Jak zjistit ze se mi dokument v IE jiz nacetl.

[*] David Michal <david(zv)www-bv(tec)com> - 22.8.2003 13:59:05

Zdravim,

Oteviram IE takto:

ShellExecute(Self.Handle, 'open', PChar('http://www.google.com'), nil, nil, SW_SHOWNORMAL);

A ted bych potreboval aby aplikace pockala nez bude document natazeny a pak teprve pokracovala dal. Nevite nekdo jak na to?

Jak programove otevrit URL v IE a po nacteni docum

[*] Bohac Frantisek <bohacf(zv)vnol(tec)cz> - 22.8.2003 13:24:57

Spoustu veci k IE je na http://www.euromind.com/iedelphi/

Mozna, ze tam bude i neco pro Tebe.

F.

From: "Jan Kadlecek" <kadlecek(zv)htkpro(tec)cz>
> .NET Framework se musi instalovat i na XP.

Tady by bylo asi dobre upresnit rozdil mezi .NET SDK a .NET Redistributable.
To prvni ma nekolik set MB a je tam command-line kompilator, dokumentace a
dalsi veci urcene pro vyvojare. Zatimco to druhe ma asi 23MB a je to vlastni
"operacni system". Na pocitac uzivatele kde chci provozovat .NET aplikaci se
samozrejme instaluje pouze to druhe.

Petr Vones

Novy Projekt: v cem?

[*] Jakub Dusek <delphi(zv)corexpert(tec)com> - 22.8.2003 13:41:03

OLEDb provider na Oracle se kdyztak instaluje i s Oracle clientem.

Jakub Dusek
web: http://www.corexpert.com, mobile: +420 604 615 795, ICQ: 86063232
aplikace pro komfortni odesilani sms zprav, vizitek, log a melodii
=> Sms GateKeeper 2.1

Friday, August 22, 2003, 1:18:56 PM, you wrote:

JK> provider pokud uz neni soucasti .NET (pro MS SQL Server tam uz je, pro
JK> Oracle
JK> myslim, ze taky)

Novy Projekt: v cem?

[*] Petr Zahradnik <clexpert(zv)clexpert(tec)cz> - 22.8.2003 13:24:57

Puvodni zprava ze dne 22.8.2003:

> Ja se o to zajimam proto, ze bych potreboval pro kolegu udelat co
> nejjednoduseji DB aplikaci - vedeni skladu a aby to mohlo stahovat data
> z databaze na netu. Chtel jsem na to poridit Kylix, ale me to cele
> pripada jako lumparna.

Proc proboha Kylix?

> Chtel bych se tedy jeste zeptat jak to v tom Visual C# .NET Standard
> funguje. O .NET nemam ani paru, jsou ve VC Standard take databazove
> komponenty jako v Delphi nebo to tam funguje jinak a mam pouze k

Ano, databaze to podporuje vzdy, to vychazi z architektury. Kam se
chces napojovat, na jakou databazi?

> dispozici drivery? Budu muset .NET nainstalovat i ve WinXP?

Ano, bude muset. Ale to snad neni problem, ne?

Novy Projekt: v cem?

[*] Jan Kadlecek <kadlecek(zv)htkpro(tec)cz> - 22.8.2003 13:18:56

delphi-l-owner(zv)clexpert(tec)cz wrote:

> [...]
> funguje jinak a mam pouze k dispozici drivery? Budu muset .NET
> nainstalovat i ve WinXP? Diky za odpovedi na asi hodne neznale dotazy.

Databazove komponenty tam jsou, ty jsou soucastni nikoliv jazyka nebo
vyvojoveho prostredi, ale .NETu (ADO .NET), nutne je doinstalovat pouze
odpovidaji
provider pokud uz neni soucasti .NET (pro MS SQL Server tam uz je, pro
Oracle
myslim, ze taky), napr. pro Firebird se musi stahnout ze sourceforge.

.NET Framework se musi instalovat i na XP.

S pozdravem
Jan Kadlecek
HTK Pro s.r.o.

Novy Projekt: v cem?

[*] Zdenek Telicka <telda(zv)raz-dva(tec)cz> - 22.8.2003 12:36:53

Hezky den,

> [...]
dispozici drivery? Budu muset .NET nainstalovat i ve WinXP?
Diky za odpovedi na asi hodne neznale dotazy.

Zdenek Telicka

OT Firebird1.5 chyba pri zalohovani

[*] Skopalik Slavomir <skopalik(zv)hlubocky.del(tec)cz> - 22.8.2003 13:06:55

Mam dojem, ze podpora pristupu k DB objektu pres "objekt name"
neni zcela funkcni, alespon ne, pokud se pouziji ceske znaky.
Jinak moje osvedcena technika na reseni techto problemu
je metoda postupneho zjenodusovani.

Pokud se ti podari vytvorit DB skript, ktery tuto chybu vovola, posli jej
prosim do FB-devel, jelikoz chyba gbaku je dost zasadni pro DB aplikaci.

Slavek

> Aldik:
> mam dojem ze z neznameho duvodu ma FB 1.5 problem s velkejma a malejma
> pismenama v nazvu tabulky,kdyz jsem zalohoval psalo mi to neco podobne:-)
> je mozne ze problem je v IBExpertu,ale nezda se mi to:-)) a nebo je to mezi
> klavesnici a zidli:-))

OT Firebird1.5 chyba pri zalohovani

[*] aldik(zv)quick(tec)cz - 22.8.2003 12:38:53

> [...]
je mozne ze problem je v IBExpertu,ale nezda se mi to:-)) a nebo je to mezi

[*] Pospisil Jan <j.pospisil(zv)aquasoft(tec)cz> - 22.8.2003 13:02:55

Tak tady je nekolik nepresnosti. Zaprve, padanim Windows jsem myslel pad aplikace a z toho potazmo nekdy i vytuhnuti sys. Zadruhe, managet kod neni vzdy .NET. Znamena to, ze se kombinuje .NET a Win32. Neboli podle slov Microsoftu Safe a UnSafe kod. Jinak Microsoft take sam tvrdi, ze nejcastejsi pricinou padani Aplikaci/Windows je prepisovani DDL. Tohle je jedna z veci, ktera je v .NETu dotazena temer k dokonalosti.

From: "Ing. Petr Sikola" <developer(zv)efg(tec)cz>
> Jeste takovej dotaz:
> jde ve VS 2003 kompilovat i pro win32?

Ne. Novy jazyk, nova platforma, nova nadeje ... :-)

> docela me totiz prudi, ze pokud v tom neco udelam, musim u zakaznika
> instalovat .net framework....

28MB runtime se vejde v pohode na CD a instalace je snadna. Driv nebo pozdeji
ho tam stejne nainstaluje konkurencni software.

Petr Vones

Komnponenta neviditelna v DesignTime

[*] Pavel Poles <xcony(zv)seznam(tec)cz> - 21.8.2003 19:53:32

Zdravim,

[...]

Predem dik za odpovedi

Pavel Poles

Razeni v ListView

[*] Martin Schayna <mschayna(zv)aktis(tec)cz> - 21.8.2003 19:41:31

Vymazal Milan <vymazal.milan(zv)seznam(tec)cz> wrote:
> Zdravim
>
> neresil ste nekdo v listview razeni sloupecku podle predmetu.. tzn.
> ze pokud dam serarit tak by melo byt

TListView ma event OnCompare, kde si muzes napsat prakticky
jakekoliv porovnani dvou itemu.

Martin Schayna

podmineny zapis do registru v InnoSetup

[*] Martin Schayna <mschayna(zv)aktis(tec)cz> - 21.8.2003 19:33:31

Cizek Milan <cizek.milan(zv)seznam(tec)cz> wrote:
> to je jedna cast problemu, druha je v tom, ze mezi defaultni stranky
> vkladam svou vlastni, na ktere se zadava adresa DB serveru. Potrebuji
> aby se tato stranka zobrazila pouze v pripade instalace ODBC, prolezl
> jsem snad uz cely help, ale reseni nenasel. Jedna se o to, jak v kodu
> zjistit instalovane komponenty, ktere uzivatel zaskrtne na predchozi
> zalozce. Lze to vubec?? Diky za pripadnou pomoc.

Cetl jsi predchozi odpoved? Lze to pomoci funkce ShouldProcessEntry
nejak takto ('odbc' je nazev komponenty, ktera musi byt zaskrtnuta)

if ShouldProcessEntry('odbc', '') = srYes then ...

Martin Schayna

> [...]
> +MemoGroupInfo;
> end;
>

> function NextButtonClick(CurPage: Integer): Boolean;
> begin
> Result := ScriptDlgPages(CurPage, False);
> end;
>
> function BackButtonClick(CurPage: Integer): Boolean;
> begin
> Result := ScriptDlgPages(CurPage, True);
> end;
>

> S pozdravem Milan Cizek, amatersky programator, D7 Ent
> Win2k (SP3) a WinXP, cizek.milan(zv)seznam(tec)cz, ICQ: 59826637

[*] Cizek Milan <cizek.milan(zv)seznam(tec)cz> - 21.8.2003 18:39:26

> nejakou konkretni
>

> na konec radky v sekci [Registry] dopln: "Components: docs"

Ahoj,
[...]

Chart/DBChart a multiselect

[*] mstevlik(zv)gamo.sk - 21.8.2003 17:05:19

Hi all,
Viete mi poradit ako urobit nad (DB)Chartom (resp. nad inym Chartom)
multiselect
T.j. Uzivatel si povybera naklikanim nejake vrcholy grafu a po stlaceni
tlacitka sa mu o tychto vrcholoch zobrazia dalsie info napr v DBGride

Stevlik Marian
ISYS programator

GAMO a.s.
Kyjevske nam. 6
974 04 Banska Bystrica
mail: mstevlik(zv)gamo.sk
tel: +421 48 4137935, 4132942
mobil: +412 905 462010
icq: 34893645

DATASNAP DCOM vs TSocketConnection

[*] Hynek Ctvrtecka <ctvrteckah(zv)vce.wnet(tec)cz> - 21.8.2003 16:33:16

DATASNAP DCOM vs TSocketConnection
prosim nevite nekdo proc volani serverove fce z klienta funguje pres dcom a
nefunguje pres socketconnection

dcom.appserver.jmenofunkce OK !
socketconnection.appserver.jmenofunkce PROBLEM !

vse ostatni funguje spravne pres obe dve vyse zminena pripojeni
Dik
Hynek

Novy Projekt: v cem?

[*] Zdenek Telicka <telda(zv)raz-dva(tec)cz> - 21.8.2003 15:52:58

Petr Vones wrote:

>From: "Zdenek Telicka" <telda(zv)raz-dva(tec)cz>

>Asi 3000, podpora databazi tam sice je (protoze ta je primo v .NET frameworku
>a ne v nejakych komponentach) ale IDE ma omezeny Server Explorer snad jen na
>Access nebo tak. Pro vaznou praci je lepsi Professional, ktere je takovym
>Delphi Enterprise za zlomek jeho ceny.

Ted jsem se ptal v AutoContu a rekli mi, ze zadna verze VS Standard
neexistuje, ani na stranakch Microsoftu neni ... leda VB Standard.
Muzete mi napovedet, kde jste to videl?

Zdenek Telicka

delphi a select nad databazi MSSQL

[*] Lstiburek Pavel <lstiburek(zv)ceb(tec)cz> - 21.8.2003 15:52:58

> From: Ing. Jan Kuchar [mailto:kuchar(zv)unicodesys(tec)cz]
> mam nasleduji problem, na jedne masine je nainstalovan MSSQL
> server, a je na
> nem spusten program pokladny, u sefa v kancliku je jiny
> pocitac, ktery je
> pripojen na tu pokladnu, sef si da vzadu prehled skladu napr.
> za posledni
> pul rok a ve predu pokladna si ani nevrzne dokud se ten selekt u sefa
> neprovede, nevite nekdo jestli se da nejakym zpusobem omezit
> jaky koliv
> selekt aby si nevzal 100% vykonu SQL servru ?

On si nevezme vykon, ale zamkne tabulky. Pokud to jde nastav nizsi uroven
ISOLATION LEVELU pokaldny, nebo do toho prehledu u sefa doklepej
UNLOCK ke vsem tabulkam a taky nastav dirty read.
Popis obeho je v BOL.

Pavel

DBStringGrid komponenta

[*] jimys1(zv)centrum(tec)cz - 21.8.2003 16:13:08

Ahoj,

[...]

Interbase 6 a SQL Server na Win2000 serveru - proc

[*] Lstiburek Pavel <lstiburek(zv)ceb(tec)cz> - 21.8.2003 16:01:03

U MSSQL lze nastavit mnozstvi spotrebovavane pameti v Enterprise manageru
vlastnosti serveru, zalozka Memmory. Je mozno nastavit bud maximum
(, aby zbylo i na ostatni) anebo minimum (aby "nepumpoval") nebo
nastavit fix velikost pouzivane pameti.

Pavel

> From: Skopalik Slavomir [mailto:skopalik(zv)hlubocky.del(tec)cz]

> IB6 OPen Edition neni zrovna moc podareny produkt, zkus FireBird,
> treba to pomuze (bude mozne ti lepe poradit).
> U FB, pokud se to stane, zkus jej pustit v aplikacnim rezimu
> ibserver.exe -A
>
> Slavek

> si zabrat pro svou
> se zastavi a

Novy Projekt: v cem?

[*] Petr Zahradnik <clexpert(zv)clexpert(tec)cz> - 21.8.2003 15:58:59

Puvodni zprava ze dne 21.8.2003:

> [...]

nicmene obsazeny vizualni navrhar nepodporuje jine databaze nez MSDE.
Jinymi slovy, vizualne si hrat jen s MSDE, ale z programu chodi na

Proc se mi nactene stranky nezapisuji do IECache ?

[*] David Michal <david(zv)www-bv(tec)com> - 21.8.2003 16:15:10

Zdravim,
Pro cteni obsahu webu mam tuto proceduru (opsano z knihy Myslime v Delphi6 2.dil).
Procedura nacte obsah adresy v strURL do globalni promene strRead. Krasne to funguje, ale myslel jsem ze pouzitim WinInet dosahnu toho aby se mi otevirane stranky nacetly take do Internet Temporary Files. A to se momentalne nedeje. Nevite nekdo jak to zaridit. Abych po volani ReadURL('http://www.google.com'); nalezl offline content v IE Cache ?

procedure TFrm_Progress.ReadUrl(strURL: String);
var
hHTTPSession, hReqUrl: HInternet;
Buffer: array [0..1023] of Char;
nRead: Cardinal;
nBegin, nEnd: Integer;
begin
//will read content of url to the strRead
strRead := '';
strUrl := Frm_Main.Crawler.Source;
hHTTPSession := InternetOpen('FindWeb', INTERNET_OPEN_TYPE_PRECONFIG, nil, nil, 0);
try
hReqURL := InternetOpenURL (hHTTPSession, PChar(strURL), nil, 0, 0, 0);
try //read all data
repeat
InternetReadFile (hReqUrl, (zv)Buffer, sizeof (Buffer), nRead);
strRead := strRead + string (Buffer);
until nRead = 0;
finally
InternetCloseHandle (hReqUrl);
InternetCloseHandle (hHTTPSession);

DBGrid komponenta

[*] jimys1(zv)centrum(tec)cz - 21.8.2003 15:46:57

Ahoj,

[...]

[*] Dalibor Faltynek <dalibor.faltynek(zv)orgrez(tec)cz> - 21.8.2003 15:48:57

Tak to vypada, ze jsem v konferenci pro visualstudio. Je to vazne tak zle s
borladem?
Dalibor Faltynek.
Orgrez, a. s.
tel.: +420 541 613 312
fax: +420 541 613 299
e-mail: dalibor.faltynek(zv)orgrez(tec)cz

Novy Projekt: v cem?

[*] rdanhel(zv)centrum(tec)cz - 21.8.2003 15:02:52

> [...]
popripade rollback. Daj se sice k tomu pouzit komponenty do Visual
Studia (stejne jako treba byly v Delphi) , ale ja radeji napisu primo

[*] Dana Petr <petr.dana(zv)pvt(tec)cz> - 21.8.2003 15:30:55

> [...]

> Jeste takovej dotaz:
> jde ve VS 2003 kompilovat i pro win32?
> docela me totiz prudi, ze pokud v tom neco udelam, musim u

[*] Vymazal Milan <vymazal.milan(zv)seznam(tec)cz> - 21.8.2003 15:26:55

Zdravim

neresil ste nekdo v listview razeni sloupecku podle predmetu.. tzn. ze pokud dam serarit tak by
melo byt

tohle

ahpj
Ahoj
RE:Ahoj
RE:Ahoj

a ne

Ahoj
Ahpj
RE:Ahoj
RE:Ahoj

? Mam vyreseno razeni cisel a normalni podle abecedy ale tohle jsem neprisel

Novy Projekt: v cem?

[*] vachix <vachix(zv)centrum.sk> - 21.8.2003 15:02:52

Petr Vones wrote:
> From: "Dalibor" <dalibor(zv)torola(tec)cz>
> Situace se za posledni dva roky zmenila (a to bohuzel nepriznive pro
> Borland) takze osobne bych volil Visual Studio a vyvoj v C#. Lze
> provest i upgrade z Delphi.

Tak to by ma zaujimalo, dalo by sa to spravit aj na Slovensku ?
Kde by som nasiel nejake info ? Na strankach MS som sa k nicomu
nedopatral.

Martin

Novy Projekt: v cem?

[*] Ing. Petr Sikola <developer(zv)efg(tec)cz> - 21.8.2003 15:22:54

Jeste takovej dotaz:
jde ve VS 2003 kompilovat i pro win32?
docela me totiz prudi, ze pokud v tom neco udelam, musim u zakaznika
instalovat .net framework....

Petr Sikola
PS: o VS2003 nic nevim, v .NET "jeste" nedelam, jen se informuju

Novy Projekt: v cem?

[*] Karol Chupek <chupek(zv)apollo.sk> - 21.8.2003 15:00:52

ahoj

Ja teraz dorabam projekt v delphi5, ale taktiez s nim koncim.
Pisem aplikacie pod Citrix MF a je s tym viacej starosti ako radosti.
skusal som to pisat aj v D7 ,ale nedostal som sa dalej.
a ked sa na to tak pozeram Visual studio bude podla vsetkeho najlepsia
volba.

karol

Od: Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz>

> [...]

Muzete mi k tomu nekdo rict neco blizsiho -
nejake podminky? Koukal jsem na www.cybex(tec)cz a
zadne podobne info u upgrade-u jsem si nevsiml.

InnoSetup FormDesigner

[*] Dalibor <dalibor(zv)torola(tec)cz> - 21.8.2003 13:24:00

Form Designer pro Inno Setup
http://isfd.kaju74.de/

DBLookupComboBox

[*] js-delphi(zv)quick(tec)cz - 21.8.2003 13:26:00

Jednoduchym zpusobem asi ne. Mozna pomoci
OwnerDraw, ale nevim nevim.
Ja bych to resil pres obyc Edit a mel bych k nemu
spec. Query s nejakym otevrenym selectem.
Asi to budes chtit filtrovat a to by nemel byt
problem - navesit to filtrovani na udalost
onchange toho editu a o zbytek se Ti postara
samotny Query.
Ja bych to delal asi takhle - pokud jsem se
trefil a potrebujes ziskat to, co si myslim.
Ing. Jiri Sokol; jiri.sokol(zv)seznam(tec)cz; 972 231 187
D6Prof+SP2; WinXPProf+SP1
programator amater

> lze prosim nejak u DBLookupComboBoxu
> odstranit "oteviraci" tlacitko tak, abych
> dostal jen obdelnik - jako je DBEdit ?

Novy Projekt: v cem?

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 21.8.2003 13:26:00

From: "Zdenek Telicka" <telda(zv)raz-dva(tec)cz>
> [...]

Delphi Enterprise za zlomek jeho ceny.

> A kdo vi, treba Delphi 8 uz ani nebude. Treba s tim Borlandi pri pohledu

Podle vseho bude, ovsem co to bude vyvolava spise nervozitu tech, kteri na
Delphi stale sazeji.

Petr Vones

DBLookupComboBox

[*] LUKES Vaclav <lukes(zv)ans(tec)cz> - 21.8.2003 12:41:51

Ahoj,

lze prosim nejak u DBLookupComboBoxu odstranit "oteviraci" tlacitko tak, abych dostal jen obdelnik - jako je DBEdit ?

Diky

V.

Ikona klavesnice

[*] Ing. Pavel Spisar <pajastudio(zv)wo(tec)cz> - 21.8.2003 12:51:57

Chtel jsem si udelat aplikaci, ktera mi bude hlasit zvukem (spousteni zvukovych souboru)
aktivni klavesnici. Nekde pouzivam anglickou, jinde to vselijak prepinam a na listu se
nekoukam, nekdy ji mam i schovanou (pri AutoCADu). Kdy by mi s tim nekdo pomohl
bylo by to fajn.
Pro vlastni aplikaci to jde vyresit i takto (funguje v D3):
procedure TForm1.Timer1Timer(Sender: TObject);
var
kbd:array[0..2] of Char;
begin
GetLocaleInfo(LOWORD(GEtKeyboardLayout(0) //misto nuly jsem posilal i handle aktivni aplikace, ale to nefunguje
),LOCALE_SENGLANGUAGE, Kbd, 2);
Edit1.Text:=Kbd;
end;
Petr Vones wrote:
> From: "Ing. Pavel Spisar" <pajastudio(zv)wo(tec)cz>
>
> Funkce ktere muzes pouzit vraci tento stav pouze pro thread ze
> ktereho se volaji. K cemu to potrebujes ?
>
> Petr Vones

Novy Projekt: v cem?

[*] Zbysek Hlinka <hlinka(zv)hlinka(tec)cz> - 21.8.2003 10:45:34

On 21 Aug 2003 at 9:17, Dalibor wrote:

> [...]
> jste se rozhodli vy? Zustali by jste u Delphi 5?

Dnes v zadnem pripade ne. .NET. Pro Delphistu vidim jako zcela

E-mail: hlinka(zv)hlinka(tec)cz

Ikona klavesnice

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 21.8.2003 12:17:50

From: "Ing. Pavel Spisar" <pajastudio(zv)wo(tec)cz>
> [...]
> aktivni (cizi) aplikace?

Funkce ktere muzes pouzit vraci tento stav pouze pro thread ze ktereho se

Provedeni nejake operace po akci

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 21.8.2003 12:05:44

From: "Pavel Zichovsky" <zichovsky(zv)trul(tec)cz>
> Nyni bych u jednoho tlacitka potreboval, aby se krome provedeni prislusne
> akce provedla jeste jedna operace, a pritom tlacitko zustalo navazano na tu
> akci (kvuli disable/enable apod.)

Vytvor novou akci a udalost OnUpdate obou akci nastav na stejnou metodu. To
samozrejme predpoklada, ze se v teto metode odkazujes na akci pres Sender
parametr a ne primo na objekt (field).

Petr Vones

Ekvivalent TServerSocket v Synapse

[*] Roland Turcan <rolo(zv)sedas.sk> - 21.8.2003 11:17:37

Hello delphi-l(zv)clexpert(tec)cz!

Skusam vylucovacou metodou prist na problem, preco mi sluzba, ktora
pouziva TServerSocket a HASP *.obj services stale padne. Nie je mi
vobec jasne ze preco prave vtedy, ale log zaloguje len hlasenie v
OnDestroy eventu. Ladenie service v delphi 5 nie som schopny rozbehat
a nie je mi uplne jasne ze preco.

--
Best regards, TRoland

JVCL: pozicia kurzoru v TJvHlEditor-e

[*] Jozef Strnadik <strnadik(zv)mbox.mrp.sk> - 21.8.2003 11:19:37

Zdravim,

ako zistit polohu kurzoru v TJvHlEditor-e?

Povodne som pouzival TMemo a v nom som spolahlivo vyuzival na zistenie
polohy kurzora EM_LINEINDEX a EM_LINEFROMCHAR. Po prechode TMemo ->
TJvHlEditor toto nefunguje.

Skusil som aj CaretFromPos avsak tento nefuguje spolahlivo. Ked sa kurzorom
pohybujem dalej za posledny znak v riadku, cislo stlpca sa uz nemeni.

Pouzivam: D6 Prof SP2, JVCL 2.1

Jozef Strnadik
e-mail: strnadik(zv)mbox.mrp.sk

MS SQL 2000 - replikace

[*] Lasevic, Martin <mlasevic(zv)ratiopharm(tec)cz> - 21.8.2003 11:55:43

Ahoj ,

prave toto delame nyni u naseho IS.

Nejdrive musis nastavit server, ktery bude publikovat na publishera.
Soucasne muze byt publisher i jako distributor - to udelas v Properties
daneho serveru - zalozka Replication - tlacitko Configure.

Pak v Enterprise manageru ve slozce replication-Publications daneho
publishera nastavis New publication a zadavas articles ( tabulky). Je to na
dlouhe povidani. Da se to filtrovat jak ve sloupcich, tak v radcich, daji se
pouzivat joiny. Dobre je vyuziti funkce hostname() v podmince, takze
snapshotem muzes filtrovat data i podle daneho pocitace.

Co se tyce nastaveni FTP, tak je potreba si nastavit virtualni FTP slozku na
adresar REPLDATA v instanci MS SQL.

Pro nastaveni subscription se u daneho odberatele nastavi ve slozce
replication-subsciptions novy odber, kde se vybere z daneho serveru
publikace, urci se databaze kam to chces replikovat a pak se v pruvodci
nastavi, ze se bude snapshot stahovat z FTP. ( dobre je si skontrolovat, ze
se na ten spravny adresar FTP dostanes treba i z MSIE).

To je tak ve zkratce asi vse - jde o nejjednodussi zpusob replikace.

Martin

[*] Pulkrabek Jan <jan.pulkrabek(zv)merlin(tec)cz> - 21.8.2003 12:07:44

Zdravim.
A co na konec te metody, ktera je privazana na to tlacitko pripsat nejaky
takovyto kod:

procedure OnClick
begin

// spolecny kod pro vsechny

// kod, ktery se ma provest jen na stisk toho tlacitka
if (Sender = TLACITKO) then
VYVOLANI_TE_AKCE_JEN_PRO_TLACITKO;
end;

Ve skutecnost, metodu OnClick muzes ponechat prirazenou k cemukoliv a ta
druha metoda bude zavolana, jen stisklo-li se to tlacitko.

Cau KRUPINO

Systemove icony

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 21.8.2003 11:59:43

From: "Rostislav Lekes" <rlekes(zv)atlas(tec)cz>
> Pls, nevite nekdo, jestli a pripadne jak muzu do na svem formu pouzit
> systemove icony, ktere pouziva MessageBox (confirm,warning,info,error) ?

Icon.Handle := LoadIcon(0, IDI_QUESTION);

Vice v dokumentaci.

Petr Vones

OT: Hledame programatora

[*] Jaroslav Nadhera <nadhera(zv)csh(tec)cz> - 21.8.2003 11:07:36

Prijmeme programatora znaleho Delphi a SQL serveru na programovani
databazovych aplikaci. Blizsi udaje sdelim na soukromem mailu.

Jaroslav Nadhera

CSH spol. s r.o.
Velflikova 10, 160 00 Praha 6
tel.: 224 312 344-5
fax: 235 522 892
e-mail: nadhera(zv)csh(tec)cz WWW: http://www.csh(tec)cz
pobocka Ostrava:
Nedbalova 14, 701 00 Ostrava
tel: 596 635 687

Vytvoreni noveho okna a traybar

[*] Ales Vasicek <vasicek(zv)ecommerce(tec)cz> - 21.8.2003 11:33:41

Ahoj,

napriklad takto:

type
TFormX = class(TForm)
private
{ Private declarations }
protected
Procedure CreateParams(var Params: TCreateParams); override;

procedure TFormX.CreateParams(var Params: TCreateParams);
begin
inherited;
with Params do begin
ExStyle := ExStyle or WS_EX_APPWINDOW;
WndParent := GetDesktopWindow;

Ekvivalent TServerSocket v Synapse

[*] Lukas Gebauer <gebylist(zv)mlp(tec)cz> - 21.8.2003 11:33:41

> [...]

programovani.

Pokud jsou ti eventy blizke, tak se asi zkus podivat spise na ICS.

[*] Radim Kunz <privat(zv)casestudio(tec)com> - 21.8.2003 09:47:24

> [...]
lepsi prejit na nejake jine komponenty?
> Muzete mi nejake doporucit (i s cenou a dodavatelem )

A mas nejaky specialni duvod pouzivat Delphi verzi Enterprise, jak
odhaduji z ceny za upgrade? Nestacila by verze professional?

Radim

Novy Projekt: v cem?

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 21.8.2003 11:49:42

From: "Dalibor" <dalibor(zv)torola(tec)cz>
> [...]
> Upgrade z Delphi 5 na Delphi 7 asi tak kolem 70 000.
> Jak by jste se rozhodli vy? Zustali by jste u Delphi 5?

Vzhledem k tomu, ze Delphi 7 vyslo uz temer pred rokem asi nema cenu do neho
investovat, tim spise kdyz dodnes nebyl Borland ochoten pro neho vydat byt
jedinou opravu a na dotazy zdali tak jeste ucini neodpovida.

[...]

recordset

[*] Lstiburek Pavel <lstiburek(zv)ceb(tec)cz> - 21.8.2003 10:45:33

A k cemu to ma byt dobre ?
Pavel

PS: Urcite muzes recordset ulozita a znovu nacist do file nebo streamu.

> From: Ing. Jan Kuchar [mailto:kuchar(zv)unicodesys(tec)cz]

> lze nejak priradit recordset z komponenty adostoredproc do adoquery?
> Kdyz udelam
> tak se to sice v komponente dbgrid ktera je pripojena na
> adoquery tvari
> normalne, ale kdyz provedu po prirazeni recordsetu operaci
> tak to hodi chybu, tak jak na to ?
>

> DIK
> 401

Asi OT?: SQL server pro Netware a dBase

[*] ludek.paral(zv)quick(tec)cz - 21.8.2003 10:39:33

Ahoj,

na Netware pracuje Oracle do verze 8, jinak to
pro mne neni aplikacni server a tendle pozadavek
(zvlast, kdyz to chces urcite zadarmo) je opravdu
nezvykli.

Otazka neni uplna.Jakou verzi Delphi mas a kolik
chces zpracovavat dat?

Nebude lepsi platformu Novell opustit ?

Pro male tabulky do 50 tis.zaznamu bych pouzil
Paradox nebo DBase.

Dbase umi zpracovavat Foxpro a to i pomoci query.
Ja bych pripojil normalne pomoci Delphi a
nativniho ovladace Paradox, napojil na TQuery a
pak s nim pracoval. Pro vetsi datove objemy bych
radej presel na Linux/Interbase nebo MS Server/
MS SQL nebo Interbase.

Ludek

Predmet: Asi OT?: SQL server pro Netware a dBase

> Zdravim a preji pekny den
>
> potreboval bych nejaky SQL server, ktery by
> pracovalna Netware 6 a dokazal pouzit
> tabulky dBase.
> Nevite, zda neco takoveho existuje ?
>
> Robert Plzak

Vytvoreni noveho okna a traybar

[*] Vymazal Milan <vymazal.milan(zv)seznam(tec)cz> - 21.8.2003 11:21:38

Zdravim konferenci

[...]

newMail : TNewMailForm;
begin

newMail:=TNewMailForm.Create(Application);
newMail.caption:='test';

newMail.show;

end;

Provedeni nejake operace po akci

[*] Pavel Zichovsky <zichovsky(zv)trul(tec)cz> - 21.8.2003 11:27:38

Zdravim,

On 21 Aug 2003 at 10:47, Skopalik Slavomir wrote:

> Action.execute dat do toho onclick.

Nojo, ale tim prave prijdu o vazbu tlacitka na tu akci (automaticky caption, hint,
enbale/disable) a musim se o tlacitko starat zcela samostatne :-( Ale asi mi nic
jineho nezbyde...

S pozdravem
Pavel Zichovsky (zichovsky(zv)trul(tec)cz)

porovnani string vcetne zastup znaku funkce

[*] Petr Langer <langer(zv)xdom(tec)cz> - 21.8.2003 10:45:33

Nejuniverzalnejsi je pouziti Regular Expression. Na webu urcite najdes
spousty implementaci i pro D3.

HTH,
Petr Langer

From: "Pavel Poles" <xcony(zv)seznam(tec)cz>
> nevite nekdo o komponente ktera by hlavni menu
> programu nevytvorila standartne nahore na formu ale
> v toolbaru (podobne jak je to napr v Delphi IDE).

TToolBar (a jeho property Menu) nebo TActionMainMenuBar.

> Uplne nejlepsi by bylo pokud by byla CLX.

Zapomen ...

Petr Vones

webservices - limity na mnozstvi dat

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 20.8.2003 19:16:17

From: "Daniel Frantik" <frantik(zv)telpro(tec)cz>
> 1) jake mnozstvi dat (binar) se da rozume prenaset pres webove sluzby?

Male, radove megabyty.

> 2) jak se rozume zabezpecuje komunikace s WS?

HTTPS

Petr Vones

Menu v ToolBar

[*] Pavel Poles <xcony(zv)seznam(tec)cz> - 20.8.2003 17:10:05

[...]

Dekuji

Pavel Poles

webservices - limity na mnozstvi dat

[*] Daniel Frantik <frantik(zv)telpro(tec)cz> - 20.8.2003 16:22:02

Ahoj,
1) jake mnozstvi dat (binar) se da rozume prenaset pres webove sluzby?
2) jak se rozume zabezpecuje komunikace s WS?

Diky za info,
Danik

Balicky - zacatecnik

[*] Vlastimil Zdenek <delphi(zv)gestore(tec)cz> - 20.8.2003 16:16:02

Cau vsichni!
Zacinam delat s balicky. Jsem z toho nejak mimo...:(.
Nevedel by jste nekdo o eliterature pro ouplny zacatecniky? Nebo nemel by
jste pro me nekdo jednoduchy prikladek na kterem bych pohopil pouzivani
balicku....?
Opakuju, ze jsem s balickama do ted nepracoval...

Dekuju za vse...

Vlasta
D5 Ent

Programove skoceni na konec v RichEditu

[*] Ing. Petr Sikola <developer(zv)efg(tec)cz> - 20.8.2003 15:51:41

OK, dekuji vsem, pomohlo to.

Petr Sikola

> procedure TMainFunc.LastLineRichEditScroll(re: TRichEdit);
> var i : Integer;
> begin
> with Re do
> begin
> for i := 1 to Lines.Count - 1 do
> SendMessage(Handle, WM_VSCROLL, SB_PAGEDOWN, 0);
> end;{with Re}
> end;
>
> RNDr. Petr Brant [brant(zv)dcomm(tec)cz]

Jak pracovat index.dat z Temporary Internet Files.

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 20.8.2003 14:33:22

From: "David Michal" <david(zv)www-bv.com>
> V souboru index.dat (v hlavicce Client UrlCache MMF Ver 5.2) je zrejme
> ulozen seznam souboru a zdroj (URL) z internet cache. Neznate nekdo nejakou
> komponentu ci cokoliv jineho cim bych byl schopen tento soubor v Delphi
> cist?

Tento soubor nepotrebujes cist. Pro praci s url cache mas celou sadu WinInet
API funkci, viz FindFirstUrlCacheEntry a spol. Vice v dokumentaci (PSDK nebo
MSDN). Nejake priklady najdes tady:

http://www.euromind.com/iedelphi/urlhistory.htm
http://www.euromind.com/iedelphi/iecache.htm

Petr Vones

delphi a select nad databazi MSSQL

[*] Vlastimil Bardon <bardon(zv)akord-soft(tec)cz> - 20.8.2003 14:37:23

Nastavit isolation level nebo pouzivat optimalizacni hinty u selectu (NOLOCK a pod.)
BDE ignorovalo nastaveni IsolationLevel Read Uncommited na TDatabase. ADO to myslim neignoruje ale prepina isolation level pred kazdym selektem a po nem zase nastavuje Read commited. Proto se muze nekdy hodit nastavit to rucne pomoci SQL prikazu SET ISOLATION LEVEL READ UNCOMMITED.

Pisu to z hlavy, nemusi to byt presne. Bude nutno nastudovat si isolation level z dokumentace k MS SQL (stoji to za to).

[...]

[*] David Michal <david(zv)www-bv(tec)com> - 20.8.2003 14:15:21

Zdravim,
[...]

OT : Regularni vyrazy

[*] Petr Hlozek <petr_h(zv)mrp(tec)cz> - 20.8.2003 14:07:15

Dobry den,

mam tabulku masek, ke kterym musim najit vyhovujici string;
Napr. :

maska string
8J2%% 8J2CX - vyhovuje
8J2%% 8J2CX - nevyhovuje

8J#CC 8J2KC - vyhovuje
8J#CC 8JJKC - nevyhovuje

Masky jsou ulozeny v DBF souboru. Kdyz chci vyhledat string, ktery
vyhovuje, musim prolest tabulku shora dolu. Problem je v tom ze tabulka
ma tak 40 000 zaznamu a to bude trvat moc dlouho.

Mate nejaky napad??
Dekuji.

email : petr_h(zv)mrp(tec)cz;ok2cqr(zv)post(tec)cz
work : www.mrp(tec)cz
home : www.webpark(tec)cz/ok2cqr
ICQ : 165536992

delphi a select nad databazi MSSQL

[*] Ing. Jan Kuchar <kuchar(zv)unicodesys(tec)cz> - 20.8.2003 14:05:10

cau,

[...]

[*] Tom Beran <tfuzzy(zv)atlas(tec)cz> - 20.8.2003 11:48:54

little_bobes(zv)centrum(tec)cz <mailto:little_bobes(zv)centrum(tec)cz> wrote:
> serveru Interbase 6. Na serveru bezi zaroven i MS SQL Server,
> ktery ma potrebu si zabrat pro svou potrebu co nejvice
> pameti. Dost casto se stava, ze Interbase spadne (napr. IB

Zkus nastavit MSSQL serveru (pokud je to verze 7 nebo 2000) limit na
maximalni vyuziti pameti, treba to pomuze ...

T.

Programove skoceni na konec v RichEditu

[*] Karol Chupek <chupek(zv)apollo.sk> - 20.8.2003 11:24:52

ahoj

Ja pouzivam nieco taketo:
mozno ti to pomoze.

i : integer;
begin
richedit1.Lines.Add('lalalalla');
i:=richedit1.Lines.Count-1;
richedit1.SelStart:=richedit1.Perform(EM_LINEINDEX,i,0);
richedit1.Perform(EM_SCROLLCARET,0,0);
end;

DUFAM ZE JE TO TO CO SI CHCEL..

KAROL

> Zdravim,
> nevite nekdo, jak programove udelat, aby se mi po
> richedit.lines.add('asdas') ukazal posledni radek richeditu a neviselo
> to porad na prvnim radku? Neco jako AutoScroll ?

Nejak takhle:

Memo.SetFocus;
Memo.SelLength := 0;
Memo.SelStart := Length(Memo.Lines.Text);

Scanned by MailScan Anti-Virus and Content Security Software.
Visit http://www.mwti.net for more info on eScan and MailScan.

Konverze dlouhych wavu

[*] Jaroslav Popluhar <delphi1(zv)acc.sk> - 20.8.2003 10:38:48

Hello Jiri,

JB> Potrebuji programove konvertovat wavy do mp3. Mam komponentu ACM, ktera to

mozes poslat link na ACM?
(Staci mi konvertovat kratke wavy, ale mnoho, ale vsetky su v PCM:-)

Je to Comm, SHW or free komponenta?

Jaroslav mailto:delphi1(zv)acc.sk

Interbase 6 a SQL Server na Win2000 serveru - proc

[*] Skopalik Slavomir <skopalik(zv)hlubocky.del(tec)cz> - 20.8.2003 10:56:50

> [...]

> Dost casto se stava, ze Interbase spadne (napr. IB Guardian se zastavi a
> nejde zase spustit) a pomuze az restart pocitace.

OT: Interbase 6 a SQL Server na Win2000 serveru -

[*] little_bobes(zv)centrum(tec)cz - 20.8.2003 10:22:47

Zdravim,

[...]

[*] Ing. Pavel Spisar <pajastudio(zv)wo(tec)cz> - 20.8.2003 10:22:47

Petr Vones wrote:
> From: "Ladislav Fitz" <ladislav.fitz(zv)kodytek(tec)cz>
>
> uses
> JclLocales;
>
> procedure TForm1.Timer1Timer(Sender: TObject);
> var
> L: TJclKeyboardLayoutList;
> begin
> L := TJclKeyboardLayoutList.Create;
> try
> Label1.Caption :=
> L.ActiveLayout.LocaleInfo.ISOAbbreviatedLangName; finally
> L.Free;

Programove skoceni na konec v RichEditu

[*] Petr Brant <brant(zv)dcomm(tec)cz> - 20.8.2003 10:36:48

Asi to nebude nejvhodnejsi pro velky pocet radku, ale ja jich mam jen malo a
pouzivam toto:

[...]

http://web.redbox(tec)cz/petr.brant

D&COMM s.r.o.
Korunovacni 6
Praha 7
tel. +420724007234

> nevite nekdo, jak programove udelat, aby se mi po
> richedit.lines.add('asdas') ukazal posledni radek richeditu a
neviselo
> to porad na prvnim radku? Neco jako AutoScroll ?

prijeti mailu

[*] likeapear(zv)centrum(tec)cz - 20.8.2003 10:12:46

Shodou okolnosti presne toto zakaznik potrebuje ;) Te Indy komponenty
jsem si take vsimnul. Pockam jakou predstavu bude mit zakaznik.
Dekuji.

> Ja jsem toto zkousel a v Indy je priklad SMTP serveru, ktery
funguje. Na
> opravdu jednoduche aplikace postacuje. Ja jsem to pouzil na to, ze
poslu
> na nejakou adresu mail a muj SMTP server to preposle jako SMS.

Programove skoceni na konec v RichEditu

[*] Vlastimil Bardon <bardon(zv)akord-soft(tec)cz> - 20.8.2003 10:12:45

Mam pocit, ze dokonce staci
Memo.SelLength := 0 ;
Memo.SelStart := -1 ;

Jinak jeste by melo jit pouzit poslani zpravy EM_LINESCROLL nebo jino vhodne EM_... message. Vice je ve Windows SDK helpu.

> [...]

Memo.SetFocus;
Memo.SelLength := 0;
Memo.SelStart := Length(Memo.Lines.Text);

Jirka

Programove skoceni na konec v RichEditu

[*] Jiri Bily <bily78(zv)tiscali(tec)cz> - 20.8.2003 10:04:44

> [...]

Memo.SelLength := 0;
Memo.SelStart := Length(Memo.Lines.Text);

Scanned by MailScan Anti-Virus and Content Security Software.

DoubleClick&MouseUp

[*] Jiri Wendl, KSH-Data <wendl(zv)ksh-data(tec)cz> - 20.8.2003 09:48:42

Ahoj
Asi si budes muset pri MouseDown nastavit nejakou promenou a tu pak
testovat.

Jirka

jimys1(zv)centrum(tec)cz wrote:
> Mam na formulari komponentu, u ktere chci vyuzit udalost OnMouseUp.
> Uvedu jednoduchi priklad. Formular a na nem panel. U Panelu nastavim
> u udalosti OnMouseUp Beep. Spustim aplikaci.
>
> Jestlize chci maximalizovat aplikaci double clickem na hlavni liste
> okna, aplikace zabeepuje - vyvola se udalost OnMouseUp Panelu! Panel
> se pri maximalizaci okna posune na misto, kde je kurzor a vyvola se
> jeho udalost OnMouseUp.
>
> A to se deje u vsech komponent... Neresil toto nekdo?

Citrix - aplikacie v delphi

[*] Karol Chupek <chupek(zv)apollo.sk> - 20.8.2003 09:42:41

prosim Vas ma niekto skusenost s pisanim aplikacii v delphi beziacej pod
citrixom?
Totizto nezobrazuje mi v task bare vobec tlacitko aplikacie, a ani cez
alt+tab to nejde tak ako treba.
aj ked sa spusti viacej instanci aplikacie tak cez Alt+Tab sa nedaju
prepinat.
dik

TToolBar & TClientDataSet

[*] Jiri Wendl, KSH-Data <wendl(zv)ksh-data(tec)cz> - 20.8.2003 09:24:40

Ahoj
A pri stisku toho tlacitka stojis v Gridu nebo nekde jinde?
Zkus se podivat na vlastnost Grid.Options.dgCancelOnExit

Jirka

LUKES Vaclav wrote:
> Na formu mam ToolBar a ToolButton NOVY, dale potom DBGrid a DBEdit. Vse je provazano pres ClientDataSet.
> Kdyz do OnClick na ToolButton dam ClientDataSet.Append, neudela to, co ma.
>
> Kdyz ale pridam na form klasicky Button a do jeho OnClick dam onen Append, funguje to.

Upper(diakriticky znak) v IB/FB

[*] Roland Turcan <rolo(zv)sedas.sk> - 20.8.2003 01:50:11

<<< 20. 8. 2003 1:47 - Lebeda David "david.lebeda(zv)comarr(tec)cz" >>>

LD> Ahoj,

LD> je potreba funkci upper urcit COLLATE:

LD> upper(priezvisko collate PXW_CSY) nebo jine co pouzivas. Vysledky ruznych
LD> experimentu (predavani parametrem apod.) v teto souvislosti jsem kdysi shrnul a
LD> mel bys to najit v archivu.

My answer:
----------
Alebo domena / field je vytvoreny s definiciou COLLATE

--
Best regards, TRoland

prijeti mailu

[*] Karel Kral <kralkonf(zv)purus(tec)cz> - 19.8.2003 18:07:42

likeapear(zv)centrum(tec)cz wrote:

> Ahoj,
> potrebuju aby se moje app chovala jako jednoduchy smtp server. V
> podstate staci zpracovat prijaty mail a nejak na nej zareagovat. Dival
> jsem se napr. do Synapse, ale nenasel. Jestli jsem to prehledl, tak se
> omlouvam.
>
> Dekuji

Karel Kral, vedouci odd. IT / IT manager
Purus, s.r.o., Cezavy 627, 664 56 Blucina, CZ
Tel: 547 235 000, 602 552 432, Fax: 547 231 203

WakeOnLAN

[*] Pospisil Jan <j.pospisil(zv)aquasoft(tec)cz> - 19.8.2003 16:29:35

Bude, bez problemu. Mam to odzkousene.

Pospa

From: "Jan Netrval" <jnetrval(zv)pilscom(tec)cz>
> Komponenta THTTPRIO v Professional verzi neni nebo ji aspon nemuzu
> najit.

Mas radne akualizovane Delphi 6, tedy instalovan Update Pack #2 a RTL Update
Pack 2 a 3 ?

Petr Vones

Programove skoceni na konec v RichEditu

[*] Ing. Petr Sikola <developer(zv)efg(tec)cz> - 19.8.2003 15:47:32

[...]

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 19.8.2003 14:59:25

From: "LUKES Vaclav" <lukes(zv)ans(tec)cz>
> Kdyz do OnClick na ToolButton dam ClientDataSet.Append, neudela to, co ma.

Proc tak slozite, neni lepsi pouzit prislusnou akci - TDataSetInsert

Petr Vones

SOAP a Delphi

[*] Jan Netrval <jnetrval(zv)pilscom(tec)cz> - 19.8.2003 15:51:32

From: "Lukas Gebauer" <gebylist(zv)mlp(tec)cz>
> k tem chybam... mi to pripomnelo jeden malicky article:
> http://www.ararat(tec)cz/synapse/docs/articles/006.txt

On Borland zcela ignoruje uzivatele Delphi 7 (a patrne i Kylixu, tam to ale
nesleduji) a neni schopen odpovedet na to, jestli po temer roce od vydani
Delphi 7 je ochoten vydat Update Pack na vlastni produkt, viz debata ktera ted
probiha na b.p.d.non-technical: "Why should I bother to upgrade to the next
version of Delphi?". To ze je v implementaci webservice chyba, ktera napriklad
zpusobuje memory leak 34 bytu pri kazdem SOAP requestu je asi netrapi, pritom
na serverove aplikaci je toto zcela fatalni problem.

Ohledne multithread SOAP klientu v Delphi 7, tak je drobna zrada v tom, ze
pouzita transportni vrstva WinInet (ktera jinak funguje spravne) ma vychozi
omezeni max. 2 spojeni per process, takze se clovek divi proc mu z aplikace
lezou jen dve spojeni, kdyz bezi 20 threadu ;-) Da se to samozrejme nastavit
v aplikaci, ale Borland by se mohl obtezovat s tim takovou jednoduchou funkci
doplnit nebo to alespon nekam napsat a odkazat na prislusnou MS dokumentaci.

Petr Vones

ADMIN: seznam.cz

[*] Petr Zahradnik <clexpert(zv)clexpert(tec)cz> - 19.8.2003 15:03:26

Ahoj,

byl problem s posilanim prispevku na seznam(tec)cz - puvodne jsem myslel,
ze je to zase omezeni seznam(tec)cz, kdy uz pocet uzivatelu seznam(tec)cz
preroste urcitou mez a seznam(tec)cz zacne odmitat vsechnu postu jako
antispamove opatreni, ale chyba byla v nasem DNS. Ocitl se tam spatny
DNS zaznam a slo to jinam.

SOAP a Delphi

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 19.8.2003 15:15:27

From: "Jan Netrval" <jnetrval(zv)pilscom(tec)cz>
> Videl jsem ze prima podpora je az v Enterprise.

Krome jiz zminenetho IndySOAP existoval jeste DSOAP:
http://www.msdelphi.com/Articles/Products/DSOAP21/DSOAP_DownloadAndPricing.htm

Popripade (komercni) RemObejcts: http://www.remobejcts.com/

Petr Vones

SOAP a Delphi

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 19.8.2003 15:05:26

From: "Jan Netrval" <jnetrval(zv)pilscom(tec)cz>
> [...]

Pokud je to jen trochu mozne, tak to napis v C#, klient pro webservice se tam

Data & DBEdit

[*] Vlastimil Bardon <bardon(zv)akord-soft(tec)cz> - 19.8.2003 15:33:31

Rozdil mezi Buttonem a ToolButtonem je ve Focusu - Button dostane Focus, ToolButton ne (neni to window). Takze bych hledal problem nekde ve zmene focusu.