Reftesh JvDbGrid

[*] Martin Burle <mburle2(zv)volny(tec)cz> - 11.4.2005 12:20:28

> Jak to myslis "dotahnout"? Dotazem na ID (automaticke cislo) pri
> insertovanem zaznamu dostavam nil :- (

Jak presne na MSSQL nevim, (to me snad nekdo doplni), na IB/FB zavolas
'SELECT GEN_ID('+GenName+',1) FROM RDB$DATABASE'. Tj. jde o to precist a
inkrementovat hodnotu generatoru - predpokladam ze ID pridelujes
generatorem. Pokud bys to chtel mit rychlejsi, mohl bys jako ID pouzivat
GUID, a ten si vygenerovat primo na klientu nejak takto:

var GUID: TGUID;
newGUID: string;
begin
OleCheck(CoCreateGuid(GUID));
newGUID:= GuidToString(GUID);

MB

Dekodovani datumu

[*] Kratochvil Milan <mkratochvil(zv)farmtec(tec)cz> - 11.4.2005 11:40:24

Zdravim vsechny

Nevite nekdo nahodou o funkci, napsanou pro javascript, ktera umi kodovat/dekodovat datum? Vnitrni funkce v D7 pouziva asm kod ktery neumim.

Filtrovani zaznamu z SQL a promenna

[*] Petr Cafourek <petr.cafourek.d7(zv)seznam(tec)cz> - 11.4.2005 11:20:22

> No urcite je lepsi misto vlastnosti Filter pouzivat primo upravu sql dotazu:

> select * from tabulka where sloupec = :Parametr

> A pak nastavit vlastnost datasetu
> Parameters.ParamValues['Parametr'] :=
> Promenna

> Ladislav Stary

Omlouvam se za tak hloupy dotaz, ale jsem zacatecnik.
A jak bych mohl timto zpusobem vyfiltrovat data podle vice sloupcu, ci
hodnot? Petr mailto:petr.cafourek.d7(zv)seznam(tec)cz

FireBird: zapeklity select

[*] Jiri Cincura <diskuze(zv)cincura(tec)net> - 11.4.2005 10:56:18

Tomas Krejzek wrote (on Monday, April 11, 2005 10:14 AM):
> Jestli pro tebe neni uplne nutne mit tam korektne dvojici akce a datum,
> tak to muzes mit takhle
>
> select max(oprace), ip, max(datum) from tabulka group by ip order by ip;

No sakra ze je to nutne! Dokonce je nutne mit i ke kazde IP odpovidajici
akci. :)

Kaslete na to lidi, uz jsem to vyresil stored proc.

--
Jiri Cincura
http://www.cincura.net/

Filtrovani zaznamu z SQL a promenna

[*] PCservis Skloform a.s. <pcservis(zv)skloform(tec)cz> - 11.4.2005 10:50:18

melo by to jit takto:

var hodnota: string;
ADODataSet.Filter := 'Pole X = ''' + hodnota + '''';
nebo pro prehlednost snad lepe
ADODataSet.Filter := 'Pole X = ' + QuotedStr(hodnota);

> ADODataSet.Filter := 'Pole X = ''Hodnota Y''';
>
> Ale stale nemohu prijit na to, jak misto Hodnoty Y dosadit promennou.
> Mohl by mi prosim nekdo poradit?
>
> Predem moc dekuji.
>
> S pozdravem,
> Petr Cafourek mailto:petr.cafourek.d7(zv)seznam(tec)cz

Filtrovani zaznamu z SQL a promenna

[*] Ladislav Stary <stary(zv)ekodat(tec)cz> - 11.4.2005 10:10:15

Petr Cafourek napsal(a):

> [...]
>
>Predem moc dekuji.
>
>S pozdravem,
> Petr Cafourek mailto:petr.cafourek.d7(zv)seznam(tec)cz

Komponenta pro Delphi 5 pro komunikaci pres FTP.

[*] Lukas Gebauer <gebylist(zv)mlp(tec)cz> - 11.4.2005 10:10:15

> Potreboval bych s tou Synapsi trochu nakopnout. Cim mam stahnout prip.
> odeslat soubor, kdys znam ftp (nikoli IP), heslo a nazev souboru. Mozna by
> pomohl kousek zdrojaku.

Podivej se na funkci FTPgetFile...

Musis znat adresu serveru (IP nebo jeho jmeno), jeho port (standardne
je to 21), prihlasovaci jmeno a heslo. Pak uz staci vedet jmeno
souboru na serveru a jmeno, souboru, do ktereho chces ten soubor
stahnout.

http://www.ararat(tec)cz/synapse/ - Ararat Synapse - TCP/IP Lib.

FireBird: zapeklity select

[*] Tomas Krejzek <tomas.krejzek(zv)kpsys(tec)cz> - 11.4.2005 10:14:15

> [...]

>unikatni IP a k nim posledni (nejlepe posledni) provedenou akci a datum (na

[*] Petr Cafourek <petr.cafourek.d7(zv)seznam(tec)cz> - 11.4.2005 10:02:14

[...]

[*] Zdenek Gala <zgala(zv)atlas(tec)cz> - 11.4.2005 09:32:12

Autor: "Martin Burle" <mburle2(zv)volny(tec)cz>
Datum: 8 Duben 2005 3:55:15 odp

> mrizce (navazane jointem :)))
> Refresh, Repaint nepomohl

A mas ta zmenena data postnuta a ulozena do DB? Pokud ano, tak by mel
refresh fungovat, nebo pripadne Open/Close. Pokud maji Grid i editacni
komponenty stejny datasource, tak by ale snad ani nemelo byt nutne volat
refresh. Pripadne muzes zkusit UpdateRecord, pro synchonizaci data-aware
komponent s datasetem.

MB

Post je. Close/open zafunguje sqwele, ale pak musim se naseekovat na editovany record, coz neni tak spatne, ale mam-li novy zaznam, tak buhuzel neznam automaticky integer /ID/. Uz jsem se jednou na to dotazoval. Zjistim ho az po cl./op.....
8^(
Dik, Vasek

Mierne OT: Nahrada za VSS

[*] Rostislav Lekes <rlekes(zv)atlas(tec)cz> - 9.4.2005 07:52:25

Taky pouzivam JediVCS a mel bych otazku ... Taky Vam tak silene dlouho
(>1 min u projektu cca 200 *.pas + 150 *.dfm) nacteni a synchronizace?
Snazil jsem se to 'zkoumat' a komunikace mezi klientem a serverem
probehne behem par vterin, ale potom klient neco provadi na local a
nechapu, proc to trva tak dlouho ... Podarilo se Vam nekomu zjistit, co
se v tom case deje? A jde to nejak vypnout, pokud to neni nezbytne?
Diky, Rosta

> Pred mesicem jsem presel z FreeVCS na JediVCS a vrele doporucuji.
> Jeste vic se urychlily prenosy a to tak, ze i modemove pripojeni je
> [...]

[*] Lebeda David <david.lebeda(zv)comarr(tec)cz> - 9.4.2005 07:50:25

> No jenze ja uz v prvnim dotazu psal, ze kdyz je process dialog aktivni, ze
> se nesmi dat nic delat, je aby hlavni okno reagovalo.

Ahoj,

nesluduji thread peclive od zacatku, ale z vyse uvedene formulace jsem
nabyl nasledujiciho dojmu:

1) Modalni okno asi nebude to prave, protoze pak na hlavni okno
nemuzes (i kdyz bys ho pres EnableWindow mozna dokazal zaktivnit,
ale to ti stejne problem neresi).

2) Nebyla by tedy vhodna cesta, pouzit progressbar nemodalni a na
vsechny formy dat TPanel v cele plose, ktery by se pri spusteni threadu
disabloval? Mimo to by bylo treba osetrit i neklikaci cesty, jak neco
spustit - klavesove zkratky, menu apod.

3) Pripadne udelat predka, ze ktereho by dedily vsechny formy, ktery by
obsahoval ten panel a jeho potrebnou obsluhu.

Nevim, je to jen momentalni napad bez hlubsiho rozmysleni.

David Lebeda

preklad slova -stazka-

[*] Jiri Cincura <diskuze(zv)cincura(tec)net> - 9.4.2005 00:19:54

brano wrote (on Saturday, April 09, 2005 12:08 AM):
> pardon za abs.offtopic, ale
> nepozna niekto anglicky, nemecky alebo iny preklad slova "STAZKA"? - co
> je zaznam o vykone vozidla. Potreboval by som, ak existuje, DTD alebo inu
> XML definiciu pre takyto typ dokumentu. vdaka

Myslim, ze obecny nenajdes (a nebo bude tak obecny, ze to bude
nepouzitelne).

Kazde vozidlo muze mit jeste dalsi akce co muze delat - napr. cisterna jeste
cerpani (napr. u cisteren se casto oocita na "ctvrthodiny"), atp. u swinku
(betonpumpa spisovne) se pripocitava jeste treba stani pro beton (pokud
jeden "mix" nestaci) a presuny swinku (napr. pokud se musi do 3. patra davat
jinak nez do druheho).

Zalezi presne jaky typ vozidel evidujes a podle toho si vytvor XML.

--
[...]

OT: preklad slova -stazka-

[*] brano <odber(zv)centrum.sk> - 9.4.2005 00:07:53

[...]

[*] Jiri Cincura <diskuze(zv)cincura(tec)net> - 8.4.2005 19:21:34

John Bricklayer wrote (on Friday, April 08, 2005 7:12 PM):
> [...]

No jenze ja uz v prvnim dotazu psal, ze kdyz je process dialog aktivni, ze
se nesmi dat nic delat, je aby hlavni okno reagovalo.

[*] John Bricklayer <bricklayer(zv)seznam(tec)cz> - 8.4.2005 19:11:33

>Tak celou tuhle radu jsem nepochopil ;(

To nevadi :-). Ja tim myslel kdyby jsi ho pouzival (ten procmsg). To ani tak nebyla rada jako uvaha.

Navic... k modal - to bylo napsano aby jsi si vybral, kdyz potrebujes modal tak ho udelej modal. Kdyz ho modal neudelas tak si muzes zase nastavit nejakou global promennou ve ktere bude info ze thread neco dela a tim si nic neohrozis, kdyz kriticky fn podminis. Tvoje okno tak bude jen ukazovat a na hlavnim muzes delat neco jineho. Ja to mam reseny s jednim oknem a delam okolo toho spoustu jine prace :-) v modal i nemodal oknech.

Mierne OT: Nahrada za VSS

[*] Fait <develop(zv)lmss(tec)cz> - 8.4.2005 18:29:30

> [...]

Pred mesicem jsem presel z FreeVCS na JediVCS a vrele doporucuji.
Jeste vic se urychlily prenosy a to tak, ze i modemove pripojeni je

[*] Jiri Cincura <diskuze(zv)cincura(tec)net> - 8.4.2005 18:09:28

John Bricklayer wrote (on Friday, April 08, 2005 6:03 PM):
> Tak vytvor globalni promenne treba "thprocessmax" a "thprocesspos" ktere
> bude nastavovat thread a pres timer to treba jednou za sec nebo za dve

Hmm, Timer taky pekny ;) Ja to resim pres zpravy Win.

> sec prenest do progressbaru. No a okno muze byt modal nebo ne, coz taky

No kdyz nebude Modal a bude nejaky normalni, tak to klidne prepnu na app. a
jsem v pr...

> treba by jeste mohl thread nastavit "form.enabled:=false". A hlavne te

Tak nepujde napr. form minimalizovat. Takze nic.

> nebude zdrzovat ProcessMessages :-)

> [...]

[*] John Bricklayer <bricklayer(zv)seznam(tec)cz> - 8.4.2005 18:03:28

Tak vytvor globalni promenne treba "thprocessmax" a "thprocesspos" ktere bude nastavovat thread a pres timer to treba jednou za sec nebo za dve sec prenest do progressbaru. No a okno muze byt modal nebo ne, coz taky treba by jeste mohl thread nastavit "form.enabled:=false". A hlavne te nebude zdrzovat ProcessMessages :-)

JB
>Ahoj,
>
>nevim nekdo jak udelat, aby kdyz mam dialog s progress barem slo s app.
>hybat, atp. (v threadu akci mam), ale zaroven neslo na nic kliknout atp.
>
>--
>Jiri Cincura
>http://www.cincura.net/
>http://ID3renamer.cincura.net/
>ICQ#: 314711544
>http://photo.cincura.net/
>http://phorum.cincura.net/
>http://x2develop.com/

HTML text. editor

[*] delphi(zv)mjsoft(tec)cz - 8.4.2005 17:07:24

Zdar,

ja k betaverzi, jakozto platici uzivatel, mam. Zkus kontaktovat
autory, jestli ti betaverzi poskytnout k testovani.

Karel V.

> Ahoj,
> Da se nekde stahnout verze 3 Beta ?
>
> Ludek
>
> On Behalf Of delphi(zv)mjsoft(tec)cz

vytvoreni socketu v dll

[*] delphin(zv)post(tec)cz - 8.4.2005 16:53:22

> nize uvedena funkce v aplikaci funguje, v dll nikoliv, nepodari se provest
> csock := Socket(PF_INET, SOCK_STREAM, IPPROTO_TCP);

Strelim od boku:

The WSAStartup function must be the first Windows Sockets function called by
an application or DLL.

vytvoreni socketu v dll

[*] Ing. Petr Sikola <developer(zv)efg(tec)cz> - 8.4.2005 16:41:21

muze mi nekdo vysvetlit, kde delam chybu?

nize uvedena funkce v aplikaci funguje, v dll nikoliv, nepodari se provest
csock := Socket(PF_INET, SOCK_STREAM, IPPROTO_TCP);
function IsPortFree(port: Integer): Integer;
var
caddr: TSockAddrIn;
csock: TSocket;
begin
result := 0;
if (port > 65535) or (port < 1) then exit;
FillChar(caddr, sizeof(caddr), 0);
csock := Socket(PF_INET, SOCK_STREAM, IPPROTO_TCP);
if csock = INVALID_SOCKET then exit;
caddr.sin_family := AF_INET;
caddr.sin_addr.s_addr := INADDR_ANY;
caddr.sin_port := htons(port);
if bind(csock, caddr, sizeof(caddr)) = 0 then
result := 1;
closesocket(csock);
end;

Diky za nakopnuti
Petr Sikola

Problem s webovou sluzbou na Win2003 Server

[*] Michal Spilar <michal.spilar(zv)i(tec)cz> - 8.4.2005 16:17:19

Zdravim,
mam problem s webovou sluzbou, ktera je napsana v Delphi 7 jako CGI a na Win2000 na IIS to chodi. Pri instalaci na Win2003 to hazi chybu: SOAP-ENV:ServerAccess violation at address 77F4831D in module 'ntdll.dll'. Write of address 004050B5. Nevite nekdo cim by to mohlo byt, ale hlavne jak to vyresit? Na internetu jsem nasel vysvetleni, ze je to zpusobene vyssi verzi IIS(Win2000 ma IIS5 Win2003 ma IIS6), ale reseni veskere zadne.
Diky
Michal

Reftesh JvDbGrid

[*] Martin Burle <mburle2(zv)volny(tec)cz> - 8.4.2005 15:55:15

> [...]

komponenty stejny datasource, tak by ale snad ani nemelo byt nutne volat
refresh. Pripadne muzes zkusit UpdateRecord, pro synchonizaci data-aware

[*] konference(zv)sales(tec)cz - 8.4.2005 15:51:15

> [...]
> kdyz naznaky
> tam byly. Pak jsme zkousely verzi 3 Beta a tam to fungovalo, i s DB

[*] Venca Zaruba <zaruba(zv)elastoform(tec)cz> - 8.4.2005 14:59:10

HI All,
Jsem asi nechytry, ale jak bych mel aktualizovat zobrazena data v mrizce (navazane jointem z jine tabulky 1:1) napojene na QUERY - DATABASE - ODBC - MS SQL, po zmene v jinem editacnim prvku?
Refresh, Repaint nepomohl
Diky

WNetEnumCachedPasswords

[*] Zdenek Brejsa <prog(zv)hjsoft(tec)cz> - 8.4.2005 15:17:12

Ahoj vsem,
zase jeden problem, se kterym si uz nevim rady. Odesilam e-mail s prilohou
pres MAPI (konkretne funkci z Jedi projektu - JclSimpleSendMail). Vsude mi
to slape, ale u jednoho zakaznika s XP P to hlasi, ze v MPR.dll nebyla
nalezena funkce WNetEnumCachedPassword.
Vubec netusim kudy kam. Poradte, prosim.

Zdenek Brejsa - programator HJ-SOFT
465325097, 465321096, 465322889, 603833124, 724185948
ICQ: 47636291
Skype: brejsaz

mizeni custom kurzoru v D7/WXP - uplne vyreseno

[*] Krysl, Tomas <tomas.krysl(zv)cherry.de> - 8.4.2005 14:59:10

Tak jeste jednou si odpovidam. Nebyly to TNT komponenty, ale {$R *.dcr} -
ikonky ke komponentam - v mem vlastnim runtime balicku.
Presunul jsem to do design time balicku a je to v pohode. Pricinu jsem
nezkoumal.

Tk.

> Tak na vine jsou TNT komponenty (staci umazat unity a chodi
> to norm.), zatim
> jsem nemel cas hledat pricinu. Projevuje se to
> nakonec i v D5, ale jen ve W98 a WXP. Ve W2K to chodi.
>
> Tk.

Dialog se zobrazenim prubehu

[*] Martin Burle <mburle2(zv)volny(tec)cz> - 8.4.2005 14:53:10

> prvni, pri ShowModal se mi prikazy za tim neproveou, dokud dialog neni

Ja to delam tak, ze bud ten kod provadi samotny modalni form, nebo mam
takovy obecny "progress form" kteremu priradim vykonnou metodu pred
showmodal a on ji sam spusti, po jejim dokonceni se pak sam zavre.

MB

Dialog se zobrazenim prubehu

[*] Jiri Cincura <diskuze(zv)cincura(tec)net> - 8.4.2005 14:37:08

Ing. Pavel Zilinec wrote (on Friday, April 08, 2005 2:33 PM):
> Rekl bych hodit vsechno na panel, kteremu das Enabled := False a
> nezapomenout na ProcessMessages.

No ProcessMessages vubec pouzivat nebudu. To je prasarna. Proto tam mam
thready, ze.

--
[...]

[*] Jiri Cincura <diskuze(zv)cincura(tec)net> - 8.4.2005 14:35:08

Petr Vones wrote (on Friday, April 08, 2005 2:23 PM):
> Zobrazit jej jako modalni dialog.

No to prave nemuzu. :( Spoustim tam nekolik akci a ten box musi byt jako
prvni, pri ShowModal se mi prikazy za tim neproveou, dokud dialog neni
zavren. :(

--
[...]

[*] Ing. Pavel Zilinec <pavel.zilinec(zv)seznam(tec)cz> - 8.4.2005 14:33:07

Rekl bych hodit vsechno na panel, kteremu das Enabled := False a
nezapomenout na ProcessMessages.

--
ing. Pavel Zilinec
MailTo:pavel.zilinec(zv)seznam(tec)cz

Prog-Soft s.r.o. Plzen
Informacni system pro vyrobce
a distributory napoju

Friday, April 8, 2005, 2:05:05 PM, bylo napsano:

JC> Ahoj,

JC> nevim nekdo jak udelat, aby kdyz mam dialog s progress barem slo s app.
JC> hybat, atp. (v threadu akci mam), ale zaroven neslo na nic kliknout atp.

Dialog se zobrazenim prubehu

[*] Petr Vones <konference(zv)petrvones(tec)net> - 8.4.2005 14:23:07

From: "Jiri Cincura" <diskuze(zv)cincura.net>
> nevim nekdo jak udelat, aby kdyz mam dialog s progress barem slo s app.
> hybat, atp. (v threadu akci mam), ale zaroven neslo na nic kliknout atp.

Zobrazit jej jako modalni dialog.

Petr Vones

Dialog se zobrazenim prubehu

[*] Jiri Cincura <diskuze(zv)cincura(tec)net> - 8.4.2005 14:05:05

[...]

Web Service SSL a Delphi 6

[*] Lukas Gebauer <gebylist(zv)mlp(tec)cz> - 8.4.2005 12:59:00

> Patrne, akorat co je smyslem teto konstrukce (zadny kod ve finally sekci) ?

> try
> SynaHTTP.HTTPMethod('POST', FURL);
> Response.CopyFrom(SynaHTTP.Document, 0);
> finally
> end;

Smysl ta konstrukce podle mne nema, ale zkus se zeptat autora toho
kodu, ne? ;-)

http://www.ararat(tec)cz/synapse/ - Ararat Synapse - TCP/IP Lib.

Web Service SSL a Delphi 6

[*] Petr Vones <konference(zv)petrvones(tec)net> - 8.4.2005 12:38:59

From: "Lukas Gebauer" <gebylist(zv)mlp(tec)cz>
> [...]

try
SynaHTTP.HTTPMethod('POST', FURL);
Response.CopyFrom(SynaHTTP.Document, 0);

[*] Lukas Gebauer <gebylist(zv)mlp(tec)cz> - 8.4.2005 12:32:58

> Pomoci Synapse asi tezko, resp. bych to "neprasil" na urovni toho, ze si sam
> jednoucelove poskladam SOAP dotaz a pak bude slozite parsovat vysledek. O tom
> presne webservice nejsou. Mozna by sla ale nejak integrovat do toho SOAPu od
> Borlandu nahrazenim transportni vrstvy.

Neco takoveho?

http://synapse.ararat(tec)cz/wiki/index.php?page=Article006

http://www.ararat(tec)cz/synapse/ - Ararat Synapse - TCP/IP Lib.

TWideStrings v Kylixu

[*] Pavel Poles <delphi(zv)noni(tec)cz> - 8.4.2005 12:12:56

Zdravim konferenci,

Pouzivate nekdo nejakou obdobou TStrings ale pro WideStringy
v Kylixu? TWideStrings z JCL, jsou bohuzel navrzeny pouze pro Windows,
a ani po mensich upravach se mi s nima v Kylixu nepodarilo pracovat.

Predem dekuji za rady

Pavel Poles

Web Service SSL a Delphi 6

[*] Petr Vones <konference(zv)petrvones(tec)net> - 8.4.2005 11:24:53

From: "Milan Tomes" <delphi(zv)haida(tec)cz>
> [...]

presne webservice nejsou. Mozna by sla ale nejak integrovat do toho SOAPu od

Podpora SSL pro tu ne zrovna zdarilou ale prece jen pouzitelnou implementaci
SOAPu v Delphi se da najit Googlem v borland newsech. Dale pak existuje neco
jako Indy SOAP (blize to neznam, nikdy jsem to nepouzil) nebo MSSOAP.

Tohle je bohuzel jedna z oblasti kterou Borland stale ignoruje :-/

Petr Vones

Consolova DB aplikace

[*] petr palicka <palicka.petr(zv)seznam(tec)cz> - 8.4.2005 11:10:52

Ahoj,

pouzij konstrukci:

a := TADODataset.Create(nil);

Pochopitelne se potom musis postarat o uvolneni objektu a sam. Zatimco
jinak to muzes nechat na vlastnikovi.

Peca

Consolova DB aplikace

[*] Tyslic Jiri <jiri.tyslic(zv)opp.tbggroup(tec)com> - 8.4.2005 11:06:51

Dekuji, to je presne ono...jak proste :-)

Consolova DB aplikace

[*] Ales <konference(zv)vasicek.biz> - 8.4.2005 11:04:51

a := TADODataset.Create(nil);

> [...]
> pro pripojeni k db a skoncil jsem na me zakladni neznalosti.
> Nevim si rady s vytvorenim kontrukce a := TADODataset.Create(self);

[*] Jan Fiala <jan.fiala(zv)wo(tec)cz> - 8.4.2005 11:00:51

8.4.2005 Tyslic Jiri:
> [...]
> pripojeni k db a skoncil jsem na me zakladni neznalosti.
> Nevim si rady s vytvorenim kontrukce a := TADODataset.Create(self);

mailto:jan.fiala(zv)wo(tec)cz

Consolova DB aplikace

[*] Radek Cervinka <radek.cervinka(zv)technodat(tec)cz> - 8.4.2005 10:56:50

Tyslic Jiri wrote:

> [...]
> Nevim si rady s vytvorenim kontrukce a := TADODataset.Create(self);

[*] Tyslic Jiri <jiri.tyslic(zv)opp.tbggroup(tec)com> - 8.4.2005 10:46:49

[...]

Chapu ze, AOwner by mel byt TComponent, ale jak to je v consolove aplikaci, tam zadne komponenty nejsou...
Ve win aplikaci s tim nemam problem... v helpu se mi nejak nedari nic najit... asi to bude moje zakladni neznalost.

Muzete mi to prosim nekdo poradit?

HTML text. editor

[*] delphi(zv)mjsoft(tec)cz - 8.4.2005 10:40:49

Zdravim,

no myslim ze ve verzi 2.0 opravdu tabulky jeste nesly. I kdyz naznaky
tam byly. Pak jsme zkousely verzi 3 Beta a tam to fungovalo, i s DB
verzi komponenty.

Karel V.
> Ahoj,
> Ja jsem se na ni se zajmem take podival ( HTMLEdit 2.0 z
> www.purposesoft.com) , ale nedokazal jsem v ni ani otevrit
> stranku s tabulkami, zda se ze je neumi (nebo to neumim jenom ja ?)
>
> Ludek

Mierne OT: Nahrada za VSS

[*] Radek Cervinka <radek.cervinka(zv)technodat(tec)cz> - 8.4.2005 10:22:47

mstevlik(zv)gamo.sk wrote:
> [...]
> Skusal SourceOffSite, ale ten nevedel preniest vacsie binarne subory (uz
> mal problem pri prenose 1MB doc suboru :( )
> Preto sa vas pytam ake mate skusenosti a co by ste mi poradili aby to malo
> minimalne tie fcie co VSS (verzovanie, porovnavanie mojej lokalnej verzie
> a verzie na CVS serveri, check out, check in ...)
> Resp. ak mi viete poradit nejaku inu http nadstavbu nad VSS tak som tiez
> za

Pouzivam FreeVCS (ted uz snad JediVCS) a ma v nem kolem 20 projektu
(nejvetsi ma asi 250 unitu z toho 180 formularu).

Prenos pres internet je komprimovany a sifrovany. Pouzivam to i z domu a
je to obstojne rychle.

Automaticky to pri checkout checkin formulare pracuje s dfm a mam to
naistalovane jako soucast IDE. Automaticky to ne checknute soubory
oznaci jako readonly a pri vytazeni to readonly zrusi. Takze se nemuze
stat ze si neco prepisete.

Kolegove kteri pouzivaji VSS tvrdi ze je mnohem efektivnejsi (FreeVCS
nez VSS) pri prenosech a me skusenosti tomu napovidaji.
Pracuje to nad nekolika ruznyma DB.
Pouzivam to kazdy den uz asi 3 nebo 4 roky.

Je to Freeware a ted uz i OpenSource.

Radek

Web Service SSL a Delphi 6

[*] Jan Sebelik <honza(zv)haes(tec)cz> - 8.4.2005 09:56:45

> Je fakt, ze Delphi je v tomhle pripade strasne tezkopadny, osobne bych
> to napsal nejradsi .NET, ale ja to potrebuji doplnit do stavajiciho
> Delphi projektu.

To by snad slo pres COM, teda samozrejme zalezi na okolnostech.

> Jen jen nevim, jak pouzit ten certifikat a SSL. S tim by si nekdo rady
> nevedel?

Je to jedna z polozek v pripravovanem kurzu Davida Muzatka.
http://www.argh(tec)cz/std.asp?topic=88
Posilam mu to v kopii, zkus se na nej kontaktovat.

= RNDr. Jan Sebelik - HAES
= Skolici a konzultacni stredisko pro vyvoj SW
= www.haes(tec)cz
= tel. 493 792 931 (mobil 776 347 735)
====================================

Mierne OT: Nahrada za VSS

[*] mstevlik(zv)gamo.sk - 8.4.2005 09:12:42

[...]

Stevlik Marian
ISYS programator

GAMO a.s.
Kyjevske nam. 6
974 04 Banska Bystrica
mail: mstevlik(zv)gamo.sk
tel: +421 48 4137935, 4372111
ip-tel: 421 48 4372098
mobil: +421 905 462010
icq: 38493645

Web Service SSL a Delphi 6

[*] milan.tomes(zv)radom-cz(tec)cz - 8.4.2005 09:00:41

Je fakt, ze Delphi je v tomhle pripade strasne tezkopadny, osobne bych
to napsal nejradsi .NET, ale ja to potrebuji doplnit do stavajiciho
Delphi projektu.
Psat to a zacit se ucit Synapsi se mi nexce, byla by skoda zahodit
kouzlo webservice, kdy jen pomoci wsdl vygeneruju rozhrani a nemusim
psat temer nic.
Milan Tomes napsal(a):

>Osobne bych Delphi implementaci WebServices nepouzil (stejne radi i P.
>Vones), ale radsi si to napsal sam pomoci Synapse... :)
>
>S pozdravem
>
>Milan Tomes

Ing. Milan Tomes
Radom s.r.o.
Jiriho Potucka 259
53009 Pardubice
Tel.: +420 466 414 217
E-mail: milan.tomes(zv)radom-cz(tec)cz

Prepnuti monitoru do uspornyho rezimu

[*] Karel Klimes <klimes(zv)unicontrols-tramex(tec)cz> - 8.4.2005 08:36:36

Karel Klimes
UniControls-Tramex s. r. o.
Masarykova 12 / 1355
67801 BLANSKO

t: 516 415 560
f: 516 415 630

Zapis do LPT

[*] Jaroslav Stepanek <metest(zv)metest(tec)cz> - 8.4.2005 08:30:35

Prikladam free komponentu dlport io, ktera umozni obracet se ve windows na
jakoukoliv adresu, tedy I adresu paralelniho portu. Pouzivam to jiz nekolik
let bez problemu. Je nutno pred prvnim pouzitim instalovat driver. Posilam
komponentu, protoze jiz jsem stratil adresu, odkud jsem to vzal.

Zdravi
stepanek