Vir napadajici instalaci delphi

[*] Radek Cervinka <radek.cervinka(zv)technodat(tec)cz> - 20.8.2009 14:47:17

Zacina se sirit vir, ktery hleda instalaci Delphi 4, 5, 6, 7 a pak
upravi a prelozi SysConst.pas
tak aby nove kompilovane soubory mohly sirit dal vir.

http://www.viruslist.com/en/weblog?weblogid=208187826

R.

FB - pracuje s databazi v pameti nebo jenom z disk

[*] Petr Berek <sojokl(zv)seznam(tec)cz> - 21.8.2009 22:29:12

Ahoj,
nevim jak presne FB, ale z principu by to melo fungovat tak, ze jake tabulky
se v dotazech nejcasteji pouzivaji, ty jsou v pameti. Ty, ktere se
nevyuzivaji zustavaji na disku. Takze celou DB si to urcite nenatahuje, to
je hloupost, aby si SRBD natahl 4GB DB do pameti.
A pak vychazim z toho, ze se pri dotazech zamykaji pozadovane polozky. Jak
si to resi SRBD je vec jina. A pak podle zvolene metody aktualizace vytvari
v pameti nove stranky a stare zneplatnuje, nebo upravy provadi do stareho
souboru. Ale vzdy si je musi drzet v pameti a v nejakych pravidelnych?
intervalech je uklada na disk. Na disku se to potom stejne jeste nejakou
dobu udrzuje v cachi, takze z toho bych rekl, ze nejdele bude trvat prvni
nacteni tabulky.
Takze bych premyslel jak hodne bude databaze vyuzivana. Jestli budou dotazy
do DB 24/7 tak bych se spis zameril na vice (rychlejsi) pameti. Pokud tam
pojede jeden dotaz za hodinu, tak bych dal rychlejsi disk.
Je to jen moje domenka, kterou usuzuji z vyucovani databazovych systemu, FB
muze fungovat jinak.
Petr

pouziva FB operacni pamet? Ze by si do ni natahl celou DB a selecty
natahoval odtud?
Nebo jede jenom z disku?
Resime, jestli na DB server koupit rychly disk.
Pokud by si DB natahl do pameti, tak by ani nebyl potreba, ale pokud jede
jenom z disku, tak rychly disk asi dost pomuze.

Novinky v Delphi 2010

[*] Radek Cervinka <radek.cervinka(zv)technodat(tec)cz> - 20.8.2009 21:29:42

Ahojky,

jelikoz je zde furt narek, ze nejsou zadne novinky v novejsich verzich
Delphi proti Delphi 7,
tak jen to co mne zaujalo v pripravovane verzi (z toho co je zatim verejne)

parametrizovany SOAP 1.2 import
http://wings-of-wind.com/2009/08/20/rad-studio-2010-review-12-tooling-help-unicode/

nove RTTI a atributy
http://wings-of-wind.com/2009/08/17/rad-studio-2010-review-9-%e2%80%93-attributes-the-new-rtti-and-db-access/

gestures
http://wings-of-wind.com/2009/08/10/rad-studio-2010-review-5-vcl-natural-input-overview/

R.

FB - pracuje s databazi v pameti nebo jenom z disk

[*] David Klodner <delphikonfer(zv)seznam(tec)cz> - 20.8.2009 16:23:23

Ahoj,

[...]

David Klodner
FB1.5.3

ADMIN: Indy-mail

[*] Petr Zahradnik <clexpert(zv)clexpert(tec)cz> - 26.8.2009 09:22:22

Puvodni zprava ze dne 26.8.2009 od Malasek Petr:

> P.S. Omlouvam se, neuvedomil jsem si ze sem nepatri diakritika.

Co diakritika, quotovat neumite:

Malasek Petr <malasek(zv)carsoft(tec)cz>
sw68 <sw68(zv)seznam(tec)cz>
Ivan Pavelka <i.pavelka(zv)volny(tec)cz>

Co blbnete dneska vsichni? Prectete si prosim pravidla a odmazavejte
bordel...

Indy-mail

[*] Malasek Petr <malasek(zv)carsoft(tec)cz> - 26.8.2009 08:42:20

To znamena ze se jedna o zpravu v HTML tvaru a jeji obsah je v prilohach
... Ale nemam to jeste tak dobre probadane.

PeM

Dne 26.8.2009 8:22, sw68 napsal(a):
> Tento radek :
>
> Memo1.Lines.Add(FMailMessage.Body.Text);
>
> Mi vyhodi do Memo pole hlaseni :
>
> This is a multi-part message in MIME format.
>
> A nic vic...

Indy-mail

[*] MalA?sek Petr <malasek(zv)carsoft(tec)cz> - 26.8.2009 08:34:19

To znamen+AOE- +AX4-e se jedn+AOE- o HTML t+ARs-lo a mus+AO0- b+AP0-t v p+AVkA7Q-loh+AOE-ch, ale toto
je+AWE-t+ARs- nem+AOE-m a+AX4- tak prob+AOE-dan+AOk-.
> [...]

> Memo1.Lines.Add(FMailMessage.Body.Text);
>
> Mi vyhodi do Memo pole hlaseni :
>
> This is a multi-part message in MIME format.

Indy-mail

[*] sw68 <sw68(zv)seznam(tec)cz> - 26.8.2009 08:22:18

__________

> .

__________

.

Indy-mail

[*] Ivan Pavelka <i.pavelka(zv)volny(tec)cz> - 26.8.2009 08:20:18

Ahoj,

Telo je ulozeno v dostane pomoci
var
MyBody : TStrings;
MyBody := IdMsg.Body;

Na ulozeni prilohy pouzivame toto :

procedure TForm1.SaveAttachment( IdMsg : TIdMessage; Path, Subject :
string);
var
i, AttachNo : integer;
FileName : string;
AttachNames: string;
if (IdMsg <> nil) then
begin
AttachNo := IdMsg.MessageParts.Count;
AttachNames:= '';
for i := 0 to AttachNo - 1 do
if IdMsg.MessageParts.Items[i] is TIdAttachment then
begin
FileName := TIdAttachment(IdMsg.MessageParts.Items[i]).FileName;

AttachNames:= AttachNames + InttoStr(i+1) + '. ' + Filename + ';
';

FileName := Path + ExtractFileName(FileName);
if FileExists(FileName) then
DeleteFile(FileName);
TIdAttachment(IdMsg.MessageParts.Items[i]).SaveToFile(FileName);
Log.Event( cPOPAttachPriority, mcEvent, 104,'Message Subject: '+
Subject + ' Saved attachment: ' + ExtractFileName(FileName) ,'');
Log.Event( cPOPProblemPriority,mcEvent,304, 'Message Subject: '+ Subject
+ 'Exception when saving attachments: ' + AttachNames ,'');

snad te to inspiruje.

Ivan P.

> Prosim o pomoc, potrebuji z komponenty Indy-IdMessage, nacist obsah
> mailu -
> tedy "telo" mailu a potom ulozit prilohu.

> [...]

Indy-mail

[*] Malasek Petr <malasek(zv)carsoft(tec)cz> - 26.8.2009 08:10:17

> [...]

> Prosim o pomoc, potrebuji z komponenty Indy-IdMessage, nacist obsah mailu -
> tedy "telo" mailu a potom ulozit prilohu.

Indy-mail

[*] Pavel Simek <p.simek(zv)svscr(tec)cz> - 26.8.2009 07:54:16

[...]

OT: Delphi 2010, tiskova zprava

[*] rkubat(zv)email(tec)cz - 25.8.2009 00:36:46

Pro vsechny zajemce o nove Delphi ... a ostatnim se omlouvam za OT.

Embarcadero Technologies dava na trh Delphi 2010 s podporou dotykem ovladanych zarizeni a zasadni vylepseni rodiny produktu RAD Studio.

Z novinek jen kratce:

Delphi 2010 for Win32 - podpora Windows 7 a Direct2D, novy IDE Insight, novy Code Formatter, vylepseni debuggeru, podpora dotekem ovladanych zarizeni a rozpoznavani gest, podpora Firebird 1.5 a 2.0 v dbExpress, podpora REST a JSON v DataSnap, podpora RTTI, kompilace v pozadi, rozhrani Open Tools pro tvorbu zasuvnych modulu do IDE ... a dalsi vlastnosti.

Delphi Prism 2010 for .NET - podpora aspektove orientovaneho programovani, jazykove vlastnosti, ktere nejsou v zadnem jinem vyvojovem nastroji pro .NET, rozsireni kompatibility s jazykem Delphi, nove vyrazy LINQ query, vzorove sablony pro projekty ASP.NET ... a dalsi vlastnosti

Celou tiskovou zpravu najdete zde:
http://www.embt(tec)cz/cs/tiskove-zpravy/16-nove-rad-studio-2010.html

Ceske popisy novinek a odpovedi na nejcastejsi otazky najdete zde:
http://www.embt(tec)cz/cs/produkty/1-delphi

Jeste do 24.9. ziskate pri nakupu noveho produktu z rodiny RAD Studio 2010 druhy produkt Embarcadero zdarma, viz:
http://www.embt(tec)cz/cs/stranky/30-akce-produkt-zdarma-

Konference o produktu s prednaskou Pawla Glowackeho probehne 22.9. v Praze, popis a registrace na seminar je zde:
http://www.embt(tec)cz/cs/akce/6-seminar-delphi-2010-praha-.html

Vsechny zdravi, -- Richard Kubat, Borland s.r.o.

BDE Transakce

[*] Venca ZARUBA <vasek.zaruba(zv)sielaff(tec)cz> - 27.8.2009 11:35:58

Ahoj,
Dostal jsem za ukol spek. App v D7, ktera se konektuje pomoci BDE>ODBC>WinBase602 pouzil muj predpredpredkolega velmi osobite vedecky zapouzdrene Transakce. App provazi problem. Pred otevrenim formu pro novy zaznam spusti transakci a pak osetri ulozeni. OK, ale pri otevrene editaci se znemozni spusteni APP na jinem PC a samozrejme take dalsi editace.

Lze to nejak snadno opravit?
Lze nejak presvedcit bde databazi, aby se nezamykala?

Diky

Vasek ZARUBA
8^)

PS: Prepsat rocni dilo, to by byl terror

BDE Transakce

[*] BS Roman Borkovec <roman(zv)borkovec(tec)com> - 27.8.2009 11:47:59

Omlouvam se, ze neporadim, ale to PS mi nedalo ... v te konfiguraci pristupu
(BDE->ODBC->602) je mozna vetsi teror,
nez to napsat z cisteho stolu znova, obzvlast, kdyz uz vite, co presne
delat.
PS: Prepsat rocni dilo, to by byl terror

Export dat do ucetniho systemu Pohoda

[*] Marek Dostal <konf(zv)agnis(tec)cz> - 28.8.2009 10:42:06

Zdravim a mam dotaz, zda mate nekdo zkusenost s importem dat do systemu Pohoda pres xml format. Ze sveho programu vytvorim soubor xml podle dokumentace, ale pri importu v pohode mi ho to napise, ze se nepodaril overit obalku dokumentu. Kdyz ale stejny soubor otestuji XMLValidatorem od Pohody, tak napise OK. Nevim jakym zpusobem mam hledat chybu proc se nedari "overit obalku dokumentu". Za kazdou, i malou radu, budu rad.

Marek Dostal
D7Prof, WinXP, FireBird

BDE Transakce

[*] Martin Burle <mburle2(zv)volny(tec)cz> - 01.9.2009 14:38:08

> Lze to nejak snadno opravit?
> Lze nejak presvedcit bde databazi, aby se nezamykala?

Ahoj,

matne si vzpominam (uz leta jsem s BDE nic nedelal), ze alespon pro Paradox
a vice uzivatelu bylo nutno nejprve prekonfigurovat BDE, tusim se jednalo o
parametr "localshare", mozna i o nejake dalsi nastaveni.

MB

BDE Transakce - nove ID

[*] Vasek ZARUBA <vasek.zaruba(zv)sielaff(tec)cz> - 01.9.2009 15:24:11

Diky,
Sam si odpovim. Opravdu jedina cesta v tomto pripade je prepsat. Pripojeni
jsem dal ADO (vcetne ostatnich komponent), replikace "obesel" a snad to
pujde. Jediny problem mam:
Jak snadno zjistit jake inkrementalni ID bude prideleno novemu zaznamu?

> [...]

a vice uzivatelu bylo nutno nejprve prekonfigurovat BDE, tusim se jednalo o
parametr "localshare", mozna i o nejake dalsi nastaveni.

[*] BS Roman Borkovec <roman(zv)borkovec(tec)com> - 01.9.2009 19:36:27

proste insert realizuj pres proceduru a vyzadej si ho (generatory, sekvence,
identity .. nevim co presne win602 poskytuje)

Roman Borkovec
+420 603 590 639
www.borkovec.com

> [...]

a vice uzivatelu bylo nutno nejprve prekonfigurovat BDE, tusim se jednalo o
parametr "localshare", mozna i o nejake dalsi nastaveni.

Aukce RAD Studio 2007 Professional R2

[*] rkubat(zv)email(tec)cz - 03.9.2009 12:55:10

Vazeni uzivatele Delphi, dobry den.

Na webu http://embt(tec)cz se drazi produkt RAD Studio 2007 Professional R2 vcetne instalacniho CD.
Vyvolavaci cena je 900,- Kc, minimalni prihoz je 100,- Kc.
Aukce bude trvat do 11.9.2009.

Vsechny zdravi, -- Richard Kubat, Borland s.r.o.

Kompatibilita s Win aplikace vytvorena v Delphi 6

[*] Ing. Jiri SOKOL <js-delphi(zv)seznam(tec)cz> - 04.9.2009 19:19:04

Ahoj vsem!
Prosim, prosim - hledal jsem na NETu, ale nedari se mi...
Mam projekt, vytvoreny a prelozeny v Delphi 6... V aplikaci pouzivame:
- ukladani na sitove disky
- komunikaci po seriovem portu (pouzivame i redukci z USB => RS232 - takze virtualni porty)
- komunikaci s Firebirdem 1.5
- vice-vlaknovou architekturu...
- ikonu v systemtray oblasti...
- asi klasicke veci z VCL knihovny...
- Jedi knihovny - vizualni i nevizualni...

muzete mi, prosim, rict do jake verze Win bude tato aplikace chodit?

Zatim mame vyzkouseno, ze nam to beha od win95 az do win2003Server... Ted jsme dostali otazku od zakaznika, zda aplikace bude bezproblemu pracovat na Win2008Server Std.

Diky za odpoved
Ing. Jiri Sokol, jiri.sokol(zv)seznam(tec)cz, 724 144 097
D6Prof+SP3; WinXP+SP2; Firebird 1.5.3
programator amater

Kompatibilita s Win aplikace vytvorena v Delphi 6

[*] krata <krata(zv)tomst(tec)com> - 06.9.2009 23:36:18

Ahoj

> Mam projekt, vytvoreny a prelozeny v Delphi 6... V aplikaci pouzivame:
> - ukladani na sitove disky
Nevim

> - komunikaci po seriovem portu (pouzivame i redukci z USB => RS232 - takze virtualni porty)
Predpokladam FTDI - chodi

> - komunikaci s Firebirdem 1.5
Ano

> - vice-vlaknovou architekturu...
Ano

> - ikonu v systemtray oblasti...
Ano

> - asi klasicke veci z VCL knihovny...
> - Jedi knihovny - vizualni i nevizualni...
Ano

Vyzkouseno pod windows 2008 Enterprise

Martin Kratochvil
krata(zv)tomst.com
TOMST s.r.o

Tisk na jinou tiskarnu nez vychozi

[*] Pavel Gazda <pavel gazda(zv)datasw(tec)cz> - 07.9.2009 09:18:55

No, prave ze mam. Netiskne barevne.
Pavel

Petr Daricek napsal(a):
> Ahoj,
> prepinam tiskarny jednoduse pres
> Printer.PrinterIndex :=
>
> a nemam s tim problem.
> Petr

Tisk na jinou tiskarnu nez vychozi

[*] Petr Daricek <petr.daricek(zv)seznam(tec)cz> - 07.9.2009 08:42:52

Ahoj,
prepinam tiskarny jednoduse pres
Printer.PrinterIndex :=

a nemam s tim problem.
Petr

[*] Pavel Gazda <pavel gazda(zv)datasw(tec)cz> - 07.9.2009 08:30:51

Zdravim,

[...]

DataSnap

[*] Vaclav Halik <spravasd(zv)suz.cvut(tec)cz> - 10.9.2009 13:07:46

Zdravim,

uvazujeme o prechodu na Delphi 2010 a take o prechodu
na edici Enterprise. Nainstaloval jsem Trial verzi a zatim
zkoumam co by nam to prineslo, hlavnim motorem prechodu
na Enterprise by pro nas byl DataSnap. Zatim jsem se v tom
jenom par hodin "stoural" a mam spoustu dotazu, takze se
pokusim nektere forumlovat bodove.

1) Ma nekdo link/doporuceni na literaturu o DataSnap ?
Neco jsem nasel na webu vyrobce, ale moc z toho nadseny
nejsem.

2) Byl by nekdo ochotny mi poslat ta 3 zkompilovana dema
z instalace plne verze 2009 nebo 2010 ?
V Trialu chybi prislusna DCU pro DBXxxxxx a zdrojaky tam
samo nejsou, takze to nejde prelozit :-(.

3) Funguje nekomu napoveda v Trial 2010 ?

4) Ma nekdo z vas vetsi projekt v DataSnap ? Je to v pohode ?
Jak server v DataSnap vytezuje system. Jde v tom provozovat
radove desitky klientu ?

5) Da se sehnat neco podobneho jako je DataSnap ?

Diky za jakoukoliv aspon castecnou odezvu.

S pozdravem Vaclav Halik

ODBC a cestina

[*] Marek Dostal <konf(zv)agnis(tec)cz> - 10.9.2009 08:15:28

Prosim o pomoc. Pro komunikaci s aplikaci treti strany potrebujeme nacitat a ukladat dat z a do databaze Oracle. Pouzili jsme ODBC driver a ADO komponenty. Vse funguje az na jednu podstatnou drobnost a tou je cestina. Pri nacteni dat se data "odcesti", tj. prevedou na znaky bez diakritiky, pri ukladani dat se ceske znaky nahradi otazniky. Tak se chci zeptat, zda s tim ma nekdo zkusenost a co je potreba kde nastavit nebo doinstalovat. Ve vlastnostech ODBC driveru jsme nasli volbu prevadece, ale nabizi se jen dve varianty Windows Latin... ale ani jedna na nas pripad nefunguje. Pracujeme s win1250.

Dekuji, Marek Dostal
D7Prof, WinXP, FireBird

OT: Firebird, InterBase a Change manager

[*] rkubat(zv)email(tec)cz - 10.9.2009 16:09:58

Vazeni uzivatele Delphi,

hodne z vas pouziva Firebird, tak by vas mohla zajimat nasledujici zprava:

Nastroj Change Manager pro spravu zmen v databazich pridal podporu dvou dalsich databazovych platforem: InterBase 2007 a 2009 a Firebird 1.5 a 2.0. CM tak umoznuje ridit zmeny schemat, konfiguraci a dat na dalsich dvou popularnich platformach.

Text cele tiskove zpravy je zde:
http://www.embt(tec)cz/cs/tiskove-zpravy/17-podpora-interbase-a-firebird-v-nastroji-change-manager.html

Dale by vas mohl zajimat okamzite dostupny konvertor BDE na DBX, vic informaci viz:
http://www.embt(tec)cz/cs/novinky/28-prevodnik-bde-na-dbexpress.html

Pokud vas nic z toho nezajima, omlouvam se za OT.

Vsechny zdravi, -- Richard Kubat

Konstanty - prirazeni vypocitane hodnoty

[*] spurny(zv)kavlounky(tec)cz - 11.9.2009 10:31:07

Ahoj,
mam jednu zacatecnickou otazku k D7, jde nejakym zpusobem vyresit
nasledujici tak aby to fungovalo (napriklad pomoci direktiv):

var
Hodn: integer = 0;
const
KonstA= Hodn;
Hodn=Hodn+1; KonstB= Hodn; // Vypocet nove Hodn na zaklade predchozi
Hodn=Hodn+1; KonstC= Hodn; // hodnoty a jeji prirazeni konstante...

Hodnoty KonstA... musi byt deklarovane jako const, abych je mohl pouzit
v case a podobne, jinak bych si to deklaroval v inicializacni casti unity.

Zatim jsem to resil napr. takto:

const
KonstA= Hodn;
KonstB= KonstA+1;
KonstC= KonstB+1;

ale to je pro me pouziti dost nesikovne. Pokud chci do rady konstant
pridat jinou napr KonstQ nesmim zapomenout zmenit i nasledujici radek,
ale to ja rad zapominam a pak dlouho hledam chybu...

const
KonstA= Hodn;
KonstB= KonstA+1;
KonstQ= KonstB+1;
KonstC= KonstQ+1;

Dekuji za pripadne typy...

Tonda

Konstanty - prirazeni vypocitane hodnoty

[*] Ladislav Stary <stary(zv)ekodat(tec)cz> - 11.9.2009 11:19:10

Pouzij vyctovy typ, stejne zacinas ty konstanty od nuly.

type
MujVyctovyTyp = (KonstA, KonstB, KonstC, KonstD ...);

Pak to muzes pouzivat stejne jako ty konstanty.

Ladislav Stary

spurny(zv)kavlounky(tec)cz napsal(a):
> [...]
> v case a podobne, jinak bych si to deklaroval v inicializacni casti unity.

spatne fungujici mnoziny v delphi...

[*] Kopac Jan <kopacjan(zv)tiscali(tec)cz> - 13.9.2009 19:36:39

Dobry den,

Vytvoril jsem si mnozinu:

mnozina = Set Of byte;

kdyz jsem ji otestoval

for n=1 to 255 do begin
if n in mnozina then memo1.lines.add( IntToStr(n));
end;

Nechapu ale, jak to, ze se nevypisi vsechny hodnoty od 1 do 255, ale jen
nektere z nich??
napr:
" 2,6,7,8,20,230..."
Nevite nekdo cim to je???

Dekuji JK

D2006;

> [...]

> end;
>
> Nechapu ale, jak to, ze se nevypisi vsechny hodnoty od 1 do 255, ale jen

Nevidim tam nejakou inicializaci te mnoziny.
Napr.
mnozina := [2,5,7,11,13,17]
Takze tam mohou byt nejake nahodne hodnoty.

= Skolici a konzultaeni stoedisko pro vyvoj SW

Firebird 1.5 - zalohovani DB - delka trvani

[*] Ing. Jiri SOKOL <js-delphi(zv)seznam(tec)cz> - 15.9.2009 09:28:56

Ahoj vsem!
Prosim o vas nazor - vcera rano jsem spustil na databazi backup. Velikost databazoveho souboru je necele 2GB (obsahuje velke mnozstvi smazanych dat) Hlavni tabulka obsahuje okolo 2.500.000 zaznamu.

Je normalni, ze backup bezi uz vice jak 24hod non-stop?

Co se tyce stroje - jedna se o XP Prof, procesor Intel Celeron 2,8GHz, 512MB RAM, disk 60GB - instalovany je jenom system, antivir ESET Smart Security 4, Firebird a nic dalsiho... Ve spravci procesu je videt, ze bezi okolo 27procesu. RAM je vyuzita na 260MB...

Musim pred backupem (spusteno z IBExperta) jeste nastavovat virtualni cache pro disk - jako ve starem DOSu (SMARTDrv.exe)?

Diky za napady
Ing. Jiri Sokol, jiri.sokol(zv)seznam(tec)cz, 724 144 097
D6Prof+SP3; WinXP+SP2; Firebird 1.5.3
programator amater

Firebird 1.5 - zalohovani DB - delka trvani

[*] Karel Rys <delphi(zv)zas-me(tec)cz> - 15.9.2009 10:45:01

Ahoj,

to moc normalni neni. Gbak ma parametr, ktery potlaci garbage collection, nevim ho ale zhlavy - zkus to spustit s tim
parametrem, melo by to byt rychlejsi, pokud se z databaze dost mazalo, usetris hodne casu. FB 1.5 u nas na dost strojich
mela problemy s tim, ze nektere operace cekaly, dokud neprisel nejaky pozadavek z jineho stroje, jsem rad, ze 1.5 uz
nemusime pouzivat (casto pomohlo vypnout hyperthreading na strojich, ktere ho mely).

Karel Rys

Ing. Jiri SOKOL dne 15 Sep 2009 v 9:28:

> [...]
>
> Je normalni, ze backup bezi uz vice jak 24hod non-stop?

Firebird 1.5 - zalohovani DB - delka trvani

[*] ComInn Horky Karel <horky(zv)cominn(tec)cz> - 15.9.2009 10:33:00

> Behalf Of Ing. Jiri SOKOL
> Sent: Tuesday, September 15, 2009 9:29 AM

> Je normalni, ze backup bezi uz vice jak 24hod non-stop?

Ano, backup po smazani spousty zaznamu trva klidne nekolik hodin. Chce to poustet na co nejrychlejsim stroji, hruba sila tady pomaha nejvice.

> Musim pred backupem (spusteno z IBExperta) jeste nastavovat virtualni
> cache pro disk - jako ve starem DOSu (SMARTDrv.exe)?

S timto jsme neexperimentovali. Z duvodu bezpecnosti mame na vsech databazich zapnuto Force Write a nejakemu externimu cachovani na disku bych uz vubec neveril. Vyrazne urychleni backupu v IBExpertu je pri Verbose = Off, ale pak zase clovek nevi, jak daleko uz je.

Firebird 1.5 - zalohovani DB - delka trvani

[*] Jiri Cincura <diskuze(zv)cincura(tec)net> - 15.9.2009 20:39:38

2009/9/15 Karel Rys <delphi(zv)zas-me(tec)cz>:
> to moc normalni neni. Gbak ma parametr, ktery potlaci garbage collection,

Ten switch je -g. Nicmene, pokud je tam mraky garbage, ktery se
prubezne necistil, mohlo by to ukazovat na spatnou praci s
transakcemi. Doporucuji mrknout gstatem na OAT/OIT/...

--
Jiri {x2} Cincura (CTO x2develop.com)
http://blog.cincura.net/ | http://www.ID3renamer.com

Firebird 1.5 - zalohovani DB - delka trvani - VYRE

[*] Ing. Jiri SOKOL <js-delphi(zv)seznam(tec)cz> - 15.9.2009 22:55:46

Vsem diky!

Backup nedobehl ani za vice jak 32hod. Pak jsme to zabili... Prehodili na silnejsi stroj - trochu jsem se stylem pokus-omyl snazil nastavit config od FB... Bezelo to rychleji, ale zapnuty "uklid" byla ta nejvetsi chyba...

Jakmile jsme uklid nezvolili, probehl backup do 2min... Potom Restore (tam se to na chvili zastavilo pri vytvareni indexu, ale opet max 2min) - pak jsme to cele zopakovali i s uklidem - uz vse probihalo jako blesk....

Chci se zeptat - co je "spatna prace s transakcemi"? Pochopitelne v aplikaci s transakcemi pracuju - ale jestli spatne - nevim. Typ transakci pouzivam "Read-committed"... Budu rad za info jak pracovat spravne a ceho se vyvarovat...

Proc smazane zaznamy? Mnozstvi zaznamu bylo zpusobeno HW poruchou naseho zarizeni, kdy misto ukladani novych dat do DB dochazelo k zacykleni a HW vracel data stara a nova... Rychlym vymyslenim selectu na "duplicity" jsem pote udelal delete techto duplicit (z 12,5 mio zaznamu zustalo asi 3,5mio - pak jsme jeste odstranili historicka data (za 4roky) a zustalo cca 2mio dat, ve kterych byly jeste duplicity, ale na to uz mame nastroj, ktery snad toto najde a odstrani sam - ale na 12,5mio opravdu neni optimalizovany)

Jeste jednou diky
Jirka

[*] Jiri Cincura <diskuze(zv)cincura(tec)net> - 16.9.2009 13:06:37

2009/9/15 Ing. Jiri SOKOL <js-delphi(zv)seznam(tec)cz>:
> ceho se vyvarovat

Predevsim dlouho bezici (nebo zaseknuty nekde v aplikaci) transakce.
To mj. zjistis prave z OAT/OIT/...

--
Jiri {x2} Cincura (CTO x2develop.com)
http://blog.cincura.net/ | http://www.ID3renamer.com

Aktivace Delphi 2007

[*] Mgr. Martin Radvansky <delphiconf(zv)radvansky(tec)net> - 17.9.2009 09:20:30

Dobry den,
tak jsem zase vytoceny do ruzova, z niceho nic mi prestaly bezet
Delphi 2007 R2 v Windows7 x64 je to jedna vyjimka za druhou, help
presta fungovat a podobne.

Budu je muset preinstalovat, ale potrebuji si zazalohovat nejak tu
poblblou aktivaci Delphi.
Pri minule instalaci cca 3 tydny jsem musel z nejakeho duvodu
aktivovat 2x.

Takhle pitomy system jsem jeste nevidel.
Tusite nekdo, jake soubory jsou potreba zazalohovat, abych to rozbehal
a nemusel kontaktovat CodeGear, aby mi zvetsili pocet aktivaci?

Diky

Priznam se ze jsem uz hledal i nejaky hack, ale bohuzel nenasel.
Je smutne, kdyz platici uzivatel je obtezovan aby mohl pouzivat svuj
radne zakoupeny produkt.
Mgr. Martin Radvansky

XML Mapper

[*] Pavel Malinsky <malinsky(zv)pmcom(tec)cz> - 17.9.2009 10:02:33

Ahoj,

nainstaloval sem si trial D2010 a nejak nemuzu dohledat
na webu Codegearu, zda XML Mapper je soucasti i Professional verze.

Je soucasti i Prof verze?

Dekuji

PMal

Aktivace Delphi 2007

[*] Mgr. Martin Radvansky <delphiconf(zv)radvansky(tec)net> - 17.9.2009 09:46:32

Dobry den,

RC> No nic neni z niceho nic, ale ohledne tech licenci:
Jasne, mohly to byt zmeny v komponentach nebo co ja vim, uzrcite jsem
neco instaloval, o to ted ani tak nejde jako spise ta hloupa aktivace.

Ale hlasky DCC100.dll access violation pri zavirani oken, spatne
prekreslovani oken editoru, nekdy zdvojene ikony v toolbarech to neni
moc vesela prace :(

Ted koukam na vesely popis chyby ve vypisy zasobniku
06A5087F]{dcc100.dll } C:\BUILDS\TP.COMPILER\INTERMEDIATE\RELEASE\LIB\WIN32\SCANNER.OBJ.OpenString + $57

> [...]
RC> pak obsah adresare
RC> "c:\Documents and Settings\All Users\Data aplikaci\Embarcadero" (takze
RC> spise CodeGear)

RC> a navic v nize uvedene ceste je pak vygenerovan pro informace seznam
RC> seriovych cisel
RC> "c:\Documents and Settings\****uzivatel****\sanct.log"

RC> Jinak ta registrace je fakt otravna, ale uz nekolikrat mi stacilo u
RC> predchozich verzi pak jen po reinstalaci nahrat
RC> ten soubor
RC> "c:\Documents and Settings\All Users\Data
RC> aplikaci\Embarcadero\reg979_xxxxxxxxxxxxxxxx.txt" a bylo to

Zkusim juknout
Diky

Aktivace Delphi 2007

[*] Radek Cervinka <radek.cervinka(zv)technodat(tec)cz> - 17.9.2009 09:38:31

[...]

Ale bez zaruky :-)
R.> Dobry den,
> [...]
>
> Priznam se ze jsem uz hledal i nejaky hack, ale bohuzel nenasel.
> Je smutne, kdyz platici uzivatel je obtezovan aby mohl pouzivat svuj

OT: Nabidka prace

Prazska firma hleda zamestnance,
ktery by se podilel na vyvoji projektu monitorovani vozoveho parku a nasledne prevzal za cely projekt zodpovednost.

Stavajici stav:

-
MSSQL, hodne veci uvnitr (triggery, ulozene procedury)
-
Delphi 5 - tlusty klient, ADO komponenty
-
PHP webova aplikace (oproti desktop klientovi neuplna funkcnost)

Vize:
(strucne - na zadani se jeste pracuje)

-
MSSQL, Oracle, Firebird
-
Aplikacni server (aplikacni logika prenesena z MSSQL)
-
Komunikacni server (Web Service nebo WCF) - obsluha klientu pomoci sluzeb
-
Desktop tenky klient (C#), napojeny na objekty komunikacniho serveru
-
ASP.NET (C#) webova aplikace, napojena na objekty komunikacniho serveru

Pokud bychom dosahli dostatecneho uzivatelskeho komfortu a plne pokryti funkcnosti dnesniho Delphi5 klienta v ASP.NET, mozna bychom mohli Desktop klienta vynechat a nechat to jenom na ASP.NET webove aplilaci.

Reseni:

-
Na zadani se jeste pracuje, strucne viz vyse, jinak to ale podle me vypada velmi dobre a zodpovedne.
-
Hlavnim garantem reseni budu pravdepodobne ja.
-
Predpokladam, ze se do spoluprace zapoji moji lektori Petr Vones, Vlada Bodecek, Zbysek Hlinka a David Muzatko (???). Pod jejich predevsim metodickou a snad i programatorskou podporou bychom to meli dat cele dohromady.
-
Poptavana pozice pracovnika firmy by tedy od nas mela dostat
technogicke zaklady zminene architektury
vlastni ucast na vyvoji od sameho pocatku
prevzeti projektu s plnou zodpovednosti za jeho dalsi vyvoj a udrzbu

Ozvete se, diky.

Honza Sebelik
= Skolici a konzultavni stredisko pro vyvoj SW

Url handler

[*] Tomas Rosa <trosa(zv)seznam(tec)cz> - 24.9.2009 10:27:23

Zdravim,

potrebuji udelat URL handler (jako ma treba skype callto://) - nasel
jsem a zkusil jsem toto:

http://msdn.microsoft.com/en-us/library/aa767914(VS.85).aspx

coz je ono. Lec na Vistach to otravuje asi 2x ze to je neznama apliakace
a ze se pokousi otevrit neco z netu. Coz pro BFU muze byt divne, pokud
to je explicitne nainstalovana aplikace.

Lze nejak tuto aplikaci oznacit za bezpecnou? Nebo si tim "uz se neptat"
musi projit kazdy?

TR

Colate WIN_CZ

[*] Jan Stefec <stefec(zv)algo-hk(tec)cz> - 24.9.2009 14:37:39

Pekny den preji vsem!
Mam databazi na FB 2.5 beta, v ni tabulku adres s udajem Nazev
definovanym jako VARCHAR 30, Charset WIN1250, Colate WIN_CZ. V Delphi
2009 mam Query s dotazem "select nazev from adresy", nic vic. Kdyz dam
Query.Open, dostanu hlasku Division by zero. Stejny problem mam s kazdou
tabulkou, kde je u varchar pouzito Colate WIN_CZ.
V Delpi 2006 stejny kod projde naprosto bez problemu, takze ve FB to asi
neni. Nevi nekdo, co s tim?
Dik za kazdou radu

Honza

Url handler

[*] Radek Voltr <voltr(zv)eleasoftware(tec)com> - 24.9.2009 15:51:44

Ahoj

Implementuj toto :
http://msdn.microsoft.com/en-us/library/aa767916%28VS.85%29.aspx

>coz je ono. Lec na Vistach to otravuje asi 2x ze to je neznama apliakace

To neotravuje (pouze instalace musi byt admin coz urcite je) a slape i na
vistach/w7

Radek

Overeni podpisu pomoci DSA v Delphi

[*] Pavel Rypl <developer(zv)efg(tec)cz> - 25.9.2009 13:05:03

Prosim o pomoc,
potrebuji v "Delphi 5" pomoci DSA overit podpis (podepisovano v C#). Zkousel jem LockBox, ale nedari se.
Mam k dispozi public key v XLML formatu:
<DSAKeyValue>
<P>_pp_</P>
<Q>_qq_</Q>
<G>_gg_</G>
<Y>_yy_</Y>
<J>_jj_</J>
<Seed>_ss_</Seed>
<PgenCounter>Abo=</PgenCounter>
</DSAKeyValue>

Muzete mne nekdo navest jak na to

Dekuji

Rypl Pavel
rypl(zv)efg(tec)cz

BFU & PrintScreen

[*] Tomas Rosa <trosa(zv)seznam(tec)cz> - 26.9.2009 14:38:35

Zdravim vespolek,

lze vubec nejak technicky zajistit, aby mi becny BFU (nepocitam to ze
si nekdo nainstaluje nejakou spec. aplikaci, ci pouzije nejakou specl.
fintu) udela screenshot meho okna aplikace? Napada me napriklad zapnout
si DirectX a kreslit pres nej, protoze to bezny PrintScreen tusim
nesejme. Ale nemam s tim zkusenosti.

Takze otazka zni - lze to vubec alespon castecne pro bezne BFU
znesnadnit napriklad pouzitim onoho DirectX. A neni to prilisna
komplikace vykreslovat tam (ma neco jako Canvas?)

TR

Colate WIN_CZ

[*] Karel Rys <delphi(zv)zas-me(tec)cz> - 26.9.2009 23:11:05

Ahoj,

obavam se, ze to je tim, ze Delphi 2009 nepodporuje Firebird. Take se
domnivam, ze chyba je jiz mnohokrat nahlasena, lec neopravena.

Koncem cervna jsem to resil s panem Kubatem z Borland/Embarcadero,
podstatne v jeho odpovedi bylo:

-
Firebird neni nas produkt a do produktu jinych firem muzeme mluvit jen
malo, spis vubec. Ovladace IBX jsou urceny pro nasi InterBase, nikoli
pro Firebird. Je pravda, ze se u Embarcadera zavazali zaclenit
ovladace dbExpress pro Firebird do planovaneho Delphi 2010, ale v
Delphi 2009 tyto ovladace bohuzel jeste nejsou. A Firebird 2.1 je jiz
o hodne jiny nez InterBase 2009/2007, pro kterou je ovladac primarne
urcen.
-

Na webu se da oprava nekde najit, spociva v pridani jedne jedine
konstanty na jednom jedinem radku zdrojaku (!!!) v IBX (snad). Hledej,
najdes, ja to stazene nemam a odkaz u sebe taky ne.

Karel Rys

Cituji Jan Stefec <stefec(zv)algo-hk(tec)cz>:

> [...]
> tabulkou, kde je u varchar pouzito Colate WIN_CZ.
> V Delpi 2006 stejny kod projde naprosto bez problemu, takze ve FB to asi

BFU & PrintScreen

[*] Vaclav Krmela <krmela(zv)ustinadorlici(tec)cz> - 27.9.2009 07:39:37

From: "Tomas Rosa" <trosa(zv)seznam(tec)cz>
> no, bohuzel ne. Potrebuji zasifrovat balicek ktery si uzivatel
> klientskou aplikaci stahne a ulozi nekam na svuj pocitac a aplikace si
> ho dle potreby otevre a pouzije.

Ahoj,
no a proc to tedy sifrovans (SSL) neztahnes tou klientskou aplikaci a
nezasifrujes tou klientskou app pri ulozeni na disk ?
Tim se elegantne vyhnes nutnosti najit stejny algoritmus pro PHP i Delphi.

Ludek

Sifrovani v Delphi & PHP

[*] Vaclav Halik <spravasd(zv)suz.cvut(tec)cz> - 02.10.2009 10:01:43

Zdravim,

samozrejme to jde a jde to hladce, staci trochu hledat.
Pouzivane to uz nekolik let na predavani stavovych dat
mezi castmi IS v PHP a Delphi.

Pouzivame na to algoritmus Rijndael, v Delphi asi takto:
// Funkce zasifruje string, v tomto pripade
// link s parametry tak aby se dal pouzit v Request
function EncryptKeyLink(KeyLink, Key : String) : String;

// Doplni retezec "Str" pridanim
// znaku Null na pozadovanou delku "Size"
function PadWithZeros(const Str : String; Size : Integer) : String;
var
OrigSize : Integer;
Counter : Integer;
begin
Result := Str;
OrigSize := Length(Result);

if ((OrigSize mod Size) <> 0) or (OrigSize = 0) then
begin
SetLength(Result, ((OrigSize div Size) + 1) * Size);
for Counter := OrigSize + 1 to Length(Result) do
Result[Counter] := #0;

CryptRijndael : TDCP_rijndael;
Data, IV : String;
begin
// Vytvorime IV
IV := PadWithZeros('', 16);
Data := PadWithZeros(KeyLink, 16);
// Vytvorime a inicializujeme Crypter
CryptRijndael := TDCP_rijndael.Create(Application);
CryptRijndael.Init(Key[1], 128, (zv)IV[1]);
// Zasifrujem text
CryptRijndael.EncryptCBC(Data[1], Data[1], Length(Data));
// Uklidime neporadek a vratime vysledek
CryptRijndael.Free;
FillChar(Key[1], Length(Key), 0);
// Vratime vysledek zakodovany pomoci BASE64
EncryptKeyLink := Base64EncodeStr(Data);
end;

V PHP je pak obdobna funkce:

// Dekryptujem data
function PadWithZeros($str, $size) {
$origsize;
$out;

$out = $str;
$orignsize = StrLen($str);

// Pokud neni dostatecne delky nebo je retezec
// nulovy pak jej doplnime na pozadovanou delku
if ((($orignsize % $size) <> 0) or ($orignsize == 0)) {
$out = str_pad($out, $size, Chr(0));
}

return $out;
}

$IV = PadWithZeros('', 16);
$key = 'tady je tvuj klic';

$Base64Decoded = base64_decode($clIDD);
$DataDecoded = mcrypt_cbc(MCRYPT_RIJNDAEL_128, $key, $Base64Decoded,
MCRYPT_DECRYPT, $IV);

Kody si uprav podle sebe, my to pouzivame pro linky,
takze bude potreba trochu upravit priklad.

V PHP potrebujes funkcni extension mcrypt a ta ke
sve funkci potrebuje spravnou verzi knihoven, coz je
docela opruz dat dohromady, kazdopadne to pri urcite
snaze jde a pak to funguje dobre.

Tusim ze se jednalo o libeay32./dll/ a /ssleay32/./dll/

S pozdravem Vaclav Halik
> Zdravim,
>
> snazim se v Delphi zasifrovat pomoci knihovny DCPcrypt a metody
> Blowfish nejaky text a pak pomoci PHP a mCrypt rozkodovat a naopak. Lec
> ac se snazim, jak se snazim, nedari se.

Delphi a ethernet

[*] Josef Zvonicek <prosoft(zv)prosoft(tec)cz> - 05.10.2009 12:10:10

Otazka je jak pristroj komunikuje s okolnim svetem.?
Ve zdravotnictvi pripojujeme analyzatory. Drive mely komunikaci pres COM
porty dnes uplne stejna komunikace pres ethernet a TCP socket tzn.
pouzit synapse, Indy.

Zvo.> jakym zpusobem se v delfi daji programovat komunikace s pristrojem pres
> eternet?

registrace komponenty pro uses

[*] Radek Cervinka <radek.cervinka(zv)technodat(tec)cz> - 05.10.2009 09:44:01

Zdravim,

Podedil jsem komponentu (konkretne TRxCalcEdit z unitu CurrEdit) a sveho
naslednika jsem dal do jineho souboru.
Ve formulari jsem nahradil (jak v PAS dak v DFM) TRxCalcEdit za svoji
komponentu. Prosto mi Delphi porad cpou do sekce
uses puvodni CurrEdit.

Delam to protoze se pripravuji ze nahradim stare komponenty (RX za
udrzovane v JVCL) kvuli prechodu na D2009. Toto je jen takovy mezistupen.
Da se nejak zbavit i te reference na CurrEdit?

Hezky den
Radek

Podobna aktivni konference o DELPHI v zahranici?

[*] Radek Cervinka <radek.cervinka(zv)technodat(tec)cz> - 05.10.2009 21:48:45

Ahoj,

na strankach Embarcadera (majitele Delphi) je x konferenci podle sekci

https://forums.codegear.com/category.jspa?categoryID=12

Jinak je skoda, ze neni tato konference vice viditelna, treba dodnes
nechapu proc domena delphi(tec)cz
uz nema archiv konference atd.

Radek Cervinka, delphi.netcode(tec)cz
> [...]
> posledni roky a mnohokrat jsem ji vyuzil. Chtel bych podekovat vsem
> kteri se o chod starali a staraji. Diky.
>
> Bohuzel jsem take mnohokrat nenasel odpovedi na sve dotazy a nikdo mi
> nebyl schopen poradit. Ptam se tedy: doporucili by jste mi kontakt na
> podobnou, pokud mozno aktivni, konferenci v zahranici? Predpokladam, ze
> by mohla mit mnohonasobne vic uzivatelu a tedy i vetsi bych mel vetsi
> sanci najit odpovedi na sve dotazy.
> Take verim, ze by odkaz byl uzitecny pro ostatni.

Podobna aktivni konference o DELPHI v zahranici?

[*] Jan Kirchner <imconr(zv)volny(tec)cz> - 05.10.2009 21:12:42

[...]

[*] Petr Zahradnik <clexpert(zv)clexpert(tec)cz> - 05.10.2009 22:00:46

Puvodni zprava ze dne 5.10.2009 od Radek Cervinka:

> Jinak je skoda, ze neni tato konference vice viditelna, treba dodnes
> nechapu proc domena delphi(tec)cz uz nema archiv konference atd.

Ja to chapu - protoze to nikdo neudelal. Domenu delphi(tec)cz mame jako
uzivatele Delphi (nebo Delphi komunita, chces-li) od Richarda Kubata
plne k dispozici. Kdokoliv muze prijit se zajimavym napadem a zacit ho
realizovat. Ono se jen proste nikomu nechce. Jako rady by byly, to
ano, ale pak vzdycky skutek kamsi utece :-)

Podobna aktivni konference o DELPHI v zahranici?

[*] Petr Fejfar <petr.fejfar(zv)seznam(tec)cz> - 05.10.2009 21:44:44

Dne Mon, 05 Oct 2009 21:12:42 +0200 Jan Kirchner <imconr(zv)volny(tec)cz>
napsal/-a:

> nebyl schopen poradit. Ptam se tedy: doporucili by jste mi kontakt na
> podobnou, pokud mozno aktivni, konferenci v zahranici?

Z anglicky psanych je dneska asi nejaktivnejsi
http://stackoverflow.com/questions/tagged/delphi

pf

Doplnek pro Outlook 2007 ve Windows Vista

[*] Pavel Tresnak <delphi(zv)haida(tec)cz> - 06.10.2009 14:25:46

Ahoj vsem,

nemohu se dopatrat reseni, jak pridat podporu temat memu doplnku pro
Outlook 2007 (napsany v Delphi 7) v prostredi Windows Vista. Na Windows
XP vytvorim souboru Outlook.exe manifest a vizualni styly se aktivuji,
ale ve Windows Vista dojde k padu Outlooku. Neresil jste nekdo, prosim?

Dik, Pavel

Overeni dat podle verejneho klice (DSA)

[*] Petr Vones <conference(zv)petrvones(tec)net> - 07.10.2009 13:41:11

From: "Petr Sikola" <developer(zv)efg(tec)cz>
> - nebo bude lepsi spachat nejakou dll v c# s overovaci rutinou a tu pak
> nejak pouzit v delphi (jak?) ?

.NET assembly, kde budou potrebne tridy zverejneny jako COM objekt. Ten se
pak bude volat z Delphi.

Petr Vones

Overeni dat podle verejneho klice (DSA)

[*] Petr Sikola <developer(zv)efg(tec)cz> - 07.10.2009 13:29:10

Zdravim,

Mame string s daty, ktera potrebujeme overit, dale mame jeho podpis (hexa string, pouzit DSA algoritmus) a dale mame k dispozici verejny klic ve forme xml
souboru, ktery vypada nejak takhle:
<DSAKeyValue>
<P>...</P>
<Q>...</Q>
<G>...</G>
<Y>...</Y>
<J>... </J>
<Seed>...</Seed>
<PgenCounter>...</PgenCounter>
</DSAKeyValue>

podepisovaci kod je psany v C#, overovat potrebujeme pod Delphi5, zdrojaky mame jak k D5 kodu, tak k tomu C#, overeni v C# je funkcni.

- muzete me nekdo nasmerovat, kterak v D5 napsat overeni toho stringu?
- nebo bude lepsi spachat nejakou dll v c# s overovaci rutinou a tu pak nejak pouzit v delphi (jak?) ?
- google nic pouzitelneho nevratil :(

Doplnek pro Outlook 2007 ve Windows Vista

[*] Pavel TL?eL?LA?k <delphi(zv)haida(tec)cz> - 08.10.2009 07:46:58

Odpovim si sam. Problem se tyka predevsim Outlooku 2007, nikoliv Windows
Vista. Styly aktivuje manifest, ktery ovsem musi obsahovat navic dalsi
zavislost.

<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" standalone="yes"?>
<assembly xmlns="urn:schemas-microsoft-com:asm.v1"
manifestVersion="1.0"><noInherit></noInherit>
<assemblyIdentity processorArchitecture="x86" type="win32"
name="outlook" version="1.0.0.0">
</assemblyIdentity>
<description>Microsoft Office Outlook</description>
<dependency>
<dependentAssembly>
<assemblyIdentity type="win32" name="Microsoft.VC80.CRT"
version="8.0.50608.0" processorArchitecture="x86"
publicKeyToken="1fc8b3b9a1e18e3b"/>
</dependentAssembly>
</dependency>
<dependency>
<dependentAssembly>
<assemblyIdentity type="win32"
name="Microsoft.Windows.Common-Controls" version="6.0.0.0"
processorArchitecture="x86" publicKeyToken="6595b64144ccf1df" language="*">
</assemblyIdentity>
</dependentAssembly>
</dependency>
<trustInfo xmlns="urn:schemas-microsoft-com:asm.v3">
<security>
<requestedPrivileges>
<requestedExecutionLevel level="asInvoker"
uiAccess="false"></requestedExecutionLevel>
</requestedPrivileges>
</security>
</trustInfo>
</assembly>

Pavel Tresnak napsal(a):
> [...]
> XP vytvorim souboru Outlook.exe manifest a vizualni styly se aktivuji,
> ale ve Windows Vista dojde k padu Outlooku.

Archiv konference 2006 az ted

[*] Radek Cervinka <radek.cervinka(zv)technodat(tec)cz> - 07.10.2009 23:27:47

Dobry den,

snazim se udelat online verzi historie nasi konference a mam data jen do
roku 2005.
Nema nekdo novejsi? At hledam jak hledam tak nic nenachazim.
Kdyz tak mi napiste prosim. Nejlepe ve formatu konfview.

Jen pro uplnost: data do roku 2005 jsou dostupna na strankach pspadu.

Radek

Archiv konference 2006 az ted

[*] petr palicka <palicka.petr(zv)seznam(tec)cz> - 08.10.2009 10:03:07

Ahoj,

mam v Thunderbirdu veskere mejly z konference od roku 2003 do ted.
Pokud nekdo vi, jak to z toho dostat ven, rad data poskytnu. Eventuelne
muzu zabalit slozky, tak jak lezi na disku. Co rok to slozka.

Peca aka Petr Palicka

Archiv konference 2006 az ted

[*] Petr Zahradnik <clexpert(zv)clexpert(tec)cz> - 08.10.2009 10:11:08

Puvodni zprava ze dne 7.10.2009 od Radek Cervinka:

> snazim se udelat online verzi historie nasi konference a mam data
> jen do roku 2005. Nema nekdo novejsi? At hledam jak hledam tak nic
> nenachazim.

No ja mam data komplet od roku 1997...

Archiv konference 2006 az ted

[*] Jan Dubsky - Strojirna Palava <dubsky(zv)s-palava(tec)cz> - 08.10.2009 10:23:09

Uz jsem poslal rok 2007 az ted, takze uz chybi asi jen rok 2006. Ten mam snad taky, jen musim pohledat. Vecer budu vedet vic

Honza

Nema nekdo novejsi? At hledam jak hledam tak nic nenachazim.
Kdyz tak mi napiste prosim.

Archiv konference 2006 az ted

[*] rkubat(zv)email(tec)cz - 08.10.2009 10:41:10

Dobry den vsem,

potvrzuji slova Petra Zahradnika, ze domena "delphi(tec)cz" je komunite k
dispozici, staci rici. V soucasnosti je presmerovana na "embt(tec)cz", ale neni
zadny problem ji presmerovat na archiv. Rad vybudovani archivu pomohu podle
svych moznosti.