Re[3]: Extrakce casti Stringu

[*] Jakub Dusek <delphi(zv)corexpert(tec)com> - 24.4.2003 15:38:32

To var podle me v tomhle pripade zadnou vyhodu nema.

Jakub Dusek

------------------------------------
Web : http://www.corexpert.com
Phone : +420 604 615 795
Icq : 86063232
------------------------------------
Sms GateKeeper - komfortni odesilani
sms zprav pro platformu Windows
------------------------------------

Thursday, April 24, 2003, 3:25:34 PM, you wrote:>>2) stejne jako verze s "var List:TStringList" to ma vyhodu napriklad v

TR> a jakou ti prinese vyhodu to VAR?

TR> S pozdravem
TR> Tomas Rosa

Konverze Kamenickych z DBF v ODBC

[*] Jiri Foldyna <jiri.f(zv)avizo(tec)cz> - 24.4.2003 15:46:03

Ahoj,

mam problem z nacitanim DBF souboru pres ADO-ODBC. DBF je kodovano v
Kamenikach, ale ADO-ODBC tam zrejme vnasi nejaky chaos, protoze pokud
nacteny string zkonvertuji do CP1250 pomoci filtru na Kameniky, dostanu
nesmysly. Kdyz zkonvertuji primo stringy vyseparovane ze souboru, je to OK.
Nemate nekdo nejaky tip, co s tim ? BDE prosim ne.

Diky

Jiri Foldyna
mailto:jiri.f(zv)avizo(tec)cz

Re[2]: Extrakce casti Stringu

[*] Tomas Rosa <trosa(zv)seznam(tec)cz> - 24.4.2003 15:25:34

>2) stejne jako verze s "var List:TStringList" to ma vyhodu napriklad v
>cyklech, muzu vytvorit pouzivany objekt jen jednou:

> [...]

Tomas Rosa

------------------------=[ pinknet on every screen]=-----------------------
Tomas Rosa
Tomas.Rosa(zv)PinkNet(tec)cz http://www.pnws.org
+420 602 860 704
PinkNet Web Server for Win32 - FREEWARE www.pnws.org

Navrh struktury systemu

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 24.4.2003 13:23:55

From: "Pavel Cab�k" <cabak(zv)cross(tec)cz>
> Jedna se o system, kde by bylo hlavni vlakno (a okno) aplikace ze ktereho by
> se vytvarelo X komunikacnich objektu (komunikaci pres Com port mam
> zvladnutou). Nektere z techto objektu budou potrebovat data z databaze
> (zapis, overeni, mazani, ...) a to v nahodnych okamzicich, tedy i soucasne i
> nekolik stejnych objektu. Praci se Session jsem uz zkousel, ale zatim se mi

Pokud ta komunikace vyzaduje aby odpoved prisla do nejake relativne kratke
doby, napriklad 500ms, tak je SQL server imho nepouzitelny protoze tam i
relativne snadne operace mohou nekdy trvat dost dlouhou dobu a dotazy ve vice
threadech to zda se jeste zhorsuji. Pak je treba zvolit nejaky kompromis mezi
lokalnim cachovanim dat v necem rychlejsim (muze byt i ClientDataSet) a jejich
aktualnosti.

Petr Vones

Navrh struktury systemu

[*] Skopalik Slavomir <skopalik(zv)hlubocky.del(tec)cz> - 24.4.2003 13:05:36

Resil jsem neco podobneho (12 ser. terminalu).
Kazdy terminal mel vlastni vlakno a pres synchronize se dotazovali DB.
Serializace pozadavku nebyla problemem, chce to jen trochu kulturni programovani
DB dotazu.
Pouzite komponenty IBX, server FireBird.
Odezva databaze je stejne neurcita (nezarucena), takze NELZE se na to spolehat.
Jetlize mam takovouto vec v systemu, vetsinou nema smysl se zabyvat vice vlaknovym pristupem,
spise by to mohlo situaci zhorsit (vyjimkou jsou dlohortvajici dotazy).

Slavek

> [...]
> tak to funguje). Navic by to mel byt system typu Client-Server = stejne
> objekty z ruznych klientu budou pristupovat do stejnych tabulek a budou v
> nich moci delat i protichudne dotazy (zapis x mazani).
>
> Jeden z mych navrhu byl udelat Server s frontami podle dulezitosti SQL
> dotazu (kazda fronta by mela svoji Session) a postupne je zpracovavat. Zatim
> ale nevim, jak bych pak zpetne dorucoval vysledky dotazu k odpovidajicimu
> komunikacnimu objektu. Komunikace klient-server by byla pres TCP-IP.
>
> Nemate nekdo zkusenosti s navrhem podobneho systemu nebo nejake jine funkcni

Okamzity zapis do souboru

[*] Tomas Rosa <trosa(zv)seznam(tec)cz> - 24.4.2003 12:37:58

>apod. V helpu jsem nasel funkci Flush, ktera fyzicky zapisuje na disk. Nikdy
>jsem s tim nepracoval, mohu poprosit o pozitivni i negativni zkusenosti?

***zrdzuje, ale funguje. Obavam se ze pokud potrebujes to co popisujes -
okamzity zapis, nic jineho ti nezbyva. Jina fce obavam se ze neni.
[...]

[*] Jakub Dusek <delphi(zv)corexpert(tec)com> - 24.4.2003 13:08:40

Podle me je nejlepsi takovyto zapis:

procedure Rozdel(Retez:string; Oddel:char; List:TStrings);
begin
List.Delimiter:=Oddel;
List.DelimitedText:=Retez;
end;

1) do funkce potom muzu jako parametr poslat jakehokoliv potomka
TStrings aniz by to byla promenna, cili klidne napriklad TMemo.Lines.

2) stejne jako verze s "var List:TStringList" to ma vyhodu napriklad v
cyklech, muzu vytvorit pouzivany objekt jen jednou:

List := TStringList.Create;
try
for i := 0 to 9 do
Rozdel ('aaaa;bbbb', ';', List);
FreeAndNil (List);
end;

Narozdil od pouziti s createm uvnitr funkce:

for i := 0 to 9 do
begin
List := Rozdel ('aaaa;bbbb', ';', List);
FreeAndNil (List);

Jakub Dusek

------------------------------------
Web : http://www.corexpert.com
Phone : +420 604 615 795
Icq : 86063232
------------------------------------

Thursday, April 24, 2003, 7:46:03 AM, you wrote:

> [...]

Re[2]: Datum kompilace

[*] Peter Turcan <peter.turcan(zv)centrum.sk> - 24.4.2003 12:44:01

Ahoj Delphi,

Dnes, (24. apr�l 2003, 12:24:33), si vypotil :

Dk> Tak tam ta komponenta neni, alespon tohoto jmena.

daj si hladat "compilation" a vypadne Ti daky expert. To je asi to co
spominal Jakub Dusek

s pozdravom
Peter

Maximalizace modalniho okna s TreeView

[*] Jarom�r �erm�k - 24.4.2003 12:44:55

Ahoj vsichni

Moc prosim o radu. Mam modalni formular, ktery oteviram v ramci =
aplikace. Tento formular se ma otevrit jako maximalizovany. Na formulari =
je TreeView jehoz obsah dynamicky ve FormCreatu plnim. Je-li ve strome =
pouze koren, otevre se okno maximalizovane tak jak ma. Ma-li strom vice =
uzlu tvari se okno jako maximalizovane (ma v liste ikonky =
maximalizovaneho okna) ale jen se odhodi doleveho horniho rohu a =
nezvetsi se. Vse se opravi jedine tak ze kliknu na obnoveni z =
maximalizovaneho a na maximalizovat. okno maximalizuju ve formcreate =
prikazem WinodowState:=3DwsMaximized.=20

Vse je v D7 na Windows XP.

PREDEM DEKUJI ZA JAKOUKOLIV ROZUMNOU RADU
Jaromir Cermak

---
Odchoz=ED zpr=E1va neobsahuje viry.
Zkontrolov=E1no antivirov=FDm syst=E9mem AVG (http://www.grisoft(tec)cz).
Verze: 6.0.474 / Virov=E1 b=E1ze: 272 - datum vyd=E1n=ED: 18.4.2003
=20

Navrh struktury systemu

[*] Pavel Cab�k <cabak(zv)cross(tec)cz> - 24.4.2003 12:39:15

Ahojte,

potreboval bych poradit s navrhem struktury slozitejsiho systemu pro =
W98..XP
(D4).

[...]
tak to funguje). Navic by to mel byt system typu Client-Server =3D =
[...]

Diky,

Pavel CAB=C1K
cabak(zv)cross(tec)cz

Format DWG

[*] Ing. Jan Dubsk� - Stroj�rna P�lava <dubsky(zv)s-palava(tec)cz> - 24.4.2003 12:13:48

Pohledal jsem, stahnul jsem, ale ma to dve vady. Za prve je to jenom do
verze 14 (ja potrebuji verzi 2000 ale snad by se z toho dalo neco
pouzit) ale hlavne z toho vubec nejsem moudry (je to nad moje
anglictinarske schopnosti). Zeptam se tedy jinak:

Nevite nekdo o nejake komponente, ktera by umela zobrazit preview *.dwg
souboru?

http://www.wotsit.org

> Ve sve aplikaci potrebuji pri prochazeni adresare zobrazovat nahled=20
> vykresu Autocadu - format dwg. Netusite n=ECkdo, jakym zpusobem je=20
> nahled v souboru ulozen (bude to na zacatku v nejake hlavicce ale=20
> kolik bytu vzit a jak je interpretovat). Mate nekdo popis formatu dwg,

> nebo kde se da najit.

Datum kompilace

[*] Jakub Dusek <delphi(zv)corexpert(tec)com> - 24.4.2003 12:07:42

Ahoj,
videl jsem na to nejaky expert na torry.net. V podstate kdyz bezelo
Delphi tak kazdou minutu zapsal do include souboru aktualni datum. Ja
pouzivam to same, jen ne experta, kazdou minutu mi vytvori include soubor ve
kterem je neco jako:

CompileTime = 37735.5017036111;

Ten soubor pak includnu nekam do sekce Const u programu.

Jedina dalsi moznost co me napada je expert do Delphi ktery tohle udela
vzdycky pred kompilaci, ale nevim jestli rozhrani pro experty v Delphi neco
takoveho umoznuje.

Jakub Dusek

------------------------------------
Web : http://www.corexpert.com
Phone : +420 604 615 795
Icq : 86063232
------------------------------------

Thursday, April 24, 2003, 11:01:20 AM, you wrote:

LD> Ahoj,

LD> rad bych u sveho programu v about boxu zobrazoval datum a cas
LD> kompilace. Jaje jsou moznosti reseni? Zatim tam mam FileAge, tj.
LD> koukam se na datum exe souboru, ale to se pri kopirovani nekdy
LD> upravi. Diky

LD> David Lebeda

Extrakce casti Stringu

[*] Tomas Rosa <trosa(zv)seznam(tec)cz> - 24.4.2003 12:36:29

>Pouziti var myslim neni zavadejici. Kdyz budes psat proceduru, ktera v
>jednom z
>parametru neco vraci, tak tam normalne var pouzijes.

***predpokladal, jsem ze o zakladnich konstrukcich a znalostech Pascalu se
nebavime. Nic proti Var nemam a pouzivam ho, ale konkretni zapis s VAR je
rozhodne lepsi prepsany do funkce -> to predpokladam nikdo namitat nebude.>Ja osobne povazuji funkce, ktere neco nacreatuji s tim, ze uzivatel si na
>to musi
>pamatovat a vysledek pak uvolnit, za pekne svinstvo

***to uz je otazka zvyku a predpokladu toho co fce ma ci nema delat.
Pripoustim, ze v tomto konkretnim pripade to nemusi byt nejlepsi a proto
jsem navrhoval treba prekryti Create v potomku TStringList.

>finally
> sl.Free; //nezapomenu???
>end;

***:-) No, to fakt nevim jak programujes, ale poznamka "NEZAPOMENU" se
spise hodi na smutecni venec.

>procedure Retez(const s: string; oddel: char; sl: TStringList);
>
>Protoze sl samo sobe je pointer, chova se to stejne, jako kdyby slo o predani
>odkazem a nikoli hodnotou. Bude-li u tretiho parametru var, nevim ted
>presne, co se
>stane - vysvetli nekdo? Vznikne interne pointer na pointer, ktery
>komplilator pak
>spatne pouzije, nebo si kompilator poradi spravne a bude slovo var proste
>ignorovat?

***ignorovat to VAR nebude - chova se k tomu naprosto zpravne, ale zadelal
jsi si na pekne velkou chybu - omylem si uvnitr procedury muzes prepsat sve
SL a mas ihned memory leak nebo AV.

[...]

[*] Delphi konference <jsdelphi(zv)creatix(tec)cz> - 24.4.2003 12:24:33

Tak tam ta komponenta neni, alespon tohoto jmena.

Jan Skopovy

Subject: RE: Datum kompilace

Pouzivame komponentu CompInfo - roste to asi nekde na torry ...

--------------------------------------
avast! Antivirus: Odchozi zprava cista.
Virova databaze (VPS): 23.4.2003

Datum kompilace

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 24.4.2003 12:28:24

From: "Lebeda David" <david.lebeda(zv)comarr(tec)cz>
> [...]
> kompilace. Jaje jsou moznosti reseni? Zatim tam mam FileAge, tj.
> koukam se na datum exe souboru, ale to se pri kopirovani nekdy

PE format jako takovy ma v hlavicce timestamp ktery tak ma pridat linker. Jak
uz je u Borlandu zvykem, PE soubory produkovane Delphi linkerem maji nektere
zvlastnosti (nejsou presne dle specifikace) a toto pole se neupdatuje. Muzes
si to provest sam:

uses
ImageHlp;

procedure UpdateLinkerTimeStamp(const FileName: string; const Time:
TDateTime);
var
LI: TLoadedImage;
begin
Win32Check(MapAndLoad(PChar(FileName), nil, (zv)LI, False, False));
LI.FileHeader.FileHeader.TimeDateStamp := Round((Time - UnixDateDelta) *
SecsPerDay);
UnMapAndLoad((zv)LI);
end;

function LinkerTimeStamp(const FileName: string): TDateTime;
var
LI: TLoadedImage;
begin
Win32Check(MapAndLoad(PChar(FileName), nil, (zv)LI, False, True));
Result := LI.FileHeader.FileHeader.TimeDateStamp / SecsPerDay +
UnixDateDelta;
UnMapAndLoad((zv)LI);

UpdateLinkerTimeStamp('project1.exe', Now);
ShowMessage(DateTimeToStr(LinkerTimeStamp('project1.exe')));

OT: FTP server

[*] Vymazal Milan <vymazal.milan(zv)seznam(tec)cz> - 24.4.2003 11:36:41

Cau Jiri,

Thursday, April 24, 2003, 11:13:47 AM, you wrote:

> Krasny den, [za OT se omlouvam]
> chci se zeptat nevite nekdo o spolehlivem a hlavne bezpecnem ftp serveru pro
> Win.

Jedine Serv-U od verze 4.0.0.4 a vice

> Diky

> Jirka

S pozdravem

Milan Vymazal

Datum kompilace

[*] Macko Martin <martin.macko(zv)m-pro(tec)cz> - 24.4.2003 11:34:41

>=20
> Ahoj,
>=20
> rad bych u sveho programu v about boxu zobrazoval datum a cas=20
> kompilace. Jaje jsou moznosti reseni? Zatim tam mam FileAge, tj.=20
> koukam se na datum exe souboru, ale to se pri kopirovani nekdy=20
> upravi. Diky
>=20
> David Lebeda
>=20
>=20

Pouzivame komponentu CompInfo - roste to asi nekde na torry ...

delphi x c#

[*] V. Hal�k \(menza SD\) <spravasd(zv)suz.cvut(tec)cz> - 24.4.2003 11:51:37

jo jo souhlas. Nebo strasne nastroje k Oracle v Jave.
Kdyz sem s tim musel nedavno pracovat zase sem si
bohuzel uvedomil proc nesnasim GUI v Jave.

Nevim co a jaky popud je k tomu vede.
Proc nepouzili treba vxWindows knihovny a nenapsali to
v C++ je mi zahadou. Aplikace v teto knihovne se chovaji
standardne, bezi to na vsech beznych OS a je to nativni kod.

Vaclav Halik

>Bohuzel nejenom Novell, ale take treba IBM ma vsechny
>administratorske nastroje pro DB2 v Jave a je to des a
>hruza. Nestandartni ovladani, nereaguje to na kolecko mysi.
>Kdyz si spustim Control Center tak mi task manager
>pise vyuziti pameti javaw.exe 54 MB. To potom se slzou v
>oku vzpominam na IBExpert pro Interbasi ...
>
>Marian Jonas

OT: FTP server

[*] Jiri Baudys <konference(zv)duplikace(tec)cz> - 24.4.2003 11:13:47

Krasny den, [za OT se omlouvam]
chci se zeptat nevite nekdo o spolehlivem a hlavne bezpecnem ftp serveru pro
Win.

Okamzity zapis do souboru

[*] Petr Brant <brant(zv)dcomm(tec)cz> - 24.4.2003 11:21:41

Ahoj vespolek, programuju aplikaci, ktera odnekud stahuje data po =
malych
blocich, radove nejvys stovky bytu a potrebuji data bezprostredne po =
stazeni
ukladat na disk, aby nemohlo dojit k zadne ztrate v pripade padu =
aplikace
apod. V helpu jsem nasel funkci Flush, ktera fyzicky zapisuje na disk. =
Nikdy
jsem s tim nepracoval, mohu poprosit o pozitivni i negativni =
zkusenosti?

Zdravim

RNDr. Petr Brant [brant(zv)dcomm(tec)cz]=20
http://web.redbox(tec)cz/petr.brant

D&COMM s.r.o.
Korunova=E8n=ED 6
Praha 7
tel. +420724007234

Datum kompilace

[*] Lebeda David <david.lebeda(zv)comarr(tec)cz> - 24.4.2003 11:01:20

[...]

[*] Karel Rys <delphi(zv)zas-me(tec)cz> - 24.4.2003 11:09:49

Lebeda David dne 24 Apr 2003 v 10:06:

> [...]
> pointer na pointer, ktery komplilator pak spatne pouzije, nebo si
> kompilator poradi spravne a bude slovo var proste ignorovat?

domnivam se, ze kompilator "var" ignorovat nebude (to by si snad nedovolil...). Muze se spis stat,
ze programator v te procedure do "sl" priradi omylem nejakou jinou hodnotu, a to se pak projevi v
tom volajicim kodu (bez "var" tam muze priradit taky, ale ve volajicim kodu se to neprojevi);
nejspis by slo pouzit i "const". Z hlediska kodu pak asi bude prace s takovou var-promennou
malinko pomalejsi, nebot se bude vzdy dereferencovat (fuj) o jednu uroven navic.

Karel Rys

Extrakce casti Stringu - Vyreseno

[*] V. Hal�k \(menza SD\) <spravasd(zv)suz.cvut(tec)cz> - 24.4.2003 10:38:51

Zdravim,

uz to mam vyreseno Diky vsem co pomohli.
Nakonec jsem pouzil reseni od Pavla Hlub�ka.

> [...]
> Pruhlednejsi je podle mne:
>
> function Rozdel(Retez:string; Oddel:char):TStringList;

Hezke reseni ale v Delphi 3 jeste vlastnosti Delimiter a DelimitedText
nejsou.

S pozdravem V�clav Hal�k
vhalik(zv)iol(tec)cz spravasd(zv)suz.cvut(tec)cz

Extrakce casti Stringu

[*] Lebeda David <david.lebeda(zv)comarr(tec)cz> - 24.4.2003 10:06:19

> ano, ale pouziti VAR je zcela zavadejici. Bud tam byt nema, nebo
> pouziju druhe. Pokud vidim var, predpokladam ze mi to vraci obsah
> promenne - tedy novy obekt.

Pouziti var myslim neni zavadejici. Kdyz budes psat proceduru, ktera v jednom z
parametru neco vraci, tak tam normalne var pouzijes. Ale TStringList je jiz sam o
sobe pointer, proto tam var potreba jiz neni. Nicmene tim, ze pri volani procedury
tam musim nejakou instanci predat, je zaruceno, ze si ji sam vytvorim a da se cekat,
ze i sam zrusim.

Ja osobne povazuji funkce, ktere neco nacreatuji s tim, ze uzivatel si na to musi
pamatovat a vysledek pak uvolnit, za pekne svinstvo, ktere musi byt radne
zdokumentovano. Protoze ale rada lidi dokumentaci stejne necte dokud nemusi, je to
potencialne obrovsky zdroj chyb, protoze programator si opravdu nemusi uvedomit -
bacha, tady vznikla instance, musim ji uvolnit. Vem si treba tohle:

[...]

procedure XXX;
var
sl: TStringList;
sl := Rozdel(retez, ';');
try
prvniradek := sl.Strings[0];
sl.Free; //nezapomenu???

A bez znalosti tela procedury nevim - je to dobre, neni to dobre...? Nevznikne AV?
Zda se mi intuitivne divne volat free na neco, k cemu neni viditelne Create. Taky
bych mohl pro jistotu napsat

sl := TStringList.Create;
try
sl.Assign(Rozdel(retez, ';'));
sl.Free;
end;

Ted sice vim, ze se sl nakladam spravne, ale stejne mi zustava viset mezivysledek,
coz se snadno prehledne. Taky by se to Rozdel mohlo nekde zavolat v cyklu.
Nezapomenu na konci tela cyklu volat Free? Proto bych se snazil vytvareni instanci,
ktere musi nekdo jiny zrusit, vyhybat jako cert krizi.

Kdezto pri pouziti

sl := TStringList.Create;
Rozdel(retez, ';', sl); //reseni jako procedura
sl.Free;
end;

neexistuji zadne pochybnosti - jsem to ja, kdo urcuje, do jakeho stringlistu prevezmu
vysledek a je vylouceno, aby libovolne pouziti procedury Retez vedlo k neuvolnene
instanci.

[...]

[*] Tomas Rosa <trosa(zv)seznam(tec)cz> - 24.4.2003 09:16:53

>obe reseni poskytuji totez, ale za lepsi si dovolim povazovat to prvni (i
>kdyz mam
>takovy pocit, ze var by tam ani nemuselo byt). Druhe reseni ma zakladni
>nectnost, ze
>bez znalosti tela procedury nezjistis, ze se musis sam postarat o uvolneni
>stringlistu.
>Pritom pokud funkci pouzijes alespon trochu komplikovaneji, napr. neco ve
>stylu
>
>s := Rozdel(retez, ';').Strings[0];

***mas pravdu, tento zapis toto opravdu zapricini. Nicmene, pokud nekdo
pouziva obekty, pak nazbyva rici nez: no potes...

> [...]

druhe. Pokud vidim var, predpokladam ze mi to vraci obsah promenne - tedy
novy obekt. Je pochopitelne, ze pokud mi neco vrati objekt, musim ho
uvolnit. Ale pokud bycho chteli byt detailisti, pouzil bych prekryti
objektu TStringList, kde bych mu upravil constructor, aby se mu predaly
tyto dva parametry.

[...]

[*] Petr Langer <langer(zv)xdom(tec)cz> - 24.4.2003 09:21:23

From: "shotec" <shotec(zv)seznam(tec)cz>
> nechtel bych nijak odsuzovat technologii .NET, ale podle me, ma Java zatim
> navrch co se tyce prenositelnosti kodu z platformy na platformu (to jsem rek

Prenositelnost kodu je pekne zaklinadlo, dokud nezjistis ze ten kod bezi
slusne receno ne zrovna nejlepe na vsech tech platformach. Kolikrat neco
takoveho opravdu potrebujes ? Java byla navrzena jako ciste interpretovany kod
(ze se pozdeji zacli objevovat JITtery to uz nezachrani) narozdil od .NETu
ktery byl od zacatku navrzen pro beh v nativnim kodu na dane architekture.
Nehlede na to, ze v Jave (platforme) musim jako jazyk pouzivat Javu.

Co se tyce toho ze neni na Linuxu, to neni problem .NETu ani Microsoftu ale
spise (zpusobu) vyvoje na te platforme. Nakonec skoncis zase u tech penez.

Oba dva tabory budou samozrejme nesmiritelne, Java ma ted vyhodu v tom ze
existuje jiz delsi dobu, .NET zase v tom ze je modernejsi a poucil se z omylu
Javy. Kazdopadne z ciste technickeho hlediska odvedl Microsoft dobrou praci.
[...]

[*] jancarik(zv)hame(tec)cz <jancarik(zv)hame(tec)cz> - 23.4.2003 20:16:41

Ahoj,
[...]

Stana

delphi x c#

[*] shotec <shotec(zv)seznam(tec)cz> - 23.4.2003 19:53:13

nechtel bych nijak odsuzovat technologii .NET, ale podle me, ma Java zatim
navrch co se tyce prenositelnosti kodu z platformy na platformu (to jsem rek
hezky)
//
tim co jsem tu zminil na zacatku jsem samozrejme myslel Javu jako celou
platformu (to je i behove prostredi)

delphi x c#

[*] Erik Salaj <info(zv)winsoft.sk> - 23.4.2003 12:16:56

> Kdyz uz se porovnava .NET a Java, je kazdemu jasne
> ze se pojmem Java rozumimi Java VM (resp. behove
> prostredi Javy) a nikoliv jazyk Java. V tomto smyslu
> je Java take platforma.

z vyjadrenia, ze Java bezi na roznych platformach to teda
jasne nie je

> Ano, ale pokud vim jeste neexistuje uplny bud komercni
> nebo opensource port .NET frameworku na jine operacni
> systemy (trebas i s jinou nahradou WinForms) nez jsou ty
> od Microsoftu.

na .NET technologii makal Microsoft niekolko rokov. A nieco
vyse roka je to dostupne programatorom. A Ty teraz cakas,
ze nejaky Serjoza z Celjabinska za mesiac urobi opensource
port na Linux?

Erik

Extrakce casti Stringu

[*] Milan Lucka <mlucka(zv)cz.foxconn(tec)com> - 23.4.2003 18:00:15

co tak pouzit TStringList?
napln vlastnosti:

TStringList.Delimiter
TStringList.DelimitedText

a vysledok hladaj v

TStringList.Strings

Milan

Record obsahujici string: alokace pameti

[*] Martin Schayna <mschayna(zv)aktis(tec)cz> - 23.4.2003 17:43:49

From: Peter Turcan [mailto:peter.turcan(zv)centrum.sk]
Subject: detekcia spustenia z IDE

[...]

Rozliseni tiskarny

[*] Macecek Marcel <marcel.macecek(zv)siemens(tec)com> - 23.4.2003 14:50:40

Nevite nekdo, jak by se dalo zjistit, jake rozliseni ma nastavene tiskarna pripojena k PC ?????????

Diky.

Macek

Re[4]: SelStart v ComboBoxu

[*] Peter Turcan <peter.turcan(zv)centrum.sk> - 23.4.2003 14:46:34

Ahoj Lebeda,

Dnes, (23. apr�l 2003, 14:15:34), si nap�sal :

LD> koukal jsem na zdrojak a ten to dela stejne jako ja. Coz znamena,
LD> ze bude mit stejny problem.

a cez WIN API sa to neda spravit?

Peter

Re[2]: SelStart v ComboBoxu

[*] Lebeda David <david.lebeda(zv)comarr(tec)cz> - 23.4.2003 14:15:34

> nedavno hledal nekdo neco podobnyho na nyxu,
> ted jsem to nasel:
> http://www.torry.net/vcl/packs/lite/dimcontrols.zip

Ahoj,

koukal jsem na zdrojak a ten to dela stejne jako ja. Coz znamena,
ze bude mit stejny problem.

Asi se opravdu pustim do nahradniho reseni (Edit + tlacitko apod.).

Diky za info.

David Lebeda

Format DWG

[*] Ing. Jan Dubsk� - Stroj�rna P�lava <dubsky(zv)s-palava(tec)cz> - 23.4.2003 13:43:28

Ve sve aplikaci potrebuji pri prochazeni adresare zobrazovat nahled
vykresu Autocadu - format dwg. Netusite n=ECkdo, jakym zpusobem je =
nahled
v souboru ulozen (bude to na zacatku v nejake hlavicce ale kolik bytu
vzit a jak je interpretovat). Mate nekdo popis formatu dwg, nebo kde se
da najit.

Honza

Format DWG

[*] vachix <vachix(zv)centrum.sk> - 23.4.2003 14:14:41

> [...]
> v souboru ulozen (bude to na zacatku v nejake hlavicce ale kolik bytu
> vzit a jak je interpretovat). Mate nekdo popis formatu dwg, nebo kde se

http://www.wotsit.org

detekcia spustenia z IDE

[*] Delphin <delphin(zv)post(tec)cz> - 23.4.2003 13:43:01

> [...]
> V programe si vsak ConnectionString skladam sam. problem je v tom, ten
> ADOConnect ma predbehne a skusa nakonektovat databazu najsko tak ako som

Neslo by napsat jednoducheho potomka TADOConnection tak, aby v run-time
nesel aktivovat nastavenim property, ale treba nejakou specialni metodou ?

Re[2]: SelStart v ComboBoxu

[*] Petr Palicka <palicka(zv)aginfo(tec)cz> - 23.4.2003 13:47:41

ahoj,

nedavno hledal nekdo neco podobnyho na nyxu,
ted jsem to nasel:
http://www.torry.net/vcl/packs/lite/dimcontrols.zip

zkus a uvidis (prej free+src)

peca

Problem s thredy

[*] Franti�ek Ml�och <frantisek.mlcoch(zv)vsb(tec)cz> - 23.4.2003 13:16:07

Po kliknuti na button se vytvori nove okno s DBgrid a v threadu se spousti
operace na DB, ktera vysledek zobrazuje v tom novem okne. Thread ma
nastaveno FreeOnTerminate na True.

Pokud ale chci zavrit okno driv nez se dotaz na DB zpracuje, tak mi to
vyhodi chyby ve smyslu ze operace je synchronni... Tak jsem zkusil pouzit v
udalosti na zavreni okna funkci WaitFor, ktera by mela pockat dokud se
thread nedokonci. Coz sice udela, ale pak to stejne hodi chybu.

Poradte co s tim.

F.

Problem s vkladanim radku do TTable

[*] Rumcajs-konfera <konfera(zv)rumcajs(tec)com> - 23.4.2003 12:55:30

Fieldy jako takove nemam nastavene, takze tady nic takoveho nehrozi ...=0D
Lukas "Rumcajs" Weiss=0D
-------=0D
Pak by jeste mohlo byt neco treba na OnChange toho fieldu...=0D
=0D
David Lebeda=0D
=0D
=2E=20

Re[2]: SelStart v ComboBoxu

[*] Schmidt Daniel <dschmidt(zv)vub.sk> - 23.4.2003 13:16:41

Trochu od boku:

zadat zapornu hodnotu pre SelLength a SelStart nastavit na koniec?

Dano

SelStart v ComboBoxu

[*] Jan Harman <harman(zv)volny(tec)cz> - 23.4.2003 12:56:09

> [...]
> se nasel
> nejaky znalec strev Windows, ktery by znal zpusob... :)

Normalne klapkama to de, tak posli combu zpravy, jakobys mackal
klapky: End; Shift+Home; Pozice x (Shift+Right);
Moc se mi to reseni nelibi, ale jako znouze cnost...

[...]

[*] Roland Turcan <rolo(zv)sedas.sk> - 23.4.2003 13:10:50

<<< 23. 4. 2003 13:08 - Peter Turcan "peter.turcan(zv)centrum.sk" >>>
> [...]

PT> ak to ide mimo IDE.
PT> Je vobec mozne zistit ci som aplikaciu spustil z IDE alebo nie?

My answer:
----------
Toto iste mi robi aj IBX, a spravil som si do frmMain.OnCrete
kontrolu, t.j. ak uz je pripojeny na moju databazu, ktora je
Connected:=true v design-time tak ma na to moj program upozorni. Ide
mi hlavne o to aby som neuvolnil verziu ktora by sa snazila po
spusteni napajat na databazu s cestou aku pouzivam u seba.

--
Best regards, TRoland

Qreport a RTF

[*] ing. Jan Fiala <jan.fiala(zv)iol(tec)cz> - 23.4.2003 12:51:39

MjMuNC4yMDAzICJJbmcuIEphbiBEdWJza/0gLSBTdHJvau1ybmEgUOFsYXZhIjoNCj4gT0suIFRv
IGpzZW0gY2VrYWwuIERhamkgc2UgdHl0byBmaWx0cnkgKGtvbmtyZXRuZSB0ZW4gbmEgUlRGKSBu
ZWtkZQ0KPiBkb3Bsbml0IC0gdGVkeSBzdGFobm91dCBwcmlwYWRuZSBrb3VwaXQuDQoNClBva3Vk
IHNpIGtvdXBpcyBvZCBRdXNvZnQgdmVyemkgUVIgcHJvZmVzc2lvbmFsLi4uDQoNCi0tIA0KSmFu
IEZpYWxhDQptYWlsdG86amFuLmZpYWxhQGlvbC5jeg==

Qreport a RTF

[*] Marek Hradil <marekhr(zv)benefitcz(tec)cz> - 23.4.2003 13:00:23

Nebo PSQrFilters http://www.pragnaan.com=20

[*] Lebeda David <david.lebeda(zv)comarr(tec)cz> - 23.4.2003 12:13:29

> Problem je v tom, ze to k tomu Postu nedojde....

Pak by jeste mohlo byt neco treba na OnChange toho fieldu...

David Lebeda

Qreport a RTF

[*] Ing. Jan Dubsk� - Stroj�rna P�lava <dubsky(zv)s-palava(tec)cz> - 23.4.2003 12:26:05

OK. To jsem cekal. Daji se tyto filtry (konkretne ten na RTF) nekde
doplnit - tedy stahnout pripadne koupit.

Honza=20

Nektere filtry byly az ve verzi QuickReport professional

23.4.2003 "Ing. Jan Dubsk=FD - Stroj=EDrna P=E1lava":
> Jak jsem pochopil ze starych prispevku konference, tak QReport=20
> umoznuje export do souboru txt, csv html a rtf (prislusny filtr). Ja=20
> mam ale na palete jen prvn=ED tri QR...filtry - rtf mi chybi. Pochopil =

> jsem n=ECco spatne ve starych prispevcich, nebo mam nejakou slabsi =
verzi

> delphi.=20

Problem s vkladanim radku do TTable

[*] Rumcajs-konfera <konfera(zv)rumcajs(tec)com> - 23.4.2003 12:02:41

Problem je v tom, ze to k tomu Postu nedojde....=0D
Rumcajs=0D
--------------- =0D
Ten postup sam o sobe neni chybny, snad az na to, ze se mi zda, ze =0D
Fields tam nema byt - tedy Table1.FieldByName...=0D
=0D
Jestli nemas nic v AfterInsert, tak bych se podobne podival i na =0D
Before/After Post.=0D
=0D
David Lebeda=0D
=0D
=2E=20

Problem s vkladanim radku do TTable

[*] Lebeda David <david.lebeda(zv)comarr(tec)cz> - 23.4.2003 11:54:43

> [...]

Fields tam nema byt - tedy Table1.FieldByName...

Jestli nemas nic v AfterInsert, tak bych se podobne podival i na
Before/After Post.

David Lebeda

Re[2]: SelStart v ComboBoxu

[*] Lebeda David <david.lebeda(zv)comarr(tec)cz> - 23.4.2003 12:12:04

> [...]

existovat jen jedna. Reseni proto nevidim, ale treba by se nasel
nejaky znalec strev Windows, ktery by znal zpusob... :)

OT:Jak na Terminal Server

[*] KinDRik <kindrik(zv)centrum(tec)cz> - 23.4.2003 11:44:57

Zdravim KONFERENCE,
mam takovy problem a uz si snim nevim rady ,je na mne pozadavek abych
na jedne nejmenovane zakl.skole roschodil terminal server vsechno mi
slape jak ma az na to ze se mi na nej nedari dostat office nevi te
nekdo prosim Vas jak to vyresit
Odpovidejte prosim na soukromy email Kindrik(zv)centrum(tec)cz
Za jakoukoliv radu budu velice vdecen Jiri B.

Re[2]: SelStart v ComboBoxu

[*] Daniel Rejchrt <rejchrt(zv)ssakhk(tec)cz> - 23.4.2003 11:11:15

Opet teoreticky - zkousel jsi se mrknout, jestli neexistuje nejaky prikaz
ktery Ti presune kurzor na dane misto aniz by smazal vyber ? A nebo jak jsem
psal v minulem prispevku - vytvorit proceduru, ktera to bude oznacovat po 1
a zkonci tam kde chces.

Dan

Qreport a RTF

[*] ing. Jan Fiala <jan.fiala(zv)iol(tec)cz> - 23.4.2003 11:32:31
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Problem s vkladanim radku do TTable

[*] Rumcajs-konfera <konfera(zv)rumcajs(tec)com> - 23.4.2003 10:53:57

Servus vsem,=0D
resim problem s komponentou TTable. Postup je takovyto:=0D
Table1.Append;=0D
Table1.Fields.FieldByName('jmeno').AsString :=3D 'text';=0D
Table1.Post;=0D
Problem je v tom, ze mi to misto pridani textu do pole vyhodi: Table1 not=
in
Edit or Insert mode. Ze zacatku to nedelalo, zacalo, to az ted (nejsem si
vedom, ze bych neco na Table1 vesel - AfterInsert).=0D
=0D
P.S. Doufam, ze proslo kodovani...

problemy s verzi ComCtl vz. ImageList

[*] Jiri Baudys <konference(zv)duplikace(tec)cz> - 23.4.2003 10:56:34

K predesle diskuzi pripojim resume.
- 185 n�hledu (120x120) do ImageList nacitane z resource tj bmp
(22200x120x256)
- problem s ComCtl na Win 98
-> pomohlo rozdelit resource na nekolik casti IM1..IM8 a pak je postupne
nacitat.
Uf. uz to konecne funguje.

Diky vsem kteri radily

Jirka

Re[2]: SelStart v ComboBoxu

[*] Jakub Dusek <delphi(zv)corexpert(tec)com> - 23.4.2003 10:55:55

Hm, vim ze jsem na neco podobneho narazil... Ale mozna ze tam byla
jeste vetsi hodnota. Zkus nastavit SelLength na MaxInt.

Jakub Dusek

Wednesday, April 23, 2003, 10:18:15 AM, you wrote:

LD> Tak jsem to zkusil a chova se to stejne, tj. kurzor stejne zustane na
LD> konci selektovane oblasti.

LD> David Lebeda

Sprava verzi

[*] Daniel Frantik <frantik(zv)telpro(tec)cz> - 23.4.2003 10:49:07

FreeVcs
http://www.freevcs.de/ nebo ted uz pod patronatem JEDI
http://jedivcs.sourceforge.net/

Danik

Qreport a RTF

[*] Ing. Jan Dubsk� - Stroj�rna P�lava <dubsky(zv)s-palava(tec)cz> - 23.4.2003 11:02:50

Jak jsem pochopil ze starych prispevku konference, tak QReport umoznuje
export do souboru txt, csv html a rtf (prislusny filtr). Ja mam ale na
palete jen prvn=ED tri QR...filtry - rtf mi chybi.
Pochopil jsem n=ECco spatne ve starych prispevcich, nebo mam nejakou
slabsi verzi delphi. Kde je chyba

D6 Prof., WXP,

Honza

Sprava verzi

[*] Eichler Marek <Marek.Eichler(zv)access-it(tec)cz> - 23.4.2003 10:48:37

Zdravim,

>chci se zeptat, nezna nekdo nejaky nastroj ve stylu MS SourceSafe?
>Programujeme 2 lidi jeden projekt a potrebovali by jsme nejaky SW,
>ktery by umoznil zamykani zdrojaku, aby jsme ho nemohli menit oba
>najednou... Nemusi se nutne jednat o freeware, ale chteli by jsme se
>vejit do 10000,-

Zdarma je k dispozici FreeVCS. Pro sklad pouziva dtabazi a je k
dispozici nekolik databazovych platforem.
Server a klient je na http://www.freevcs.de/index.html
Na SourceForge je ve vyvoji i novy klient
http://jedivcs.sourceforge.net/

>Diky
>
>Jirka

S pozdravem Marek Eichler

detekcia spustenia z IDE

[*] Peter Turcan <peter.turcan(zv)centrum.sk> - 23.4.2003 10:25:02

ahojte

[...]

[*] Lebeda David <david.lebeda(zv)comarr(tec)cz> - 23.4.2003 10:18:15

> [...]
> Combo.SelLength := 4-length(Combo.Text);

Tak jsem to zkusil a chova se to stejne, tj. kurzor stejne zustane na

[*] Peter Turcan <peter.turcan(zv)centrum.sk> - 23.4.2003 10:32:39

Ahoj jimysforum,

Dnes, (23. apr�l 2003, 10:05:49), si nap�sal srandu :

jcc> Ahoj,

jcc> chci se zeptat, nezna nekdo nejaky nastroj ve stylu MS SourceSafe?
jcc> Programujeme 2 lidi jeden projekt a potrebovali by jsme nejaky SW,
jcc> ktery by umoznil zamykani zdrojaku, aby jsme ho nemohli menit oba
jcc> najednou... Nemusi se nutne jednat o freeware, ale chteli by jsme se
jcc> vejit do 10000,-

jcc> Diky

jcc> Jirka

jednoznacne CVS, je to super, free a mas k tomu aj win klientov
( http://www.wincvs.org/ )

a je daaaleko lepsi ako VSS

Peter

SelStart v ComboBoxu

[*] Daniel Rejchrt <rejchrt(zv)ssakhk(tec)cz> - 23.4.2003 10:21:55

Je to je teoreticky napad (nemam tu delphi), mozna ze jsi to i zkousel, ale
co to nastavit opacne ? Zkrtka ze selstart bude na konci a sellength bude
zaporna hodnota. Pripadne udelat proceduru, ktera Ti bude oznacovat
jednotlive radky a zkonci tam kde chces.Moznosti se spousta.

Dan

From: "Erik Salaj" <info(zv)winsoft.sk>

> [...]

nebo opensource port .NET frameworku na jine operacni
systemy (trebas i s jinou nahradou WinForms) nez jsou ty

Martin Schayna

Re[2]: SelStart v ComboBoxu

[*] Jakub Dusek <delphi(zv)corexpert(tec)com> - 23.4.2003 09:43:58

Pozor, pokud nedas:

Combo.SelLength:= length(Combo.Text) - 4;

tak to na nekterych starsich systemech (Win95 urcite, tusim i Win98)
dela hlouposti, pokud presvihnes delku textu tak to oznaci od pozice 4
do zacatku textu.

Jakub Dusek

------------------------------------
Web : http://www.corexpert.com
Phone : +420 604 615 795
Icq : 86063232
------------------------------------

Wednesday, April 23, 2003, 9:32:45 AM, you wrote:

VK> Combo.SelStart:= 4;
VK> Combo.SelLength:= length(Combo.Text);

DblClick v ListBox a dialog s ToolBarem

[*] Vaclav Riha - Soft Consult <vaclav_riha(zv)softconsult(tec)cz> - 23.4.2003 06:52:33

Stava se mi, ze po DblClicku v ListBoxu na polozce otevru modalni dialog a
ten, kdyz ma na sobe ToolBar a mys je v pozici tlacitka toho ToolBaru, tak
se provede clik na tom tlacitku. Pritom v ListBoxu byl pouze DblClik ne
treti tuknuti. Nevite nekdo, jak osetrit, aby se udalost neprenasela do
noveho okna?

S pozdravem Vaclav Riha

SelStart v ComboBoxu

[*] Vit Krska����+?��$g�^��3 - 23.4.2003 09:32:45

[...]

tak to zkus obracene

selstart nastav na konec a sel length na zapornou hotnotu. nejsem si jistej
jestli to jde.

SelStart v ComboBoxu

[*] Petr Palicka <palicka(zv)aginfo(tec)cz> - 23.4.2003 09:15:11

ahoj,

> Mam na mysli stav, ve kterem je combo, pokud dojedu s=20
> kurzorem na konec textu, zmacknu SHIFT a jedu smerem
> k zacatku. Zustava tak oznaceny konec textu, ale .........

napadlo me (zkus to):

Combo.SelStart :=3D length(Combo.Text);
Combo.SelLength :=3D 4-length(Combo.Text);

ale sam tomu moc neverim....

peca

savedialog a filterindex

[*] EFG Developer <developer(zv)efg(tec)cz> - 23.4.2003 09:00:33

Zdravim vsechny,
klasicky savedialog ma property filterindex, ktera ma po execute index
(1..n) filtru, ktery jsem vybral.

Z nekolika duvodu (vzhled jako v office) jsem chtel pouzit savedialog z
jedi vcl - TJvSaveDialog2000, ktery tuto property take ma, ale
filterindex je stale stejny, nemeni se pokud volim ruzne fitry.

Koukal jsem jak je reseny, ale nejsem schopny chybu opravit.

Muzete mi nekdo poradit, jak ziskat spravny filterindex?

Dekuji Petr Sikola

SelStart v ComboBoxu

[*] Lebeda David <david.lebeda(zv)comarr(tec)cz> - 23.4.2003 08:34:59

Ahoj,

opravdu nikdo nevite?

[...]

[*] Petr Palicka <palicka(zv)aginfo(tec)cz> - 23.4.2003 08:38:26

Ahoj,

[...]

nesetkali jste se s tim nekdy nekdo? nemate nejakou radu.
HW je udajne OK, disk, pameti i CPU otestovany.

dekuji

peca

Sledovani obsazene pameti

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 22.4.2003 23:26:42

From: "Franti�ek Ml�och" <frantisek.mlcoch(zv)vsb(tec)cz>
> Existuje efektivni zpusob jak ve windows zjistit jestli program, ktery jsem
> vytvoril korektne uvolnuje pamete. Sledovani procesu v Task Manageru se mi

http://www.automatedqa.com/downloads/memproof.asp

Petr Vones

OT Comm Porty

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 22.4.2003 23:28:46

From: "Dalibor" <dalibor(zv)torola(tec)cz>
> Na tom comm portu je pripojena Mys. Dal jsem do ISA slotu radic s dvema
> dalsimi comm porty, oba se mi hlasi v systemu, ale cteni Dallas klicu
> nefunguje. Kdyz tuto ISA desku strcim do jineho PC, tak to funguje. Nevite

A funguje po nich vubec komunikace ? Neni to nejaky srot ktery nepodporuje ani
PnP ?

Petr Vones

Padani aplikace behem zavirani MDI oken

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 22.4.2003 23:34:24

From: "�ejka Pavel" <cejka(zv)proteco(tec)cz>
> To nevim, nezkousel jsem. Vyzkousim. Muzes mi, jen naznacit, kde muze
> vznikat problem?

Problem vznika v 'hernim' operacnim systemu Windows 9x. Je nutne to zkratka
zkusit a srovnat vysledky.

Petr Vones

Zjisteni bezici ulohy

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 22.4.2003 23:33:07

From: "Vaclav Riha - Soft Consult" <vaclav_riha(zv)softconsult(tec)cz>
> Lze nejak z Handle1 zjistit, zda aplikace jeste bezi?? (IsWindow nepomaha).

Lepsi je spustit proces pres CreateProcess/ShellExecuteEx kde tak ziskas i
handle procesu na ktere lze pak cekat ve WaitXXX funkci. Vice v dokumentaci
(MSDN, Platform SDK).

Petr Vones

Spustit aplikaci jen jednou

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 22.4.2003 23:35:52

From: "ing. Jan Fiala" <jan.fiala(zv)iol(tec)cz>
> A ohledne uvolneni Mutexu tu uz psal Petr Vones. Je treba uvolnit
> Handle (jeden radek v programu). Pak muze program padat kolikrat chce

Treba to neni, protoze mutex se automaticky uvolni po ukonceni procesu (ve
kterem byl vytvoren). Proto jsem take odkazoval na dokumentaci, kde je tohle
popsane.

Petr Vones

Setvery v D7 (MIDAS) padaji, co s tim

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 22.4.2003 23:30:26

From: "Jarom�r �erm�k" <CERMAK(zv)PROCOM(tec)cz>
> Jeste jednou moc prosim o radu. Nevite nekdo o nejake odlisnosti v pristupu
> k systemovym zdrojum mezi D5 a D7.

Bezi to na viceprocesorovem stroji ?

> Problem nastava jen u jednoho zakaznika, kde server pada a tvari se to ze
> nema prava (nevim na co). Preregistrace nepomohla. Nevite nekdo co s tim?

Jak presne 'pada' ?

Petr Vones

delphi x c#

[*] Erik Salaj <info(zv)winsoft.sk> - 22.4.2003 17:15:44

> [...]
>.NET a Java, Java je starsi a ma furu nezavislych
>implementaci na ruznych platformach, .NET je
>modernejsi koncepce prozatim omezena na platformy

1. .NET samotne je platforma

2. .NET nie je nijako obmedzene na Microsoft, ci Windows
len niektore casti .NET Frameworku, napr. WinForms
su z vaznych technickych dovodov na Windowse zavisle.

Je to jednoducho prakticky pohlad na vec a mozno
aj poucenie sa z niektorych omylov Javy. Pretoze
jedna vec je, ze nieco bezi na X roznych systemoch
a druha (daleko podstatnejsia) vec je, ako to bezi.

3. aj dalsie firmy hovoria o podobnych technologiach,
takze je mozne, ze tych konkurentov bude v buducnosti
viac

Erik

Barevne scrollbary u StringGridu

[*] Vita J. <delphi(zv)obecpohori(tec)cz> - 22.4.2003 19:32:06

Prosim, poradi nekdo, jak udelat barevne posuvniky u string gridu nebo
jestli je tento ukol nemozny?
Pripadne pokud nekdo zna komponentu, ktera toto umoznuje.
Diky moc za tipy a triky.
VJ

Roztrideni velkeho souboru

[*] Robert Suska <suskar(zv)seznam(tec)cz> - 22.4.2003 15:21:58

Ahoj!

Inac co sa tyka StringListu tak on vie priamo vynechavat duplicitne data
staci nastavit

list.Duplicates:= dupIgnore;

a malo by to ist. Je tam viac nastaveni pozri si help ku TStringList

Robo

Robert Suska
KORAK SLOVAKIA s.r.o.
Horna 52
974 01 Banska Bystrica
www.korak.sk robert(zv)korak.sk
Network administrator, Delphi programmer
My site: www.sefino.globus.sk
From: Jiri Sedivec [mailto:jsedivec(zv)mail(tec)cz]

[...]

[*] Jarom�r �erm�k - 22.4.2003 10:58:15

Ahoj vsichni

Jeste jednou moc prosim o radu. Nevite nekdo o nejake odlisnosti v =
pristupu k systemovym zdrojum mezi D5 a D7.

Mam nasledujici problem. Pouzivam MIDAS uz od D5 spolu s ADOExpress. =
Pristup k serverum je pres Socket Connection. Je-li vse prelozeno pod =
D5, funguje to spolehhlive. Preklad pod D7 se podaril po drobnych =
upravach (pridani unity Variants a zmeny nekterych hlavicek procedur, =
ktere obsluhuji udalosti). U vetsiny zakazniku funguje vse bez problemu, =
takze si myslim, ze prejit na vyssi verzi umime. Problem nastava jen u =
jednoho zakaznika, kde server pada a tvari se to ze nema prava (nevim na =
co). Preregistrace nepomohla. Nevite nekdo co s tim? Zakaznik ma W2000, =
predpokladam ze ma i nejnovejsi SP. =20

Jaromir Cermak

---
[...]

[*] Jiri Sedivec <jsedivec(zv)mail(tec)cz> - 22.4.2003 10:32:38

[...]

komponenta TComPort 2,63

[*] Parizsky Ladislav <Ladislav.Parizsky(zv)access-it(tec)cz> - 22.4.2003 10:16:31

Ahoj,
#21, kterej nastavim do event char a na udalost RxFlag, vyberu celej
buffer com portu, vse funguje OK...

Ladap

>>> p.simek(zv)icsvscr(tec)cz 22.4. 2003 9:59:11 >>>

Zdravim vsechny..
Potrebuji poradit s vyse uvedenou komponentou.
Problem :
pokud mi modem na Com port posila neco, tak mi to udalost OnRxChar na
teto
komponente vlozi trena do stringu.. Jak ale poznam, ze prenos skoncil a
mohu
string zpracovat?
Situace je u mne ted takova, ze pokud program krokuji, je to ok, ale
pokud
jej necham probehnout, tak je to ...

Diky za kazde nakopnuti.. Kejchal

delphi x c#

[*] Martin Schayna <mschayna(zv)aktis(tec)cz> - 22.4.2003 10:20:33

> :-) Javu neznam. Takze si odvazne troufnu rict ze je. :-)

Neznam poradne .NET ani Javu. Takze, podle Tebe, si
"odvazne" troufam rici ze nejlepsi je papirovy pocitac
z Abicka (ti starsi si ho mozna jeste budou pamatovat).
Prenositelnost na jine papiry je 100%. :-)

[...]

[*] �imek Pavel - KVS <p.simek(zv)icsvscr(tec)cz> - 22.4.2003 09:59:11

[...]

Ziskani seznamu DNS serveru z nastaveni pocitace

[*] Pavel Hlub�k <hlubik(zv)dashofer(tec)cz> - 22.4.2003 09:33:31

Diky presne tohle jsem potreboval

Pavel Hlubik

[*] Jarom�r �erm�k - 22.4.2003 08:17:12

[...]

Verze: 6.0.467 / Virov=E1 b=E1ze: 266 - datum vyd=E1n=ED: 1.4.2003
=20

Kodovani - cinska verze XP

[*] Obermaier Petr Ing. <Obermaier(zv)mail.sdas(tec)cz> - 21.4.2003 06:17:57

> Od: Martin Spurny [SMTP:spurnymart(zv)centrum(tec)cz]
> charset v D3 existuje
> a byla prvni vec co jsem mu udelal, ale nemelo to zadnej vysledek- =
porad to
> stejne
>=20
Zmena charsetu komponent ma vliv na Win9x. U NT systemu toto jaksi =
nereaguje (zkousel jsem D6, D7). XP pouzivaji UNICODE, pricemz nativni =
komponenty Delphi dodnes pracuji s ANSI. Prevod je provaden pres current =
locale charset a tady vznika problem otazniku. Zkus, jestli pomuze zmena =
narodniho prostredi ve windows nebo nedavno jsem se pres torry.ru dostal =
k baliku TUnicode components.

Ober

pouziti elektronickeho podpisu

[*] Stanislav Smejkal <delphi(zv)smejkal(tec)com> - 20.4.2003 20:44:10

Tusim, ze pouziti OpenSSL by mohl byt zacatek snazeni.

Standa

Lukas Jakubu napsal:
> DD,
>
> chtel bych do sveho budouciho mailoveho klienta zabudovat podporu pro
> elektronicky podpis. Mate nekdo informace o tom, jak by bylo mozne ho
> integrovat? Jestli jde jen o nejakou specialni komponentu nebo nejaky
> specialni externi program (co cokoliv jineho).
>
> Diky
>
> Lukas Jakubu
>

> .

pouziti elektronickeho podpisu

[*] Lukas Jakubu <jerry.jacobi(zv)wo(tec)cz> - 20.4.2003 13:58:08

[...]

ScrollBar

[*] <petr.vlasak(zv)centrum(tec)cz> - 19.4.2003 20:55:53

Zdravim, nevite jak zrusit blikani jezdce na scrollbaru? Celkem me to
vytaci. Diky za odpoved.

E-mail akceler�tor, spam filtr, bezpe�nostn� agent. Rychle a bezpe�n� s Centrum(tec)cz E-mail! http://home.centrum(tec)cz/reklama/email/email_vyhody.html

Kodovani - cinska verze XP

[*] Martin Spurny <spurnymart(zv)centrum(tec)cz> - 19.4.2003 18:15:31