OT Cas odeslani

[*] Pavel Poles <delphi(zv)noni(tec)cz> - 15.1.2004 16:30:49

> To jsem jedinej komu se stava ze mu z konference prijde napred
> odpoved a teprve po nejake dobe (treba i pul hodiny) otazka? O nejake

Obcas se mi to stava take, dokonce mi nekdy chodej odpovedi
na me otazka driv nez ma otazka...

Pavel Poles

Tasks v InnoSetup

[*] Martin Schayna <mschayna(zv)aktis(tec)cz> - 15.1.2004 16:24:47

Svehla Jaroslav <svehla(zv)spelza(tec)cz> wrote:
> pokud si definuju v InnoSetup nejaky ukol (Task) da se nejakym
> zpusobem v kodu odkazovat na jednotlive CheckButons nebo RadioButtons
> z okna ukolu? Jara

Pomoci funkce ShouldProcessEntry

napr. z instalace Firebirdu:

function UseGuardian(Default: String): String;
begin
if ShouldProcessEntry('ServerComponent', 'UseGuardianTask')= srYes then
Result := '1'
else
Result := '0';

OT Cas odeslani

[*] Lukas Suchanek <lukas.suchanek(zv)obis(tec)cz> - 15.1.2004 16:22:46

> spravny cas. Je tak zajistena kontinuita prispevku podle
> toho, jak prichazely, nikoliv podle toho, jak je kdo napsal,
> nebo dokonce podle toho, jake kdo ma nastavene datum v
> pocitaci.

To jsem jedinej komu se stava ze mu z konference prijde napred
odpoved a teprve po nejake dobe (treba i pul hodiny) otazka? O nejake
kontinuite prispevku si v tomhle pripade fakt mohu nechat jen zdat :-(

/ Lukas Suchanek

Odchyceni chyboveho stavu..

Thursday, January 15, 2004, 3:30:30 PM, napsal jste:

JV> ja pouzivan TApplicationEvent ....

JV> procedure TForm1.ApplicationEvents1Exception(Sender: TObject;E: Exception);
JV> (Sender AS TForm).ClassName = zde vezmu jmeno TFormu vim v jakem
JV> formulari je chyba... aspon tak.
me se podarilo jeste vytahnout tohle.
ale hodila by se jeste pozice v kodu

david
david.kopecek(zv)hacktrack.com

Data z Excelu

[*] Milos J. Hrach <jhrach(zv)post(tec)cz> - 15.1.2004 15:52:44

Mam nasledujici problem:

V jednom adresari mam hodne Exceovskych souboru, ktere maji
stejnou stavbu. Z techto souboru potrebuji vytahnout nejaka data
(vzdy jsou ve stejnych bunkach) pro dalsi zpracovani.

Poradite nekdo jak na to?

Diky Jakub

--
REALITY.VOLNY.CZ, realitni server s komfortnim vyhledavanim,
50.000 nemovitosti na prodej nebo pronajem, hypotecni

Odchyceni chyboveho stavu..

> [...]

PB> [0046FE94] Db.TBlobField.GetAsString + $64
PB> [005FCC45] MessageWnd.TMsgWnd.MsgDBGridDrawColumnCell (Line 1166,
PB> "MessageWnd.pas" + 24) + $18
PB> [005FCD26] MessageWnd.TMsgWnd.MsgDBGridDrawColumnCell (Line 1173,
PB> "MessageWnd.pas" + 31) + $49

PB> pro odchyceni chyboveho stavu jsem do sve aplikace integroval
PB> nasledujici kod ktery mam v dpr. Tzn v pripade ze nekde dojde k
PB> nejakymu erroru tak to pres onexception zavola handler proc a preda
PB> mut onu exception message. Je nejak mozny ziskat blizsi informace ?
PB> Napriklad ze ktere procedury to pochazi.

jo to jsem koukal a nevypada to spatne.. Me by stacilo jenom vedet v
linkeru zapnu vytvareni map a pak jak si navratit tu chybovou pozici
v kodu a je to.

Etc nevite jak se to dela v jinych aplikacich napriklad nektere
aplikace do svych error logu vypisuji /serv/cor_tcp.cpp line: 456
nevite nekdo jestli to jde udelat i v delphi ?
[...]

[00457C36] Forms.TApplication.Run + $AA
[0062390E] itracs.itracs (Line 343, "C:\pracovni\projekty\sitr\itracs.dpr" +
131) + $C
[00623A04] itracs.itracs (Line 367, "C:\pracovni\projekty\sitr\itracs.dpr" +
155) + $54
System : Windows 98 SE , Verze: 4.10, Sestaveni: 40A08AE, " A "
Procesor: Intel, Pentium III, 1000 MHz MMX
Displej : 1024x768 pix., 32 bpp
Seznam zavedenych modulu:
[00400000] C:\PROGRAM FILES\INFOTRACS95\STATION\ITRACS.EXE
1.9.0.5 - 1.9.0.5
InfoTracs Station
[00780000] C:\PROGRAM FILES\INFOTRACS95\STATION\MSERVE32.DLL

<00400000> 2.5.4.16 - 2.5.4.16
[BFF20000] C:\WINDOWS\SYSTEM\GDI32.DLL
4.10.0.1998 - 4.10.1998
Win32 GDI core component
[BFF70000] C:\WINDOWS\SYSTEM\KERNEL32.DLL
4.10.0.2222 - 4.10.2222
Zakladni soucast jadra Win32
Poradi aktivnich ovl. prvku:
TRxDBGrid "MsgDBGrid"
TMsgWnd "MsgWnd"

[...]

Zdravim konferenci

[...]
Napriklad ze ktere procedury to pochazi. A jak udelam to ze kdyz
naskoci ten handler proc se aplikace ukonci. Lepe receno zabije.. ?

diky David

program Pokus;

uses
Forms,SysUtils,Dialogs,
UnitMainForm in 'UnitMainForm.pas' {MainForm};

{$R *.res}

type
TGlobalExHandler = class
public
procedure HandlerProc(sender:TObject; EInstance:Exception);
end;

procedure TGlobalExHandler.HandlerProc(sender:TObject; EInstance: Exception);
begin
MessageDlg(EInstance.Message,mtInformation,[mbOK],0);
end;

var GlobalExHandler:TGlobalExHandler;

begin
GlobalExHandler :=TGlobalExHandler.Create;
Application.OnException:=GlobalExHandler.HandlerProc;
Application.Initialize;
Application.CreateForm(TMainForm, MainForm);

TADODataset - editace

[*] J. Iraku <j.ir(zv)foresta(tec)cz> - 15.1.2004 14:20:24

Dobry den,
mel bych dotaz ohledne editovani TADODatasetu. Mam dataset nacteny dotazem z nejake tabulky. Muzu editovat hodnoty ve vsech polich vyjma tech poli, do kterych byly nacteny hodnoty v dotazu vypoctene. Novou hodnotu do takoveho pole sice zdanlive zapisu, ale tato hodnota se, napriklad po posunu datasetu, prepise znovu hodnotou puvodni. Z specialnich duvodu potrebuji v datasetu editovat i hodnoty v polich naplnenych vypoctenymi hodnotami z dotazu. Jak toho dosahnout?

Dekuji J. Iraku

Tasks v InnoSetup

[*] Svehla Jaroslav <svehla(zv)spelza(tec)cz> - 15.1.2004 14:18:23

Ahoj,
pokud si definuju v InnoSetup nejaky ukol (Task) da se nejakym zpusobem v kodu odkazovat na jednotlive CheckButons nebo RadioButtons z okna ukolu?
Jara

BDE StoredProc

[*] Martin Kriz <m_kriz(zv)del(tec)cz> - 15.1.2004 13:50:18

Zdravim,
mam takovy problem potreboval bych v kodu pres BDE nacist parametry vybrane StoredProc (TStoredProc je vytvarena v kodu - neni umistena na form, pripadne Datamodul), abych je pred zavolanim mohl nastavit potrebnymi hodnotami a po zavolani SP mohl precist navratove hodnoty.
Tato zalezitost pres ADO mi chodi bez problemu, ale pomoci BDE se mi to nejak nedari. Nemate nekdo s timto zkusenosti.
Predem dik za jakekoliv nasmerovani.

Martin

GPL komponenty

[*] MaReK Penguin Olsavsky <orsm(zv)atlas(tec)cz> - 15.1.2004 13:56:21

Tomas Rosa napsal(a):
> Hm, myslis si ze treba Sun uvidi v cechah nejakou kacku z instalace
> OpenOffice? Ne, je tu spousta firem co to radi udelaji za nej.
^^^Z OpenOffice.org ne, ale znam firmy, ktere maji legalne koupene
StarOffice. Ja nepotrebuji treba Adabas, nebo support, tak mi staci
OpenOffice.org. Jinak jsem ochoten za ne zaplatit, ale ne uz na MS
Office, ktere mi prokazi stejnou sluzbu za nejmene 3x tolik penez (o to
cislo se presne nehadam ;-) )...
Vzato do dusledku, u nas je stejne GPL neplatna, protoze nejaka jeji
cast odporuje nasemu autorskemu zakonu :-(. Nefandim SCO, tohle je
problem ceskeho zakona...

> Otevreny datovy format? Asi ano.
^^^ Jak asi. Urcite!!

> ne, to neni. Naopak - maly tym chyby hure hleda a proto me v tomto muze
> nahradit konkurence a protoze jsem byl placen jen z udrzby, prisel jsem o
> jediny zdroj penez. A pokud muj SW ma chybu kterou neumim najit, pozvu si
> radeji nejakeho konzultanta, ktery me ji pomuze najit.
^^^ Tahle poznamka byla minena ironicky... ;-)

--
MaReK "Penguin" Olsavsky
ICQ#: 160 178 925

OT Cas odeslani

[*] Petr Zahradnik <clexpert(zv)clexpert(tec)cz> - 15.1.2004 12:44:03

Puvodni zprava ze dne 15.1.2004:

> Jen se chci zeptat. Na PC mam nastaven cas 11:21 a z konference prijde
> 12:21, kde dojde k prenastaveni. Na nasem mail serveru?

Kazdy prispevek prochazi filtrovacim programem, ktery provadi lecjake
upravy - odstranuje diakritiku, nektere reklamy, jakekoliv prilohy,
meni subjekty, kontroluje subjekty, kontroluje quotovani apod. Tento
filtrovaci program vytvori zcela novou zpravu a datum zcela zamerne
nastavuje aktualni, protoze mnoho ucastniku si neumi na svem pocitaci
nastavit spravny cas. Je tak zajistena kontinuita prispevku podle
toho, jak prichazely, nikoliv podle toho, jak je kdo napsal, nebo
dokonce podle toho, jake kdo ma nastavene datum v pocitaci. Kdyz se
podivas do hlavicky kazdeho prispevku, najdes tam polozku
X-OriginalDate, ktera obsahuje originalni datum a cas, ktere dodal
prispevovatel.

Download posledni verze ODBCe

ak by to zaujimalo este niekoho, tak na www.sct.sk je teraz verzia 3.7 co by
podla mojej vedomosti mala byt najnovsia verzia.

Martin Cajbik

> Ahoj Lubo,
>
> preju Ti vsechno nejlepsi v novem roce 2004.
>
> Potreboval bych oprasit skvele komponenty ODBCe, ktere nam vytrhly trn z
> paty v Asii,
> a tak se koukam po aktualni verzi. V Delphi konferenci jsem nasel Tvuj
odkaz
> na
> ftp://ftp.humansoft.sk/public/ODBCe.zip ze dne 18.11.2003,
> ale pri pokusu o spojeni mi to pise, ze nemuze najit server.
>
> Na www.sct.sk jsem nasel verzi 3.61d.
>
> Pokud budes mit chvilku, mohl bys mi pls poskytnout link, odkud stahnout
> [...]

Bryle

[*] Zdenek Brejsa <prog(zv)hjsoft(tec)cz> - 15.1.2004 12:35:58

> blizko. Doktorka mi doporucila "multifokalni" bryle ktere maji promenlive
> dioptrie podle uhlu pohledu.
> Poptal jsem se babicek po zkusenostech a ty mi rekly ze je pomerne narocne
> si na ne zvyknout.
Moje mamka je mela a nemohla je pouzivat, protoze se ji z toho motala
hlava - pry se to nekterym lidem stava.

OT Cas odeslani

[*] Dalibor Toman <dtoman(zv)fortech(tec)cz> - 15.1.2004 12:33:55

On Thursday, January 15, 2004 11:23 AM [CET], delphi(zv)spst(tec)cz
<delphi(zv)spst(tec)cz> wrote:

> Jen se chci zeptat. Na PC mam nastaven cas 11:21 a z konference
prijde
> 12:21, kde dojde k prenastaveni. Na nasem mail serveru?

hlavicka zpravy od Tebe jak mi prisla (vyhazel jsem co neobsauje cas):

Date: Thu, 15 Jan 2004 11:23:43 +0100

--

ze vsech casovych udaju je videt, ze zprava byla odeslana a
zpracovavana kolem 11:23.

A pokud se da verit tomu, ze X-OriginalDate: obsahuje puvodni
informace od casu (Puvodni Date: poluzku) prevzate z mailu, ktery
prijal listserver pak i na Tvem PC je vse spravne. Mail server by
nemel polozku Date: nijak menit (listserver vytvari vlastne novou
zpravu cili si tam nacpe vlastni cas) cili by mela obsahovat to co tam
ulozil Tvuj postovni klient (pokud ji ale vyplnil).

Cili nikde posun casu o hodinu nevidim...
Mozna tvuj postovni klient nespravne interpretuje casove zony a misto
11:23 (v zone +100) Ti zobrazuje chybne 12:23 ?

D. Toman

Bryle

[*] Pavel Malinsky <malinsky(zv)pmcom(tec)cz> - 15.1.2004 12:15:53

Ahoj,

> blizko. Doktorka mi doporucila "multifokalni" bryle ktere
> maji promenlive
> dioptrie podle uhlu pohledu.

na podzim sem si nechaval delat (sice jen na dalku), ale
konzultoval sem s ocarem tuhle eventualitu (dalka i blizko)
a nevim uz sice jestli se to jmenovalo "multifokalni", ale pujcil me
na vyzkouseni bryle, ktere mely "uprostred" dalku, kterou sem
potreboval a dole zadne dioptrie. Pozor! nebyly to takove ty
vybrousene obdelniky, ale plynuly prechod z 3,5 na 0. Vypadalo
to velmi dobre(neni to na nich ani videt, ze maji ruzne dipotrie
dalka/blizko).
Cena sice nebyla uz tak hezka, ale to se proste neda nic delat.
Mama je ma asi rok a pul (na dalku tusim 6 a na blizko asi 2)
a nemela s nima zadny problem (kouka do papiru u klavesnice a
pred sebe na monitor).

Bryle

[*] Jirka <delphi-l(zv)bedna(tec)net> - 15.1.2004 12:15:53

Ahoj,
jeden muj znamej si je taky koupil a vubec je na nose nenosi. Nezvykl si
totiz na to ze se musi hybat jen ocima a ne celou hlavou :-)

Jirka

Bryle

[*] Petr Fejfar <development(zv)callnet(tec)cz> - 15.1.2004 12:11:52

From: "Ludek ZITA" <konference(zv)sales(tec)cz>

> Tak nejak mi starne oko a (podle doktorky) uz moje oci nemaji tu pruznost
> tak pri nasazenych brylich na dalku, ktere potrebuji uz nevidim dobre na
> blizko. Doktorka mi doporucila "multifokalni" bryle ktere maji promenlive
> dioptrie podle uhlu pohledu.

Me tohle potkalo pred nekolika lety, ale *vsichni* doktori me od bifokalu
nebo multifokalu zrazovali a vysvetlovali to celkem logicky tak, ze
obrazovka spada do zorneho pole, kde
uz se ostri na dalku a ne na blizko (bryle na cteni ostri cca na 30 cm - cim
silnejsi, tim bliz
a monitor mas bezne dal), takze to vede k vadnemu drzeni tela pri sezeni a
tim nasledne
k potizim s krcni pateri etc...

Tvrdi, ze je to pro lidi, kteri napr. prevazne ctou z papiru
a obcas potrebuji vzhlednout nebo naopak se divaji prevazne do dalky jako
ridic
a obcas potrebuji precist udaj na pristoji.

Tak pouzivam separatni bryle na cteni a na dalku a pekne me to s...., takze
vzdycky testuju doktora, jestli se neco nezmenilo, ale zatim se vsichni
vzacne shodli na tom, ze to neni vhodne.

BTW, on se zrak zpocatku cca po 2 letech horsi, ale me stejne zadne bryle
nevydrzi dele
jak 3 roky, takze se stejne nic neusetri ;-)

HTH, pf

GPL komponenty

[*] Lukas Gebauer <gebylist(zv)mlp(tec)cz> - 15.1.2004 11:23:42

> A proc ne?? Myslim, ze zdrojaky treba od Quakea (a nejen od nej, Id
> byli docela otevreny) byly taky uvolneny, proste jsi platil za
> grafiku.

No to se hodne pletes... Ioftware uvonil zdrojaky od Quake az po
nejake dobe, az pote, co tu hru mnohokrate prodal a az po te, co
zacal prodavat Quake2! Tedy uvolnil zdrojaky od STARE VERZE!

Jinak vyrobci her za aktualni zdrojaky tvrde plati! ;-)

Download posledni verze ODBCe

[*] Petr Fejfar <development(zv)callnet(tec)cz> - 15.1.2004 11:55:50

Omlouvam se, tohle melo jit na soukromy emajl.

> [...]
>
> Na www.sct.sk jsem nasel verzi 3.61d.
>
> Pokud budes mit chvilku, mohl bys mi pls poskytnout link, odkud stahnout

OT Cas odeslani

[*] delphi(zv)spst(tec)cz - 15.1.2004 11:23:43

Jen se chci zeptat. Na PC mam nastaven cas 11:21 a z konference prijde
12:21, kde dojde k prenastaveni. Na nasem mail serveru?

Predem dekuji Jirka

Bryle

[*] Petr Zahradnik <clexpert(zv)clexpert(tec)cz> - 15.1.2004 11:59:50

> [...]

> si na ne zvyknout.
> Proto se na Vas obracim s prosbou, zda nemate zkusenosti s nosenim takovyhle

Jeden muj znamy programator je ma a pry s nimi normalne dela na
pocitaci a nestezuje si :-)

GPL komponenty

[*] Erik Salaj <winsoft(zv)netkosice.sk> - 15.1.2004 11:25:44

> sem take zastance OpenSource, ale nemuzu s tebou souhlasit.
> Take nemuzu souhlasit s tim co napsal Petr Vones.

ja som zas zastanca klasickeho closed-source s open rozhranim

> Zalezi na konkretni situaci. Predstav si ze by Borland udelal Delphi az
> v teto dobe. Pak by ho mohl klidne dat jako OpenSource.
> Ale bez dokumentace, helpu, podpory, pridanych aplikaci atd.
> A nechal tak vyvoj IDE na komunite. Co bys udelal ? Stejne by sys ho
> koupil, protoze bez dokumentace a helpu bys v tom nic nenapsal.
> A pokud by si nechal zaplatit treba za komponenty pro pristup k DB
> pak by ti ani nic jeneho nezbylo.

podporu moze robit niekto iny, kto neprogramuje a ma na nu teda
viac casu a prostriedkov

> [...]
> fungovalo a ty si ziskal co nejvetsi pocet zakazniku. Pak to samozrejme
> nemuzes dat jak OpenSource. Pokud ale mas system kde mas cca 10
> zakaznikum a tem ho porad upravujes a neni realne ziskat dalsi zakazniky,
> a pokud je system natolik slozity/rozsahly pak ho pokud ti to neco
> prinese muzes klidne dat jako OpenSource a nechat si platit za
> implementace. Protoze pokud to delas dobre a za rozumnou cenu tak ti
> ty zakaznici stejne neutecou jinam. Ty budes porad napred pred konkurenci.
> Nez se do toho nekdo dostane tak ty budes mit uz novejsi a lesi verze.

alebo zatial co Ty budes programovat, niekto iny zoberie Tvoj open
source a dobrym marketingom ho preda Tvojim potencialnych zakaznikom
a ziskasuje peniaze za Teba.

> Samozrejme pokud delas SW kde je v oboru tvrda konkurence tak ti to
> nic neprinese.

co je dost typicky priklad. Nie je vela oblasti softwaru, kde sa daju
zarabat peniaze.

Erik Salaj, WINSOFT

OT: Bryle

[*] Ludek ZITA <konference(zv)sales(tec)cz> - 15.1.2004 11:49:48

Zdravim.
Tak nejak mi starne oko a (podle doktorky) uz moje oci nemaji tu pruznost a
[...]
Vzhledem k tomu , ze se cocky delaji primo na osobu neni cena takovych bryli
zanedbatelna (cca 10 tis. Kc) a tak se bojim jak to bude pri praci na PC (u
mne 8-16 hod, denne).
Proto se na Vas obracim s prosbou, zda nemate zkusenosti s nosenim takovyhle
bryli pri praci na PC.

Dekuji Ludek

GPL komponenty

[*] Ludek ZITA <konference(zv)sales(tec)cz> - 15.1.2004 11:33:47

> [...]
> ty zakaznici stejne neutecou jinam. Ty budes porad napred pred konkurenci.
> Nez se do toho nekdo dostane tak ty budes mit uz novejsi a lesi verze.

Ahoj.
Tady zase trochu zapominas na prava Tech tvych zakazniku. Takovyhle SW je
IMHO VZDY take dilo tvych zakazniku, protoze uz jen zadani obsahuje jejich
know-how (ruzne postupy, implemetnace pravnich predpisu a pod.) a asi Ti
nikdo nebude platit horentni sumy za vyvoj aplikace, kterou si jeho
konkurence za par supu stahne a necha prelozit.

Ludek

GPL komponenty

[*] Tomas Rosa <trosa(zv)seznam(tec)cz> - 15.1.2004 11:27:45

>Zrovna vetsi informacni system je krasny priklad nekrabicoveho softu,
>kde lze vyzit spise z implemementace a dalsi udrzby, cize ze sluzeb. ;-)

Hm, myslis si ze treba Sun uvidi v cechah nejakou kacku z instalace
OpenOffice? Ne, je tu spousta firem co to radi udelaji za nej.

> Ja jsem presvedceny zastance opensource modelu, otevrenych a
>dokumentovanych datovych formatu atd. Ano jsem placen za vyvoj, ale
>zakazkovy. Klidne zdroje zverejnim. V algortmech nic tajnyho nevymyslim
>a pristupy do databaze jsou v extra souboru.

Otevreny datovy format? Asi ano.

Algoritmy? Tak to zrejmne ne. Vem si ze treba delas program, ktery pocita
narezove plany, optimalni cesty po mape, podle terenu pocita zaplavy,
rozeznava hlas, obraz, vyhodnocuje zaznamy bezpecnostnich kamer a pod. Pak
to stezejni co te oddeluje od konkurenece je algoritmus. Samozrejmne ze
kazdy z nich je popsan ve skriptech VS - ale to je samozrejmne teorie a ty
to mas uz v praxi - pokud toto zverejnis, ztratil jsi naskok.

Pokud delas DB aplikace, kde jsou 4 formulare, par datasetu a pod., pak si
muzes dovolit rici ze zverejnis kod. Na nem opravdu neni mnoho zajimaveho.

Ja ale kuprikladu mam spousu aplikaci, kde kod nezverejnim - kuprikladu
stezejni casti jedne me aplikace je zobrazovaci komponenta pro plan
obsazenosti - tim se muj program lisi od konkurence - ve stylu zobrazeni.
Vim ze je to relativne jednoduche - ale precijenom dal jsem si s tim tu
praci abych vyladil transparentnost boxiku, kresleni buncek v ruznych
sitacich, stavech, kresleni samotneho gridu, mouse over, hottrack a
podobne. Pokud dam grafickou obalku sve aplikace jako opensource, pak si to
kazdy muze vzit a zabalit do toho svou aplikaci a moje vyhoda je pryc.
Protoze jedine vzhled dokaze odlisit tyto aplikace. Zbytek je totiz jen par
DB objektu.> Uved mi duvod, proc je nezverejnit... Maly uzavreny team je
> [...]

jediny zdroj penez. A pokud muj SW ma chybu kterou neumim najit, pozvu si
radeji nejakeho konzultanta, ktery me ji pomuze najit.

Kontrola zapisu na disk

[*] delphi(zv)spst(tec)cz - 15.1.2004 11:05:41

Zdravim

Potrebuji nejak kontrolovat zapis na lokalni disk. Predevsim vytvoreni
adresare, vytvoreni souboru - od libovolne aplikace ve Windows (XP).
Predstavuji si nejakou sluzbu, ktera by nejak odchytavala udalosti,
ktere toto realizuji. Muzete mi nekdo poradit jak zacit.

Predem dekuji Jirka

Download posledni verze ODBCe

[*] Petr Fejfar <development(zv)callnet(tec)cz> - 15.1.2004 11:03:40

[...]

[*] Petr Zahradnik <clexpert(zv)clexpert(tec)cz> - 15.1.2004 10:37:37

Puvodni zprava ze dne 15.1.2004:

> A proc ne?? Myslim, ze zdrojaky treba od Quakea (a nejen od nej, Id
> byli docela otevreny) byly taky uvolneny, proste jsi platil za
> grafiku.

Proc by si jako mel vyvojar nechat platit za grafiku, kdyz si chce
nechat platit za kod?

> Drtiva vetsina windowsaru radsi zaplati binarky, nez delat instalaci

Drtiva vetsina windowsaru radsi nezaplati vubec nic, vrat se zpatky na
zem. Pak tu je konkurence, ktera kod uvita a prekompiluje a proda.

> ze zdrojaku. Zaklad das jako OpenSource, ale nektere potrebne
> moduly, ktere se nebudou opirat o GPL komponenty zpoplatnis (model
> StarOffice<->OpenOffice.org, NetBeans<->Forte). Sokromym uzivatelum
> je vetsinou jedno, jestli to ukradnou, firmy si vetsinou radsi
> zaplati za podporu...

Evidentne zijes nekde jinde.

> Zrovna vetsi informacni system je krasny priklad nekrabicoveho
> softu, kde lze vyzit spise z implemementace a dalsi udrzby, cize ze
> sluzeb. ;-)

A takovou udrzbu za tebe velmi rada udela konkurence.

> Uved mi duvod, proc je nezverejnit... Maly uzavreny team je
> pruznejsi a rychlejsi ve vyhledavani chyb?

To je uplne jedno, co dela tvuj maly uzavreny team, kdyz se najdou
haldy jinych tymu - velkych a rychlejsich ve vybirani penez.

GPL komponenty

[*] Vaclav Halik <spravasd(zv)suz.cvut(tec)cz> - 15.1.2004 10:21:36

> [...]

Nez se do toho nekdo dostane tak ty budes mit uz novejsi a lesi verze.

Samozrejme pokud delas SW kde je v oboru tvrda konkurence tak ti to

S pozdravem Vaclav Halik

GPL komponenty

[*] MaReK Penguin Olsavsky <orsm(zv)atlas(tec)cz> - 15.1.2004 09:39:32

Jan Fiala napsal(a):

> 15.1.2004 MaReK Penguin Olsavsky:
> Zkus prestat uvazovat o hrach apod. a zacni premyslet o vetsim
> informacnim systemu, ktery tva firma vyviji nekolik let.
> Pokud si myslis, ze uvolneni zdroju je v takovem pripade vhodne...
^^^ Jsem nevedel ze Star Office a Forte jsou hry ... ;-)
> [...]

informacnim systemu, ktery tva firma vyviji nekolik let.
Pokud si myslis, ze uvolneni zdroju je v takovem pripade vhodne...

[*] MaReK Penguin Olsavsky <orsm(zv)atlas(tec)cz> - 15.1.2004 09:05:26

Libor Valka napsal(a):>
> [...]
StarOffice<->OpenOffice.org, NetBeans<->Forte). Sokromym uzivatelum je
vetsinou jedno, jestli to ukradnou, firmy si vetsinou radsi zaplati za
Mimochodem, znam i team delajici hru jako opensource, ale to bude jenom
zdojak. Grafiku si budes moci bud udelat sam, nebo koupit... :-). I na
GNU softu se da vydelavat.

--
MaReK "Penguin" Olsavsky
ICQ#: 160 178 925
web: http://olsavsky.tk
!Dulezite: http://www.phax.sigut.net/nodoc.html

GPL komponenty

[*] Libor Valka <attic.sw(zv)volny(tec)cz> - 15.1.2004 07:29:18

> [...]
> treba zaslanim tomu kdo si o ne rekne, i zdrojove kody, pokud
> jsou pod "malou"
> (LGPL) licenci, tak netreba, ale minimalne je slusne nekam
> uvest autora komponentu...
> Nechapu, proc by zverejneni zdrojaku melo znamenat
> zabiti kodu pro realne pouziti, jak pise Petr Vones. Nebo

Precti si, jak znel dotaz. Jednalo se o pouziti v komercnicg aplikacich. Uz
te vidim, jak davas k dispozici zdrojaky od svych projektu, ktere te zivi.

> snad Apache, TeX a GNU/LINUX jsou nefunkcni projekty? Vic oci
> vic vidi a spis se najdou a opravi chyby...

Libor

GPL komponenty

[*] MaReK Penguin Olsavsky <orsm(zv)atlas(tec)cz> - 15.1.2004 07:21:16

Dave napsal(a):
> [...]

jsou nefunkcni projekty? Vic oci vic vidi a spis se najdou a opravi chyby...

14.1.2004 Dave:
> Zdravim konferenci.
> Mel bych dotaz ohledne licence GPL. Pochopil jsem spravne, ze komponenty
> vytvorene pod touto licenci nesmi byt pouzity v komercni aplikaci?

Smi byt pouzity, ale pouzitim se zavazujes sirit zdarma i zdrojovy kod
sve aplikace.

Sinea a pocet skupin.

[*] Vaclav Krmela <krmela(zv)ustinadorlici(tec)cz> - 14.1.2004 21:38:37

> From: Martin Nedopil
>
> Bohuzel toto take nepomaha, nebo jsem
> uplne natvrdly, ale porat to vraci pocet
> polozek na danych typech palety.

Mozna jsem to uz pochopil.
Kazda paleta predstavuje jednu skupinu.
Za kazdou skupinu je potreba inkrementovat pouze jednou.

Pouzil bych jiz navrhovane reseni:

Jenom bych doplnil podminku, aby se inkrementovalo pouze tehdy,
pokud bude promenna cislo radku ve skupine (%6) rovna 1:

(zv)Pocet0 = IIF((%6=1)AND(#TypPalety=0), (zv)Pocet0+1, (zv)Pocet0)
(zv)Pocet1 = IIF((%6=1)AND(#TypPalety=1), (zv)Pocet1+1, (zv)Pocet1)

Vaclav Krmela

Virus v Delphi 7? (edice Delphi 8)

[*] Stanislav PETR <stanislav.petr(zv)glux(tec)cz> - 14.1.2004 21:14:34

Dne pa 9. ledna 2004 19:57 jste napsal(a):
> Mam Delphi 8 a soucasti je i Delphi 7 Companion Tools Disk 1. Toto CD jsem
> si chtel prekopirovat na disk, abych se mohl na obsah v klidu podivat. Jake
> bylo moje prekvapeni, kdyz mi Avast4! Professional (kompletne updatovanej)
> mi pri kopirovani ohlasil toto:
>

> Byl nalezen virus!
>
> Jmeno viru: Win32:Trojan-gen. {VC}
>
> Jmeno souboru: D:\indigo_rose_software\setup_factory_6_0\suf60ev.exe

Videl bych to spis na spatnou identifikaci.

--
Stanislav PETR
Network specialist

Pomalost Delphi 8 !

[*] Ludek Paral <ludek.paral(zv)quick(tec)cz> - 14.1.2004 21:16:35

Ahoj,

moc jsem to nezkousel, ale je jasne, ze se svym PIII/666 MHz toho moc
nenadelam, a to treba VS.NET mi sice dlouho startuje, ale pak jede vcelku
slusne.

From: "Dave" <bone(zv)wizards(tec)cz>
> Mel bych dotaz ohledne licence GPL. Pochopil jsem spravne, ze komponenty
> vytvorene pod touto licenci nesmi byt pouzity v komercni aplikaci?

Vicemene ne, protoze by si musel zverejnit zdrojaky te aplikace kde je
pouzivas. GPL je idealni zpusob jak "zabit" jakykoli kod pro realne pouziti.

Petr Vones

GPL komponenty

[*] Dave <bone(zv)wizards(tec)cz> - 14.1.2004 18:54:22

Zdravim konferenci.
Mel bych dotaz ohledne licence GPL. Pochopil jsem spravne, ze komponenty
vytvorene pod touto licenci nesmi byt pouzity v komercni aplikaci?
Diky.

Pomaly start W2K

[*] Jiri Foldyna <jiri.f(zv)avizo(tec)cz> - 14.1.2004 18:10:18

> [...]
> prohlizeni az na 30sekundove prodlevy. Pokud jste z tech, ktera tato
> funkce trapi, musite si to opravit v registrech v klici:
> HKEY_LOCAL_MACHINE/Software/Microsoft/Windows/Current
> Version/Explorer/RemoteComputer/NameSpace
>
> Zde vyberte klic {D6277990-4C6A-11CF-8D87-00AA0060F5BF} a smazte ho.
> Pokud byste to chteli nekdy vratit, vyexportujte si tento klic do
> souboru pred tim, nez ho smazete.
> Mozna nekdo vyzaduje, aby se vzdalene prohledavaly i naplanovane
> ukoly, osobne ale zadneho takoveho neznam. Vysledek nastaveni by se
> mel projevit okamzite, neni ani nutne restartovat pocitac.

Diky, zkusim to.

Pomaly start W2K

[*] Jiri Foldyna <jiri.f(zv)avizo(tec)cz> - 14.1.2004 18:08:15

> Start W2k (aspok verziu Server) vyrazne spomaluje service
> pack 4, ktory
> robi este pred prihlasenim bezpecnostne kontroly a nastavenia. Co sa
> tyka toho spomalenia po pripojeni na net, nazobrazuje sa chvilu po
> prihlaseni chybova hlaska, ze niektora sluzba(y) sa nespustili? Ak sa
> tato hlaska zobrazuje, staci najst o ktoru sluzbu sa jedna a
> tu vypnut.

Ja jsem to asi nejasne napsal - pomale nabihani neni pri pripojovani na
Internet - zacne to po INSTALACI pripojeni pres dial-up, bez toho, ze bych
se na Internet prihlasoval. Pokud si nenainstaluju pripojeni k Internetu,
nabiha system normalne.

> Prip. ak je tato sluzba "nenajditelna" :-) tak staci pockat na chybovu
> hlasku este pred prihlasenim a az potom sa prihlasit. Cely system
> nabehne citelne rychlejsie.

Zadne chybove hlaseni se nevyskytuje...

FireBird Trigger?

[*] petr palicka <palicka.petr(zv)seznam(tec)cz> - 14.1.2004 18:04:14

ahoj,

serverem to nepujde, ale slo by napsat
bud programek, co by bezel na pozadi, nebo
sluzbu, nebo klasickej programek spuztenej
nejakym planovacem ala cron (AT na NTckach).

peca

Zjisteni necinnosti uzivatele v systemu

Mam free komponenty GpSysHook, ktere toto resi, mohu zaslat.

http://web.redbox(tec)cz/petr.brant <http://web.redbox(tec)cz/petr.brant>

> nejakou dobu nemel system vstup od uzivatele? Tj. nepouzil
> klavesnici ani mys. Potrebuju nastavit Timer na vetsi hodnotu pri
> necinnosti uzivatele.
>
> Nejednodussi a nejcastejsim resenim je system wide hook. Takze
> udelat hook na klavesnici a mys a pak poslat message tve
> aplikaci.
>
> Takze mrkni v helpu na SetWindowsHookEx (KeyboardProc,MouseProc)
> a dalsi Hook funkce.

Zjisteni necinnosti uzivatele v systemu

[*] Petr Varga <djvar(zv)post(tec)cz> - 14.1.2004 16:52:08

> [...]

50.000 nemovitosti na prodej nebo pronajem, hypotecni
poradenstvi, atraktivni clanky a zpravy ze sveta bydleni.

[*] Tomas Rosa <trosa(zv)seznam(tec)cz> - 14.1.2004 16:48:07

ve Win 9x,NT nutno hookovat
ve Win 2000:GetLastInputInfo

>Jde to napriklad s ApplicationEvents, udalost OnMessage, kde se daji
>analyzovat vsechny zpravy jdouci do aplikace, tedy i zpravy od klavesnice a
>mysi.

Pomaly start W2K

[*] Ludek ZITA <konference(zv)sales(tec)cz> - 14.1.2004 16:40:05

From: <david.kopecek(zv)hacktrack.com>

> Ale jak bych tam
> udelal upravy pomoci ktery bych si urcil ze tech novych vlaken muze
> byt maximalne treba 5 ?.

Zpravidla se to dela tak, ze jeden dedikovany thread hlida pouze zmeny v
adresari
a prirazuje je nekteremu z N threadu jineho typu ke zpracovani.

> TO bude nejlepsi asi vytvorit list
> souboru v adresari a ten predat zvlast vlaknu na zpracovani. A pote
> zpustit tu kontrolu pres FindFirstChangeNotificaton ????

Na zacatku metody Execute tj. jeste pred cyklem soubory posbiras a
zpracujes.
Pak teprve udelas FindFirstChangeNotification a vstoupis do cyklu pro
hlidani zmen.

HTH, pf

> [...]

nemel system vstup od uzivatele? Tj. nepouzil klavesnici ani mys. Potrebuju
nastavit Timer na vetsi hodnotu pri necinnosti uzivatele.

[*] Dana Petr <petr.dana(zv)pvt(tec)cz> - 14.1.2004 15:21:55

No jo, ale to je jen pri necinnosti aplikace - co kdyz bude minimalizovana a uzivatel bude delat neco jineho? Potrebuju zjistit uplnou neaktivitu uzivatele, proste odejde od pocitace na dlouhou dobu...> > Zdravim,
> klavesnici ani mys.
>
> Udalost Application.OnIddle by se na to dala pouzit
> Ta se vyvoal, pokud aplikace nic nedela. Jen si musis osetrit
> delasi "nicnedelani"

Zjisteni necinnosti uzivatele v systemu

14.1.2004 Dana Petr:
> [...]

Udalost Application.OnIddle by se na to dala pouzit
Ta se vyvoal, pokud aplikace nic nedela. Jen si musis osetrit delasi

[*] Dana Petr <petr.dana(zv)pvt(tec)cz> - 14.1.2004 14:57:52

Zdravim,

On 14 Jan 2004 at 13:13, Pavel Poles wrote:

> Chtel jsem se zeptat, existuje nejak moznost ve Firebirdu 1.5
> vytvorit jen pomoci SQL (ne tedy UDF) neco na zpusob Triggeru,
> ktery by se spoustel ve zvolenem casovem intervalu, tedy ne v zavislosti
> na praci s tabulkami, ale jednou za cas, i kdyby se napr. s databazi
> vubec nepracovalo.

Ne, zadna takova moznost neni.

S pozdravem
Pavel Cisar (ICQ: 89017288)

Prideleni portu

[*] Dalibor Toman <dtoman(zv)fortech(tec)cz> - 14.1.2004 13:21:41

On Wednesday, January 14, 2004 1:03 PM [CET], Petr Daricek
<petr.daricek(zv)seznam(tec)cz> wrote:

> Ahoj,
> existuje nejaka metoda, ktera vrati cislo volneho portu? Potrebuji
> sve klientske aplikaci priradit port a portoze jich muze byt
spusteno
> vic na jendom pocitaci, tak mu nemuzu natvrdo priradit nejakou
> hodnotu, ale je treba priradit pro kazdeho klienta jinou.

pomoci bind() pozadej o port cislo 0 (to znamena, ze rikas, ze Ti je
jedno jaky port dostanes) a system Ti prideli prvni volny (vzdy vyssi
nez 1023).

Pokud chces porty pod 1023 musis holt zkouset bindovat na porty v
nejakem rozsahu dokud najdes neobsazeny (obsazenost je indikovana
chybovym kodem 10048)

D. Toman

FireBird Trigger?

[*] Pavel Poles <delphi(zv)noni(tec)cz> - 14.1.2004 13:13:40

Zdravim,

[...]

Predem dik za odpovedi

Pavel Poles

Prideleni portu

[*] Petr Daricek <petr.daricek(zv)seznam(tec)cz> - 14.1.2004 13:03:38

[...]

Diky Petr daricek

Pomalost Delphi 8 !

[*] Radek Szurman <surad(zv)digijoe(tec)com> - 14.1.2004 12:37:36

[...]

[*] Martin Nedopil <delphi(zv)hon(tec)cz> - 14.1.2004 12:26:15

Bohuzel toto take nepomaha, nebo jsem
uplne natvrdly, ale porat to vraci pocet
polozek na danych typech palety.

Nejaky jiny napad?

From: "Jiri Foldyna" <jiri.f(zv)avizo(tec)cz>

Ahoj.
Jeste mne napada jestli to neni tim, ze doma Ti treba na PC startuji servery
IIS, MS SQL....

Ludek

Odstavec v richeditu

[*] Petr Zahradnik <clexpert(zv)clexpert(tec)cz> - 13.1.2004 20:19:52

Puvodni zprava ze dne 13.1.2004:

> Aha, takze mas licenci, uz mi to je jasny, a jsi s tim spokojeny ? Koukam ze

Viz soukromy mail.

Odstavec v richeditu

[*] Radek Szurman <surad(zv)digijoe(tec)com> - 13.1.2004 19:47:49

Aha, takze mas licenci, uz mi to je jasny, a jsi s tim spokojeny ? Koukam ze
by me to vyslo na US $189, coz neni nic slavneho ale asi mi nic jineho
nezbyde, delat si vlastni komponentu nebudu, jejich demo vypada pekne. Jinak
diky moc za pomoc.

> Ja pouzivam tu nejnovejsi komercni verzi, tedy 1.8. Psal jsem ti, ze
> bys treba nasel "neco levnejsiho" nez za 600 dolaru, kdyz free nemuzes
> najit. Free verzi ti radil nekdo jiny. Source Ti uplne klidne a velmi
> rad poslu... na dobirku :-) ale to sem nepatri :-)

> Petr Zahradnik, Computer Laboratory
>

> web: http://www.clexpert(tec)cz, e-mail: clexpert(zv)clexpert(tec)cz

Odstavec v richeditu

[*] Petr Zahradnik <clexpert(zv)clexpert(tec)cz> - 13.1.2004 19:19:46

> [...]

> svojeho ale jako edit to nejde pouzit. Pak tak je RichView
> 1.8.1ktery je trial a na plose zobrazuje hlasku. Kdyby jsi mi napsal
> jakou verzi pouzivas byl bych ti moc a moc vdecny, nebo kdyby jsi
> poslal source. Jinak to editovat fakt nemuzu. Nechapu jakto ze ti to
> jde.

Ja pouzivam tu nejnovejsi komercni verzi, tedy 1.8. Psal jsem ti, ze
bys treba nasel "neco levnejsiho" nez za 600 dolaru, kdyz free nemuzes
najit. Free verzi ti radil nekdo jiny. Source Ti uplne klidne a velmi
rad poslu... na dobirku :-) ale to sem nepatri :-)

[*] Radek Szurman <surad(zv)digijoe(tec)com> - 13.1.2004 19:15:44

> [...]

> v komponente, treba byla jen spatne pouzita.

> Prosimte, hlavne se nevesej, za to ani soudruh spidla nestoji :-)

V dokumentaci je uveden mail na autora david.majda(zv)seznam(tec)cz. Zkus jestli
bude fungovat, treba se s nim domluvis...

Bohuzel to musi byt activex, delam editor do www. Programek by se mi
hodil
kdyby jsi mel k nemu i zdrojaky. Jinak diky moc.
Rado

> Pokud to chces pro nekomercni ucel a nemusi to byt OCX, muzu
poslat free
> programek (150 kB), ktery to umi

Odstavec v richeditu

[*] Radek Szurman <surad(zv)digijoe(tec)com> - 13.1.2004 18:07:34

> [...]

> Program dovede prevadet text ze souboru RTF do formatu HTML. To muze byt
> uzitecne, pokud napriklad nemate Microsoft Word a potrebujete prevest
nejaky
> text napsany ve WordPadu do HTML. Jinym duvodem, proc pouzivat tento
> program, muze byt nespokojenost s kvalitou prevodu do HTML ve Wordu.
> Program se snazi co nejlepe zachovat strukturu dokumentu (velikosti a
barvy
> pisma, zarovnani odstavcu, odrazky...); neumi ale prevadet obrazky.
>
> Zdravim
>
> RNDr. Petr Brant [brant(zv)dcomm(tec)cz]

Odstavec v richeditu

[*] Petr Zahradnik <clexpert(zv)clexpert(tec)cz> - 13.1.2004 18:13:36

> [...]

> nevim.

Prosimte, hlavne se nevesej, za to ani soudruh spidla nestoji :-)

[*] Radek Szurman <surad(zv)digijoe(tec)com> - 13.1.2004 18:09:35

Jo TRichView jsem nasel free starsi verzi a taky jsem ji zkousel, ale
nenapada me jak to udelat aby bylo mozno i editovat. To je momentalne mou
prioritou c.1.> > No ja prave delam activex pro prevod z rtf do html (nebo spis strict
> xhtml)
>
> To TrichView se da nekde sehnat free, je to nejaka starsi verze, ne tak
> dokonala,
> ale neco malo to umi....
> Bohuzel uz jsem ztratil link, ale asi bych nasel tu komponentu, muzu
poslat
> na email...
>
> Pavel Poles

Odstavec v richeditu

[*] Radek Szurman <surad(zv)digijoe(tec)com> - 13.1.2004 18:07:33

Jo nad tim jsem taky uvazoval, ale neumi to editovat, coz je obrovske minus,
a navic pri zavirani app s ni mi to vyhodilo chybu tak jsem to hned zamitl.
Pak jsem to skousel jeste jednou ale porad nic se neda vykombinovat.
TRichEdit98 jede jen pod Delphi3 a jine komponenty jsem nenasel jak na
google tak v konferenci. Tak to skousim jestli se nekdo nechyti tady. Ja uz
jsem sve moznosti vycerpal, snad v noci me neco napadne. Jinak nevim.> Puvodni zprava ze dne 13.1.2004:

> Tak bys nasel treba neco levnejsiho, treba by stacil
> http://www.trichview.com/ nebo neco dalsiho. Nevim, na cem vsem
> bazirujes, ale koukni na to...

> Petr Zahradnik, Computer Laboratory
>

> web: http://www.clexpert(tec)cz, e-mail: clexpert(zv)clexpert(tec)cz

Problem Interbase

[*] Matejcek Petr <konference(zv)crhov.komfi(tec)cz> - 13.1.2004 17:45:30

Co se mi take stava je ze kdyz dam IBQuery.active:= false a brzy na to
IBQuery.active:= true (aby se pbnovil seznam treba po pridani polozky )
tak se mi zobrazi treba jen polovina radku

tusite nekdo proc?

Matejcek Petr napsal(a):
> [...]
> kazdemu radku v prvnim DBGridu.
> casto (ne pravidelne) se mi stava ze ve druhem DBGridu se zobrazi
> pouze prazdne radky bez textu (ale pocet radku je spravny )
>
> kdyz odchytnu OnDrawDataCell a chci si to vypsat rucne :
>
> DBGridSlozeni.Canvas.Brush.Color:= clWindow;
> DBGridSlozeni.Canvas.FillRect(Rect);
> DBGridSlozeni.Canvas.Font.Color:=clBlack;
> DBGridSlozeni.Canvas.TextOut(Rect.Left+2,Rect.Top+2,Field.AsString);
>
> tak to hodi vyjimku na to ze Field = nil
>

> pouzivam interbasi 6.0.1 nainstalovanou na win XP Pro a na temze PC mam

triggery v MS SQL

[*] Lstiburek Pavel <lstiburek(zv)ceb(tec)cz> - 13.1.2004 18:03:32

Ano napsal jsem jeden, ale melo byt jednou (:-,

INSTEAD OF trigger lze definovat jen jeden pro kazdou operaci
a je vzdy BEFORE respektive jak jiz z nazvu vyplyva
prislusnou operaci nahrazuje (zadne zmeny se tedy neprovedou !).

Nastaveni nested triggeru rika, zda se budou triggery odpalovat
opakovane. Tedy napr. pokud operave vede ke zmene zaznamu
tabulky a ji odpalene triggery opet meni tuto vychozi tabulku,
tak zda budou nebo nebudou znovu odpaleny vsechny triggery.
Pozor na povolenou hloubku vnoreni procedur a triggeru.

Pri vice triggerech neni mozno definovat jejich poradi respektive
je mozno pouze rici, ktery bude prvni !

Vice triggeru nad tabulkou bych vzdy radeji uvazil.

Pavel
> [...]
> UPDATE - no a pri insertu se mi spusti oba dva a pri update
> zase ty jine dva. A delal jsem i nekolik triggeru FOR UPDATE
> a take mi to chodilo. Nicmene vzdy ten dany trgger pracuje
> nad vsemi zmenenymi radky najednou. Mam takovy pocit, ze se
> da v parametrech serveru nastavovat neco kolem nested
> triggers, ale presne si nepamatuju, co se tim ovlivnuje.
>
> Ano vsechny jsou AFTER, ale da se udelat i neco jako BEFORE,
> jmenuje se to IDSTED OF. Ale pokud vim, da se to pouzit jen
> na View, nicmene, kdyby to bylo nutne, dalo by se to nejak zaonacit.

Odstavec v richeditu

[*] Pavel Poles <delphi(zv)noni(tec)cz> - 13.1.2004 17:19:25

> [...]

ale neco malo to umi....
Bohuzel uz jsem ztratil link, ale asi bych nasel tu komponentu, muzu poslat

[*] petr palicka <palicka.petr(zv)seznam(tec)cz> - 13.1.2004 17:43:29

konec odstavce v RTF je \par
dalsi veci nevim, ale najdes to v dokumentaci
k RTF na strankach microsoftu.

peca

Odstavec v richeditu

[*] Radek Szurman <surad(zv)digijoe(tec)com> - 13.1.2004 17:09:23

> [...]

> hodinou, tedy rekneme 9 hodin... mozna kdybys od rana tech 9 hodin
> usilovne pracoval, mozna bys na neco komercniho vydelal :-)

[*] Petr Zahradnik <clexpert(zv)clexpert(tec)cz> - 13.1.2004 17:23:26

> [...]

uz
> me to prestava bavit, protoze to takhle uz provozuji od rana :(.

RTF a Header, Footer

Potreboval by som do RTF dostat nieco take ako je vo Worde Header, Footer
t.j. aby sa mi na zaciatku a na konci kazdej stranky zobrazovalo nieco
Ked som takto vtvoreny RTF vo worde ulozil ako RTF a potom som ho zobrazil
cez vsetky komponenty co mam v na RichEdit v Delphi + som to otvoril i
WordPade,
tak sa mi tam text z Headera ani Footera nezobrazil, takze predpokladam ze
klasicke RTF to nepodporuje
Preto sa pytam, mam vytvoreny template ako RTF. Doneho cez komponentu
dohadzujem data z tabulky a hned za tym by mal byt v Datum a miesto
vybodkovane, kde pojde akoze podpis
Vyzera to vsak smiesne, ked sa tam doplni len jeden zaznam, tak potom ten
Datum a tie bodky su v 1/4 papiera, co nevyzera pekne
Chcel by som to hodit vzdy niekam dole (nieco ako ten Footer)
Viete mi niekto pomoct?

D5Prof, WinXP

ip-tel: 421 48 4372098

triggery v MS SQL

[*] Vlastimil Bardon <bardon(zv)akord-soft(tec)cz> - 13.1.2004 16:29:15

[...]

Jenom dodavam, drobne rozdily mezi IB a MSSQL:

1. trigger je spusten v jednom prikazu pouze jeden (proto ty tabulky),
2. vsechny triggery jsou AFTER (s vyjimkou INSTEAD OF triggeru) !

Odstavec v richeditu

[*] Petr Zahradnik <clexpert(zv)clexpert(tec)cz> - 13.1.2004 17:01:21

> [...]

hodinou, tedy rekneme 9 hodin... mozna kdybys od rana tech 9 hodin
usilovne pracoval, mozna bys na neco komercniho vydelal :-)

[*] Radek Szurman <surad(zv)digijoe(tec)com> - 13.1.2004 16:49:19

> [...]
a jak jsem tak hledal tak jsem nasel akorat http://www.richedit.com ale
bohuzel neni free, a google mi nic poradnyho nevyplivl, tak porad hledam a
porad jsem nic nenasel, a uz me to prestava bavit, protoze to takhle uz
provozuji od rana :(.

> Zkus se podivat na google,
> jinak komponenta ritchedit v D je dle mych zkusenosti temer nepouzitelna
> (pokud to chces napr. na formatovany tisk) "sama" si doplnuje
> fonty obcas s podivnymi codepage,.... a navic je prilis "jednoduchy",
> skoro nic neumi (obrazky, tabulky, ...).
> Doporucuji radeji pouzit html, pokud to jde.

Odstavec v richeditu

[*] Lstiburek Pavel <lstiburek(zv)ceb(tec)cz> - 13.1.2004 16:39:17

> [...]

> komponentu nebo najekou fintu jak na to, myslel jsem ze bych upravil
> komponentu ale jak jsem se tak na to dival tak jsem na nic

Odstavec v richeditu

[*] Radek Szurman <surad(zv)digijoe(tec)com> - 13.1.2004 16:29:16

[...]

The application failed to initialize properly (0xc

[*] Jaroslav Bucek <jaroslav.bucek-kd(zv)seznam(tec)cz> - 13.1.2004 16:07:12

From: "Altius" <altius(zv)centrum(tec)cz>
> [...]
> cizozemskych serverech, hlavne mam na mysli Amazon.com?
> Napr. jestli se da platit ceskyma korunama, pres co to posilaji, jak dlouho

Platit musis mezinarodni platebni kartou (Visa, MasterCard ...). Amazon to
posila vetsinou z nejblizsi zeme kde to zrovna maji skladem. Pokud si objednas
vice veci a maji jen neco, tak ti to (bez dalsich poplatku) rozdeli na vice
dodavek podle toho, jak se jim to dari sehnat. Trva to vetsinou dva az tri
tydny u beznych veci, prijde to normalni postou. Postup vyrizeni objednavky
muzes sledovat pres web.

Zname problemy v necivilizovanych zemich jako CR jsou, ze pokud se jedna o
nejake atraktivni zbozi (jako CD nebo DVD) tak to pry obcas nekdo na poste
ukradne. Nektere obchody na to primo upozornuji, ze v rizikovych zemich za
toto neruci a nabizeji drazsi (Registered mail) zpusob zasilky.

Petr Vones

Knizky z cizozemska

[*] Altius <altius(zv)centrum(tec)cz> - 12.1.2004 20:26:36

Cau,

[...]

Diky

JK

Vycentrovani modalniho formu

[*] tondrej(zv)t-online.de - 12.1.2004 19:30:31

> [...]

P := Point((Form1.PageControl1.Width - Width) div 2,
(Form1.PageControl1.Height - Height) div 2);
with Form1.PageControl1.ClientToScreen(P) do

OT: Firma

[*] David Kraina <dkx(zv)seznam(tec)cz> - 12.1.2004 19:30:32

[...]

David Kraina, DKx
---------------------------
Vedouci vyvojarskeho tymu MX-3, programator

http://DKx.on.to
http://www.MX-3(tec)cz

DAO komponenty

[*] Erik Salaj <winsoft(zv)netkosice.sk> - 12.1.2004 18:14:26

> [...]

skontroluj sort order nastaveny v databaze (CollatingOrder property
v TDAODatabase komponente) a nastavenie Regional Options

Erik

Indy komponenty a atribut datum vytvoreni souboru

[*] Fait LMSS <fait(zv)lmss(tec)cz> - 12.1.2004 17:52:23

Dobry den,

jak mohu zjistit, pomoci komponenty TidFTP, jake je datum vytvoreni
urciteho souboru na ftp serveru? Na vlastnost SIZE se mohu zeptat primo,
ale ostatni atributy nejak nevidim :-((.

Dik

Jiri Fait