chyba pri pouziti DAO komonent

[*] mato <mato.tino(zv)inmail.sk> - 19.9.2003 17:07:45

Dobry den,

D5

pri pouziti dao komponenty DAODATABASE a pri nastaveni DAOVERSION na 3,5
vyhlasi chybu NEDOSTATOK PAMETI a neda sa nastavit conection na TRUE. PRI
3,6 to ide dobre.
Kde sa da stiahnut instalacia DAO ak mnou vytvoreny programcek si chcem
pustit na pc s Win 95, nt40 kde neni dao nainstalovane.

Zaslani e-mailu

[*] Tomas Cejka <tom.cejka(zv)kassoft(tec)cz> - 19.9.2003 15:49:40

Dekuji za radu. Udelal jsem to takhle:

var zpr:tstrings;
begin
zpr:=tstringlist.create;
zpr.LoadFromFile('d:\zprava.msg');
if (smtpsend.SendToRaw('e-mail','komu','host',zpr,'user','heslo')) then
label1.Caption:='hotovo' else label1.Caption:='chyba'; zpr.Destroy; end;

Ale bohuzel to posle nejaky nesmysl. Zkusil jsem zpavu ulozit jako htm,
ale i tak se posle neco jineho (ve zrave je html kod stanky, misto
stranky samotne) Nevite kde jsem udelal chybu? Pro upresneni: mam Delphi
6, Windows 2000, M Outlook 2002

Zaslani e-mailu

[*] Tomas Cejka <tom.cejka(zv)kassoft(tec)cz> - 19.9.2003 14:49:34

From: "Ing. Petr Sikola" <developer(zv)efg(tec)cz>
> Muzete mi poradit jak na to ? A nebo jak v procedure ShowHint zjistim z
> jakyho formu pochazi ten hint (abych nasmeroval jeho zobrazeni)?

Podivej se na TApplication.OnShowHint, kde parametr HintInfo.HintControl
obsahuje control pro ktery se zobrazi hint. Pomoci funkce GetParentForm pak
ziskas z ktereho formulare.

Petr Vones

Exception v BPL knihovne

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 18.9.2003 23:54:25

From: "Jaromir Solar" <solar(zv)magion(tec)cz>
> mame knihovnu a obcas v ni vyskoci "Access violation ... in module xxx.bpl".
> Vyskyt techto zprav neni mozne deterministicky urcit. Jak bych to mohl
> najit? Existuje nejaky nastroj, ktery by mi v tom pomohl?

Za behu aplikace u zakaznika nebo je to neco od ceho nemate zdrojaky a
projevuje se to i pri ladeni ?

Petr Vones

Blikani pri maximalizaci okna v MDI

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 18.9.2003 23:54:25

From: "Pavel Polak" <admin(zv)golden-html.com>
> da se nejak zabranit %subj% ?Zkusil jsem pouzivat funkci LockWindowUpdate(0)
> ale nejak se to chova stale stejne,nevite co s tim?V archivu

Tenhle problem je stary jako sama VCL a mam pocit, ze se to snad nikdy
nevyresilo. Zkus prohledat borlandi newsy Googlem.

Petr Vones

Linux App

[*] Bronislav Klucka <delphi(zv)pro2-soft(tec)com> - 18.9.2003 23:48:25

Tohle jsem napsal v Delphi a nejde mi to pod linuxem spustit... neni to az
moc odvazne??? ::)

program Project1;

{$APPTYPE CONSOLE}
{$DEFINE LINUX}

uses
SysUtils;

begin
WriteLn('Ahoj');
[...]

OT C++ Builder X

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 18.9.2003 23:54:26

From: "Pavel Cvrcek" <konference(zv)jasnapaka.com>
> Trochu na "jine tema" nez tema konference, ale presto mi to neda. Co je
> na tomto GUI frameworku spatne? Nic takoveho neni dokonale, takze mi jde

Ze to nevypada a nechova se jako GUI na Windows.

Petr Vones

postmessage

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 18.9.2003 23:54:25

From: <prgx(zv)email(tec)cz>
> Ahoj. Potrebuji ukoncit z meho progamu jinou aplikaci pomoci PostMessage

Viz funkce TerminateTask/App v JclSysInfo:
http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=47514&release_id=118195

Petr Vones

Vynuceni zavolani MeasureItem

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 18.9.2003 23:46:24

From: "Jaroslav Bucek" <jaroslav.bucek-kd(zv)seznam(tec)cz>
> potrebuji po zmene velikosti formulare zmenit vysku polozek v ListBoxu.
> Muzete mi poradit, jak na to? Vim, ze musim donutit listbox k zavolani
> OnMeasureItem udalosti, ale nevim jak. Zkousel jsem
> ListBox.Perform(CM_RECREATEWND, 0, 0) ale nejak to nefunguje.

To by melo fungovat.

> Pouzivam standardni TListBox s nastavenym Style na lbOwnerDrawVariable.

Predpokladam ze jde o Delphi 5, od Delphi 6 je ve VCL chyba diky ktere se ta
udalost nezavola nikdy.

Petr Vones

Service - description

[*] jsdelphi(zv)creatix(tec)cz - 18.9.2003 23:42:24

From: <jsdelphi(zv)creatix(tec)cz>

> funkce SetServiceDescription:
http://codecentral.borland.com/codecentral/ccweb.exe/listing?id=18100

Nedari se mi prihlasit, hlasi to vnitrni chybu serveru. Nemate nahodou nekde
stazeny priklad?

Jan Skopovy

Service - description

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 18.9.2003 23:28:23

From: <jsdelphi(zv)creatix(tec)cz>
> Umim vytvorit a nainstalovat servis ale nevim, jak do seznamu spustenych
> sluzeb dostat popis (description) sluzby.

> [...]

[*] jsdelphi(zv)creatix(tec)cz - 18.9.2003 23:24:22

Mam prosbu.
Umim vytvorit a nainstalovat servis ale nevim, jak do seznamu spustenych
sluzeb dostat popis (description) sluzby.
Prosim o pomoc.

Jan Skopovy

OT : ATI Remote Wonder

[*] Jiri Cincura <jiri(zv)cincura(tec)net> - 18.9.2003 22:00:17

Thursday, September 18, 2003 8:23 AM Martin Zeman <> wrote:

Poradil. Snad. :) Jestli mam neco blbe (nejsem super ceckar), necht me
nekdo opravi.

> DWORD WhatKeysDoYouWant (void);

function WhatKeysDoYouWant(): DWORD;

> char *EnumerateProgrammableFunction (WORD wIndex);

function EnumerateProgrammableFunction (wIndex: Word): String;

> void Configure (HANDLE
hWnd);

procedure Configure (Handle: HWND);

> int AreYouInFocus (void);

function AreYouInFocus(): Integer;

> BOOL HandleKey (BOOL
bCustom, WORD wKeyEvent, WORD wState);

function HandleKey(bCustom: Boolean; wKeyEvent: Word; wState: Word):
Boolean;

Zbytek jsou jen kody pro zasilani, "ze bylo neco stisknuto", jestli to
chapu.

Jiri Cincura
e-mail: mailto:jiri(zv)cincura.net; mailto:xcincura(zv)informatics.muni(tec)cz
web: www.cincura.net
D7, WinXP HE

Shared Object Library

[*] Bronislav Klucka <delphi(zv)pro2-soft(tec)com> - 18.9.2003 21:06:14

Zdar, potreboval bych nejaky cgi script pro web pod linux a chtel bych ho
napsat v Delphi, napadlo me napsat so soubor (obdoba dll), nemate s tim
nekdo zkusenosti???

[...]

Nastavenie DBGRIDU

[*] Redlich Software <redlichdaniel(zv)seznam(tec)cz> - 18.9.2003 20:28:11

> [...]

> definovat stlpce v dbgride. Mam sql ktory mi dava ako vysledok vzdy iny
> pocet stlpcov a sirku stlpcov mi hodi na 1024.

Zaslani e-mailu

[*] Lukas Gebauer <gebylist(zv)mlp(tec)cz> - 18.9.2003 20:08:09

> [...]

function SendToRaw(const MailFrom, MailTo, SMTPHost: string;
const MailData: TStrings; const Username, Password: string): Boolean;

OT: Nabidka prace

[*] dvp_delphi(zv)atlas(tec)cz - 18.9.2003 19:32:07

Hezky vecer,
omlouvam se za OT, ale shanim nekoho, kdo by pomohl s programovanim aplikace v D5 nad MS SQL serverem. Jde o vyvoj a pripadnou dalsi udrzbu na smlouvu.
Nabidky posilejte na muj soukromy mail: dvp_delphi(zv)atlas(tec)cz
Vojta

OT: Grafika z dat KN

[*] Jakub Martinek <listbox(zv)vakmb(tec)cz> - 18.9.2003 19:08:05

Nemate nekdo zkusenost s grafickou casti dat Katastru nemovitosti?

Odpovedi prosim na jmartinek(zv)vakmb(tec)cz

komponenta stylu defragmentace

[*] Martin Kleiner <mkleiner(zv)seznam(tec)cz> - 18.9.2003 18:16:02

Ja bych doporucoval udelat potomka TGraphicControl a v Paint si namalovat co
potrebujes.
Je to nenarocne na systemove zdroje a pise se to celkem dobre.
A co se tyka toho scrolovani- tak klidne tuhle komponentu hod na TScrollBox

Martin Kleiner
nezavisly programator

> David Kraina wrote:
> Urcite pres to prime kresleni pres ctverecky jak bylo uvadeno,
> jelikoz to je asi nejrychlejsi. Skrolovani pak resili programatorsky,
> ne komponentou. Uplne nejlepsi by bylo si vytvorit nejaky buffer, ze
> ktereho to pak primo hazet na obrazovku, ale to by bylo asi moc...

Zaslani e-mailu

[*] Tomas Cejka <tom.cejka(zv)kassoft(tec)cz> - 18.9.2003 17:33:59

Ahoj vsichni.
[...]

[*] David Kraina <dkx(zv)seznam(tec)cz> - 18.9.2003 16:23:55

> [...]
asi nejrychlejsi. Skrolovani pak resili programatorsky, ne komponentou.
Uplne nejlepsi by bylo si vytvorit nejaky buffer, ze ktereho to pak primo
hazet na obrazovku, ale to by bylo asi moc...

> To by sice slo, ale ja potrebuji potrebuji provadet i scroll Gridu a potom
> je vsechno cojsem doposud vybarvil pryc. I kdyz budou ctverecky 5x5 a budu
> zobrazovat prubeh treba 50 000 poli tak se to na obrazovku tezko vleze a
> proto potrebuji automaticky scroll-ovat. Proste bych potreboval aby barvy
> bunek zustaly i pro scroll-ovani. Hlavne to nesmi zdrzovat. Jak je to asi

[*] Zapletal Martin <zapletal(zv)inoma(tec)cz> - 18.9.2003 16:11:54

> [...]

bunek zustaly i pro scroll-ovani. Hlavne to nesmi zdrzovat. Jak je to asi

Martin

Vynuceni zavolani MeasureItem

[*] Jaroslav Bucek <jaroslav.bucek-kd(zv)seznam(tec)cz> - 18.9.2003 15:37:51

Vazeni pratele,

[...]

Diky predem za nakopnuti

Jarda

Poslani souboru na FTP pres Synapse

[*] Petr Dedecek <petrd(zv)omega-lbc(tec)cz> - 18.9.2003 14:21:47

Ahoj,
[...]
Nevite kde je problem. Dik.

Petr

Hint ve statusbaru

[*] Ing. Petr Sikola <developer(zv)efg(tec)cz> - 18.9.2003 14:03:45

Zdravim,
mam aplikaci, kde ve statusbaru zobrazuju najake informace, kdyz najedu
mysi nad toolbary, zobrazuju ve statusbaru dlouhej hint.

ve FormCreate hlavniho formu mam tohle:

Application.OnHint := ShowHint;

a procedura ShowHint je takovahle:

procedure ShowHint;
begin
if (Length(Application.Hint) > 0) then
begin
StatusBar.SimplePanel := True;
StatusBar.SimpleText := Application.Hint; //+ ' ... ' +
sender.ClassName;
end
else StatusBar.SimplePanel := False;
end;

a ted kde je problem:
v aplikaci vytvarim jeste jeden nemodalni form, ktery ma svuj statusbar,
samozdrejme chci hinty z tohodle formu zobrazovat na statusbaru tohodne
novyho formu.

Muzete mi poradit jak na to ? A nebo jak v procedure ShowHint zjistim z
jakyho formu pochazi ten hint (abych nasmeroval jeho zobrazeni)?

D5, WXP

Dekuji
Petr Sikola

TADODataset, ReadOnly

[*] Suvarina, Vladimir <vladimir.suvarina(zv)siemens(tec)com> - 18.9.2003 13:31:43

Dobry den,

Pouzivam ADO k pripojeni k Oraclovske databazi. Jedna se pouze o
selecty (delam reporty). Co potrebuju je abych mohl ve vysledkovem DataSetu
jeste pred exportem do jineho formatu delat zmeny (prepocty atd.). Vlastni
ADOQuery mi to pomerne pochopitelne nedovoluje, takze jsem si vytvoril
instanci TADODatasetu a pomoci SaveToFile/LoadFromFile prekopiruju data. Az
sem pracuje vse bez problemu. Ovsem pri pokusu o editaci hodnot dostanu
chybovou hlasku "Datatset in ReadOnly mode" (nevim, mozna si to nepamatju
presne, kazdopadne nemuzu zmenit zadnou hodnotu), prestoze mnou vyvtoreny
TADODataset samozrejme nema vyplneno ani Connection, ani ConnectionString.
Nikde v manualu jsem nenasel jak na to a vsechny me vlastni pokusy
ztroskotaly na stejne hlasce.

Resil jste podobny problem uz nekdo ? Budu velmi vdecny za jakoliv
napad ci podnet (ci namet na reportaz :D )

Vladimir Suvarina, Siemens ICN
D7 Ent, W2K Pro + SP4

[root(zv)diego /] chown -R us ~your/*base*

Hack dbx

[*] David Kraina <dkx(zv)seznam(tec)cz> - 18.9.2003 12:57:41

Dobry den,
verim sice, ze to asi do konference takove veci nepatri, ale je to opravdu
pouze k dobrym ucelum : potreboval bych nejak hacknout *.dbf tabulku, ktera
je blokovana heslem.
Dik za kazdou radu.

Cau DKx

TListView.CheckBoxes

[*] Vaclav Riha - Soft Consult <vaclav_riha(zv)softconsult(tec)cz> - 18.9.2003 12:09:38

TListView musi byt vsList nebo vsReport

S pozdravem Vaclav Riha

Zdravim vsetkych,

mam komponentu TListView, kde mam zapnutu property CheckBoxes=True.

Problem je v tom, ze akosi nikde (v helpe) nemozem naist ako zistim ci na
nejakom Item[x] je ten checkbox zapnuty alebo vypnuty.

Nasiel som iba TListItem.Checked (co by malo byt to co hladam), ale
akokolvek sa ho snazim pouzit tak mi to nechce kompilator zozrat. Skusal som
nieco take ako TListView.....Items.Item[x].Checked ale to nefungovalo...

Nastavenie DBGRIDU

[*] mato <mato.tino(zv)inmail.sk> - 18.9.2003 10:45:29

[...]

komponenta pro seriovy port pro kylix

[*] Lukas Gebauer <gebylist(zv)mlp(tec)cz> - 18.9.2003 10:49:30

> take me to hlasilo tuto chybu. Je to zpusobeno zamykanim portu na ktery
> se prostupuje. Nekde v property se da nastavit aby se to nezamykalo. Pri
> zamykani se uklada soubor lck do /var/lock. Toto muze jen root.

1. do var/locks muze krome roota i jakykoliv clen skupiny Locks.
(nebo nejake podobne skupiny, jmeno se muze lisit podle ruznych
distribuci.)

2. zamykani portu jde v Synaseru vypnout pomoci property LinuxLock

L.

http://www.ararat(tec)cz/synapse/ - Ararat Synapse - TCP/IP Lib.

FOXPRO DBF

[*] Leos Urban <leos.urban(zv)qds(tec)cz> - 18.9.2003 10:33:28

Koukni na komercni Halcyon na www.grifsolu.com .

A database engine written in Object Pascal for Delphi 3, 4, 5 and CBuilder
3, 4. Allows the programmer to update DBF files using dBase, Clipper, or
FoxPro index (CDX, MDX, NDX, NTX) and memo (DBT and FPT) formats.

Leos