Zistenie pozicie stringu v treeview

[*] Tomas Hustava <tommyx(zv)zoznam.sk> - 8.5.2003 00:03:38

Zdravim konferenciu,

prosim vas, potrebujem poradit. Mam treeview naplneny adresarovou strukturou
nejakeho disku aj vratane suborov. Potrebujem ale napriklad zistit kompletnu
cestu napriklad k suboru AAA.TXT, ktory je niekde v strukture. Existuje nejaka
funkcia na to v treeview {alebo inde}, ktora mi vypise kompletnu cestu v tvre
napr. C:\DOKUMENTY\AAA.TXT ?

Dakujem!**********************************
TOMMY
http://tommyx.webpark.sk
mailto:tommyx(zv)zoznam.sk
**********************************

Jak nacist ikonu z RES

[*] Milo� Kastner - 7.5.2003 23:39:44

Pomoci Image Editoru Delphi. Otevru res, klepnu pravym tlacitkem
mysi, vyberu New/ Icon, pak otevru jinou ikonu nebo bitmapu a pres
clipboard dam do nove ikony v res.

Milos

P�vodn� zpr�va:

> From: "Milo� Kastner" <kastner(zv)stereo(tec)cz>

> A jak ji tam pridavas ?

> Petr.

Jak nacist ikonu z RES

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 7.5.2003 23:35:08

From: "Milo� Kastner" <kastner(zv)stereo(tec)cz>
> Delam neco spatne, nebo jeste neco chybi?

Postup:

1. Novy projekt
2. Novy soubor Icons.rc (predpoklada se ze EARTH.ICO je v adresari projektu)

NEWICON ICON EARTH.ICO

3. Pridas Icons.rc do projektu
4.

Icon.Handle := LoadIcon(HInstance, 'NEWICON');

A je to.

Petr Vones

Jak nacist ikonu z RES

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 7.5.2003 23:49:14

From: "Milo� Kastner" <kastner(zv)stereo(tec)cz>
> Pomoci Image Editoru Delphi. Otevru res, klepnu pravym tlacitkem

Jeste me napadlo, davas to do noveho .RES nebo se jen snazis editovat ten co
vygeneruje IDE pro projekt ? Musis pouzit jiny res a pomoci {$R jmeno.res} jej
pridat do projektu.

Petr Vones

Jak nacist ikonu z RES

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 7.5.2003 23:18:47

From: "Milo� Kastner" <kastner(zv)stereo(tec)cz>
> - Udelam si novy projekt (formular, jedno tlacitko) a zkompiluju to.
> - Otevru .res, pridam dalsi ikonu, pojmenuju ji napr. Icon1

> [...]

[*] Milo� Kastner - 7.5.2003 23:12:33

Diky za radu, ale nejak se mi to nedari:

- Udelam si novy projekt (formular, jedno tlacitko) a zkompiluju to.
- Otevru .res, pridam dalsi ikonu, pojmenuju ji napr. Icon1
- Pridam obsluhu tlacitka Icon.Handle := LoadIcon(HInstance, 'Icon1');
- Kdyz to spustim a trasuju, tak v Icon.Handle mam 0 a ikona formulare
se nezmeni.
Jestlize necham ve funkci LoadIcon hodnotu 'MAINICON', tak uz je v
Icon.Handle nejake cislo ale zmena se taky neprojevi (pokud jsem
v res upravil vzhled ikony MAINICON).

Delam neco spatne, nebo jeste neco chybi?

Milos Kastner
kastner(zv)stereo(tec)cz

From: "Milo� Kastner" <kastner(zv)stereo(tec)cz>
> [...]
> v .RES, ne v .ICO.

Icon.Handle := LoadIcon(HInstance, 'MAINICON');

[*] ing. Jan Fiala <jan.fiala(zv)wo(tec)cz> - 7.5.2003 14:20:35

Ny41LjIwMDMgTWlsb5ogS2FzdG5lcjoNCj4gQWhvaiwNCj4gcG9yYWRpbCBieXN0ZSBtaSBuZWtk
byBqYWsgbmFjaXN0IGlrb251IHogcmVzb3Vyc2VzPw0KPiBQb3RyZWJ1amkgdnltZW5pdCB6YSBi
ZWh1IGlrb251IGZvcm11bGFyZSBhIGNoY2kgamkgbWl0IHVsb3plbm91DQo+IHYgLlJFUywgbmUg
diAuSUNPLg0KDQpaa291c2VsIGpzaSBBUEkgZnVua2NpIExvYWRJY29uID8NCg0KDQotLSANCkph
biBGaWFsYQ0KbWFpbHRvOmphbi5maWFsYUB3by5jeg==

FlashFiler - kucharka

[*] KALUS Jozef <jozef.kalus(zv)spordat.sk> - 7.5.2003 13:52:12

zdravim,

idem sa vrhnut na FF a potreboval by som sa vyhnut pociatocnym
problemom, preto ak bude mat niekto chvilku poprosil by som o odpovede
na moje otazocky, vopred dakujem.=20

Viem, ze asi kazda z tychto veci tu uz bolo rozdiskutovana, ale je to
neskutocne rozhadzane a asi by to dost dlho trvalo pokial by som to dal
dohromady.

------------------------------------------------------------------------=

--------------------------------
Situacia: Aplikacia - Lokalna; D6Prof, Win9x,2k,XP; FlashFiler DB;
pristup 1 user; max 10 rel. tabuliek

Otazky:
[...]

Dakujem este raz vsetkym zainteresovanym a dufam ze to pomoze aj
ostatnym nasluchajucim v tejto konfere.

Delphi 6 Profesional, FireBird, Windows 2000
Ing. Jozef Kalus=09
SOVA
=A5. =A9t=FAra 17/28
018 61 BELU=A9A

Mob.: 0905 459156
e-mail: equipment(zv)equipment.sk
jozef.kalus(zv)spordat.sk
Web: http://www.equipment.sk

Verze EXE

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 7.5.2003 14:09:15

From: "Rumcajs-konfera" <konfera(zv)rumcajs.com>
> Vim, ze se to tu uz resilo, ale v archivu sem to nenasel.... Jak prectu
> cislo verze programu?

uses
JclFileUtils;

ShowMessage( VersionFixedFileInfoString('kernel32.dll') );

FlashFiler - kucharka

[*] ing. Jan Fiala <jan.fiala(zv)wo(tec)cz> - 7.5.2003 13:57:34

7.5.2003 KALUS Jozef:
> zdravim,

> idem sa vrhnut na FF a potreboval by som sa vyhnut pociatocnym
> problemom, preto ak bude mat niekto chvilku poprosil by som o odpovede
> na moje otazocky, vopred dakujem.

Zacni treba zde:
http://www.clexpert(tec)cz/devtip/

Jak nacist ikonu z RES

[*] Milo� Kastner - 7.5.2003 14:07:37

Ahoj,
poradil byste mi nekdo jak nacist ikonu z resourses?
Potrebuji vymenit za behu ikonu formulare a chci ji mit ulozenou
v .RES, ne v .ICO.

Diky
Milos Kastner
kastner(zv)stereo(tec)cz

Re[2]: DivX v D6

[*] Slafco <skippo(zv)matfyz.sk> - 7.5.2003 13:28:10

DF> bacha - divx neni xvid, mozna tam opravdu nemas nainstalovany xvid kodek.
DF> Najdes ho na internetu.

No programovo su ine, ale pokial viem tak oficialne by ti divx mal
prehrat xvid a naopak. Neoficialne divx prehra menej veci ako xvid :)
Ale mozem sa mylit...

Slavo

TCP/IP server na Linuxu

[*] Dalibor Toman <dtoman(zv)fortech(tec)cz> - 7.5.2003 13:09:14

> Jenze ted chci:
> a) zkusit neco noveho

jeste muzes pouzit non-blocking sockety. Je to sice nejslozitejsi na
programovani, ale ma to svoji krasu :-)

> [...]

> treba aby server mel pro kazdeho klienta "pristup do DB". Proto jsem
> navrhoval ten thread pool s thready co zpracovavaji pozadavky od
lidi.

[...]

D. Toman

TCP/IP server na Linuxu

[*] Tomas Rosa <trosa(zv)seznam(tec)cz> - 07.5.2003 12:31:51

>Nechci te nutit do zadneho reseni! Chtel jsem jen rict, ze odsuzovat
>mnoho threadu jen proto, ze je jich mnoho, neni vzdy moudre. O tom,
>jake reseni zvolit, mnohem vice rozhoduje zpusob dalsiho zpracovani
>dat, ne vlastni socketova komunikace.

***ano - naprosto souhlasim. Delal jsem jiz webovy server (www.pnws.org) a
tam mam co spojeni to thread - tam me to nevadi. Protoze otevru thread,
nasypu data a koncim. Pokud je KeepAlive, nasypu data zhruba 10x a pak
teprve ukoncim thread.

Jenze ted chci:
a) zkusit neco noveho
> [...]

>zpracovavat v databazi, tak je pochopitelne blbost mit 1000 konexi do
>databaze, to je bez diskuze. V tvem pripade na to jdes velmi dobre.

Kdysi jsem se podilel na projektu InstatMessanging - ten projekt se asi
pred 2 lety prodal (nevyhradne) do zahranici (Danska). Ja bych jej chtel
ozivit, protoze si myslim ze obsahoval nekolik velmi zajimavych myslenek.
Ja osobne jsem byl autorem celeho klienta (bez nekterych modulu).

Server byl vsak napsan v C++ s pomoci CommonC++. Tenkrat jsme uz vedeli o
jeho slabych strankach a minimalne 2x za den spadnul. Novy server se vsak
nikdy nedokoncil. Oprava serveru je temer nemozna, protoze navic ani po
usilovnem snazeni se nedari slinkovat, nebot dnes jsou jiz novejsi verze
CommonC++ a to znamena velke updaty a puvodni programator je jiz vytizen
jinou praci.

Server na IM proto potrebuje mnoho otevrenych spojeni, ale relativne maly
prenos dat - data jsou navic komprimovana zlibem a sifrovana pomoci SSL.
Takze prenos opravdu maly. Ale diky tomu, ze 80% akci se provadi v DB, je
treba aby server mel pro kazdeho klienta "pristup do DB". Proto jsem
navrhoval ten thread pool s thready co zpracovavaji pozadavky od lidi.

Zaroven, pokud by se nekdo chtel pridat, dvere jsou otevreny - prosim na
muj soukromy mail.>Chces-li to nejak sofistikovaneji
>dale zpracovavat, musi se sahnout po jinem reseni. V tom nejsme nijak
>ve sporu. ;-)

;-)

DivX v D6

[*] Luk�cs Peter <Peter.Lukacs(zv)fst1.siemens(tec)cz> - 7.5.2003 12:44:19

To je mozne, ze xvid nen=ED divx, ale nedela to jen u tohoto videa. =
Jin=E9 video
pise podobnou hlasku, jen tam nen=ED xvid ale divx3. Kodeky mam, =
priinstaloval
jsem i dal=B9=ED, ale bez uspechu. Jaxem jiz psal, v jinych =
prehravacich video
prehraju bez =FAroblemu.
Zat=EDm zkousim pracovat s DSPack 2.3 z www.progdigy.com a vysledky =
jsou
prozatim velmi dobre :o)

> bacha - divx neni xvid, mozna tam opravdu nemas nainstalovany xvid =
kodek.
Najdes ho na internetu. S pozdravem Dalibor Falt=FDnek,=20
> ORGREZ, a. s. tel. +420 541 613 312 dalibor.faltynek(zv)orgrez(tec)cz

Je to resitelne pomoci ActiveX?

[*] Jakub Martinek <listbox(zv)vakmb(tec)cz> - 7.5.2003 12:40:22

> From: "Ing. Igor Vodi�ka" <vodicka(zv)sagit(tec)cz>
> ktery si pripadne
> jine datove
> formatu, vhodnem pro
> ActiveXControl
> tabulkou?

> Ahoj.
> Nemel by to byt problem. Pro obdobny system ActiveX pouzivam.
> Over si ale jak jste na tom s licencovanim SQL serveru. Vas system je
pravdepodobne 3 vrstvy a tim padem se k SQL
> serveru pripojuje pouze aplikacni server. Tak jak to popisujes, by se pak
pripojovala kazda stanice a to muze byt problem. Ja to resim
> tak, ze jsem si napsal TCP server se kterym komunikuji ponekud upravenym
FTP protokolem (jako zaklad jsem pouzil
> FTP server z ICS od F. Pietteho) ktery se pripojuje na SQL server a
klienstke ActiveX komponente predava pouze vysledek dotazu.

> Ludek

Licencne je u vetsiny komercnich serveru jedno jestli se klient pripojuje
primo ci zprostredkovane - lienci musite zakoupit stejne.
Jde spis o setreni prostredku serveru.
Za lepsi reseni povazuji pouziti webove sluzby ktera prijme data v obecnem
formatu(text,XML,...) a ty podle pozadavku zpracuje a preda.

Jakub Martinek
jmartinek(zv)vakmb(tec)cz

Verze EXE

[*] Ale� Va���ek�����"q��y�&���w�3 - 7.5.2003 12:26:25

Ahoj,

function GetFileVersion(const Value: string; var FMajorVersion, =
FMinorVersion, FReleaseVersion, FBuildVersion : String) : String; =
overload;
var
Size, Size2: DWord;
Pt, Pt2: Pointer;
FFileName : string;
begin
Result :=3D '';
FFileName :=3D Value;
If Not FileExists( FFileName) then Exit;
Size :=3D GetFileVersionInfoSize ( PChar( FFileName), Size2);
if Size <=3D 0 then Exit; { soubor zadaneho jmena =
sice
existuje, ale neobsahuje informace o verzi - skonci}

GetMem (Pt, Size);
try
GetFileVersionInfo (PChar ( FFileName), 0, Size, Pt);
VerQueryValue (Pt, '\', Pt2, Size2);
with TVSFixedFileInfo (Pt2^) do
begin
FMajorVersion :=3D IntToStr (HiWord (dwFileVersionMS));
FMinorVersion :=3D IntToStr (LoWord (dwFileVersionMS));
FReleaseVersion :=3D IntToStr (HiWord (dwFileVersionLS));
FBuildVersion :=3D IntToStr (LoWord (dwFileVersionLS));
Result :=3D Format('%s.%s.%s.%s', [IntToStr (HiWord =
(dwFileVersionMS)),
IntToStr (LoWord =
(dwFileVersionMS)),
IntToStr (HiWord =
(dwFileVersionLS)),
IntToStr (LoWord =
(dwFileVersionLS))]);
FreeMem (Pt);

> From: Rumcajs-konfera [mailto:konfera(zv)rumcajs.com]=20
>=20
> Jak prectu
> cislo verze programu?

Verze EXE

[*] Jiri Sedivec <jsedivec(zv)mail(tec)cz> - 7.5.2003 12:10:24

From: "Ing. Igor Vodi�ka" <vodicka(zv)sagit(tec)cz>
> [...]

pouzil FTP server z ICS od F. Pietteho) ktery se pripojuje na SQL server a
klienstke ActiveX komponente predava pouze vysledek dotazu.

dbgrid, ktory by dokazal locknut stlpce

[*] Ing. SKODA Peter <delphi(zv)korak.sk> - 7.5.2003 08:59:41

Dokazu to aj komponenty RxLib, komponente RxDbGrid, niekedy davno som to
pouzil. A zda sa mi ze rxlib je free.

From: "Jan Naiser" <tua(zv)wo(tec)cz>

> a podle ceho vytahnout jenom zpravu bez hlavicky. Jediny, na co jsem
prisel
> je, ze po hlavicce je 2x CRLF, tedy #13#10. Ale nevim, zda se na to muzu
> spolehnout. Jak jinak v tech 512 bytovych blocich zpravy najdu pozici, kde
> zacina zprava nebo kde prectu velikost hlavicky?

Ahoj.
Mozna ze jsem mimo, ale to co mas je IMHO zdrojovy tvar MIME mailu, ktery
(vzetne priloh, kodovani diakritiky a pod.) muzes dekodovat napr. pomoci
Synapse, nebo cehokoliv jineho. Proste stejne jako bys to dostal z pop3
serveru.

Ludek

Kresleni implicitne zadanych krivek

[*] Plisek Jan Ing. <Plisek(zv)spse(tec)cz> - 6.5.2003 16:55:23

Vazeni,

pro praci jednoho ze svych studentu bych potreboval algoritmus na
kresleni implicitne zadanych krivek, napr. x^2 + y^2 = 9. Nevite,
prosim, o necem?

ing. Jan Plisek e-mail: plisek(zv)spse(tec)cz
SPSE a VOS tel. +420 466 614 788
Karla IV. 13 fax. +420 466 614 763
531 69 PARDUBICE http://www.spse(tec)cz
Czech Republic

Kresleni implicitne zadanych krivek

Zrovna placam ve volnych chvilich takovy programek (bude to freeware), =
ktery
umozni kresleni krivek zadanych polarni rovnici (tento priklad se na to
idealne hodi stejne jako vsechny kuzelosecky, konchoidy a podobne =
zrudnosti)
nebo parametricky. Muzu poslat zatim nehotovou verzi, pokud to =
potrebujes
nutne.=20

RNDr. Petr Brant [brant(zv)dcomm(tec)cz]=20

Korunova=E8n=ED 6
Praha 7
tel. +420724007234

pro praci jednoho ze svych studentu bych potreboval algoritmus na=20
kresleni implicitne zadanych krivek, napr. x^2 + y^2 =3D 9. Nevite,=20
prosim, o necem?

Hypertextove odskoky na zaznamy databaze

[*] Altius Research <jkolomaznikova(zv)centrum(tec)cz> - 06.5.2003 16:39:54

[...]
Diky,

JK
Altius Research

--------------------
Na nas trh prichazi Volkswagen Touran, ktery je vice nez jen rodinny vuz ...
http://user.centrum(tec)cz/redir.php?url=http://vw.multimedia(tec)cz/clanky/clanek1.php

TCP/IP server na Linuxu

[*] Lukas Gebauer <gebylist(zv)mlp(tec)cz> - 06.5.2003 15:56:21

> [...]
>
> Nyni ale potrebuji server kde bude radove tisice klientu, kteri
> maji jen
> velmi maly prenos - radove bajty za minutu a jen narazove. Proto bych
> se chtel zeptat jak se toto resi - vim ze to jde, ale uz nevim jak :(
>
> Predstavuji si nejaky prikaz, ktery ceka az se na nekterem z much
> soketu
> neco stane a pak vypadne s cislem tohoto soketu - zbytek uz dokazu
> obslouzit, ale nevim jak cekat az se neco stane na jednom z 1000
> soketu :(

Na tohle chodim od lesa. Pouzijes-li Synapsi (ktera ti bude chodit
jako pod windows tak i pod linuxem!), tak tam proste zadas pozadavek
[...]

Kazdiopadne, pokud chces programovat multiplatformove v socketovem
api, tak doporucuji pouzit alespon unitu synsock.pas ze Synapse. Vtip
je v tom, ze socketove api pod windows i linuxem ma jiste odlisnosti!
Winsock a Libc nejsou scela stejne! Nektere funkce se jmenuji jinak,
nektere konstanty jsou jine!

Muj SynSock.pas je nahrada za Winsock unitu s tim, ze funguje i v
Kylixu, protoze v sobe skryva veskere odlisnosti mezi Linuxem a
windows. (co se tyce socketu...)

DBLookupCombo

[*] Ing. David Vod�ansk� <d.vodnansky(zv)seznam(tec)cz> - 06.5.2003 15:53:54

Pomerne presny odhad - databaze je IB6 a skutecne jedu pres IBX.
Vyzkousim ten FetchAll, to ze nejsou dotazena data by me tedy vubec
nenapadlo. Jde o ciselnikove tabulky do 15-20 zaznamu, takze rychlost
asi nebude problem. Kazdopadne diky

> Asi mas databazi Firebird a jedes pres IBX. Pri rozbaleni comba jsou =
v nem videt
> pouze ty zaznamy, ktere byly jiz dotazeny na klienta, coz pri prvnim =
otevreni tabulky
> je jeden (prvni) zaznam a jak listujes, dotahuji se dalsi (a pri pris=
tim rozbaleni je
> proto vidis).
>
> V danem pripade je potreba po otevreni datasetu zavolat FetchAll. Pri=
velkem
> mnozstvi dat to ale muze nejakou dobu trvat.

Reklama:
Na n=E1=B9 trh p=F8ich=E1z=ED Volkswagen Touran, o n=ECm=BE se =F8=EDk=E1=
, =BEe je v=EDce ne=BE jen rodinn=FD v=F9z. A u=BE dnes si ho m=F9=BEet=
e objednat i vy ve v=B9ech autosalonech Volkswagen!http://vw.multimedia=
(tec)cz/clanky/clanek1.php

DBLookupCombo

[*] Lebeda David <david.lebeda(zv)comarr(tec)cz> - 06.5.2003 15:24:41

> [...]

V danem pripade je potreba po otevreni datasetu zavolat FetchAll. Pri velkem
mnozstvi dat to ale muze nejakou dobu trvat.

David Lebeda

DBLookupCombo

[*] Roman Konecny <rkonecny(zv)datis(tec)cz> - 6.5.2003 15:08:44

Ahoj,

me pomohlo pridat FetchAll

uvedena komponenta se mi chova (Delphi 6) ponekud problematicky -
nekdy se po rozbaleni listu ukaze jen jedna polozka s miniaturnimi
sipkami, listovat a vybirat jde pak v pohode, ale neni videt vic
polozek. Chova se to takhle docela nahodne - nektera komba to
udelaji, pri dalsim spusteni uz ne, pri prenosu na jiny pocitac a OS
se to chova stejne.

Nevite nekdo co by se s tim dalo
delat?

Reklama:
U� V�s to m�n�n� c�d��ek v aut� nebav�? 10 hodin hudby v MP3 na jednom CD.
Autor�dio Sony CDX-MP40 za 7990 K�.
http://ad2.seznam(tec)cz/redir.cgi?instance=46464%26url=http://www.sony-mobile.c

DBLookupCombo

[*] Peter Turcan <peter.turcan(zv)centrum.sk> - 6.5.2003 14:24:39

> [...]
IDV> polozek. Chova se to takhle docela nahodne - nektera komba to
IDV> udelaji, pri dalsim spusteni uz ne, pri prenosu na jiny pocitac a OS

mas nainstalovany UdatePack pre delphi6?

Peter

TCP/IP server na Linuxu

[*] Tomas Rosa <trosa(zv)seznam(tec)cz> - 06.5.2003 14:23:46

Zdravim,

[...]

Predem diky!

ps: beru i reseni pro wokna - chci psat multiplatformni aplikaci

DBLookupCombo

[*] Ing. David Vod�ansk� <d.vodnansky(zv)seznam(tec)cz> - 06.5.2003 14:07:13

[...]

U=BE V=E1s to m=ECn=ECn=ED c=E9d=E9=E8ek v aut=EC nebav=ED? 10 hodin hu=
dby v MP3 na jednom CD. Autor=E1dio Sony CDX-MP40 za 7990 K=E8.
http://ad2.seznam(tec)cz/redir.cgi?instance=3D46464%26url=3Dhttp://www.sony=
-mobile(tec)cz

Active-X komponenta

[*] Radek Hemelik <radek(zv)hemelik(tec)cz> - 6.5.2003 12:30:48

TO mne take zajima, konkretne prime zakomponovani WindowsMedia do=

apliakce
(myslim pro zive prenosy po netu, standardni komponenta umi jen
prehrat
soubory, ale streaming nezna).

Radek Hemelik, radek(zv)hemelik(tec)cz dne 06.05.2003 HitRadio Amerika=
Tel.:
+420 608
12 10 10 (R. Hemelik)
Tel.: +420 777 166 777 (studio Radio Amerika)
e-mail: studio(zv)hitradio(tec)cz http://www.xcz(tec)cz - ..tudy vede=
cesta...
http://www.hitradio(tec)cz - Surfujte s hudbou..!?
http://www.digisoft(tec)cz http://radek.hemelik(tec)cz

Dne Tue, 6 May 2003 08:13:20 +0200, Michal Kuncl napsal(a):
#Prosim vas, vite nekdo jak zaregistrovat do systemu active-x
komponenty?
#Uvital bych nejaky kod, pokud mozno bez pouziti regsvr32.exe
#
#diky spider
#
#
#
#
#http://www.XCZ(tec)cz - Novy internetovy portal. Novy zpusob=
komunikace
a zabavy.
--
http://www.xcz(tec)cz - Tudy vede cesta

http://www.XCZ(tec)cz - Novy internetovy portal. Novy zpusob komunikace a zabavy.

Active-X komponenta

[*] ing. Jan Fiala <jan.fiala(zv)wo(tec)cz> - 6.5.2003 12:53:00

6.5.2003 Radek Hemelik:
> TO mne take zajima, konkretne prime zakomponovani WindowsMedia do
> apliakce (myslim pro zive prenosy po netu, standardni komponenta umi
> jen prehrat soubory, ale streaming nezna).

Komponenty, ktere jsou v systemu nepotrebujes registrovat. Staci si v
Project / ImportTypeLibrary naimportovat komponentu a Delphi ti
vytvori jak komponentu samotnou, tak i hlavickovy soubor

TCP

[*] Lukas Gebauer <gebylist(zv)mlp(tec)cz> - 06.5.2003 12:44:37

> mam server ke kteremu se pripojuji klienti, ted bych chtel udelat neco
> jako hovor v Carbon Copy - zatim to delam tak ze na servru otevru
> dalsi port pro poslouchani ktery poslu clientovy, neda se to udelat
> nejak vhodneni (pozor nejde mi jen o ten hovor budou i jine spojeni)
> neco jako zduplikovani socketu

Musis si proste vytvorit nove TCP spojeni. Jinou cestu nevidim.

Pretypovanie v DLL

[*] Radek KALA <Kala(zv)BetaControl(tec)cz> - 06.5.2003 12:45:10

Jednou jsem to taky potreboval a musel jsem v DLL pretypovavat
ne as ale TObject(xx)
pak to funguje, ale musis vzdy pri prekladu exe prelozit i dll. To
kdyvyse zmenili ty objekty. pokud se jedna o objekty z vcl tak vzdy
kdyz zmenis verzi delphi, nebo nainstalujes service pack.
V kazdem pripade to nedoporucuji delat. Je s tim vice problemu nez
uzitku.

> Mam vytvoreny program v delphi 6. Vyuzivam v nom jeden algoritmus,
> ktory som presunul do DLL a zprogramu ho volam.
>
> V algoritme mam viacero objektov a potrebujem ich pretypovat.
> Ked som mal alg. v programe vsetko bolo OK. Akonahle som ho dal do DLL
> tak vypisuje "Invalid type cast" v com je problem ?
>
> Svafko
> S pozdravem Radek KALA

OT: Filtrovani mailu

[*] Radek Hemelik <radek(zv)hemelik(tec)cz> - 6.5.2003 12:29:16

Tuhle sluzbu pripravuje portal http://www.xcz(tec)cz k volnemu=
spusteni.
Az to bude
spustene, najdes to na portalu mezi sluzbami (hledej sluzbu
MailList), kde to
bude jedna z funkcni. Samo se to jednou za hodinu pripoji a dle
navolenych
pravidel to provede promazani spamu. Navic se to uci, takze bude=

mozne pouzit
sdilenou meziuzivatelskou databazi schvalenou adminem, takze se
odchyti i to,
co si nezadas a co je uplne jesny spam.

[...]

Dne Mon, 05 May 2003 10:07:55 +0200, Radek KALA napsal(a):
#Ahoj.
#Posledni dobou mam ve sve schrance na volny(tec)cz stale vice spamu=
ze
zahranici.
#Bohuzel jejich anti spam mo cnezabral. Nevite nekdo o nejakem=
SW
nejlepe free.
#Ktery bych si nechal bezet nekde na pevne lince ( mam samozrejme=
kde
) a ktery
#by treba automaticky kazkou hodinu prolezl schranku a podle=
nejakych
pravidel
#to promazal ?
#
#Diky S pozdravem Radek KALA BetaControl, s.r.o.
#Cerneho 58/60, 635 00 tlf. : + 420 5 4622 3491 fax : + 420 5=
4622
3470 GSM :
#+ 420 603 85 75 15
#
#
#
#
[...]

[*] Ondrej Kelle <O.Kelle(zv)digitalpublishing.de> - 6.5.2003 12:18:27

> [...]
> Ked som mal alg. v programe vsetko bolo OK. Akonahle som ho
> dal do DLL tak
> vypisuje "Invalid type cast" v com je problem ?

TMyObject z DLL je ina trieda ako TMyObject z hlavnej aplikacie. (DLL
obsahuje svoju vlastnu kopiu VCL.)
Preto pri pretypovavani operatorom 'as' dostanes EInvalidCast.
Da sa to riesit pouzitim runtime package namiesto DLL alebo to mozes obist
pretypovanim "natvrdo": TMyObject(Obj).

Pretypovanie v DLL

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 6.5.2003 12:06:12

From: "Ing.Slavom�r Hutyra" <hutyra(zv)promys.sk>
> V algoritme mam viacero objektov a potrebujem ich pretypovat.
> Ked som mal alg. v programe vsetko bolo OK. Akonahle som ho dal do DLL tak
> vypisuje "Invalid type cast" v com je problem ?

Do DLL nemuzes predavat objekty, pouzij runtime balicky.

Petr Vones

Pretypovanie v DLL

[*] Ing.Slavom�r Hutyra <hutyra(zv)promys.sk> - 6.5.2003 11:14:01

[...]

Nakup komponent

[*] Ale� Hruban <ales hruban(zv)alisys(tec)cz> - 6.5.2003 10:47:23

Nevite nekdo, kde nebo pres koho se daji zakoupit komponenty IBObjects a
jine pro Firebird ?

Ales

optimalni rozvrzeni vrcholu na siti

[*] Vaclav Riha - Soft Consult <vaclav_riha(zv)softconsult(tec)cz> - 6.5.2003 07:01:46

Vzhledem k malemu poctu mest je nejlepsi a nejrychlejsi provest simulaci
pro vsechny body. (spocitat tkm pro vsechny mozne lokality) Zvladne to i
Exel.

Od: redshoe.geo(zv)centrum(tec)cz [SMTP:redshoe.geo(zv)centrum(tec)cz]
Odeslano: 5. kvetna 2003 18:19
Komu: delphi-l(zv)clexpert(tec)cz
Predmet: optimalni rozvrzeni vrcholu na siti

Ahoj, resim problem %subj%.
Pro upresneni, mam nekolik mest ve kterych se nalezaji sberna mista
srotu (se zhruba stejnymi kapacitami k pojmuti srotu]. Potrebuji
najit ta mesta, do kterych bude z hlediska tunokilometru
nejoptimajnejsi umistit recyklacni centra. Potrebuji najit nekde
popsany algoritmus (spravny!), prosim, poradte. Kamil

--------------------
Na nas trh prichazi Volkswagen Touran, ktery je vice nez jen rodinny vuz

http://user.centrum(tec)cz/redir.php?url=http://vw.multimedia(tec)cz/clanky/clan
ek1.php

Active-X komponenta - vyreseno

[*] Michal Kuncl <spider_x(zv)quick(tec)cz> - 6.5.2003 09:33:58

Velice dekuji, moc to pomohlo :-)

Spider

From: "Erik Salaj" <info(zv)winsoft.sk>

Bohuzel,
> ve
> neudelam

> zrejme ide o starsiu Access databazu (Access 97 a skor).
> Ak je to Access 97 db, tak to otvoris v ADO pomocou
> s Microsoft.Jet.OLEDB.3.51 OLE DB providera (mohol
> by byt v niektorom starsom MDAC baliku
> na http://www.microsoft.com/data). Alebo si to upgradni
> na Access 2000 format a pouzivaj novy format.
>
> Erik

Active-X komponenta

[*] tondrej(zv)t-online.de (TOndrej) - 6.5.2003 08:51:41

> Prosim vas, vite nekdo jak zaregistrovat do systemu active-x
> komponenty? Uvital bych nejaky kod, pokud mozno bez pouziti
> regsvr32.exe

Ten kod najdes v Demos\ActiveX\tregsvr.dpr.

MemProofu chybi RegCloseKey?

[*] Lebeda David <david.lebeda(zv)comarr(tec)cz> - 06.5.2003 08:26:31

> [...]
> opens the specified registry key. The returned key must be closed with
> RegCloseKey when no longer needed." Je chyba na me strane nebo se
> jedna o spatne vyhodnoceni (na 2xOpenKey 1xCloseKey)? Diky.
>
> procedure ReadProfileList;
> begin
> with TRegistry.Create do
> try
> RootKey:=HKEY_CURRENT_USER;
> if not OpenKeyReadOnly('SOFTWARE\Microsoft\Windows Messaging
> Subsystem\Profiles') then
> OpenKeyReadOnly('SOFTWARE\Microsoft\Windows
> NT\CurrentVersion\Windows Messaging Subsystem\Profiles');

V prikladu v helpu ke CloseKey (mam D5) se OpenKey rovnez testuje v ifu, ale za
nim je CloseKey jiz ve finally, tj. zrejme se ma zavolat i v pripade, ze OpenKey
selze. Je to jen namet k blizsimu prozkoumani, s TRegistry nemam moc zkusenosti.

David Lebeda

Active-X komponenta

[*] Michal Kuncl <spider_x(zv)quick(tec)cz> - 6.5.2003 08:13:20

[...]

[*] Ty�lic Ji�� - 6.5.2003 06:25:01

Kdysi jsem psal nejaky zapocet na toto tema, bohuzel uz asi nemam =
zdrojaky, ale zkus najit odkazy na tema: Diskretni matematika, alokacni =
ulohy, Anton Kotzig.
Taky by se asi neco naslo na webu Univerzity Palackeho v Olomouci, jsou =
tam prace studentu...

From: "Petr Brant" <brant(zv)dcomm(tec)cz>
> [...]

adresare pri nacteni zpravy.

> Je nekde k prozkoumani toto doporuceni (obecne), jedna se primo o standard?

Adonis, setrideni datasetu na strane klienta

[*] Lstiburek Pavel <Lstiburek(zv)ceb(tec)cz> - 5.5.2003 15:25:01

Uz jsem na to prisel, property TADODataDataSet.Sort. Nejak me matlo, ze v
navrhovem modu tam byl Combobox, a na zadani cehokoliv to rvalo a tak jsem
myslel, ze tam muze byt pouze index.
V RT je vse OK.

Pavel

> Je mozno nejak setridit dataset komponent Adonis na strane
> klienta, jako to
> jde u AdoExpresu pomoci IndexName ?
>
> Pavel

Struktura souboru DBX OE

> Me dost pomohl
> tenhle soubor.
> http://www.djpate.freeserve.co.uk/oexpress2.zip

Tohle je opravdu celkem dobre udelany. Jenom nejak nemuzu prijit na to, jak
[...]

Diky, Honza.

Jak vytvorit sloupec TdxDBGridMemoColumn v dxDBGri

[*] Ji�� Semler <jsemler(zv)stbk.mcs(tec)cz> - 05.5.2003 14:58:13

Uz jsem to nasel. Chyba byla tady:

MemoCol:= TdxDBGridMemoColumn
(dxDBGridAllTab.CreateColumnEx(TdxDBGridMEMOColumn,dxDBGridAllTab));

> [...]
> tak je vsechno OK a zobrazi se mi data obsazena v Memo poli. Pokud
> totez vytvorim za behu aplikace tak mi to spadne na AV.
>
> MemoCol:= TdxDBGridMemoColumn
> (dxDBGridAllTab.CreateColumnEx(TdxDBGridExtLookupColumn,dxDBGridAllTab));
>
> Jiri Semler

nazvy souboru ve zprave ctene pres MAPI

mam takovy problem se ziskanim nazvu souboru ze struktury =
PMapiFileDesc.
Zadrhel je v tom, ze jsou vsechny nazvy ve starem tvaru 8.3, zkracene =
na
tvar s ~. Daji se nejak ziskat plnohodnotne (dlouhe) nazvy?
Myslim, ze uz P.Vones uz odepisoval v tom smyslu, ze zalezi na =
klientske
implementaci MAPI rozhrani. Je nekde k prozkoumani toto doporuceni =
(obecne),
jedna se primo o standard? Diky

RNDr. Petr Brant [brant(zv)dcomm(tec)cz]=20

Korunova=E8n=ED 6
Praha 7
tel. +420724007234

Adonis, setrideni datasetu na strane klienta

[*] Lstiburek Pavel <Lstiburek(zv)ceb(tec)cz> - 5.5.2003 14:34:29

Je mozno nejak setridit dataset komponent Adonis na strane klienta, jako to
jde u AdoExpresu pomoci IndexName ?

Pavel

WORD - SaveAsHTML

[*] Pavel Hlub�k <hlubik(zv)dashofer(tec)cz> - 5.5.2003 13:15:46

Zkus tohle (odzkouseno na D6, Windows XP, MS Office XP):

a) otevreni dokumentu:

var
w:OleVariant; //globalni promena

w:=CreateOleObject('Word.Application');
w.Visible:=False; // MS Word neni videt.
w.documents.open('test.doc');
BringToFront;
end;

b) SaveAs html

w.ActiveDocument.SaveAs('test.html',8);
w.quit;
w:=Unassigned;
end;

Pavel Hlubik

Nizka rychlost KADAO

[*] Jiri Bily <bily78(zv)tiscali(tec)cz> - 5.5.2003 12:57:11

From: "Slavek Rydval" <konference(zv)rydval(tec)cz>
> *****A jeste bych doplnil uvedenou vetu (a uvedl na pravou miru subject), ze
> budoucnost Delphistu se nejmenuje Octane, ale Visual Studio .NET 2003, ktere
> na cesky trh oficialne dojde 24. dubna, tedy za tyden.

Ted jiz asi definitevne ano, po te co se objevilo tohle. Ty ceny jsou opravdu
velmi velmi lakave: http://www.eweek.com/article2/0,3959,1053559,00.asp

"Borland C#Builder will come in Architect, Enterprise, Professional and
Personal versions and will cost $2,499, $1,799, $999 and $69, respectively."

Petr Vones

TCP

[*] Ladislav Fitz <ladislav.fitz(zv)kodytek(tec)cz> - 5.5.2003 12:51:10

jo a zapomel sem pouzivam Synapsi

TCP

[*] Ladislav Fitz <ladislav.fitz(zv)kodytek(tec)cz> - 5.5.2003 12:49:04

Dobry den

[...]

Re2: OT: Filtrovani mailu

[*] Radek KALA <Kala(zv)BetaControl(tec)cz> - 05.5.2003 12:48:44

To je pekny, ale pokud jsem to dobre pochopil, tak to funguje jako
nejaka proxy pro maily. To nepotrebuji. Na to mam i jine prostredky,
Ja potrebuji aby to bezelo nekde na pevne lince a mazalo nesmyslny
maily. A ja az se pripojim z domu modemem, nebo pres GSM tak at
uz tam mam jen to co chci.

Diky

> Doplnim dalsi:
> http://popfile.sourceforge.net/
>
> Petr Langer

> S pozdravem Radek KALA

WORD - SaveAsHTML

[*] Pavel Gazda <pavel_gazda(zv)dataint(tec)cz> - 5.5.2003 12:46:34

> nevite prosim nekdo, jak ulozit (s pomoci OLE) soubor Wordu na HTML?

FFormat := wdFormatHTML;
( Dokument.) SaveAs(FName,FFormat);

> A kdyby se Word nemusel otevrit (otevrel by se pouze na pozadi), tak by to
> bylo take dobre.

( Aplikace.) visible := false;

Pavel
placeny amater

OT: Filtrovani mailu

[*] Petr Langer <langer(zv)xdom(tec)cz> - 5.5.2003 12:06:50

> [...]

> --
> Jan Fiala

Jak vytvorit sloupec TdxDBGridMemoColumn v dxDBGri

[*] Ji�� Semler <jsemler(zv)stbk.mcs(tec)cz> - 05.5.2003 12:03:29

Dobry den,

[...]

var MemoCol:TdxDBGridMemoColumn;

if
((Field.DataType=ftBlob)and(pos('TEXT',UpperCase(Field.FieldName))>0))
or(Field.DataType=ftMemo) then
begin
MemoCol:= TdxDBGridMemoColumn

(dxDBGridAllTab.CreateColumnEx(TdxDBGridExtLookupColumn,dxDBGridAllTab));

//*****************
MemoCol.MaxDisplayLength:=255; // Hodnotu jsem opsal z Object
Inspectora
//*****************

MemoCol.FieldName:=Field.FieldName;
MemoCol.Caption:=Field.DisplayLabel;
MemoCol.WantReturns:=True;
MemoCol.WordWrap:=True;
MemoCol.Width:=MemoCol.Width+dxDBGridAllTab.DefaultRowHeight;
MemoCol.Visible:=True;
end;

Pokud vyznaceny radek vyhodim zobrazi mi v Gridu pouze "[BLOB]"
Pokud ho tam necham pak to pri dxDBGrid.EndUpdate zkonci na AV.

Jede to na Win Me, D6 Pro, FB.

Jak tedy mam vytvorit sloupec editujici Memo pole v dxDBGrid za behu
aplikace? V gridu se zobrazuji ruzne tabulky (vybirane z TreeView) s
ruznou strukturou.

Jiri Semler

Nizka rychlost KADAO

[*] Petr Langer <langer(zv)xdom(tec)cz> - 5.5.2003 12:13:50

Ahoj,
[...]
naimportovat a vytvorit je znova (coz se pri importu asi taky deje...).

HTH
Pegtr Langer

> Nemuze mi nekdo poradit jak se rychlosti vice priblizit k tomu MS Accessu?
> Nejake nastaveni nebo jine komponenty?
>
> Jirka

WORD - SaveAsHTML

[*] Bohac Frantisek <bohacf(zv)vnol(tec)cz> - 5.5.2003 11:40:54

[...]

FB zaachazeni

[*] Skopalik Slavomir <skopalik(zv)hlubocky.del(tec)cz> - 5.5.2003 10:40:47

ad 1 - FB je siren pod mutaci GPL, muzes jej kopirovat jak chces
ad 2 - Pokud jsi zacatecnik, tak FB NEKONFIGURUJ, bude fungovat mnohem lepe
DB je nejvhonejsi vytvorit pomoci skriptu pres isql.

Priklad:
CREATE DATABASE "c:\test.gdb" USER "sysdba" PASSWORD "masterkey";
CREATE TABLE t( a INTEGER);
CREATE INDEX test ON t(a);

ad 3 - Z Delphi napriklad pres IBX
ad 4 - O to se postara IBX, ty jen napises SQL jako prosty text. Predpokladaji se znalosti prace
s SQL a TDataSetem.

ad 5 - www.ibphoenix.com

Slavek

Mam mozna trivialni dotazy:

Jak vlastne zachazet s FB?

1) Stazeni FB - prava pri kopirovani na uzivatelske stanice atd
2)KonfiguraceFB, pristupy do FB
3) Pripojeni k FB
4) Odesilani SQL dotazu a format, v jakem
se vraci.

Byl bych rad, pokud byste dal nekdo i odkaz na nejaky web, kde je
treba
priklad.

Struktura souboru DBX OE

> Me dost pomohl
> tenhle soubor.
>
> http://www.djpate.freeserve.co.uk/oexpress2.zip
>
> Posli to prosim i do konference, at si to muzou stahnout i ostatni. Dik.
>
> Petr Jarkovsy

OT: Filtrovani mailu

[*] ing. Jan Fiala <jan.fiala(zv)wo(tec)cz> - 5.5.2003 10:46:55
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Nizka rychlost KADAO

[*] Ji�� B�l����n)r����� - 5.5.2003 10:28:07

Zdravim vsechny.

[...]

OT: scrollbox vs. zoom

[*] Tom� Fajman��������ڎf����{� - 5.5.2003 10:14:46

Cauky. nevite nekdo prosim jak udelat nejaky zoomovani a tisk veci co mam v
scrooll boxu?

Struktura souboru DBX OE

> Na www.wotsit.org som nasiel jeden popis (a priklad v C++), ktory zatial
> vyzera, ze funguje.
> P.S. Tiez skusas tu ulohu od Joe 'Wizard'-a? ;-)

Diky, kouknu na to.
To neznam, ale nasel jsem neco na http://oedbx.Aroh.de/ a tam se nemuzu
dopatrat... Potrebuju vyextrahovat maily z jine slozky OE nez je Dorucena
posta. Z te to umim pomoci SMAPI, ale SMAPI nedokaze prepnout na jinou
slozku, tak to zkousim pres primy pristup.

Honza.

OT: Filtrovani mailu

[*] Radek KALA <Kala(zv)BetaControl(tec)cz> - 05.5.2003 10:07:55

[...]

DOtaz na NET DIR

[*] Ale� Hruban <ales hruban(zv)alisys(tec)cz> - 5.5.2003 10:09:09

> Na podnikove urovni by asi bylo nejlepsi poslechnout tu=20
> hnusnou, nechutnou hrabeci radu, kterou v teto konferenci=20
> paradoxisti obvykle dostavaji: prejit na Interbase.
>=20
> Tento postup by se z podnikoveho hlediska urcite do budoucna vyplatil.
>=20
> S pozdravem
>=20
> Bohuslav =A9vancara, prom. mat.

Vse co rikas je pravda. Druha pravda je, ze ne vsechny aplikace pochazi =
z me
dilny (spise prave ta nosna cast) a treti pravda je, ze snahu to =
prehodit na
SQL jiz mam delsi dobu, ale taky se musi najit ochota to zaplatit (coz =
je
problem pokud vse funguje jak ma, tak neni duvod, ze :-))) ). Dalsi veci =
je,
ze je to pomerne rozsahla agenda s mnoha vazbami a tak to prehrnout za
plneho provozu taky neni jen tak, pak je tam par veci, napr. duplikace =
dat,
ktere bych jiz resil jinak, tenkrat se to preklapelo z jineho systemu a
musela byt bohuzel zachovana zpetna kompatibilita. Proto se tam par =
buhuzel
klicovych veci muselo resit z hlediska optimalniho datoveho modelu dost
neoptimalne. :-)) Ale to je zivot.=20

Ales Hruban

Struktura souboru DBX OE

[*] Ondrej Kelle <O.Kelle(zv)digitalpublishing.de> - 5.5.2003 09:50:05

> nemate nekdo popis struktury souboru DBX pro OE? Nebo nejaky
> odkaz na inetu.
> Neco se mi podarilo najit, ale je to v C++ a nejak mi to nechodi.

Na www.wotsit.org som nasiel jeden popis (a priklad v C++), ktory zatial
vyzera, ze funguje.
P.S. Tiez skusas tu ulohu od Joe 'Wizard'-a? ;-)

zarovnat text v Editu

[*] J�n Harman <harman(zv)volny(tec)cz> - 5.5.2003 09:43:16

Ahoj po dlouhem vikendu,
Muzu zarovnat text v Editu vertikalne na stred?

Honza

DOtaz na NET DIR

[*] Bohuslav Svancara <bsv(zv)softprojekt(tec)cz> - 5.5.2003 09:36:13

> Proto bych rad nosne aplikace oddelil od tech mene
> dulezitych, alespon tim, ze by mely vlastni NET soubor.

Tady si netroufam moc radit. Je otazka, jestli po tom Paradoxu nechces vic,
nez je schopen splnit.

Na podnikove urovni by asi bylo nejlepsi poslechnout tu hnusnou, nechutnou
hrabeci radu, kterou v teto konferenci paradoxisti obvykle dostavaji: prejit
na Interbase.

Myslim, ze:
- do stavajicich aplikaci se bude muset sahnout (nastavovani NetDir, PrivDir
apod.)
- bude se muset peclive testovat, jak se nove programy chovaji
- proces odstranovani tohoto problemu tedy spolkne urcite programatorske
kapacity
- odstranenim jednoho problemu vzniknou urcite nejake problemy nove

Nebylo by lepsi tyto veci nedelat (protoze stejne nemaji perspektivu),
koupit IBObjects a programatorske kapacity radsi venovat na prevod aplikaci
na Interbase/FireBird? Zacit treba s temi mene dulezitymi aplikacemi a na
nich se to naucit? (Tim se zaroven odstrani kolize s temi dulezitymi.)

Tento postup by se z podnikoveho hlediska urcite do budoucna vyplatil.

S pozdravem

Bohuslav �vancara, prom. mat.
svancara(zv)softprojekt(tec)cz

Monitoring zmen zaznamu v IB/FB

[*] Peter Turcan <peter.turcan(zv)centrum.sk> - 5.5.2003 09:32:12

Ahoj Jan,

JN> Jedna se mi o evidenci, kdo kdy smazal, zmenil, pridal... zaznam v jake
JN> tabulce...
JN> Pokud to nekdo resil a domnivam se, ze ano, podelte se, prosim, o
JN> zkusenosti. :-)

Taketo veci sa najjednoduchsie sleduju cez triggre.
Ak to chces mat bez trigrov, tak by si musel mat napr. jednu proceduru
v aplikacii na update db a tu volat odvsadial. Ta by zabezpecila okrem
toho co ma aj ulozenie udajov o tom, co, kto menil (a kedy).

Peter

Struktura souboru DBX OE

nemate nekdo popis struktury souboru DBX pro OE? Nebo nejaky odkaz na inetu.
Neco se mi podarilo najit, ale je to v C++ a nejak mi to nechodi.

Diky, Honza.

Monitoring zmen zaznamu v IB/FB

potreboval bych monitorovat akce jednotlivych uzivatelu ve FB. Ma FB primo
nejakou funkci na evidovani zmen DB nebo si to musim vytvorit sam pomoci SP
a trigeru? Da se nejakym zpusobem ze SP zapisovat do klasickeho souboru nebo
musim vse resit pres tabulky?

[...]

Jak zasednout tlacitko v zahlavi okna

[*] Lebeda David <david.lebeda(zv)comarr(tec)cz> - 05.5.2003 08:41:28

> jak zasednu tlacitka pro minimalizaci a maximalizaci v zahlavi okna?
>
> Umim zasednou krizek pomoci:
>
> EnableMenuItem(GetSystemMenu(Handle, LongBool(State)), SC_CLOSE,
> MF_BYCOMMAND or MF_GRAYED);

Ahoj,

nastaveni property formu BorderIcons nestaci?

David Lebeda

DBgrid

[*] Lebeda David <david.lebeda(zv)comarr(tec)cz> - 05.5.2003 08:28:37

> existuje nejaka komponenta DBGrid, ktora ma moznost triedenia stlpcov,
> ked kliknem na hlavicku stlpca? Mam Turbopower orpheus, ale ta sa mi
> zda pomala..

Podle meho nazoru to na zcela obecne urovni a libovolne databazi
neni mozne efektivne udelat:

1) U SQL databazi prichazi v uvahu 2 moznosti realizace - bud
zmena SQL dotazu, coz, bude-li provadet automat, muze vest ke
snizeni vykonu napr. v pripade selektu z ulozene procedury, kde jiz
je nejaky order by apod. - je IMHO lepsi si SQL dotaz upravit sam,
nebo druha moznost - tridit data jen na klientovi, coz ale znamena,
ze nejprve bude potreba vsechna data na klienta dopravit a to zase
muze trvat dlouho.

2) U souborovych databazi muze prichazet v uvahu krome
klasickeho pretrideni i zmena indexu, ale to opet asi nelze
automatizovat.

Funkcnost trideni kliknutim na titulek sloupce pouzivam, ale delam
to s pomoci klasickeho dbgridu a rucniho sestaveni SQL dotazu.

David Lebeda

tuhnuti D3

[*] Du�ek Karel <dusek(zv)mudk(tec)cz> - 5.5.2003 07:54:17

Tyto a podobne problemy jsem mel taky. Pak me zde v konf. Bylo =
doporuceno zmenit OS. Ted jedu na XP a vse je OK.

Karel Dusek

From: "abyssinians(tec)cz" <abyssinian(zv)centrum(tec)cz>
> Co je ale neprijemne, ze text zasahuje az tesne ke scrollbaru.
> Nevypada to moc dobre.
> Neda se nejak nastavit okraj mezi pravym krajem textu a scrollbarem?

R: TRect;
begin
SendMessage(RichEdit1.Handle, EM_GETRECT, 0, Integer((zv)R));
Dec(R.Right, 10);
SendMessage(RichEdit1.Handle, EM_SETRECT, 0, Integer((zv)R));
RichEdit1.Lines.LoadFromFile('unit1.pas');

Regularni vyrazy

[*] ing. Jan Fiala <jan.fiala(zv)wo(tec)cz> - 4.5.2003 20:27:42
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==

MAPI a pristup ke slozkam

> Pomoci MAPI ano, ovsem ne pres Simple MAPI. Unit JclMapi je pouze Simple
MAPI.

A jak to pres MAPI provedu? Priklad v helpu k MAPI se mi nepodarilo
rozchodit. Pri CreateOleObject('MAPI.Session') to na me krici - Nespravny
retezec tridy. Coz bude asi tim, ze OE nema OLE. Jak tedy pres MAPI?
Potrebuju se prepnout do mne zname slozky, projit maily a vyextrahovat je do
souboru a potom s nimi dal pracovat.

Diky, Honza.

MAPI a pristup ke slozkam

[*] Vymazal Milan <vymazal.milan(zv)seznam(tec)cz> - 4.5.2003 17:35:04

Cau Jan,

Sunday, May 4, 2003, 4:31:55 PM, you wrote:

> [...]

> jsem jen ve slozce Dorucena posta. Da se nejak nacist i jina slozka? At uz
> podslozka Dorucene posty nebo jina slozka z Lokalnich slozek.

Pokud se nepletu tak pomoci MAPI to nejde..

> Diky, Honza.
S pozdravem

Milan Vymazal

Vzdalenost textu od scrollbaru

[*] abyssinians(tec)cz <abyssinian(zv)centrum(tec)cz> - 04.5.2003 17:27:37

Pouzivam DBRichEdit a v pripade, ze mnozstvi textu je vetsi nez okno
teto komponenty, zobrazi se automaticky vertikalni scrollbar pro
rolovani textu.

Co je ale neprijemne, ze text zasahuje az tesne ke scrollbaru.
Nevypada to moc dobre.
Neda se nejak nastavit okraj mezi pravym krajem textu a scrollbarem?

A. Goetz

--------------------
[...]

Jsou MAPI funkce thread-safe?

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 4.5.2003 16:43:10

From: "Milan Cizek" <cizek.milan(zv)seznam(tec)cz>
> je mozne volat jednotlive MAPI funkce ze samostatneho threadu (metody
> execute)? Diky.

MAPI funkce by byt mely, u Simple MAPI bych to ale nepredpokladal protoze
nekteri vyrobci jsou natolik neschopni, ze neimplementuji spravne ani techto
par jednoduchych funkci.

Petr Vones

email do "odstranene" pres SimpleMapi

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 4.5.2003 16:45:26

From: "Milan Cizek" <cizek.milan(zv)seznam(tec)cz>
> je mozne presunout precteny email do slozky odstranene posty pomoci
> SimpleMapi? Prisel jsem jen na MapiDeleteMail, ktery mi ho odstrani

Ne. Nicmene se muze implementace u ruznych klientu lisit, takze to nektery
muze jen presunout do Deleted Items.

Petr Vones

MAPI a pristup ke slozkam

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 4.5.2003 16:40:49

From: "Jan Naiser" <tua(zv)wo(tec)cz>
> [...]

Pomoci MAPI ano, ovsem ne pres Simple MAPI. Unit JclMapi je pouze Simple MAPI.

[*] Miroslav Tlap�k <M.Tlapak(zv)sh.cvut(tec)cz> - 4.5.2003 16:32:44

Zdravim,
potreboval bych poradit ohledne regularnich vyrazu. Snad ani ne sestavenim,
ale spis pouzitim v Delphi. Konkretne potrebuju z urciteho textu vykousat
text odpovidajici regularnimu vyrazu, ale tento text se tam vyskytuje
nekolikrat (potrebuji vsechny vyskyty).
Pokud byste mel nekdo nejake zkusenosti nebo casti kodu, moc by mi to
pomohlo.

Diky moc
Tlapka

NOvell a Delphi

[*] Jiri Kratochvil <jiri.kratochvil(zv)webzin(tec)cz> - 4.5.2003 14:13:51

> nemate nekdo prosimvas Novell SDK pro Delphi ? schazi mi nektere unity
> calsrv32 calfse32 atd. Stahl jsem ndk ale to onebosahuje vsechny unity
> co jsou potreba.

Mam - posilam soukromym mailem.
Doufam, ze je to to, co potrebujes, ja na timhle vyvijim.

Jiri Kratochvil
----------------------------
Sprava siti a vyvoj aplikaci na zakazku
Tel: 724 115 559
WWW: http://www.sousnet.net ,
http://kratochvil.sousnet.net
Email: jiri.kratochvil(zv)sousnet.net

Porovnanie struktury suborov Firebird

[*] Pavel Malinsky <spiderland(zv)iol(tec)cz> - 4.5.2003 12:15:50

Ahoj,

pouzivam treba Database Comparer, ktery najdes zde:
www.clevercomponents.com a existuje i jako plugin do
IBExperta, ktery je zde http://www.ibexpert.com/download/PlugIns/ .

NOvell a Delphi

[*] tondrej(zv)t-online.de (TOndrej) - 4.5.2003 11:59:46

> nemate nekdo prosimvas Novell SDK pro Delphi ?

Nemam.

> schazi mi nektere unity calsrv32 calfse32 atd. Stahl jsem
> ndk ale to onebosahuje vsechny unity co jsou potreba.

Nic o tom neviem, ale podla nasledovneho linku asi potrebujes del32sdk:
http://developer.novell.com/support/sample/tids/del32sdk/del32sdk.htm

Porovnanie struktury suborov Firebird

[*] radeq <radeq(zv)centrum.sk> - 04.5.2003 11:50:59

Zdravim Vas,
existuje nejaky nastroj pomocou ktoreho je mozne porovnat struktury
dvoch databazovych suborov Firebird (*.fdb) resp. Interbase a
nasledne zmeny struktury v novsom automaticky aplikovat na starsi
subor. Taka synchronizacia struktur.

Z praxe:
Malo by to sluzit ako upgrade databaz, ked vznikne novsia verzia
produktu.

radeq
radeq(zv)centrum.sk

NOvell a Delphi

[*] Vymazal Milan <vymazal.milan(zv)seznam(tec)cz> - 4.5.2003 11:44:39

Zdravim

nemate nekdo prosimvas Novell SDK pro Delphi ? schazi mi nektere unity
calsrv32 calfse32 atd. Stahl jsem ndk ale to onebosahuje vsechny unity
co jsou potreba.

Milan Vymazal
Delphi 7 Enterprise, Windows 2000 SP3 Proff, IE 6.0sp1 with all sp

Instalace fbudf.dll nebo ib_udf.dll

[*] tondrej(zv)t-online.de (TOndrej) - 4.5.2003 10:55:00

> Po instalaci FB 1.5 jsem v adresari UDF nasel dve knihovny. Nikde
> jsem ale nenasel nejaky script, ktery by mi funkce nainstaloval.

Ja mam ib_udf.sql v podadresari Examples\UDF\