TWebBrowser a zapamatanie typovanych hesiel

[*] KALUS Jozef <jozef.kalus(zv)spordat.sk> - 30.4.2004 13:24:47

ahoj ludkovia,

vie niekto z vas ako nastavit alebo ako docielit aby sa komponenta
TWebBrowser chovala tak ako explorer, ze ked niekde zadavate heslo aby
si ho zapamatalo a pri dalsom pristupe ho ponuklo, chcem aby sa to
chovalo ako v IE, ale akosi mi to stale ignoruje.

Delphi 6 Profesional, FireBird, Windows 2000

XSQLDA index out of range

Tohle mi hlasi, kdyz se snazim dosadit do Query parametr, ktery vubec neni v
SQL dotazu te Query

From: delphak(zv)centrum(tec)cz [mailto:delphak(zv)centrum(tec)cz]

[...]

[*] delphak(zv)centrum(tec)cz - 29.4.2004 09:18:07

[...]

Komponenty pro pristup k Firebird

[*] Ludek <delphi-konference(zv)bcpraha(tec)com> - 29.4.2004 09:02:05

Mate nekdo zkusenosti s pouzitim ZeosLibrary nebo UIB komponent pro pristup k
Firebird? Snesou bezchybne i urcitou zatez? Potrebuji pristupovat ke standardnimu
serveru i Embedded verzi. Pripadne ktere jine kompoennty byste podle svych
zkusenosti pro pristup k FB doporucili, preferuji free, ale neni podminkou.

obnovovanie dbgridu

D7, ADoexpres s D7

mam aplikaciu v nej form s dbgridom, pod nim tlacitka s pridavanim a
odoberanim zaznamov s datasetu. Ak pridam alebo vylucim zaznam prvy krat od
zobrazenia form / cez externu funkciu nie rovno v dbgride/ tak sa mi tieto
udaje v dbgride neobnovia. Ak to urobim druhy krat tak uz sa obnovia a aj
tie co som urobil pred tym uz su pridane alebo odobrate. V com moze byt
problem ? Skusal som aj refres formu a pod. ale stale to blbne.

QuickReport Pro 4(QuSoft) vs QuickReport Export(Gn

[*] Zapletal Martin <zapletal(zv)inoma(tec)cz> - 29.4.2004 08:44:02

Prosim nevite nekdo, jak kvalitni jsou exporty ve verzi QR 4. Zajima mne
hlavne export do PDF, RTF a TXT. Ve verzi 3 se RTF a TXT prakticky nedaly
pouzit, jednotliva pole a hlavicky poli se spojovala a oddelovani polozek
take nebylo nic moc. Take by mne zajimalo zda nekdo pouzivate QuickReport
Export od Gnostice a jak si tento v exportech stoji(ele neumi XML). Vim ze
QuickReport sam o sobe neni nic moc, ale exporty potrebuji a nic jineho
zatim nemohu pouzit. Tak mne prosim nepremlouvejte na FastReport, Sineu nebo
jine.(zatim)

Zapletal Martin
Vyvoj SW, Technik
________________________________
VSE O TELEFONNICH HOVORECH
INOMA - Brno, s.r.o.
Skacelova 18, 61200, Brno
Telefon : 541 211 337
Fax : 541 240 721
Mobil : 605 246 750
e-mail : zapletal(zv)inoma(tec)cz
http : www.inoma(tec)cz

modulo11

[*] Ing. Pavel Zilinec <zilinec(zv)psinfos(tec)cz> - 29.4.2004 06:20:37

Sice jsou tam jeste nejake specialni fce, ale ty si lehce nahradis za
klasicke ...

procedure ExtractUcet(const AUcet : string; var APredcisli, ACisUctu : string);
var MyPomStr : string;
begin
MyPomStr := ReplaceStr(AUcet, ' ', '');
{Z poslaneho uctu odstranim pomlcku vzadu}
if LeftStr(RightStr(MyPomStr, 4), 1) = '-' then
MyPomStr := LeftStr(MyPomStr, Length(MyPomStr) - 4) + RightStr(MyPomStr, 3);
{Pokud je tam '-', tak je to hned jasne}
if Occurs('-', MyPomStr) > 0 then
begin
APredcisli := LeftStr(MyPomStr, Pos('-', MyPomStr) - 1);
ACisUctu := RightStr(MyPomStr, Length(MyPomStr) - Length(APredcisli) - 1);
end
{Jinak to vezmu podle poctu znaku zprava}
ACisUctu := RightStr(MyPomStr, 10);
if Length(MyPomStr) <= 10 then APredcisli := ''
else APredcisli := LeftStr(MyPomStr, Length(MyPomStr) - 10);
end;
{Pokud je neco moc dlouhe, jde o chybu a vse bude nulove}
if (Length(APredcisli) > 6) or (Length(ACisUctu) > 10) then
begin
APredcisli := '';
ACisUctu := '';
end;
{Doplnim zleva nuly}
APredcisli := StrPadL(APredcisli, 6, '0');
ACisUctu := StrPadL(ACisUctu, 10, '0');
end;

function ValidateUcet(const AUcet : string; AHlaseni : Boolean) : Boolean;
const
MyVahy : array [1..10] of Byte = (6, 3, 7, 9, 10, 5, 8, 4, 2, 1);
MyVahyP : array [1..6] of Byte = ( 10, 5, 8, 4, 2, 1);
var
i : Byte;
MyVysledek : Integer;
MyPredcisli, MyCisUctu : string;
if Trim(AUcet) = '' then Exit;
MyVysledek := 0;
{Vytahnu si predcisli a samotne cislo}
ExtractUcet(AUcet, MyPredcisli, MyCisUctu);
{Musi tam byt jen cislice a nesmi to byt prazdne (pak tam byla chybna delka)}
Result := StrToInt64Def(MyPredcisli + MyCisUctu, -1) > 0;
{Kontrola predcisli}
if Result then
begin
for i := 1 to 6 do
MyVysledek := MyVysledek + StrToInt(MyPredcisli[i])*MyVahyP[i];
if MyVysledek mod 11 <> 0 then Result := False;
end;
{Kontrola cisla uctu}
if Result then
begin
for i := 1 to 10 do
MyVysledek := MyVysledek + StrToInt(MyCisUctu[i])*MyVahy[i];
if MyVysledek mod 11 <> 0 then Result := False;
end;
{Pripadna hlaska, pokud to chtel}
if not Result and AHlaseni then
PS_Upoz('', Format(PSApp.LocStr(9002), [AUcet]));

Wednesday, April 28, 2004, 11:13:39 PM, bylo napsano:

h> Neviete niekto poradit s algoritmom, resp. funkciou pre modulo11,
h> kontrola bankoveho uctu?

sprava uzivatelov v Delphi

[*] Slavomir Skopalik <skopalik(zv)elektlabs(tec)cz> - 29.4.2004 03:48:27

> [...]

> pomocou zaradenia do urcitej role (UZIVATEL, ADMINISTRATOR,
> VYSETROVATEL). Vsetko funguje tak ako ma, akurat ked chcem

FB: sprava uzivatelov v Delphi

[*] Fedor 'fi0dor' Tirsel <fi0dor(zv)fi0dor.info> - 29.4.2004 03:22:22

Zdravim,

[...]
akurat ked chcem napr. novo-vytvorenemu uzivatelovi priradit rolu UZIVATEL,
poslem na server dotaz tvaru GRANT UZIVATEL TO LOGIN_UZIVATELA. Z nejakeho, mne
neznameho dovodu, sa tento dotaz ale neprevedie resp. sa prevedie, ale nema
ziaden ucinok -- novo-vytvoreny uzivatel nie je vlastnikom role UZIVATEL. Ked
vsak rovnaky dotaz GRANT UZIVATEL TO LOGIN_UZIVATELA prevediem napr. v IB
Expert, tak sa dotaz prevedie spravne a uzivatel je clenom zadanej role.
Podotykam, ze v mojej aplikacii sa prihlasujem uzivatelom, ktory ma plne prava
(WITH ADMIN OPTIONS a pod.) -- tie iste prihlasovacie parametre mam aj v IB
Expert. Neviete v com by mohol byt "zakopany pes" -- preco to z Delphi nefunguje
a z IB Expert ide?

Kod, ktorym pridavam noveho uzivatela a pridelujem rolu:

try
with sprava_uzivatelov.ib_users do
begin
Active := true;
SecurityAction := ActionAddUser;

//prekonvertujem diakritiku
UserName := slovakToAscii( priezvisko.Text + '_' + meno.Text );
Password := slovakToAscii( self.heslo.Text );
FirstName := slovakToAscii( self.meno.Text );
LastName := slovakToAscii( self.priezvisko.Text );

//pridam uzivatela
AddUser;
Active := false;
//opravim diakritiku a pridelim prava novemu uzivatelovi
sprava_uzivatelov.transaction.CommitRetaining; //potvrdim transakciu
sprava_uzivatelov.doQuery( sprava_uzivatelov.query_security_db, 'UPDATE users
SET first_name = ''' + self.meno.Text + ''', last_name = ''' +
self.priezvisko.Text + ''' WHERE user_name = ''' + UpperCase(
sprava_uzivatelov.ib_users.UserName ) + '''');

if role = 'ADMINISTRATOR'
then admin := ' WITH ADMIN OPTION'
else admin := '';

sprava_uzivatelov.doQuery( sprava_uzivatelov.query_security_db, 'GRANT ' +
role + ' TO ' + UpperCase( sprava_uzivatelov.ib_users.UserName ) + admin );
sprava_uzivatelov.doQuery( sprava_uzivatelov.query_database, 'GRANT ' + role +
' TO ' + UpperCase( sprava_uzivatelov.ib_users.UserName ) + admin );

sprava_uzivatelov.transaction.Commit; //potvrdim transakciu
end;

S pozdravom...
--
Fedor 'fi0dor' Tirsel
www.fi0dor.info

modulo11

[*] hlas <hlas(zv)inmail.sk> - 28.4.2004 23:13:39

Neviete niekto poradit s algoritmom, resp. funkciou pre modulo11,
kontrola bankoveho uctu?

LockWindowUpdate a styl Windows XP

28.4.2004 Vaclav Sykora:
> v MDI aplikaci pouzivam LockWindowUpdate na MainForm pri vytvareni MDI
> children, abych zabranil nehezkemu problikavani. Problem je, ze na WinXP
> s klasickym stylem Windows je to v poradku, ale jakmile zmenim styl na
> WindowXP, tak jakoby funkce prestane fungovat. Musim pouzit ve Windows
> XP nejakou jinou funkci nez LockWindowUpdate?

Tuhle funkci pouzivam i na WinXP. Pokud chces vytvaret MDI okna a
maximalizovat je bez problikavani, zkus si do OnCreate MDI child okna
dat neco takoveho (okno nema nastaven wsMaximize primo na formu):

var
R:TRect;
begin
Win32Check(Windows.GetClientRect(fPSpad.ClientHandle, R));
FBlockPoint := Point(0, 0);
BoundsRect:=R;
WindowState := wsMaximized;

LockWindowUpdate a styl Windows XP

[*] Vaclav Sykora <vaclav.sykora(zv)accidis(tec)cz> - 28.4.2004 20:39:19

Dobry den,

[...]

WordApp - vyvolani dialogu pro Tisk

[*] Martin Pavera <martin.pavera(zv)cmail(tec)cz> - 28.4.2004 19:23:11

Zdravim,

oteviram pomoci programu v Delphi dokument v MS Word:

WordApp := CreateOleObject('Word.Application');
WordApp.Documents.Open(Soubor);
Po otevreni potrebuji vyvolat dialog pro Tisk (Ctrl+P).
Zkousel jsem
WordApp.ActiveDocument.Print;
nebo
WordApp.ActiveDocument.PrintOut;
ale MS Word rovnou tiskne...

Mohl bych dokument otevrit a tisknout pomoci
ShellExecute(Application.handle,'Print',PChar(CestaAMenoSuboruDOC),Nil,Nil,S
W_SHOW)
ale nevim co napsat misto slova 'Print', aby Word otevrel dialog pro tisk.

Diky
Martin Pavera

Zjisteni datumu aplikace

[*] ing. Jan Fiala <jan.fiala(zv)wo(tec)cz> - 28.4.2004 19:05:06

28.4.2004 Dalibor Toman:
> samozrejme zalezi cim se kopiruje. Pokud kopirujici utilita precte
> nastaveni casu ze stareho souboru a nastavi ho po kopirovani na novem
> souboru pak se samozrejme naoko nic nezmeni.

Pokud to ovsem nekopirujes (neinstalujes) na jiny pocitac, aby ses v
About dozvedel datum a cas kompilace. A to bylo zrejem predmetem
dotazu

Zjisteni datumu aplikace

[*] Ondrej Kelle <o.kelle(zv)digitalpublishing.de> - 28.4.2004 17:14:55

> jak zjistit datum kompilace aplikace?
> Verzi uz vim jak, chci jeste to datum dat do about..

Priamo v PE headri je na to vymedzene miesto, delphi ho vsak nevyplna.
Tu je IDE wizard, ktory ho tam po uspesnej kompilacii doplni:
http://codecentral.borland.com/codecentral/ccweb.exe/listing?id=19823
Najdes tam aj priklad, ako tu hodnotu potom precitat.

Rozdil velikosti fontu na tiskarne

[*] Petr Daricek <petr.daricek(zv)seznam(tec)cz> - 28.4.2004 16:58:52

Ahoj,
pokud vytisknu nejaky text na monitor a stejny text take na tiskarnu, tak nejsou uplne stejne velke. Coz lze zjistit na priklade dole. Nevite nekdo co to zpusobuje? Tisknu text do ctverce na obrazovce a nasledne na tiskarnu, pokud se mi na obrazovce vleze text do daneho prostoru a na tiskarne ne, pak je problem. :-(
Diky Petr Daricek

function TForm1.ToMMX(Value: Integer; Canvas: TCanvas): Integer;
begin
Result:=Round(Value*GetDeviceCaps(Canvas.Handle,LOGPIXELSX)/254);
end;

function TForm1.ToMMY(Value: Integer; Canvas: TCanvas): Integer;
begin
Result:=Round(Value*GetDeviceCaps(Canvas.Handle,LOGPIXELSY)/254);

const Text='Nejaky text raz dva tri';
begin
Image1.Canvas.Rectangle(ToMMX(10,Image1.Canvas),ToMMY(10,Image1.Canvas),ToMMX(200,Image1.Canvas),ToMMY(50,Image1.Canvas));
Image1.Canvas.TextOut(ToMMX(20,Image1.Canvas),TOMMY(20,Image1.Canvas),Text);

Printer.BeginDoc;
Printer.Canvas.Rectangle(ToMMX(10,Printer.Canvas),ToMMY(10,Printer.Canvas),ToMMX(200,Printer.Canvas),ToMMY(50,Printer.Canvas));
Printer.Canvas.TextOut(ToMMX(20,Printer.Canvas),TOMMY(20,Printer.Canvas),Text);
Printer.EndDoc;
end;

Zjisteni datumu aplikace

[*] Ludek ZITA <konference(zv)sales(tec)cz> - 28.4.2004 16:52:51

On Behalf Of Lahoda Radek

> jak zjistit datum kompilace aplikace?
> Verzi uz vim jak, chci jeste to datum dat do about..
> dekuji

Ahoj.
Napad : pridat si polozku do version info (prave tlacitko na hodnotami -
add key).
Mozna by na to slo napsat nejake udelatko do IDE, ktere by polozku
automaticky aktualizovalo.

Ludek

SQL reference

[*] petr palicka <palicka.petr(zv)seznam(tec)cz> - 28.4.2004 16:40:50

Ahoj,

na webu ne, ale <reklama> vrele doporucuju
knihu Interbase/Firebird Tvorba, programovani
a sprava databazi od Pavla Cisare. Jeji
soucasti je SQL referencak v cestine </reklama>

Peca

Zjisteni datumu aplikace

[*] Dalibor Toman <dtoman(zv)fortech(tec)cz> - 28.4.2004 15:36:40

On Wednesday, April 28, 2004 1:54 PM [CET], Jiri Virt <virt(zv)volny(tec)cz>
wrote:

> [...]
>
> ftCreationTime structure that contains the time of file creation.
> ftLastAccessTime structure that contains the time that the file was
> last accessed.
> ftLastWriteTime structure that contains the time of the last write
> operation.
>
> vic tam neni ...
>
> zkousel sem, ale kopirovani se opravdu tyto casy nemeni ..

samozrejme zalezi cim se kopiruje. Pokud kopirujici utilita precte
nastaveni casu ze stareho souboru a nastavi ho po kopirovani na novem
souboru pak se samozrejme naoko nic nezmeni.

pokud existuje datum kompilace tak je v PE hlavicce (nikoliv v
adresarove polozce). Cili je potreba prohlednout PE hlavicku (PE
Viewer od P. Vonese, knihovny z JEDI ci jak se to jmenuje atd)

DBGrid, multine, rowheights

[*] Jozef Strnadik <strnadik(zv)mbox.mrp.sk> - 28.4.2004 15:26:38

Zdravim,

v DBGride potrebujem zobrazit memo pole, kt. text moze byt viacriadkovy.
Toto riesim v udalosti OnDrawColumnCell. Avsak ako nastavit vysku
jednotlivych riadkov tak aby odpovedala vyske textu v memo poli neviem.

Je mi jasne, ze cesta vedie cez TStringGrid(DBGrid).Rowheight[Index], avsak
ako urcim index riadku v metode OnDrawColumnCell neviem.

Poradi niekto?

Jozef Strnadik

rozdil mezi clear a count

28.4.2004 Fitz Ladislav:
> mam jeden doplnujici dotaz - pouzil jsem tListView v rezimu OwnerData, pro
> zmenu poctu polozek jsem pouzival konstrukci

> ale trvalo to prilis dlouho, tak jsem zkusil items.clear vyhodit a je to
> mnohonasobne rychlejsi (z 1 minuty na pul vteriny)

P%okud pouzivas OwnerData, staci nastavit Count. ListView si pak rekne
o 0 polozek. O data se staras ty.

SQL reference

[*] Peter Ondras <peter.ondras(zv)pse.sk> - 28.4.2004 14:34:34

Zdravim.

Existuje niekde na webe popis vacsiny SQL prikazov, nalepsie v cestine
alebo slovencine, pripadne aj s nejakymi kratkymi ukazkami pre firebird?

Dakujem.

Zjisteni datumu aplikace

[*] Dalibor Toman <dtoman(zv)fortech(tec)cz> - 28.4.2004 13:38:26

On Wednesday, April 28, 2004 10:50 AM [CET], Jiri Virt <virt(zv)volny(tec)cz>
wrote:

> to si myslim, ze dela obsahuje ftCreationTime

tezko.

Soubor ulozeny v NTFS (asi i v FAT32) ma nekolik polozek s casem ktere
se vztahuji k ruznym vecem:

- vytvoreni souboru (creation time) - coz obecne nema nic spolecneho s
casem kompilace (nepot po zkopirovani/instalaci kompilovaneho execka
se samozrejme vytvari novy soubor, ktery logicky muze dostat creation
data odlisne od compile time)
- posledni modifikace (last write time)
- posledni pristup (posledni cteni, posledni zapis - last access time)

pokud se nepletu.

D. Toman

Zjisteni datumu aplikace

[...]

Jirka Virt

Lze v Delphi zjistit vytizeni CPU ?

[*] Miroslav Sojka <sojka(zv)transoft(tec)cz> - 28.4.2004 12:34:21

Diky, jdu se na to podivat.

From: MMS [mailto:preas_w(zv)stonline.sk]

Mohli by ste mi niekto poradit komponenty k Delphi na zaistenie
elektronickeho podpisu s ktorymi mate dobre skusenosti?

rozdil mezi clear a count

[*] Fitz Ladislav <ladislav.fitz(zv)kodytek(tec)cz> - 28.4.2004 12:20:19

zdravim

mam jeden doplnujici dotaz - pouzil jsem tListView v rezimu OwnerData, pro
zmenu poctu polozek jsem pouzival konstrukci

items.beginupdate;
try
items.clear;
items.count:=;
finally
items.endupdate;
end;

ale trvalo to prilis dlouho, tak jsem zkusil items.clear vyhodit a je to
mnohonasobne rychlejsi (z 1 minuty na pul vteriny)

chtel bych se zeptat jestli se v tom nekde neschovava nejaka zrada typu
neuvolnovani pameti

Lze v Delphi zjistit vytizeni CPU ?

[*] Ales Vasicek <vasicek(zv)ecommerce(tec)cz> - 28.4.2004 12:00:16

CPU Usage Measurement routines for Delphi and C++ Builder

Author: Alexey A. Dynnikov
EMail: aldyn(zv)chat.ru
> [...]

> From: Miroslav Sojka [mailto:sojka(zv)transoft(tec)cz]
>
> Dobry den,
> lze nejak v Delphi zjistit vytizeni CPU ?

Jak spojit dva retezce v SQL

smarja,

nejak nemuzu prijit na takovou banalitu

v IB SQL jak spojit dva retezce

SELECT CAST(15 AS char(2)) +CAST(15 AS char(2))

vysledek je porad 30 a ne 1515 ?

Kdepak delam chybu

Komponenty pre el. podpis

[*] Petr Zahradnik <clexpert(zv)clexpert(tec)cz> - 28.4.2004 11:32:12

Puvodni zprava ze dne 28.4.2004:

> Na seminari v Belohrade ukazoval Petr Zahradnik vyuziti CAPICOM,
> coz je tusim soucast Windows. Odkaz na jeho prezentaci najdes na
> www.haes(tec)cz.

Tady je to primo, prezentace, zdrojaky, odkazy:
http://www.clexpert(tec)cz/podpora/belohrad2004/

Jak spojit dva retezce v SQL

[*] Ing. Marek Kocan <kocan(zv)ebchod(tec)cz> - 28.4.2004 11:40:13

Cau, zkus select '15'||'15' .... u toho, co delas, se
provede zase automaticka konvereze na cislo a proto vysledek
30. Vice o slucovani retezcu viz (mala reklama:)) )

http://www.dbsvet(tec)cz/view.php?cisloclanku=2004030303

KER

> SELECT CAST(15 AS char(2)) +CAST(15 AS char(2))
>
> vysledek je porad 30 a ne 1515 ?
>
> Kdepak delam chybu
>
> diky
>
> Jirka Virt

OT: Komponenty pre el. podpis

[*] MMS <preas_w(zv)stonline.sk> - 28.4.2004 10:41:59

Mohli by ste mi niekto poradit komponenty k Delphi na zaistenie
elektronickeho podpisu s ktorymi mate dobre skusenosti?

cannot attach to password database

Omlouvam se vsem, chyba byla na me strane :-(

Zjistil jsem, ze ISC4.gdb na serveru opravdu neni. Nakopiroval jsem ji odjinud a pripojeni k FB uz funguje.
( Jak je to jednoduche, kdyz vite, v cem je chyba :-)).

Diky za pripadne rady, dal v tomto vlaknu neni nutne pokracovat.
Od: "Jiri Virt" <virt(zv)volny(tec)cz>
Komu: <delphi-l(zv)clexpert(tec)cz>
Odeslano: 28. dubna 2004 9:19
Predmet: Re: Zjisteni datumu aplikace

> verze:= DateToStr(GetFileLastWriteTime(Application.ExeName));
>
> Jirka Virt

OT: MS-WORD vs. PC SUITE 602

[*] Tomas Fajman <tomas.fajman(zv)ortex(tec)cz> - 28.4.2004 09:47:46

Pro vystup do wordu pouzivam zhruba todle nevite nekdo ekvivalent pro PC
SUITE 602?

cont.CreateObject('Word.Basic',False);
MyWord:=cont.OleObject;
MyWord.FileOpen(FrmName);
MyWord.EditFind(wname)
MyWord.StartOfDocument;
MyWord.FilePrintSetup(tiskarna);
MyWord.FilePrint;

OT: exoprt z MSSQL do Paradox DB

[*] Tomas Fajman <tomas.fajman(zv)ortex(tec)cz> - 28.4.2004 09:41:44

[...]

[*] Lahoda Radek <lahodar(zv)uniplet(tec)cz> - 28.4.2004 09:33:42

pardon, v helpu jsem to prehlidl
DateTimeToStr(FileDateToDateTime(FileAge(FileName)));

> Verzi uz vim jak, chci jeste to datum dat do about..
> dekuji
>
> Radek Lahoda

Zjisteni datumu aplikace

[*] Lahoda Radek <lahodar(zv)uniplet(tec)cz> - 28.4.2004 09:15:40

zdravim,
[...]

Jak doopravdy ulozit data na disk

[*] Josef Kokes <kokes(zv)fsid.cvut(tec)cz> - 28.4.2004 07:19:31

Procedura Flush(Soubor) prepise data ze souboroveho bufferu na disk, aniz by
doslo k uzavreni souboru.
Kokes

From: "Lasevic, Martin" <mlasevic(zv)ratiopharm(tec)cz>

> Ahojek, resim problem, jak zobrazovat soucty numerickych sloupcu v
dbgridu.
> Dival jsem se tady do archivu a kdysi se neco resilo trosku krkolomnym
> zpusobem, ktery nemuzu pouzit
> Existuje nejaky klon DBGridu, ktery tohle umi ( data taham pres TDataSet)
> nebo mi nezbyde, nez se na to vrhnout a napsat si to?
>
> Jo, je to V D5Profi, beha pod W9x, W2k, WXPP, data jsou tahana z MSSQL
2000
> pres ODBC.

OT: algoritmus modulo 97-10

[*] Martin Pavera <martin.pavera(zv)cmail(tec)cz> - 27.4.2004 19:34:36

Zdravim,
omlouvam se za off-topic, ale uz nevim kde se mam zeptat...

Nezna nekdo algoritmus "modulo 97-10" pro kontrolu zahranicniho uctu
(pro kontrolu tuzemskeho uctu "modulo 11" znam).

Dekuji
Martin Pavera

Soucty sloupcu v DBGridu

[*] Jaroslav Uher <jarek(zv)iuher(tec)cz> - 27.4.2004 18:22:29

On 27 Apr 2004 at 17:38, Lasevic, Martin wrote:

> [...]
> krkolomnym zpusobem, ktery nemuzu pouzit Existuje nejaky klon DBGridu,
> ktery tohle umi ( data taham pres TDataSet) a nebo mi nezbyde, nez se

ja pouzivam TSMDBGrid, freeware komponenta by
Mike Shkolnik, Scalabium Software
http://www.scalabium.com

a ta ma mj. i Footer, viz

DBGrid2DrawFooterCell(Sender: TObject;
Canvas: TCanvas; FooterCellRect: TRect; Field: TField;
var FooterText: String; var DefaultDrawing: Boolean);
begin
if Assigned(Field) AND (Field.FieldName = 'CENAN1') then
begin
DefaultDrawing := False;
Canvas.FillRect(FooterCellRect);
Canvas.Font.Color := clRed;
FooterText := FormatFloat(Format_Real,Sumar_Zbozi);

FooterCellRect.Left := FooterCellRect.Left + 2;
FooterCellRect.Top := FooterCellRect.Top + 1;
// or DT_WORDBREAK or DT_EXPANDTABS or
DT_NOPREFIX or DT_VCENTER
DrawText(Canvas.Handle, PChar(FooterText), Length(FooterText),
FooterCellRect, DT_RIGHT)

kde si muzes vse zobrazit/vykreslit.
Uprimne receno, zatim jsem ale nenasel zpusob jak to (spolu s
DBGridem) vytiskout.

Jarek Uher

Mozilla public licence

[*] Ludek <delphi-konference(zv)bcpraha(tec)com> - 27.4.2004 17:46:26

[...]

[*] Lasevic, Martin <mlasevic(zv)ratiopharm(tec)cz> - 27.4.2004 17:38:25

Ahojek, resim problem, jak zobrazovat soucty numerickych sloupcu v dbgridu.
Dival jsem se tady do archivu a kdysi se neco resilo trosku krkolomnym
zpusobem, ktery nemuzu pouzit
Existuje nejaky klon DBGridu, ktery tohle umi ( data taham pres TDataSet) a
nebo mi nezbyde, nez se na to vrhnout a napsat si to?

Jo, je to V D5Profi, beha pod W9x, W2k, WXPP, data jsou tahana z MSSQL 2000
pres ODBC.

ing. Martin Lasevic
Software Specialist
Tel.: +420-2-51 02 11 30, +420-602-298 904
Fax: +420-2-51 02 11 23
mailto:mlasevic(zv)ratiopharm(tec)cz

Porty com

[*] Slavomir Skopalik <skopalik(zv)elektlabs(tec)cz> - 27.4.2004 17:06:22

Stineni nepomuze, a alobalem uz vubec ne. Pomohla by ocelova trubka
s dostatecne silnou stenou :((((.
Duvod je ten, ze stine dlouzi proti elektrostatickemu ruseni.
Jedinne co funguje, tak je kroucena dvoulinka a diferencialni
zapojeni (bez zeme).
Dale hodne pomaha zatlumeni (treba RC filter) a ukoncovaci odpory.
Dale pak ti muze pomoci filter v aplikaci.
Pokud je ruseni, a signal od rele alespon 50 ms, tak by jsi mel
vzorkovat po 5ms a plovoucim medianem z 10 vzorku urcit udalost
(staciu 6 pozitivnich vzorku ve vyberu).

Slavek

> Dekuji za reakci, mel bych ted jeste takovou mensi otazku, je
> fakt ze draty (5ti zilove vedeni) vedou v miste kolem el.
> vedeni 220V, staci je odrusit alobalem nebo je vymenit za
> nejake specialne stinene vedeni.

tisk vlastni grafiky pomoci Siney

[*] Vaclav Krmela <krmela(zv)ustinadorlici(tec)cz> - 27.4.2004 14:54:12

> [...]

- odkaz na funkci, ktera vypocte nazev souboru
- prime nacteni obrazku odkudkoliv pomoci OnGetPicture
Obrazek je mozne za behu jeste modifikovat, napr. dithering,
pomoci OnPreparePicture

> [...]

http://www.sinea(tec)cz/default.asp?page=70
Jenom za posledni dva tydny tam naleznes vice nez
10 odpovedi na vsechny tvoje vyse polozene otazky.

Vaclav Krmela

tisk vlastni grafiky pomoci Siney

[*] Vaclav Krmela <krmela(zv)ustinadorlici(tec)cz> - 27.4.2004 15:00:13

> From: petr palicka
>
> OnNactiObraz(Sender: TSestava; const ANazev: String;
> APicture: TPicture): Boolean;
>
> ale to, jestli se nepletu, je pro nacteni/kresleni obrazku
> pro podklad cele sestavy. ja doufal v kresleni do prvku
> umisteneho v tele sestavy.

Tato funkce se vola pro vsechny obrazky nezavisle
na jejich umisteni. Samozrejme i v tele sestavy.

Vaclav Krmela

Porty com

[*] Radek Szurman <surad(zv)digijoe(tec)com> - 27.4.2004 14:52:11

[...]

Radek Szurman

> [...]
> Rele mit co nejblize a hlavne nevezt draty kolem
> jinych (moznost indukce a falesnych signalu).
> Osciloskopem zkontrolavet kvalitu signalu na CTS.

Jak zablokovat/odblokovat klavesnici

[*] Lukas Barton <look_as(zv)cnawr(tec)cz> - 27.4.2004 14:14:07

Zablokuj i ActionList zmenou property State. Lukas