Navraceni Pchar z DLL

[*] Petr Fejfar <development(zv)callnet(tec)cz> - 26.3.2004 21:14:45

Petr Vones wrote:

> Potiz je v tom, ze musis (pri slozitejsich operacich) vedet kteremu
> alokatoru patri ktery pointer, coz je mozna jeste slozitejsi nez
> alokovat pamet ve dvou krocich

Nevim, me to nijak zvlast slozite nepripada, zejmena pokud jsou data
zapouzdrena
do trid - pak je hranice vcelku jasna a v ramci nejake rodiny trid by nemel
byt problem
udrzet prehled o puvodu pametovych bloku.> Ono vubec delat takove obstrukce proto, ze chci jeden string me
> prijde dnes uz ponekud drevni.

:-) Ja to nepsal jako navod, ze se tak ma resit predavani jednoho stringu,
ale na vyvazeni poznamky, ze se pri volani DLL musi alokovat buffer
na strane aplikace. Nemusi... <g>

pf

nove komponenty za behu

[*] Lukas Suchanek <lukas.suchanek(zv)obis(tec)cz> - 26.3.2004 17:37:43

Ave,

> jak se vytvari nove komponenty za behu aplikace, kdyz je
> potrebuju mit dynamicky (kolik jich tam pridam, tolik jich
> mam) aby nebylo omezeni, ale aby jim slo pridelit udalost on
> mousedown a slo s kazdou z nich jednotlive pracovat (menit
> text a tak).

procedure TForm1.AddMemos(P:TPanel);
var m:TMemo;
pcount:integer;
procedure ProcessMemo(N:TMemo);
begin
N.Parent:=P;
N.OnEnter:=Memo1Enter;
N.OnMouseDown:=Memo1MouseDown;
M:=TMemo.Create(P); ProcessMemo(M);
M.Top:=2; M.Left:=2; M.Width:=60; M.Height:=P.Height-M.Top-3;
M.TabOrder:=0; M.Text:=IntToStr(PCount)+'.';

M:=TMemo.Create(P); ProcessMemo(M);
M.Top:=2; M.Left:=61; M.Width:=60; M.Height:=P.Height-M.Top-3;
M.TabOrder:=1;

... obdobne s jinymi komponentami - dulezite je vedet kdo je za likvidaci
komponenty zodpovedny (parametr v create - tim se taky dostane komponenta do
jeho Components) a aby se tam vubec zobrazila, musis ji nastavit Parent.
Ty procedury Memo1Enter a Memo1MouseDown jsou proste bezny procedury ktery
si vytvoris a jsou odpovidajiciho typu.

/ Lukas Suchanek

Ako na autenfifikaciu (SYNAPSE - $_SERVER["PHP_AUT

[*] Vlko II. <vlko(zv)zilina(tec)net> - 26.3.2004 17:11:05

Potreboval by som poradit ako urobit autentifikaciu
- v browsere vyskoci okno a ziada login a heslo
- v indy je to nejak takto:
FClient:TIdHTTP;

FClient.Request.Username := HTTP_USER;
FClient.Request.Password := HTTP_PSWD;

na strane servera by sa to malo overovat nejak cez hodnoty
$_SERVER["PHP_AUTH_PW"]
a $_SERVER["PHP_AUTH_USER"]

bohuzial neviem ako to urobit v synapse

s tymto overovanim nespravim nic, tak by som poprosil, co pridat do
requestu,
alebo ako to nejakym sposobom postnut.

BTW: Ide o jednoduche pripojenie na server a stiahnutie suborov, a preraba
sa
to kvoli problemom s niektorimi proxy servermi, ma synapse problem s
niektorimy
druhmi proxy serverov? alebo existuje aj nejake ine riesenie (komponenty),
ktore
si rozumeju s viacerimi druhmi proxy serverov

Vlko

--

--------------
mail: vlko_(zv)pobox.sk

Tvroba Instalace

[*] Petr Daricek <petr.daricek(zv)seznam(tec)cz> - 26.3.2004 15:38:41

> Je opravdu prijemny. Mel bych jeste dotaz. Jak zajistim, aby
> instalaci vytvoreny zastupce (ShortCut) mel v radce Spustit v
> (Start In) cestu na ktere se nachazi exe soubor? Kdyz vytvorim
> zastupce, je radka prazdna.
[icons]
Name: "{userdesktop}\Neco"; Filename: "{app}\Cesta v k souboru"; WorkingDir: "{app}\"; Comment: "bla bla bla"

> Exituje podpora cestiny pro jazyk instalace?

[Languages]
Name: "cs"; MessagesFile: "compiler:Czech.isl"; LicenseFile:"Licence.rtf"

Musis mit pochopitelne ten czech.isl, ale ten se da stahnout s netu.

Petr daricek

nove komponenty za behu

[*] Radek Szurman <surad(zv)digijoe(tec)com> - 26.3.2004 15:42:54

Hi all,
[...]

prosim o nakopnuti :)

dik Rado

Tvroba Instalace

[*] Milos J. Hrach <delphi_konf(zv)post(tec)cz> - 26.3.2004 15:02:15

> [...]
instalaci vytvoreny zastupce (ShortCut) mel v radce Spustit v
(Start In) cestu na ktere se nachazi exe soubor? Kdyz vytvorim
zastupce, je radka prazdna. Exituje podpora cestiny pro jazyk
instalace?

Diky Jakub

panel s dirou [zaokruhlovanie]

[*] mivedelphi(zv)seznam(tec)cz - 26.3.2004 14:42:07

Nazdar,

to zaokruhlovanie je jednoduche:

Na 10 hal nahor VCDAN=(VCDAN/0.1+0.9999) div 1*0.1;
Na 10 hal na stred VCDAN=(VCDAN/0.1+0.5) div 1*0.1;
Na 10 hal nadol VCDAN=(VCDAN/0.1) div 1*0.1;

Na 1 Sk nahor VCDAN=(VCDAN+0.9999) div 1;
Na 1 Sk na stred VCDAN=(VCDAN+0.5) div 1;
Na 1 Sk nadol VCDAN=(VCDAN) div 1;

Na 5 Sk nahor VCDAN=(VCDAN/5+0.9999) div 1*5;
Na 5 Sk na stred VCDAN=(VCDAN/5+0.5) div 1*5;
Na 5 Sk nadol VCDAN=(VCDAN/5) div 1*5;

mildy

Navraceni Pchar z DLL

[*] Petr Vones <pvones(zv)vol(tec)cz> - 26.3.2004 14:08:04

From: "Petr Fejfar" <development(zv)callnet(tec)cz>
> Ale stejne dobre muze byt sprava pameti ponechana v DLL - v takovem
> pripade jeji rozhrani nabizi nejakou funkci pro jeji dealokovani
> a odpada starost o velikosti bufferu, protoze DLL vi, kolik alokovat:
>
> dllCall(Buf,BufLng);
> finally
> dllFreeMem(Buf,BufLng);
> end;

Potiz je v tom, ze musis (pri slozitejsich operacich) vedet kteremu alokatoru
patri ktery pointer, coz je mozna jeste slozitejsi nez alokovat pamet ve dvou
krocich (v pripade ze prvne alokovany buffer nestaci). Stejne tak je v DLL
dalsi zbytecny memory manager ktery je potencialnim zdrojem chyb.

Ono vubec delat takove obstrukce proto, ze chci jeden string me prijde dnes uz
ponekud drevni. Jiste reseni muze byt pouzit WideString ktery Delphi RTL resi
pomoci volani API funkci (kvuli kompatibilite s COM) a tudiz je vsude pouzit
stejny alokator.

Petr Vones

Navraceni Pchar z DLL

[*] Petr Fejfar <development(zv)callnet(tec)cz> - 26.3.2004 13:27:56

Ondrej Kelle wrote:

> Na strane aplikacie ano, ale na strane DLL, nie je to omnoho
> zlozitejsie? Samozrejme, ak ma korektne fungovat v roznych
> procesoch/threadoch.

Proc by to melo by o mnoho slozitejsi? IMHO jedine, co budes muset v DLL
udelat,
je sdileny pristup k memory manageru, coz predstavuje jednu kritickou sekci
uvnitr DLL.

pf

MDI aplikacia a trojtlacitkova mys

[*] Milan Tomes <delphi(zv)haida(tec)cz> - 26.3.2004 13:23:54

Mam totez co ty - WinXP prof., D7 prof.
Rozdil je jen v tech komponentach resp. mohl by byt rozdil jeste v tom
formulari, ale na frontu zprav nesaham (vlastne si jen odchytavam jednu moji
zpravu a jinak nic).

Tvroba Instalace

[*] Fedor 'fi0dor' Tirsel <fi0dor(zv)fi0dor.info> - 26.3.2004 13:19:53

: FfT> Zdravim,
:
: FfT> mam velmi dobre skusenosi s NSIS (Nullsoft Scriptable Install System),
najdes ho
: FfT> na adrese http://nsis.sourceforge.net/home/ -- jednoduchy, prehladny a
vsetko
: FfT> mas pod kontrolou :).
:
: Dalsi velmi kvalitni alternativou je InnoSetup (www.jrsoftware.org).

Len ma tak napadlo, ze som kedysi cital v NSIS fore porovnanie sposobu
implementacie LZMA kompresie v NSIS a Inno. Je zaujimave s akou "rivalitou" sa
mozno stretnut medzi free/OS projektami :) -- zdravy konkurencny boj.

http://forums.winamp.com/showthread.php?s=063c3862f531a53a6e45fc474aab3680&threadid=169302

Pozor na zalomenie odkazu!

S pozdravom...
--
Fedor 'fi0dor' Tirsel
www.fi0dor.info

Navraceni Pchar z DLL

[*] Petr Fejfar <development(zv)callnet(tec)cz> - 26.3.2004 12:59:49

Petr Brant wrote:

> Priklad nemam, ale dovolim si upozornit na jednu vec, kde se casto
> delaji chyby: Pamet pro tu navratovou hodnotu musis alokovat ve
> volajicim modulu a do DLL predavat pointer na tuto alokovanou oblast.

Nemusi ;-)

To co popisujes je jedna z konvenci, kterou pouziva napr. WinAPI,
takze ji lze na dane platforme povazovat za "nativni". Ma ale jednu
podstatnou nevyhodu,
ze se nevi, kolik tech dat je, takze se to zpravidla resi jalovym volanim,
aby se to zjistilo.
Takovy typicky call pak vypada:

dllCall(nil,0,BufSize);
if BufSize=0 then
GetMem(Buf,BufSize);
dllCall(Buf,BufSize,BufLng);
FreeMem(Buf,BufSize);
end;

[...]

Takze tento zpusob je daleko prehlednejsi, implementacne jednodussi
a bezpecnejsi, Ze znamych produktu ho pouziva napr. SQLite.

HTH, pf

Navraceni Pchar z DLL

[*] Ondrej Kelle <o.kelle(zv)digitalpublishing.de> - 26.3.2004 13:05:50

> [...]

Na strane aplikacie ano, ale na strane DLL, nie je to omnoho zlozitejsie?
Samozrejme, ak ma korektne fungovat v roznych procesoch/threadoch.

TOndrej

JPG v Db, paradox

[*] Stasko Peter <stasko(zv)fic(tec)cz> - 26.3.2004 12:57:48

Ahojte,
Mam taky problem, ale vobec ho nefiem dat dokopy. Vytvoril som si databazu pomocou BDE typu paradox... mam v nom aj zaznam typu graphic a vkladam do neho obrazky a zobrazujem pomozou DBImage.. Ale nepodporuje to JPG subory.. Prosim Vas, ako to mozem dosiahnut, aby som si zapisoval do DB aj obrazky typu JPG ? Mam tam 4tlacidka - pridaj, odstran, dalsi, spat. Kazde z nich pracuje: pridaj: table1.next, odstran: table1.delete, dalsi: table1.next, spat: table1.prior.. ak kliknem na pridaj, xcem aby sa mi pridal obrazok JPG do databazy.. a to iste, ak prechadzam so zaznamu na zaznam.. to je dalsi a back.. PROSIM VAS PEKNE, ako to mam odladit ?? DAKUJEM VAM PEKNE !!

S pozdravom
Peter Stasko

Navraceni Pchar z DLL

[*] Ondrej Kelle <o.kelle(zv)digitalpublishing.de> - 26.3.2004 12:23:42

> nemate nekdo please example (nebo alespon kde je to funkcne pouzito)
> volani exportovane funkce v DLL ?.
> Potrebuji zavolat ve sve aplikaci funkci v DLL knihovne a predat ji
> data. Ona mi ma navratit string (pchar). Mam to naprogamovano
> podle neajkych knih o delphi ale cas od casu se mi tam do te navratove
> hodonty narve nejaky sileny znak..

V kazdom pripade pamet musi byt alokovana a dealokovana konzistentne, preto
musi za alokaciu aj dealokaciu byt zodpovedna aplikacia.

1. Najjednoduchsie je zdokumentovat minimalnu pozadovanu velkost pameti,
ktoru musi aplikacia alokovat. DLL potom jednoducho predpoklada, ze predany
buffer je v skutocnosti dost velky.

const
MAX_MYBUFFER = 255;

function MyFunction(P: PChar): Integer; stdcall; external 'MyDLL.dll';
P: array[0..MAX_MYBUFFER] of Char;
ReturnCode: Integer;
begin
FillChar(P[0], SizeOf(P), 0);
ReturnCode := MyFunction(P);
if ReturnCode <> OK then
RaiseError(ReturnCode);

ShowMessage(P);
end;

2. Ak nechces od .exe kodu vyzadovat zbytocne vela pameti (pretoze v
niektorych pripadoch staci omnoho mensi buffer), potom by ta funkcia v DLL
mohla vratit informaciu o tom, kolko pameti bude potrebovat:

function MyFunction(P: PChar; var Size: Cardinal): Integer; stdcall;
external 'MyDLL.dll';
P: PChar;
Size: Cardinal;
ReturnCode: Integer;
begin
// aky buffer bude potrebny?
Size := 0;
ReturnCode := MyFunction(nil, Size);
if ReturnCode <> OK then
RaiseError(ReturnCode);

// alokacia a volanie znova, tentokrat s platnymi parametrami
P := AllocMem(Size);
try
ReturnCode := MyFunction(P, Size);
if ReturnCode <> OK then
RaiseError(ReturnCode);

ShowMessage(P);
finally
FreeMem(P);

Vo Win32 API je mnoho prikladov na taketo funkcie.

Budes si musiet premysliet a poriadne zdokumentovat platne hodnoty
parametrov a mozne navratove hodnoty, aby tu DLL bolo mozne spravne pouzit.

MDI aplikacia a trojtlacitkova mys

[*] Ivan Turcan <iturcan(zv)drake.sk> - 26.3.2004 12:49:46

hmm, no som presvedceny na 100% ze to nema nic spolocne s kbmMemtable.
aky mas operacny system a aku verziu delphi ? ja to momentalne skusam na
windows XP pro a v delphi 7. pritom aj ked pouzijem len uplne zakladne
komponenty z delphi, chyba sa prejavi. skor by som povedal ze nieco zhniteho
bude v borlande alebo v microsofte :)))

asi by to chcelo este niekoho kdo by si to skusil :)

Ivan

Tvroba Instalace

[*] Stanislav PETR <stanislav.petr(zv)glux(tec)cz> - 26.3.2004 12:47:46

Dobry den,
26. brezna 2004, 12:13:39, napsal jste:

> [...]

FfT> Zdravim,

FfT> mam velmi dobre skusenosi s NSIS (Nullsoft Scriptable Install System), najdes ho

Stanislav PETR
mailto:stanislav.petr(zv)glux(tec)cz

Tvroba Instalace

[*] Fedor 'fi0dor' Tirsel <fi0dor(zv)fi0dor.info> - 26.3.2004 12:13:39

: Ahoj lidi,
:
[...]

[*] Milan Tomes <delphi(zv)haida(tec)cz> - 26.3.2004 12:39:44

Me to nedela nic - tudiz se to chova spravne. Mozna to bude prave tou
pouzitou komponentou... Zkusil bych si dat breakpoint na ted DBGrid a
trasovat ho... Je cosi shnileho ve state Danskem... :)))

FireBird - import externiho souboru

[*] petr palicka <palicka.petr(zv)seznam(tec)cz> - 26.3.2004 12:17:40

Stranik Frantisek Ing. wrote:

> Zdravim a mam dotaz:
>
> Jakym nejlepsim postupem naimportuji
> do tabulky databaze FireBird 1.5 externi textovy soubor s oddelovaci
> jednotlivych polozek (napr. strednik)pomoci scriptu.
>
> 1. pomoci IBExpert

to asi ano, hledej v helpu nebo v menu.
nicmene export umi IBExpert i do SQL skriptu, ktery pak
staci predat treba ISQL.

> 2. programove (potrebuji na to nejakou specielni komponentu ?)

pokud si to exportujes sam a mas pristup k serveru, muzes zkusit
pouzit external table primo na serveru (viz dokumentace).
pokud ne, tak budes muset ten soubor parsovat asi rucne a
pomoci insert dotazu v IBSQL to ukladat.

peca

Navraceni Pchar z DLL

[*] Petr Brant <brant(zv)dcomm(tec)cz> - 26.3.2004 12:11:38

Priklad nemam, ale dovolim si upozornit na jednu vec, kde se casto delaji
chyby: Pamet pro tu navratovou hodnotu musis alokovat ve volajicim modulu a
do DLL predavat pointer na tuto alokovanou oblast. A v DLL se ta pamet
naplni. Musi se ovsem dat pozor, abys nepresvihl alokovanou delku. Napr.

var a: array[0..255] of char;
begin
FunkceVDLL(a);
...a zde muzes s tou promennou pracovat

RNDr. Petr Brant [brant(zv)dcomm(tec)cz]
http://web.redbox(tec)cz/petr.brant <http://web.redbox(tec)cz/petr.brant> > nemate nekdo please example (nebo alespon kde je to funkcne pouzito)
> [...]
> data. Ona mi ma navratit string (pchar). Mam to naprogamovano
> podle neajkych knih o delphi ale cas od casu se mi tam do te navratove

[*] david.kopecek(zv)hacktrack(tec)com - 26.3.2004 11:39:29

Zdravim

[...]

david
david.kopecek(zv)hacktrack.com

MDI aplikacia a trojtlacitkova mys

[*] mstevlik(zv)gamo.sk - 26.3.2004 11:37:28

Pre tu srandu som si to vyskusal v novej app a i uz v hotovych app a
sprava sa mi to tak isto ako Ivanovi :(

Stevlik Marian
ISYS programator

GAMO a.s.
Kyjevske nam. 6
974 04 Banska Bystrica
mail: mstevlik(zv)gamo.sk
tel: +421 48 4137935, 4372111
ip-tel: 421 48 4372098
mobil: +412 905 462010
icq: 34893645

zdrojovy kod dokumentu cez WebBrowser

[*] Miso <delphinpp(zv)atlas(tec)cz> - 26.3.2004 11:13:18

Zdar,

..akym sposobom si viem nacitat %subj%

dik,
Miso

FireBird - import externiho souboru

[*] Stranik Frantisek Ing. <fstranik(zv)cpoj(tec)cz> - 26.3.2004 10:14:50

[...]

Diky za informaci

Zdravi F.Stranik

MDI aplikacia a trojtlacitkova mys

[*] Ivan Turcan <iturcan(zv)drake.sk> - 26.3.2004 11:23:20

DBGridy
> (konkretne dxDBGrid od Developer express) a nic podobneho to nedela...
> Neni nahodou chyba v tech gridech ???

nie, normalny TDBGrid mam pouzity, rovnako som skusal aj rxgrid (db
komponenty som skusal IBExpres a aj kbmMemtable, ale toto nemoze mat
suvislost). skusal som to na roznych aplikaciach a chova sa to totozne,
skusal som to v delphi 5 a delphi 7 a vysledok je totozny

co ti to urobi ked kliknes do neaktivneho mdichild okna s kolieskom ?
ignoruje to ? alebo ti aj cele okno focusne ??

Ivan

Detekce jazyka (LCID)

[*] Ondrej Kelle <o.kelle(zv)digitalpublishing.de> - 26.3.2004 10:29:00

> muze mi nekdo poradit, jak detekovat jazykovou mutaci Windows
> ? Napr. pro ceske wokna $405, anglicka $409, slovenska $41B, atd.

pozri si globalnu premennu SysLocale v SysUtils.

MDI aplikacia a trojtlacitkova mys

[*] Milan Tomes <delphi(zv)haida(tec)cz> - 26.3.2004 11:11:15

Ja mam to same - MDI Form + 2x MDI Child form. Na child formech jsou DBGridy
(konkretne dxDBGrid od Developer express) a nic podobneho to nedela...
Neni nahodou chyba v tech gridech ???

Pocet prvku mnoziny

[*] Milan Tomes <delphi(zv)haida(tec)cz> - 26.3.2004 10:18:53

AFAIK by melo chodit High(MySet) + 1

Pocet prvku mnoziny

[*] Ondrej Kelle <o.kelle(zv)digitalpublishing.de> - 26.3.2004 10:20:58

> Jak zjistim pocet prvku v mnozine? Napr.
>
> MySet: set of char;
>
> MySet:=['a','b','c'];
>
> a potrebuji zjistit, ze MySet ma tri prvky.

http://www.google.com/groups?q=g:thl232416428d&dq=&hl=en&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF
-8&selm=7vdlan%247jn20%40forums.borland.com

MDI aplikacia a trojtlacitkova mys

[*] Ivan Turcan <iturcan(zv)drake.sk> - 26.3.2004 10:41:07

Geniusku
> PS/2 a toto chovani se mi neprojevuje. Pouzete ovladace: i8042prt.sys a
> mouclass.sys (original dodany MS ve WinXP prof.)

to same, vobec to nema efekt.

[...]

postup na zdetekovanie chyby:
1 spustite aplikaciu
2 nastavte sa na nejake mdi child okno cez lave tlacidlo mysi
3. kliknite kolieskom na mysi do gridu neaktivneho okna, to sposoby ze po
kruteni kolieskom sa vam bude hybat grid v neaktivnom okne. mozete dalej
hybat s aktivnym oknom, dokonca aj kliknut na grid v aktivnom okne, avsak po
hybani kolieskom sa bude posuvat record v neaktivnom okne.

tuto chybu mam otestovanu na win2000 a winXP , pritom ovladac na mys mam ten
co je vo windowsoch. co sa tyka mysi skusal som Microsoft mouse , genius
mouse a aj logitech mouse, vsade sa to sprava totozne. skusal som to na cca.
8 pocitacoch s prostredim anglickym, slovenskym a aj holandskym, vsade sa to
sprava totozne blbo. mozem poslat priklad.

Ivan

Odinstalace BDE bez nutnosti odinstalace aplikace

[*] Zapletal Martin <zapletal(zv)inoma(tec)cz> - 26.3.2004 10:33:05

Prepsal jsem aplikaci na pouziti bez BDE a ted bych potreboval pri update
programu BDE odstranit (za predpokladu ze BDE nepotrebuje jina aplikace).
Bude se to muset vyhazet z registu, ale doufam, ze to pujde nejak jednoduse.
Nevite jak toto provest? Googloval jsem ruzne "uninstall BDE" ale zadny
seriozni vysledek jsem nenasel.
dik

D5-7, W2000

Zapletal Martin

MDI aplikacia a trojtlacitkova mys

[*] Milan Tomes <delphi(zv)haida(tec)cz> - 26.3.2004 10:14:50

Mam obavu, ze to bude specificky problem ovladace pro MS mouse. Mam Geniusku
PS/2 a toto chovani se mi neprojevuje. Pouzete ovladace: i8042prt.sys a
mouclass.sys (original dodany MS ve WinXP prof.)

Pocet prvku mnoziny

[*] Marek Dostal <konf(zv)agnis(tec)cz> - 26.3.2004 10:04:48

Jak zjistim pocet prvku v mnozine? Napr.

MySet: set of char;

MySet:=['a','b','c'];

a potrebuji zjistit, ze MySet ma tri prvky. Marek Dostal
D7Prof, WinXP Home, FireBird 1.0.2

posun komponent

[*] Radek Szurman <surad(zv)digijoe(tec)com> - 26.3.2004 09:36:42

Ahoj,
neznate nekdo nejakou dobrou komponentu na posun komponent, napr image, kde se vybere nejaka komponenta a pak ji posunu kam chci ? neco jako je StretchHandle ale vychytanejsi ?

dik Radek

Detekce jazyka (LCID)

[*] Ing. Ludek Florian <ludek.florian(zv)radom-cz(tec)cz> - 26.3.2004 09:56:47

Cauec,

muze mi nekdo poradit, jak detekovat jazykovou mutaci Windows ? Napr. pro
ceske wokna $405, anglicka $409, slovenska $41B, atd.

Vyjedu si seznam podporovanych jazyku, vcetne tripismenne zkratky a popisu,
ale jak definovat, jakou verzi woken mam ?

Dekuji

Bye Ludan

MDI aplikacia a trojtlacitkova mys

[*] Ivan Turcan <iturcan(zv)drake.sk> - 26.3.2004 09:44:43

hmm, no neviem, ja ziadny dataswitch nemam, mam mysku napojenu cez USB, a
ani na PC kde je ps2 mys to nepracuje korektne. pls. skuste si to niekdo
kdo robite mdi aplikacie , to sa musi spravat totozne blbo vsade

Ivan

Vyjimky v IB/FB

[*] Pavel Cisar <pcb(zv)atlas(tec)cz> - 26.3.2004 09:16:38

Haj hou!

On 26 Mar 2004 at 0:21, Tomas Grepl wrote:

> Potreboval bych ze stored procedur v IB/FB predavat do aplikace nejakou
> vhodnou formou vyjimky.
> Nestaci mi ale pouze dozvetet se, jaka vyjimka nastala, ale potrebuji predat
> soucasne nejake parametry, stacil by i upresnujici text.
> Napriklad: Chyba c. 78 v tabulce XY1 na radku 22.
>
> Zkousel jsem pouzit i moznost v FB1.5 poskladat si vlastni SQL prikaz a ten
> provest, ale zda ze to nefunguje pro pripad vyjimek.
> Napr. nesla mi kombinace
> execute statement 'exception ' || exception_message;

Takhle ne :-) execute statement na takove veci neni. U FB 1.5 staci
proste primo zapsat:

execption <nazev_vyjimky> <novy_text_hlaseni>

S pozdravem

Pavel Cisar (ICQ: 89017288)
Mobil: 724 281429
http://www.ibphoenix(tec)cz
Vse co potrebujete pro Firebird a InterBase

MDI aplikacia a trojtlacitkova mys

[*] Petr Brant <brant(zv)dcomm(tec)cz> - 26.3.2004 09:14:37

> [...]

> Predpokladam, ze mas "stupidni" Genius ovladac :-)
> Resenim je vymenit ovladac mysi misto toho paskvilu, kteremu u Geniusu

Tvroba Instalace

[*] Otisk Rene <otisk(zv)misel(tec)cz> - 26.3.2004 08:56:35

InnoSetup a IS Tool

Sroub

[...]

[*] Petr Fejfar <development(zv)callnet(tec)cz> - 26.3.2004 08:48:34

Milos J. Hrach wrote:

> existuje nejaky sikovny a jednoduchy programek (nejlepe freeware)
> pro tvorbu instalcnich programu a kde se da pripadne stahnout?

Asi nejrozsirenejsi je Inno Setup http://www.jrsoftware.org/isinfo.php
a jeho nadstavba http://www.istool.org/

HTH, pf

Tvroba Instalace

[*] Radek Szurman <surad(zv)digijoe(tec)com> - 26.3.2004 08:44:32

> [...]

> existuje nejaky sikovny a jednoduchy programek (nejlepe freeware)
> pro tvorbu instalcnich programu a kde se da pripadne stahnout?

Tvroba Instalace

[*] Milos J. Hrach <delphi_konf(zv)post(tec)cz> - 26.3.2004 08:38:31

[...]

[*] petr palicka <palicka.petr(zv)seznam(tec)cz> - 26.3.2004 08:18:23

> [...]
> provest, ale zda se, ze to nefunguje pro pripad vyjimek.
> Napr. nesla mi kombinace
> execute statement 'exception ' || exception_message;

exception vyjimka text_vyjimky, kde vyjimka je jiz nadefinovana
a text_vyjimky v textove promenne nefunguje? ja se domnival, ze
od FB 1.5 uz by to tak melo jit. protoze jestli to lze udelat
jenom s konstantnim textem, tak je o nicem.

vynatek z release notes:

Run-time exception messaging
Syntax
EXCEPTION <exception_name> <message_value>;
Examples
i)
EXCEPTION E_EXCEPTION_1 'Error!';
ii)
EXCEPTION E_EXCEPTION_2 'Wrong type for record with ID=' || new.ID;

Peca

WaitForSingleObject a hyperthreading

[*] Miroslav Evjak <me.delphi(zv)seznam(tec)cz> - 26.3.2004 07:10:19

> To by chtelo asi nejakou lepsi analyzu problemu. Odhadl bych,
> ze s HT muze mit
> problem BDE (soude dle pouziti DBF formatu)

Hyperthreading za to opravdu nemuze ;-). Problem byl v tom, ze TDbf sice
podporuje format Visual Foxpro, ale nezna sloupec _NullFlags, ktery M$
vymyslel, jako berlicku pro ukladani hodnot NULL. Nicmene je to resitelne
drobnou upravou kodu TDbf.

Zakaznika mam chut zabit, protoze mi poslal na testovani data ve formatu
dBaseIV a sam to testoval na datech ve formatu Visual FoxPro, takze to
opravdu padalo jen nekdy :-))).

Mira

Ing.Miroslav Evjak
KEN System v.o.s.
software development
mailto:me(zv)kensystem(tec)cz
http://www.kensystem(tec)cz
ICQ:313884739
+420 607 875748

Vyjimky v IB/FB

[*] Fedor 'fi0dor' Tirsel <fi0dor(zv)fi0dor.info> - 26.3.2004 01:13:53

[...]
: Jak to nejlepe resit ?
:
: Tomas

dnes sa to preberalo na firebird-devel, preposielam:

"Michal Kroutil" <kroutilm(zv)seznam(tec)cz> wrote:

> I tried to use new Firebird 1.5 functionality - execute statement - in
> little bit special way. I would like throw exception with a text containing
> kontext information. To do this I was about to use something like this:
>
> execute statement 'exception ' || my_exception ' ' || my_message.

Only DSQL statements are supported in EXECUTE STATEMENT. But why do you do
this stuff? Why not just put:

exception my_exception :my_message;

into your procedure?

Dmitry

--
Fedor 'fi0dor' Tirsel
www.fi0dor.info

ROZHADZANE MEMO vs DATABAZA

[*] bzaujec <bzaujec(zv)zoznam.sk> - 26.3.2004 00:55:50

> Z dovodov , ktore nemozem ovplvnit mam DBF tabulku s fieldom typu MEMO.

> Zakaznikovi sa stalo, ze memo polozky su poprehadzovane. Teda, to
> co patri (memo) k riadku napr. 1 je zobrazene v riadku 1000 atd.
> Dost neprijemna situacia, ktoru neviem vyriesit. Da sa este
> nejako zachranit to, aby spravne memo riadky
> sedeli s ostatnymi datami ?

Vypada to na tzv. pretecene memo. Napr. Clipper tocil citac memo polozky
iba tusim do 65535 a potom zacal znovu od 1, takze pri novo pridavanych
vetach za zobrazovali stare memo udaje. My sme to riesili fyzickym
prepisanim memo citaca v DBF tabulke, t.j. k tym vetam, kde je citac
memo zly sa k tomu cislu prirata 65535. Mali sme na to program v C,
ktory to jednoducho fyzicky prepisal v DBF subore. Nasledne sa stare
memo polozky odarchivovali a islo sa dalej. Ak ma DBT subor nieco cez
30MB ( ak sa dobre pamatam), asi je to tento problem
--
bzaujec <bzaujec(zv)zoznam.sk>

Vyjimky v IB/FB

[*] Tomas Grepl <delphi(zv)kapsw(tec)cz> - 26.3.2004 00:21:47

[...]

Jak to nejlepe resit ?

Tomas

MDI aplikacia a trojtlacitkova mys

[*] Ivan Turcan <iturcan(zv)drake.sk> - 25.3.2004 20:09:18

nie nemam "stupidny" Genius ovladac. dokonca nemam ani Genius mys. mam
Microsoft optical wheel mouse, ale to same sa deje aj na inych znackach
mysi. a deje sa to len na aplikaciach napisanych v delphi.

Ivan

MDI aplikacia a trojtlacitkova mys

[*] Jan Fiala <jan.fiala(zv)wo(tec)cz> - 25.3.2004 18:07:04

25.3.2004 Ivan Turcan:
> [...]

Predpokladam, ze mas "stupidni" Genius ovladac :-)
Resenim je vymenit ovladac mysi misto toho paskvilu, kteremu u Geniusu

mailto:jan.fiala(zv)wo(tec)cz

Pridavani dat do souboru

[*] Lukas Gebauer <gebylist(zv)mlp(tec)cz> - 25.3.2004 17:02:46

> Problem je v tom, ze pro velky soubor bude tohle znacne neefektivni.

Petre, sorry, ale kdyz se jedna o webovou straku, tak to asi moc
velky soubor nebude.

A kdyby to nahodou byl tak velky soubor, ze by tenhle postup delal
problem, tak mnohem vetsi problem budes mit uz jen pri tahani tohoto
soubor do WWW prohlizece.

http://www.ararat(tec)cz/synapse/ - Ararat Synapse - TCP/IP Lib.

Pridavani dat do souboru

[*] Petr Vones <pvones(zv)vol(tec)cz> - 25.3.2004 16:30:28

From: "Lukas Gebauer" <gebylist(zv)mlp(tec)cz>
> [...]
> ;-)

Problem je v tom, ze pro velky soubor bude tohle znacne neefektivni.

Odeslat-prijmout v Outlooku z aplikace

[*] Pavel Malinsky <malinsky(zv)pmcom(tec)cz> - 25.3.2004 16:24:27

Ted to nemuzu zkusit, musim az u uzivatele, protoze
sem na pevny lince. Doufam, ze to bude fungovat i na dial-upu.

S pozdravem a dikem
=====================================
> Pavel Malinsky; malinsky(zv)pmcom(tec)cz <
=====================================
> GSM: 602 652 203 | ICQ: 322015967 <
=====================================

Levy/Pravy-Alt/Crtl/Shift v CLX

[*] Viktor Doubek <viktordoubek(zv)centrum(tec)cz> - 25.3.2004 16:04:25

> V unite Qt jsou definovany "Key codes", pod timto heslem to najdes i v helpu (pozor, ne "Virtual key codes"), je jich tam dost, musis pohledat, napr:
> Key_Shift
> Key_Control
> Key_Alt

No tam jsem prave uz hledal, jenomze ja potrebuju rozlisit napr. jesti je stiskly levy alt, nebo pravy alt apod. A na to mi prave vyse uvedene kody nestaci. Jeste je tam ButtonState_Keypad, ale to nevim, co je, v Qt dokumentaci pisou: ButtonState Keypad - a keypad button is pressed (???)....
Tak jsem z toho smutny :o( VD

Levy/Pravy-Alt/Crtl/Shift v CLX

[*] horky(zv)cominn(tec)cz - 25.3.2004 14:22:16

S pozdravem Karel Horky, D7, FB 1.0.3, IBX 7.08, WXP SP1
[mailto:horky(zv)cominn(tec)cz]

Odeslat-prijmout v Outlooku z aplikace

[*] delphin(zv)post(tec)cz - 25.3.2004 14:40:18

Jde nastavit "Odesilat zpravy okamzite"

Odeslat-prijmout v Outlooku z aplikace

[*] Pavel Malinsky <malinsky(zv)pmcom(tec)cz> - 25.3.2004 14:22:15

Ahoj,

potreboval bych radu nebo nejaky napad. Z aplikace vygeneruju HTML
mail a poslu Outlooku, ukaze se na obrazovce jako nova zprava
a uzivatel si tam jeste neco opravi/doplni.

Chtel by, aby po stisknuti "Odeslat"(v te nove zprave)
se pustil Outlook, pripojil a odeslal. Ted se to po stisknuti "Odeslat"
ulozi do slozky "Posta k odeslani" a posle az kdyz
pusti Outlook provede se Odeslat/Prijmout (at uz rucne
nebo automaticky po spusteni).

Jak toto vyvolat z aplikace? Vzhledem k tomu, ze
tam potrebuje delat jeste upravy, nemuzu to poslat primo z aplikace.
(Sedi u toho jedna babca, ktera proste neni schopna
pustit Outlook a stiknout Odeslat/Prijmout :(( ).

Env: D7Pro, Outlook (min) 2000

S pozdravem a dikem
=====================================
> Pavel Malinsky; malinsky(zv)pmcom(tec)cz <
=====================================
> GSM: 602 652 203 | ICQ: 322015967 <
=====================================

panel s dirou

[*] Radek Szurman <surad(zv)digijoe(tec)com> - 25.3.2004 13:14:10

1. panel s dirou
var
ClientRect : TRect;
LeftRgn : HRGN;
begin
LeftRgn := CreateEllipticRgn(Shape3.Left , Shape3.Top , Shape3.Width ,
Shape3.Height );
SetWindowRgn(Panel2.handle,LeftRgn,true);
end;
podle velikosti shape3 nastavi elipsu na panel2

2. dph
function zaokdph(n:real):real;
var z,z2:string;
begin
z:=floattostr(n);
if pos(',',z) > 0 then
begin
delete(z, 1, pos(',',z));
if (length(z)>=2) then
begin
z2:=copy(z,2,2);
if (strtoint(z2)>0) then begin
n:=(n+0.1)-(strtofloat('0,0'+z2)); z:=floattostr(n); end;
result:=strtofloat(z);
end;> ahoj,
> potreboval bych udelat v panelu diru na obrazek, aby dany obrazek byl
prekryty a bylo videt jen to co je uprostred v hruhu, nevite nekdo o nejake
sikovne komponente typu panel nebo neco podobneho co by to umela ? popripade
nejaky pripad jak toho docilim ?

> a mam jeste jeden dotaz, potrebuju zaokrouhlovat dph tj xx.43=xx.50,
nemate nekdo toto hotove ?

> diky Radek

Pridavani dat do souboru

[*] Lukas Gebauer <gebylist(zv)mlp(tec)cz> - 25.3.2004 13:00:03

> [...]

2. vlozim na pozadovane misto kolik chci dalsich radek s tabulkou...

3.opet volanim jedne metody zapisu obsah stringlistu zpet do souboru.

[*] Ales Kresta <kresta.ales(zv)seznam(tec)cz> - 25.3.2004 12:45:59

Zdravim,
Predem diky za odpoved

Priklad jak ted resim zapsani "A"

var f:file of Byte;
i:byte;
begin
AssignFile(f,'C:\1.txt');
Reset(f);
seek(f,filesize(f)-24);
i:=ord('A');
write(f,i);
closefile(f);
end;

Samozrejme to lze dat do cyklu a zapsat i delsi retezec, ale i tak neexistuje nejake jednodussi reseni??

MDI Child CLX Single Form

[*] Jiri Cincura <jiri(zv)cincura(tec)net> - 25.3.2004 12:01:50

horky(zv)cominn(tec)cz wrote:
> [...]

To samozrejme take nefunguje, to udela uplne divne okno. Je to nejake cele
posahane.

MS-SQL verze Standard vs. Enterprise

[*] Jakub Martinek <listbox(zv)vakmb(tec)cz> - 25.3.2004 11:43:46

Pokud pridas 28 procesoru a 62GB pameti tak urcite :-))

Bez zmeny HW snad jedine indexovane pohledy.
Enterprise ma navic z podstatnejsich veci clustering, indexovane pohledy a
tzv. vysokou dostupnost.

Jakub Martinek
jmartinek(zv)vakmb(tec)cz

> od naseho dodavatele technologii (tak se nazyva sam, jinak
> neumi ani SELECT * FROM LEDNICKA WHERE SKLENICE IS NOT NULL
> AND VINETA LIKE '%beer%') jsem se dozvedel, ze vi o pripadu,
> kdy prechod z verze Standard na verzi Enterprise znamenal
> vyrazne zvyseni vykonu (na tom samem zeleze).
> Ale protoze nejsem obeznamen se vsemi nuancemi technologie MS
> SQL tak se ptam, jestli je tu nekdo, kdo je schopen danou
> informaci potvrdit nebo vyvratit.
>
> Martin

MS-SQL verze Standard vs. Enterprise

[*] Martin Nedopil <delphi(zv)hon(tec)cz> - 25.3.2004 11:13:37

Ahoj vsichni,

[...]

[*] Viktor Doubek <viktordoubek(zv)centrum(tec)cz> - 25.3.2004 11:17:38

Potrebuji rozlisit, zda byl stisknuty levy/pravy Shift/Ctrl/Alt nebo jejich kombinace.
We windows to lze rozlisit z prichozi zpravy komponente (myslim WM_KEY*), ale jak to udelat v CLX?
Nevedel by nekdo? Predem diky moc. VD

WaitForSingleObject a hyperthreading

[*] Miroslav Evjak <me.delphi(zv)seznam(tec)cz> - 25.3.2004 11:11:36

> problem BDE (soude dle pouziti DBF formatu)
K tabulce pristupuju pomoci TDBF, zkusim mrknout do zdrojaku.

Jeste pro upresneni:
jedna se o drobnou jednorazovou utilitku, cilem je vynulovat nakupni ceny v
prepravni davce dat mezi stredisky ;-). Je zkompilovano jako console
application, bez GUI, pouze se vypisuji hlasky o jednotlivych fazich
prubehu.

ME

D6Prof, WXP

[...]

[*] Ivan Turcan <iturcan(zv)drake.sk> - 25.3.2004 10:27:32

Caves,

zaujimavy problem som zistil. mam MDI aplikaciu. v nej zobrazim dva mdi child okna a prepinam sa medzi child oknami pomocou laveho tlacidla na mysi , to je ok.

[...]

vdaka za napad,

Ivan

Jak poznat v Execute, kdo spustil akci

[*] OndraG <gebakonf(zv)centrum(tec)cz> - 25.3.2004 10:31:33

Pokud je Sender typu TBasicAction (coz ve 2. pripade bude),
Pri vyvolani akce z menu to ziskas pres
if Sender is TBasicAction then
TBasicAction(Sender).ActionComponent

OndraG

> Mam pro me obtizny ukol: na formulari mam ActionList, v nem definovane
akce se zadanym OnExecute. Pak tam mam nekolik tlacitek a jedno popupmenu.
Stejnou akci mam prirazenou k nekolika butonum a polozkam popupmenu.

> Potrebuji uvnitr Execute akce rozlisit _presne_, ktery buton nebo polozka
popupmenu ji spustila, abych si zjistil nejake dalsi parametry, potrebne pro
dalsi rizeni uvnitr Execute.

> Kdyz spustim akci pres buton, tak TComponent(Sender).Name vraci jmeno
butonu, TComponent(Sender).Tag vraci Tag butonu. To je OK, to mi staci. Ale
kdyz spustim tutez akci pres popupmenu, tak TComponent(Sender).Name vraci
jmeno akce, TComponent(Sender).Tag vraci Tag akce.

interbase a win2k EN

[*] Petr Svejda <petr(zv)svejda(tec)cz> - 25.3.2004 10:27:31

nemuze to byt tim, ze dialekt 1 bere typ DATE jako datetime, kdezto dialekt
3 rozdeluje DATE jako date, TIME jako time a pro timestamp pouziva DATETIME?

Petr

-----Original Message----- mam program v delphi ktery pracuje s interbasi
na win XP CZE bez
problemu, ale na win2000 EN hlasi pri pokusu o
select * from table : Datatype unknown , SQL dialect 1 does not support
reference to DATE datatype

Jak poznat v Execute, kdo spustil akci

[*] horky(zv)cominn(tec)cz - 25.3.2004 09:37:21

Zdravim vsechny zkusenejsi!
[...]

Poradte, prosim, nebo aspon popostrcte spravnym smerem !
--
S pozdravem Karel Horky, D7, FB 1.0.3, IBX 7.08, WXP SP1
[mailto:horky(zv)cominn(tec)cz]

FIBPlus a Thready

[*] Dalibor <dalibor(zv)torola(tec)cz> - 25.3.2004 09:37:22

Ahoj, da se pouzivat FibPlus v threadech. Mate s tim nekdo zkusenosti?

panel s dirou

[*] Radek Szurman <surad(zv)digijoe(tec)com> - 25.3.2004 09:55:29

[...]

siroka try ikona

[*] Fitz Ladislav <ladislav.fitz(zv)kodytek(tec)cz> - 25.3.2004 09:49:24

> A kcemu by to bylo dobre ?

vlastni zobrazovac stavu baterie (tech 16x16 se mi zda malo i kdyz uz i na
to se mi neco rysuje)

Tvorba dokumentace

[*] Tyslic Jiri <jiri.tyslic(zv)opp.tbggroup(tec)com> - 25.3.2004 09:15:19

Dobry den vespolek,
Mame nekolik mensich projektu a chteli bychom ujednotit dokumentaci.
Jak resite tvorbu dokumentace?
Existuje nejaka zakladni metodika nebo snad software pro tvorbu dokumentace?

Jirka

IBX --> FIBPlus

[*] Roman <sw.maurice(zv)seznam(tec)cz> - 25.3.2004 08:51:17

> Ahoj,
>
> W2k, D6Pro, FB 1.5
>
> testuji FIBPlus (trial) a narazil jsem na problem jak prevest tento
> kousek kodu:
>
> IBStoredProc.Transaction := IBTransactionCslSklad;
> IBTransactionCslSklad.StartTransaction;
> IBStoredProc.StoredProcName := 'INSERT_INTO_CSLSKLAD';

...tohle by snad melo byt stejne

> (* zacatek *)
> IBStoredProc.Params.Clear;

... nemusi byt

> IBStoredProc.Params.CreateParam(ftInteger,
> 'CSL_SKLADU',ptInput).AsInteger := EditCslSkladu.AsInteger;
> IBStoredProc.Params.CreateParam(ftString, 'NAZEV',ptInput).AsString
> := EditNazev.Text;

z napovedy:
IBStoredProc.Params.ByName['CSL_SKLADU'].asInteger:=EditCslSkladu.asInteger;
nebo
IBStoredProc.Params[0].asInteger:=EditCslSkladu.asInteger;

> (* konec *)
>
> IBStoredProc.Prepare;
> IBStoredProc.ExecProc;
> IBTransactionCslSklad.CommitRetaining;

... taky stejne

> V jejich demo neni bohuzel TpFIBStoredProc vubec pouzity a example v
> helpu k teto komponente je dost strohy a nejasny.

... melo by to byt stejne jako pro pFIBQuery.

> A jeste dalsi nahrada ( IBDatabaseInfo1.UserNames.Count )
>
> FIBServerProperties.DatabaseInfo.NoOfAttachments mi porad hlasi 0

z napovedy:
ServerProperties1.Active := True;
ServerProperties1.FetchDatabaseInfo;
Memo1.Lines.Add('*** Database Option ***');
Memo1.Lines.Add('Number of Attachments = ' +
IntToStr(ServerProperties1.DatabaseInfo.NoOfAttachments));
Memo1.Lines.Add('Number of Databases = ' +
IntToStr(ServerProperties1.DatabaseInfo.NoOfDatabases));
for i := 0 to ServerProperties1.DatabaseInfo.NoOfDatabases - 1 do
Memo1.Lines.Add(ServerProperties1.DatabaseInfo.DbName[i]);
ServerProperties1.Active := False;

Roman

Instalace FB 1.0 a 1.5 zaroven

[*] David Liska <konference(zv)thsoft(tec)cz> - 25.3.2004 08:47:16

> Moje aplikace je vyvijena na FB 1.0, ale o to tady ani tolik nejde.
> Jde o to, ze potrebuju, aby se jeden klientsky PC dokazal pripojit jednou
> aplikaci na server kde bezi FB 1.0 a jinou aplikaci na jiny server kde je
FB
> 1.5
> Asi je tato nekompatibilita zpusobena jinou verzi gds32.dll a jinym
> komunikacnim protokolem.
>
> David

Tak jsem na problem prisel. Mel jsem instalaci FB 1.5 build 3700, ten se
choval opravdu divne. S build 4306 uz je vse OK.

David

MDI Child CLX Single Form

[*] horky(zv)cominn(tec)cz - 25.3.2004 08:03:12

JAK ZAMENIT ZOBRAZENI CASU V TRAYi VLASTNI RUTINOU

[*] Robert <rpvp(zv)vagnerplast(tec)cz> - 25.3.2004 08:03:06

Zdravim profici,

Kdysi jsem videl programek, ktery se po svem spusteni
zobrazil v trayi na miste, kde windowsy zobrazuji cas.
Nabizel krome zobrazeni casu, dalsi fce (svatky, diar,
atp.) Dokonce jsem od nej mel i zdrojak v C++ jenze s
popisem od japonce :o(

Nevite nekdo jak se to da napichnout aby Wokna misto
sve rutiny pro zobrazeni casu pouzily muj objekt???

Pekny den vsem...

Robert Plzak

test zda objekt ma konkretni vlastnost a pristup k

[*] Petr Daricek <petr.daricek(zv)seznam(tec)cz> - 25.3.2004 07:36:57

> Ahoj,
>
> mam nejaky objekt a potrebuju zjistit zda ma
> vlastnost (property) napriklad SEZNAM a pokud ano,
> tak k ni potrebuju pristupovat. lze to nejak obecne?
> jak prosim?
>
> dekuji
>
> Peca

Ahoj,
lze pres RTTI informace. Podivej se na funkci GetPropInfo.
Petr

ROZHADZANE MEMO vs DATABAZA

[*] Jan Fiala <jan.fiala(zv)wo(tec)cz> - 25.3.2004 05:16:41

24.3.2004 Milan Fabik:
> [...]

> Dost neprijemna situacia, ktoru neviem vyriesit. Da sa este
> nejako zachranit to, aby spravne memo riadky

Obavam se, ze ne. Memo je jen soubor, ktery ma stranky urcite delky a
v tabulce DBF je jen ulozena pozice, odkud se ma z mema cist.
Muzes zkusit nejake nastroje na opravu tabulky, ale moc velkou nadej
bych tomu nedaval.
Mnohem lepsi by byla v teto chvili obnova ze zalohy (zamozrejme urcite
kazdy den zalohuji, ne ?) a doplneni nove porizenych udaju.

mailto:jan.fiala(zv)wo(tec)cz

siroka try ikona

[*] Jan Fiala <jan.fiala(zv)wo(tec)cz> - 25.3.2004 05:16:42

24.3.2004 Fitz Ladislav:
> nevite nekdo jak dootry icon dostat ikonu o rozmerech 32x16, me to na xp
> srazi na 16x16

A kcemu by to bylo dobre ?

mailto:jan.fiala(zv)wo(tec)cz

MDI Child CLX Single Form

[*] Jiri Cincura <jiri(zv)cincura(tec)net> - 24.3.2004 22:29:25

Ahoj,
mam zajimavy problem.

Delam app., kde je CLX Form jako MDI Child a nesmi se resize. Dal jsem mu
teda Style na Single, ale vubec to nikam nevede. Nevi nekdo, kde je problem.
Pod non-CLX je to OK.

--
Jiri Cincura
e-mail: mailto:jiri(zv)cincura.net; mailto:xcincura(zv)informatics.muni(tec)cz

Blikajici hlaseni

[*] Jan Rizek <jan_rizek(zv)centrum(tec)cz> - 24.3.2004 20:32:46

Nekde na internetu jsem zahledl komponentu, ktera mela blikat. Bylo to na
nejakych ceskych strankach, jakehosi nadsence.

neco jako TLabel, ale s blikanim - nevim jak fungovala ani, kde to bylo,
takze jsem asi moc nepomohl.. :-)

ale zkusil bych Google a hledat v ceskych strankach: "Delphi Label blik"
:-)

From: "Miroslav Evjak" <me.delphi(zv)seznam(tec)cz>
> [...]

To by chtelo asi nejakou lepsi analyzu problemu. Odhadl bych, ze s HT muze mit
problem BDE (soude dle pouziti DBF formatu)

[*] delphin(zv)post(tec)cz - 24.3.2004 20:12:22

> Tipoval bych, ze funkce WaitForSingleObject (ktera se vola z
> ShellExecAndWait) uz podle nazvu s hyperthreadingem nepocita, a nepocka na

WaitForSingleObject funguje s hyperthreadingem na 100%. Chyba bude nekde
jinde.

Prace s XML - ukladani

[*] Petr Vones <pvones(zv)vol(tec)cz> - 24.3.2004 19:36:08

From: "Pavel Polak" <pavelp(zv)bnsoft(tec)cz>
> snazim se pracovat s XML,uz umim vygenerovat unitu pomoci XML Data
> bindig,umim xml nacist,ale vubec nevim jak na ukladani, nevite nekdo o
> nejakem jednoduchem prikladu?

<bindinginterface>.OwnerDocument.SaveToFile(...)

Petr Vones

WaitForSingleObject a hyperthreading

[*] Miroslav Evjak <me.delphi(zv)seznam(tec)cz> - 24.3.2004 19:02:05

Ahoj,

vzhledem k tomu, ze Win32 API a programovani na "nizsich" urovnich systemu
neni moje parketa, prosim o radu.

Potrebuji provest standartni DB operace (projit v cyklu a zmenit udaje v
nejakem sloupci) s DBF tabulkou, zabalenou v archivu. Postupuju tak, ze DBF
soubor vybalim z archivu, provedu DB operace a zase updatuju archiv novou
verzi DBF souboru. Pro vybaleni volam pomoci funkce ShellExecAndWait (JCL
[...]
dokonceni akce vybaleni z archivu.

Dekuji za namety, jak to osetrit lepe a radostneji.

Dik.

P.S.: Zlate databaze ;-).

[...]

[*] Pavel Polak <pavelp(zv)bnsoft(tec)cz> - 24.3.2004 18:28:02

Zdravim,

snazim se pracovat s XML,uz umim vygenerovat unitu pomoci XML Data
bindig,umim xml nacist,ale vubec nevim jak na ukladani, nevite nekdo o
nejakem jednoduchem prikladu?

diky
Pavel Polak

Sluzba bez hlaseni

[*] Petr Vones <pvones(zv)vol(tec)cz> - 24.3.2004 17:33:52

From: <delphi(zv)spst(tec)cz>
> jmeno_programu //install?
>
> nasledne se na obrazovce ukaze hlaseni, ze sluzba byla uspesne instalovana.
> Je mozne toto hlaseni potlacit.

Viz "Service applications" v helpu, parametr /silent

Petr Vones

Sluzba bez hlaseni

[*] delphi(zv)spst(tec)cz - 24.3.2004 17:11:40

Dobry den

Napsal jsem si program - sluzbu pro Win XP.
Tuto sluzbu potrebuji nainstalovat. To provedu pomoci:

jmeno_programu //install?

nasledne se na obrazovce ukaze hlaseni, ze sluzba byla uspesne instalovana.
Je mozne toto hlaseni potlacit.

Predem dekuji Jirka

pozadi toolbar1

[*] Petr Vones <pvones(zv)vol(tec)cz> - 24.3.2004 17:09:39

From: "Radek Szurman" <surad(zv)digijoe.com>
> nemate nekdo nejaky kus kodu na zmenu pozadi
> toolbaru ? chtel bych tam dosadit nejaky image,

TCoolBar.Bitmap

Petr Vones

Zkopirovani vyrazu z watch okna do schranky

[*] Lstiburek Pavel <lstiburek(zv)ceb(tec)cz> - 24.3.2004 17:05:38

Jinak ve watch prave tlacitko Inspect, tlacitko s teckama a uz muzes kopirovat.
Pavel

> From: David Liska [mailto:konference(zv)thsoft(tec)cz]
> nejaky
> komponent a chtel
> >
> Jestli muzu dat jeden napad, tak ja mam v aplikaci jeden
> form, ktery se da
> vyvolat skrytou nabidkou a v nem je jedno memo, do kteryho se
> vzdy napise
> vykonavany SQL. To je vhodne tam kde nemas nainstalovane
> delphi a potrebujes
> videt co se deje.

pozadi toolbar1

[*] Radek Szurman <surad(zv)digijoe(tec)com> - 24.3.2004 16:39:30

Ahoj,
nemate nekdo nejaky kus kodu na zmenu pozadi
toolbaru ? chtel bych tam dosadit nejaky image,
nechci pouzivat rxtoolbar - nezobrazuje xpstyly,
toolbar to dela pekne.

cau Radek

IB/FB: RemoteAuxPort

[*] Pavel Cisar <pcb(zv)atlas(tec)cz> - 24.3.2004 16:19:14

Haj hou!

On 24 Mar 2004 at 15:52, Jaroslav Popluhar wrote:

> Zdravim vsetkych, najma P. Cisare :-),
>
> V rel. notes k FB 1.5 som nahodou nasiel toto, citujem:
>
> RemoteAuxPort
> -------------
> Chovani zdedene po InterBase, kdy byl pro zasilani
> zprav aplikacim pouzivan nahodne vybrany TCP/IP port
> byl castym zdrojem problemu na siti a konfliktu s firewally
> Implicitni hodnota (0) zachovava puvodni nahodny vyber portu.
>
> Otazka:
> Kedy a ake spravy posiela server aplikaciam?
> - jedna sa o DB Events alebo aj nieco ine?

Ano, jde o eventy a o nic jineho.

> Pouziva to aj FB 1.5?

Ano :-)

> Aky odporucate nastavit port?

Nejake vysoke cislo, napr. 8090.

> Ak je nahodny vyber TCP/IP portu zdrojom problemov,
> preco zostal zachovany ako default?

Protoze by mohlo dojit ke kolizi s nejakou jinou sluzbou. Uzivatele
co nemaji problemy s firewallem to stejne nezajima, a ostatni si
stejne musi nastavit port ktery maji na firewalu otevreny.

S pozdravem
Pavel Cisar (ICQ: 89017288)
Mobil: 724 281429
http://www.ibphoenix(tec)cz
Vse co potrebujete pro Firebird a InterBase

Poskozena instalace IB/klienta

[*] Pavel Cisar <pcb(zv)atlas(tec)cz> - 24.3.2004 16:23:21

Haj hou!

On 24 Mar 2004 at 14:08, Lubor Martinsky, SoftDeC wrote:

> Vazeni,
> mam problem s pripojenim se IB klienta k databazi.
> Databaze je na jinem PC v lokalni siti. Z jinych PC/klientu je vse OK.
> V IB Console projdou testy IP, ale nikoliv gd_db/ip.
> Na urovni sitove vrstvy - TCP/IP je vse OK.
> Tusite nekdo v cem je potiz?
>
> Klient : Windows XP
> Odinstalace a nova instalace klienta nepomohla. Dodavatel aplikace prohlasil, ze pomuze jedine cista instalace WinXP a dava ruce pryc.
> Zda se mi to nesmysl.

Over si zda v souboru services mas zaznam pro gds_db na portu 3050, a
kdyztak ho dopln nebo uprav.

[...]

[*] Pavel Cisar <pcb(zv)atlas(tec)cz> - 24.3.2004 16:17:14

Haj hou!

On 24 Mar 2004 at 11:17, Matejcek Petr wrote:

> [...]
> problemu, ale na win2000 EN hlasi pri pokusu o
> select * from table : Datatype unknown , SQL dialect 1 does not support

Klient ma nastaveny SQL dialekt 1 a databaze je v dialektu 3. Nutno
upravit nastaveni v tve aplikaci.

[...]

[*] l.martinsky(zv)softdec(tec)cz - 24.3.2004 16:02:52

Quoting Jirka <delphi-l(zv)bedna.net>:

> prohlasil, ze pomuze jedine cista instalace WinXP a dava ruce pryc.
>
> Ahoj,
> a neni na tom klientu zapnutej firewall?
>
> Jirka

Minimalizace formu na listu

[*] Lebeda David <david.lebeda(zv)comarr(tec)cz> - 24.3.2004 15:58:51

Ahoj,

rad bycho docilil toho, aby pri minimalizaci formu (jineho nez mainform) se okno
minimalizovalo do pruhu uloh.

V archivu jsem nasel radu

SetWindowLong(Self.Handle, GWL_EXSTYLE, GetWindowLong(Self.Handle,
GWL_EXSTYLE) or WS_EX_APPWINDOW);

ktera sice okno zapise i do pruhu uloh, ale udela to i v pripade, ze okno neni
minimalizovane. Potrebuji stav, ze na liste je jen hlavni okno a vsechna minimalizovana
okna. Jakmile je okno opet odminimalizovano, musi z listy zmizet.

Zkousel jsem SetWindowLong provadet i tesne pred minimalizaci (odchyceni
WM_SYSCOMMAND, SC_MINIMIZE), ale funguje to podivne - okno se do listy dostane
az na druhy pokus a pak uz se mu nechce zmizet, ani kdyz jako reakci na
SC_RESTORE necham provest SetWindowLong s ...AND NOT
WS_EX_APPWINDOW.

Nemate to nekdo vyresene?

Pouzivam D5E, WinXP - ale fungovat to musi na vsech Win.

IB/FB: RemoteAuxPort

[*] Jaroslav Popluhar <delphi1(zv)acc.sk> - 24.3.2004 15:52:49

[...]

Jaroslav mailto:delphi1(zv)acc.sk

Poskozena instalace IB/klienta

[*] Lubor Martinsky, SoftDeC <l.martinsky(zv)softdec(tec)cz> - 24.3.2004 15:38:47

V aplikaci je hlaska : Pripojeni k databazi se nepodarilo ... blal bla.
Soudim, ze je to
chybove hlaseni aplikace, prekryvajici chybovou hlasku od serveru/klienta
IB?
Chybove hlaseni pri testovani pripojeni pres IB Console odkazuje na chybu
"GD_DB/IP connectivity".
Bohuzel nejsem ted u PC ktere takhle stavkuje.
Pomohlo by mi treba nasmerovani jak kompletne zrusit instalaci IB klienta.
Podle vseho zustava v registech
nejake reziduum klienta i po odinstalaci a nove instalaci.

> Mas nejake chybove hlaseni?
>
> David

Doad, JEDI & DBLookUpCombo

[*] LUKES Vaclav <lukes(zv)ans(tec)cz> - 24.3.2004 15:28:45

Ahoj,

sate prosim nekdo s timto (vazba DOAD, JEDI a DBLookUpComba) nezaje zkusenosti ?

Diky

Vasek

IBX --> FIBPlus

[*] Jaroslav Uher <jarek(zv)iuher(tec)cz> - 24.3.2004 15:24:45

[...]

Dekuji za jakykoli napad, ja uz jsem z toho zoufaly,

preji hezky den

Jarek Uher

Poskozena instalace IB/klienta

[*] Jirka <delphi-l(zv)bedna(tec)net> - 24.3.2004 15:18:43

> [...]

a neni na tom klientu zapnutej firewall?

Jirka

Zkopirovani vyrazu z watch okna do schranky

[*] David Liska <konference(zv)thsoft(tec)cz> - 24.3.2004 15:12:42

Subject: Zkopirovani vyrazu z watch okna do schranky
> [...]

vykonavany SQL. To je vhodne tam kde nemas nainstalovane delphi a potrebujes

[*] David Liska <konference(zv)thsoft(tec)cz> - 24.3.2004 15:00:40

> [...]
> V IB Console projdou testy IP, ale nikoliv gd_db/ip.
> Na urovni sitove vrstvy - TCP/IP je vse OK.

Mas nejake chybove hlaseni?

David

Firebird a Win98

[*] Dalibor <dalibor(zv)torola(tec)cz> - 24.3.2004 13:32:22

Jeste jsem si vzpomnel na jednu knihovnu MSVCRT.DLL. Ta je taky dulezita.

Pri instalaci Firebirdu zadavas, jak se ma Firebird nainstalovat. Jestli
jako sluzba nebo jako aplikace.
Ty ji asi instalujes jako SLUZBU, coz na Win98 pochopitelne neprojde.
Takze musis zvolit instalaci jako Aplikaci.

D.

From: "Tomas Madle" <rainbow(zv)replac-bm(tec)cz>
> [...]
> slozitejsi sql dotaz, ktery se mne generuje za behu z n komponent a chtel
> bych si to vedle zkouset v isql, abych to nemusel porad prepisovat.

..daj si na ten Watch Ctrl+I alebo prave tlacitko a potom Inspect a odtial
by si to mal dostat..
Miso

Blikajici hlaseni

[*] Petr Vones <pvones(zv)vol(tec)cz> - 24.3.2004 13:50:27

From: "Lebeda David" <david.lebeda(zv)comarr(tec)cz>
> S principem souhlasim, ale kvuli par vterinam to nema cenu a navic u prace s
> databazi se neda do thredu dat jen urcita cinnost (thread musi mit vlastni
> pripojeni k databazi a mozna i vlastni session...nejde zkratka jen bafnout
> operaci a nechat ji udelat v threadu).

Proc by neslo ? Kdyz budes vsechny operace delat v tom threadu. Jediny problem
pak bude s prenosem dat do GUI, ale na to si muzes napsat nejaky framework
ktery zajisti potebnou synchronizaci.

> To all: prosim nehledejte zpusob, jak chvili trvajici cinnost vyjmout z
> hlavniho threadu.

Jenze to je jediny spravny zpusob, pokud nema byt aplikace behem toho tuha.

Petr Vones

interbase a win2k EN

[*] Slavomir Skopalik <skopalik(zv)elektlabs(tec)cz> - 24.3.2004 13:32:21

Pravdepodobne predavas datum nebo cas na server v narodnim formatu
(klienta).
Jenze server ji ocekava v narodnim formatu serveru.
U IB/FB jsem neobjevil mezinarodni zapis pro datum/cas, tak to predavam
Z delphi pres property fieldu asDateTime.

Reseni snadne: nastavit stejny format pro datum/ cas jak na klientech,
tak serveru.
Reseni spravne:
- vyrobit si udf a predavat to pres udf v pevne definovanem formatu
(upravit vsechny dotazy).
- predavat to pres parametry ( asDateTime v delphi).

Slavek

> [...]
> problemu, ale na win2000 EN hlasi pri pokusu o
> select * from table : Datatype unknown , SQL dialect 1 does

Firebird a Win98

[*] Petr Vones <pvones(zv)vol(tec)cz> - 24.3.2004 13:46:25

From: "Petr Brant" <brant(zv)dcomm(tec)cz>
> [...]
> hlaskou INSTSVC je propojen na chybejici export LsaNTStatusToWinError v

Tohle je funkce dostupna jen v NTckach. Podivej se kdo presne to chce
importovat, treba si jen pomichal (popripade instalator Firebirdu) knihovny z
jinych verzi Windows.

Petr Vones

Zkopirovani vyrazu z watch okna do schranky

[*] Milan Tomes <delphi(zv)haida(tec)cz> - 24.3.2004 13:26:20

Na konkretnim symbolu zobraz kontextove menu a zvol Debug - Evaluate/modify.
Takhle je to v D7, ale D6 to ma urcite podobne...

Firebird a Win98

[*] Petr Brant <brant(zv)dcomm(tec)cz> - 24.3.2004 13:22:13

http://web.redbox(tec)cz/petr.brant <http://web.redbox(tec)cz/petr.brant> > A taky se muze stat to, ze sice gds32.dll je, ale nikde v systemu neni
> knihovna msvcp60.dll (hlavne ve vyhledavacich cestach), ktera je pro
> gds32.dll nutna

> jen

Instalace FB 1.0 a 1.5 zaroven

[*] David Liska <konference(zv)thsoft(tec)cz> - 24.3.2004 12:33:49

> [...]

komunikacnim protokolem.

David

Zkopirovani vyrazu z watch okna do schranky

[*] Tomas Madle <rainbow(zv)replac-bm(tec)cz> - 24.3.2004 12:33:50

[...]

win xp, firebird 1.5, delphi prof. 6

Instalace FB 1.0 a 1.5 zaroven

[*] Pavel Malinsky <malinsky(zv)pmcom(tec)cz> - 24.3.2004 13:00:07

Aha, diky za odkaz. Asi sem si to splet s FB 1.0 a Interbase 6.

S pozdravem a dikem
=====================================
> Pavel Malinsky; malinsky(zv)pmcom(tec)cz <
=====================================
> GSM: 602 652 203 | ICQ: 322015967 <
=====================================

Instalace FB 1.0 a 1.5 zaroven

[*] Zdenek Brejsa <prog(zv)hjsoft(tec)cz> - 24.3.2004 12:49:57

From: "Petr Brant" <brant(zv)dcomm(tec)cz>> Ahoj vespolek, dal jsem na jeden z formu v mem programu komponenty
> [...]
> objevilo se chybove hlaseni (Access Violation). Kdyz jsem komponenty
> odstranil, bylo vse OK, program bezel. Musi se do tech W98 neco

..predpokladam, ze uz len samotna pritomnost tychto komponent vyzaduje
existenciu kniznice gds32.dll, takze ak je nemas nainstalovanu (t.j. min.
klient IB/FB) tak to moze robit to tvoje AV..

Miso

Jak pridat parametr do Form.OnCreate

[*] Radek KALA <kala(zv)betacontrol(tec)cz> - 24.3.2004 11:05:27

Musis si opravdu prepsat konstruktor napr, takto :
constructor Create(AOwner : TComponent; avlastnost : integer);
reintroduce; virtual;

implementace =>
constructor Ttrida.Create(AOwner, avlastnost : integer);
begin
inherited Create(AOwner);
// tady si zpracujes co jsi si tam poslal.
end;

a vytvoris to takto :
FormB := TFormB.Create(Application, 5);> Ahoj,

> hledal jsem na netu, ale moc jsem tomu nerozumel. Mam MDIForm(A) a
> potrebuji za behu aplikace vytvorit MDIChild(B) a predat mu parametr,
> asi takto:
>
> Application.CreateForm(TFormB, FormB, muj_parametr);
> FormB.OnCreate(muj_parametr);
> begin
> FormB.Caption := muj_parametr;
> end;
>
> Jedna moznost je pouziti constructoru, ale nejak mi to nefunguje.
> Nevim, jak a kde ho pouzit.
>
> Diky a s pozdravem
>
> Pavel Hauptman
>
> S pozdravem Radek KALA
BetaControl, s.r.o.
Cerneho 58/60, 635 00
tlf. : + 420 5 4622 3491
fax : + 420 5 4622 3470
GSM : + 420 603 85 75 15

Blikajici hlaseni

[*] Lebeda David <david.lebeda(zv)comarr(tec)cz> - 24.3.2004 10:49:18

> A ako sa pouziva komponenta animate? Nejaky priklad..
> Diq

Ahoj,

polozi se na formular. Bud ji dodas nejake svoje AVI (property
FileName) nebo si vyber neco standardniho z nabidky - property
CommonAVI. Pak Zapnout property Active.

Zkousel jsem TAnimate a opravdu to funguje nezavisle na hlavnim
vlakne. Zkousel jsem tedy nektere z CommonAVI - funguje to, ale na
mem stroji trva nekolik sekund, nez se animace vubec spusti.

Tak jsem sahnul po animovanem gifu a jsem spokojen.

Diky vsem za tipy.

David Lebeda

Jak pridat parametr do Form.OnCreate

[*] Pavel Hauptman <phauptman(zv)bilbo(tec)cz> - 24.3.2004 10:55:24

[...]

[*] Milos J. Hrach <delphi_konf(zv)post(tec)cz> - 24.3.2004 10:47:12

> To, co chci, je obalit otevreni datasetu
> blikajici hlaskou (nejake "Cekejte prosim"
> apod.).

Podobnou situaci (hlaska : Finding in progress ...) pri
prohledavani disku jsem resil vytvorenim vlastni animace.

Jakub

Blikajici hlaseni

[*] Stasko Peter <stasko(zv)fic(tec)cz> - 24.3.2004 09:48:59

---------
A co treba componentu animate ?

> [...]

[*] Dalibor <dalibor(zv)torola(tec)cz> - 24.3.2004 10:31:09

> [...]
gds32.dll nutna

> Tohle to dela, kdyz neni pritomna klientska knihovna gds32.dll

[*] petr palicka <palicka.petr(zv)seznam(tec)cz> - 24.3.2004 10:23:07

[...]

[*] Milan Tomes <delphi(zv)haida(tec)cz> - 24.3.2004 10:17:06

Tohle to dela, kdyz neni pritomna klientska knihovna gds32.dll

[*] Petr Brant <brant(zv)dcomm(tec)cz> - 24.3.2004 09:51:04

[...]

[*] Milan Fabik <fabik(zv)kinekus.sk> - 24.3.2004 09:48:56

[...]

Dakujem za akukolvek odpoved.
Fabik

Blikajici hlaseni

[*] Jonas Marian <jonas(zv)komercpoj(tec)cz> - 24.3.2004 09:46:56

Pouzij TAnimate a nejaky pekny AVI soubor.

Marian

siroka try ikona

[*] Fitz Ladislav <ladislav.fitz(zv)kodytek(tec)cz> - 24.3.2004 09:40:54

dobry den

nevite nekdo jak dootry icon dostat ikonu o rozmerech 32x16, me to na xp
srazi na 16x16

Tisk - vyvolani dialogu Predvolby tisku

[*] Fitz Ladislav <ladislav.fitz(zv)kodytek(tec)cz> - 24.3.2004 09:32:49

podivej se na funkce

PrinterProperties
DocumentProperties
AdvancedDocumentProperties

jinak na http://www.volny(tec)cz/maxi_fikus/ mam unity pro tisk kde to vyuzivam
(plus dalsi veci jako stav fronty, ...)

Blikajici hlaseni

[*] Radek KALA <kala(zv)betacontrol(tec)cz> - 24.3.2004 09:28:48

A co treba componentu animate ?

> [...]

[*] Milan Tomes <delphi(zv)haida(tec)cz> - 24.3.2004 09:04:44

A co zkusit pouziti multimedia timer pres TimeSetEvent a TimeKillEvent s
primym vykreslovanim ??? Teoreticky by to mohlo fungovat, ale stejne se mi
to nelibi... Lepsi by IMHO bylo, kdyby se Ti povedlo to otevirani presunout
do samostatneho threadu...

Blikajici hlaseni

[*] Lebeda David <david.lebeda(zv)comarr(tec)cz> - 24.3.2004 09:20:47

> [...]

mozna i vlastni session...nejde zkratka jen bafnout operaci a nechat ji udelat v threadu).

Dale - kdybych mel kazdou cinnost, ktera chilku trva (ale ne zas tak dlouho, aby se to
vyplatilo) davat do samostatneho threadu, tak ten program bude strasne neprehledny -
vsude samy thread...

[...]

[*] Tyslic Jiri <jiri.tyslic(zv)opp.tbggroup(tec)com> - 24.3.2004 09:10:45

Zkusit animovany GIF?> Ahoj,

> [...]
> a nehodlam na ni nic
> menit.
>
> To, co chci, je obalit otevreni datasetu blikajici hlaskou

[*] Lebeda David <david.lebeda(zv)comarr(tec)cz> - 24.3.2004 08:58:42

[...]

[*] Petr Daricek <petr.daricek(zv)seznam(tec)cz> - 24.3.2004 08:32:40

Ahoj,
at nikde nemuzu najit jakym zpusobem vyvolam dialog Predvolby tisku(Printing Preference). Delam obdobu TPrintDialogu a potrebuji udelat stejnou funkci jako ma tlacitko Vlastnosti v nem. To znamena zobrazit zmineny dialog.
Urcite to uz nekdy nekdo delal.
Diky moc Petr Daricek