Setrideni Project manageru podle abecedy

[*] Radim Kunz <privat(zv)casestudio(tec)com> - 11.8.2003 14:28:47

Ahoj,

mam mozna stupidni dotaz, jak udrzovat unity
v Project manageru setrizene podle abecedy?
Ted to mam chronologicky a je to neprehledne.
Nikde, ani v Environment Options nemuzu nic najit.

Radim

Vyska radku v ListView

[*] Vymazal Milan <vymazal.milan(zv)seznam(tec)cz> - 11.8.2003 14:32:49

Zdravim

> From: "Vymazal Milan" <vymazal.milan(zv)seznam(tec)cz>

> Proc by nebylo. VirtualTreeView je pod MPL licenci takze jej muzes pouzivat.
> Jinak by asi ani nemelo smysl aby jej autor daval k volnemu pouziti. Ne kazdy
> nici vysledky sve prace necim takovym jako je vyhradni licencovani pod GPL.

asi ano, pouziju vitrualtreeview a uz nebudu otravovat
> Kdyz se podivas na galerii tak tam uvidis pouziti i v komercnich produktech:
> http://www.delphi-gems.com/VirtualTreeview/VTGallery.php

Milan Vymazal

program neodpovida

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 11.8.2003 14:10:36

From: "Martin Bursa" <martin.bursa(zv)ikos(tec)cz>
> nevite jak zamezit v XP tomu, aby se behem zpracovani casove narocne akce
> po nekolika sekundach v titulku hlavniho okna objevilo "XXX (neodpovida)" ?

Pouzivas funkci MessageDlg ?

Petr Vones

Sluzba, registry, prihlaseny uzivatel - jak to dat

[*] little_bobes(zv)centrum(tec)cz - 11.8.2003 13:46:24

Zdravim,

vytvoril jsem si na serveru ovladaci programek, kterym do registru zapisu
nejake informace.
Tyto informace se zapisi do HKEY_CURRENT_USER.

Nyni mi na serveru bezi sluzba, ktera mimo jine cte tyto informace z
registru.
Lepe receno by cist mela. Problem je ale v tom, ze sluzba neni vazana na
prihlaseneho uzivatele, proto mi necte informace z HKEY_CURRENT_USER, ale z
HKEY_USERS\.DEFAULT.

Udelal jsem pri vytvareni sluzby nekde chybu, nebo je chyba v tom, ze ten
ovladaci programek nezapisuje do HKEY_USERS\.DEFAULT?
A nebo je ten pes zakopany uplne nekde jinde?

Diky Bob
(D4 c/s, Win2000)

dll a win98

[*] hlavki(zv)medium13 <hlavki(zv)medium13.sk> - 11.8.2003 14:00:30

PV> Kde se najednou vzalo Modules[idx] ?

No yo,

to je OK, to som prepisoval v maile, aby to bolo zrozumitelnejsie...
samozrejme v tomto problem nie je a malo by to byt:

If MyHandle <> 0 then bla bla

hlavki

Vyska radku v ListView

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 11.8.2003 13:38:19

From: "Vymazal Milan" <vymazal.milan(zv)seznam(tec)cz>
> [...]

Kdyz se podivas na galerii tak tam uvidis pouziti i v komercnich produktech:

[*] Martin Bursa <martin.bursa(zv)ikos(tec)cz> - 11.8.2003 13:02:11

Ahoj,
nevite jak zamezit v XP tomu, aby se behem zpracovani casove narocne akce
po nekolika sekundach v titulku hlavniho okna objevilo "XXX (neodpovida)" ?
Nemohu tento problem resit volanim zpracovani zprav a take jej
nechci resit nastavovanim kompatibility se starsimi Windows. Urcite existuje
i dalsi reseni, protoze pokud aplikaci spustim z IDE Delphi, nikdy se
tento problem nevyskytne ! D5 prof, XP

Maca

DBExpress a editovanie zaznamov v DB

[*] ing. Jan Fiala <jan.fiala(zv)wo(tec)cz> - 11.8.2003 13:28:13

11.8.2003 p.sestak(zv)corag.sk:
> Zdravim,
> Potrebujem sa na DB pripojit pomocou komponent DBExpress.
> Neviem vsak, ake komponenty mam vlastne na Form polozit a ako ich
> poprepajat tak, aby som zaznamy mohol v DBGride aj menit.
> Skusal som to urobit, no uz v design time mi to hadzalo chybu
> "Operation not allowed on a unidirectional dataset".
> Ked som pouzil SQLClientDataSet, DBNavigator mal tlacitko Post zasedene.
> Privital by som, ked by mi mohol niekto poslat chodivy priklad na sukromnu

dbExpress jsou urceny pro praci s SQL servery a motat do toho editaci
v GRIDU...

Vyska radku v ListView

[*] Vymazal Milan <vymazal.milan(zv)seznam(tec)cz> - 11.8.2003 13:28:13

> [...]

jo ja vim ze virtual tree je nejlepsi reseni ale potrebuji ty problemy
s listview vyresit do komerencniho projektu.. takze pouziti neceho

[*] Vymazal Milan <vymazal.milan(zv)seznam(tec)cz> - 11.8.2003 13:04:11

Zdravim

takze multiline u listview jsem zavrhl. Ale potreboval bych zmenit
velikost radku u komponenty ListView, to uz snad mozne je...

Milan Vymazal
Delphi 7 Enterprise, Windows 2000 SP3 Proff, IE 6.0sp1 with all sp

DBExpress a editovanie zaznamov v DB

[*] p.sestak(zv)corag.sk - 11.8.2003 12:58:10

[...]

adresu: p.sestak(zv)corag.sk
alebo nejaky hint, ako to urobit pomocou DBExpressu.

P.Sestak

chyby VS .NET a C# ???

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 11.8.2003 12:08:05

From: "Lubos Urban" <lubos.urban(zv)visicom.sk>
> .NET Framework 1.0 verzia 1.0.3705

To uz je stara verze, plno chyb je opraveno v 1.1

Petr Vones

Jednoznacny identifikator (autoincrement?) - teore

[*] Jiri Foldyna <jiri.f(zv)avizo(tec)cz> - 11.8.2003 12:18:06

> No a este taku podotazocku, kde by som nasiel na nete nieco o
> generovani toho guid, pretoze
> ako pisete predpokladam, ze ma dlzku 128 bitov, co by v podstate
> nebolo nad db az tak vela, pretoze
> sucastne pouzivam 64 bitovi identifikator (autoincrement), ale
> predpokladam, ze pouzivanie GUID by kadeco zjednodusilo.

Ahoj,
na netu jsem to nehledal. Zkusil bych google.

Tohle je definice GUIDu z MS SDK:
GUID
GUIDs identify objects such as interfaces, manager entry-point vectors
(EPVs), and class objects. A GUID is a 128-bit value consisting of one group
of 8 hexadecimal digits, followed by three groups of 4 hexadecimal digits
each, followed by one group of 12 hexadecimal digits. The following example
shows the groupings of hexadecimal digits in a GUID.

6B29FC40-CA47-1067-B31D-00DD010662DA
The GUID structure stores a GUID.

typedef struct _GUID
{
DWORD Data1;
WORD Data2;
WORD Data3;
BYTE Data4[8];
} GUID;
Members
Data1
Specifies the first 8 hexadecimal digits of the GUID.
Data2
Specifies the first group of 4 hexadecimal digits.
Data3
Specifies the second group of 4 hexadecimal digits.
Data4
Specifies an array of 8 bytes. The first 2 bytes contain the third group of
4 hexadecimal digits. The remaining 6 bytes contain the final 12 hexadecimal
digits.

Vyska radku v ListView

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 11.8.2003 13:08:11

From: "Vymazal Milan" <vymazal.milan(zv)seznam(tec)cz>
> [...]

Vysku zmenis budto fontem nebo vyskou prirazenych ikon z imagelistu.

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 11.8.2003 12:20:07

From: "hlavki(zv)medium13" <hlavki(zv)medium13.sk>
> MyHandle := LoadLibrary(PCHar(filename));

V MyHandle mame tedy HMODULE

> If Modules[idx].Handle <> 0 then

Kde se najednou vzalo Modules[idx] ?

> begin
> (zv)proc := GetProcAddress(MyHandle, 'RunModul');

Chybi kontrola zdali (zv)proc neni nil

Petr Vones

ListView a multiline

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 11.8.2003 12:08:05

From: "Vymazal Milan" <vymazal.milan(zv)seznam(tec)cz>
> je mozne nastavit u komponenty Listview ktera je v report modu vlastnost
> MULTILINE pro radek ?

Ne. TListView bude mit vzdy jen jeden radek. Pokud by jsi totiz pouzil
VirtualTreeview nebo TDrawGrid tak uz to mas davno vyresene.

Petr Vones

SetCursor v threadu

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 11.8.2003 12:22:07

From: "Pavel Gazda" <pavel_gazda(zv)datasw(tec)cz>
> Predpokladal jsem Timer v samostatnem threadu,

Pouzit komponentu TTimer v threadu je nesmysl, to je daleko snazsi cekat v
nejake WaitXXX funkci.

Petr Vones

ListView a multiline

[*] Vymazal Milan <vymazal.milan(zv)seznam(tec)cz> - 11.8.2003 12:34:08

Zdravim

>Ne. TListView bude mit vzdy jen jeden radek. Pokud by jsi totiz pouzil
>VirtualTreeview nebo TDrawGrid tak uz to mas davno vyresene.

No ale advlistview to mam a funguje mu to skvele. uz jsem prisel na to jak udelat v header aby to bylo
multi line a v tom radku to musi ji ttaky.

Milan

Aktualizace EXE programu

[*] Viliam Mlich <mlich1(zv)volny(tec)cz> - 11.8.2003 11:34:02

> Spustit jiny program a ukoncit puvodni.
> Novy program stahne aktualizaci a zaktualizuje
> puvodni program a znovu jej spusti.

Pred spustenim aktualizacneho programu treba ten exe skopirovat z
nejakej matrice a spustit az tu kopiu. Aby sa eventuelne dal
aktualizovat aj sam aktualizacny program.

bye
vmlich

Sinea vs primy tisk

[*] Rostislav Lekes <rlekes(zv)atlas(tec)cz> - 11.8.2003 11:34:02

Zdravim,
Ma nekdo zkusenost s rychlosti a 'pohodlnosti' prace se Sineou pro znakovy
tisk (znakovy rastr se jmenuje ta volba v Sinei)?
Predevsim otazka rychlosti je dulezita ..., tou pohodlnosti myslim spis
jestli to ma nejaka omezeni.

Diky Rosta , W2K, D6

dll a win98

[*] hlavki(zv)medium13 <hlavki(zv)medium13.sk> - 11.8.2003 12:36:09

k> Dobry den
k> Pada to i po prekladu aplikace na W98? - zde je jina sprava pameti nez
k> ve win Xp - programy prelozene na W200/XP na W98 nefunguji korektne.

Ano, pada to aj po kompilacii na win98. Rovnako sa sprava kompilat z
XP aj z win98SE.

k> Database: TASADatabase (komponenty na pripojenie na Sybase ASA SQL)

k> Toto je ukaztel na komponentu?
k> Pokud ano pak tento zpusob neni prilis vhodny a muze to byt zdroj problemu.
k> Nekde to funguje jinde ne...
k> Petr Koukal.

Ano, je to ukazovatel. V Dll to vyzera takto.

var Database: TASADatabase;

RunModul(AHandle: THandle; ADatabase: Pointer; APerms: TPermissionType)
begin
// bla bla
Database := ADatabase;
// bla bla
end;

dik, hlavki

Jednoznacny identifikator (autoincrement?) - teore

[*] Vlko II. <vlko(zv)zilina(tec)net> - 11.8.2003 11:34:01

On Mon, 11 Aug 2003 10:53:58 +0200, Jiri Foldyna <jiri.f(zv)avizo(tec)cz> wrote:

> [...]
> uplne GUID..." (lety praxe jsem se stal mirne paranoidnim - asi nemoc z
> povolani :-))
>
> Zdravim
>
> Jiri Foldyna
> mailto:jiri.f(zv)avizo(tec)cz

No a este taku podotazocku, kde by som nasiel na nete nieco o generovani
toho guid, pretoze
ako pisete predpokladam, ze ma dlzku 128 bitov, co by v podstate nebolo nad
db az tak vela, pretoze
sucastne pouzivam 64 bitovi identifikator (autoincrement), ale
predpokladam, ze pouzivanie GUID by kadeco zjednodusilo.

BTW: vlastimil barton pisal:
Autorincrement (u MS SQL se jmenuje identity) - vyhodou je, ze si ho
prideluje server, nevyhodou je, ze o nem aplikace nevi. Mohu si sice
zjistit, co server pridelil, ale pokud to chci doplnit do datasetu, tak si
dataset mylne mysli, ze jsem zmenil data. Nakonec jsem si toto reseni
neoblibil a pouzivam je jen vyjimecne.

On si to mysli preto, ze je tak nastavena dana field, ale staci zmena s
fkData na inu hodnotu, neviem uz presne ci fkInternalGenerated a uz si to
nemysli:)

mail: vlko_(zv)pobox.sk web: http://vlko.zilina.net

Jednoznacny identifikator (autoincrement?) - teore

[*] Vlastimil Bardon <bardon(zv)akord-soft(tec)cz> - 11.8.2003 11:46:03

Ano, da se s tim kouzlit, zkousel jsem to ale vzdy se nakonec naslo neco, co mi nevyhovovalo.

From: "Petr Vones" <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz>
> V jake verzi .NET Frameworku ?
>
> Petr Vones

Aktualizace EXE programu

[*] ing. Jan Fiala <jan.fiala(zv)wo(tec)cz> - 11.8.2003 10:15:54

11.8.2003 Milan Bartonek:
> [...]

Spustit jiny program a ukoncit puvodni.
Novy program stahne aktualizaci a zaktualizuje puvodni program a znovu

[*] Milan Bartonek <mbartonek(zv)synthesia(tec)cz> - 11.8.2003 09:45:51

Ahoj,

ve spustene aplikaci na tlacitko potrebuji provest jeji aktualizaci pres
sit.
Jak ale prepsat spusteny EXE program (pro vsechny Win) ?

D6 Prof.

Dekuji

Bartonek Milan

Clipboard - pridani neceho

[*] Vlastimil Bardon <bardon(zv)akord-soft(tec)cz> - 11.8.2003 08:13:44

[...]

Diky.

(Je to v D5)

Jednoznacny identifikator (autoincrement?) - teore

[*] ing. Jan Fiala <jan.fiala(zv)wo(tec)cz> - 11.8.2003 10:13:54

11.8.2003 Vlastimil Bardon:
> [...]

jak z aplikace tak i ze serveru

Jednoznacny identifikator (autoincrement?) - teore

[*] Vlastimil Bardon <bardon(zv)akord-soft(tec)cz> - 11.8.2003 08:37:46

Zkousel jsem s primarnimi klici leccos (na MS SQL) ale zatim jsem s zadnym resenim nebyl uplne spokojen. Kazde reseni melo sve vyhody a nevyhody.

1) Autorincrement (u MS SQL se jmenuje identity) - vyhodou je, ze si ho prideluje server, nevyhodou je, ze o nem aplikace nevi. Mohu si sice zjistit, co server pridelil, ale pokud to chci doplnit do datasetu, tak si dataset mylne mysli, ze jsem zmenil data. Nakonec jsem si toto reseni neoblibil a pouzivam je jen vyjimecne.

[...]

Chcel by som nastolit otazku cisto teoretickeho razu, co pouzivat ako
jednoznacny identifikator

Delphi 5, MyProgram.exe.Manifest a ListView

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 11.8.2003 01:39:12

From: "Pavel Polak" <admin(zv)golden-html.com>
> mam dotaz je mozne zprovoznit nejakym zpusobem ListView v programu kdy k
> nemu prilinkuju tzv. Manifest?

Zkus http://www.delphi-gems.com/ThemeManager.php ale VCL podporuje XP temata
az v Delphi 7.

Petr Vones

Delphi 5, MyProgram.exe.Manifest a ListView

[*] Pavel Polak <admin(zv)golden-html(tec)com> - 10.8.2003 22:13:00

Zdravim,

mam dotaz je mozne zprovoznit nejakym zpusobem ListView v programu kdy k
nemu prilinkuju tzv. Manifest?

Diky Pavel Polak

Problem s FlashFiler podruhe

[*] Petr Zahradnik <clexpert(zv)clexpert(tec)cz> - 10.8.2003 21:48:58

Puvodni zprava ze dne 10.8.2003:

> [...]

jsou tak dve podminky spravneho ceskeho trideni - pouzity AnsiString a
cesky operacni system. A tam, kde zadna cestina neni, dej klidne

[*] petr.spurny <peta.spurny(zv)tiscali(tec)cz> - 10.8.2003 21:30:56

Kdyz zmenim typ na ANSI NullString vse funguje jak ma!

Diky moc za pomoc, ale stejne by me zajimalo proc WideString nefungoval. To
uz je jedno.
Jeste jednou diky moc.

:: petr.spurny ::

:: peta.spurny(zv)tiscali(tec)cz ::

Posli mi zdrojak od toho okna.

Hello delphi-l(zv)clexpert(tec)cz!

Nazabudni, please..

jak zjistit obsah Editu v jinem okne?

[*] ing. Jan Fiala <jan.fiala(zv)wo(tec)cz> - 10.8.2003 17:22:41

8.8.2003 dphi_forum(zv)proces.sk:

Omlouvam se, nakonec se to asi bude muset skutecne resit pres zpravy.
Mohlo by to jit pomoci:

var
hnd: HWND;
len:integer;
s:string;
begin
getcursorpos(p);
hnd:=windowfrompoint(p);
len:=sendmessage(hnd, wm_gettextlength, 0, 0)+1;
setlength(s, len);
sendmessage(hnd, wm_gettext, len,LongInt((zv)s[1]));
ShowMessage(s);
end;

Pokud se z toho udela treba MouseClick, mohlo by to nacist text editu
z jakehokoliv okna pod kurzorem

Default jmeno komponenty

[*] Jiri Foldyna <jiri.f(zv)avizo(tec)cz> - 10.8.2003 16:54:39

Ahoj,

da se nejak zmenit default jmeno komponenty (napr. Label -> lbl_) ?
Samozrejme nemyslim rucne v Objekt inspektoru, ale aby se pri polozeni na
form vygenerovalo uz s jinym default nazvem (napr. kdyz polozim prvni
TLabel, bude se jmenovat misto Label1 lbl_1 atd.).

D5 Ent.

Problem s FlashFiler podruhe

[*] Petr Zahradnik <clexpert(zv)clexpert(tec)cz> - 10.8.2003 16:24:37

Puvodni zprava ze dne 10.8.2003:

> 4) Vytvorim tabulku jmena (jmeno WideString(50), prijmeni WideString(50)) ->
> OK

Co kdyz tam das AnsiString misto WideString?

Problem s FlashFiler podruhe

[*] petr.spurny <peta.spurny(zv)tiscali(tec)cz> - 10.8.2003 16:02:35

Zdravim,

omlouvam se za dalsi dotaz ohledne FlashFileru, ale jsem v Delphi spise
trosku pokrocilejsi zacatecnik :-)

Nedavno jsem zde zadal o radu s FlashFiler. Bohuzel jsem zatim moc
nepokrocil, ale zjistil, ze tato chyba se vyskytuje i bez pouziti v Delphi
(viz dale).

Takze:

1) Zapnu FlashFiler Server -> OK
2) Zapnu FlashFiler Explorer -> OK
3) Vytvorim novou databazi (alias pokus) -> OK
4) Vytvorim tabulku jmena (jmeno WideString(50), prijmeni WideString(50)) ->
OK
5) Naplnim pokusnymi daty -> OK
6) Spustim SQL "SELECT * FROM jmena" -> OK
7) Spustim SQL "SELECT * FROM jmena ORDER BY prijmeni" ->>

FlashFiler: Query1846778: Query execution failed:
Access violation at address 0045C520 in module 'FFSERVER.EXE'. Read of
address 01C98039 [$D538/54584]

Jedna se o FlashFiler verzi 2.13 (tusim ze nejnovejsi), exe soubory jsou
stahnute primo z netu, ne kompilovane v Delphi.

Ladenim jsem zjistil ze vsechno pada na radce 4105 v souboru ffIIbase.pas:

4096: function FFIsBitSet(BitSet : PffByteArray; Bit : integer) :
boolean;
4097: var
4098: BS : PAnsiChar absolute BitSet;
4099: P : PAnsiChar;
4100: M : byte;
4102: begin
4103: P := BS + (Bit shr 3);
4104: M := 1 shl (byte(Bit) and 7);
4105: Result := (byte(P^) and M) <> 0; // CHYBA!!!!
4106: end;

Mohl by jste prosim tohle vyzkouset a potvrdit ze vam to funguje? Uz opravdu
nevim co delam spatne. Nebo snad FF neumi radit? Tomu se mi nechce verit.

Predem diky za jakoukoliv radu

Petr Spurny
[D6 Ent, Win98SE]

:: petr.spurny ::

:: peta.spurny(zv)tiscali(tec)cz ::

FlashFiler 1 a 2

[*] Petr Zahradnik <clexpert(zv)clexpert(tec)cz> - 10.8.2003 11:30:18

Puvodni zprava ze dne 10.8.2003:

> Potreboval bych na jednom pocitaci mit naistalovane D3 a FF1 a FF2.
> Jde to?, Nebudou si navzajem vadit??

Nemuzou byt na palete spolu, je treba je prepinat.

Jak zobrazit mail (v .Body je multipart) (OT)

[*] Vaclav Riha - Soft Consult <vaclav_riha(zv)softconsult(tec)cz> - 10.8.2003 05:53:55

Presne tohle znam, ale pouze ze sve mnohalete praxe v terenu. Je to jeden z
mala duvodu, proc jsem externi zpravcovstvi nepustil k vode, ale nechal
jsem si par dobrych zakazniku. (Druhy duvod je HW, jeho problemy,
kompatibilita a novinky). Sterilni programator o tom vubec nema paru.
Pritom staci jeden program, ktery je pro firmu dulezity, ktery vyzaduje
zvyseni prav, a je po zabezpeceni. Priklady: Run-time Crystal reportu=Power
User, ovladace pro Minoltu MC2200=PowerUser. Kde ale sehnat seznam
zakladnich pravidel (jako napr. viz nize, staci pro 99% programu, aby se
chovali korektne). Dalsi bordel je v adresarich (slozkach). Teprve az v WXP
se zda struktura adresaru temer dotazena. Co je to platny, kdyz programator
vyviji program na W98 a o teto strukture nema paru, a nebo nezna presny
vyznam jednostlivych adresaru (proc jsou nektere adresare dva krat??? :-))
). Pak se stane, ze i nektere verze MS Outlook Expres uklada sve soubory do
LocalSettings, ktery se nereplikuje v cestovnim profilu=ani nezalohuje!!!
Jake rozcarovani po havarii disku.

Registry jsou celkem jasny, ale co rozpoutat malou diskuzi o adresarich
(slozkach), na ruznych systemech, vyhody-nevyhody, globalni zalohovani,
lokalni zalohovani? Existuje jednuduchy a pritom univerzalni navod na
pouziti slozek?

S pozdravem Vaclav Riha

>Nejcastejsi chyby ktere vidam :
>Zapis do HKLM (krom instalace)
>Spatne otevirany chraneny klic (sice jen ctu, ale oteviram ho pro zapis)
>Zapisy do WINNT/temp
I>NI faily v WINNT
>Program si zapisuje do sveho adresare v Program Files
>Zapisy do HKCU pri instalaci (program pak nema potrebne udaje pro beh pod
>jinym nez admin uctem)
>atd.

>Ludek

Edit & Format

[*] Vaclav Riha - Soft Consult <vaclav_riha(zv)softconsult(tec)cz> - 10.8.2003 05:53:55

Me se osvedcilo pouzivat bezny TEdit nebo TEditSinea v modu String.
Promenou ktera se edituje udrzuji v objektu v nativnim stavu (Currency,
Integer, Single, TDAteTime a podobne). V tom samem objektu mam property
AsString[AValueName: String]: String read FGetAsString write FSetAsString
stored False; To je brana, ze/do ktere si dialog bere obsahy editacnich
radku (bere v OnShow a pri zmene konkretni promene a vraci nejcasteji pri
OnExit editacniho radku).

S pozdravem Vaclav Riha

> [mailto:delphi-l-owner(zv)clexpert(tec)cz]On Behalf Of LUKES Vaclav
>
> Spatne jsem se vyjadril. Cely problem je nasledujici.
> Mam Edit a do nej potrebuji vkladat POUZE numericke hodnoty
> (prvni prioad) a numericke hodnoty spolu s * a ? (druhy pripad.
> A aby to nebylo malo, potrebuju, aby ten text mel nasledujici
> tvar: '999 999 999' (tedy 3 znaky mezera 3 znaky mezera atd.).

FlashFiler 1 a 2

[...]

Circle Reference of Components

[*] Lumir Karas <lumirkaras(zv)seznam(tec)cz> - 8.8.2003 22:41:59

TOndreji,
Diky moc za radu, pomohla :o)

Lumir.

From: "Martin Bursa" <martin.bursa(zv)ikos(tec)cz>
> Ja ale potrebuji neco jineho. Potrebuji zmenit kurzor pouze tehdy, pokud
> vykonani urcite casti procedury (kde se nikde nevola zpracovani zprav)
> prekroci
> dany casovy limit. Delka zpracovani toho kodu se muze na ruznych pocitacich
> znacne lisit a ja v pripade, ze provedeni je "bleskove", nechci aby kurzor
> "problikl". Pokud je ale zpracovani delsi, je zmena zadouci ...

V tomhle pripade bych to stejne resil tak, ze se kurzor nastavi vzdy. To
probliknuti je imho stale lepsi, nez pocit ze se po spusteni dane akce chvili
"nic nedeje". Jinak receno, to zpozdeni mi prijde spise matouci a neprijemne.

Petr Vones

tisk v D3

[*] Simek Pavel - KVS <p.simek(zv)icsvscr(tec)cz> - 8.8.2003 12:07:17

Zdravim vsechny,

potrebuji v prg vytisknout soubor xxx.txt na default tiskarne. Poradite???

Kejchal

Jak poslat event

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 8.8.2003 11:49:16

From: "Petr Jansky" <delphi(zv)amzdy(tec)cz>
> Mam frame a potreboval bych mu poslat event konkretne exit

Co je to "event exit" u frame ?

Petr Vones

Kapacita ??

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 8.8.2003 11:49:15

From: "KinDRik" <kindrik(zv)centrum(tec)cz>
> nevite nekdo pls o nejake komponente podobne Memu s tim rozdilem aby
> to bylo schopne nacitat asi tak 5Mb textove soubory ?

TRichEdit

Petr Vones

SetCursor v threadu

[*] Martin Bursa <martin.bursa(zv)ikos(tec)cz> - 8.8.2003 12:11:17

Tak se mi to snad povedlo vyresit. Pokud se SetCursor pouzije v
separatnim threadu, je treba nejprve volat AttachThreadInput.

AttachThreadInput( GetCurrentThreadId, GetWindowThreadProcessId(
Application.Handle, nil), TRUE);
SetCursor( Screen.Cursors[ crHourGlass ] );
AttachThreadInput( GetCurrentThreadId, GetWindowThreadProcessId(
Application.Handle, nil), FALSE);

Maca

Kapacita ??

[*] KinDRik <kindrik(zv)centrum(tec)cz> - 8.8.2003 11:41:14

Zdaravim Konference,

nevite nekdo pls o nejake komponente podobne Memu s tim rozdilem aby
to bylo schopne nacitat asi tak 5Mb textove soubory ?

Predem diky
Jiri Betunak
DElphi5,WinXP SpAll

IB/FB Nepotrebne systemove domeny

[*] Karel Rys <delphi(zv)zas-me(tec)cz> - 8.8.2003 11:23:13

Jaroslav Vorlicek dne 8 Aug 2003 v 11:01:

> Ja mam podezdreni na nekolik systemovych objektu, ze se nepouzivaji.
> Jak se jich mam zbavit? Jak mam zjistit, ze nejsou pouzity ?

Nevim, ale protoze nemam rad zbytecne problemy, asi bych ty systemove objekty neprovokoval :-)

Karel Rys

SetCursor v threadu

[*] Karel Rys <delphi(zv)zas-me(tec)cz> - 8.8.2003 11:21:13

Martin Bursa dne 8 Aug 2003 v 11:13:

> TTimer pouzit nemohu, protoze v tomto pripade se udalost OnTimer
> nevykona !

> GTC: DWORD;
>
> begin
> Timer1.Interval := 200;
> Timer1.Enabled := TRUE;
>
> GTC := GetTickCount;
> while GetTickCount - GTC < 10000 do ;
>
> Timer1.Enabled := FALSE;
> end;

Kdybys v tom cyklu obcas volal Application.ProcessMessages, udalosti by se zpracovaly. Prinese to
ale zase jine problemy (uzivatel klikajici kdovikde apod.).

Karel Rys

SetCursor v threadu

[*] Martin Bursa <martin.bursa(zv)ikos(tec)cz> - 8.8.2003 11:13:12

From: "Pavel Gazda" <pavel_gazda(zv)datasw(tec)cz>
> [...]
> po skonceni procedury nastavis zpet kurzor.

TTimer pouzit nemohu, protoze v tomto pripade se udalost OnTimer nevykona !

procedure TForm1.Timer1Timer(Sender: TObject);
begin
Screen.Cursor := crHourGlass;
end;

Jak poslat event

[*] Petr Jansky <delphi(zv)amzdy(tec)cz> - 8.8.2003 11:11:12

Ahoj!

Mam frame a potreboval bych mu poslat event konkretne exit

S pozdravem

Ing. Petr Jansky

IB/FB Nepotrebne systemove domeny

[*] Jaroslav Vorlicek <vorlicek(zv)ders(tec)cz> - 8.8.2003 11:01:11

Zdravim vespolek.

delphi-l-owner(zv)clexpert(tec)cz wrote:
> Haj hou!
>

> ??? systemove objekty s nazvem RDB$... jsou vytvarene systemem, a
> ruseny kdyz nejsou potreba (systemove domeny vznikaji jako popis
> sloupcu tabulek, jsou zruseny pri zruseni tabulky). Neco jako
> nepouzivany systemovy objekt by tedy vubec nemelo existovat.

Ja mam podezdreni na nekolik systemovych objektu, ze se nepouzivaji.
Jak se jich mam zbavit? Jak mam zjistit, ze nejsou pouzity ?

Diky

Jaroslav Vorlicek

SetCursor v threadu

[*] Pavel Gazda <pavel_gazda(zv)datasw(tec)cz> - 8.8.2003 10:43:10

> Potrebuji, aby zmena probehla asynchronne ...

Ale vzdyt tak jsem to myslel:
[...]

Pavel

Zmena struktury DBF nebo Paradoxu

[*] Martin Pavera <martin.pavera(zv)cmail(tec)cz> - 8.8.2003 10:05:07

Zdravim,
neumim zmenit typ nebo rozmer pole
pomoci komponenty TTable u tabulky DBF nebo Paradox.
Nebo jinak...
Diky

Martin Pavera

SetCursor v threadu

[*] Martin Bursa <martin.bursa(zv)ikos(tec)cz> - 8.8.2003 09:47:06

From: "Pavel Gazda" <pavel_gazda(zv)datasw(tec)cz>
> co to udelat nejak takto:
>
> begin
> timer.enabled := true;
> timer.enabled:= false;
> end;

Potrebuji, aby zmena probehla asynchronne ...

SetCursor v threadu

[*] Martin Bursa <martin.bursa(zv)ikos(tec)cz> - 8.8.2003 09:45:06

From: "Petr Vones" <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz>
> [...]

znacne lisit a ja v pripade, ze provedeni je "bleskove", nechci aby kurzor
"problikl". Pokud je ale zpracovani delsi, je zmena zadouci ...

Toto mam v celku vyresene, ale mam problem s nastavenim tvaru kurzoru
v jinem threadu. Pokud v nem pouziji SetCursor( Screen.Cursors[
crHourglass ] ),
tak se kurzor nezmeni, ale SetCursorPos( X, Y ) pracuje spravne ? Nevite co
s tim ?

OT: Jak zobrazit mail (v .Body je multipart) (OT)

[*] Ing. Miroslav Ondrisek <ondrisek(zv)seznam(tec)cz> - 8.8.2003 08:31:01

etc.

Tak to jsi si Ludku vylil srdicko i za me... Ja bych to nekdy
pozabijel, kdyz musim userum nastavovat extra prava do HKLM vetvi a do
WINNT a Program files a podobne jen proto, aby nejaky soft fungoval...
A ze je to mnohdy soft od VELMI renomovanych firem.... Ach jo:-((
Jeste maji vyvojare z dob W95 a nezaznamenali existenci NT systemu....

Tak a ted jsem si vylil srdicko i ja :-)

Mira

Synapse a FTP na Linuxu

[*] Lukas Gebauer <gebylist(zv)mlp(tec)cz> - 8.8.2003 08:23:00

> MandrakeLinux 9.1 - server ProFtpD 1.2.7-1
> Zkousel jsem komunikovat klienty FtpCommander, TotalCommander a priklad z Indy a vse funguje.

Mate nekdo tenhle FTP server verejne pristupny z internetu? Dost by
mi to pomohlo v hledani problemu... ;-( Diky.

DoubleBuffering pod CLX

[*] Petr Janousek <petr.janousek(zv)definity(tec)cz> - 8.8.2003 08:16:59

Nevite nekdo, proc neni pod CLX moznost nastavit u Formu
TForm.Doublebuffered ? Jak jinak se da pod CLX pri vykreslovani na Form
zamezit blikani : Mate s tim nekdo nejaky zkusenosti ?

Petr Janousek

--
Petr Janousek
DEFINITY Systems, s.r.o.

Edit & Format

[*] Milan Tomes <delphi(zv)haida(tec)cz> - 8.8.2003 07:38:57

Pokud potrebujes zadavat cislo, tak ja jsem to resil tak, ze zadam cislo bez
mezer a po opusteni editu to cislo preformatuju podle masky. Pochopitelne
pri vstupu zase formatovani odeberu. Je to pro lepsi uzivatelsky komfort pri
zadavani a pri cteni. Mam to napsane jako potomka TEditu a umi to vsechny
datove typy IB s nekterymi vylepsenimi... :))) Bohuzel to ale poslat nemohu,
protoze to bez kompletniho frameworku, na kterem vyvijime neni mozne
pouzit... Mohu pouze poslat kousek kodu, pokud by byl zajem...

> [...]
> A aby to nebylo malo, potrebuju, aby ten text mel nasledujici
> tvar: '999 999 999' (tedy 3 znaky mezera 3 znaky mezera atd.).

[*] Pavel Gazda <pavel_gazda(zv)datasw(tec)cz> - 8.8.2003 07:26:56

> begin
> SetThreadCursor( crHourglass, 200 ); // za 200 ms zmen tvar kurzoru
> SetThreadCursor( crDefault ); // zrus pozadavek na zmenu
> end;

co to udelat nejak takto:

begin
timer.enabled := true;
timer.enabled:= false;

Jak zobrazit mail (v .Body je multipart) (OT)

[*] Ludek ZITA <konference(zv)sales(tec)cz> - 8.8.2003 00:58:32

> Verejny apel: Prosim vsechny, nez si vubec zacnete hrat s

Ahoj.
[...]
Casto se rika, ze unix je odolnejsi proti virovym utokum, ale je to IMHO i
zasluhou toho, ze tam nikoho nenapadne, aby jeho SW fungoval pouze s pravy
roota.
Casto si pak autor ani neuvedomi, kolik bezesnych noci pripravi spravcum
vetsich siti, kde je nanejvyse vhodne nechat uzivatele pracovat s
minimalnimi opravnenimi.
Kdyz totiz vir spusteny uzivatelem nezapise do HKLM vetve registu, nedokaze
modifikovat ani zapsat do WINNT, Program Files atd., pak ma jiz mnohem mene
sanci system napadnout.
Nejcastejsi chyby ktere vidam :
Zapis do HKLM (krom instalace)
Spatne otevirany chraneny klic (sice jen ctu, ale oteviram ho pro zapis)
Zapisy do WINNT/temp
INI faily v WINNT
Program si zapisuje do sveho adresare v Program Files
Zapisy do HKCU pri instalaci (program pak nema potrebne udaje pro beh pod
jinym nez admin uctem)
atd.

No tak jsem si vylil srdicko, tak sorry...

Ludek

jak zjistit obsah Editu v jinem okne?

[*] Petr Kracik <petr.kracik(zv)atlas(tec)cz> - 7.8.2003 23:10:25

pomuze mi nekdo??
pls.

> [...]
> dik moc Petr.

> petr.kracik(zv)atlas(tec)cz

Jak zobrazit mail (v .Body je multipart)

[*] Petr Zahradnik <clexpert(zv)clexpert(tec)cz> - 7.8.2003 23:00:19

Puvodni zprava ze dne 7.8.2003:

> jak dostat pryc zahlavi (myslis to Return-Path:, X-Mailer:,
> Message-id:, atp.?), me ted momentalne nenapada (ale mozna napadne :-)),
> ale pokud tam mas tagy html, tak kdyz najdes < tak < a vse az k > (vc)
> vyhodis. Dostanes tim plain text.

Hm. Co to je za ptakovinu? Kazdy normalni mail klient, kdyz odesila
HTML mail, pouzije i plain text alternativu, tedy je tam ten obsah
dvakrat. Staci si vzit tu MIME cast text/plain.

Jinak zahlavi je neco uplne jineho a nekde jinde a jasne oddelene.

Verejny apel: Prosim vsechny, nez si vubec zacnete hrat s
elektronickou postou, nebo radeji jeste nez vubec o tom zacnete
premyslet, nastudujte si prislusna RFC. Jinak to dopada tak, ze
vznikaji ruzne paskvily, z kterych lusit maily je vazne super
zalezitost. Kdyz jsem delal filtr teto konference, tak jsem na nekolik
takovych narazil a to je zradlo se v tom pak vyznat, kdyz to dela
vselijak jinak, jen ne podle RFC.

Jako mimochodem, nemyslete si, ze Microsoft dela maily podle RFC. S
tim jsem si zase pekne vyhral, kdyz jsem onehda ladil svou knihovnu
pro S/MIME digitalni podpisy a sifrovani. Nejen ze se nechovaji podle
RFC (zvlaste Outlook z Office), dokonce mnohdy ani poradne
nekomunikuji mezi sebou. A to je pak parada, kdyz sestavim mail podle
RFC, jeden ho precte, druhy ne, tak se hleda, co ten druhy asi tak
chce, no a pak to zase prestane cist ten prvni :-)

UnLoad balicku

[*] Jiri Cincura <jiri(zv)cincura(tec)net> - 7.8.2003 22:23:51

Ahoj,
nemuze me nekdo kopnout, jak mam UnLoadnout balicek, kdyz uzivatel
form zavre. Mam v balicku proc. Init, ktera vytvori form a nakonec
zavola Form1.Show. Kdyby to bylo ShowModal, tak je to dobry, ale jak s
"normalnim Show"?

[...]

[*] Jiri Cincura <jiri(zv)cincura(tec)net> - 7.8.2003 22:46:06

Ahoj,
> [...]

Jiri Cincura
mailto:jiri(zv)cincura.net; mailto:xcincura(zv)informatics.muni(tec)cz

==
Mate svuj web? A co treba nabidnout zasilani novinek (newsletter)? Nebo
potrebujete rozeslat vice mailu: a hromadny neni ono; vse rucne neni ono
- skocte na www.cincura.net a zkuste "Mailer".

Rustina a DBGrid a DBF

[*] Ludek ZITA <konference(zv)sales(tec)cz> - 7.8.2003 22:54:14

From: "Jiri Cincura" <jiri(zv)cincura.net>
> Pouzivam. Ale uz i takhle je to dobry. :)

A verze Windows ? Na Windows 2000 to funguje jak ma.

Petr Vones

Vodorovny posuvnik

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 7.8.2003 21:39:33

From: "Jiri Cincura" <jiri(zv)cincura.net>
> Je tam sice carka vedle CheckBoxu navic, takze ma jako stin, ale je to

To je zvlastni, pouzivas Flat = True ?

Petr Vones

Hacking ListView

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 7.8.2003 21:35:28

From: "Vymazal Milan" <vymazal.milan(zv)seznam(tec)cz>
> mno ja vim ale ja bych jenom potreboval udelat to abych nemohl u nekterych

Jenze to "jenom" je vic nez si myslis ;-) Zkratka pouzij VirtualTreeView a mas
to rychleji.

Petr Vones

SetCursor v threadu

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 7.8.2003 18:15:03

From: "Martin Bursa" <martin.bursa(zv)ikos(tec)cz>
> Zmena se mi projevi az ve chvili, kdy se aplikace dostane
> ke zpracovani zprav. Potrebuji dosahnout tohoto:

Sleep(2000);
Screen.Cursor := crHourGlass;
Sleep(3000);
Screen.Cursor := crDefault;
end;

Tohle funguje presne jak ma.

Petr Vones

chyby VS .NET a C# ???

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 7.8.2003 18:01:02

From: "Lubos Urban" <lubos.urban(zv)visicom.sk>
> vzhladom na to, ze som sa tu docital mnoho pozitivnych reakcii na VS.NET a
> C# som sa vcera rozhodol ze si v nom skusim spravit nejaku mensiu Windows
> aplikaciu. Narazil som vsak na zopar problemov ktore ma naozaj nepotesili,

V jake verzi .NET Frameworku ?

Petr Vones

Edit & Format

[*] KinDRik <kindrik(zv)centrum(tec)cz> - 7.8.2003 17:14:59

Co takhle

i : integer;
begin
i := 12345678;
Label1.Caption:=FormatFloat('#,', i);
end;

chyby VS .NET a C# ???

[*] Zbysek Hlinka <hlinka(zv)hlinka(tec)cz> - 7.8.2003 16:25:01

On 7 Aug 2003 at 16:13, Lubos Urban wrote:

> docknuty dolava, ToolBar docknuty hore a tu zacali moje problemi: 1)
> ToolBar sa mi nedockol hore po celej dlzke formy ale az odtial kde
> koncil treeView docknuty dolava. Postup riesenia TreeView docking
> None ToolBar sa dokol spravne, TreeView docking Left ale zase to
> skoncilo tak ako v predch. pripade. Po dlhsom badani som objavil dve
> riesenia: ukladat komponenty na plochu v spravnom poradi tz. najprv
> toolbar a potom TreeView alebo pouzit panel.

Ano, takto je to spravne. Co ja jsem se v Delphi jenom natrapil tim,
ze se komponenty dockovaly jak ony chteli, a ne jak ja - az jsem
rezignoval. Dockovani v C# mi tedy plne vyhovuje, poradi si uz
ohlidam snadno.

> 2) Pre tlacitla toolbaru
> som do ImageListu dal Bitmapy (rozmer 16x16, farebna hlbka 24Bit farba
> pozadia biela) za ten svet som ich nevedel donutit aby mali na
> tlacitkach v ToolBare translaparentne pozadie (pricom transparent
> color som skusal nastavit aj transparent aj white). Po pol hodine
> sachovania som zistil ze ak sa nejako pomeni trasparent color a color
> depth tak za urcitych okolnosti dosiahnem transparentne pozadie.
> Bohuzial som jednoznacny sposob ako to dosiahnut nenasiel lebo ten
> isty sposob po sebe viac krat nezabral.

Jo, tam je jeste drobna bota. Je treba postylovat parametry v
ImageListu, ktere se tykaji barvy a pripadne barevne hloubky. Mne to
pak zabere pokazde.

> 3) dalsie problemi boli
> spojene s prostredim VS.NET. Po tom co som zmazal ImageList naviazany
> na ToolBar sa mi navrh formulara nerefreshol, stale zobrazoval ikony
> so zmazaneho ImageListu. K refresu doslo az po kliknuti na navrh
> formularu. Odhliadnuc od toho ze property ToolBaru image list sa
> nenastavila na hodnotu none ale tam nebolo nic napisane a kludne som
> mohol pridavat bitmapy aj upravoval vlastnosti neexistujuceho
> ImageListu.

Asi jsi to nemel ulozene, takze ve zdrojaku to stale bylo.

> 4) Ked som zmeni property ToolBaru Autosize na false a
> nastavil vlastnu vysku, potom som vratil autosize na true Tool bar sa
> vratil na povodnu velkost avsak property height bola nastavena na tu
> hodnotu ktoru som zadal ja (pri autosize false) . K refresu doslo tiez
> az po tuknuty na tuto property.

Imho tam maji jeste dost chyb, ja narazil i na problemy se spravnym
zobrazovanim tlacitek s textem a obrazkem.

Edit & Format

[*] VotavaSW <votavasw(zv)seznam(tec)cz> - 7.8.2003 16:25:01

TMaskEdit.EditMask

s pozdravem Votava

> [...]
> A aby to nebylo malo, potrebuju, aby ten text mel nasledujici tvar: '999
999 999' (tedy 3 znaky mezera 3 znaky mezera atd.).

Re2x: IB/FB - jak hledat retezec ve vice sloupcich

> 1) Mas ParamCheck nebo jak se to jmenuje na
> datasetu = True?

Nevim, musim se podivat. Mam default hodnotu -
predpokladam, ze true.

> 2) Neni problem treba ve velikosti pismen v
> hledanem textu?

Ne. V tom problem nebude. Neuvedl jsem priklad
spravne. Pouzivam v SQL: where (UPPER (combinace
sloupcu) like : par1)

> 3) Nemas v hledanem textu diakritiku?

Zatim ne, ale musim s tim pocitat. Byl by to
nejaky problem? Pri vyhledavani v jednom sloupci
to hleda i s diakritikou.

> 4) Nezapominas ten parametr v kodu obalit
> znakem procent (abys neposilal jen AA
> misto %AA%.

Tak tohle byl problem, protoze jsem po hodinach
testovani zjistil, ze pokud chci, aby mi server
vyhledal retezec pomoci "like" musel jsem
predavat holy parametr bez "%"
Kdyz jsem udelal where UPPER(sloupec) like :par1
a pak jsem predaval parametr:
1) IBQuery.ParamByName
('par1').AsString:='''%'+AnsiUPPERCase(Hodnota)
+'%''';
nevyhledalo to nic
2) IBQuery.ParamByName
('par1').AsString:=AnsiUPPERCase(Hodnota);
pracuje to spravne jako like - vyhledava i
podretezce.

Cili nevim jak dal.

> David Lebeda

Diky za jakekoliv dalsi napady.
D6Prof+SP2; FB 1.0.2; WinXPProf+SP1
programator amater

OT: chyby VS .NET a C# ???

[*] Lubos Urban <lubos.urban(zv)visicom.sk> - 7.8.2003 16:13:00

No tak to skusim este raz s tym mailom, hadam sa to uz neposaha :)

Ahojte konfera,

[...]
ale mozno mi s nimi niekto pomoze.
Rozhodol som sa ze zacnem standardnou aplikaciou nejake menu, statusbar,
listView docknuty dolava, ToolBar docknuty hore a tu zacali moje problemi:
[...]
5) Skusal som tu istu verziu VS.NET aj pod W2k ale tu boli este vacsie
problemi, napr. dal som na formu SpinEdit spustil aplikaciu ale tie sipky co
mali byt zobrazene v pravej casti spin editu tam neboli ale ked som nad ne
prisiel mysou a tukol tak sa zjavili. Po strate fokusu zase zmizli. Po
dalsej kompilacii sa to spravalo odlisne ale tiez nie korektne.

Chcel by som sa teda spytat ci existuje nejake riesenie (najma na ten
property refresh, lebo niekedy to ide tak akov Delphi inokedy treba pre
refresh kliknut na propery mysou) na horeuvedene problemi (resp. co som
spravil zle) alebo ci sa jedna o nejake chyby vo VS.NET

Lubos Urban
Lubos.Urban(zv)visicom.sk

Edit & Format

[*] LUKES Vaclav <lukes(zv)ans(tec)cz> - 7.8.2003 16:02:59

From: "Vymazal Milan" <vymazal.milan(zv)seznam(tec)cz>
> [...]
> slozity.

Ovsem je to daleko jednodusi cesta nez se snazit upravit takto TListView.

Kompozitni komponenty

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 7.8.2003 13:54:49

From: "Jakub Dusek" <delphi(zv)corexpert.com>
> zapamatoval spravne, jde mi o komponentu, ktera obsahuje jinou
> komponentu a potrebuju to nastavit tak, abych k jejim vlastnostem mohl
> pristupovat v Object Inspectoru.

Viz TComponent.SetSubComponent, priklady pouziti najdes ve zdrojacich VCL.

Petr Vones

Kompozitni komponenty

On 7 Aug 2003 at 13:48, Jakub Dusek wrote:

> [...]
> zapamatoval spravne, jde mi o komponentu, ktera obsahuje jinou
> komponentu a potrebuju to nastavit tak, abych k jejim vlastnostem mohl

Stahni a nainstaluj CCPack Sergeje Orlica, viz

http://www.geocities.com/SiliconValley/Way/9006/

Jak ukoncit Thread pred FreeLibrary ?

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 7.8.2003 13:54:49

From: "Daniel Rott" <roxton(zv)seznam(tec)cz>
> Nezbyva tedy doufat, ze se vsechny aplikace
> pouzivajici DLL budou chovat korektne a pred
> jejim odehrani zavolaji prislusne funkce DLL
> na ukonceni vsech threadu, mam pravdu ?

Presne tak.

Petr Vones

SetCursor v threadu

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 7.8.2003 13:56:49

From: "Martin Bursa" <martin.bursa(zv)ikos(tec)cz>
> [...]
> mimo hlavni thread aplikace tak, aby se tato zmena projevila
> okamzite ?

A kdy se tato zmena neprojevi okamzite ?

MaskEdit

[*] LUKES Vaclav <lukes(zv)ans(tec)cz> - 7.8.2003 13:34:47

Ahoj,

muzete mi prosim nekdo poradit s MaskEditem ?

Na formu mam komponentu POKUS (typ TMaskEdit) a ja bych chtel tyhle dve veci:
1) v jednom pripade do POKUS vkladat pouze numericke hodnoty
2) do POKUS vkladat numericke hodnoty a zastupne znaky - * a ?

V prvnim priade mam asi tohle:
POKUS.EditMask := '000\ 000\ 000;0; '; // to je v poradku

ale nevim, co s tim druhym.

Dekuju

V.

vytvoreni souboru *mdb

[*] Petr Langer <langer(zv)xdom(tec)cz> - 7.8.2003 13:26:46

Naimportuj si Microsofti COM rozhrani ADOX (ADO eXtension).
Pod AdoX.Catalog je metoda Create(...)
Hledej v MSDN pod ADOX, jsou tam priklady ve VB a C++, ale je snadne jim
porozumet.

From: "Lenka Donatova" <lenkad(zv)nemocnice-vs(tec)cz>
Subject: vytvoreni souboru *mdb

> Zdravim vsechny ucastmiky konference
> Chtela bych vznest nasledujici dotaz.
> Jak je mozne programove vytvorit *.mdb soubor?
> Pro pristup k databazim pouzivam ADO komponenty ktere jsou standartni
> soucasti Delphi 6.
>
> Diky za odpovedi
>
> Lenka Donatova

Kompozitni komponenty

[*] Jakub Dusek <delphi(zv)corexpert(tec)com> - 7.8.2003 13:48:48

[...]

aplikace pro komfortni odesilani sms zprav, vizitek, log a melodii
=> Sms GateKeeper 2.1

Jak zobrazit mail (v .Body je multipart)

[*] Bohac Frantisek <bohacf(zv)vnol(tec)cz> - 7.8.2003 13:28:47

Dobry den,

potrebuji co nejjednoduseji zobrazit obsah mailu (plaint text/html); mail
mam nacteny do TIdMessage a v Body je cely mail (i s HTML a zahlavimi ) a ja
bych potreboval to zobrazit normalne. Povite mi prosim nekdo jak na to?

Predem dekuji :-)

S pozdravem

Frantisek Bohac

zapis do souboru a kodovani cestiny

[*] Tomas Cejka <tom.cejka(zv)kassoft(tec)cz> - 7.8.2003 13:20:46

A jak ten string prevedu?

> [...]

> pomoci Writeln do textoveho souboru rovnou v kodovani ISO-8859-2 a
> nemusel to potom nejak prevadet (jestli to jde).

[*] Petr Palicka <palicka.petr(zv)seznam(tec)cz> - 7.8.2003 13:00:44

Ahoj,

poradim ti spise obecne, ale predpokladam, ze pokud je ta domena
vyuzita,
bude to u prislusneho sloupce zapsane.takze bych se podival ktery
sloupec
v relations nebo relationfields odkazuje na domeny a hledal domeny,
ktere
zde nejsou. a na zaver, nikomu never a vzdycky zalohuj :o)

peca

Firebird, TIBStoredProc, cestina

[*] Petr Jarkovsky <pejasoft(zv)volny(tec)cz> - 7.8.2003 13:14:45

Petr Jarkovsky
pejasoft(zv)volny(tec)cz