FreeVCS

[*] Mira <ondrisek(zv)seznam(tec)cz> - 5.10.2004 15:00:11

No to mi snad ani nerikej...!!! :-((( Neverim, ze vsichni vyvojari jedou jen
na W2k strojich a serverech. V newsgroup jsem nalezl nejake polo reseni -
zverejnili tam .ini, ktery by mel stacit, ale je pro Interbase a jsou tam
jine polozky, takze mi to nebeze. Treba se mi nekdo z te newsgroupy ozve..
Dal ybch vedet.

Kazdopadne diky za reakci

OT: FreeVCS

[*] Mira <ondrisek(zv)seznam(tec)cz> - 5.10.2004 13:58:06

Zdravim vsechny,

kdyz uz tu byla rec o FreeVCS, tak se zeptam - neni tu nekdo, kdo ma
nainstalovany FreeVCS server 1.08 pro MS SQL jako NT service na Windows 2003
Server nebo alespon na Win XP Pro? Nejsem schopen rozchodit control panel
aplet 1.05. Kdyz ten aplet spustim (po zkopirovani .cpl a .dll do
Windows\system32), tak hodi presypaci hodiny a prestane odpovidat. Takze
nejsem schopen nastavit a spustit service. Jinak jako aplikacni server mi to
bezi, pripojene na SQL, klienti server vidi, vse funguje. Ale potrebuji to
rozchodit jako Service, protoze server je vetsinou v neprihlasenem stavu....
Samozrejme, ze jsem prihlasen jako domain admin s veskerymi pravy, server
neni domain controller, ale je clenem domeny.

Odpovedi podle zvazeni prinosu pro tuto komunitu na ondrisek(zv)bonnel(tec)cz

Diky vsem, preji prijemny vikend a omlouvam se za OT.

Mira Ondrisek

FreeVCS

[*] Lukas Gebauer <gebylist(zv)mlp(tec)cz> - 5.10.2004 14:16:08

> [...]

Me to nefungovalo taky, a je to uz vice jak pul roku. Chyba tim padem
neni na tvem prijimaci. A fakt, ze tuto vec dodnes nedokazali vyresit

Import velkeho mnozstvi dat do FB

A nebude to spusobovat nejaky problem primo na Firebird serveru?
Treba nejaky "Memory leak", zahlceni serveru, atd?
Kdyz si treba vemu 600000 exceptionu diky duplicite zaznamu.

> Pokud je KLIC jedinecny, pak staci pouze vkladat. Pokud zaznam
> existuje, vyhuci vlozeni daneho radku na chybu, ktera se bude proste
> ignorovat.
>
> S pozdravem
> Pavel Cisar (ICQ: 89017288)

Import velkeho mnozstvi dat do FB

[*] Slavomir Skopalik <skopalik(zv)elektlabs(tec)cz> - 5.10.2004 13:32:04

Tipy:
1. Zjisti kde je uzke hrdlo (CPU, nebo DISK)?
2. Zvaz moznost deaktivace trigru a indexu
3. Pokud se ti vyskytuje velke mnozstvi duplicit, zvaz toto resit
na klientovi (nacist vsechny zaznamy do pameti serazene
a pomoci puleni intervalu vyhledavat}, ale jen v pripade, ze
to nebude vytvaret pametove problemy na klientovi (klic je vetsinou
32 bit integer, dnes neni problem alokovat 100MB RAM -> 25 mil.
zaznamu)
a vyrazovani zaznamu provadet jiz na klientovy (compilovany kod).
4. Je pomalost opravdu na zavadu ? Mnohdy programatori
resi nepodstatne veci.
5. Je nutno ty data skutecne importovat ?

Slavek

> Ahoj, casto importuju do DB Firebirdu velke mnostvi zaznamu.
> Radove stovky tisic. V soucasne dobe na to pouzivam dve
> FibQuery. Jedna, ktera zjistuje jestli dany zaznam existuje a
> druha Query, ktera je parametricka a udaje uklada do databaze.
>
> Jenze to trva hodne dlouho.
>
> Nemate nekdo nejakej tip na jiny, rychlejsi zpusob importu?
> Nejdyl asi trva zjistovani, jestli dany radek existuje.
> Testuje se sloupec KLIC a mam na nem nastaveny index.
>
> Dekuji za radu.

IDE: jak zavrit zadokovane okno z klavesnice?

[*] Karel Kral <kralkonf(zv)purus(tec)cz> - 5.10.2004 12:42:00

Ahoj,
nevite nekdo, jak zavrit z klavesnice zadokovane okno?

Priklad: Code Explorer je zadokovany vlevo v editacnim okne, normalne je
skryty. Ctrl-Shift-E si ho zobrazim a on dostane focus. Pak bych ho (po
urcite dobe) zase rad z klavesnice zavrel. Jenomze musim sahnout po mysi
a kliknout na horni krizek. Coz me - nemysovce velmi stve.

Virtualni COM porty

[*] Malecek Ondrej <ondrej.malecek(zv)radom-cz(tec)cz> - 5.10.2004 12:46:00

Neco pouzitelneho, ikdyz ne uplne levneho je na:

www.eltima.com

O :-)

komponenta na kalendar

[*] Jiri Kratochvil <kratochvil(zv)3a(tec)cz> - 5.10.2004 12:41:59

Potreboval bych poradit jestli existuje nejaka komponenta ktera zobrazi kalendar a pujde k jednotlivym dnum pripsat poznamky.

dekuji

Jiri Kratochvil

Synapse

[*] Vlastimil Burian <vlastax.b(zv)seznam(tec)cz> - 5.10.2004 12:03:56

IE - OLE

[*] Svoboda Jiri <jsvoboda(zv)lekis(tec)cz> - 5.10.2004 11:47:55

Dulezita je dokumentace k IHTMLDocument2 a IHTMLElement,dostupna na
strankach Microsoftu.

Priklad pro nacteni z IE:
Podle Text se nacita bud jen text nebo i zdrojovy html kod do promenne List

procedure GetHTMLCode(const List: TStrings; URL: string; Text: boolean =
True);
var
x : Integer;
sw: Ishellwindows;
wb: IWebbrowser2;
iDoc1: IHTMLDocument2;
iEl: IHTMLElement;
begin
sw := CoShellWindows.Create;
for x := 0 to sw.count do
begin
WB := Sw.Item(x) as IWebbrowser2;
if (wb <> nil) AND (UpperCase(WB.locationURL) = UpperCase(URL)) then
begin
WB.Document.QueryInterface(IHTMLDocument2, iDoc1);
if iDoc1 <> nil then
begin
iEl := iDoc1.Body;
if Text then List.Add(iEl.innerText)
else List.Add(iEl.innerHTML);

On 5 Nov 2004 at 10:41, Dalibor wrote:

> [...]

Pokud je KLIC jedinecny, pak staci pouze vkladat. Pokud zaznam
existuje, vyhuci vlozeni daneho radku na chybu, ktera se bude proste

Konference Delphi 2005 v Praze

[*] Petr Zahradnik <clexpert(zv)clexpert(tec)cz> - 5.10.2004 11:07:52

Ahoj,

tady jedna informace, co by vas mohla zajimat:

Borland porada v Praze 23.11.2004 konferenci o Delphi 2005. Prednaset
bude pan Jason Vokes, manazer pro produkty RAD pro Evropu a kratky
prispevek predbezne prislibil i Petr Vones.

Mate-li zajem prijit se podivat, program seminare najdete na adrese
http://www.borland(tec)cz/delphi2005.html a zaroven se zde muzete
registrovat k bezplatne ucasti. Pro navstevniky seminare bude platit
zavadeci sleva minimalne 15% na vsechny baleni Delphi 2005.

IE - OLE

[*] Ing. Igor Kapoun <igor.kapoun(zv)volny(tec)cz> - 5.10.2004 11:03:51

> Mohlo by to byt pres vlastnost Document.Body.InnerHTML

Existuje k tomu nejaka dokumentace? Mam pocit, ze to
Microsoft stahnul ze svych stranek, protoze to nemuzu nikde najit...

Igor

[...]

Dalibor

FB 1.5, Delphi 7

> [...]

> Jedna, ktera zjistuje jestli dany zaznam existuje a druha Query, ktera je
> parametricka a udaje uklada do databaze.

Jedna z moznosti je vsechny data pro import dat do pomocne tabulky a pote je
najednou ve stored procedure vlozit tam, kam patri.

IE - OLE

[*] Marian Nykel <m.any(zv)centrum(tec)cz> - 5.10.2004 10:27:46

--
mANY

nacteni vlastniho kurzoru

[*] petr palicka <palicka.petr(zv)seznam(tec)cz> - 5.10.2004 10:25:46

Petr Brant wrote:

> Hm... a mas naincludovany soubor s tim resourcem? Nejak {$R MYCURSORS.RES}
> nebo podobne, ted se nepodivam. A jeste tam nejakou roli hraji mala/velka
> pismena.

cursor je v RES aplikace a pojmenovan velkymi pismeny (to mi neco rika,
proto jsem to tak udelal).

ale nekde na netu jsem nasel priklad, kde se pouziva nahrazeni jineho
nepotrebneho kurzoru. protoze jsem potreboval jenom jiny kriz, pouzil
jsem konstantu delphi crCross, misto sve vlastni a viola... uz to
funguje :o)

Screen.Cursors[crCross]:=LoadCursor(HInstance, 'CRBIGCROSS');
pbDrawBox.Cursor:=crCross;

Peca

IE - OLE

[*] Ing. Igor Kapoun <igor.kapoun(zv)volny(tec)cz> - 5.10.2004 10:11:45

Potreboval bych vycucnout z okna Exploreru zdrojak.
Vim, jak se na IE napojit (CreateOleObject
('InternetExplorer.Application')),
ale nevim, co s tim dal. Nepodarilo se mi najit info o objektu IE,
abych se pak mohl dostat k jeho vlastnostem.
Prosim o nakopnuti... Predem dik
Igor

Virtualni COM porty

[*] Jiri Kratochvil <kratochvil(zv)3a(tec)cz> - 5.10.2004 09:59:36

Chtelo by to si poridit Kerio Winroute engine. Ten umi uvolnovat virtuani
porty.

Jiri Kratochvil

> [...]
> portu, kterym bych mohl posilat data z mnou vytvoreneho programu. Pres
> virtualni COM by si pak data cetl jiny program. Vite nekdo jak na to?

nacteni vlastniho kurzoru

http://brant.wz(tec)cz <http://brant.wz(tec)cz>

> potrebuju do aplikace dostat vlastni kurzor pro mys. podle helpu by melo
> stacit toto:
>
> Screen.Cursors[crBigCross]:=LoadCursor(HInstance, 'CRBIGCROSS');
> pbDrawBox.Cursor:=crBigCross;
>
> ale kde nic tu nic. co delam spatne?
> crBigCross je moje konstanta.

DBF dataset?

[*] Viktor Doubek <viktordoubek(zv)centrum(tec)cz> - 5.10.2004 09:15:32

Budu muset vymenovat data s jinym SW pres dbf soubory (Visual FoxPro 7). Doporucite mi nejaky Dataset (potomek TDataSet - potrebuju to nejlepe pro CLX), abych nemusel pouzit BDE? Podminkou je dobre fungujici sdileny pristup k tabulkam. Radsi free, ale mozno i placene. Delphi 7 prof. Diky moc. VD.

Zmena pracovni skupiny

[*] delphi(zv)spst(tec)cz - 5.10.2004 09:29:33

Dobry den.
Jak zmenim pracovni skupinu. Jmeno pocitace se zmeni pomoci
"SetComputerName", hledal jsem v pribuznych tematech, ale nic jsem nenasel.

Windows XP, D5

Predem dekuji Jirka

Zblaznily se mi porty ve WinXP - poradite?

[*] Petr Fejfar <development(zv)callnet(tec)cz> - 5.10.2004 09:13:21

Ing. Jiri Sokol wrote:

> V registrech jsem smazal kde co a jedine, co jsem tim docilil je to,
> ze jsem prisel o modem, ktery ted nemuzu nainstalovat.
> Prosim, muzete mi poradit? Asi nejkorektnejsi zpusob by byl uvolnit
> vsechny COM a nechat provest system "jakoby" odebrat vsechen HW a
> potom by si udelal celou detekci vseho znovu.

Ja jsem se do podobneho stavu dostal kdysis tim, ze jsem testoval ruzne
mobilni telefony pres IrDA, pak jsem je vratil a zbylo mi po nich v
notebooku
mnoho virtualnich portu, ktere jdou odebrat jedine tak, ze se
prislusne zarizeni pripoji a odebere. Alespon me se to jinak nepovedlo.

Taky jsem zkousel v registry odmazat kde co, ale pripojeni noveho zarizeni
pridavalo stale nove a nove virtualni porty.

***

Nakonec jsem preinstalovat OS - bylo to nejrychlejsi ;-)

pf

Delphi 2005 > Mono - pouzitelnost

[*] Vaclav Halik <spravasd(zv)suz.cvut(tec)cz> - 5.10.2004 08:54:45

Zdravim,
v .NET sice nedelam ale pred casem jsem mnel stjne otazky
jako ty. Tak se pokusim odpovedet, ostatni mne urcite doplni.

From: "Vlastimil Burian"
> nemuzu vyresit problem jak dostat do DLL asi 14 000 ikon

Ja ikony do dll i exe linkuje pres rc soubor.
Ten si napisu treba v notepadu (ikony.rc):
5001 ICON "C:\Ikony\Hodinky.ico"
5002 ICON "C:\Ikony\Budik.ico"
Pak si to prelozim pres BRCC32.exe:
BRCC32 Ikony.rc
nalikuju do dll resp. exe:
{$R ikony.RES}
V aplikaci pak pouzivam:
var hodinky:HICON;
hodinky:=LoadIcon(HInstance,MAKEINTRESOURCE(5001));

14000 ikon by snad takhle mohlo jit udelat.

Scanning complete: NO intelligent life form in range.

Synapse -SFTP

[*] Ludek ZITA <konference(zv)sales(tec)cz> - 1.10.2004 14:05:44

On Behalf Of Lukas Gebauer

> Synapse nepodporuje SSH, tim padem ani FTP pres SSH tunel.
> Podporovano je zatim pouze SSL a TLS.

Zdravim,
Je nejaky vyhled do budoucna v tomto smeru ?

Oznacovani zaznamu

[*] Dalibor Faltynel <dalibor.faltynek(zv)orgrez(tec)cz> - 1.10.2004 13:39:42