Prechod mezi komponentami na ENTER

[*] Miroslav Suchy <suchy(zv)jplusj(tec)cz> - 17.10.2005 09:06:49

Jinak systemove pipnuti se da vypnout prikazem:

SystemParametersInfo(SPI_SETBEEP,0,NIL,SPIF_SENDWININICHANGE);

(viz Zive(tec)cz, Tipy a triky v Delphi dil 12)

Ahoj Mirek
> Resil jsem neco podobneho:
>
> procedure TFrmKody.kod1KeyDown(Sender: TObject; var Key: Word;
> Shift: TShiftState);
> begin
> if Key = vk_Return then kod2.SetFocus;
> end;
>
> Vim jiste ze to "nepipa" (pouzivam to ale jen na TEdit +- Btn)
>
> S pozdravem

Prechod mezi komponentami na ENTER

[*] administrator(zv)novogear(tec)cz - 17.10.2005 08:08:44

--
Ond+AVk-ej Prokop

Novogear, spol. s r.o.
17.listopadu 2245
738 02 Fr+AP0-dek-M+AO0-stek
tel. 558 647 720
fax. 558 647 721
mob. 736 627 034
e-mail novogear(zv)novogear(tec)cz

Prechod mezi komponentami na ENTER

[*] Jiri Foldyna <jiri.f(zv)avizo(tec)cz> - 16.10.2005 23:14:08

> [...]
> jenze pri tom dochazi k systemovemu zvuku, ktery neni vhodny..
> K tomu kazda komponenta ten zvuk vyda na jine udalosti.

Ahoj,

do OnKeyDown:

procedure TD_PD_ItemF.ReturnLikeTabKeyDown(Sender : TObject; var Key : word;
Shift : TShiftState);
begin
if Key = VK_RETURN then
begin
if ssSHIFT in Shift then
begin
Perform(WM_NEXTDLGCTL, 1, 0);
Perform(WM_NEXTDLGCTL, 0, 0);
end;
Key := 0;

a OnKeyPress:

procedure TD_PD_ItemF.ReturnLikeTabKeyPress(Sender : TObject; var Key :
char);
begin
if Key = #$0D then Key := #0;

Prechod mezi komponentami na ENTER

[*] Jan Novak <delfin4(zv)volny(tec)cz> - 16.10.2005 21:03:57

> jak prechazet mezi komponentami (edit,combobox,listbox,...)
> nejenom tabulatorem ale treba po kliknuti na Enter.

Enter je odjakziva urceny pro klik na tlacitko s vlastnosti Default.
Tak si tam nejake takove tlacitko poloz (nemusi byt videt, kdyz bude
male) a OnClick muzes treba pomoci FindNextControl menit ten focus.
Ale je to nestandardni chovani, radeji bych se tomu vyhnul. Lepsi je
to tlacitko nazvat OK a na nem delat kontrolu, zda jsou vsechna
policka vyplnena a pripadne prenest fokus na prvni prazdne.

> jenze pri tom dochazi k systemovemu zvuku,

ke zvuku dojde jen kdyz ten znak 'nesezeres': Key := '';

Prechod mezi komponentami na ENTER

[*] Ing. Pavel Zilinec <pavel.zilinec(zv)seznam(tec)cz> - 16.10.2005 20:19:54

Lze to definovat pri zdedeni tridy takto
procedure CNKeyDown(var Message: TWMKeyDown); message CN_KEYDOWN;
procedure CNKeyUp(var Message: TWMKeyUp); message CN_KEYUP;
Obsah vzdy stejny:
case Message.CharCode of
VK_RETURN: if FEnterIsTab then Message.CharCode:=VK_TAB;

Pokud nededis, ale jen to chces u kazde komponenty prepsat, tak to
muzes v OnKeyPress klidne prepsat na znak #9. Jinak, pokud to chces
provest tak, jak pises, tak na konci prirad Key := #0 a uz to nepipne
(aspon pokud se nepletu).

MailTo:pavel.zilinec(zv)seznam(tec)cz

Sunday, October 16, 2005, 7:17:49 PM, bylo napsano:

duc> Ahoj vsem,

duc> jak prechazet mezi komponentami (edit,combobox,listbox,...)
duc> nejenom tabulatorem ale treba po kliknuti na Enter.
duc> Samozrejme si muzu dat do udalosti OnKeyUp, nebo Down,...
duc> kontrolu Key=13 a prepnout activecontrol,
duc> jenze pri tom dochazi k systemovemu zvuku, ktery neni vhodny..
duc> K tomu kazda komponenta ten zvuk vyda na jine udalosti.
duc> Mate nekdo postup jak se tomu vyhnout ?

duc> Dekuji, Lubos Novy

Prechod mezi komponentami na ENTER

[*] Jan Fiala <jan.fiala(zv)wo(tec)cz> - 16.10.2005 20:13:53

16.10.2005 delphi(zv)unileasing(tec)cz:
> [...]

> jenze pri tom dochazi k systemovemu zvuku, ktery neni vhodny..
> K tomu kazda komponenta ten zvuk vyda na jine udalosti.

Pokud to chces resit pres udalosti, tak pouzij OnKeyPress() a po
prechodu nastav parametr Key := #0;

Na prechod pouzij funkci SelectNext(), ktera sama najde povolenou
komponentu s nasledujicim TabOrder

Prechod mezi komponentami na ENTER

[*] delphi(zv)unileasing(tec)cz - 16.10.2005 19:17:49

[...]

Jak odstranit vetu z tabulky FireBird (a jak s cel

[*] Martin Burle <mburle2(zv)volny(tec)cz> - 15.10.2005 19:02:02

> Jako dataset pouzivam IBTable pod databazi IBDatabase, ta ma k sobe
pripojenou transakci(nastavenou na TAcommit). Cashed updates je false,
nepouzivam IBUpdate. Doufam ze to nebude potreba, protoze se jedna o
jednouzivatelskou aplikaci, ktera pobezi na pocitaci, na kterem bude
nainstalovan FireBird.

Kdyz se podivas do archivu konference, tak se myslim nejednou doctes, ze
TIBTable neni prilis doporucovany dataset ;). Spise bych pouzil TIBDataset,
kde mas moznost si nechat vygenerovat ci rucne napsat/upravit update,
refresh, delete ci insert SQLcommand, nebo nejaky clientdataset. Tvuj
problem s delete ale nejspis vyresi commit (mujDataset,Transaction.commit
nebo commitretaining), ktery zavolas bud po kazdem delete/update, nebo az
nakonec - pokud je to jednouzivatelska aplikace, nemela by dlouha bezici
transakce prilis vadit.

ZeosDBO a co nejjednodussi vyhledani radku a nasle

[*] Vaclav Halik <spravasd(zv)suz.cvut(tec)cz> - 15.10.2005 15:07:46

Zdravim,

> Zkousel jsem dat na form TZConnection,se kterou sem se i spojil s mysql
>serverem, na ni jsem napojil TZQuery, na kterou sem napojil TdataSource a
>na to pak TDBGrid.Odtud se mi uz data podarilo vytahnout do promenne,ale

neslo,
TZConnection potrebujes pro sdileni spojeni a vlastni spojeni na server,
TZQuery ti urci co vlastne chces (Umozni SELECTy, SQL, atd),
TDataSource ti zpristupni tato data pro ostatni komponenty.

Co by si chtel tedy vynechat ?

>neslo by to udelat uz nekde driv? Je opravdu notno mit tam tolik komponent?

TDBGrid nepotrebujes. Muzes data sosat primo z TZQuery.
Kukni do helpu na vlastnost Fields

Jinak treba takto:

var MyString : String;

MyString := qrObjednavky.Fields[0].AsString;

S pzdravem Vaclav Halik

Jak odstranit vetu z tabulky FireBird (a jak s cel

[*] Vlastislav Cilek <bigvlci(zv)seznam(tec)cz> - 15.10.2005 10:19:26

Zdravim

Mam dalsi FireBird zacatecnicky dotaz.
Otevru aplikaci, pridam radek do tabulky (append), nejaky udaj doplnim, pridam dalsi atd pro nekolik novych radku.

Nasledne chci udelat jednu prostou (alespon jsem si to nejakou dobu myslel ;-) ) vec, a to vymazat radek z tabulky. V predchozi aplikaci, ktera pracovala s FoxPro tabulkami, kdyz jsem dal delete, radek byl odstranen. Ne tak pri praci s FireBirdem (- snad je to i pochopitelne, i kdyz...).
DbGrid se sice tvari, ze veta je vymazana, to cele vsak do te doby, nez je napriklad aplikace spustena znovu. V tom pripade se zde objevi vsechny radky, tj. ty, ktere byly minule pridany a pak "odstraneny".
Tzn. odstraneni radku, ktere byly pri tomto spusteni aplikace pridany a pak hned "odstraneny" z tabulky neprobehlo. Kdyz odstranim radky v tomto okamziku, jiz jsou odstraneny spravne, tj. pri znovuspusteni aplikace jiz neexistuji.. Je snad nutne nejak odesilat transakce nebo neco jineho?

[...]

Prosim o jednoduchy popis systemu, jak uspesne pracovat v Delphi s tabulkou pod FireBirdem, pripadne o nejaky zdroj (stranky, knihu apod.), kde jsou popsane tyto zalezitosti, abych nemusel postupovat krok vpred, dva kroky vzad :-).

Vlci.

bezdatabazova Sinea a Pages

[*] Vaclav Krmela <krmela(zv)ustinadorlici(tec)cz> - 14.10.2005 22:06:24

> From: MaReK Penguin Olsavsky
> ^^^Tak rikam tem *.pts (blbej webarskej zvyk rikat sablony tomu, co
> urcuje layout na strance (papire)), mel jsem za to, ze se prehazuji
tyto
> soubory.

Soubory *.PTS jsou soubory s "P"redlohou "T"iskove "S"estavay.
Tedy asi to, co by se dalo rozumet terminu Sablona.

V prvnim dotaze byl ale termin Sablona pouzit ve spojitosti s
komponentou TSestava, a to je nespravne..

Sinea pouziva terminologii:

TSestava je komponenta generatoru tiskovych sestav. Obvykle je napojena
na jeden zdroj dat a provadi tiskovy vystup jednoho typu tiskovych
sestav.
Pocet typu tiskovych sestav urcuje programator tim, jake datove zdroje
jsou k dispozici a tech je konecny, predem dany pocet.

Predloha tiskove sestavy urcuje konkretni vzhled tiskove sestavy z
daneho zdroje dat. Vzhled sestavy si urcuje koncovy uzivatel a k jednomu
zdroji dat = k jedne komponente TSestava si muze nadefinovat neomezeny
pocet predloh tiskove sestavy, tedy konkretnich tiskovych vystupu danych
sablonou PTS.

Vaclav Krmela

bezdatabazova Sinea a Pages

[*] MaReK Penguin Olsavsky <orsm(zv)centrum(tec)cz> - 14.10.2005 18:44:10

Vaclav Krmela napsal(a):

^^^Tak rikam tem *.pts (blbej webarskej zvyk rikat sablony tomu, co
urcuje layout na strance (papire)), mel jsem za to, ze se prehazuji tyto
soubory.

> Radky:
> tPrintButton1.Report.OnStepData := CMR.OnStepData;
> tPrintButton1.Report.OnGetData := CMR.OnGetData;
> jsou zbytecne, staci ten prvni radek:
> tPrintButton1.Report := CMR;
>

> A jsou na komponentach CMR a CIMCUV definovany obsluhy udalosti
> OnStepData a OnGetData? To je jedina podminka funkcnosti.
^^^Jsou definovany. Chybka byla, ze jsem se snazil prehazovat i ty
metody OnGetData a onStepData.
Zkusim a uvidim...
Dekuji moc
MaReK Olsavsky

ZeosDBO a co nejjednodussi vyhledani radku a nasle

[*] Ales Kresta <kresta.ales(zv)seznam(tec)cz> - 14.10.2005 18:06:06

Zdravim,
stahnul jsem a nainstaloval si komponenty ZeosDBO, examply tam nejak
nechapu, s databazemi v Delphi teprve zacinam, a tak bych vas chtel poprosit
zdali byste mi nemohli poradit nebo spise popsat jak udelat, kdyz mam
jednoduchou tabulku v mysql kde mam sloupecek id, sloupec1, sloupec2 jak
jednoduse dostat do promenne typu string retezec ze sloupec1 kdyz vim id.
[...]
Budu vdecny za jakoukoliv radu, a hlavne za nejaky nazorny priklad
diiky moc

Naplneni XML cvicnymi daty dle sablony

nevite zda neexistuje programek, ktery by vytvoril XML z sablony a
naplnil jej zkusebne daty, pouze podle typu ? Myslim, ze jsem neco
takoveho pred nejakou dobou nekde videl a snad i zde v konfere.

Diky Pavel

Problemek s licenci

[*] Pavel Troubil <mechzk(zv)cbeng(tec)cz> - 14.10.2005 14:25:47

Neni v licenci napsano, ze muzes mit Delphi doma, ale nesmis ho pouzivat pro
komercni ucely ? (Pouze pro studijni ucely, ... ?)

Od: "Lukas Barton" <lukas(zv)cnawr(tec)cz>
Komu: delphi-l(zv)clexpert(tec)cz

> Zakodoval bych to do integeru. 3^30 se vleze v pohode do
> BIGINTu. Prevod z 3 do 10 soustavy a naopak je zrejme
> rychlejsi nez nacitani vice bajtu z disku. A udelat jen jeden
> index na takovym sloupcem.
>
> Pokud to chces prehledneji, uloz to do CHARu.
>
> V uvaze vychazim z obecnych znalosti ohledne implementace
> indexu a ukladani dat. Jeden sloupec bude zrejme vzdy
> rychlejsi, nez 30 sloupcu.

QuickReport 3.5 - sila car u TQRShape

[*] delphak(zv)centrum(tec)cz - 14.10.2005 09:23:19

Dobry den,

mam problem s tiskem QRShape. V preview je zobrazovano spravne - tedy pokud Pen.Width nastavim na nejakou hodnotu je sila cary odpovidajici.
Po vytisknuti (do FinePrint, primo na LaserJet, primo na inkoustovku) jsou vsak vsechny cary tisknuty jako width = 1.

Pokud ale zkusim nastavit nejake jine komponente frame se silou > 1, tiske se cara spravne siroka.

Netusite nekdo kde je problem?

Dik.

Ukonceni aplikace

[*] Lebeda David <david.lebeda(zv)comarr(tec)cz> - 14.10.2005 08:15:10

Data: PNejakyRecord): integer; stdcall;

[...]

[*] Petr Berek <sojokl(zv)seznam(tec)cz> - 14.10.2005 07:15:06

Lebeda David napsal(a):

>Neumim sice martansky, ale zkusim odpovedet. IMHO zalezi na tom,
>jak tu knihovnu nacitas. Jestli staticky (u deklaraci funkci mas external)
>nebo dynamicky - sam volas nekde LoadLibrary a pak bys tedy mel tez
>sam zavolat FreeLibrary. Bez blizsi znalosti toho, jak to delas, asi nelze
>moc radit.
>
>David Lebeda

SQL a jpeg

[*] Vlastimil Zdenek <vlastimil.zdenek(zv)seznam(tec)cz> - 13.10.2005 17:58:03

Zdravim,
muzete mi prosim poradit jak dokazu ulozit obrazej ve formatu jpeg(gif,...)
do databaze MS SQL?
Ulozeni bitmapy je v pohode.

Diky

Vlasta, D5Ent, MSSQL 2000

MSDE+ADO v Delphi

[*] Macko Martin <martin.macko(zv)m-pro(tec)cz> - 13.10.2005 15:57:54

jestli je IBExpert nastroj na spravu IB/FB, tak na MSDE s uspechem
pouzivame DbaMgr2k - http://www.asql.biz/DbaMgr/DownLoad2k.shtm

a na spojeni s MSSQL pres ado pouzivame ADONIS a logika je asi skoro
stejna jako u IB/FB - TADODatabase - TADOTable + TADOQuery +
TADOStoredProc ...

Indy verze 9. nebo 10.?

[*] koukal(zv)petrkoukal(tec)cz - 13.10.2005 14:41:48

From: "Vlastislav Cilek" <bigvlci(zv)seznam(tec)cz>
> Tak se ptam: kdy se generuje id? Jak docilit toho, aby se mi id nacetlo do
> dbgridu? Zkousel jsem vsechny mozne refreshe, ale problem je asi jinde.

Jak ziskat id vygenerovane pres GEN_ID z tabulky v

[*] Martin Burle <mburle2(zv)volny(tec)cz> - 12.10.2005 17:12:00

> [...]
> dbgridu? Zkousel jsem vsechny mozne refreshe, ale problem je asi jinde.

ID generuje server pred ulozenim zaznamu. IMHO mas dve moznosti - bud po
ulozeni udelas refreshrecord, nebo si ID dotahnes z generatoru na klienta a
novy zaznam posles serveru uz s doplnenym ID, ev. budes pouzivat jako ID
nikoli hodnotu z generatoru, ale GUID generovany v aplikaci.

ID ziskas takto: 'SELECT GEN_ID('+GenName+',1) FROM RDB$DATABASE'

MB

Jak ziskat id vygenerovane pres GEN_ID z tabulky v

[*] Vlastislav Cilek <bigvlci(zv)seznam(tec)cz> - 12.10.2005 16:43:56

[...]

[*] Petr Berek <sojokl(zv)seznam(tec)cz> - 12.10.2005 14:31:44

[...]

[*] Pavel Gazda <pavel_gazda(zv)datasw(tec)cz> - 12.10.2005 13:57:42

Zdravim,

[...]

Prosim o nakopnuti. ( funkce TFTPSend.StoreFile funguje ).

QuickReport 3.5.0 - tisk car

[*] Ing. Petr Kejval <petr.kejval(zv)worldonline(tec)cz> - 12.10.2005 12:45:35

Dobry den,
vim ze to je mimo, ale presto. Prave z techto duvodu jsem uz pred delsim
casem presel na FreeReport.

Petr Kejval

> Dobry den,
>
> netusite nekdo, kterak tisknout Qreportem vodorovne a svisle cary?
> Pokousel jsem se pro tento ucel pouzit TQRShape, bohuzel se me nedari
> udelat caru visualne shodnou s carou, ktera je pouzita jako frame nejake
> QR komponenty.
> (Style i width jsou nastaveny shodne).
>
> I v pripade e u qrshape nastavim sirku na 2, tak je visualne tenci nez
> cara vytvorena jako frame se sirkou 1

QuickReport 3.5.0 - tisk car

[*] delphak(zv)centrum(tec)cz - 12.10.2005 12:29:33

[...]

pripojeni k Visual fox pro

[*] MaReK Penguin Olsavsky <orsm(zv)centrum(tec)cz> - 12.10.2005 12:19:33

Tomas Krejzek napsal(a):
> Diky moc, to ADO jede dobre, to nastaveni v datovych zdrojich neni
> nutne, staci MS ODBC driver pro visual foxpro.
> Tom
^^^Muze vyt, dekuji za tuto informaci, ja jsem zatim Visual FoxPro
nepotreboval, takze jsem ten ODBC nainstalovany nemel.

--

- --

[...]

[*] Tomas Krejzek <tomas.krejzek(zv)kpsys(tec)cz> - 12.10.2005 11:55:31

MaReK Penguin Olsavsky napsal(a):

>Pracoval jsem s nimi pres ADO, stacilo mi jen ve vlastnostech Windows
>nastavit datove zdroje (Ovladaci panely -> Nastroje pro spravu -> Datove
>zdroje (ODBC)). Protoze je to docela davno, nevzpomenu si, jestli toto
>nastaveni bylo nutne i na stanici, kde toto melo bezet. Nicmene mi to
>prislo, jako schudnejsi cesta, nez pokazde instalovat BDE.
> S pozdravem
> MaReK

Volne siritelne databaze

> Muze mi nekdo poradit jaka databaze ma volne siritelnou variantu k
> zakaznikovi a jaka by to melo omezeni?
> Co MySQL? Slysel jsem, ze i MSSQL server existuje v bezplatne variante.
> Kdyz bude SW v Delphi, jak je to s Interbase nebo
> FireBird? Odkazy kde se dovim podrobnosti? Diky za nasmerovani.
> JB

Kazdy si muze pouzivat co se mu libi, muj favorit je Microsoft SQL Server
Express 2005 (MSDE). Zakladni omezeni je 1 pouzivany procesor, 1 GB pouzite
ram a 4GB velikost databaze.
Podrobnosti zde:
http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/dnsse/html/sseoverview.asp

aplikace s balicky

[*] Milan Hora <ivar(zv)ivar(tec)cz> - 12.10.2005 11:23:28

Ahoj,

mam aplikaci prelozenou s balicky. Na jednom pocitaci se vyskytl problem
(drive na nem aplikace bez problemu fungovala, problem se udajne objevil po
nejakem update windows). Pri spusteni aplikace vypise hlasku

Application failed to initialize properly (0xc0000142)

a ukonci se. Pokud ji zkompiluji bez balicku, tak jde bez problemu spustit.
Metodou pokus omyl jsem zjistil, ze problem zrejme vznikne, kdyz se
inicializuje balicek JVCL200_R70.bpl. Otazka zni - jak mohu presneji urcit,
kde vznika problem (co presne se mu nepovedlo)?

Milan

Volne siritelne databaze

[*] petr palicka <palicka.petr(zv)seznam(tec)cz> - 12.10.2005 11:11:27

Ahoj,

FireBird je absolutne bez problemu.

Peca

Volne siritelne databaze

[*] Jiri Bouchala <bouchala(zv)starmon(tec)cz> - 12.10.2005 11:01:26

[...]

Breakpointy

[*] Ing. Dubsky Jan <dubsky(zv)s-palava(tec)cz> - 12.10.2005 10:19:23

Souvisly velky blok konstant tam je (jestli ma 64k nevim) ale asi to bude ta
chyba, protoze nic jineho jsem nikde nanastavoval a v ostatnich unitach to
funguje OK, takze je to problem pouze teto jedne unity. Musim to nejprve
vyzkouset, ale s pravdepodobnosti 90% povazuji touto radou problem za
vyreseny. Pokud ne, tak se jeste ozvu.

DIKY MOC

> Neni v tom unitu souvisly blok konstant o fyzicke velikosti vetsi nez 64k
> Tohle je totiz chyba v generovani debug informaci (TD32 format).
> </cituji>>> udelam na nejakem

Synapce - TCP/IP prenos

[*] Lukas Gebauer <gebylist(zv)mlp(tec)cz> - 12.10.2005 10:13:22

> [...]
> musel predelat strukturu celeho programu). Problem ale nezmizel
> ovsem trosku jsem ho lokalizoval, nastava jenom v pripade ze se data
> posilaji obousmerne. Pro vysvetleni pouzivam to na vzdalene volani
> procedur. Pokud volam metodu ktera vraci vysledek pak nastava chyba.
> Pokud posilam jenom data z klienta na servr pak je vsechno v
> poradku. Pomoci Etherealu (monitoruje komunikaci na siti), jsem
> zjistil ze nektere data pres sit vubec nedojdou. Musi zustavat nekde
> na klientu a poslou se az pri dalsim volani. Pro upresneni

na tohel ti nikdo uz vic nedokaze poradit, protoze:

1. nerekl jsi o jaky se jedna protokol... TCP, UDP ci neco jineho?

2. Nekde patrne delas botu, ale tezko rict jestli na strane serveru
ci klienta. Bez znalosti tveho konkretniho kodu ale opravdu nelze
rict kde.

> Hledal jsem nejake priklady, ale v demu jsem nasel jen priklad Echo,
> ktery toho tolik neobsahuje. Jestli je nekde priklad na obousmernou
> TCP/IP komunikaci, prosim rekni kde rad se kouknu.

Synapse sama je priklad... od toho je to opensource! Podivej se na
protokolu SMTP, POP3, IMAP4, LDAP, HTTP, FTP,... vsechny pochopitene
posilaji data obema smery, vsechny prece pracuji tak ze neco poslou
na server a cekaji na jeho odpoved. Ostatne i ten Echo server
komunikuje obousmerne... prijima data a zase je posila zpet.
Komplexnejsi priklady snad uz ani existovat nemohou.

Synapce - TCP/IP prenos

[*] Petr Daricek <petr.daricek(zv)seznam(tec)cz> - 12.10.2005 09:57:20

>Bud pracujes nizkourovnove, pak pouzivej Canread, Waitingdata a
>RecvBuffer.. ale nic vic!

>Nebo pracujes se ctenim dat na vyssi urovni, pak pouzivas jen
>recvbufferex, recvstring ci jakekoliv jine cteci funkce ktere maji
>jako jeden ze svych parametru timeout.

Ahoj,
[...]

1) Z klienta poslu data1
2) Na servru prijmu data 1
3) Ze servru poslu odpoved 1
4) Na klinetu zpracuji odpoved 1
5) Z klienta poslu data 2
6) Na servru prijmu data 2
7) Ze servru poslu odpoved 2
8) Na klinetu zpracuji odpoved 2
9) Z klienta poslu data 3
- Zde se vola sendBuffer, ktery vraci spravny pocet odeslanych dat, ale podle Etherealu pres sit nic neproslo. Dal ceka klient na odpoved a nikdy se pochopitelne nedocka.

10 ) Z klienta poslu data 4
11) Na servr dojdou data 3
12) Ze servru poslu odpoved 3
12) Na servr dojdou data 4
> [...]

Hledal jsem nejake priklady, ale v demu jsem nasel jen priklad Echo, ktery toho tolik neobsahuje. Jestli je nekde priklad na obousmernou TCP/IP komunikaci, prosim rekni kde rad se kouknu.

Diky za odpoved Petr

pripojeni k Visual fox pro

[*] MaReK Penguin Olsavsky <orsm(zv)centrum(tec)cz> - 12.10.2005 09:55:20

Tomas Krejzek napsal(a):
> [...]

ICQ#: 160 178 925; MSN: orsm(zv)centrum(tec)cz; Skype: Penguin_007
tel.: +420-603-519-650; +420-775-154-689 (775-1-LINUX)

[*] Jan Fiala <jan.fiala(zv)wo(tec)cz> - 12.10.2005 09:41:19

12.10.2005 Tomas Krejzek:
> [...]
> pouzit BDE, nevite o necem jinem??
> Pokud vim BDE se musi pokazde instalovat na klientske stanici a to je

Zkus nativni komponenty ODBCe od LuboFule a pripojeni pomoci ODBC,
ktere je stejne na kazdem pocitaci jiz instalovano.

pripojeni k Visual fox pro

[*] Tomas Krejzek <tomas.krejzek(zv)kpsys(tec)cz> - 12.10.2005 09:31:18

[...]

[*] Ing. Jan Dvorak <dvorak(zv)szu(tec)cz> - 12.10.2005 09:17:17

Podobny problem jsem jiz zde jednou resil. Pricinou byla v deklaraci velkeho
poctu promenych s prednastavenou hodnotou (mohou to zpusobovat i konstanty),
kdy souvisly blok jimi zabirany presahl 64 kB. Tenkrat to vyresila oprava
chybicky, jinak stoji za uvazeni presunout deklarace do jine unity oddelene
od kodu.
Snad to pomuze.
Jan Dvorak

> Uz si fakt nevim rady
>
> Honza

> pak zkontroluj
> otevrenou. Je
> projektu na zalozce
> vsechny unity.

Breakpointy

> [...]

> a vysviti. Kdyz
> na tomtez tadku dam breakpoint, tak jej oznaci jako neaktivni a chod

Petr Vones se jeste neozval, proto posilam jeho radu na podobny problem:

<cituji>
From: "Ing. Jan Dvorak" <dvorak(zv)szu(tec)cz>
> [...]

Neni v tom unitu souvisly blok konstant o fyzicke velikosti vetsi nez 64k ?
Tohle je totiz chyba v generovani debug informaci (TD32 format).

[*] Jan Fiala <jan.fiala(zv)wo(tec)cz> - 12.10.2005 08:45:14

12.10.2005 Ing. Dubsky Jan:
> Nejedna se o unutu delphi, unita je spravna, kdyz ji smazu, tak se pri
> kompilaci na tom stejnem miste objevi nove dcu, "use debug dcus", je
> zaskrtnute a dokonce to funguje tak, ze kdyz v souboru pas udelam na nejakem
> radku sintaktickou chybu, tak pri kompilaci tuto chybu najde a vysviti. Kdyz
> na tomtez tadku dam breakpoint, tak jej oznaci jako neaktivni a chod
> programu neprerusi.

> Dela to pouze na teto jedne jedine unite z celeho projektu.

Nejsou v te unite definovany nejake prepinace, ktere by debug
informace vypinaly, popr. vlozeni nejakeho INC ve kterem ty prepinace
jsou ?

Breakpointy

[*] Ing. Dubsky Jan <dubsky(zv)s-palava(tec)cz> - 12.10.2005 08:35:13

> [...]
programu neprerusi.

Dela to pouze na teto jedne jedine unite z celeho projektu.

ActionMainMenuBar, ActionManager

[*] Zapletal Martin <zapletal(zv)inoma(tec)cz> - 12.10.2005 07:30:47

pravdepodobne akce neobsahuje zadny kod. Napis neco do OnExecute a bude
aktivni.

Martin

> mam problem s komponentou TActionMainMenuBar a TActionManager.
> Vytvorim akce v man., propojim ActionBar s MenuBarem a pridam polozku
> menu.
> Ale polozka menu je po spusteni neaktivni.
> Jednou se mi povedlo, ze byla aktivni, zacal jsem pridavat dalsi polozky
> menu a znovu byly vsechny neaktivni.
> Zajimave je, ze kdyz pridam v Manag. standardni akci, ta se zobrazi
> spravne.
> Dela to same i v ActionToolMenu.
> Nevite nekdo, cim je tohle zpusobeno?

ActionMainMenuBar, ActionManager

[*] Dusan Vrazel <d.vrazel(zv)centrum(tec)cz> - 12.10.2005 00:24:18

Ahoj,

[...]

Diky moc,
Dusan Vrazel
amatersky programator

TransferDatabase

[*] Ing. Keder Vladimir <vkeder(zv)iol.sk> - 12.10.2005 00:22:17

Ahoj

Potrebujem nakopnut kde najst a ako volat prikaz
TransferDatabase(acLink,...); Pouzivam Ado pre pristup do MS Access databaz.
Potrebujem pripojit tabulky pocas behu programu. Nasiel som 1000+1 prikazov
ako pouzit vo VB, VisualStudio, ale ani jeden v Delphi :-(

Za kazdu radu vopred dakujem

Ing. Keder Vladimir

P.S. Delphi 2005 Arch SP3, ADO dbGo, WinXP Pro SP2, MS Access 2K

Synapse - priloha PDF, nazev souboru

[*] Lukas Gebauer <gebylist(zv)mlp(tec)cz> - 11.10.2005 20:58:04

> Tak je to problem. Lotus zobrazi tu druhou "boundary" jako text zpravy.

Tak to je jasne... Lotusy nejak naivne nepredokladaji, ze textova cast
dopisu muze byt prazdna, tedy ze muze obsahovat 0 radek.. a tak patrne
vubec nepredpokladaji, ze by jako hned prvni radek za oddelovacem
hlavicek od tela mohl byt boundary dalsi casti dopisu.

A tak misto aby dalsi cast dopisu zpracovali, pouze jej zobrazi jako
text. (pripomina mi to Cimrmana... Misto aby mu pomohl z luzka, vetu
pouze zapsal. ;-)))

> Predpokladam ale, ze MIME email vygenerovany SYNAPSI je v poradku a ze
> problem ma skutecne Lotus, protoze ostatni ho nemaji. Nebo to neni v
> poradku? Uvadim to zde hlavne proto, kdyby nekdo resil podobny problem,
> muze to usetrit cas pri jeho identifikaci.

Podle mne to je v poradku. Jakykoliv text v dopisu, ci jakykoliv
prilozeny soubor muze mit preci delku 0 bytu. Kdyby to v poradku nebylo,
nebylo by vubec mozne napriklad poslat prazdny soubor.

> Ty emaily, co jsou odesialany, obcas nemivaji text zpravy, proto je
> nekdy prazdny a to je pak prave problem. Zatim si stezoval jen jeden
> clovek, prave s temi Lotus Notes.
>
> Je to samozrejme snadno odstranitelne, domluvili jsme se, ze pokud bude
> text zpravy prazdny, tak tam automaticky doplnime subject. Sam nemam rad,
> kdyz mi chodi emaily naprosto bez textu jen s prilohou.

V tomto pripade bych to resil velmi jednoduse... pokud bych zjistil, ze
text je prazdny, pridal bych k nemu jeden prazdny radek. Pro uzivatele to
bude vypadat stejne jako kdyz tam skutecne zadny text neni, ale lotus by
to mohl konecne spravne sezrat.

> Diky za pomoc. Synapsi mam cim dal tim radeji :-) Pracuje se mi s ni lepe
> a radostneji nez s INDY :-)

To rad slysim. To je ostatne ucel Synapse a je to i duvod proc ji stale
jeste delam, ackoliv tu je preci tak 'skvele' Indy ;-)

DLL a objekty formulare

[*] Petr Berek <sojokl(zv)seznam(tec)cz> - 11.10.2005 19:59:44

Ja se divil, odkud vzit tu TForm, a pak me( napadlo, zkopirovat unity do
sekce uses. Mohlo me( to taky napadnout hned. Jinak diky, funguje to
dobr(e.

Bc. Jiri Cincura napsal(a):

>procedure Jirka(MyForm: TForm);
>begin
> MyForm.Height := 100;
>end;

DLL a objekty formulare

[*] Bc. Jiri Cincura <diskuze(zv)cincura(tec)net> - 11.10.2005 18:25:35

Petr Berek wrote:
> Mohl bys prosim uvest ne(jaky pr(iklad? Diky

procedure Jirka(MyForm: TForm);
begin
MyForm.Height := 100;

Bc. Jiri Cincura
http://www.ID3renamer.com/
http://www.x2develop.com/
ICQ: 314711544 | Yahoo!: x2develop
http://photo.cincura.net/

DLL a objekty formulare

[*] Petr Berek <sojokl(zv)seznam(tec)cz> - 11.10.2005 17:35:30

Bc. Jiri Cincura napsal(a):

>Staci kdyz to bude TForm, ze ktereho TForm1 dedi.

Synapse - priloha PDF, nazev souboru

[*] Zdenek Sedlak <konf(zv)seus(tec)cz> - 11.10.2005 16:35:25

Ahoj,

tak uz dnes vim vic nez vcera. Skutecne pouzivaji Lotus Notes 4.5.

A problem neni s nazvem souboru (resp. jeho zapisem ve QP) ani s
"content-type: application/PDF" vs "application/octet-stream".

Problem je v tom, pokud poslu jen prilohu a text zpravy je prazdny, tak
to lotus nerozlusti :(
Pokud jsem to zkousel na Outlook Expres, Outlook, Thunderbird, i webova
rozhrani centrum(tec)cz, email(tec)cz, atlas(tec)cz tak to bylo v poradku.

Takze pokud je email (po odstraneni hlavicek) takovyto:
----------------------------
--0120BFAD_4E64DC6F_Synapse_boundary

Standardni priloha soubor Test.pdf (bez podtrzitka)

jeste maly test cestiny:
P=F8=EDli=B9 =BElu=BBou=E8k=FD k=F9=F2 =FAp=ECl =EF=E1belsk=E9 =F3dy.
--0120BFAD_4E64DC6F_Synapse_boundary
-----------
Tak je to v poradku.

Pokud je email takovyto:
--------------------------------------
--013AFB9E_45DE9449_Synapse_boundary

[...]

Zdenda

Lukas Gebauer napsal(a):

> [...]
> postovnich problemu s Lotusy. Vetsinou to ale napravil upgrade Lotusu.
> Takze bych se nedivil, kdyby to skutecne byl problem na strane Lotusu.

> Pak by ale vysledek odporoval MIME standardu. (viz. vyse...) Tedy
> presneji: vysledek bude interpretovan jinak nez ocekavas...
>
> Kdyz to podrtrzitko nezakodujes, pak by to postovni klient mel dekodovat
> jako mezeru a ne jako podtrzitko. Tedy ve vysledku ziskas jiny nazev
> souboru nez jaky jsi posilal. To uz rovnou muzes zmenit posilany nazev
> souboru tak, aby to podtrzitko neobsahoval, ne?

Oddelovac desetinnych mist

[*] Milan Lucka <mlucka(zv)foxconn(tec)cz> - 11.10.2005 15:55:22

> jako default
> nastaveno ruzne.
>
> Jen bych upresnil, ze Delphi "nelezou" do registru, ale slusne
> pouzivaji API funkci GetLocaleInfo()

a ja by som len upozornil, ze pokial chcete mat v Delphi pod plnou kontrolou tieto lokalne nastavenia, nestaci zmenit v Delphi ich hodnoty, ale je nutne aj nastavit Application.UpdateFormatSettings:= FALSE pretoze defaultne je na TRUE (vid help) a co to moze sposobit skuste domysliet :-)

Milan

DLL a objekty formulare

[*] Bc. Jiri Cincura <diskuze(zv)cincura(tec)net> - 11.10.2005 15:47:21

Petr Berek wrote:
> [...]
> Leda bych ji ne(jak zavolal, ale nevim jak.

Staci kdyz to bude TForm, ze ktereho TForm1 dedi.

[*] Petr Berek <sojokl(zv)seznam(tec)cz> - 11.10.2005 15:35:20

Bc. Jiri Cincura napsal(a):

>Ahoj,
>
>nejsem si ted jist, jestli to u formulare projde, ale kdyz udelas fci,
>ktera ma jako param. nejaky formular, tak prece muzes lehce zmenit jeho
>velikost, ne?. Stejne tak jako jakokaoli jina fce.
>
>PS: Nezkousel jsem, varim z vody.

Obnovenie riadku po zmene PK

[*] Pavel Malinsky <malinsky(zv)pmcom(tec)cz> - 11.10.2005 14:59:17

Ahoj,

> Mohol by si pri navrhu tabulky pouzit tzv. "surrogate primary
> key", ktory
> nema z hladiska aplikacie ziadny vyznam, takze sa nebude nikdy menit.
> Uzivatelovi ju potom ani netreba ukazovat. Skratka primarny
> kluc, ktory bude
> sluzit len na identifikaciu viet a referencnu integritu.
> Hodnoty si mozes
> nechat generovat, v Interbase su na to generatory.

MEL by pouzivat jako klic bezvyznamnou polozku! Zakladni chyba
v navrhu DB!

Obnovenie riadku po zmene PK

[*] Ondrej Kelle <o.kelle(zv)digitalpublishing.de> - 11.10.2005 14:45:16

> [...]
> v gride vidim nove hodnoty. Problem nastava, ked zmenim KOD. Vtedy
> sa riadok neobnovi, v gride nevidim vykonanu zmenu. Musim dat
> close/open dataset ale to trva dlho pri velkych tabulkach.
>
> Poradte, prosim, ako toto vyriesit. Dik moc.

Mohol by si pri navrhu tabulky pouzit tzv. "surrogate primary key", ktory
nema z hladiska aplikacie ziadny vyznam, takze sa nebude nikdy menit.
Uzivatelovi ju potom ani netreba ukazovat. Skratka primarny kluc, ktory bude
sluzit len na identifikaciu viet a referencnu integritu. Hodnoty si mozes
nechat generovat, v Interbase su na to generatory.

[*] Lukas Gebauer <gebylist(zv)mlp(tec)cz> - 11.10.2005 14:41:16

> Ve vlakne cekam na socketu pomoci waitingdata, ale to mi vraci stale
> 0.
> Jako prvni udaj si posilam velikost bloku ktery jsem poslal a na ktery
> potom cekam pomoci RecvBufferEx.

No tak to je prave spatne!

[...]

Kombinace obou zpusobu je chyba a vede k podobnym problemum. To proto
ze komunikace na vyssi urovni pracuje s internim bufferem v Synapsi,
zatimco nizkourovnove funkce pracuji primo se sockety a buffer
ignoruji. Pravdepodobne ocekavana data jsou jiz ze socketu prectena a
cekaji v bufferu, takze se jich na socketu nedockas. Kazda cteci
funkce na vyssi urovni nejdrive cerpa data z bufferu, a az pak ze
socketu.

Ve tvem pripade nevolej zadne canread, zadne waitingdata, volej jen
RecvBufferEx (pripadne RecvInteger). Nic vic nepotrebujes.

Ostatne podivej se jak jsou implemetovany ty hromady komunikacnich
protokolu v Synapsi, to je dost velka studnice prikladu jak na to.

Obnovenie riadku po zmene PK

[*] Milos Veselovsky <mivedelphi(zv)seznam(tec)cz> - 11.10.2005 14:01:12

Zdravim,

mam DBGrid napojeny na IBDataSet. V nom zobrazujem data.
Po kliknuti na riadok sa otvori novy form, kde su TEdit-y (nie db-aware).
Po editacii a stlaceni OK sa udaje zapisu do databazy cez IBSQL, form sa zavrie
a zavolam Refresh;

[...]

FB 1.5.1, D7

Synapce - TCP/IP prenos

[*] Petr Daricek <petr.daricek(zv)seznam(tec)cz> - 11.10.2005 13:21:07

> [...]

Jako prvni udaj si posilam velikost bloku ktery jsem poslal a na ktery potom cekam pomoci RecvBufferEx.

Ted jsem vypozoroval, ze problem nastava pri oboustrane komunikaci. Pokud poslu data a necekam na zadnou odpoved, pak je vse OK, pokud ocekavam na stejnem socketu odpoved (jiny jsem zatim nezkousel), pak nastava ten pripad ktery jsem popsal.
Petr

Oddelovac desetinnych mist

[*] Jan Fiala <jan.fiala(zv)wo(tec)cz> - 11.10.2005 13:21:07

11.10.2005 Jaroslav Pivonka:
> [...]

> hodnotu, kterou muzes menit, takze win a delphi muzou mit nastaveno ruzne.

Jen bych upresnil, ze Delphi "nelezou" do registru, ale slusne

QuickReport 3.5 - tisk tabulek

tie okraje som riesil pridanim medzery do textu na zaciatok alebo koniec
v zavislosti od zarovnania. Pokial je to plnene priamo z datasetu, tak
bude nutne pouzit expresion, ja data obvykle plnim v BeforePrint takze z
tym nemam problem.

--
Martin Cajbik
SCT s.r.o. Kosice

Oddelovac desetinnych mist

[*] Jaroslav Pivonka <jpivonka(zv)centrum(tec)cz> - 11.10.2005 12:32:48

> [...]

> From: "Kalhous" <kalhous(zv)eu(tec)cz>

> Kterak snadno a rychle zjistim z Delf jak je nastaven oddelovac

Synapce - TCP/IP prenos

[*] Dalibor Toman <dtoman(zv)fortech(tec)cz> - 11.10.2005 12:28:48

DD,

On Tuesday, October 11, 2005 11:18 AM ,
Petr Daricek <petr.daricek(zv)seznam(tec)cz> wrote:

> [...]
> 4] Na servru prijmu data a zpracuji (data2)
>
> V jistych pripadech ovsem nastane toto
> 1] Na clientu Zavolam SendBuffer (data1)
> 2] Na servru prijmu data a zpracuji (data1)
> 3] Na clientu Zavolam SendBuffer (data2)
>
> 4] Server ceka neprisli zadne data
>
> 5] Na clientu Zavolam SendBuffer (data3)
> 6] Na servru prijmu data a zpracuji (data2)
> 7] Na servru prijmu data a zpracuji (data3)
>
> Tento pripad nastava, kdyz data posilam rychle za sebou, pokud treba
> vlozim sleep(100), tak vse probehne jak ma. Zkousel jsem nastavovat
> SetMaxChunk na velikost posilanych dat i na jeden byte, ale chovani

zrejme proto, ze Ti uniklo, ze pokud se zavola 2 krat odesilani data
nutne neznamena, ze na druhe strane musim take 2x volat prijem dat.
Nagle mechanismus zpusobi, ze data odesilana po sobe po malych
kouscich budou slepena do jednoho vetsiho bloku (je efektivnejsi
posilat po siti vetsi kusy dat nez male bloky, kdy rezie protokolu
neni proti delce uzitecnych data zanedbatelna.)

PS: pokud volas funkci pro prijem dat na socketu v blokovacim modu
(recv() rutina Windows API) tak muzes dostat bud presne tolik dat
kolik jsi zadal nebo cokoliv mensiho a zaroven > 0)

D. Toman

Synapce - TCP/IP prenos

[*] Lukas Gebauer <gebylist(zv)mlp(tec)cz> - 11.10.2005 12:16:47

> mam nasledujici problem se synapsi. Pri prenosu pres TCP pouzivam
> funkci SendBuffer, na jednom TCP spojeni (server a client po jednom
> socketu). V normalnich pripadech to vypada takto:

Dulezite je ani ne tak jak data posilas, ale jak je ctes. Zde dela
opradu mnoho programatoru chyby. Jestlize odesles pomoci SendBuffer
nejake mnozstvi dat, nelze predpokladat, ze stejne mnozstvi dat na
druhe strane prectes! Ten blok dat muzes cist naprosto jakkoliv
rozkouskovany, teoreticky treba i po jednom bytu...

Proto se ptam, jak ta data ctes, protoze podle mne je tam zakopan
tvuj pes. Zcela bezne pres Synapsi posilam velke mnozstvu dat, aniz
bych musel kamkoliv vrazet sleepy, a problem nemam.

OT: Licence Delphi

[*] Radek KALA <kala(zv)betacontrol(tec)cz> - 11.10.2005 12:14:47

Nema nekdo prosim zbytecnou licenci Delphi 6 Prof.

Nabidky na kala(zv)Betacontrol(tec)cz

OT: kupim D7Enterprise

[*] Robert Fujak <robof(zv)inmail.sk> - 11.10.2005 11:40:44

Ospravedlnujem sa za OT.
Kupim D7Ent. (vratane licencie)
Ponuku prosim na robof(zv)inmail.sk

S pozdravom

Robert Fujak

Synapce - TCP/IP prenos

[*] Petr Daricek <petr.daricek(zv)seznam(tec)cz> - 11.10.2005 11:18:42

[...]

Za odpoved predem dekuji Petr

QuickReport 3.5 - tisk tabulek

[*] delphak(zv)centrum(tec)cz - 11.10.2005 11:18:42

> [...]

> Jinak (skoro) kazdy prvek v QuickReportu ma vlastnost FRAME - tzn. u
> bandu muzes mit ramecek nahore, dole, vlevo i vpravo a cary oddelujici

chybove hlaseni FB kod -107

[*] petr palicka <palicka.petr(zv)seznam(tec)cz> - 11.10.2005 11:08:41

Zdar,

Pavel Cisar napsal(a):

> Tak to teda fakt netusim, protoze chyba -107 jako takova vubec
> neexistuje :-) Chybova hlaska je rovnez zajimava. Sice existuje, ale ve
> skutecnosti se jedna o dve hlaseni k dvoum odlisnym chybam.

moc prima :-)
jinak se jedna o server FB 1.5.2.4731
databazi mi poslou zabalenou, zkusim se na ni mrknout.
Dam pa kvedet, jestli jsem neco vykoukal.

Peca

QuickReport 3.5 - tisk tabulek

[*] Macko Martin <martin.macko(zv)m-pro(tec)cz> - 11.10.2005 11:02:41

> [...]

Jinak (skoro) kazdy prvek v QuickReportu ma vlastnost FRAME - tzn. u
bandu muzes mit ramecek nahore, dole, vlevo i vpravo a cary oddelujici

[*] Lebeda David <david.lebeda(zv)comarr(tec)cz> - 11.10.2005 10:58:40

> Kterak snadno a rychle zjistim z Delf jak je nastaven
> oddelovac desetinnych mist ve Woknech? Dik.

Promenna DecimalSeparator z unity SysUtils.

David Lebeda

Oddelovac desetinnych mist

Kterak snadno a rychle zjistim z Delf jak je nastaven oddelovac desetinnych mist ve Woknech? Dik.

Z.Kalhous

QuickReport 3.5 - tisk tabulek

[*] Karel Rys <delphi(zv)zas-me(tec)cz> - 11.10.2005 10:40:39

delphak(zv)centrum(tec)cz dne 11 Oct 2005 v 10:34:

> [...]
> tomu u svislych car je problem s navaznosti .. vznikaji tam sem tam
> (nahodne) mezery 1 - 2 pixely - na vytisknute sestave je to viditelne

Objekty maji vlastnost Frame, tak snad s jeji pomoci... Ze si to uzijes i tak, o tom ale
nepochybuju :)

Karel Rys

QuickReport 3.5 - tisk tabulek

[*] delphak(zv)centrum(tec)cz - 11.10.2005 10:34:38

petr palicka wrote:
> [...]

Tak to teda fakt netusim, protoze chyba -107 jako takova vubec
neexistuje :-) Chybova hlaska je rovnez zajimava. Sice existuje, ale ve
skutecnosti se jedna o dve hlaseni k dvoum odlisnym chybam. Prvni cast
je zajimavou variaci na chybu kompilace prikazu s agregacni funkci
(definovany format je hlaseni "Invalid expresion in the %s"), protoze
nechapu, jak se tam ocitlo slovo select. Druha cast (number of..)
pochazi z chyby gfixu.

IBPhoenix

chybove hlaseni FB kod -107

[*] petr palicka <palicka.petr(zv)seznam(tec)cz> - 11.10.2005 09:06:32

[...]

Synapse - chyba pri TFTPSend

[*] Pavel Gazda <pavel_gazda(zv)datasw(tec)cz> - 11.10.2005 08:04:27

Velmi se omlouvam za zcestne informace a dekuji za postrceni.
Uz vim kde mam hledat chybu. Pouzil jsem unit ftptsend.pas ( zduraznuji
ftp-T-send.pas )
Asi pod vlivem dema FTPClient,FTPServer

> TTFTPSend.SendPacket neexistuje a zaroven nechapu co myslis tim
> 'cmd=2'?

Breakpointy

[*] Petr Daricek <petr.daricek(zv)seznam(tec)cz> - 11.10.2005 07:34:25

Ahoj,
[...]

[*] Ing. Dubsky Jan <dubsky(zv)s-palava(tec)cz> - 11.10.2005 07:10:23

Mam projekt, ktery obsahuje nekolik unit. Ve vsech unitach funguji
breakpointy tak, jak maji, ale v jedne neni mozne breakpoint nikam umistit,
presneji receno na kteremkoliv miste je breakpoint nefunkcni. Nejsem si
vedomy toho, ze bych nekde neco nastavoval, ale je fakt, ze tuto unitu
nejsem schopen odkrokovat a odladit. Dokonce nefunguje ani to, kdyz program
breaknu v jine casti (unite). Pokud dojde program do unity, ktera nejde
breaknout, nefunguje ani krokovani - probehnou vsechny prikazy bez moznosti
zastaveni.
Chyba v unite je vypocetni - pocita nesmysly, ale syntakticky je OK, takze
bez krokovani a vypisu hodnot jednotlivych promennych se nejsem schopen
dobrat vysledku.

Pomozte prosim, kde by mohla byt chyba.

Honza

dotaz SQL

[*] Ing. Keder Vladimir <vkeder(zv)iol.sk> - 10.10.2005 23:35:51

Ahoj

Potrebujem prekopirovat zaznamy z jednej tabulky do druhej ale v inom
subore. Kopirujem takto

ADOCommandConfig.CommandText:= 'INSERT INTO Konstrukcia ('+ poliaDst+ ') IN
"'+ OpenDialog1.FileName+ '" SELECT '+ poliaSrc+ ' FROM Konstrukcia WHERE
Kod_level1= "'+ kod_level1+ '"';
ADOCommandConfig.Execute;

Pokial subory nie su chranene heslo, ide to bez problemov. Problem nastane
ked subory zaheslujem. Ako kopirovat zo zaheslovanych suborov ? Pouzivam MS
Access databazu, ADO dbGo, Delphi 2005 Arch SP3, WinXP Pro SP2

Dakujem za pomoc

Ing. Keder Vladimir

atributy souboru na netu

[*] Jan Fiala <jan.fiala(zv)wo(tec)cz> - 10.10.2005 22:35:46

10.10.2005 Vlastimil Zdenek:
> Ahoj,
> poradte mi prosim, jak zjistim atributy souboru na internetu. Chci provadet
> automatickou aktualizaci moji app a porebuji porovnat datum a cas verze
> souboru na netu s tou co mam v pc...
> Nebo je nejake elagantnejsi zjisteni novejsi verze na netu....?

Mit na netu malicky TXT soubor, ve kterem bude verze a datum.
Stahnes jej pomoci HTTP

atributy souboru na netu

[*] Vlastimil Zdenek <vlastimil.zdenek(zv)seznam(tec)cz> - 10.10.2005 21:25:39

[...]

Synapse - priloha PDF, nazev souboru - doplnek

[*] Lukas Gebauer <gebylist(zv)mlp(tec)cz> - 10.10.2005 17:55:23

> Ahoj jen bych chtel dodat, ze jsem se pokusil poslat si nejaky soubor
> (take PDF), ktery ma v nazvu podtrzitko, prostrednictvim Outlook Expres a
> Thunderbird a ani jeden z nich ten nazev, resp. to podtrzitko, nekodoval.

Abychom si rozumneli...

Pokud to nezakodoval vubec, pak je to v poradku.
Pokud pouzil kodovani ale nezakodoval to podtrzitko, pak je to chyba.

Je pravdou, ze v otazce kodovani je Synapse dosti defenzivni, a radeji
koduje vice nez je nezbytne nutne, aby se predeslo pripadnym problemum,
coz v pripade techto konkretnich Lotusu paradoxne zpusobuje problem.

Zkus v mimeinln.pas najit proceduru NeedInline. V ni najdes radek:

if Value[n] in (SpecialChar + NonAsciiChar) then

a ten zkus zmenit na:

if Value[n] in (SpecialChar + NonAsciiChar - ['_']) then

Tim bys mel zpusobit, ze pokud se bude kodovat, tak se podtrzitko
zakoduje, nicmene existence podtrzitka nezposobi zakodovani.

Zkus a uvidis, jestli to povede ke kyzenemu vysledku.

Je to ale jen obejiti tohoto konkretniho problemu s tvym konkretnim
podtrzitkem. Velmi pravdepodobne bude problem s jakymkoliv zakodovanym
znakem, takze je to na strane synapse obecne nezazaplatovatelne. Jakmikle
by se v nazvu souiboru ocitlo cokoliv dalsiho oskliveho, budes zase tam
kde jsi.

Spravne reseni by bylo opravit postovni system na strane prijemce,
protoze to co leze ze Synapse neni nijak v rozporu s MIME standardy.

Synapse - priloha PDF, nazev souboru

[*] Lukas Gebauer <gebylist(zv)mlp(tec)cz> - 10.10.2005 17:41:21

> [...]

souboru nez jaky jsi posilal. To uz rovnou muzes zmenit posilany nazev
souboru tak, aby to podtrzitko neobsahoval, ne?

Drag&Drop mimo aplikaci

[*] Mirek Mrakota <mirek(zv)mrakota(tec)cz> - 10.10.2005 16:39:15

> nemate nekdo kousek kodu jak lze realizovat pretazeni urciteho objektu
> mimo
> aplikaci? Napriklad mam v listboxu seznam souboru a jeden z nich chci
> pretahnout treba na plochu pro jeho ulozeni. Na opacny smer (dropnuti
> souboru do aplikace) je prikladu vsude mraky, ale toto jsem nikde nenasel.

Zrovna o vikendu jsem to resil a jedine free co jsem nasel je
http://www.angusj.com/delphi/ - Drag & Drop Component Suite - Version 3.7. V
roce 1999 delal jeste s Andersem Melanderem www.melander.dk, ktery udelal
verzi 4, ale jeho stranky jsou uz kdovijak dlouho nedostupne. Navic s verzi
4 jsem mel trosku problemy, takze jsem s uspechem pouzil v.3.7. Hezke
povidani o OLE drag&drop je na
http://www.grahamwideman.com/gw/tech/Delphi/dragdrop/index.htm.

Mirek

Vstupni dialog pro Password

[*] Jiri Bouchala <bouchala(zv)starmon(tec)cz> - 10.10.2005 16:21:13

Jo, jasne! Jen me napadlo, ze je to jiste nekde nachystany. Dik.

> Je v Delphi nejaka komponenta ci funkce jako InputQuery nebo InputBox pro
> vstup hesla (tedy * nebo neco podobneho) - s utajenim zadanych znaku?
*File/New/Duialogs/Password dialog

;-)

Synapse - priloha PDF, nazev souboru - doplnek

[*] Zdenek Sedlak <konf(zv)seus(tec)cz> - 10.10.2005 16:17:13

> [...]

> vygenerovaneho textu zpravy) rict synapsi, aby ten nazev nekodovala?
>
> Ale jak rikam, jeste nevim uplne jiste, zda je problem v tom nazvu.

[*] Zdenek Sedlak <konf(zv)seus(tec)cz> - 10.10.2005 16:13:13

Ahoj,

dekuji za radu.
Je to trochu komplikovanejsi, protoze s tou slecnou nekomunikuji primo
ja, ale pres kolegu... a ona tomu moc nerozumi.>
> [...]

> vygenerovat v Synapsi ten mail, pak v tom vygenerovanem textu zmenit
> ten content-type a zkusit poslat te slecne... opet, kdyz ji to

Na vysledky tohoto zkouseni musim pockat do zitrka. Pak budu vedet vic.

> ... leda kdyby to nejak pomrsilo zpracovavany mail... nejlepe ziskat
> mail v jeho surove podobe tak jak dorazil k te slecne, a porovnat ho
> s tim co jsi odeslal.

Bohuzel k tomuto zdroji emailu se nedostanu :-(

---

Dekuji za rady

Zdenda

Delphi 2006, C++Builder 2006, C#Builder 2006

[*] rkubat(zv)email(tec)cz - 10.10.2005 15:59:11

Novy produkt Borland Developer Studio, tiskova zprava na webu NASDAQ:

http://news.nasdaq.com/aspxcontent/newsHeadlines.aspx?symbol=BORL%60&selected=BORL%60

-- Richard Kubat, Borland

Vstupni dialog pro Password

[*] Jaroslav Pivonka <jpivonka(zv)centrum(tec)cz> - 10.10.2005 14:57:06

tEdit.PaswordChar nestaci?

From: "Jiri Bouchala" <bouchala(zv)starmon(tec)cz>> Je v Delphi nejaka komponenta ci funkce jako InputQuery nebo InputBox pro
> vstup hesla (tedy * nebo neco podobneho) - s utajenim zadanych znaku?

Drag&Drop mimo aplikaci

[*] David Liska <davidliska.konf(zv)seznam(tec)cz> - 10.10.2005 14:55:06

ahoj,
[...]
Diky za rady, pokud nejake budou ;-)

David

Synapse - chyba pri TFTPSend

[*] Lukas Gebauer <gebylist(zv)mlp(tec)cz> - 10.10.2005 14:49:05

> Nedari se mi odeslat soubor na server pomoci TFTPSend.SendFile.
> Trasovanim jsem zjistil, ze to skonci procedure TTFTPSend.SendPacket.
> ( je to pri Cmd = 2 ) a FSock.LastError je 10054.

TTFTPSend.SendPacket neexistuje a zaroven nechapu co myslis tim
'cmd=2'?

Dival ses treba pres ethereal co se tam skutecne deje?

> P.S. Pri prihlaseni stejnym jmenem a heslem ve WinCommanderu dokazu
> soubor na server zkopirovat.

Pri stejnem modu prenosu? (pasivni/aktivni)

Vstupni dialog pro Password

[*] Ivan Dulgerov <idulgerov(zv)stonline.sk> - 10.10.2005 14:49:05

> Je v Delphi nejaka komponenta ci funkce jako InputQuery nebo InputBox pro
> vstup hesla (tedy * nebo neco podobneho) - s utajenim zadanych znaku?
*File/New/Duialogs/Password dialog

;-)

Delphi5 Prof+ SP1, Delphi 4 St, Win XP Porf. + SP1, Win98 SE
mail : idulgerov(zv)smware.sk

Synapse - chyba pri TFTPSend

[*] Pavel Gazda <pavel_gazda(zv)datasw(tec)cz> - 10.10.2005 14:43:05

Zdravim vsechny a predevsim Lukase G.

Nedari se mi odeslat soubor na server pomoci TFTPSend.SendFile.
Trasovanim jsem zjistil, ze to skonci procedure TTFTPSend.SendPacket.
( je to pri Cmd = 2 ) a FSock.LastError je 10054.

Muze me nekdo nakopnout co dal.

P.S. Pri prihlaseni stejnym jmenem a heslem ve WinCommanderu dokazu soubor
na server zkopirovat.

duplikace (synchronizace) databaze v MySQL

[*] Ludek <konference(zv)sales(tec)cz> - 10.10.2005 14:41:04