jak vypnout na Outlooku kontrolu pristupu z jine a

[*] Lstiburek Pavel <lstiburek(zv)ceb(tec)cz> - 4.10.2003 13:32:52

Fajn, ale jak a co nastavit ?

Pavel

> From: Jan Fiala [mailto:jan.fiala(zv)wo(tec)cz]
> 4.11.2003 Lstiburek Pavel:
> jak rici Outloku,
>
> V menu Nastroje / Moznosti / karta Zabezpeceni

Excel formatovani cisle a textu

[*] kexo <kexo(zv)ynet.sk> - 4.10.2003 13:04:50

format cisla s 2 desatinnymi miestami:
Cells[m,n].NumberFormat := '0.00'

inak najjednoduhsi sposob ako pouzit spravne funkcie je pustit si v exceli
zaznam makra, vykonat rucne potrebne zmeny (napr. nastavenie formatu ako
cislo s 2 desatinny miestami), a potom nahrate makro preklopit do delphi...
kexo

From: "Lukas Gebauer" <gebylist(zv)mlp(tec)cz>
> Je skoda, ze Borland nechce podporovat nas, vyvojare, kteri zvysuji
> moznosti a tim i hodnotu jejich produktu. ;-(

http://www.borland.com/partners/become/technology_partners.html

Petr Vones

OT : Formular a jeho velikost

[*] Ales Vasicek <vasicek(zv)ecommerce(tec)cz> - 4.10.2003 12:22:47

Ahoj,

a nejsou na tech 2 pc nastavene velke fonty? Pokud ano, tak mas dve moznosti:
1) zrus velke fonty v nastaveni obrazovky;
2) Zmen property Scaled na False u vsech formularu. Pak by to melo fungovat spravne.

> From: Petr Vetesnik [mailto:wetty(zv)quick(tec)cz]
> Vazeni kolegove, prosim o POMOC.
> Mam vytvorenou aplikaci, ktera komunikuje po siti. Zde vse v poradku.
> Mam ale problem se zobrazovanim dialogu. Na nekterych
> pocitacich (2) je
> formular nejak rozhazeny.

Delphi 8 for .NET

[*] rookie1(zv)quick(tec)cz - 4.10.2003 12:24:48

Chtel jsem predelat jednu aplikaci z Delphi 5 + IBExpress na C# + MSDE, byla to obycejna C/S aplikace, zadne COM, OLE a podobne ptakoviny.

D5 verzi stacily libovolne Windows, k tomu 1,5 MB instalace Interbase a 2 MB instalace aplikace - vse se instalovalo z jednoho EXE, ktery vse potrebne zaridil sam, zasahu uzivatele.

Kdyz jsem chtel nainstalovat verzi .NET, tak jsem musel prvne na Win98 instalovat IE6.0, pak .NET framework, pak CrystalReport, MSDE a aplikaci - trvalo mi to skoro dve hodiny nez jsem to rozchodil.

Zaver: pockam rok, dva nez budou mit vsichni na PC Longhorn, procesor P4 3.0, do te doby si vystacim s Delphi 5. Mozna za par let budeme vsichni psat aplikace pro Linux.

Zelenka

> na treti strane jak jsem se tak koukal, tak
> soucasny .NE je tak na
> puli cesty k WinFX, takze az prijde
> longhorn, stejne budeme zase
> predelavat nase .NET aplikace aby chodily
> pod WinFX...
>
> Nabizi se otazka, jestli rovnou nepockat az
> na WinFX. ;-)
>
> --
> Lukas Gebauer.

JEDI - TJvDBDateEdit

[*] LUKES Vaclav <lukes(zv)ans(tec)cz> - 4.10.2003 12:02:45

Ahoj,

prosim vas o radu.

Na formulari mam komponentu TJvDBDateTime. Pokud u ni nenastavim DataSource a DataField, zustava mi text, ktery jsem predtim napsal do TStatusBaru. Jakmile ale do TJvSBDateTime priradim DataSource a DataField, text z TStatusBar je pryc...

Muzete mi prosim poradit ?

V.

Delphi 8 for .NET

[*] Lukas Gebauer <gebylist(zv)mlp(tec)cz> - 4.10.2003 12:10:46

> K cemupak by to bylo ? Lepsi by bylo, kdyby se Borland vratil k
> rozdeleni verzi Standart, Professional, Enterprise. Standart - orezana
> verze s moznosti vyvoje KOMERCNICH aplikaci za lidovou cenu.

Bylo by to velmi uzitecne pro lidi jako ja.

Ja na tom nechci udelat jedinou komercni aplikaci, proto si to tezko
koupim. nemuze se mi to zaplatit. na druhou stranu buch rad upravil
svoje freewareove kody tal, aby byly kompatibilni i s touto verzi.
Jak mam jinak otestovat, jestli muj kod je kompatibilni, aniz bych
investoval destiky tisic do nove verze Delphi?

Je skoda, ze Borland nechce podporovat nas, vyvojare, kteri zvysuji
moznosti a tim i hodnotu jejich produktu. ;-(

Naopak, chci-li v tom psat komercni aplikace, tak se ta investice da
zaplatit.

Delphi 8 for .NET

[*] ing. Jan Fiala <jan.fiala(zv)wo(tec)cz> - 4.10.2003 11:48:44

4.11.2003 Lukas Gebauer:

> [...]
> predelavat nase .NET aplikace aby chodily pod WinFX...

> Nabizi se otazka, jestli rovnou nepockat az na WinFX. ;-)

Dalsi otazkou je, jak se k tomu postavi zakaznici. Mysis, ze jsi
schopny je donutit k tomu, aby nakoupili nove pocitace a nove OS a
opustili zatim vyhovujici pocitace s Win98 ?

Delphi 8 for .NET

[*] rookie1(zv)quick(tec)cz - 4.10.2003 12:00:45

> [...]

Zelenka

> Takovy trapny dotaz.. planuje Borland neco

Delphi 8 for .NET

[*] Lukas Gebauer <gebylist(zv)mlp(tec)cz> - 4.10.2003 11:54:45

> Dalsi otazkou je, jak se k tomu postavi zakaznici. Mysis, ze jsi
> schopny je donutit k tomu, aby nakoupili nove pocitace a nove OS a
> opustili zatim vyhovujici pocitace s Win98 ?

No, vzhledem k tomu, jak se longhorn neustale odsouva a odsouva, tak
do te doby budou tyhle stare pocitace mozna i ve srotu. ;-) Jinymi
slovy, mam pocit, ze klasicke Win32 tady jeste slusnou dobu mezi nami
bude. Neni potreba stahovat kalhoty, brod je jeste hodne daleko.

> [...]

> ze moje aplikace je bezpecna muze k nemu pristupovat bez omezeni ?

V menu Nastroje / Moznosti / karta Zabezpeceni

[*] Lukas Gebauer <gebylist(zv)mlp(tec)cz> - 4.10.2003 11:20:42

> [...]

predelavat nase .NET aplikace aby chodily pod WinFX...

Nabizi se otazka, jestli rovnou nepockat az na WinFX. ;-)

[*] Petr Vetesnik <wetty(zv)quick(tec)cz> - 4.10.2003 11:26:42

Vazeni kolegove, prosim o POMOC.
Mam vytvorenou aplikaci, ktera komunikuje po siti. Zde vse v poradku.
Mam ale problem se zobrazovanim dialogu. Na nekterych pocitacich (2) je
formular nejak rozhazeny.
V tom smyslu, ze nektera tlacitka jsou jaksi 'za rohem'. Testoval jsem
rozliseni, ale ani to nepomohlo.
V navrhu jsem definoval minimalni velikost formulare. Ta fungule, ale
tlacitka (TSpeedButton,Flat=true) nejsou na formulari videt a zdaji se mi
velka.
Dokonce i TEdit je velky.
V podstate je jiny pomer mezi velikosti komponent a formulare, nez pri
navrhu. Ale jak to vyresit?
Pocitace maji rozdilnou gr. kartu.

Nesetkal jste se s touto 'vlastnosti' nekdo?

Predem dekuji

Delphi 8 for .NET

[*] Erik Salaj <winsoft(zv)netkosice.sk> - 4.10.2003 11:10:41

> Pokial viem tak system bude v dvoch verziach 32bit a 64bit.... a
> predpokladam ze win32 bude v 32bit. verzii zachovane z dvovodu
> kompatibility. Alebo sa mylim ? Ze by tymto odrezali vsetky starse
> aplikacie??
> inu, pre sw firmy by to bol zakusok, bolo by viac objednavok... ale nezda
sa
> mi ze by MS totalne zrusil win32API...

Win32API zrusene urcite nebude (koli kompatibilite, ved
Windows aj dnes do znacnej miery podporuje stare MS DOS
a Win16 programy), ale predpokladam, ze sa uz nebude
dalej inovovat a pokial budes chciet uzivatelom poskytnut
graficke vymozenosti Avalonu, alebo komunikacne moznosti
Indiga tak neostane asi nic ine ako pouzit WinFX. Takisto
ked budes chces vyuzit bezpecnostne mechanizmy Nexusu,
tak na Win32API (a zda sa, ze vlastne na vsetko co bolo
doteraz vo Windowse) mozes zabudnut.

Erik

Delphi 8 for .NET

[*] Lukas Gebauer <gebylist(zv)mlp(tec)cz> - 4.10.2003 11:18:41

Takovy trapny dotaz.. planuje Borland neco jako Delphi 8 Personal
Edition?

Delphi 8 for .NET

[*] rookie1(zv)quick(tec)cz - 4.10.2003 11:08:40

Ctu si borland.com a nestacim se divit, ve FAQ http://www.borland.com/delphi_net/pdf/delphi_net8_faq.pdf je psano, ze v
D8 Profesional jsou dostupne tyto databaze:

Windows Forms: The Borland Data Provider for ADO.NET offers local driver support for Borland InterBase, MSDE 2000, and Microsoft Access.
VCL.NET Forms: dbExpress.NET for InterBase, MSDE, and BDE.NET for dBase&reg; and Paradox.

To si snad delaji prcu, ne ? To tam vubec neni pristup pres providery jako ve VisualStudiu ?

Dalsi sranda jsou ceny D8 Profesional - cena pro noveho uzivatele 999 dolaru !!! D8 Architekt - cena pro noveho uzivatele 3000 dolacu !!!

Zelenka

OT: jak vypnout na Outlooku kontrolu pristupu z ji

[*] Lstiburek Pavel <lstiburek(zv)ceb(tec)cz> - 4.10.2003 11:02:40

[...]

OT: Moznost umiestnenia fotoalbumov na web

Hello Delphi CZ konferencia!

Obraciam sa na vas s prosbou o nakopnutie webovych stranok, kde sa daju
umiestnit digifotky s moznostou zamedzenia pristupu pred neopravnenym
pristupom. Jeden kamarat chce na webe publikovat svoje fotky, ale aby
boli pristupne iba "vyvolenym" a aby stranky boli v anglictine.
Ktore stranky by ste mi doporucili najlepsie na zaklade vlastnych
skusenosti.

PS: Odpovedajte mi prosim na rolo(zv)sedas.sk

http://exekutor.rotursoft.sk

Delphi 8 for .NET

[*] Ivan Turcan <iturcan(zv)drake.sk> - 4.10.2003 10:20:37

> Tohle se tu pred casem uz myslim probralo dostatecne. Muj osobni nazor je,
ze
> ted to nevi ani sam Borland ;-) Casem by totiz musel vyrobit jeste dva
Win64
> [...]

aplikacie??
inu, pre sw firmy by to bol zakusok, bolo by viac objednavok... ale nezda sa

Ivan

Problem open a close u ADOQuery

[*] Lstiburek Pavel <lstiburek(zv)ceb(tec)cz> - 4.10.2003 10:06:36

Musis k na www.borland.com, na borland(tec)cz strankach jsem to jiz nenasel,
ale nevylucuji, ze to tam neni. Jsou totiz udesne neprehledne (, ale o to hezci).
Nasel jsem tento odkaz : Ado update http://info.borland.com/devsupport/delphi/mdac26.html

Pavel

> From: Ing. Igor Vodicka [mailto:vodicka(zv)sagit(tec)cz]

Delphi 8 for .NET

[*] Petr Zahradnik <clexpert(zv)clexpert(tec)cz> - 4.10.2003 09:48:34

Puvodni zprava ze dne 4.11.2003:

> tricko mozna dostanes, ale jaky...
> nedavno jsme byli na predvadecce C#Builderu, napsal jsem si, ze
> chci XXL a dostal jsem M. A hlavne slibili trial C#B architekt,
> dostal jsem enterprise..

To je tedy sila :-)

AVI streamy

[*] Jaroslav Bucek <jaroslav.bucek-kd(zv)seznam(tec)cz> - 4.10.2003 09:22:32

Vazeni pratele,

dva tydny nedelam nic jineho, nez ze si lamu hlavu a google ;-) s
nasledujicim problemem:

Mam jednoduchy AVI soubor. Potrebuji jeho streamy (video, audio, text, midi)
zkopirovat do druheho souboru pouzitim Video for Windows (AVIStreamRead,
AVIStreamWrite, atd.), coz se mi podarilo, ale kdyz prehravam vystupni
soubor napr. ve windows media playeru, a presunu pozici nekam (kamkoliv)
doprostred videa, tak se v nem zacnou "mixovat" snimky a za chvilku je z
toho pekny gulas. Bohuzel, gulas to byt nemel.

Prosim, poradte mi driv nez vyhodim pocitac z okna. Nejaka hotova
"kopirovaci" funkce by taky pomohla ;-)

Diky, Jarda

Pridani published property k TForm - designtime

[*] Martin Burle <mburle2(zv)volny(tec)cz> - 31.12.2003 17:21:35

> Ahoj, ma otazka je:
> lze pridat published property k objektu zdedenemu od TForm tak, aby se
> mi property zobrazovala v designtime?

Ahoj, toto jsem nedavno take resil, a Petr Vones mi tady poradil
zaregistrovat formular pomoci RegisterCustomForm.

To je samozrejme ta spravna cesta (nebo registerCustomModule, uz nevim
presne). Nicmene, mel jsem s tim ve sve balickove aplikaci spoustu potizi.
Musel jsem k balicku, ve kterem byly vlastni formulare ulozeny jeste navic
design-time balicek (to nevadi, v tom ta potiznebyla), ale ty moje
formulare casto nejak nove property "zapominaly", coz bylo doprovazeno
hlaskami, pady a vynucenymi restarty Delphi, obvykle vzdy kdyz nebyl
designtime balicek otevren soucasne s runtime balickem. Zkracene - bylo to
hezke, ale nestalo to za to :). Vlastni property ve formularich pouzivam
dal, ale jejich zverejneni v OI jsem radeji ozelel. Jejich hlavni prinos
vidim predevsim v moznosti obecneho pristupu k vlastnostem formularu pomoci
RTTI a k tomu je v OI videt nepotrebuji. V nebalickove aplikaci by to mozna
nezlobilo, nevim.

Instalovany SW ve windows

[*] Viktor Marek <viktor(zv)mbox.vol(tec)cz> - 31.12.2003 15:31:28

Zdravim

Muzu poslat Belarc Advisor pro nekomercni ucely free. Prehledne v HTML
zobrazi HW i SW .

> potreboval bych pomoci programku v delphi zjistit jaky software je
> nainstalovany na PC, neco jako seznam ktery se vam objevi kdyz date ve
> windows pridat nebo odebrat software

DBLookupComboBox

[*] Viktor Marek <viktor(zv)mbox.vol(tec)cz> - 31.12.2003 15:29:27

Zdravim

Mam DBLookupComboBox propojeny na tabulku. Po spusteni programu je pole
DBLookupComboBoxu prazdne a musim rozbalit seznam a vybrat si polozku. Jak
nastavit DBLookupComboBox aby po najeti hned zobrazoval prvni polozku z
tabulky.

Instalovany SW ve windows

[*] Petr Zahradnik <clexpert(zv)clexpert(tec)cz> - 31.12.2003 13:01:17

Puvodni zprava ze dne 31.12.2003:

> potreboval bych pomoci programku v delphi zjistit jaky software je
> nainstalovany na PC, neco jako seznam ktery se vam objevi kdyz date ve
> windows pridat nebo odebrat software

Je to v registru, tak si to tam musis precist...

HKLM/SOFTWARE/Microsoft/Windows/CurrentVersion/Uninstall

Instalovany SW ve windows

[*] Matejcek Petr <konference(zv)crhov.komfi(tec)cz> - 31.12.2003 12:53:15

zdravim ,

potreboval bych pomoci programku v delphi zjistit jaky software je
nainstalovany na PC, neco jako seznam ktery se vam objevi kdyz date ve
windows pridat nebo odebrat software

jake jsou moznosti ?

diky PM

Pridani published property k TForm - designtime

[*] Ing. Pavel Zilinec <zilinec(zv)psinfos(tec)cz> - 31.12.2003 12:35:14

Ja to delal takto:
TMyCustomForm = class(TForm)
published
property ...
end;
TMyForm = class(TMyCustomForm)
end;

Kdyz pak zdedis TMyForm, tak uz tam ty vlastnosti uvidis.
Snad by melo stacit dat si ten 1. form do repository a pak uz ho jen
dedit, ale uvedena moznost je asi cistejsi ...

Wednesday, December 31, 2003, 11:37:08 AM, bylo napsano:

> [...]
KK> mi property zobrazovala v designtime?

KK> Popis:
KK> Mam spolecneho predka typu TBaseForm, z nehoz jsou zdedeny dalsi
KK> formulare. Rad bych pridal tomuto TBaseForm published property, ktere
KK> bych si rad v designtime nastavoval u potomku. At o tom premyslim jak
KK> chci, nemuzu prijit na to, jak by se to dalo udelat. Pridat published
KK> property k TBaseForm jsem dokonce zkusil ale jak jsem cekal, v
KK> designtime se nezobrazi.

KK> Nevite nekdo, zda to vubec jde? Mam dojem, ze asi tezko.

Pridani published property k TForm - designtime

[*] Ondrej Kelle <o.kelle(zv)digitalpublishing.de> - 31.12.2003 11:55:10

> lze pridat published property k objektu zdedenemu od TForm tak, aby se
> mi property zobrazovala v designtime?

http://www.gexperts.org/opentools/

Pridani published property k TForm - designtime

[*] Karel Kral <kralkonf(zv)purus(tec)cz> - 31.12.2003 11:37:08

[...]

Text v hlavnom paneli

[*] jan_rizek(zv)centrum(tec)cz - 31.12.2003 09:06:57

neni zac :-)

--------------------
SkodaFabia nyni se zvyhodnenim az 50.000,- Kc!
http://user.centrum(tec)cz/redir.php?url=http://www.skoda-auto(tec)cz/action/fast

Zakompilovani DLL?

[*] Jan Fiala <jan.fiala(zv)wo(tec)cz> - 31.12.2003 05:48:44

30.12.2003 Bronislav Klucka:
> Zdar,
> Da se nejak "zakompilovat dll" do exace? abych to dll nemusel davat s
> aplikaci???

Existuje utilita PEBundler, ktera tohle umoznuje. Ale stejne se ta DLL
pri spusteni musi "vyextrahovat" a bud se ulozi u programu nebo do
Windows\System nebo se nahraje jen do pameti.

Seznam method exportovanych z dll

[*] Petr Vones <pvones(zv)vol(tec)cz> - 31.12.2003 01:30:26

From: "Bronislav Klucka" <bronislav.klucka(zv)pro2-soft.com>
> Zdar, jak ziskat %subj%?

Pomoci funkce PeExportedFunctions v unitu JclPeImage v JCL:
http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=47514&release_id=118195

Petr Vones

Zakompilovani DLL?

[*] Petr Vones <pvones(zv)vol(tec)cz> - 31.12.2003 01:30:27

From: "Bronislav Klucka" <bronislav.klucka(zv)pro2-soft.com>
> Da se nejak "zakompilovat dll" do exace? abych to dll nemusel davat s
> aplikaci???

Ne, nedavalo by to ani smysl. Muzes ji akorat ulozit jako resource a pak pri
spusteni umistit nekam jako soubor.

Pro srovnani, v .NETu lze assembly nahravat primo z pole byte[] bez nutnosti
ukladat to do souboru.

Petr Vones

Seznam method exportovanych z dll

[*] Bronislav Klucka <bronislav.klucka(zv)pro2-soft(tec)com> - 31.12.2003 00:02:20

Zdar, jak ziskat %subj%?

Brona

select v interbazi - razeni

[*] Ludek ZITA <konference(zv)sales(tec)cz> - 30.12.2003 23:22:17

From: "Viktor Marek" <viktor(zv)mbox.vol(tec)cz>> Poradi nekdo jak programove (pres Edit a Button) doplnit MainMenu o dalsi
> polozku
> (MainMenu1.Items[0].add ........................)

MainMenu

[*] Viktor Marek <viktor(zv)mbox.vol(tec)cz> - 30.12.2003 00:38:12

Zdravim

Poradi nekdo jak programove (pres Edit a Button) doplnit MainMenu o dalsi
polozku
(MainMenu1.Items[0].add ........................)

Diky zaradu

Zavirani formularu

[*] Bronislav Klucka <bronislav.klucka(zv)pro2-soft(tec)com> - 30.12.2003 00:36:11

> ok, to zni zajimave

> screen.forms a
>
> ale jsou (nebo predpokladam ze se najdou) pripady ze to neni vhodne - viz
> napriklad jiz zmineny probihajici tisk, ci zalohovani ci dalsi podobne
> veci, kdy nechteny stisk klavesy F1 nebude zrovna to nejlepsi reseni -
> proto sice pracnejsi metoda se spolecnym predkem, ale toto dokaze
> osetrit.
> Navic by sla zkombinovat s ApplicationHotKey. Ale ustrelit pres zavolani
> WM_CLOSE se me zda az prilis brutalni.

ano, samozrejme, ze Ty vis, co delam, takze vis, ze tohle udelat takhle
brutalne nemuzu :)
samo ze v pripade, ze dane okno nemuze jit automaticky zavrit, tak hazi na
vsechny takovy
pokusy bobek ::)

Brona

Zavirani formularu

[*] Tomas Rosa <trosa(zv)seznam(tec)cz> - 30.12.2003 00:20:09

>1/ existuje v JVCL komponenta ApplicationHotKey, ktera funguje ve vsech
>formularich a dll dane aplikace, takze zadneho odchytavaciho predka delat
>nemusim

ok, to zni zajimave

> [...]

Navic by sla zkombinovat s ApplicationHotKey. Ale ustrelit pres zavolani

[*] Bronislav Klucka <bronislav.klucka(zv)pro2-soft(tec)com> - 29.12.2003 23:54:07

> [...]
> tim, ze si
> vyrobis nejaky TList - globalni promenna a protoze vsechny formy jsou
> tohoto predka, kazdy se pri Create zaregistruje do tohoto listu a pri
> Destroy se zase odstrani - tim mas dokonaly prehled o vsechn oknech, ale
> myslim si ze Screen.Forms bude stacit.
>
> ...rozhodne existuje cela rada lepsich zpusobu nez brutal close vseho na
> klavesu F1 - navic tato metoda kterou jsi zacal - pres ShowForm1,
> CloseForm1 je slozita, protoze _musis_ vedet ze pridani noveho formulare
> znamena uprava nejake "zaviraci fce" ktera by vypadala asi takto:

No,
[...]

[*] Tomas Rosa <trosa(zv)seznam(tec)cz> - 29.12.2003 23:40:05

> [...]

CloseForm1 je slozita, protoze _musis_ vedet ze pridani noveho formulare
znamena uprava nejake "zaviraci fce" ktera by vypadala asi takto:

[*] Bronislav Klucka <bronislav.klucka(zv)pro2-soft(tec)com> - 29.12.2003 23:34:04

> potrebuji
>
> To si tedy zcela vazne tezko predstavuji :-) No ale delej si aplikace,
> jake chces :-) Jen jaksi modalni dialog se "sundava" ModalResultem a
> ne Close...

s tim nelze, nez souhlasit, to byla ma chyba.... ::(

Brona

Zavirani formularu

[*] Tomas Rosa <trosa(zv)seznam(tec)cz> - 29.12.2003 23:32:01

>Tady bych to jeste osetril na Assigned, kdyby to nahodou
>neexistovalo...

aaa, pravda, ve spechu jsem opomel.

Zavirani formularu

[*] Petr Zahradnik <clexpert(zv)clexpert(tec)cz> - 29.12.2003 23:17:59

Puvodni zprava ze dne 29.12.2003:

> [...]

To si tedy zcela vazne tezko predstavuji :-) No ale delej si aplikace,
jake chces :-) Jen jaksi modalni dialog se "sundava" ModalResultem a

[*] Petr Zahradnik <clexpert(zv)clexpert(tec)cz> - 29.12.2003 23:09:51

> [...]

> Form1.ModalResult:=mrCancel;
> end;

Tady bych to jeste osetril na Assigned, kdyby to nahodou

[*] Bronislav Klucka <bronislav.klucka(zv)pro2-soft(tec)com> - 29.12.2003 23:13:53

> [...]

postrilet vsechna okna (krome hlavniho::) ) a nechat
ho se prihlasit... modalni okno, nemodalni okno, vsecho sundat! ::)

[*] Tomas Rosa <trosa(zv)seznam(tec)cz> - 29.12.2003 23:01:50

a co treba toto? Podle me existuje cela rada reseni a kazde bude spravne.

BTW: namisto ShowModal lze samozrejmne pouzit i Show a bude se to chovat
take spravne, jen nebude modalni.

procedure FormClose(Sender: TObject; var Action: TCloseAction);
procedure FormDestroy(Sender: TObject);

function ShowForm1:boolean;
procedure CloseForm1;

procedure TForm1.FormClose(Sender: TObject; var Action: TCloseAction);
begin
Action:=caFree;
end;

procedure TForm1.FormDestroy(Sender: TObject);
begin
Form1:=nil;
end;

function ShowForm1:boolean;
begin
result:=not assigned(Form1);
if result then
begin
Form1:=TForm1.Create(application);
Form1.ShowModal;

procedure CloseForm1;
begin
Form1.ModalResult:=mrCancel;

Zavirani formularu

[*] Petr Zahradnik <clexpert(zv)clexpert(tec)cz> - 29.12.2003 22:47:48

Puvodni zprava ze dne 29.12.2003:

> jde prave o to, aby assigned(Form1) bylo false a nejsem si jist, zda to
> methoda Release udela....

To ti snad udela ten dalsi radek, ne?

> [...]

> formularem ::) a ja ten formular potrebuji
> ridit z ruznych mist v projektu.

V tom prvnim pripade jaksi ShowModal neni co ridit odjinud...

[*] Bronislav Klucka <bronislav.klucka(zv)pro2-soft(tec)com> - 29.12.2003 22:41:47

> [...]

> Assigned, pisu to z hlavy, proste ze tam neco je... pripadne cele to
> try - except s vyhodnocenim vyjimky - pro jistotu...

Zavirani formularu

[*] Petr Zahradnik <clexpert(zv)clexpert(tec)cz> - 29.12.2003 22:27:45

Puvodni zprava ze dne 29.12.2003:

> [...]

finally

> [...]

Assigned, pisu to z hlavy, proste ze tam neco je... pripadne cele to
try - except s vyhodnocenim vyjimky - pro jistotu...

[*] Bronislav Klucka <bronislav.klucka(zv)pro2-soft(tec)com> - 29.12.2003 22:15:40

Mam takovy hloupy dotaz, pravdepodobne bude trivialni, ale chci se
ujistit... jde mi o korektni zavirani formularu, aby se uvolnili z pameti.
Mam:
Unit FormU;
type
TForm1=class(TForm)
Form1:TForm1

kde je tedy Form1 definovana, jako globalni promenna (neni v auto-create
forms, pouze v available forms). Ted jde o to, zda jsou tyto dva zpusoby
vytvoreni, zobrazeni a uvolneni formulare korektni:

[...]

proste potrebuji, aby po nich "nezustalo ni stopy" ::). Jedna se samozrejme
o SDI formulare, nikoliv MDI.

Brona
S pozdravem
Bronislav Klucka

----------------------------=[ pro2-soft.com ]=----------------------------
Bronislav Klucka Pro2-Soft
+420 605 582 922 Bronislav.Klucka(zv)pro2-soft.com

* Windows & Web applications, Computer training http://pro2-soft.com

OT: Failure is rare

[*] tondrej(zv)t-online.de - 29.12.2003 20:25:28

Humor z dielne Microsoftu:

"There is no indication of success or failure. Failure is rare. There is no
extended error information for this function; do not call GetLastError."

zdroj: MSDN, dokumentacia k CharLower:
http://msdn.microsoft.com/library/en-us/winui/winui/windowsuserinterface/resources/strings/stringreference/stringfunctions/charlower.asp

Ja som sa pobavil naramne, a myslim, ze horeuvedeny klenot treba uchovat pre
buduce generacie!

Pekne sviatky a vsetko dobre v 2004,
TOndrej

Synapse a TBlockSocket

[*] Lukas Gebauer <gebylist(zv)mlp(tec)cz> - 29.12.2003 19:31:24

> Jde zatim o testovaci mini-aplikaci (na zaklade Echo), v jejiz serverove
> casti neni nic synchronizovaneho a klient ma komunikaci v hlavnim threadu.

A muzes mi tu miniaplikaci poslat (zdrojaky serveru i klienta v zipu), ja
se na to podivam...

WEB: http://www.ararat(tec)cz/synapse - Synapse Delphi and Kylix TCP/IP Library

Pridani textu do aplikace

[*] Jiri Cincura <jiri(zv)cincura(tec)net> - 29.12.2003 18:53:21

Ahoj,
[...]
ukradnout, to same s HTML a TWebBrowser. Kdyz vezmu RTF a dam si ho do
schranky, a chci ho primo dat do RichText (mel bych jich na formu vic a
nastavoval bych akorat Visible), tak je tam vlozen pekne formatovany, ale
jakmile dam OK, mam ho jako PlainText, i kdyz je PlainText na false.

Nema tedy nekdo nejake zkusenosti, s tim, jak tam tyto texty dostat?

Jiri Cincura
e-mail: mailto:jiri(zv)cincura.net; mailto:xcincura(zv)informatics.muni(tec)cz
web: www.cincura.net

Pridani textu do aplikace

[*] Jiri Cincura <jiri(zv)cincura(tec)net> - 29.12.2003 18:51:20

Ahoj,
[...]

[*] Jiri Cincura <jiri(zv)cincura(tec)net> - 29.12.2003 18:33:14

Ahoj,
[...]

DBGrid

[*] Jaroslav Uher <jarek(zv)iuher(tec)cz> - 29.12.2003 14:20:56

On 28 Dec 2003 at 15:31, Viktor Marek wrote:

> Zdravim
>
> Zkousel jsem podle rady z konference viceradkovy nadpis sloupce v
> DBGridu, ale toto nefunguje DBGrid1.Columns[0].Title.Caption:='Hokus'+
> #13+ 'Pokus';
>
> Poradte nekdo nejakou inteligentnejsi komponentu DBGrid, ktera toto
> umoznuje pripadne umi sortovat udaje po klepnuti mysi na Title

podivej se na http://www.scalabium.com
je tam i demo.
Vicerakove nadpisy zalamuje automaticky v zavislosti na sirce sloupce,
navic ma spoustu dalsich vlastnosti.

Jarek Uher

RXLib

[*] Zapletal Martin <zapletal(zv)inoma(tec)cz> - 29.12.2003 10:40:41

Mam dojem ze v tom pokracuje projekt JEDI. Jmenuje se to sice jinak, ale
jsou tam vsechny componenty RX a spousta jinych.

tady je link http://jvcl.sourceforge.net/

Zapletal Martin

> Jaka je posledni verze RXLib pro Delphi5 a kde se da stahnout?
> Bude nejaky problem kdyz mam v aplikaci pouzite komponenty RXLib verze 275

Synapse a TBlockSocket

[*] Antonin Rezac <rezac(zv)apls(tec)cz> - 29.12.2003 10:08:38

"pozadavek-odpoved-potvrzeni"

> Velmi podobny princip komunikace rutinne pouzivam.. a podobny problem
> jsem nepotkal. Vlastne jen jednou jeden clovek si v SynaListu na velmi
> podobny problem stezoval... ale nakonec to byla jeho chyba v
> synchronizaci threadu.

Jde zatim o testovaci mini-aplikaci (na zaklade Echo), v jejiz serverove
casti neni nic synchronizovaneho a klient ma komunikaci v hlavnim threadu.

Tonda

RXLib

[*] Viktor Marek <viktor(zv)mbox.vol(tec)cz> - 29.12.2003 09:52:36

Zdravim

Jaka je posledni verze RXLib pro Delphi5 a kde se da stahnout?
Bude nejaky problem kdyz mam v aplikaci pouzite komponenty RXLib verze 275

DBGrid

[*] Ing. Petr Kejval <petr.kejval(zv)worldonline(tec)cz> - 29.12.2003 08:06:29

Umoznuje to TDBGridEh z knihovny EhLib http://www.ehlib.com, ale je to
shareware.
Neco z popisu:
provides all functionality of TDBGrid and adds several new features as
follows:
Allows to select records, columns and rectangle areas.
Special titles that can correspond to several/all columns.
Footer that is able to show sum/count/other field values.
Automatic column resizing to set grid width equal client width.
Ability to change row and title height.
Allows automatic broken of a single line long title and data row to a
multiline.
Title can act as button and, optionally show a sort marker.
Automatically sortmarking.
Ability to truncate long text with ellipsis.
Lookup list can show several fields.
Incremental search in lookup fields.
Frozen columns.
DateTime picker support for TDateField and TDateTimeField.
Allows to show bitmaps from TImageList depending on field value.
Allows to hide and track horizontal or vertical scrollbars.
Allows to hide columns.
Allows to show 3D frame for frozen, footer and data rows.
Allows to draw memo fields.
Multiline inplace editor.
Proportional scrolling independently of sequenced of dataset.
Automatically show checkboxes for Boolean fields. Allows to show
checkboxes for other type of fields.
Has a procedures to save and restore layout (visible columns, columns
order, columns width, sortmarkers, row height) in/from registry or ini file.
Allows to show hint (ToolTips) for text that don't fit in the cell.
Allows to export data to Text, Csv, HTML, RTF, XLS and internal formats.
Allows to import data from Text and internal formats.
Can sort data in various dataset's.
Can filter data in various dataset's.

> [...]
umoznuje
> pripadne umi sortovat udaje po klepnuti mysi na Title

Synapse a TBlockSocket

[*] Lukas Gebauer <gebylist(zv)mlp(tec)cz> - 28.12.2003 23:05:55

> [...]

jsem nepotkal. Vlastne jen jednou jeden clovek si v SynaListu na velmi
podobny problem stezoval... ale nakonec to byla jeho chyba v

Komunikace po siti

[*] Martin Falta <martin(zv)aprog(tec)cz> - 28.12.2003 20:33:45

Pouzite muzes treba MidWare od F. Pieteho
http://overbyte.delphicenter.com/frame_index.html?redirTo=/products/midware.html

Sunday, December 28, 2003, 8:13:43 PM, you wrote:

jdqc> Jake kompoennty bych mel pouzit

Martin mailto:martin(zv)aprog(tec)cz

Komunikace po siti

Muzete me nasmerovat jak na aplikaci typu klient/server?
Chci udelat aplikaci, ktera by neco delala a pak klienty, kteri by si podle potreby mohli nasosat data podle potreby...
Jake kompoennty bych mel pouzit, jake jsou obecne principy atd.
Diky za veskere info
D6Prof+SP3; WinXPProf+SP1
programator amater

DBGrid

[*] Viktor Marek <viktor(zv)mbox.vol(tec)cz> - 28.12.2003 15:31:24

[...]

[*] Jan Rizek <jan_rizek(zv)centrum(tec)cz> - 28.12.2003 13:39:17

Application.Title := Titulek; mozna toto :-)

From: "Ing. Petr Sikola" <developer(zv)efg(tec)cz>
> Pokud bezi service a spustim app, tak CreateMutex vrati 0.

To prave indikuje chybu kterou je treba precist pres GetLastError.

Petr Vones

Mutexy

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 23.12.2003 14:14:49

From: "Dalibor Toman" <dtoman(zv)fortech(tec)cz>
> Pokud Ti jde o zabezpeceni jedineho spusteni ja pouzivam
> CreateFileMapping() - mapovany file. A aplikace umi bezet take jako

Ono je to asi jedno, pointa je ve vytvoreni nejakeho pojmenovaneho objektu
jadra. Mutex ma tu vyhodu ze se sam uvolni po skonceni procesu, takze neni
treba se o neho starat.

Petr Vones

Subor v kodovani UTF-8 a vytvorenie kontrolneho ci

[*] Svelta Jaroslav <jaroslav.svelta(zv)csw.sk> - 23.12.2003 14:14:49

Kedze nikto neodpovedal, tak som si lamal hlavu sam.
Staci trocha upravit funkciu UTF8toUCS4, ktora je
v kniznici SynaChar v projekte Synapse od
Lukasa Gebauera.
Jaroslav Svelta

-----Original Message from Svelta Jaroslav-----
Mam subor v UTF-8 a potrebujem vytvorit jeho kontrolne
cislo.
Kontrolne cislo sa vytvara ako sucet hodnot jednotlivych
znakov. Nieco ako ord na klasicky znak.
Ako na to, ak je ten znak v UTF8???

Mutexy - vyreseno

[*] Ing. Petr Sikola <developer(zv)efg(tec)cz> - 23.12.2003 14:24:50

Po dlouhem badani a zkouseni vseho mozneho jsem nakonec zustal u tohoto,
coz funguje
var mutex: Thandle;

mutex := CreateMutex(nil, false, {'Global\} 'mujnazev');
if (mutex = 0) or (GetLastError = ERROR_ALREADY_EXISTS) then
begin
MessageBox(0, 'jiz je spusteno', 'titulek', MB_ICONERROR);
Halt;

PS:
Pokud bezi 2 app, tak zavolani CreateMutex v druhe instanci vrati
pointer na mutex (<> 0), a GetlastError je ERROR_ALREADY_EXISTS
Pokud bezi service a spustim app, tak CreateMutex vrati 0.
Docela zajimava vlastnost :)

Mutexy

[*] Dalibor Toman <dtoman(zv)fortech(tec)cz> - 23.12.2003 14:04:48

> [...]

pokud prvni instance je service pak dostanes chybu nedostatecna
pristupova prava (kod 5) - pokud se v services nezatezujes explicitnim

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 23.12.2003 14:04:48

From: "Ing. Petr Sikola" <developer(zv)efg(tec)cz>
> Jeste pro doplneni
> Spusteni service a zavolani CreateMutex(nil, false, 'mujnazev') - to je
> OK, service se spusti
>
> Spusteni win32 Aplikace (pri spustenem service) a zavolani
> CreateMutex(nil, false, 'mujnazev') (z aplikace) nevrati
> ERROR_ALREADY_EXISTS

A co presne vrati ? Service a aplikace totiz bezi pod jinym uctem takze zkus
predat jako SecurityAttributes NULL DACL (viz funkce CreateNullDacl v JCL,
precti si napovedu o uvolneni pameti). Tady je treba upozornit ze toto reseni
neni zrovna ciste z pohledu bezpecnosti ale pro zacatek muze postacit.

Petr Vones

Mutexy

[*] Ing. Petr Sikola <developer(zv)efg(tec)cz> - 23.12.2003 13:30:46

Tak bohuzel, prefix 'Global\' nefunguje, a GlobalAtom nechci pouzit,
protoze si nejsem jisty, jak to dopadne pokud aplikace nebo service
"spadne", jestli se GlobalAtom uvolni ?

Zatim jsem experimentoval s JclAppInstances takto
try
JclAppInstances('mujnazev').CheckSingleInstance;
Except
MessageBox(0, 'jiz je spusteno', 'titulek', MB_ICONERROR);
Halt;
End;

Pokud bezi service a spustim aplikaci, tak se vyvola vyjimka, kterou
odchytnu vyse uvedenym zpusobem.
Pokud pustim 2x tu aplikaci, tak nedojde k vyvolani vyjimky, a druha
instance se normalne ukonci (kod v CheckMultipleInstances).

coz jak se zda, zatim funguje, ale nevim, jestli to neni kanonem na
vrabce (sdilena pamet).

Byl bych docela rad, kdyby fungovala ta verze s Mutexama.
Memate jeste nekdo nejaky namet?

> Jestlize se jedna o Windows XP, melo by to spravit pouziti nazvu
> 'Global\mujnazev'

OT: PF 2004

[*] Martin Falta <martin(zv)aprog(tec)cz> - 23.12.2003 12:34:42

Vazeni kolegove,

u prilezitosti prelomu roku Vam preji, abyste se zacyklili do vecne
smycky:

while JE_ZDRAVI do begin
stesti; :-)
vesela and uzitecna and uspesna_prace; :-)
chutne_jidlo and lahodne_moky; :-)
holdovani_zivotu_umerne_Vasemu_veku; :-)
pohoda; :-)
end;

Necht mate podminku na zacatku trvale "TRUE" !!!

Martin Falta

Mutexy

> [...]
> ERROR_ALREADY_EXISTS

Jestlize se jedna o Windows XP, melo by to spravit pouziti nazvu

[*] Daniel Rott <roxton(zv)seznam(tec)cz> - 23.12.2003 12:10:38

> Dekuji, toto jsem taky cetl, ale jat tedy zabezpecit aby se mi v systemu
> nevytvoril vicekrat jeden stejne pojmenovany mutex ?

Nemam s mutexy zkusenost, ale nepomohlo by pouzit prefix Global\ ?

Scanning complete: NO intelligent life form in range.

Subor v kodovani UTF-8 a vytvorenie kontrolneho ci

[*] Svelta Jaroslav <jaroslav.svelta(zv)csw.sk> - 23.12.2003 12:06:37

Dobry den.

[...]

D5 Profesional

Jaroslav Svelta

Mutexy

[*] Jan Fiala <jan.fiala(zv)wo(tec)cz> - 23.12.2003 11:40:35

23.12.2003 Ing. Petr Sikola:
> Dekuji, toto jsem taky cetl, ale jat tedy zabezpecit aby se mi v systemu
> nevytvoril vicekrat jeden stejne pojmenovany mutex ?

Nepomohlo by misto mutexu pouzit GlobalAtom ?
Api funkce GlobalAddAtom apod.

Mutexy

[*] Ing. Petr Sikola <developer(zv)efg(tec)cz> - 23.12.2003 11:34:34

[...]

Kde muze byt chyba??

Petr Sikola

Mutexy

[*] Ing. Petr Sikola <developer(zv)efg(tec)cz> - 23.12.2003 11:28:33

Dekuji, toto jsem taky cetl, ale jat tedy zabezpecit aby se mi v systemu
nevytvoril vicekrat jeden stejne pojmenovany mutex ?

V nt service mam

CreateMutex(nil, false, 'mujmutex');
if GetLastError = ERROR_ALREADY_EXISTS then
begin
MessageBox(0, 'jiz je spusteno', 'service', MB_ICONERROR);
Halt;
end;

v APP mam

CreateMutex(nil, false, 'mujmutex');
if GetLastError = ERROR_ALREADY_EXISTS then
begin
MessageBox(0, 'jiz je spusteno', 'aplikace', MB_ICONERROR);
Halt;
end;

Pokud se pokusim 2x spustit App, tak je vse v poradku - podruhe se app
nespusti, ale pokud spustim service a pak app, tak se app v pohode pusti
!!! A to ja nechci !

Petr Sikola

> Two or more processes can call CreateMutex to create the same
> named mutex.
> The first process actually creates the mutex, and subsequent
> processes open
> a handle to the existing mutex.

Mutexy

> Bohuzel CreateMutex(nil, True, 'mujnazev'); je unikatni pouze pro
> prihlaseneho uzivatele :( (alespon z toho mam takovy pocit, protoze
> pokud toto pouziju v NT service, tak dalsi app (ne NT service), ktera
> vola stejne Create mutex se normalne spusti)

Two or more processes can call CreateMutex to create the same named mutex.
The first process actually creates the mutex, and subsequent processes open
a handle to the existing mutex.

Mutexy

[*] Ing. Petr Sikola <developer(zv)efg(tec)cz> - 23.12.2003 10:34:27

Zdravim vsechny a preji prijemne proziti svatku vanocnich a mnoho
pracovnich uspechu v novem roce.

Potreboval bych vytvorit mutex, ktery by byl unikatni v celem systemu

[...]

Zkousel jsem experimentovat i s CreateMutex(nil, False, 'mujnazev');
ale vysledek je stejny

Muze mi nekdo rict kde delam chybu a nebo je docilit pozadovaneho stavu
?

Dekuji Petr Sikola

Vanocni prani

[*] Petr Brant <brant(zv)dcomm(tec)cz> - 23.12.2003 08:10:18

Vsem preji poklidne a pohodove proziti vanocnich svatku a v novem roce co
nejvice osobnich a programatorskych uspechu.

http://web.redbox(tec)cz/petr.brant <http://web.redbox(tec)cz/petr.brant>

Prani

Prekrasne stravene, pohodou naplnene
svatky vanocni a stastny vjezd do noveho roku 2004
Vam preje

Jirka Virt

OT: Prani

[*] Bronislav Klucka <bronislav.klucka(zv)pro2-soft(tec)com> - 23.12.2003 07:42:16

Prijemne proziti vanocnich svatku a uspesny vstup do noveho roku preje Brona
[...]

Jak na DHCP

[*] Stanislav PETR <stanislav.petr(zv)glux(tec)cz> - 23.12.2003 01:35:52

Dne po 22. prosince 2003 23:27 jste napsal(a):
> Zdravim vsechny v tuto predvanocni dobu.
> Muze mi nekdo poradit jak jednoduse pridelovat IP adresy pocitacum v siti.
> Chtel bych si napsat DHCP server podle svych predstav, asi tak ze kdyz k
> nekomu prijdu s NB tak spustim program a ten jeho pocitaci prideli IP a
> spojeni hned pracuje, nevim jak zacit poradte.

Ja osobne bych se ridil heslem nepis napsane... Neco Vam nevyhovuje na dhcpd
(http://www.isc.org/products/DHCP/)?

--
Stanislav PETR
Network specialist

Jak na DHCP

[*] LKV <lkvprog(zv)post(tec)cz> - 23.12.2003 00:15:47

Dikec
Spis to kafe:c)

LKV

screen]=-----------------------
> Tomas Rosa
> Tomas.Rosa(zv)PinkNet(tec)cz http://www.pnws.org
> +420 602 860 704
> PinkNet Web Server for Win32 - FREEWARE www.pnws.org

Jak na DHCP

[*] Tomas Rosa <trosa(zv)seznam(tec)cz> - 23.12.2003 00:01:46

> [...]

>nekomu prijdu s NB tak spustim program a ten jeho pocitaci prideli IP a
>spojeni hned pracuje, nevim jak zacit poradte.

Jak na DHCP

[*] LKV <lkvprog(zv)post(tec)cz> - 22.12.2003 23:27:43

[...]

Test

[*] Radek Szurman <surad(zv)digijoe(tec)com> - 22.12.2003 19:25:25

Omlouvam se vsem za chybu hold - holt a pridavam se k ostatnim a preji
prijemne proziti vanocnich svatku a stastny novy rok. Mame zase rok za sebou
a dalsi pred sebou. Tak hura na nove projekty a nove problemy.> A navic je 22. prosince, kdy z tech blaznu, co si rikaji
> programatori, pracuji jen ti zvlaste blaznivi programatori :-))))
>
> RNDr. Petr Brant [brant(zv)dcomm(tec)cz]
> http://web.redbox(tec)cz/petr.brant <http://web.redbox(tec)cz/petr.brant>

PF_ 2004

[*] Ivan Dulgerov <idulgerov(zv)stonline.sk> - 22.12.2003 19:11:24

Zdravim.
Aj ja sa pridam.
Pokojne a nicim nerusene vianoce, a vsetko
dobre v novom roku, a taktiez drobne
podakovanie vsetkym, ktori mi poradili

praje :

Ivan Dulgerov
Delphi5 Prof+ SP1, Delphi 4 St, Win XP Porf. + SP1, Win98 SE
mail : idulgerov(zv)hotmail.com

CVS integrace do IDE Delphi 7

[*] Martin Schayna <mschayna(zv)aktis(tec)cz> - 22.12.2003 18:31:15

Ahoj,

Mate nekdo nejake zkusenosti s integraci CVS do Delphi?
Trochu jsem se koukal na webu a nasel jsem prozatim tyto
produkty:

SourceConneXion
http://www.epocalipse.com/scx.htm
cca 10 tis za site licenci

Athlant
http://www.devrace.com/en/athlant/
cca 12 tis. za site licenci

oba potrebuji SCC proxy, nasel jsem pouze dve:
http://www.jalindi.com/igloo/ (free)
http://www.pushok.com/soft_cvs.php (komercni)

Vim ze s CVS se to hlavne musi umet na prikazovem radku
:-) ale to nemusi umet vsichni clenove tymu, vetsina potrebuje
pouze check-in, check-out a to je vse.

Test

[*] Petr Zahradnik <clexpert(zv)clexpert(tec)cz> - 22.12.2003 18:59:23

Puvodni zprava ze dne 22.12.2003:

> OK funguje a tak si zde v tom malem provozu dovolim poprat vsem ucastniku
> hezke a klidne proziti Vanocnich svatku a hodne zdravi a programatorskych
> uspechu v Novem roce.

Jo, to je dobry napad, i ja preji vsem ucastnikum, kteri pracuji i v
tomto case, krasne vanocni svatky a mnoho osobnich i pracovnich
uspechu nejen na Novy rok, ale i v novem roce 2004 :-)

Test

[*] Petr Zahradnik <clexpert(zv)clexpert(tec)cz> - 22.12.2003 18:31:16

Puvodni zprava ze dne 22.12.2003:

No nikdo nic neposila, asi vsichni chrapou pred Vanoci. Konference
snad funguje :-)

Test

[*] Zbysek Hlinka <hlinka(zv)hlinka(tec)cz> - 22.12.2003 18:49:22

On 22 Dec 2003 at 18:35, Radek Szurman wrote:

> Jsme hold chytri lide :)

Proboha, lidi, nenechte me trpet, a piste v tomto kontextu hol_T_ s
pismenem "t" na konci. Hold muzete vzdavat Klausovi nebo Spidlovi,
kazdy podle sveho zaludku. :-)

Test

[*] Ludek ZITA <konference(zv)sales(tec)cz> - 22.12.2003 18:47:22

> No nikdo nic neposila, asi vsichni chrapou pred Vanoci. Konference
> snad funguje :-)

Ahoj.
[...]

[*] Petr Brant <brant(zv)dcomm(tec)cz> - 22.12.2003 18:41:21

http://web.redbox(tec)cz/petr.brant <http://web.redbox(tec)cz/petr.brant> > Jo, neboj jede, akorat nikdo nic nepotrebuje. Jsme hold chytri lide :)

> D7, WXP

Test

[*] Radek Szurman <surad(zv)digijoe(tec)com> - 22.12.2003 18:35:16

Jo, neboj jede, akorat nikdo nic nepotrebuje. Jsme hold chytri lide :)

D7, WXP

OT: Test

[*] Ludek ZITA <konference(zv)sales(tec)cz> - 22.12.2003 18:13:14

> Test konference
>
> Ludek

email volny

[*] Jiri Kratochvil <jiri.kratochvil(zv)webzin(tec)cz> - 22.12.2003 09:04:33

Ja si myslim, ze to muze byt taky tim, ze VOLny a post(tec)cz jedou IMHO na
stejnem softwaru.

>Je to jednoznacne chyba volny(tec)cz, nikoli AVG a na hotline mlzi, protoze
>nevi, co s tim. Asi to bude nejaky siroce rozsireny problem, protoze na
>post(tec)cz se mi stalo to stejne.

Jirka

text ve schrance

[*] Jakub Dusek <delphi(zv)corexpert(tec)com> - 21.12.2003 22:41:54

Pro zjisteni textu oznaceneho v jine aplikaci je potreba vedet handle
prislusneho editacniho pole, potom je mozne zjistit vybrany text
pomoci zprav EM_GETSEL, WM_GETTEXT.

K textu ve schrance je mozno pristupovat pomoci globalnim objektu
Clipboard z unity Clipbrd, konkretne Clipboard.AsText.

Sunday, December 21, 2003, 10:07:52 PM, you wrote:

MP> zdravim

MP> potreboval bych v programu v delphi dostat do promenne typu string
MP> text, ktery je oznaceny v nejake jine aplikaci pripadne je ulozen ve
MP> schrance windows

MP> poradi nekdo jak na to ?

MP> diky PM

text ve schrance

[*] Matejcek Petr <konference(zv)crhov.komfi(tec)cz> - 21.12.2003 22:07:52

[...]

Zobrazeni Ikon v bitmape...

[*] Motorman <motorman(zv)cmail(tec)cz> - 21.12.2003 15:31:27

> Jaka je barevna hloubka te bitmapy ?

Barevna hloubka vsech bmp je 8 BPP. Po zvyseni na 24 BPP je problem
u "problematickych" bmp (snad) vyresen.

BTW: existuje nejaka funkce, ktera udrzuje konstantni pocet zobrazenych
radku v RichEdit? Proste aby principielne fungovala takto

if RichEdit1.Lines.Count > 100 then
repeat
RichEdit1.Lines.Delete(0);
until RichEdit1.Lines.Count = 100;

thx ms

email volny

[*] Viktor Marek <viktor(zv)mbox.vol(tec)cz> - 21.12.2003 15:01:25

Zdravim

Jeste upresnim. Bylo napsano 5 mailiku na 5 ruznych adresatu, ulozeny v OE
do slozky k odeslani a najednou odeslany. Tri mailiky putovaly na jineho
adresata z tech peti adresatu, ale na adresaty obsazene "KOMU" ve zpravach v
poste k odeslani.
Jsou asi opravdu veci mezi nebem a zemi .........

Diky za ohlasy, poustim to k ledu a zmenim providera.

> IMHO pokud yyy(zv)volny(tec)cz (libovolna z tech 12ti na kterou to omylem
> prislo misto puvodniho adresata) je realna existujici adresa, musi byt
> chyba u Volny(tec)cz, i kdyby se AVG nejakou chybou rozhodlo dorucit email
> jinam, kde by vzalo jinou existujici adresu na Volnym?

Tisk na znakove tiskarny

[*] Jan Rizek <jan_rizek(zv)centrum(tec)cz> - 21.12.2003 14:17:22

Zdravim vsechny,

nemate nekdo zkusenosti s tiskem na znakove tiskarny? Je mozne pouzit Fast
Report?

Nebo je nutne posilat vystup pomoci write(F, 'Vystup') - assignFile(F,
'lpt1') - tak neco.

Nemate s tim nekdo zkusenosti?

H. R.

Delphi 8 je na svete

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 21.12.2003 13:19:18

Borland Delphi 8 for the Microsoft .NET Framework Now Shipping
http://bdn.borland.com/article/0,1410,31888,00.html

Delphi 8 for the Microsoft .NET Framework Features Matrix
http://bdn.borland.com/article/0,1410,31887,00.html

Building WinForms with Delphi for .NET
http://bdn.borland.com/article/0,1410,30423,00.html

Delphi 8 ASP.NET Development
http://bdn.borland.com/article/0,1410,31890,00.html

Petr Vones

SOAP Attachment

[*] Petr Vones <pvones(zv)mbox.vol(tec)cz> - 21.12.2003 13:39:20

From: "Burkovsky Ladislav" <ladislav.burkovsky(zv)autinform.de>
> mam malicky problem moj SOAP klient nemaze docasne suboru
> BorlandSoapAttachmentXXXXX nema niekto napad kde je pes
> zakopany. v kode normalne zavolam SOAPAttachment.Free;

Viz TSOAPAttachment.CacheFilePersist

Petr Vones

hodnota z dbf souboru

[*] Pave Gazda <pavel_gazda(zv)datasw(tec)cz> - 21.12.2003 12:57:16

> MaxLength je 0 spis to nemuzu dostat z te komponenty na dbf ta
> umoznuje u kazdeho sloupce nastavit promennou DisplayDataWidth a Size
> oboje bylo puvodne nastaveno na 20 ale i kdyz to zmenim na cokoliv tak
> to oreze na tech 20 znaku

Dej na form Tdbf, TDataSource, DBGrid,
nastav propojeni a mel bys vse videt vporadku
i kdyz nenastavis zadne pole.

Pavel

email volny

> [...]

nevi, co s tim. Asi to bude nejaky siroce rozsireny problem, protoze na

[*] Robert Plzak <rpvp(zv)vagnerplast(tec)cz> - 21.12.2003 09:41:04

Ahoj
Ja jsem od TDbf utekl a presel na Halcyon 6 http://www.grifsolu.com
a na Apollo www.vistasoftware.com coz jsou mnohem chytrejsi pracanti.
Zkus se na tu tabulku podivat nejakym jinym softem (FoxPro, dBase,
Clipper nebo
Nortonskym dbview, jest-li ma vsechna pole definovana tak, jak ma.
Typ, Delka, Desetiny... No a Table v Delphi bych nastavil active na true
a znovu nacetl vsechna pole.

cau
Robert Plzak

[...]

PM

Robert Plzak napsal(a):

>MaxLength na Edit1.Text neni 20 ?
>
>Robert Plzak

Nufunguje vyber jine nez default tiskarny. Poradi

[*] Pavel ZIDEK <delphi(zv)kopr(tec)cz> - 21.12.2003 05:08:47

uses
Printers;

//zobrazeni aktivni pripojene tiskarny
Label1.Caption := Printer.Printers.Strings[Printer.PrinterIndex];//seznam vsech pripojenych tiskaren
ComboBox1.Items := Printer.Printers;
ComboBox1.ItemIndex := Printer.PrinterIndex;

Pavel

Nefunguje mi vyber a tisk na jine nez default tiskarne ve Win 2000 (SP4),
D3
prof.

email volny

[*] Jakub Dusek <delphi(zv)corexpert(tec)com> - 21.12.2003 00:32:30

Saturday, December 20, 2003, 8:28:13 PM, you wrote:

VM> Odeslu mail xxx (zv)volny(tec)cz a mailik si klidne dojde na yyy (zv)volny(tec)cz tedy

email volny

[*] Viktor Marek <viktor(zv)mbox.vol(tec)cz> - 20.12.2003 22:34:22

Zdravim

Skenovani posty (SMTP/POP3 proxy od AVG pouzivam. Support Volneho pouze
vyjadril domnenku, ze mam presmerovanou postu, coz neni pravda. Jinak
pouzivam jeste AVG ve stejnem gardu na vol. cz (jako byvaly platici
zakaznik) a jeste tomuto jevu nedoslo. Kontaktoval jsem HotLine AVG a ta
kategoricky podezreni na AVG vyloucila.
Popisovany jev nastal v tomto tydnu na 2 PC (WIN XP profi) zhruba ve 12
pripadech.