OT: NDIS2 v autoexec.bat

[*] Jiri Novacek <Delphi(zv)spst(tec)cz> - 09.4.2003 12:43:29

Ahoj

Mam takovy proble. Potrebuji natahnout ovladac sitove karty az v autoexec.bat.
Ted se natahuje v config.sys pomoci
device=ovladac.dos
je mozne treba pomoci nejakeho programu toto udelat i jinde.

Predem dekuji

Jirka

Automaticky processing pri starte aplikacie

[*] Martin Dietl <dietl(zv)4use(tec)cz> - 9.4.2003 13:12:44

Muzu se zeptat na zduvodneni toho reseni?

>From: Petr Vones
>Subject: Re: Automaticky processing pri starte aplikacie

MouseToCell (POPUP)

[*] StuPe - 9.4.2003 12:43:33

Hi!
1) K cemu pokladat na form StatusBar1???
a cpat do jeho SimpleText:=3D 'Row'
co treba docasne pouzit (zneuzit) Caption formulare: Caption:=3D 'Row'.

2) Anebo primo mit:
proc onclick(x,y: integer; ...); // x a y - souradnice klientsky
p: tpoint;
begin
// zjistit, ze to bylo prav=FDm na mysi a potom
p:=3D point(x, y);
p:=3D stringGrid.ClientToScreen(p);
popupmenu1.Popup(p.x, p.y);
end;
Pisu to bez delphi, takze nejakou pripadnou (drobnou) chybku si =
pripoustim ...

StuPe http://stupe.jinde(tec)cz

----- Puvodn=ED zpr=E1va -----=20
Od: "Milan Lucka" <mlucka(zv)cz.foxconn.com>
Komu: <delphi-l(zv)clexpert(tec)cz>
Odesl=E1no: 9. dubna 2003 10:59
Predmet: RE: MouseToCell

tak potom by som skusil napr. pridat StatusBar, pridat OnMouseMove =
proceduru
a snazil sa odchytit podmienky nespravneho stavu:

procedure TForm1.StringGrid1MouseMove(Sender: TObject; Shift: =
TShiftState;
X, Y: Integer);
var
Column, Row: Longint;
begin
StringGrid1.MouseToCell(X, Y, Column, Row);
StatusBar1.SimpleText:=3D 'Row '+IntToStr(Row)+'; Col =
'+IntToStr(Column);
end;

Project options - Application - Zakazane volby App

[*] Robert Plz�k <rpvp(zv)vagnerplast(tec)cz> - 9.4.2003 12:24:18

Zdravim vsechny profiky...

Stala se mi divna vec.
Kdyz otevru Project->Options dialog a v nem kliknu na
zalozku Apllications, tak nemohu menit nastaveni
Application settings. Je to sedive neaktivni.

Nevite prosim nekdo PROC ???

Dekuji predem za napady

R. Plzak

Project options - Application - Zakazane volby App

[*] Ondrej Kelle <O.Kelle(zv)digitalpublishing.de> - 9.4.2003 12:29:41

> Kdyz otevru Project->Options dialog a v nem kliknu na
> zalozku Apllications, tak nemohu menit nastaveni
> Application settings.

Nechyba Ti nahodou v .dpr nasledujuci riadok?

{$R *.res}

ADMIN: Vyzva na pomoc s konferenci

[*] Vymazal Milan <vymazal.milan(zv)seznam(tec)cz> - 9.4.2003 11:08:46

Zdravim

Wednesday, April 9, 2003, 10:56:51 AM, you wrote:

> From: "Petr Zahradnik" <clexpert(zv)clexpert(tec)cz>

> Souhlasim - me takhle vyloucili z kynologicke konference, protoze
> jsem chtel, aby mi neposilali prispevky ve Wordu s pribalenymi PCX
> obrazky svych milacku, ale poradili mi, jak se vychovava hluchy pes...

> Ty moje zadosti vubec neprosli pre moderatorku/cenzorku, ani soukromym
> majlem, ani do konference.

Oki uz mlcim...

> HTH, pf

S pozdravem

Milan Vymazal

MouseToCell

[*] Milan Lucka <mlucka(zv)cz.foxconn(tec)com> - 9.4.2003 10:59:47

[...]

mne sa to javi v poriadku (D6)...aj pri roznej sirke stlpcov a roznej =
vyske
riadkov....
hodnoty -1,-1 vracia MouseToCell, ak si nad plochou StringGridu, ale v
oblasti, ktora nie je vyplnena bunkami...

From: "Petr Zahradnik" <clexpert(zv)clexpert(tec)cz>

> [...]

obrazky svych milacku, ale poradili mi, jak se vychovava hluchy pes...

Ty moje zadosti vubec neprosli pre moderatorku/cenzorku, ani soukromym

[*] Petr Zahradnik <clexpert(zv)clexpert(tec)cz> - 09.4.2003 10:22:34

Puvodni zprava, kterou napsal Vymazal Milan dne 9 Apr 2003:

> Nevyresil by vas problem s kontrolou prispevku vice administratoru
> mailing listu ?. Muj kamarad je napriklad jednim z administratoru
> na securityfocus.com. Oni prave schvaluji maily prochazejici pres
> konferenci... co vy na to ?

Ja nechci moderovanou konferenci, to by byla tragedie a navic by to
dlouho trvalo. Je proste potreba soft, ktery to bude delat sam...

Obvodova 740/14, P.O. Box 15, 400 07 Usti nad Labem
Telefony: 475 500 610, 475 501 627, 475 511 337
Mobilni telefon: 602 409 601, Fax: 475 511 338
WWW: http://www.clexpert(tec)cz, http://www.zahradnik(tec)cz
E-Mail: clexpert(zv)clexpert(tec)cz, petr(zv)zahradnik(tec)cz

MouseToCell

[*] Rostislav Lekes <rlekes(zv)atlas(tec)cz> - 9.4.2003 10:21:08

> [...]
StringGrid5, v tom chyba neni ...
> tiez by som pouzil miesto
> while PopupMenu1.Items.Count > 0 do PopupMenu1.Items[0].Free;
PopupMenu1 se pouziva i na jin�ch mistech programu a generuje se dynamicky,
[...]

OT: dokumentacia a knihy na stiahnutie

[*] KALUS Jozef <jozef.kalus(zv)spordat.sk> - 9.4.2003 08:57:12

zdar,

kolega mi poslal tento link http://www.gorkhali.com/kamal/download.htm =
,
kde je zopar veci na stiahnutie ohladom prog. jazykov, mozno to niekomu
pomoze

joka

Delphi 6 Profesional, FireBird, Windows 2000
Ing. Jozef Kalus=09
=A5. =A9t=FAra 17/28
018 61 BELU=A9A

Mob.: 0905 459156
e-mail: equipment(zv)equipment.sk
Web: http://www.equipment.sk

OT: dokumentacia a knihy na stiahnutie

[*] KALUS Jozef <jozef.kalus(zv)spordat.sk> - 9.4.2003 10:02:25

ospravedlnujem sa, ale vyzera to tak, ze tie linky nie su funkcne,
skoda, su tam zaujimave veci.... :o(

joka

From: "Ond�ej Tu�n�" <tucny(zv)alsoft(tec)cz>

> P.S. Je-li toto z milosti bo�� m�j posledn� p��sp�vek do t�to konference,

Pokud by mely byt vsechny podobne "prinosne" jako to co jsi sem napsal pak
osobne doufam ze je to opravdu Tvuj posledni prispevek.

Ahoj a mej se hezky.

Ludek

Super DBGrid

[*] J�n Harman <harman(zv)volny(tec)cz> - 8.4.2003 21:33:02

> Moze mi niekto z Vas odporucit slusny DBGrid, ktory:
> - podporuje farbenie riadkov
> - umoznuje cez popup menu export zobrazenych
> (alebo i vybranych dat) do XLS (najlepsie bez OLE),
> .CVS, .HTML, .XML
> - ma pouzitelnu dokumentaciu, prip. solidne example
> - dokaze "sa vytlacit" aj nejakymy sumaciami
> (vid. sprava "Fast report frPrintTable - summary")
> - je free alebo share do 50 USD - ale bez obmedzenia,
> aby sa to dalo nasadit na testovanie u zakaznika bez Delphi

AdvStringGrid umi hodne, je za penize a nevim presne jak s DB. Ale vic ti k
tomu nereknu. Hledej ho na www.tmssoftware.com
Honza

Firebird na Internet Information Server

[*] Peter Ondras <peter.ondras(zv)pse.sk> - 8.4.2003 20:49:45

Hoops. Ked som pisal tento prispevok, tak som este nevedel, co mi pisal
p. Cisar. Dik.
---
avast! Antivirus: Odchadzajuca sprava cista.
Virova databaza (VPS): 8. 4. 2003
Testovane: 8. 4. 2003 20:49:34

Firebird na IIS

[*] Pavel Cisar <pcb(zv)atlas(tec)cz> - 8.4.2003 19:47:52

Haj hou!

On 8 Apr 2003 at 11:35, Peter Ondras wrote:

> Ako mozem spustit Firebird na Win2000 Server + IIS 5? Desktop aplikacia
> mi na Win 2000 server funguje bezproblemov, ale rovnaky kod v CGI mi
> vobec nefunguje, resp. pri pokuse o otvorenie a nacitanie dat mi CGI
> padne. Pri pouziti cez BDE vsetko ide OK, ale BDE pouzit nechcem.

Chtelo by to provozovat FB jako service, a nikoliv jako aplikaci.

S pozdravem
Pavel Cisar

Navidenou na Prvni Evropske Firebird Konferenci - Kveten 2003,
Fulda, Nemecko
http://www.firebird-conference.com

Mobil: 724 281429
http://www.ibphoenix(tec)cz
Vse co potrebujete pro Firebird a InterBase

Firebird na Internet Information Server

[*] Peter Ondras <peter.ondras(zv)pse.sk> - 8.4.2003 19:35:42

Ludia strasne prosim o pomoc. Neviem rozbehnut Firebird na Win2000
server s IIS5 z CGI aplikacie. Verim, ze niekto kto cita tuto
konferenciu uz tento problem riesil. Napiste mi prosim sposob akym
spustate firebird (sluzba, aplikacia...), pripadne ci je potrebne nejako
specialne nastavit IIS. Pouzivam komponentu IBQuery. Mozem ju pouzivat
alebo mam pouzit dbExpress?
---
avast! Antivirus: Odchadzajuca sprava cista.
Virova databaza (VPS): 8. 4. 2003
Testovane: 8. 4. 2003 19:33:44

Super DBGrid

[*] Jaroslav Popluh�r - 8.4.2003 19:21:31

Hello Delphi,

[...]

Srdecna vdaka.

Jaroslav mailto:delphi1(zv)acc.sk

Re[2]: Automaticky processing pri starte aplikacie

[*] Jaroslav Popluh�r - 8.4.2003 19:21:26

Hello Petr,

PV> const
PV> UM_ASYNCSHOW = WM_USER + $101;

Chcel by som sa profikov opytat ako je to s pridelovanim
hodnot konstantam WM_XXXX.

Kdesi som cital nieco v zmysle, ze pre zabezpecenie jednoznacnosti
spravy je lepsie poziadat o pridelenie hodnoty OS,
tusim nieco ako GetRegisteredMessage ci co.

Ak to neurobim, akej moznosti kolizie je aplikacia vystavena?

Jaro

Re[2]: Automaticky processing pri starte aplikacie

[*] Jaroslav Popluh�r - 8.4.2003 18:15:18

Hello Petr,

PV> const
PV> UM_ASYNCSHOW = WM_USER + $101;

Je to super.

Chcel by som sa profikov opytat ako je to s pridelovanim
hodnot konstantam WM_XXXX.

Kdesi som cital niec v zmysle, ze pre zabezpecenie jednoznacnosti
spravy je lepsie poziadat o pridelenie hodnoty OS,
tusim nieco ako GetRegisteredMessage ci co.

Ak to neurobim, akej moznosti kolizie je aplikacia vystavena?

Jaro

Balicky a prenos zdrojaku

[*] Martin Radvansky <delphicz(zv)stereo(tec)cz> - 8.4.2003 19:05:25

Zdravim ve spolek,
zase ty balicky asi jsem uz otravny, ale muze mi nekdo vysvetlit, jak
je mozne, ze mam na svem pocitaci projekt asi s 6 balicky.
Pokud dam build All tak se u nejakeho balicku zastavi preklad staci
dat compile a muzu pokracovat dale.
Pri buildu vlastnihi exe nastane podivna chyba ze neexistuje
soubor.drf o zadnem takovem nevim, provedu kompile a opet se to
zkompiluje bez chyb.
Toto ve me nevzbuzuje moc dobry dojem.

Ale hlavni a zavaznejsi problem je v tom, ze pokud cely adresar s
projektem vezmu, dam na jiny pocitac, tak se mi prakticky jeste
nestalo, abych to zkompiloval uplne stejne. Na ruznych pocitacich se
ten build chova ruzne.
Mate nekdo nejaky recept jak na ten bulid/compile?

Martin Radvansky

rozdil delphi x kylix

[*] Lukas Gebauer <gebylist(zv)mlp(tec)cz> - 08.4.2003 18:26:50

> chci zkusit programovani pod kylixem a mam nasledujici tri dotazy 1)
> lze pracovat stejnym zpusobem v kylixu jako v delphi? Mozna se spatne
> vyjadruji - jde mi o hlavni rozdily (pokud nejake jsou) mezi delphi a
> kylixem. Jde mi napriklad o pouziti synapse.

Synapse se pouziva pod kylixem uplne stejne jako pod Windows. jedinou
vyjimkou je funkce GetIEProxy ze SynaMisc.pas, coz jak jeji nazev
naznacuje, bude jen pro Windows. ;-)

Jinak obcne rozdily jsou, je jich mnoho, treba jako ze se pouzivaji
jine cesty v nazvech souboru, nemas k dispozici Win32API, atd.

Nicmene prave Synapse i Synaser jsou napsany tak, aby pred tebou
veskere rozdily skryly a nabidly ti rozhrani, ktere bude pod obema
platformama uplne stejne.

http://www.ararat(tec)cz/synapse/ - Synapse Delphi and Kylix TCP/IP Lib.

Ako nainstalovat TP Orpheus

[*] Jaroslav Popluh�r - 8.4.2003 12:10:23

Hello Delphi,

Chcel by som vyskusat komponenty TP Orpheus.
Nedari sa mi ich nainstalovat do D5/SP1.

Ked sa pokusim prelozit balicek (napr.
O406_R50.DPK kompilacia skonci s chybou
xxx.dcu not found.

Vsetky cesty vedu do source, kde su vsetky
subory *.pas a kompilator si ich moze prelozit
podla potreby, ALE NEPRELOZI.

Ked som sa pokusil vyrobit mu .DCU inak,
(napr. tak, ze som pridal konkretny .pas
do nejakeho dummy projektu).
Tak sa kompilacia dostala dalej,
ale stroskotala na dalsom unite s rovnakou chybou.

Predpokladam, ze sa jedna o trivialitu,
ale 2 hodiny pokusov zatial nikam neviedli.

Jaroslav mailto:delphi1(zv)acc.sk

Fast report frPrintTable - summary

[*] Jaroslav Popluh�r - 8.4.2003 12:15:53

Hello Delphi,

Pouziva niekto z Vas komponentu frPrintTable?
Mne sa pozdava, ale nedari sa mi vytlacit
sumacny riadok alebo band (neviem).

Pritom ladenim som zistil, ze pozadovana hodnota
sa naozaj spocita, len sa nikde nevypise :-(((

Neriesil to nahodou niekto?

Jaroslav mailto:delphi1(zv)acc.sk

QuickReport - jak na vic detailu?

[*] Macko Martin <martin.macko(zv)m-pro(tec)cz> - 8.4.2003 18:19:27

OnNeedData + MoreData ma i TQRSubDetail ...

From: "Ond�ej Tu�n�" <tucny(zv)alsoft(tec)cz>
> Pet\v{r}e pros\'{i}m t\v{e}, r\'{a}d bych se t\v{e} jen zeptal, zda jsi
> Vones nebo Vone\v{s}. Odpov\v{e}\v{d} sta\v{c}\'{i} i jen na soukrom\'{y}

Nevim zdali je tato exhibice opravdu nutna, resp. to cosi vyjadruje. Muze-li
vsak odpoved zpusobit meziplanetarni mir, tak je to es s hackem, je-li to
opravdu tak dulezite.

Petr Vones

ADMIN: Vyzva na pomoc s konferenci

[*] Ondrej Kelle <O.Kelle(zv)digitalpublishing.de> - 8.4.2003 16:40:03

> A jaky provider to je? To je teda dost zoufalej webmail, kdyz
> neni schopnej pred zobrazenim zkonvertovat vsechny
> prispevky do stejnyho kodovani (napriklad UTF-8).

Je to Deutsche Telekom, www.t-online.de. S cestinou alebo slovencinou asi
nepocitali.

TOndrej

Ovladani cizi aplikace pres Handle

[*] Ji�� Mat�jka�����^�F�צ����̿ - 8.4.2003 17:11:56

Potrebuju provest nasledujici: mam aplikaci - jedno okno s nekolika
editacinimi policky, tlacitky a gridem pro vystup. Potrebuju ze svoji
aplikace vyplnit edity, vyvolat stisk tlactika a ziskat vystup zobrazeny v
gridu. Muzete me nasmerovat kudy na to?
Predpokladam, ze to bude nejak pomoci handlu, ziskat handle hlavniho okna te
aplikace celkem neni problem podle nadpisu, ale handly tech editu a tlacitek
uz hure, navic nevim jak do nich nacpat nejaky obsah, resp. vyvolat to
kliknuti.

diky

Jirka Matejka

No viruses found in the outgoing message.

OT:Re: ADMIN: Vyzva na pomoc s konferenci

[*] Vlko II. <vlko(zv)zilina(tec)net> - 08.4.2003 17:32:39

No ano ospravedlnujem sa ani som si neuvedomil, ze robim nieco zle, to je
asi tym, ze
som tu vlastne len tak nejak prijemca, a moc casto do konferencie nepisem,
ale uz aspon viem, co je to qotovanie, nejak som to asi zle pochopil:(
Jednoducho moj povodny (mylny) nazor bol, ze je lepsie, ked tam necham
vsetko.
Nuz co clovek sa uci na chybach, ale len hlupak na chybach vlastnych, tak
nejak nam to
prizvukovala ucitelka slovenciny na strednej:)

S pozdravom

Vlko

--

--------------
vlko_(zv)pobox.sk

QuickReport - jak na vic detailu?

[*] <js-delphi(zv)quick(tec)cz> - 08.4.2003 17:51:13

> [...]

Jak na to?
Diky, Jirka
Ing. Jiri Sokol; jiri.sokol(zv)seznam(tec)cz; 972 231 187

stazeni patche na Delphi 7

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 8.4.2003 17:10:46

From: "Vymazal Milan" <vymazal.milan(zv)seznam(tec)cz>
> [...]
> prihlaseni do borland centra na www.borland.com.

Pro Delphi 7 jeste zadny patch neni, pouze nejake updaty na dbExpress drivery,

[*] Vymazal Milan <vymazal.milan(zv)seznam(tec)cz> - 8.4.2003 17:01:41

Zdravim

nevite kde bych mohl stahnou patche na Delphi 7. Nemam udaje pro
prihlaseni do borland centra na www.borland.com.

Milan Vymazal
Delphi 7 Enterprise, Windows 2000 SP3 Proff, IE 6.0sp1 with all sp

OT: Dock

[*] Tom Beran <tfuzzy(zv)atlas(tec)cz> - 8.4.2003 17:12:18

Timto zpusobem kodovani

a) vytocis spoustu lidi (pokud si myslis, ze se ti to v teto konferenci
jeste nepodarilo),
b) opet neumoznis snadno a jednoznacne prohledavat archiv prispevku.

T.

ADMIN: Vyzva na pomoc s konferenci

[*] Ond�ej Tu�n������'�������̿ - 8.4.2003 16:40:43

> Ja uz opravdu nevim, jak ti mam vysvetlit, co to jsou pravidla a co to je
> diakritika. To jsi vazne tak natvrdlej, ze to nedokazes pochopit? Nebo mi
> to delas naschval, abych se rozciloval?

Ja chapu, co jsou to pravidla, cetl jsem je cele, stat o diakritice me
dokonce mimoradne zaujala, ale prost� jsem na ten Hus�v mnoho set let star�
vyn�lez tak zvykl� (je�t� �e ji� vypr�ely patentov� n�roky a nem�me ��dn�
Sonny Bonno Copyright Term Extension Act, jinak bych se nedoplatili), �e
bez n�j �p�m ��belsk� �dy jak p��ern� �lu�ou�k� k��!

Coby konstruktivni (doufejme, ze i v tvych ocich, moderatizatore, totiz
moderatore) prispevek k diskusi o vylepseni pravidel teto konference a
jejich prosazovani priklada opis pravidel me koference Operacni system
(www.pandora(tec)cz/list/os).

T�mto t� zvu v�echny z�jemce o diskusi o opera�n�ch syst�mech a
programovac�ch jazyc�ch v teoretick� rovin� a dal�� milovn�ky diakritiky,
aby se stali �leny.

P.S. Je-li toto z milosti bo�� m�j posledn� p��sp�vek do t�to konference,
budi� mi zem� lehk� a v�em d�kuji za podn�tnou diskusi. Zejm�na d�kuji
kolegovi Fejfarovi, se kter�m jsem se tak b�je�n� poh�dal o platnosti
Jacksonov�ch z�v�r� (je�t� �e to nen� ten s t�m nosem).

--
Ond�ej Tu�n�

Flex 4.0 Personal Edition Beta 1 build 2 dostupn� na www.flexlanguage.com

Pravidla konference Operacni system verze 9.2

(1) Uvodni ustanoveni
---------------------

Moderator konference je Ondrej Tucny, tucny(zv)alsoft(tec)cz. Moderatora
v pripade potreby zastupuje Ales Prochaska, prochaska(zv)alsoft(tec)cz.

Do konference se muze prihlasit kazdy, kdo bezvyhradne akceptuje
pravidla konference.

V konferenci plati bezna pravidla slusnosti a spolecenske zvyklosti.
Clenove konference si tykaji.(2) Prispevky
-------------

(2.1) Tema konference
Prispevky se musi primo nebo alespon neprimo tykat operacnich systemu
a programovacich jazyku a to prevazne na obecne (teoreticke) urovni
a pripadne z toho vyplyvajici konkretni problemy.

Do tematu konference zejmena NESPADAJI prispevky typu:
-- jak pod operacnim systemem XY udelat to a to,
-- jsem zacatecnik a nevim jak v jazyce XY zapsat to a to,
-- mam problem s aplikaci XY, poradte nekdo,
-- potreboval bych nutne program XY, kde se da stahnout.

Moderator teto konference je haklivy na offtopic zpravy ve vyse zminenem
smyslu (vyjimku tvori diskuse o vyhodach a nevyhodach zbrani SIG 550
a AWM), ale rad o nich bude diskutovat v nejake jine konferenci.(2.2) Forma prispevku
Prispevky do konference se pisi v ceskem nebo slovenskem jazyce.
Jsou pripustne citace dokumentu psanych v jinem jazyce.

Prispevky se pisi bud bez diakritiky nebo s diakritikou v k�dov�n�ch ISO
8859-2 �i Windows 1250, v�dy ov�em jako plain text. Vyjimka je povolena
pouze pro ty, kdo nevedi co je to diakritika nebo plain text a pro ty,
kdo si neumi spravne nastavit Outlook.

Prispevky nemaji byt zbytecne dlouhe, ne kazdy je na Internet pripojen
pevnou linkou. Nejsou povoleny prilohy krom� (kr�tk�ch) p��klad� zdrojov�ch
text�. Vyjimky udeluje moderator.

V odpovedich je zejmena vhodne z puvodniho prispevku odstranit vsechny
zbytecne casti. Odpoved se pise pod puvodni text zpravy, ktery je
oznacen znaky "> ".

Je zakazano pouzivat prazdny (ci prilis obecny) subject a pocestovat
standardni tagy zprav (Re: -> Odpoved:, Was: -> Bylo:), protoze to
v nekterych emailovych programech vede k chybnemu razeni zprav.

Odpovedi by nemely byt jednoslovne ci obsahovat pouze citoslovce
a semigraficke symboly (priklad: ":o)", "Ha, ha!", "Blbost.").

Odpovedi na prilis stare zpravy (starsi nez mesic) je vhodne zasilat
jako nove zpravy a tema nadnest znovu s odvolanim na drivejsi
diskusi.

Pokud se diskuse v jednom konkretnim message threadu zacne prilis
vzdalovat od puvodniho tematu, je vhodne zalozit novy thread (zmenit
subject).

Ruzne zpravy s podobnym tematem je vhodne zasilat do konference pod
ruznymi subjecty. Napriklad pokud se v nekolika zpravach ptate na
smalltalk, je vhodne nepouzit jeden univerzalni subject "Smalltalk".
V opacnem pripade se zpravy v nekterych email klientech spatne
radi a clovek je musi dohledavat ve starych zpravach.

(2.3) Omezeni reklamy
Neni pripustna reklama s vyjimkou upozornovani na zajimave produkty ci
stranky souvisejici s tematem konference.

Odpoved na konkretni dotaz s uvedenim kontaktu na urcitou firmu neni
povazovana za reklamu.(3) Autorska prava
------------------

Autor prispevku souhlasi s tim, ze prispevek bude automaticky rozeslan
vsem ucastnikum konference. Provozovatel konference a vsichni ucastnici
konference mohou tento prispevek libovolne dlouho a libovolnym zpusobem
archivovat a plne nebo zkracene jej citovat v kteremkoliv dalsim
prispevku do teto konference. V pripade citace v jinych konferencich
provozovanych v systemu Pandora(tec)cz musi byt zretelne uveden autor
a puvod citace.

Zde neuvedene nakladani s prispevky (napriklad jejich zverejneni na WWW)
podleha podle autorskeho zakona souhlasu autora.

Na v�echny materi�ly t�kaj�c� se Flexu pracovn�ky A && L softu se vztahuje
copyright. (4) Zaverecna ustanoveni
------------------------

Moderator upozorni clena konference na porusovani pravidel konference.
V pripade opakovaneho porusovani pravidel jej vylouci z konference.

Moderator muze tato pravidla kdykoliv zmenit.

Tato pravidla plati od 22. unora 2001.

OT: Re: Dock

[*] Ond�ej Tu�n������'�������̿ - 8.4.2003 16:59:37

> Petr Vones

Pet\v{r}e pros\'{i}m t\v{e}, r\'{a}d bych se t\v{e} jen zeptal, zda jsi
Vones nebo Vone\v{s}. Odpov\v{e}\v{d} sta\v{c}\'{i} i jen na soukrom\'{y}
mail, tady stejn\v{e} Husa nem\'{a} nikdo r\{a}d. D\'{i}k.

--
Ond\v{r}ej Tu\v{c}n\i{y}

Flex 4.0 Personal Edition Beta 1 build 2 dostupn\'{a} na www.flexlanguage.com

Dock

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 8.4.2003 16:28:00

From: "Jan Naiser" <tua(zv)wo(tec)cz>
> 1) mam ToolBar v docku TControlBar. Potreboval bych zajistit, aby se mi
> tento ToolBar dockoval jenom do jednoho TControlBaru a ne do ostatnich.
> Nejak nemuzu prijit na to, jak.
>
> 2) potrebuji osetrit stav pri zavirani ToolBaru tak, aby se vratil zpatky do
> docku a nezmizel uplne.

V The Delphi Magazine, Issue63 vysel clanek o dockingu, priklady jsou zde:
http://www.thedelphimagazine.com/disks.php

Snad to pomuze.

Petr Vones

Snizeni pametovych naroku

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 8.4.2003 16:24:42

From: "Tvrz Miroslav" <Miroslav.Tvrz(zv)merlin(tec)cz>
> jj, je to tak - take me mohlo napadnout podivat se do dokumentace
> woken - no uz teda vim, ze moje aplikace zabere cca 500kB a ted
> k puvodni otazce: DA SE TATO HODNOTA NEJAK SNIZIT?

Snizit pod 500k ? To nevim proc se tim vubec zabyvat, navic pokud je to VCL
aplikace tak jsou to zkratka alokace pro vsechny objekty apod.

Petr Vones

Chybova hlaska - Neznamy parameter

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 8.4.2003 16:16:06

From: <vito(zv)centrum(tec)cz>
> Mam problem s mojou aplikaciou. Mam D5Ent na W2K SP1. Tu aj svoj

Mas instalovany Update Pack #1 ? Tam je totiz opravena jedna pomerne zasadni
chyba ve VCL, kde dochazelo k velkemu leaku GDI zdroju pri pouziti custom draw
u vetsiny Common control.

> strojoch) sa po nejakom case pouzivania zobrazi sprava "Neznamy
> parameter" a aplikacia sa zacne zle prekrelovat (!) a postupne vediet

Nekde to ztraci GDI zdroje, podivej se na to MemProofem.

Petr Vones

ADMIN: Vyzva na pomoc s konferenci

[*] Ond�ej Tu�n������'�������̿ - 8.4.2003 16:00:30

> Niekedy pouzivam webmail interface mojho providera. V Internet Exploreri sa
> mi nepodarilo nastavit kodovanie, ktorym by sa napriklad Tvoje prispevky s
> diakritikou dali citat. Nepomaha ani "Central European ISO", ani ziadne ine
> z tych, co som skusal.
> S tou diakritikou je to fakt velmi zle citatelne.

A jaky provider to je? To je teda dost zoufalej webmail, kdyz neni schopnej
pred zobrazenim zkonvertovat vsechny prispevky do stejnyho kodovani
> [...]

[*] Petr Zahradnik <clexpert(zv)clexpert(tec)cz> - 08.4.2003 15:53:22

Puvodni zprava, kterou napsal Ond=F8ej Tu=E8n=FD dne 8 Apr 2003:

> [...]

diakritika. To jsi vazne tak natvrdlej, ze to nedokazes pochopit? Nebo mi

=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=
=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=
=3D=3D=3D=3D=3D
Petr Zahradnik, Computer Laboratory
[...]

ADMIN: ADMIN: Vyzva na pomoc s konferenci

[*] Petr Zahradnik <clexpert(zv)clexpert(tec)cz> - 08.4.2003 16:06:54

> [...]

> A jaky provider to je? To je teda dost zoufalej webmail, kdyz neni
> schopnej pred zobrazenim zkonvertovat vsechny prispevky do stejnyho

Zakazuju diskusi na tema diakritika - ted hned.

[...]

[*] Tvrz Miroslav <Miroslav.Tvrz(zv)merlin(tec)cz> - 8.4.2003 15:38:44

jj, je to tak - take me mohlo napadnout podivat se do dokumentace
woken - no uz teda vim, ze moje aplikace zabere cca 500kB a ted
k puvodni otazce: DA SE TATO HODNOTA NEJAK SNIZIT?

MI'RA

jo a jinak diky za ujasneni situace

From: "Ond�ej Tu�n�" <tucny(zv)alsoft(tec)cz>
> Uprimne receno by me zajimalo, jake procento ucastniku konference ma v roce
> 2003 mail klienta, ktery neni schopny zobrazit aspon ISO 8859.2. Nezlobte
> se na me, ale to je vazne ponekud prehistorie.

Napriklad ti, co nemaji vubec instalovane Central Europe prostredi v operacnim
systemu, protoze pak nemaji ani CE fonty.

Petr Vones

ADMIN: Vyzva na pomoc s konferenci

[*] Ond�ej Tu�n������'�������̿ - 8.4.2003 15:31:08

> [...]

2003 mail klienta, ktery neni schopny zobrazit aspon ISO 8859.2. Nezlobte
se na me, ale to je vazne ponekud prehistorie.

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 8.4.2003 15:33:03

From: "Ondrej Kelle" <O.Kelle(zv)digitalpublishing.de>
> Myslim, ze "Mem usage" v Task Manageri ukazuje hodnotu Working Set. Tento

Presne tak.

On ani ten udaj VM Size nemusi byt uplne smerodatny pri vetsi fragmentaci,
protoze Delphi subalocator vzdy ukrajuje alokace (ze systemu) po vetsich
blocich. Nejlepsi je asi pouzit GetHeapStatus.

Petr Vones

ADMIN: Vyzva na pomoc s konferenci

[*] Ond�ej Tu�n������'�������̿ - 8.4.2003 15:47:24

> [...]

Copak nech�pe�, �e je pracovn� vyt�en�, tak�e mu nezb�v� �as na grafickou
�pravu mailu? Sta��, �e v�bec mus� ��st n�jakou konferenci.

[*] Ondrej Kelle <O.Kelle(zv)digitalpublishing.de> - 8.4.2003 15:41:57

> [...]

z tych, co som skusal.
S tou diakritikou je to fakt velmi zle citatelne.

Automaticky processing pri starte aplikacie

[*] Lubos Urban <Lubos.Urban(zv)visicom.sk> - 8.4.2003 15:20:31

Dakujem, funguje :)

From: "Vlko II." <vlko(zv)zilina.net>

> [...]
> pracovne vytazeny
> a scrolovat nakoniec textu pri kazdom z 80 mailov, ktore dojdu do

Ahoj.
Souhlasim, ze je to vec nazoru. Asi mas vynikajici pamet, kdyz si podle
subjektu pamatujes oc jde a nemusis se podivat na puvodni text. Jinak
totiz musis stejne scrolovat.

Ludek

[...]

[*] Libor Junek, KSH-Data <junek(zv)ksh-data(tec)cz> - 8.4.2003 14:33:49

[...]

Libor

> [...]
> program kompilujem. Ma velkost 3.06MB. Ale na Win98 (uz na viacerych
> strojoch) sa po nejakom case pouzivania zobrazi sprava "Neznamy
> parameter" a aplikacia sa zacne zle prekrelovat (!) a postupne vediet
> k padu aplikacie. Programom je client (v klient server aplikacii) kde
> je DBGrid (od fy. Express Quantum = komponenty DX) inak pouzivam
> standartne funkcie a komponenty. Toto je uz verzia cislo 80, ktoru
> som pustil do sveta a zacalo sa to az od urcitej doby (cca dva
> mesiace), ale meviem presne urcit moment, kde to bolo este dobre.
> Neviete niekto co s tym? Nestalo sa to uz niekomu?

[*] Roman <sw.maurice(zv)seznam(tec)cz> - 8.4.2003 14:48:27

> [...]
> mesiace), ale meviem presne urcit moment, kde to bolo este dobre.
> Neviete niekto co s tym? Nestalo sa to uz niekomu?

Nedavno tu byla podobna otazka. Pod W98 se tak projevuje nedostatek sys.
prostredku (viz. standardni Meric prostredku).
Bud nekde alokujes prilis mnoho ruznych handlu apod., anebo je zapominas
uvolnovat.

http://kouzelne.misto(tec)cz

Chybova hlaska - Neznamy parameter

[*] Jon�s Marian <Jonas(zv)komercpoj(tec)cz> - 8.4.2003 14:37:47

Podobny problem jsem take zazil. V programu byla urcita operace, ktera
po urcitem poctu opakovani vyhazovala stejnou chybu. Samozrejme na=20
W2000 to slapalo dobre ale na W95 to blblo.Zkusil jsem pouzit MemProof,=20
a ten mi tam nasel chybu v uvolnovani handlu.=20

Marian

> [...]
> strojoch) sa po nejakom case pouzivania zobrazi sprava "Neznamy=20
> parameter" a aplikacia sa zacne zle prekrelovat (!) a postupne vediet=20
> k padu aplikacie. Programom je client (v klient server aplikacii) kde=20
> je DBGrid (od fy. Express Quantum =3D komponenty DX) inak pouzivam=20
> standartne funkcie a komponenty. Toto je uz verzia cislo 80, ktoru=20
> som pustil do sveta a zacalo sa to az od urcitej doby (cca dva=20
> mesiace), ale meviem presne urcit moment, kde to bolo este dobre.
> Neviete niekto co s tym? Nestalo sa to uz niekomu?

[*] Petr Zahradnik <clexpert(zv)clexpert(tec)cz> - 08.4.2003 14:27:27

Puvodni zprava, kterou napsal KALUS Jozef dne 8 Apr 2003:

> [...]

WWW: http://www.clexpert(tec)cz, http://www.zahradnik(tec)cz
E-Mail: clexpert(zv)clexpert(tec)cz, petr(zv)zahradnik(tec)cz

[*] Ondrej Kelle <O.Kelle(zv)digitalpublishing.de> - 8.4.2003 14:43:16

> proc je tam ten sloupec Mem usage?
> Co vlastne zobrazuje?

Myslim, ze "Mem usage" v Task Manageri ukazuje hodnotu Working Set. Tento
performance counter obsahuje nasledovny popis:

Working Set is the current number of bytes in the Working Set of this
process. The Working Set is the set of memory pages touched recently by the
threads in the process. If free memory in the computer is above a
threshold, pages are left in the Working Set of a process even if they are
not in use. When free memory falls below a threshold, pages are trimmed
from Working Sets. If they are needed they will then be soft-faulted back
into the Working Set before they leave main memory.

V Platform SDK najdes podrobnejsi popis, v sekcii "Processes and Threads":

Snizeni pametovych naroku

[*] Tvrz Miroslav <Miroslav.Tvrz(zv)merlin(tec)cz> - 8.4.2003 14:23:52

OK, ted je tam stabilne 500kB, ale tak proc je tam ten sloupec Mem usage?
Co vlastne zobrazuje?

MI'RA

From: "Lubos Urban" <Lubos.Urban(zv)visicom.sk>
> [...]

TMainForm = class(TForm)
private
procedure UMAsyncShow(var Message: TMessage); message UM_ASYNCSHOW;
(...)
[...]

[*] Tvrz Miroslav <Miroslav.Tvrz(zv)merlin(tec)cz> - 8.4.2003 14:04:51

Task manager ukazuje cca 2.7 MB zabranych a kdyz v nem sleduju
spousteni programu, tak z fyzicke pameti zmizi cca 1.7 MB. To
se domnivam dobre, ze to je jak povidam ne? Hodnoty ktere jsem
uvedl se meni v intervalu +-500kB

koukni na obrazky www.tvrz.wz(tec)cz/ram.zip

MI'RA

From: "Tvrz Miroslav" <Miroslav.Tvrz(zv)merlin(tec)cz>
> [...]

to se meni i s tim kdyz minimalizujes okno aplikace a neni to vlastne zadny

Pocket PC

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 8.4.2003 13:26:09

From: "Kadan� Miroslav" <Miroslav.Kadane(zv)cht-pce(tec)cz>
> Nevite n�kdo jestli se da programovat v Delphi nebo necem jinym zalozenym na
> Pascalu syst�m Pocket PC.

Pockej si na Delphi .NET

Petr Vones

RE[2x]: Re: Jak na DBLookupComboBox s cilem .Text:

[*] <jimysforum(zv)centrum(tec)cz> - 08.4.2003 14:08:48

Taky jsem to zkou�el a nic kloudn�ho jsem nevymyslel...:-(

> Od: <delphi-l-owner(zv)clexpert(tec)cz>
> Komu: delphi-l(zv)clexpert(tec)cz
> CC:
> Datum: Mon, 17 Mar 2003 09:03:15 +0100
> P�edm�t: Re: RE[2x]: Re: Jak na DBLookupComboBox s cilem .Text:=''

> Ahoj,
>
> podle me bys na KeyField za behu nemel potrebovat vubec sahat. To
udava pole,
> podle ktereho hledas, tedy ID a nemelo by se menit.
>
> Takze do KeyValue prirazujes jen ID a to by melo radne fungovat.
>
> David Lebeda

ADMIN: Vyzva na pomoc s konferenci

[*] Vlko II. <vlko(zv)zilina(tec)net> - 08.4.2003 13:40:10

[...]

No a s tymi zobackami je to tak, ze zalezi odkial bola sprava odoslana, z
akeho mailoveho
klienta. Nejako si to express zistuje a podla toho odpoveda.

S pozdravom
Vlko

--

--------------
vlko_(zv)pobox.sk

Vytvoreni souboru doc nebo rtf

[*] Bohuslav Svancara <bsv(zv)softprojekt(tec)cz> - 8.4.2003 13:33:28

Ted zrovna to delam.

Uprav si svoje vystupy delane pomoci Write/Writeln takto:

1. Na zacatek souboru dej deklaraci RTF zahlavi.
2. Kazdy existujici Writeln ukonci tiskem RTF prikazu na odradkovani:
writeln(TiskSoub,...,'\par');
3. Cely soubor ukonci znakem '}' a je to hotove.

Priklad RTF zahlavi. Tabulku barev a stylu muzes vynechat:

<snip>
procedure TTiskPolozkyTOV.TiskRTFZahlavi;
begin
writeln(TiskSoub,'{\rtf1\ansi\deff0\deftab720');
writeln(TiskSoub,'{\fonttbl');
writeln(TiskSoub,'{\f0\fmodern\fcharset238\fprq1 Courier New;}');
writeln(TiskSoub,'{\f1\fswiss\fcharset238\fprq2 Arial;}');
writeln(TiskSoub,'}');
writeln(TiskSoub,'{\colortbl');
writeln(TiskSoub,'\red0\green0\blue0;');
writeln(TiskSoub,'\red0\green0\blue255;');
writeln(TiskSoub,'\red0\green255\blue0;');
writeln(TiskSoub,'\red255\green0\blue0;');
writeln(TiskSoub,'}');
writeln(TiskSoub,'{\stylesheet');
writeln(TiskSoub,'{\s0\sb60\f1\fs20\lang1029 \snext0 Normal;}');
writeln(TiskSoub,'{',StylCislo,' Cislo;}');
writeln(TiskSoub,'{',StylText,' Txt;}');
writeln(TiskSoub,'}');

writeln(TiskSoub,'\paperw11907\paperh16840\margl851\margr851\margt851\margb8
51');
writeln(TiskSoub,'\plain');
writeln(TiskSoub,'\f0\fs16\lang1029');
end;
</snip>

Obrazek vlozis pomoci RTF prikazu:
{\field {\fldinst INCLUDEPICTURE "tvuj_obrazek.bmp" \MERGEFORMAT
\d }{\fldrslt }}

Uzivatel si soubor otevre ve Wordu a vytiskne si, co potrebuje. Staci i free
WordViewer. Lze pouzit i OpenOffice (tam je jine vkladani obrazku) a mozna
Software602.

Popis syntaxe RTF souboru najdes u Microsoftu.

Kdyz to udelas chytre, muzes generovat RTF i puvodni TXT soubor napriklad
nastavenim globalni promenne:

var RTFVystup :boolean = true;

function RTFRadek:String;
begin
if RTFVystup
then Result := '\par'
else Result := '';
end;

writeln(TiskSoub,...,RTFRadek);

Dalsim krokem je pouziti stylu, barev, tabulek, ...

S pozdravem

Bohuslav �vancara, prom. mat.
svancara(zv)softprojekt(tec)cz

Pocket PC

[*] Lukas Gebauer <gebylist(zv)mlp(tec)cz> - 08.4.2003 13:33:58

> Pockej si na Delphi .NET

Hmmm, a pa si jeste pockej na nejake PocketPC .NET, protoze do
soucasnych PDAcek se ten silenej .NET runtime zdaleka nevejde... ;-(

http://www.ararat(tec)cz/synapse/ - Synapse Delphi and Kylix TCP/IP Lib.

ADMIN: Vyzva na pomoc s konferenci

[*] KALUS Jozef <jozef.kalus(zv)spordat.sk> - 8.4.2003 14:00:43

[...]

berte to ako nazor, nie ze ma tu ukamenujete... :o))

joka

PS: akosi som zabudol na Linux klientov... ale podla konfery je tu skor
prevaha Win32

Delphi 6 Profesional, FireBird, Windows 2000
Ing. Jozef Kalus=09
SOVA
=A5. =A9t=FAra 17/28
018 61 BELU=A9A

Mob.: 0905 459156
e-mail: equipment(zv)equipment.sk
no je to vec nazoru, ja zasa nenavidim, ked niekto odpoveda nakoniec,
som=20
pracovne vytazeny
a scrolovat nakoniec textu pri kazdom z 80 mailov, ktore dojdu do=20
konferencie, tak to sa mi
moc nepozdava.

No a s tymi zobackami je to tak, ze zalezi odkial bola sprava odoslana,
z=20

wrote:

> [...]

Snizeni pametovych naroku

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 8.4.2003 13:31:26

From: "Tvrz Miroslav" <Miroslav.Tvrz(zv)merlin(tec)cz>
> [...]

RAM.

Prazdna VCL aplikace v Delphi 7 alokuje cca 400k, z Delphi 5 pak 380k. To vse

[*] <voltrr1.epr(zv)mail.cez(tec)cz> - 10.4.2003 13:36:59

A jestli chces zacit uz ted tak zacni rovnou na Embedded Visual C++.
Zkousel jsem i Embedded Visual Basic a je to des a hruza. Jedine co
je podobne Delphi je to ze cvaknes na cudlik a udela ti handler.
Jinak je to hrozny a myslim ze kazdemu Delphistovi ktery parkrat neco
delal s windows API a neni jen tahac komponent a propojovac DBAware
komponent musi byt C++ blizsi. Je pravda ze po pulhodinovem koukani
do MFC template jsem to vzdal a zustal jsem u pure API ale je tam mili=
on
samples takze neni problem se od neceho odrazit. Taky na google groups
najdes spoustu tips and triks

Zatim
Radek
"Petr Vones" <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz>(zv)clexpert(tec)cz on 08.04.2003 13:26:09

Odpov=ECzte pros=EDm - delphi-l(zv)clexpert(tec)cz

Odesl=E1no k=FDm: delphi-l-owner(zv)clexpert(tec)cz

Komu: "Konference Delphi" <delphi-l(zv)clexpert(tec)cz>
Kopie:
P=F8edm=ECt: Re: Pocket PC

From: "Kadan=EC Miroslav" <Miroslav.Kadane(zv)cht-pce(tec)cz>
> Nevite n=ECkdo jestli se da programovat v Delphi nebo necem jinym zal=
ozenym
na
> Pascalu syst=E9m Pocket PC.

Pockej si na Delphi .NET

Petr Vones

=

Automaticky processing pri starte aplikacie

[*] Lubos Urban <Lubos.Urban(zv)visicom.sk> - 8.4.2003 13:13:48

Ahoj...
[...]
Skusal som to zavesit na onshow, problem bol vsak v tom ze main form sa
korektne vykreslila az po skonceni vsetkych operacii nad DB.
Druhy sposob ktory som pouzil bolo spustenie timeru na onshow (Interval =
2000) a cely processing som presunut do ontimer.
Druhy sposob sice funguje dobre ale tento sposob sa mi prilis nepozdava, ak
by ste poznali nieco lepsie prosim poradte.

D�ky Lubos

Vytvoreni souboru doc nebo rtf

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 8.4.2003 13:07:39

From: "Ing. Jan Dubsk� - Stroj�rna P�lava" <dubsky(zv)s-palava(tec)cz>
> [...]
> prikazem Writeln smerovanym na prislusne zarizeni a vysledkem byl soubor
> txt. Ted ale potrebuji do souboru pridat tak� ilustracni obrazek - uz to

Pokud vylozene nepotrebujes ten format pro export tak si tim nepomuzes. Budto
pouzij nejaky generator sestav (QuickReport umi pracovat i s nedatabazovymi
daty a jdou tam snadno vkladat i obrazky) nebo to uloz ako HTML a tiskni pres
IE nebo HTML viewer z TurboPower Internet Professional, ktere je ted volne k
pouziti: http://sourceforge.net/projects/tpipro/

Petr Vones

Podivne chovani DBRichEditu

[*] abyssinians(tec)cz <abyssinian(zv)centrum(tec)cz> - 08.4.2003 12:01:34

Mam na formu DBRichEdit a v nem text.
Ve Windows 98 to vypada normalne,
ale pod 2000 je to cele jakesi rozhozene,
hlavne mezery mezi radky a navic velikost
i typ pisma (font) je v kazdem radku jiny.

Nevi nekdo co s tim?

Pripadne neexistuje nejaka nahrada komponenty
DBRichEditu, kde by navic sla nastavit barva scrollbaru?
Pokud mozno free nebo levne.

Alfons Goetz, zacatecnik
D6

Re[2]: SQL Rozdil mezi datumy

[*] MUDr.Patrik Valenta <valentapat(zv)volny(tec)cz> - 9.4.2002 12:24:15

Omlouvam, se, po letmem precteni TabA, TabB jsem se unahlil.
Dekuji vsem zucastnenym.
From: "Ing. Jan Dubsk� - Stroj�rna P�lava"

> Ted ale potrebuji do souboru pridat tak� ilustracni
> obrazek - uz to tedy nemuze byt txt, ale t�eba rtf.

Nam se osvedcilo generovat HTML soubory. Tiskneme to pres komercni Baldwinuw
viewer, ale myslim, ze by sel pouzit i bezny MSIE.

HTH, pf

Vytvoreni souboru doc nebo rtf

[*] Viliam Mlich <mlich1(zv)volny(tec)cz> - 8.4.2003 09:03:48

> jsem doposud vystacil s prikazem Writeln
> Ted ale potrebuji do souboru pridat obrazek

Nevyrabaj .TXT, ale .HTML

bye
vmlich

Vytvoreni souboru doc nebo rtf

[*] Ing. Jan Dubsk� - Stroj�rna P�lava <dubsky(zv)s-palava(tec)cz> - 8.4.2003 09:21:07

Mam D6 Profes.

> [...]

> ten muzes i malovat a ten by jsi=20
> mohl "nasmerovat" primo na tiskarnu (hledej neco=20
> jako Printer.Canvas). To by melo jit taky, ale=20

shared

[*] Dusan Nagy <Nagy(zv)inomacomp.sk> - 8.4.2003 09:04:58

Dobr� den,
7. apr�la 2003, 14:47:57, napsal jste:

DN> Dobr� den,

DN> Potrebujem zistit zoznam shared diskov v pocitaci ide mi hlavne
DN> o cestu kde sa nachadza zdroj zdielanych dat.Asi takto
DN> shared name= xxx
DN> zdroj c:\xxx.

DN> Dik.

ak to bude niekoho zaujimat tak ked poznam nazov shared zariadnia
zistim local path takto.

unit SharedInf;

interface

uses Windows,Sysutils;

type
PSHARE_INFO_2 = ^SHARE_INFO_2;
SHARE_INFO_2 = record
shi2_netname : PWideChar;
shi2_type : DWORD;
shi2_remark : PWideChar;
shi2_permissions : DWORD;
shi2_max_uses : DWORD;
shi2_current_uses : DWORD;
shi2_path : PWideChar;
shi2_passwd : PWideChar;
end;

function NetShareGetInfo(SeverName, NetName: PWideChar; Level: DWORD; Buf: Pointer): LongInt; stdcall; external 'netapi32.dll';
procedure NetApiBufferFree(Buf: Pointer) stdcall; external 'netapi32.dll';

function GetSourcePath(SharedName : PWideChar;var SourcePath :String):boolean;forward;

implementation

function GetSourcePath(SharedName : PWideChar;var SourcePath :String):boolean;
var
buf:PSHARE_INFO_2;
begin;
SourcePath := '';
NetShareGetInfo(nil,SharedName,2,(zv)buf);
if assigned(buf) then begin
SourcePath := String(buf.shi2_path);
NetApiBufferFree(buf);
end;
Result := (SourcePath <> '');

Dusan
Nagy(zv)inomacomp.sk

Vytvoreni souboru doc nebo rtf

[*] <js-delphi(zv)quick(tec)cz> - 08.4.2003 09:01:42

Ahoj=2E
Rozumim Tvemu dotazu=2C ale radit se Ti bude dost =

tezko=2C protoze jsi neuvedl napr=2E jake mas delphi=2E
Kdysi jsem zkousel vkladat text do richeditu a =

ten text ruzne formatovat=2E Neprisel jsem na to =

jak=2E =3A(
Proto podobne veci resim pomoci QuickReportu=2E =

Nevim=2C jestli je to pro Tebe prijatelne=2C ale =

reseni to urcite je=2E
Jo=2C jinak me napadlo=2C ze muzes pouzit Canvas=2E Na =

ten muzes i malovat a ten by jsi =

mohl =22nasmerovat=22 primo na tiskarnu (hledej neco =

jako Printer=2ECanvas)=2E To by melo jit taky=2C ale =

bude s tim vic programovani=2E
Ing=2E Jiri Sokol=3B jiri=2Esokol=40seznam=2Ecz=3B 972 231 187
D6Prof+SP2=3B WinNT
programator amater

----- P=F9vodn=ED zpr=E1va -----
Od=3A =22Ing=2E Jan Dubsk=FD - Stroj=EDrna P=E1lava=22 =

=3Cdubsky=40s-palava=2Ecz=3E
Datum=3A =FAter=FD=2C 8=2E dubna 2003 v 7=3A05 dop=2E
P=F8edm=ECt=3A Vytvoreni souboru doc nebo rtf

=3E Vystupem z moji aplikace jsou vysledky =

=3E vypoctu=2C ktere budto tisknu na
=3E tiskarnu=2C nebo do souboru=2E V obou pripadech =

=3E jsem doposud vystacil s
=3E prikazem Writeln smerovanym na prislusne =

=3E zarizeni a vysledkem byl soubor
=3E txt=2E Ted ale potrebuji do souboru pridat =

=3E tak=E9 ilustracni obrazek - uz to
=3E tedy nemuze byt txt=2C ale t=F8eba rtf=2E Existuje =

=3E nejaka komponenta=2C kter=E1
=3E toto umi=2C nebo aspon popis formatu rtf =

=3E (formatovaci sekvence pro text=2C
=3E vlozeni obrazku atd=2E) tak=2C abych byl schopen =

=3E tento soubor vytvorit v
=3E moji aplikaci tak=2C ze nebude nutna =

=3E spoluprace s Wordem=2E
=3E =

=3E Dik za radu
=3E =

=3E Honza

Lokalizace aplikace

[*] Viliam Mlich <mlich1(zv)volny(tec)cz> - 8.4.2003 08:43:52

> [...]

Vlani som v jednom projekte narazil na pripad, ked v nemeckej verzii
bol caption nejakeho tlacitka prilis velky a naopak, u susedneho

Cez wizarda Delphi som si to okamzite vsimol a mysou upravil sirky
buttonov. Ano, sypem si popol na hlavu, takto sa to nerobi, lebo je to
neudrziavatelne. Ale ked tie lokalne verzie bol az posledny krok a
odvtedy som na to nemusel hrabnut..

Spravny postup je dodatocna uprava Width, Left atd v runtime po
prepnuti jazyka. A uplne najlepsie by bolo prekopat zobrazovanie tak,
aby sa nemuselo podla jazyka menit nic. Ale okolnosti holt niekedy
prinutia cloveka podpisat sa aj pod prasarnu.

Anglictina je strucna a cloveka to zvadza nechavat na texty malo
miesta :-(

bye
vmlich

Re[2]: Z Blobu na disk pres FileStream

[*] Petr Selinger <delphiforum(zv)centrum(tec)cz> - 08.4.2003 08:50:53

> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> //pokud to neni preklep, tak pokaze se jedna o jinou transakci

Omlouvam se, je to preklep. Jde pokazde o tu stejnou transakci.
Jeste dodam, na cem mi to jede: IB5.6, Win2k, D5UP2.

Myslim si ale, ze problem bude nekde v pouziti streamu.
Snazil jsem se mozne vyjimky osetrit pres try...finally..except,
ale mozna mam neco spatne a v urcitem okamziku nedojde k uvolneni
streamu a pak uz v dalsich pruchodech touto procedurou uz nejde
stream vytvorit.

Petr

ADMIN: Vyzva na pomoc s konferenci

[*] Tom Beran <tfuzzy(zv)atlas(tec)cz> - 8.4.2003 08:26:16

> [...]
> qoutovat rucne ? to je hruza. Z konference vidim ,ze nejsem
> sam a vetsinou to kazdy nahrazuje hvezdickami :

Na quotovani a odstranovani diakritiky se mi docela osvedcil programek
Zobacik http://rvas.webzdarma(tec)cz/zobacik.zip

T.

Vytvoreni souboru doc nebo rtf

[*] Ing. Jan Dubsk� - Stroj�rna P�lava <dubsky(zv)s-palava(tec)cz> - 8.4.2003 07:05:49

Vystupem z moji aplikace jsou vysledky vypoctu, ktere budto tisknu na
tiskarnu, nebo do souboru. V obou pripadech jsem doposud vystacil s
prikazem Writeln smerovanym na prislusne zarizeni a vysledkem byl soubor
txt. Ted ale potrebuji do souboru pridat tak=E9 ilustracni obrazek - uz =
tedy nemuze byt txt, ale t=F8eba rtf. Existuje nejaka komponenta, =
kter=E1
[...]

[*] Ing. Pavel �ilinec����)b����ȧ~�� - 8.4.2003 05:44:09

Nepochopeno? Kym? :)
Tak teda nevim, ale pokud se podivam na ten select, tak prave dela to,
co jsi prave popsal: vybere vsechny polozky (distinct) a k nim
navic nejvyssi rozdil v datumu. Jediny rozdil je v tom, ze vraci jen
indikaci, ale ne pocet takovych zaznamu pro jednotlivou polozku. Ale
pokud se podivam na Tve 1. zadani, tak to bylo i spravne pochopeno
(jenom nedostatecne vysvetleno).
No dobra, tak tady mas tedy danou upravu (jen nemam FB, takze rozdil
si uz sam musis nejak doopravit - je to pro MSSQL):

select a.Polozka, Pocet = count(a.Polozka) - 1
from Tab a, Tab b
where a.Polozka = b.Polozka and a.Datum <= b.Datum and
datediff(yy, a.Datum, b.Datum) = 0
group by a.Polozka

--------
ing. Pavel Zilinec
MailTo:zilinec(zv)email(tec)cz

Prog-Soft s.r.o. Plzen
Informacni system pro vyrobce
a distributory napoju

MPV> Ahoj
MPV> Je to nepochopeno:
MPV> jedna se jen o jedinou tabulku, pro jednu polozku existuje vice zaznam� s
MPV> ruznym datem. Tzn. porovnat datumy
MPV> "pod sebou" ne vedle sebe z ruznych tabulek. A ty dva datumy se musi lisit
MPV> o mene nez rok.
MPV> muze mit i tri zaznamy - paklize se lisi taky o mene nez rok tak musi byt ve
MPV> vysledku 2.

MPV> polozka(VARCHAR) ......

MPV> valik

SQL Rozdil mezi datumy

[*] MUDr. Patrik VALENTA <valentapat(zv)volny(tec)cz> - 7.4.2003 23:01:00

> [...]

> select a.Polozka, NejvetsiRozdil = max(b.Datum - a.Datum)
> from Tab a, Tab b
> where a.Polozka = b.Polozka and a.Datum <= b.Datum

[*] Ludek ZITA <konference(zv)sales(tec)cz> - 7.4.2003 22:50:26

> [...]

Ludek

P.S. Jen mne prosim nenut pouzivat jineho klienta, mne OE z nejruznejsich

Jak vybrat zanamy OD-DO pomoci SQL dotazu ?

[*] J�n Harman <harman(zv)volny(tec)cz> - 7.4.2003 22:12:35

Navrhl bych tabulku kde bude datum a cas v jenom poli Timestamp (DateTime),
potom:
select .... where (Datum_Cas Between "CasOD" AND "CasDo"); // CasOd a CasDo
budou samozrejme stringy nebo muzou asi i parametry

pokud uz nejde predelat struktura tabulky, tak by to slo nejak snad takto:

select datum+cas as "Datum_Cas" ....from ... where (1 Between ...
pokracovani stejne jako predchozi

Honza

> Ahoj konference, mam jeden problemek, mam data v databazi o strukture (id:
> Cislo, datum: Date, cas: Time, neco: Text) a potrebuji pomoci SQL dotazu
> vybrat zaznamy v urcitem casovem rozsahu, neni problem vybrat zaznamy
> napriklad od 1.2.2003 od 3.2.2003... ale co kdyz potrebuju vybrat vsechny
> zaznamy od 1.2.2003 12:00:00 do 3.2.2003 10:00 ? Jak na to? mockrat
dekuji
> za nakopnuti spravnym smerem...
>
> Vlada

Zobrazenie zaznamov Paradoxu inak ...

[*] J�n Harman <harman(zv)volny(tec)cz> - 7.4.2003 22:02:44

Pokud ma kazdy zaznam to svoje poradove cislo v tabulce, tak to staci pouzit
misto (pokud se jedna teda o BDE) TTable, TQuery. A do SQL:
select * from tabulka order by cislozaznamu desc

Honza

Obavam se, ze to bez indexu nepujde. Na fyzicke poradi zaznamu v databazi
bych se v zadnem pripade nespolehal.

Mam tabulku paradox a cez iny formular do nej pridavam nove zaznamy.
Kazdy zaznam ma svoje poradove cislo. Dajme tomu, ze mam v tabulke
10 zaznamov, teda ten posledny ma cislo 10.

Potrebujem zobrazit zaznamy v DBGride v opacnom poradi, teda:

zaznam c. 10
zaznam c. 09
zaznam c. 08
::::::::::::
zaznam c. 01

Nechcem vytvarat ziadne indexy, nepotrebujem radit zaznamy podla
kluca.

Chcem len, aby boli zobrazene v opacnom poradi, ako boli pridane,
nic viac.

Jak vybrat zanamy OD-DO pomoci SQL dotazu ?

[*] Vladim�r Bure� <bures(zv)ssakhk(tec)cz> - 7.4.2003 20:51:44

[...]

Promazani TStringLIst

[*] Erik Salaj <info(zv)winsoft.sk> - 07.4.2003 16:17:35

> [...]

robil som kompilator Pascalu pre Pocket Studio (pre Palmy),
ten ale robi iba klasicke, zakladne optimalizacie kodu.

Erik

Lokalizace aplikace

[*] tondrej(zv)t-online.de (TOndrej) - 7.4.2003 20:41:31

> [...]

> v hlavnim programu. Dfm samozrejme musi byt v aktualnim stavu,
> jinak se muze rozpadnout beh kodu (tedy to, co je v souvisejicim pas).

Ano, samozrejme. Ale vsetky tie resourcy su uz dostupne v momente, ked linkujes. Alebo ak nie su, potom to nezlinkujes, cize nevies
vytvorit ani povodny spustitelny subor. Skratka neexistuje pripad, keby sa do vysledneho spustitelneho suboru 'zazrakom' dostalo
nieco, k comu linker nema pristup.
Z toho hladiska nevidim rozdiel v tom, ci tie resourcy tahas z hotoveho spustitelneho suboru alebo odtial, odkial ich taha linker.

> [...]

nieco velmi jednoduche napisem) a som schopny produkovat standardne Delphi resource DLL tak, ze uzivatel si za behu moze prepinat
jazyky, ako je tomu napriklad v Demos\RichEdit. Nie som si isty, ci to zvladne aj Tvoj Lokalizator. Moj prvy dojem zo shareware
> [...]

> Very good work with this version 6 release. I started with the
> version 4 the upgraded to 6. Your program is very useful!

To s tym ale nesuvisi. Ja som netvrdil, ze Tvoj Lokalizator nie je vyborna a uzitocna aplikacia. Verim, ze vsetky Tvoje programy su
100% killer apps, takisto ako moje ;-)

[...]

[*] Petr Brant <brant(zv)dcomm(tec)cz> - 7.4.2003 19:51:30

Obavam se, ze to bez indexu nepujde. Na fyzicke poradi zaznamu v =
databazi
bych se v zadnem pripade nespolehal.

RNDr. Petr Brant [brant(zv)dcomm(tec)cz]=20
http://web.redbox(tec)cz/petr.brant

D&COMM s.r.o.
Korunova=E8n=ED 6
Praha 7
tel. +420724007234
[...]

[*] alex <bugala_a(zv)inMail.sk> - 7.4.2003 19:37:09

Ahojte,

pisem este raz, lebo som sa zle vyjadril... :-((

[...]

Dost som s tym spekuloval, ale nejak sa mi nedari. Neviem ako sa pristupuje
k jednotlivym zaznamom. Poradte prosim ...

Dakujem,
Alex

Bugala Alex - stredoskolak
Win2000 Prof CZ + SP2 + Delphi 3 Client/Server Suite

----------
Teraz uz domena .SK pre kazdeho uplne ZADARMO.
Viac info na: http://www.slovaknet.sk/sk-zadarmo.asp

dbEdit - chybova hlaska

[*] <js-delphi(zv)quick(tec)cz> - 07.4.2003 19:39:43

Ahoj=2E
Ja to delam tak=2C ze to necham napoprve spadnout=2C =

opisu si presne tridu a typ te chyby=2C pak tu =

kritickou cast dam do try - except a tam pres =

try - except vyresim napr=2E takto=3A
try
kriticka cast
except
on E=3ATridaTeChyby do
neco
neco (cokoliv se Ti hodi)
caska chybova hlaska
neco
else
chybova hlaska - doslo k jiny chybe=2C nez =

kterou jsi predpokladal
end=3B

Tak to delam ja=2C ale jestli je to jedine nebo =

rozumne reseni nevim=2E

Ahoj
Jirka =

Ing=2E Jiri Sokol=3B jiri=2Esokol=40seznam=2Ecz=3B 972 231 187
D6Prof+SP2=3B WinNT
programator amater

----- P=F9vodn=ED zpr=E1va -----
Od=3A =22Vondracek=2C Jan=22 =3CJVondracek=40lear=2Ecom=3E
Datum=3A pond=ECl=ED=2C 7=2E dubna 2003 v 7=3A25 odp=2E
P=F8edm=ECt=3A dbEdit - chybova hlaska

=3E Ahoj=2C
=3E =

=3E uzivatel zapisuje do dbEdit napojeneho k db-
=3E poli s datovym typem =22datum=22
=3E nekorektni hodnotu=2E Jak odstranit anglickou =

=3E chybovou hlasku =22nespravny
=3E datovy typ=22 a nahradit ji ceskou=3F
=3E Diky=2C
=3E =

=3E Honza
=3E =

=3E ---
=3E Odchoz=ED zpr=E1va neobsahuje viry=2E
=3E Zkontrolov=E1no antivirov=FDm syst=E9mem AVG =

=3E (http=3A//www=2Egrisoft=2Ecz)=2EVerze=3A 6=2E0=2E467 / =

=3E Virov=E1 b=E1ze=3A 266 - datum vyd=E1n=ED=3A 1=2E4=2E2003
=3E =

=3E =

=3E

dbEdit - chybova hlaska

[*] Vondracek, Jan <JVondracek(zv)lear(tec)com> - 7.4.2003 19:25:10

Ahoj,

uzivatel zapisuje do dbEdit napojeneho k db-poli s datovym typem =
"datum"
nekorektni hodnotu. Jak odstranit anglickou chybovou hlasku "nespravny
datovy typ" a nahradit ji ceskou?

Odchoz=ED zpr=E1va neobsahuje viry.
Zkontrolov=E1no antivirov=FDm syst=E9mem AVG (http://www.grisoft(tec)cz).
Verze: 6.0.467 / Virov=E1 b=E1ze: 266 - datum vyd=E1n=ED: 1.4.2003
=20

Delhi5 Ent & WinXP

[*] Ben, Martin (CONS FIN) <Martin.Ben(zv)ge(tec)com> - 7.4.2003 09:44:57 -0400

Jednou jsem s podobnou situaci setkal na W2K.

Odpovez si na otazky:
1) Pod jakym uzivatel se Delphi instalovalo?
2) Pod jakym uzivatel nevidis komponenty na palete komponent?
3) Doslo po instalaci ke zmene prav nebo profilu tohoto uzivatele?
4) Byl uzivatel vytvoren az po instalaci Delphi?
5) Jake hodnoty jsou v registru v techto klicich:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Borland\Delphi\5.0\Known Packages
HKEY_CURRENT_USER\Software\Borland\Delphi\5.0\Known IDE Packages

Nam tehdy pomohlo znovu nainstalovat Delphi pod konkretnim uzivatelem s
vybranou volbou opravy registru (nebo tak nejak) - viz zalozka volby typu
instalace.

WXP a W2K nejsou W98, tady si musis davat pozor na prava.

Snad ti to pomuze.

Martin Ben