idSMTP z INDY D7

[*] Ing. Roman Lostak <roman(zv)irl(tec)cz> - 26.3.2007 19:56:56

Dobry den,

mam problemek s komponentou idSMTP z INDY. Pokud pomoci techto komponent
odeslu mail, prijemce ho obdrzi jako SPAM. Nevite nekdo jak to posilat aby
to nebylo jako SPAM???
S pozdravem
Roman Lostak

Registrace DCOM serveru

[*] Martin Koran <info(zv)komar(tec)cz> - 26.3.2007 19:38:55

hm, to vypada na uzivatelska prava -
- zkusit to pod administratorskym uctem
- zkontrolovat nastaveni COM Security v Computer properties (Component
services konzola),
v XP SP2 jsou navic Edit Limits
- zkontrolovat nastaveni identity ve vlastnostech COM serveru
mel by byt System account pro sluzbu, jinak Interactive user
- ted me jeste napadl firewall v XP...
S pozdravem
Martin Koran

Martin Koran
Podebradova 877
440 01 Louny

tel.: +420 415 654 019
fax: +420 415 655 385
hotline: +420 602 423 372

mailto:martin.koran(zv)komar(tec)cz
http://www.komar(tec)cz
ICQ#: 151332479
MSN Messenger: info(zv)komar(tec)cz
SKYPE: martin.koran

odpojovani Firebirdu 1.53

[*] radek <radek_456(zv)seznam(tec)cz> - 26.3.2007 19:30:54

Zdravim,

uzivatele jedne me aplikace pouzivajici Firebird 1.53 si stezuji ze kdyz
nejakou dobu nepracuji v mem programu a maji ho jen schozeny na liste tak se
jim potom objevi chybova hlaska ve smyslu ze databazovy server ukoncil
pripojeni. Je mozne ze Firebird pri necinnosti sam koncuje pripojeni ?
Pripadne kde se co nastavuje v konfiguraci Firebirdu aby se to nedelo ?

Radek

Firebird: Pridani velkeho poctu zaznamu s kontrolo

> Je treba se podelit o zakladni "detaily" situace:
> 1. V cem je to psane, nejlepe primo kod z aplikace
> 2. Jak se pracuje z transakcemi (cela akce v jedne explicitni transakci).
> 3. Jaky je plan toho selectu
> 4. Pouzivas prepare nebo nechas server vzdy spocitat provadeci
> plan (na kazdy
> select) ?
> 5. Zmeni se neco po backup a restore DB ?
> 6. Klic je jakeho typu ?
>
> Ten select je velmi rychly, problem bude nekde jinde.
> Slavek

Slavek to pise dobre, ocekavam, ze jeho otazky povedou primo k reseni.

Moje otazka je, zda bude rychlejsu ten selekt nebo vlastni kontrola FB na unique indexu. Tedy zda by nebylo dobre (schematicky)
try
insert
except
update

> [...]

Registrace COM by mela byt v poradku - lokalne to funguje.

Firebird: Pridani velkeho poctu zaznamu s kontrolo

[*] Karel Rys <delphi(zv)zas-me(tec)cz> - 26.3.2007 18:34:50

Cituji Petr Svejda <petr(zv)svejda(tec)cz>:

> Stale nemuzu vymyslet, jak pridat velke mnozstvi zaznamu (desetitisice) z
> CSV do FB tabulky pri soucasne kontrole na duplicitu.

Da se predpokladat, ze vetsi mnozstvi tech zaznamu bude duplicitnich?
Pokud ano, mohlo by se vyplatit nejprve udelat UPDATE tabulka SET ...
WHERE Klic=... a otestovat si, zda se nejaky zaznam zmenil. Nu a pokud
nezmenil, udelat teprve ten insert.

UPDATE Smazano a SET a.Datum='now' WHERE (a.Tabulka=:aTabulka)
and (a.Klic1=:aKlic1);
IF (ROW_COUNT=0) THEN
INSERT INTO Smazano (ID, Tabulka, Klic1, Datum)
VALUES (Gen_ID(gSmazano,1), :aTabulka, :aKlic1, 'now');

Karel Rys

Registrace DCOM serveru

[*] Martin Koran <info(zv)komar(tec)cz> - 26.3.2007 18:16:49

Mam

VXSrv.exe - aplikacni server (IVXServer, CoVXServer)
VXSrv.tlb - type library
VXKlient.exe - klient

Klient se pripojuje pres CoVXServer.CreateRemote(MachineName)

A ted co bych mel udelat

- Na serveru (WinXP Pro)

vxsrv.exe /regserver
vxserv.exe nastavit pres dcomcnfg (access, launch, identity)

- Na klientovi

tregsvr.exe vxsrv.tlb - zaregistrovat type library

Je to tak? Nebo jeste neco?

Zatim ty XP vzdoruji (The RPC Server is unavailable)

Firebird: Pridani velkeho poctu zaznamu s kontrolo

[*] Marek Dostal <konf(zv)agnis(tec)cz> - 27.3.2007 07:47:42

> - vytvorim tabulku s potrebnymi poli (jako svuj primary klic pouzivam
> guid32, pro kontrolu duplicity pouzivam index na textove pole -
> kod_vyrobku)

Zrychleni by mohl prinest index nad ciselnym polem, pristup pres textove
pole je pomalejsi. Jen si uz nevzpominam, kde poprve jsem se k teto
informaci dostal, abych ji mohl podlozit "fakty".

Marek Dostal
D7Prof, WinXP, FireBird 1.0, 1.5

Firebird: Pridani velkeho poctu zaznamu s kontrolo

[*] Slavomir Skopalik <skopalik(zv)elektlabs(tec)cz> - 27.3.2007 00:17:14

Takze:
1. Prosim podivej se, jaky plan se pouzije pro vykonani tohoto dotazu. Mozna
bude
nutne se pripojit a odpojit od databaze (a nebo bude problem v tom COLLATE).
2. Je zcela zbytecne v tomto pripade vubec pouzivat firebird, mnohem lepsi
bude tuto ulohu sverit TClientDataSetu, ktery umi indexy. Pripadne nejakou
velmi light komponentu pro praci s DBF.
3. Pri nalezeni zaznamu se neco pise do Mema, opet hruba chyba, obrovska
vykonova penalizace
4. Proc ma ta tabulka dva primarni klice (id a pole_3) ?
5. Proc je razeni COLLATE PXW_CSY (kazdy byte ma pak delky 3 byte v indexu)?
6. qSQL neco, predpokladam, ze se jedna o TIBSQL komponentu

Bez dalsich udaju jako je verze FB, provadeci plany, statistiky, pouzite
komponenty se asi dale nepohneme.

Slavek

> [...]
> - do tabulky pridam z prvniho CSV souboru polozky - probehne
> radove v sekundach
> - prochazim dalsi CSV soubor, vyhledam pomoci selectu (to je
> to pomale) polozku - kdyz najdu, tak edituji a upravim dalsi
> pole tohoto zaznamu, kdyz nenajdu, tak pridavam novy zaznam
> - takto to udelam se vsemi 5-ti CSV a dale vyslednou tabulku
> ruzne zkoumam a vysledek exportuji do XML
> - smazu databazi
>
> Jedna se tedy o jakysi jednorazovy konverzni mustek a
> Firebird mi slouzi jenom jako prostredek.

Firebird: Pridani velkeho poctu zaznamu s kontrolo

[*] Jiri Cincura <diskuze(zv)cincura(tec)net> - 27.3.2007 00:17:14

seznam1 wrote:
> Mam pocit, ze idealni by bylo mit neco jako
> http://dev.mysql.com/doc/refman/5.0/en/insert-on-duplicate.html
> ale kdyz to neni taxe to prece lehce da vyresit pomoci ulozene procedury.

Podobna vec je resp. bude ve FB 2.1.

--
Jiri {x2} Cincura
http://blog.vyvojar(tec)cz/jirka/ | http://www.ID3renamer.com

Firebird: Pridani velkeho poctu zaznamu s kontrolo

[*] seznam1 <grajcar1(zv)seznam(tec)cz> - 26.3.2007 23:09:09

Mam pocit, ze idealni by bylo mit neco jako
http://dev.mysql.com/doc/refman/5.0/en/insert-on-duplicate.html
ale kdyz to neni taxe to prece lehce da vyresit pomoci ulozene procedury.

Jenom by me zajimalo ktery z nasledujich stylu je mozny na firebirdu a ktery je nejrychlejsi:
select-insert/update - tohle jde urcite
update-if-insert - tohle jsem tu videl
try-insert-catch-update - tohle nevim

jak je to s rychlosti netusim a hodne by me to zajimalo.

Firebird: Pridani velkeho poctu zaznamu s kontrolo

[*] Petr Svejda <petr(zv)svejda(tec)cz> - 26.3.2007 23:07:09

Takze, cekam, az se autor puvodniho prispevku trochu vice rozepise o tom,
co vlastne dela.
-------------

Vidim, ze to bude asi obecnejsi problem, se kterym se pravdepodobne potyka
vice z vas. Zkusim to tedy popsat podrobneji.

Problem je nasledujici:

[...]

Tady jsou utrzky z procedur (bez omacky - snad to pro pochopeni bude
stacit):

// vytvoreni tabulky
with qSQL do
begin
Close; // pro jistotu
SQL.Clear;
SQL.Add('CREATE TABLE Export');
SQL.Add('(');
SQL.Add('ID CHAR(32) NOT NULL,');
SQL.Add('POCITADLO INTEGER NOT NULL,');
SQL.Add('ZDROJ Varchar(1000) CHARACTER SET WIN1250 COLLATE PXW_CSY,');

for i := 1 to 30 do
begin
SQL.Add('POLE_' + IntToStr(i) + ' CHAR(10) CHARACTER SET WIN1250
COLLATE PXW_CSY,');
end;
SQL.Add('PRIMARY KEY (ID)');
SQL.Add(')');
try
ExecQuery;

// vytvoreni indexu
with qSQL do
begin
Close; // pro jistotu
SQL.Clear;
SQL.Add('CREATE UNIQUE INDEX POLE_3 ON Export');
try
ExecQuery;

trSQL.Commit;

-----------------

with qSQLupdate do
begin
Close; // pro jistotu
SQL.Clear;
SQL.Add('UPDATE Export SET');
SQL.Add('ID = :id,');
SQL.Add('Pocitadlo = :pocitadlo,');
SQL.Add('Zdroj= :zdroj,');

for i := 1 to 29 do
begin
SQL.Add('POLE_' + IntToStr(i) + ' = :pole_' + IntToStr(i) + ',');
end;
SQL.Add('POLE_30 = :pole_30');

SQL.Add('where id = :id');

if not trSQL.Active then trSQL.StartTransaction;
Prepare;
trSQL.Commit;

with qSQLinsert do
begin
Close; // pro jistotu
SQL.Clear;
SQL.Add('INSERT INTO Export (Id, pocitadlo, zdroj,');

for i := 1 to 29 do
begin
SQL.Add('POLE_' + IntToStr(i) + ',');
end;
SQL.Add('POLE_30');

SQL.Add(') VALUES (:Id, :pocitadlo, :zdroj,');

for i := 1 to 29 do
begin
SQL.Add(':POLE_' + IntToStr(i) + ',');
end;
SQL.Add(':POLE_30)');

if not trSQL.Active then trSQL.StartTransaction;
Prepare;
trSQL.Commit;

// prepare duplicitniho zaznamu
with qSelect do
begin
Close; // pro jistotu
SQL.Clear;
SQL.Add('SELECT id FROM Export where POLE_3 = :pole_3');
prepare;

// pokusi se najit duplicitni zaznam
with qSelect do
begin
Close; // pro jistotu
if Length(list[2]) > 10 then
ParamByName('pole_3').AsString := Copy(list[2], 1, 10)
else
ParamByName('pole_3').AsString := list[2]; Open;
nalezene_id := FieldByName('id').AsString;
end;

if Length(nalezene_id) = 32 then
begin
memo1.Lines.Add(IntToStr(n) + ' - ' + list[2]);
// zapsani zaznamu
with qSQLupdate do
begin
ParamByName('id').AsString := nalezene_id;
ParamByName('Pocitadlo').AsInteger := n;
ParamByName('Zdroj').AsString := s;
for j := 1 to list.Count do
begin
if Length(list[j - 1]) > 10 then
ParamByName('Pole_' + IntToStr(j)).AsString := Copy(list[j
- 1], 1, 10)
else
ParamByName('Pole_' + IntToStr(j)).AsString := list[j -
1];
end;
ExecQuery;
// vlozeni zaznamu
with qSQLinsert do
begin
ParamByName('id').AsString := GetGuid32;
[...]

//----------------------------
-----------------------------

Petr Svejda

ISOFT

www.znalosti(tec)cz
www.isoft(tec)cz

Firebird: Pridani velkeho poctu zaznamu s kontrolo

[*] Karel Rys <delphi(zv)zas-me(tec)cz> - 27.3.2007 08:07:44

Petr Svejda dne 26 Mar 2007 v 23:07:

> SQL.Clear;
> SQL.Add('CREATE UNIQUE INDEX POLE_3 ON Export');
> try
> ExecQuery;

Fakt se tim ten index vytvori? Nema to byt neco jako:
CREATE UNIQUE INDEX Zbozi_CisloZbozi ON Zbozi (CisloZbozi);

Karel Rys

Firebird: Pridani velkeho poctu zaznamu s kontrolo

[*] Petr Fejfar <petr.fejfar(zv)seznam(tec)cz> - 27.3.2007 08:29:45

Dne Tue, 27 Mar 2007 00:17:14 +0200 Slavomir Skopalik
<skopalik(zv)elektlabs(tec)cz> napsal/-a:> Pripadne nejakou velmi light komponentu pro praci s DBF.

Ja bych ta to pouzil SQLite. Ta ma stejne jako MySQL:
- prikaz REPLACE
- klauzuli ON CONFLICT

Registrace DCOM serveru

> hm, to vypada na uzivatelska prava -
> - zkusit to pod administratorskym uctem
Testuju zatim jako administrator

> - zkontrolovat nastaveni COM Security v Computer properties (Component
> services konzola),
DCOM povolen.
Zabezpeceni COM jsem sice neupravoval (everyone nema pravo launch), ale u konkretniho serveru to nastaveno je (konfigurace DCOM.).
Stejne to nefunguje ani na access (tam implicitni pravo je), i kdyz je server explicitne spusten.

> v XP SP2 jsou navic Edit Limits
To jsem nasel jenom u COM+, tam jsem nesahal.

> - zkontrolovat nastaveni identity ve vlastnostech COM serveru
> mel by byt System account pro sluzbu, jinak Interactive user
Pro ladeni interaktivni uzivatel (administrator)

> - ted me jeste napadl firewall v XP...
Udelal jsem tam na svuj server VXSrv.exe vyjimku..

Problem nyni vidim nekde v komunikaci klient (Win2000) a server (WinXP).
Testuju doma, pocitace nejsou v domene.
Klient servera spolehlive vidi.
Server klienta NEVIDI !!!

Honza

> [...]

> - smazu databazi
> Jedna se tedy o jakysi jednorazovy konverzni mustek a Firebird mi slouzi

Pak asi databazi ani nepotrebuju, vystacil bych si s TClientDataSet.

Strukturu vyrobim pres FieldDefs.
Dobre si to naindexuju (IndexDefs).
Pak CreateDataSet.

CSV importuju "if FindKey then Edit else Append"
Muzu pak pripane dosti inteligentne fitrovat, vyhledavat, ...
Vsechno je v pameti, vsechno je rychle, desetitisice zaznamu to zvladne.

A pak provedu export do XML.
Je otazka, jaka struktura je pozadovana, ale na urcity zakladni tvar staci SaveToFile.

Firebird: Pridani velkeho poctu zaznamu s kontrolo

[*] Rostislav Lekes <rlekes(zv)atlas(tec)cz> - 27.3.2007 09:09:48

> Zrychleni by mohl prinest index nad ciselnym polem, pristup pres textove
> pole je pomalejsi. Jen si uz nevzpominam, kde poprve jsem se k teto
> informaci dostal, abych ji mohl podlozit "fakty".

Tohle posilali z HK-Software:
Meli test data, vzdycky dvojici tabulek s PK int,bigint a char(32),
provazane FK
Zkouseli naplnit tabulky INSERTy:
tbl1 master, 500 000 records
tbl2 detail, 5 000 000 records
(ve vysledcich je cas pro naplneni obou tabulek oznaceny INITDATA)
A potom:
select count(*) from tbl1 join tbl2 on tbl1.ID = tbl2.ID

Here are the results over all

Operation/Info Int32 Int64 GUID
DB Size 505 MB 550 MB 1030 MB
INITDATA 271s 275s 420s
Backup 49s 54s 90s
Restore 124s 127s 144s
Select 22s 22s 49s

Resume

The changes between Int64 and Int32 can almost be ignored, but
the changes to a GUID is a problematic design. The integer
datatypes will give you better performance.

Rosta

Oznaceni polozky v SELECT

[*] OnDraG <gebakonf(zv)centrum(tec)cz> - 27.3.2007 10:23:56

Pouzivam funkci (Ansi)QuotedStr, ktera obali retezec apostrofy, pokud se vyskytuje dalsi uvnitr
retezce, tak ho zdvoji.
... WHERE ID = ' + AnsiQuotedstr('Polozka')
Misto konstanty se tam muze pouzit i retezcova promenna a mam to osetrene, i kdyz obsahuje apostrofy
uvnitr promenne
OndraG

Zdenek Kubovec napsal(a):
> pokud chcete zapsat apostrof v retezci, pak jej musite zdvojit, cili
> var s: string;
> s := 'SELECT * FROM tabulka WHERE ID = ''polozka''';

Unable to scan program's PE header

[*] little_bobes(zv)centrum(tec)cz - 27.3.2007 11:20:00

Zdravim,

byl jsem donucen prenest Delphi (D4 c/s) do virtualniho systemu ve VMware
(Win2K) a po kompilaci programu se mi objevuje uvedena chyba (viz %subj%) a
nejde mi tim padem krokovat program (nejde ani spustit, protoze kompilator
nespravne provedl kompilaci zdrojaku).
Ale nedelaji to vsechny programy.

Poradite mi nekdo, kde jsem pripadne udelal chybu a co s tim mohu udelat?

Bob (D4 c/s, FB 1.5)

Registrace DCOM serveru

[*] Tomas Grepl <delphi(zv)kapsw(tec)cz> - 27.3.2007 13:34:09

Jan Sebelik wrote:
> Testuju zatim jako administrator
> Problem nyni vidim nekde v komunikaci klient (Win2000) a server
> [...]

Mas na obou pocitacich stejne pojmenovaneho uzivatele se stejnym heslem ?

Tomas

Firebird: Pridani velkeho poctu zaznamu s kontrolo

[*] jiri(zv)vojtek.biz - 27.3.2007 13:30:08

Ted budu trochu kacir,
ale pokud to pouzivate jen pro transformaci dat, nebylo by lepsi pouzit
nejaky ETL nastroj? Je je jich nekolik i zdarma k pouziti a bezne se s nima
zpracovavaji miliony zaznamu. A naklikat to je pomerne rychle. Nebudu tajit,
ze firma pro kterou delam ma vlastni produkt pod open source. Engine je
Clover a GUI je necekane CloverGUI a je to cele v jave jako plugin do
Eclipse., ale jsou i jine treba Bee atd... Pro popsanou praci mi to prijde
daleko lepsi a hlavne je to ZADARMO :) teda skoro - pokud to chcete pouzivat
komercne musite si GUI koupit za celkem levny peniz. JInak si ho muzete
stahnout.
S pozdravem Jiri Vojtek

Synapse THTTPSend.HTTPMethod

[*] Milan Tomes <delphi(zv)haida(tec)cz> - 27.3.2007 14:04:11

Zdravim,

mam drobny problem s metodou viy. %subject%.
Jde o to, ze v pripade korektniho odeslani dokumentu metodou POST, ale
pomale odpovedi serveru, se synapse tvari, ze vsechno probehlo v poradku
- tedy pravdepodobne se bude jednat o napravu HTTP 0.9 a take nekterych
chybnych serveru, ovsem me to ted prinasi nemale problemy.

Konkretne se jedna o nasledujici blok:

if Status100Error = '' then
s := FSock.RecvString(FTimeout); //<==== Tady dojde k timeoutu,
ale Synapse tuto chybu vesele ignoruje
if s <> '' then
Break;
until FSock.LastError <> 0;
if Pos('HTTP/', UpperCase(s)) = 1 then
begin
FHeaders.Add(s);
DecodeStatus(s);
{ old HTTP 0.9 and some buggy servers not send result }
s := s + CRLF;
WriteStrToStream(FDocument, s);
FResultCode := 0;
FHeaders.Add(Status100Error);

Zatim jsem to upravil nasledovne a zda se, ze vse funguje tak jak ma
(ovsem je zrusena podpora chybne napsanych serveru, ktere neodpovidaji):

[...]
if FProtocol = '0.9' then
begin
{ old HTTP 0.9 and some buggy servers not send result }
s := s + CRLF;
FDocument.Write(Pointer(s)^, Length(s));
FResultCode := 0;
FHeaders.Add(Status100Error);

OT: .NET Framework2

Da se nekde stahnout .NET Framework2 pro W2000? Jde mi jen o to, ze jsem dostal k otestovani jakysi programovy doplnek k systemu Abra ale nejde mi nainstalovat, instalacni program nahlasi ze .NET Framework2 nenasel a skonci.

RNDr Z.Kalhous
ToWare s.r.o.
kalhous(zv)eu(tec)cz
tel.:466 614 024

NET Framework2

[*] Ludek Finstrle <ludek.finstrle(zv)pzkagis(tec)cz> - 27.3.2007 14:54:15

> Da se nekde stahnout .NET Framework2 pro W2000?

Na strankach MS.

Luf

Unable to scan program's PE header

[*] little_bobes(zv)centrum(tec)cz - 27.3.2007 15:02:16

Tak si mohu nastesti odpovedet sam (nebo kdyby se to jeste nekomu nahodou
stalo):
bylo to zpusobeno tim, ze jsem zkompilovane programy ukladal do slozky,
ktera je sdilena s hlavnim systemem.
Jednoduche programy mu problem nedelaly, slozitejsi byly kamenem urazu.
Pri kompilaci na disk C: uz je vse OK.

> [...]
> nejde mi tim padem krokovat program (nejde ani spustit, protoze kompilator

[*] Pavel Malinsky <malinsky(zv)pmcom(tec)cz> - 27.3.2007 15:18:17

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=0856eacb-4362-4b0d-
8edd-aab15c5e04f5&displaylang=cs

PM

Event v dll

> Jak umoznit pripojeni procedury k udalosti, ktera vznikla v dll do
> uzivatelske aplikace (onevent)?
> Jak ji definovat v dll a jak ji volat?
> PS:
> Jak definovat nepovinne parametry

Pokud jsou parametry vhodne, zkusil bych to s PostThreadMessage.
Jinak si v DLL udelejte exportovanou funkci, ktera zaregistruje callback
(stdcall) a DLL pri udalosti zavola ten callback.
Nepovinne parametry v tomto pripade zrusit.

Event v dll

[*] Venca Zaruba <zaruba(zv)elastoform(tec)cz> - 28.3.2007 12:05:36

Ahoj,
Jak umoznit pripojeni procedury k udalosti, ktera vznikla v dll do uzivatelske aplikace (onevent)?
Jak ji definovat v dll a jak ji volat?
PS:
Jak definovat nepovinne parametry

Diky

Prijemny zbytek dne
Vasek Zaruba
8^)

FB2.1A1 x64

[*] Slavomir Skopalik <skopalik(zv)elektlabs(tec)cz> - 28.3.2007 22:04:14

Zdravim, tak me to nedalo a hned jsem zkusil, jak je ne tom s vykonem
FB2.1 pod WinXPx64.
HW: 2x DUAL CORE Opteron 265 na 1.8 GHz, 4GB RAM (2GB/node)
Testovan byl restore databaze o vysledne velikosti 5.5 GB (nejak se mi nedostava
casu si udelat poradny bench mark).

Vysledky:
Win32 verze
FB 2.0.1
Cas CPU: 1:08:55
Cas celkem: 1:25:18

Win64 verze
FB 2.1 Alpha 1
Cas CPU: 0:57:00
Cas celkem 1:11:18

Zrychleni o cca 17% je prijemne zrychleni, vypada to, ze programy pro Win64 maji
smysl.

Slavek

Ing. Slavomir Skopalik
Jednatel spolecnosti
Elekt Labs s.r.o.
Chaloupky 158
783 72 Velky Tynec
Mobil: +420 724 207 851
icq:199 118 333
e-mail:skopalik(zv)elektlabs(tec)cz
http://www.elektlabs(tec)cz

OT: Programator v CB

[*] seznam1 <grajcar1(zv)seznam(tec)cz> - 28.3.2007 19:52:05

(Tem kterym to vadi se predem omlouvam za opakovani nabidky po 2 tydnech.)

Hledame programatora v Delphi pro pracoviste v Ceskych Budejovicich se slusnym ohodnocenim,
pohyblivou pracovni dobou a s moznosti pracovat castecne (asi 50%) doma.
Mame zajem o dlouhodobou spolupraci (HPP nebo ZL).

Uvitame ale nevyzadujeme dalsi znalosti: SQL, HTML, JS, nemecky jazyk.

Odpovidejte prosim na mejl grajcar1(zv)seznam(tec)cz nebo ICQ 309463406.

Martin Grajcar.

synapse httpsend

[*] David Kopecek <david.kopecek(zv)hacktrack(tec)com> - 29.3.2007 15:39:27

Zdravim vsechny

chci se zeptat jestli nekdo z vas neresil v synapsi upload souboru s
progress barem. pouzivam HTTPSend a funkci ProxyHTTPPostFile a chtel
bych nejak zobrazit prubeh..

Paleta komponent v Delphi 2007 Win32

[*] Vaclav Halik <spravasd(zv)suz.cvut(tec)cz> - 29.3.2007 15:25:25

Zdravim,

> Nevite nekdo o nejakem figlu jak donutit D2007 aby ukazovaly klasickou paletu komponent a ne tu prisernost okopirovanou z Visual studia ?

dej tomu cas. Take mne to priserne pilo krev ale potom co
sem to musel pouzivat jsem si na to zvyknul tak, ze bych uz
za jinou nemenil. Nejvetsi vyhoda teto palety je to, ze je mozne
ji nechat zasouvat tak jako ve VS. Kdyz si na to zvyknes treba
na Notebooku ktery ma male rozliseni je to funkce k nezaplaceni.

Vaclav Halik

Predavani nepovinnych parametru

[*] Ondrej Kelle <o.kelle(zv)digitalpublishing.de> - 29.3.2007 15:07:24

> Jak nadefinovat parametry ve funkci, ktera bude v dll, aby
> jejich zadani bylo nepovinne (tak jak se vetsinou znaci v [] )?
> Napr:
> function _showposition(position:integer;
> [through:Integer]):Integer; stdcall;
>
> aby slo volat
> _showposition(75,59)
> ale i
> _showposition(75)

Snad postaci, ak si na strane aplikacie nadeklarujes volitelny parameter s
default hodnotou:

DLL:
function _ShowPosition(Position, Through: Integer): Integer; stdcall;
exports _ShowPosition;

Aplikacia:
function _ShowPosition(Position: Integer; Through: Integer = 0): Integer;
stdcall; external 'mylib.dll';

Predavani nepovinnych parametru

[*] Venca Zaruba <zaruba(zv)elastoform(tec)cz> - 29.3.2007 14:45:22

Ahoj,
[...]

Diky za nakopnuti

Prijemny zbytek dne
Vasek Zaruba
8^)

Paleta komponent v Delphi 2007 Win32

[*] Ondrej Kelle <o.kelle(zv)digitalpublishing.de> - 29.3.2007 14:33:21

> prechazim z Delphi 7 na Delphi 2007. Vicemene je vse ok, ale
> co mne neskutecne vytaci je paleta komponent. Nevim proc
> CodeGear nenechal paletu s komponentami v te podobe jako byla
> v Delphi 7 - zalozky s ikonami ve stejnem okne jako hlavni menu.
>
> Nevite nekdo o nejakem figlu jak donutit D2007 aby ukazovaly
> klasickou paletu komponent a ne tu prisernost okopirovanou z
> Visual studia ?

DDevExtensions podla vsetkeho obsahuje reimplementaciu starej palety:
http://andy.jgknet.de/dspeedup/index.php?page=DDevExtensions
Zatial existuje len pre BDS2005/2006, autor momentalne pracuje na verzii pre
D2007:
http://www.delphipraxis.net/post699199.html
Takze o nejaky cas snad budes mat uspokojive riesenie. Neskusal som to.

Ja osobne som mal tiez s novou paletou v BDS 2006 na zaciatku problemy, ale
postupom casu som si na nu zvykol a zda sa mi, ze je dokonca lepsia ako ta
stara. Je to asi otazka zvyku.

Tu je par stranok o novej palete v D2007:
http://jedqc.blogspot.com/2007/03/spacely-tool-palette-enhancement.html
http://17slon.com/blogs/gabr/2007/03/delphi-2007-tool-palette-changes.html
http://www.stevetrefethen.com/blog/Delphi2007ComponentPaletteImprovements.as
px

Paleta komponent v Delphi 2007 Win32

[*] Jonas Marian <jonas(zv)komercpoj(tec)cz> - 29.3.2007 13:25:17

Ahoj,

[...]

Dik Marian

Uchovani pozice v DBGridu

[*] Ludek Finstrle <ludek.finstrle(zv)pzkagis(tec)cz> - 29.3.2007 07:00:49

> --BeforePost:
> If tblPolozky.RecNo = 0 Then FieldByName('pozice').AsInteger:=RecNo+1
> else FieldByName('pozice').AsInteger:=RecNo;

Nejak nevidim, ze bys pri Insertu posouval pozice za prave vlozenym.

Luf

Uchovani pozice v DBGridu

[*] MAd <mad(zv)worldmail(tec)cz> - 29.3.2007 06:54:49

Zdravim konferenci,

mam DBGrid napojeny na MySQL databazi a vkladam do nej zaznamy pomoci
Append a Insert (podle toho, na kterou pozici chci zaznam vlozit).
Vytvoril jsem v tabulce navic sloupec "pozice", do ktereho se snazim
ukladat pozici zaznamu tak, aby pri znovunacteni zaznamu byla uchovana
zvolena pozice (po setrizeni podle sloupce "pozice"). To se mi vsak moc
nedari.

Ma nekdo napad nebo reseni, jak se to da naprogramovat ?

Ja to delam nasledujicim zpusobem, ale 100% to nefunguje:

Pri zavirani okna s dbgridem volam:

counter:=0;
DisableControls;
SortClear;
First;
while not Eof do
begin
counter:=counter+1;
Edit;
FieldByName('pozice').AsInteger:=Counter;
Post;
Next;
end;
EnableControls;
--BeforePost:
If tblPolozky.RecNo = 0 Then FieldByName('pozice').AsInteger:=RecNo+1
else FieldByName('pozice').AsInteger:=RecNo;
Dekuji, s pozdravem Michal Adamek

Objekt, ktory sposobil vynimku

[*] Stanislav ADAMCIK <konferencia(zv)stadas.sk> - 30.3.2007 10:00:45

dikes, velmi mi to pomohlo

Stano

delphin(zv)post(tec)cz wrote / napisal(a):
> Podivej se do JCL do adresare examples\windows\debug

Provoz FB 1.5 a FB 2 na jednom stroji

[*] Jonas Marian <jonas(zv)komercpoj(tec)cz> - 30.3.2007 09:52:44

Pokud das ke kazde aplikaci spravnou verzi gds32 tak to bude fungovat dobre. Co se tyka zavedeni dll do pameti, tak je dulezite nejenom jak se knihovna jmenuje, ale take cesta odkud se zavadi. Pri spusteni obou programu budes mit v pameti obe knihovny zvlast.

Marian

> [...]
> o to, jak se zachovat ke gds32.dll.
>
> Potrebuji na jednom stroji provozovat apl, ktere bezi proti
> 1.5 a dalsi, ktere bezi uz proti 2.0.
>
> Gds32.dll vyhodim ze system32 a dam primo ke kazde apl.
> tu spravnou gds32.dll, ale jak se to zachova? Do pameti se
> preci dll zavadi jen jednou, takze se to preci musi posekat ne?
>
> Dtto s fbclient, vsechny apl pouzivaji gbak, ktery se
> pochopitelne zavola v te spravne verzi pro prislusny server,
> ale opet bude v pameti jen jedna
> verze fbclient.
>
> Snad je to trochu srozumitelne, co se snazim pochopit a konzultovat

Data z Firebirdu do MSSQL 2005 Express

Ahoj, muzete mi poradit jak nejlepe prekopirovat data z FB 1.5 Win do DB MSSQL 2005 Express.

Provoz FB 1.5 a FB 2 na jednom stroji

[*] Pavel Malinsky <malinsky(zv)pmcom(tec)cz> - 30.3.2007 09:38:43

Ahoj,

muj dotaz souvisi trochu s predchozim dotazem ohledne FB15 na WV.

[...]

Lokalni pripojeni k FB na Vistach

[*] Pavel Malinsky <malinsky(zv)pmcom(tec)cz> - 30.3.2007 09:28:42

Ahoj,

> Local connection tam nefaka kvuli security policies (kdyz ti
> bezi jako
> service). Ale jde to vyresit jednoduse. Bud se pripoj pres
> TCP/IP nebo
> nahod FB jako aplikaci a nebo pridej k IpcName prefix 'Global\' ve
> firebird.conf.

- me osobne se to pomoci opravy IpcName presto nepodarilo zprovoznit :(.
- co se tyce spusteni jako apl. , ne jako sluzby, tak jdes s vykonem dolu

viz treba:

http://ibdeveloper.blogspot.com/2007/02/does-firebird-run-on-windows-vista.h
tml

a take:
http://tracker.firebirdsql.org/browse/CORE-1133

!! - > http://tracker.firebirdsql.org/browse/CORE-1154

Prechazime na FB 2, protoze klienti zacinaji kupovat nova PC
kam si berou WV.

PM

Lokalni pripojeni k FB na Vistach

[*] Jiri Cincura <diskuze(zv)cincura(tec)net> - 29.3.2007 23:01:57

Myslim, ze je toto diskuskutovano v Release Notes a i v QSG.

[...]

[*] Martin Burle <mburle2(zv)volny(tec)cz> - 29.3.2007 22:49:56

Ahoj vsem ,

pouzivam FB 1.5, IBX, klasicke lokalni pripojeni k databazi. Na Windows
Vista se mi podarilo pripojit k databazi jedine pomoci lokalni smycky.
Netusite nekdo, zda to nejde i bez te smycky?

Martin

synapse httpsend

[*] Ivan Dulgerov <idulgerov(zv)stonline.sk> - 29.3.2007 20:33:47

Zdravim
> chci se zeptat jestli nekdo z vas neresil v synapsi upload souboru s
> progress barem. pouzivam HTTPSend a funkci ProxyHTTPPostFile a chtel
> bych nejak zobrazit prubeh..
*Upload nie, ale riesil som download.
*Snad ti to pomoze (dufam, ze to nie je prilis dlhe ;-))) :
Windows, Messages, SysUtils, Classes, Graphics, Controls, Forms,
Dialogs, httpsend,synautil,ftpsend, blcksock,StdCtrls, Gauges,
ComCtrls,TypInfo;

Edit1: TEdit;
Gauge1: TGauge;
procedure Status (Sender: TObject; Reason: THookSocketReason;
const Value: String);
private
function HttpGetBinaryProces(const URL: string; const Response:
TStream): Boolean;
THookSocketStatus = procedure(Sender: TObject; Reason: THookSocketReason;
const Value: string) of object;
SizeIN: integer = 0;
HTTP: THTTPSend;
implementation

{$R *.dfm}
(******************************************************************************)
function TForm1.HttpGetBinaryProces(const URL: string; const Response:
TStream): Boolean;
var
Size: Integer;
s:String;
begin
HTTP := THTTPSend.Create;
Http.Sock.OnStatus:=Form1.Status;
Gauge1.MaxValue:= VelkostStahovanehoSuboru; /// treba zistit dopredu
try
Result := HTTP.HTTPMethod('GET', URL);
if Result then
begin
Response.Seek(0, soFromBeginning);
Response.CopyFrom(HTTP.Document, 0);
HTTP.Free;
(******************************************************************************)
var FSTR : TFileStream;
HTTP : THttpSend;
i : integer;
ftp : TFTPSend;
begin
FSTR:=TFileStream.Create('C:\Documents and
Settings\dulgerov\Desktop\update.zip',fmCreate);
HttpGetBinaryProces(Edit1.Text,FSTR,Gauge1); /// Edit1.Text je URL
FSTR.Free;
end;
(******************************************************************************)
procedure TForm1.Status(Sender: TObject; Reason: THookSocketReason;
const Value: String);
var v: String;
begin
v := getEnumName (typeinfo(THookSocketReason), integer(Reason)) + ' '
+Value;
if (reason=hr_readcount) then
begin
SizeIn:=SizeIn+StrToInt64Def(Value,0);
Gauge1.Progress:=SizeIN;
end;
application.ProcessMessages;
end;
(******************************************************************************)

Dalsi studijny material je na :
http://synapse.ararat(tec)cz/wiki/index.php?page=OnStatus
http://www.mail-archive.com/synalist-public(zv)lists.sourceforge.net/msg00966.html

Delphi5 Prof+ SP1, Delphi 4 St, Win XP Porf. + SP1, Win98 SE
mail : idulgerov(zv)stonline.sk
ICQ : 190698607

Objekt, ktory sposobil vynimku

[*] Ivan Dulgerov <idulgerov(zv)stonline.sk> - 29.3.2007 18:59:40

*Alebo este http://www.madshi.net/

> [...]

> objekte nastala vynimka ?

Podivej se do JCL do adresare examples\windows\debug

[*] Stanislav ADAMCIK <konferencia(zv)stadas.sk> - 29.3.2007 16:57:32

Nazdar,

ako by som zistil v udalosti Application.OnException, ze v ktorom
objekte nastala vynimka ?

Stano

Provoz FB 1.5 a FB 2 na jednom stroji

[*] Pavel Malinsky <malinsky(zv)pmcom(tec)cz> - 30.3.2007 10:12:46

Tak to je pak jina, to je potom v poradku, pokud se zavedou
obe a kazda apl bude pouzivat tu co ma usebe.

Dik za upresneni PM

Provoz FB 1.5 a FB 2 na jednom stroji

[*] Slavomir Skopalik <skopalik(zv)elektlabs(tec)cz> - 30.3.2007 10:48:48

Nijak, pouzij tu, ktera se ti bude vice libit.
Ne ted vazne, opravdu na tom nezalezi, z libovolne
gds32.dll se pripojis k libovolnemu serveru (jen s nekteryma
omezenima, napriklad pokud server nepodporuje neco, tak
to nebude podporovat ani tak knihovna).
Prakticky je lepsi pouzit knihovnu novejsi verze, jelikoz
je zpetne kompatibilni a ma vsechny "vychytavky" posledni
verze.

Slavek

> Jak sem psal, preklapim jednu apl na FB2.
> Provoz FB 15 a FB2 na jednom stroji neni
> problem - proste kazdy bude mit svuj port, ale jde
> o to, jak se zachovat ke gds32.dll.

Provoz FB 1.5 a FB 2 na jednom stroji

[*] Pavel Malinsky <malinsky(zv)pmcom(tec)cz> - 30.3.2007 11:10:49

No a sme u toho, takze neplati odpoved pred chvili, ze se zavedou
do pameti obe, vzdy ta, ktera bude u exe? Aby se skutecne pouzila
ta "spravna"(kterou bych si pral) ?
Dtto pokud se spusti treba gbak, pouzije fbclient tu co ma u sebe ?

Dekuji PM

Lokalni pripojeni k FB na Vistach

[*] Martin Burle <mburle2(zv)volny(tec)cz> - 30.3.2007 11:50:52

> - me osobne se to pomoci opravy IpcName presto nepodarilo zprovoznit
> :(.
> - co se tyce spusteni jako apl. , ne jako sluzby, tak jdes s vykonem
> dolu

Souhlas, navic produkuji defacto krabicovy sw a jakekoli komplikace
instalace serveru jsou na zavadu.

> Prechazime na FB 2, protoze klienti zacinaji kupovat nova PC

Ano, neda se nic delat, protoze FB 1.5 na WV nutno instalovat s prepinacem,
coz je opet problem.

BTW, Visty nam byl cert dluzen :(

Martin

Provoz FB 1.5 a FB 2 na jednom stroji

[*] Slavomir Skopalik <skopalik(zv)elektlabs(tec)cz> - 30.3.2007 11:46:52

Ja se ti snazim vysvetlit zbytecnost tve snahy, nic vic.
Tak nejak jsi mi zatim nevysvetlil, proc by se mela pouzivat
pokazde jina knihovna.
Od fb1.0 k tomu jiz neni duvod (na rozdil od dob Borlandu,
kde najit funkcni gds32 dll byl zazrak, neb v kazde verzi
byl problem s jinym protokolem).
U fb plati, ze nejlepsi je pouzit gds32.dll z posledni nejvissi
stabilni verze.

gbak pouzije tu knihovnu, kterou najde jako prvni, tj. nejdrive
tu, ktera bude v jeho adresari.

Slavek

> [...]
> skutecne pouzila ta "spravna"(kterou bych si pral) ? Dtto
> pokud se spusti treba gbak, pouzije fbclient tu co ma u sebe ?

[*] Pavel Malinsky <malinsky(zv)pmcom(tec)cz> - 30.3.2007 12:28:55

No to jsou, ale i instalace se da zaridit slusnym instalakem, ktery
to vsechno operativne zaridi...a na vyjimky :)))

> Ano, neda se nic delat, protoze FB 1.5 na WV nutno instalovat
> s prepinacem,
> coz je opet problem.

Je to resitelne opet instalakem, ale -a sem pouzil naposledy nekde
u W98 :)

Ale je treba domyslet do dusledku zakaznika co ma 1.5 a 2.0,
proto ten muj thread "Provoz FB 1.5 a FB 2 na jednom stroji".

> BTW, Visty nam byl cert dluzen :(

To zas ne...

Dekuji PM

Provoz FB 1.5 a FB 2 na jednom stroji

[*] Pavel Malinsky <malinsky(zv)pmcom(tec)cz> - 30.3.2007 12:22:54

Ja to cele chapu, jen sem se asi blbe(nebo malo) vyjadril.
Jde o to, ze pokud moje apl nad FB2 bude bezet nekde,
kde zakaznik bude provozovat jinou FB apl proti 1.5tce, tak
abych nenarazil na to, ze si moje dvojkova apl sahne pro 1.5kovou
gds a prestane to chodit.

> gbak pouzije tu knihovnu, kterou najde jako prvni, tj. nejdrive
> tu, ktera bude v jeho adresari.

Dik za potvrzeni.

Dekuji PM

Provoz FB 1.5 a FB 2 na jednom stroji

[*] Slavomir Skopalik <skopalik(zv)elektlabs(tec)cz> - 30.3.2007 12:46:56

Pokud si nactec dll, vytahnes verzi a kdyz neni pres
to co ma, tak hodis vyjimku, tak ano tak ti to nebude fungovat.

Ale proc nevo takoveho dela, fakt nevim.

Moje programy bez problemu funguji s gds od verze FB 1.0
az po nejnovejsi, opravdu nevim, kde je problem (neplest
s SQL, bavime se pouze o gds32.dll).

Slavek

PS: Co je to dvojkova aplikace ?> Ja to cele chapu, jen sem se asi blbe(nebo malo) vyjadril.
> [...]
> kde zakaznik bude provozovat jinou FB apl proti 1.5tce, tak
> abych nenarazil na to, ze si moje dvojkova apl sahne pro

[*] Martin Burle <mburle2(zv)volny(tec)cz> - 30.3.2007 12:58:57

> No to jsou, ale i instalace se da zaridit slusnym instalakem, ktery
> to vsechno operativne zaridi...a na vyjimky :)))

Za predpokladu ze tam FB uz neni nainstalovan od nekoho jineho.

> Je to resitelne opet instalakem, ale -a sem pouzil naposledy nekde
> u W98 :)

-a neznam, ale je nutno pouzit /nocpl kvuli ovladacim panelum.

> To zas ne...

To by byla flame....

Martin

Lokalni pripojeni k FB na Vistach

[*] Slavomir Skopalik <skopalik(zv)elektlabs(tec)cz> - 30.3.2007 12:22:55

Jako server, kdyz pobezi jako aplikace tak pobezi pomaleji ?
Chapu to spravne ?
Je nejake vysvetleni proc (opravdu se ptam na server, ne na gbak s -v) ?

Slavek

> - co se tyce spusteni jako apl. , ne jako sluzby, tak jdes s
> [...]

[*] Pavel Malinsky <malinsky(zv)pmcom(tec)cz> - 30.3.2007 13:04:58

V tom se asi neshodnem(mozna si nerozumime),
ale to nevadi, podstatne je, ze si apl opravdu vezme gds,
kterou ma u sebe.

> PS: Co je to dvojkova aplikace ?

Apl, ktera je psana pro FB2

PM

Provoz FB 1.5 a FB 2 na jednom stroji

[*] Slavomir Skopalik <skopalik(zv)elektlabs(tec)cz> - 30.3.2007 13:19:00

Ale zde je preci podstatna verze serveru, nikoliv verze dll.
Napriklad pouzivam PHP 4.1.1., ktere pouziva nejakou predpotopni
gds32.dll proto vsem FB serverum (a vyuzivam vsech SQL funkci
novych FB).

Slavek

> Apl, ktera je psana pro FB2

Lokalni pripojeni k FB na Vistach

[*] Pavel Malinsky <malinsky(zv)pmcom(tec)cz> - 30.3.2007 13:12:59

Prave proto "az na vyjimky" :)

> -a neznam, ale je nutno pouzit /nocpl kvuli ovladacim panelum.

Na WV, poustim v HKLM\..\Run: Firebird fbguard.exe -a ,
pak funguje lokalni pripojeni.

PM

Lokalni pripojeni k FB na Vistach

[*] Pavel Malinsky <malinsky(zv)pmcom(tec)cz> - 30.3.2007 13:31:01

> Jako server, kdyz pobezi jako aplikace tak pobezi pomaleji ?

Jak sem se docet, tak davam dal, podrobnosti asi Pavel Cisar.

> Chapu to spravne ?

Ja to tak pochopil. Vyjadreni Pavla C. by asi velmi bodlo.

> Je nejake vysvetleni proc (opravdu se ptam na server, ne na
> [...]

[*] Pavel Malinsky <malinsky(zv)pmcom(tec)cz> - 30.3.2007 13:29:00

Pokud nekam budu davat svoji apl, ktera pouziva FB 2
a dotycny bude provozovat i FB 1.5 s gds nekde v system32,
tak budu chtit pouzivat svoji nejnovejsi co budu mit u sebe,
o to slo.

> [...]
> Napriklad pouzivam PHP 4.1.1., ktere pouziva nejakou predpotopni
> gds32.dll proto vsem FB serverum (a vyuzivam vsech SQL funkci

[*] Slavomir Skopalik <skopalik(zv)elektlabs(tec)cz> - 30.3.2007 13:49:02

Pokud narazis na tuhle poznamku:

If you run Firebird as fbserver -a, local protocol will work on Vista, but ~20%
slower than on Windows XP. So, get into the way to use tcp (localhost)
connection.

Tak v tom odstavci se rika, ze jako sluzba to nejelo VUBEC a jako aplikace o 20%
pomaleji nez v XP.
Takze dovozene tvrzeni, ze aplikace jsou ve vistach pomalejsi, nez sluzby je
zcela mylne.

Slavek

> Jak sem se docet, tak davam dal, podrobnosti asi Pavel Cisar.

> Ja to tak pochopil. Vyjadreni Pavla C. by asi velmi bodlo.

Lokalni pripojeni k FB na Vistach

[*] Pavel Malinsky <malinsky(zv)pmcom(tec)cz> - 30.3.2007 14:05:03

> [...]
> jako aplikace o 20%
> pomaleji nez v XP.
> Takze dovozene tvrzeni, ze aplikace jsou ve vistach

Ja si to dovodil jinak, proste pokud budu chtit 1.5 provozovat
na WV tak jedine jako apl, a tim padem prijdu o vykon.
A jestli moje vyjadreni nekdo pochopil tak, ze tvrdim
"sluzby jsou ve WV vykonnejsi nez aplikace" tak se omlouvam...

Nove clanky na CodeGear Developer Network

[*] rkubat(zv)email(tec)cz - 30.3.2007 13:12:59

Vazeni pratele,

dovoluji si vas upozornit na tri nove dokumenty
o Delphi na CodeGear Developer Network:

Nove vlastnosti IDE od Delphi 7:
http://dn.codegear.com/article/34323

Nove vlastnosti jazyka a kompilatoru od Delphi 7:
http://dn.codegear.com/article/34324

Nove vlastnosti VCL od Delphi 7:
http://dn.codegear.com/article/34325

S pranim krasneho vikendu, -- Richard Kubat, Borland s.r.o.

Lokalni pripojeni k FB na Vistach

[*] Slavomir Skopalik <skopalik(zv)elektlabs(tec)cz> - 30.3.2007 14:39:06

Ne to jsi to pochopil spatne.
Prijdes o vykon (ve srovnani s XP), pouze pokud budes pouzivat local protocol.
Pokud pouzijes TCP tak je vykon stejny (ovsem obvykle nizsi, nez u local
protocol).
Navic prijdes o vykon jen ve specifickych pripadech (backup neni uplne bezna
operace,
jelikoz je enorme narocna prave na protokol, kdy se provadi obrovske mnozstvi
round tripu).
Zvlaste pokud ma kratke radky a velke mnozstvi :)).

Ja bych jen nerad, aby z toho nevznikla nejaka fama, ktera se opira o pochybny
test
(test ma vypovidaci schopnost o rozdilu kernelu XP a WV v oblasti PIPES), ktery
je prelozen z EN do CZ jeste pochybnejsim zpusobem (tve tvrzeni vypada asi
takto:
na zaklede pozorovani D1 po dopravni nehode jsme usoudili, ze vsechny silnice v
CZ
jsou totalne ucpane, nejezdete do CZ).

Slavek

> [...]
> A jestli moje vyjadreni nekdo pochopil tak, ze tvrdim
> "sluzby jsou ve WV vykonnejsi nez aplikace" tak se omlouvam...

TTNTDBGrid nezobrazuje UNICODE

[*] Tomas Krejzek <tomas.krejzek(zv)kpsys(tec)cz> - 30.3.2007 14:57:07

Ahoj mam trosku problem dokopat TNT komponenty aby zobrazovaly znaky v UNICODE,

pouzivam FB 1.5.4
pripojuju se pres jak IBX komponenty, zkousel jsem i SQLDirect komponenty a CoreLab IB
AccessComp., ale i kdyz nastavim znakovou sadu klienta na UNICODE_FSS tak mi to nezabere
(u SQLDIR, AC jsem zkousel i UTF8)
mam tabulku - poradi, unicode(azbuka), latinka(preklad) a bohuzel porad vidim rozsypany
caj. Pritom kdyz tam vlozim ceske znaky tak mi je zobrazi korektne.

Mam nekde neco nastavovat, aby to TNT zacalo zobrazovat unicode?

Diky Tom

Lokalni pripojeni k FB na Vistach

[*] Pavel Malinsky <malinsky(zv)pmcom(tec)cz> - 30.3.2007 15:39:10

Pokud se uvadi, ze http://tracker.firebirdsql.org/browse/CORE-1154 . Tak
se nad FB 1.5 na WV musim zamyslet jako o celku. Gbak byla prvni
vec ktera mi proste na WV neprosla (v pripade 1.5 serveru bezici jako
service).

> Navic prijdes o vykon jen ve specifickych pripadech (backup
> neni uplne bezna

OK, jake jsou dalsi specificke pripady, vis o necem ? Netusim
co muze byt "specificky" pripad, co me v pripade 1.5 na WV ceka...?

Proto proste radeji postupne zacnu vsechno preklapet na FB2...

> [...]
> tvrzeni vypada asi
> takto:
> na zaklede pozorovani D1 po dopravni nehode jsme usoudili, ze

Ale no tak...

PM

Data z Firebirdu do MSSQL 2005 Express

pokud se jedna o jednorazovy import, myslim si nejjednodusi
bude pouzit ODBC zdroj a import v MSSQL. Stahni si
MS management tool (snad je ten nazev spravne) je za registraci.

Nenechte se nachytat! Internet nemusi byt drahy. Pripojte se s VOLNY
od 349 Kc.
Vice informaci na http://adsl.volny(tec)cz nebo na telefonu 800 880 842.

Ceny v CZ versis USA was: Nove clanky na CodeGear

[*] Pavel Malinsky <malinsky(zv)pmcom(tec)cz> - 31.3.2007 18:30:59

A propo jeste k tomu verzovani, pokud doslo u toho
BDS2006 k vydani update, ktery nebyl problem stahnout a nainstalovat
i bez PS, tak pokud se to zachovalo stejne jako update pro D7 tak se
zvysovala 3. a 4. pozice verze (tusim 7.0.3.455 na 7.0.8.1).

Proto se klidne ptam znovu, na co by byl narok v pripade
BDS2006 s PS, krome nabidky reseni tech tri tech. problemu.
Vysel nejaky update jen pro uzivatele PS?

PM

Ceny v CZ versis USA was: Nove clanky na CodeGear

[*] Petr Zahradnik <clexpert(zv)clexpert(tec)cz> - 31.3.2007 18:34:59

Puvodni zprava ze dne 31.3.2007 od Martin Burle:

> No, myslim ze chapu rozdil mezi update a upgrade docela dobre. Ta
> veta je pastnuta ze stranky, kde se vysvetluje, co ze je to
> Support&Maintenance (coz je podle me to same, cemu cesky Borland
> rika Pojisteni). Rika, ze pokud si to koupim, pak budu mit pristup
> ke vsem updatum a upgradum, ktere vydaji. A me pripada divne, proc
> by zminovali neco, na co mam narok tak jako tak.

Ale oni nelzou, budes je mit k dispozici. Ale hlavne, nejde ani tak o
ty updaty, ktere mohou byt dostupne klidne pro vsechny, jde hlavne o
upgrade. A o tom to cele je.

Ceny v CZ versis USA was: Nove clanky na CodeGear

[*] Pavel Malinsky <malinsky(zv)pmcom(tec)cz> - 31.3.2007 18:12:58

Ahoj,

> [...]
> Pred rokem jsme koupili BDS 2006 bez pojisteni
> a vsechny updaty mame k dispozici. Vse jde stahnout
> a nainstalovat. Proc by na to nemel byt narok ?

No prave ze sem to cet i v ceskem prekladu na Borlandu
a podle me to zas takova hovadina neni:
Vyuzijete-li programu pojisteni software, mate nasledujici vyhodu:
- Ziskate zdarma vsechny upgrade (zvyseni cisla pred desetinnou teckou v
oznaceni verze),
pripadne meziverze (zvyseni prvni cislice za desetinnou teckou v oznaceni
verze),
ktere Borland vyda v prubehu jednoho roku po Vasem nakupu produktu

> Poradne si prectete co tam pisou, je to o necem uplne
> jinem nez o updatech.

O cem? POkud dostanu updaty tak naco mi je PS (pominu-li
tresnicku na dortu - vyreseni tri technickych problemu)?

Obavam se, ze resime z nasi strany neresitelne,
podstatna by byla odpoved z Borlandu.

PS: Ceny bych prepoctem kurzu neresil, kdysi u D7 to bylo
jeste k diskuzi...

PM

Ceny v CZ versis USA was: Nove clanky na CodeGear

[*] Martin Burle <mburle2(zv)volny(tec)cz> - 31.3.2007 17:54:56

> [...]

me pripada divne, proc by zminovali neco, na co mam narok tak jako tak. A
proto si narozdil od Vaclava nejsem jist ze updaty budou k dispozici pro
vsechny.

A k tomu polopatickemu vysvetleni - paklize bude update znamenat zaroven
zvyseni cisla za teckou, pak bude jen pro predplatite a hotovo.

Asi bude nejlepsi, kdyz se k tomu vyjadri nekdo z Borlandu, abychom i my
mene chapavi meli zcela jasno, jak to vlastne je a bude.

Martin

Ceny v CZ versis USA was: Nove clanky na CodeGear

[*] Petr Zahradnik <clexpert(zv)clexpert(tec)cz> - 31.3.2007 17:02:53

> [...]

> kterou jsem to citoval, tj. "Access to all product updates and
> upgrades released during the term of the agreement", je podle me
> minimale matouci, nebot pokud jsou updaty dostupne vsem
> registrovanym uzivatelu pak nechapu proc jsou zminovany jako benefit
> plynouci z pojisteni.

Ta veta vubec neni matouci. Ja ji chapu. Zkus se zamyslet nad tim,
jaky je rozdil mezi slovicky UPGRADE a UPDATE. Protoze tu vetu jsi
sice krasne opsal, ale pak jedno z tech slovicek bud nevidis, a nebo
nechapes, v cem se tato dve slovicka od sebe lisi.

A jak uz jsem napsal, Borland CZ to ma CESKY napsane na webu - to za
ty prachy, o kolik je to drazsi nez pri pouhem prepoctu dolaru na
korunu, proste prelozili do cestiny a vysvetlili uplne polopate... a
ten rozdil v cene je tedy podle me plne zaslouzeny:

http://shop.borland(tec)cz/shop/template_category.php?id=66

Ceny v CZ versis USA was: Nove clanky na CodeGear

[*] Martin Burle <mburle2(zv)volny(tec)cz> - 31.3.2007 16:42:52

> [...]

benefit plynouci z pojisteni.

Martin

Ceny v CZ versis USA was: Nove clanky na CodeGear

[*] Petr Zahradnik <clexpert(zv)clexpert(tec)cz> - 31.3.2007 15:48:48

Puvodni zprava ze dne 31.3.2007 od Ing. Milan Bartos - OPTIMAL SOLUTIONS CZ s.r.o.:

> [...]

v konferenci?

Ceny v CZ versis USA was: Nove clanky na CodeGear

[*] Ing. Milan Bartos - OPTIMAL SOLUTIONS CZ s.r.o. <milan.bartos(zv)optimalsolutions.c - 31.3.2007 15:34:47

> [...]
> a nainstalovat. Proc by na to nemel byt narok ?
>
> Poradne si prectete co tam pisou, je to o necem uplne

Ahoj,

tohle vsechno je mozne a asi pravda, jen si myslim, ze pokud to tak
presne vis, nemusis se cilit, ale muzes to vsem neznalym jednoduse
vysvetlit.

Diky predem

Milan

Ceny v CZ versis USA was: Nove clanky na CodeGear

[*] Vaclav Halik <spravasd(zv)suz.cvut(tec)cz> - 31.3.2007 14:42:43

Zdravim,
> [...]

a nainstalovat. Proc by na to nemel byt narok ?

Poradne si prectete co tam pisou, je to o necem uplne

Jak zjistit ktere PC jsou na siti online

[*] Slavomir Skopalik <skopalik(zv)elektlabs(tec)cz> - 31.3.2007 14:10:41

Zadani je moc obecne, pri takto obecnem zadani si budes muset vystacit
s ICMP (pingem). Mimochodem, v cem je problem ?
Pokud jsi myslel jen Ethernet LAN, tak muzes pouzit ARP (pozor,
to neprojde routrem). Ale i zde jsou omezeni, ale na rozdil od pingu
jej neni mozne zakazat.

Ale nijak nelze zjistit PC, ktera jsou schovana za NATem, to proste nejde,
to by se sami museli hlasit (neco jako ICQ), coz ovsem vylucuje
ostatni aktivni prvky, jak ruzne print servery, prevodniky, ....

Slavek

> Prosim o radu, jak mohu udelat jednoduchou app, ktera by byla
> schopna zjistit, ktere PC jsou v siti online. Premyslel jsem
> o app typu client-server a komunikaci pres TCP nabo UDP, ale
> chci zjistovat i aktivni prvky, takze tohle pouzit nelze.
> Neexistuje najeky zpusob, jak poslat po siti nejaky packet a
> pak poslouchat a podle toho, jake IP adresy mi odpovi tak
> vim, kdo je online? Ano, pomoci ping a sysnapse jsem to uz
> resil, ale pri velkem poctu IP adres a castejsim overovani to
> nepracuje jak bych potreboval. Diky za napad Jirka

Jak zjistit ktere PC jsou na siti online

[*] Ladislav Stary <stary(zv)ekodat(tec)cz> - 31.3.2007 14:00:40

Nestaci hotova vec? Myslim, ze se to jmenuje IPScan.

Ladislav Stary

Ing. Jiri Sokol napsal(a):

> [...]
>Diky za napad
>Jirka

Jak zjistit ktere PC jsou na siti online

[*] Ing. Jiri Sokol <js-delphi(zv)seznam(tec)cz> - 31.3.2007 13:54:40

Ahoj.
[...]

[*] Martin Burle <mburle2(zv)volny(tec)cz> - 31.3.2007 12:08:33

> Jestlize sem do konference Borland posila info o nabidkach a clancich,
> tak by se mohli vyjadrit i k teto diskuzi bez toho aniz bychom se
> museli ptat jeden po druhem...

To by bylo fajn. Take by bylo zajimave vedet, zda lze pojisteni dokoupit
dodatecne.

Martin

Ceny v CZ versis USA was: Nove clanky na CodeGear

[*] Pavel Malinsky <malinsky(zv)pmcom(tec)cz> - 31.3.2007 11:32:30

No tak jestli bez pojisteni teda neni narok na pripadny SP
(pokud nejaky bude) tak to je teda divocina, ale presto bude
lepe ziskat dopresneni primo z Borlandu.

[...]

[*] Martin Burle <mburle2(zv)volny(tec)cz> - 31.3.2007 09:36:22

> Podle vysvetleni pojisteni software na strankach Borlandu by to mel byt
> "dalsi upgrade zdarma". Jak jinak chapat vetu:

Na codegear se pise mimo jine "Access to all product updates and upgrades
[...]

[*] Pavel Malinsky <malinsky(zv)pmcom(tec)cz> - 31.3.2007 08:48:17

Ahoj,

> Podle posledni vety soudim, ze se to tyka upgradu, nikoliv updatu.
> Zablokovat updates by byla od Borlandu celkem drzost a urezal

:) Nejlepe se zeptat v Borlandu...

O tom ze by pri zakoupeni PS dali nasledne potencionalni
treba "Delphi 2008" zdarma silne pochybuju, vubec bych se nedivil,
kdybys bez PS nemel narok na SP.

PM

Ceny v CZ versis USA was: Nove clanky na CodeGear

> Tak to jsem prehledl. Zmatl me odlisny zpusob vladani polozek do kosiku.
> Pak
> uz ten rozdil neni tak veliky, nicmene pokud bez pojisteni znamena bez
> moznosti ziskat update, mam dojem ze bude lepsi si maintenance priplatit.
> Pak uz je rozdil v cene mezi US a CZ znatelnejsi.

Podle vysvetleni pojisteni software na strankach Borlandu by to mel byt
"dalsi upgrade zdarma". Jak jinak chapat vetu:

v jeho ramci dostanete ZDARMA vsechny komponenty noveho Studia v okamziku
dostupnosti jejich novych verzi.... Pojisteni software se bohate vyplati;
rozhodne je levnejsi nez upgrade.

Podle posledni vety soudim, ze se to tyka upgradu, nikoliv updatu.
Zablokovat updates by byla od Borlandu celkem drzost a urezal by si tim
vetev, na ktere sedi, zvlast, kdyz si vzpomenu na to, ze D6 zacaly slusne
fungovat az po 2. SP. S naslednymi verzemi, soude podle ohlasu v konfere, to
nebylo jinak.

Pokud tedy nebudu chtit upgradovat na verzi "Delphi 2008", pak PS nema
smysl. Nebo se mylim?

Honza.

Ceny v CZ versis USA was: Nove clanky na CodeGear

[*] Martin Burle <mburle2(zv)volny(tec)cz> - 30.3.2007 23:01:39

> [...]

Honza.

Ceny v CZ versis USA was: Nove clanky na CodeGear

[*] Martin Burle <mburle2(zv)volny(tec)cz> - 30.3.2007 22:31:37

> [...]

Martin

Ceny v CZ versis USA was: Nove clanky na CodeGear

[*] Martin Burle <mburle2(zv)volny(tec)cz> - 30.3.2007 22:07:35

> [...]

upg verze Professional 21100,- mi oproti cene $399 za ktere nabizi tentyz
upg Borland v USA nebo v Kanade mi pripada opravdu silne prehnana. Nechci
tady rozpoutat flame na tema ceskych cen, to uz tu bylo, ale....
Pokud se ovsem nepletu a chapu ceniky dobre.

Martin

Spusteni Delphi 6.0

[*] Marian Woods <wmarian(zv)seznam(tec)cz> - 30.3.2007 20:55:31

Pri spusteni (a pokusu vytvorit novy projekt) pise:
Cannot create file C:\cestaksouboru\Bin\Delphi32.$$$
a nic
Nevite nekdo co s tim?

NeroAPI

[*] Milan <krata.milan(zv)seznam(tec)cz> - 30.3.2007 18:21:21

Ahoj
Ja to pouzivam v D7 W2k WXP a jsem spokojen.
Do NeroIsoItem musis nejprve vlozit stary track a potom vlozit soubory
co potrebujes pridat.

Je to opsane z projektu DelphiNeroApi ze serveru SF.net a mam to napsane
takto:

.
Inicializace atd....
if Assigned(NeroCDInfo) then
if (NeroCDInfo.ncdiNumTracks > 0) then
RootIsoItem := NeroImportIsoTrackEx(NeroDeviceHandle,
NeroCDInfo.ncdiNumTracks - 1,
ppCDStamp,
NIITEF_IMPORT_ISO_ONLY);

if not Assigned(RootIsoItem) then
begin
RootIsoItem := NeroCreateIsoItem();
RootIsoItem.fileName := '';
end;

AddFileToRootIsoItem(RootIsoItem, Soubor);
Vypaleni ukonceni chybove hlasky atd....

Martin Fisar napsal(a):
> Zdravim,
>
> nema nekdo zkusenosti s NeroAPI a Delphi 6 ? Konkretne se mi jedna o
> vypaleni dalsi sesson
> na CD-R. Z dokumentace nejak nejsem schopen pochopit jak spravne plnit
> NeroIsoItem.
>
> Predem diky
>
> Martin

Lokalni pripojeni k FB na Vistach

[*] Ondrej Kelle <o.kelle(zv)digitalpublishing.de> - 30.3.2007 16:17:13

> Ale proto tomu nic nemam, tohle schvaluji.
> Jeste pokud pouzivas UDF, tak se priprav na win64 verzi FB.
> Ted to zrovna resim, velmi vesele (udf z delphi jsou k nicemu,
> jelikoz Borland nechal vyvojare opet v .....).

Mozno by stalo za to skusit FreePascal: http://www.freepascal.org/
(momentalne zda sa nefunguje), http://sourceforge.net/projects/freepascal/
Neskusal som to, ale je mozne, ze prekompilovanie Delphi UDF projektov pre
win64 bude dost jednoduche.

Lokalni pripojeni k FB na Vistach

[*] Slavomir Skopalik <skopalik(zv)elektlabs(tec)cz> - 30.3.2007 16:03:12

> [...]
> FB 1.5 na WV musim zamyslet jako o celku. Gbak byla prvni vec
> ktera mi proste na WV neprosla (v pripade 1.5 serveru bezici

Zle zde se o rychlosti nic nepise. Porad se bavim o tematu,
ze FB jako sluzba bezi rychleji, nez jako aplikace a to proste neni pravda.
Dale nechapu, jaky je problem s TCP protokolem ?

> OK, jake jsou dalsi specificke pripady, vis o necem ? Netusim
> co muze byt "specificky" pripad, co me v pripade 1.5 na WV ceka...?

Cokoliv, vim o velkem mnozstvi "specifickych" pripadu.

> [...]

jelikoz Borland nechal vyvojare opet v .....).

Slavek

Ceny v CZ versis USA was: Nove clanky na CodeGear

[*] Martin Burle <mburle2(zv)volny(tec)cz> - 31.3.2007 19:21:03

> Ale oni nelzou, budes je mit k dispozici. Ale hlavne, nejde ani tak o
> ty updaty, ktere mohou byt dostupne klidne pro vsechny, jde hlavne o
> upgrade. A o tom to cele je.

Nikdo prece nerika, ze lzou. Presne naopak, podle me nejde o upgrade! Ja si
spise nemyslim, ze za rok touhle dobou budou D2008, a pokud ano, klidne si
je koupim, budou-li stat za to. Jinymi slovy, nemam zajem se pojistovat na
vydani D2008 a ani prilis nestojim o reseni 3 incidentu.
Naopak lze velmi realne predpokladat, ze se v D2007 najdou takove chyby,
ktere vyrobce donuti vydat nejaky update, a to je to oc jde - jestli ho
dostanu nebo nedostanu.

Martin

Ceny v CZ versis USA was: Nove clanky na CodeGear

[*] Petr Zahradnik <clexpert(zv)clexpert(tec)cz> - 31.3.2007 19:53:05

> [...]

> Naopak lze velmi realne predpokladat, ze se v D2007 najdou takove
> chyby, ktere vyrobce donuti vydat nejaky update, a to je to oc jde -

Update zatim byly vzdy zdarma, co vim. Ale zrejme to neni zaruceno,
viz licencni smlouva, tj. muze se klidne stat, ze nebudou, proste jim
muze prdnout v kouli... Ale vzhledem k tomu, ze zatim nemaji v ceniku
polozku "update", tak to neni prilis pravdepodobne...

Ceny v CZ versis USA was: Nove clanky na CodeGear

[*] Lukas Gebauer <gebylist(zv)mlp(tec)cz> - 31.3.2007 20:23:07

> [...]
> velmi realne predpokladat, ze se v D2007 najdou takove chyby, ktere
> vyrobce donuti vydat nejaky update, a to je to oc jde - jestli ho dostanu

Opravdu zachovej klid. Service-packy a hotfixy jsou k dispozici opravdu
vsem registrovanym uzivatelum, dokonce i tem, kteri pouzivaji Turbo
Delphi Explorer a nezaplatili tedy ani kacku!

Tady jde opravdu o ty upgrady. Zaplatis si vic, a pokud do roka vyjde
dalsi verze Delphi, muzes je mit zadarmo. Na druhou stranu, pokud zrovna
do roka nic nevyjde, vyhodil jsi ty penize oknem. Takze je to takova
loterie... vsadis nejake penize a mozna za ne neco dostanes... a mozna
taky ne. ;-)

synapse httpsend

[*] David Kopecek <david.kopecek(zv)hacktrack(tec)com> - 31.3.2007 22:51:16

Caf

ID> *Upload nie, ale riesil som download.
ID> *Snad ti to pomoze (dufam, ze to nie je prilis dlhe ;-))) :

diky moc to je presne ono..

David..

Ceny v CZ versus USA was: Nove clanky na CodeGear

[*] rkubat(zv)email(tec)cz - 01.4.2007 09:36:05

Dobre nedelni rano vsem diskutujicim ohledne
problematiky upgrade/update.

Rad to jeste jednou vysvetlim; vidim, ze to
budeme na webu muset vice zpruhlednit:

Pojisteni software zajisti dve vyhody:

a) vsechny upgrade zdarma po dobu jednoho roku
b) tri vyresene pripady technicke podpory

Pojisteni je mozno dokoupit nejdele tri tydny
po koupi produktu, ale prakticky a bezne se
prodava spolu s produktem. Proto se nenabizi
na webshopu samostatne. Mate-li ale zajem
dokoupit, volejte.

D2007 s PS zajisti !letos! UPGRADE nejdrive
na novy C++Builder pro Win32, na kterem se
pracuje a pozdeji na CELE NOVE STUDIO, jakkoli
se bude jmenovat. Vyhodne je to proto, ze nove
Studio bude NEJSPIS drazsi. Vyhodnou cenu
vysvetluje snaha o rychle osamostatneni divize
CodeGear. Nemyslim, ze takove nabidky budou
prilis caste v budoucnosti.

Kdo si PS NEKOUPI, samozrejme i nadale bude mit
moznost ziskat update a hotfixy po registraci
ZDARMA.

> Pokud tedy nebudu chtit upgradovat na verzi
> "Delphi 2008", pak PS nema smysl. Nebo se
> mylim?

Pripominam tri reseni pripadu technicke podpory
a dva upgrade jen letos. Tedy upgrade na nove
(ctyrproduktove) Studio. A stale zustava cas do
dubna 2008 ... mozna se nektera komponenta
Studia docka dalsiho upgrade. Cas je to pomerne
dlouhy. Nechcete-li vsechny ty upgrade a tech.
podporu, PS neni pro vas.

> POkud dostanu updaty tak na co mi je PS
> (pominu-li tresnicku na dortu - vyreseni tri
> technickych problemu)?

Viz vyse: postupne UPGRADE vsech komponent
Studia, ktere vyjdou behem rocni lhuty.

> Proto se klidne ptam znovu, na co by byl narok
> v pripade BDS2006 s PS, krome nabidky reseni
> tech tri tech. problemu.

Delphi 2007 for Win32 NENI cele Studio, jen jeho
JEDNA CAST. Studio - BDS 2006 (nazvane tez Delphi
2006, nebo C++Builder 2006, nebo C#Builder 2006)
jsou CTYRI PRODUKTY v jednom baleni.

Pred tim, nez vyslo D2007, by byl narok na D2007,
novy C++Builder (vyjde letos) a pozdeji cele nove
Studio (vyjde letos). Po uvedeni D2007 na trh uz jen
na nove C++ a Studio. V obou pripadech mozna jeste
neco, bude-li do dubna 2008 nejaky dalsi upgrade
nektere komponenty Studia.

Myslim, ze panove Zahradnik a Gebauer to pochopili
zcela spravne.

A jeste poznamka k cenam: po NEKOLIKALETEM BOJI se
nam (evropskym partnerum) podarilo vyvolat snizeni
rozdilu dolarovych a eurovych cen. Stale nejsou
uplne stejne, ale uz je to mnohem lepsi.

Politika jinych cen v USA a mimo USA je u americkych
firem bohuzel bezna, avsak pada hodne i na vrub
vyssiho danoveho zatizeni mimo USA. Nejde tady jen
o obor SW, tyka se to velke vetsiny firem vsech oboru.

Omlouvam se za dlouhy mail a dekuji za pozornost.
Budu sledovat pripadnou dalsi diskusi a vzniknou-li
dalsi nejasnosti, rad odpovim.

Hezkou nedeli vsem, -- Richard Kubat, Borland s.r.o.

Ceny v CZ versus USA was: Nove clanky na CodeGear

[*] Pavel Malinsky <malinsky(zv)pmcom(tec)cz> - 01.4.2007 10:40:10

Dobry den,

nejdrive diky za rychlu reakci a osvetleni.

> Rad to jeste jednou vysvetlim; vidim, ze to
> budeme na webu muset vice zpruhlednit:
>
> Pojisteni software zajisti dve vyhody:
>
> a) vsechny upgrade zdarma po dobu jednoho roku
> b) tri vyresene pripady technicke podpory

No, ja bych to byval asi taky pochopil, nebyt na webu
toho terminu UPDATE a zde v bode a) se o nem taktez
nehovori, proto sem se trochu otacel na te dostupnosti
bezplatneho UPDATE bez PS.

Dekuji Pavel Malinsky

Spusteni Delphi 6.0

[*] Milan Dvorak <dvorak(zv)gymzn(tec)cz> - 01.4.2007 10:50:11

A mas pravo zapisu nebo zmeny v tomto adresari?
[...]

[*] Ludek <konference(zv)sales(tec)cz> - 01.4.2007 14:10:23