ovladabie msde

nemate link na nejaku jednoduchu aplikaciu na vytvorenie tabuliek a
uzivatelov na MSDE ? Teraz ho troxhu skusam. Ak sa to robi cez SQL prikazy
malo by to bat pre viac SQL servrov rovnake nie ? Aspon tie zakladne veci.

ovladabie msde

[*] Jan Fiala <jan.fiala(zv)wo(tec)cz> - 10.10.2003 14:01:39

10.10.2003 mato:
> [...]

> malo by to bat pre viac SQL servrov rovnake nie ? Aspon tie zakladne veci.

Existuji systemove ulozene procedury, ktere tohle zajistuji. Je treba
mit nejakou literaturu nebo help s jejich popisem. Idealni je
Books Online pro SQL - moc pekne udelana napoveda

Treba pro pridani uzivatele je to
sp_adduser [ (zv)loginame = ] 'login'
[ , [ (zv)name_in_db = ] 'user' ]
[ , [ (zv)grpname = ] 'group' ]

Takze staci SQLQuery, kam zadas prikaz 'exec SP_AddUser ....'

implicitne heslo pre MSDE

[*] Jan Fiala <jan.fiala(zv)wo(tec)cz> - 10.10.2003 13:27:26

10.10.2003 mato:
> zdravim,

> ake je implicitne heslo pre prihlasenie k mSDE ?

Normalne je to uzivatel "sa" a bez hesla

SNMP agent

[*] Lukas Gebauer <gebylist(zv)mlp(tec)cz> - 10.10.2003 13:53:38

> ted jsem se dostal k aplikaci u ktere bych rad poskytnul nejake
> informace prez protokol SNMP. Nasel jsem spoustu ukazek SNMP
> manageru ale zadneho agenta. Vzhledem k tomu ze ve Windows jiz
> SNMP sluzba bezi, predpokladam ze poskytovani informaci musi jit
> prez tuto nativni sluzbu. Potreboval bych trosku nakopnout,
> nevite nekdo o nejakem prikladku jak tuto sluzbu pouzit?

1. Ne na vsech windows SNMP sluzba bezi!

2. pokud by ses rozhodl windowsi SNMP sluzbu nepouzit, tak v Synapsi je
primo demo na nativniho SNMP agenta. ;-)

SNMP agent

[*] tomasnusle(zv)volny(tec)cz - 10.10.2003 13:31:26

Ahoj,

[...]

diky...

Tomas Jantac

D7 prof
W2k/Wxp prof.

ps. Omlouvam se pokud tento email prijde do konference vickrat,
nejak se mi ho neustale nedari do konference protlacit :o(
--
Potrebujete vice prostoru pro vase stranky?
Ptejte se na http://sluzby.volny(tec)cz/cs/product/ftp_paid

Frame & menu

[*] LUKES Vaclav <lukes(zv)ans(tec)cz> - 10.10.2003 13:23:25

Myslim na formulari frame.
Ja o framech jen neco slysesl a nepouzivam je. Myslim ale, ze bych je mohl vyuzit, prave delam ciselniky a je tam spousta podobnych veci. Bohuzel, jak jsem psal, skoro nic o nich nevim.

From: "Jaroslav KUBA" <jarda(zv)tresoft(tec)cz>
> a toto nefunguje nevite jak nastavit TDateTimePicker tak aby nesel zmenit
> cas a editacni pole nebylo disablovane.

Co nastavit Enabled na False.

Petr Vones

Re2x: Jake rozdily v kodu me cekaji pri predelani

[*] Petr Zahradnik <clexpert(zv)clexpert(tec)cz> - 10.10.2003 12:47:07

Puvodni zprava ze dne 10.10.2003:

> OK, ja mam v aplikaci asi takovou strukturu:
> 1x IBDatabase - 5x IBTransaction - ke kazde tranakci 1 az 2 IBQuery
> Takze ted to mam resit pres nekolik Database ????

Jo. Ale nevim, proc mas 5 oddelenych transakci. Muzes to vysvetlit?
Jako ty duvody, co a jak tam delas...

> Co vubec nevim jak resit je refresh dat. Jak to mam s MS SQL
> udelat... Existuje neco jako u FB - events?

No ja to nikdy nepotreboval, ale nevidel jsem to nikde. Mohl by MS SQL
Server umoznovat (ja jsem zmlsany Sybase, ta umi vsechno) zavolat
nekde v triggeru tvou DLL na serveru, ktera by rozeslala pres TCP/IP
informace o zmene. Nebo by sis mohl informace posilat sam z klienta na
klienta.

Me osobne se to tedy moc nezamlouva, ja nemam rad, kdyz mi program
dela neco, co zrovna nechci (treba obnovuje dataset)... Ale neznam
konkretne tvuj soft, nevim, co tam resis.

> [...]
> udelat nejakou dalsi tabulku, kde si povedu kdo a kdy ktery zaznam
> zamknul a budu provadet najaky automaticky update? Vim, ze tema
> zamku se tady uz rozebiralo, ale myslenka, ze neco zadavam a pak mi
> to nahlasi, ze puvodni data mi pod rukou nekdo zmanil a ja ted mam
> rozhodnout, ktera data jsou lepsi - to se mi fakt nelibi. Radsi
> urcim, ze bude existovat zamek, ktery po nejakem case, pokud nebude
> obnovovany, vyhnije... Problem nastane, pokud uzivatel odejde od
> rozdelane prace a k PC se nevrati a necha ho bezet... to pak bude
> problem... Ale tak to mam i ted... Takze co vy na to?

No to mas vzdy dilema na Client/Server databazi. Tady jsi jasne napsal
duvod, proc to tak nedelat - nekdo si neco otevre, jde na svacinu,
porazi ho auto a prijde za 14 dni...

Je vazne tak velka pravdepodobnost, ze konkretni jednu polozku (field)
konkretniho jednoho zaznamu zmeni ve velmi kratkem casovem intervalu
dve osoby najednou a kazda na uplne jinou hodnotu?

implicitne heslo pre MSDE

ake je implicitne heslo pre prihlasenie k mSDE ?

Formatovani

[*] martin.ben(zv)ge(tec)com - 10.10.2003 12:47:07

Tak osetri udalost GetText, prip. SetText prislusneho fieldu

From: LUKES Vaclav [mailto:lukes(zv)ans(tec)cz]

Ale ja nechci MASK...

From: Jiri Virt [mailto:virt(zv)volny(tec)cz]

poklep dvakrat na tabulku .. pridej si vsechny pozadovane Fieldy a u tech co
chces masku ji v DisplayMask nastav

This e-mail is intended for the addressee(s) named above only. As this
e-mail may contain confidential or privileged information, if you are not
the named addressee(s) or the person responsible for delivering the message
to the named addressee(s), please telephone us immediately. The contents of
this e-mail should not be disclosed to any other person nor copies taken.

Frame & menu

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 10.10.2003 13:03:23

From: "LUKES Vaclav" <lukes(zv)ans(tec)cz>
> [...]

ke standardnimu menu formulare ve kterem ten frame bude umisten ?
Menu vyzaduje specialni obsluhu zprav, proto jej nemuzes mit vicekrat na

[*] LUKES Vaclav <lukes(zv)ans(tec)cz> - 10.10.2003 12:49:12

Informix...

From: "Jaromir Luhan" <konference(zv)lionet(tec)cz>
> nafukovaci, firma ma urcite priority a pak to dopada tak, ze se zverejni
> jeden Open Letter, pak se to nestihne a zverejnuje se dalsi a vznike z toho
> flame, atd. I kdyz se mnou asi nebudete souhlasit, rekl bych, ze zakladni

Bohuzel ani jedna z verzi techto "Open Letter" nerika nic konkretniho na cem
by slo postavit dalsi rozhodovani. Naopak spise vnasi do veci zmatek (a neni
to zdaleka jen muj nazor).

> netechnicke pripominky. Ale - presto co vsechno se tam deje - videl jsi v
> borlandich newsech reklamu na VS nebo osobni a navic nepravdive utoky? Pokud

Videl jsem tam napriklad odkaz na velmi vyhodnou cenu MSDN.

> BTW - deni je to skutecne pozoruhodne a vubec nezavidim Kasterovi &
> spol., ze se tim musi prokousavat. Na druhou stranu - maji k odpovednym

Ja take ne, ale za vice jak polovinu problemu ktere tam vznikaji si muze
Borland sam. Ono "nechte se (za rok, dva ...) prekvapit" dnes uz opravdu mnoho
lidi nebere.

Petr Vones

Padani Firebirda

[*] Karel Machac <machackarel(zv)quick(tec)cz> - 9.10.2003 19:55:56

Nepisete, jestli se jedna o LINUX nebo WIN a jaka je to verze.
Pokud je to LINUX-SS, pak se myslim jednalo o chybu ve Firebird odstanenou v
build 796.

Karel Machac

From: "Tomas Rosa" <trosa(zv)seznam(tec)cz>
> lec nejsou, takze dialupovy uzivatele si pockaji trosku dele ;-|

Pokud to zazipujes tak to neni tak hrozne, navic to staci stahnout jen jednou.
Vzhledem k tomu, kolik blbosti si lide vetsinou stahuji je to vlastne nepatrny
objem dat :-)

Petr Vones

MSVCRT a Firebird

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 9.10.2003 02:21:51

From: "spisiak" <spisiak(zv)zoznam.sk>
> Bojim sa totiz na WNT4 nahradit tuto kniznicu novsou aby som zakaznikovi
> nahodou nezrusil nieco co mu zatial chodi.

V zadnem pripade nekopirovat neco do systemoveho adresare. Pokud potrebuje
FireBird novejsi verzi, tak ji vzdy dat tam kde je zaroven exe soubor.

Petr Vones

MSVCRT a Firebird

[*] Tomas Rosa <trosa(zv)seznam(tec)cz> - 9.10.2003 02:21:51

>Presne to, co delaji Delphi runtime balicky (pokud by ovsem byly v instalaci
>Windows).

lec nejsou, takze dialupovy uzivatele si pockaji trosku dele ;-|

na druhou stranku u jednodussi aplikace nevyzadujici pluginy, ci pouze s
pluginy pomoci DLL (jo, nekdy i integer a pchar staci k zivotu) lze vse
slinkovat staticky a neni zavisla na verzi knihovny XY, kterou ma uzivatel
v systemu.

VS.NET a MSDN PROMO

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 9.10.2003 02:11:50

From: "Tomas Rosa" <trosa(zv)seznam(tec)cz>
> [...]

lidem okolo neho. Naprosta neochota komunikace, prubezne sdelovani alespon
zakladnich technickych informaci v dobe, kdy se lide opravdu rozhoduji o
prechodu k jine firme a kazdy mesic hraje roli je az neuveritelna. Jiz snad
treti pripravovana verze onoho "dopisu uzivatelum Delphi" svedci o tom, ze
tahle hra ma spatna pravidla. Za ta leta co Borland existuje se mnohokrat
predpovidali ruzne katastroficke scenare, ale nikdy to nedosahlo takoveho
stupne pochybnosti od skalnich privrzencu Borlandu jako je tomu dnes.

Ohledne .NETu, vytky jsou smerovany hlavne k te "pridane hodnote" kterou se
snazi Borland prilakat/udrzet zakazniky oproti konkurenci. Nejde ani tak o to,
ze by snad bylo Delphi.NET naprosto nedostacujici pro vyvoj v .NETu. Jenze o
tomhle by mel konecne neco rict Borland a ne jen mlcet ci mlzit, coz vcelku
dokonale predvadi posledni dobou. Jsou firmy, ktere jsou naprosto znechucene
pristupem Borlandu, protoze to koneckoncu ohrozuje i jejich existenci a
nekteri to jiz vzdali ve prospech konkurence.

Petr Vones

MSVCRT a Firebird

[*] spisiak <spisiak(zv)zoznam.sk> - 9.10.2003 02:07:50

Ahoj
> Presne to, co delaji Delphi runtime balicky (pokud by ovsem byly v
instalaci
> Windows).
Jasna vec. Cize tato dll by mala byt niekde v systemobvom adresari. Ked dam
do adresara Frebird/BIN novsiu verziu tejto kniznice bude mi pre firebird
fungovat tato novsia?
Bojim sa totiz na WNT4 nahradit tuto kniznicu novsou aby som zakaznikovi
nahodou nezrusil nieco co mu zatial chodi.

KaSi

VS.NET a MSDN PROMO

[*] spisiak <spisiak(zv)zoznam.sk> - 9.10.2003 02:03:49

Ahoj
> ponuky prichadzali aj od Borlandu (a mozno prave silna konkurencia
V priebehu dlhorocneho vyvoja programatora pridu urcite obdobia, kedy sa je
treba spravne rozhodnut. Myslim tym prechody medzi MS DOS a Windows, WIN16 a
WIN32 a teraz aj Win32 a .Net a tiez pripadne Win64. V tomto momente je pre
mna kazda informacia cenna. Tiez som fandom Delphi a cakam co sa udeje. Ak
nove delphi bude o ten cas co meska lepsie, budem rad. Ak bude cenovo
vyhodnejsie ako konkurenia, budem este radsej. Zatial vsak len cakam a
hltam informacie z jedneho i druheho tabora a somnou aj moji kolegovia.
Osobne si myslim ze v tejto dobe maju podobne informacie v sebe cosi viac
ako len obchodny zamer a preto ich aj ja vitam.

KaSi

MSVCRT a Firebird

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 9.10.2003 01:57:44

From: "Tomas Rosa" <trosa(zv)seznam(tec)cz>
> [...]

Presne to, co delaji Delphi runtime balicky (pokud by ovsem byly v instalaci

[*] Erik Salaj <winsoft(zv)netkosice.sk> - 9.10.2003 01:53:43

> Cili shrnme si to: Jisty pan pocitacovy expert z Usti drze zneuzije tuto
> ciste vyvojarskou konferenci, ve ktere jsou tisice prihlasenych
> prispevatelu, ke svym podloudnym kseftum, k prachsproste obchodni
> propagande. Nevim, zrejme asi jeho "podnikani" neni na takove vysi, ze se

no mne sa takato ponuka naopak zda velmi uzitocna, pretoze moze
programatorom usetrit nemaly peniaz. Velmi by som si prial aby podobne
ponuky prichadzali aj od Borlandu (a mozno prave silna konkurencia
zo strany MS tomu pomoze).

Erik

MSVCRT a Firebird

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 9.10.2003 01:47:43

From: "spisiak" <spisiak(zv)zoznam.sk>
> Aku ulohu plni subor msvcrt.dll v suvislosti so serverom Firebird?

Patrne je prelozen v Microsoft Visual C++ a je to tedy RTL knihovna.

Petr Vones

VS.NET a MSDN PROMO

[*] Tomas Rosa <trosa(zv)seznam(tec)cz> - 9.10.2003 01:17:41

uvedomuji si, ze kazda dalsi reakce spousti jen dalsi flame, ale naopak me
nerocilil puvodni email ryze reklamniho charakteru, ani rekace zastupce
Borlandu, ale tento email od jedne "kolegyne".

>Cili shrnme si to: Jisty pan pocitacovy expert z Usti drze zneuzije tuto
>ciste vyvojarskou konferenci,

Slecno (nebo pani, nejsem si jist) a co nema nabidka vyvojovych produktu od
konkurenci firmy spolecneho s vyvojovou konferenci? Jak jiz podotklo mnoho
lidi, borland zacina pomalu ale jiste ztracet pudu pod nohama a kuprikladu
ja jako velky zastance delphi jsem po nucene temer rocni pauze co delam
weby uvazoval o pokracovani psani klasickych aplikaci, ale:

1) bud oprasim svou legalni krabici delphi 4.0 a zacnu neco potit (s
vedomim, ze nektere veci proste nebudou fungovat)
2) nebo si stahnu Personal verzi delphi 7.0 a zacnu koukat co je noveho v
teto verzi a uvazovat o koupi novych delphi
3) koupim si dalsi verzi delphi (uz jen diky nejakym fixum bugu, ci
kompatibilite novych komponent)

pricemz duvody k rozhodovani jsou zhruba tyto:

1) proctu si inzeraty v novinach abych zjistil ze Delphi programatora nikde
nepotrebuji
2) cena Delphi je neumerne vysoka i presto ze by me stacila verze Standard
ktera se kdysi prodavala za cca 5k a dnes jiz neni (dalsi verze v poradi ve
ktere muzu delat legalni SW se pohybuje kolem 30k - tedy 6x vice za veci
ktere jsem nikdy nepotreboval - vzdy jsem si poradil alternativni cestou -
diky za www.torry.net !)
3) prectu si silne OT dopis od p. Zahradnika a zauvazuji, ze bych mozna
mohl jit s dobou a byt nerad prejdu z jazyka ve kterem se pohybuji nekolik
let na C# protoze nastroje jsou levnejsi, o programatory je zajem, nemusim
se jiz trapit prepisem hlavickovych souboru a prikladu z MSDN do jineho
jazyka a pod.

>ve ktere jsou tisice prihlasenych
>prispevatelu, ke svym podloudnym kseftum, k prachsproste obchodni
>propagande. Nevim, zrejme asi jeho "podnikani" neni na takove vysi, ze se
>zuby nehty, za KAZDOU cenu snazi ziskat ten povestny jidassky gros do sveho
>mesce i za cenu, ze se snizi k absolutne neferovym podpasovym obchodnim
>praktikam hodnych podomnich sizunku nabizejicich panvicky s kalkulackou.

pokud mate co nabidnout a je to podobneho smyslu, jako:

"kupa z vas posledni 3/4 rok uvazuje o XXX, zkuste se tedy podivat na YYYY,
protoze dostanete slevu >50% a tyka se to vyvoje vasich aplikaci"

pak by to sem mozna patrilo - navic, pokud se na to podivam z nadhledu,
resi se tu problematika Delphi a nove technologie .NET. Vime vsichni asi ze
Delphi.NET nebu mozna to prave orechove a proto je dobre vedet, ze ted
muzeme "za babku" vyzkouset i neco jineho. Navic sdeleni "kupte si to kde
chcete - ja netrvam na tom, aby jste kupovali u me" povazuji za rozumne.

>A to vse v alibistickem stylu "Kazdy se muze svobodne rozmyslet, v cem bude
>vyvijet.".

vy s touto vetou nesouhlasite? neberte okolnosti za jakych se obevila,
proste jen jestli s ni nesouhlasite?

>To jiste, pane Zahradniku, nicmene byste si mel uvedomit, ze tato konference
>je ciste o problematice produktu DELPHI

pokud problem DELPHI + .NET nedokaze vyresit Borland, ale M$, tak proc se o
tom nezminit? Navic, pokud se tim "zbavime" stareho zeleza jako je "Kylix
1.0" ktery jsme plni naivity koupili, tak proc ne?!

>Vy, ktery peskujete kazdeho za kdejakou zapomenutou carku nad "a", za
>kdejakou byt jen trochu nesikovne polozenou otazku, tu najednou zatezujete
>tisice ucastniku konference svymi otravnymi kseftarskymi prispevky hodnych
>nejtrvdsiho spamu a farizejsky se hajite tim, ze vlastne ostatnim otevirate
>oci a pomahate jim v jejich vyvojarskem rustu! A to vse ve jmenu vaseho
>pokriveneho Boha Zisku!

Mila pani (slecno), kdo plati server na kterem bezi tato konference? Kdo se
stara o to, aby tady nebyly HTML maily, prilohy obrazky, otravne podpisy
AVGcka, hacky a carky (rozumej: rozsypany caj)? Kdo programoval filtr?
Takze pokud ja osobne bych mel jeho email hodnotit, tak prave jemu bychom
mohli tolerovat v informacnim emailu (na zajimavou nabidku vyvojoveho
nastroje) jeho nabidku pod carou ze i on to prodava na bude nabizet lepsi akci.

>..., nicmene, pokud bych tak neucinila, musela bych se sama pred sebou stydet.

;-) protoze neumite zmacknout DEL ve svem oblibenem emailovem programu a
email ignorovat! Ja se stydet nebudu i kdyz tento email poslu, ani kdyz ho
neposlu. Pisi jej predevsim Vam, ale zasilam jej do konference, protoze si
myslim, ze reakce na tento verejny email by mohla byt take verejna.
Narozdil od Vas se snazim hajit (nejen pro me hodnoty prispevek) a mam ve
sve odpovedi cca o 100% mene "urazek".

>Zdravim vsechny slusne vyvojare, kterym jde o jednu hlavni poctivou vec
>tohoto fora: vymenovat si zkusenosti pri praci s vyvojovym nastrojem BORLAND
>DELPHI.

vim, ze se jiz opakuji, ale neda mi to: pokud ctu, ze zkusenosti s BORLAND
DELPHI a "novou" technologii .NET jsou nevalne, nabidku C# vitam.

Ale abych nezavrhoval Delphi, stale si myslim, ze pro vyvoj WIN32 aplikaci
(neplest s diskutovanym tematem - Borland a .NET) jsou Delphi pro mne stale
tou nejlepsi variantou a zatim na ne nedam dopusit. Nicmene pri pohledu "z
okenka IT rychliku" je cas myslet dale! Ja chci programovat i za 5 let, ale
pokud mi Borland hezkou vyhlidku nenabizi....

> A zaroven jim preji, aby se Vasim sprostym chovanim nenechali
>odradit,

nebojte, nas slecno (pani) neodradite!!! :-))))

MSVCRT a Firebird

[*] Tomas Rosa <trosa(zv)seznam(tec)cz> - 9.10.2003 01:05:40

>Aku ulohu plni subor msvcrt.dll v suvislosti so serverom Firebird?

dle nazvu bych zkusil hadat:

MicroSoft Visual C++ Run Time

takze to, co dela ceckove programky o stovky kb mensi nez ty Delphi ;-)

Tedy receno jinak - podpurna knihovna pro programky kompilovane a psane ve
Visual C++. Bez ni proste nebezi, a kdysi jsem ji zkousel hledat na netu,
pokud mi prislusna verze chybela - takze zkus www.goole.com, nebo
www.alenka(tec)cz (to asi spis - je tam odkaz na FTP vyheldavace).

Vetsinou je soucasti windows, nebo toho programku.

MSVCRT a Firebird

[*] spisiak <spisiak(zv)zoznam.sk> - 9.10.2003 00:51:39

Aku ulohu plni subor msvcrt.dll v suvislosti so serverom Firebird?
KaSi

VS.NET a MSDN PROMO

[*] Miroslava Kincova <mirka.kincova(zv)seznam(tec)cz> - 9.10.2003 00:29:37

Dala jsem si studenou sprchu, trikrat obehla barak, pak si dala jeste jednu
sprchu, sedla si zpet k PC a rikala si: "Ne, na tohle nebudu reagovat. Ne, s
timhle nebudu ztracet cas."
Nicmene mi porad tanula na mysli veta meho taty, o tom, ze veci se maji
pojmenovavat pravym jmenem.
[...]
je ciste o problematice produktu DELPHI a v zadnem pripade nedopustit
zneuzit ji ke svym ryze sobeckym, osobnim a zistnym cilum!
Navic mi prijde absolutne nehorazne obvinovat a peskovat nekoho za to, ze si
s Vami dovoli nesouhlasit a dokonce(sic!) pouzit ve svem prispevku
vykricnik, OOO, VELIKY, ADMINE, odpust nam nicotnym, bezvyznamnym cervum
nase hrichy!!!
[...]
Muj prispevek ma za ukol vyjadrit me nejhlubsi opovrzeni Vasemu hulvatskemu
prispevku a upozornit Vas na to, ze uzivatele teto konference nejsou zadni
jelimankove a ne vzdy s Vami a Vasimi nazory budou tupe souhlasit, anebo
mlcet.
Tento prispevek pisi pri vedomi, ze me z konference vyhodite, nicmene, pokud
bych tak neucinila, musela bych se sama pred sebou stydet.

Zdravim vsechny slusne vyvojare, kterym jde o jednu hlavni poctivou vec
tohoto fora: vymenovat si zkusenosti pri praci s vyvojovym nastrojem BORLAND
DELPHI. A zaroven jim preji, aby se Vasim sprostym chovanim nenechali
odradit, protoze jsem presvedcena, ze tato konference patri k tem nejlepsim
v CR, a to ne diky Vam, ale spouste fundovanych, zkusenych a znalych lidi,
kteri se navzdory sve obrovske vytizenosti a praci ve stresovem prostredi
jeste dokazi primet k tomu, aby zde nezistne odpovidali na dotazy svych
kolegu vyvojaru.

Rozzlobena a znechucena
Mirka Kincova,
pocitacovy sice ne expert, ale obycejna programatorka

From: "Jaromir Luhan" <konference(zv)lionet(tec)cz>
> [...]

opodstatnene. Jen to asi vyjadruje nejaky soucasny stav veci a prispevky jsou
tam castokrat i daleko vice vyhrocene, nez bylo zatim zde.

[*] Radim Kunz <privat(zv)casestudio(tec)com> - 8.10.2003 20:09:20

> [...]

portovat na linux, ale ukazal se nepouzitelny. Jestli do konce
roku nebude zadna nabidka od Borlandu, vymenim ho za

SynEdit a zvyrazneni aktualni radky

8.10.2003 Karel Krtecek:
> Dobry den,

> pouzivam SynEdit a rad bych kolem aktualni radky zobrazil prerusovany
> ramecek podobne jako to ma MultiEdit. Nevite prosim nekdo, jak toho
> dosahnout?

Pouzit metodu OnPaintTransient a vykreslit tam ramecek
Me osobne se ale daleko vic libi mit zvyrazneny podklad aktualniho
radku nez ramacek okolo.

VS.NET a MSDN PROMO

[*] Jakub Martinek <listbox(zv)vakmb(tec)cz> - 8.10.2003 18:11:12

> [...]
Svet se nastupem #C a agresivni politiky MS dost zmenil.

> Rekni mi, co je korektniho na promoakci od Microsoftu v konferenci o
Delphi?
> To snad patri do jine konference. Ale jsem rad, ze muzeme v ROZUMNE mire
> inzerovat v konferenci sve zajimave nabidky. Doted jsem se tomu snazil
> vyhybat.

>J. Luhan
>Borland CZ

tarifikace Internetu

[*] Tomas Rosa <trosa(zv)seznam(tec)cz> - 8.10.2003 17:07:08

>Ano i to je reseni, lec bohuzel se musim ridit pranim zakaznika. Jde o
>situaci kdy prijde poradna faktura z telecomu a ted se licituje kdo ma na
>hrbu tu nekrestanskou palku. Samozrejme ze nikdo. Idealem je tedy stav, kdy
>na jednotlivych PC bezi nejaka ta tarifikace a hned je jasne ktera bije.

nejsem si 100% jist, ale winproxy loguje kdo dal pozadavek na vytoceni toho
dialupu a lze tedy dohledat kdo to byl. Take je zcela jiste mozne zapnout
sledovani logu a dle ip adres dohledat kdo co delal a kdy. Rozhodne je to
nejspravnejsi cesta, nez se snazit to nejak hlidat a pocitat na kazdem PC.
Zasadne pocitat pouze na PC pripojenem k internetu. Pokud to winproxy neumi
logovat, poohlednete se po lepsim SW ktery toto umi.

VS.NET a MSDN PROMO

[*] spisiak <spisiak(zv)zoznam.sk> - 8.10.2003 17:07:08

> Takze bohuzel, kdyz se to Borlandu nelibi, nemuze Borland psat zadne
> nabidky a uz vubec ne neco inzerovat. Na tom tedy musim trvat.

Ani keby to bolo pre nas ostatnych prinosom?
KaSi

VS.NET a MSDN PROMO

[*] Ludek ZITA <konference(zv)sales(tec)cz> - 8.10.2003 17:09:08

ADMINe
Pri vsi ucte k Tobe a pres nasranost kterou chovam k Borland CZ jsi
tentokrat IMHO trochu ujel.
Tuj OT : VS.NET a MSDN PROMO sem nepatril a jineho bys za podobnou akci
napomenul.

Neco jineho je ovsem Kubatovo "vmesovani".

Ludek

VS.NET a MSDN PROMO

[*] spisiak <spisiak(zv)zoznam.sk> - 8.10.2003 17:03:07

OK myslim ze takato informacia je obcas pre kazdeho zaujimava. Najme v dobe
kedy sa clovek rozhoduje ako dalej.
A uzitocna je aj z toho dovodu, ze sa touto cestou dostala na spravne
miesto - k Borlandu. Ako dobry obchodnici su teraz oni na tahu a my co sa
este rozhodujeme budeme cakat co ponukne druha strana.

KaSi

From: "Viktor Marek" <viktor(zv)mbox.vol(tec)cz>
> [...]
> hrbu tu nekrestanskou palku. Samozrejme ze nikdo. Idealem je tedy stav, kdy

Tim spise, jde prece o reseni problemu jako celku. Napriklad EuroTel Data
Nonstop je myslim prijatelne reseni, stejne tak je dnes i plno bezdratu. Vse
je asi lepsi (a levnejsi) nez dial-up.

Problem tarifikace obecne je totiz nemoznost zpetne kontroly ze strany
Telecomu. Takze i kdyz vymyslis software ktery to bude teoreticky pocitat
podle tarifu, tak se to muze nakonec lisit (protoze impulsy budou zapocitavany
jinak).

Petr Vones

IOresult = 183 ??

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 8.10.2003 16:39:01

From: <prgx(zv)email(tec)cz>
> Co delam blbe ? V helpu jsem nasel I/O errors pouze 100 az 106, co je 183 ??

ERROR_ALREADY_EXISTS

Doporucuji pouzivat spise streamy nez tyto funkce, ktere jsou navic zavisle na
nastaveni nekterych globalnich promennych.

Petr Vones

IOresult = 183 ??

[*] prgx(zv)email(tec)cz - 8.10.2003 16:49:02

Diky vsem za snahu poradit. Vyresil jsem to nakonec tak, ze pred tim, nez volam Append(xS1...) jsem dal CloseFile(xS1) a funguje to pak vse spravne. Netusim cim to vznika, protoze nikde pred tim ten soubor neoteviram. Tak jeste jednou dik. Ahoj

Tisk sestav master/detail pomoci FastReportu

[*] Miroslava Kincova <mirka.kincova(zv)seznam(tec)cz> - 8.10.2003 16:29:00

[...]

[*] Petr Zahradnik <clexpert(zv)clexpert(tec)cz> - 8.10.2003 16:37:01

-----
> [...]

nejsem pro Borland.

> Mimo konferenci muzeme probrat konkretni moznosti spoluprace, to by tady

Uz na to cekam a zatim nic.

IOresult = 183 ??

[*] Vaclav Sazima <vaclav.sazima(zv)utilia(tec)cz> - 8.10.2003 15:46:57

Ahoj,
prohledanim delphi/source jsem nasel tohle {windows.pas}:
{ Cannot create a file when that file already exists. }
ERROR_ALREADY_EXISTS = 183;

ale proc by to melo hlasit tuhle chybu, nevim...
Vaclav Sazima

prgx(zv)email(tec)cz wrote:

>IOresult=183 a ja nemuzu zjistit co je to za chybu a proc to hodi chybu.

Debugovani DLL na WinXP

[*] Pavel Malinsky <malinsky(zv)pmcom(tec)cz> - 8.10.2003 15:46:57

Ahoj,

Tohle sem kdysi posilal:

> nesmyslny projekt,
> Delphi nastavenou

> vec je ta, ze

VS.NET a MSDN PROMO

[*] Slavomir Skopalik <skopalik(zv)hlubocky.del(tec)cz> - 8.10.2003 15:50:57

> [...]
> by se melo psat o produktu. Taky je velky rozdil mezi kritikou konkretnich

Jenze ony ty penize tak nejak napadaji sami z hury, ale je treba si je vydelat.
Podle meho nazoru je treba, aby se tu objevovali alternativy typu Aifel, .NET,
C#, PHP a dalsi se vsemi aspekty vcetne ekonomickych (proc asi si vetsina
kupuje DELPHI profesional misto Architect ?).

Proste pokud mate zajimavou zpravu pro uzivatele DELPHI, tak je zde to spravne
misto kde ji sdelit, ale musite byt zaroven priven na to, si tuto zpravu obhajit.

Slavek

PS:
Je obrovsky rozdil mezi hledanim nahrady delphi a cistou PR akci.

VS.NET a MSDN PROMO

[*] Jaromir Luhan <konference(zv)lionet(tec)cz> - 8.10.2003 15:36:56

> [...]

> Staci zalistovat v archivu konference a podivat se, jak tu sam vesele
> propagujes Delphi, C# Builder a kdesi cosi vcetne cen.

Jedine, kdy jsem se zminoval o cenach bylo v reakcich na zpravy, ze
Microsoft je levnejsi. Nikdy jsem s tim nezacal sam, o cenach tady pisou
jini. Podivej se i na sve prispevky. Nejsem si vedom toho, ze bych se nekdy
zminoval o nejake reklamni akci nebo obchodni nabidce Borlandu. Nebo sem
pocitas i prispevky na tema Open Letter for Delphi Community?

> [...]

Mimo konferenci muzeme probrat konkretni moznosti spoluprace, to by tady

[*] Viktor Marek <viktor(zv)mbox.vol(tec)cz> - 8.10.2003 14:58:48

Zdravim

Ano i to je reseni, lec bohuzel se musim ridit pranim zakaznika. Jde o
situaci kdy prijde poradna faktura z telecomu a ted se licituje kdo ma na
hrbu tu nekrestanskou palku. Samozrejme ze nikdo. Idealem je tedy stav, kdy
na jednotlivych PC bezi nejaka ta tarifikace a hned je jasne ktera bije.

> Mel bych jine reseni. Predpokladam ze se asi jedna o malou firmu. Mozna by
> stalo za uvahu prejit na nejake pripojeni ktere neni tarifikovane casem,
> takova vec je navic stejne obtizne pouzitelna. Moznosti se dnes jiz nabizi
> vcelku hodne a jsou casto levnejsi nez onen predrazeny dial-up.

> [...]

IOresult = 183 ??

[*] prgx(zv)email(tec)cz - 8.10.2003 14:58:47

To: Ales

Rek bych ze nemusim zjistovat zda soubor existuje (FileExists). Prece kdyz udelam Append, tak pokud soubor existuje, tak se otevre a muzu na konec souboru pridavat. Pokud neexistuje, tak IOresult<>0 a pak pouziju Rewrite.

Ja mam problem v tom, ze soubor, ktery chci otevrit a pridavat do nej, EXISTUJE a i presto Append hodi chybu IOresult=183 a ja nemuzu zjistit co je to za chybu a proc to hodi chybu.

IOresult = 183 ??

[*] prgx(zv)email(tec)cz - 8.10.2003 14:46:46

To: Slavek
Mam D5Ent, ale TitleForErrors to nezna, v helpu taky jsem nenasel. Co je TitleForErrors ??

IOresult = 183 ??

[*] Slavomir Skopalik <skopalik(zv)hlubocky.del(tec)cz> - 8.10.2003 15:08:53

to nic, to jsem vystrihl z funkcniho programu (logovani chybovych hlasek),
takze si to nahrad nejakym stringem.
Principialne celi ten writeln je uz ve tve rezii.

Slavek

> To: Slavek
> Mam D5Ent, ale TitleForErrors to nezna, v helpu taky jsem nenasel. Co je
> TitleForErrors ??

Firebird replikator

[*] Matejcek Petr <konference(zv)crhov.komfi(tec)cz> - 8.10.2003 14:44:46

Zdravim,

neznate nekdo nejakej programek ktery by umel replikovat data z
databaze Firebird 1.0 a 1.5 dle nastavenych pravidel ?

Dik za radu PM

ADMIN: VS.NET a MSDN PROMO

[*] Petr Zahradnik <clexpert(zv)clexpert(tec)cz> - 8.10.2003 14:30:45

> [...]

nabidka, ktera by pro konferenci neco udelala, doposud nedorazila.

PS: Mimochodem, tato diskuse tu nema co delat, tak bych prosil o

[*] prgx(zv)email(tec)cz - 8.10.2003 14:04:42

Ahoj
Potrebuji do existujiciho souboru (aaa.txt) pridat na konec dalsi text. Mam to udelane takto:

AssignFile(xS1,xSoubor2);
{$I-}
Append(xS1);
{$I+}
if IOresult <> 0 then begin
{$I-}
Rewrite(xS1);
{$I+}
Write(xS1,'aaaaaaa'
atd...

Problem je, ze po Append(xS1); je vzdy IOresult = 183. Vysledkem je, ze vzdy ten puvodni textak (aaa.txt) je nahrazen novym.

Co delam blbe ? V helpu jsem nasel I/O errors pouze 100 az 106, co je 183 ??

IOresult = 183 ??

[*] Ales Vasicek <vasicek(zv)ecommerce(tec)cz> - 8.10.2003 14:08:43

var B : Boolean;
begin
B := FileExists(xSoubor2);
AssignFile(xS1,xSoubor2);
if B then Append(xS1) else Rewrite(xS1);
Write(xS1,'aaaaaaa');

ScreenShot ?

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 8.10.2003 13:58:42

From: "Slavomir Skopalik" <skopalik(zv)hlubocky.del(tec)cz>
> Pokud to nemusi byt v delphi, tak hotova vec je VNC a jeho klony.
> http://www.realvnc.com/

Pripadne i NetMetting / Remote Desktop

Petr Vones

IOresult = 183 ??

[*] Slavomir Skopalik <skopalik(zv)hlubocky.del(tec)cz> - 8.10.2003 14:10:43

Zkus tohle (u me to funguje po dlouha leta od BP7 po Delphi 7):

var TF:TextFile;

{$I-}
AssignFile(TF,FName);
Append(TF);
if IOResult<>0 then Rewrite(TF);
Writeln(TF,DateTimeToStr(Now)+#9+TitleForErrors+#9+Text);
CloseFile(TF);
{$I+}

> [...]
> vzdy ten puvodni textak (aaa.txt) je nahrazen novym.
>
> Co delam blbe ? V helpu jsem nasel I/O errors pouze 100 az 106, co je 183 ??

Project Manager

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 8.10.2003 13:12:38

From: "Jaroslav Popluhar" <delphi1(zv)acc.sk>
> V okne Project Manager mam odlisne spravanie pri D5 a D7.
>
> V D5 mam subory zoradene abecedne podla nazvu suboru, ale v D7 nie.
>
> Da sa toto niekde nastavit? Alebo sortovanie nejako dosiahnut?

Jedine jejich rucnim setridenim v bpg souboru.

Petr Vones

ScreenShot ?

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 8.10.2003 13:12:38

From: "KinDRik" <kindrik(zv)centrum(tec)cz>
> potrebuji sejmout obrazovku v jistych casovych intervalech a posilat
> pre serversocket na clienta nevite nekdo jak to resit {priklad by mi

Pouzij funkci ScreenShot v unitu JclGraphics:
http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=47514&release_id=118195

Petr Vones

tarifikace Internetu

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 8.10.2003 13:12:38

From: "Viktor Marek" <viktor(zv)mbox.vol(tec)cz>
> [...]

takova vec je navic stejne obtizne pouzitelna. Moznosti se dnes jiz nabizi
vcelku hodne a jsou casto levnejsi nez onen predrazeny dial-up.

Chyba pri dynamickem nahrani DLL

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 8.10.2003 13:12:38

From: "Pavel Poles" <xcony(zv)seznam(tec)cz>
> Ale ja bych rad vytvoril neco na zpusob PlugIn systemu,
> takze by se za chodu programu dal nahrat jeden balicek, pak ho Unloadnout
> a misto nej nahrat jiny balicek, a nechci pri vytvoreni kazdeho noveho
> balicku
> znovu distribuovat aplikaci....

Vzdyt ano, to je presne ono. Akorat musis i hostitelskou aplikaci prelozit s
Borland runtime balicky. Svych balicku pak muzes mit kolik chces a nahravat je
dynamicky.

Petr Vones

ScreenShot ?

[*] Slavomir Skopalik <skopalik(zv)hlubocky.del(tec)cz> - 8.10.2003 13:54:41

> [...]

> potrebuji sejmout obrazovku v jistych casovych intervalech a posilat
> pre serversocket na clienta nevite nekdo jak to resit {priklad by mi

Prijem Eventu na W2000 pomoci IBExpres

> Nesetkal jste se nekdo s problemem prijmu Eventu na W2000 / SP4 ?

Odpovim si sam, mozna se to nekomu bude hodit:
Preinstalaci FB 1.0.2 na FB 1.0.3 doslo k odstraneni problemu. V Readme
k tomu pisi:
<CITUJI>
o An event handler bug was fixed. Some Operating Systems that supported
multi-threading were using out of band notification for events. This
would lead to occasional, hard to diagnose problems.
</CITUJI>

--
S pozdravem Karel Horky, CLX, D6 SP2, FB 1.0.3, IBX 6.03, WXP SP1
[mailto:horky(zv)cominn(tec)cz]

Ladenie DLL pod WinXP

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 8.10.2003 12:36:35

From: <mstevlik(zv)gamo.sk>
> Pod WinXP to praveze problem je :((

Pokud si vzpominam tak je nutne nepouzivat v projektu "Output path" a rucne
natahnout debug symboly po kazdem spusteni (okno Modules, volba Reload Symbol
Table v jeho popup menu).

Petr Vones

Prijem Eventu na W2000 pomoci IBExpres

Zdravim a rovnou se ptam:
Nesetkal jste se nekdo s problemem prijmu Eventu na W2000 / SP4 ?
Pokud si posilam Eventy z databaze na Local serveru, funguje to OK. Pokud tutez
aplikaci napojim na databazi na Remote serveru, zacnou se Eventy zpozdovat
(v radu sekund) a po neurcitem poctu (5 - 10) se jejich prijem zastavi uplne.
Kontrolni Eventy prijimam na jinych stanicich s WXP nebo W98 bez problemu,
vsechny a prakticky ihned.
Stanice s W2000/SP4 jsem zkousel dve a na obou se to chova stejne.
--
S pozdravem Karel Horky, CLX, D6 SP2, FB 1.0.2, IBX 6.03, WXP SP1
[mailto:horky(zv)cominn(tec)cz]

Ladenie DLL pod WinXP

> PS: XP nepouzivam takze jen doufam, ze tam neni pri ladeni nejaky
> [...]

jsem pro .. drzim Borlandu palce ...

Jirka

> Fajn, dobry, to jsem rad, ze muze Borland v konferenci take inzerovat sve
> obchodni nabidky! Myslim, ze jich budu par mit...

VS.NET a MSDN PROMO

[*] Jaromir Luhan <konference(zv)lionet(tec)cz> - 8.10.2003 11:50:31

Fajn, dobry, to jsem rad, ze muze Borland v konferenci take inzerovat sve
obchodni nabidky! Myslim, ze jich budu par mit...

J. Luhan
Borland CZ

> jak jsem pred casem slibil, tak promo akce domlouvane s Microsoftem
> jsou na svete - pro prechod z Delphi a dalsich nastroju za skvelych
> podminek - Visual Studio .NET Professional i MSDN. Blizsi informace
> najdete zde:

Prubeh ulozene proceudry

[*] Petr Fejfar <development(zv)callnet(tec)cz> - 8.10.2003 11:06:28

Slavomir Skopalik wrote:

> Jenze to nebude fungovat na SQL serverech podporujici transakce, tedy
> ani na IB/FB (pokud ovsem se nepouziva dirty read/write).

Aha, commit nested transakce udela az nevnorena vnejsi transakce.
To jsem si neuvedomil

Thx, pf