File Search

[*] Jan Fiala <jan.fiala(zv)wo(tec)cz> - 10.10.2003 13:05:17

10.11.2003 Milos J. Hrach:
> Mam nasledujici problem:

> Potrebuji hledat v cele strukture zadaneho adresare soubory
> znameho jmena, ktere se ale nemusi v dane strukture vyskyrovat.

> Podle me je reseni v pouziti funkce FileSearch a pes bude zakopan
> v promenne DirList. Nejak se do ni bude muset nacist struktura
> adresare vcetne podadresaru.

Hledej rekurzivne pomoci FindFirst() FindNext(), budes hledat s maskou
*.*, pri nalezeni si porovnas, jestli je to soubor, ktery hledas,
pokud narazis na adresar, spustis tu samou funkci pro ten adresar

File Search

[*] Milos J. Hrach <jhrach(zv)post(tec)cz> - 10.10.2003 12:51:16

Poradite nekdo jak na tento problem?

Diky

Jakub

--
Potrebujete vice prostoru pro vase stranky?
Ptejte se na http://sluzby.volny(tec)cz/cs/product/ftp_paid

D5 - > D7

[*] Jan Fiala <jan.fiala(zv)wo(tec)cz> - 10.10.2003 12:45:14

10.11.2003 Vaclav Sazima:
> kdyz se snazim zkompilovat program napsany v D5 pod D7, napise
> mi tuhle hlasku :

> [Fatal Error] timesync.dpr(6): Unit StdActns was compiled with a
> different version of StrUtils.TStringSearchOptions

Nenechavat stare unity a DCU v adresari s aplikaci.

FileSearch

ale pouze v tom aktualnim adresari ...

Jirka

> Tohle ten problem podle me neresi, protoze fratili FindFirst
> nenalezeni souboru nelze dale hledat, tedy alespon podle me. Jakub

Excel - tisk

[*] kexo <kexo(zv)ynet.sk> - 10.10.2003 12:37:13

je to textovy retazec - nazov tlaciarne na ktoru sa ma tlacit.
inymi slovami, ked vyvolas TPrintDialog, alebo TPrinterSetupDialog, kde si
nastavis vystupnu tlaciaren; tak nazov vybranej tlaciarne najdes v
Printer.Printers[Printer.PrinterIndex]
kexo

> Diky. Vsechno vypada OK az na parametr "ActivePrinter". Jak ji zjistim??
>
> Vlasta

FileSearch

[*] Milos Jakub Hrach <jhrach(zv)centrum(tec)cz> - 10.10.2003 12:33:13

Tohle ten problem podle me neresi, protoze fratili FindFirst
nenalezeni souboru nelze dale hledat, tedy alespon podle me. Jakub
> Od: "Jaroslav Bucek" <jaroslav.bucek-kd(zv)seznam(tec)cz>
> Komu: delphi-l(zv)clexpert(tec)cz
> CC:
> Datum: Mon, 10 Nov 2003 11:51:09 +0100
> Predmet: Re: FileSearch

D5 - > D7

[*] Vaclav Sazima <vaclav.sazima(zv)utilia(tec)cz> - 10.10.2003 12:29:12

Ahoj,
kdyz se snazim zkompilovat program napsany v D5 pod D7, napise
mi tuhle hlasku :

[Fatal Error] timesync.dpr(6): Unit StdActns was compiled with a
different version of StrUtils.TStringSearchOptions

Nevite, jak se toho zbavit?
Dekiji za odpoved
Vaclav Sazima

Jak unloadnout balicek?

[*] Vlko II. <vlko(zv)zilina(tec)net> - 10.10.2003 12:03:10

On Mon, 10 Nov 2003 11:01:05 +0100, Jiri Cincura <jiri(zv)cincura.net> wrote:

> tak, ze kdyz OnFormClose (zkousel jsem i jine), tak si poslu zpravu
> WM_USER+xxx a v ni cislo balicku (to je dobre) a unloadnu ho. Jenze v

Nie je to pri OnFormClose prilis skoro?? Co tak OnDestroy?

Vlko

mail: vlko_(zv)pobox.sk web: http://vlko.zilina.net

FileSearch

[*] Jaroslav Bucek <jaroslav.bucek-kd(zv)seznam(tec)cz> - 10.10.2003 11:51:09

> [...]

Predpokladam, ze spravnym prikazem bude FindFirst a FindNext s tim, ze
pouzijes rekurzivni volani na nalezene adresare.

[*] Vlastimil Zdenek <delphi(zv)gestore(tec)cz> - 10.10.2003 12:03:10

From: "Vlastimil Zdenek" <delphi(zv)gestore(tec)cz>
Subject: Excel - tisk

> Zdravim vsechny!
> Poradte prosim, jak vytisknu excelovsky soubou vytvoreny v delphi?

Excel - tisk

[*] Vlastimil Zdenek <delphi(zv)gestore(tec)cz> - 10.10.2003 11:07:06

Zdravim vsechny!
Poradte prosim, jak vytisknu excelovsky soubou vytvoreny v delphi?
Delam ho takto:
var
WBk: _Workbook;
Excel : TExcelApplication;
begin
Excel := TExcelApplication.Create(Application);
Excel.ConnectKind := ckNewInstance;
WBK := Excel.Workbooks.Open(NewSoubor, EmptyParam, EmptyParam,
EmptyParam, EmptyParam, EmptyParam,
EmptyParam, EmptyParam, EmptyParam,
EmptyParam, EmptyParam, EmptyParam,
EmptyParam, 0);
naplnim.............

WBK.Save(0);

Excel.TISK <==== tady asi tisknout, al jak..?

WBK.Close(True,Soubor,0,0);
Excel.Free;

Vlasta

D5 Ent, Excel2000

Jak unloadnout balicek?

[*] Jiri Cincura <jiri(zv)cincura(tec)net> - 10.10.2003 11:01:05

Ahoj,
mam problem, a celej vikend to resim a nemuzu se dostat ke konci.

Mam aplikaci, ktera po kliknuti na menu nacte balicek (a po kliknuti na
dalsi menu jinej). V tomto balicku spusti funkci, ktera vytvori Form a
uzivatel muze delat co potrebuje. Jakmile ho to prestane bavit, zavre Form.
No a v tomto okamziku bych potreboval, aby mi to dal ten Form nejak vedet a
ja podle handle (mam je v seznamu) tento balicek unloadnul. Zatim to delam
tak, ze kdyz OnFormClose (zkousel jsem i jine), tak si poslu zpravu
WM_USER+xxx a v ni cislo balicku (to je dobre) a unloadnu ho. Jenze v
momente kdy ho unloudnu skoci chyba. Klasickej vypis CPU. :( Pritom, kdyz
hodim na app 2 tlacitka, a jedno to nacte (handle si ulozim) a druhy to
unloadne (podle toho handle) tak je to OK. Jen kdyz to chci z toho balicku,
tak to nejede. Asi vadi to, ze se mi zavira ten form, ci co ja vim. :)

Nevi nekdo jak na to?

Jiri Cincura
e-mail: mailto:jiri(zv)cincura.net; mailto:xcincura(zv)informatics.muni(tec)cz
web: www.cincura.net
D7, WinXP HE

Chcipani TCP/IP komunikace

[*] Dalibor Toman <dtoman(zv)fortech(tec)cz> - 10.10.2003 10:43:04

Petr Zahradnik <clexpert(zv)clexpert(tec)cz> wrote:
> Puvodni zprava ze dne 10.11.2003:

> Firewall mam Kerio WinRoute Firewall 5 na serveru a protoze delaji
> aktualizace kazdou chvili, tak samozrejme by to mohlo byt tim, ze
> treba po nejake novejsi verzi to mohlo zacit delat.

>Ale vazne to
> muze byt NATem, kdyz ta komunikace jde vlastne mimo NAT, protoze je
> ve vnitrni siti?

znas to - po vylouceni obvyklych zdroju potizi je treba zacit
kontrolovat ty mene obvykle. Netvrdim, ze to tim firewallem je, ale
zkontrolovat se to musi.
Navic netusim jak ta sit vypada a jak je to tam nastaveny. Napriklad -
pokud ten PC ma jednu a tu samou sitovku pouzivanou pro pripojeni do
Internetu (predpokladam, ze WinRoute na nem je proto, ze ten PC ma
zprostredkovavat spojeni do Internetu) i pro pripojeni do LAN, muze
ten NAT delat divny veci i s packety lokalni site, atd.

> Ono kdyz se mi to zacalo delat, tak ja prvni volal
> do Kerio, protoze me to napadlo, ale oni mi tvrdili, ze jim spojeni
> konzoly nechcipa. Tak jsem to pak zavrhnul.

muze jit o nejaka specifika v nastaveni firewallu a pc. Pokud je mozne
ten firewall na nejakou dobu (ktera postacuje k testu) vypnout, tak
bych to udelal.
Jeste lze samozrejme zapojit nejake odchytavani packetu - na obou
stranach. Pustil bych sniffery, navazal nejake (malo ukecane) TCP
spojeni a cekal. Az by se to rozpadlo tak bych se podival na sniffery,
zda prislusny packet z jedne strany dorazil na druhou. Tim by se
vyloucila HW zalezitost (nedovedu si sice pedstavit, ze by tohle
HUB/Switch/Sitovka mohl zpusobit, ale uz jsem videl jine divne veci -
sitovky/switche nepropoustejici packety s konkretni sekvenci bajtu
atd).
D> Toman

FileSearch

[*] Milos Jakub Hrach <jhrach(zv)centrum(tec)cz> - 10.10.2003 10:03:01

[...]

poradit jak toto provest?

Diky Jakub

Chcipani TCP/IP komunikace

[*] Milan Schembera <milan(zv)missoftware(tec)cz> - 10.10.2003 10:01:01

Jeste me napadlo: Oni maji v KWF od nejake doby zapnuty 3rd way handshake -
pokud by ty pakety se snazily jednim smerem ten firewall nejak obejit, mohl
by je zahazovat. To zjistis jednoduse: Dej si v debug logu pravy tlacitko,
vyber "Zpravy" a v "Miscellaneous" zaskrtni "Packed dropped for some
reason". Pokud by to bylo ono, stopni engine, najdi soubor "winroute.cfg" a
tam hledej polozku "Require3WayHandshake". Nastav ji na "0" a spust engine
;-)

Nedokumentovana feature ;-)

S pozdravem a pranim hezkeho dne

Milan Schembera
4Squares.NET
software, obchod, servis
tel. +420 776 677 776
tel. +420 465 321 555
+420 465 320 141
fax +420 465 320 143
http://www.4squares.net
mailto:four(zv)4squares.net
ICQ# 169852749

Problem s update via DBExpres

[*] aseiov(zv)vol(tec)cz - 10.10.2003 09:55:00

Dobry den,

mam nasledujici problem (dosud jsem pracoval pouze s BDE, tudiz v
DBX jsem uplnym novackem):

mam nasledujici kod:

with TSQLQuery.Create(nil) do
begin
SQLConnection := GetMySQLConnection;
SQL.Add(Format('select * from %s, ['nazev_tab']));
SQL.Add(Format('where ID_PROGRAM = %d AND ID_PODNIK = %d and
ID_PRAC_MISTO = %d',
[ID_Program,ID_Podnik,ID_PracMisto]));
Open;
if EOF then
Result := false
AktualStavLock := FieldByName('SLOUPEC1').AsInteger;
LNovaUrovenLock := AktualStavLock+UrovenLock;
PocetUzivLock := FieldByName('SLOUPEC2').AsInteger;
Close;
SQL.Clear;
SQL.Add(Format('update %s set SLOUPEC2 = %d',
['nazev_tab', PocetUzivLock+1]));
SQL.Add(Format(',SLOUPEC1 = %d, DATUM_LOCK = :DAT',
[LNovaUrovenLock])); SQL.Add(Format('where ID_PROGRAM = %d
AND ID_PODNIK = %d and ID_PRAC_MISTO = %d',
[ID_Program,ID_Podnik,ID_PracMisto]));
PrepareStatement;
ParamByName('DAT').AsDateTime := FauNow;
ExecSQL;

select provede bez problemu, pri update zahlasi "unassigned code"
(at tam je PrepareStatement, nebo neni).

Vim, ze na ruzne ulohy je treba pouzit ruzne komponenty, ale help
rika, ze i pro update, delete je mozno pouzit "TSqlQuery".

Nevite nekdo, co delam blbe ???

Diky

Tomas ANDRASKO

A.S.E.I. spol. s r.o.
pobocka Ostrava
Novinarska 3
70930 Ostrava 1
email : tomas.andrasko(zv)asei(tec)cz
web : http://www.asei(tec)cz
tel. : +420 597450291

sidlo spolecnosti:
U Rajske zahrady 3, Praha 3, 130 00
ICO : 47122722
Spolecnost je zapsana u Mestskeho soudu v Praze, oddil C - vlozka
13458. --------------------------------------------
Upozorneni:
Z duvodu antivirove ochrany je v ASEI od 12.3.2002 zavedena
filtrace priloh. Tzn. soubory s priponami *.bat, *.cmd, *.exe,
*.com, *.pif, *.vbs neni mozne posilat ani prijimat.
--
Potrebujete vice prostoru pro vase stranky?
Ptejte se na http://sluzby.volny(tec)cz/cs/product/ftp_paid

Chcipani TCP/IP komunikace

[*] Petr Zahradnik <clexpert(zv)clexpert(tec)cz> - 10.10.2003 09:51:00

> [...]

Kerio, protoze me to napadlo, ale oni mi tvrdili, ze jim spojeni
konzoly nechcipa. Tak jsem to pak zavrhnul.

binarni vyhledavani

[*] Daniel Frantik <frantik(zv)telpro(tec)cz> - 10.10.2003 09:10:57

Osobne bych radeji pouzil hashovaci tabulku... projedes hashe a pak uz jen
sekvencne tech par retezcu, co maji stejny hash...
Danik

Chcipani TCP/IP komunikace

[*] Dalibor Toman <dtoman(zv)fortech(tec)cz> - 10.10.2003 08:50:56

> [...]

nemusi prijit, takze timeout musi byt implementovan). Neinstaloval si
nekdo na jedne ci druhe strane nejakej firewall?

V nouzi muzes zkusit pohrat si s Keep-alive (WSAIoctl() a
SIO_KEEPALIVE_VALS, pripadne setsockopt() a SO_KEEPALIVE, )

D. Toman
Fortech s.r.o.

binarni vyhledavani

mrkni do msdn .. hledej binary AND tree

mozna to je ono, co hledas.

Jirka

binarni vyhledavani

[*] David Kopecek <david.kopecek(zv)hacktrack(tec)com> - 10.10.2003 07:48:51

Zdravim konferenci.

Nemate nekdo optimalni algoritmus na prohledavani binarnich souboru. Mam takovo malou databazi asi 10.000 zaznamu binarnich
retezcu (antivir) a chtel bych prohledat soubor na vyskyt nektereho z techto 10.000 retezcu.

ja jsem to delal dvema zpusoby

a to bud

Cely binarni soubor jsem prevedl do stringu pomoci hexa tvaru. tzn. ze mi vznikl soubor
FE3323DE83DA................................... to znamena dvakrat vetsi nez ten normalni. Pak jsem
jenom prochazel jednotlive zaznamy a pak jsem volal strpos(file,virret[i]). Touhle metodou jsem
nalezl spravny retezec az po 3 sekundach. Spravny byl az na pozici 9368.

Druhej zpusob byl rychlejsi. Soubor jsem si nacetl do memorystream a a pak jsem prochazel jedntlive binarni
zaznamy. Z binarniho zaznamu jsem si vzal prvni dva znaky (byte ) a prohledaval jsem cely soubor na vyskyt daneho
bytu. Po nalezeni jsem provedl kontrolu nasledujiciho znaku na dalsi druhy byte hledaneho retezce a pokud se shodoval
tak jsem porovnal dalsich 6 byte. pokud se schodovali provedl jsem kontrolu celeho retezce. a tak to pokracovalo do te doby
do kud jsem neprohledal vsechny zaznamy... tahle metoda trvala
8 sekund a prohledavalo se 3 soubory. Ve vsech pripadech byl nalezen onen retezec.

Ale stale se mi to zda docela pomale . Zajimalo by me jak to delaji antivirove programy
Poradny antivir Kaspersky ma 77.000 zaznamu a a prohledani souboru mu moc dlouho netrva. Totez
plati i pro NOD32...

Diky David

Spusteny Excel

[*] Bohac Frantisek <bohacf(zv)vnol(tec)cz> - 10.10.2003 07:42:51

uses comobj;

ExcelApp: variant;
ExcelApp := GetActiveOleObject('Excel.application'); // excel je jiz
otevren
except
ShowMessage('Excel neni otevren!');

Frantisek Bohac

From: <dphi_forum(zv)proces.sk>
> potreboval by som command line verziu Free VCS, neviete ci vobec
> existuje , pripadne kde sa da stiahnut.

http://sourceforge.net/projects/jedivcs

Petr Vones

TWebBrowser a jeho obsah

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 7.10.2003 13:22:22

From: "David Kraina" <dkx(zv)seznam(tec)cz>
> potreboval bych dostat obsah okna TWebBrowseru do bitmapy. Teoreticky by to

Rekl bych ze to nejde, protoze nema zadnou metodu pro vykresleni do predaneho
kontextu.

Petr Vones

Unik pameti v TClientDataSet (libmidas) v Kylix

[*] Slezak Jan <slezak(zv)elcomgroup(tec)cz> - 7.10.2003 13:32:23

Omlouvam se pokud se zde toto tema jiz resilo, ale zadny takovy prispevek
jsem nenasel.

Mam nasledujici problem: pouzivam na linuxu TClientDataSet jako lokalni
databazi, v rezimu kdy ji casto oteviram a zaviram, pripadne vymenuji cds
soubor nad kterym operuje. V tomto rezimu dochazi k postupnemu a totalnimu
spotrebovani veskere dostupne pameti az do zamrznuti celeho systemu.

Uvitam jakoukoliv radu, jak problem odstranit, ale take jen zpravu, ze nize
uvedena dema nekomu z Vas funguji bez uniku pameti. Problem je pro me
naprosto fatalni, protoze nelze nijak obejit, jde o serverovou aplikaci a
protoze z duvodu portability kodu na Win32 nelze TClientDataSet nahradit.

S pozdravem

Jan Slezak
ELCOM-IPC spol. s r. o.

Problem lze demonstrovat na tomto kodu:

program Project1;

{$APPTYPE CONSOLE}

uses
SysUtils,
DBClient;

var
ClientDataSet1: TClientDataSet;

begin
ClientDataSet1:= TClientDataSet.Create(nil);
ClientDataSet1.FileName:= '/home/slezak/tmp/test.cds';
ClientDataSet1.Open;

repeat
ClientDataSet1.Close;
ClientDataSet1.Open;
Sleep(1);
until False;
end.

Stejny efekt ma spusteni nasledujiciho programu. Nastaveni vlastnosti Data
totiz interne take zavira a otevira TClientDataSet.

program Project2;

{$APPTYPE CONSOLE}

uses
SysUtils,
DBClient;

var
ClientDataSet1: TClientDataSet;
ClientDataSet2: TClientDataSet;

begin
ClientDataSet1:= TClientDataSet.Create(nil);
ClientDataSet2:= TClientDataSet.Create(nil);

ClientDataSet1.FileName:= '/home/slezak/tmp/test.cds';
ClientDataSet1.Open;

repeat
ClientDataSet2.Data:= ClientDataSet1.Data;
Sleep(1);
until False;
end.

Postupnym rozborem zdrojoveho kodu TClientDataSetu jsem dospel k zaveru, ze
problem zpusobuje primo knihovna libmidas.so.1.0. Lze to demonstrovat timto
kodem:

program Project3;

{$APPTYPE CONSOLE}

uses
Classes,
SysUtils,
VarUtils,
DSIntf;

var
Stream: TFileStream;
Size: Integer;
VarBound: TVarArrayBoundArray;
DataPtr: Pointer;
DataPacket: TDataPacket;
DSBase: IDSBase;

begin
Stream:= TFileStream.Create('/home/slezak/tmp/test.cds', fmOpenRead);
try
Size:= Stream.Size;
FillChar(VarBound, SizeOf(VarBound), 0);
VarBound[0].ElementCount:= Size;
DataPacket:= TDataPacket(SafeArrayCreate(varByte, 1, VarBound));
SafeArrayAccessData(DataPacket, DataPtr);
try
Stream.Read(DataPtr^, Size);
finally
SafeArrayUnAccessData(DataPacket);
Stream.Free;

CreateDbClientObject(CLSID_DSBase, IDSBase, DSBase);
DSBase.AppendData(DataPacket, True);
DSBase:= nil; // nebo take DSBase._Release;
Sleep(1);
until False;
end.

TWebBrowser a jeho obsah

[*] Alexandr Stefek <alex(zv)scova.vabo(tec)cz> - 7.10.2003 13:48:24

> vztazeno
>
> Kdo rika, ze se mi PaintTo podarilo ?!?
>
> Dle tve odpovedi to proste pro bezne smrtelniky nejde.
> Puvodne jsem zkousel dostat to z aktivniho okna IEXPLORE, ale marnost nad
> marnost

Uprime jsem rad, ze jsem tenkrat neco neprehledl. Faktem je, ze to neni
vubec
trivialni. Opravdu je nutne "naockovat proces". No a ty vysledky! Ale na bmp
to asi staci Ja jsem experimentoval s emf, ale neni to ono. Nejsem pysny na
to,
co jsem tenkrat spachtil.

Alexandr Stefek

Button.Visible := False v komponente

Mam komponentu oddedenu od TCustomPanel. V Create tejto komponety vytvaram
do nej Button a Edit.
[...]
V runtime vidim uz vsetko ok

ip-tel: 421 48 4372098

vypnuti exceptions message pri ladeni v delphi

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 7.10.2003 13:20:16

From: "Ivo Novosad" <ivonovosad(zv)atron.de>
> Jenze ja bych chtel jen v nekterych castech kodu toto vypnout, ve
> vetsine kodu bych chtel aby se debug messages vypisovali tak jako kdyz
> mas tebou zminovanou volbu zaplou

Potom pouzij breakpoint a v jeho adavanced options si nastav aby debugger v te
casti kodu ignoroval vyjimky (a zaroven se kod na tomto miste nazastavoval).
Vice se doctes v helpu.

Petr Vones

TWebBrowser a jeho obsah

[*] David Kraina <dkx(zv)seznam(tec)cz> - 7.10.2003 12:20:12

> [...]

Dle tve odpovedi to proste pro bezne smrtelniky nejde.
Puvodne jsem zkousel dostat to z aktivniho okna IEXPLORE, ale marnost nad

[*] Alexandr Stefek <alex(zv)scova.vabo(tec)cz> - 7.10.2003 12:04:11

> [...]
komunikaci.
Jde to, ale je otazka, zda to skutecne potrebuji.

COM server ako servis

[*] Alexandr Stefek <alex(zv)scova.vabo(tec)cz> - 7.10.2003 12:00:11

> Ahoj,
> prosim o ukazku alebo linku na priklad ktory demostruje pozitie COM
servera
> ktory bezi ako SERVIS !

viz drivejsi diskuze napr.:

> [...]
> pripojen skutecne na sluzbu (samozrejme po instalaci apod.)
> (popisovany jev nastava ve chvili, kdy to neni OK)
> V patricnem dialogu se objevi (nemam to ted pred sebou, takze
> potim z hlavy) RunAs, nebo neco takoveho a tamtez by mela
> byt zvolena volba service ci co.
> Pozor tento zpusob ale je pseudo DCOM service, vse bezi v hlavnim vlaknu.
> Presto, mam to overeno jako celkem funkcni.
> Doporucuji se podivat na
> http://www.aldyn.ru/articles/dcom_in_service/index.html
> Ale s trochou casu a usili by to mohlo jit jeste poopravit, aby to vse

Alexandr STEFEK

Sprahnuti tabulek

[*] kexo <kexo(zv)ynet.sk> - 7.10.2003 11:42:09

helou, v obsluhe TDBGrid.OnColEnter das nieco taketo:
SendMessage((Sender as TStringGrid).Handle,WM_KEYDOWN,VK_TAB,0);
samozrejme tam este musis pridat nejaku omacku, napr. ak chces aby sa
stringgrid nastavil na Nty stlpec, ak sa user klikne na Nty stlpec v
DBGride, a pod...
kexo

> [...]
> aby se pri pohybu vertikalniho kurzoru u dbgridu pohybovaly sloupce ve
> stringridu? Sirka i pocet sloupcu je stejna. D5 W2000, Diky

TWebBrowser a jeho obsah

[*] David Kraina <dkx(zv)seznam(tec)cz> - 7.10.2003 11:42:09

Dobry den,
[...]

David Kraina, DKx
-------------------------------
Vedouci vyvojarskeho tymu MX-3, programator

http://DKx.on.to
http://MX-3.w3.to

vypnuti exceptions message pri ladeni v delphi

[*] David Kraina <dkx(zv)seznam(tec)cz> - 7.10.2003 11:46:09

ne

> a toto skutecne funguje jenom na exeptiony primo volane v delphi? co kdyz
je
> exception nekde, kde ji nevolam, neco chybne naprogramuji, to se zobrazi
> vzdy?> > V Delphi 6:

vypnuti exceptions message pri ladeni v delphi

[*] Bronislav Klucka <delphi(zv)pro2-soft(tec)com> - 7.10.2003 11:38:08

> [...]

exception nekde, kde ji nevolam, neco chybne naprogramuji, to se zobrazi

Bronislav Klucka

Sprahnuti tabulek

[*] m.babik(zv)mus(tec)cz - 7.10.2003 10:56:06

[...]

problem s parametrami

Zkus po kazde zmene parametru nebo pred aktivaci datasetu zavolat
metodu Prepare.

--
S pozdravem Karel Horky, CLX, D6 SP2, FB 1.0.3, IBX 6.03, WXP SP1
[mailto:horky(zv)cominn(tec)cz]

ADO problem

[*] kexo <kexo(zv)ynet.sk> - 7.10.2003 11:02:06

v tom to nie je,
mne sa stava to iste, mam pocit ze je to nieco take ze Acess 'nestiha'
previest vsetky sql dotazy medzi open a close...
alebo je to nieco s nastavenim buffrov, alebo tak, ADO pouzivam bohuzial
dost povrchne :(
tiez sa teda pripajam, vie niekto co s tym?
kexo

From: "Halen" <halen(zv)seznam(tec)cz>> Ahoj, pouzivate nekdo tento balik pro pristup k DB? Nejake pro a proti?

Ahoj.
Pouzivam (spise pouzival jsem) ho proti databazim v Accesu a byl naprosto
bez problemu (v roce 2000).
Napsane programy funguji dodnes. Ted jsem jiz dlouho nic pro Acces nepsal.

Ludek

vypnuti exceptions message pri ladeni v delphi

[*] Jakub Dusek <delphi(zv)corexpert(tec)com> - 6.10.2003 17:32:58

> [...]

IN> ktera vznikne v bloku try except pri ladeni programu, pri spusteni z delphi

vypnuti exceptions message pri ladeni v delphi

[*] Ivan Turcan <iturcan(zv)drake.sk> - 6.10.2003 17:20:57

neviem ci to ide v kazdom delphi, ale skus dat do hlavneho unitu do sekcii
uses odkaz na unitu appevnt , toto v Delphi 5 sposoby ze aj ked je vynimka
volana a aj ked ju mas v try exception bloku tak to ignoruje,,,

Ivan Turcan

[*] Ivo Novosad <ivonovosad(zv)atron.de> - 6.10.2003 17:04:56

Ivo Novosad wrote:

> [...]
>
>existuje nejaka moznost jak v urcite casti programu/kodu vypnout
>zobrazovani exceptions? neco jako kompilacni direktiva nebo podobne

Re2x: QuickReport - CustomPreview - pohyb vpred a

From: "Ales Vasicek" <vasicek(zv)ecommerce(tec)cz>
> soubor, ulozim jej na disk a nyni bych ho potreboval spustit v aplikaci,
se kterou je asociovan. Nechci pouzit ShellExecute,

skusal si FindExecutable ?
kexo

property TRect a pristup k jednotlivym polozkam

[*] Vit Krska <vit.krska(zv)del(tec)cz> - 6.10.2003 15:00:46

> [...]

> Skontrolovane antivirusovym systemom AVG (http://www.grisoft(tec)cz).
> Verzia: 6.0.530 / Virusova databaza: 325 - datum vydania: 22. 10. 2003

prace se souborem txt

[*] kexo <kexo(zv)ynet.sk> - 6.10.2003 15:00:46

asi bude pre teba najjednoduhsie pouzit TIniFile, pozri si funkciu
ReadString...
tvoj txt file potom bude .ini subor, a bude vyzerat takto nejako:
[users]
meno1=heslo1
meno2=heslo2
meno3=heslo3

ale je to dost na houby, minimalne to heslo nejako zakryptuj
kexo

From: "Martin Schayna" <mschayna(zv)aktis(tec)cz>> Pavel Cisar <pcb(zv)atlas(tec)cz> wrote:

> A sakra, vi nekdo neco vice oficialnejsiho? Borland(tec)cz?
> Mam strach...
>
> Martin Schayna

Obavam se, ze vic oficialnejsi nez od Michalea Swindella to byt skoro ani
nemuze. :-(

J. Luhan
Borland CZ

Padani aplikace z delphi

[*] Petr Matejcek <konference(zv)crhov.komfi(tec)cz> - 6.10.2003 14:40:44

to by mohlo byt ono zadna tiskarna tam neni nainstalovana
muzete poslat tu pasaz jak a kde upravit freereport?

Tomas Kupcik napsal(a):

> Presne tohle chovani jsem pozoroval u jedne aplikace taky, problem byl ve
> FreeReportu a nezapnute sitove tiskarne (pouze u WinXP). Postacilo mirne
> poupravit freereport na miste, kde to padalo.
>
> T.K.

property TRect a pristup k jednotlivym polozkam

[*] delphikonf(zv)proxima-soft.sk - 6.10.2003 14:18:42

[...]

Pro uzivatele Kylixu

[*] Martin Schayna <mschayna(zv)aktis(tec)cz> - 6.10.2003 13:52:40

Pavel Cisar <pcb(zv)atlas(tec)cz> wrote:
> [...]

Mam strach...

Martin Schayna

Jak spustit soubor asociovany k aplikaci

[*] Peter Ondras <peter.ondras(zv)pse.sk> - 6.10.2003 14:12:41

Neviem, ci to pomoze (neskusal som to), ale vyskusaj spustat subor START
a ako parameter mu davaj subor, ktory chces realne spustit. Napr. "start
video.avi" (bez tych uvodzoviek. Uvodzovky pouzivaj len na nazov suboru
v pripade, ze obsahuje medzery).

Peter Ondras - www.ondras.sk
peter.ondras(zv)pse.sk
+421 904 421 925

> [...]

Mam dotaz viz subjekt. Podle 1001 tipu triku jsem si udelal uzivatelsky preview (stejny priklad je i v dokumentaci k QReportu z www stranek autora - to jen pokud nekdo nema 1001 Tipu-triku), ale ted mam problem s tim, ze kdyz ma report vice stranek, tak se mezi nima neumim posouvat - klasicky: prvni, predchozi, nasledujici, posledni.
D6Prof+SP2; WinXPProf+SP1
programator amater

Padani aplikace z delphi

[*] Tomas Kupcik <tkupcik(zv)qgir(tec)cz> - 6.10.2003 13:40:39

> [...]

> pri spousteni aplikace na winXP aplikace vzdy spadne (pouze na jednom PC )
>
> na nekolika dalsich PC winXP, win2k funguje bez problemu

Informace ve StatusBaru

[*] LUKES Vaclav <lukes(zv)ans(tec)cz> - 6.10.2003 13:36:38

[...]

[*] Petr Matejcek <konference(zv)crhov.komfi(tec)cz> - 6.10.2003 13:22:37

[...]

[*] petr palicka <palicka.petr(zv)seznam(tec)cz> - 6.10.2003 13:18:37

[...]

Uvolnenie pamati

[*] Lubos Urban <lubos.urban(zv)visicom.sk> - 6.10.2003 12:52:35

Cafte konfera,

mohli by ste mi prosim pomoct s tym ako spravne uvolnovat pamat, v tomto
pripade:

BD_Len: Int64;
BD_Data: TBlobByteData
procedure ReadData;
end;

procedure TForm1.ReadData;
begin
// ak je nieco ulozene v BD_Data tak to treba uvolnit ale ako???
BD_Len:= Query.GetBlobFieldData(Grid.Col+1, BD_Data);
end;

v procedure ReadData by som potreboval uvolnit data co boli do DB_Data
ulozene pri predchadzajucom volani ReadData (ak tam nejake boli). Ale neviem
ako na to jedine co ma napadlo bolo SelLength(BD_Data, 0), ale netusim ci je
toto spravny postup.
Mohli by ste mi prosimporadit ako na to??

D5, W2k

Dakujem

Lubos Urban

Synapse - citanie emailov

[*] Lukas Gebauer <gebylist(zv)mlp(tec)cz> - 6.10.2003 12:38:33

> nie je tam znak '=', proste tam iba vlozi #13#10.
>
> Nechapem tomu, lebo ked si ten email pozriem napr. cez Lotus Notes, tam mi
> to ukaze normalne,
> skusal som aj v Delphi cez komponentu TNMPop3 tam mi to tiez tak nacita, ze
> to rozdeli ;-(

Pak to bude tim, ze tam skutecne to odradkovani je, ale mnoho
postovnich klientu jako je treba outlook, lotus i pegasus mail delaji
pri zorbarzovani mailu to, ze se v nem pokusi prefoprmatovat
odstavce. Pri tom se ti to odradkovani ztrati, protoze v e-mailech se
bere konec odstavce az kdyz se narazi na prazdny radek!

prace se souborem txt

[*] Radek Nekvinda <nekvinda(zv)kybertec(tec)com> - 6.10.2003 12:48:34

Dobrej, teprve zacinam pracovat s Dephi!

Potreboval bych nejak vyresit problem s prihlasenim. Vyuzivat k
tomu textovy soubor a potreboval bych overovat pole edit1 a edit 2 s
udaji v tomto souboru. Jak bych mel asi tak postupovat.

Diky

PS: berte ohledy na to, ze jsem na to uplne tupej, tak prosim nejak
srozumitelne

Tovarni 1112, Chrudim
537 01, Czech Republic

Tel./Fax.: +420 469 659 147
E-mail: nekvinda(zv)kybertec.com
WWW: www.kybertec.com

Kupa shareware cez internet a danovy doklad

[*] Pesek Michal <michal.pesek(zv)mnul(tec)cz> - 6.10.2003 12:36:33

..... a zaplatit az dvojnasobek ceny a k tomu jeste cekat kdovi
..jak dlouho.

Taky nejsem priznivcem teto firmy.
Ale pokud se mi to vyplati z pohledu "bezproblemovosti v ucetnictvi" a
"klidu na dusi" tak potom tady tahleta dalsi moznost existuje.

S pozdravem
Michal PEPR Pesek
http://www.peprsoft(tec)cz
http://www.totalcommander(tec)cz

Kupa shareware cez internet a danovy doklad

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 6.10.2003 12:10:31

From: "Pesek Michal" <michal.pesek(zv)mnul(tec)cz>
> [...]

Petr Vones

Kupa shareware cez internet a danovy doklad

[*] spisiak <spisiak(zv)zoznam.sk> - 6.10.2003 11:58:30

Ak mas problemy tak si to nechaj zaregistrovat cez
AVIR na slovensku alebo JImaz v cechach a budes to mat aj s dokladom.

KaSi

Karta do PCI - jak na ni v Delphi

[*] Petr Zahradnik <clexpert(zv)clexpert(tec)cz> - 6.10.2003 11:46:29

Puvodni zprava ze dne 6.11.2003:

> Otazka: Vi nekdo, jakym zpusobem se resi vytvoreni ovladacu pod Delphi?

Ovladacu pod Delphi - zadnym.

Podivna chyba u DesignPackage v D7

[*] Slavomir Skopalik <skopalik(zv)hlubocky.del(tec)cz> - 6.10.2003 11:08:21

> chybu typu "Access violation at address 04A25E40 in module "1". Read of
> address 00000004." Jasne ze je

Tohle je typicky priznak pouziti nil jako reference na objekt + ofsset, tj. zjisti
si offest a budes vedet
na jakou property se saha.

Slavek

Synapse - citanie emailov

[...]

Stano

Tak jak to server posle, tak to tam najdes.
Jak vypada to rozdeleni? Neni nahodou na konci predchoziho radku znak
'='? Jestli ano, pak za to rozdeleni muze MIME kodovani.

MIME kodovane zpravy muzes zpracovat a dekodovat (dokonce i vytvaret
a modifikovat) pomoci TMimeMess objektu.

Karta do PCI - jak na ni v Delphi

[*] Vaclav Sazima <vaclav.sazima(zv)utilia(tec)cz> - 6.10.2003 11:18:22

Ahoj,
Rumcajs wrote:

> Servus
> Popis: Karta do PCI slotu s ruznymi vystupy. K teto karte by mel byt
> ovladac, ktery v pocitaci vytvori virtualni COM port a veskere informace
> bude posilat na tuto kartu.

> Otazka: Vi nekdo, jakym zpusobem se resi vytvoreni ovladacu pod Delphi?

Primo v Delphi to nejde. Zkus kouknout na Win Driver od Jungo.
Vaclav Sazima

Synapse - citanie emailov

[*] Lukas Gebauer <gebylist(zv)mlp(tec)cz> - 6.10.2003 11:12:21

> [...]

Pokud vladnete anglictinou, pouzivate Kylix a chcete si udelat
obrazek jak to s Kylixem bude vypadat v budoucnu, pak vam mnohe

http://www.infoworld.com/article/03/11/04/HNkylix_1.html

S pozdravem
Pavel Cisar (ICQ: 89017288)

Memproof a BDE

[*] Jan Nemec <yendikdelphi(zv)seznam(tec)cz> - 6.10.2003 10:42:19

Zdravim,
testuji aplikaci v Memproof. Ta aplikace pouziva paradoxi tabulky. Behem
nejakych operaci vyskace spousta Erroru, kazdy pak patrne zabira 10755B
pameti...

4044 Error $000003E8 10755 BDE Error : 10755

Call stock:
$000CAEF4 TBDEDataSet(zv)CloseBlob in DBTables.pas (4724)
$000ACDB3 TBlobField(zv)FreeBuffers in DB.pas (5931)
$000B4236 TDataSet(zv)FreeFieldBuffers in DB.pas (9168)
$000B365C TDataSet(zv)CloseCursor in DB.pas (8894)
$000C9676 TBDEDataSet(zv)CloseCursor in DBTables.pas (4117)
$000CE117 TDBDataSet(zv)CloseCursor in DBTables.pas (6141)
$000B351C TDataSet(zv)SetActive in DB.pas (8849)
$000B32DF TDataSet(zv)Close in DB.pas (8801)

Nejsem zadnej odbornik ani na memproof ani na databaze, tak se obracim na
vas :)
Je chyba v aplikaci? V BDE? Jinde? Kde? Prosim poradte...

Delphi6

Kupa shareware cez internet a danovy doklad

[*] Pesek Michal <michal.pesek(zv)mnul(tec)cz> - 6.10.2003 10:14:17

Hi,

nebo muzes vyuzit sluzeb jinych firem, kteri to nakoupi a pak preprodaji,
vcetne vsech nalezitosti.
Timto se treba zabyva v CR firma JIMAZ s.r.o. http://www.jimaz(tec)cz.
A tim budes mit asi po problemech...

S pozdravem
Michal PEPR Pesek
http://www.peprsoft(tec)cz
http://www.totalcommander(tec)cz

Kupa shareware cez internet a danovy doklad

[*] Jaroslav Bucek <jaroslav.bucek-kd(zv)seznam(tec)cz> - 6.10.2003 10:04:16

From: "Jan Grman" <j.grman(zv)kmer.elf.stuba.sk>

> Mam uctovnicku ktora zakon pozna detailne (z danoveho uradu) a ona mi
> povedala ze potrebuje danovy doklad.

Slevenske zakony muzou byt jine, nez ceske. Tady ti opravdu staci
"elektronicky" doklad.

> Ako to teda uctujete priatelia, ked kolega tvrdi ze ziadny doklad
> nedostanem.

Doklad asi nedostanes, ale mel bys dostat odkaz na vyplneny doklad, ktery je
v podstate nahradou za uctenku v obchode. Bud si ho muzes vytisknout a
strcit do ... ;-) ucetnictvi a nebo, pokud je to u vas mozne, tak by melo
stacit ulozit si nekam ten odkaz a v pripade kontroly FU jim doklad ukazes.

Jarda

Karta do PCI - jak na ni v Delphi

[*] Rumcajs <konfera(zv)rumcajs(tec)com> - 6.10.2003 10:04:16

[...]

Dik za kazdy kopanec spravnym smerem
Lukas "Rumcajs" Weiss

Kupa shareware cez internet a danovy doklad

[*] Petr Zahradnik <clexpert(zv)clexpert(tec)cz> - 6.10.2003 09:50:15

Puvodni zprava ze dne 6.11.2003:

> Tak sa spytam dodatocne - na com teda zalezi.
> Mam uctovnicku ktora zakon pozna detailne (z danoveho uradu) a ona mi
> povedala ze potrebuje danovy doklad.

No nezna, kdyz potrebuje danovy doklad. Z ciziny zadny danovy doklad
nedostane, protoze zadne DPH se do ciziny neplati. Z ciziny muze
dostat leda tak fakturu, pripadne kdyz to doveze pres celnici, muze
vyplnit JCD.

> Ako to teda uctujete priatelia, ked kolega tvrdi ze ziadny doklad
> nedostanem.

Ale dostanes fakturu, kterou si normalne vytisknes na tiskarne.

Kupa shareware cez internet a danovy doklad

[*] Jan Grman <j.grman(zv)kmer.elf.stuba.sk> - 6.10.2003 09:46:14

> [...]

povedala ze potrebuje danovy doklad.
Ako to teda uctujete priatelia, ked kolega tvrdi ze ziadny doklad
Vdaka a pekny den.
JaNo

Synapse - citanie emailov

Cava,

[...]

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 6.10.2003 03:51:52

From: "Matej K" <matej.k11(zv)seznam(tec)cz>
> Protoze to DevExpress s balickama opravdu prehani. Napocital jsem jich 61.

To neni tak hrozne.

> Kdyz je vetsi projekt, tak uz samo osobe to da zabrat, o vsechny ty balicky
> se starat.

Daleko horsi bude udrzovat nejakou zmatlaninu, kde nebude jasne jestli to
nefunguje diky chybe v puvodnim kodu nebo nejake sverazne uprave. Stejne tak
dalsi komponenty, ktere predpokladaji umisteni unitu v konkretnich baliccich
budou mit problemy.

Petr Vones

Podivna chyba u DesignPackage v D7

[*] Matej K <matej.k11(zv)seznam(tec)cz> - 5.10.2003 23:17:33

Protoze to DevExpress s balickama opravdu prehani. Napocital jsem jich 61. Kdyz je vetsi projekt, tak
uz samo osobe to da zabrat, o vsechny ty balicky se starat. Kdyz je v tom navic 61! balicku od
samotnych DevExpress, tak to se me nedivte.

Zatim se mi podarilo zuzit problem a objevil jsem DesignOnly unitu "cxPCReg". Prakticky nic v ni neni.
par PropertyEditoru + 2 obrazky v DCR. Kdyz vynecham proceduru Register, tak stejne trva problem.
Nevim, co si o tom myslet. Zadna sekce initialization a pod. Napada me podivat se jake unity to
vyzaduje z RunOnly balicku...uvidim.

Matej

>Proc prosimte?
>
>Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Kupa shareware cez internet a danovy doklad

[*] Petr Zahradnik <clexpert(zv)clexpert(tec)cz> - 5.10.2003 21:49:27

Puvodni zprava ze dne 5.11.2003:

> Samozrejme, ze zakon hovori jasne, jenom se k nemu musis prokousat
> horou blbcu a uredniku ;-).

Spis jim nesmis dat prilezitost, aby si z tebe a zakonu delali prdelky
:)

JVCL- instalace

[*] Bronislav Klucka <delphi(zv)pro2-soft(tec)com> - 5.10.2003 22:07:28

Zdar, mam dotazy ohledne instalace JVCL. Jak to je s trojkovou verzi? da se
normalne pouzivat, nebo je "for developers only"? Musim odebrat stavajici
JVCL+JCL pokud ho chci preinstalovat novym?

Brona

Podivna chyba u DesignPackage v D7

[*] Petr Zahradnik <clexpert(zv)clexpert(tec)cz> - 5.10.2003 21:33:25

> [...]

> baliccich, ale ja je sjednotil ....

Proc prosimte?

Kupa shareware cez internet a danovy doklad

[*] Miroslav Evjak <me.delphi(zv)seznam(tec)cz> - 5.10.2003 21:45:26

> [...]
> argumentacnich schopnostech.

Samozrejme, ze zakon hovori jasne, jenom se k nemu musis prokousat horou

ME

Ing.Miroslav Evjak
KEN System v.o.s.
software development
mailto:me(zv)kensystem(tec)cz
http://www.kensystem(tec)cz
ICQ:313884739
+420 607 875748

Podivna chyba u DesignPackage v D7

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 5.10.2003 21:31:25

From: "Matej K" <matej.k11(zv)seznam(tec)cz>
> Oni to maji ve vicero baliccich, ale ja je sjednotil ....

A to melo jaky duvod ? Nebude prave problem v tom zasahu.

Petr Vones

Podivna chyba u DesignPackage v D7

[*] Matej K <matej.k11(zv)seznam(tec)cz> - 5.10.2003 21:17:23

Tak to je pekny prusvih. Jsou to kompomenty od DevExpress a je toho nekolik MB. Oni to maji ve vicero
baliccich, ale ja je sjednotil ....
>From: "Matej K" <matej.k11(zv)seznam(tec)cz>
>
>Chyba je na 99% v tvem kodu. Pri nove kompilaci dojde k uvolneni design-time
>balicku a jeho opetovnemu nahrani. Takze se jedna patrne o nejakou chybu v
>kodu v initializaion/finalization sekci unitu.
>
>Petr Vones

Kupa shareware cez internet a danovy doklad

[*] Petr Zahradnik <clexpert(zv)clexpert(tec)cz> - 5.10.2003 21:11:23

Puvodni zprava ze dne 5.11.2003:

> Nakupoval jsem pres ShareIt, zadny danovy doklad, potazmo s razitkem
> necekej.

Razitko necekej ani v CR.

> [...]

schopnostech.

Kupa shareware cez internet a danovy doklad

[*] Miroslav Evjak <me.delphi(zv)seznam(tec)cz> - 5.10.2003 21:05:20

Nakupoval jsem pres ShareIt, zadny danovy doklad, potazmo s razitkem
necekej. Jenom doufam, ze to financaci zchroupou - fakrura z webu +
"zaplatil jsem z uctu". Asi zalezi na mistnim FU a Tvych argumentacnich
> [...]

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 5.10.2003 20:33:18

From: "Matej K" <matej.k11(zv)seznam(tec)cz>
> [...]

balicku a jeho opetovnemu nahrani. Takze se jedna patrne o nejakou chybu v
kodu v initializaion/finalization sekci unitu.

[*] Matej K <matej.k11(zv)seznam(tec)cz> - 5.10.2003 20:27:17

Ahoj,

jsem z toho uz opravdu nestastny. :-(
Budiz "balicek1", ktery je jen RunTime a budiz k nemu i "balicek2", tery je jen DesignTime.
Bez problemu dokazu "2" zkompilovat, ale vzdy, kdyz ho chci nainstalovat do D7 (na WinXP), tak to hodi
chybu typu "Access violation at address 04A25E40 in module "1". Read of address 00000004." Jasne ze je
to topeni se ve strojovem kodu, ale ja jsem uz bzmocny a rikam si, jestli to 00004 neni nejak
podezrele a neda se z toho poznat, proc ten balicek "2" nejsem schopen nainstalovat. Kdyz smazu dpl a
nedavam kompilaci ale hned instalovat, tak se to povede, ale pak uz zase stejna chyba pri opetovne
kompilaci.

Co s tim ?

Moc prosim poradte.

Matej

Vykresleni prumerne hodnoty u TChart

[*] mad(zv)worldmail(tec)cz - 5.10.2003 19:37:14

Hezky den,

pouzivam komponentu TChart na vykresleni grafu. A potrebuji poradit, jak
vykreslit prumernou hodnotu zobrazenych dat. Data vkladam pomoci
series[0].AddXY(hodnotaX,hodnotaY) ...

Dekuji za radu,

Michal Adamek

.

Delphi 8 for .NET

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 5.10.2003 19:15:12

From: "Ivan Turcan" <iturcan(zv)drake.sk>
> To jako Borland si dal robit IDE do Delphi 8 u mrkvosoftu ? GUI v Delphi 8
> je skoro to same ako VisualBasic....

Spise je podobne C# Builderu :-)

Petr Vones

Delphi 8 for .NET

[*] Ivan Turcan <iturcan(zv)drake.sk> - 5.10.2003 18:55:11

Pozrel som si to video co je na borland.com.......
> [...]

by
> mela byt a rozhodne to bude stale jedna produktova rada - napr. z hlediska
> predplaceni assurance. Je naprosto zrejme ( i podle nezavislych pruzkumu -
> Gartner a spol.), ze patforma Win32 jeste par let pobezi. A co je to par
let
> ve veku pocitacu, ze - (par generaci??..).
>
> Se zvidavymi dotazy doporucuji navstevu Delphi konference - Jason Vokes
bude
> plny dojmu z BorCon a urcite rad odpovi i na otazky ohledne CLX, Kylixu

COM server ako servis

[*] Jan Grman <j.grman(zv)kmer.elf.stuba.sk> - 5.10.2003 18:25:09

Ahoj,
prosim o ukazku alebo linku na priklad ktory demostruje pozitie COM servera
ktory bezi ako SERVIS !
Klasicky COM server pouzitim TRemoteDataModule alebo TAutoObject urobim a
viem pouzit.
Viem urobit a pouzit Servis.
Ked to spojim, nefunguje to.
Ked program nebezi ako servis - funguje dobre.
Ak ho spustim ako servis - tak klient nevytvori COM objekt v uz spustenom
servise, ale vytvori novy klasicky proces. Neviem tomu zabranit.

Podobny problem: TComServer.OnLastRelease !
type TLastReleaseEvent = procedure(var Shutdown: Boolean) of object;
property OnLastRelease: TLastReleaseEvent;

Ak nastavim Shutdown := False;

je pekne ze COM server mi zostane bezat... lenze dalsi pokus klienta o
spojenie neprebehne na tomto beziacom procese ale vytvori novy proces.

Poradite ?
Vdaka.
Jano

Kupa shareware cez internet a danovy doklad

[*] Petr Zahradnik <clexpert(zv)clexpert(tec)cz> - 5.10.2003 18:15:08

Puvodni zprava ze dne 5.11.2003:

> chcem kupit (zaregistrovat) komponenty (SvCom) a uctovnicka mi
> povedala ze nie je problem - len potrebuje danovy doklad.

Z ciziny tezko danovy. At si nevymysli.

> Nikdy som nieco podobne nerobil a registraciu tam ponukaju cez
> ShareIT! Ako to chodi?

Zaplatis, dostanes.

> Ako preukazem ze som to kupil?

Fakturou a tim, ze ti to odeslo z karty nebo bankovniho uctu nebo ze
jsi nechal vystavit sek.

> Aky doklad pouzit v uctovnictve?

Fakturu. Kterou si vytisknes, az to zaplatis.

Hodnota editovaneho pole v dbgridu

[*] Robert Suska <suskar(zv)seznam(tec)cz> - 5.10.2003 18:05:07

Ahoj

Asi toto :)

NiecoTypuString := DBGrid1.SelectedField.AsString;

Robo

> Subject: Hodnota editovaneho pole v dbgridu

> Potrebovala bych zjistit hodnotu prave editovaneho pole v DBGRIDU. Nevite
nekdo jak na to?
> Lenka Donatova

Co si myslite o baliku komponent KaDAO ?

[*] Halen <halen(zv)seznam(tec)cz> - 5.10.2003 17:31:05

Ahoj, pouzivate nekdo tento balik pro pristup k DB? Nejake pro a proti?

Halen.

OT: Kupa shareware cez internet a danovy doklad

[*] Jan Grman <j.grman(zv)kmer.elf.stuba.sk> - 5.10.2003 17:33:05