OT: Outlook a EML

[*] konference(zv)sales(tec)cz - 3.12.2004 22:15:30

Zdravim
Nejak se mi nedari nekde vyhledat jak prinutit "velky" Outlook otevrit
soubory ve formatu EML.
On je sice otevre, ale jen jako prilohu, kterou nasledne otevira pres
(asi) shellexecute volanim Outlook Expressu.
Ja mam totiz napsany nejaky SW, ktery z POP3 stahuje maily parsuje
hlavicky a importuje tyhle emaily do firemniho IS. Na disk je ukladam
tak jak prijdou cili ve formatu .eml. Dokud zakaznik pouzval na
klientech Outlook Express bylo to naprosto spickove a elegantni reseni.
Ted ovsem po prechodu na "velky" Outlook je to na nic.
Otevirat v OE je nemuzu, protoze to pak neni integrovano do klientovy
posty (pripadne odpovedi by mel ve slozkach OE a ne ve slozkach
Outlooku) navic to sebou nese naklady na spravu a udrzbu systemu.
MSG format - no to nevim jestli je vubec nekde popsanej, a znamenalo by
to velke naklady na vytvoreni prevodu a hrozbu nasledneho otroceni na
verzich Outlooku.
Cele to samozrejme musim resit s nejak rozumnymi naklady - protoze
puvodni program byl pomerne jednoduse napsany a tim padem levny.
Predem diky za napady a rady.

Ludek

Overovani casovych razitek

[*] Jan Netrval <jnetrval(zv)pilscom(tec)cz> - 3.12.2004 17:17:09

Potreboval bych poradit jak overovat platnost certifikatu u digitalne podepsaneho dokumentu, ktery je zaroven oznacen casovym razitkem. Jde o to overit zda byl certifikat platny v dobe podpisu.

Ing. Jan Netrval
PilsCom, s.r.o. www.pilscom(tec)cz
Houskova 16
326 00 Plzen (Pilsen) Czech Republic
Tel.: +420 377 441 306
GSM: +420 603 851 391
E-mail: jnetrval(zv)pilscom(tec)cz

Transparentni barva

[*] Tomas Krejzek <tomas.krejzek(zv)kpsys(tec)cz> - 3.12.2004 15:30:59

Idealni je zvolit barvu pozadi, to uz ti je potom jedno jestli tam je i
jako vyznamna barva nebo ne. Tom

likeapear napsal(a):

> [...]
>
>Poradi mi nekdo jak toto vyresit? Staci nejaky zdroj na internetu...

Transparentni barva

[*] likeapear <likeapear(zv)centrum(tec)cz> - 3.12.2004 14:42:55

[...]

PageControl - TabSheet - close button

[*] Marek <marek.rakowski(zv)trz(tec)cz> - 2.12.2004 06:05:12

ahoj,

v programu vytvarim za behu na PageControl Tabsheet, existuje moznost pridat
na TabSheet button ktery by mi ho zavzel, nebo nevite o komponente

TScrollBox a omezeni zobrazeni

[*] Petr Nehez <dpn(zv)atlas(tec)cz> - 2.12.2004 09:09:28

Presne to same jsem resil ja, vyresil jsem to tak, ze jsem nastavoval
rozsah VertScrollBaru a pri jeho posunu jsem komponentam prepocital
pozici, tak aby se spravne posunuli.

Petr Nehez

Barton Lukas napsal(a):
> [...]
> ScrollBox.VertScrollBar.Range := PocetStranek * Stranka.Vyska;
>
> scrollbar u scrollboxu sel posunout dale nez predtim ale od mista, kde pred tim koncilo zobrazovani dokumentu, momentalne zustane seda plocha.
>
> nasel jsem jedno reseni (http://www.eternal(tec)cz/article.php?nID=300), ale funguje jen pro C++, lepe receno v nem obsazenou fci SetScrollSizes jsem v delphi nenasel.
>
> Skousel jsem pracovat s SetScrollRange a SetScrollInfo ale nedari se mi (bud je neumim pouzit nebo nefunguji tak jak ocekavam)
>
> Prosim poradte jak v ScrollBoxu zobrazit libovolne mnozstvi informaci...

ntdll.dll

[*] Petr Vones <konference(zv)petrvones(tec)net> - 2.12.2004 14:45:57

From: "Matejcek Petr" <konference(zv)crhov.komfi(tec)cz>
> budu vdecny za kazdou radu na co se zamerit

Predevsim by si mel mit v aplikaci neco, co ti vypise call stack a dalsi
informace pri vyjimce. Jinak se nikam dal nepohnes.

Petr Vones

OT: WinDriver virtual device

[*] Dalibor Faltynek <dalibor.faltynek(zv)orgrez(tec)cz> - 3.12.2004 11:40:06

Ahoj damy a panove,
je to sice mimo delphi problematiku, ale treba nekdo bude vedet. Nainstaloval jsem do pocitace PCI komunikacni kartu pro merici pristroj. Ovladace jsem nainstaloval z CD vyrobce, karta funguje, ale pri kazdem startu Windows XP profi se mi pokousi okna instalovat ovladac WinDriver virtual device pro nejaky objeveny hardware. Co to je za ovladac a kde ho najit, nevi nekdo?
Diky Dalibor.

SynaChar - prevody do UCS_2

[*] Lukas Gebauer <gebylist(zv)mlp(tec)cz> - 2.12.2004 15:24:00

> pouzil jsem pro zapis do textoveho soubory pri prevodu znakovych sad
> Win1250 -> UCS_2 metodu CharsetConversion(). Pouzival jsem ji drive
> pro prevod do UTF-8, tam vse bylo v poradku. Ale pri prevodu do UCS_2
> mi porad prevraci byty - prehazuje vyznamnejsi a mene vyznamny byte u
> vsech znaku. Takze soubor je potom necitelny. Kdyz je vymenim, tak je
> vse v poradku. Ma toto prohozeni nejaky duvod (nemam s vicebytovymi
> znakovymi sadami zas tak velke zkusenosti) nebo jsem neco nekde
> prehledl?

Prehledl jsi UCS_2LE ;-)

PHP - ja k na MD5 (spusteni me aplikace z PHP -> p

[*] Milos Jircik <m.jircik(zv)mjsoft(tec)cz> - 2.12.2004 12:35:46

Podivej se na http://cz.php.net/md5

Milda.
Ahoj panove!
Omlouvam se za OT, ale resim jeden problem. PHP ma z me aplikace na nceo
odpovedet. Abych si overil, ze odpovidam opravnenemu uzivateli, PHP mi
posila username a password, ale bohuzel ani jedno neni nijak kodovane.
Chtel bych, aby mi alespon heslo bylo predano kodovano pres MD5. Muzete
mi, prosim, nekdo poradit jak to mam <do PHP dopsat? Predem moc diky!
Jirka

QuickReport- v preview se nic nezobrazi

[*] Zapletal Martin <zapletal(zv)inoma(tec)cz> - 3.12.2004 10:49:44

Ve sve aplikaci pouzivam QR s vlastnim preview pro ruzne sestavy. Najednou
se mi ale ve dvou sestavach nezobrazi nic, respektive sestava se zobrazi az
po skoku na posledni stranku a zpet. Ostatni sestavy jsou udelane naprosto
stejne a funguji OK. Ja si nejsem vedom, ze bych nekde neco menil. Vlastni
preview volam v OnPreview podle vzoroveho prikladu. Nesetkali jste se s tim
nekdo?

QRPrew:=TQRPrew.Create(self);
with QRPrew do
begin
pQuickReport := QuickRep1;
QRPreview1.QRPrinter := TQRPrinter(Sender);
Show;
end;

QRstandard, D5, WinXP

Zapletal Martin

Chyba registrace knihovny z Delphi

[*] CSH <sliva(zv)csh(tec)cz> - 2.12.2004 11:35:40

Dobry den
mam na pocitaci nainstalovane D4 a D5 a win2000, pri skompilovani projektu v D4 a naslednem krokovani je vse v poradku ,ale pri skompilovani projektu v D5 a naslednem krokovani mi delphi nahlasi chybu: "Debugger Kernel BOEDBK50.DLL is missing or not registered", dival jsem se do registru knihovnu pro D4 BOEDBK40.DLL mam zaregistrovanou v win ale knihovnu pro delphi5 BOEDBK50.DLL jsem v registrech nenasel, z toho usuzuji ze pri instalaci D5 doslo k nejake chybe a knihovna neni zaregistrovana. Prosim o radu jak tuto knihovnu dodatecne zaregistrovat do win aniz bych musel preinstalovat D5 (bohuzel nemohu provest z duvodu pouzivani mnoha pridanych balicku komponent v Delphi, u kterych jiz nemam zdroje na nove doinstalovani, ale presto je doposud hodne pouzivam ).

Predem dekuji za rady....

ing Sliva Josef

Problem pri cteni bufferu ze Streamu

[*] Krakora Martin <krakoram(zv)seznam(tec)cz> - 3.12.2004 09:41:39

Zdravim vsechny,

potreboval jsem vyresit prenos pole recordu pres COM. Podle prikladu v
konferenci si ze sveho pole recordu vytvorim pole OleVarinat a to vracim
jako vysledek metody rozhrani COM objektu.Funkce pro vytvoreni pole VarArray
vypada asi takhle (slepil jsem to z prikladu v konferenci):

TMeasSample = record
ID: integer;
Value1: double;
Value2: double;
Value3: double;

function TEnergObj.CreateVariant: OleVariant; var
DataStream: TMemoryStream;
Buffer: PChar; P: Pointer; I,L: integer; V: OleVariant;
smpl: ^TMeasSample;

begin
{ Funkce pro vytvoreni VarArray z pole vzorku }
DataStream := TMemoryStream.Create;
try
L:= SizeOf(TMeasSample);
GetMem(smpl,L);
for I:=0 to Length(FSamples)-1 do // FSamples je pole (array of
// TMeasSamples, kteri si plnim nekde
// jinde
begin
smpl^ := Samples[i];
DataStream.Write(smpl^,L);
end;
L := DataStream.Size;
try
GetMem(Buffer,L);
DataStream.ReadBuffer(Buffer^,L);
except
on EReadError do begin
FreeMem(Smpl);
FreeMem(Buffer);
DataStream.Free;
end;
V := VarArrayCreate([0,L-1],varByte);
P := VarArrayLock(V);
try
Move(Buffer^,P^,L);
finally
VarArrayUnlock(V);
end;
result := V;
end;

Problem nastava pri volani ReadBuffer, kde to pada na vyjimku EReadError.
Zjistil jsem, ze data v proudu jsou a DataStream.Size vrati velikost
odpovidajici obsahu pole, ale zda se mi, ze se mi nedari alokovat pamet pro
buffer.Kdyz zkusim SizeOf(Buffer^) tak mi vzdy vrati velikost 1. Nevite
nekdo prosim, kde by mohl byt problem?

Predem moc dekuji za kazdou radu.

Web Server Application, Windows XP, HTTP 500 - vni

[*] Slavomir Skopalik <skopalik(zv)elektlabs(tec)cz> - 3.12.2004 00:16:41

Dovolim si odpovedet jeste jednou.

Je treba zjistit na co to pada.
Tj udelat si odchytavani exception, nejlepe pres JCL Debug
a tohle si dat alespon do logu.
My jsme si to posilaly primo na klienta (intranet v podniku), kdyz to
padlo, tak zakaznik poslal primo zobrazenou HTML stranku.
Chyba 500 znamena, ze doslo k vyjimce, takze bez textu te vyjimky se asi
neobejdeme :(.

Slavek

> [...]
> vztahu k InterBase a Delphi. Neporadil by nekdo, kde o tom
> neco najit (i anglicky)?
>
> Mam aplikaci, kde pro pristup k databasi pouzivam komponentu
> DatasetTableProducer ze zalozky Internet. Na Windows 98 to
> spolehlive bezi na Localhost - jak Apache, tak IIS. Na
> Windows XP Prof to nemohu rozchodit, ani kdyz tam nainstaluji
> Apache, ani na IIS - objevi se HTTP 500 - vnitrni chyba
> serveru. Pritom aplikace, kde je pouze komponenta
> PageProducer, jde dobre i na Widows XP Prof. Muze nekdo poradit?

Web Server Application, Windows XP, HTTP 500 - vni

[*] ing. Petr Borkovec <petrborkovec(zv)volny(tec)cz> - 2.12.2004 21:26:28

[...]

Sinea pod DELPHI 2005

[*] Vaclav Krmela <krmela(zv)ustinadorlici(tec)cz> - 2.12.2004 21:20:26

> From: jakub
>
> Mam dotaz, bude dalsi verze Siney ? Kdyz ano tak kdy asi.

Win32 verze pro Delphi 2005 bude v okamziku, kdy bude dodana ostra verze
Delphi 2005. Do trial verze se Sinea delat nebude.

Vaclav Krmela

Timeout v Synapsi

[*] Lukas Gebauer <gebylist(zv)mlp(tec)cz> - 2.12.2004 15:22:00

> Ocekavam, ze pokud jsem nastavil timeout na 1000ms,
> operace Connect se v pripade neuspechu za 1 sec ukonci.
> Ona se ale neukonci. Kde delam chybu?

Nikde... funkce Connect ve Winsocku zadny timeout nema, takze jej ani
nemuzes nastavit. Timeout na Connect funkci je natvrdo zadratovat
uvnitr Winsocku.

Pchar pri prechodu z D3 na D7

[*] PC servis Skloform a.s. <pcservis(zv)skloform(tec)cz> - 2.12.2004 12:55:48

Dobry den, panove!

Jsem odkojeny D3. Ted prevadim zdroj z D3 na D7 a u prikazu s PCHAR, napr.

if not CopyFile(pchar(pom1), pchar(pom2), False) then ...

mi to pise warning: Unsafe type 'PChar'. A podobne u vyrazu

if pom2[1] = ' ' then pom2[1]:= '0';

je warning: Unsafe code 'String index to var param'

Vim, ze pri techto operacich muzu snadno "sahnout vedle" a tomu varovani rozumim. Jen nevim, jak to napsat lepe. Nebo mam tyto hlasky potlacit? Muzete mi, prosim, nekdo poradit?

Diky Jirka

OT: konfera o sitich

[*] Jakub Cermak <cermiforum(zv)centrum(tec)cz> - 2.12.2004 19:26:18

Omlouvam se za OT, ale neznate nekdo nejakou dobrou konferenci o sitich???

Jakub Cermak
ja.cermi(zv)centrum(tec)cz

OT: NTVDM CPU Obsahuje neplatnou instrukci

[*] Robert Plzak <rpvp(zv)vagnerplast(tec)cz> - 2.12.2004 12:15:44

Ahoj profici. Sorry za OT ale nevim si s tim rady.

Notebook Acer TravelMate 4500 s WinXP Pro CZ.
Jakyko-li program 16bit DOS (Norton, Ucto atp.)
pri prepnuti rezimu na celou obrazovku je odstrelen
a zobrazi se hlaska [ NTVDM CPU Obsahuje neplatnou instrukci
]

Prosim pekne, nevite nekdo pricinu a pomoc ???

Preji pekny den vsem...

Robert Plzak

Timeout v Synapsi

> A kdyz to udelam jako separatni thread a po spusteni threadu si pockam
> timerem 1000ms, jak to pak korektne ustrelim?

Korektne to ustrelit nejde, na tohle se pouzivaji non-blocking sokety.

Komunikace s portalem verejne spravy

[*] Jaroslav Nadhera <nadhera(zv)csh(tec)cz> - 2.12.2004 11:33:40

> Jo taky ji pouzivam. Explorerem se na ten odkaz dostanu a dostanu XML
> s hlasenim ze neni vstupni soubor. Pokud se pokusim jit pres GET synapsi
> tak se mi ten XML nevrati, tak nevim. Mam posledni knihovny od
> OpenSSL 0.97e

Pouzivame tuto konstrukci:

function HttpPostBinary(const URL: string; const Data: TStream;
p_TimeOut: Integer; p_ProxyHost,p_ProxyPort,p_ProxyUser,p_ProxyPass:
String;
var p_ResultString: String): Boolean;
var
HTTP: THTTPSend;
begin
if p_ProxyPort = ''
then
p_ProxyPort:= cProxyPort;
HTTP := THTTPSend.Create;
try
HTTP.Timeout:= p_TimeOut;
HTTP.ProxyHost:= p_ProxyHost;
HTTP.ProxyPort:= p_ProxyPort;
HTTP.ProxyUser:= p_ProxyUser;
HTTP.ProxyPass:= p_ProxyPass;
HTTP.Document.CopyFrom(Data, 0);
HTTP.MimeType := 'Application/octet-stream';
Result := HTTP.HTTPMethod('POST', URL);
p_ResultString:= HTTP.ResultString + #13#10 + #13#10 +'Log komunikace:'
+
#13#10 + HTTP.LogChyb;
Data.Seek(0, soFromBeginning);
Data.CopyFrom(HTTP.Document, 0);
finally
HTTP.Free;

A to funguje.

Jaroslav Nadhera

tel.: 224 312 344-5
fax: 235 522 892
pobocka Ostrava:
Nedbalova 14, 701 00 Ostrava
tel: 596 635 687

InnoSetup - pomala kompilace

[*] Liska David <david.liska(zv)proca(tec)cz> - 2.12.2004 08:53:26

Ahoj, hodne zalezi na pouzite metode komprese.
Ja pouzivam Compression=bzip a zda se mi to, oproti jinym instalacnim programum, docela rychle.

David

> Ahoj, stahnul jsem si InooSetup verzi 4.2.7. Pri kompilaci se
> mi to zda hrozne pomale.

ntdll.dll

[*] Jiri Cincura <diskuze(zv)cincura(tec)net> - 2.12.2004 12:17:44

Matejcek Petr wrote:
> DD,
>
> program mi obcas hodi hlasku:
>
> Exception AE AccessViolation in module ntdll.dll at 00008216. Access
> violetion at adress 77F88216 in module ntdll.dll. Write of adress
> 77FF05D0.
>
> a potom spadne vi nekdo k cemu je ntdll.dll ? co by to mohlo
zpusobovat?

No nevim k cemu to je. Ale NT by neco mohlo urcit. ;-D

Jinak mi na tom obcas taky neco spadne, ale jen v Delphi debuggeru v realu
se mi to jeste nikdy nestalo.

e-mail: mailto:jiri(zv)cincura.net; | http://www.cincura.net/
mailto:xcincura(zv)informatics.muni(tec)cz | http://photo.cincura.net/
ICQ#: 314711544 | http://phorum.cincura.net/
---
And if our times are difficult and perplexing,
so are they challenging and filled with opportunity.
-Robert F. Kennedy, 1961

Wizard pro TeeChart pri behu programu

[*] Libor Janecek <libor.janecek(zv)cegedim(tec)com> - 2.12.2004 11:01:37

Na to si musis koupit TeeChart Pro. Standartne to nejde.

Libor.J

>Zdravim,

>je mozne v programu vyvolat pruvodce pro nastavovani vlastnosti
>TeeChartu?

>Karel

>D5

ntdll.dll

[*] Radek Szurman <surad(zv)digijoe(tec)com> - 2.12.2004 12:23:45

Nemas tam prazdny combobox ? bez polozky ? Ten taky zpusobuje chybu v
ntdll.dll

> [...]
> PCI a databazi firebird
>
> budu vdecny za kazdou radu na co se zamerit

Timeout v Synapsi

[*] Ing. Igor Kapoun <igor.kapoun(zv)volny(tec)cz> - 2.12.2004 16:34:05

> [...]

A kdyz to udelam jako separatni thread a po spusteni threadu si pockam
timerem 1000ms, jak to pak korektne ustrelim?
Igor

TScrollBox a omezeni zobrazeni

[*] Barton Lukas <delphikonf(zv)cross(tec)cz> - 2.12.2004 08:19:21

[...]

RELDP a PVS

[*] Jaroslav Nadhera <nadhera(zv)csh(tec)cz> - 2.12.2004 11:29:39

> Ale stejne se mi to zastavi na timeautu (u adresy
> https://bezpecne.podani.gov(tec)cz/submission), dokonce i u tve konstrukce
(ona
> je asi vicemene stejna).

Pokud se to zastavi na timeoutu, na 95% neni povolen port pro https na
firewallu. Meli jsme uz nekolik techto pripadu a vzdy to bylo timto. IE
projde i s tim nepovolenym portem (ja osobne nevim jak je to mozne).

Jaroslav Nadhera

tel.: 224 312 344-5
fax: 235 522 892
pobocka Ostrava:
Nedbalova 14, 701 00 Ostrava
tel: 596 635 687

Konstanty v WinInet.h

[*] Petr Fejfar <development(zv)callnet(tec)cz> - 2.12.2004 09:29:29

Kalhous wrote:

> Spatna zprava - wininet.pas z D7 to take nezna.

MS SDK obsahuje aktualni headry:

#define PROXY_AUTO_DETECT_TYPE_DHCP 1
#define PROXY_AUTO_DETECT_TYPE_DNS_A 2

HTH, pf

RELDP a PVS

[*] Pavel Tresnak <delphi(zv)haida(tec)cz> - 2.12.2004 09:59:32

Ahoj,

jestli myslis certifikat CSSZ EMP CA tak ten nainstalovany mam (vyprseni
18.10.2007).

Ale stejne se mi to zastavi na timeautu (u adresy
https://bezpecne.podani.gov(tec)cz/submission), dokonce i u tve konstrukce (ona
je asi vicemene stejna).

Cim to muze byt, to netusim. Jinak v IE mi na teto adrese vypise XML chybu,
ze neni vstupni soubor (coz by sedelo).

S pozdravem
Pavel Tresnak

Data := TFileStream.Create('Krypto.xml', fmOpenRead or
fmShareDenyWrite);
HTTP.ProxyHost := '';
HTTP.ProxyPort := '';
HTTP.Protocol:='1.1';
HTTP.Document.CopyFrom(Data, 0);
HTTP.MimeType := 'text/xml';
if not HTTP.HTTPMethod('POST', edURL.Text) then begin
TextLog.Lines.Add('Chyba pri odeslani'+ HTTP.ResultString);
TextLog.Lines.Add(HTTP.Sock.SSLLastErrorDesc+'
'+HTTP.Sock.LastErrorDesc);
TextLog.Lines.Add('Odeslani OK');

Memo1.Lines.Assign(HTTP.Headers);
Memo2.Lines.LoadFromStream(HTTP.Document);

Jinak je to obsah procedury HttpBinaryPost z Synapse, jen jsem chtel
mit vice informaci tak to delam ve sve rezii.

Cerifikaty mas nainstalovane?

Toto mi vrati odpoved, takze ted uz jen resim nejake drobnosti.

Martin Radvansky

mailto

[*] Petr Vones <konference(zv)petrvones(tec)net> - 2.12.2004 14:53:57

From: "Milan Schembera" <four(zv)4squares.net>
> MAPI profil je prakticky nemozne. Ten informacni system vola MAPI funkci
> (pravdepodobne MAPISendMail) a ja bych se potreboval svoji aplikaci
> "povesit" do systemu tak, aby se pri zavolani te funkce vyvolala moje
> aplikace a nikoliv napr. MS Outlook.
>
> Ptam se tedy:
> 1) Je toto resitelne ?
> 2) Pokud ano, ma nekdo nekde nejaky konkretni priklad ?

Pokud vola Simple MAPI tak staci napsat vlastni DLL ktera implementuje jeho
specifikaci (jedna se asi o 12 funkci) a tu zaregistrovat jako dalsi client
a nastavit jako vychozi. Kdyz se podivas v JCL na priklad MapiExample.dpr tak
z toho pochopis jak se ty klienti registruji, samozrejme je to cele i v MSDN.

Petr Vones

Timeout v Synapsi

[*] Ing. Igor Kapoun <igor.kapoun(zv)volny(tec)cz> - 2.12.2004 15:05:58

Chci se napojit na server pomoci TTCPBlockSocket v Synapsi.

BlockSocket := TTCPBlockSocket.Create;
BlockSocket.SocksTimeout := 1000;
BlockSocket.Connect (IPAddress, Port);
Ocekavam, ze pokud jsem nastavil timeout na 1000ms,
operace Connect se v pripade neuspechu za 1 sec ukonci.
Ona se ale neukonci. Kde delam chybu?
Predem dik za pomoc!
Igor

Problem pri nacitani obsahu do TWebBrowser

[*] Suky <suky(zv)atlas(tec)cz> - 2.12.2004 16:26:05

Ahoj,

tak tu mam dalsi problem. Mam proceduru k nacitani HTML pro TWebBrowser z
retezce:

uses ...., MSHTML_TLB, ...;

procedure SetBody(HTMLBody: String);
var
v : Variant;
HTMLDocument : IHTMLDocument2;
begin
HTMLDocument := WebBrowser.Document as IHTMLDocument2;
v := VarArrayCreate([0, 0],varVariant);
v[0] := HTMLBody;
If Assigned(HTMLDocument) Then
Begin
HTMLDocument.Write(PSafeArray(TVarData(v).VArray));
HTMLDocument.Close;
End;
end; Problem je ten ze mi neprobehne radka:
HTMLDocument := WebBrowser.Document as IHTMLDocument2;

a nasledne na to mi to v te podmince preskoci.

Nevite kde muze byt problem?

Michal Soukup
suky(zv)atlas(tec)cz

ntdll.dll

[*] Matejcek Petr <konference(zv)crhov.komfi(tec)cz> - 2.12.2004 11:51:41

From: <josef_piskac(zv)centrum(tec)cz>
> Postaci i info, kde bych si mohl ten soubor stahnout.

V Platform SDK.

Petr Vones

ntdll.dll

> vi nekdo k cemu je ntdll.dll ?

http://www.sysinternals.com/ntw2k/info/ntdll.shtml

mailto:

[*] Milan Schembera <four(zv)4squares(tec)net> - 2.12.2004 13:59:53

Zdravim,

potreboval bych vyresit jeden zapeklity problem. O co jde: Na terminal serveru je cca 60 uzivatelu (od kterych neznam hesla a zmena hesel by zpusobila vic problemu nez uzitku). Ti uzivatele potrebuji odesilat z toho terminalu postu z informacniho systemu, jenze definovat pro kazdeho uzivatele MAPI profil je prakticky nemozne. Ten informacni system vola MAPI funkci (pravdepodobne MAPISendMail) a ja bych se potreboval svoji aplikaci "povesit" do systemu tak, aby se pri zavolani te funkce vyvolala moje aplikace a nikoliv napr. MS Outlook.

Ptam se tedy:
1) Je toto resitelne ?
2) Pokud ano, ma nekdo nekde nejaky konkretni priklad ?

Absolutne netusim, kterou cestou se vydat. Menit informacni system je jaxi nemozne a delat v nem upravy (funkce volani) taktez :-(

S pozdravem a pranim hezkeho dne

Milan Schembera
4Squares.NET
software, obchod, servis
outsourcing
tel. +-420 776 677 776
tel. +-420 465 321 555
+-420 465 320 141
fax +-420 465 320 143
http://www.4squares.net
mailto:four(zv)4squares.net
ICQ# 169852749

Konstanty v WinInet.h

> [...]
> V MSDN jsem nasel jen tyto nazvy, ale o hodnote se nikde nepise. Potrebuji
> s nimi pracovat v D5, ale WinInet.pas je nezna.

[*] Petr Daricek <petr.daricek(zv)seznam(tec)cz> - 2.12.2004 10:53:36

Ahoj,
kdysi jsem resil stejny problem a jedine na co jsem prisel, je dat na TabSheet iconu znazornujici tlacitko a pak v udalosti onMouseUp zjistit jestli jsem nad touto ikonou a v pripade ze ano TabSheet zavrit.
Petr

NTVDM CPU Obsahuje neplatnou instrukci

[*] Robert Plzak <rpvp(zv)vagnerplast(tec)cz> - 2.12.2004 13:27:51

Je tam ATI Radeon 9700 :o( taky jsem si rikal, ze by to
mohlo byt tim.

tipoval bych na nevhodnou grafickou kartu.
nemas nahodou nejakou s NVidia chipem (setem)?
ty jsou tim prosluly.

Peca

Pchar pri prechodu z D3 na D7

[*] Ondrej Kelle <o.kelle(zv)digitalpublishing.de> - 2.12.2004 13:11:49

> [...]
> tomu varovani rozumim. Jen nevim, jak to napsat lepe. Nebo
> mam tyto hlasky potlacit? Muzete mi, prosim, nekdo poradit?

Tieto vystrahy (unsafe type, unsafe code, unsafe typecast) su len kvoli
kompatibilite s Delphi pre .NET. Ak pises ciste pre Win32 a neplanujes
prechod na .NET, mozes ich kludne vypnut a zabudnut na ne.
V pripade prechodu na .NET sa potom takyto "unsafe" kod (napriklad kod
pouzivajuci pointre) sice skompiluje tiez, ale .NET runtime ho myslim
spusti, len ak je to (globalne alebo pre danu assembly) na danom stroji
explicitne povolene.

SynaChar - prevody do UCS_2

[*] Ludek <delphi-konference(zv)bcpraha(tec)com> - 2.12.2004 12:05:43

Ahoj,

[...]

[*] Obermaier Petr Ing. <obermaier(zv)mail.sdas(tec)cz> - 2.12.2004 12:03:43

From: delphi-l-owner(zv)clexpert(tec)cz [mailto:delphi-l-owner(zv)clexpert(tec)cz]On Behalf Of Matejcek Petr
program mi obcas hodi hlasku:
Exception AE AccessViolation in module ntdll.dll at 00008216. Access
violetion at adress 77F88216 in module ntdll.dll.
Write of adress 77FF05D0.

V D7? Potom by to mohlo byt:
Petr Vones: "Neni to nahodou ta chyba s prazdnou polozkou v TComboBoxu ? Potom by to ovsem
znamenalo, ze si nenainstaloval Update #1 pro D7."

OT: PHP - ja k na MD5 (spusteni me aplikace z PHP

[*] Ing. Jiri Sokol <js-delphi(zv)email(tec)cz> - 2.12.2004 11:55:42

[...]
D6Prof+SP3; WinXPProf+SP2; FB 1.5.1
programator amater

PHP - ja k na MD5 (spusteni me aplikace z PHP -> p

[*] Jiri Matejka <matejka(zv)stemmark(tec)cz> - 2.12.2004 12:03:43

V PHP nejsem moc zbehly, ale myslim, ze ma funkci MD5(string), ktera vraci
zadany retezec zahashovany MD5kou.

Jirka Matejka

==>Thursday, December 02, 2004 11:55 AM js-delphi(zv)email(tec)cz wrote:

> [...]
> Predem moc diky!
> Ing. Jiri Sokol; jiri.sokol(zv)seznam(tec)cz; 972 231 187

[*] petr palicka <palicka.petr(zv)seznam(tec)cz> - 2.12.2004 12:43:47

tipoval bych na nevhodnou grafickou kartu.
nemas nahodou nejakou s NVidia chipem (setem)?
ty jsou tim prosluly.

Peca

Konstanty v WinInet.h

[*] josef_piskac(zv)centrum(tec)cz - 2.12.2004 08:19:21

Ahoj,

prosim, pokud nekdo mate soubor wininet.h, ktery je novejsi nez ten v D5, muzete mi ho prosim poslat (josef_piskac(zv)centrum(tec)cz). Pripadne mi staci jen
zjistit hodnoty konstant

PROXY_AUTO_DETECT_TYPE_DHCP
PROXY_AUTO_DETECT_TYPE_DNS_A

V MSDN jsem nasel jen tyto nazvy, ale o hodnote se nikde nepise. Potrebuji s nimi pracovat v D5, ale WinInet.pas je nezna. Tak tajne doufam, ze jsou k precteni ve WinInet.h. Postaci i info, kde bych si mohl ten soubor stahnout.

Diky

Pepa

Chybne zobrazeni znaku po vlozeni z clipboardu

Ahoj vespolek, udelal jsem si pro sebe maly programek, ktery v clipboardu
prevadi ciselne znaky na znaky s diakritikou, napr. 4 prevede na c s hackem
atd. Je to proto, ze pisu chvili anglicky, chvili cesky, pritom zapomenu
prepnout klavesnici, nekoukam na monitor a pak mam radek nesmyslu. Ale o to
nejde. Program prevadi spolehlive znaky z/do prostredi Delphi a korektni je
i jejich zobrazeni v UltraEditu. Zkousel jsem to ale v Poznamkovem bloku a
ve Wordu a po vlozeni opravenych znaku z clipboardu jsou misto "c s hackem",
"r s hackem" a "u s krouzkem" jine znaky. Netusite nekdo co s tim?

http://brant.wz(tec)cz

Sinea pod DELPHI 2005

[*] jakub <delphi(zv)dapos(tec)cz> - 2.12.2004 08:11:20

Mam dotaz, bude dalsi verze Siney ? Kdyz ano tak kdy asi. Potebujeme to pro
dalsi vyvoj.
Dekuji J.Valenta

NTVDM CPU Obsahuje neplatnou instrukci

[*] Vaclav Riha - Soft Consult <vaclav_riha(zv)softconsult(tec)cz> - 2.12.2004 12:39:46

>Notebook Acer TravelMate 4500 s WinXP Pro CZ.
>Jakyko-li program 16bit DOS (Norton, Ucto atp.)
>pri prepnuti rezimu na celou obrazovku je odstrelen
>a zobrazi se hlaska [ NTVDM CPU Obsahuje neplatnou instrukci

Obavam se na obecnou nekompatibilitu DOSovskych video rezimu (video modu
1-13), ktere jsou u NB velmi ceste a toto je pouze pokracovani k horsimu.
Jedine co muze pomoct je nove ovladace, nebo flash BIOSu.

S pozdravem Vaclav Riha

PHP - ja k na MD5 (spusteni me aplikace z PHP -> p

[*] Martin Pisarik <martin.pisarik(zv)seznam(tec)cz> - 2.12.2004 12:35:46

V PHP 3 a 4 je na to fce
string md5(string)>Ahoj panove!
> [...]
>Muzete mi, prosim, nekdo poradit jak to mam do PHP dopsat?

>Predem moc diky!

Web Server Application, Windows XP, HTTP 500 - vni

[*] Slavomir Skopalik <skopalik(zv)elektlabs(tec)cz> - 1.12.2004 22:42:39

> [...]

> PageProducer, jde dobre i na Widows XP Prof. Muze nekdo poradit?

Web Server Application, Windows XP, HTTP 500 - vni

[*] ing. Petr Borkovec <petrborkovec(zv)volny(tec)cz> - 1.12.2004 21:54:35

[...]

[*] Karel Pecinka <k.pecinka(zv)seznam(tec)cz> - 1.12.2004 19:54:27

Zdravim,

je mozne v programu vyvolat pruvodce pro nastavovani vlastnosti
TeeChartu?

Odchyceni udalosti kliknuti mysi

[*] Jiri Cincura <diskuze(zv)cincura(tec)net> - 1.12.2004 18:14:19

Suky wrote:
> Ahoj,
>
> muzete mi poradit jak odchytim udalost kliknuti mysi kde koliv na plose?
> Jak zjistit Handle okna na ktery jsem kliknul?
> Jake tlacitko bylo stisknute?

Toto i zjisti souradnice a tlacitko. Ze souradnic se da zjistit okno.
Form a zbytek si dodelej, nebo napis a ja ti to poslu.

Windows, Messages, SysUtils, Variants, Classes, Graphics, Controls, Forms,
Dialogs, StdCtrls, AppEvnts;

ApplicationEvents1: TApplicationEvents;
ListBox1: TListBox;
procedure ApplicationEvents1Message(var Msg: tagMSG;
var Handled: Boolean);
procedure FormClose(Sender: TObject; var Action: TCloseAction);
FHookStarted : Boolean;

JHook: THandle;

{$R *.dfm}

function JournalProc(Code, wParam: Integer; var EventStrut: TEventMsg):
Integer; stdcall;
var
s: string;
begin
Result := CallNextHookEx(JHook, Code, wParam, Longint((zv)EventStrut));
if Code < 0 then Exit;
if Code = HC_SYSMODALON then Exit;
if Code = HC_ACTION then
begin
s := '';
if EventStrut.message = WM_LBUTTONUP then s := 'Leve tlacitko uvolneno
na pozici: [' + IntToStr(EventStrut.paramL) + ', ' +
IntToStr(EventStrut.paramH) + ']';
if EventStrut.message = WM_LBUTTONDOWN then s := 'Leve tlacitko
stisknuto na pozici: [' + IntToStr(EventStrut.paramL) + ', ' +
IntToStr(EventStrut.paramH) + ']';
if EventStrut.message = WM_RBUTTONDOWN then s := 'Prave tlacitko
stisknuto na pozici: [' + IntToStr(EventStrut.paramL) + ', ' +
IntToStr(EventStrut.paramH) + ']';
if EventStrut.message = WM_RBUTTONUP then s := 'Prave tlacitko uvolneno
na pozici: [' + IntToStr(EventStrut.paramL) + ', ' +
IntToStr(EventStrut.paramH) + ']';
if EventStrut.message = WM_MOUSEWHEEL then s := 'Kolecko otoceno na
pozici: [' + IntToStr(EventStrut.paramL) + ', ' +
IntToStr(EventStrut.paramH) + ']';
if EventStrut.message = WM_MOUSEMOVE then s := 'Kurzor je na pozici: ['
+ IntToStr(EventStrut.paramL) + ', ' + IntToStr(EventStrut.paramH) + ']';
if s <> '' then Form1.ListBox1.ItemIndex :=
Form1.ListBox1.Items.Add(s);

if FHookStarted then
begin
ShowMessage('Mys je jiz sledovana!');
JHook := SetWindowsHookEx(WH_JOURNALRECORD, (zv)JournalProc, hInstance, 0);
if JHook > 0 then FHookStarted := True
else ShowMessage('Nelze zapnout sledovani');

FHookStarted := False;
UnhookWindowsHookEx(JHook);
JHook := 0;
end;

procedure TForm1.ApplicationEvents1Message(var Msg: tagMSG; var Handled:
Boolean);
begin
Handled := False;
if (Msg.message = WM_CANCELJOURNAL) and FHookStarted then JHook :=
SetWindowsHookEx(WH_JOURNALRECORD, (zv)JournalProc, 0, 0);
end;

procedure TForm1.FormClose(Sender: TObject; var Action: TCloseAction);
begin
if FHookStarted then UnhookWindowsHookEx(JHook);

[...]

[*] Suky <suky(zv)atlas(tec)cz> - 1.12.2004 17:08:13

[...]

Ako dosiahnut nieco ako FindKey(table -> BDE) resp

[*] Miso <delphinpp(zv)atlas(tec)cz> - 1.12.2004 16:22:09