MS XML Parser

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 25.10.2003 19:51:26

From: "Robert Suska" <suskar(zv)seznam(tec)cz>
> Pan Vones Ti odpovedal ale ja chcem povedat nieco ine :) preco pouzivas MS
> XML ??? Podla mna je lepsim riesenim ako MS XML kniznica XDOM osobne som ju

Protoze funguje a je rychly.

> pouzil a je to super vec. Teda mne sa to viac paci lebo je to robene aj pre
> kylix a hlavne nepotrebujes nic instalovat do systemu, ziadne "podpory" a

MS XML 3 je ve vsech Borlandem soucasne podporovanych verzich Windows.

> "somariny" a proste len skompilujes a ides :). Sice exe je o 1MB vacsi :(

A je v tom kopa chyb ... Ja to pouzival asi 5 minut a nasel nejmin tri.

Petr Vones

MS XML Parser

[*] Robert Suska <suskar(zv)seznam(tec)cz> - 25.10.2003 19:43:25

Ahoj

[...]
ale pri dnesnej kapacite a rychlosti diskov a celych systemov je to
zanedbatelna vec.

Ak mas zaujem kukni sem

http://www.philo.de/xml/dom/

Robo
> Hi all,
> Snazim sa do D5 Prof dostat MS XML Parser Stiahol som si instalacku z MSDN
(msxml3usa.msi), po nainsatolovani to chcelo restart Potom som si myslel, ze
ked dam v D5 import ActiveX tak tam budem vidiet nieco ako Microsoft XML ...
ale nic take tam nevidim :( Viete mi poradit, ako mam dostat ten XML parser
do D5 Mam WinXP prof

> Stevlik Marian
> ISYS programator

Zaujimave interview s predstavitelmi Borlandu

[*] Ivan Turcan <iturcan(zv)drake.sk> - 25.10.2003 19:19:23

From: <mstevlik(zv)gamo.sk>
> Potom som si myslel, ze ked dam v D5 import ActiveX tak tam budem vidiet
> nieco ako Microsoft XML ... ale nic take tam nevidim :(

To neni ActiveX ale COM objekt. Takze:

Project | Import Type Library
"Microsoft XML, v4.0 (Version 4.0)" popripade starsi 3.0
Create Unit

Petr Vones

Zaujimave interview s predstavitelmi Borlandu

[*] Jiri Hoffmayer <parsys(zv)digitus(tec)cz> - 25.10.2003 19:13:23

Zdravim,

ILDASM a

>Mas pravdu - (ty uz jsi to urcite zkousel :-))! Vola funkce z Win32...

Nejsem zadny expert, ale z debaty jsem pochopil, ze VCL.NET mi umozni pouze
to, ze stavajici VCL aplikaci budu moct snadno zprovoznit v Delphi 8 a navic
pridavat funkcnost cisteho .NET pokud ji budu potrebovat a stary kod
pripadne postupne predelavat aby nakonec cela aplikace byla take ciste .NET.

To mi nepripada jako uplne zbytecne, kdyz pocitam, ze vyvoj nove ciste .NET
aplikace uplne z gruntu muze trvat 2 roky i vice. Otazkou je jak moc 'z
gruntu' by to bylo v pripade preklapeni treba z D5 do D8 na rozdil od 'z
gruntu' v C#.

Ale zda se mi, ze pouzit VCL.NET muze byt vhodne asi jenom v tom pripade, ze
budu rychle potrebovat nejakou tu .NET funkcnost, jinak by asi bylo lepsi
nechat fungujici VCL aplikaci a zacit novou v .NET (at uz v cemkoli),
protoze Win32 tady ty 2 roky urcite jeste bude :-)

Asi jsem nenapsal nic noveho
Jiri H.

Zaujimave interview s predstavitelmi Borlandu

[*] Ivan Turcan <iturcan(zv)drake.sk> - 25.10.2003 18:31:19

From: "Ivan Turcan" <iturcan(zv)drake.sk>
> [...]

nastavit, kterou verzi ma pouzivat.

Petr Vones

Zaujimave interview s predstavitelmi Borlandu

[*] Ivan Turcan <iturcan(zv)drake.sk> - 25.10.2003 18:45:20

> [...]

kazdu druhu verziu Delphi ....

Ivan

Zaujimave interview s predstavitelmi Borlandu

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 25.10.2003 18:19:17

From: <delphi(zv)japos.com>
> [...]

ze napriklad Visual Studio 2002 bylo schopno pracovat pouze s verzi 1.0 bez
ohledu na to, ze byla instalovana soucasne i 1.1

[*] mstevlik(zv)gamo.sk - 25.10.2003 18:21:18

[...]

GAMO a.s.
Kyjevske nam. 6
974 04 Banska Bystrica
mail: mstevlik(zv)gamo.sk
tel: +421 48 4137935, 4372111
ip-tel: 421 48 4372098
mobil: +412 905 462010
icq: 34893645

Zaujimave interview s predstavitelmi Borlandu

[*] delphi(zv)japos(tec)com - 25.10.2003 18:11:17

Jelikoz jsem v .NET zatim laik, zajimalo by mne, zda bude mit na VCL.NET
nejaky vliv zmena frameworku, pokud vim MS oznamil pro
Windows verzi 2 na rok 2004.
Jaroslav Pospisil

Tisk na jehlickove tiskarne

[*] Bronislav Klucka <delphi(zv)pro2-soft(tec)com> - 25.10.2003 17:27:14

Zdar, mam problemy s tiskem na jehlickove pokladni tiskarne (uz jsem to tu
resil) mel jsme problemy hlavne s vyjizdenim papiru po tisku, nakonec jsem
kontaktoval vyrobce, ktery mi poslal toto:
Vazeny pane Klucko,

sekvence pro FULL CUT je v hexa 1B 69 0A a pro PART CUT 1B 6D 0A.....bohuzel
Vam nepovim,jak zadavat v ramci ws pro WINDOWS,ponevadz jsem stary DOSak
potazmo BASICar.Zkuste nasledujici

rem *************
cls:clear:close:reset
full$=chr$(&H1B)+chr$(&H69)+chr$(&H0A)
part$=chr$(&H1B)+chr$(&H6D)+chr$(&H0A)

OPEN "COM?:9600,N,8,1,RS" FOR OUTPUT AS #1
for a=1 to 10
print #1,full$
next

for i=1 to 10
print #1,part$
next

print #1,"Test cutteru tiskarny EPSON TM-U210B dokoncen"+full$

close
rem----******* KONEC PROGRAMU ********

ja jsem to prepsal takto:

const p_FULLCUT=#$1B#$6D#$0A;
p_PAPEROUT=#$1B#$69#$0A;

var fPrn:TextFile;

begin
AssignPrn(fPrn);
Rewrite(fPrn);
Printer.Canvas.Font.PixelsPerInch:=GetDeviceCaps(Printer.Canvas.Handle,
LOGPIXELSY);
system.Write(fPrn,'text');
system.Write(fPrn,'text');
system.Write(fPrn,'text');
system.WriteLn(p_PAPEROUT );
system.WriteLn(p_PAPEROUT );
CloseFile(fPrn);
end;

problem je v tom, ze se mi na konci uctenky objevi ty znaky (ctverecek=$1b,
"i"=$69 a odradkovani=$0A a "m"=$6d). Papir sice vyjede a urizne se , ale ty
znaky me tam vadi...

Nevite nekdo, kde je problem???

Brona

Zaujimave interview s predstavitelmi Borlandu

[*] Jaromir Luhan <konference(zv)lionet(tec)cz> - 25.10.2003 17:25:13

> [...]
>
> Petr Vones

Mas pravdu - (ty uz jsi to urcite zkousel :-))! Vola funkce z Win32...

J. Luhan
Borland CZ

TeeChart Pro CLX

[*] Pavel Poles <xcony(zv)seznam(tec)cz> - 25.10.2003 17:25:03

Zdravim,

pouzivam komonenty Teechart Pro CLX a mam nasledujici problem,
V designtime nasazim komponenty na form, nastavim si co potrebuju
a vse funguje OK. Jakmile aplikaci spustim, tak vsechny komponenty
od Teechart (nejen TChart ale i ty ostatni buttonky atd..) proste zmizi.
Jsou vytvorene, Visible je na true, a pozice je spravna, jen se proste
vubec nevykresluji....

Nesetkal jste se nekdo s tim?

Predem dik za odpovedi

Pavel Poles

PS: D7Pro, Teechart 6.01 (ve zdrojich), Win XP

Zaujimave interview s predstavitelmi Borlandu

[*] Ivan Turcan <iturcan(zv)drake.sk> - 25.10.2003 17:23:03

> [...]
ILDASM a
> poslal obsah MANIFEST polozky (v textove podobe) do konference. Diky.

osobne si myslim ze by to bola zbytocna energia, cista VCL form aplikacia
po spusteni vypise hromadu warningov ohladom zavislosti na platformu a v
unite windows mas staticky linkovane kniznice ako napr.

function Arc; external;
[DllImport(gdi32, CharSet = CharSet.Ansi, SetLastError = True, EntryPoint =
'ArcTo')]
function ArcTo; external;
[DllImport(gdi32, CharSet = CharSet.Ansi, SetLastError = True, EntryPoint =
'BeginPath')]

z coho je hned jasne ze to pojde len do casu pokial bude vo windows podpora
win32 API....

napokon, nepredpokladam ze win32 bude v najblizsich 7-8 rokoch z windows
vyhodene.... takze az tak brutalne obmedzene to nie je....

Koniec koncov, vravel som, je to dobre na prechod / preklopenie medzi
verziami, jasne ked niekdo uvazuje o novom vyvoji je perspektivnejsie zacat
na winforms....

iste , zial vzhladom na zavislost na win32 je to trosku hybrid, ale ako som
pisal skorej ak Borland chce tlacit VCL pred sebou, ma dostatok casu na to
aby tuto zavislost vyriesil. Napokon za 7-8 rokov tu ani Net nemusi byt....

Ivan

Zaujimave interview s predstavitelmi Borlandu

[*] Ivan Turcan <iturcan(zv)drake.sk> - 25.10.2003 17:17:02

From: "Jaromir Luhan" <konference(zv)lionet(tec)cz>
> [...]

Petr Vones

Zaujimave interview s predstavitelmi Borlandu

[*] Jaromir Luhan <konference(zv)lionet(tec)cz> - 25.10.2003 16:38:54

> [...]

J. Luhan
Borland CZ

Zaujimave interview s predstavitelmi Borlandu

[*] Jaromir Luhan <konference(zv)lionet(tec)cz> - 25.10.2003 16:46:54

From: "Ivan Turcan" <iturcan(zv)drake.sk>
> [...]

IL (v pripade .NETu). Ja mluvim o kodu v implementaci metod tech trid.

Priklad. V nejake tride mam metodu a v ni zjistuji jaky je systemovy adresar:

pomoci FCL:
volam statickou metodu System.Environment.SystemDirectory

pomoci P/Invoke:
vyuziji (zneuziji) toho, ze .NET na mem pocitaci bezi zrovna na systemu ktery
podporuje i Win32 a zavolam unmanaged Win32 API funkci GetSystemDirectory s
celou omackou kolem pro alokovani bufferu atd.

Ted se nabizi otazky:
- ktery z techto zpusobu lze povazovat "za .NET"
- ktery bude fungovat i v pripade, ze Microsoft jiz nebude podporovat Win32
- ktery nevyzaduje specialni bezpecnostni opravneni pro volani unmanaged kodu
- ktery bude rychlejsi

Petr Vones

Zaujimave interview s predstavitelmi Borlandu

[*] Ivan Turcan <iturcan(zv)drake.sk> - 25.10.2003 16:32:53

From: "Ivan Turcan" <iturcan(zv)drake.sk>
> [...]

implementovat pomoci FCL ?

Petr Vones

Zaujimave interview s predstavitelmi Borlandu

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 25.10.2003 15:34:42

From: "Ivan Turcan" <iturcan(zv)drake.sk>
> [...]

i moznost pouzivat VCL.NET *)

Petr Vones

*) pokud to tak neni, necht mne prosim nekdo z Borland CZ opravi.

DBLookupComboBox

[*] Jiri Virt <virt(zv)volny(tec)cz> - 25.10.2003 16:04:45

unit JVDBLookupComboSearch;
SysUtils, WinTypes,WinProcs, Messages, Classes, Graphics, Controls,
Forms, Dialogs, StdCtrls, DBLookup, DB, DBTables;

type
JVDBLookupCombo = class(TDBLookupCombo)
private
CanChange: Boolean;
FieldLength: Integer;
LimitedToList: boolean;
HadWildCard: Boolean;
Ordered: Boolean;
Entered: Boolean;
SearchField: TField;
SearchType:(SuperSlow,Slow,Fast);
protected
procedure DoEnter; override;
procedure DoExit; override;
procedure Change; override;
procedure KeyDown(var Key: Word; Shift: TShiftState); override;
public
constructor Create(AOwner: TComponent); override;
procedure FindRow;
published
property LimitTolist: Boolean read LimitedToList write LimitedToList
default False;
property IsOrdered: boolean read Ordered write Ordered default False;
end;

procedure Register;
procedure FindCarefully(Table: TDataSet;SearchField: TField; const
SubString: String);
procedure FindContaining(Table: TDataSet ;SearchField: TField; const
SubString: String; Down: Boolean);
{procedure FindQuick(Table: TDataSet;Field: String; const SubString:
String);
procedure SearchQuick(const DataSet: TDataSet;const SearchField:
TField; const SubString: String 1024: integer);}
implementation

procedure FindCarefully(Table: TDataSet;SearchField: TField; const
SubString: String);
with Table do
begin
DisableControls;
if CompareText(SubString,(SearchField.AsString))>0 then
while (CompareText(SubString,(SearchField.AsString))>0) AND (not EOF) do
Next
while (CompareText(SubString,(SearchField.AsString))<0) AND (not BOF) do
Prior;
if (CompareText(SubString,(SearchField.AsString))>0) then Next;
Table.EnableControls;

procedure FindContaining(Table: TDataSet;SearchField: TField; const
SubString: String; Down: Boolean);
var
CapSubString: String;
CapSubString:=UpperCase(SubString);
with Table do
begin
DisableControls;
if Down then
while ((Pos(CapSubString,UpperCase(SearchField.AsString))=0)AND (not
EOF)) do Next
else
while ((Pos(CapSubString,UpperCase(SearchField.AsString))=0)AND(not
BOF))do Prior;
if EOF then First;
Table.EnableControls;

procedure JVDBLookupCombo.Change;
var
{ source: TDataSource;}
CurrentValue: String; FirstChar: string[1];
begin
inherited Change;
if CanChange then
CanChange:=False;
CurrentValue:=Text;
FirstChar:= CurrentValue;
if (FirstChar='*') or (FirstChar='%') then
begin
if HadWildCard=False or (FieldLength>Length(CurrentValue)) then
LookUpSource.DataSet.First;
HadWildCard:=True;
case SearchType of
Superslow:
FindCarefully(LookUpSource.DataSet,SearchField,CurrentValue);
Slow :
FindCarefully(LookUpSource.DataSet,SearchField,CurrentValue);
Fast :(LookUpSource.DataSet as
TTable).FindNearest([CurrentValue]);
end;
HadWildCard:=False;
CanChange:=True;
FieldLength:=Length(CurrentValue);

constructor JVDBLookupCombo.Create(AOwner: TComponent);
begin
inherited Create(AOwner);
CanChange:=False;
LimitedToList:=False;
HadWildCard:=False;
FieldLength:=0;
Ordered:=False;
Entered:=False;
end;

procedure JVDBLookupCombo.DoEnter;
var
Field, IndexField: String;
DropDown;
HadWildCard:=False;
CanChange:=True;
Entered:=True;
if Pos(';',Lookupdisplay)>0 then
Field:=Copy(Lookupdisplay,1,Pos(';',Lookupdisplay)-1)
else Field:= Lookupdisplay;
SearchField:=LookUpSource.DataSet.FindField(Field);
IndexField:=Copy((LookUpSource.DataSet as
TTable).IndexFieldNames,1,length(Field));
CanChange:=Assigned(SearchField);
if (LookUpSource.DataSet is TTable) then
if CompareText(Field,IndexField)=0 then
SearchType:=Fast
else
if Ordered then SearchType:=Slow else SearchType:=SuperSlow
else
if Ordered then SearchType:=Slow else SearchType:=SuperSlow;
DropDown;
inherited DoEnter;
Change;
except
SearchType:=SuperSlow;

procedure JVDBLookupCombo.DoExit;
if LimitedToList then
begin
{CanChange:=False;}
with DataSource.DataSet do
if (State=dsEdit) or (State=dsInsert) then
begin
Text:=SearchField.AsString;
CloseUp;
inherited DoExit;

procedure JVDBLookupCombo.KeyDown(var Key: Word; Shift: TShiftState);
begin
case Key of
VK_RETURN:begin
if not (LookUpSource.DataSet.Locate(LookupField,Value,[])) then
begin
Key := 0;
SetFocus;
end else CloseUp;
end;{VK_RETURN}
end; {case}
inherited KeyDown(Key,Shift);
end;

procedure JVDBLookupCombo.FindRow;
begin
if Entered then DoEnter else Change;
end;

procedure Register;
begin
RegisterComponents('JV', [JVDBLookupCombo]);

Spachal
Jiri Virt

DBLookupComboBox

[*] LUKES Vaclav <lukes(zv)ans(tec)cz> - 25.10.2003 16:00:45

Podivej se na JEDI...
V.
From: "Ivan Turcan" <iturcan(zv)drake.sk>
> [...]

Win32 ?

Petr Vones

Zaujimave interview s predstavitelmi Borlandu

[*] Ivan Turcan <iturcan(zv)drake.sk> - 25.10.2003 15:30:41

> Nic takoveho realne neexistuje, nebo snad psal Borland VCL pro Javu ? Kdyz
uz
> by chtel nejak pomoci timto smerem, tak mel udelat neco co uz popisoval
Erik,
> tedy vygenerovani alespon zakladniho WinForms kodu na zaklade informaci z
DFM
> souboru.

toto je rovnako uplne ina situacia... Borland zacal s JBUildrom ako
produktom ktory nemal svojich predchodcov, tzn. nebolo nutne vytvarat
prostriedky zarucujuce spatnu kompatibilitu. Delphi tu uz nejaku dobu je a
Borland tu zohladnil vyvojarov ktory uz na Delphi pracovali.... Krom toho
VCL.NET je postavena na zakladoch Windows Framework, tzn. je to rovnako
cisty net. jediny rozdiel je kde vstupuje do VCL.NET TForm a kde je
winform. to avsak neznevyhodnuje VCL.NET pretoze
System.ComponentModel.Component je mimo ine v nete aj na tvorbu vyzualnych
prvkov...
System.Object
........................... tu vstupuje do Net framework trieda TObject
z VCL.NET
System.MarshalByRefObject
System.ComponentModel.Component
........................... Tu vstupuje do Net Framework trieda TComponent
cize predok TForm z VCL.NET
System.Windows.Forms.Control
System.Windows.Forms.ScrollableControl
System.Windows.Forms.ContainerControl
System.Windows.Forms.Form
........................... Tu je formular postaveny na winform

System.ComponentModel.Design.CollectionEditor.CollectionForm

System.Web.UI.Design.WebControls.CalendarAutoFormatDialog
System.Windows.Forms.Design.ComponentEditorForm
System.Windows.Forms.PrintPreviewDialog

rgds,

Ivan

Zaujimave interview s predstavitelmi Borlandu

[*] Ivan Turcan <iturcan(zv)drake.sk> - 25.10.2003 15:12:40

From: "Anton Kukura" <delphi_forum(zv)rogers.com>

Neco bude mozna tady http://www.da-soft.com/

> Skusali ste to niekto manualne alebo ste pouzili nejaky konvertor (s akym
> uspechom) ?

Plne automaticka konverze je z principu nemozna.

Petr Vones

Zaujimave interview s predstavitelmi Borlandu

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 25.10.2003 14:20:35

From: "Ivan Turcan" <iturcan(zv)drake.sk>
> [...]

Samozrejme. Stejne tak jako kdyz prejdes z Win32 do Javy, taky musis prepsat
vsechny aplikace s pouzitim frameworku na dane platforme obvykleho.

IP adresa vytoceneho modemu

[*] Suvarina, Vladimir <vladimir.suvarina(zv)siemens(tec)com> - 25.10.2003 13:54:28

>Prosim, nutne potrebuji poradit s nasledujicim problemem. Na svem pocitaci
mam modem, pres ktery vytocim modem na jinem pocitaci. Tento modem na
vzdalenem
>pocitaci dostane pridelenou nejakou IP adresu. Jak se da zjistit?

Zdravim,

Sezen si preklad hlavickoveho souboru RAS.h (Remote Access external
API) - ras.pas, je k sehnani na strankach projektu Jedi. V nemz je struktura
TRasPppIp, ve ktere je prvek szServerIpAddress: Array[0..RAS_MaxIpAddress]
of WideChar. Je to celkem pekne napsane a okomentovane.

Hezky den

========
Vladimir Suvarina, Siemens s.r.o
W2K+SP4, D7 Ent

IP adresa vytoceneho modemu

[*] Ing. Miroslav Ondrisek <ondrisek(zv)seznam(tec)cz> - 25.10.2003 13:54:28

Uff,
pokud opravdu vzdaleny modem "vytacis", cili u sebe zadavas telefonni
cislo, tak ten vzdaleny modem zadnou IP adresu nema - od koho by ji
dostal?? Mozna (urcite) ma IP adresu ten PC, na kterem ten modem je,
ale to je adresa z jeho vlastni site - musel bys spoustet nejaky
program na tom vzdalenem PC, ktery by svou IP adresu(y) zjistil a pres
seriovy port pres ten modem Ti ji domluvenym protokolem poslal... Nebo
jsem Te zcela nepochopil...

Mira Ondrisek

[*] Zbysek Hlinka <hlinka(zv)hlinka(tec)cz> - 25.10.2003 14:18:30

On 25 Nov 2003 at 13:56, Ing. Miroslav Ondrisek wrote:

> A to je myslim jadro pudla cele teto debaty - zamenuje se tu hodnoceni
> Delphi for .NET jako takovych s hodnocenim jedne z jeho casti -
> konkretne VCL.NET. Zbysek se zrejme snazi napsat neco v tom smyslu, ze
> by mel Borland radeji opravit chyby v D7 a co nejvice vymakat
> Delphi.NET a vykaslat se na mrhani casem, lidskymi zdroji a penezi na
> _docasnou_ obezlicku pro "line"... Je tak, Zbysku???

V zasade ano.

E-mail: hlinka(zv)hlinka(tec)cz

Zaujimave interview s predstavitelmi Borlandu

[*] Ivan Turcan <iturcan(zv)drake.sk> - 25.10.2003 14:14:30

> Zkusim hadat: jako spatny podnikatelsky zamer? :-)

Nuz, ked uz tolko kritiky, snad by bolo vhodne vysvetlit ako to mal Borland
urobit , nie ? > > Ja take ne, ale to neznamena, ze uz jsem predem Delphi 8 zavrhnul.

> [...]

VCL.Net ???

Ivan

Zaujimave interview s predstavitelmi Borlandu

[*] Ing. Miroslav Ondrisek <ondrisek(zv)seznam(tec)cz> - 25.10.2003 13:56:28

:-)))

> [...]

by mel Borland radeji opravit chyby v D7 a co nejvice vymakat
Delphi.NET a vykaslat se na mrhani casem, lidskymi zdroji a penezi na
_docasnou_ obezlicku pro "line"... Je tak, Zbysku??? Pokud ano, tak to
mohu pouze podepsat...

Mira

Zaujimave interview s predstavitelmi Borlandu

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 25.10.2003 14:00:29

From: "Ing. Miroslav Ondrisek" <ondrisek(zv)seznam(tec)cz>
> [...]
> Delphi.NET a vykaslat se na mrhani casem, lidskymi zdroji a penezi na
> _docasnou_ obezlicku pro "line"... Je tak, Zbysku??? Pokud ano, tak to

To je vcelku dobre shrnuto.

Petr Vones

Zaujimave interview s predstavitelmi Borlandu

[*] Zbysek Hlinka <hlinka(zv)hlinka(tec)cz> - 25.10.2003 13:42:27

> [...]

> Ja take ne, ale to neznamena, ze uz jsem predem Delphi 8 zavrhnul.

Ja nepisu o Delphi 8, ale zcela konkretne o VCL.NET.

[*] Marek Dostal <konf(zv)agnis(tec)cz> - 25.10.2003 13:34:26

[...]

Marek Dostal
D7 Prof, W98

prepis oci.h a oratypes.h do delphi

[*] Anton Kukura <delphi_forum(zv)rogers(tec)com> - 25.10.2003 13:30:26

Ahojte,

Hladam prepis headrov oci.h a oratypes.h do delphi pre Oracle 9i.
Skusali ste to niekto manualne alebo ste pouzili nejaky konvertor (s akym
uspechom) ?

dik,
Tono

Divna cestina

[*] Macecek Marcel <marcel.macecek(zv)siemens(tec)com> - 25.10.2003 12:24:16

> Mam aplikaci, v ktere pouzivam MessageDlg s textem v cestina (s
> diakritikou). Problem je v tom, ze v nekterych MessageDlg mi to pise
> text spravne cesky, ale v jinych tu cestinu nedokaze napsat a pise tam
> ty "zastupne" znaky.

Tim to nebude, protoze to dela na jednom pocitaci.
Jsem na nem Administrator a mam vsechno nastavene na cestinu ...

Marcel

Zaujimave interview s predstavitelmi Borlandu

[*] Richard Kejval <kejval.delphi(zv)centrum(tec)cz> - 25.10.2003 13:02:24

> [...]
> se nakonec stejne bude muset seznamit s tridami .NET, ktere jsou v
> logice velmi podobne VCL, ale v konkretnim provedeni jsou tam misty i
> znacne rozdily. Takze nejvic casu zabere pochopeni struktury .NET, a
> pak uz to pojede jako po masle. Kod pouzivajici VCL bude nutne
> prepsat tak jak tak, zbyly kod by snad mohl byt prevoditelny bez
> vetsich zmen (datove typy jsou v .NET pojaty jinak - MNOHEM LEPE!!!,
> a take bude dost prace s kodem pouzivajicim PChar a pointery vubec).

Jen jsem se snazil vysvetlit duvody, proc pravdpodobne VCL.NET vubec
vzniklo. Samozrejme, ze se do nejakych konverzi poustet nebudem a pokud
prejdem na platformu .NET, tak urcite uplne od zacatku. Jen se snazim
zjistit, jestli se bude nutno ucit syntax C# a prechazet k MS, nebo jestli
Delphi 8 bude plnohodnotnou nahradou. Jinymi slovy, jestli se sahne do
syntaxe pascalu tak, aby mel stejne moznosti jako C#, protoze stejne to bude
hlavne o praci s novymi tridami a myslim si, ze jazyk prece uz nebude tak
dulezity.

> Nevidim tedy ani jeden rozumny duvod pouzit berlicku VCL.NET. Stale
> to vidim jako drahy mezistupen, ktery nic nevyresi (za ty naklady,
> ktere to bude stat).

Ja take ne, ale to neznamena, ze uz jsem predem Delphi 8 zavrhnul.

S pozdravem
ing. Richard Kejval
mobil: 602477679
http://www.icsoftware(tec)cz

Zaujimave interview s predstavitelmi Borlandu

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 25.10.2003 13:08:24

From: "Richard Kejval" <kejval.delphi(zv)centrum(tec)cz>
> [...]
> hlavne o praci s novymi tridami a myslim si, ze jazyk prece uz nebude tak

http://peakxml.com/posts/150.aspx
http://delphi.weblogs.com/stories/storyReader$373#UsingDelphiForNET

Petr Vones

Zaujimave interview s predstavitelmi Borlandu

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 25.10.2003 12:10:14

From: "Jaroslav Nadhera" <nadhera(zv)csh(tec)cz>
> instalaci, jednoduchou udrzbu. Pokud tedy budu schopen na budoucich
> procesorech a operacnich systemech bez problemu provozovat sve Win32
> aplikace, nevidim sebemensi duvod proc prechazet na .NET.

Ten duvod pochopis, az se tvuj nastroj produkujici Win32 aplikace nebude dale
nijak rozvijet a ztrati i podporu od 3rd party vyrobcu (nemluve o nastupu
64bit architektur) nebo budes potrebovat komunikovat s aplikacemi napsanymi v
.NETu.

Petr Vones

Vlastnost Scaled

[*] Lebeda David <david.lebeda(zv)comarr(tec)cz> - 25.10.2003 12:16:15

> no asi to nie je priamo to co potrebujes, ale problem to vyriesi :)
>
> for i := 0 to Application.ComponentCount - 1 do
> if (Application.Components[i] is TMyForm) then
> (Application.Components[i] as TForm).Scaled := False;

Ahoj,

tohle je neco jineho. Ja umim vsem potrebnym formularum nastavit Scaled na False.
To je OK. Problem je v tom, ze kdyz na formulari v programu zmenim Scaled, tak se
proste nic nestane - nevede to k prekresleni formulare vcetne jeho zmenseni. I ze
zdrojaku se mi zda, ze to tak je.
Hodnota Scaled se aplikuje v metode ReadState (tusim) formu a ta se
zrejme vyvola jen pri prvotnim vytvareni obsahu formu. Pak uz Scaled jen nastavuje
hodnoty do prislusnych promennych, ale usporadani formu se nezmeni.

David Lebeda

Divna cestina

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 25.10.2003 12:16:15

From: "Lebeda David" <david.lebeda(zv)comarr(tec)cz>
> nemuze byt problem v tom, ze na tech problemovych pocitacich nejsou ceske
> Windows, pripadne ze tam jsou Windows s mistnim nastavenim jinym nez cesky
> apod.?

Taky bych odhadl ze je to ono. V Regional Options by melo byt "Central Europe"
nastaveno jako Default.

Petr Vones

Test VCL.NET

[*] Ivan Turcan <iturcan(zv)drake.sk> - 25.10.2003 12:28:16

Ahojky,

nuz.. skusil som v bete D8 z 22/11 prelozit (preklopit do nej) jednu
aplikaciu... pomerne (velmi) jednoducha kvazi GIS aplikacia zalozena na
MapPointe, (chvala Delphi 8 ze konecne podporuje novy typ interface-ov od
Microsoftu) nuz podarilo sa mi ju sprevadzkuschopnit za 4 hodinky do
VCL.NET...
pred tym bezala pod Delphi 5 ! Jedine obmedzenie to malo a to sice ze som to
nespustil mimo Delphi 8 IDE, ale to pripisujem onej bete....
Inu az tak zlozite jak sa to javi to nie je.... inu problem je v preklapani
do winforms, tu som si musel najprv uvedomit ze ziadne API sa volat nedaju,
tzn. ani funkcie ako napr ShowMessage... na vsetko je tu nejaky objektik...
trvalo mi to 30 minut kym som sa zorientoval....

rgds,

Ivan

From: "Petr Svejda" <petr(zv)svejda(tec)cz>> Tak jeste jinak. Mozna znas aplikaci Pohoda (ucetnictvi pracujici s MDB
> soubory). Zalozis CD, odklepnes ze chces instalovat a hned jdes uctovat.
>
> Opakuji. Kolik me bude stat verze Depni 8 s moznosti jako ma program
Pohoda?

> Instalaci provede pani Oprsalkova z Horni-Dolni, InterBasi ani FirdBird
> nechci pouzit.

No jiste, staci ti profik, tj. plna licence 31 kKc nebo upgrade 13 kKc.

J. Luhan
Borland CZ

Test (Was: Zaujimave interview s predstavitelmi Bo

[*] Karel Rys <delphi(zv)zas-me(tec)cz> - 25.10.2003 12:00:13

Zbysek Hlinka dne 25 Nov 2003 v 9:46:

> [...]

podnikovy informacni system (prevazuje Interbase), druha aplikace projekcni program (prevazuje

Pokud Ti mohu byt i tak nejak uzitecny, hlasim se :-)

Karel Rys

Test VCL.NET

[*] Zbysek Hlinka <hlinka(zv)hlinka(tec)cz> - 25.10.2003 12:14:15

> [...]

mezikrok VCL.NET je opodstatneny nebo zbytecny, a pripadne se pokusit
o systematiku vycisleni nakladu na takovy mezikrok.

[*] Lebeda David <david.lebeda(zv)comarr(tec)cz> - 25.10.2003 12:08:14

> [...]
> diakritikou). Problem je v tom, ze v nekterych MessageDlg mi to pise
> text spravne cesky, ale v jinych tu cestinu nedokaze napsat a pise tam

Ahoj,

[...]

[*] ludek.paral(zv)quick(tec)cz - 25.10.2003 11:58:13

Doporucuji prechod na Application.MessageDlg.Hlavni vyhodou je, ze tento ma lokalizovane buttony, takze se nemusis starat o jejich preklad. A 100 % se texty zobrazuji vzdy spravne.Presel jsem na nej pred 3 roky a k me plne spokojenosti.

Ludek

> [...]
>
> Diky
>
> Marcel

Zaujimave interview s predstavitelmi Borlandu

[*] ludek.paral(zv)quick(tec)cz - 25.10.2003 11:38:11

SOUHLAS
> Z toho, co se tady probiralo by jeden ziskal
> dojem, ze za 2 roky (nebo treba
> jine historicky kratke dobe) uz nepustim na
> zadnem pocitaci program Win32.
Uzivatele skutecne
> nezajima jestli je program pod DOS,
> 3.11, Win32 nebo .NET. Uzivatel chce spravne
> chodive funkce, jednoduchou
> instalaci, jednoduchou udrzbu. Pokud tedy
> [...]

Vlastnost Scaled

[*] ludek.paral(zv)quick(tec)cz - 25.10.2003 11:22:10

To je divne, mne postaci v OnShow nebo OnCreate nastavit a jiz to beha. Podle meho se do dfm ukladaji jen zmenene hodnoty.

Jsem take zvedav, kde je problem...

Zaujimave interview s predstavitelmi Borlandu

[*] Petr Svejda <petr(zv)svejda(tec)cz> - 25.10.2003 11:14:09

Tak jeste jinak. Mozna znas aplikaci Pohoda (ucetnictvi pracujici s MDB
[...]

Nechci vedet, jestli to pro me bude drahy, nebo ne - zajima me pouze cena
(ja uz si ji nasledne zduvodnim - provedu kalkulaci).

> Mam jednu naprosto konkretni otazku:
>
> Kolik me bude stat verze Delphi 8 s moznosti napojit se primo na tabulku
> Accessu (*.mdb)? - pro normalni databazovou "balikovou" aplikaci (rozumej,
> aby nemusel u instalace byt administrator). Bude stacit verze
Professional?

Balikovou instalaci udelas i s InterBase. Jinak - na to musi na lokalni
databaze profik stacit.

J. Luhan
Borland CZ

Divna cestina

[*] Jiri Virt <virt(zv)volny(tec)cz> - 25.10.2003 10:36:06

Pouzivej MessageBoxEx(,.....,Lang_Czech);

Jirka Virt

Zaujimave interview s predstavitelmi Borlandu

[*] Jaromir Luhan <konference(zv)lionet(tec)cz> - 25.10.2003 11:02:08

> [...]

J. Luhan
Borland CZ

Zaujimave interview s predstavitelmi Borlandu

[*] Petr Svejda <petr(zv)svejda(tec)cz> - 25.10.2003 10:40:07

rec byla o preklapeni stavajici aplikace pres VCL. Neubiram Delphi.NET nic z
jeho nativnosti.

Myslim, ze az Borland vyhodi novou verzi na trh, tak diskuse nabere
fundovanejsi smer. Zatim s tebou souhlasim, ze malo informaci zpusobuje
jenom jenom mlzeni.

From: "Petr Svejda" <petr(zv)svejda(tec)cz>> Zkusim si prelozit tve radky do cestiny:

> Kdo bude liny studovat a ucit se nove technologie a bude cekat s
> definitivnim preklopenim do proprietarniho .NET, tak zvoli Delphi
(VLC).NET.

> Kdo je proziravy, tak bud to rovnou s predstihem zacne preklapet do
> Delphi.NET, a nebo jeste lepe zacne namahat bunky a zvoli nativni reseni
MS
> [...]

J. Luhan
Borland CZ

Zaujimave interview s predstavitelmi Borlandu

[*] Jaroslav Nadhera <nadhera(zv)csh(tec)cz> - 25.10.2003 10:24:05

> [...]

jine historicky kratke dobe) uz nepustim na zadnem pocitaci program Win32.
Pokud budu "proziravy" a zacnu preklapet aplikace do .NET, predezene me
konkurence, ktera bude rozvijet stavajici aplikace, zatimco ja budu pracne
zjistovat jak se co udela a obejde v nove technologii (jako se to stalo pro
prechodu DOS - Win). Uzivatele skutecne nezajima jestli je program pod DOS,
[...]

[*] Macecek Marcel <marcel.macecek(zv)siemens(tec)com> - 25.10.2003 10:34:06

Caute,

[...]

[*] kexo <kexo(zv)ynet.sk> - 25.10.2003 10:22:05

kexo

From: "radeq" <radeq(zv)centrum.sk>
> Cena fiskalnych modulov je cca 10000Sk, interne cca 8000Sk
>
> Stranky jedneho vyrobcu fiskalu : www.varos.sk

..aby sme nepreferovali len jeden produkt, tak su tu este dalsie fiskalne
moduly ako Hates od Happy Future, AXIS, EasyPos, Euro pokladna ako fiskalny
modul.. na niektore z nich som programoval pristup z nasho ERP softu.. u
niektorych dokonca aj v terminalovom rezime..moj osobny nazor : najlepsie sa
to programovalo pre Hates..

Miso

Zaujimave interview s predstavitelmi Borlandu

[*] Zbysek Hlinka <hlinka(zv)hlinka(tec)cz> - 25.10.2003 09:46:02

On 25 Nov 2003 at 9:09, Richard Kejval wrote:

> [...]

ktere to bude stat).

No - najde se konecne nekdo, kdo by chtel udelat konkretni test?

PocketPC 2003

[*] KALUS Jozef <jozef.kalus(zv)spordat.sk> - 25.10.2003 09:32:01

Je to trosku jinak... proste standardne na tohle nejsou v ROM
pritomne runtimove knihovny. Ty si ale muzes primo ze stranek
microsoftu stahnout, a pa muzes vesele programovat dal, jako by se
nechumelilo. ;-)

takze ak som to dobre pochopil zoberiem eVB z VisualTools pre PPC2002 a
zoberiem runtime VB pre PPC2003 z MS a malo by to byt OK, takze nie je
nutne ist do VB.NET 2003

joka

PocketPC 2003

[*] Lukas Gebauer <gebylist(zv)mlp(tec)cz> - 25.10.2003 09:11:59

> [...]

http://www.ararat(tec)cz/synapse/ - Ararat Synapse - TCP/IP Lib.

Zaujimave interview s predstavitelmi Borlandu

[*] Richard Kejval <kejval.delphi(zv)centrum(tec)cz> - 25.10.2003 09:09:59

Souhlasim s Martinem ...

> [...]

rekl, ze Borland s VCL.NET pouzil podobnou strategii, jestli bude uspesna,

[*] Lebeda David <david.lebeda(zv)comarr(tec)cz> - 25.10.2003 08:15:55

[...]

Spustenie ITE

[*] kexo <kexo(zv)ynet.sk> - 25.10.2003 02:15:28

Zdravim, ako spustim Integrated Translation Enviroment v D7 prof?
Hladal som v menu tools, aj vo vsetkych ostatnych, ale nikde sa mi to
nepodarilo najst :-(
resp. ako inak poslovencim dialogy inym sposobom ako rucnym prepisovanim a
prekompilovanim kniznic?
dik
kexo

Spustenie ITE

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 25.10.2003 02:19:28

From: "kexo" <kexo(zv)ynet.sk>
> Zdravim, ako spustim Integrated Translation Enviroment v D7 prof?

Nijak, je az v Enterprise verzi.

> resp. ako inak poslovencim dialogy inym sposobom ako rucnym prepisovanim a
> prekompilovanim kniznic?

Napriklad Lokalizatorem http://www.localizator.com/

Petr Vones

Jak kopirovat hodnotu promene z watch listu

[*] Vlko II. <vlko(zv)zilina(tec)net> - 24.10.2003 19:10:59

On Mon, 24 Nov 2003 19:02:58 +0100, <delphi(zv)japos.com> wrote:

> chyba byla v tom, ze watch okno nesmi byt "Stay on Top", potom to
> nedovoli
> oznacit, pokud se "Stay on Top" vypne,
> je mozne kopirovat obsahy vsechny i jednotlive, pokud je zaple nejde
> zkopirovat nic.

> Oznaci to co je v okne ktere ma focus, takze nejdriv klikni do Watch
> okna a
> pak dej Select All.

a co tak pravy click na dany watch a vybrat Copy watch value ?

Vlko

--

--------------
mail: vlko_(zv)pobox.sk web: http://vlko.zilina.net

Jak kopirovat hodnotu promene z watch listu

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 24.10.2003 19:10:59

From: <delphi(zv)japos.com>
> chyba byla v tom, ze watch okno nesmi byt "Stay on Top", potom to nedovoli
> oznacit, pokud se "Stay on Top" vypne,

Aha, ja mam vsechny okna vzdy nejak zadokovana v desktopu.

Petr Vones

Zaujimave interview s predstavitelmi Borlandu

[*] Erik Salaj <winsoft(zv)netkosice.sk> - 24.10.2003 19:39:03

> [...]

rucne prepise svoju aplikaciu kompletne do .NET. To nie je ziadny konvertor,

Voci prevodnemu programu Delphi VCL aplikacia => .NET aplikacia
(do Delphi.NET alebo C#) absolutne nic nemam - sam som taketo riesenie
navrhoval. Urcite by to usetrilo spustu roboty programatorom, a malo by to
jasny ucel aj vyznam (tu myslim, naozaj niet velmi o com diskutovat).
A myslim si, ze je to aj jednoduchsie, lacnejsie a univerzalnejsie riesenie
ako VCL.NET.

Erik

Jak kopirovat hodnotu promene z watch listu

[*] delphi(zv)japos(tec)com - 24.10.2003 19:25:02

Neni v D6.

Jaroslav Pospisil

> [...]

> okna a
> pak dej Select All.

a co tak pravy click na dany watch a vybrat Copy watch value ?

Rychlost nacitania ClientDataSetu z ADO DataSetu

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 24.10.2003 19:08:59

From: "Jaroslav Popluhar" <delphi1(zv)acc.sk>
> Delphi 7

Nemuze to byt tohle ?

Iterating over an ADODataSet is very slow
http://qc.borland.com/wc/wc.exe/details?ReportID=1653

Petr Vones

Jak kopirovat hodnotu promene z watch listu

[*] delphi(zv)japos(tec)com - 24.10.2003 19:02:58

Dik,

> [...]
zkopirovat nic.

Jaroslav Pospisil

> nejak jsem to nepochopil, Edit | Select All mi oznaci kod programu, ale
ja

Oznaci to co je v okne ktere ma focus, takze nejdriv klikni do Watch okna a
pak dej Select All.

Petr Vones

Jak kopirovat hodnotu promene z watch listu

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 24.10.2003 18:54:58

From: <delphi(zv)japos.com>
> [...]

pak dej Select All.

Petr Vones

Jak kopirovat hodnotu promene z watch listu

[*] delphi(zv)japos(tec)com - 24.10.2003 18:50:57

nejak jsem to nepochopil, Edit | Select All mi oznaci kod programu, ale ja
potrebuji kopirovat hodnotu z promenych ve watch listu - okno Ctrl+Alt+W

Jaroslav Pospisil

From: <delphi(zv)japos.com>
> ve watch listu mam nekolik promenych. Pri krokovani kodu se meni jejich
> obsah. Ja si tento obsah chci kopirovat do clippboardu.

Pomoci Edit | Select All je oznacis a Edit | Copy pak zkopirujes.

Petr Vones

Zaujimave interview s predstavitelmi Borlandu

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 24.10.2003 18:46:57

From: "Martin Schayna" <mschayna(zv)aktis(tec)cz>
> system prevodu dat. Stalo nas to a stoji furu prace a novi
> uzivatele by mohli kricet: Proc nedelate vic na novem systemu,
> proc se zdrzujete takovou veci kterou MY vubec nepotrebujeme...

To zalezi na tom, jak moc je to na tom novem produktu (ci i jinem ktery je
stale ve vyvoji) videt. Pokud mate dostatek zdroju ze jedno druhe zasadne
neovlivnuje, tak neni co resit.

Petr Vones

Jak kopirovat hodnotu promene z watch listu

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 24.10.2003 18:14:54

From: <delphi(zv)japos.com>
> [...]

Petr Vones

Zaujimave interview s predstavitelmi Borlandu

[*] Martin Schayna <mschayna(zv)aktis(tec)cz> - 24.10.2003 18:14:55

Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> wrote:

> Jiste, tim spis je cloveku lito ze Borland ztraci cas marketingovymi
> pozlatky typu VCL.NET, misto toho aby plne vyuzil sve kapacity na
> vlastni produkt.

Nemuzu se udrzet, abych se take nezapojil. Celkem dobre si dokazu
predstavit pozici Borlandu, protoze jsme ted v podobne situaci.
Mame jeden stary produkt postaveny na souborove databazi
s nekolika tisici (stale platicich!) klientu a nyni mame mnohem
novy modernejsi produkt postaveny na sql databazi ktery ma
nyni radove stovky instalaci u vetsinou novych klientu. Ale
samozrejme se _nemuzeme_ a nechceme vykaslat na puvodni
uzivatele starsiho systemu, a tak kvuli nim mame pomerne slozity
system prevodu dat. Stalo nas to a stoji furu prace a novi
uzivatele by mohli kricet: Proc nedelate vic na novem systemu,
proc se zdrzujete takovou veci kterou MY vubec nepotrebujeme...
Kazdemu se muze zdat neco jineho dulezitejsi, zalezi na situaci.

Slovnicek:
Delphi+VCL=stary produkt
Delphi.NET=novy produkt
VCL.NET=prevodni.program

Martin Schayna

Jak kopirovat hodnotu promene z watch listu

[*] delphi(zv)japos(tec)com - 24.10.2003 18:06:54

Ahoj,

ve watch listu mam nekolik promenych. Pri krokovani kodu se meni jejich
obsah. Ja si tento obsah chci kopirovat do clippboardu.
Povede se mi vzdy zkopirovat jen obsah jedne promene Ctrl+C, obsah dalsich
promenych jiz kopirovat nejde.
Promene jsou typu string.

Delam neco spatne nebo jde obsah kopirovat nejak jinak?

W2K PS4, D6 Prof+UP2

Jarda Pospisil

From: "Lstiburek Pavel" <lstiburek(zv)ceb(tec)cz>
> Ono duvodem proc je tato diskuse tak trochu hystericka, je ze se jedna o
> budoucnost.

Zcela spravne. Jeste nutno poznamenat, ze je daleko mene hystericka nez to
co
se ted deje v non-tech newsech u Borlandu.

> Skok mezi WIN32 a .NET nebude prechod mezi verzemi, ale totez co byl B7 ->
> Delphi.

Ano, ani tam se nedalo pouzit prilis kodu z TurboVision (coz byl jinak v te
dobe a na te platforme vyborny framework, uz jen proto ze naucil
programatory
to co pak potrebovali ve Windows - udalostmi rizene programovani). Mam
pocit,
jakoby nekteri stale nechapali, ze Win32 a .NET jsou stejne platformy asi
jako
DOS a Java.

> ..NET bude elegantne resit i tento problem (stejne jako jej jiz resi napr.
> JAVA).

Predevsim jej nebude muset resit Borland ;-)

> [...]

Petr Vones

Zaujimave interview s predstavitelmi Borlandu

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 24.10.2003 17:28:51

From: "Lstiburek Pavel" <lstiburek(zv)ceb(tec)cz>
> [...]

typu VCL.NET, misto toho aby plne vyuzil sve kapacity na vlastni produkt.

Neprovede se OnCalcFields pokud je pole s fkIntern

[*] Pavel Bares <bares(zv)atoll(tec)cz> - 24.10.2003 16:52:48

Ahoj vsichni

Pouzivam IBX 5.04 / D5 a narazil jsem na nasledujici problem:

Pokud IBDataSet obsahuje pole, ktere ma Field kind nastavene na
"fkInternalCalc" (pole COMPUTED BY) nevyvola se udalost "OnCalcFields".

Nevite co s tim ?

Pavel Bares

MSSQL a IDENTITY - pomoooooc :O)

[*] Lstiburek Pavel <lstiburek(zv)ceb(tec)cz> - 24.10.2003 16:52:49

Kam to exportujes ?
Do jineho MSSQL nebo jeho databaze ?
Potom to tam natlac pomoci
SELECT * INTO table FROM

FireBird 1.0 a TMP_DIRECTORY

[*] Pavel Malinsky <malinsky(zv)pmcom(tec)cz> - 24.10.2003 17:10:50

Ahoj,

nevite nekdo, prosim, co by mohl byt za problem
s nastavenim promenne TMP_DIRECTORY u FB 1.0.3.972,
v pripade, ze mam nastaveno TMP_DIRECTORY 50000000 "R:\"
pricemz R: je RAM disk. Vse se chova OK do doby nez je
treba vyuzit vice nez uvedenych 50MB.

V pripade, ze je potreba vic mista nez tech 50MB nedokaze
server pokracovat s ukladanim docasnych souboru do sys. tempu
a trideni prestane fungovat uplne. Nepomohlo ani uvedeni dalsi
promenne TMP_DIRECTORY do jineho umisteni. Chtel jsem RAM
disk pouzit pro ukladani techto souboru misto na HDD.

S pozdravem a dikem
=====================================
> Pavel Malinsky; malinsky(zv)pmcom(tec)cz <
=====================================
> GSM: 602 652 203 | ICQ: 322015967 <
=====================================

Zaujimave interview s predstavitelmi Borlandu

[*] Lstiburek Pavel <lstiburek(zv)ceb(tec)cz> - 24.10.2003 16:50:48

Ono duvodem proc je tato diskuse tak trochu hystericka, je ze se jedna o budoucnost.
Pokud Borland nedotahne Delphi do podoby, ktera bude pouzitelna i za tri roky
mnoho lidi ucastnicich se teto konference bude mit mnoho problemu.
Protoze jejich firmy budou mit existencni problemy !

Skok mezi WIN32 a .NET nebude prechod mezi verzemi, ale totez co byl B7 -> Delphi.
Dale je jasne, ze nastoupi 64bit Windows (pravdepodobne s nekolika ruznymi navzajem
nekompatibilnimi procesory) a to by znamelo vyvoj dalsich verzi compilatoru.
32bit kod bude nutno emulovat (stejne jako cele WIN32) a to bude stejny problem jako
psoucasny provoz DOS programu pod Windows.

..NET bude elegantne resit i tento problem (stejne jako jej jiz resi napr. JAVA).

Tedy otazky typu JAK DAL a hlavne V CEM DAL a KDY ZACIT.

Uzivatele Microsoftu to taky nemaji zrovna lehke (,ale nemaji taky na vyber)
Visual Studio 6.0 je uz nejaky patek stary a zadna nova WIN32 verze neni ohlasena ....

Skoro vsichni v teto konferenci si asi preji aby se to Borlandum povedlo, ale .....

Pavel

> [...]
>
> U MS jsem zkousel akorat Access a VB pro MS Excel. Kdyz uz
> jsem neco odladil, tak to na dalsi verzi nechodilo.Krome
> toho, ze jsem vubec nevedel, proc to nechodi.
>
> I kdyz jsem nainstaloval C#, prechod pro mne bude velmi
> bolestny a dle poptavky u zakazniku, je vsem uplne jedno,
> jestli budou .NET nebo ne, spis chtej, aby to fungovalo a
> nemuseli se ucit treba nove ovladani.A to bude problem.
>
> Je zajimave, ze na MS konferenci se bavi pouze o technickych
> problemech (napr. ze pro kazdou verzi Excelu musi mit
> wrapper,aby jej mohli pouzivat pozn.ja pouzivam jeden OLE objekt)

Jak nastavit TService?

[*] Ivan Turcan <iturcan(zv)drake.sk> - 24.10.2003 16:18:46

myslim ze to nie je nic spolocne s Delphi.... staci nastavit v services
vlastnost startup type na automatic

rgds,

Ivan

From: "Jiri Virt" <virt(zv)volny(tec)cz>
> jak nastavit TService tak, aby se mi spoustela aniz by se musel prihlasit
> uzivatel...

Podivej se na TService.StartType

Petr Vones

Jak nastavit TService?

[*] Jiri Virt <virt(zv)volny(tec)cz> - 24.10.2003 16:12:45

Ahoj,

jak nastavit TService tak, aby se mi spoustela aniz by se musel prihlasit
uzivatel...

treba pri vypadku proudu?

Rychlost nacitania ClientDataSetu z ADO DataSetu

[*] Jaroslav Popluhar <delphi1(zv)acc.sk> - 24.10.2003 15:24:41

Hello Petr,

Thursday, November 13, 2003, 12:28:46 PM, you wrote:

PV> From: "Jaroslav Popluhar" <delphi1(zv)acc.sk>

PV> Verze Delphi ?

Delphi 7

Jaroslav mailto:delphi1(zv)acc.sk

Innosetup a IB

[*] ludek.paral(zv)quick(tec)cz - 24.10.2003 15:46:43

Ahoj,

Resil jiz nekdo instalaci IB/FB jako soucast aplikace ?

mam script pro instalaci Intebase.Jenze ja potrebuji instalovat aplikaci do jednoho adresare [app] a IB do druheho, a to ,jen pokud neni instalovane.

Tak mi napadlo, ze bych udelal do precompilation step spustit instalaci IB (kde se jiz detekuje, ze je nainstalovan).

Delenou instalaci jsem zatim nezkousel.

Dik za kazdou radu.

Ludek

ADO + ClentDataSet (CDS) - hodnoty, ktore meni ser

[*] Jaroslav Popluhar <delphi1(zv)acc.sk> - 24.10.2003 15:24:41

Hello delphi-l,

Ako dostat do CDS hodnoty, ktore po Post meni server?
Inak ako CDS.Refresh. Jedna sa najma o PK typu IDENTITY na
ADODataSetoch.

Ak urobim po inserte ADO.Post, tak v nom vidim aj hodnotu stlpca
ID (IDENTITY)zaznamu.
Ak to urobim CDS.ApplyUpdates, tak v CDS zostava NULL, lebo hodnotu doplna
server.

MS-SQL2000
ADO
Delphi7

Jaroslav mailto:delphi1(zv)acc.sk

PocketPC 2003

[*] Leos Urban <leos.urban(zv)qds(tec)cz> - 24.10.2003 15:26:41

Ahoj,
cest pro programovani aplikaci ve Windows Mobile 2003 je nekolik.
Nejjednodussi a asi nejperspektivnejsi cesta je pres Visual Studio Net 2003,
kde to muzes programovat primo v tom VB.NET. Aplikace pak bude fungovat i
pod PPC2002, pokud tam bude doinstalovan runtime NETu.

Nejrychlejsi (z hlediska behu aplikace) a nejlepsi integraci s OS ovsem
dosahnes se jmenovanym eVC++.

> ale chcem sa spytat ci mam niekto skusenosti s tvorbou softu pre PocketPC
2003 (t.j. Windows CE).

VCL.NET (was: Zaujimave interview s predstavitelmi

[*] Erik Salaj <winsoft(zv)netkosice.sk> - 24.10.2003 15:06:37

> HARDWAROVA NEKOMPATIBILITA ? Ja bych se spis zeptal, jestli jste nekdy
> vyzkousel nainstalovat Windows napriklad na EVU od HP, pripadne se snazit
> rozchodit server s Opterony.
> Skutecne mam pocit, ze me sali zrak.

ale to JE hardwarova nekompatibilita, ked na mojom PC hardwari ide Windows
bez problemov a na inom PC hardwari ak nechodi (lebo Windows je ten
isty len hardware je iny, zrejme nie celkom kompatibilny).

> Vychvalovat vyhody Open Source proti Microsoftu ani nema smysl, jsme tu
snad
> vsichni programatori. A uz vubec nebudu komentovat ta vecne omilana temata
> jako bezpecnost, zivotnost hardware, aktualizace software atd. protoze do
> toho je zjevne (z vasi zkusenosti) zcela zbytecne investovat ...

vsetko same frazy (= "vecne omilana temata").

Velmi sa mi paci zaciatok: "Open Source proti Microsoftu" - preco prave
Microsoftu?

Erik

OT: PocketPC 2003

[*] KALUS Jozef <jozef.kalus(zv)spordat.sk> - 24.10.2003 15:04:37

prepacte za OT,

ale chcem sa spytat ci mam niekto skusenosti s tvorbou softu pre PocketPC 2003 (t.j. Windows CE).

ja som robil pre PocketPC 2002 v eMbeded VB ale ten uz nie je pre PPC2003 urceny ... odvolavaju sa na VB.NET 2003 ale akosi ten nemam a myslim, ze nie je ani zadarmo pricom eMVB bol zadarmo....

neviete niekto o nejakej alternative ???

MS eM VC++ 4.0 sa mi zda dost zlozite ......

dik za pomoc

joka

Delphi 6 Profesional, FireBird, Windows 2000
Ing. Jozef Kalus
SOVA
L. Stura 17/28
018 61 BELUSA

Mob.: +421 905 459156
e-mail: jozef.kalus(zv)spordat.sk

identifikace virtualniho COMu

[*] Ing. Petr Sikola <developer(zv)efg(tec)cz> - 24.10.2003 14:48:36

Zdravim, muj predchozi mail asi nejak zapadl, tak to zkusim znovu a
jinak:

jak zjistim, ktere COM mam dostupne v PC, a ktere z nich jsou virtualni
a ktere jsou primo HW ? Dale pokud je Com virtualni, tak jake zarizeni
na nem "visi" ?

Dekuji za nakopnuti.

Petr Sikola

InstantObjects prechazi do OpenSource

[*] Martin Schayna <mschayna(zv)aktis(tec)cz> - 24.10.2003 14:22:34

InstantObjects, jeden z komercnich pokusu o OPL framework
(object persistent layer, mapovani objektu do relacni databaze)
pro D5/D6/D7 bude OpenSource. Zdrojaky pry budou casem
dostupne na sourceforge.net (kde jinde, ze)

http://www.seleqt.com/
http://www.seleqt.com/instantobjects/

Martin Schayna

dbExpress a budoucnost

[*] Jaromir Luhan <konference(zv)lionet(tec)cz> - 24.10.2003 14:02:33

From: "Jiri Virt" <virt(zv)volny(tec)cz>
> me by zajimalo, v cem bude vadit rozdilnost cisteho .NET a VCL.NET?

Ja si myslim ze to uz tu bylo probrano dostatecne. Ted uz zbyva si jen pockat
az to bude mozne videt v praxi, kde ty teoreticke komentare nabydou jasnejsich
rozmeru.

Petr Vones

Spoluprace asembly Delphi 8 a Visual studia

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 24.10.2003 12:32:19

From: "Karel Kral" <kralkonf(zv)purus(tec)cz>
> Otazka: Pujdou asembly napsana pouzit v D8 ve Visual studiu C#? Z
> principu by to jit melo ale muze to mit treba vazna "ale", proto se
> ptam.

Nedokazu si predstavit ze by nesla, protoze assembly je zakladni vec .NETu a
ne proprietalni "nadstavba" jako jsou napriklad balicky ve Win32 Delphi. Tady
bych problem opravdu nevidel.

Petr Vones

WXPPro a DOS (BP7 a BTreeFiller)

[*] Karel Kral <kralkonf(zv)purus(tec)cz> - 24.10.2003 13:18:24

Vladimir Teply wrote:

> Navim jak BP7, ale TP7 s BtreeFillerem bez problemu vcetne aplikace.

Karel Kral, vedouci odd. IT / IT manager
Purus, s.r.o., Cezavy 627, 664 56 Blucina, CZ
Tel: 547 235 000, 602 552 432, Fax: 547 231 203

dbExpress a budoucnost

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 24.10.2003 12:32:20

From: "Jan Fiala" <jan.fiala(zv)wo(tec)cz>
> Pristup k datum to je (byl?) velmi slibny, nemuselo se nic instalovat,
> drivery k SQL serveru byly pomerne jednoduche...

Tusim ze v QualityCentral je nekde pozadavek, aby Borland uvolnil zdrojaky od
dbExpress driveru. Tim by se myslim problem castecne vyresil ke spokojenosti
obou stran.

Petr Vones

Zaujimave interview s predstavitelmi Borlandu

[*] Erik Salaj <winsoft(zv)netkosice.sk> - 24.10.2003 13:00:23

> najsilnejsi.
>
> No vzdycky to tak zaplatpanbuh neni, a doufam nebude, to by nam pak tady
> treba zustal jenom ten Cesky telecom atd.

cize je to tak len v pripade Microsoftu? Alebo tam kde sa nam to hodi?
Stale si nenapisal, ako to ma vlastne fungovat. Vidim tu kritiku (s ktorom
v mnohom nesuhlasim) ale ziadne riesenie, ani poriadne vysvetlenie.

> Nevsiml jsem si z me strany jakekoliv prognozy. Tu tady predvadeji jini, a
> jeste si jako berlicku berou zcela nesmyslne argumenty. A s temi ja
> polemizuji.

no niekto tu tvrdil, ze Visual Studio je lacne, aby zlikvidovali konkurenciu
a potom uz bude drahe. A ja si nemyslim, ci to naozaj takto jednoducho
funguje, napr. IE "zlikvidoval" NN a je IE drahy? Ani Windows nie je
drahy a pritom nie je dotovany (naopak - este dotuje ine produkty).
Tak mam pocit, ze Tvoja teoria je mozno pekna ale nie je pravdiva,
kedze prax je celkom ina.

Erik

WXPPro a DOS (BP7 a BTreeFiller)

[*] Vladimir Teply <teplyv(zv)chrudim(tec)cz> - 24.10.2003 12:52:21

"BRCKO Peter" napsal:
> Ma niekto vlastnu skusenost s XPPro a DOSom?
> Pobezi BP7 s BTreeFiller od Turbo Power na XPPro?

Navim jak BP7, ale TP7 s BtreeFillerem bez problemu vcetne aplikace.

Zaujimave interview s predstavitelmi Borlandu

[*] Halen <halen(zv)seznam(tec)cz> - 24.10.2003 12:06:17

Presne! na 100% s Ludkem souhlasim.

HalenTech.

OT: WXPPro a DOS (BP7 a BTreeFiller)

[*] BRCKO Peter <peter.brcko(zv)assetsoft.sk> - 24.10.2003 12:06:17

Ma niekto vlastnu skusenost s XPPro a DOSom?
Pobezi BP7 s BTreeFiller od Turbo Power na XPPro?
Pod W2K mi to ficalo bez problemov.
Moze mi niekto opisat vlastne skusenosti s WXPPro a DOSom.
Su tam nejake rizika?
Jedna sa o prerobenie starej DB aplikacie. Potrebujem aby bezala
stara aj nova aplikacia docastne na jednom PC.

Peter Brcko

Zaujimave interview s predstavitelmi Borlandu

[*] ludek.paral(zv)quick(tec)cz - 24.10.2003 12:00:17

Ahoj,

[...]

[*] Suvarina, Vladimir <vladimir.suvarina(zv)siemens(tec)com> - 24.10.2003 11:48:11

Tak tohle uz je ponekud presprilis ...

Sice netusim co dela zrovna tohle tema v konferenci o Delphi, ale neda mi to
abych nereagoval ...

> Hm, proc tedy Linux dosud nevytlacil drahe Windows z trhu? Kde udelali
>soudruzi chybu?

>Ona to neni ani tak chyba, jako zkostnatelost. Ve vetsine (95% ??) firem uz
Windowsi jsou a pokud se rozhoduje o nakupu novych pocitacu, tak z duvodu
kompatibility a >moznych problemu se zase koupi znovu. Ti co rozhoduji o
penezich tomu vetsinou nerozumi a ti co tomu rozumi zase nebudou riskovat,
protoze kompatibilita napr. Wordu >a free ekvivalentu neni 100%, ale treba
jenom 90%, coz vetsinou staci, ale proc riskovat, kdyz penize nejdou z meho,
ale z firemniho. Je to smutna pravda, ale je to pravda.>kedze som robil aj s Linux aj s Windows, mozem povedat, ze problem nie je v
tom co pises... ale v tom, ze udrziavanie Windows je jednoduhsie, myslim
tym, ze na to >.aby si udrziaval Linux, pripadne celu Linux siet, je nutne
mat minimalne jedneho dobreho Unixaka ako spravcu, pricom pri Windows na to
staci nejaky "student", ktory >>.nejaku tu domenu a zopar zdielani nastavit
vie... jasne, ze mozes tvrdit, ze nejaky ten "student" zmakne aj Linux, ale
poviem ti, ze administrovat Linux, nie je len
>klikanie mysou... ale ked to chces poriadne musis upravovat textove
konfiguracne subory a to zrovna sranda nie je.... apropo.... uz ste videli
niekde nainstalovany linux
>tak, ze sam rozpoznal cely harver a v pohode hned na zaciatku fungovalo
vsetko.... ja osobne nie... ale Windows som uz tak videl... osobne je
kompatibilita dost
>mizerna.... nemyslim len word a excel... ale aj ostatne... ale zase na
drujej strane za posledne 3 roky sa to velmi zasadne posunulo k lepsiemu....
aj co sa tyka harderu aj
> [...]

Cele je to o tom, ze tu michate hrusky s jablky a argumentujete tim, ze
jablka jsou povetsinou nadherne cervena ...

-------------------------
Vladimir Suvarina
Siemens s.r.o
W2K, D7 Ent

VCL.NET (was: Zaujimave interview s predstavitelmi

[*] ing. Jan Fiala <jan.fiala(zv)wo(tec)cz> - 24.10.2003 11:44:10

24.11.2003 Ing. Jan Dubsky - Strojirna Palava:
> [...]
> neni 100%, ale treba jenom 90%, coz vetsinou staci, ale proc riskovat,
> kdyz penize nejdou z meho, ale z firemniho. Je to smutna pravda, ale je

On totiz Word a MS Office neni jen o psani dopisu nebo vypoctu
jednoduche tabulky. Je to taky o tom, ze to jde bez problemu zaclenit
do vlastnich aplikaci.
O free ekvivalentech se to zatim rict neda. OO zacala uz publikovat
API, jenze bohuzel je zatim tak ve vyvoji, ze bych si nad tim psat
aplikaci jeste nedovolil.

--
ing. Jan Fiala
mailto:jan.fiala(zv)wo(tec)cz

Prog-Soft s.r.o. Plzen
Informacni system pro vyrobce
a distributory napoju

MSSQL a IDENTITY - pomoooooc :O)

[*] Tomas Fajman <tomas.fajman(zv)ortex(tec)cz> - 24.10.2003 11:10:08

Uz jsem se k tomu postupne taky dopracoval :O) Ale beztak dikes moooc

"Vlastimil
Zdenek" Komu: delphi-l(zv)clexpert(tec)cz
<delphi(zv)gestore.c Kopie:
z> Predmet: Re: MSSQL a IDENTITY - pomoooooc :O)
Odeslal:
delphi-l-owner(zv)cl
expert(tec)cz

24.11.2003 11:00
Odpovezte prosim
uzivateli
delphi-l

Cau,
pokud to exportujes mexi SQL serverama, tak ve volbe "Specify table and
query" pouzij volbu "Transfer object between SQL databases" (v dasim kroku
lze pak doplnit podrobnosti...:-))) . V ostatnich dvou pripadech prijdes
nejenom o priznak "IDENTITY", ale i o defaulty, primary key a dalsi..:-((

Snad ti to pomuze......
Vlasta

> [...]
> nejde. Jediny co jde tak to zmenit ruco fuco v Enetrpraise manageru, ale
> to je desna pakarna menit to po kazdym exportu u desitek tabulek. Za

[*] Vlastimil Zdenek <delphi(zv)gestore(tec)cz> - 24.10.2003 11:00:07

> [...]

kazdou
> radu predem dikes :O)

VCL.NET (was: Zaujimave interview s predstavitelmi

[*] Zbysek Hlinka <hlinka(zv)hlinka(tec)cz> - 24.10.2003 10:16:03

On 24 Nov 2003 at 2:19, Petr Zahradnik wrote:

> Vsak si take muzes nakoupit ty drahe a hnusne a padajici Windows a
> nebo si nainstalovat zdarma kvalitni tucnaky. Vlastne tady je to uplne
> obracene.

Hm, proc tedy Linux dosud nevytlacil drahe Windows z trhu? Kde
udelali soudruzi chybu?

Ale nejak v teto vasnive polemice zapadl muj navrh na porovnani
programu napsanych v cistem .NET a VCL.NET. Copak to srovnani nikoho
nezajima? Kazdemu, kdo o tom uvazuje, jsou jeho investice lhostejne?
A to se prosim pohybujeme v cenach temer o jeden rad vyssich nez v
pripade OS.

E-mail: hlinka(zv)hlinka(tec)cz

VCL.NET (was: Zaujimave interview s predstavitelmi

[*] KALUS Jozef <jozef.kalus(zv)spordat.sk> - 24.10.2003 10:48:06

> [...]

za posledne 3 roky sa to velmi zasadne posunulo k lepsiemu.... aj co sa
tyka harderu aj softveru a aj instalacie....

a este nieco.... moja osobna skusenost... prisli za mnou z jednej
nemenovanej firmy, ze poculi vela o Linuxe a chcely by nan preist vo
firme aj so serverom aj so stanicami... spytali sa kolko by to stalo
(instalacia + konfiguracia), ked som im to spocital... a to sa priznam
vobec som to nejako neprehnal s mojou ponukou (skor naopak), tak mi
povedali, ze ked si kupia nejaky ten windows a nieco daju na cierno,
vyjde ich to lacnejsie.... a este nemusia preskolovat ludi na nieco
ine....

takze o tomto to cele je....

joka

VCL.NET

[*] Zbysek Hlinka <hlinka(zv)hlinka(tec)cz> - 24.10.2003 10:32:05

On 24 Nov 2003 at 10:20, Jiri Virt wrote:

> me by zajimalo, v cem bude vadit rozdilnost cisteho .NET a VCL.NET?
>
> pokud vse pobezi regulerne, nevim, proc by VCL.NET nevidim duvod, proc
> by VCL.NET melo byt zavrhnuto...

Propaguje se, ze VCL.NET by mel pomoci snadnemu prechodu z Win32 do
.NET. Ja tomu _neverim_, a domnivam se, ze tato cesta cely prechod ve
skutecnosti prodrazi. O tom, ze by VCL.NET melo byt trvale reseni,
snad nikdo rozumny neuvazuje.

Jenze hacek je v tom, ze se zatim opiram pouze o _viru_, kterou
stavim na pribliznych odhadech, byt znam dobre VCL a dnes uz obstojne
i .NET. Rad bych mel v tomto smeru _podlozenou_ jistotu. Az budu
nekomu doporucovat (za jeho penize, treba v ramci skoleni) zpusob
prechodu z VCL do .NET, rad bych to mel podlozene konkretnimi udaji a
konkretnim resenim.

Takze ja duvody vidim, ale pro klid duse je chci mit potvrzene nebo
vyvracene nejakym relevantnim dukaznim procesem.

E-mail: hlinka(zv)hlinka(tec)cz

Spoluprace asembly Delphi 8 a Visual studia

[*] Petr Zahradnik <clexpert(zv)clexpert(tec)cz> - 24.10.2003 10:20:04

Puvodni zprava ze dne 24.11.2003:

> Otazka: Pujdou asembly napsana pouzit v D8 ve Visual studiu C#? Z
> principu by to jit melo ale muze to mit treba vazna "ale", proto se
> ptam.

Podle meho nazoru by to jit melo.

VCL.NET (was: Zaujimave interview s predstavitelmi

[*] Jiri Virt <virt(zv)volny(tec)cz> - 24.10.2003 10:20:04

> Hm, proc tedy Linux dosud nevytlacil drahe Windows z trhu? Kde
> udelali soudruzi chybu?

no .. to by me taky zajimalo.... proc se porad nelegalne kopiruji Win, kdyz
je tu zazrak zdarma ...> Ale nejak v teto vasnive polemice zapadl muj navrh na porovnani
> [...]

me by zajimalo, v cem bude vadit rozdilnost cisteho .NET a VCL.NET?

pokud vse pobezi regulerne, nevim, proc by VCL.NET nevidim duvod, proc by

Jirka

VCL.NET (was: Zaujimave interview s predstavitelmi

[*] Ing. Jan Dubsky - Strojirna Palava <dubsky(zv)s-palava(tec)cz> - 24.10.2003 10:28:04

> [...]

neni 100%, ale treba jenom 90%, coz vetsinou staci, ale proc riskovat,
kdyz penize nejdou z meho, ale z firemniho. Je to smutna pravda, ale je

Honza

MSSQL a IDENTITY - pomoooooc :O)

[*] Tomas Fajman <tomas.fajman(zv)ortex(tec)cz> - 24.10.2003 10:02:02

[...]

[*] Jaromir Luhan <konference(zv)lionet(tec)cz> - 24.10.2003 09:34:00

> [...]
"prirozenejsi". Takze - shrnu to - pro VCL a VCL.NET dbExpress je a zustane,
pro zbytek je z naseho pohledu BDP a ADO.NET.

Zeoslib

[*] Vaclav Halik <spravasd(zv)suz.cvut(tec)cz> - 24.10.2003 09:48:01

Zdravim,
tak tak.
Jinak pouzivej radej TZMySQLUpdate je to lepsi.

Jinak tam kde to nepouzivam to delam, tak ze si aktualni SQL z
TZMySQLQuery ulozim do pracovni promene, udelam insert a
vartim to tam zpet. To proto abych odchytal to na co bych mohl
zapomenout. Nemusis se pak starat o to kdyz treba bude chtit
uzivatel udelat Refresh tabulky, atp.

Vaclav Halik

> Zdravim,
>
> znova ti to vyvola sql prikaz pri otevreni datasetu
> Ales Lednej

verzia Net v Delphi 8

[*] Jaromir Luhan <konference(zv)lionet(tec)cz> - 24.10.2003 09:11:53

Shrnu to - Petr Ti uz leccos odpovedel a mohu s tim souhlasit (DataSnap).
Verze .NET je 1.1, beta je k videni je (seminar v Bratislave?). Jinak se
muzes obratit s pripadnymi dotazy i primo na me (jluhan(zv)borland(tec)cz - pokud
budes mit pocit, ze dotaz do konfery nepatri - beta je k dispozici uz
mesic). Obecne - pokud neco zvladnes v C#, zvladnes to i v Delphi minimalne
stejne dobre.
Sorry, ze nejsem v konferenci porad - obcas chodim domu a tam konferu nectu
:-).

J. Luhan
Borland CZ

From: "Ludek ZITA" <konference(zv)sales(tec)cz>
> [...]

vlastne castecne kombinuje princip uvedeny vyse.

Petr Vones

Zaujimave interview s predstavitelmi Borlandu

[*] Ludek ZITA <konference(zv)sales(tec)cz> - 24.10.2003 03:01:28

> To je, pod Apache ti nepobezi .NET a bude mene vykonny nez IIS. Z meho
pohledu
> je tedy Apache naprosto k nicemu, a to za jakoukoli cenu.

Ahoj.
[...]

[*] Petr Zahradnik <clexpert(zv)clexpert(tec)cz> - 24.10.2003 02:19:24

Puvodni zprava ze dne 24.11.2003:

> 2. Rozdil v kvalite tady jasne je. System nakupu do hypermarketu tlaci
> vyrobce do nizsi kvality. Vim o cem mluvim, protoze mj. mam zakazniky i z
> oblasti potravinarstvi.
> Nevim jak je to s veprovym masem, ale spekacky, parky, sunka z Julius
> Meinl, a. s.se nedaj pozrit, zatim co ty drazsi od soukromyho reznika jsou
> mnohem lepsi.

Tak pak je to podle meho nazoru v naprostem poradku. Vidis, preci jen
zijes v tom spravnem meste. Meinl muze mit nizsi ceny, protoze ma mene
kvalitni produkty, nakupuje levneji, neprodava pod cenou. Soukromy
reznik za jednou takovou cenu ma kvalitnejsi produkty. Chudi
socialisti si nakoupi levne hnusne spekacky v hypermarketu a bohati
kapitalisti zase u draheho reznika. To je zcela v poradku, mame
moznost volby.