FreeLibrary

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 25.7.2003 15:39:04

From: "Antonin Rezac" <rezac(zv)apls(tec)cz>
> Presne tak.

Pak je ovsem v te DLL neco spatne. Mas moznost to zkusit treba jeste z MSVC ?

Petr Vones

sledovani spousteni aplikaci

[*] Roman Lostak <lostak(zv)yssentools(tec)cz> - 25.7.2003 14:55:00

Ahoj vsichni,

Potrebuju udelat program, ktery by sledoval spousteni EXE souboru ve Windows
a zapisoval cas spusteni a ukonceni dotycnych EXE souboru.
Jak to lze udelat v D3??

Diky Roman

FreeLibrary

[*] Antonin Rezac <rezac(zv)apls(tec)cz> - 25.7.2003 15:33:03

Presne tak.

Antonin Rezac

From: "Petr Vones" <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz>> From: "Antonin Rezac" <rezac(zv)apls(tec)cz>

> Neni chyba spis v te DLL ? Co vlastne dela ?
>
> Petr Vones

Hodnota ToolButtonu z ToolBaru a jeji preneseni do

[*] Jan Harman <harman(zv)volny(tec)cz> - 25.7.2003 14:30:54

Vsem tlacikam pridel jednu metodu, napr: tbCislaOnClick, kazdemu
tlacitku dej do vlastnosti Tag jeho cislo (napr: tbDva.Tag = 2).
Ted metoda tbCislaOnClick:

TFormA.tbCislaOnClick(Sender: TObject);
begin
if Sender is TToolButton then begin
FormB.Akce := TToolButton(Sender).Tag;
FormB.Show;

Hodne stesti.
Honza

From: "Antonin Rezac" <rezac(zv)apls(tec)cz>
> [...]

nahrat ?

Petr Vones

Hodnota ToolButtonu z ToolBaru a jeji preneseni do

[*] LUKES Vaclav <lukes(zv)ans(tec)cz> - 25.7.2003 14:18:47

Ahoj,

mam D6, Win2000 a chtel bych Vas poprosit o radu.

[...]

[*] Antonin Rezac <rezac(zv)apls(tec)cz> - 25.7.2003 14:08:46

V MemProof se jevi vse v poradku.

From: "LUKES Vaclav" <lukes(zv)ans(tec)cz>
> [...]
> pouzit ActionList a pokud ano, jak ? ) a do promenne, ktera je nadefinovana

Mel by si pouzivat vyhradne ActionList, jinak se z toho zblaznis.

Petr Vones

D3 a logy

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 25.7.2003 14:08:46

From: "Roman Lostak" <lostak(zv)yssentools(tec)cz>
> Dik, ale to jsme si spatne rozumeli. Ja potrebuju udelat program, ktery by
> hlidal vsechny aplikace spoustene ve Windows a zapisoval by jejich spusteni
> a ukonceni.

Na jakych Windows presne ? Tohle je dost dobre nemozne.

Petr Vones

Hodnota ToolButtonu z ToolBaru a jeji preneseni do

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 25.7.2003 14:55:00

From: "LUKES Vaclav" <lukes(zv)ans(tec)cz>
> rad si necham poradit. Najdu prosim nekde nejaky priklad ?

Priklad na actionlisty nebo reseni toho tveho problemu ? Ohledne toho prvniho
me pouziti prijde pomerne primocare. Podivej se na nejakou aplikaci co
actionlisty pouziva, treba Richedit v Delphi.

Petr Vones

Plug-in app

[*] Daniel Rott <roxton(zv)seznam(tec)cz> - 25.7.2003 14:26:53

> Neni. Win32 neposkytuje zadny spolecny objektovy framework.
> Vsechny (VCL, MFC apod.) jsou proprietalni reseni danych firem.

Jedine snad pouzit primo Win32 API, ja to takhle pouzivam na nejake
jednoduche konfiguracni dialogy. Rozsahlejsi formulare bych vsak
takhle delat nechtel.

Scanning complete: NO intelligent life form in range.

Plug-in app

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 25.7.2003 14:34:54

From: "Daniel Rott" <roxton(zv)seznam(tec)cz>
> Jedine snad pouzit primo Win32 API, ja to takhle pouzivam na nejake
> jednoduche konfiguracni dialogy. Rozsahlejsi formulare bych vsak
> takhle delat nechtel.

Potom by ale tak musela byt napsana i hostujici aplikace. A to nikdo normalni
pro vetsi projekt delat nebude.

Jedine navrhnout rozhrani pres COM ktere by umelo do jiste miry rozsirovat
nektere funkce aplikace (spise nevizualni) a to pak implementovat v danem
prostredi. Stale to ale neni tak pohodlne jako v .NETu.

Petr Vones

Minimalizace aplikace po startu do traye

[*] Matejcek Petr <konference(zv)crhov.komfi(tec)cz> - 25.7.2003 14:08:39

Kde se da ta komponenta sehnat ? Hledal jsem na google a nic tahoveho nezna.

Dik P.M.

From: "Antonin Rezac" <rezac(zv)apls(tec)cz>
> Jenze po x nasobnem natazeni a uvolneni DLL se objevi hlaska "Can not load
> DLL".

Neni chyba spis v te DLL ? Co vlastne dela ?

Petr Vones

UDP broadcast

[*] Daniel Rott <roxton(zv)seznam(tec)cz> - 25.7.2003 14:10:46

Mam na siti vice aplikaci, ktere si mezi sebou posilaji
zpravy (UDP). Nektere zpravy potrebuji dorucit vice
adresatum. Zatim to delam tak, ze je poslu kazdemu
zvlast. Je mozne poslat zpravu najednou vice adresatum ?
Zkousel jsem sjednodit cisla portu, na kterych komunikace
bezi a pouzit broadcast. Problem vsak je, ze ne vsechny
aplikace jsou v teze siti (i kdyz vetsina ano). Potreboval
bych zjistit ktere aplikace jsou dostupne pres broadcast
a ktere ne. K tomu bych potreboval znat masku site.
Jak ji zjistim ?

From: "LUKES Vaclav" <lukes(zv)ans(tec)cz>
> [...]

Mel by si pouzivat vyhradne ActionList, jinak se z toho zblaznis.

Petr Vones

Minimalizace aplikace po startu do traye

[*] Vaclav Krmela <krmela(zv)ustinadorlici(tec)cz> - 25.7.2003 14:24:48

> From: Matejcek Petr
>
> Kde se da ta komponenta sehnat ?
> Hledal jsem na google a nic tahoveho nezna.

www.sinea(tec)cz konkretne na strance
http://www.sinea(tec)cz/default.asp?page=50
soubory SiVCLx.zip.

Vaclav Krmela

Plug-in app

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 25.7.2003 14:14:47

From: <mstevlik(zv)gamo.sk>
> Rad by som tieto formulare otvaral v host aplikacii ktora je MDI ako jej
> sucast (nieco ako mdichild)
> Problem vsak je ze host aplikacia vyuzivajuca moje DLL nieje napisana v
> Delphi (ale v roznych prog.jazykoch, kt. vedia pouzivat dll)
> Je to vobec nejako riesitelne?

Neni. Win32 neposkytuje zadny spolecny objektovy framework. Vsechny (VCL, MFC
apod.) jsou proprietalni reseni danych firem. Tohle umoznuje az .NET

Petr Vones

ScrollBy - webbrowser

[*] Matejcek Petr <konference(zv)crhov.komfi(tec)cz> - 25.7.2003 14:00:38

Zdravim potreboval bych v delphi programove nastavit pozici webove stranky
nactene do webbrowseru

Nasel jsem funkci ScrollBy ale nejak mi to nefunguje nevite kde delam chybu
?

WebBrowserSeznam.Navigate('index.php');
WebBrowserSeznam.ScrollBy(100,-200);

Dik za radu P.M.

Rekultivace projektu

[*] Jiri Foldyna <jiri.f(zv)avizo(tec)cz> - 25.7.2003 13:16:35

> From: "Jiri Foldyna" <jiri.f(zv)avizo(tec)cz>
>
> V prvni rade je dobre zvazit, zdali se ten projekt nevyplati cely
> predelat. Nekdy to muze byt rychlejsi, nez se snazit dat dohromady
> nejaky zmatek kteremu uz nikdo nerozumi a je zastaraly nebo spatne
> navrzeny.

No prave, chystam se ho predelat :-)), ale nechci to delat ze zelene louky,
tolik penez na to neni. Program sam o sobe funguje dobre, uzivatele jsou na
nej zvykli, chteji ho ale dale rozvijet. Bordel neni v algoritmech nebo
zpusobu jak je napsany, chaoticke je usporadani unit a formu. S mirnou
nadsazkou se da rict, ze pridani jednoho eventu zpusobi desetiminutove
odstranovani cirkularnich referenci :-)))

http://community.borland.com/soapbox/techvoyage/article/1,1795,10280,00.html
> http://jvcl.sourceforge.net/delphistyleguide.htm

Diky, podivam se na to.

TDateTimePicker a kurzor

[*] Lebeda David <david.lebeda(zv)comarr(tec)cz> - 25.7.2003 12:42:33

Ahoj,

da se nejak zaridit, aby kdyz v TDateTimePickeru opravim rucne
treba mesic, pak prejdu na jine editacni pole na formu a opet se
vratim na ten TDateTimePicker, tak aby kurzor nebyl na editoru
mesice, ale na zacatku - tj. na editoru dne? Neboli jak mohu rict, na
kterou cast data strcit kurzor?

Rekultivace projektu

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 25.7.2003 12:48:33

From: "Jiri Foldyna" <jiri.f(zv)avizo(tec)cz>
> [...]

> konstanty, globalni promenne atd.), aby se to dobre hledalo... Pripadne
> jestli existuje nejake doporuceni (neco jako pro formatovani zdrojaku).

[*] Jiri Foldyna <jiri.f(zv)avizo(tec)cz> - 25.7.2003 12:36:32

Ahoj,

[...]

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 25.7.2003 12:06:30

From: "Antonin Rezac" <rezac(zv)apls(tec)cz>
> [...]
> Manageru - Fyz. pamet - k dispozici).

To neni smerodatne, pouzij MemProof nebo podobny nastroj ktery sleduje

[*] Antonin Rezac <rezac(zv)apls(tec)cz> - 25.7.2003 11:20:27

Kazde zavolani nize uvedeneho kodu mi ukousne kus pameti (sledovano v Task
Manageru - Fyz. pamet - k dispozici).
Netusite nekdo proc ? Jako by nazafungovalo FreeLibrary.

Tonda

LibHandle := LoadLibrary('TRETHNET.DLL');
try
if LibHandle = 0 then begin
PomStat:=GetLastError;
raise EDLLLoadError.Create('Unable to Load DLL. Error code
'+IntToStr(PomStat));
(zv)Trethnet := GetProcAddress(LibHandle, 'TRETHNET');
if not ((zv)Trethnet = nil) then
PomStat:=Trethnet(PChar(Prikaz))
else
RaiseLastWin32Error;
FreeLibrary(LibHandle);
end;

OT: nabidka zamestnani (Ostrava)

[*] Radim Kunz <privat(zv)casestudio(tec)com> - 25.7.2003 11:16:26

Zdravim:

nase firma hleda programatora
podminky:
dobra znalost Delphi,
znalost OOP,
pasivni znalost anglictiny (aktivni znalost vyhodou)
ochota ucit se novym vecem.
samostatnost
schopnost analyzy problemu

nejde o databazove aplikace.

nabizime zajimavou praci v super kolektivu

pouze hpp, pracoviste v Ostrave-Hrabuvce

odpovidejte na adresu jobs(zv)casestudio.com
Radim Kunz
CHARONWARE, s.r.o.

Synapse a FTP na Linuxu

[*] Lukas Gebauer <gebylist(zv)mlp(tec)cz> - 25.7.2003 10:29:35

> ResultCode : 350
> ResultString : 350 Restarting at 0. Send STORE or RETRIEVE to initiate transfer.
> sock.lasterror : 0

A v teto situaci ti metoda 'login' vraci false? Tohle totiz neni
zadna chyba, to je vysledek autodetekce jestli server podporuje
navazovani prerusenych downloadu...

Jestli vraci true, tak ses uspesne pripojil.

Mensi viditelnost nez 'private'?

[*] Vlastimil Bardon <bardon(zv)akord-soft(tec)cz> - 25.7.2003 10:29:35

V Delphi bohuzel ano.

From: "Peter Ondras" <peter.ondras(zv)pse.sk>
> formularov). Vacsina formularov je MDI child a dalsie v tom childe su
> modalne.

To ale nema nic spolecneho s pluginy.

Petr Vones

Spusteni externi aplikace

[*] Peter Ondras <peter.ondras(zv)pse.sk> - 24.7.2003 23:44:49

FindWindow pre "normalne" okna a FindWindowEx pre "mdi child"

Peter Ondras - www.ondras.sk
peter.ondras(zv)pse.sk
(+421) 0904 421 925

>: potrebuji spustit externi win aplikaci a poslat ji stisk klavesy
ENTER,
>: asi
>: pomoci message. Jak ale ziskam handle okna te spustene aplikace?

FB cez IBX v ISAPI

[*] Peter Ondras <peter.ondras(zv)pse.sk> - 24.7.2003 23:14:46

[...]
Najlepsie by bolo keby ste mi poslali niekto screenshot (sukromne) z
formularu, kde sa nastavuje spojenie s databazou (ale verziu pre
internet nie s localhostom).

Peter Ondras - www.ondras.sk
peter.ondras(zv)pse.sk
(+421) 0904 421 925

Delphi Personal

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 24.7.2003 23:06:46

From: "MaJunD" <majund(zv)atlas(tec)cz>
> Da se nekde stahnout nebo ziskat za pakatel starsi verze Delphi Personal,
> napr. 6, 5 nebo starsi?

Ne. Ale da se stahnout C# Builder Personal. A lze v nem delat i databazove
aplikace http://bdn.borland.com/article/0,1410,30214,00.html

Petr Vones

Delphi Personal

[*] MaJunD <majund(zv)atlas(tec)cz> - 24.7.2003 23:00:45

Dobry den,

Da se nekde stahnout nebo ziskat za pakatel starsi verze Delphi Personal, napr. 6, 5 nebo
starsi?

MaJunD
majund(zv)atlas(tec)cz

Jak spustit externi aplikaci pod Delphi7 / Kylixe

[*] Zdenek Janis <zdenek.janis(zv)brajan(tec)cz> - 24.7.2003 22:02:41

Ech, chybka... takhle:

{$IFDEF LINUX}
uses libc;
{$ENDIF}

procedure RunApp(AName: String; AParam: String = '');
begin
{$IFDEF LINUX}
libc.system(PChar(AName + ' ' + AParam));
{$ELSE}
ShellExecute(0,'open', PChar(AName), PChar(AParam), nil, SW_SHOWNORMAL);
{$ENDIF}
end;

Zdenek Janis

Quotovani prispevku do konference

[*] Ales Hruban <ales_hruban(zv)alisys(tec)cz> - 24.7.2003 18:38:27

A jestli jste jiz testovali outlook 2003, tak ten je fakt dost promakanej.
Myslim ze nasadi latku hodne vysoko.

Ales

> Ale The Bat! neumi treba praci s IMAP (teda jen trochu to
> umi). Jde o to, jestli chcete mail klienta, pak je The Bat!
> docela rozumne reseni, ale pokud tim chcete nahradit klasicky
> velky Outlook, tak budete plakat.
>
> Ale jinak je pravda, ze The Bat! je dost dobrej, jen par
> funkci z Outlooku (asi tak polovinu :)) a hned bych do nej sel.

Plug-in app

[*] Pavel Polak <pavelp(zv)bnsoft(tec)cz> - 24.7.2003 17:42:23

> [...]
> Hromadna prace s ID3 tagy? Hromadne prejemnovani podle ID3 tagu a
> presne zadaneho "vzorce"?! Je to hracka pro "ID3 renamer", na

Zdravim,
tohle je docela dobry na tvorbu pluginu, pouzivam to vcetne formularu a db
objektu a jede to v pohode,jsou tam i priklady
http://www.maxcomponents.net/download.html#PLUGINLOADER

jinak na torry.net je toho dost o pluginech staci tam hledat slovo plugin

Pavel Polak

Quotovani prispevku do konference

[*] Jiri Cincura <jiri(zv)cincura(tec)net> - 24.7.2003 17:44:23

> [...]

Jiri Cincura
mailto:jiri(zv)cincura.net; mailto:xcincura(zv)informatics.muni(tec)cz

Vadi vam klavesove zkratky ve Windows, ktere vam prerusuji vasi praci
nebo hry? Nebo potrebuje nejake kombinace nenechavym uzivatelum zakazat?
Na www.cincura.net, muzete stahnout program Keys, ktery umi zablokovat
vsechny klavesy.

Plug-in app

[*] Docekal Radek <rdocekal(zv)csas(tec)cz> - 24.7.2003 17:48:23

> [...]
> DLL, ale kdyz
> do ni dam form, tak ma hned 300kB. Myslite, ze by se to dalo delat i

S pluginama ti neporadim, ale GUI aplikace v Delphi s malym vyslednym
EXE/DLL se da napsat treba pomoci Key Objects Library
http://bonanzas.rinet.ru/. Ma to sva omezeni, ale pokud neni aplikace
rozsahla, je to v pohode.

Plug-in app

[*] Jiri Cincura <jiri(zv)cincura(tec)net> - 24.7.2003 17:34:22

Ahoj,
[...]

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 24.7.2003 17:40:22

From: "Jiri Cincura" <jiri(zv)cincura.net>
> pluginu by mel bejt i form. Jedine co me zatim napadlo je DLL, ale kdyz
> do ni dam form, tak ma hned 300kB. Myslite, ze by se to dalo delat i
> mensi?

Plugin nemuze byt DLL protoze tak nemuzes predavat Delphi objekty a navic bude
v DLL znovu zbytecne cely kod VCL. Resenim jsou balicky.

http://www.obsof.com/delphi_tips/DL613.html
http://community.borland.com/article/0,1410,27178,00.html
http://www.inquiry.com/techtips/delphi_pro/10min/10min0301-1.asp
http://delphi.about.com/library/weekly/aa010901a.htm
http://delphi.about.com/library/weekly/aa012301a.htm
http://www.xapxone.com/html/builderpattern.htm

Petr Vones

Jak spustit externi aplikaci pod Delphi7 / Kylixe

[*] Zdenek Janis <zdenek.janis(zv)brajan(tec)cz> - 24.7.2003 17:28:21

[...]

ShlellApi.ShellEexec(AName);
{$ENDIF}
end;

Petr Janousek napsal(a):
> Muze mi nekdo poradit, jak se spousti externi apliakce ( *.exe ) pod
> Delphi 7, pripadne pod Kylixem ?

Zdenek Janis

Spusteni externi aplikace

potrebuji spustit externi win aplikaci a poslat ji stisk klavesy ENTER, asi
pomoci message. Jak ale ziskam handle okna te spustene aplikace?

Diky, Honza.

SQL Interbase

Muze byt, zalezi na konkretni situaci a moznosti reseni (mnohdy mi ale
select * from Ulozenaprocedura jela ze vsech (mnou zkousenych) variant
nejrychleji, ale je to vzdy o konkretni aplikaci, strukture dat, indexech
aj)...

Sroub

> Co se tyce pohledu nejsem zajedno. Tusim, ze kdyz mam pohled, ve kterem
je
> UNION a na nej dam
> SELECT * FROM Pohled WHERE podminka, tak bude o mooooooc pomalejsi ,
> nez kdyz ten UNION z podminkou napisu do aplikace.

Quotovani prispevku do konference

[*] Petr Fejfar <development(zv)callnet(tec)cz> - 24.7.2003 14:36:10

Martin Schayna wrote:

> mailu zustanou. Myslim ze je treba QuoteFix vyzkouset, pripada mi
> opravdu genialni :-)

Souhlasim - na W2Kcz mi s OE6 pracuje bez problemu.

BTW, posilal jste nekdo dotaci a jak, kdyz PayPal tady z toho kocourkova
nefunguje?

Bye, pf

Quotovani prispevku do konference

[*] Martin Schayna <mschayna(zv)aktis(tec)cz> - 24.7.2003 14:12:08

Ing. Miroslav Ondrisek <ondrisek(zv)seznam(tec)cz> wrote:

> A jakpak by toho podbarveni dosahl??? V plain textu nema informace o
> barvach co delat... Nicmene mne neobarvuje ani v plain textu ani v
> HTML. Bavime se oba o Outlooku 2000 nebo mas Express nebo XP???

Ja mam vyzkouseny QuoteFix pro Outlook Express 6. QuoteFix existuje
i pro Outlook, ten ale nepouzivam proto nevim jak se chova.

To podbarveni se tyka *pouze* okna ve kterem si maily ctes nebo pises
a slouzi pouze pro tvoji snadnou orientaci v textu zpravy. Mail se pak
normalne odesle jako plain-text bez podbarveni. Ostatni uzitecne upravy
textu zpravy, jako napr. preformatovani textu samozrejme v mailu
zustanou. Myslim ze je treba QuoteFix vyzkouset, pripada mi opravdu
genialni :-)

Martin Schayna

ignorovanie akcie zavretie okna

[*] Milan Tomes <delphi(zv)haida(tec)cz> - 24.7.2003 13:30:05

Podivej se na udalost OnCloseQuery formulare.
Pokud v Action vratis caNone, tak docilis kyzeneho efektu.

[*] Slavoj Pisek <pisek(zv)prog-soft(tec)cz> - 24.7.2003 13:30:05

Mus� nadefinovat obsluhu ud�losti OnCloseQuery pro dan� formul��.

Kdy� nastav� hodnotu parametru CanClose na false, formul�� se nezav�e.

Slavoj P�sek

WWW: http://www.slavojpisek(tec)cz

mail: slavek(zv)slavojpisek(tec)cz

ICQ: 77829120

Potreboval by som, aby pri stlaceni na tlacitko X v pravom hornom rohu

formulara,

vyskocil dialogovy formular a spytal sa, ci chces naozaj formular zavriet.

Ak uzivatel

vyberie ze nie, neviem co urobit aby formular ostal otvoreny. Vie to niekto?

Dik

Werki

.

ignorovanie akcie zavretie okna

[*] Jiri Matejka <matejka(zv)stemmark(tec)cz> - 24.7.2003 13:08:03

Umisti zobrazeni toho dialogu do obsluhy udalosti OnCloseQuery a pokud
uzivatel zvoli ne, nastav promennou CanClose na False

> [...]
> zavriet. Ak uzivatel
> vyberie ze nie, neviem co urobit aby formular ostal otvoreny. Vie to

[*] delphi(zv)minv.sk - 24.7.2003 13:10:04

Som ja ale pako, stacilo search v helpe...pre tych ktorych to zaujima je to
proste:

procedure TMAINFORM.FormCloseQuery(Sender: TObject; var CanClose: Boolean);
begin
if not rozhodni.question('Si si isty, ze chces zavriet program?') then
CanClose := False;
end;

Werki

ignorovanie akcie zavretie okna

[*] Petr Bartos <p.bartos(zv)softdec(tec)cz> - 24.7.2003 13:38:06

Ahoj,

dopln do udalosti OnClose nasledujici kod ...

procedure TForm1.FormClose(Sender: TObject; var Action: TCloseAction);
begin
if MessageDlg('Chcete ukoncit aplikaci?',
mtConfirmation, [mbYes,mbNo], 0) = mrNo then
begin
Action := caNone;
EXIT;
end;

// dalsi kod, ktery bude proveden je pri ukoceni

> [...]
> Ak uzivatel
> vyberie ze nie, neviem co urobit aby formular ostal otvoreny. Vie to

[*] delphi(zv)minv.sk - 24.7.2003 12:50:00

Ahoj

[...]

[*] Petr Janousek <petr.janousek(zv)definity(tec)cz> - 24.7.2003 10:53:51

Muze mi nekdo poradit, jak se spousti externi apliakce ( *.exe ) pod
Delphi 7, pripadne pod Kylixem ? Delam multiplatformni aplikaci takze,
by se melo jednat o nekterou z CLX funkci. Nemuzu ji v helpu najit.
Potreboval bych aby se to volalo podobne jako ShellExec v Delphi 5.

diky,

Petr Janousek

SQL Interbase

[*] Jaroslav Vorlicek <vorlicek(zv)ders(tec)cz> - 24.7.2003 12:05:57

Zdravim vespolek

> [...]

SELECT * FROM Pohled WHERE podminka, tak bude o mooooooc pomalejsi ,
nez kdyz ten UNION z podminkou napisu do aplikace.

Vzhledem k tomu, ze obcas potrebujes dostat vysledek toho generatoru a dal s
nim pracovat, tak je dobre si to obslouzit sam v ulozene procedure.
Proti triggerum nic nemam, jenom pokud existuje jina alternativa, tak ji
vyuziji uz jenom kvuli problemum s replikacemi a "nestandardnimi postupy pri
operacich s daty".

From: "ing. Jan Fiala" <jan.fiala(zv)wo(tec)cz>> > vcera jsem si nainstaloval Kylix 3. Otevrel jsem v nem svuj rozdelany

> Pokud se chova Kylix stejne jako Delphi, tak je to tim, ze mas v
> project options / Compiler
> zakazany ladici informace.
> Takze povolit a rebuild.
> Jan Fiala
> mailto:jan.fiala(zv)wo(tec)cz

Dekuji moc. Vecer to doma zkusim a dam vedet.
Ted jsem si vzpomnel, ze i kdyz vznikla v aplikaci za behu vyjimka, tak mi
to vubec neskocilo do
zdrojaku. Chovalo se to jako bych tu aplikaci spustil mimo Kylix.

Petr

ADMIN: Nabidka prace (Praha)

[*] Petr Zahradnik <clexpert(zv)clexpert(tec)cz> - 24.7.2003 10:47:50

Puvodni zprava ze dne 24.7.2003:

> Predpokladam pracoviste v Praze, ze?

> Rene Otisk

Napomenuti pro Rene Otiska za zpravu, ktera v konferenci nema co
delat.

Druhe napomenuti pro Rene Otiska za spatne quotovani - kdy uz se do
prkynka lidi naucite quotovat?

Napomenuti pro Pavola Kakacku za nabidku prace v rozporu s pravidly -
neobsahuje informaci, ze odpovedi jsou pripustne pouze mimo konferenci
na dany e-mail.

Napomenuti pro Big Zero za totez v nabidce prace o trochu driv.

Quotovani prispevku do konference

[*] Peter Turcan <peter.turcan(zv)centrum.sk> - 24.7.2003 10:47:50

Ahojte,
IMO> Jak jsi toho barevneho zvyraznovani dosahl? Je mi jasne, ze kdyz je
IMO> mail v plain textu, tak ho tezko muzu obarvit, ale i kdyz je v HTML,
IMO> tak jedine obarveni je modra svisla cara na levem kraji, ktera znaci
IMO> 1. odskok... (dalsi odskoky uz jsou realizovany znakem > ).

ospravedlnujem sa za prilohu.
Zabudnite na "hracku" OE a nainstalujte si mailoveho klienta The
Bat! vrele doporucujem (a verim, ze nie som sam...) Ma aj spomenute
zvyraznovanie citovaneho textu (viac urovni)

Peter

Quotovani prispevku do konference

[*] Ing. Miroslav Ondrisek <ondrisek(zv)seznam(tec)cz> - 24.7.2003 10:47:50

Martin Schayna <> wrote:

> [...]

TO Jirka:
Kdo rikal, ze chci HTML pouzivat v teto konferenci??? Kdo rikal, ze
chci ten program pouzivat jen do Delphi konference?? Mne by s to prave
hodilo spis nez do konfery na komunikaci se sefy a tam by se mi prave
hodilo to barevne zvyrazneni...

Mira

[...]

Nabidka prace (Praha)

[*] Pavol Kakacka <kakacka(zv)proca(tec)cz> - 24.7.2003 11:51:56

From: "Otisk Rene" <otisk(zv)misel(tec)cz>
> Predpokladam pracoviste v Praze, ze?

Presne tak ;-)

Pavol Kakacka
vedouci vyvoje IS
ProCA spol. s r.o.
V Luzich 818
Praha 4 Libus
tel: +420 234 646 443
kakacka(zv)proca(tec)cz
www.proca(tec)cz
www.brave(tec)cz
www.tesco(tec)cz

Quotovani prispevku do konference

[*] Petr Zahradnik <clexpert(zv)clexpert(tec)cz> - 24.7.2003 11:37:55

Puvodni zprava ze dne 24.7.2003:

> ospravedlnujem sa za prilohu.

Neni treba se omlouvat za neco, co do konference neprojde. Prave kvuli
ucastnikum, kteri s omluvou vesele porusuji pravidla, takove veci
odstrani filtr teto konference.

SQL Interbase

From: "Otisk Rene" <otisk(zv)misel(tec)cz>
> [...]

zavolam INSERT INTO.
Triger mi zajisti generovani hodnoty vzdy. Nebo se mylim?

[*] Martin Kleiner <mkleiner(zv)seznam(tec)cz> - 24.7.2003 08:35:39

Otisk Rene wrote:
> Trigrum se pokud muzes vyhni a delej to pres ulozenou proceduru
>
> Sroub

Systemova ikona dle souborove pripony

[*] Martin Dupal <mdupal(zv)vision(tec)cz> - 24.7.2003 08:23:38

Diky moc, to je ono. Chtelo to jen spravnou kombinaci parametru.
Martin

> [...]
> mImageList := TImageList.Create(nil);
> try
> mImageList.Handle := SHGetFileInfo('', 0, mSFI, SizeOf(mSFI),
> SHGFI_SYSICONINDEX or cSmallIconFlag[AIconSize]);
> mImageList.ShareImages := True;
> if FileExists(ATarget) or DirectoryExists(ATarget) then
> SHGetFileInfo(PChar(ATarget), 0, mSFI, SizeOf(mSFI),
> SHGFI_SYSICONINDEX or cSmallIconFlag[AIconSize])
> else
> SHGetFileInfo(PChar(ATarget), FILE_ATTRIBUTE_NORMAL, mSFI,
> SizeOf(mSFI),
> SHGFI_SYSICONINDEX or SHGFI_USEFILEATTRIBUTES or

SQL Interbase

[*] rkonecny <rkonecny(zv)datis(tec)cz> - 24.7.2003 07:59:36

[...]
);
[...]

OT: Nabidka prace (Plzen)

[*] Big Zero <bigz(zv)seznam(tec)cz> - 24.7.2003 07:17:28

Hledame schopneho programatora se zkusenostmi s databazovymi
aplikacemi v Delphi.

Podrobnosti viz. http://www.navratil-sw.com/cze

SQL Interbase

Trigrum se pokud muzes vyhni a delej to pres ulozenou proceduru

Sroub
> Dela se to triggerem a s pouzitim generatoru
>

> Create generator gen_cosi_id;
>
> set term ^ ;
> create trigger tr_cosi_kdesi before insert position 0
> as
> begin
> if (new.id is null) then
> begin
> new.id=gen_id(nazev_generatoru,1);
> set term ; ^

TIBBackupService-zaloha po siti,

[*] Tyslic Jiri <jiri.tyslic(zv)opp.tbggroup(tec)com> - 24.7.2003 06:57:27

Mel jsem podobny problem se zalohou MS SQL, tam mohu nastesti zalohovat i kdyz jsou pripojeni uzivatele.
Zkousel jsem spousty figlu, ale nakonec jsem to vyresil tak, ze odzalohuji na lokal a pote presouvam na sit.

From: "Horacius Software" <horacius(zv)horacius(tec)cz>
> nemate nekdo zkusenost, jak objekty v dialogu natazenem z modulu v podobe
> resources (CreateDialog...) ovladat pomoci VCL objektu a ne posilanim zprav?

Nijak. VCL komponenty a dialog vytvoreny pres API se ovladaji jinak.

Petr Vones

jak ziskat nazvy souboru ulozenych v TCustomListCo

[*] pavel.bit(zv)seznam(tec)cz - 23.7.2003 22:26:54

Dobra rada, pouzil jsem TListBox a pres nej to jde dobre. Kdyz jsem se
kouknul
do napovedy na to jak ziskat data ulozena v TFileListBox nasel jsem

procedure CopySelection (Destination: TCustomListControl); override;

takze me vubec nenapadlo ze muzu pouzit neco jinyho..

A s tim TStringList se to nepreslozi a to uz je vlastne jedno.

From: <pavel.bit(zv)seznam(tec)cz>> Hezky den preji vsem,
> jsem v Delphi zacatecnik a nevim si rady s tim, kdyz:
>
> Z komponenty TFileListBox ulozim nazvy vybranych souboru do
> TCustomListControl a to prikazem
> FileListBox1.CopySelection(CustomListControl1),
> a potreboval dal pracovat s nazvy ulozenych souboru, jenze nemuzu prijit
na
> to jak se k takto
> ulozenym nazvum souboru dostat, pomuze mi prosim nekdo?

Prichozi zprava neobsahuje viry.
Zkontrolovano antivirovym systemem AVG (http://www.grisoft(tec)cz).
Verze: 6.0.465 / Virova baze: 263 - datum vydani: 25.3.2003

Dialog z resources

[*] Horacius Software <horacius(zv)horacius(tec)cz> - 23.7.2003 22:36:55

Ahoj,

nemate nekdo zkusenost, jak objekty v dialogu natazenem z modulu v podobe
resources (CreateDialog...) ovladat pomoci VCL objektu a ne posilanim zprav?

Zkousel jsem ve vlastni DialogProc odchytavat notifikace a predavat je VCL
objektu s nastavenym Handle podle dialogu, ale nefunguje to moc spolehlive.

Diky, Olda

SQL Interbase

[*] Matejcek Petr <konference(zv)crhov.komfi(tec)cz> - 23.7.2003 22:24:54

[...]

IBClientDataSet

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 23.7.2003 22:06:53

From: "Jaroslav Popluhar" <delphi1(zv)acc.sk>
> Existuje este v D7 IBClientDataSet?

Ne. Pouzij IBCustomDataset + Provider + ClientDataset

Petr Vones

IBClientDataSet

[*] Jaroslav Popluhar <delphi1(zv)acc.sk> - 23.7.2003 21:44:51

Existuje este v D7 IBClientDataSet?
Ako ju zobrazim na palete?

Jaroslav mailto:delphi1(zv)acc.sk

MDI frame & scrollbary

[*] Tomas Krysl <tomkrysl(zv)quick(tec)cz> - 23.7.2003 19:52:44

Ahoj,
vyvijim MDI aplikaci a potrebuji odstranit z hlavniho okna (fsMDIForm)
posuvniky (stejne nefunguji, tak jak by mely). At delam co delam (AutoScroll
:= False, HorzScrollBar.Visible := False, dtto pro VertScrollBar), mam-li
otevrene fsMDIChild okno a "zajedu s nim za okraj", porad se tam objevuji.

Diky za radu. Prosim bez nutnosti zasahu do VCL kodu.

Tomas Krysl

WinXP, D7Pers.

Systemova ikona dle souborove pripony

[*] Martin Schayna <mschayna(zv)aktis(tec)cz> - 23.7.2003 15:58:29

Martin Dupal <mdupal(zv)vision(tec)cz> wrote:
> [...]

mImageList.GetIcon(mSFI.iIcon, AIcon);
mImageList.Free;

Jak modelovat "castecne kvalifikovanou" relaci m:n

[*] Skopalik Slavomir <skopalik(zv)hlubocky.del(tec)cz> - 23.7.2003 15:56:29

Vzhledem k tomu, ze Obec, Okres, Region, Zeme, ...
jsou v samostatnych tabulkach a lokalita muze byt
treba Obec="BRNO" a Zeme="USA", tak asi takto:
lokalita bude skupina sloupcu idObec, idOkres, ...
s moznosti biti NULL.
Pokud ovsem aktivita popisuje aktivitu mezi lokalitami (ne jedne lokality),
tak to bude zdvojene.

Slavek

PS: Necht jsou tabulky Obec, Okres, Region a Zeme jedna tabulka, bude
to jednodussi.> 1. necht existuje DB v 3NF s tabulkami Obec,Okres,Region,Zeme
> 2. necht existuje tabulka Activita
>
> Problem:
>
> Modelovat u tabulky Activita vlastnost Lokalita, ktera ma u ruznych
> zaznamu ruzny stupen kvalifikace odkazu tj. nektere se odkazuji
> na mesta, jina na okresy atd. v libovolne kombinaci.
>
> Thx, pf

Systemova ikona dle souborove pripony

[*] Martin Dupal <mdupal(zv)vision(tec)cz> - 23.7.2003 15:48:28

Ahojte,
mam takovy problemek z oblasti windows shellu, ktery se mi
nepodarilo uspokojive rozlousknout. Dejme tomu, ze chci v
nejakem TListView zobrazovat seznam nazvu souboru, ktere
ovsem na disku fyzicky neexistuji (jsou kdesi v databazi).
Mno, a u tech nazvu souboru bych chtel zobrazovat systemove
ikonky dle souborove pripony, kterou samozrejme mam taky
ulozenou a znam ji.

[...]

Diky, Martin

OT: Jak modelovat "castecne kvalifikovanou" relaci

[*] Petr Fejfar <development(zv)callnet(tec)cz> - 23.7.2003 15:16:26

Hi all,

potreboval bych poradit od zkusenejsich dataru, jak modelovat
castecne kvalifikovany odkaz, protoze z toho, co mne napada,
se mi nic nelibi - schvalne to neuvadim, abych neovlivnoval ;-)

[...]

OT Quotovani prispevku do konference

[*] Vladimir Teply <teplyv(zv)chrudim(tec)cz> - 23.7.2003 14:56:25

"Petr Vones" napsal:

> From: "Ondrej Kelle" <o.kelle(zv)digitalpublishing.de>
>
> Jeste by to chtelo nejaky The Bat message fix :-) Protoze to neumi
> sestavit spravne zpravu pri odpovedi (udajne se to da nekde nastavit
> ale vetsina lidi to ma tak, ze je jmeno a adresa v odpovedi spatne).
>
> Petr Vones

OT Quotovani prispevku do konference

[*] ing. Jan Fiala <jan.fiala(zv)wo(tec)cz> - 23.7.2003 14:54:24

23.7.2003 Petr Vones:
> [...]

> spravne zpravu pri odpovedi (udajne se to da nekde nastavit ale vetsina lidi
> to ma tak, ze je jmeno a adresa v odpovedi spatne).

Konfiguraci, vcetne sablony pro odpoved uz jsem sem jednou posilal.
Takze by to problem byt nemel.
Muzeme si to zopakovat:

menu Ucet / Nastaveni / Sablony / Odpoved
Pri citaci puvodniho textu pouzit....
(o) Zadna

[ ] Cislovat predponu Re v predmetu

Do sablony vlozit (obsah mezi pomlckami):
%ODATESHORT %OFROMNAME:
%Quotes %SINGLERE

%Cursor

--
%FromName
mailto:%FromAddr

OT Quotovani prispevku do konference

[*] Petr Zahradnik <clexpert(zv)clexpert(tec)cz> - 23.7.2003 14:44:24

Puvodni zprava ze dne 23.7.2003:

> Jeste by to chtelo nejaky The Bat message fix :-) Protoze to neumi sestavit
> spravne zpravu pri odpovedi (udajne se to da nekde nastavit ale vetsina lidi
> to ma tak, ze je jmeno a adresa v odpovedi spatne).

Za prve to lze nastavit velmi jednoduse v konfiguraci. Za druhe to
neni vubec problem teto konference, protoze filtr ignoruje pole TO a
da tam vzdy pouze e-mail adresu konference.

OT Quotovani prispevku do konference

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 23.7.2003 14:20:20

From: "Ondrej Kelle" <o.kelle(zv)digitalpublishing.de>
> [...]

spravne zpravu pri odpovedi (udajne se to da nekde nastavit ale vetsina lidi
to ma tak, ze je jmeno a adresa v odpovedi spatne).

vystup z console app do excelu

[*] jancarik(zv)hame(tec)cz <jancarik(zv)hame(tec)cz> - 23.7.2003 14:00:18

Radek napsal(a):

>Ahoj,
>
> v konzolove aplikaci psane v Delphi generuji textovy soubor ve formatu csv
>(hodnoty oddelene strednikem). Kdyz na tento soubor pote kliknu tak se me
>otevre v Excelu ale vsechny hodnoty jsou v jednom sloupci. Musim dat v
>Excelu Soubor/Otevrit a "Soubory Typu" prehodit na "Textove soubory" pote
>se jiz vse zobrazi spravne. Nevite nekdo jak to udelat aby se soubory
>oteviraly spravne i bez tohoto prehazovani ? Pripadne v jakem formatu
>zapisovat ? Nebo nejakou fintu ?
>

>Radek

Nastav si jako oddelovac tabelator. Potom ti to excel rozhazi i do
sloupcu. Alespon me to tak funguje.

SJ

Quotovani prispevku do konference

[*] Ondrej Kelle <o.kelle(zv)digitalpublishing.de> - 23.7.2003 14:00:18

> Uz par tydnu pouzivam Outlook Express s doplnkem OE-QuoteFix
> a jsem s nim velmi spokojen.

100% suhlas. Pouzivam OE-QuoteFix uz par mesiacov a som s nim tiez velmi
spokojny.
Pokial viem, pouziva dokumentovane accesibility API interfaces, takze nejde
o nejaky brutalny hack ;-)
Stabilita je u mna naozaj vyborna. Tiez sa mi paci farebne zvyraznovanie
citovaneho textu - podla mna to dost zvysuje citatelnost, a tie graficke
smajliky su tiez pekne ;-)
Rovnako ho odporucam kazdemu, kto pouziva Outlook Express.

TOndrej

vystup z console app do excelu

[*] aldik(zv)quick(tec)cz - 23.7.2003 13:42:16

Tak to exportuj treba do meho sylku,ten excel precte, stejne jako Open
Office, (jen jim tam nejak nefungujou mat. fce a zlobej formaty poliii),
unitu na export do sylku najdes na mych strankach http://talpa.chytrak(tec)cz
vyhodou je formatovany prenos dat, tj. (I,U,B) a muzes tam naprat i
matematicke fce,jak se ti zamane.....
jmenuje se to freeexcelsylk, a obejdes se i bez ms office....

Aldik

Kuryrni sluzba Windows v DELPHI

[*] Ing. Miroslav Ondrisek <ondrisek(zv)seznam(tec)cz> - 23.7.2003 13:42:16

> Myslim, ze sa jedna o mailslot '\\.\mailslot\messngr', ktory je sledovany
> sluzbou 'Messenger', beziacou na stroji prijemcu.
> API NetMessageBufferSend interne zrejme jednoducho pise do mailslotu
> '\\<computername>\mailslot\messngr'.

Da se ta zprava nejak odchytit (nez ji "schramstne" Messenger)?

Mira

OT: Quotovani prispevku do konference

[*] Martin Schayna <mschayna(zv)aktis(tec)cz> - 23.7.2003 13:44:17

Uz par tydnu pouzivam Outlook Express s doplnkem OE-QuoteFix
a jsem s nim velmi spokojen. Doplnek bezi jako samostatna aplikace,
ktera odchytava okna OE a podle nastaveni formatuje text (zalamuje
dlouhe radky a spravne doplnuje "zobacky", podbarvuje citovany text,
pri odpovedi s citaci nahrazuje standardni uvozeni citace zacinajici
"--- Original message ---" za "xxx <xxx(zv)email(tec)cz> wrote:", prehazuje
odpoved pod citaci apod.). Doplnek muze bezet bud stale, nebo pouze
pokud bezi OE.

Vrele doporucuji!
http://home.in.tum.de/~jain/software/oe-quotefix/

Podobny doplnek existuje i pro velky Outlook.
http://home.in.tum.de/~jain/software/outlook-quotefix/

Martin Schayna

Kuryrni sluzba Windows v DELPHI

[*] Ondrej Kelle <o.kelle(zv)digitalpublishing.de> - 23.7.2003 13:50:17

> Da se ta zprava nejak odchytit (nez ji "schramstne" Messenger)?

Pokial viem, z mailslotu moze citat iba vlastnik - proces, ktory ho
vytvoril. V praxi to znamena, ze bud Tvoj program musi stopnut Messenger a
vytvorit ten mailslot, alebo si vytvorit svoj vlastny s inym menom (kam budu
potom klienti pisat).

vystup z console app do excelu

[*] Daniel Dedek <admin2.ok.prague(zv)embassy.mzv(tec)cz> - 23.7.2003 13:20:15

> [...]
>se jiz vse zobrazi spravne. Nevite nekdo jak to udelat aby se soubory
>oteviraly spravne i bez tohoto prehazovani ? Pripadne v jakem formatu

Napadaji me dve moznosti:

a) po otevreni Excelu s hodnotami v jednou sloupci tento sloupec oznacit a
zvolit "Text do sloupcu...", cimz se ti to prevede podle potreby. Blby je,
ze to musis delat rucne.
b) oddelovat hodnoty v csv souboru carkou misto strednikem. Po otevreni v
Excelu se to spravne samo rozsype do sloupcu. Otazka je, jestli tenhle
defaultni oddelovac nejde nekde defaultne nastavit na jinou hodnotu, coz
ovsem nevim.

zdravi Dan

vystup z console app do excelu

[*] Dalibor Faltynek <dalibor.faltynek(zv)orgrez(tec)cz> - 23.7.2003 12:48:13

jo a jeste pockam s pusteni tlacitka mysi dokud se mi windowsy neprepnou do
excelu a nezobrazi text rozhazeny do sloupcu.
Dalik.

vystup z console app do excelu

[*] Dalibor Faltynek <dalibor.faltynek(zv)orgrez(tec)cz> - 23.7.2003 12:44:12

> [...]
> se jiz vse zobrazi spravne. Nevite nekdo jak to udelat aby se soubory
> oteviraly spravne i bez tohoto prehazovani ? Pripadne v jakem formatu

Pouhym klikutim na csv soubor tak aby se pri otevreni text rozhazel podle
oddelovace do sloupcu to asi nejde. Ale mam na to tento postup:
1. otevru excel
2. v pruzkumnikovi nebo nejakem komandru podporujicim pretahovani mysi
pretahnu nazev csv souboru na tlacitko otevreneho excelu dole na liste
3. a to je vsechno

Zdravim - Dalik.

Prosim poradte - Delphi Personal

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 23.7.2003 12:20:10

From: <l.sedlacek(zv)seznam(tec)cz>
> Muzete mi rici, zda pujde vytvorit plnohodnotny program i s nejakou
> databazi, treba pres BDE nebo Interbase, MySQL atd. Daji se pouzit ruzne

Pokud jde o napojeni na databazi tak to by nemel byt problem. Horsi je to
ovsem s rozumnymi vizualnimi komponentami. Tim ze v Personal verzi neni
TDataSet je to dost komplikovane.

Urcitym resenim by mohl byt C# Builder Personal kde takove omezeni snad neni
(protoze komponenty pro databaze jsou primo v .NETu)

Petr Vones

unit xx was compiled with a diferent version of yy

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 23.7.2003 12:14:10

From: "Ing. Petr Sikola" <developer(zv)efg(tec)cz>
> lze nejakym zpusobem donutit delphi aby vyse uvedene hlaseni ignorovali
> a pokracovali v kompilaci?

Ne, to je naprosto fatalni chyba. Odhaduji, ze si menil neco v Delphi unitech
co si menit nemel.

Petr Vones

Knihovna ekonomickych funkci

[*] Skopalik Slavomir <skopalik(zv)hlubocky.del(tec)cz> - 23.7.2003 12:08:09

Temer vsechny vypocty s float cisly se delaji na "prijatelnou chybu".
Tento vypocet ma tu vyhodu, ze je schopen akceptovat i zaokroulovani
a zaokroulenou castku vratit do vypoctu (preplatek, nedoplatek).

Koukla jsem do tech skript, jdou na to souctem geometricke rady,
coz by mohlo pro vetsinu vypoctu stacit.

Slavek

> Presto,ze kazda banka pouziva jiny zpusob uroceni,vypocet splatky je vzdy
> stejny,byt s jinymi parametry a nelze ho nahradit vypoctem z "nejakou
> maximalni chybou".
>
> viz. http://www.fek.zcu(tec)cz/cz/katedry/kso/Fipv1/prednaska6.pdf

[*] Svoboda Jiri <jsvoboda(zv)lekis(tec)cz> - 23.7.2003 11:48:08

> [...]

> uveru s pevnym procentnim navysenim? Popr. existuje nekde na webu popis
> takovychto vypoctu? Louskat skripta ekonomie se mi nechce:)a na webu sem

---
Prichozi zprava neobsahuje viry.
Zkontrolovano antivirovym systemem AVG (http://www.grisoft(tec)cz).
Verze: 6.0.497 / Virova baze: 296 - datum vydani: 4.7.2003

vystup z console app do excelu

[*] Radek <radek_456(zv)seznam(tec)cz> - 23.7.2003 11:40:07

[...]

[*] Skopalik Slavomir <skopalik(zv)hlubocky.del(tec)cz> - 23.7.2003 11:06:00

> [...]

> nenasel.

> Pavel Polak

unit xx was compiled with a diferent version of yy

[*] Ondrej Kelle <o.kelle(zv)digitalpublishing.de> - 23.7.2003 11:02:00

> lze nejakym zpusobem donutit delphi aby vyse uvedene hlaseni
> ignorovali a pokracovali v kompilaci?

To nejde. Je to fatal error, kompilator nevie ako dalej.

unit xx was compiled with a diferent version of yy

[*] Ing. Petr Sikola <developer(zv)efg(tec)cz> - 23.7.2003 10:43:58

Zdravim,

lze nejakym zpusobem donutit delphi aby vyse uvedene hlaseni ignorovali
a pokracovali v kompilaci?

problem

[*] ing. Jan Fiala <jan.fiala(zv)wo(tec)cz> - 23.7.2003 10:33:58

Velka omluva vsem. Ten mail sem nepatril.

problem

[*] ing. Jan Fiala <jan.fiala(zv)wo(tec)cz> - 23.7.2003 10:29:57

MailTo:jan.fiala(zv)wo(tec)cz

OLEDB (was: Prosim poradte - Delphi Personal)

[*] Zbysek Hlinka <hlinka(zv)hlinka(tec)cz> - 23.7.2003 09:55:55

On 23 Jul 2003 at 9:07, mstevlik(zv)gamo.sk wrote:

> Stiahol som si tie komponenty ale ked som chcel prekompilovat v D5
> WODatas.DPR, tak mi v unite WODatas_TBL vyhodilo chybu: Invalid
> compiler directive: WARN a VARPROPSETTER takze som tie 2 riadky
> zaremoval a vyhodilo mi chybu ze nevie najst unit Variants.dcu
> Predpokladam ze to bolo tvorene na vyzsej verzii delphi a ze D5 nejake
> veci este nepodporuje, Viete mi poradit co stym Dakujem

Je treba upravit *TLB.pas, protoze je odladen pro D6 a 7, kde jsou
oproti D5 urcite rozdily v seznamu uses a direktivach.

Nebo staci otevrit formular tlb a znovu ho ulozit.

OLEDB (was: Prosim poradte - Delphi Personal)

[*] ing. Jan Fiala <jan.fiala(zv)wo(tec)cz> - 23.7.2003 09:23:53

23.7.2003 mstevlik(zv)gamo.sk:
> [...]
> Variants.dcu
> Predpokladam ze to bolo tvorene na vyzsej verzii delphi a ze D5 nejake

Direktivy i odkaz na Variants vyhod

> [...]

Variants.dcu
Predpokladam ze to bolo tvorene na vyzsej verzii delphi a ze D5 nejake
veci este nepodporuje,
Viete mi poradit co stym

> Pred casem jsem napsal OLE DB komponenty pro praci s databazemi.
> Komponenty jsou odladeny proti MS SQL (MSDE), nepotrebuji TDataset,
> takze mohou pracovat i v Delphi Personal. Odladil jsem i spolupraci s
> tiskovymi komponentami Sinea (je treba dokoupit, u Siney).
>
> Vyvoj jsem uz ukoncil, protoze mam jine priority. Ale pokud se tim
> nekdo bude chtit prokousat je to k dispozici zde:

ClientDataset a trideni

[*] Viliam Mlich <mlich1(zv)volny(tec)cz> - 23.7.2003 08:49:50

> jak resite trideni retezcu podle CZ normy? (nebo ne uplne
> podle normy, ale alespon CH a nabodenicka).

Napadlo mo jedno zvrhle riesenie, ktore zato ale bude fungovat
nezavisle na databazovom stroji: Zaviest si vlastnu kodovu tabulku a
texty drzat v databaze prekodovane. Keby sa prekodovacia funkcia
spravila ako UDF, ani by sa s tym nerobilo moc neprijemne:

SELECT *,j meno AS Dekoduj(jmeno1) FROM adresy order by jmeno1

a s pohladmi by to bolo este jednoduchsie. Problem zostava s case
insensitive hladanim. O 'makcen insensitive' ani nehovoriac.

bye
vmlich