UPDATE datumu ve FlashFileru

[*] Ing. Pavel Zilinec <zilinec(zv)psinfos(tec)cz> - 31.3.2005 16:41:39

Je pravda, ze jsem o tom take tenkrat cetl, ale bud to bylo pro starsi
verzi anebo kalili vodu. Pouzivame update i insert v tech tabulkach k
naproste spokojenosti. Bylo to tenkrat pro nas rozhodujici, stejne
jako lehka instalace (vlastne jen zkopirovani souboru) a snadna udrzba
(vlastne zadna).
Mozna se tam muselo neco (nekde) zaskrtnout, ale uz je to tak davno,
ze si to nepamatuji. Kdyby Ti to neslo, napis na muj mail a ja Ti
poslu form s nastavenymi FF2 komponentami, kde to funguje ...

MailTo:zilinec(zv)psinfos(tec)cz

Thursday, March 31, 2005, 3:45:35 PM, bylo napsano:

PF> Jestli to neni tim ze FF2 nepodporuje jiny prikaz SQL nez SELECT ostatni
PF> nejsou podporovany.
PF> Alespon takhle jsem to vycetl z manualu.
PF> Petr Fiser.

OT: On-line ctecky carovych kodu

[*] konference(zv)sales(tec)cz - 31.3.2005 16:15:37

Zdravim,
Shanim tip na bezdratovou ctecku caroveho kodu.
Pozadavky :
Maly ale citelny LCD display (cca 5 radku x 20-40 znaku)
Numericka klavesnice
Dosah RF minimalne 20M
Rozumna spotreba - moznost akumulatoru
Mechanicka odolnost

V podstate potrebuji aby to (zjednodusene) fungovalo jako konsole pro mnou
psanou sluzbu, tzn budu prijimat vystupy (stisk tlacitka,nasnimany carovy
kod) a na zaklade toho budu odesilat udaje na display.
Taky by to melo asi umet nejak zapipat.
Pochopitelne ze by mela byt moznost aby bezelo vice ctecek soucesne oproti
jednou serveru.
Takze by to vypadalo asi tak, ze z komunikacniho kanalu by lezlo neco jako
(vyznamove) "ctecka1: byla zapnuta", "ctecka3: stisknuta klavesa
2","ctecka8: nacten carovy kod '8888555588888'",....
No na vystup by slo "do ctecky1: Zobraz na 1 radku 2 pozice 'Jmeno:'","do
ctecky3: Zobraz na 5 radeku 3 pozice '2'"....

Ptam se tady proto, ze vsude mi nabizeji silenosti s WinCE, Palm OS,
DOSem...., v cene okolo 60 kKc, ktere lze sice do podobneho modu prepnout,
ale mne to prijde jako s kanonem na vrabce. Ja zadnou "vnitrni" inteligenci
a ani pamet ve ctecce nepotrebuju, ja potrebuji online vkladat a cist data z
SQL serveru.

Tak jestli mate nekdo nejaky tip napiste prosim na soukromou adresu.

Predem Dik

Ludek

UPDATE datumu ve FlashFileru

[*] Petr Fiser <petr.fiser(zv)3jservis(tec)cz> - 31.3.2005 15:45:35

Dobry den

From: "Zdenek Gala" <zgala(zv)atlas(tec)cz>
> Chytremu napovez, hloupeho trkni. Tak jsem asi v tom druhem stadiu.
> Uzivatel
> dostane exe a zadne dfm (nebo ne?) a tam tezko co zmeni.

Automaticke zabarveni bunky v DBGridu po nacteni d

[*] Lebeda David <david.lebeda(zv)comarr(tec)cz> - 30.3.2005 08:01:49

> To je jedine, co vim. Bohuzel ale nevim jak :-(

Ahoj,

tohle vcetne konkretnich ukazek se v konfere vyskytuje pomerne
casto. Zkus se podivat do archivu nebo pohledat na internetu, jiste
najdes mraky ukazek. Nemam ted spustene Delphi, tak nemuzu byt
konkretnejsi.

David Lebeda

Pravidlo konference 5f WAS: Pomoc !

[*] Ing. Marek Kocan <kocan(zv)ebchod(tec)cz> - 29.3.2005 22:46:47

> Chces-li delat robota, pak se muzes pridat k Tomasovi Kryslovi a delat
> ho v delphi s tim, ze pojede v ramci udrzby jako service u me na
> serveru. Podminky jsem uz napsal sem do konference.
>
> Dalsi pripadne domluvy mimo konferenci.

Cau panove,
pokud by to nevadilo, enchal bych dalsi domluvu v konfere - domnivam se, ze
to souvisi i s Delphi (viz navrhovane reseni) a domnivam se take, ze to
zajima x dalsich lidi. Co vy na to? Diky, KER

Spusteni PHP skriptu

[*] Suky <suky(zv)atlas(tec)cz> - 29.3.2005 22:26:45

Od: "Martin Burle" <mburle2(zv)volny(tec)cz>

> Ja zas jen doufam, ze reagujes na nejaky jiny prispevek,
> protoze jsem o ADO
> ani nezavadil :), viz nize. Rec sla o IBX, a o tom, jak
> jednoduse editovat
> jednoducha data, nikoli o tom, zda je to bezpecne ;)

XP style or not ?

[*] Vlastimil Burian <vlastax.b(zv)seznam(tec)cz> - 26.3.2005 18:41:59

>ThemeServices.ThemesEnabled

Diky Petre .. presne tohle sem potreboval ... pro ostatni kdyby to hledali
tak pripojte unitu JvThemes z JVCL

XP style or not ?

[*] Petr Vones <konference(zv)petrvones(tec)net> - 26.3.2005 16:11:48

From: "Vlastimil Burian" <vlastax.b(zv)seznam(tec)cz>
> muze mi nekdo poradit jak zjistit ze je nastaven XP style ... (amozrejme
> kdyz budou nizsi win nez xp aby mi to vratilo false)

ThemeServices.ThemesEnabled

Petr Vones

XP style or not - still not solved

[*] Vlastimil Burian <vlastax.b(zv)seznam(tec)cz> - 26.3.2005 14:37:42

>hmm, me se zda ze to co tvrdis neni pravda.
>Myslim ze windows prehazuji verzi comctrl32 podle toho zda mas nastaven
>ten ktery styl.
>Ja mam v praci XP a mam tu starsi verzi (mam nastaven ne XP styl).
>
>Schvalne se podivej do adresare system32 (ted jsem u Win2000 takze to
>nemuzu rict na jisto).
>Kdyz tak o tom premyslim tak je to jedine mozne reseni (to prehazovani dll)
>jak docilit ze starsi aplikace maji look hned ten a hned ten.

knihovnu comctl32.dll v system32 jsem nasel ... comctrl32 nikoliv ... nevim
zda to byl tvuj preklep ... kazdopadne prvne jmenovana knihovna zustava
shodna na svem miste pri prechodu xp/klasickeho stylu ...

lepsi by bylo napsat jak konkretne zjisteni realizovat ...

RTF and GIF in resources

[*] Vlastimil Burian <vlastax.b(zv)seznam(tec)cz> - 26.3.2005 14:29:41

[...]

ADMIN: firebird a nazvy v uvozovkach

[*] Petr Zahradnik <clexpert(zv)clexpert(tec)cz> - 26.3.2005 14:23:41

Quotujte poradne...

firebird a nazvy v uvozovkach

[*] Martin Burle <mburle2(zv)volny(tec)cz> - 26.3.2005 14:01:39

> [...]

ani nezavadil :), viz nize. Rec sla o IBX, a o tom, jak jednoduse editovat
jednoducha data, nikoli o tom, zda je to bezpecne ;)

MB

> netvrdite svym odberatelum, ze vase je aplikace bezpecna. Pouzivani
> prime editace tabulek znamena, ze cela logika je soustredena do
> klienta. A tak kazdy uzivatel, ktery ma k dispozici Office je
> schopen si upravit data k obrazu svemu (zkuste si MSQuery, nebo
> Excel,...). Pokud pouzivate MSSQL v modu MSSQL autentizace, tak mu
> to ztizite o hledani na google (cca 15 min), nastroje ke kracknuti
> dodal MS bezplatne (cca 40 min).
>
> Pavel
>
> Od: "Martin Burle" <mburle2(zv)volny(tec)cz>

Falesne skoleni databazovych aplikaci .NET

[*] Zbysek Hlinka <konference(zv)hlinka(tec)cz> - 26.3.2005 13:47:37

Ahoj,

vcera jsem namatkou prohledaval na netu zminky o me osobe, a ke svemu
prekvapeni jsem zjistil, ze u skoliciho strediska TrainTime mam vypsany kurs
na 4.4.-7.4., na tema Databazove aplikace .NET, aniz bych o tom cokoliv
vedel.

http://www.traintime(tec)cz/skoleni_seznam.php

Detail kursu je zde: http://www.traintime(tec)cz/sk_net3.html

Pokud se nekdo na TrainTime obracite a o tomto kursu uvazujete, chtel bych
upozornit, ze tento kurs se u TrainTime nekona a s mou malickosti ani konat
nebude. Tento kurs skolim u HAES
(http://www.haes(tec)cz/osnovy.asp?r=osnovy&kod=ANET) a osnovy jsou zkopirovany
odtamtud.

Historie se odviji od toho, ze pani Latova mi pred nedavnem telefonovala,
zda bych nechtel vzit jeden jeji kurs pro Delphi. Ja to odmitl s tim, ze s
Delphi jsem uz skoncil a nyni me zajima .NET, a at se podiva k Sebelikovi na
web, co u nej skolim. A ze se principialne spolupraci neuzaviram, ovsem za
predpokladu, ze Honza Sebelik s tim bude souhlasit.

K dalsimu jednani se mnou ani se Sebelikem nedoslo, takze tento nalez me
sokoval. V praxi to znamena, ze TrainTime si uzavrel moznost, ze bych u nej
nekdy skolil.

ruzne dokumenty ulozit do DB

vzhledem k tomu, ze to tak dela i MS (napr. v outlooku), tak to
bude asi nejefektivnejs&#239; cesta.

Pavel

Od: radek3311(zv)volny(tec)cz
> [...]
> blobu
> nactu soubor z excelu a uzivatel ho bude chtit pozdeji
> zeditovat tak
> ho budu nuset asi ulozit do nejakeho docasneho souboru ten
> predhodit
> excelu a po zavreni excelu ho zase zpet nacist do databaze - to
> cele
> se me zda jako dost velka opicarna tak by me zajimalo jak to
> resite

firebird a nazvy v uvozovkach

ja jen doufam, ze v tom ADO pisete neco jako evidence postovnich
znamek a nebo pouzivate 4 vrstvou architekturu. Jinak doufam

Od: "Martin Burle" <mburle2(zv)volny(tec)cz>
> [...]
> lepsi pouzit Provider+Tclientdataset - to tu uz zaznelo
> nekolikrat...takze
> myslim, ze netreba hazet flintu do zita :))

Predavani informaci mezi 2 programy.

[*] Petr Fejfar <development(zv)callnet(tec)cz> - 26.3.2005 12:13:30

Jan Sebelik wrote:

> Moznosti, jak to napsat hezky je hodne. Navic si oteviras cestu k
> modularnimu .NET a programy se ti budou snadno prepisovat.
> Mimochodem, posloupnost DDE, OLE, OLE2, COM, DCOM, .NET je jenom
> historicka vyvojova rada, jak modularne programovat.

No prave :-)

A abych nemusel prepisovat a nebyl vazan na jednu platformu,
tak bych IPC stavel na nejobecnejsich a nejmene zastaravajicich
prostredcich, kterym jsou IMHO sockety (jak uz tu nekdo navrhoval).

Bude s tim na zacatku sice o trochu vic prace,
ale zase to budu mit s velkou pravdepodobnosti
jednou pro vzdy ;-)

pf

Predavani informaci mezi 2 programy.

> z jednoho Delphi programu spoustim jiny a potrebuji mu predat
> nejake informace. V soucasne dobe mu je davam na prikazovy radek,
> ale potreboval bych nejakou jinou metodu, nebot jiz je jich hodne
> (cca stovky bajtu) a jednak bych potreboval predavat i binarni data.

Padla tady rada ruznych navrhu.
Zeptejme se, proc potrebujes ty parametry predavat.
Asi proto, ze jeden program (modul) plni jednu funkcnost, druhy program (modul) ma jine ukoly.

Zkusme tedy byt objektovi - COM.
Predas cokoli pres OLEVariant - asi nejhorsi varianta.
Nebo si vymyslis vhodny interface pro komunikaci mezi moduly, nebo muzes predat cely COM objekt (jeho interface) jednoho modulu druhemu modulu.

Programy ani nemusi bezet na jedne masine - DCOM.

[...]

= tel. 493 792 931 (mobil 776 347 735)
====================================

ruzne dokumenty ulozit do DB

[*] radek3311(zv)volny(tec)cz - 26.3.2005 10:21:20

Ahoj,

[...]

Akcni unorova nabidka "3 za cenu 1"! Ziskejte
VOLNY ADSL 512/128 3GB za cenu 1GB!
http://adsl.volny(tec)cz

zmeny v textovem souboru ...

[*] delphi(zv)kopr(tec)cz - 26.3.2005 09:13:16

Zdravim,
veskere zmeny ja delam pomoc TStringList, napr.:

var
SL: TStringList;
begin
SL := TStringList.Create;
try
//text nactes
SL.LoadFromFile('C:\test.txt');

//...zde ve StringListu provedes zmeny

//a data ulozis
SL.SaveToFile('C:\test.txt');
finally
SL.Free;

> potreboval bych v textovych souborech menit nejaky text ... rad bych
> nacetl text ze souboru do nejakeho stringu nebo neceho podobneho, ve
> kterem bych potom ten text hledal a menil. Soubor muze mit ale i 1MB ...
> jak tenhle problem realizujete vy?

Predavani informaci mezi 2 programy.

[*] John Bricklayer <bricklayer(zv)seznam(tec)cz> - 26.3.2005 00:12:35

Skus kouknout na

http://www.zive(tec)cz/Article/Show_Article_Print.asp?PRN=true&ARI=113230&CAI=2091

zatim jsem netestoval, ale docela dobre funguje DDE.>Ahoj,

> [...]
>

>Diky!

Detekovani pripojeneho fotaku a cteni fotek

[*] Suky <suky(zv)atlas(tec)cz> - 25.3.2005 20:54:17