CodeGear

[*] Erik Salaj <winsoft(zv)netkosice.sk> - 15.10.2006 18:27:41

tak ako som predpokladal, zaujemca o vyvojove nastroje Borlandu sa nenasiel:

http://www.borland.com/us/company/news/press_releases/2006/11_14_06_borland_forming_codegear.html

Erik Salaj

CodeGear

[*] Ondrej Kelle <o.kelle(zv)digitalpublishing.de> - 15.10.2006 18:41:42

> zaujemca o vyvojove nastroje Borlandu sa nenasiel

_Prijatelny_ zaujemca - splnajuci stanovene kriteria.
Pokial viem, podla vyhlaseni Borlandu prebehli rokovania s viacerymi
zaujemcami.

CodeGear

[*] Radek Cervinka <radek.cervinka(zv)technodat(tec)cz> - 16.10.2006 12:48:53

Erik Salaj napsal(a):
> tak ako som predpokladal, zaujemca o vyvojove nastroje Borlandu sa nenasiel:
>
> http://www.borland.com/us/company/news/press_releases/2006/11_14_06_borland_forming_codegear.html
>
> Erik Salaj

no a co?
viz.
http://bdn.borland.com/article/33817

Q: Will CodeGear maintain its existing product roadmaps?

A: Absolutely. CodeGear is committed to executing on the existing 3-year roadmaps that have been previously communicated to customers.

Tak misto toho aby to nekomu prodali, tak maji vlastni spolecnost. Maji kapital, maji know how, maji licence, maji lidi.

R.

Muze byt soucasne na jednom pocitaci Firebird 2.0

[*] Martin Pavera <martin.pavera(zv)gmail(tec)com> - 16.10.2006 15:37:03

Zdravim *,

na pocitaci (WindowsXP) mam naistalovan Firebird 1.5.3 a ted potrebuji
mit pro testovani soucasne nainstalovan i Firebird 2.0.
Potreboval bych poradit, zda jdou nainstalovat dva FB v ruznych verzich
na stejny pocitac ? A jestli ano, tak jak ?

Dekuji za radu
Martin Pavera

Muze byt soucasne na jednom pocitaci Firebird 2.0

[*] OnDraG <gebakonf(zv)centrum(tec)cz> - 16.10.2006 16:05:05

Navod je v ReleaseNotes k FB2.0
OnDraG

Martin Pavera napsal(a):
> [...]
> Potreboval bych poradit, zda jdou nainstalovat dva FB v ruznych verzich
> na stejny pocitac ? A jestli ano, tak jak ?

dynamicka pole a pointry na ne

[*] Petr Fischer <petr.fischer(zv)praguesoft(tec)cz> - 16.10.2006 17:33:12

Overil sem si predpoklad, zaridim se podle toho.
Diky vsem! pf

Ondrej Kelle p+AO0BYQ-e v +AQw-t 16. 11. 2006 v 16:51 +-0100:

> Ano, lokalne premenne typu dynamicke pole, rovnako ako string, su
> automaticky uvolnene pri ukonceni procedury. Ten pointer je potom v kontexte
> volajucej procedury neplatny.
>
> HTH
> TOndrej

dynamicka pole a pointry na ne

[*] Ondrej Kelle <o.kelle(zv)digitalpublishing.de> - 16.10.2006 16:51:09

> [...]

> pameti samo (zadne free neni treba).
>
> Situace: naalokuji si dynamicke pole do promenne:

> pole: array of integer;
> begin
> SetLength(pole, 10);
> pole[0] := 123;
>
> pak si vezmu pointer na to pole, vratim ho a vyskocim z metody:

> result := (zv)pole;
> end.
>
> Neni to nahodou tak, ze jakmile vyskocim z funkce (promenna "pole"
> prestane referencovat pole integeru) tak se mi uvolni z pameti a ten
> pointer je mi na nic? Takhle se mi to chova (nebo mam aspon ten dojem) a

Jakmile promenna pole prestane byt potrebna, Delphi samo dynamicke pole
zlikviduje a pointer je tedy neplatny. Zkuste to takhle:

type TMojePole = array of integer;

function F(...):TMojePole;
begin
SetLength(Result,10);
Result[0]:=123;
end;

pravo zapisu v adresari

[*] Dan <xfojtik(zv)centrum(tec)cz> - 16.10.2006 16:11:06

Nejak koukam do helpu a nemuzu najit... Jak zjistim, jestli mam v danem
adresari pravo vytvaret a menit soubory?

Dan

dynamicka pole a pointry na ne

[*] Petr Fischer <petr.fischer(zv)praguesoft(tec)cz> - 16.10.2006 16:39:08

Zdravim,

[...]

Diky moc za nakopnuti, Petr Fischer

Muze byt soucasne na jednom pocitaci Firebird 2.0

[*] Karel Klimes <klimes(zv)unicontrols-tramex(tec)cz> - 16.10.2006 16:43:08

Ahoj, takova kacirska myslenka (ja ji v techto pripadech
implementuju). Pouzit VMWare nainstalovat si jednu instanci XP + FB a
spojim to pres TCPIP (VMWare to umoznuje). Ma to dve vyhody. Jedna je,
ze mate stale nachystany jedny "cisty" XP (ci vice) na testovani a
druha je "cistota" vaseho systemu.

kchodl

16.11.06, petr palicka <palicka.petr(zv)seznam(tec)cz>:
> [...]
>
> ja to resim napkopirovanim embeded verze FB 2.0 do slozky s vyvijenou
> aplikaci a prejmenovanim fbembeded.dll na gds32.dll. pouzivam komponenty
> IBX a vse funguje OK.
> na pocitaci mi nadale bezi FB 1.5.3 a pod nim si testuju 2. instalaci
> aplikace, zda jsem nepouzil neco, co jeste 1.5.3 neumi a s cim by
> zakaznik, ktery jeste nema FB 2.0 mel problem.
> nezapomen, ze FB 2.0 pouziva jinou ODS, takze asi neni idealni,
> stridat server nad jednou a tou samou databazi.
>
> Peca

Muze byt soucasne na jednom pocitaci Firebird 2.0

[*] petr palicka <palicka.petr(zv)seznam(tec)cz> - 16.10.2006 16:11:06

Ahoj,

Martin Pavera napsal(a):
> [...]

nezapomen, ze FB 2.0 pouziva jinou ODS, takze asi neni idealni,
stridat server nad jednou a tou samou databazi.

Jmeno z HWND okna

[*] fremensTech <fremenstech(zv)gmail(tec)com> - 18.10.2006 16:41:07

Dd,
jde nejak z ukazatele na okno

var hw:HWND;
hw:=GetForegroundWindow;

ziskat jmeno aplikace? Nebo cestu k exe, jmeno procesu..
proste neco, co jednoznacne identifikuje aplikaci.
Popripade naopak: vypsat si vsechny procesy a ke kazdemu
zjistit vsechny jeho okna?

Staci me nakopnout spravnym smerem ;)

pravo zapisu v adresari

[*] Dan <xfojtik(zv)centrum(tec)cz> - 20.10.2006 08:59:54

Nikdo se neozval, nejspis to zapadlo. Tak se jeste jednou pripominam:

Nevite, kde bych mel kouknout? Hledam zpusob, jak zjistit, jestli mam v
danem adresari pravo vytvaret a menit soubory.

Od: "Tomas Krejzek" <tomas.krejzek(zv)kpsys(tec)cz>
> [...]
> problem i na klientu a myslim ze ani v dnesni dobe
> jeste nejsou pameti nevycerpatelne,
> protoze, co kdyz nedostanete 500 ale 50 000 a vic zaznamu?

No to neni tak uplne pravda, rezie s udrzovanim cursoru do recordsetu
SQL server neco stoji a to nebyva malo.

Pri trideni musi server nejprve data setridit ( a vytahnuot data ze sloupcu,
pokud neexistuje index) a potom dotahnout zbyvajici sloupce.

KRALOVNA LETENEK nejnizsi ceny letenek.
http://im.impact.as/sign/kralovna/

LDAP server

[*] Ludek <konference(zv)sales(tec)cz> - 21.10.2006 00:34:57

Zdravim,
Nevite nekdo o komponente nebo zdrojaku LDAP serveru. Klientu jsem nasem
mraky ale server se mi nedari najit. Hodilo by se mi totiz, aby moje
aplikace mohla vystupovat v siti jako LDAP server a na zklade poslaneho
jmena a hesla overit uzivatele. Priznam, se, ze je to zatim ve fazi
myslenky, a ze jsem LDAP protokol zatim nestudyroval, ale to overovani by mi
stacilo a ani by ten server nemusel vice umet. Ma smysl se do toho poustet ?

Dik za pripadne nakopnuti :)

Ludek

P.S nemusi to nutne byt free

Chybove hlasenie po odinstalovani Interbase

[*] Ivan Dulgerov <idulgerov(zv)stonline.sk> - 20.10.2006 19:22:36

Zdravim

> Ahoj, skus rucne zmazat gds32.dll zo systemoveho adresara, zrejme tam
> zostala aj po instalacii.

*Vyhodil som gds32.dll zo systemoveho adresara, odinstaloval som firebird a
*znovu ho nainstaloval a .... bingo ;-) uz to slape.
*Dik

Delphi5 Prof+ SP1, Delphi 4 St, Win XP Porf. + SP1, Win98 SE
mail : idulgerov(zv)stonline.sk
ICQ : 190698607

Chybove hlasenie po odinstalovani Interbase

[*] Ondrej Kelle <o.kelle(zv)digitalpublishing.de> - 20.10.2006 18:46:34

> [...]

zostala aj po instalacii.

Chybove hlasenie po odinstalovani Interbase

[*] Ivan Dulgerov <idulgerov(zv)stonline.sk> - 20.10.2006 18:40:33

Zdravim.

Neviem ci je to celkom OT ale stala sa mi jedna neprijemnost.
Skusal som asi 1 mesiac Turbo Delphi , po odinstalovani
programu som odinstaloval aj Interbase 7.0 a natiahol som
si znovu Firebird 1.5.3, ktory bezne pouzivam.
Od toho casu nemozem zaboha otvorit niajaku databazu
v programe IbExpert. Kazdy pokus o spravu ci manipulaciu
s databazou skonci chybovou hlaskou :

can't format message 13:96 -- mesage file c:\Pogram
Files\Borland\InterBase/interbase.msg not found unvailable database

Otazka je jasna: co s tym. Server mam spusteny, aplikacia pisana pre
firebird bezi len v embeded,
a nemozem pouzivat IbExperta.

Najprv som si myslel, ze nieco zostalo zapisane v registroch, tak som
preliezol som uz vsetky registre - vysledok nula bodov ;-(.

Viete mi niekto poradit co s tym?

Delphi5 Prof+ SP1, Delphi 4 St, Win XP Porf. + SP1, Win98 SE
mail : idulgerov(zv)stonline.sk
ICQ : 190698607

pravo zapisu v adresari

[*] Milan Tomes <delphi(zv)haida(tec)cz> - 21.10.2006 07:47:24

Na NTFS file systemu ?

Dan napsal(a):
> Nejak koukam do helpu a nemuzu najit... Jak zjistim, jestli mam v danem
> adresari pravo vytvaret a menit soubory?

pravo zapisu v adresari

[*] Dan <xfojtik(zv)centrum(tec)cz> - 21.10.2006 08:31:27

Omlouvam se za neuplnou informaci :0) Ano, na NTFS systemu.

Na NTFS file systemu ?

> Nejak koukam do helpu a nemuzu najit... Jak zjistim, jestli mam v danem
> adresari pravo vytvaret a menit soubory?

COM a provoz na terminalovem serveru

[*] Milan Tomes <delphi(zv)haida(tec)cz> - 21.10.2006 07:47:24

Zdravim konferencniky,

potreboval bych poradit s tim co a kde mam nastavit v pripade provozu
aplikaci na terminalovem serveru.

Problem je takovy, ze pri spusteni na standardnim PC (tj. neterminalovy
pristup, ale lokalni spusteni) vse funguje tak jak ma, ale v pripade
spusteni na terminalu nejde aplikaci spustit kvuli nemoznosti spusteni
COM serveru, ktery je pro funkci vyzadovan. Navratove kody hlasi chybu,
ze cesta k serveru nebyla nalezena, nicmene to jsem kontroloval zepredu
i zezadu a cesta je uvedena spravne (tedy COM server je spravne
zaregistrovan). Napada me nutnost jakesi konfigurace DCOM, ale absolutne
netusim proc, co a kde.

Je nekdo schopen poradit ??? Potrebuji to opravdu akutne.

Kodovanie stringov v Delphi

[*] Roland Turcan <konf(zv)rotursoft.sk> - 21.10.2006 08:41:28

Hello All!

Aku kodovu stranku pouzivaju delphi komponenty, lebo ked ulozim nejake
retazce do clipboardu a vlozim ich napr. do Excelu, tak nie vsetky
znaky su v pohode.

Skusam som OemToStr() a StrToOem() ale mi to nepomaha.

http://exekutor.rotursoft.sk

Kodovanie stringov v Delphi

[*] Pavel Malinsky <malinsky(zv)pmcom(tec)cz> - 21.10.2006 08:47:29

Ahoj,

> Aku kodovu stranku pouzivaju delphi komponenty, lebo ked ulozim nejake
> retazce do clipboardu a vlozim ich napr. do Excelu, tak nie vsetky
> znaky su v pohode.

Zadnou konevrzi nedelam, jen mi to funguje tak, ze pokud neco pastnu do
excelu
tak sou zmrsene nektere znaky s diakritikou, a to v pripade, ze mam zapnutou
EN klavesnici :). Pokud mam CS funguje to dobre.

PM

Backup MDB, zaloha directory

[*] Venca Zaruba <zaruba(zv)elastoform(tec)cz> - 21.10.2006 08:57:30

Ahoj,
Mam pripojenou mdb pomoci ADO. Jak mohu provest zalohu (cely soubor na flashdriver ) bez toho,
abych musel odpojit pripojeni a mel pri tom zajisteno korektni ulozeni i v pripade otevreneho recordu?

Nemate nekdo zmaknuty backup celeho adresare (jen zmeny)
jako thread s malou prioritou, ktery lze kdykoliv prerusit?

PS: Z jineho soudku. Zacal jsem si hrat s web kamerou.
Pouzivam na to TJcWebCam z jvcl. Vse je OK, jen se chci
zeptat jestli neco onacejsiho.

D7 PRO, XP

Prijemny zbytek dne
Vasek Zaruba
8^)

Kodovanie stringov v Delphi

[*] Roland Turcan <konf(zv)rotursoft.sk> - 21.10.2006 09:57:37

<<< 21.11.2006 08:47 - Pavel Malinsky "malinsky(zv)pmcom(tec)cz" >>>

> [...]
PM> tak sou zmrsene nektere znaky s diakritikou, a to v pripade, ze mam zapnutou
PM> EN klavesnici :). Pokud mam CS funguje to dobre.

Dakujem za odpoved. Ja som si len teraz tiez uvedomil, ze vlastne u
zakaznikov mi to funguje bez problemov a iba ja mam vlastne ten
problem. S tym prepinanim klavesnice mas svatu pravdu. Tiez pouzivam
ako default EN a ked som prepol na SK tak je to OK.

Dakujem.

PS: Mas nejaky napad ako toto obist, osetrit?

http://exekutor.rotursoft.sk

pravo zapisu v adresari

[*] Dan <xfojtik(zv)centrum(tec)cz> - 21.10.2006 08:43:28

Kdyz nad tim premyslim... Jakou funkci zjistim o jaky file system jde?

Na NTFS file systemu ?

Dan napsal(a):
> Nejak koukam do helpu a nemuzu najit... Jak zjistim, jestli mam v danem
> adresari pravo vytvaret a menit soubory?

LDAP server

[*] aldik(zv)quick(tec)cz - 21.10.2006 10:07:38

http://www.openldap.org/software/ je tam i sdk,

A.

Kodovanie stringov v Delphi

[*] Ladislav Fitz <ladislav.fitz(zv)kodytek(tec)cz> - 21.10.2006 10:23:39

> PS: Mas nejaky napad ako toto obist, osetrit?

me se osvedcilo:

procedure Clipboard_Text (const txt : string);
var locale : string; lc : cardinal;
procedure SetText (format : word; text : string);
var data : tHandle; dataptr : pointer; size : longint;
begin
text:=text+#0;
size:=length(text);
data:=GlobalAlloc (GMEM_MOVEABLE+GMEM_DDESHARE,size);
try
dataptr:=GlobalLock(data);
try
Move (text[1],dataptr^,Size);
SetClipboardData (format,data);
finally
GlobalUnlock (data);
GlobalFree (data);
lc:=GetUserDefaultLCID;
locale:=IntToStr (lc);
Clipboard.Open;
try
EmptyClipboard;
SetText (CF_TEXT,txt);
SetText (CF_LOCALE,locale);
finally
Clipboard.Close;

pravo zapisu v adresari

[*] Milan TomeL? <delphi(zv)haida(tec)cz> - 21.10.2006 09:49:36

Tohle je cela unita, ktera resi zjisteni pristupovych prav k polozce v
registru a k souboru / adresari.
Obecna funkce GetNTAccessRights dokaze vratit vsechna prava ke vsem
objektum (viz. parametr pObjectName API funkce GetNamedSecurityInfo) -
dalsi dve funkce prevadeji vstupni parametry a navratovou hodnotu do
"srozumitelnejsi" podoby.

unit G3NTSecurity;

{$Include Defines.inc}

Windows;

const
//Ace types
ACCESS_ALLOWED_ACE_TYPE = $0;
ACCESS_DENIED_ACE_TYPE = $1;
SYSTEM_AUDIT_ACE_TYPE = $2;
SYSTEM_ALARM_ACE_TYPE = $3;
ACCESS_ALLOWED_COMPOUND_ACE_TYPE = $4;
ACCESS_ALLOWED_OBJECT_ACE_TYPE = $5;
ACCESS_DENIED_OBJECT_ACE_TYPE = $6;
SYSTEM_AUDIT_OBJECT_ACE_TYPE = $7;
SYSTEM_ALARM_OBJECT_ACE_TYPE = $8;

type
{$Z4}
SE_OBJECT_TYPE = (
SE_UNKNOWN_OBJECT_TYPE,
SE_FILE_OBJECT,
SE_SERVICE,
SE_PRINTER,
SE_REGISTRY_KEY,
SE_LMSHARE,
SE_KERNEL_OBJECT,
SE_WINDOW_OBJECT,
SE_DS_OBJECT,
SE_DS_OBJECT_ALL,
SE_PROVIDER_DEFINED_OBJECT,
SE_WMIGUID_OBJECT
);
{$Z1}

PPSID = ^PSID;

PTokenUser = ^_TOKEN_USER;
_TOKEN_USER = record
User: TSIDAndAttributes;
end;

TAceHeader = packed record
AceFlags: Byte;
AceSize: Word;
end;

TAccessAllowedAce = packed record
Header: TAceHeader;
Mask: ACCESS_MASK;
SidStart: DWORD;
end;

TAccessDeniedAce = packed record
Header: TAceHeader;
Mask: ACCESS_MASK;
SidStart: DWORD;
end;

TSystemAuditAce = packed record
Header: TAceHeader;
Mask: ACCESS_MASK;
SidStart: DWORD;
end;

TSystemAlarmAce = packed record
Header: TAceHeader;
Mask: ACCESS_MASK;
SidStart: DWORD;
end;

TAccessAllowedCompoundAce = packed record
Header: TAceHeader;
Mask: ACCESS_MASK;
Flags: DWORD;
ObjectType: TGUID;
InheritedObjectType: TGUID;
SidStart: DWORD;
end;

TAccessAllowedObjectAce = packed record
[...]

TAccessDeniedObjectAce = packed record
[...]

TSystemAuditObjectAce = packed record
[...]

TSystemAlarmObjectAce = packed record
[...]

TAce = packed record
case AceType: Byte of
ACCESS_ALLOWED_ACE_TYPE: (AccessAllowedAce: TAccessAllowedAce);
ACCESS_DENIED_ACE_TYPE: (AccessDeniedAce: TAccessDeniedAce);
SYSTEM_AUDIT_ACE_TYPE: (SystemAuditAce: TSystemAuditAce);
SYSTEM_ALARM_ACE_TYPE: (SystemAlarmAce: TSystemAlarmAce);
ACCESS_ALLOWED_COMPOUND_ACE_TYPE: (AccessAllowedCompoundAce:
TAccessAllowedCompoundAce);
ACCESS_ALLOWED_OBJECT_ACE_TYPE: (AccessAllowedObjectAce:
TAccessAllowedObjectAce);
ACCESS_DENIED_OBJECT_ACE_TYPE: (AccessDeniedObjectAce:
TAccessDeniedObjectAce);
SYSTEM_AUDIT_OBJECT_ACE_TYPE: (SystemAuditObjectAce: TSystemAuditObjectAce);
SYSTEM_ALARM_OBJECT_ACE_TYPE: (SystemAlarmObjectAce: TSystemAlarmObjectAce);
end;
PAce = ^TAce;

TGetNamedSecurityInfoProc = function(pObjectName: PAnsiChar; ObjectType:
SE_OBJECT_TYPE; SecurityInfo: SECURITY_INFORMATION; ppsidOwner,
ppsidGroup: PPSID; ppDacl, ppSacl: PACL; var ppSecurityDescriptor:
PSECURITY_DESCRIPTOR): DWORD; stdcall; {use localfree to release
ppSecurityDescriptor}

TFileAccessRight = (arAll, arRead, arWrite, arExecute, arDelete,
arChangePermissions, arTakeOwnership);
TFileAccessRights = set of TFileAccessRight;

const
FILE_READ_DATA = $0001; // file & pipe
FILE_LIST_DIRECTORY = $0001; // directory
FILE_WRITE_DATA = $0002; // file & pipe
FILE_ADD_FILE = $0002; // directory
FILE_APPEND_DATA = $0004; // file
FILE_ADD_SUBDIRECTORY = $0004; // directory
FILE_CREATE_PIPE_INSTANCE = $0004; // named pipe
FILE_READ_EA = $0008; // file & directory
FILE_READ_PROPERTIES = FILE_READ_EA;
FILE_WRITE_EA = $0010; // file & directory
FILE_WRITE_PROPERTIES = FILE_WRITE_EA;
FILE_EXECUTE = $0020; // file
FILE_TRAVERSE = $0020; // directory
FILE_DELETE_CHILD = $0040; // directory
FILE_READ_ATTRIBUTES = $0080; // all
FILE_WRITE_ATTRIBUTES = $0100; // all
FILE_ALL_ACCESS = (STANDARD_RIGHTS_REQUIRED or SYNCHRONIZE or $1FF);
FILE_GENERIC_READ = (STANDARD_RIGHTS_READ or FILE_READ_DATA or
FILE_READ_ATTRIBUTES or FILE_READ_EA or SYNCHRONIZE);
FILE_GENERIC_WRITE = (STANDARD_RIGHTS_WRITE or FILE_WRITE_DATA or
FILE_WRITE_ATTRIBUTES or FILE_WRITE_EA or FILE_APPEND_DATA or SYNCHRONIZE);
FILE_GENERIC_EXECUTE = (STANDARD_RIGHTS_EXECUTE or FILE_READ_ATTRIBUTES
or FILE_EXECUTE or SYNCHRONIZE);

function RegAccessRights(ARootKey: HKEY; AKey: string): TFileAccessRights;
function DirAccessRights(ADir: string): TFileAccessRights;
function GetNTAccessRights(AObject: PChar; AObjectType: SE_OBJECT_TYPE):
ACCESS_MASK;

SysUtils,
JclSysInfo, JclSecurity, JclSysUtils,
G3Types;

function RegAccessRights(ARootKey: HKEY; AKey: string): TFileAccessRights;
var
ObjectName: string;
Mask: ACCESS_MASK;
begin
case ARootKey of
HKEY_CLASSES_ROOT: ObjectName := 'CLASSES_ROOT' +- iff(AKey[1] = '\', '',
'\') +- AKey;
HKEY_CURRENT_USER: ObjectName := 'CURRENT_USER' +- iff(AKey[1] = '\', '',
'\') +- AKey;
HKEY_LOCAL_MACHINE: ObjectName := 'MACHINE' +- iff(AKey[1] = '\', '',
'\') +- AKey;
HKEY_USERS: ObjectName := 'USERS' +- iff(AKey[1] = '\', '', '\') +- AKey;
end;
Mask := GetNTAccessRights(PChar(ObjectName), SE_REGISTRY_KEY);
Result := [];
if Mask = KEY_ALL_ACCESS then
Result := [arAll, arRead, arWrite, arDelete, arChangePermissions,
arTakeOwnership]
if (Mask and KEY_READ) = KEY_READ then
Result := Result +- [arRead];
if (Mask and KEY_WRITE) = KEY_WRITE then
Result := Result +- [arWrite];
if (Mask and _DELETE) = _DELETE then
Result := Result +- [arDelete];
if (Mask and WRITE_DAC) = WRITE_DAC then
Result := Result +- [arChangePermissions];
if (Mask and WRITE_OWNER) = WRITE_OWNER then
Result := Result +- [arTakeOwnership];

function DirAccessRights(ADir: string): TFileAccessRights;
var
Mask: ACCESS_MASK;
begin
Mask := GetNTAccessRights(PChar(ADir), SE_FILE_OBJECT);
Result := [];
if Mask = FILE_ALL_ACCESS then
Result := [arAll, arRead, arWrite, arExecute, arDelete,
arChangePermissions, arTakeOwnership]
if (Mask and FILE_GENERIC_READ) = FILE_GENERIC_READ then
Result := Result +- [arRead];
if (Mask and FILE_GENERIC_WRITE) = FILE_GENERIC_WRITE then
Result := Result +- [arWrite];
if (Mask and FILE_GENERIC_EXECUTE) = FILE_GENERIC_EXECUTE then
Result := Result +- [arExecute];
[...]

SD: Pointer;
DACL: PACL;
Err: Cardinal;
GetNamedSecurityInfo: TGetNamedSecurityInfoProc;
DllHnd: HModule;

HaveToken: boolean;
Token: THandle;
BufferLength: DWORD;
GroupsTokenInfo: PTokenGroups;
UserTokenInfo: PTokenUser;
Ace: PAce;
AceIndex: word;
AceSid: PSid;
RelatedAce: boolean;
i: cardinal;
begin
Result := $FFFFFFFF;
DllHnd := 0;
UserTokenInfo := nil;
GroupsTokenInfo := nil;
HaveToken := false;
if isWinNT then
//Dynamicky nalinkuj potrebne funkce
DllHnd := LoadLibrary('ADVAPI32.DLL');
if DllHnd = 0 then
raise EG3OSError.Create('Nelze na+AQ0A7Q-st knihovnu AdvApi32.dll !!!');
(zv)GetNamedSecurityInfo := GetProcAddress(DllHnd, 'GetNamedSecurityInfoA');
//Zjisti token
HaveToken := OpenProcessToken(GetCurrentProcess, TOKEN_QUERY, Token);
//Zjisti SID vlastnika procesu
if not GetTokenInformation(Token, TokenUser, nil, 0, BufferLength) then
begin
Err := GetLastError;
if Err <> ERROR_INSUFFICIENT_BUFFER then
raise EG3OSError.CreateCode('Nastala chyba p+AVk-i zji+AWEBZQ-ov+AOE-n+AO0- p+AVkA7Q-stupov+AP0-ch
pr+AOE-v k objektu ' +- AObject +- ' (GetTokenInformation - user SID buffer
length) !!!', Err);
end;
UserTokenInfo := PTokenUser(AllocMem(BufferLength));
if not GetTokenInformation(Token, TokenUser, UserTokenInfo,
BufferLength, BufferLength) then
raise EG3OSError.Create('Nastala chyba p+AVk-i zji+AWEBZQ-ov+AOE-n+AO0- p+AVkA7Q-stupov+AP0-ch pr+AOE-v
k objektu ' +- AObject +- ' (GetTokenInformation - user SID) !!!');
//Zjisti SIDy skupin, do kterych vlastnik procesu patri
if not GetTokenInformation(Token, TokenGroups, nil, 0, BufferLength) then
begin
Err := GetLastError;
if Err <> ERROR_INSUFFICIENT_BUFFER then
raise EG3OSError.CreateCode('Nastala chyba p+AVk-i zji+AWEBZQ-ov+AOE-n+AO0- p+AVkA7Q-stupov+AP0-ch
pr+AOE-v k objektu ' +- AObject +- ' (GetTokenInformation - groups buffer
length) !!!', Err);
end;
GroupsTokenInfo := PTokenGroups(AllocMem(BufferLength));
if not GetTokenInformation(Token, TokenGroups, GroupsTokenInfo,
BufferLength, BufferLength) then
raise EG3OSError.Create('Nastala chyba p+AVk-i zji+AWEBZQ-ov+AOE-n+AO0- p+AVkA7Q-stupov+AP0-ch pr+AOE-v
k objektu ' +- AObject +- ' (GetTokenInformation - groups) !!!');
//Zjisti DACL pro pozadovany prostredek
Err := GetNamedSecurityInfo(AObject, AObjectType,
DACL_SECURITY_INFORMATION, nil, nil, (zv)DACL, nil, SD);
if Err <> ERROR_SUCCESS then
raise EG3OSError.CreateCode('Nastala chyba p+AVk-i zji+AWEBZQ-ov+AOE-n+AO0- p+AVkA7Q-stupov+AP0-ch
pr+AOE-v k objektu ' +- AObject +- ' (GetNamedSecurityInfo) !!!', Err)
if DACL = nil then //Null DACL - nesmi byt
if AObjectType = SE_FILE_OBJECT then //Pokud se pozaduje DACL souboru -
na souborovem systemu FAT se ACL nevraci
begin
result := $FFFFFFFF;
raise EG3OSError.CreateCode('Nastala chyba p+AVk-i zji+AWEBZQ-ov+AOE-n+AO0- p+AVkA7Q-stupov+AP0-ch
pr+AOE-v k objektu ' +- AObject +- ' (GetNamedSecurityInfo - Dacl = nil) !!!',
Err);
if not IsValidAcl(DACL^) then
raise EG3OSError.Create('Nastala chyba p+AVk-i zji+AWEBZQ-ov+AOE-n+AO0- p+AVkA7Q-stupov+AP0-ch pr+AOE-v
k objektu ' +- AObject +- ' (IsValidAcl) !!!');
for AceIndex := 0 to Pred(DACL^.AceCount) do
begin
GetAce(DACL^, AceIndex, Pointer(Ace));
AceSid := PSid((zv)Ace.AccessAllowedAce.SidStart);
RelatedAce := false;
if EqualSid(AceSid, UserTokenInfo^.User.Sid) then
RelatedAce := true
for i := 0 to Pred(GroupsTokenInfo^.GroupCount) do
begin
{$IFOPT R+-}
{$DEFINE RANGECHECKS_ON}
{$ENDIF}
{$RANGECHECKS OFF} // Groups is an array [0..0] of TSIDAndAttributes,
ignore ERangeError
if EqualSid(AceSid, GroupsTokenInfo^.Groups[i].Sid) then
begin
RelatedAce := true;
break;
end;
{$IFDEF RANGECHECKS_ON}
{$RANGECHECKS ON}
{$UNDEF RANGECHECKS_ON}
{$ENDIF}
if RelatedAce then
begin
case Ace^.AceType of
ACCESS_ALLOWED_ACE_TYPE: Result := Result or Ace^.AccessAllowedAce.Mask;
ACCESS_DENIED_ACE_TYPE: Result := Result or Ace^.AccessDeniedAce.Mask;
if HaveToken then
CloseHandle(Token);
if SD <> nil then
LocalFree(Cardinal(SD));
if DllHnd <> 0 then
FreeLibrary(DllHnd);
if UserTokenInfo <> nil then
FreeMem(UserTokenInfo);
if GroupsTokenInfo <> nil then
FreeMem(GroupsTokenInfo);

Dan napsal(a):
> Omlouvam se za neuplnou informaci :0) Ano, na NTFS systemu.
>
> Dan

[*] Milan Tomes <delphi(zv)haida(tec)cz> - 21.10.2006 10:39:40

No uprimne receno nevim, ale te funkci je to jedno :)

Dan napsal(a):
> Kdyz nad tim premyslim... Jakou funkci zjistim o jaky file system jde?
>
> Na NTFS file systemu ?

LDAP server

[*] campulka <campulka(zv)czas(tec)cz> - 21.10.2006 09:47:36

OpenLDAP?

> [...]
> overovani by mi
> stacilo a ani by ten server nemusel vice umet. Ma smysl se do

OT: fulltext konference

[*] MUDr. Patrik Valenta <valentapat(zv)volny(tec)cz> - 21.10.2006 09:59:37

dobry den, muzu se optat kde lze v soucasne dobe hledat v konferenci?
http://www.delphi(tec)cz/hledani.asp mi nak nefunguje.

s pozdr. valik

zjisteni povolene maximalizace aktivniho okna

[*] Ing. Pavel Spisar <pajastudio(zv)wo(tec)cz> - 21.10.2006 12:31:48

Ahoj,
pomoci nize uvedenoho kodu dokazu zjistit stav aktivniho okna
a pripadne jej maximalizovat

Ma to ovsem jednu vadu, maximalizuji se i okna, ktera jinak
normalne (pres systemove menu, mysi) nejdou - nemaji to povolene.

Moje prosba zni jak, dokazu zjistit zda ma okno povolenou maximalizaci?

// kod ---------------------
var
cisloh:integer;
stav:TWINDOWPLACEMENT;
begin
cisloh:=GetForegroundWindow;
stav.Length:=SizeOf(TWindowPlacement);
GetWindowPlacement(cisloh,(zv)stav);
case Msg.HotKey of
1:begin//maximalizace
if stav.showCmd=SW_SHOWMAXIMIZED then stav.showCmd:=SW_RESTORE
else stav.showCmd:=SW_SHOWMAXIMIZED;
SetWindowPlacement(cisloh,(zv)stav);
end;

// kod konec ---------------------

Mockrat dekuji za pomoc,
Pavel

pravo zapisu v adresari

[*] vlko <vlko(zv)zilina(tec)net> - 21.10.2006 13:13:50

Milan Tomes wrote:
> No uprimne receno nevim, ale te funkci je to jedno :)

No jedno jej to nie je pravomoci sa daju nastavit iba na
ntfs suborovom systeme.

vlko

mail: vlko(zv)zilina.net
web: http://vlko.zilina.net

Vycisteni DBF tabulek od smazanych zaznamu

[*] Tomas Bihary <delphi(zv)st-software(tec)com> - 21.10.2006 13:57:54

Zdravim!

potreboval bych "sesypat" DBF tabulku, neboli ji vycistit od smazanych
zaznamu, ktere ale stale zabiraji misto v souboru.

S pozdravem a dik za kazdy napad ...

Radek

Vycisteni DBF tabulek od smazanych zaznamu

[*] Ondrej Kelle <o.kelle(zv)digitalpublishing.de> - 21.10.2006 14:05:54

> potreboval bych "sesypat" DBF tabulku, neboli ji vycistit od
> smazanych zaznamu, ktere ale stale zabiraji misto v souboru.

Ak pouzivas BDE, mozes zavolat DbiPackTable:
http://www.delphirss.com/bde.html

pravo zapisu v adresari

[*] Milan Tomes <delphi(zv)haida(tec)cz> - 21.10.2006 13:23:51

Ano - prava se daji nastavit pouze na NTFS, ale to nic nemeni na tom, ze
te funkci je to jedno.
Ona totiz predpoklada, ze pokud se zadaji (z s hackem, dlouhe a :)) ACL
pro soubor a zaroven zadne ACL neexistuji, tak jsem na filesystemu,
ktery ACL nepodporuje. Da se rici, ze neexistuje soubor, ktery by pri
podpore ACL na urovni filesystemu zadna prava nemel, protoze jinak by
tento soubor nemohl cist ani jeho vlastnik (on by vlastne zadneho
vlastnika nemel :))

vlko napsal(a):

> No jedno jej to nie je pravomoci sa daju nastavit iba na
> ntfs suborovom systeme.

zjisteni povolene maximalizace aktivniho okna

[*] Ing. Pavel Spisar <pajastudio(zv)wo(tec)cz> - 21.10.2006 13:59:54

Ale jak to lze zjistit u cizi aplikace?

From: "Michal Mlady" <michal.mlady(zv)seznam(tec)cz>

> [...]
> FileCreate('\\server\data\soubor.txt'),
> v Dest se misto platneho Handle vraci -1... Nefunguje mi ani SaveToFile ze

Ahoj,

> Posledni dobou
.. no to se musi dit vzdy :)

Ucet system nemuze pouzivat UNC cesty umi jedine lokalni cesty.

Ludek

Sluzba nemuze cist a ukladat na siti

[*] Michal Mlady <michal.mlady(zv)seznam(tec)cz> - 24.10.2006 11:14:36

> Ahoj,

> .. no to se musi dit vzdy :)
>
> Ucet system nemuze pouzivat UNC cesty umi jedine lokalni cesty.

Ahoj...

Asi to tak nebude...
Ono to chodi, pokud v siti neni domena a je to lokalni sit mezi par pc na
stejnem segmentu...
Pockej nemyslis to, ze by stacilo ty cesty mapovat jako lokalni?

Pokud by to vyjadreni cesty nebylo UNC - tak myslis, ze to pojede?

Sluzba nemuze cist a ukladat na siti

> Ucet system nemuze pouzivat UNC cesty umi jedine lokalni cesty.

Ucet SYSTEM muze pouzivat UNC cesty stejne tak jako kazdy jiny ucet. Zalezi
pouze na libovuli serveru, zda uctu povoli pristup na server nebo ne.

Cely problem je v tom, ze server ucet SYSTEM z jineho pocitace principu
nemuze autentifikovat, proto aby to chodilo musite na serveru vytvorit
bezpecnostni diru a povolit pristup neautentifikovanym uzivatelum. Napriklad
tak, ze na serveru vytvorite sdileni pro EVERYONE a pro sdilene soubory
nastavite NTFS prava take pro EVERYONE.

Implementacia PKCS #5 - PBKDF2

[*] Roland Turcan <konf(zv)rotursoft.sk> - 27.10.2006 10:39:14

Hello All!

Nemate nahodou niekto kod na implementaciu funkcie PBKDF2 z PKCS #5?

http://exekutor.rotursoft.sk

Nastaveni hesla uzivatele v domene

[*] Ludek <konference(zv)sales(tec)cz> - 27.10.2006 11:03:16

Zdravim,
Potreboval bych z programu nastavit nove heslo uzivateli v domene aniz bych
znal stare. Tak jako to lze udelat rucne v AD. Nasel jsem zatim ale pouze v
JCL funkci
NetUserChangePassword(domainname, username, oldpassword, newpassword) - tady
ale musim znat stare heslo, coz ja neznam.
Poradite mi prosim ?
Program samozrejme bude bezet primo na radici domeny s prislusnymi pravy
(bude to sluzba)

Ludek ZITA

OT : Delphi developer Brno

[*] Radek Voltr <voltr(zv)eleasoftware(tec)com> - 27.10.2006 11:39:18

Hledam Delphi vyvojare takze pokud mate zajem obratte se na muj mail

Diky
Radek Voltr

Delphi v+AP0-voj+AOEBWQ-/analytik (nadstandardn+AO0- ohodnocen+AO0-)

M+AO0-sto pracovi+AWE-t+ARs-: Brno, Praha

Popis pozice:
+Jcs- anal+AP0-za a v+AP0-voj desktopov+AP0-ch aplikac+AO0- v prost+AVk-ed+AO0- Delphi
+Jcs- pod+AO0-l na v+AP0-voji nov+AP0-ch funkc+AO0- aplikac+AO0- Spyware Terminator a rodiny produkt+AW8- Crawler

Po+AX4-adavky na pracovn+AO0-ka:
+Jcs- podm+AO0-nkou velmi dobr+AOk- znalosti Delphi VCL, znalost Win32API,COM,sockets,WinInet API v+AP0-hodou
+Jcs- komunikativn+AO0- AJ v+AP0-hodou, pasivn+AO0- znalost AJ podm+AO0-nkou
+Jcs- praxe na podobn+AOk- pozici v+AO0-t+AOE-na
+Jcs- schopnost u+AQ0-it se nov+AOk- v+ARs-ci
+Jcs- zodpov+ARs-dn+AP0- p+AVkA7Q-stup

Nab+AO0-z+AO0-me:
+Jcs- perspektivn+AO0- zam+ARs-stn+AOE-n+AO0- v rychle se rozv+AO0-jej+AO0-c+AO0- spole+AQ0-nosti
+Jcs- nadstandardn+AO0- finan+AQ0-n+AO0- ohodnocen+AO0-
+Jcs- p+AVkA7Q-stup k nejnov+ARs-j+AWEA7Q-m HW a SW technologi+AO0-m
+Jcs- tvorba aplikac+AO0- pou+AX4A7Q-van+AP0-ch miliony u+AX4-ivatel+AW8-
+Jcs- voln+AOE- pracovn+AO0- doba, mo+AX4-nost pr+AOE-ce z domu
+Jcs- mo+AX4-nost slu+AX4-ebn+AO0-ch cest a st+AOEBfgDt- v USA na Florid+ARs-
+Jcs- dal+AWEA7Q- zam+ARs-stnaneck+AOk- v+AP0-hody

V p+AVkA7Q-pad+ARs- Va+AWE-eho z+AOE-jmu n+AOE-m pros+AO0-m za+AWE-lete V+AOEBYQ- +AX4-ivotopis spolu s p+AVk-ehledem Va+AWE-ich projekt+AW8-
na uveden+AP0- kontakt. Dal+AWEA7Q- informace o spole+AQ0-nosti najdete na www.xacti.com .

Nahled

[*] Petr Berek <sojokl(zv)seznam(tec)cz> - 27.10.2006 11:41:19

Zdravim,
nevite nekdo o nejake komponente, ktera by umela nahled a tisk z RichEditu?
Sinea asi neni nejlepsi reseni.

Nahled

[*] Petr Zahradnik <clexpert(zv)clexpert(tec)cz> - 27.10.2006 11:49:19

Puvodni zprava ze dne 27.11.2006 od Petr Berek:

> nevite nekdo o nejake komponente, ktera by umela nahled a tisk z
> RichEditu?

Uz mnoho let sam pouzivam i dodavam toto:

http://www.trichview.com

A vsichni, kdo to maji, jsou happy.

Nahled

[*] Milan Tomes <delphi(zv)haida(tec)cz> - 27.10.2006 12:03:20

Jen drobne upozorneni - neni to WYSIWYG !!!

Petr Zahradnik napsal(a):
> Puvodni zprava ze dne 27.11.2006 od Petr Berek:

> Uz mnoho let sam pouzivam i dodavam toto:
>
> http://www.trichview.com

Nahled

[*] Petr Berek <sojokl(zv)seznam(tec)cz> - 27.10.2006 17:17:40

A neco co je free?
Petr

matematicke operacie z float

[*] Ivan Dulgerov <ivan.dulgerov(zv)sazp.sk> - 28.10.2006 13:07:00

Zdravim.

Dnes som narazil na takuto zaujimavost:
Na servery Oracle mam tabulku, v nej je DataField typu Float.
V nom mam zapisane cislo verzie programu pre automaticky update.

Postup je asi nasledovny : v databaze zistim cislo najnovsej verzie
programu, porovnam ho s cislom verzie v programe, ak je cislo verzie
na servery vyssie, stiahne sa zakaznikovi novsia verzia.

Takze kusok funkcie pre zistenie verzie programu:

function TMainForm.UpdateResult(Nazov_soft: string;
Verzia_soft: double): boolean;
var Serv_ver:double;
begin
///// select filtrujuci najvyssie cislo verzie
/// Serv_ver aj Verzia_soft je datovy typ Double

if Serv_ver > Verzia_soft then Result := true else
Result :=false;
end;

Az do dnesneho dna vsetko fungovalo OK, dnes mi zacala funkcia
vracat true aj v pripade, ze oba cisla boli rovnake.
Konkretne mal som Serv_ver:=1,0006
Verzia_soft:=1,0006

Po chvilke "laborovania" som funkciu upravil takto:///// select filtrujuci najvyssieho cisla verzie
/// Serv_ver aj Verzia_soft je datovy typ Double

Serv_ver := FloatToCurr(Serv_ver); /// novo vlozeny riadok

if Serv_ver > Verzia_soft then Result := true else
Result :=false;

Odvtedy funkcia znovu vracia korektne hodnoty.
Otazka znie : PRECO?

Ivan Dulgerov CEI SAZP Programator

Tajovskeho 28
97590 Banska Bystrica
tel: 048 4374144
ICQ : 190698607
mail : ivan.dulgerov(zv)sazp.sk

MSXML - porvnani dvou IXMLDOMNode

[*] Petr Langer <p.langer(zv)nexnet(tec)cz> - 28.10.2006 11:42:55

Ahoj,
nedari se mi prijit na to, jak porovnat dva IXMLDOMNode jestli jsou shodne:

node := idoc.documentElement;
node2 := idoc.documentElement;

b := node = node2;

b vraci false...

Programove prihlaseni na sitovy disk

[*] Ladislav Fitz <ladislav.fitz(zv)kodytek(tec)cz> - 28.10.2006 10:04:48

> potrebuji se prihlasit programove na sitovy disk, ktery se napriklad
> jmenuje

function NETMapping (const aPath : string; aDrive : char; const aUser :
string = ''; const aPassword : string = '') : boolean;
var
nr : tNetResource; d : string; i : longint;
begin
result:=false;
if (ExistDrive (aDrive)) then
exit;
d:=aDrive+':'#0;
fillchar (nr,sizeof(nr),0);
nr.dwScope:=RESOURCE_REMEMBERED;//RESOURCE_CONNECTED;
nr.lpRemoteName:=pChar(aPath);
nr.lpLocalName:=(zv)d[1];
nr.dwType:=RESOURCETYPE_DISK;
nr.dwUsage:=RESOURCEUSAGE_CONNECTABLE;
if (aUser='')
then i:=WNetAddConnection2 (nr,nil,nil,CONNECT_UPDATE_PROFILE)
else i:=WNetAddConnection2
(nr,pChar(aPassword),pChar(aUser),CONNECT_UPDATE_PROFILE);
result:=(i=NO_ERROR);
end;

function NETUnMapping (aDrive : char) : boolean;
var
d : string;
begin
d:=aDrive+':'#0;
result:=(WNetCancelConnection2
((zv)d[1],CONNECT_UPDATE_PROFILE,true)=NO_ERROR);
end;

Programove prihlaseni na sitovy disk

[*] Pavel Zidek <delphi(zv)kopr(tec)cz> - 28.10.2006 09:54:47

Zdravim,
potrebuji se prihlasit programove na sitovy disk, ktery se napriklad jmenuje
\\SEVER\ARCHIVACE
zde programove provedu archivaci dat a nakonec se z disku odhlasim.
Disk je zaheslovany, heslo pochopitelne znam, takze heslo se zada taky
programove - heslo nelze zadavat rucne, protoze archivace probiha
automaticky bez ucasti prosteho uzivatele, ktery heslo nezna.
V "Tento pocitac" sitovy disk neni videt - samozrejme jej lze videt v
nabidce "Cela sit / Sit microsoft..."

Diky Pavel ZIDEK

Programove prihlaseni na sitovy disk

[*] Ladislav Stary <stary(zv)ekodat(tec)cz> - 28.10.2006 10:32:50

Jako jednodussi reseni se da pouzit prikaz net:

net use z: \\server\sdileny_disk heslo /user:uzivatel

heslo - skutecne heslo pro pristup na sdileny disk
uzivatel - jmeno uzivatele (mozno pouzit i uzivatele domeny)

Ladislav Stary

Pavel Zidek napsal(a):

> [...]
>automaticky bez ucasti prosteho uzivatele, ktery heslo nezna.
>V "Tento pocitac" sitovy disk neni videt - samozrejme jej lze videt v

[*] Jiri Sedivec <jsedivec(zv)gmail(tec)com> - 28.10.2006 10:06:48

Podivej se na API fce WNetAddConnection2 (pripojeni) a WNetCancelConnection2
(odpojeni) - viz knihovna Mpr.DLL ...

Mam to bohuzel napsane v .NETu, takze pro Delphi nemohu slouzit...

Jiri
> Zdravim,
> potrebuji se prihlasit programove na sitovy disk, ktery se napriklad
> jmenuje
> \\SEVER\ARCHIVACE

OT: Omluva za text v kodovani, was : Delphi develo

[*] Radek Voltr <voltr(zv)eleasoftware(tec)com> - 27.10.2006 12:05:20

Omlouvam se za poslani textu v narodnim kodovani,
neuvedomil jsem si to pri kopirovani.

jeste jednou sorry
Radek

MSXML - porvnani dvou IXMLDOMNode

[*] MaReK Penguin Olsavsky <orsm(zv)centrum(tec)cz> - 28.10.2006 13:09:00

Petr Langer napsal(a):
> node := idoc.documentElement;
> node2 := idoc.documentElement;
>
> b := node = node2;
>
> b vraci false...
^^^
A jste si jist, ze porovnavate obsah a ne to, zda-li se jedna o stejne
objekty? V tom bude nejspise jadro pudla.

--

- --

MaReK "Penguin" Olsavsky
PHP Voodoo
private mail: orsm(zv)centrum(tec)cz
private web: http://orsm.wz(tec)cz
ICQ#: 160 178 925; MSN: orsm(zv)centrum(tec)cz; Skype: Penguin_007
tel.: +420-603-519-650; +420-775-154-689 (775-1-LINUX)

MSXML - porvnani dvou IXMLDOMNode

[*] Petr Langer <p.langer(zv)nexnet(tec)cz> - 28.10.2006 14:29:06

Ja potraboval prave zjistit, jestli jsou to stejne instance. Ukladal
jsem si nektere nody (resp. jejich pointry) do kolekce a pak jsem je
potreboval porovnat.

Uz jsem to nasel, je potreba porovnavat jejich IUnknown interfacy, tedy
b := (node as IUnknown) = (node2 as IUnknown);

ale diky,
pl

MaReK Penguin Olsavsky wrote:

> ^^^
> A jste si jist, ze porovnavate obsah a ne to, zda-li se jedna o stejne
> objekty? V tom bude nejspise jadro pudla.

Jak na upgrade po internetu

[*] Pepa D. <slozka2005(zv)volny(tec)cz> - 28.10.2006 14:01:04

Pokousim se vymyslet zpusob jak upgradovat aplikaci po internetu ale zatim jsem nic kloudnyho nevymyslel. Muzete mne trochu popostrcit nejakym prikladem, linkem nebo radou jak to resit?
Pepa

matematicke operacie z float

> Odvtedy funkcia znovu vracia korektne hodnoty.
> Otazka znie : PRECO?

Nefunguje to proto, ze funkce porovnavani bere v potaz i ty desetinne cisla,
ktere obvykle nejsou videt, ale kdyz se podivate na tech 8 byte double primo
v pameti, uvidite rozdil. Prevodem na Currency jste provedl zaoukrouhleni,
proto to ted funguje.
Pro uchovavani cisla verze zasadne nepouzivejte realne cisla, ale
celociselne, napriklad 32-bitove a vzorec verze*65536+podverze.

Jak na upgrade po internetu

[*] Pavel Malinsky <malinsky(zv)pmcom(tec)cz> - 28.10.2006 14:53:08

Nejake prostredky nabizi i InnoSetup.

PM

Jak na upgrade po internetu

[*] Ivan Dulgerov <ivan.dulgerov(zv)sazp.sk> - 28.10.2006 14:39:06

Pepa D. wrote / napisal(a):
> [...]
> Pepa

*Sice to nepouzivam, ale skusal som to : mxWebUpdate

Je videt cursor?

[*] Venca Zaruba <zaruba(zv)elastoform(tec)cz> - 28.10.2006 15:21:09

Ahoj,
Omlouvam se za asi velmi prihlouplou otazku:
V app skryvam cursor pomoci ShowCursor(false). Zjistil jsem, ze kdyz toto zavolam napr "omylem" 5 x,
pak abych cursor zobrazil musim taky 5x zavolat ShowCursor(true).
Prosim, jak zjistim viditelnost cursoru?

Prijemny zbytek dne
Vasek Zaruba
8^)

Jak na upgrade po internetu

[*] Petr Vones <conference(zv)petrvones(tec)net> - 28.10.2006 15:55:12

From: "Pepa D." <slozka2005(zv)volny(tec)cz>
> Pokousim se vymyslet zpusob jak upgradovat aplikaci po internetu ale zatim
> jsem nic kloudnyho nevymyslel. Muzete mne trochu popostrcit nejakym
> prikladem, linkem nebo radou jak to resit?

http://wix.sourceforge.net/ctvision.html

Petr Vones

Jak na upgrade po internetu

[*] Zapletal Martin <zapletal(zv)inoma(tec)cz> - 28.10.2006 15:39:11

mxWebUpdate je dobry. Pouzivam to a je k tomu i demo.

Martin

> Nejake prostredky nabizi i InnoSetup.
>
> PM

OT: Nabidka predani projektu

[*] delphi(zv)dsoft(tec)cz - 28.10.2006 16:01:13

Hledame firmu, ktera je ochotna prevzit softwarovy projekt napsany v Delphi
5.
Prevod prav nabizime bez naroku na odmenu. Zakaznik je z Prahy.

DOTAZI ZASILEJTE na email cadsky(zv)dsoft(tec)cz

S pozdravem Vladislav Cadsky

Jak na upgrade po internetu

[*] Vaclav Halik <spravasd(zv)suz.cvut(tec)cz> - 28.10.2006 15:55:12

Zapletal Martin napsal(a):
> mxWebUpdate je dobry. Pouzivam to a je k tomu i demo.
>
> Martin
JJ, take pouzivam, da se to dost dobre implementovat.

Musel jsem tam ale udelat nekolik zmen, protoze to neumi
jiny port nez 80. Take je to celkem nepouzitelne pokud
chces stahovat jen vybrane soubory z dostupnych, coz
nektere placene updatery umi.

Ja pokazde stahuju jen jeden updatovaci instalator,
tak mi to zas tak nevadi. Jinak spokojenost.

Vaclav Halik

Jak na upgrade po internetu

[*] Venca Zaruba <zaruba(zv)elastoform(tec)cz> - 28.10.2006 15:33:10

> Muzete mne trochu popostrcit nejakym prikladem,

Mam technologickou app, ktera kazdych 10 min dava na ftp data. Pri te
prilezitosti "kouka" po souboru povel,
pomoci ktereho predavam napriklad povel update(verze5.5). Otestuji cislo
verze a je-li treba downlouduji
new55.zip a zavru app. Na stroji je sluzba, ktera nahazuje hlavni app. V
pripade vyskytu new*.zip,
zkopiruje app.exe > app.old a rozbaly balicek s novou verzi pred samotnym
nahozenim app.....
Drevni, ale osvedcene, lze poslat i povel old atd...
Vasek

Jak na upgrade po internetu

[*] mkajnar(zv)mikesoft(tec)cz - 28.10.2006 16:45:16

Je to jednoduche jak facka... Na server si nachystas dva soubory... Exe nebo
dll prejmenovane na neco co zvladne server poslat i pres zvysene zabezpeceni
a musi to byt serveru znamy MIMETYP. Takze treba mojeaplikace.exe zmenis na
mojeaplikace.html... Do jineho souboru (staci zase html) si zaneses verzi te
aplikace.

Soubor s verzi si stahnes ze serveru vzdy jako prvni a porovnas proti
skutecne verzi exe souboru
co mas... Pokud je novejsi na serveru, tak pomoci bezneho kodu pro stazeni
souboru z internetu (WinInet, Synapse ci co) si soubor stahne tva vlastni
aplikace do adresare vedle sebe a sama sebe prejmenuje na mojeaplikace.bak -
to cele za chodu, windows to umoznuje. Smazat ji nemuzes, ale prejmenovat
ano. Potom prejmenujes stazeny soubor na *.exe a uvnitr aplikace zbyva
posledni kroky - shodit sebe sama a zaridit jeste nove nahozeni... To udelas
tak, ze zavolas vykonani ParamStr(0) pres Shell a provedes hned potom
Application.Terminate...

That is all...

Jak na upgrade po internetu

[*] Petr Vones <conference(zv)petrvones(tec)net> - 28.10.2006 22:19:38

From: "Radek Voltr" <voltr(zv)eleasoftware.com>
> Bacha na to ze XP SP 2 oznacuji exace stazene z internetu a ulozene
> na NTFS (je to tak jako alternate data stream) takze pri kazdem spusteni
> prudi bezpecnostnim dotazem.

Predevsim je nutne si uvedomit, ze uzivatel nema (spravne by nemel mit !)
administratorska prava a tim ani pristup do slozky Program Files pro zapis.
Tim padem nemuze pod svym uctem prepsat zadne soubory aplikace. Ve Windows
Vista navic nema stale administratorska prava ani admin (viz UAC), nicmene
Windows Installer 4.0 umi tuto situaci resit.

Petr Vones

Jak na upgrade po internetu

[*] Milan Kajnar <mkajnar(zv)mikesoft(tec)cz> - 28.10.2006 22:39:39

> Taky neni od veci si do souboru s verzi dat md5/crc souboru. Pokud to
> vhodne
> spocitas je mozne to pouzit jako lite verzi digitalniho podpisu ale hlavne
> si neprejmenujes
> sam sebe na .bak a nasledne nehodis jako .exe nejaky zmetek kteremu pulka
> schazi :-)

Presne tak... :-) Zapomnel jsem, ale je to dobry napad...

Jak na upgrade po internetu

[*] Radek Voltr <voltr(zv)eleasoftware(tec)com> - 28.10.2006 21:51:36

Zdar,

Bacha na to ze XP SP 2 oznacuji exace stazene z internetu a ulozene
na NTFS (je to tak jako alternate data stream) takze pri kazdem spusteni
prudi bezpecnostnim dotazem.

Obejit to lze bud smazanim toho streamu nebo lepe zabalenim souboru treba
do CABu ktery neni problem na kazdych windows rozbalit.

> [...]
si neprejmenujes
sam sebe na .bak a nasledne nehodis jako .exe nejaky zmetek kteremu pulka

Jak na upgrade po internetu

[*] Milan Kajnar <mkajnar(zv)mikesoft(tec)cz> - 28.10.2006 22:51:40

> [...]
> Vista navic nema stale administratorska prava ani admin (viz UAC), nicmene
> Windows Installer 4.0 umi tuto situaci resit.

Petr ma pravdu (timto ho zdravim :-)) i kdyz to byva vsude vesele
ignorovano...
Pro upgrade servisu a dll k nemu to asi neni problem, ten prava pro zapis
mit bude
a navic nemusi nutne lezet v Program Files, ale asi to me reseni neni
nejcistejsi
a bude nutne do budoucna lepsi spolehat na ten Windows Installer 4.0

COM a provoz na terminalovem serveru

[*] Radek Voltr <voltr(zv)eleasoftware(tec)com> - 28.10.2006 21:57:36

Vyresil jsi to ?

Mame nekolik COM serveru a pokud si uvedomuju tak normalne na terminal
session jedou
aniz by jsme provozovali nejake extra konfigurace.

Jak inproc tak outproc, jedine co vim ze zlobi jsou virtualni desktopy pod
jednim uctem delane
pres vytvareni novych desktopu ve windows (coz je neco jineho nez terminal
session), tam to
nejak nerozdejchava a rozject se me to nepovedlo.

Zatim

ADMIN: Nabidka predani projektu

[*] Petr Zahradnik <clexpert(zv)clexpert(tec)cz> - 28.10.2006 19:51:28

Puvodni zprava ze dne 28.11.2006 od David Kopecek:

> nase firma Cyber Stream Technology http://www.cyberstream(tec)cz by mela zajem.

> Muzu se zeptat jaky j duvod presunu projektu od vas pryc?

Ty snad neumis cist cesky, kdyz pise, ze mas "DOTAZI" posilat na jeho
mail a ne do konference???

To je pouze recnicka otazka, na kterou necekam odpoved a uz vubec ne
sem do konference.

Nabidka predani projektu

[*] David Kopecek <david.kopecek(zv)hacktrack(tec)com> - 28.10.2006 18:07:21

Dobry den,
28. listopadu 2006, 16:01:13, napsal jste:

ddc> Hledame firmu, ktera je ochotna prevzit softwarovy projekt napsany v Delphi
ddc> 5.
ddc> Prevod prav nabizime bez naroku na odmenu. Zakaznik je z Prahy.

ddc> DOTAZI ZASILEJTE na email cadsky(zv)dsoft(tec)cz

ddc> S pozdravem Vladislav Cadsky

nase firma Cyber Stream Technology http://www.cyberstream(tec)cz by mela zajem.

Muzu se zeptat jaky j duvod presunu projektu od vas pryc?

Je videt cursor?

[*] Petr Daricek <petr.daricek(zv)seznam(tec)cz> - 29.10.2006 08:50:20

Ahoj,
nevim jak zjisti jestli je vidett kurzor. Ale pokud mas tento problem tak bych si udelal vlastni funkce ShowCursor a HideCursor, v nich bych si nastavoval nejakou vlstni promenou a podle toho bych se zachoval.
Petr

ADMIN: Nabidka predani projektu

[*] Petr Zahradnik <clexpert(zv)clexpert(tec)cz> - 29.10.2006 10:26:29

Puvodni zprava ze dne 29.11.2006 od standus:

> pracuji v prostredi Borland (C++ i Delphi) a vyvijim nekolik
> projektu. Rad bych se zeptal o jaky projekt z vasich stranek se
> jedna a jaky je duvod predani tohoto projektu. Mel bych pripadny
> zajem nejaky projekt dale bud rozvijet, nebo ho prepracovat podle
> mych predstav coz zalezi na slozitosti toho projektu. Prosim tedy o
> podrobnejsi informace na tento muj email. Dekuji

Pane Boze, vcera tu o tom pisu... Nevim, jak chce prevzit jakykoliv
projekt nekdo, kdo ani neumi precist v poradku tri vety a napsat
spravne e-mail.

OT: dotaz

[*] ivan <ivan(zv)boucek(tec)cz> - 29.10.2006 11:04:32

Potreboval by som presmerovat konferenciu na inu emailovu adresu ako je
tato, ale som stratil vsetky kontakty, kde by to mohlo byt popisane. Neviete
nahodou niekto, kde /ako by som to mohol presmerovat? Dik. Ivan Kozak

Nahravani zvuku pomoci Audio Component Suite

[*] Jiri Matejka <matejka(zv)stemmark(tec)cz> - 29.10.2006 11:08:32

Zdravim,
resim nasledujici problem: potrebuju nahravat zvuku jdouci na vstup
zvukovky a obcas jej prerusit jinym zvukem (napr. ze souboru neco.wav -
kratke cinknuti v delce cca 1 sec).
Pouzivam na to balik Audio Component Suite 2.2 (D6Prof, WXP SP2), konkretne
komponenty TAudioIn (vstup zvukovky) TWaveIn (vstup ze souboru), TInputList,
ktery spravuje oba tyto vstupy a umoznuje jejich prepinani a TMP3Out pro
zaznam do souboru.

Prepnuti vstupu ze zvukovky na vstup ze souboru (InputList.CurrentInput:=1)
funguje ok, ale problem je v tom, ze vstupni soubor se sice korektne zapise
do vystupniho, ale nahravani se ukonci a nelze zpetne prepnout na vstup ze
zvukovky. Jedine reseni je nastavit WaveIn.Loop na true (vstupni soubor se
zapisuje opakovane stale dokola), potom lze prepnout zpet na zvukovku, ale
nedokazu zajistit, aby se wav zapsal do vystupu pouze jednou, vzdy zalezi na
tom za jak dlouho prepnu zpet na zvukovku, cim dele, tim vickrat se zapise,
coz je nezadouci... Potrebuju docilit toho, aby se tam wav soubor zapsal jen
jednou a opet sem mohl prepnout zpet na vstup ze zvukovky...

za jakekoli napady predem diky

Jiri Matejka

COM a provoz na terminalovem serveru

[*] Milan Tomes <delphi(zv)haida(tec)cz> - 29.10.2006 15:08:50

Bohuzel jsem to nevyresil... Vubec netusim kde je zakopany pes.
V zoufalstvi jsem provedl pokus, ze jsem dany COM server spustil rucne
(parametr -embedding) a pak se to rozjelo. Nicmene pozadavek na
vytvoreni serveru pres CoCreateInstance proste selze (pokud neni server
spusten). Jeste jedna podivnost me zaujala - v syslogu se nepravidelne
objevuji hlasky o stejne chybe (tedy cesta nenalezena) napr. u
out-of-process COM serveru napr. od MS (outlook apod.)

Radek Voltr napsal(a):
> Vyresil jsi to ?
>
> Mame nekolik COM serveru a pokud si uvedomuju tak normalne na terminal
> session jedou
> aniz by jsme provozovali nejake extra konfigurace.

Import z textoveho souboru do tabulky Access (mdb)

"HDR=YES" bych zmenil na "HDR=NO"

> 2.Nebere jinou priponu nez txt.

"soubor.txt" bych zmenil na "soubor.jina_pripona"

Je to bez zaruky, ADO nepouzivam.

Import z textoveho souboru do tabulky Access (mdb)

[*] Martin Pisarik <martin.pisarik(zv)seznam(tec)cz> - 30.10.2006 15:34:29

No ja bych to takto nedelal. Nacetl bych soubor, z nej vyrobil SQL dotaz a
ten provedl.

K tomu tvemu prvnimu problemu bych ale mel mozna napad.
[Text;Database=\moss\server;HDR=YES] nahradit za
[Text;Database=\moss\server;HDR=NO], treba to pak nebude vyzadovat tu
hlavicku... Nevim, nikdy jsem to nepouzil.

> [...]
>
> Ahoj vsichni,
> v databazove aplikaci pouzivam komponenty ADO a databazi Access.
> Nastala potreba naplnit tabulku daty z textoveho souboru.
> Nekde jsem vystoural nasledujici kod:
> ADOCommandZakazky.CommandText := 'INSERT INTO import SELECT *
> FROM [Text;Database=\moss\server;HDR=YES].[soubor.txt]';
> ADOCommandZakazky.Execute;
>
> To temer funguje az na dve veci.
> 1. Zjevne se predpoklada, ze prvni radka textoveho souboru
> obsahuje hlavicku, ale

Import z textoveho souboru do tabulky Access (mdb)

[*] Jan Sebelik <honza(zv)haes(tec)cz> - 30.10.2006 15:42:29

> ADOCommandZakazky.CommandText := 'INSERT INTO import SELECT *
> FROM [Text;Database=\moss\server;HDR=YES].[soubor.txt]';

> nebo si ji tam pred kazdym nactenim budu muset doplnit ?

Ja s tim nemam zadnou zkusenost.
Jenom me napadlo, co asi znamena to HDR=YES
Co kdyby se tam dalo NO?

> 2.Nebere jinou priponu nez txt.

Divny, soudil bych, ze typ souboru je to prvni "Text" pred "Database".
Pak "soubor.txt" je jmeno a nemelo by mu vadit, kdyby to nebylo ".txt"

Import z textoveho souboru do tabulky Access (mdb)

[*] Miroslav Suchy <suchy(zv)jplusj(tec)cz> - 30.10.2006 14:58:26

[...]

soubor, ktery potrebuju nacist, zadnou hlavicku nema. Jsou to rovnou hodnoty a koncim
tedy chybovou hlaskou Prikaz INSERT INTO obsahuje neznamy nazev pole : 06/12345/01-,
coz je hodnota prvniho pole. Lze nejak sdelit, ze se jedna o textovy soubor bez hlavicky,
nebo si ji tam pred kazdym nactenim budu muset doplnit ? (Zpusob vytvareni souboru
nemuzu ovlivnit.)

2.Nebere jinou priponu nez txt. Soubor se jmenuje jinak a opet nevim, zda to lze ovlivnit,
nebo jestli si musim soubor prejmenovat.

A nebo je to cele spatne a mam soubor nacist jinak? Jak?

Diky za radu
Miroslav Suchy
D7 Prof, WXP

Import z textoveho souboru do tabulky Access (mdb)

[*] PCservis Skloform a.s. <pcservis(zv)skloform(tec)cz> - 30.10.2006 15:28:28

ADO nepouzivam, tak zadna moudra davat nemohu, ale v prikazu u definice textaku vidim parametr HDR=YES a to mi pripada, ze tim by mohlo byt receno, ze data jsou s hlavickou.

Jirka

> [...]
> nebo si ji tam pred kazdym nactenim budu muset doplnit ? (Zpusob vytvareni souboru

D7 a StarTeam 2005

[*] Radim Kunz <rkunz(zv)casestudio(tec)com> - 30.10.2006 13:16:19

Existuje zpusob na slusnou integraci Delphi 7 a Star Team 2005? Slusnou
myslim aspon na urovni Jedi apod. Muze jit i plug-in treti firmy, treba
placeny.

Radim

OT: nabidka prace Praha

[*] Jan Sebelik <honza(zv)haes(tec)cz> - 30.10.2006 12:04:15

Zdravim.

Byl jsem pozadan, abych pomohl pri hledani programatoru pro vyvoj aplikace v GE Money Bank.

Pozadavky:
Delphi + Oracle,
tri vrstvy s ClientDataSet, TDataSetProvider, RemoteDataModule

Moznost prace na ZL.

Co k tomu mohu rici?

Hodne. Stravil jsem tam cely kveten.

Zajimava prace, dobry kolektiv, dobry sefik, dobre penize.
Musel jsem to ale preci jenom vzdat - denni dojizdeni z Belohradu do Prahy bylo narocne, k tomu jeste agenda nasich kurzu (v kvetnu se skoli asi nejvic), k tomu dalsi projekty. Proste jsem to nestihal.
Rozesli jsme se v dobrem, jinak by me taky nepozadali o pomoc.

Pro ty, co neznaji Oracle:
se znalosti Firebird jsem se velmi rychle aklimatizoval, neni treba se niceho obavat.

Prosim, ozvete se na muj soukromy mail honza(zv)haes(tec)cz
Rad zodpovim pripadne upresnujici dotazy.

OT: Nabidka prace Liberec, nebo Frydek-Mistek

[*] Martin Matousek <martin.matousek(zv)topspin(tec)cz> - 30.10.2006 11:24:12

Dobry den,

hledame programatora/ku pro vyvoj aplikaci v prostredi Delphi. Nase firma ze
zabyva vyvojem informacnich systemu pro verejnou spravu. Prikladem muze byt
sprava dani a poplatku, spisova sluba, nebo e-podatelna. Vyvoj zacina byt
cim dal tim vic zajimavejsi, organizace verejne spravy se konecne zajimaji o
aplikace e-governmentu. Nase firma se tak venuje vyuzitim modernich
technologii a navrhu reseni v teto nove oblasti.

Pozadavky:

- znalost Delphi (Win32) v oblasti databazovych aplikaci (Dephi,ADO,SQL,XML)

Nabizime:

- dlouhodobou spolupraci

- moznost vyberu pracoviste v Liberci, nebo Frydku-Mistku

- moznost vyberu zpusobu pracovniho pomeru

- moznost castecne vzdalene spoluprace

- moznost budouciho preskoleni na vyvoj pro prostredi .NET

- neni nutna znalost problematiky ekonomickcyh IS

- spolupraci s zelenymi lidmi

Pokud Vas nabidka zaujala, kontaktujte mne mimo konferenci.

Martin Matousek

TOPSPIN Solutions, s.r.o.

martin.matousek(zv)topspin(tec)cz

<mailto:tomas.emresz(zv)strankysnadno(tec)cz>

GetLocaleFormatSettings a TFormatSettings

[*] aldik(zv)quick(tec)cz - 29.10.2006 14:46:48

ahoj netusite proc mi na Delphi 6 Enterprise neexistuji vyse uvedena fce a
record, ktery by jinak mel byt asi v sysutils? Diky moc

Ales

PS:Googlil jsem googlil lec nevygooglil

Veci pro Radu

[*] Ladislav Stary <stary(zv)ekodat(tec)cz> - 29.10.2006 11:02:31

Notebook Acer Ferrari
- Bezdratova sit
- zalozni disk
- graficka karta
- rozsireni pameti
- bezdratova sit do stolniho pocitace

DbGrid.OnDrawColumnCell

[*] Ivan Dulgerov <ivan.dulgerov(zv)sazp.sk> - 01.12.2006 11:57:55

Zdravim

Sorry, ze otravujem s takou blbostou, ale potrebujem zvyraznit
jeden vybrany riadok v TDBGrid. Takze som si osetril
udalost OnDrawColumnCell.

Viz. kod :

with Sender as TDBGrid do
begin
if gdSelected in State then
begin
Canvas.Brush.Color := clYellow;
Canvas.Font.Color := clBlack;
end
else Canvas.Brush.Color:=clWhite;
DBGrid3.DefaultDrawColumnCell(Rect,DataCol,Column,State);
end;

Vsetko je OK, akurat, ze sa mi vyfarbi vzdy len jeden stlpec
(a ja :-) samozrejme potrebujem cely riadok).

Neviete niekto, co mam zle?

Uz som to kedysi davno robil, len teraz si zaboha nemozem spomenut ....

[...]

[*] Radek Voltr <voltr(zv)eleasoftware(tec)com> - 01.12.2006 13:34:02

Uzivatel ktery COM server registroval a ktery je pripojeny pres Terminal
je stejny nebo ne ?

[*] Petr Kejval <petr.kejval(zv)worldonline(tec)cz> - 01.12.2006 13:26:01

Ahoj,
ja pouzivam neco takoveho:

type THookCustomGrid = class(TCustomGrid);
procedure TFMain.DBGrid2DrawColumnCell(Sender: TObject; const Rect: TRect;
DataCol: Integer; Column: TColumn; State: TGridDrawState);
begin
if (Rect.Top =
THookCustomGrid(Sender).CellRect(THookCustomGrid(Sender).Col,THookCustomGrid(Sender).Row).Top)
and (not (gdFocused in State) or not TDBGrid(Sender).Focused) then
begin
if TDBGrid(Sender).DataSource.DataSet.FieldByName('TypPosty').Value > 3
TDBGrid(Sender).Canvas.Brush.Color := $00F3F0FF;
if Column.Field.FieldName = 'CisloJednaci' then
begin
TDBGrid(Sender).Canvas.Brush.Color:=clYellow;
TDBGrid(Sender).Canvas.Font.Color:=clRed;
TDBGrid(Sender).Canvas.Brush.Color := $FFF3F7;
if Column.Field.FieldName = 'CisloJednaci' then
begin
TDBGrid(Sender).Canvas.Brush.Color := clGreen;
TDBGrid(Sender).Canvas.Font.Color:=clBlue;
end else if not (gdFocused in State) then
begin
TDBGrid(Sender).Canvas.Brush.Color := clInfoBk;
[...]
TDBGrid(Sender).DefaultDrawColumnCell(Rect,DataCol,Column,State);
end;

Za jmena poli si dosad svoje a pohraj si s barvami.

Petr Kejval

> [...]
>
> Neviete niekto, co mam zle?
>
> Uz som to kedysi davno robil, len teraz si zaboha nemozem spomenut ....

[*] Lebeda David <david.lebeda(zv)comarr(tec)cz> - 01.12.2006 13:42:03

> [...]
> end;
>
> Vsetko je OK, akurat, ze sa mi vyfarbi vzdy len jeden stlpec
> (a ja :-) samozrejme potrebujem cely riadok).

to bude tim, ze stav gdSelected bude mit jen jedna bunka. Pokud neni mozne
v DBGrid.Options zapnout RowSelect, bude treba vybarvovany radek
identifikovat jinak nez podle gdSelected - napr. podle ID, RecNo apod.

David Lebeda

COM a provoz na terminalovem serveru

[*] Milan Tomes <delphi(zv)haida(tec)cz> - 01.12.2006 13:46:03

No pri testech jsem byl prihlaseny jako lokalni admin. Registroval jsem
to a take jsem schvalne zkousel odregistraci a nic resp. vse korektne
probehlo nicmene zadny pokrok

Radek Voltr napsal(a):
> Uzivatel ktery COM server registroval a ktery je pripojeny pres Terminal
> je stejny nebo ne ?

[*] Ivan Dulgerov <ivan.dulgerov(zv)sazp.sk> - 01.12.2006 13:44:03

Ivan Dulgerov wrote / napisal(a):
> Vsetko je OK, akurat, ze sa mi vyfarbi vzdy len jeden stlpec
> (a ja :-) samozrejme potrebujem cely riadok).
>
> Neviete niekto, co mam zle?
> *Takze odpoviem si sam :
* treba prepnut vlastnost dgRowSelect := True
:-))