Zmena Aliasu za behu

[*] Dalibor Faltynek <dalibor.faltynek(zv)orgrez(tec)cz> - 27.5.2004 13:03:09

No jo, asi musim jeste taky zavrit a otevrit session.
Dalik.

Zmena Aliasu za behu

[*] Dalibor Faltynek <dalibor.faltynek(zv)orgrez(tec)cz> - 27.5.2004 12:51:07

Ahoj,
proc tohle nefunguje? Po zmene cesty a znovuotevreni dotazu se ukaze stejna
tabulka jako pred zmenou. Ostatne je to podle prikladu 502 v 1001 tricich.
(D5ent, databaze paradox).

procedure TForm1.ComboBox1Click(Sender: TObject);
var AParams: TstringList;
begin
AParams:=TStringList.Create;
try
query1.Close;
Smetr.GetAliasParams('Metrologie', AParams);
AParams.Clear;
AParams.Add('PATH:=M:\7200');
Smetr.ModifyAlias('Metrologie', AParams);
SMetr.SaveConfigFile;
application.ProcessMessages;
query1.open;
finally
AParams.Free;

Diky Dalik.

LAN BOOT

[*] Stasko Peter <stasko(zv)fic(tec)cz> - 27.5.2004 12:37:06

No jo.. Ale ako to nakonfigurovat na WIN 2000 Server ?

From: "Peter Ondras" <peter.ondras(zv)pse.sk>> Potrebujes na server nainstalovat Firebird - verziu podla operacneho
> [...]

MySQL robi).. neviem, mozno to je moja skreslena predstava, ale bolo by to

Miso

kriticke sekce z delphi do c

[*] Matejcek Petr <konference(zv)crhov.komfi(tec)cz> - 24.5.2004 12:26:13

DD,

[...]

diky PM

Firebird 1.5 - build 4290 vs. 4306

ja ze mam nainstalenou verzi 4306 .. a stahoval jsem si ten exe balik.

Jirka Virt

On 24 May 2004 at 10:23, martin wrote:

> hrabal som po sf.net a nasiel som tam 2 final verzie FB 1.5
> (Pre Win32)
> Firebird-1.5.0.4290_win32.zip
> Firebird-1.5.0.4306-Win32.exe
> Samozrejme ta druha je uz s instalatorom, ale nejak nesedi build.
> 4290 vs. 4306

Zrejme jde o chybu nazvu archivu. Jaj jsem z neho nainstaloval build
4290 :-)

S pozdravem
Pavel Cisar (ICQ: 89017288)

On 24 May 2004 at 9:47, Tomas Bradle wrote:

> [...]
> zmizelo, IB 6 ma asi opravdu nejaky "zvlastni" chyby. Nicmene trigger
> neukladal informace o shode BFIMAGE a AFIMAGE.
>
> Teprve kdyz jsem upravil nize uvedeny kousek kodu triggeru na:
>
> if (NEW.AFIMAGE = NEW.BFIMAGE) then
> UPDATE CHG_TITULY SET SAMEIMAGE=1 WHERE ID=NEW.ID;
> ELSE
> UPDATE CHG_TITULY SET SAMEIMAGE=0 WHERE ID=NEW.ID;
>
> tak to chodi, jak ma.
>
> Nevi nekdo nahodou proc je potreba UPDATE a nestaci pouhe
> NEW.SAMEIMAGE=1 ? Pripadne, jaky je v tom rozdil ?Ja myslel, ze to je

Pokud je trigger BEFORE, pak by mela pouha zmena NEW.* fungovat.
Pokud je trigger AFTER, pak samozrejme nezabere, protoze zmena uz se
provedla.

S pozdravem
Pavel Cisar (ICQ: 89017288)

FB na web

[*] Peter Ondras <peter.ondras(zv)pse.sk> - 24.5.2004 11:04:04

Table je pomale co na web nie je prilis vhodne.> -----Original Message-----
> ..nerobil som nikdy web prezentacie, takze neviem co by to presne
mohlo
> vyzadovat, ale mam FireBird DB, ktora mi teraz bezi na lokalnej
sieti...
> chcel by som vsak dat nejake udaje z DB na web..provider je Slovak
> Telecom,
> takze neviem co by to mohlo obnasat..ake su vase skusenosti..

XML schema editor

[*] Jakub Martinek <listbox(zv)vakmb(tec)cz> - 24.5.2004 10:58:03

Jedine, co jsem schledal jako pouzitelne bylo XMLSpy. Ale ta cena :-(

Jakub Martinek
jmartinek(zv)vakmb(tec)cz

> Nemate typ na pouzitelny %subj% ?
> Diky za info.
>
> Ing. Slavomir Skopalik

Algoritmus: frekvencia fraz v subore

[*] Jiri Koula <dino(zv)atrey.karlin.mff.cuni(tec)cz> - 24.5.2004 10:35:59

Hoj,

> [...]

operaci porovnani znaku, pri prevodu s hodnotou toho znaku budes jeste
muset nejak operovat, aby prispela k celkovemu cislu.

[*] Miso <delphinpp(zv)atlas(tec)cz> - 24.5.2004 10:25:57

Zdar,

[...]
dik,
Miso

Stringgrid - autom. zvet. vysky radku podle obsahu

Odesilatel: Lebeda David <david.lebeda(zv)comarr(tec)cz>
Datum: Ctvrtek, 20.kvetna 2004 - 1:27 odp.

> Ahoj,
>
> podivej se na funkci DrawText. Das-li ji do parametru DT_CALCRECT,
> funguje tak, ze
> nevykresli text, ale vrati TRect, do ktereho se text vejde (viz
> napr. zdrojak TLabelu). Tj.
> takto zjistis rozmery textu a pak uz jen zbyva nastavit vysku
> radku. Viz help k DrawText.

Zkusil jsem to, koukal jsem i do ruznych zdrojaku, ale nedari se mi to udelat. :( Muzete mi nekdo poradit kde delam chybu? Treba je to nejaka prkotina, ale jak uz do toho dlouho koukam, tak ji treba nevidim...

procedure TfrmZaznamy.MujGridDrawCell(Sender: TObject; ACol, ARow: Integer;
Rect: TRect; State: TGridDrawState);
var
Akce: Cardinal;
R: TRect;
Tmp: AnsiString;
begin
With MujGrid Do Begin
tmp:=Cells[ACol, ARow];
// Canvas.TextRect(Rect, Rect.Left+2, Rect.Top+2, Cells[ACol, ARow]);
OnDrawCell:=nil;
R:=Rect;
Akce := DT_LEFT or DT_TOP or DT_WORDBREAK;
if ACol = 4 then
begin
InflateRect(R, 2, 2);
DrawText(Canvas.Handle, PChar(tmp), length(tmp), R,
DrawTextBiDiModeFlags(DT_EXPANDTABS or Akce or DT_CALCRECT or DT_NOPREFIX));
if RowHeights[ARow]<Abs(R.Top-R.Bottom) then
RowHeights[ARow]:=Abs(R.Top-R.Bottom);
end;
Canvas.FillRect(Rect);
InflateRect(R, -2, -2);
DrawText(Canvas.Handle, PChar(tmp), length(tmp), R, Akce);
OnDrawCell:=MujGridDrawCell;

Co je totiz divne, je to, ze kdyz se dostanu to teto udalosti, tak Rect ma hodnoty napr. LT[244;21];RB[357;41]. No a kdyz chci zjistit, jak bude velky tenhle "ctverec" po dosazeni textu, jeho zalomeni na vice radku atd., tak dostanu LT[246;23];RB[249;36] coz je mnohem mensi nez ten puvodni - nevite teda nekdo, kde delam chybu?

Diky vsem za Vas cas!
D6Prof+SP3; WinXPProf+SP1; FB 1.0.3
programator amater

FTP pomoci synapse za proxy serverem - nejde vylis

[*] Lukas Gebauer <gebylist(zv)mlp(tec)cz> - 24.5.2004 10:27:58

> Nastav ForceOldPort. Synapse se pokousi spojit pomoci IPv6 a tvuj
> proxy to nepodporuje.

Presneji receno... nejde o IPv6, ale o nove FTP prikazy EPRT a EPSV,
ktere definuje RFC-2428 ze zari roku 1998!

Je smutne, ze ani behem sesti let nekteri vyrobci firewallu a NAT
routeru dodnes nebyli schopni pridat podporu pro tyto prikazy, zvlast
kdyz jsou tyto nove prikazy site namiru prave firewallum a NAT
routerum, aby tyto zarizeni melo mnohem mene prace... ;-(

Dalsi veci je trebas ten fakt, ze FTp pres IPv6 se bez techto prikazu
ani neobejde. Nicmene tyto nove prikazy jsou velmi vyhodne i pro
klasicke IPv4!

Firebird 1.5 - build 4290 vs. 4306

[*] martin <matrix(zv)inmail(tec)cz> - 24.5.2004 10:23:52

Dobry den,

[...]

Pre linux som tam nasiel iba build 4290
FirebirdSS-1.5.0.4290-0.i686.rpm
Mam taky pocit, ze 4290 je vlastne FB 1.5 RC9.
Je to tak?
A kde je potom 4306 pre linux?
Je teda nejaky rozdiel medzi 4290 vs. 4306? ...okrem inc(16)

D7Pro,FB1.5,FibPlus

----------
* www.inMail(tec)cz - Vase emailova adresa na cely zivot ZDARMA
* www(tec)czechia.com - profesionalni webhosting a registrace domen za vyhodne ceny
* Zoner Media Explorer 6 - Poznejte kouzlo digitalni fotografie! (http://www.zoner(tec)cz/zme6)

problem s tiskem na win98

[*] Martin Krim <krim(zv)nzservis(tec)cz> - 24.5.2004 10:05:40

tiskovym serverem jsem myslel unitu, ktera maluje na Canvas :-)) (omlouvam
se z mateni)

Od: "Dusan Slachta" <slachtadusan(zv)hotmail.com>
Komu: delphi-l(zv)clexpert(tec)cz
Predmet: Zvetsovani vyrezu obrazovky
Datum: 21.5.2004 - 15:10:03

> [...]
> slachtadusan(zv)hotmail.com, mohu sdelit i
> dalsi podrobnosti. Jedna se o
> PLACENOU zakazku.
>
> Jde o to vytvorit programek pro slabozrake:
>
> skutecna obrazovka bude fungovat jako vyrez
> z virtualni obrazovky, pri
> posunu mysi za okraj realne obrazovky dojde
> k posunu tohoto vyrezu.
> uzivatel ma moznost urcit zvetseni tohoto
> vyrezu (staci v nasobcich - 1x,
> 2x, 3x ...)
>
> Nutnou podminkou je funkcnost ve WinXP.
>
> Diky, Dusan

> Online hry! Spousta zabavy s MSN Messenger

OT: Clanek o algoritmu MD5

Akoj vsem, sorry za OT, nemam bohuzel nikoho jineho, na koho bych se mohl
obratit. Napsal jsem %subj%, ktery bude v Neviditelnem psu. Pokud by si to
chtel nekdo precist a pripadne upozornit na nedostatky, budu neskonale
vdecen (coz je bohuzel asi tak maximum, cim se mohu odmenit). Je to k
dispozici na

http://web.redbox(tec)cz/petr.brant/clanek/md5.zip

Prosim veskere reakce na clanek na SOUKROMY MAIL, ne do konference.

Algoritmus: frekvencia fraz v subore

[*] pointer <pointer(zv)inmail.sk> - 24.5.2004 07:45:10

Nazdar ,

--
S pozdravom,
Michal Bilcik

FTP pomoci synapse za proxy serverem - nejde vylis

20.5.2004 Pavel Polak:
> [...]

> pokusim se o vylistovani a program se snazi pripojit a vysledek je vzdy ze
> to nedopadne, v rezimu PassiveMode:=false mi to nahlasi (konec):

> a v rezimu PassiveMode:=true mi to nahlasi toto(opet konec):
> TYPE A
> 200 Type set to A
> EPSV 1
> 229 Entering Extended Passive Mode (|||50341|)

> a dal uz nic

> pritom pokud se pripojim napr. Total Commanderu tak to jede vsecko ok
> Diky za nakopnuti spravnym smerem

Nastav ForceOldPort. Synapse se pokousi spojit pomoci IPv6 a tvuj

Import z DBF do IB 1.5

On 23 May 2004 at 13:44, David Klodner wrote:

> Diky za odpoved. Kde bych se mohl dozvedet vice o tom co jsou to
> externi tabulky, kontrola nad importnim formatem, jak je to s NULL
> hodnotami atd.?

Kde jinde nez v dokumentaci :-) Je mozne pouzit dokumentaci k IB 6,
PDF ke stazeni na webu IBPhoenix. Hledej pod CREATE TABLE...

S pozdravem
Pavel Cisar (ICQ: 89017288)

Vzdialeny pristup do zdielanej zlozky

[*] Vaclav Krmela <krmela(zv)ustinadorlici(tec)cz> - 23.5.2004 14:40:34

> From: preas_w(zv)stonline.sk
>
> Na NT serveri mam zdielanu zlozku. Ked chcem cez priskumnika
> zo stanice W98
> do tejto zlozky vojst, vyzaduje server prihlasovacie meno a
> heslo. Po jeho
> zadani uz mozem s touto zlozkou pracovat az do vypnutia pocitaca.
> Da sa zadanie spominaneho mena a hesla urobit aj programovo
> pomocou delphi
> tak aby sa dialog pre zadanie mena a hesla nezobrazil?

functionOpenSharedResource(Path, User, Pasw: String): Boolean;
var
NetRes: TNetResource;
UserName: array[0..31] of Char;
Password: array[0..31] of Char;
StrLCopy(UserName, PChar(User), SizeOf(UserName)-1);
StrLCopy(Password, PChar(Pasw), SizeOf(Password)-1);
ZeroMemory((zv)NetRes, Sizeof(NetRes));
NetRes.dwType := RESOURCETYPE_DISK;
NetRes.lpRemoteName := PChar(Path);
if not DirectoryExists(Path) and
(WNetAddConnection2(NetRes, Password, UserName, 0) <> NO_ERROR) then
begin
{ MessBox(sErrorOpenShared, MB_ICONERROR);}

Import z DBF do IB 1.5

[*] David Klodner <d.klodner(zv)sofico(tec)cz> - 23.5.2004 13:44:27

Diky za odpoved. Kde bych se mohl dozvedet vice o tom co jsou to externi
tabulky, kontrola nad importnim formatem,
jak je to s NULL hodnotami atd.?

>Pokud nepotrebujes BLOB a NULL a mas kontrolu nad importnim formatem,
>tak absolutne nejrychlejsi (co se tyce rychlosti importu) je import
>pres externi tabulky.

>S pozdravem
>Pavel Cisar (ICQ: 89017288)
>Mobil: 724 281429
>http://www.ibphoenix(tec)cz
>Vse co potrebujete pro Firebird a InterBase

Import z DBF do IB 1.5

[*] David Klodner <d.klodner(zv)sofico(tec)cz> - 23.5.2004 13:44:28

> [...]

>Mobil: 724 281429
>http://www.ibphoenix(tec)cz
>Vse co potrebujete pro Firebird a InterBase

Vytvoreni kopie tabulky ve FB 1.5

On 22 May 2004 at 22:47, David Klodner wrote:

> potrebuju vytvorit kopii libovolne tabulky ve FB 1.5. Napr. mam tabulku
> Zbozi1 a chci si vytvorit ve stejne DB jeji kopii Zbozi2.
> Potreboval bych vedet, jestli v SQL existuje neco jako copy table Zbozi1
> to Zbozi2.
> Pokud ne, tak by me stacilo poradit, jak zjistim metadata z CREATE
> TABLE, abych si ji mohl vytvorit a potom do ni vlozit data.

V IBX (nebo v IBX Extra Pack) by mela byt komponenta IBExtract.

S pozdravem
Pavel Cisar (ICQ: 89017288)

Vzdialeny pristup do zdielanej zlozky

[*] preas_w(zv)stonline.sk - 23.5.2004 13:26:25

Zdravim.
[...]

-=x=-
Skontrolovane antivirovym programom NOD32

Razeni ceskych znaku v InterBase database, server

On 22 May 2004 at 19:35, znit(zv)centrum(tec)cz wrote:

> zkousim vytvorit databazi InterBase pomoci IBexpert na serveru
> Firebird, nedari se mi seradit udaje v tabulce podle ceske abecedy.
> Poradite nekdo? Dekuji.
>
> D5, FireBird 1.0,1.5, IBexpert 2004, W2k

Textove sloupce je treba definovat s character set WIN1250 a collate
PXW_CSY, nebo s character set ISO8859_2 a collate CS_CZ. Pokud je
specifikovan charset a nikoliv collate, lze collate specifikovat i v
order by klauzuli.

S pozdravem
Pavel Cisar (ICQ: 89017288)

SQL Dialect 1 x 3

On 23 May 2004 at 1:40, Ladislav Novak wrote:

> se objevila chyba..
>
> 'Dynamic SQL Error SQL error code = -204
> Table unknown
> TABULKA'
>
> Po dlouhem badani, kdy uz sem preinstaloval i FB a IBExpert :-) jsem
> zjistil, ze databaze, ktere mam nastaveny s SQL Dialect 1 mne funguji
> bez problemu a pokud si u nove databaze nastavim Dialect 3 (coz je
> vetsinou doporuceno), dojde k chybe...

Podeziral bych pouziti delimited identifikatoru u db s dialektem 3.
Ty jsou totiz case sensitivni, mohou obsahovat mezery atd. Zkontroluj
si DDL skripty, zda neobsahuji identifikatory v uvozovkach.

S pozdravem
Pavel Cisar (ICQ: 89017288)

On 22 May 2004 at 23:29, David Klodner wrote:

> Neznate nekdo nejakou komponentu, ktera by usnadnovala import dat z DBF
> do IB 1.5?
> Potrebuji vytvorit sablonu importu - sparovat pole, rict, ktere pole se
> ma aktualizovat, ktere ne atd.

Mno, lze pouzit BDE :-) a komponentu kterou pouziva i DataPump z
Delphi. Tusim ze je az v Enterprise/Architekt verzi.

Taky lze pouzit nejake komponenty z www.torry.net pro pristup k DBF a
napsat si to rucne.

> [...]

Pokud nepotrebujes BLOB a NULL a mas kontrolu nad importnim formatem,
tak absolutne nejrychlejsi (co se tyce rychlosti importu) je import

[*] Jiri Koula <dino(zv)atrey.karlin.mff.cuni(tec)cz> - 23.5.2004 10:34:48

> [...]

> Ide nejak jednoducho napisat lepsi (radovo rychlejsi) algoritmus ?

Prijem dat v Delphi z COM1

[*] Petr Fejfar <development(zv)callnet(tec)cz> - 23.5.2004 09:10:36

Peter Ondras wrote:

> Mam mincovnik s vystupom na maly COM (mam ho zapojeny do COM1).
> Mincovnik dokaze brat 4 druhy minci. Za kazdu mincu ma vyslat do PC
> informaciu po jednom kanali. Neviem presne co znamena "kanal", asi to
> bude jeden kablik z moznych 9.

Kdyz nemas dokumentaci, tak by to chtelo osciloskop nebo alespon logickou
sondu
schopnou reagovat na impuls.

Tech moznosti moc nebude:

a) Na D-9 konektoru mas v podstate 4 vstupni signaly: RxD, DSR, CTS a RI,
takze muze byt pouzita prosta linearni adresace - to se da ocekavat
u "dumb" zarizeni, ktere pouze spina signal odebrany z portu na 1/n
vstupu

b) Nektery signal muze mit funkci strobe (napr. spadova hrana na RxD)
a zbyle vyjadruji nejakou kombinaci.

> Ked som pouzil free komponenty z torry.net (napr. TCommPortDriver),
> tak udalost OnReceiveData sa spustila len pri jednom druhu minci
> a aj to nacitala (po prevode na string) "#0".

Chovani je v souladu s hypotezou vyse.> Ako mozem bez komponenty pristupovat ku COM portu a ako
> mozem potom nacitat kanal 1 az 4 - napr. pomocou Assembleru ako tu
> dnes niekto pisal priklad pre Pascal, avsak na to by som potreboval
> priklad.

Podivej se do SDK na popis funkci SetCommMask a WaitCommEvent -
najdes tam odkazy na dalsi souvisejici funkce a priklady v C jak to
pouzivat.
Az ti to pobezi, tak bys mel videt, co se ti na tom portu meni.

A pokud to nechces programovat, tam myslim ze PV v jeho Asyncfree
komponentach
comm events obsluhuje a propaguje necim jako OnPortEvent.
HTH, pf

Zvetsovani vyrezu obrazovky

[*] Pavol Stugel, NETGraphics <palo(zv)netgraphics.sk> - 23.5.2004 09:30:38

hmmm zaujimave,
urcite kazdemu pozmoze komponenta JvZOOM z JVCL :) ale asi to co ty chces je potrebne pisat
na urovni ovladacov, takze moc jednoducha zalezitost to nebude! skus pozret po nete ;)

palo

> [...]
> posunu mysi za okraj realne obrazovky dojde k posunu tohoto vyrezu.
> uzivatel ma moznost urcit zvetseni tohoto vyrezu (staci v nasobcich - 1x,

SQL Dialect 1 x 3

[*] Ladislav Novak <lada.xt(zv)volny(tec)cz> - 23.5.2004 01:40:04

Zdravim vsechny,

ucim se s Delphi a s FB 1.5 a narazil jsem na problem... Vytvoril jsem
si na moje pomery docela rozsahlou aplikaci a kdyz jsem si chtel neco
otestovat na male pokusne DB, kterou jsem vytvoril v IBExpert... po
spusteni tohoto kodu :

IBDatabase1.LoginPrompt := false;
IBDatabase1.Params.Add('user_name=SYSDBA');
IBDatabase1.Params.Add('password=masterkey');
IBDatabase1.Params.Add('lc_ctype=WIN1250');
IBDatabase1.DatabaseName := 'C:\Database\zkouska.gdb';
IBDatabase1.DefaultTransaction := IBTransaction1;
IBDatabase1.Connected := true;
IBQuery1.Database := IBDatabase1;
IBQuery1.SQL.Add('Select * from TABULKA');
IBQuery1.Active := true;
DataSource1.DataSet := IBQuery1;
DBGrid1.DataSource := DataSource1;
end;

[...]

Muze me prosim nekdo poucit o co se jedna a jak z toho ven...?

Dekuji moc & dobrou noc,

Lada

Import z DBF do IB 1.5

[*] David Klodner <d.klodner(zv)sofico(tec)cz> - 22.5.2004 23:29:50

[...]

David Klodner
D5 prof., FB 1.5, WinXP

Vytvoreni kopie tabulky ve FB 1.5

[*] David Klodner <d.klodner(zv)sofico(tec)cz> - 22.5.2004 22:47:43

Zdravim,

[...]

Individualni tabulka s jednim zaznamem pro uzivate

On 22 May 2004 at 10:57, znit(zv)centrum(tec)cz wrote:

> [...]
> jak udelat tabulku v Interbase databazi nebo na klientskem pocitaci s
> jednim zaznamem, ke kteremu by byl globalni pristup k jednotlivym
> udajum, neco jako ke globalnim promenym, teto moznosti jsem vyuzival v
> programatorskem prostredi PC Fandu, do kterych bych ukladal udaje
> napr. cislo faktury, cislo naposledy opusteneho zaznamu v tabulce aj.,
> tak aby tato tabulka byla pro kazdeho uzivatele samostatna a po
> ukonceni aplikace se nevymazala? Za navrhy predem dekuji. Mam Delphi 5
> Profesional, server Firebird 1.5, W2000, IBExpert.

1. Vytvorit tabulku je snadne. Jak to udelat v IBExpertovi ti radit
nebudu, a pro "rucni" vytvoreni pres CREATE TABLE si nastuduj
dokumentaci.

2. Protoze kazdy uzivatel ma mit jeden zaznam, je nutne do tabulky
doplnit sloupec s ID uzivatele, a specifikaci pak doplnovat do WHERE
klauzule prikazu SELECT a UPDATE.

S pozdravem
Pavel Cisar (ICQ: 89017288)

SQL v Delphi - oprava

[*] Petr Zahradnik <clexpert(zv)clexpert(tec)cz> - 22.5.2004 10:53:57

Puvodni zprava ze dne 22.5.2004:

> Je treba si uvedomit, ze kazde ADD prida dany retezec k predchozimu a mezi
> spojovanymi retezci musi byt zadana mezera, tak jak to mas u prvniho ADD
> jinak je dotaz pro SQL server nesrozumitelny.

To neni pravda.

Prace s bitmapou

resim nasledujici problem:

Mam obrazek v odstinech sede, v souboru .bmp.
Mym ukolem je obrazek pixel po pixelu prekopirovat do druheho, dalsim
krokem je tzv. rozctvereckovani ... tj. rozdelit obrazek jakousi mrizi a
vzdy vyhodnotit prevladajici odstin v danem ctverecku a do dalsiho obrazku
jiz ten ctverecek vyplnit jen touto barvou. Dalsim krokem je vytvoreni
zmenseneho obrazku, kdy prevladajici barva ze ctverecku bude prirazena
jednomu pixelu ... tj. ze ctverecku napr. 5x5 pixelu se stane jeden pixel s
vypoctenou barvou ...

Snad jsem to popsal srozumitelne.
Problem je v tom, ze prace s obrazky je pro mne spanish village, takze
prosim o nasmerovani, pripadne linky, pripadne prikladek ...

Diky Radek

SQL v Delphi - oprava

[*] Frantisek Mlcoch <frantisek.mlcoch(zv)vsb(tec)cz> - 22.5.2004 09:47:51

Je treba si uvedomit, ze kazde ADD prida dany retezec k predchozimu a mezi
spojovanymi retezci musi byt zadana mezera, tak jak to mas u prvniho ADD
jinak je dotaz pro SQL server nesrozumitelny.

DMSklad.sqlUUzaverky.SQL.Add('select top 1 * from TAB_UUzaverky ');
DMSklad.sqlUUzaverky.SQL.Add('where UU_SKLAD = ' + IntToStr(cisloSkladu)
+ ' ');
DMSklad.sqlUUzaverky.SQL.Add('order by UU_ID desc');

problem s tiskem na win98

[*] Pavel ZIDEK <delphi(zv)kopr(tec)cz> - 22.5.2004 04:49:31

[...]

OT: XML schema editor

[*] Slavomir Skopalik <skopalik(zv)elektlabs(tec)cz> - 22.5.2004 01:17:18

Nemate typ na pouzitelny %subj% ?
Diky za info.

Ing. Slavomir Skopalik
Jednatel spolecnosti
Elekt Labs s.r.o.
Chaloupky 158
783 72 Velky Tynec
Mobil: 724 207 851
e-mail:skopalik(zv)elektlabs(tec)cz
http://www.elektlabs(tec)cz

Prijem dat v Delphi z COM1

[*] Peter Ondras <peter.ondras(zv)pse.sk> - 21.5.2004 20:26:28

Mam mincovnik s vystupom na maly COM (mam ho zapojeny do COM1).
Mincovnik dokaze brat 4 druhy minci. Za kazdu mincu ma vyslat do PC
informaciu po jednom kanali. Neviem presne co znamena "kanal", asi to
bude jeden kablik z moznych 9. Ked som pouzil free komponenty z
[...]

Za pomoc dakujem.

Peter Ondras

On 21 May 2004 at 16:12, delphi(zv)mjsoft(tec)cz wrote:

> [...]
> je, ze pokud potom menim neco v mensi tabulce, tak je to hned a pamet to
> nezvysi, ale pokud ma tabulka vic zaznamu, tak je tam zase to spomaleni
> a narust pameti.

Odhadoval bych to na cache, jak db stranek, tak metadat. Mozna bych k
tomu prihodil i undo log u zmen dat (pokud je meneno vice zaznamu v
ramci transakce). Bohuzel neuvadis zadne podrobnosti jako je velikost
db stranky databaze, pocet stranek v databazi a velikost cache ve
strankach.

> Da se toto chovani nejak ovlivnit? V IB6 to takto nezlobilo.

Ovlivnit se da ledacos :-) Bohuzel nevlastnim kristalovou kouli abych
ti bez blizsich udaju poradil neco konkretniho.

S pozdravem
Pavel Cisar (ICQ: 89017288)

problem s tiskem na win98

[*] Martin Krim <krim(zv)nzservis(tec)cz> - 21.5.2004 16:42:12

DD,

[...]

[*] delphi(zv)mjsoft(tec)cz - 21.5.2004 16:12:08

Zdravim,

[...]

Diky predem

Karel

Zvetsovani vyrezu obrazovky

[*] Dusan Slachta <slachtadusan(zv)hotmail(tec)com> - 21.5.2004 15:10:03

[...]

[*] Vladimir Nikel <vladimir.nikel(zv)post(tec)cz> - 21.5.2004 14:46:01

nemuze byt problem v null stavu nektere s polozek?

zdravim

vn.<==============Original message text===============
> [...]

ticho po pesine. Uvedeny kousek kodu jsem vymazal z triggeru a vse chodi jak

modul do aplikace

[*] Slavomir Skopalik <skopalik(zv)elektlabs(tec)cz> - 21.5.2004 14:09:58

Pokud to bude rucne vytvarene, tak to neni problem, jinak se to da taky
resit pomoci
vizualni dedicnosti, kdy pro toho specialniho zakaznika bude potomek
toho formu
s pridanyma komponentama.
ifdef pak bude jen rohodovat, ktera unita se pouzije (neco jako CLX x
VCL).

Slavek

> Da se pomoci direktiv zajistit, aby se pri nesplneni
> nevytvarely (nekompilovaly) nektere objekty a jejich metody
> navrzene ve formulari? Potrebuji na hlavnim okne vubec nemit
> tlacitkovou listu a metody tech tlacitek. (ta lista tam bude
> jen pri splneni definice)

INTERBASE a nepotvrzeni zmen v UPDATE

[*] Tomas Bradle <t.bradle(zv)worldonline(tec)cz> - 21.5.2004 13:01:52

Zdravim vsechny,

[...]

OT: Program na vytvorenie XML struktury s .XSD sub

[*] Vlko II. <vlko(zv)zilina(tec)net> - 21.5.2004 12:43:50

Neviem ci sa to niekomu hodi, ale spravil som taky jednoduchy programcek,
ktory vytvori z xsd suboru zakladnu strukturu xml dokumentu a pri
kazdom elemente napise potrebne obmedzenia, jednoducho spravi
xsd prehladnejsi pre potreby vyvoja.

http://vlko.zilina.net/index.php?page=XSDParse

Vlko

PS: Ak by bol nejaky problem, je aj tam zdrojak :)

mail: vlko_(zv)pobox.sk
web: http://vlko.zilina.net

modul do aplikace

[*] David Fajfr <davidfajfr(zv)seznam(tec)cz> - 21.5.2004 11:49:46

From: "Jirka Virt" <virt(zv)volny(tec)cz>> nejlip asi
> {$ IFDEF}
> {$ ENDIF}
>
> takto to delame ...

SQL v Delphi

[*] Lstiburek Pavel <lstiburek(zv)ceb(tec)cz> - 21.5.2004 10:41:41

Ahoj,
to dela BDE, pouzij jine komponenty pro ODBC nebo ADO pristup.
Jinak te cekaji dalsi prekvapeni.
Pokud to nejde tak svuj 'select 'strc do
ulozene procedury na sql serveru, z Delphi volej s parametrem
tu proceduru.

Nebo takovy brutalni trik, vytvor si proceduru:
CREATE PROCEDURE dbo.myEXEC
(zv)command varchar(8000)
AS
EXEC ((zv)command)

no a do parametru nacpec cely SQL command a zavolej Txxxx.Open

Pavel
PS: Nic tim neziskas pouze se odtinis od BDE, ale vznikne omezeni na
dleku prikazu na 8000 znaku.