Spusteni cizi aplikace v okne me aplikace

[*] Jiri Cincura <diskuze(zv)cincura(tec)net> - 9.12.2004 12:41:25

Stranik Frantisek Ing. wrote:
> Zdravim.
>
> Jak spustim v moji aplikaci (v mem okne na dane pozici) cizi aplikaci ?

Windows, Messages, SysUtils, Classes, Graphics, Controls, Forms,
Dialogs;

Wnd : HWND;
begin
WinExec('notepad', SW_Show);
Wnd := FindWindow('notepad', nil);
if Wnd <> 0 then begin
Windows.SetParent(Wnd, Handle);
MoveWindow(Wnd, 0, 0 ,ClientWidth, ClientHeight, False);
SetForegroundWindow(Wnd);

e-mail: mailto:jiri(zv)cincura.net; | http://www.cincura.net/
mailto:xcincura(zv)informatics.muni(tec)cz | http://photo.cincura.net/
ICQ#: 314711544 | http://phorum.cincura.net/
---
And if our times are difficult and perplexing,
so are they challenging and filled with opportunity.
-Robert F. Kennedy, 1961

Reseni parcialnich dif rovnic

[*] vojtech babic <babicv1(zv)centrum(tec)cz> - 9.12.2004 11:17:19

Konkretne by to melo byt : runge-kutta metoda vypoctu parc.dif. rovnic
ale zatim se tim stale seznamuji a hledam na netu nejake implementace v
delphi. Nevis o nejakych ?

Dik Vojtech

Slavomir Skopalik napsal(a):

>Resil jsem metodou siti v BP 7.0.
>Budes potrebovat:
>1. parser na math vyrazy (asi z JCL)
>2. Neco na reseni soustav linearnich rovnic
> tak o 40 000 neznamych (a vice)
>3. neco co ti zobrazi vysledky
>
>Co konkretne potrebujes ?
>
> Slavek

Spusteni cizi aplikace v okne me aplikace

[*] Stranik Frantisek Ing. <fstranik(zv)cpoj(tec)cz> - 9.12.2004 11:01:18

Zdravim.

Jak spustim v moji aplikaci (v mem okne na dane pozici) cizi aplikaci ?
Nekde jsem to videl.

Dekuji za priklad.

Actions & ActionToolBar

[*] Vlastimil Burian <vlastax.b(zv)seznam(tec)cz> - 9.12.2004 10:49:17

co s tim ???> Ano je.
> Petr Daricek

OT: Nabidka knih

[*] Kvetoslav Rydval <krydval(zv)merlin(tec)cz> - 9.12.2004 10:47:14

Preji vsem pekneho dne,

mame s kolegou par knih na prodej vcetne nekolika o Delphi ci SQL. Mate-li
zajem, mrknete na http://orson.rydval(tec)cz/vyprodej.php

e-mail:slavek(zv)rydval(tec)cz
http://www.rydval(tec)cz
-----------------------------

Odeslani mailu z Firebirdu

[*] BS Info <info(zv)borkovec(tec)com> - 9.12.2004 10:13:12

Zdravim vsechny,
nevite o zpusobu (SP, dll, neco jako mail agent ...) jak odeslat mail
z firebirdu 1.x?
Diky za info

Roman Borkovec
+420 603 590 639
www.borkovec.com

CheckListBox.Columns

Mam problem v D7, snad se mi ho podari popsat:
CheckList Box se chova podivne. Kdyz je Columns=0 je to OK a podle potreby je pri zmene velikosti vpravo vertikalni posouvatko. Kdyz ale dam treba Columns=5, coz potrebuju, zacne se chovat nepouzitelne. Dokud velikost staci na zobrazeni vsech polozek, je to v poradku a podle rozmeru si pekne prerovnava polozky aby se do maximalne peti sloupcu vesly, vyuziva celou "vysku" takze kdyz je CB dost vysoky, jsou tam treba jen dva sloupce. Az potud je to skvele.
Ale: v okamziku kdy se vyska CB zmensi tak ze uz se tam vsechny nevejdou (treba se tam vejde jen jeden "radek"), neobjevi se posuvnik vpravo ale kupodivu dole (horizont), zobrazeno je samozrejme pet polozek v prvnim radku a tim zmatecnym posuvnikem nelze posouvat - proc taky, ze.
Podle helpu (ktery je podle mne od verze k verzi horsi) bych mel nastavit alespon jednu z properties ColumnLayout nebo RowLayout na llVariable. Jenze moje D7 u TCheckListBox nic takoveho nezna.
Poradi nekdo?

Z.Kalhous
ToWare s.r.o.

Filtr na porovnani konkretniho poctu po sobe jdouc

[*] Lada <lada.xt(zv)volny(tec)cz> - 9.12.2004 03:20:41

Slavomir Skopalik napsal(a):

>Hledej LIKE.
>Funguje to podobne jako v DOSu
>misto * je %
>misto ? je _

Ahoj,

s timto uz jsem trochu pozapasil...
mam napr.
IBQuery1.SQL.Add('Select Firma from Vypisy');
IBQuery1.SQL.Add('Where (UPPER (Firma Collate PXW_CSY) LIKE :p1)');

IBQuery1.ParamByName('p1').AsString :=
'%'+AnsiUpperCase(editFirma.Text)+'%';
coz docela dobre funguje, ale ja bych rad vyfiltroval nejak zaznamy, kde
do editFirma zadam napr.

'xxxyyyLabs' a dostanu firmu Elekt Labs s.r.o. :-) a jeste si to chci
zkomplikovat o to, ze budu chtit minimalne 4 po sobe jdouci shodne znaky...

Kazdopadne moc dekuji za odpoved, budu to jeste nejak zkouset...

Lada

Filtr na porovnani konkretniho poctu po sobe jdouc

[*] Slavomir Skopalik <skopalik(zv)elektlabs(tec)cz> - 9.12.2004 02:20:37

Hledej LIKE.
Funguje to podobne jako v DOSu
misto * je %
misto ? je _

U BDE je tento soubor LOCALSQL.HLP, mohl by se ti hodit.

Slavek

Ing. Slavomir Skopalik
Jednatel spolecnosti
Elekt Labs s.r.o.
Chaloupky 158
783 72 Velky Tynec
Mobil: +420 724 207 851
icq:199 118 333
e-mail:skopalik(zv)elektlabs(tec)cz
http://www.elektlabs(tec)cz

> [...]
> resitelny SQL
> dotaz na porovnani dvou retezcu podle konkretne zadaneho
> poctu po sobe
> jdoucich znaku...
> Neboli - mam kontrolni retezec... a potrebuju najit vsechny zaznamy,
> ktere obsahuji shodu napriklad 3 a vice po sobe jdoucich
> znaku s tremi
> po sobe jdoucimi znaky nekde treba i uvnitr kontrolniho retezce...
>
> Asi na to neni uplne jednoducha odpoved, ale budu moc vdecny za kazde
> nasmerovani...

Filtr na porovnani konkretniho poctu po sobe jdouc

[*] Lada <lada.xt(zv)volny(tec)cz> - 9.12.2004 01:48:35

Zdravim vsechny,

[...]

Diky, Lada.

ADMIN: disk

[*] Petr Zahradnik <clexpert(zv)clexpert(tec)cz> - 8.12.2004 20:38:12

Puvodni zprava ze dne 8.12.2004:

> Moc se omlouvam za OT, ale potrebuju vedet jestli ma nekdo zkusenosti s
> diskem WD Caviar XL WD1600JB 160GB UATA/100 7200ot. a jake? Podle parametru
> a ceny (2600 s dph) mi prijde celkem v pohode, ale zajimala by me
> spolehlivost a rychlost.

Tohle tu nema co delat, ber to jako durazne napomenuti a nechci tu
videt zadne odpovedi.

Actions & ActionToolBar

[*] Vlastimil Burian <vlastax.b(zv)seznam(tec)cz> - 8.12.2004 19:54:08

Jeste doplnim ze chyba nastava pouze kdyz polozka toolbaru nema povolen caption

OT: disk

[*] Jakub Cermak <cermiforum(zv)centrum(tec)cz> - 8.12.2004 18:28:00

[...]

Jakub Cermak
ja.cermi(zv)centrum(tec)cz

Actions & ActionToolBar

[*] Petr Daricek <petr.daricek(zv)seznam(tec)cz> - 8.12.2004 16:17:51

Ano je.
Petr Daricek

JCLSysInfo a rychly CPU

[*] Karel Kral <kralkonf(zv)purus(tec)cz> - 8.12.2004 16:05:50

To chce novou verzi JCL. Stahni si posledni aktualni zdrojaky.
Jan Naiser napsal(a):
> [...]
> begin
> CpuInfo := CPUID;
> CpuInfo.IsFDIVOK := TestFDIVInstruction;
> if CpuInfo.HasInstruction then
> begin
> if (CpuInfo.Features and TSC_FLAG) = TSC_FLAG then ****tady to
> zbuchne****
> GetCpuSpeed(CpuInfo.FrequencyInfo);
> CpuInfo.MMX := (CpuInfo.Features and MMX_FLAG) = MMX_FLAG;
>
> zatim jsem nemel cas se tim moc zabyvat, tak jsem tu cast kodu jenom
> vyradil.
>
> Setkal jste se s tim uz nekdo? Na webu jsem o tom zatim nic nenasel.

OT Jak zjistit vlastni teleffoni cislo GSM

[*] Petr Fejfar <development(zv)callnet(tec)cz> - 8.12.2004 15:05:44

Petr Zahradnik wrote:

> Tak posli kamkoliv SMSku s pozadavkem na potvrzeni doruceni a prijde
> zpatky to potvrzeni :-)

Status report je zase jenom jina forma SMS, takze obsahuje zase jen jednu
adresu,
tentokrat RA (Recipient address) tj. to cislo, na ktere jsi neco posilal.

pf

OT Jak zjistit vlastni teleffoni cislo GSM

[*] Vaclav Sazima <vaclav.sazima(zv)utilia(tec)cz> - 8.12.2004 14:43:42

Ahoj,
to je jiste taky mozne. I kdyz.. ten program, co na nem zrovna delam, ma
tech modulu osum. A znas zakazniky.

Vaclav Sazima

P.S. Jako iniciator diskuze na toto tema bych navrhoval toho uz nechat,
ledaze byste nekdo opravdu prisel na cisty zpusob, jak to vyresit. Jeste
se skusim obratit primo na operatora (y).
Taky jsem nasel, ze to u nekterych operartoru jde pre servisni kod
*#100#, ale treba zrovna u T-Mobilu to nefunguje.

petr palicka wrote:

> A nebylo by jednodussi, nechat zakaznika to cislo proste zadat? Vsak on
> by ho mel prece znat nejlip.
>
> Peca

JCLSysInfo a rychly CPU

[*] likeapear <likeapear(zv)centrum(tec)cz> - 8.12.2004 14:39:42

Nam v aplikaci vznika vyjimka (AccessViolation) pri jejim ukoncovani pokud je zapnutej HyperThreading v P4. Pokud ho vypnem je vse OK. Ale JclSysInfo nepouzivame.

D5/7Ent, WinXP SP1.

likeapear ^_^

> [...]
| podobny problem jako s BP a Pentiem s vyssi frekvenci:

OT Jak zjistit vlastni teleffoni cislo GSM

[*] Petr Zahradnik <clexpert(zv)clexpert(tec)cz> - 8.12.2004 14:33:41

> [...]

zpatky to potvrzeni :-)

OT Jak zjistit vlastni teleffoni cislo GSM

[*] petr palicka <palicka.petr(zv)seznam(tec)cz> - 8.12.2004 14:07:39

Vaclav Sazima wrote:
> [...]

vyradil.

Setkal jste se s tim uz nekdo? Na webu jsem o tom zatim nic nenasel.

Minimalizace formulare

[*] Jaroslav Nadhera <nadhera(zv)csh(tec)cz> - 8.12.2004 13:53:38

Tak nejak zniceho nic se mi prestava minimalizovat hlavni formular (D5). A
nejsem si vedom neceho, co se v programu od minula stalo, co by na to melo
mit vliv. Nesetkal jste se s tim nekdo?

Jaroslav Nadhera

tel.: 224 312 344-5
fax: 235 522 892
pobocka Ostrava:
Nedbalova 14, 701 00 Ostrava
tel: 596 635 687

Porovnani textu

Pro jistotu bych jeste pouzil AnsiUpperCase na prevedeni na velka pismena

if ANSIUPPERCASE(edit1.Text) = ANSIUPPERCASE(edit2.Text) then ...

A nebo mozna jeste pouzit Trim na orezani prazdnych znaku

if Trim(ANSIUPPERCASE(edit1.Text)) = Trim(ANSIUPPERCASE(edit2.Text)) then

From: "Jiri Virt" <virt(zv)volny(tec)cz>

> [...]

jakto? snad kdyz prijde SMSka, vim od koho a komu, ne? v ni se tato
informace nese.Ted jde o to, kdz se to tam pridava

Jirka Virt

>Zadne cislo tam neni a BTS nic nezakodovava.

OT Jak zjistit vlastni teleffoni cislo GSM

[*] Petr Fejfar <development(zv)callnet(tec)cz> - 7.12.2004 12:35:48

Jiri Virt wrote:

> [...]

jedine me napada . udelat si SMSku a tu neodesalt , ale ulozit si ji a
precist. v ni je ulozeno moje cislo. Snad.. pokud ji nezakodovava az BTS

[*] Zbysek Hlinka <konference(zv)hlinka(tec)cz> - 7.12.2004 12:21:46

Ahoj,

dostal jsem se do svizelne situace s knihovnou v subj. Posledni dobou mi
pribyvaji problemy s komunikaci s COM porty, domnivam se, ze problem je v
AsyncPro (4.06), ktera nezvlada novejsi masiny, a mozna take nejake zaplaty.
Mate nekdo podobnou zkusenost, pripadne radu, jak a cim to pokud mozno
rychle nahradit? Potrebuju aplikaci udrzet pri zivote jeste tak pul roku...

OT Jak zjistit vlastni teleffoni cislo GSM

[*] Vaclav Sazima <vaclav.sazima(zv)utilia(tec)cz> - 7.12.2004 11:15:40

Ahoj,
mozna, ze jsem se spatne vyjadril. Jde mi o to ziskat cislo, co je na
SIM karte, to cislo, ktere musim volat, kdyz chci s GSM modulem komunikovat.

V manualu k AT^SCNI pisou:

TA returns a list of current calls of ME.

a odpoved je (zadne spojeni neprobiha):

^SCNI: 1
^SCNI: 2
^SCNI: 3
^SCNI: 4
^SCNI: 5
^SCNI: 6
^SCNI: 7
OK

Jiri Virt wrote:

> AT^SCNI
>
> Jirka Virt

Pravy dolni roh

[*] martin.sztemon(zv)logikon(tec)cz - 7.12.2004 11:23:41

Zkus to vymyslet pres
Screen.width a screen.height

Martin

> poradite mi nekdo jak zjistim pozici praveho dolniho rohu s odectem
> vysky hlavniho panelu? Resp. pokud chci umistit okno do praveho
> dolniho rohu nebo proste nad hodiny, jak zjistim pozici?

Pravy dolni roh

[*] Vaclav Sazima <vaclav.sazima(zv)utilia(tec)cz> - 7.12.2004 11:23:42

Ahoj,
co tohle :

TScreen.WorkAreaRect: TRect;

Specifies the boundaries of the usable work area on the primary monitor.

Vaclav Sazima

Suky wrote:

> [...]
> hlavniho panelu? Resp. pokud chci umistit okno do praveho dolniho rohu nebo

Na W98, W2k, WXP pouzivam funkci:

function RozmerPlochy: TRect;
begin
{ nastavit velikost podle rozliseni }
SystemParametersInfo(SPI_GETWORKAREA, 0, (zv)Result, 0);
end;

Vraci TRect, od praveho dolniho rohu odectes Height a Width tveho formu a zjistis levy horni roh. Howgh :-)

Generator sestav do EXCELu

[*] Lstiburek Pavel <lstiburek(zv)ceb(tec)cz> - 7.12.2004 11:09:40

Ahoj,
[...]

Pavel

D5 (D2005 az mi prijdou) + MSSQL

Pravy dolni roh

[*] Suky <suky(zv)atlas(tec)cz> - 7.12.2004 11:13:40

Ahoj,

poradite mi nekdo jak zjistim pozici praveho dolniho rohu s odectem vysky
hlavniho panelu? Resp. pokud chci umistit okno do praveho dolniho rohu nebo
proste nad hodiny, jak zjistim pozici?

Michal Soukup
suky(zv)atlas(tec)cz

Reseni parcialnich dif rovnic

[*] vojtech babic <babicv1(zv)centrum(tec)cz> - 7.12.2004 11:07:39

Zdravim,

nesetkal jste se nekdo nahodou s trochou matiky, potreboval bych aspon
radu jak s :
parcialni diferencialni rovnice
error function

Diky moc VB

WhoIs

[*] Jiri Cincura <diskuze(zv)cincura(tec)net> - 7.12.2004 10:57:38

Vaclav Halik wrote:
> Ze by jsi se s nami podelil aspon o link na to RFC ?
> Pripadne zdroje kde si cerpal.

http://www.rfc-editor.org/rfc/rfc3912.txt

Jinak staci se pripojit na portu 43 na nejaky whois server a poslat IP/FQDN
a on odpovi. Nic vic nic min.

[...]

Funkce frac(x) vraci 1

> Mas pravdu musim brat chybu na obe strany +- i - . D+AO0-ky uz to funguje.
> Ale stejne nechapu, proc to pri krokovani vracelo frac(....)=1. Zatim
> neresim, protoze ted to zda se funguje.

Funkce Frac nevraci 1, vraci to v poradku, jen Delphi cisla pri prevodu na
string zaokrouhluje na urcity pocet desetinnych mist. To znamena, ze cislo
misto 0,9999999999999999999 se zobrazi jako 1.

ciara ako v autocade...

[*] dusko(zv)persoholic.org <dusko(zv)persoholic.org> - 7.12.2004 10:27:36

Dobry den.
Nerobil uz niekto tento object? som astronom amater a robim si taky programik na
spracovanie meteorov. a na sprac. zakreslovanych meteorov by som potreboval
object, ako je ciara v autocade. mal by reagovat na click a double click,
vediet zmenit farbu a dat sa preniest na poziciu + tahat za konce. nikdy som
nic podobne nerobil, nie som programator, iba si niekedy nieco zbastlim, ked
potrebujem... :-). ale toto je nad moje sucasne znalosti. viete mi niekto aspon
ramcovo poradit, prip. s tymto problemom pomoct?
za odpovede dakujem
dusko

WhoIs

[*] Vaclav Halik <spravasd(zv)suz.cvut(tec)cz> - 7.12.2004 08:27:28

Ze by jsi se s nami podelil aspon o link na to RFC ?
Pripadne zdroje kde si cerpal.

Vaclav Halik

> Omlouvam se, uz jsem nasel RFC a uz jsem si to napsal.

WhoIs

[*] Jiri Cincura <diskuze(zv)cincura(tec)net> - 7.12.2004 00:24:53

Jiri Cincura wrote:
> [...]

---
And if our times are difficult and perplexing,
so are they challenging and filled with opportunity.

[*] Jiri Cincura <diskuze(zv)cincura(tec)net> - 7.12.2004 00:22:53

[...]

undeclared identifier:GetLogicalDrives

[*] Jakub Dusek <delphi(zv)corexpert(tec)com> - 6.12.2004 19:46:34

uses Windows;

B> dobry vecer,
B> v archivoch konferencie som si vyhladal, ako zistit pritomnost diskovych
B> zariadeni, ale pri pokuse o skompilovanie dostanem chybovu hlasku z
B> predmetu. Nikde sa mi nepodarilo zistit, ako postupovat, (ktory unit?).
B> Robim konzolovu aplikaciu v D7.
B> vdaka

Funkce frac(x) vraci 1

[*] Jan L?tA?pA?nek <hanys.stepanek(zv)seznam(tec)cz> - 6.12.2004 19:40:32

Slavomir Skopalik napsal(a):

>At se na to divam, jak se na to divam,
>ten postup je blbe.
>
>protoze pokud cislo skonci napriklad
>0.9999 (nekonecny rozvoj), tak ho nepovazujes za 1,
>ale pokud skonci 0.0000000000000001111111, tak ho povazujes
>za 0. Proc ?
>
>Cekal bych to asi nejak takto:
>
>f=frac(abs(c*i));
>while Min(f,1-f)>epsilon do ....
>
>kde epsilon je prijatelna chyba (0.0000000001).
>
>To ze frac vraci 1 neni tvuj problem, tak bych ho neresil.
>
> Slavek

>>> if i>32000 then begin
>>> str(c:4,cs);
>>> result:=cs;
>>> jeirac:=true;
>>> break;
>>> end;

Mas pravdu musim brat chybu na obe strany +- i - . D+AO0-ky uz to funguje.
Ale stejne nechapu, proc to pri krokovani vracelo frac(....)=1. Zatim
> [...]

[*] Jiri Cincura <diskuze(zv)cincura(tec)net> - 6.12.2004 18:50:27

Ahoj,
z casovych duvodu jsem nesledoval celou diskuzi, ale ja na zlomky pouzivam
algoritmus nize. Nevim, jestli je 100% OK, ale pro normalni cisla
(nepresahujici Extended) je OK. Delal jsem to nekdy ve svych zacatcich. Tak
to kdyztak zkus. Cislo to komplente prevede (pokud mas jen desetinne, dej
dolu 1) a vykrati. Zvlaste vychytanej je NSD.

{---------------------------------------------------------------------------
Author: Jiri Cincura
Changes:
-}

unit zlomek;

interface

procedure DejZlomek(nad, pod: extended; var vcit, vjmen: extended);

implementation

uses SysUtils, Math, Dialogs;

var
horni, dolni: extended;

procedure UpravZlomek(a, b: extended);
var
adelka, bdelka, exponent: extended;
begin
adelka := (Length(floatToStr(a))) - Length(IntToStr(Trunc(a)));
bdelka := (Length(floatToStr(b))) - Length(IntToStr(Trunc(b)));
exponent := Max(adelka, bdelka);
if exponent > 0 then
begin
a := a * Power(10, 18);
b := b * Power(10, 18);
end;
horni := a;
dolni := b;
end;

function NSD(a, b: extended): extended;
var
pom: extended;
begin
(*while a<>b do
if a>b then a:=a-b //Zde muze byt Dec(), ale jen pro mensi cisla
else b:=b-a;
NSD:=a;*)

repeat
a := a - b * Trunc(a / b); //simulace modulo
pom := a;
a := b;
b := pom;
until b = 0;
NSD := a

end;

procedure DejZlomek(nad, pod: extended; var vcit, vjmen: extended);
var
d: extended;
begin
if ((pod <> 0) and (nad <> 0)) then
begin
UpravZlomek(nad, pod);
d := NSD(abs(horni), abs(dolni));
vcit := horni;
vjmen := dolni;
if d > 1 then
begin
vcit := vcit / d;
vjmen := vjmen / d;
end;
if (vcit < 0) and (vjmen < 0) then
begin //oba zaporne, pak se to krati
vcit := abs(vcit);
vjmen := abs(vjmen);
end;
if (vcit > 0) and (vjmen < 0) then
begin//citatel je kladnej, ale jmenovatel -, pak to otocim, kosmetika
vcit := -vcit;
vjmen := -vjmen;
if pod = 0 then
ShowMessage('Ve jmenovateli je nula')
vcit := 0;
vjmen := 1;

> [...]
-Robert F. Kennedy, 1961

Funkce frac(x) vraci 1

> jak vis, ze tvoje cislo je racionalni ! Dovoluji si upozornit,

Problem se zjednodusuje - CPU umi jenom racionalni cisla, takze _vsechny_
cisla jdou zapsat zlomkem, vcetne typicky iracionalnich cisel jako PI nebo
e.

Funkce frac(x) vraci 1

[*] Lstiburek Pavel <lstiburek(zv)ceb(tec)cz> - 6.12.2004 17:56:22

Kdyz uz o tom tak mluvime,
jak vis, ze tvoje cislo je racionalni ! Dovoluji si upozornit,
ze existuji i cisla iracionalni, ktera se vyznacuji prave vlastnosti,
ze je nelze vyjadrit jako zlomky napr:
SQR(2.0)
ale taky 10/3 - 3E12.

Problemem je i to, ze v pocitaci jsou i nektera racionalni cisla
automaticky konvertovana na cisla iracionalni nebot mas k dispozici
pouze konecny rozvoj (a jeste ke vsemu ve dvojkove soustave !).
Zkus si napr 0.1 prevest do dvokove soustavy !

Pavel

> Prosim pomozte, potrebuju zapsat desetine racionalni cislo v podobe
> zlomku m/n pouzivam nasledujici algoritmus:

Funkce frac(x) vraci 1

[*] Lstiburek Pavel <lstiburek(zv)ceb(tec)cz> - 6.12.2004 17:46:21

A co zkusit toto:
============

type Textend = record
case boolean of
true : (A : extended);
false : (B : array [1..10] of byte);
end;

function totex( x: Textend) : string;
var i : integer;
begin
result := '';
for i:= 1 to 10 do
begin
result := result + IntToHex(X.B[i],2);

var E,F:Textend;
begin
E.A := 0E0;
WriteLn( 'nula: ' + totex(E));
E.A:=E.A-1.0842021725e-19;
WriteLn( 'kousek: ' + totex(E));
E.A:=2;
WriteLn( 'dva: ' + totex(E));
E.A:=E.A-1.0842021725e-19;
WriteLn( 'skoro dva: ' + totex(E));
Writeln('E je ', E.A);
if E.A<>2.0E0 then Writeln('E se nerovna 2');
F.A:=Frac(E.A);
Writeln('F je '+FloatToStr(F.A));
if F.A<>1 then Writeln('F se nerovna 1');
WriteLn( 'frac: ' + totex(F));

undeclared identifier:GetLogicalDrives

[*] Brano <odber(zv)centrum.sk> - 6.12.2004 17:24:19

[...]

SQL - jak udelat obrazek zavislosti mezi tabulkami

[*] Jiri Baudys <konference(zv)baudys.name> - 6.12.2004 17:16:18

Vse zde recene umi .. zpetnou analyzu existujici DB tj. vykresleni tabulek,
relaci (trigeru, storedproc)
a samozrejme tisk

jirka

From: konference(zv)sales(tec)cz
Subject: OT: Outlook a EML

Zdravim
Nejak se mi nedari nekde vyhledat jak prinutit "velky" Outlook otevrit
soubory ve formatu EML.
On je sice otevre, ale jen jako prilohu, kterou nasledne otevira pres
(asi) shellexecute volanim Outlook Expressu.
Ja mam totiz napsany nejaky SW, ktery z POP3 stahuje maily parsuje hlavicky
a importuje tyhle emaily do firemniho IS. Na disk je ukladam tak jak prijdou
cili ve formatu .eml. Dokud zakaznik pouzval na klientech Outlook Express
bylo to naprosto spickove a elegantni reseni.
Ted ovsem po prechodu na "velky" Outlook je to na nic.
Otevirat v OE je nemuzu, protoze to pak neni integrovano do klientovy posty
(pripadne odpovedi by mel ve slozkach OE a ne ve slozkach
Outlooku) navic to sebou nese naklady na spravu a udrzbu systemu.
MSG format - no to nevim jestli je vubec nekde popsanej, a znamenalo by to
velke naklady na vytvoreni prevodu a hrozbu nasledneho otroceni na verzich
Outlooku.
Cele to samozrejme musim resit s nejak rozumnymi naklady - protoze puvodni
program byl pomerne jednoduse napsany a tim padem levny.
Predem diky za napady a rady.