Message pre spustene app

Presne jak doporucujes - pres TCP/IP. Pouzivam Synapsi a chodi to vyborne.

ZDravim

http://brant.wz(tec)cz

Potreboval by som obcas upozornit uzivatelov kt. maju v ramci siete spustenu
moju app (napr aby sa vypli alebo iny message) Rozmyslam ako taketo nieco co
najrychlejsie vyriesit Napadlo ma ze by si app cez timer osahavali nejaky
shareovany adr ci sa tam nezjavil nejaky txt subor a ten by okamzite
zobrazili Skor by som to chcel riesit na zaklade TCP/IP Viete mi poradit ako
by ste taketo nieco riesili vy?

Firebird a telefonicke pripojeni site

On 9 Sep 2004 at 10:03, horky(zv)cominn(tec)cz wrote:

> Vim, ze se to tu probiralo vicekrat, ale zadne reseni mi nepomohlo. Mam
> pocitac s Win 98 SE, na nem je Dial-up pripojeni k internetu. Z tohoto
> pocitace se potrebuji pripojovat k databazi FB na jinem pocitaci.
> Prestoze do connection stringu dam IP adresu jineho pocitace, tj. asi
> takto: "192.168.0.123:d:\data\databaze.gdb" tak se pri pripojeni k
> databazi nejdrive vyvola Dial-up pripojeni k internetu. Kdyz Dial-up
> zavru, databaze se otevre a dal uz je vse OK.

Reseni je snadne. V parametrech nastaveni site woken je nutne
definovat bindings protokolu nejprve na sitovou kartu, a teprve az
pak na modem. Myslim, ze je to i popsane v ReleaseNotes (k verzi 1.0)
nebo v QuickStart Guide.

S pozdravem
Pavel Cisar (ICQ: 89017288)

Firebird a telefonicke pripojeni site

[*] Jiri Campulka <campulka(zv)czas(tec)cz> - 9.9.2004 10:31:36

V IE nastavit v moznostech pripojeni "Nikdy nevytacet pripojeni"...

Message pre spustene app

Chcel by som vyriesit nasl. problem
[...]

ip-tel: 421 48 4372098

[...]

editor ikon

[*] Suvarina, Vladimir <vladimir.suvarina(zv)siemens(tec)com> - 9.9.2004 08:41:29

Zdravim

> poradil by pls nekdo nejaky free editor ikon ktery by zvladnul
> alespon ikonku ve 256 barvach a pokud mozno ve vice jak 32x32 pix
> bohuzel standartni editor ktery je u delphi umi jen 16 barev

Ja pouzivam ke vsi spokojenosti program "Picto", ke stazeni je na
http://www.stefancr.yucom.be umi to spoustu zajimacich veci.

Hezky den

Vladimir Suvarina, Siemens s.r.o

vetvoreni zastupce internetoveho pripojeni

nevine nekdo prosim jak lze v delphi vytvorit zastupce internetoveho
propojeni ?....
obycejne shortcut umim ale tohle ne

david
david.kopecek(zv)hacktrack.com

editor ikon

[*] Jiri Cincura <diskuze(zv)cincura(tec)net> - 8.9.2004 20:24:42

Ikonu si udelej treba v Malovani a jako ICO ji uloz treba v IrfanView.

e-mail: mailto:jiri(zv)cincura.net; mailto:xcincura(zv)informatics.muni(tec)cz
ICQ#: 314711544
web: http://www.cincura.net; http://photo.cincura.net

WAS(: A je klid (Was: Nabidka zamestnani)

[*] Zbysek Hlinka <konference(zv)hlinka(tec)cz> - 8.9.2004 19:30:38

Hehe. Soud: Tesco musi na danich doplatit 146 milionu korun.
http://hn.ihned(tec)cz/2-14879260-500000_d-d7

WAS(: A je klid (Was: Nabidka zamestnani)

[*] Radim Kunz <rkunz(zv)casestudio(tec)com> - 8.9.2004 18:54:36

From: "Lstiburek Pavel" <lstiburek(zv)ceb(tec)cz>
Subject: Re: ADO+navrat ID

> [...]
> sloupce (libovolne tabulky).
> Dale je dobre si zkontrolovat zda se vubec neco vlozilo, jinak je v obou
> pripadech vracena hodnota z minuleho insertu.
> Pokud je vkladas do ID hodnotu pomoci nejakeho generatoru, je jedna blba
> moznost pomoci RAISERROR s nizkou severity, jinak celkem nic.
> Pavel
>
> From: Petr Langer [mailto:langer(zv)xdom(tec)cz]
> to samozrejme nemusis. Predpokladam, ze tve ID je Identity column. Bezne
> delam v jednom commandu INSERT INTO ... ; SELECT SCOPE_IDENTITY() as ID

[*] Petr Zahradnik <clexpert(zv)clexpert(tec)cz> - 7.9.2004 14:06:06

> [...]

nevim kde zacali zdanovat free linux, taky to tu probehlo. Proste s
free softwarem mohou byt znacne problemy a je treba si to uvedomit.

[*] Pavol Stugel, NETGraphics <palo(zv)netgraphics.sk> - 7.9.2004 14:04:05

> hovoris o reklame ale aj tak nie celkom rozumiem ako pomocou
> open source grafickej kniznice (urcenej predpokladam programatorom)
> ziskavas zakazky (koncoveho zakaznika - neprogramatora). Snad
> ako referenciu - ukazku niecoho, co si urobil? Alebo ta kniznica
to, ze kto sa ako dostane na nase stranky tak to fakt netusim, ale
je to naozaj zaujimave ...

> zvysuje produktivitu prace a jej kvalitu a tym presvedci zakaznika?
> Alebo snad koncovi zakaznici navstevuju stranky s open source
> grafickymi kniznicami na internete a tak Ta najdu (cize Tvojimi
> zakaznikmi su viacmenej programatori?)?
nie, ja a ani nikto z mojich kolegov pre programatorov komercne nepracujeme...

tak napriklad priklad z poslednej doby, chlapik programator robi vo velkej
firme DB programatora a firma potrebovala spravit graficky soft, a nema
na to ludi tak tam spomenul, ze pozna toho a toho a, ze je v tom dobry ...

> Ani celkom nerozumiem, v com je tu vyhoda open source -
> koncovym zakaznikom IMHO zdrojovy kod takej kniznice
> netreba. Mozno keby si si kupil profesionalnu graficku kniznicu,
> tak by to usetrilo este viac casu a ziskal by si este viac zakaziek.
> Nejako tu nevidim jednoznacnu suvislost medzi open source
> grafickou kniznicou a ziskanim koncoveho zakaznika.

ja som o open source nepisal, ako taky ho moc nemam rad, ja som pisal
o free ... pokial sa jedna o toto nemam rad ziadne tie divne obmedzujuce
licencie ... ja som ten kod zverejnil z toho dovodu aby s toho niekto
mal ... a kludne si odtial moze kopirovat co uzna za vhodne ...
a netvrdim, ze profesionalnou grafickou kniznicou by nevytvoril
lepsiu aplikaciu ... len toto je skor ako referencia ... a referencia
je vzdy dobra ...
takisto

> tazko povedat. Programatori by mali uz len trocha viac vediet
> o grafike a takychto zalezitostiach ako koncovi zakaznici

... mali by vediet mali ale skutocnost je dost odlisna ...

PS: aby bolo jasne tak ja nie som proti komercnym komponentam sam
ich aj vyuzivam ...

palo

Prevod iso-8859, windows-1250 ap.

[*] Robert Plzak <rpvp(zv)vagnerplast(tec)cz> - 7.9.2004 13:32:03

Ahoj odbornici...
Vyzobu si ze zpravy *.eml subject, ktery ma v sobe
tu divocinu viz. priklad
Subject: =?iso-8859-2?Q?objedn=E1vka_dopravy_=E8._228?=

Nevite nekdo jak to prevadet na rec naseho kmene :o)?
Pripadne o nejake komponente, kterou bych obecny *.eml soubor
nacet a dekodoval jeho obsah?

Diky za radu(y)

Robert

Prevod iso-8859, windows-1250 ap.

[*] Martin Dupal <mdupal(zv)vision(tec)cz> - 7.9.2004 13:48:04

Komplexne to resi napr. knihovna Synapse
http://www.ararat(tec)cz/synapse

Jsou tam priklady. Treba ten subject dekodujes takto:
Result := InlineDecode(Subj, GetCurCP)

M.

> [...]
>
> Nevite nekdo jak to prevadet na rec naseho kmene :o)?
> Pripadne o nejake komponente, kterou bych obecny *.eml soubor

[*] Pavol Stugel, NETGraphics <palo(zv)netgraphics.sk> - 7.9.2004 13:42:03

> [...]
na povedzme stratovy projekt ... co nie je nezakonne (aspon podla nasej uctovnicky :-)
.. a vztah medzi vyvojom komponenty a zakazkami?

ved ke si spravime trivialnu zamenu a celu komponentu zamenime za:
procedure ZobrazText;
begin
Writeln('ahoj');
end;

Cize pouzivame svoje uz vytvorene kniznice ZobrazText vo vacsine projektov.
A ked je potreba to rozsirit a doplnit napr. na 'ahoj svet' tak to urobim
a ulozim si uz "novu" verziu...
urcite aj ty v tazkej komercnej sfere pouzivas uz svoje vytvorene casti kodu
co je vlastne aj hocijaky projekt (ci uz opensource,free, comercial...) a
ked si to zverejnis alebo nie je tvoja osobna vec ...

palo

ADO+navrat ID

[*] Lstiburek Pavel <lstiburek(zv)ceb(tec)cz> - 7.9.2004 13:26:02

From: Petr Langer [mailto:langer(zv)xdom(tec)cz]
to samozrejme nemusis. Predpokladam, ze tve ID je Identity column. Bezne
delam v jednom commandu INSERT INTO ... ; SELECT SCOPE_IDENTITY() as ID

ADO+navrat ID

[*] Bohdan Voska <bohdan(zv)softok(tec)cz> - 7.9.2004 13:22:02

Mohlo by pomoct do afterpost dat toto,

AdoDataset.Recordset.resync(adAffectCurrent, adResyncAllValues);

Bohdan Voska

From: "Ales Pavel" <aldik(zv)quick(tec)cz>

> To jsem nechtel...mno ale co se da delat jine reseni asi neni.....
> Nechtel jsem kvuli kazdemu jednoduchemu insertu delat proceduru..
> A.

Zavreni dockovaneho framu

[*] Ondrej Kelle <o.kelle(zv)digitalpublishing.de> - 7.9.2004 12:53:54

> Ahoj *
>
> Prosim o radu. Jak poznat, ze uzivatel zavrel (tim malym krizkem)
> nadockovanou a nebo floating vec (v mem pripade frame).
> Zadnou udalost jsem
> nenasel a na netu pouze spoustu komponent, ktere to resi. Ja chci ale
> vystacit bez nich.
> Co s tim?
> Dik moc.

Zbezne som nazrel do zdrojakov a myslim, ze relevantny kod je v
TDockTree.WindowProc:

WM_LBUTTONUP:
if TempZone.FChildControl is TCustomForm then
TCustomForm(FChildControl).Close
else
TempZone.FChildControl.Visible := False;

tzn. v pripade potomkov TFrame by mohlo fungovat odchytenie spravy
CM_VISIBLECHANGED, a WParam = 0. Samozrejme, tato sprava bude vyvolana pri
kazdej zmene Visible, takze bude dobre napisat si tam este kontroly, ci je
ten frame prave zadokovany, nie je floating atd.
Nemam to odskusane.

A je klid (Was: Nabidka zamestnani)

[*] Petr Zahradnik <clexpert(zv)clexpert(tec)cz> - 7.9.2004 12:31:52

> [...]

No je to nadherne az do chvile, kdy ti to financni urad radne zdani.
Pak jim budes muset vysvetlovat tu souvislost mezi prijmy a free

JCLMapi a prilohy

[*] Petr Vones <konference(zv)petrvones(tec)net> - 7.9.2004 12:45:53

From: "Otisk Rene" <otisk(zv)misel(tec)cz>
> Pres JCLMapi posilam mejly s prilohama. Pokud je poslu pres klienta
> OutlookExpress, je vse OK, ale kdyz je poslu pres Microsoft Outlook 2000
> tak, pokud si to otevru pres web (treba email.seznam(tec)cz), je priloha
> winmail.dat (vzdy), kdyz si to stahnu do Outlooku, tak tam priloha neni

Musis v Outlooku nastavit aby posilal normalni prilohy a ne winmail.dat

Petr Vones

A je klid (Was: Nabidka zamestnani)

[*] Pavol Stugel, NETGraphics <palo(zv)netgraphics.sk> - 7.9.2004 12:23:51

> [...]
software! ... je to ovela lepsie ako robit komercnu kniznicu a
poskytovat podporu programatorom a ich sialenym poziadavkam! Toto
nie je ten spravy smer, a preto to vidis aj na TurboPower, proste
pre koncoveho zakaznika je lepsie robit ako pre programatorov ...
... a takto to proste funguje vo vacsine pripadov free component,
A ci uzivia? Vdaka tomu nemusim chodit denne do prace, mam
vlastnych zamestnancov ...

> Mam pocit, ze sa pozeras na tieto zalezitosti optimistickymi
> ocami studenta a skutocnost moze byt ina (pisem to z vlastnej
> skusenosti, nechap to ako kritiku alebo poucovanie).
pozeram sa na to stale rovnako aj ked som bol student, zamestnanec,
a aj teraz ako podnikatel ... vzdy to prinasa pre mna len a len
vyhody.

> je dobre vediet aj "pozadie" tych projektov
> a pristat potom na zemi
... tak a teraz vies pozadie mojej kniznice graph64
(http://graph64.netgraphics.sk)

palo

Import z Excel

[*] Ondrej Kelle <o.kelle(zv)digitalpublishing.de> - 7.9.2004 11:57:49

> Delam v Delphi import z Excel.
> Zaboha se mi nedari Excel po skonceni importu zavrit.
> Zustane viset v TaskManager.
> Samozrejme tam mam "finally Excel := NULL"

Ja tu mam kod na export do Excelu, ktory, pokial viem, funguje:

var
Excel, Workbook, Worksheet: Variant;
begin
Excel := CreateOleObject('Excel.Application');
try
Excel.SheetsInNewWorkbook := 1;
Workbook := Excel.Workbooks.Add;
try
Worksheet := Workbook.Sheets[1];
try
Worksheet.Name := 'Export';

Worksheet.Cells[1, 1] := 'User name';

Worksheet := Unassigned;
end;

Workbook.SaveAs(FileName);
finally
Workbook.Close(False);
Workbook := Unassigned;
Excel.Quit;
Excel := Unassigned;

Myslim, ze je dolezite zavolat Workbook.Close a tiez Excel.Quit.
A tiez uvolnit vsetky pouzite referencie (vratane Workbook, Worksheet atd.)
priradenim Unassigned. Aj ked Delphi pre lokalne premenne typu Variant
(varDispatch) myslim generuje implicitny kod, ktory ich uvolni.

Import z Excel

Nedalo mi to, tak jsem ten zdrojak vyhrabal:

var Exc: Variant;

Exc:= CreateOLEObject('Excel.Application');
Exc.DisplayAlerts:= false;
Memo.Lines.Add('Nelze spustit MS Excel.');
end;

...a tady likvidace:

if not VarIsEmpty(Exc) then Exc.Quit;

...chodi to doted, funguje to od W98 po XP a na Excelu od 97 do XP.

http://brant.wz(tec)cz

Je zvlastni, ze Excel.Quit mi to vzdy zarvalo na nepodporovanou metodu OLE
objektu.......

> Delal jsem s Excelem pres OLE a matne si vzpominam, ze jsem pouzival
> snad Excel.Quit nebo tak neco podobneho. Urcite to nebylo nic
> podobneho te tve konstrukci.

Import z Excel

[*] Petr Vones <konference(zv)petrvones(tec)net> - 7.9.2004 12:13:50

From: "Jan Sebelik" <honza(zv)haes(tec)cz>
> Delam v Delphi import z Excel.
> Zaboha se mi nedari Excel po skonceni importu zavrit.
> Zustane viset v TaskManager.

Hledal bych nejakou jeho metodu Quit nebo Exit.

Petr Vones

Import z Excel

[...]

[*] Lasevic, Martin <mlasevic(zv)ratiopharm(tec)cz> - 7.9.2004 12:09:50

> [...]

> pouzival snad Excel.Quit nebo tak neco podobneho. Urcite to
> nebylo nic podobneho te tve konstrukci.
>
> RNDr. Petr Brant [brant(zv)dcomm(tec)cz]

Import z Excel

[*] Ludek ZITA <konference(zv)sales(tec)cz> - 7.9.2004 12:03:49

On Behalf Of Jan Sebelik

> Zaboha se mi nedari Excel po skonceni importu zavrit.
> Zustane viset v TaskManager.
> Samozrejme tam mam "finally Excel := NULL"

Ahoj.
Ja koncim uspesne Excel takto:

if not VarIsEmpty(ExcelApp) then
begin
ExcelApp.DisplayAlerts := False;
ExcelApp.Quit;
end;
ExcelApp := '';

Ludek

JCLMapi a prilohy

Mam nasledujici problem

Pres JCLMapi posilam mejly s prilohama. Pokud je poslu pres klienta OutlookExpress, je vse OK, ale kdyz je poslu pres Microsoft Outlook 2000 tak, pokud si to otevru pres web (treba email.seznam(tec)cz), je priloha winmail.dat (vzdy), kdyz si to stahnu do Outlooku, tak tam priloha neni dokonce zadna. Nevite nekdo co delam blbe nebo cim to je?

Diky moc Sroub

Import z Excel

[*] Pavel Malinsky <malinsky(zv)pmcom(tec)cz> - 7.9.2004 11:53:48

Ahoj,

a treba takhle: Excel.Quit ?

Import z Excel

[*] Lasevic, Martin <mlasevic(zv)ratiopharm(tec)cz> - 7.9.2004 11:49:48

Ahoj,

Zkus ten Excel dat do nejakeho non-visible formu, ktery pak
shodis......pokud jej mas na MainFormu, tak se Excel shodi az po ukonceni
aplikace......delalo mi to jak na MSO 2K, tak na MSO 2k3

Martin Lasevic

Import z Excel

[...]

[*] Ales Pavel <aldik(zv)quick(tec)cz> - 7.9.2004 11:37:46

> [...]
A.

> Zkus to pres vlozenou proceduru a kod napsat v SQL.

[*] Erik Salaj, Winsoft <winsoft(zv)netkosice.sk> - 7.9.2004 11:17:45

> [...]

skusenosti, nechap to ako kritiku alebo poucovanie).

> ... a zivich opensource projektov je nespocetne
vela.(napr.http://www.zeoslib.net)

ano a je dobre vediet aj "pozadie" tych projektov
a pristat potom na zemi

Erik

ADO+navrat ID

[*] jtomas(zv)ebanka(tec)cz - 7.9.2004 11:17:45

Zkus to pres vlozenou proceduru a kod napsat v SQL.

"Ales Pavel"
<aldik(zv)quick(tec)cz> To: delphi-l(zv)clexpert(tec)cz
Sent by: cc:
delphi-l-owner(zv)c Subject: ADO+navrat ID
lexpert(tec)cz

07.09.2004 11:05
Please respond
to delphi-l

Ahoj v ADO nejsem zadnej mistr a tak potrebuji radu. Potrebuji vracet
pri insertu ID zaznamu (pripadne jine hodnoty naplnene pres triggery pri
insertu)jak to udelam,pripomenu ze pracuji na MSSQLServeru. Jakou
komponentu pouzit a jak co nastavit:-)

More ways to contact me: http://wwp.icq.com/44615538

ADO+navrat ID

[*] Ales Pavel <aldik(zv)quick(tec)cz> - 7.9.2004 11:05:44

[...]

Could not fing language driver

Ahoj, v jednom starsim programu potrebuji nacist DBF soubor u ktereho mi BDE hlasi viz %subj%
DBF soubor je s Indexy, jazyk HUNGARY typ FOXPRO. Oteviram jej pres Query
Nutne bych ho potreboval nacist.
Nevite nekdo, jak donutit BDE ho nacist?
Dekuji

D7 Prof

A je klid (Was: Nabidka zamestnani)

[*] Pavol Stugel, NETGraphics <palo(zv)netgraphics.sk> - 7.9.2004 01:31:02

> [...]
autorom asi 1,5 roka neaktualizovana, po uvolneni ako open source (predtym kvazi free)
sa k nej vratil zivot, a je hned napr. nova verzia ...

.. ale ako ty pises vsetko sa to raz uzavrie asi koli nezaujmu samotneho Borlandu o
Delphi ako take ... a kazdy vyvojar prejde na ciste .NET alebo na specializovany HW a SW

Palo

A je klid (Was: Nabidka zamestnani)

[*] Erik Salaj, Winsoft <winsoft(zv)netkosice.sk> - 6.9.2004 22:50:49

> Promin, nejak mi unikla pointa - k cemu mi je komercni produkt, u ktereho
zanikne podpora ???
> Jak mi zarucis, ze po orientaci na komercni svet komponent neskoncim
naprosto stejne jako
> u free ?? Viz AsyncProffesional - koupeny nekdy v dobe D3 a opusteny
protoze bylo snazsi
> a pohodlnejsi si udelat vlastni na miru site komunikacni knihovny. Takze u
AsyncP jsme vyhodili
> par set dolacu naprosto zbytecne a jsme presne tam jako kdybychom zacli s
nejakou free knihovnou

riziko mas v obidvoch pripadoch. Rozdiel je v tom, ze
nie je rovnako velke. V pripade komercnych produktov,
pokial produkt zaraba, tak sa firma asi na taky produkt
(a na platiacich zakaznikov) nevykasle. V pripade
"ochotnickeho" softwaru, ktory nezaraba, preco by
niekto stracal cas a venoval sa podpore uzivatelov?
Ty napr. by si bol ochotny taku podporu zadarmo robit?

Erik

A je klid (Was: Nabidka zamestnani)

[*] Petr Zahradnik <clexpert(zv)clexpert(tec)cz> - 6.9.2004 22:40:48

Puvodni zprava ze dne 6.9.2004:

> bolo by celkom zaujimave poznat dovody, preco vlastne TurboPower
> skoncil. Predpokladam, ze asi mali problemy s predajom komponentov
> (konkurencia?, stagnacia Delphi?, .NET?). Nejako som to nesledoval,
> ale AIK tak namiesto Delphi tusim chceli programovat nejake webove hry.
> Teraz, myslim, ze niektori z nich robia .NET komponenty alebo software.

Viz muj predchozi prispevek az dole "PS". Tam najdes oficialni duvod a
take mou spekulaci. Jinak zadne webove hry, to jsou stroje pro hraci
automaty - mnohem, mnohem lepsi business...

A je klid (Was: Nabidka zamestnani)

[*] Petr Vones <konference(zv)petrvones(tec)net> - 6.9.2004 22:54:51

From: "Erik Salaj, Winsoft" <winsoft(zv)netkosice.sk>
> bolo by celkom zaujimave poznat dovody, preco vlastne TurboPower
> skoncil. Predpokladam, ze asi mali problemy s predajom komponentov
> (konkurencia?, stagnacia Delphi?, .NET?). Nejako som to nesledoval,

Co jsem slysel tak pochopili, ze se stejnym tymem lidi mohou vydelat vice
penez necim uplne jinym nez komponentami pro Delphi.

Petr Vones

OT: TurboPower

[*] Petr Zahradnik <clexpert(zv)clexpert(tec)cz> - 6.9.2004 22:52:51

Pro vsechny zvedave, kteri to tedy nejak nezachytili...

TurboPower Software Company byla dcerinnou spolecnosti australske
spolecnosti Aristocrat Technologies (http://www.aristocrat.com.au/) -
leading global provider of gaming solutions. Jinymi slovy, svetovy
lidr pro hraci prumysl - ne hracky, ale technologie pro hraci
automaty. Zalozeno v 1953, pres 2 tisice zamestnancu po celem svete,
ciste zisky v desitkach milionech australskych dolaru (rok 2000 -
cisty zisk 65 milionu, obrat pres pul miliardy).

TurboPower Software Company vykazoval obrat v poslednim roce 2002
tusim kolem 10 milionu americkych dolaru, tj. cisty zisk hluboko pod.

A je klid (Was: Nabidka zamestnani)

[*] Petr Zahradnik <clexpert(zv)clexpert(tec)cz> - 6.9.2004 22:38:48

> [...]

TurboPower, se muze stat, ze po tusim 18 letech s tim sekne, protoze
nejakych 10 milionu dolaru rocne pro ne neni dostatecnej kseft, aby se

Jen jsem si dovolil nazorne prezentovat, ze v dobe, kdy TurboPower
zil, tak hodne zily i jejich komponenty. A pokud jsi opravdu sledoval
vyvoj tak jako ja, tak vis, ze delali stale neco noveho. Zatimco kdyz
je to Open Source, nedela se absolutne nic.

Jinak, neber to osobne, ale kdyz si za par set dolaru koupis APRO a
vzapeti ho opustis proto, ze si udelas neco vlastniho, tak pak dost
dobre nechapu plac nad tim. Komponenty mely trial verze a mohl sis to
predem odzkouset. Ze nekdo vyhodi za neco prachy a pak to nevyuzije,
to neni chyba produktu jako takoveho. To je chyba toho, kdo to rozhodl
a koupil.

Ja Async Professional, stejne jako vsechny ostatni knihovny
TurboPoweru, mam koupene taky za penize, stalo me to vsechno ne
stovky, ale tisice dolaru. A neplacu. Svou sluzbu udelaly a bohate se
zaplatily. Ackoliv TurboPower knihovnam leckdo vycita, ze jsou psane
prasacky, ja jsem s nimi vzdy byl spokojen, a moji zakaznici take. Mam
jenom spokojene zakazniky, zeptej se jich. Ja je pouzivam dodnes,
protoze jsem se zastavil u D5. Soucasne Win32 aplikace jedu v D5 a
dale pak smer .NET. Nemam problem.

PS: Jako mezi nami, ona jen tak nezanikla podpora ani u toho
TurboPoweru. Duvody jsou dva - jeden oficialni a jeden neoficialni.
Ten oficialni je o tom, ze TurboPower byla dcerinna spolecnost
konglomeratu na vyrobu hracich masinek do kasin. A jejich stamilionove
zisky byly rozhodujici, takze si vzali odborniky z TurboPoweru a tuto
divizi proste pustili, protoze o ty drobne nestaly. Neoficialni duvod,
o kterem muzeme spekulovat, je postupne chcipani Delphi, jeho upadek,
zadne dalsi nove prinosy, a vyhlidky prechodu na platformu .NET. Oni u
toho TurboPoweru taky nebyli uplne blbi a dovre videli to, co se deje
s Delphi. A jednoduse uz po tech 18 letech asi nemeli tu chut
pokracovat zase nekde jinde od zacatku. Ja se jim vubec nedivim.

A je klid (Was: Nabidka zamestnani)

[*] Erik Salaj, Winsoft <winsoft(zv)netkosice.sk> - 6.9.2004 22:32:47

> [...]
> Abbrevia nebyla hlavnim produktem TurboPoweru, mezi hlavni produkty
> patrily knihovny Async Professional (svetova jednicka pro komunikaci),
> Orpheus (vizualni komponenty), FlashFiler a v podstate i SysTools.

bolo by celkom zaujimave poznat dovody, preco vlastne TurboPower
skoncil. Predpokladam, ze asi mali problemy s predajom komponentov
(konkurencia?, stagnacia Delphi?, .NET?). Nejako som to nesledoval,
ale AIK tak namiesto Delphi tusim chceli programovat nejake webove hry.
Teraz, myslim, ze niektori z nich robia .NET komponenty alebo software.

Delphi 8 a .NET 1.1 framework SP1

[*] Petr Vones <konference(zv)petrvones(tec)net> - 6.9.2004 22:30:47

Pokud zde nekdo pouzivate Delphi 8 a zvazujete instalaci SP1 pro .NET tak si
nejdrive prectete toho:
http://blogs.borland.com/abauer/archive/2004/09/01/1208.aspx

Petr Vones

A je klid (Was: Nabidka zamestnani)

[*] Jan Masek <jan.masek(zv)mcu(tec)cz> - 6.9.2004 22:20:46

> [...]

par set dolacu naprosto zbytecne a jsme presne tam jako kdybychom zacli s nejakou free knihovnou

On ten svet neni jen B&W

J.Masek

A je klid (Was: Nabidka zamestnani)

[*] Petr Zahradnik <clexpert(zv)clexpert(tec)cz> - 6.9.2004 21:38:43

> [...]

> Jeden som posielal urcite aj s opravou, ktora bola velmi rychlo uvedena
> do zdrojakov. Ostatne boli opravene tiez velmi rychlo, ak si spravne
> spominam.

> Dalsi pripad bol, ked som na ich mailing list poslal otazku ohladne
> PKZIP formatu ciste v pameti, bez docasneho suboru na disku. Odpoved som
> ziskal o par minut, v tom zmysle, ze dana funkcionalita momentalne nie
> je implementovana, a ze sa na nej pracuje. Bolo to tam pridane v dalsom
> release, myslim, ze to vtedy trvalo niekolko dni.

> Taku uroven podpory povazujem za uspokojivu.

Zni to krasne. Ovsem tohle neni support, to je proste par nadsencu. Je
otazkou, do jake miry to lze pouzit v komercnim projektu s jistotou,
ze to nebudes muset slozite nahrazovat v budoucnosti.

Jinak pro zajimavost - Abbrevia byla ve verzi 3.04 opustena
TurboPowerem v lednu 2003. V breznu 2003 byla finalne umistena na
SourceForge. Co se tedy s timto produktem delo od ledna 2003 do zari
2004? Bylo vydano 6 revizi betaverze 3.05 a to 8/03, 10/03, 1/04,
1/04, 2/04 a 3/04. Takze za 1 rok a 8 mesicu nebyla vydana ani jedna
verze, pouze 6 revizi betaverze, opraveny nejake chyby, drobna
vylepseni. Tohle neni zadny vyvoj, tohle neni budoucnost, vyvoj
knihoven si predstavuji tak, ze to stale zije a stale se s tim neco
deje.

Dalsi knihovny TurboPower na SourceForge:

Office Partner na SF 26.6.2003, od te doby na to nikdo nesahl

Async Professional CLX na SF 30.1.2003, od te doby na to nikdo nesahl

SysTools na SF 11.2.2003, od te doby na to nikdo nesahl

B-Tree Filer na SF 15.1.2003, od te doby na to nikdo nesahl

Internet Professional na SF 16.1.2003, od te doby na to nikdo nesahl

Orpheus na SF 16.1.2003, od te doby na to nikdo nesahl

ShellShock na SF 30.1.2003, od te doby na to nikdo nesahl

Visual PlanIt na SF 19.2.2003, od te doby na to nikdo nesahl

Async Professional na SF od 29.1.2003, od te doby na to nikdo nesahl

Essentials na SF od 15.1.2003, od te doby na to nikdo nesahl

LockBox na SF od 22.1.2003, od te doby na to nikdo nesahl

OnGuard ns SF od 17.1.2003, od te doby na to nikdo nesahl

SysTools for Kylix na SF od 24.4.2003, od te doby na to nikdo nesahl

XML Partner na SF od 11.2.2004, od te doby na to nikdo nesahl

Na zaver jsem si nechal FlashFiler, muj neoblibenejsi produkt, ktery
jsem tady v CR ucinil nejprodavanejsim a nejoblibenejsim produktem,
prestoze vsude jinde ve svete to byl Async Professional. Mam k nemu
silnou citovou vazbu a vsichni moji zakaznici to dobre vedi, kdyz jsem
s nimi hodiny a hodiny povidal po telefonu o tomto produktu. Byl na SF
uveden 22.1.2003 a od te doby na nej nikdo nesahl - na SF.

Ovsem skupina vyvojaru kolem FlashFiler pracujici tehdy interne i
externe v TurboPoweru jiz mela temer pred dokoncenim FlashFiler ve
verzi 3.0, kdyz se TurboPower rozhodl s tim skoncovat. A tak v nem dal
pokracuje prave tato skupina na komercni bazi pod nazvem NexusDB
(http://www.nexusdb.com/) - retail full source $900. Tedy drazsi jeste
nez od TurboPower. Nicmene v teto dobe uz tento produkt tak vysokou
cenu rozhodne nema.

[...]

Unable to locate Dll - vyreseno

[*] Sebesta Jan <sebesta(zv)cube(tec)cz> - 6.9.2004 19:26:34

Vyreseno - ano presne tak v deklaraci jsem mel pouze mojeknihovna chybelo
to ".dll"

Dekuji vsem za pomoc

From: "Sebesta Jan" <sebesta(zv)cube(tec)cz>
> [...]
> MojeKnihovna pomohlo.

A jak presne vypada deklarace toho importu ? Odhaduji ze si v nazvu zapomel

Unable to locate Dll

[*] Sebesta Jan <sebesta(zv)cube(tec)cz> - 6.9.2004 18:52:29

Ahoj,
Dekuji za radu.

Skutecne ten http://www.dependencywalker.com/ ukaze, ze muj exe nemuze
nalezt moji knihovku, presto ze je v akt. adresari. Pokud ale prejmenuji
MojeKnohovna.dll na MojeKnihovna tak to jede!

Proc, to nevim

From: "Sebesta Jan" <sebesta(zv)cube(tec)cz>
> [...]
> prekopcim na Win2000 Server tak mi exe pro startu hlasi %sub%. Presto, ze
> tam ten dll soubor je. Nepomuze ani zkopirovani dll do napr.

[*] tondrej(zv)t-online.de - 6.9.2004 17:30:21