert(zv)korak.sk
Network administrator, Delphi programmer
> [...]
> informaciu + dokumentaciu v AJ a priklady na CD priamo od EDI.
>
> Potrebujeme to pokial mozno "vcera" ;-).

Zobrazeni EMAIL zpravy

[*] Dalibor <dalibor(zv)torola(tec)cz> - 12.2.2003 09:28:04

Ahoj,
potreboval bych zobrazit email zpravu, kterou mam v surovem stavu.
Nevite nekdo o necem, co by mi to prekonvertovalo do citelne
podoby tak aby tam byl pouze obsah, odesilatel, atd.
Ne takove ty veci navic: Mime version, ...

Dekuji

OT:Ochrana software? - diskuze

[*] Vaclav Riha - Soft Consult <vaclav_riha(zv)softconsult(tec)cz> - 12.2.2003 09:40:13

Vubec ne, kopii si muzou udelat kolik chcteji. A to dokonce funkcnich, pokud to umeji.
S pozdravem Vaclav Riha

> [...]

legalni uzivatel muze udelat zalozni kopii zakoupeneho produktu.
Takze vzato prisne de iure porusujete zakon. :-)

[*] Milan Lucka <mlucka(zv)cz.foxconn(tec)com> - 12.2.2003 09:49:47

vsetko ma svoje plusy a minusy a este v zavislosti od situacie...
ak je v rebricku hodnot konkretnej situacie prvorade tvorenie =
dynamickych
SQL prikazov a az potom strata vykonu, tak si myslim, ze sp_executesql =
je
dobre riesenie a preto by som netvrdil, ze to "neni moc pouzitelne" :-)

Hmm a co vykon? sp_executesql znam ale ma to tolik nevyhod, ze pokud je
to mozne, je dobre se tomu vyhnout.=20

Milan Lucka wrote:
> [...]
MS
> SQL...
> je len vecou invencie konkretneho programatora ako dokaze toto vyuzit =

[*] Petr Langer <langer(zv)xdom(tec)cz> - 12.2.2003 09:50:16

V Indy je mail client, takze se da vyextrahovat co potrebujes...

HTH
Petr Langer

From: "Ivan Virag" <lgcvirag(zv)iol(tec)cz>> U property connection string je napravo takovej ten cudlik s trema
teckama.
> Na ten je treba kliknout.
>
> Ivan Virag

IB/FB + BDE - jak sloucit dva vyslkedky v jeden?

[*] Lebeda David <david.lebeda(zv)comarr(tec)cz> - 12.2.2003 10:10:49

> [...]
> IBSQL_Soucet:=IBSQL_Prvni+IBSQL_Druha; ??
> IBSQL_xxx: TIBSQL
> nebo Table_Cil:=Table_Zdroj1+Table_Zdroj2;

Ahoj,

nerozumim otazce. Jestli mas dve komponenty TTable nebo IBSQL vracejici stejne
sloupce a chces tedy nekde v gridu zobrazit nejprve data z prvni TTable a pod ne
nalepit data z druhe TTable, tak to nejde. Jedine, co me napada, krome presypani do
memory table, je novy dotaz - napr. s pouzitim union apod. Tohle tedy resi spojovani
tabulek za sebou.

Pokud jde o spojovani vedle sebe, tak poslouzi bud lookup pole, kdy k detail tabulce
muzes pridat jako lookup sloupce z master tabulky, nebo na urovni SQL join (a to
znamena novy dotaz). Lookup sloupce ale jdou jen na datasetu, tj. nikoli na IBSQL.

Stale ale nerozumim, ceho chces dosahnout. Nemuze jit o chybu v navrhu, kdyz
potrebujes dva samostatne datasety a potom i jejich nejake spojeni ale uz bez ucasti
serveru?

David Lebeda

OT:Ochrana software? - diskuze

[*] Jiri Novotny <novotny(zv)ftknw.upol(tec)cz> - 12.2.2003 10:21:35

> [...]
> vymahat!
> Cili smis si ji udelat, ale nemuzes tuto moznost
> vymahat (muzes jenom prosit, ale o zakon se oprit

No ja nejsem pravnik a ani neznam presnou formulaci toho zakona,
ale tvemu vysvetleni moc nerozumim. Nemuzu vymahat svoje pravo?
[Koneckoncu pro ne, jsme prece v Cesku :-( ] Prece kdyz zakon rika,
ze si zalozni kopii muzu udelat, tak nezkopirovatelna disketa tomuto
zakonu odporuje. Jak si z ni mam tu kopii udelat?
Jo, pokud je v tom zakone vyslovne uvedeno, ze pravo na kopirovani je
nevymahatelne, tak to je neco jineho.

P.S. Nezna nekdo presnou citaci zminovaneho zakonu?

Jirka.

InterBase - poskozeny index v databazi

[*] Jan Sebel�k <honza(zv)haes(tec)cz> - 12.2.2003 10:22:24

> Odes=EDlatel: Pavel Malinsky <spiderland(zv)iol(tec)cz>
> Reseni je zrejme, ale pru..r je to, ze nepoznam kdy mam takovouto
> servisni funkci pustit, kdyz nemam jak overit, ze nastala chyba.

A opravdu to validace neodhali?
Mne se to stalo jednou taky. Uz si dobre nevzpominam, ale mam takovy =
pocit, ze pri nastaveni cehosi (IBConsole) mi to validace odhalila...

[...]

ADO Conection string

[*] Milan Lucka <mlucka(zv)cz.foxconn(tec)com> - 12.2.2003 10:25:54

skus:
if EditConnectionString(ADOConnection) then
kde ADOConnection: TADOConnection
a funkcia je v unite ADOConEd

[...]

[*] Lebeda David <david.lebeda(zv)comarr(tec)cz> - 12.2.2003 10:39:31

> A opravdu to validace neodhali?
> Mne se to stalo jednou taky. Uz si dobre nevzpominam, ale mam takovy
> pocit, ze pri nastaveni cehosi (IBConsole) mi to validace odhalila...

I kdyby to odhalila, tak o to tu nejde. Mel jsem aplikaci a ni byl ciselnik men. V
aplikaci u zakaznika bylo DBLookupCombo a v nem jednotlive meny serazene podle
cehosi. A u toho zakaznika proste to combo bylo prazdne. Rikal jsem si hm, maji
nenaplneny ciselnik, tak jsem pustil program pro udrzbu ciselniku - a ony tam
vsechny zaznamy byly. Teprve kdyz jsem je nechal setridit stejne jako v programu,
nektere zaznamy nebyly videt. Z celkem peti sloupcu, podle nichz se ciselnik dal
setridit, bylo trideni podle 4 z nich v poradku a jen podle jednoho to vracelo
nesmysly. Nebyl problem prislusny index reaktivovat. Problem zmizel a ja pro jistotu
preliznul vsechny indexy.

V poradku by bylo, kdyby aplikace nahlasila, ze ma poskozeny index. Jenze aplikace
nemela tuseni, ze je neco v neporadku. Ten select probehl zdanlive v poradku, jen
vratil nesmysly. Kdyby ten nesmysl nebyl tak markantni, mozna by si toho dlouho
nikdo nevsiml. A to je ten pruser.

David Lebeda

OT:Ochrana software? - diskuze

[*] Petr Langer <langer(zv)xdom(tec)cz> - 12.2.2003 10:45:15

Ono se to probiralo tusim ze na Zive.
Jde o to, ze ty sice na to mas pravo, ale vyrobce nema povinnost ti to
umoznit.
Navic, ty nesmis porusit ci obejit jakoukoliv ochranu, tzn. napr. u DVD, ze
mas sice pravo si udelat kopii, ale aby sis ho "grabnul", musis obejit CSS a
to neni legalni :-) Podobne to bude i u software.

HTH
pl

> [...]
> nevymahatelne, tak to je neco jineho.
>
> P.S. Nezna nekdo presnou citaci zminovaneho zakonu?

[*] Pavel Zichovsky <zichovsky(zv)trul(tec)cz> - 12.2.2003 11:04:49

Zdravim,

On 12 Feb 2003 at 10:45, Petr Langer wrote:

> Jde o to, ze ty sice na to mas pravo, ale vyrobce nema povinnost ti to
> umoznit.

Presne tak.

> [...]
SS a
> to neni legalni :-) Podobne to bude i u software.

Toto ovsem neni pravda (aspon podle vykladu zakonu, ktery se taky objevil =
na
internetu - a myslim, ze zrovna na Zive). Podle nasich platnych zakonu tu
ochranu muzes obejit (respektive nase zakony pry nezakazuji obejiti ochran=
y)
ale samozrejme porad jen pro archivni ucely (tj. udelat si zalozni kopii t=
ebou
vlastneneho originalu).
Zakaz obchazeni jakekoliv ochrany je snad (zatim) jen v USA (ten vsude
zminovany DCMA (nebo DMCA?))

Jestli je tento vyklad spatny nevim, nejsem pravnik, podavam jak jsem cetl=
:-
))) v kazdem pripade by musel rozhodovat az soud (jestli jsem porusil zako=
tim, ze jsem si svoje DVD prevedl do DivX, abych setril pekne drahe origin=
aly
pred moznym poskrabanim).

S pozdravem
Pavel =AEichovsk=FD (zichovsky(zv)trul(tec)cz)

InterBase - poskozeny index v databazi

[*] Pavel Malinsky <spiderland(zv)iol(tec)cz> - 12.2.2003 11:11:18

Opravdu neodhali!

Mozna to cosi nemam nastavene, ale nevim co mam nastavit.
Idealni by vsak bylo to zjistit z aplikace.

[...]
> [...]
> zdanlive v poradku, jen
> vratil nesmysly. Kdyby ten nesmysl nebyl tak markantni, mozna by

To je velky pruser. Protoze aplikace nepadne ani na hubu.
Kdyz s databazi dela jeden clovek tak to pozna teoreticky pomerne rychle,
ale kdyz tam potrebuje sahnout pokazde jiny clovek, ktery nema ani tuseni o
poctu
zaznamu, protoze tam neco dela jen obcas tak nemusi byt chyba
nikdy odhalena.

S pozdravem a dikem
=====================================
> Pavel Malinsky; spiderland(zv)iol(tec)cz <
=====================================
GSM: 602 652 203

OT:BackOffice Small Business Server 2000 a WinXP p

[*] Jaroslav Koh�k <jaroslav.kohak(zv)dites(tec)cz> - 12.2.2003 11:12:01

U nas se mi zadny takovy problem neobjevil.=20
Ciste nainstalovany XP jsem v pohode pridal k domene a nejizdi mi to =
mnohem rychleji nez W2000.=20
Nejsem si 100% jistej jestli to muze byt ono, ale na sitovxce mam mimo =
TCP/IP taky sluzbu "QoS Packet Scheduler". Ta se zaobira rizenim =
rychlosti toku atd.. - treba je to tim
Tymi

[...]

[*] Jan Sebel�k <honza(zv)haes(tec)cz> - 12.2.2003 11:35:39

> Odes=EDlatel: js-delphi(zv)quick(tec)cz
> Tohle me kdysi zajimalo. Pak jsem to nevyresil a=20
> tak jsem to obesel. Ted bych se vas prece jenom=20
> zeptal - jak muzu dva vysledky pozdeji spojit do=20
> jednoho, aniz bych musel provest slouceni obou=20
> dotazu a znovu si je nechat vyhodnotit jako jeden?
>=20
> funguje neco jako=20
> IBSQL_Soucet:=3DIBSQL_Prvni+IBSQL_Druha; ??=20
> IBSQL_xxx: TIBSQL
> nebo Table_Cil:=3DTable_Zdroj1+Table_Zdroj2;=20
> Table_xxx:TTable;

Ja nevim, ja jsem se k teto diskusi nevyjadroval, protoze jsem nerozumel =
dotazu.
Ted snad zacinam chapat, ze tady asi jde o nejake nedorozumeni.

1.
Databazi samotnou povazuji za samostatnou aplikaci.
Je treba navrhnout datovy model aplikace, vytvorit databazi, v pripade =
SQL ji doplnit o implementaci nejake dalsi vecne logiky pomoci triggeru =
a ulozenych procedur.
A mam nohy na stole a kourim cigaretu.=20
Jsem hotov.
2.
Pak teprve zacnu uvazovat, jake klientsk=E9 rozhrani pro praci s =
databazi zvolim.
Asi Delphi.
Tak se zase podivam na datovy model a zacnu podle nej psat slozene =
selekty, zacnu podle nej propojovat datasety konstukcemi typu =
master-detail, lookup.
To musi fungovat.

Prvotni je spravny navrh databaze. Pokud je databaze navrzena spatne, =
bude se mi klient tezko programovat, mozna to nepujde vubec.

Takze obchazet to, ze se mi nepodari vyresit neco v Delphi tim, ze tomu =
prizpusobim navrh tabulek, to se mi zda nejak "podivne", =
"protismerne"...

Mozna jsem ale vyse uvedenemu prispevku nerozumnel...

[...]

[*] Ivan Virag <lgcvirag(zv)iol(tec)cz> - 12.2.2003 11:42:02

Omlouvam se. Nevsiml jsem si, ze to je z runtime.

Ivan Virag

Subject: Re: ADO Conection string

:-) nevim, jak ho tam v runtime dostanes... :-)

PromptDataSource(Handle, edt_ConnStr.Text);
je to v unitu ADODB, nebo DB

Stored procedure - parametr

[*] Lstiburek Pavel <Lstiburek(zv)ceb(tec)cz> - 12.2.2003 11:48:43

Myslim, ze ztrata vykonu neni prilis velka, jedna pouze=20
o novou kompilaci a pokud se to nestartuje prilis casto
tak to nevadi. Vetsim problemem je ztrata bezpecnosti,
ale zase pokud se jedna o SELECT tak je vetsinou prijatelna.
Pavel =20

> [...]
>=20
> vsetko ma svoje plusy a minusy a este v zavislosti od situacie...
> ak je v rebricku hodnot konkretnej situacie prvorade tvorenie=20
> dynamickych
> SQL prikazov a az potom strata vykonu, tak si myslim, ze=20
> sp_executesql je
> dobre riesenie a preto by som netvrdil, ze to "neni moc=20
> pouzitelne" :-)
>=20
> From: Karel Kral [mailto:kralkonf(zv)purus(tec)cz]
>=20
> Hmm a co vykon? sp_executesql znam ale ma to tolik nevyhod,=20

[*] Jan Sebel�k <honza(zv)haes(tec)cz> - 12.2.2003 11:48:40

> Odes=EDlatel: Pavel Malinsky <spiderland(zv)iol(tec)cz>
> Mozna to cosi nemam nastavene, ale nevim co mam nastavit.
> Idealni by vsak bylo to zjistit z aplikace.

V IBConsole jsem dal "validace" a tam se dole nastavuje nejake "validate =
record fragments" a pod.
Ale jak pisu vyse, uz si nevzpominam, co jsem nastavoval a jestli vubec =
nekecam.

Ze zdrojaku IBConsole by slo vykoukat, jak se k problemu postavit z =
vlastni aplikace.
Pokud se nemylim, tak byl (IB6.0) nebo je nekde k dispozici.

[...]

[*] Jan Sebel�k <honza(zv)haes(tec)cz> - 12.2.2003 11:51:06

> [...]
navrhu, kdyz=20
> potrebujes dva samostatne datasety a potom i jejich nejake spojeni ale =

Vidim, Davide, ze se nase myslenky ubiraji stejnym smerem :-)
Viz moje paralelni poznamka.

[...]

Kopirovani a-la XCOPY

[*] "Netu�il, Roman, Ing." - 12.2.2003 11:54:04

Panove,
potreboval bych poradit, jakym zpusobem provadet tvrde kopirovani v =
aplikaci
D6Prof pod 2000/XP. Potrebuji kopirovat sdilene soubory ze zdrojoveho
adresare do ciloveho. V p=F8=EDkazov=E9m =F8=E1dku to pomoc=ED XCOPY =
funguje, ale:
1. potrebuji tu provadet v aplikaci D6Prof
2. potrebuji kopirovat i soubory s dlouhymi jmeny
3. potrebuji zjistit uspesnost/neuspesnost kopirovani jednotlivych =
souboru

Roman

Zobrazeni EMAIL zpravy

[*] Lukas Gebauer <gebylist(zv)mlp(tec)cz> - 12.2.2003 12:18:35

> [...]
> Nevite nekdo o necem, co by mi to prekonvertovalo do citelne podoby
> tak aby tam byl pouze obsah, odesilatel, atd. Ne takove ty veci navic:

No, pokud bys sahnul po Synapsi, tak si sice zobrazeni zpravy musis
udlat sam, ale pomuze ti se zjistiovanim potrebnych udaju.

Staci se podivat na objekt TMimeMess, do jeho property nasypes tu
tvou zpravu, a zavolas DecodeMessage metodu. pak najdes jednak
vypreparovane udaje z hlavicek, take vypreparovane jednotlive casti
dopisu vcetne priloh.

Ty prilohy muzes snadno ukladat, u textovych casti ti Synapse provede
prekodovani cestiny do kodove stranky pouzivane tvym systemem...

Takze su udelas jaky chces, a jen presypes do patricnych mist udaje z
hlavicek a do nejakeho mema nasypes dekodovany text.

Reseni pres Synapsi ma oproti Indy jednu velkou vyhodu... Indy si s
cestinou hlavu nelame... v pripade Synapse na kodovani cestiny vubec
nemusis myslet, protoze se o to Synapse postara sama.

-- Lukas Gebauer.

E-mail: gebauerl(zv)mlp(tec)cz
http://www.ararat(tec)cz/synapse/ - Synapse Delphi and Kylix TCP/IP Lib.

Mnozstvi dat z/do aplikace

[*] Miroslav Ondrisek <ondrisek(zv)seznam(tec)cz> - 12.2.2003 12:49:27

Ahojky,
da se treba pomoci INDY zjistit, kolik _presne_ dat si vymenila TATO
aplikace z internetu? Jde mi o to, abych treba presne vedel, kolik proteklo
bytes pri stazeni hlavicek mailu... Vim, ze je tam treba parametr, ktery
udava delku mailu, ale me by zajimalo, kolik bytes me stalo prave jen to
stazeni hlavicek...

Diky
Mira Ondrisek

Mnozstvi dat z/do aplikace

[*] Miroslav Ondrisek <ondrisek(zv)seznam(tec)cz> - 12.2.2003 13:16:44

Jeste k tomu malickost. Pouzivam pro stazeni hlavicky metodu
TIdPOP3.RetrieveHeader z Indy. Dival jsem se do proxy a stazeni informaci o
hlavickach 4 mailu dalo statistiku 4780 bytes in, 118 out. Prijde mi to
docela hodne, pres kilobyte na jeden mail :-((. Neni sance zavolat POP
server tak, aby vydal jen nejnutnejsi udaje (FROM, SUBJECT, DATE)? Musi vzdy
posilat vse? Potreboval bych tento provoz srazit na co nejmensi mnozstvi
bytes, ktere protecou...

Diky za kazdy dobry napad, i kdyz mi neco rika, ze to asi nepujde...

Mira Ondrisek

Re[2]: Mnozstvi dat z/do aplikace

[*] Vit Tichy <vitek(zv)softok(tec)cz> - 12.2.2003 14:05:16

Joha Miroslav,

M> Neni sance zavolat POP server tak, aby vydal jen nejnutnejsi udaje
M> (FROM, SUBJECT, DATE)? Musi vzdy posilat vse?

POP umi jen RETR a TOP, koukni na rfc.

--
vt

OT:Ochrana software? - diskuze

[*] <js-delphi(zv)quick(tec)cz> - 12.2.2003 14:08:43

zakon c=2E 121/2000 Sb=2E=2C o pravu autorskem=2C o =

pravech souvisejicich s pravem autorskym a o =

zmene nekterych zakonu (autorsky zakon)
=A7 66
Omezeni rozsahu autorovych prav k pocitacovemu =

programu
(1) Do prava autorskeho nezasahuje opravneny =

uzivatel rozmnozeniny pocitacoveho programu=2C =

jestlize=3A
=2E=2E=2E
b) zhotovi si zalozni rozmnozeninu pocitacoveho =

programu=2C je-li to potrebne pro jeho uzivani=2C
=2E=2E=2E

Myslim=2C ze z textu uz je jasne=2C co jsem chtel =

drive rict=2C ale nepovedlo se mi to =3Bo)
Autorska prava neporusi ten=2C kdo si pro svou =

potrebu vytvori zalozni kopii=2E Neni v zakone =

receno=2C ze dodavatel SW musi umoznit vytvoreni =

teto zalozni kopie=2E

Ing=2E Jiri Sokol=3B jiri=2Esokol=40seznam=2Ecz=3B 972 231 187
D6Prof+SP2=3B WinNT
programator amater

=3E P=2ES=2E Nezna nekdo presnou citaci zminovaneho =

=3E zakonu=3F
=3E Jirka=2E
=3E