SOAP a Delphi

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 19.8.2003 15:23:28

From: "Petr Vones" <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz>
> Nevim to presne, ale podpora pro psani klientu je snad i v Professional.

Podle tabulky vlastnosti by to jit melo:
http://www.borland.com/delphi/pdf/del6_feamatrix.pdf

Petr Vones

WakeOnLAN

[*] Lukas Gebauer <gebylist(zv)mlp(tec)cz> - 19.8.2003 14:57:25

> bude fungovat WOL na 2PC spojenych cross UTP?

Bude, teda pokud cilovy pocitac vubec wakeOnlan umi.

WOL jde jinak delat prakticky pres cokoliv, co je schopno prenaset
nejake sitove packety. Takze jde pustit WakeOnlan treba pres nejakou
WAN linku, pokud je sikovne udelany. ;-)

TToolBar & TClientDataSet

[*] LUKES Vaclav <lukes(zv)ans(tec)cz> - 19.8.2003 14:53:25

Ahoj,

nevite prosim nekdo, co s tim ?

Na formu mam ToolBar a ToolButton NOVY, dale potom DBGrid a DBEdit. Vse je provazano pres ClientDataSet.
Kdyz do OnClick na ToolButton dam ClientDataSet.Append, neudela to, co ma.

Kdyz ale pridam na form klasicky Button a do jeho OnClick dam onen Append, funguje to.

V.

Data & DBEdit

[*] LUKES Vaclav <lukes(zv)ans(tec)cz> - 19.8.2003 14:45:21

Tak uz vim, kde je asi prioblem, ale nevim, jak z neho ven.
Pokud pouziju pred Appendem TButton, je to OK. Kdyz ale pouziju TToolButton, je to spatne.
netusite nekdo, co s tim ?

From: <jimys1(zv)centrum(tec)cz>
> chci se zeptat, jak lze upravit Delphi komponentu, konkretne DBGrid.
> Zdrojak najdu, ale jak pak prekompilovat cely balicek?

Nijak, balicky Borlandu nemuzes kompilovat.

Upravy v komponentach se delaji tak, ze si odvodis komponentu novou a ne ze se
rypes v puvodnim zdrojaku.

Petr Vones

Uprava Delphi komponenty

[*] jimys1(zv)centrum(tec)cz - 19.8.2003 14:13:14

Ahoj,

chci se zeptat, jak lze upravit Delphi komponentu, konkretne DBGrid.
Zdrojak najdu, ale jak pak prekompilovat cely balicek?

MSIE a nacteni HTML z konkretniho frame ...

[*] skalsky(zv)oksystem(tec)cz - 19.8.2003 13:57:12

Ahojky lidi,
Mam JSP aplikaci, ktera mi generuje HTML ... vygeneruje frameset s
dvema ramy. Z duvodu validace onoho HTML (pres webovy W3C validator) bych
potreboval nejakym zpusobem ziskat zdrojove HTML kazdeho ramu a ulozit si to
na disk.

Netusite, jak se dostat na ono zdrojove HTML daneho ramu, abych to
mohl do neceho nacist ?

Milan

prijeti mailu

[*] Lukas Gebauer <gebylist(zv)mlp(tec)cz> - 19.8.2003 13:55:12

> Cekal jsem podobnou odpoved, jen jsem si nebyl jisty. Dekuji. Zvazim,
> jestli moji app neudelat jako pop3 klienta a pouzit nejaky hotovy smtp
> server.

To mi pripada jako mnohem rozumnejsi cesta. POP3 lienta mas hotoveho
jak v Synapsi, tak i treba v Indy ci ICS.

Odpoved na: Data & DBEdit

[*] LUKES Vaclav <lukes(zv)ans(tec)cz> - 19.8.2003 13:27:10

Nic tam nemam.
Nechapu, proc mi to funguje, kdyz nepouzivam DataModul. Jakmile ale pouzilu DataModul, je to v kyblu.
[...]

Encryption

[*] Dobromil Maly <dmaly(zv)yo(tec)cz> - 19.8.2003 13:21:09

Ahoj vsem,

rad bych se zeptal, jakym zpusbem resite
problematiku AUTOMATICKEHO en/dekryptovani dat
pouzivanych Vasemi aplikacemi*.

Nejde mi ani tak o to, jaky algorytmus pouzit,
ale spis o to, jak do aplikace BEZPECNE ulozit heslo
(klic), kterym se budou data en/dekryptovat**.

Za poskytnute Know-How Vam predem dekuji...

D.M.

*) Rekneme napriklad citliva data v databazich
(nesidlicich na zabezpecenych serverech :-),
konfiguracnich souborech atp...

**) Navic bych veskere sifrovaci mechanismy chtel ulozit
do samostatne DLL abych ji snadno mohl pouzivat v jinych
aplikacich nebo poskytnout tretim stranam. Pokud ale
aplikace bude volat napriklad
Encrypt( [in] datain, [in] passwd, [out] dataout)
bude mozne odchytit pouzite heslo...

Odpoved na: Data & DBEdit

[*] Rumcajs-konfera <konfera(zv)rumcajs(tec)com> - 19.8.2003 13:07:07

[...]

Multi position a TMemorystream

[*] M Nedopil <m.n.hon(zv)volny(tec)cz> - 19.8.2003 12:51:05

zde deklarace:

TThreadMemoryStream = class(TMemoryStream)
private
FLock:TRTLCriticalSection;
public
constructor Create;
destructor Destroy;override;
function Lock:TMemoryStream;
procedure UnLock;
function Used:longint;
end;

zde implementace:
(* TThreadMemoryStream TThreadMemoryStream
TThreadMemoryStream *)

constructor TThreadMemoryStream.Create;
begin
inherited Create;
InitializeCriticalSection(FLock);
end;

destructor TThreadMemoryStream.Destroy;
begin
Lock;
try
inherited Destroy;
finally
UnLock;
DeleteCriticalSection(FLock);

function TThreadMemoryStream.Lock;
begin
EnterCriticalSection(FLock);
Result:=Self;
end;

procedure TThreadMemoryStream.UnLock;
begin
LeaveCriticalSection(FLock);
end;

function TThreadMemoryStream.Used:longint;
begin
Result:=Size - Position;
end;

zde priklad:

function TCustomConnection.Read(var Buffer;Count:longint):longint;
begin
Result:=0;
if not Open then Exit;
if not Assigned(InputBuffer) then Exit;
with InputBuffer do try
Lock;
Result:=Read(Buffer,Count);
if Used = 0 then SetSize(0);
finally
UnLock;

a to ti umozni v ruznych threadech cist stejny stream.

From: likeapear(zv)centrum(tec)cz [mailto:likeapear(zv)centrum(tec)cz]

Ahoj,
mam napsanou sluzbu a potreboval bych z ni ziskavat nejake informace
(napr. v jakem je stavu ci dalsi uziv. udaje) a predavat nejake
hodnoty. Jak se toto dela? Pres posilani zprav nebo COM to asi
nepujde, nebo ano? Poradite mi nekdo?

literatura o aplikacich typu klient/server

[*] Benda Lukas <bendal(zv)volny(tec)cz> - 19.8.2003 10:34:12

T_SQL myslim, znaci Transac SQL coz je specialni rozsireni, ktere
implementuje Microsoft SQL Server. Kniha to neni spatna, ale pro jine
databaze nez je Microsoft SQL Server pouzijete sotva desetinu cele knihy.

Vhodna bude kniha Myslime v Jazyku Delphi 6. Popis jazyka SQL sice neni
vycerpavajici, ale jsou zde obsazeny informace o komponetach Delphi a
jak se s nimi pracuje. Jinak bych to kombinoval s nejakym SQL
standartem. Ostatni knihy, ktere jsem si o SQL precetl a byli jako
prirucky programatora, byli nedostatecne a prilis nepresahovali ramec
vyse zminovane knihy. SQL neni natolik rozsahle a slozite, aby bylo
nutno cist tuny "omacky" a staci jen kompletni standart videl jsme knihu
od nakladatelstvi Grada. Je takova mala (mensi nez A5) v modre vazbe.
Myslim, ze je to nejlepsi SQL dokumentace, ktera se na ceskem trhu
vyskytuje.

Jinak tez je mozo pouzit skripta nektere z ceskych univerzit, ktere jsou
na Internetu volne ke stazeni. Konkretne na webu http://www.fimuni.org.
Budou to skripta k Zakladum Databazim atp.

Borkovec Software Info wrote:

>Urcite Rebecca Riordan - priblizny nazev Vytvarime databazove aplikace
>a castecne Henderson Mistrovstvi v T_SQL
>RB
>

>Mohl by mi nekdo doporucit nejakou literaturu o programovani databazovych
>aplikaci klient/server v delphi ? Muze byt i v anglictine.
>Pripadne odkaz na internetove stranky kde by se daly o teto problematice
>nalezt jakekoli informace.
>
>predem dekuji za odpoved
>Lenka Donatova

IDropTarget & Custom Cursor

[*] Ondrej Kelle <o.kelle(zv)digitalpublishing.de> - 19.8.2003 09:42:02

> Pouzivam OLE dragging a chci pri DragOver uplne zmenit ksicht kurzoru.
> DragOver ma jen parametr dwEffect - coz jsou jakesi
> modifikace (+,link,...)
> zakladniho kurzoru:
>
> DROPEFFECT_NONE = 0,
> DROPEFFECT_COPY = 1,
> DROPEFFECT_MOVE = 2,
> DROPEFFECT_LINK = 4,
> DROPEFFECT_SCROLL = 0x80000000
>

> Jak nahradim cely kurzor?

Myslim, ze musis kurzor zmenit v svojej implementacii
IDropSource.GiveFeedback a vratit S_OK (cize nie
DRAGDROP_S_USEDEFAULTCURSORS).

Atributy souboru na unixu

[*] Vaclav Halik <spravasd(zv)suz.cvut(tec)cz> - 19.8.2003 09:42:02

Zdravim,

> Uz mne toto reseni taky napadlo, ale:
> - Soubory vytvari nekolik desitek procedur a upravovat takove mnozstvi je
> ponekud pracne
> - Do nekterych procedur nemohu zasahovat, takze to neni reseni, ktere
> postihne vsechny soubory

Sambu provozuju, ale o zadnem takovem prepinaci nevim.
Pokud vim tak UNIX obecne snad nema zadny priznak otevreni souboru.
Ja bych to obesel tak ze bych si napsal v BASHI skript ktery zapise do
nejakeho souboru velikost tech tvych souboru a pokud se od posledniho
spusteni skriptu nezmenili tak bych je tim skriptem i prekopiroval na cilove
misto.

Skript bych pak nechal spoustet pres CRON cca po 5 minutach.

To by mnelo byt dostatecne aktualni a automaticke.

S pozdravem Vaclav Halik

InnoSetup a nabidka start - cestina

[*] Vlastimil Zdenek <delphi(zv)gestore(tec)cz> - 19.8.2003 09:52:03

Diky, nove isl jde prelozit i s 0.7 :))
Ale cestina neni ouplne v poradku. Neumi napriklad ceske "hackovane" c a r,
pritom je v isl toto:

[LangOptions]
LanguageName=Czech
LanguageID=$0405

Nevis co s tim??

Diky
Vlasta

From: "Ludek Paral" <ludek.paral(zv)quick(tec)cz>
> nevite proboha nekdo, jak zjistit, v jake kodove sade mam vytvorit databazi
> pro Sveda ?

Dnes jsem o tom zahledl nejaky clanek na Zive:
http://www.zive(tec)cz/h/Programovani/Ar.asp?ARI=112139&CAI=2091

Petr Vones

IB a Svedstina

[*] Ludek Paral <ludek.paral(zv)quick(tec)cz> - 18.8.2003 20:56:54

Ahoj,

nevite proboha nekdo, jak zjistit, v jake kodove sade mam vytvorit databazi
pro Sveda ?

Ludek Paral
lupasoft
Sadova 2
352 01 As
Czech Rep.
mobil :00420/728.167118
email :ludek.paral(zv)atlas(tec)cz
ICQ :178625461
MSN :ludek.paral(zv)telecom(tec)cz

Ikona klavesnice

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 18.8.2003 19:56:43

From: "Ladislav Fitz" <ladislav.fitz(zv)kodytek(tec)cz>
> nevite nekdo kde bych mohl vytahnout ikonu prave aktivovane klavesnice

Ta ikona se myslim vytvari programove na zaklade dane zkratky jazyka.

> (takovy to EN,CS,... v modrem poli), noebo alespon jeji zkratku (EN,CS,...)?

V JCL na to najdes kompletni unit
http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=47514&release_id=118195

uses
JclLocales;

procedure TForm1.Timer1Timer(Sender: TObject);
var
L: TJclKeyboardLayoutList;
begin
L := TJclKeyboardLayoutList.Create;
try
Label1.Caption := L.ActiveLayout.LocaleInfo.ISOAbbreviatedLangName;
finally
L.Free;

DBGrid a posun doprava

[*] Pavel Malinsky <malinsky(zv)pmcom(tec)cz> - 18.8.2003 20:08:45

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 18.8.2003 19:58:43

From: "Petr Vones" <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz>
> Musis si odvodit komponentu ktera bude ten pristup serializovat. K tomu
^^^^^^^^^^
Nesmysl, samozrejme bylo mysleno tridu ;-)

Petr Vones

Multi position a TMemorystream

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 18.8.2003 19:48:42

From: "Vymazal Milan" <vymazal.milan(zv)seznam(tec)cz>
> chtel bych se zeptat jestli existuje nejake reseni pro MemoryStream abych
> mohl k tomuto streamu pristupovat z ruznych vlaken aplikace ?. Neco jako

Musis si odvodit komponentu ktera bude ten pristup serializovat. K tomu muzes
pouzit napriklad mutex, i kdyz efektivnejsi bude neco, kde budes rozlisovat
zapisy a cteni aby nedochazelo ke zbytecnemu blokovani. V Delphi je trida
TMultiReadExclusiveWriteSynchronizer kterou by jsi mohl pouzit. Pozor vsak na
viceprocesorovych strojich, udajne je v tom kodu nekde chyba a nefunguje to
jak ma. Podobnou tridu nabizi i JCL.

Petr Vones

Multi position a TMemorystream

[*] Vymazal Milan <vymazal.milan(zv)seznam(tec)cz> - 18.8.2003 19:38:40

[...]

komunikace se sluzbou

Mne sa ako najjednoduchsie riesenie zda prave DCOM je to vsak samozrejme
zavisle na forme a objeme tych dat.

Martin Cajbik

> [...]
> (napr. v jakem je stavu ci dalsi uziv. udaje) a predavat nejake
> hodnoty. Jak se toto dela? Pres posilani zprav nebo COM to asi

Jak stahnout obrazek z netu

[*] Viliam Mlich <mlich1(zv)volny(tec)cz> - 18.8.2003 18:26:35

> jak stahnu v delphi 5 obrazek z internetu kdyz znam uplnou adresu.

Takto postaveny problem je prakticky neriesitelny. Musis upresnit, co
je 'z internetu'. V pocitaci, z ktoreho chces subor tahat, musi vzdy
bezat nejaky program, ktory ti ten subor posle. A takychto moznosti je
asi milion pat. Cize tvoj program by musel mat na zaciatku 'case'
podla typu serveru.

Najviac sa dnes pouziva 'server siete microsoft'. V tom pripade subor
nakopirujes pomocou CopyFile, ktory pomocou 'klienta siete microsoft'
subor prenesie. To same pre 'netware server' / 'klient siete Netware'.

Ina moznost je, ze na tom vzdialenom pocitaci bezi ftp server. Potom
musis pouzit nejaku komponentu s ftp klientom. Ta z Delphi obcas
zatuhava, preto ludia pouzivaju Indy alebo Synapse.

Dalsia moznost je protokol telnet. Cez ten sa rucne pripajas
hypertermnalom a na prenos suboru si kliknes na tlacitko Z-modem
download resp X-modem download. To su specialne protokoly z drevnych
dob komunikacie a existuje spusta implementacii.

Ja napriklad na prenos suborov z internetu pouzivam najcastejsie
protokol BINKP na porte 24554, ale neprogramujem to, pouzivam hotoveho
demona. Je to IP mailer amaterskej siete fidonet. Ine typy fido
mailerov pouzivaju protokol IFC na porte 60179, Vmodem na 3141 a
samozrejme tuneluju aj na telnete, port 23.

Takzvani BFU obvykle pod slovom 'internet' rozumeju klikanie do
exploreru. Aj tak sa daju prenasat subory, vtedy je na druhej strane
nejaky http server a s nim sa musis bavi pomocou nejakeho http
klienta. Plati tu to same, co pre ftp, t.j. nepouzivat http klienta z
Delphi, ale radsej z Indy alebo Synapse.

Dalsa moznost stahovania suborov je napriklad Gopher. To je nieco ako
BBS, no nechodi sa na nu telnetom, ale specialnym klientom
obsluhovanym interaktivne, ale v principe je mozne aj tohoto klienta
imitovat softwarovo a stahovat subory.

Alebo ftp-mail: posles email robotovi a on ti posle email s
attachnutym suborom pristupnym na ftp serveri. Posielat, stahovat a
analyzovat emaily z Delphi mozes napriklad pomocou Synapse.

Ako vravim: tych moznosti 'stiahnut z internetu' je asi milion.
Univerzalne riesenie by mohlo byt aj to, ze adresu odovzdas do
ShellExecute a nech si windows vyberie default browser pre dany
protokol. Potom ale musi user kliknut, kam subor ulozit.

bye
vmlich

DBGrid a posun doprava

[*] delphi(zv)mjsoft(tec)cz - 18.8.2003 17:46:27

To jsem zjistil, ale ja potrebuji mit dgRowSelect=True. Nevite nekdo co
s tim?

> Nastavis-li v Optionech gridu dgRowSelect na False tak budes moct
skakat po >jednotlivych bunkach a nebude se nic posouvat.

> S pozdravem a dikem =====================================
>=====================================
>=====================================

DBGrid a posun doprava

[*] Pavel Malinsky <malinsky(zv)pmcom(tec)cz> - 18.8.2003 17:30:26

[*] p.sestak(zv)corag.sk - 18.8.2003 17:06:24

Ak je ta sluzba interaktivna a ma vytvorene nejake okno,
da sa jej poslat klasicky sprava. Problem je vsak v tom, ze ak je spustena
este
pred prihlasenim uzivatela, toto okno je na defaultnom desktope a jeho
handle sa da
asi tazko ziskat, teda mne sa to este nepodarilo.
Ale okrem TCP/IP mas este moznost komunikacie cez zdielanu pamat,
ale treba osetrit synchronizaciu, najlepsie pomocou semaforu.
Zdielana pamat je uzitocna hlavne vtedy, ak nemas nainstalovanu sietovu
podporu :-).

Palo Sestak

7-bit prevod na ASCII u GSM

[*] petr palicka <palicka.petr(zv)seznam(tec)cz> - 18.8.2003 17:14:24

mno,

zadal jsem do Googlu: PDU SMS GSM, a mimo jine jsem
nasel: http://www.dreamfabric.com/sms/hello.html

peca

Jiri Sedivec wrote:
> Nemate nekdo funkci na dekodovani 7-bit "PDU-textu" ze SMS do ASCII?

Jak stahnout obrazek z netu - dalsi rada

[*] mnk(zv)centrum(tec)cz - 18.8.2003 17:04:23

Zdravim, uz jste mi poradily pouzit HttpGetBinary.

Prosim poradte mi jeste, jak obrazek ulozim. Nevim jak se pouziva
TFileStream. Mam to viz nize a nefunguje to. Prosim Vas poradte.

Moc Dekuji. S pozdravem Martin Novak

soubor:=FileCreate('c:\aa.gif');
FileClose(soubor);

a:=TFileStream.Create('c:\aa.gif',fmOpenWrite);
HttpGetBinary('http://www....../pokus.gif',a);

DBGrid a posun doprava

[*] delphi(zv)mjsoft(tec)cz - 18.8.2003 16:50:22

Zdravim,

[...]

Jerom

komunikace se sluzbou

[*] Petr Langer <langer(zv)xdom(tec)cz> - 18.8.2003 16:46:22

Pouzivam komunikaci pres TCP/IP. Service bezi jako server a je to bez
problemu...

From: <likeapear(zv)centrum(tec)cz>
Subject: komunikace se sluzbou

> [...]
> (napr. v jakem je stavu ci dalsi uziv. udaje) a predavat nejake
> hodnoty. Jak se toto dela? Pres posilani zprav nebo COM to asi

komunikace se sluzbou

[*] likeapear(zv)centrum(tec)cz - 18.8.2003 16:32:16

> [...]
(napr. v jakem je stavu ci dalsi uziv. udaje) a predavat nejake
hodnoty. Jak se toto dela? Pres posilani zprav nebo COM to asi

FB & unicode_fss

On 18 Aug 2003 at 13:09, Radek KALA wrote:

> Pokud ale potrebuji ty datasetridit tak se mi to nedari. potrebuji
> napsat za order by napr. collate pxw_csy a s tim mne vyhodi, protoze
> neni pro unicode definovane. co s tim prosim.

Trideni je nutne provadet na klientovi.

JPG a RES - uz to mam

[*] Vlastimil Bardon <bardon(zv)akord-soft(tec)cz> - 18.8.2003 15:52:08

Omlouvam se, ze jsem rusil, uz jsem na to asi prisel. Provozni slepota, ten radek v *.RC mel zacinat na ID (nebo jmeno).

From: mstevlik(zv)gamo.sk [mailto:mstevlik(zv)gamo.sk]

Ak mas to vytvorenie z Oraclu pod kontrolov, resp. vies don zasiahnut, tak
by som to robil tak, ze pocas vytvarania subora by som na disk vytvoril
suborcek (dlzka 0-1 byte) a rovnakym nazvom ako sa bude vytvrarat ten
velky a dal by som mu koncovku lck. Ked by sa velky subor dovytvaral subor
lck by som knemu zmazal Potom aplikacia kt. stahuje Oraclom vytvorene
subory by sa pre kazdy subor pozrela ci existuje lck, ak ano tak by snim
zatial nerobila nic (bo sa este vytvara)

FB & unicode_fss

[*] Radek KALA <kala(zv)betacontrol(tec)cz> - 18.8.2003 13:09:41

Ahoj, kolega ma problem se znakovymi sadami. Zatim jsem vsechno
delal ve Win1250, takze si opravdu nevim rady

Potrebuje databazi pro ruzne jazyky, takze definoval sloupec
character set unicode_fss
pak pri pripojeni reknu napr. Win1250 a krasne se mi konvertuji data
tak jak maji.
Pokud ale potrebuji ty datasetridit tak se mi to nedari.
potrebuji napsat za order by napr. collate pxw_csy a s tim mne
vyhodi, protoze neni pro unicode definovane. co s tim prosim.

Jak stahnout obrazek z netu

[*] ing. Jan Fiala <jan.fiala(zv)wo(tec)cz> - 18.8.2003 13:09:41

18.8.2003 mnk(zv)centrum(tec)cz:
> Zdravim,
> prosim poradte mi,jak stahnu v delphi 5 obrazek z internetu kdyz znam
> uplnou adresu.

> Vubec nevim jak na to. Jakou komponentu pouzit, zkratka nic :-(

Knihovna Synapse (www.ararat(tec)cz/synapse), unita HTTPSend, funkce
HTTPGetBinary()

Jak stahnout obrazek z netu

[*] mnk(zv)centrum(tec)cz - 18.8.2003 12:59:39

Zdravim,
prosim poradte mi,jak stahnu v delphi 5 obrazek z internetu kdyz znam
uplnou adresu.

Vubec nevim jak na to. Jakou komponentu pouzit, zkratka nic :-(

Dekuji
Martin Novak

Atributy souboru na unixu

delphi-l-owner(zv)clexpert(tec)cz wrote on 18.08.2003 12:39:37:

> Pochopil jsi to velmi presne.
>
> Zadne pouzitelne prepinace Samby jsem nenasel.
>
> Problem se zatim snazim resit tak, ze si pri prvnim vyskytu souboru
ulozim
> jeho datum vytvoreni a velikost a
> pokud pri nasledne kontrole za 1/2 hod. se tyto hodnoty nezmenily,
soubor
> prenesu. Moc se mi to reseni nelibi,
> protoze se presun souboru odklada, ale zatim me nic chytrejsiho
nenapadlo.

> Martin Ben

Atributy souboru na unixu

[*] martin.ben(zv)ge(tec)com - 18.8.2003 12:39:37

From: Martin Schayna [mailto:mschayna(zv)aktis(tec)cz]

Jiri Cincura <jiri(zv)cincura.net> wrote:
> A co ty soubory Locknout? A pokud to nemuzes delat, tak co si udelat
> "zamkovy adresar/soubor"? To by nepomohlo?

Tady asi bude problem v tom ze z jedne strany je aplikace,
kterou nemas az tak dobre pod kontrolou (jestli se dobre
pamatuji tak Oracle) a ktera generuje soubor a na druhe
strane je aplikace ktera na nej ceka ale nedozvi se jestli
je uz hotovy nebo ne. Tedy jestli tomu spravne rozumim.

Ty prepinace Samby jsi kontroloval?

Martin Schayna

InnoSetup a registry

[*] Vlastimil Zdenek <delphi(zv)gestore(tec)cz> - 18.8.2003 12:39:37

From: Jiri Cincura [mailto:jiri(zv)cincura.net]

A co ty soubory Locknout? A pokud to nemuzes delat, tak co si udelat
"zamkovy adresar/soubor"? To by nepomohlo?

OLE server

[*] Petr Nehez <dpn(zv)atlas(tec)cz> - 18.8.2003 08:13:13

Zkousel, ale to nestaci, potreboval bych vedet jaky interface musi
implementovat, zatim jsem jich odhad asi tak 12, ale to jsem je nejak
vydedukoval z toho, co implementuje Wordpad nebo Excel pomoci OleView. K
tomu bych uvital i kousek kodu.

Petr Nehez

From: "Petr Nehez" <dpn(zv)atlas(tec)cz>
> mam vlastni editor, ktery ale zakaznik chce vkladat do Wordu. Nevite, kde

Zkousel si z neho udelat ActiveX komponentu ?

Petr Vones

VPN spojeni na 64kbps ?

[*] Vlastimil Bardon <bardon(zv)akord-soft(tec)cz> - 18.8.2003 08:13:13

Nejake zkusenosti s tim mame (hlavne kolegove co delaji sluzby, ja osobne s tim pracuju jen obcas). Na prumerne dobre napsanou C/S aplikaci to nestaci. Musela by byt velmi dobre napsana. Ale napriklad Windows Terminal Services (popripade Citrix) chodi na takove rychlosti celkem v pohode. Pouzivame to na poskytovani sluzeb (vzdalene spravy) mnoha nasim zakaznikum a jsme s tim celkem spokojeni.

> Nemate nekdo prakticke zkusenosti s propojenim
> siti pres VPN? Bude mi na rozumnou praci s daty
> stacit 64kbps?

7-bit prevod na ASCII u GSM

[*] Jiri Sedivec <jsedivec(zv)mail(tec)cz> - 18.8.2003 08:07:12

Nemate nekdo funkci na dekodovani 7-bit "PDU-textu" ze SMS do ASCII?
Diky ... Jiri

Konverze dlouhych wavu

[*] Jiri Bily <bily78(zv)tiscali(tec)cz> - 18.8.2003 07:55:11

No to jsem chtel udelat. Jenomze Lame umi zkonvertit jen wavy ve formatu
PCM, ale ja mam zdrojovy wavy ve formatu a-Law.
Pokud budu dostatecne zoufalej, tak jeste muzu konvezci a-Lav na PCM udelat
mym programem bez pouziti kodeku (to umim) a az na vzniklej wav poslat Lame.
Bude to sice funkcni, ale porad to nebude ono.

From: "Ponechal Vladimir" <ponechal_vladimir(zv)tesco-europe.com>
> P.S.: Apropo, poradte nejakou dobrou komponentu na prehravani videa. Je
> nutne, aby vedela Click, DoubleClick, MouseDown, MouseMove, MouseUp.

Napriklad TMediaPlayer. TAnimate je urceno pouze pro prehravani jednoduchych
animaci v omezenem rozsahu formatu souboru.

Petr Vones

TAnimate

[*] Ponechal Vladimir <ponechal_vladimir(zv)tesco-europe(tec)com> - 16.8.2003 22:37:02

Cau panove,

Prosba. Vytvoril jsem si z TAnimate vlastni komponentu.Vse jsme zdedil a pridal jsem si

OnClick: funguje
OnMouseDown: nefunguje
OnMouseMove: nefunguje
OnMouseUP: nefunguje

Komponentu jsem nainstaloval.

Problem:

Hlaska kterou obdrzim pri spusteni prg: Property OnMouseDown does not exist.

Do zdroju komponentu jsem pouze pridal:

TAdvanceAnimate = class(TAnimate)
property OnMouseDown;
property OnMouseMove;
property OnMouseUp;

Jsem si vedom, ze jsem nekde neco nezadal. Akorad nevim kde a co.

P.S.: Apropo, poradte nejakou dobrou komponentu na prehravani videa. Je nutne, aby vedela Click, DoubleClick, MouseDown, MouseMove, MouseUp.

Master detail s CliendDataSet

[*] Benda Lukas <bendal(zv)volny(tec)cz> - 16.8.2003 20:14:53

Tak tento problem jsem jiz vyresil. Staci nastavit PacketRecord na -1 a
uz to jede normalne, bohuzel Delphi tento parametr neukladaji a tak pri
kazdem startu ho musim nastavit znovu. (Asi si na to budu muset udelat
komponentu :().

Benda Lukas wrote:

> [...]
>a detail je ClientDataSet.

DBGrid, insert na poslednim radku, vypnout

[*] Benda Lukas <bendal(zv)volny(tec)cz> - 16.8.2003 20:12:53

[...]

[*] Cizek Milan <cizek.milan(zv)seznam(tec)cz> - 16.8.2003 19:14:49

> [...]

zjistit instalovane komponenty, ktere uzivatel zaskrtne na predchozi
zalozce. Lze to vubec?? Diky za pripadnou pomoc.

function ScriptDlgPages(CurPage: Integer; BackClicked: Boolean):
Boolean; var Next,NextOk: Boolean; CurSubPage: integer; begin
if (not BackClicked and (CurPage = wpSelectComponents)) or
(BackClicked and (CurPage = wpReady)) then
begin
{ First find out on which page we should start }
if not BackClicked then
CurSubPage := 0
else
CurSubPage := 2;

ScriptDlgPageOpen();
ScriptDlgPageSetCaption('Uprava udaju');

while (CurSubPage >= 0) and (CurSubPage <= 0) and not Terminated
ScriptDlgPageSetSubCaption1('Zadejte pozadovane udaje');
ScriptDlgPageSetSubCaption2('Zadejte jmeno MS SQL Serveru. Pro
lokalni server muzete zadat tecku.' +#13#10+ 'Pak kliknete na tlacitko
Dalsi.');

Next := InputQuery('Server:',ServerName);
if Next then
if ServerName = '.' then
ServerName := 'localhost';
NextOk := Length(ServerName) <> 0;
if not NextOk and not Terminated then
MsgBox('Zadejte prosim nazev serveru!', mbError, MB_OK);

if Next then
begin
{ Go to the next page, but only if the user entered correct
information }
if NextOk then CurSubPage := CurSubPage + 1;
end
else CurSubPage := CurSubPage - 1;
end;

{ See NextButtonClick and BackButtonClick: return True if the
click should be allowed }
if not BackClicked then Result := Next
else Result := not Next;
{ Close the wizard page. Do a FullRestore only if the click (see
above) is not allowed }
ScriptDlgPageClose(not Result);
end
else Result := True;
end;

function UpdateReadyMemo(Space, NewLine, MemoUserInfoInfo, MemoDirInfo,
MemoTypeInfo, MemoComponentsInfo, MemoGroupInfo, MemoTasksInfo: String):
String; begin
Result := MemoDirInfo+NewLine+NewLine+'Database Server:
'+NewLine+Space+ServerName+NewLine+NewLine+MemoTasksInfo+NewLine+NewLine
+MemoGroupInfo;
end;

function NextButtonClick(CurPage: Integer): Boolean;
begin
Result := ScriptDlgPages(CurPage, False);
end;

function BackButtonClick(CurPage: Integer): Boolean;
begin
Result := ScriptDlgPages(CurPage, True);
end;

S pozdravem Milan Cizek, amatersky programator, D7 Ent
Win2k (SP3) a WinXP, cizek.milan(zv)seznam(tec)cz, ICQ: 59826637

Archiv konfery

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 16.8.2003 16:18:37

From: "Milan" <minkob(zv)stonline.sk>
> Ako sa dostanem do archivu konferencie?

http://delphi(tec)cz/konf.asp
http://delphi(tec)cz/konfview/

Petr Vones

Archiv konfery

[*] Milan <minkob(zv)stonline.sk> - 16.8.2003 16:08:37

Caute.
Ako sa dostanem do archivu konferencie?

Milan

podmineny zapis do registru v InnoSetup

[*] Cizek Milan <cizek.milan(zv)seznam(tec)cz> - 16.8.2003 14:00:29

> [...]

S pozdravem Milan Cizek, amatersky programator, D7 Ent
Win2k (SP3) a WinXP, cizek.milan(zv)seznam(tec)cz, ICQ: 59826637

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 16.8.2003 13:06:25

From: "Petr Nehez" <dpn(zv)atlas(tec)cz>
> mam vlastni editor, ktery ale zakaznik chce vkladat do Wordu. Nevite, kde

Zkousel si z neho udelat ActiveX komponentu ?

Petr Vones

Generovani OID

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 16.8.2003 13:06:25

From: "Benda Lukas" <bendal(zv)volny(tec)cz>
> Nemate nekdo nejakou funkci na generovani OID? Potrebuju do databaze,
> problem mam ale ten, ze OID musi byt originalni v ramci vsech instalaci

Co treba GUID, viz funkce CreateClassID.

Petr Vones

Generovani OID

[*] Benda Lukas <bendal(zv)volny(tec)cz> - 16.8.2003 11:30:19

Nemate nekdo nejakou funkci na generovani OID? Potrebuju do databaze,
problem mam ale ten, ze OID musi byt originalni v ramci vsech instalaci
databazi (asi 2000 jednotlivych instalaci databaze). Nejvhodnejsi by
bylo generovat jej z cisla procesoru, nebo sitove karty, ale bohuzel
nevim jestli budou cilove stanice natolik vybavene, ale v kazdem pripade
budu rad i za funkci generujici OID z procesoru, nebo sitove karty.

Dekuji
Lukas "benzin" Benda

DBExpress a editovanie zaznamov v DB

[*] Benda Lukas <bendal(zv)volny(tec)cz> - 16.8.2003 01:31:37

No na oracl nemam, ale problem by se mohl dat opravit obejitim. Protoze
ClientDataSet ma "Deltu" provadet update rucne. Myslim, ze by to nemelo
byt nic moc sloziteho, protoze jestli to dobre chapu, tak Provider tu
slouzi pouze pro komunikaci se zdrojoviym DataSetem.

P.S.: Nevite nekdo jak co udela odpojeni Providera od ClientDataSetu,
kdyz uz je ClientDataSet aktivni?

p.sestak(zv)corag.sk wrote:

> [...]
>
>in the SET clause of an UPDATE statement
>following "!" in a search condition to signify not equal
>Action: Correct the syntax. Insert the equal sign where required and retry
>the statement.
>
>Lenze tento dotaz som neskladal ja ale nejaka komponenta (pravdepodobne
>DataSetProvider),
>pretoze to bezi skryte pred uzivatelom DBExpress komponenty. Z toho
>usudzujem ze by tam mohla byt programatorska chyba,
>niekde vo VCL, ale to je len moj dohad.
>Ak sa niekto z citajucich stretol s podobnym problemom (ORACLE + DBExpress

[*] Benda Lukas <bendal(zv)volny(tec)cz> - 16.8.2003 01:25:36

[...]

[*] Benda Lukas <bendal(zv)volny(tec)cz> - 16.8.2003 01:21:36

JJ presne tak. Kdyz u FireBirda volate rucne CREATE TABLE tak polozky
nejsou typu DATE ale typu TIMESTAMP.

Marek Eichler wrote:

>Zdravim,

>Vzhledem k tomu, ze nepises o jakou se jedna DB tak je slozitejsi poradit.
>Pokud se jedna o FireBird tak tato chyba muze souviset s nastavnym dialektem
>SQL serveru. Pro praci s DateTime je potreba mit nastaven Dialect na hodnotu
>3
>
>S pozdravem Marek Eichle

Konverze dlouhych wavu

[*] Jiri Cincura <jiri(zv)cincura(tec)net> - 15.8.2003 22:41:26

[...]

[*] Jiri Cincura <jiri(zv)cincura(tec)net> - 15.8.2003 22:39:26

[...]

[*] Viliam Mlich <mlich1(zv)volny(tec)cz> - 15.8.2003 19:53:15

> [...]

odhadnut objem a prepocitat, za ako dlho sa ten objem pretlaci po
64kbit drate pri jednotlivych akciach programu.

Hledani v tabulce - LOCATE ?

[*] Martin Schayna <mschayna(zv)aktis(tec)cz> - 15.8.2003 15:26:59

LUKES Vaclav <lukes(zv)ans(tec)cz> wrote:
> To je to, co bych chtel...
> Kde bych nasel ono QBE ?
> V.

Hledej na netu, QBE je pouze obecny nazev technologie
pro uzivatelske zadani omezovacich podminek, ale protoze
se v Delphi malo pouziva, myslim ze nic nenajdes.

Martin Schayna

ISTool a "moje" stranka

[*] Vlastimil Zdenek <delphi(zv)gestore(tec)cz> - 15.8.2003 15:22:54

Dikes moooooooooooooooooooccccccccccccc..............:)))

Vlasta

From: "Vaclav Riha - Soft Consult" <vaclav_riha(zv)softconsult(tec)cz>

> vysledky dostavi pouhym formalnim preinstalovanim, smazou adresar Windows
> jedou (data tam prece zustaly)

No ale pak prijdou (W9x) o soubory na plose :)

> MS ve ME, W2K a WXP udelal novou strukturu dat. Adresar pro data typu
> "ucto" by byl C:\D...and S...\All Users\Data Aplikaci. Pozor ale, tento
> adresar je skryty!!! a vychozi nastaveni systemu je NEZOBRAZOVAT skryte
> slozky a soubory.

Omyl All Users je pro skupinu Users jen pro cteni....> To plati i o uzivatelskych datech Data Aplikaci a Local Setting\Data
> aplikaci. Co je platne, kdyz do manualu napisete umisteni dat ve WXP, kdyz
> je prumerny uzivatel nenajde??? Tak ze do korene??? Je to univerzalni, bez
> zabran ze strany systemu a jeste na ocich uzivateli. Je to prasecina, ale
> vysledky jsou nejlepsi. A uzivatelum jde o vysledky. Co vy na to,

Ale ja nema nic proti tomu, aby program pri instalaci nabidl volby
"Data ukladat do adresare : " C:\TvujProgram\Data"
"Nastaveni ukladat do adresare : " C:\TvujProgram\Settings"
Pripadne muze nabizet v NT %userprofile%\Data Aplikaci atd..
JENOM PROBOHA NENABIZET Program Files a WINNT !!!
a alespon dat moznost volby.
Co se tyce registru, tak programator s Tvoji filozofii musi zakonite na
registry stejne zapomenout

> prevychovavat nebo byt bez problemu?? A to sem nemicham jeste sdileni v
> siti!!!

Nevidim jeden jediny duvod proc by to znamenalo prevychovu, pouze pak bude
programek pouzitelny i ve velkych sitich, kde je nutna dusledna bezpecnostni
politika. Pet nebo deset useru obcas malou sit nejak zaviruje, odstrani se
to a jede se dal, ale ve vetsi siti ta moznost geometricky stoupa s poctem
uzivatelu a pri poctu nekolik desitek useru by bez bezpecnostni politiky asi
byl "lov na vira" kazdodennim ci spise kazdonocnim chlebem spravce.

Ludek

Zasady psani programu

[*] ing. Jan Fiala <jan.fiala(zv)wo(tec)cz> - 14.8.2003 15:40:52

14.8.2003 Vaclav Riha - Soft Consult:
> [...]
> zabran ze strany systemu a jeste na ocich uzivateli. Je to prasecina, ale
> vysledky jsou nejlepsi. A uzivatelum jde o vysledky. Co vy na to,

Program, ktery by mi sam od sebe nacpal data do nejakeho adresare v
Rootu by se mi moc nelibil. Pokud bych nemel pri instalaci volbu
umisteni dat...
Tady byla spis rec o konfiguracnich souborech ne o nejake databazove
sdilene aplikaci.

> A to sem nemicham jeste sdileni v siti!!!

V tomto pripade musi byt data v nejakem nasdilenem sitovem adresari. A
to uz je mimo schopnosti BFU

Hledani v tabulce - LOCATE ?

[*] Radek KALA <kala(zv)betacontrol(tec)cz> - 14.8.2003 15:48:52

Mam obavy, ze to nepujde. Jednodusse. musel by jsi odpojit ty
DBedity od datasourcu, nebo si napsat vlastni komponentu.
Pokud to potrebujes aby se to takto chovalo, tak ty dbedity schovej a
dej si prez ne normalne edity. Dal uz je to jasny.

> [...]
> pokud se najde.
>
> Cast jsem udelal, ale cast mi nejde vyresit.

TlistView a OwnerDraw

Ahoj vespolek, mam SendLV: TListView se stylem vsReport a potrebuji vybarvit
chlivek s Caption jednou barvou a ostatni chlivky se SubItems jinou barvou.
OwnerDraw mam nastaveno na true a mam napsano toto:

procedure TConnectLogWnd.SendLVCustomDrawItem(Sender: TCustomListView;
Item: TListItem; State: TCustomDrawState; var DefaultDraw: Boolean);
var Rect: TRect;
begin
DefaultDraw:= false;
Sender.Canvas.Brush.Color:= $00FFF5D5;
Rect:= Item.DisplayRect(drLabel);
Sender.Canvas.FillRect(Rect);
Sender.Canvas.TextOut(Rect.Left, Rect.Top, Item.Caption);
end;
Funguje to podle ocekavani.

nasledujici kod je opsan z 1001 T&T:

procedure TConnectLogWnd.SendLVCustomDrawSubItem(Sender: TCustomListView;
Item: TListItem; SubItem: Integer; State: TCustomDrawState;
var DefaultDraw: Boolean);
var Rect: TRect;
begin
if SubItem = 0 then exit;
DefaultDraw:= false;
if ListView_GetSubItemRect(sender.Handle, Item.Index, SubItem, 0, (zv)Rect)
Sender.Canvas.Brush.Color:= $00FAA5D5;
Sender.Canvas.FillRect(Rect);
Sender.Canvas.TextOut(Rect.Left, Rect.Top, Item.SubItems[SubItem - 1]);

Problem je v tom, ze do te druhe procedury to VUBEC NEVLEZE (data tam
samozrejme vkladam, takze je co kreslit) a ja nechapu z jakeho duvodu.
Nevite nekdo, co mam spatne?

Korunovacni 6
Praha 7
tel. +420724007234

Hledani v tabulce - LOCATE ?

[*] LUKES Vaclav <lukes(zv)ans(tec)cz> - 14.8.2003 15:30:51

[...]

[*] Vaclav Riha - Soft Consult <vaclav_riha(zv)softconsult(tec)cz> - 14.8.2003 15:26:50

Nevyhody umisteni Windows\DataAplikaci pripadne Windows\Application Data a
nekdy to vse riznute profily.

V tomto obdobi minuleho stoleti, vetsina aplikaci sve data umistovala:
- v podadresari spolecne s programem, nejcasteji v Program Files\XXX\Data
(pozustatek z DOSovskych uloh, s pridanim Program Files)
- to same, ale v koreni C:\XXX\Data, (DOS jak vysity)

Data v adresari Windows by vetsina uzivatelu necekali, a s tim souvisi dve
veci:
- zalohovani, DOSovske programy vetsinou resily zalohovani samostatne, a
data si davaly do sveho adresare. To ocekaval uzivatel u novych
Windowsowskych aplikaci, ktere jiz nektere (logicky) zalohovani nenabizeji.
Uzivatel zvykly z DOSu, na data v adresari aplikace zalohuje napr. pomoci
MS Backup adresare s programem. (Ale data tam nebudou). MS behem sveho
vyvoje nekolikrat zmenil pojmenovani a umisteni adresaru pro spolecna a
uzivatelska data. V tomto hokeji neslo uzivatele naucit, pravidla pro
ukladani dat. Potom se vyvojarum nedivim ze si netroufli zhora uvedene
adresare pouzivat.

- druhy duvod je jeste horsi. Nekteri uzivatele resi problemy s PC (a nekdy
i jakekoliv jine) pravidelnym preinstalovani Windows. Nikdy jsem to
nepochopil, ale je jich kupodivu dost. Tak jako vy se kazdy (druhy) tyden
mejete, oni preinstalovavaji OS. A protoze casem zjistili, ze ne vzdy se
vysledky dostavi pouhym formalnim preinstalovanim, smazou adresar Windows a
[...]

S pozdravem Vaclav Riha

> Je fakt, ze do %userprofile%\Data aplikaci\ maloktery program zapisuje;
> mozna je to z duvodu kompatibility s Win98 ...

>Ahoj.
>No a co tomu vadi ?
>I ve Win98 existuji profily jen jsou jinde, ale tam zase ty kritizovane
>techniky nevadi

>Ludek

Atributy souboru na unixu

[*] martin.ben(zv)ge(tec)com - 14.8.2003 15:16:50

[...]

Sluzba, registry, prihlaseny uzivatel - jak to dat

[*] little_bobes(zv)centrum(tec)cz - 14.8.2003 14:30:46

> Dobre. Takze se da predpokladat, ze clovek, ktery to bude obsluhovat,
> bude admin nebo nekdo podobny, protoze jiny by asi pristup k serveru
> mit nemel.
> Pak opravdu nechapu, proc resis problem se zapisem do HKCU a
> nezapisujes to do HKLM

A vis, ze ja to take nechapu? :o)
Ted jsi me tedy dostal ...

Ja spise resil (ted uz je mi to tedy jedno), proc se jednou otevre to a hned
podruhe neco jineho.
Ale ted uz je to vlastne jedno.

Diky Bob

Sluzba, registry, prihlaseny uzivatel - jak to dat

[*] ing. Jan Fiala <jan.fiala(zv)wo(tec)cz> - 14.8.2003 14:02:34

14.8.2003 little_bobes(zv)centrum(tec)cz:

> [...]

mit nemel.
Pak opravdu nechapu, proc resis problem se zapisem do HKCU a

Nasilne ukonceni FireBirdu

[*] Zbysek Hlinka <hlinka(zv)hlinka(tec)cz> - 14.8.2003 14:20:40

On 14 Aug 2003 at 11:50, Marek Dostal wrote:

> Zakaznik ma server se SUSE linuxem, kde mi bezi Firebird 1.0.2. Obcas
> pri vypadku proudu pri bource se po restartu pocitace Firebird
> nespusti korektne a kdyz si dam vypsat status napise mi Firebird
> unused. Musim ho pak nastartovat rucne Firebird stop/start. Nevite
> nekdo co s tim, krom toho, ze by si meli poridit k serveru upsku?

Zvaz, jestli nebude UPS levnejsi a bezpecnejsi nez jakekoliv jine
reseni. A v tomto pripade nejde jen o FB, ale cely server se vsim
vsudy.

Sluzba, registry, prihlaseny uzivatel - jak to dat

[*] ing. Jan Fiala <jan.fiala(zv)wo(tec)cz> - 14.8.2003 13:26:31

> [...]
> Vsechno probiha pod mym prihlasenim, tudiz vychozi klic registru by mel byt
> pokazde HKCU, ale neni.
> V obsluze pozadavku na TCPS se otevre HKU\.DEFAULT, pri nasledne obsluze
> pozadavku na FTPS se otevre HKCU.
> U vlastnosti sluzby je v Services nastaveno pro prihlaseni: Mistni systemovy
> ucet.

Zeptam se jinak.
Bude klientska cast, ktera sluzbu vyuziva neco zapisovat zpet do
registru nebo si jen cte nastaveni ?
Pokud jen cte nastaveni, klidme muzes pouzit HKLM a nemusis premyslet,

DbGrid- hlavicky sloupcu

[*] ing. Jan Fiala <jan.fiala(zv)wo(tec)cz> - 14.8.2003 13:26:31

14.8.2003 Ing. Josef Staufcik:
> Mam jednoduchy datovy soubor v Paradoxu, ktery zobrazuji pomoci DbGridu.
> Nazvy sloupcu v tabulce jsou odvozeny od nazvu poli databazoveho
> paradoxoveho souboru a to mi nevyhovuje. Jenze nemohu nikde najit, jak si
> nazvy hlavicek sloupcu DbGridu nadefinovat sam. Prece to tam nekde byt musi.
> Poradi mi prosim nekdo? Dekuji.

Ze jsi nezkousel prave tlacitko na DBGridu a Column editor (prvni
polozka) ? :-)

Sluzba, registry, prihlaseny uzivatel - jak to dat

[*] little_bobes(zv)centrum(tec)cz - 14.8.2003 13:50:33

> [...]

Na klientovi nastavuji akorat, kam se ma pripojit a na jakem portu - toho
zadne registry s timto souvisejici nezajimaji.

Bob

DbGrid- hlavicky sloupcu

[*] Radek KALA <kala(zv)betacontrol(tec)cz> - 14.8.2003 13:28:32

Jsou dve moznosti.
1. Grid.Columns[i].Title
2. Field.DisplayLabel

Ta druha je lepsi, protoze pokud to budes zobrazovat ve vice gridech,
delas to na jednom miste.

> [...]
> Prece to tam nekde byt musi. Poradi mi prosim nekdo? Dekuji. S pozdravem Radek KALA

Sluzba, registry, prihlaseny uzivatel - jak to dat

[*] little_bobes(zv)centrum(tec)cz - 14.8.2003 13:00:29

> Pokud neni prihlasen zadny uzivatel, neni zadnu HKCU a proto
> pouzije HKU\.Default.
> HKU obsahuje sekce pro jednotlive uzivatele. Po prihlaseni se
> prislusna sekce namapuje do HKCU jako aktivni uzivatel.

Tohle je jasne a odvoditelne.
Napisu to tedy jinak:

[...]

Mozna tohle pomuze

DBData.Columns[i].Title.Caption:=

----- Original Message ----- > Mam jednoduchy datovy soubor v Paradoxu,
> [...]
> paradoxoveho souboru a to mi nevyhovuje. Jenze nemohu nikde najit, jak si
> nazvy hlavicek sloupcu DbGridu nadefinovat sam. Prece to tam nekde byt

[*] Ing. Josef Staufcik <j.staufcik(zv)msp.mesit(tec)cz> - 14.8.2003 12:58:29