Synapse - odesilani emailu ve formatu html

[*] jsdelphi(zv)creatix(tec)cz - 8.3.2004 17:35:32

Jak odeslat pomoci synapse ve formatu html? Potrebuji, aby mi fungovaly
odkazy. Prosty text se odesila dobre.

OT: Volne kapacity

[*] Fait LMSS <fait(zv)lmss(tec)cz> - 8.3.2004 17:23:30

Omlouvam se za OT ale okolnosti nas k tomu nuti.
Vypadkem jednoho velkeho projektu nam vznikly volne kapacity pro
programovani.

Zvladame Delphi, FoxPro a jine desktopy (DAO, ADO, Firebird......). Co
nezvladame...to se naucime....:-).
Ovladame problematiku dopravy, skladovani, planovani vyroby.
Jsme schopni spolupracovat v Ostrave a okoli, Chomutov a okoli (okolim
myslime tak do 100 km).

Pokud budete nekdo o necem vedet, dejte mi, prosim, info na soukromy
majl.

Dik.
J.Fait

Obsah teto zasilky byl zkontrolovan na pritomnost viru technologii BitDefender

prehozeni Endianu

[*] Petr Fejfar <development(zv)callnet(tec)cz> - 8.3.2004 17:09:29

petr palicka wrote:

> ehm, no, posun ma byt o 16 ne o 8 :-),
> jinak by to snad mohlo jit

To ti jen prohodi Hi/Lo word, ale bajty zustanou v puvodnim poradi,
takze z toho $1020304 bys dostal $3040102. Jeste musis prehodit
bajty uvnitr slov, treba takhle:

(Swap(word(AValue)) shl 16) or Swap(word(AValue shr 16));

pf

Delphi 32 vs. Delphi.NET --> a Firebird

[*] Petr Svejda <petr(zv)svejda(tec)cz> - 8.3.2004 16:59:27

zacinam delat zakazku v Delphi 32 a s Firebirdem 1.5. Jen tak kvuli vyhledu
do budoucna by me zajimalo, jak to vypada s dalsim vyvojem. Bude se moci v
Delphi.NET pracovat s Firebirdem, nebo jake databaze lze pouzit pod .NET
Delphi?

Diky Petr

prehozeni Endianu

[*] petr palicka <palicka.petr(zv)seznam(tec)cz> - 8.3.2004 16:20:53

> Myslis, ze tahle funkce prevrati napr. hodnotu $1020304 na $4030201?
> Ja bych takovy optimista nebyl ;-)

ehm, no, posun ma byt o 16 ne o 8 :-),
jinak by to snad mohlo jit

kazdopadne v ASM to bude asi rychlejsi.

Peca

prehozeni Endianu

[*] petr palicka <palicka.petr(zv)seznam(tec)cz> - 8.3.2004 15:47:29

Ahoj,

jestli hotova nevim, ale resil bych to:

var
X: DWord;
X:= (X shl 8) OR (X shr 8);

prehozeni Endianu

[*] Petr Fejfar <development(zv)callnet(tec)cz> - 8.3.2004 16:07:32

petr palicka wrote:

> X:= (X shl 8) OR (X shr 8);

Myslis, ze tahle funkce prevrati napr. hodnotu $1020304 na $4030201?
Ja bych takovy optimista nebyl ;-)

pf

Komponenta NMFTP v Delphi 7

[*] Martin Kasman <martinkasman(zv)martinkasman.sk> - 8.3.2004 15:49:30

Prechadzam z Delphi 6 na Delphi 7 a nechce mi nove Delphi nacitat formular,
kde je pouzita komponenta NMFTP. Delphi 7 ju uz nepodporuje? Je niecim
nahradena? Ako mozem pracovat cez FTP v D7?

Vdaka za kazdu radu.
www.MartinKasman.sk

prehozeni Endianu

[*] Slavomir Skopalik <skopalik(zv)elektlabs(tec)cz> - 8.3.2004 15:45:28

Tohle jsem si pred lety napsal

function Swap32(x:integer):integer;assembler; // Convert Big endian to
litle endian
asm // input is in eax
bswap eax
end; // output is in eax

TMetaFile - CopyRect

Zdravim konferenciu !

Vedel by mi niekto poradit ako skopirovat z hotoveho MetaFile vyrez na
Canvas?

Dakujem, Lauko.

prehozeni Endianu

[*] Petr Fejfar <development(zv)callnet(tec)cz> - 8.3.2004 15:33:21

Jan Harman wrote:

> prosim Vas, existuje nejaka funkce na prehozeni bytu v Cardinal
> (DWord)? Diky moc.

Jeslli nevadi assembler, tak treba takhle:

function ReverseEndian(AValue:dword): dword; assembler;
asm
xchg al,ah
rol eax,16
xchg al,ah

prehozeni Endianu

[*] Jan Harman <jharman(zv)volny(tec)cz> - 8.3.2004 15:15:14

Zdravim vsechny,
prosim Vas, existuje nejaka funkce na prehozeni bytu v Cardinal (DWord)?

format GUID jako PrimaryKey

On 8 Mar 2004 at 13:17, Petr Svejda wrote:

> Na zaklade predchozich diskuzi bych chtel ve FB pouzit GUID jako PrimaryKey.
> Otazkou je, v jakem formatu. Jako CHAR, INTEGER? Jak bude vypadat telo
> funkce pro prevod z vygenerovaneho GUID do vami navrhnuteho typu? Jak bude
> vypadat SQL INSERT?

Rozhodne jako jedina polozka, coz znamena nejlepe CHAR. Format muze
byt ruzny. Lze pouzit primo binarni reprezentaci jako OCTETS a
doplnit trochu magie praci z klienta (presuny pameti), nebo string
reprezentaci. Na IBP webu je nova knihovna UDF ktera generuje guid a
uuid v ruznych formatech a provadi konverze.

S pozdravem
Pavel Cisar (ICQ: 89017288)

FB - ulozena procedura a WHERE

[*] Fedor 'fi0dor' Tirsel <fi0dor(zv)fi0dor.info> - 8.3.2004 13:21:01

Slavomir Skopalik wrote:
: > Nebo lze pouit OR operator treba takto:
: >
: > WHERE( typ=:X OR X:=0) and ...
: >
: > Tohle funguje i na starsich FB a IB.

Pavel Cisar wrote:
: To je sice pravda, ale takove konstrukce nejsou dobre optimalizovany a
: mohou byt *velmi* pomale. V takovem pripade je nutne pouzit vetveni a
: vice samostatnych dotazu optimalnich pro dany pripad, nebo EXECUTE
: STATEMENT.

riesenie s OR som samozrejme skusal pouzit ako prve,
ale ako vravi Pavel, optimalizator to nejak nezvladal :),
tak som vyuzil EXECUTE STATMENT, kde si vlaste
potrebny dotaz poskladam "na mieru" -- spokojnost
maximalna.

S pozdravom ...
--
Fedor 'fi0dor' Tirsel
www.fi0dor.info

BDE - MSSQL - prihlasovani

[*] Ing. Petr Sikola <developer(zv)efg(tec)cz> - 8.3.2004 13:21:02

Zdravim,
Pouzivame BDE + nativ link na MSSQL.
Pripojujeme se pomoci SQL autentizace standardne vyplnenim
USER=uzivatel
USER NAME=uzivatel
PASSWORD=heslo
v params u Tdatabase

Jak lze udelat prihlasovani pomoci NT autentizace (mixed mod u SQL
serveru)?

Dekuji za nasmerovani
D5, MSSQL, W2k, WXP

PS: prosim nereste proc pouzivame BDE...

Petr Sikola

Synapse a POP3

[*] Lukas Gebauer <gebylist(zv)mlp(tec)cz> - 8.3.2004 13:33:05

> Toto vsetko uz mam spravene, podarilo sa mi nacitat i mail, ale mam teraz
> problem, potrebujem z tela mailu vyextrahovat nejake udaje
> Priklad:
> Znacka = Skoda
> Model = 120
> Rok = 1980
> Majitel = Janho Hrasko
> (vsetko s dlznami a makcenami)
> Co mam pouzit za objekty, resp. ich property/metody aby som tieto udaje
> vydoloval z mailu (neviem zarucit to, ci to bude textovy mail, alebo html
> ...)?

Stazeny mail mas ve TStringList objektu, a primo v nem s tim muzes
pracovat jako s hromadkou textu v radcich. neni to nic sloziteho.

Pokud ale chces veci, jako treba prekodovani Cestiny (Slovenstiny),
pripadne o dekodovani mailu, ktery je nejaou metodou zakodovany,
pripadne treba i vytahovani priloh, pak pouzij TMimeMess objekt z
mimemess.pas.

Synapse a POP3

> Podivej se na pop3send.pas unitu. V ni najdes objekt Tpop3send. Tento
> objekt si vytvor, vypln property targetHost, username a password. Pak
> zavolej metodu Login pro pripojeni k FTP serveru.
>
> Nasledne muzes volat metody, ktere reprezentuji jednotlive POP3
> prikazy. treba List ti vypise seznam zprav, Topem si muzes stahnout
> hlavicky nejake zpravy, pripadne pomoci retr stahnes celou zpravu.
>
> Neni to nic sloziteho, a v pripade nejasnosti se neboj pohlednout do
> zdrojaku. Je to jen 11 kilo, a je to psane prehledne a pochopitelne.

Dakujem Lukas
[...]

ip-tel: 421 48 4372098

format GUID jako PrimaryKey

[*] Petr Svejda <petr(zv)svejda(tec)cz> - 8.3.2004 13:17:00

[...]

FireBird: Transakce a zdrzovani

On 8 Mar 2004 at 12:16, Miso wrote:

> ..na priamy fyzicky zapis je asi dobre mat nastavene Force Writes na True,
> nie?..inac to bude cache-ovat a pripadny vypadok prudu, prip. podobny
> problem by nemusel zaistit ulozenie dat do DB.. alebo sa mylim?

Zalezi na mire spolehlivosti systemu, dulezitosti dat a jak moc je
spravce paranoidni :-) Pro W9x/ME urcite zapnout, pro NT/W200x/XP s
UPS to nutne neni (ale doporucuji procist pasaz k novym parametrum
konfigurace u FB 1.5 a rozhodnout se jak presne nastaveni
potrebujete). Pro jine platformy s UPS to zalezi ciste na uvaze
spravce.

S pozdravem
Pavel Cisar (ICQ: 89017288)

Lze nejak obejit dialog obsluzneho prg pri skenova

[*] Miroslav Novosad <mnprokonf(zv)quick(tec)cz> - 8.3.2004 12:52:56

From: "Ales Vasicek" <vasicek(zv)ecommerce(tec)cz>
> podivej se na http://delphitwain.sourceforge.net/
> Je to presne to co hledas.

Diky (podruhe), ale jeste me napadlo, jestli to nezkusit v .NETu. Takove
"pohravani si" me moc nebavi. Nejlepsi je, kdyz opravdu neco potrebuju
napsat.

Mam se do toho poustet? Je v .NETu pro to nejaka podpora? Zatim jsem to
nezkoumal, takze jen sonduju...

Miroslav Novosad
mnprokonf(zv)guick(tec)cz

Delphi literatura

[*] Zbysek Hlinka <hlinka(zv)hlinka(tec)cz> - 8.3.2004 13:02:58

> ivan.holubec(zv)hella.com
> Sent: Monday, March 08, 2004 11:20 AM
>
> Jedna otazka od zaciatocnika v Delphi.
>
> Chcem naucit Delphi. Doteraz som napisal par jednoduchych
> pogramov v TP7 a nieco pre intelovske jednocipaky v asembleri.
> Moze niekto odporucit dostupnu literaturu ( jedno ci knizka
> alebo www ) pre tupca ktory este nerobil v Borlandovskom
> grafickom prostredi?

Jestli ti mohu doporucit a jestli tomu nebrani nejake dalsi okolnosti, radil
bych ti radeji Win32 Delphi preskocit a prejit rovnou na .NET. Genezi Win32
Delphi povazuji za ukoncenou, a tedy z hlediska budoucnosti za mrtvou.

ODBCe - Visual FoxPro - Index

[*] J.Hasek <cz602778(zv)tiscali(tec)cz> - 8.3.2004 12:40:50

> Ja som pouzit Microsoft dBase driver a tam to fungovalo...

Mas pravdu, zkusil jsem to, a pro {Microsoft dBase Driver (*.dbf)} funguje,
pro {Microsoft Visual FoxPro Driver} bohuzel ne a ja nevim co s tim.
Potreboval bych aspon nakopnout, kde hledat.

Exkluzivni zvukovy vystup

> To by mne take zajimalo jak, IMHO to mozne neni.
> Resil jsem to pomoci druhe zvukovky na USB (konkretne EDIROL UA-1A).

To me taky napadlo, ale nelze to pouzit.

Zjisteni udalosti

[*] Ondrej Kelle <o.kelle(zv)digitalpublishing.de> - 8.3.2004 12:18:47

> jak byste zjistili, jestli ma komponenta vlastnost (udalost)

GetPropInfo.

> a jestli je ta udalost zadana?

GetMethodProp.

Strucny priklad:

procedure ShowEvent(Instance: TComponent; const EventName: string);
var
P: PPropInfo;
M: TMethod;
begin
P := GetPropInfo(Instance, EventName);
if Assigned(P) then
begin
M := GetMethodProp(Instance, P);
OutputDebugString(PChar(Format('''%s''.%s: Code: $%.8x, Data: $%.8x',
[Instance.Name, EventName, Integer(M.Code), Integer(M.Data)])));
OutputDebugString(PChar(Format('%s has no published event ''%s''',
[Instance.ClassName, EventName])));
end;

V pripade, ze je event handler je priradeny (M.Code <> 0 a zaroven M.Data <>
0), potom sa M da pretypovat na konkretny typ (procedure of object,
napriklad TNotifyEvent) a zavolat:

M: TMethod;
Button1Click: TNotifyEvent;
M := GetMethodProp(...);
Button1Click := TNotifyEvent(M);
Button1Click(Button1);

Exkluzivni zvukovy vystup

[*] Daniel Rott <roxton(zv)seznam(tec)cz> - 8.3.2004 11:33:59

> Normalne se vystup z aplikace mixuje se vsema ostatnima aplikacema.
> Potrebuju zajistit, aby moje aplikace mela zvukovy vystup sama pro
> sebe po celou dobu behu a nezavisle na tom, zda zrovna prehrava.

To by mne take zajimalo jak, IMHO to mozne neni.
Resil jsem to pomoci druhe zvukovky na USB (konkretne EDIROL UA-1A).

Scanning complete: NO intelligent life form in range.

Delphi literatura

[*] Ondrej Kelle <o.kelle(zv)digitalpublishing.de> - 8.3.2004 11:34:00

> Moze niekto odporucit dostupnu literaturu ( jedno ci knizka
> alebo www )

Na zaciatok Ti asi pomozu Essential Pascal, Essential Delphi od Marca Cantu:

http://www.marcocantu.com/epascal/default.htm
http://www.marcocantu.com/edelphi/default.htm

Okrem toho, prostredie Delphi IDE je myslim dost intuitivne (to je moj
subjektivny nazor) a mas k nemu help a demos, no a potom tiez samotne
zdrojaky VCL.

FireBird: Transakce a zdrzovani

[*] Miso <delphinpp(zv)atlas(tec)cz> - 8.3.2004 12:16:40

From: "Pavel Cisar" <pcb(zv)atlas(tec)cz>
> U SQL databazi to jinak nez pres transakci ani nejde, takze zanech
> zbytecnych uvah, a pust se do toho :-) BTW, v okamziku kdy provedes
> COMMIT a ten se uspesne provede, tak jsou data ulozena v databazi, na
> to muzes vzit jed.

..na priamy fyzicky zapis je asi dobre mat nastavene Force Writes na True,
nie?..inac to bude cache-ovat a pripadny vypadok prudu, prip. podobny
problem by nemusel zaistit ulozenie dat do DB.. alebo sa mylim?
Miso

problem s COM a Server2003 - pokracovani

Monday, March 08, 2004, 10:49:49 AM, napsal jste:

PZ> Puvodni zprava ze dne 8.3.2004:

PZ> No jestli treba ten ActiveX nedela neco, co neni povoleno...

ale na IIS ta activeX plne funguje... tohle spise vypada na chybu
kompilace.. asi se to snazi vuzivat nejakou funkci co nemuze

david
david.kopecek(zv)hacktrack.com

Jak se branit cracknuti programu

[*] Pavel Malinsky <malinsky(zv)pmcom(tec)cz> - 8.3.2004 12:12:32

Ahoj,

> B je spravne. Programovani mam jako konicka. Jeden cas jsem se
> snim sice zivil, ale to jen jako zamestnanec.
>
> Jakub

:)), hm, tak si uvedom, ze drtivou vetsinu nas tady programovani zivi,
takze na dotaz %SUBJ% rada delejte freeware je uplne mimo misu.

FireBird: Transakce a zdrzovani

[*] Slavomir Skopalik <skopalik(zv)elektlabs(tec)cz> - 8.3.2004 11:36:01

Musi se pouzit transakce, BDE pri pristupu k SQL
serverum taky pouziva transakce.

Slavek

> Ahoj vespolek, z nejakeho zdroje prijimam data (nejvyse
> tisice bytu). Prijdou data, zapisu je do tabulky a poslu
> potvrzeni, ze jsou zapsana. Tim se data v tom zdroji vymazou
> a poslou se dalsi. Zatim se to zapisuje do tabulky Paradox
> pres BDE, ale chci to predelat na FireBird. Zapsat do tabulky
> umim pomoci INSERT INTO..., potrebuji se ale ujistit, ze jsou
> data opravdu zapsana. Do teto tabulky zapisuji jen ja, nikdo
> jiny. Existuje jeste nejaky jiny mechanismus nez pouziti
> transakce? Nemam se SQL databazemi zatim zadne zkusenosti a
> nevim, jestli by pouziti transakce nezdrzovalo.

Usporadani do stromu

[*] Jonas Marian <jonas(zv)komercpoj(tec)cz> - 8.3.2004 12:10:32

Tento problem resim takto, pri vytvareni kazdeho uzlu stromu testuji jestli existuje rodic, pokud ano, vytvorim uzel a v seznamu polozek si jej oznacim jako zpracovany. Pokud je pocet spravne vytvorenych uzlu mensi nez celkovy pocet polozek, projedu seznam polozek znovu a divam se jen po neoznacenych polozkach. Abych osetril pripady, kdy je v seznamu polozek chyba - uzel se odkazuje na neexistujiciho rodice - provadim maximalne x prubehu.

Toto funguje spolehlive i na tisice radku. V idealnich pripadech to probehne na prvni az treti prubeh.

Marian

MSSQL ADO MD a DELPHI

[*] Radim Hampel <radim.hampel(zv)ips-ag(tec)cz> - 8.3.2004 11:23:56

> nevim jak se dostat na MD (multi dimensional) data (OLAP) v D5 ?
> Nebo nejake komponenty, ktere to umeji.
> Mam udelat prohlizec dat v datovem skladu a nevim jak data dostat

Zdravim,

jednou z cest muze byt pouziti PivotTable z OWC komponent. Je ho mozne
vyuzit taky na webu, staci predat connection string na olap zdroj, tot vse.
Objektovy model je celkem jednoduchy.

Spousty linku na dane tema najdes zde:
http://www.mosha.com/msolap/tech.htm

Radim Hampel
http://blog.vyvojar(tec)cz/radim/

jak dostat data do tabulky?

[*] Slavomir Skopalik <skopalik(zv)elektlabs(tec)cz> - 8.3.2004 11:33:59

FQuery je TIBSQL;

FQuery.SQL.Text:=Format(
'UPDATE srezy SET '+
'idsrezyValid=(SELECT id FROM srezyValids WHERE idType=%d AND
idsrezyType=%d AND idReasonType %s),'+
'description=:dsc WHERE
id=%d',[CutTypeToDB[CutType],Typeid,s,id]);
FQuery.ParamByName('dsc').AsString:=description;
FQuery.ExecQuery;

Takto to resim ja.
Doporucuji si stahnout z code central nove IBX, ty co jsou v DELPHI maji
hooodne chyb.

Slavek

> Ahoj vespolek, zacinam s FireBirdem, do SQL jsem uz trochu
> pronikl, umim se napojit na databazi a realizovat jednoduchy
> SELECT. Pouzivam komponenty Interbase, ktere jsou standardne
> v D5Pro. Ted zkousim pomoci IBQuery do tabulky cpat data, ale
> nevim jednu vec: umim samozrejme napsat napr. podle tutorialu
>
> INSERT INTO Department (dept_no, department, head_dept,
> budget, location) VALUES ('000', 'Corporate Headquarters',
> NULL, 1000000, 'Monterey')

FireBird: Transakce a zdrzovani

[*] petr palicka <palicka.petr(zv)seznam(tec)cz> - 8.3.2004 12:00:30

> tabulky umim pomoci INSERT INTO..., potrebuji se ale ujistit, ze jsou data

nepotrebujes. jestlize das insert a nedostanes vyjimku,
data jsou ulozena. staci commit rozjete transakce.

peca

On 8 Mar 2004 at 10:45, Petr Brant wrote:

> [...]

zbytecnych uvah, a pust se do toho :-) BTW, v okamziku kdy provedes
COMMIT a ten se uspesne provede, tak jsou data ulozena v databazi, na

8.3.2004 ivan.holubec(zv)hella.com:

> [...]

> Moze niekto odporucit dostupnu literaturu ( jedno ci knizka alebo www ) pre
> tupca ktory este nerobil v Borlandovskom grafickom prostredi?

Na CD s Delphi bys mel objevit i Object Pascal Reference v PDF. pokud
tam neni, je dostupna ke stazeni na www.borland.com pod Delphi5
documentation

Na http://www.cesis.lv/learn/ najdes Delphi 4 za 21 dnu
Na www.zive(tec)cz najdes serialy o Delphi, stazitelne i v CHM

Zjisteni udalosti

[*] David Liska <konference(zv)thsoft(tec)cz> - 8.3.2004 11:27:57

Ahoj,
jak byste zjistili, jestli ma komponenta vlastnost (udalost) a jestli je ta
udalost zadana? Udelal jsem to tak:

var
Control: TControl;
PropInfo: PPropInfo;
begin
PropInfo := GetPropInfo(Control.ClassInfo, 'OnKeyPress');
if (PropInfo <> nil) then
if Assigned(TEdit(Control).OnKeyPress) then
ShowMessage('je zadana');
end;

ale pripada mi spatny TControl pretypovavat na TEdit... jak byste toto
resili?
Jeste poznamka: zkousel jsem zjistovat hodnotu pomoci GetPropValue, ale
pokud jde o udalost, vrati se vzdy typ udalosti bez ohledu, jestli je
obsluha udalosti zadana ci nikoli.

David

ODBCe - Visual FoxPro - Index

[*] Lubomir Fule <fule(zv)humansoft.sk> - 8.3.2004 11:23:56

> [...]

> nepodporuje a hlasi
> Syntax Error. V helpu k driveru jsem nasel jen tohle:

[*] ivan.holubec(zv)hella(tec)com - 8.3.2004 11:19:54

[...]

Dakujem Ivan

Synapse a POP3

[*] Lukas Gebauer <gebylist(zv)mlp(tec)cz> - 8.3.2004 11:17:53

> [...]

Neni to nic sloziteho, a v pripade nejasnosti se neboj pohlednout do
zdrojaku. Je to jen 11 kilo, a je to psane prehledne a pochopitelne.

[*] J.Hasek <cz602778(zv)tiscali(tec)cz> - 8.3.2004 11:09:52

> Index vytvoris takto:
> create index <nazov indexu> on <tabulka> (stlpce)

To je sice standartni SQL syntaxe, ale tu asi VFP driver nepodporuje a hlasi
Syntax Error. V helpu k driveru jsem nasel jen tohle:

a tam bohuzel neumim zadat pro jakou tabulku.

diky JH

Exkluzivni zvukovy vystup

Normalne se vystup z aplikace mixuje se vsema ostatnima aplikacema.
Potrebuju zajistit, aby moje aplikace mela zvukovy vystup sama pro sebe po
celou dobu behu a nezavisle na tom, zda zrovna prehrava. Jde o to, ze BFU si
klidne spusti treba ICQ nebo nejakou game a to pak dost rusi.

Prosim o nakopnuti spravnym smerem.

Diky Delphin

MSSQL ADO MD a DELPHI

[*] Lstiburek Pavel <lstiburek(zv)ceb(tec)cz> - 8.3.2004 10:39:44

Ahoj,
nevim jak se dostat na MD (multi dimensional) data (OLAP) v D5 ?
Nebo nejake komponenty, ktere to umeji.
Mam udelat prohlizec dat v datovem skladu a nevim jak data dostat
do D5E.

Pavel

Usporadani do stromu

[*] Zbysek Hlinka <hlinka(zv)hlinka(tec)cz> - 8.3.2004 10:39:43

Nakonec jsem to vyresil takto - zaradil jsem co slo, a pote uz prochazim jen
zbytkovy seznam, atd. az do kompletace stromu.

problem s COM a Server2003 - pokracovani

[*] Petr Zahradnik <clexpert(zv)clexpert(tec)cz> - 8.3.2004 10:49:49

> [...]

nejaky jiny mechanismus nez pouziti transakce? Nemam se SQL databazemi zatim
zadne zkusenosti a nevim, jestli by pouziti transakce nezdrzovalo.

[*] Lubomir Fule <fule(zv)humansoft.sk> - 8.3.2004 10:43:45

Index vytvoris takto:

create index <nazov indexu> on <tabulka> (stlpce)

teda napriklad mam tabulku Ludia.dbf a chcem vytvorit index podla stlpca
Priezvisko, ktory sa bude volat IDX_Ludia_PR:

create index IDX_Ludia_PR on Ludia (Priezvisko)> Zdravim a prosim o radu. Pro pristup k souboru DBF pouzivam spolehlive
> komponenty Luba
> Fuleho ODBCe. Ted jsem ale narazil na problem, kdy potrebuju
> vytvotit index
> na velkou tabulku.
>
> VFP driver sice podporuje syntaxi
> INDEX ON Polozka TAG iPolozka
> Ale ja mu neumim rict, pro jakou tabulku ma index vytvorit
> (USE Tabulka neni
> podporovany). Nevite nekdo jak na to?

ODBCe - Visual FoxPro - Index

[*] J.Hasek <cz602778(zv)tiscali(tec)cz> - 8.3.2004 10:27:41

[...]

Za vsechny odpovedi predem diky
J. Hasek

WinXPprof, D4P, VFPODBC 6.01.8629.01, ODBCe v 3.3.0.6

Friday, March 05, 2004, 3:26:57 PM, napsal jste:

> [...]

PZ> Tak to mas asi zakazane. Windows 2003 Server se chova zcela odlisne od
PZ> vsech ostatnich starsich serveru, totiz tak, ze primarne je vse
PZ> zakazane (vsechny mozne services) a utahnute bezpecnostne a tak je
PZ> treba popovolovat, co vsechno mu chces umoznit. Poradne se podivej na
PZ> vsechna nastaveni.

v IIS nam ta ActiveX funguje v pohode.. problem bude asi v
kompatibilite

hlasi to tuhle chybu

Faulting application destService.exe, version 0.0.0.0, faulting module kernel32.dll, version 5.2.3790.0, fault address 0x000249d3.

FB: jak dostat data do tabulky?

[...]

Pokud by vsechna vkladana data byla typu string, pak neni problem, nevim
ale, jak tohle realizovat programove, pokud budu mit dept_no nebo budget
jako integer. Nechce se mi verit, ze bych musel vsechno prevadet na stringy,
pak SQL dotaz sestavit a realizovat. Muze nekdo zkusenejsi poradit?

Diky predem a zdravim

Usporadani do stromu

[*] Petr Fejfar <development(zv)callnet(tec)cz> - 8.3.2004 10:01:39

Slavomir Skopalik wrote:

> Jo, to je problem, pokud na tom nemas index :((

Jestli smyslem hledani algoritmu je prilis vysoka cena prochazeni
primarni struktury, tak to v prinicipu muzes akorat cachovat:

a) bud prostym setridenim jak navrhoval JF
[...]

HTH, pf

jak dostat data do tabulky?

[*] Petr Fejfar <development(zv)callnet(tec)cz> - 8.3.2004 09:51:38

Petr Brant wrote:

> Nechce se mi verit, ze bych musel vsechno
> prevadet na stringy, pak SQL dotaz sestavit a realizovat.

Predavej to jako parametry napr.

Query.SQL.Add('INSERT INTO .... VALUES (:DEPTNO,....)
Query.ParamByName('DEPTNO' ).AsInteger := ....

HTH, pf

Usporadani do stromu

[*] Slavomir Skopalik <skopalik(zv)elektlabs(tec)cz> - 8.3.2004 09:49:36

> Diky za snahu, ale uvedl jsem jen jednoduchy pripad. V realu
> muze byt vnorenych vetvi vice urovni. Napriklad, ve vysledku:

> - a1
> ---- a12
> - a2

S tim se pocitalo.

> Dvojice a12, a1 na zacatku by mi docela zkomplikovala razeni.
> Dalsi drobna komplikace je v tom, ze v realu mam vlastne
> nejaka id, zhruba takto:
>
> an, idan, ida(n-1)
>
> a nadrizeny prvek hledam podle ida(n-1). :-(

Jo, to je problem, pokud na tom nemas index :((

Slavek

Usporadani do stromu

7.3.2004 Zbysek Hlinka:
> [...]

> aniz bych musel vsechno prochazet tak, ze vyhledam nejprve korenove prvky,

Ze by napred seradit ?

FB: ulozena procedura a WHERE

[*] petr palicka <palicka.petr(zv)seznam(tec)cz> - 8.3.2004 08:43:27

Fedor 'fi0dor' Tirsel wrote:
> [...]
> WHERE p.druh_id = :typ_priestupku
> GROUP BY 1
> INTO
> :cislo_mesiaca, :pocet
> DO
> BEGIN
> /* vela obsluzneho kodu :) */
> END
>
> Pre zadany vstupny parameter (>0) sa normalne vypisu riadky, ktore vyhovuju
> podmienke vo WHERE. Otazka znie: "je mozne dajak spravit aby, po zadani
> vstupneho parametra "typ_pristupku" ako 0 (=0) sa vypisali vsetky riadky

ale jiste. zmen podminku na toto:

> WHERE p.druh_id = :typ_priestupku or 0 = :typ_priestupku

nicmene reseni s vyhybkou imho bude vykonejsi.

peca

Jak se branit cracknuti programu

[*] Milos J. Hrach <delphi_konf(zv)post(tec)cz> - 8.3.2004 08:11:24

B je spravne. Programovani mam jako konicka. Jeden cas jsem se
snim sice zivil, ale to jen jako zamestnanec.

Jakub

Predmet: Re: Jak se branit cracknuti programu
Datum: 5.3.2004 - 9:20:22

--
Surfujete pres VOLNY? Tak proc jeste nejste ve VOLNY klubu?
Nyni exkluzivne pro cleny klubu soutez o skvele ceny.

ComboBox a vyhledavani

5.3.2004 Tomas Rosa:
> Zdravim,

> nevite nekdo o nejakem hacku ci nahrazce ComboBoxu, tak aby kdyz zacnu
> psat treba "C" + "z" tak nasel "Czech republic" a ne "Zimbabwe"? Vzdy
> vyhledava jen podle prvniho napsaneho pismenka.

ComboBox v Delphi7, property AutoComplete

Usporadani do stromu

[*] Zbysek Hlinka <hlinka(zv)hlinka(tec)cz> - 8.3.2004 00:01:00

FB - import dat z DBF

On 7 Mar 2004 at 20:56, Dalibor wrote:

> Ahoj, potrebuji co nejrychleji prenest radove statisice vet z DBF do FB.
> Zatim to delam pres FibQuery a prikazem INSERT, ktery vygeneruju.
> Commit provadim zhruba po 5000 zaznamech.
> 100 000 vet mi zhruba trva asi 00:01:35
>
> Chci se zeptat, jestli existuje rychlejsi zpusob, nez ten ktery
> provadim?
> A jestli to je vubec spravny postup.

Ten INSERT je parametricky ? Pokud ano, je to vporadku, pokud ne, tak
pouzitim parametrickeho prikazu se vse jeste vice zrychli.

> Dale by me zajimalo, jak nejrychleji zjistit zda dany zaznam jiz v
> tabulce existuje.
> Zatim to delam pres druhou FibQuery do ktere predavam do parametru
> hodnotu klice. - 'select klic from hodnoty where klic=?klic';
> Potom kontrola na ty same vlozene vety trva 15s.

Proc to potrebujes zjistovat ? testujes pred vlozenim zda dany klic
uz neexistuje ? Pokud ano, tak tu polozku nadefinuj jako primarni
nebo jedinecny klic a kontrolu delat nemusis. Pokud tam uz bude, tak
se insert nepovede a ty ten radek preskocis.

S pozdravem
Pavel Cisar (ICQ: 89017288)

Usporadani do stromu

[*] Slavomir Skopalik <skopalik(zv)elektlabs(tec)cz> - 7.3.2004 22:48:55

No jen tak od boku.
[...]

Priklad

c4, c3
c3, c2
c2, c1
c1, -

vytvoris c4 a c3
c3 existuje, c2 je nutno vytvorit a c3 zaradit pod c2
c2 existuje, c1 je nutno vytvorit a c2 zaradit pod c1
c1 existuje,

Slavek

> [...]
> nasoukat do stromu, aniz bych musel vsechno prochazet tak, ze
> vyhledam nejprve korenove prvky, pak jejich podrizene atd.?

[*] Zbysek Hlinka <hlinka(zv)hlinka(tec)cz> - 7.3.2004 22:00:45

[...]

Za jakekoliv podnety dekuji

Sum v SQL dotazu

[*] Ing. Marek Kocan <kocan(zv)ebchod(tec)cz> - 7.3.2004 16:28:05

pridej za GB having sum(xxx) //pripadne Zustatek, zalezi na platforme// <>0.
KER

From: "Karel Kral" <kralkonf(zv)purus(tec)cz>
> Po tydnu programovani, hledani a mohutneho studia mam smisene pocity
> nadseni a deziluze:

Tyden je opravdu malo, rekneme pul roku bych povazoval za minimalni cas na to
si udelat nejaky nazor.

> kdyz si clovek zvykne na syntaxi (a Delphistovi to jde ztuha), pak je to
> jazyk s velkymi moznostmi. Je videt, ze je nove navrzeny. Treba XML
> dokumentace, to je naprosta bomba a ve spojeni s IDE to hodne pomuze.

Pritom neco podobneho klidne mohlo mit i Delphi, kdyby se Borland trochu vice
zameril na to co je podstatne.

> [...]

Co treba pouzit comboboxy nad editorem ?

> Tak toto je opravdu katastrofa. Cele Winforms jsou jak za casu Delphi3.

Na to ze je to vlastne teprve druha verze to neni tak hrozne, i kdyz by to
samozrejme melo byt lepsi. A bude, ve verzi 1.2

> pak si musite poridit spoustu knihoven tretich stran. Nektere property
> proste NEJSOU a mate smulu. Treba zalozky u PageControl zrejme
> neschovate, takze udelat options dialog vlevo se stromem a vpravo s
> TPageControl (se skrytymi zalozkami) asi nejde.

O tomhle jsem presne mluvil v Belohradu. Zapomen na VCL, zapomen na Win32,
zapomen na Delphi. Proste se veci delaji jinak, o tom to je. Snaha o to delat
veci tak jako tomu bylo ve VCL povede akorat ke spatnym resenim nebo zbytecne
stravenemu casu nad necim, co se tak proste delat neda. Vicemene lide kteri
nejsou zatizeni minulosti maji v tomhle vyhodu.

> 4. NetFramework: spise nadseni
> ------------------------------
> Ano, konecne je hotove neco, co obsahuje vse, co programator potrebuje.

Ano, tohle povazuju za nejvetsi vyhodu .NETu.

> Obsahuje 4 sheety na PageControl a par controls - a nevim. Obcas se pri
> prepinani ze zalozky na zalozku slusne zadrhne. Nevim, kolik let jeste
> budeme muset pockat, nez i velka aplikace bude fungovat svizne.

Ja jsem si delal nejake performance testy u zakladnich ovladacich prvku kde
jsem se snazil srovnavat VCL Win32, VCL.NET a WinForms a vysledky me docela
prekvapili, protoze nekdy byly WinForms dokonce rychlejsi nez VCL Win32. A
nejednalo se jen o desitky procent. V prumeru ale zatim Win32 co do rychlosti
(vykreslovani) vedlo.

Petr Vones

FB - ulozena procedura a WHERE

[*] Fedor 'fi0dor' Tirsel <fi0dor(zv)fi0dor.info> - 6.3.2004 18:29:50

Zdravim,

vo Firebirde mam ulozenu proceduru, ktora ma vstupny parameter "typ_prisetupku".
Kostra pouziteho dotazu v procedure vyzera priblizne takto:

S pozdravom...
--
Fedor 'fi0dor' Tirsel

FB: ulozena procedura a WHERE

[*] Fedor 'fi0dor' Tirsel <fi0dor(zv)fi0dor.info> - 6.3.2004 18:07:48

Zdravim,

vo Firebirde (1.5) mam ulozenu proceduru, ktora ma vstupny parameter
[...]

ADMIN: Internet pres Mobil

[*] Petr Zahradnik <clexpert(zv)clexpert(tec)cz> - 6.3.2004 17:47:45

Puvodni zprava ze dne 6.3.2004:

> Zdravim konferenci !

> Nevite nekdo jak zprovoznit internet pres mobilni telefon?
> Za viuziti Siemens MC35i terminalu pod SuSe ?

> Predem dekuji za kazdou radu! Nebavi mne zapinat Windowsy pokud chci na net :-(( !

Tohle tu nema co delat. Posilam napomenuti a ukonceni threadu.

Internet pres Mobil

[*] golis <fgolis(zv)mail.ru> - 6.3.2004 17:33:43

[...]

[*] Zbysek Hlinka <hlinka(zv)hlinka(tec)cz> - 6.3.2004 16:09:11

Tyden studia, i mohutneho, je dost malo...

> [...]
> colapsed uzlech stromu. A pokud se k prislusne metode nechci
> proklikat, tak je rychlejsi hledat ve zdrojaku.

Zkus si otevrit Object Browser nebo Class View.

> Nejhorsi hruza: mam na formulari 10 controlu a k nim
> pripojene udalosti.
> Rozhodnu se tyto controly premistit do GroupBox. Udelam Cut a Paste a
> ejhle: prijdu o vsechny napojeni udalosti. Ne - udalosti v
> kodu zustanou ale nejsou spojeny s prislusnymi controly.

Tak nedelej cut a paste, ale normalne ten control pretahni mysi. On se
chytne sam.

> 4. NetFramework: spise nadseni
> ------------------------------
> Ovsem nektere jednodussi veci si clovek musi dopsat.

Zalezi na tom, co. Radu veci je treba najit v te hromade ruznych trid.
Zpocatku jsem mel take pocit, ze si musim ledacos dopisovat, ale peclivejsi
prohlednuti MSDN me z toho casem vyvedlo. Tedy, neco na dopsani zbylo, ale
zdaleka ne tolik, jak se zdalo zpocatku.

> [...]
> Obcas se pri prepinani ze zalozky na zalozku slusne zadrhne.
> Nevim, kolik let jeste budeme muset pockat, nez i velka

Asi az budou rychlejsi pocitace. Delphi na 486 a W95 bylo take pekne lenive,
proti DOSovym programum. Uvedom si, co vsechno se deje uvnitr.

pohled na NET po tydnu vyvoje jednoduche aplikace

[*] Zbysek Hlinka <hlinka(zv)hlinka(tec)cz> - 6.3.2004 16:21:19

Normalne to zkus prepsat bez rozbalovani, a pak zmackni enter. Co je na tom
za tajnosti?

pohled na NET po tydnu vyvoje jednoduche aplikace

[*] Karel Kral <kralkonf(zv)purus(tec)cz> - 6.3.2004 16:19:14

> Vidis, a ja jsem mel pocit, ze me vubec neposlouchas, kdyz jsem se na
> Tebe obcas z podia podival. To jsi me prijemne prekvapil :-)

Vidis, zdani klame. Uz ten vecer jsem hledal zdrojaky na tvych www ale
byly tam az druhy den.

pohled na NET po tydnu vyvoje jednoduche aplikace

[*] Petr Zahradnik <clexpert(zv)clexpert(tec)cz> - 6.3.2004 16:15:13

> [...]

delas tajnosti?

pohled na NET po tydnu vyvoje jednoduche aplikace

[*] Zbysek Hlinka <hlinka(zv)hlinka(tec)cz> - 6.3.2004 16:09:12

Podpora JPEG (32-bit CMYK)

[*] Jan Krizek <krizek(zv)vitasw(tec)cz> - 6.3.2004 16:03:10

Zdravim,
nevite jak je to s podporou 32-bitovy JPEG souboru v Delphi. Standardni knihovna JPEG (z D5 a D7) vypada, ze je vubec nepodporuje. Obrazek nacte, ale spatne.

Byla by jina knihovna do D5, resp. D7, ktera by jej umela nacist. Potrebuji je dostat do TBitmap, abych ten obrazek ulozil pomoci funkce Stretch z JCL a pak znovu ulozit do JPGu, zde staci 24-bitove kodovani.

Dik Honza +

pohled na NET po tydnu vyvoje jednoduche aplikace

[*] Petr Zahradnik <clexpert(zv)clexpert(tec)cz> - 6.3.2004 15:39:08

> [...]

Vidis, a ja jsem mel pocit, ze me vubec neposlouchas, kdyz jsem se na
Tebe obcas z podia podival. To jsi me prijemne prekvapil :-)

Jo, ty udalosti me take pekne stvou, to je vazne spatne udelane, ze se
to neprejmenuje samo. A jeste me stve treba Size, kdyz to nejdrive
musim vybalit na dve dalsi podpolozky Width a Height a teprve potom
muzu neco menit :-) to mi vazne pije krev :-)

OT: pohled na NET po tydnu vyvoje jednoduche aplik

[*] Karel Kral <kralkonf(zv)purus(tec)cz> - 6.3.2004 15:31:04

Ahoj,
po konferenci v Belohrade me Petr Zahradnik naladil, tak jsem si rekl,
ze si zkusim napsat jednoduchou WinForms aplikaci na sifrovani a
desifrovani textu a souboru. Predesilam, ze jsem uz drive C# studoval a
delal si jednoduche priklady.
Tady jsou moje zkusenosti, rad se poucim, pokud nadavam na veci, ktere
jsou tak pouze z me neznalosti.

Po tydnu programovani, hledani a mohutneho studia mam smisene pocity
nadseni a deziluze:
1. C#: nadseni
---------------
[...]

Na jednu stranu jsou tam veci, ktere v Delphi nejsou.
Okna, ktere se dokuji a zasouvaji... A ve spojeni s CodeRush pro VS
napisu 2/3 kodu ja a 1/3 CodeRush.
Taky outlining kodu je moc pekny.
Cele prostredi je velmi stabilni ale ne zcela bleskove.

Na druhou stranu nefunguji veci, ktere by mohly fungovat. Drobnosti,
ktere dokazou pekne otravit. Cele prostredi mi prijde mene
konfigurovatelne nez Delphi.
[...]

V okne Properties nejde property vyhledavat tak, ze napisu zacatek
nazvu. Nezbyva, nez se doklikat.

A ted nedomyslenosti, ktere dokazou otravit:
Pokud mam button button1 a k nemu vygeneruji v prostredi Button1_Click a
pote prejmenuji button na btnOk, event handler zustane s nazvem
Button1_Click.

[...]

3. WinForms: naprosta deziluze
-------------------------------
Tak toto je opravdu katastrofa. Cele Winforms jsou jak za casu Delphi3.
Pokud nechcete delat aplikace, ktere vypadaji jak z minuleho stoleti,
[...]

Tak jsem zvedavy, co se na mou hlavu snese. Pokud bude diskuse, budu
rad.

TRichEdit a e, r

[*] Karel Kral <kralkonf(zv)purus(tec)cz> - 6.3.2004 15:03:02

Tohle mi dela i v Samotnem M$ Outlook.

Ivan Kozak wrote:

> Ahojte, neviete mi niekto poradit?
>
> Narazil si na takyto problem: zobraujem cesky text v TRichEdit. Pod W98 to
> bolo vzdy OK. AKonahle sme presli na XP, tak sa mi text "rozsypava", t.j.
> akonahle v texte sa objavi pismeno e, r, n, tak sa nastaveny font zmeni na
> nejaky iny, a pri novom objaveni sa kritickych pismen sa font zmeni naspat.
> Je to priserne.
> Neviete, ako z toho von? Lebo takto to nemozem nechat, text je nepouzitelny.

problem s COM a Server2003

[*] Petr Vones <pvones(zv)vol(tec)cz> - 6.3.2004 13:50:12

From: <david.kopecek(zv)hacktrack.com>
> hmm skusim to ale ta service spadne pri spousteni

Prave to by si mel zalogovat ;-)

Petr Vones

ADMIN: graficky program TrueSpace 2

[*] Petr Zahradnik <clexpert(zv)clexpert(tec)cz> - 6.3.2004 09:51:12

Puvodni zprava ze dne 6.3.2004:

> ahoj vsem, ovlada nekdo truespace2? potrebuju poradit
> jak se rozdeli
> a] slepene predmety
> b] sloucene predmety
> diky

Tohle tu nema co delat! Ber to jako napomenuti a ukonceni threadu.

OT: graficky program TrueSpace 2

[*] prgx(zv)email(tec)cz - 6.3.2004 09:41:10

ahoj vsem, ovlada nekdo truespace2? potrebuju poradit
jak se rozdeli
a] slepene predmety
b] sloucene predmety
diky

Translation repository

[*] Bronislav Klucka <bronislav.klucka(zv)pro2-soft(tec)com> - 5.3.2004 21:18:11

ja vim ::) otazka je, zda to mam na CD k Oryxu ::)
ja chtel pouzit nativni Delphi tool, ale ten je dost prez ruku ::), takze
proste napisu tu aplikaci v cestine a Translation Manager pouziju, az na
konci... to se mi zda, jako nejlepsi reseni

Brona

problem s COM a Server2003

PV> Predevsim by si mel mit nejake logovani vyjimek v te service. Jinak toho moc
PV> nezjistis.

hmm skusim to ale ta service spadne pri spousteni

PV> To nejak pouziva DCOM ?

ne ten nazev je ciste nahodny.. jedna se obyc activex ve vb6

PV> Petr Vones

david
david.kopecek(zv)hacktrack.com

problem s COM a Server2003

Caf

PZ> Ale ne, ze by neslo spoustet COM objekty obecne. Spis ten webovy
PZ> proces na to nema opravneni. Ja nevim, jestli je to vazne tak, kdyz u
PZ> toho nesedim. Ale tipl bych si to, jinak nevidim duvod, proc by to
PZ> nemelo jit. A doufam, ze ho mas zaregistrovany - ten COM :-)

podle me se skouselo volani z asp a funguovalo to skvele ta service
bezi pod systemem.. dival jsem se do toho comobj.pas a je tam par
linku na nejaky CLSID ktery chci proverit jestli existujou

david
david.kopecek(zv)hacktrack.com

problem s cestinou na anglickych windows

[*] Petr Vones <pvones(zv)vol(tec)cz> - 5.3.2004 20:04:03

From: "Tomas Madle" <rainbow(zv)replac-bm(tec)cz>
> v jinych nez v XP by to melo jit podobne. Pokud to pujde, prosim o post.

V anglicky Windows 2000 SP4 se mi ceske znaky zobrazuji bez problemu.

Petr Vones

problem s COM a Server2003

[*] Petr Vones <pvones(zv)vol(tec)cz> - 5.3.2004 20:04:03

From: <david.kopecek(zv)hacktrack.com>
> [...]

nezjistis.

> tu comobj tam potrebuji kvuli volani jedne ActiveX komponenty

temcc>> 6/ procedury nepojmenovavat napr. function Je_serial_OK(inpSerial)

temcc> ZNAS DEDE ??? HRAL JSEM SI S PROGRAMEM, KTERY SE PRESNE TIMHLE PROZRADIL
temcc> .... ;o)

mno zrovna jsem nepomyslel na aplikaci psanou v delphi. :).. DEDE je
dobra vec.. uplne jsem na nej zapomnel.

temcc>> 7/ procedury kontrolujici serial dat do dll, trochu hur se to
temcc>> debuguje a odradi to spoustu lameru

temcc> OPAKUJU : ODRADI TO SPOUSTU LAMERU, ODHADUJU 90% TECH, KDO BY SE SNAZIL O
temcc> CRACK, O PROFICICH JSEM NEPSAL ...

no dle mych skusenosti bych to spise obratil tak asi 10% to odradi..>>Ja mam velice dobre skusenosti napriklad s

temcc> + a pokud si zakaznik zaplati bude mu dodana full verze..
temcc> + pri tomto dodani neni spatne full verzi mit pro kazdeho zakaznika
temcc> jinou.. dobre se pak na warez serverech indetifikuje odkud vitr
temcc> vane.. teda nemusi mit jine funkce ale staci aby tam mela nejaky
temcc> zakodovany jednoznacny string.

temcc> DOBRY NAPAD, ALE LZE POUZIT V NE PRILIS MASOVEM MERITKU

temcc> + POuzivat nejaka seriova cisla zavisla napriklad na seriovem cislu
temcc> disku...

temcc> TAK TO JE JEN TROSKU ZTIZENI, JINAK NENI PROBLEM TO PROLOMIT, PRAVDOU JE,
temcc> ZE POTOM JE POTREBA KEYGEN, JENOM OKOPIROVAT SERIAL NESTACI

ano tak nejak a dokonce mozne zdetekovat komu byl klic ukraden

temcc> + Pokud si aplikace stahuje z internetu nejake data, napriklad virove
temcc> definice.. tak povolit dana stazena data sly pouzit napriklad v
temcc> poslednich trech verzich... Zakaznik bude doslova nucen si stahnout
temcc> novou verzi. ktera bude obohacena o nova blacklist cisla atd.

temcc> TO JE DISKUTABILNI, NAKOLIK JE FER NUTIT ZAKAZNIKA STAHOVAT NEJAKA DATA,
temcc> ANIZ VI O JAKA DATA SE JEDNA, NICMENE MUSIM UZNAT, ZE TO ZREJME BUDE VELMI
temcc> UCINNE

no pokud vim tak kdyz mas antivir nebo neco podobneho co se bez
aktualizaci neobejdes tak ho ani nutit nemusis.

temcc> Takto to dela trojan remover a musim uznat ze crackeri nestihaj vyrabet
temcc> novy cracky..
temcc> + pokud si mam aplikace neco stahovat je dobre to omezit tak ze se ke
temcc> danu ztroji je nutne prihlasit !!!.. prihlasovaci cislo ziska
temcc> samozrejme zakaznik zakoupenim produktu.. Naprikad NOD32 od ESET.SK
temcc> to tak dela... a crack zadnej..

temcc> ANO, TO JE CESTA

myslim ze asi jedna z nejlepsich..

Kazdopadne obcas se kouknu na urcite zabezpeceni programu. A asi
ohodnotil bych nejlepe zabezpecene takto.

- NOD32 ESET.SK - perfektni reseni, pokud nemas licenci nestahne
aktualizaci....

- Trojan Remover - Aplikace komprimovana UPX, nutno stahovat trojanove
retezce ktere jsou funkcni v poslednich trech verzich, blacklist na seriova cisla,
po kazde main verzi se meni system seriovych cisel. Aplikace ma
nekolik kontrol a obran proti debug. verifikace
modifikace kodu.

- Katalog Fordu - Aplikace kompletne komprimovna neznamym packerem, HW
klic s kryptografickou vlozkou na obouch stranach. Podle nekterych
crackeru je rychlejsi napsat pro dany katalog
vlastni software. +vice nasobna kontrola pritomnosti
hw klice

- nejaky vypalovaci software - pravdepodobne nejlepe zabezpeceny
software co jsem videl.. Kod komprimovan a zasifrovan neznamym
packerem. samotny komprimovaci system vyuzival v kodu metamorphismus
!!!!!

- software na odblokovani Nokia telefonu - Aplikace zabezpecena
packerem a kus dekomprimovane aplikace byl zasifrovan DES. Pristup se
provadel pres nejakou interni funkci..

David Kopecek

problem s COM a Server2003

[*] Petr Zahradnik <clexpert(zv)clexpert(tec)cz> - 5.3.2004 19:54:01

> [...]

to jako ze com nebo ta servica je zakazana ???. to asi tezko tam
servica se v pohode pousti pokud je skompilovna be unity ComObj

Tvorba napovedy

Treba HelpMaker http://www.accviz.com/>Muzete mi poradit ktery nastroj pouzivat na tvorbu helpu pro aplikace.

Translation repository

[*] BS Info <info(zv)borkovec(tec)com> - 5.3.2004 16:45:38

Jenom drobna uprava, pro prehlednost je dobre udrzovat texty ve zdroji, (kdo
si ma pamatovat, ze 159 je Ahoj),
takze pouzivame podobnou funkci takto:
Label1.Caption:=LocalizeStr('Ahoj', jazyk);
pokud jazyk je CZ nic se neprohledava, pokud ne, funguje to pravdepodobne
stejne
jako nize uvedene.

screen]=-----------------------
> Tomas Rosa
> Tomas.Rosa(zv)PinkNet(tec)cz http://www.pnws.org
> +420 602 860 704
> PinkNet Web Server for Win32 - FREEWARE www.pnws.org

Ako vytvorit novy Toolbar na taskabare?

no toto funguje na Quick Launch(tam mi shortcuty idu), ked si vsak vytvorim
novy adresar tak mi ho tam neprida. Stale mam na taskbare iba Quick Launch.

Stano, Win XP, D5, IB/FireBird

3.3.2004 dphi_forum(zv)proces.sk:

> viete mi poradit ako by som v Delphi vytvoril novy Toolbar na taskabare?
> Potrebujem do neho ponahadzovat nejake Shortcuty. Shortcut som vedel
> pridat, ale samotny panel kde mam shortcuty by som potreboval aj ovladat
> to prave neviem. Viem to iba vtedy, ak si ho z taskbaru vytiahnem na
> plochu, vtedy dostanem aj handle okna.

Ty Toolbary jsou obycejne adresare.
Treba rychle spousteni:
C:\Documents and Settings\xxxx\Data aplikaci\Microsoft\Internet
Explorer\Quick Launch

Translation repository

[*] Tomas Rosa <trosa(zv)seznam(tec)cz> - 5.3.2004 16:15:24

> [...]

>jeste dokupoval za x-kilo nastroj dalsi :) S pozdravem

Pridani MDX indexu

[*] Pave Gazda <pavel_gazda(zv)datasw(tec)cz> - 5.3.2004 16:11:14

Ahoj,

rozvest to nemuzu, pouze jsem uvedl priklad, jak to funguje.

Pokud vim, tak i v DOSu bylo nutne pri indexovani pres ruzne typy
prevest vsechna pole na jeden typ (string).
A v TDBF je primo priklad na vytvoreni indexu.

Zapomen na BDE. BDE pracuje (jestli se nepletu) s typem variant.
(zalezi na zpusobu pristupu, lze pristupovat k polozce i jinak)

Pavel
placeny amater

> Proc? Muzes to trosicku rozvest? V kazdem pripade je to uplne neco jineho
> nez v BDE. Sorry, ted si to nemuzu zkusit tak se ptam.

Translation repository

[*] Petr Fejfar <development(zv)callnet(tec)cz> - 5.3.2004 15:34:59

Bronislav Klucka wrote:

> Nechce se mi delat program pro CR a PL tim zpusobem, ze ji napisu v
> anglictine a pak ji budu lokalizovat do CZ a nasledne do PL....
> opravdu neni jina moznost?

Bez ohledu na nastroj - predklad prece vyzaduje prekladatele se znalosti
vychoziho i ciloveho jazyka.

Sam rikas, ze nemce se znalosti cestiny nemas, ale prekladatelu
z anglictiny do nemciny bude urcite vic. Stejne je to i v jinych jazycich.
Takze proto je rozumne psat nejdrive anglicky a vsechny ostatni verze
prekladat - snaze sezenes prekladatele.

Uznavam, ze pokud jsi to nedelal rovnou, tak je to rada na dve veci,
ale treba priste :-)

pf

Jak se branit cracknuti programu

temcc> Ahoj,
temcc> sam se tou problematikou trochu zabyvam a reknu ti, ze skoro nemas sanci se
temcc> ubranit ...

to je na polemiku..

temcc> jde jen o to, jak moc ten cracker CHCE, jaka je motivace . Samozrejme ze mu
temcc> to muzes ztizit. Mrkni se treba na www.builder(tec)cz, vychazel tam serial o
temcc> ochranach programu, ale uz je to mrtvy.
temcc> Apropos, to ze neudelal generator ser. cisel nic neznamena ... proste na to
temcc> mozna nemel cas, nebo mu stacilo one-byte-patching k tomu aby zprovoznil
temcc> aplikaci tak jak chtel. To by vypovidalo o tom, ze ochrana nebyla moc
temcc> dukladna :O) Pokud si presto myslis, ze generator je dobrej, neni problem
temcc> do exe dopsat par vlastnich procedurek, ktere ti pomoci tveho vlastniho
temcc> generatoru spravny serial zjisti a vypise na obrazovku, rika se tomu keygen
temcc> injecting :o)

temcc> Co mam zkusenosti /whitehat i blackhat ;o) / tak bych chranil aplikaci asi
temcc> takto :

temcc> 1/ zadne hlasky o uspesne/neuspesne registraci

ano

temcc> 2/ ochranu na spravnost serialu nejen pri startu ale i pri vypoctech,
temcc> refreshnuti okna apod ..

ano

temcc> 3/ pri spatnem serialu vyhodit nejakou exception a ukoncit ... zadnou
temcc> hlasku o spatnem serialu

ano, ale i te exception se vyhnout...

temcc> 4/ do registru nezapisovat serial primo ale take nejakym zpusobem
temcc> zasifrovany, jako klic pro sifru pro zapis pouzit treba serial disku, jmeno
temcc> pocitace apod..

ano

temcc> 5/ pouzit kompresor a kryptor PE, co nejnovejsi a co nejvetsi kompresi,
temcc> napr Pklite dovede soubor zkomprimovat tak, ze uz se neda dekomprimovat,
temcc> nebo jen velmi obtizne

ano, asppack, upx, a ostatni.. zaroven to zabrani modifikaci kodu...

problem je v tom ze profesionalni crackeri pouzivaji emulator kodu
ktery jim pomuze tyto kompresory prekoknat..

temcc> 6/ procedury nepojmenovavat napr. function Je_serial_OK(inpSerial)

???? Tohle nechapu. ten nazev funkce se stejnak v otm kodu neobjevi..

temcc> 7/ procedury kontrolujici serial dat do dll, trochu hur se to debuguje a
temcc> odradi to spoustu lameru

[...]

lepsi varianta je zakodovat to seriove cislo predat te dll.. ta
provede kontrolu a vyhodi zase nejaky autentifikacni kod ktery
zpracovas v te aplikaci.

temcc> 8/ provadet kontrolu na pritomnost debuggeru v pameti napr. api funkce
temcc> IsDebuggerPresent

neni spatne.. ale neubranis se emulatoru kodu.

temcc> 9/ napsat si vlastni PE crypter ;O))

taky varianta..

---

Ja mam velice dobre skusenosti napriklad s

+ pouzivanim BlackListu na seriova cisla...
+ vkladanim matoucich funkci ktere vetsinu disasm a debugeru zblbnou..
+ pouzivani UPX a podobnych packeru na kriticka mista..
+ jako shareware aplikaci davat aplikaci omezenou o nejake funkce.. Ale
pozor nesmi jit o verzi kde si zakaznik zada seriove cislo a ma pak
full. A dobre je aby ty funkce tam vubec nebyly... tzn. shareware
kod bude o poznani jiny nez full verze..
[...]

disku...
[...]
Takto to dela trojan remover a musim uznat ze crackeri nestihaj vyrabet novy cracky..
+ pokud si mam aplikace neco stahovat je dobre to omezit tak ze se ke
danu ztroji je nutne prihlasit !!!.. prihlasovaci cislo ziska
samozrejme zakaznik zakoupenim produktu.. Naprikad NOD32 od ESET.SK
to tak dela... a crack zadnej..
temcc> "Plisek Jan Ing." <plisek(zv)spse(tec)cz>(zv)clexpert(tec)cz on 01.03.2004 07:07:56

temcc> Odpovezte prosim - delphi-l(zv)clexpert(tec)cz

temcc> Odeslano kym: delphi-l-owner(zv)clexpert(tec)cz

temcc> Komu: delphi-l(zv)clexpert(tec)cz
temcc> Kopie:
temcc> Predmet: Jak se branit cracknuti programu

temcc> Vazeni,
temcc> dnes posilam dotaz sveho studenta, Ivo Skalickeho:

temcc> Dnes jsem nalezl na internetu crack na svuj program. Udelal ho
temcc> nejaky DeBAkL. Neudelal generator seriovych cisel (myslim, ze
temcc> ten je docela dobry), ale proste provedl upravu EXE. Rad bych Vas
temcc> poprosil, zda byste nekdo mohl formulovat nejake zasady, jak se
temcc> proti cracknuti sveho programu nejlepe branit. Jsem jen student
temcc> stredni skoly, ktery zacal podnikat na zivnostnak a tak mi je
temcc> docela lito stavajicich uslych prijmu kvuli cracku.
temcc> Predem dik za vsechny odpovedi. S pozdravem Ivo Skalicky

temcc> Ing. Jan Plisek tel.(+420) 466 614 788
temcc> SPSE a VOS e-mail: plisek(zv)spse(tec)cz
temcc> Karla IV. 13 WEB: www.spse(tec)cz
temcc> 531 69 PARDUBICE
temcc> Czech Republic

david
david.kopecek(zv)hacktrack.com

Jak se branit cracknuti programu

david.kopecek(zv)hacktrack.com(zv)clexpert(tec)cz on 05.03.2004 15:34:58

Odpovezte prosim - delphi-l(zv)clexpert(tec)cz

Odeslano kym: delphi-l-owner(zv)clexpert(tec)cz

Komu: delphi-l(zv)clexpert(tec)cz
Kopie:
Predmet: Re: Jak se branit cracknuti programu

Cau

temcc> Ahoj,
temcc> sam se tou problematikou trochu zabyvam a reknu ti, ze skoro nemas
> [...]

ANO, TO JE

temcc> 6/ procedury nepojmenovavat napr. function Je_serial_OK(inpSerial)

>???? Tohle nechapu. ten nazev funkce se stejnak v otm kodu neobjevi..

ZNAS DEDE ??? HRAL JSEM SI S PROGRAMEM, KTERY SE PRESNE TIMHLE PROZRADIL
.... ;o)

> [...]

>zkratka obrati..

OPAKUJU : ODRADI TO SPOUSTU LAMERU, ODHADUJU 90% TECH, KDO BY SE SNAZIL O
CRACK, O PROFICICH JSEM NEPSAL ...>lepsi varianta je zakodovat to seriove cislo predat te dll.. ta
>provede kontrolu a vyhodi zase nejaky autentifikacni kod ktery
>zpracovas v te aplikaci.

ANO, SOUHLASIM

> [...]

full. A dobre je aby ty funkce tam vubec nebyly... tzn. shareware
kod bude o poznani jiny nez full verze..

TO JE PRESNE ONO !!! DEMO NEMA FUNKCE OSTRE VERZE VUBEC IMPLEMENTOVANE

[...]

UCINNE

[...]

ANO, TO JE CESTA

Radek

Jak se branit cracknuti programu

[*] Radek Szurman <surad(zv)digijoe(tec)com> - 5.3.2004 15:43:05

Ahoj,

> Osobne mam dobre zkusenosti s self-modifying code, kdy se ve skutecnosti
> provadi neco uplne jineho, nez je videt v EXE. To uz potrebuje crackera
na
> "profesionalni" urovni, ktereho ovsem moje aplikace zrejme nebude zajimat.

a jak se self-modifying code implementovava do programu ? je k tomu treba
nejaky program co prevadi exe nebo se nejak upravuje kod ?

Radek

Pridani MDX indexu

[*] Zapletal Martin <zapletal(zv)inoma(tec)cz> - 5.3.2004 15:08:47

Oz by to melo byt OK. Akorat prechod aplikace z BDE na TDBF nevidim zas tak
idealni.

Martin

> Proc? Muzes to trosicku rozvest? V kazdem pripade je to uplne neco jineho
> nez v BDE. Sorry, ted si to nemuzu zkusit tak se ptam.

Translation repository

[*] Bronislav Klucka <bronislav.klucka(zv)pro2-soft(tec)com> - 5.3.2004 15:08:46

Faj, ale v D uz je nastroj na lokalizovani a ja bych radsi pouzil tento, nez
jeste dokupoval za x-kilo nastroj dalsi :)

Brona

[*] Petr Zahradnik <clexpert(zv)clexpert(tec)cz> - 5.3.2004 15:26:57

> [...]

zakazane (vsechny mozne services) a utahnute bezpecnostne a tak je
treba popovolovat, co vsechno mu chces umoznit. Poradne se podivej na

dpc> Ochranu seriovym cislem ve tvaru

dpc> if not SerioveCisloPlatne(SerioveCislo) then konec

dpc> prolomi hacker do 10 minut a staci mu prepsat cca 1-5 byte v exe.

2 byte :)... prepises pouze jump

dpc> Osobne mam dobre zkusenosti s self-modifying code, kdy se ve skutecnosti
dpc> provadi neco uplne jineho, nez je videt v EXE. To uz potrebuje crackera na
dpc> "profesionalni" urovni, ktereho ovsem moje aplikace zrejme nebude zajimat.

pravda... jedno z reseni co crackerovim proff zabere vice casu

david
david.kopecek(zv)hacktrack.com

Translation repository

[*] Bronislav Klucka <bronislav.klucka(zv)pro2-soft(tec)com> - 5.3.2004 15:10:49

> Nejlepsi je psat aplikaci anglicky a nechat ji lokalizovat zpatky do
> cestiny.

Nechce se mi delat program pro CR a PL tim zpusobem, ze ji napisu v
anglictine a pak ji budu lokalizovat do CZ a nasledne do PL.... to opravdu
neni jina moznost?

Brona

problem s COM a Server2003

[...]

ss:=dc.rasubmit('test');
david
david.kopecek(zv)hacktrack.com

Translation repository

[*] Zbysek Hlinka <hlinka(zv)hlinka(tec)cz> - 5.3.2004 14:44:27

[*] Petr Fejfar <development(zv)callnet(tec)cz> - 5.3.2004 14:42:25

Bronislav Klucka wrote:

> [...]
> nevite nekdo, jak na to?

Nejlepsi je psat aplikaci anglicky a nechat ji lokalizovat zpatky do

[*] Bronislav Klucka <bronislav.klucka(zv)pro2-soft(tec)com> - 5.3.2004 14:36:24

Zdar,
delam lokalizovanou verzi sveho software. Dost jsme se porvali s Translation
Managerem, ale nakonec jsme se dohodli, problem je v tom, ze potrebuji, aby
texty editoval nekdo jiny, nez ja a dorycny clovek nema Delphi.
Predpokladam, ze k tomu slouzi %subj%, ale v nem se objevuji (v exportovane
XML verzi) pouze prelozene stringy a ja tezko dam nemci zdrojove texty v
cestine, at mi je prelozi.... nevite nekdo, jak na to?

Brona

Pridani MDX indexu

[*] Zapletal Martin <zapletal(zv)inoma(tec)cz> - 5.3.2004 14:16:21

> [...]

> pak musis pouzit neco takoveho
>
> AddIndex('POLOZKY', 'STR(POLOZKA1,7,2)+POLOZKA2+POLOZKA3', [ixExpression])

Pridani MDX indexu

[*] Pave Gazda <pavel_gazda(zv)datasw(tec)cz> - 5.3.2004 13:22:25

> [...]

pak musis pouzit neco takoveho

AddIndex('POLOZKY', 'STR(POLOZKA1,7,2)+POLOZKA2+POLOZKA3', [ixExpression])

Inno Setup

[*] Petr Daricek <petr.daricek(zv)seznam(tec)cz> - 5.3.2004 13:12:23

> Ahoj,
>
> poradite mi skript,ktorym zakazem uzivatelovi menit miesto instalacie ?

[Code]

function SkipCurPage(CurPage: Integer): Boolean;
Begin
Result:=wpSelectDir=CurPage;

tohle ti nezobrazi dialog pro vyber adresare. Tim padem ho uzivatel nemuze zmenit.

Petr Daricek
Obchodni dum(tec)cz - siroky sortiment domacich spotrebicu a elektroniky, vyrazne slevy. Navstivte http://www.obchodni-dum.(tec)cz/index.phtml?prov=59

OT : Inno Setup

[*] Ondrej Kelle <o.kelle(zv)digitalpublishing.de> - 5.3.2004 13:04:22

> poradite mi skript,ktorym zakazem uzivatelovi menit miesto
> instalacie ?

[Setup]
DisableDirPage=true

Inno Setup

[*] Zapletal Martin <zapletal(zv)inoma(tec)cz> - 5.3.2004 12:58:21

Tusim, ze se to da v zalozce Pages v nastaveni zakazat primo.

Zapletal Martin

> poradite mi skript,ktorym zakazem uzivatelovi menit miesto instalacie ?

OT : Inno Setup

[*] Milan Fabik <fabik(zv)kinekus.sk> - 5.3.2004 12:47:58

Ahoj,

poradite mi skript,ktorym zakazem uzivatelovi menit miesto instalacie ?

Dakujem
Fabik Milan

Pridani MDX indexu

[*] Zapletal Martin <zapletal(zv)inoma(tec)cz> - 5.3.2004 12:41:57

Vetsinou ftString, ale kombinuji je i s ftFloat

Zapletal Martin

> jaky je typ polozek ?

Pridani MDX indexu

[*] Pave Gazda <pavel_gazda(zv)datasw(tec)cz> - 5.3.2004 12:31:36

Ahoj

> AddIndex('POLOZKY', 'POLOZKA1+POLOZKA2+POLOZKA3', [ixExpression])

jaky je typ polozek ?

Pavel
placeny amater

Jak se branit cracknuti programu

[*] Erik Salaj, Winsoft <winsoft(zv)netkosice.sk> - 5.3.2004 11:40:56

> [...]
> vseobecne prijatelne ceny nebo dokonce freeware a mate vystarano.
> Ja osobne jine nez freeware aplikace nedelam.

riesenie proti CRACKovaniu je to naozaj vyborne, len by si ho mal
este doplnit o informaciu, z coho potom budu ti programatori zit.
Lebo vedci vraj uz vyriesili otazku "ci budou za komunizmu penize"
a dosli k zaveru, ze "u nekoho budou a u nekoho nikoliv".

Erik

Udalosti skeneru

[*] Jan Netrval <jnetrval(zv)pilscom(tec)cz> - 5.3.2004 11:02:38

Nevite nekdo jak poupravit vlastni aplikaci pro skenovani, tak aby kdyz dam papir do skeneru, tak aby se moje aplikace objevila v seznamu aplikaci, ktere jsou schopny papir neskenovat?

Honza

Pridani MDX indexu

[*] Zapletal Martin <zapletal(zv)inoma(tec)cz> - 5.3.2004 10:56:36

Lze vubec takto pridat index v komponente TDBF (verze 632)?

AddIndex('POLOZKY', 'POLOZKA1+POLOZKA2+POLOZKA3', [ixExpression])

Porad mi pada ze je to neznamy field. Jak a cim tedy oddelit a spojit
slozitejsi index do MDX souboru. Pod BDE to slo vse timto zapisem OK. Soubor
je DBase IV. Nemate nekdo nejaky priklad?

Martin - D5pro, W2000

ComboBox a vyhledavani

[*] Tomas Rosa <trosa(zv)seznam(tec)cz> - 5.3.2004 10:50:14

No, jak hledam tak hledam a nic. Nicmene to DB combo to ma jako std.
chovani - ale ono pouziva pro zobrazeni rozbalovaciho seznamu ListBox.
Takze jsem to z toho vykuchal a udelal jsem si vlastni potomka
TCustomComboBox a dodelal tu 1 fci na hledani, takze uz to je vyreseny.

>Nemam ted Delphi pred sebou, ale podle me je v ObjectInspectoru jedna
>property, ktera meni vlastnosti a f-ce toho comboboxu, mezi ktere patri i
>to, co popisujes.
>Jsem si 100%jisty, ze to tak je u DBLookUpComboBox-u, takze si myslim, ze
>to bude i u klasickeho Comba. Pamatujeu si, ze je to az za property Name
>komponenty, ale na nazev si ted z hlavy vazne nevzpomenu. Podle me tak 3
>pokusy a mas to... S pozdravem

Focus v DBGridu?

[*] Milan Lucka <mlucka(zv)cz.foxconn(tec)com> - 5.3.2004 10:43:43

Zdravim,

suhlas,
staci ked iny uzivatel v tomto case prida alebo vymaze iny zaznam a bookmark
moze byt neplatny, zatialco presunutie na zaznam podla primarneho kluca by
malo byt uspesne (s vynimkou jedineho pripadu, ked sa inemu uzivatelovi
medzitym podari vymazat tento zaznam)

Milan

> co ja vim, tak Bookmarky funguji velmi zvlastne, rekl
> bych ze tak,
> ze si zapamatuji otisk radky a po refreshi se snazi tu samou
> radku najit v
> novem datasetu - jenze kdyz v tom datasetu neco zmenite, tak
> to nenajde,
> hodi to exception a mate smulu.
> Tam kde to jde, pouzivam Locate.
>
> / Lukas Suchanek

Jak se branit cracknuti programu

[*] Petr Zahradnik <clexpert(zv)clexpert(tec)cz> - 5.3.2004 10:22:22

> [...]

> vseobecne prijatelne ceny nebo dokonce freeware a mate vystarano.
> Ja osobne jine nez freeware aplikace nedelam.

Co na to rici? Snad jen, ze takove rady si muzes klidne nechat od
cesty :-)

problem s cestinou na anglickych windows

[*] Tomas Madle <rainbow(zv)replac-bm(tec)cz> - 5.3.2004 10:19:59

si prislusny font a stejne se to minulo ucinkem. Hackovana pismenka to bud
>uplne vuynecha nebo je nahradi nesmyslnymi znaky. Tudy bohuzel cesta nevede
:o(

> Mame tady PC s XP ENG a cestina funguje OK, je ale potreba v DELPHI
nastavit u zobrazovanych fontu typ Stredoevropsky...

Je to problem windows, stejnou vec jsem resil predevcirem cely den a nic
pomohl az reinstall win na CZ verzi, muj problem byl v tom, ze i kdyz jsem
presinstaloval systemove fonty, neustale v nich nebyla cestina. Mozna by se
mohlo neco podarit zmenou v registrech, viz diskuze na tyhle strance uplne
dole
http://www.experts-exchange.com/Operating_Systems/WinXP/Q_20859259.html

v jinych nez v XP by to melo jit podobne. Pokud to pujde, prosim o post.

Tomas Madle

Focus v DBGridu?

[*] Tomas Madle <rainbow(zv)replac-bm(tec)cz> - 5.3.2004 10:13:13

> [...]
> novem datasetu - jenze kdyz v tom datasetu neco zmenite, tak to nenajde,

Vyzkousel jsem to s temi Bookmarky a prestoze ty hodnoty na radku, ktery mam
zabookovany, menim, tak s tim problem zatim neni, uvidime, jestli neco
najdou testeri, jestli tam budou nejake vyjimky hazeny, tak to sem postnu,
ale zatim jsem s tim plne spokojen.

Preju vsem krasny den,
Tomas Madle

ComboBox a vyhledavani

Od: Tomas Rosa <trosa(zv)seznam(tec)cz>
> ComboBoxu, tak aby kdyz zacnu
> psat treba "C" + "z" tak nasel "Czech
> republic" a ne "Zimbabwe"? Vzdy

Ahoj.
[...]
D6Prof+SP3; WinXPProf+SP1
programator amater

Jak zakazat vykreslovani focusu?

[*] likeapear <likeapear(zv)centrum(tec)cz> - 5.3.2004 09:24:04

Ale kdyz jim nastavim TabStop:=False tak focus nedostanou.

-- likeapear

From: "hlas" <hlas(zv)inmail.sk>
> Pouziva tu niekto IBO nad Firebirdom? Skusam s tym robit a prestava sa mi
to pozdavat.

Jak se branit cracknuti programu

[*] petr palicka <palicka.petr(zv)seznam(tec)cz> - 5.3.2004 08:19:55

Milos J. Hrach wrote:

> Ja osobne jine nez freeware aplikace nedelam.

Ja osobne se programovanim zivim, nemuzu psat zadarmo.

Nicmene nedilnou soucasti SW je technicka podpora a
te se dostane jenom platicim zakaznikum.

Peca

Jak zakazat vykreslovani focusu?

[*] petr palicka <palicka.petr(zv)seznam(tec)cz> - 5.3.2004 08:13:54

likeapear wrote:
> Aha, tak to by bylo mnohem cistsi. Dekuji.

ano, skryjes focus, ale ten prvek focus mit bude a
potom si nemyslim, ze je dobre, aby to uzivatel
nevedel. bude to komplikovat ovladani. tot muj
osobni nazor.

peca

Jak se branit cracknuti programu

[*] Pavel Malinsky <malinsky(zv)pmcom(tec)cz> - 5.3.2004 08:07:53

[*] Milos J. Hrach <delphi_konf(zv)post(tec)cz> - 5.3.2004 07:59:45

From: "Cizek Milan" <cizek.milan(zv)seznam(tec)cz>
Subject: Re: Jak zakazat vykreslovani focusu?> Remarks
> Because DrawFocusRect is an XOR function, calling it a second time with
> the same rectangle removes the rectangle from the screen.
>
> Pouzival jsem to u nekolika prvku, napr. TreeView nebo ComboBox a bez
> sebemensiho problemu... Staci jen ziskat ten spravny "rect", ktery focus
> ohranicuje.

Jak zakazat vykreslovani focusu?

[*] Cizek Milan <cizek.milan(zv)seznam(tec)cz> - 4.3.2004 23:52:54

Remarks
[...]

S pozdravem Milan Cizek, amatersky programator, D7 Ent
Win2k (SP3) a WinXP, cizek.milan(zv)seznam(tec)cz, ICQ: 59826637

firebird a sprava DB

[*] Slavomir Skopalik <skopalik(zv)elektlabs(tec)cz> - 4.3.2004 20:30:36

V tom, ze nepotrebuji mys, nemusim nic instalovat, ma to par kb (asi tak
300).
Jinak to ma hodne problemu, to souhlasim, ale pro praci, kdy vim co chci
je to idealni.

Slavek

> Dost silne tvrzeni :-)
>
> Kdyz to nic neumi, startuje to rychle, to jo. Ale v cem jeste
> je to neprekonany nastroj ?
>
> Ja osobne doporucuji IBExperta a to jeho placenou verzi.

DBGrid v .NET

[*] Zbysek Hlinka <hlinka(zv)hlinka(tec)cz> - 4.3.2004 20:58:41

Nastav DataSource a DataMember.

DBGrid v .NET

[*] Roland Turcan <konf(zv)rotursoft.sk> - 4.3.2004 20:48:39

Hello All!

http://exekutor.rotursoft.sk